MSN Messenger 7 final - ervaringen *

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.901 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
@ SanderWit

Gebruik dan [url'=link][img]zelfde link[/][/]

[ Voor 21% gewijzigd door nvidia op 02-06-2005 17:58 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Ik heb al een tijd het probleem dat ik op eens wordt afgemeld. Dit was toen ik 7.0.0777.

Nu ik 7.0.0813 heb geinstalleerd heb ik hetzelfde probleem.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Zelf met de 7.0.0814 heb ik dit probleem. Heb hier al meermaals een vraag voor gesteld maar antwoord heb ik nog niet ontvangen ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:15:
Zelf met de 7.0.0814 heb ik dit probleem. Heb hier al meermaals een vraag voor gesteld maar antwoord heb ik nog niet ontvangen ...
de 814 is fake werd tijdje geleden gezegd. dus stap ff over op 813. probeer zelf eens wat zoals het uninstalleren, het handmatig verwijderen van C:\program files\msn messenger. enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:26:
[...]

de 814 is fake werd tijdje geleden gezegd. dus stap ff over op 813. probeer zelf eens wat zoals het uninstalleren, het handmatig verwijderen van C:\program files\msn messenger. enz enz.
allemaal geprobeerd, nix helpt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai versie 0813 en het ziet er naar uit dat die handige patches van o.a. Mess.be en A patch geen effect meer hebben. Klopt dit? Zo ja, welke versie is nog wel compatible met A patch?

Edit: Ik heb het inmiddels zelf opgelost. Ik heb opnieuw op de Mess site gekeken en heb de nieuwste Mess patch van 0813 gedownload en geïnstalleerd. Hij draait naar behoren _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
SanderWit schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:14:
ff kijken of dit lukt, ik heb namelijk nog nooit plaatjes in een forum gezet:

[img=http://img105.echo.cx/img105/8964/msnprobleem8en.th.jpg]

en als ik op verwijderen klik gebeurt er dus niks.........iedereen op de PC die toevallig rondsnuffelt als ik mn msn aan heb staan zou mn wachtwoord kunnen zien.
Het probleem van het verwijderen heb ik ook. Het zou een fout zijn die alleen in de nederlandse versie van windows XP voorkomt: http://valkarts.nl/pctips/#msn
Er staan ook een aantal manieren op die site om alle gebruikersnamen te verwijderen. (apart zou niet gaan)
Een jaar of 2 geleden was er ook een GOT-topic over: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/756018/MSN,lijst,leegmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:49:
[...]

euh? bij mij werkt de A-Patch uitstekend, op de 3e tab vink je aan dat onveilige bestanden moeten worden toegelaten. en ik heb de 7.0.0813 en dat werkt allemaal perfecto.

misschien gillen de wannabe's juist dat ze het niet kunnen vinden/uitvoeren? :X
Zucht... Het ontvangen gaat prima, alleen het openen niet. Dan komt Windows zelf met geblaat dat die file onveilig is en hij delete hem weer.

Als ik dan in dat schermpje op de help klik krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jvanhoof/blocking.jpg

Dus nogmaals, het verzenden en ontvangen van mp3's gaat prima, maar als ik een mp3 heb ontvangen en ik wil hem openen via het schermpje van msn door er direct op te klikken, dan krijg ik dus die melding dat ie "potentially harmful" is. En wordt hij automatisch delete door windows :(

Heb 7.0.0813, Stuffplug-NG, A-Patch en de hele flikkerse zooi. Die A-patch e.d. zorgen alleen dat je MP3's kunt ontvangen en versturen, dit staat LOS van dit probleem.
Dit lijkt eerder zo'n SP2 security center gezeik te zijn, echter kan ik nergens vinden waar je dit uit kunt zetten. Wel is het pas gekomen sinds msn7 :/

Situatieprobleem nog eens:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jvanhoof/harmful.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door benchMarc op 05-06-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

MSN 7 werkt bij mij echt niet lekker..
Wanneer ik wil aanmelden moet ik ongeveer 5 keer op aanmelden klikken voordat ik eindelijk word aangemeld. soms ben ik aangemeld en zie ik mijn contactenpersonen niet eens...
En ik wordt heel vaak zomaar afgemeld en daarna weer aangemeld..
Echt zeer irritant.. 6.2 werkt bij mij nog steeds het best.. die meld direct en goed aan maar ik wordt wel vaak af en aangemeld.. echt super irritant.. heb inmiddels al bijna alle versie gebruikt.. ook andere messengers zoals IM2, Trillian en Microsoft Messenger.. maar ook bij deze wordt ik regelmatih af en aan gemeld.. ik heb echt zoveel geprobeert maar niet helpt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:09:
Zucht... Het ontvangen gaat prima, alleen het openen niet. Dan komt Windows zelf met geblaat dat die file onveilig is en hij delete hem weer.
ik heb XP+SP2 en msn 7.0.0813 en A-Patch en ik kan gwoon bestanden ontvangen en openen. wel is het zo dat ik de security center heb gedisabled. misschien is dit DE oplossing?

code:
1
2
3
4
5
Windows Registry Editor Version 5.00

;Disable Security Center
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc]
"Start"=dword:00000004

opslaan als huppeldepuppel.reg , erop dubbelklikken en ja klikken. of als je technischer bent kan je zelf rechtstreeks naar services (weet de directe commando voor services niet meer uit de hoofd, misschien kan je via msconfig er komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Dj-sannieboy schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:18:
MSN 7 werkt bij mij echt niet lekker..
Wanneer ik wil aanmelden moet ik ongeveer 5 keer op aanmelden klikken voordat ik eindelijk word aangemeld. soms ben ik aangemeld en zie ik mijn contactenpersonen niet eens...
En ik wordt heel vaak zomaar afgemeld en daarna weer aangemeld..
Echt zeer irritant.. 6.2 werkt bij mij nog steeds het best.. die meld direct en goed aan maar ik wordt wel vaak af en aangemeld.. echt super irritant.. heb inmiddels al bijna alle versie gebruikt.. ook andere messengers zoals IM2, Trillian en Microsoft Messenger.. maar ook bij deze wordt ik regelmatih af en aan gemeld.. ik heb echt zoveel geprobeert maar niet helpt.. |:(
Hey heb je ook skype ofzo?

want ik heb ook het probleem dat ik continu af en aangemeld wordt.
En ik heb een vaag vermoeden dat skype zich ook af en aanmeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:44
Ik heb ook redelijk wat problemen met aanmelden (gehad), maar het lijkt nu beter te gaan.
Je moet soms een keer of zes MSN afsluiten en weer starten om eindelijk aangemeld te worden.
Ook als je tijdens het aanmelden je "aanmeld-status" verandert, dan lijkt het alsof ie online is, maar dan krijg je geen contactlist en tabs...
Begin er redelijk moedeloos van te worden en hoop dan ook dat MS snel met een update komt voor MSN die de huidige problemen oplost. De Beta's waren bij mij stabieler dan de twee finals...

Ik heb ook Skype, maar ik heb Skype niet constant aanstaan, dus ik denk niet dat het probleem daar ligt.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

sorry dat ik het niet kan vinden maar ik zal wel lomp zijn :(

ik ben opzoek naar een programa dat de stream van een web cam kan opnemen
dus als je met iemand camt dat je dan die stream kan opnemen ik dacht dat ik het hier een een post had gelezen maar i kkan het niet meer terug vinden.

ik vond wel een programma snaggit maar dat is niet wat ik zoek
als je dan een ander venster opent en die over je msn confersation gaat neemt ie gewoon dat window op dus niks geen cam beeld dan :(

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

A_to_the_S schreef op maandag 06 juni 2005 @ 07:04:
[...]

Hey heb je ook skype ofzo?

want ik heb ook het probleem dat ik continu af en aangemeld wordt.
En ik heb een vaag vermoeden dat skype zich ook af en aanmeld.
Nee heb Skype niet eens op mijn pc staan..
Ik weet echt niet waar het aan ligt.. hij meld nu ook constant aan en af.. zeer irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauridia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 14:29

Mauridia

Spotify Artist: Tjodh

Weet iemand hoe je groepen personen kunt blokkeren in MSN 7, want die optie schijnt er niet meer in te zitten (was in MSN 6.2 nog wel mogelijk), Nou moet ik ze 1 voor 1 blokkeren erg lastig!

Iemand tips?

Beam this message up, Scottie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mauridia schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:11:
Weet iemand hoe je groepen personen kunt blokkeren in MSN 7, want die optie schijnt er niet meer in te zitten (was in MSN 6.2 nog wel mogelijk), Nou moet ik ze 1 voor 1 blokkeren erg lastig!

Iemand tips?
MSN Plus! heeft die optie toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
A_to_the_S schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:11:
Ik heb al een tijd het probleem dat ik op eens wordt afgemeld. Dit was toen ik 7.0.0777.

Nu ik 7.0.0813 heb geinstalleerd heb ik hetzelfde probleem.

Iemand een oplossing?
Dus ik zat te denken, misschien ligt mijn oplossing niet bij msn of zonealarm oid maar bij m'n router.

zijn er poorten die ik open kan/moet zetten voor msn, zodat alles beter loopt?
of andere instellingen die ik kan doen bij m'n router/modem?

(even voor de duidelijkheid, als ik ingelogd ben wordt ik na een x aantal minuten afgemeld, zonder enige foutmelding. waarna hij zichzelf weer aanmeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook moeite met ontvangen met MSN, toen heb ik die A-Patch gedaan, sindsdien negeert MSN ze totaal. Als iemand mij nu wat probeert te sturen zie ik het gewoon niet...

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:24:
Ik had ook moeite met ontvangen met MSN, toen heb ik die A-Patch gedaan, sindsdien negeert MSN ze totaal. Als iemand mij nu wat probeert te sturen zie ik het gewoon niet...

Iemand hier ook last van?
Het valt mij op.. dat als je MSN patcht met een niet-microsoft patch MSN 7 niet meer stabiel loopt..
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

benchMarc schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:09:
[...]

Als ik dan in dat schermpje op de help klik krijg ik dit:

[afbeelding]

Dus nogmaals, het verzenden en ontvangen van mp3's gaat prima, maar als ik een mp3 heb ontvangen en ik wil hem openen via het schermpje van msn door er direct op te klikken, dan krijg ik dus die melding dat ie "potentially harmful" is. En wordt hij automatisch delete door windows :(

Heb 7.0.0813, Stuffplug-NG, A-Patch en de hele flikkerse zooi. Die A-patch e.d. zorgen alleen dat je MP3's kunt ontvangen en versturen, dit staat LOS van dit probleem.
Dit lijkt eerder zo'n SP2 security center gezeik te zijn, echter kan ik nergens vinden waar je dit uit kunt zetten. Wel is het pas gekomen sinds msn7 :/

Situatieprobleem nog eens:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jvanhoof/harmful.jpg
Ik heb exact hetzelfde probleem... security center uitgezet en opnieuw opgestart, helpt niet :( :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvidiot schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:29:
Ik heb exact hetzelfde probleem... security center uitgezet en opnieuw opgestart, helpt niet :( :(
en hoe heb jij security center uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:08:
[...]

en hoe heb jij security center uitgezet?
dat is gewoon een service die je kan uitzetten :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:10:
dat is gewoon een service die je kan uitzetten :)
misschien heeft hij die 3 aanvinkjes weggehaald waarbij hij dus geen waarschuwingen meer krijgt dat hij geen firewall. AV en AU meer heeft en denkt ie dat de security center nu uitstaat??

pasgeleden zei iemand zeker te weten dat zijn security center uitstond wat dus nie zo was, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Service heb ik stopgezet en gedisabled

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Die msn melding krijg je als je *.mp3 nog als risico-bevattend-bestand hebt staan. Gewoon openen vanuit je mijn ontvangen bestanden map en niet direct uit msn.
Als je toch mp3 direct wil openen, moet je ff heel makkelijk bij google ff zoeken op "unblock mp3 msn 7" en eerste link sjekken. Die unblocker zorgt er dus voor dat hele extensies niet meer als risico bestanden word gezien (eigen risico natuurlijk ;) )

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

_PoTaToX_ schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:04:
Die msn melding krijg je als je *.mp3 nog als risico-bevattend-bestand hebt staan. Gewoon openen vanuit je mijn ontvangen bestanden map en niet direct uit msn.
Als je toch mp3 direct wil openen, moet je ff heel makkelijk bij google ff zoeken op "unblock mp3 msn 7" en eerste link sjekken. Die unblocker zorgt er dus voor dat hele extensies niet meer als risico bestanden word gezien (eigen risico natuurlijk ;) )
Ik heb Apatch, die unblockt ook mp3 in messenger. Dit probleem zit echter NIET in messenger maar in windows. Ik kan prima mp3 bestanden versturen via msn, geen probleem. Maar zodra ik ze wil openen gaat het mis met bovenstaande foutmelding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Probleem gevonden EN opgelost! APatch patcht de nieuwste msn NIET goed en verwijdert het bestandblock gedeelte niet correct. Stuffplug (plugin voor MessengerPlus) doet dit wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd dat de nieuwste A-Patch zo slecht werkt en nog altijd niet een hernieuwde patch heeft uitgebracht. als ik al deze klachten zo lees bof ik dat ik de oude A-Patch nog steeds heb bewaard.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Er is een nieuwe versie van A-patch uitgekomen (Current Version: 1.2.0 (updated 1/7/2005)) die eindelijk de volgende bug heeft opgelost:
I've fixed a couple of bugs, now the billing info and "get more from messenger" menus shouldn't be removed unless you select that option. I've also fixed the bug that wouldn't let you click the links in the yellow info areas.
Deze is ook direct compatible met de nieuwe build 816 van MSN 7 die hier te verkrijgen is:
http://messenger.msn.nl
Verder niets bekend over enige bugfixes, alle irritante bugs zitten er nog in.

[ Voor 8% gewijzigd door potatox op 01-07-2005 16:05 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PoTaToX_ schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:05:
Er is een nieuwe versie van A-patch uitgekomen (Current Version: 1.2.0 (updated 1/7/2005)) die eindelijk de volgende bug heeft opgelost:
Deze is ook direct compatible met de nieuwe build 816 van MSN 7 die hier te verkrijgen is:
http://messenger.msn.nl
Verder niets bekend over enige bugfixes, alle irritante bugs zitten er nog in.
Waarom heeft die link die je net postte perse ActiveX nodig om de nieuwste messenger te kunnen downen en installeren? :?

**ff zoeken naar alternatief**

edit: geen alternatieve download te vinden :? , heb maar gwoon de ActiveX geinstalleerd, de nieuwste MSN gedownt en de "ActiveX msn messenger plugin" gedisabled.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Er staat best wel groot onder, download MSN manualy, maar geeft niks hoor ;)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:55:
Er staat best wel groot onder, download MSN manualy, maar geeft niks hoor ;)
dat krijg je alleen te zien als je die plugin al hebt gedownt, geeft ook verder niks hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:18:
[...]

dat krijg je alleen te zien als je die plugin al hebt gedownt, geeft ook verder niks hoor ;)
Hier echt niet hoor, werkt prima zonder die activex zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:35:
Hier echt niet hoor, werkt prima zonder die activex zooi :)
misschien heb ik een bril nodig, maar ik zou zweren dat die regel er niet stond voordat ik die activezooi moest installeren, however. next time better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hij staat er al een tijdje en ook ik gebruik die active x troep niet. Wat ze nou weer veranderd hebben in deze build vraag ik me wel af eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op de PC van mijn vriendin draait MSN7. Sinds een paar weken wil MSN haar icoon niet meer opslaan en valt het iedere keer terug op een vorig icoon (wel iedere keer hetzelfde). Uiteraard heb ik wat dingen geprobeerd, zoals opnieuw installeren en zoeken naar readonly-bestanden, maar het helpt niet.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

bekende bug volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:48:
Op de PC van mijn vriendin draait MSN7. Sinds een paar weken wil MSN haar icoon niet meer opslaan en valt het iedere keer terug op een vorig icoon (wel iedere keer hetzelfde). Uiteraard heb ik wat dingen geprobeerd, zoals opnieuw installeren en zoeken naar readonly-bestanden, maar het helpt niet.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? :?
al geprobeerd voor de gein een ander willekeurig icoon op te slaan? bedoel je met icoon de avatar of een emoticon? ik neem aan voor de gemak dat je wel netjes af en aanmeld ipv de knop in te drukken? versie 7.0.0***?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:52
ik krijg telkens een melding van rapport verzenden enzo als ik msn 7 wil starten.
heb al gezocht maar weet iemand misschien of dit te verhelpen is?

*edit: laat maar. msn plus eraf gooien blijkt de oplossing

wow tering het is weer ff dubbel verbreezerd 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Southern Sun op 05-07-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvvv schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:28:
Ok, hier volgt de stap van mijn leven, i gonna be oficially breezed.... es downloaden die troep.
offtopic:
heheheh _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:09
Ik vindt het zo'n troep geworden.. Kdraai nu nog 6.2 maar heb eergister effe gekeken naar 7.. Trillfuncties.. irritante smilies die je halve scherm innemen, nog meer reclame.. Neej ik hou het lekker bij 6.2 voor zolang deze het nog doet..

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

IJnte schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:13:
Ik vindt het zo'n troep geworden.. Kdraai nu nog 6.2 maar heb eergister effe gekeken naar 7.. Trillfuncties.. irritante smilies die je halve scherm innemen, nog meer reclame.. Neej ik hou het lekker bij 6.2 voor zolang deze het nog doet..
Idd hoop overbodige functies, maar die zijn er allemaal uit te slopen. Mijn msn 7 is hier enorm kaal, maar kan nu wel tenminste offline aanmelden ;). Nudges, winks, geluiden, andere font types, alle zooi heb ik eruit gesloopt :)

[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 06-07-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Shit man, ik kom niet op MSN hebben meer mensen dat??

lol

neej ik heb ee nvraag, ik heb nu versie 7, ennuh ik heb al msnplus geinstalleerd en de A-patch geinstalleerd maar ik kan niet meer normaal dubbelklikken op een naam en dan het chatvenster krijgen, ik krijg dan gewoon dat gigantische kutsubmenu!

lijkt dat het probleem ergens anders in zit, ook in apparaatbeheer werkt het niet meer gewoon als ik linkerklik doe, krijg meteen rechterklik menu :S

Ook de alt + tab werkt niet goed meer... damnit!

[ Voor 97% gewijzigd door orange.x op 08-07-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:23
Ik ben ook niet van plan om over te stappen op deze nieuwere versies van MSN met al die fratsen en flauwekul..

Weet iemand hoe je in Windows Messenger 4.7 weer kunt aanzetten dat je gewoon vanuit de Messenger rechtstreeks naar je Hotmail inbox kunt gaan? Volgens mij is deze functie door Microsoft bij oudere versies van de messenger geblokkeerd, maar is er een mogelijkheid deze weer te deblokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijsv schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 01:39:
Weet iemand hoe je in Windows Messenger 4.7 weer kunt aanzetten dat je gewoon vanuit de Messenger rechtstreeks naar je Hotmail inbox kunt gaan? Volgens mij is deze functie door Microsoft bij oudere versies van de messenger geblokkeerd, maar is er een mogelijkheid deze weer te deblokkeren?
MSN 4.7 vereist een plugin om je hotmail te kunnen bereiken. als het goed is zou dat vanzelf geinstalleerd moeten worden (na eerst je toestemming gekregen te hebben uiteraard) als je je mailbutton aanklikt.

misschien moet je de plugin toch los downloaden, het is erg lang geleden voor me, ik weet het niet precies meer

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het juist dat de reclamebanner onderaan msn messenger 7 niet meer via plus! kan verwijderd (verborgen) worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:26:
Is het juist dat de reclamebanner onderaan msn messenger 7 niet meer via plus! kan verwijderd (verborgen) worden ?
dat is korrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Tot er een volgende versie uitkomt waar dat wel meer mee gebeurt. Ik denk dat MS de code voor de ad veranderd heeft zodat programma's hem niet meer verwijderen kunnen in hun huidige vorm, dat zou ik doen tenminste.

Of Plus heeft waarschuwingen van MS gekregen, advertenties verwijderen is voor zover ik weet nog steeds illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Geen van beide, de maker heeft het er expres uit gelaten zodat hij support van MS zou krijgen, hij zegt zelf geen "bedreiging" van MS te hebben ontvangen al is de kans klein dat ie support had gehad van MS als hij dit niet had gedaan natuurlijk ;)

Maar dat is igg de reden waarom je het niet meer terug ziet. Overigens werkt dat in de nieuwe MSN plus versie nog wel met de oude MSN versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Dit is toch niet te geloven, ben ik in gesprek met iemand over MSN (audio), zoals ik zoveel doe. Wordt ineens de verbinding verbroken en krijg ik ineens dit te zien:
De beschikbare tijd voor dit audiogesprek is verstreken. Je kunt een nieuw gesprek starten door op Audio te klikken.
WTF!>?!
Wat een klotezooi, leuk is dit als je samen online aan het gamen bent en ineens is je audio verbinding weg. (Ik weet wat de alternatieven zijn maar daar gaat het niet om). Kan ik deze tijdslimiet uitschakelen ergens? Of weten jullie welke MSN versie dit niet heeft? Ik draai nu xxx816, kan me niet herinneren dat ik dit met xxx813 ook had. Waar vind ik de installatie van 813?

Ik vind dit echt grote onzin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Nou ik zag in de changelogs van die nieuwe build niks over audio veranderingen ten aanzien van die oude build dus die moet je dan vast niet hebben denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Bij MSN versie 816 staan bij wat je nu afspeelt met winamp de artist en titel precies verkeerd om. Die a-patch zou dat kunnen verhelpen, maar die optie doet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
benchMarc schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:45:
Bij MSN versie 816 staan bij wat je nu afspeelt met winamp de artist en titel precies verkeerd om. Die a-patch zou dat kunnen verhelpen, maar die optie doet niets.
Andere plugin zoeken.
Advanced mIRC intergration Plugin, ook wel AMIP genoemt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
-Skyhawk- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:51:
[...]

Andere plugin zoeken.
Advanced mIRC intergration Plugin, ook wel AMIP genoemt. :)
Misschien heb ik het verkeerd, maar wat heeft een mIRC plugin precies met MSN te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
benchMarc schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:54:
[...]
Misschien heb ik het verkeerd, maar wat heeft een mIRC plugin precies met MSN te maken?
Ten eerste het is geen mIRC plugin. Het is een Winamp plugin die verschillende messengers ondersteund.
1. What is AMIP?

AMIP is an ultimate now playing (np) plug-in. The title stands for (Advanced mIRC Integration Plug-in).
It supports the following players: Winamp 2/5, Winamp 3, Apollo, QCD, Foobar2000 (fb2k) and iTunes.
Meer info volg link. :)
http://amip.tools-for.net/index.php?content=view&id=4073
http://amip.tools-for.net/

[ Voor 22% gewijzigd door -Skyhawk- op 16-07-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Tnx :) Heb em ff geprobeerd maar valt tegen, zit een delay van 1sec tussen dat hij hem switched van artist naar titel. Heb nu MessengerAmp gevonden op http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe . Die werkt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
benchMarc schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:15:
Tnx :) Heb em ff geprobeerd maar valt tegen, zit een delay van 1sec tussen dat hij hem switched van artist naar titel. Heb nu MessengerAmp gevonden op http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe . Die werkt wel goed :)
Is dat zo erg één seconde? 8)7
En als je de [ Update Interval ] veranderde van 1000 -> lagere waarde?

Maar goed, je hebt al een ander gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leek me interessant nieuws om hier te posten:
11/07/2005 MSN toont interesse in Messenger Plus!

Zoals vele van jullie weten is Messenger Plus! zonder bemoeienis van Microsoft een zelfstandig programma. Er zijn weliswaar chats gehouden onder de maker van MsgPlus! en Microsoft, maar daar bleef het dan bij. Dat gaat veranderen! MSN toont nu namelijk interresse in het programma. Patchou gaat de komende dagen naar Redmond om zakelijke mogelijkheden omtrent het programma te bespreken.

MSN zoekt een manier om samen te werken met Pathou (de maker van de MsgPlus!-addon) om "MSN Messenger gebruikers de beste IM ervaring te geven". Patchou is uitgenodigd om naar een reeks ontmoetingen te komen in Redmond.

Volgende week zullen er een paar dagen zijn waar ze zakelijke mogelijkheden zullen besprekken. Zoals vorig jaar waarbij MSN Frankrijk Patchou ook had uitgenodigd.

Messenger Plus! is momenteel geïnstalleerd op 6.5 miljoen computers en biedt dezelfde basis als Messenger zelf. Aan dit gegeven, denken beide dat ze meer zullen bereiken door meer samen te werken.

De maker verteld er nadrukkelijk bij: "Het is niet de bedoeling dat het Messenger Plus! programma wordt gesloten of wordt overgekocht".
Bron: MsgPlus.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

Ik draai hier nog steeds Messenger 6.2.0208. :)

Toen ik in den beginne Messenger 7.0 had geïnstalleerd, wist ik gelijk dat het niks voor mij was. Ik had ik zoveel mogelijk gestript met A-patch, maar dan zag het er ook niet meer uit imo.

Af en toe zeurt Messenger 6.2 wel dat er een update beschikbaar is, is er een mogelijkheid om dit bericht weg te halen? En dan niet door Messenger 7.0 te installeren uiteraard. ;)

edit:
Voor zover ik weet zou dit toch wel mogen volgens de policy.
En FYI: de DWORD waarde DisableUpdates in registry heb ik al geprobeerd, zonder resultaat.

[ Voor 19% gewijzigd door Copyman op 18-07-2005 10:04 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

kan iemand mij vertellen of het een bekende bug is in MSN 7.0.0816 dat je als je op een naam dubbelklikt ie geen gespreksvenster wil openen? alleen als je rechtermuis, gesprek voeren doet, dan gaat het wel goed...erg vaag :?

heb overigens gewoon een standaard MSN zonder poespas als apatch geprobeerd, en ook met apatch, beide zelfde resultaat. Grap is wel dat ie het eerst wel goed doet op een verse install van windows, maar na een paar uur lekker idlen wil je een gesprek beginnen....kansloos dus (ja tenzij je rehctermuis, gesprek voeren doet, maar dat wordt ook wat vervelend op den duur). Een reboot lost niks op.

Heb hier een kneiternieuwe pc staan, met (door wat opstart trouble) nu voor de 3e keer in 2 dagen een versie XP install, en 3x achter elkaar hetzelfde probleem. Ik weet het eerst aan een brakke nieuwe pc, maar nu mobo en RAM vervangen zijn doet ie het verder als een zonnetje, dus ik ga nu toch maar een beetje uit van een MSN bug..iemand die dat kan bevestigen / cq. een oplossing heeft?

edit:

update: heb even versie 7.0.0777 geinstalleerd, zelfde probleem, en hoor net van Atlex dat hij het ook heeft, maar dan met 7.0.0813...kortom, echt een bug?

op andere bak draait al tijden 0777 zonder enig probleem....vaegheid

[ Voor 11% gewijzigd door kamstra op 18-07-2005 21:01 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

-Skyhawk- schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:04:
[...]

Ten eerste het is geen mIRC plugin. Het is een Winamp plugin die verschillende messengers ondersteund.

[...]
Het is geen Winamp-plugin, het kan namelijk veel andere players aan, zoals foobar2000, QCD en iTunes. :7 Het is wél een mIRC-plugin, die heel toevallig ook announce voor MSN doet.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Ok! jij je zin :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm MSN 7.5 beta is nog niet de shit waar je blij van word, behalve voiceclips die je kunt uitwisselen kan ik weining nieuws ontdekken. Andere mensen al ervaringen?

*edit*

Oh ja het nieuwe inlog scherm is wel handig en eindelijk is bij de tijds.

[ Voor 21% gewijzigd door SithWarrior op 20-07-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SithWarrior schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:49:
Hmm MSN 7.5 beta is nog niet de shit waar je blij van word, behalve voiceclips die je kunt uitwisselen kan ik weining nieuws ontdekken. Andere mensen al ervaringen?

*edit*

Oh ja het nieuwe inlog scherm is wel handig en eindelijk is bij de tijds.
En bij opties is 'connection' veranderd.
Ook is er de optie "start conversation from a link in a web browser", wat dat ook moge zijn?

Ik krijg ook dit scherm te zien telkens:
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/1235/untitled5jc.png

Weet iemand wat ik hier mee aanmoet? :/

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat schermpje is de vraag of je een stuurprogramma wilt zoeken. bovenste is eenmalig, 2e is uitgebreid zoeken 3e is windows update, zoiets was het.

heb jij de msn 7.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

MSN Messenger 7.5.160 Nederlands staat hier op.. http://members.home.nl/potatox/Install_MSN_Messenger_nl.EXE Tiz de officiele nederlandse door MS uitgebracht. Ik was al bezig met vertalen totdat ik de officiele tegenkwam :D

Als deze link hier niet mag staan, haal ik em met genoegen weg.
Deze website is ook handig om in de gaten te houden: http://msnmessenger7.net/ staan vaak links op naar de beta's van msn.. build 162 nu ook al (alleen engels nog maar).
Je kunt gewoon msgslang.dll van build 160 nederlands in de map van 162 gooien om em nederlands te krijgen :) Werkt perfect.. er is verder in 162 niets veranders dan een bugje eruit + nieuwe audio/video wizzard

[ Voor 43% gewijzigd door potatox op 22-07-2005 23:38 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:47:
dat schermpje is de vraag of je een stuurprogramma wilt zoeken. bovenste is eenmalig, 2e is uitgebreid zoeken 3e is windows update, zoiets was het.

heb jij de msn 7.5?
Had, ik ben teruggegaan naar 7.
Naja, m'n hele computer opnieuw geïnstalleerd (toch handig, hè, die unattended cd's ;) ).

Ik kwam er achter dat het de onderste radiobutten en het linker knopje was. Whatever dat schermpje ook was :P

Maar 7.5 heeft niet zoveel extra's boven 7, dus ik wacht wel tot-ie officieel uit is :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:12:
[...]
Had, ik ben teruggegaan naar 7.
Naja, m'n hele computer opnieuw geïnstalleerd (toch handig, hè, die unattended cd's ;) ).

Ik kwam er achter dat het de onderste radiobutten en het linker knopje was. Whatever dat schermpje ook was :P

Maar 7.5 heeft niet zoveel extra's boven 7, dus ik wacht wel tot-ie officieel uit is :)
het is dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img329.imageshack.us/img329/7170/error6lj.th.jpg
en dit komt door de ryanvmpakketje van de unattendedcdgedoe. ryanvm is al druk bezig dit opgelost te krijgen. het komt erop neer dat setup niet meer dan 150 *.cat slikt en daarom hypert ie een beetje. maar hierover kunnen we het beter hebben in mijn eigen topic.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik ben op zoek naar de emoticons van Tweakers.net voor MSN messenger 7. :Y)
Kan iemand mij daaraan helpen. _/-\o_

Met de GoT search kom ik alleen een topic tegen voor emoticons voor WinMessenger 4.6/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Dingen die iig nieuw zijn in 7.5:
- Voiceclip (wel geinig), kun je iets inspreken en direct verzenden
- Het inloggen: typ je e-mail + wachtwoord in het msnvenster zelf in (geen popup), mogelijkheid tot onthouden én vergeten van je gegevens :D

Meer heb ik (nog) niet ontdekt :)

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Laatst online: 18:17

tweakraiser

I have such sites to show you

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weinig verschil. audio is mondeling geworden en rechtsbovenaan zijn 2 nieuwe buttons gekomen voor het tijdelijk plaatsen in taakbalk naast klokkie of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

_PoTaToX_ schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:12:
MSN Messenger 7.5.160 Nederlands staat hier op.. http://members.home.nl/potatox/Install_MSN_Messenger_nl.EXE Tiz de officiele nederlandse door MS uitgebracht. Ik was al bezig met vertalen totdat ik de officiele tegenkwam :D

Als deze link hier niet mag staan, haal ik em met genoegen weg.
Deze website is ook handig om in de gaten te houden: http://msnmessenger7.net/ staan vaak links op naar de beta's van msn.. build 162 nu ook al (alleen engels nog maar).
Je kunt gewoon msgslang.dll van build 160 nederlands in de map van 162 gooien om em nederlands te krijgen :) Werkt perfect.. er is verder in 162 niets veranders dan een bugje eruit + nieuwe audio/video wizzard
Tis een private beta, dus of dit mag betwijfel ik :P

Maar goed ja, echt veel is er nog niet veranderd. Misschien doen ze dat wel weer bij MSN 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:59:
Tis een private beta, dus of dit mag betwijfel ik :P

Maar goed ja, echt veel is er nog niet veranderd. Misschien doen ze dat wel weer bij MSN 8 :)
/me mompelt iets over slapende honden wakker maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i heb hem nu ook ik krijg alleen als ik een spel wil starten met een vrind van me, krijg ik ActiveX Objects missing.

Hoe kan ik dit oplossen

Alvast bednakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 21:39
Weet iemand misschien, hoe je de "fok" smileys op de goeie grootte in msn krijgt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Laatst online: 18:17

tweakraiser

I have such sites to show you

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:01:
[...]

weinig verschil. audio is mondeling geworden en rechtsbovenaan zijn 2 nieuwe buttons gekomen voor het tijdelijk plaatsen in taakbalk naast klokkie of zo?
nee die 2 knoppen boven aan zitten daar omdat ik een dual monitor opstelling heb, en gebruik maak van het programma ultramon.
Verder idd weinig verschil...
Nog niet echt de moeite waard om te upgraden naar 7.5, het login scherm is wel een goede toevoeging.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik gooi het maar even in de groep... de search op GoT laat mij in de steek (error :().
Geen idee of het dus al voorbij gekomen is... flamen mag maar waarschuw dan ff van te voren, dan pak ik er een sigaretje bij :+).

Geval is dat ik een XP install heb voorzien van alle sp's, patches en updates. Automatisch wordt (werd) hierdoor MSN 4.7 vervangen door 7.0 (build 7.0.0816).
Iedere ochtend, als ik mijn flaptop opstart, zegt MSN7 dat ik al elders ben ingelogged... maar zie dan wel van die pop-up schermpjes dat ***** of ***** heeft ingelogged (ik ben dus wél online maar niet met MSN7).
MSN 4.7 staat ook niet meer in mijn software lijstje. Uninstallen kan dus niet (meer).
(Handmatig) Aanloggen met 7.0 kan dus wel maar waarom is 4.7 niet gedeactiveerd/uninstalled?

Wat is hier aan te doen?

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:05:
Ik gooi het maar even in de groep... de search op GoT laat mij in de steek (error :().
Geen idee of het dus al voorbij gekomen is... flamen mag maar waarschuw dan ff van te voren, dan pak ik er een sigaretje bij :+).

Geval is dat ik een XP install heb voorzien van alle sp's, patches en updates. Automatisch wordt (werd) hierdoor MSN 4.7 vervangen door 7.0 (build 7.0.0816).
Iedere ochtend, als ik mijn flaptop opstart, zegt MSN7 dat ik al elders ben ingelogged... maar zie dan wel van die pop-up schermpjes dat ***** of ***** heeft ingelogged (ik ben dus wél online maar niet met MSN7).
MSN 4.7 staat ook niet meer in mijn software lijstje. Uninstallen kan dus niet (meer).
(Handmatig) Aanloggen met 7.0 kan dus wel maar waarom is 4.7 niet gedeactiveerd/uninstalled?

Wat is hier aan te doen?
kijk ff in program files, daar heb je dus 2 mappen messenger, 1 met MSN messenger en dat is 7.0 en die andere messengermap openen en de exe ff runnen, in map extra>opties>algemeen de 1e uitvinken "automatisch starten wanneer windows opstart bla bla".

dat zou het moeten verhelpen... als je met winnt.sif werkt raad ik je aan daarin in te vullen dat msn 4.7 niet geinstalleerd moet worden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theovds schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:44:
Ik ben op zoek naar de emoticons van Tweakers.net voor MSN messenger 7. :Y)
Kan iemand mij daaraan helpen. _/-\o_

Met de GoT search kom ik alleen een topic tegen voor emoticons voor WinMessenger 4.6/5.
Ik ben druk bezig voor Fok! en GoT om de smileys in Customess te krijgen :D Even geduld alsnog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:14:
Ik ben druk bezig voor Fok! en GoT om de smileys in Customess te krijgen :D Even geduld alsnog!
bewegen de smileys ook als je klaar bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:51:
[...]

bewegen de smileys ook als je klaar bent?
Uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
[quote]Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:51:
[...]

bewegen de smileys ook als je klaar bent?[/quote]
Ik hoop het wel, lijkt me cool! :D

@P0rt0:
Post je de smileys hier als je klaar bent?

[ Voor 2% gewijzigd door TheovdS op 26-07-2005 17:28 . Reden: Te laat -> Cool man!! :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theovds schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:11:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:51:
[...]

bewegen de smileys ook als je klaar bent?[/quote]
Ik hoop het wel, lijkt me cool! :D

@P0rt0:
Post je de smileys hier als je klaar bent?
Min of meer wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

MetalRush schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:05:

Wat is hier aan te doen?
Als je ff gegoogled had wist je direct hoe je em moet verwijderen. Ikzelf gebuik gewoon het softwarescherm->Windows onderdelen toevoegen/verwijderen, dan ff onderaan de lijst Windows Messenger verwijderen en je hebt er nooit meer last van.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het al voorbijgekomen is, ik wil binnenkort een verse windows install op me PC zetten en deze formateren. Ik heb MSN 7 met een hoop emoticons (toegevoegd van contactpersonen ;) ), maar ik wil ze niet kwijtraken bij het herinstalleren van Windows, dus hoe kan ik ze backuppen? / waar kan ik ze vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:19:
Geen idee of het al voorbijgekomen is, ik wil binnenkort een verse windows install op me PC zetten en deze formateren. Ik heb MSN 7 met een hoop emoticons (toegevoegd van contactpersonen ;) ), maar ik wil ze niet kwijtraken bij het herinstalleren van Windows, dus hoe kan ik ze backuppen? / waar kan ik ze vinden?
C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<gebruikersnummer>\CustomEmoticons

Een backup proggie kan ik zo snel ff niet vinden..

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:19:
Niet. Dat is dus het hele punt waarom ik druk bezig ben met onderhandelen met de maker van Customess. Dat programma kan namelijk custom emoticons zo in Msn importeren.

En je kan dan wel handmatig het bovenstaande mapje kopieren en later weer terugzetten, maar dat werkt dus echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die niet kunnen wachten en zelf het willen toevoegen. Geen nood, want ik heb een shortcut.txt gemaakt, waardoor het simpel kopieer en plakwerk word. In 20min ben je klaar.

Echter zit ik wel met 4 a 5 smileys dat NIET geimporteerd kunnen worden, omdat het bestand verneukt is oid. We moeten dat dus allemaal even fixen?

Ik post hier het linkje waar men de zip-file kan downloaden. Ook post ik het textbestandje.

Linkje: KLIK smileypack

Linkje: Smiley codes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Iemand ook vandaag mailtje gehad dat je msn moet betalen per 1 aug.?
Tenzij je het doorstuurt,want dan gebeurd het niet en word je msn icoon blauw???
Zal wel vete hoax zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:02:
Tenzij je het doorstuurt,want dan gebeurd het niet en word je msn icoon blauw???
hoax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Dat lijkt me een hoax! Ik geloof er nix van.

[ Voor 1% gewijzigd door TheovdS op 29-07-2005 17:00 . Reden: Typo ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Weet iemand hoe ik het kan over-riden dat anderen letters door plaatjes (al dan niet geanimeerd) kan vervangen, zoals op dit voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/63501/full.jpg

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Heb ik ook gehad. Snel maar even doorgestuurd aan al mijn 140 contacts. Nu kan ik gratis doorgaan met MSN.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
bolke schreef op zondag 31 juli 2005 @ 22:11:
[...]

Heb ik ook gehad. Snel maar even doorgestuurd aan al mijn 140 contacts. Nu kan ik gratis doorgaan met MSN.
haha dat is wel erg stom hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Gunner schreef op zondag 31 juli 2005 @ 20:05:
Weet iemand hoe ik het kan over-riden dat anderen letters door plaatjes (al dan niet geanimeerd) kan vervangen, zoals op dit voorbeeld:

[afbeelding]
Mijn emoticons weergeven uitzetten. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Megamind schreef op zondag 31 juli 2005 @ 23:33:
[...]

haha dat is wel erg stom hoor :P
Heb ook niet het idee dat Bolke het meent :+

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Kijk eens aan, mijn msn 7.5 deed een auto update naar build 244. Hier een exclusieve link erna toe ;)
Nederlandse versie: http://members.home.nl/potatox/MsnMsgs.msi
Engelse versie: http://members.home.nl/potatox2/MsnMsgs.msi

[update] ben er een beetje achter wat er allemaal veranderd is

De knop aan de rechterkant van een gespreksvenster verbergt nu je contactpersoons and je eigen schermafbeelding tegelijk. http://members.home.nl/potatox/right_side_001.PNG
Maar dit werkt nog niet helemaal correct: http://members.home.nl/potatox/right_side_002.PNG

Wanneer je contactpersoon geen schermafbeelding heeft, blijft er een ruimte zichtbaar die normaal verborgen moet zijn: http://members.home.nl/potatox/right_side_003.PNG

En er is een nieuwe send/search knop: http://members.home.nl/potatox/send_button.PNG

Redelijk wat bugs en weinig vernieuwingen :)
[/update]

[ Voor 73% gewijzigd door potatox op 03-08-2005 10:44 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

En die nieuwe voice clip verstuur optie is er ook uit gehaald, want die kan ik nergens meer terug vinden.

http://www.mess.be/_pictu...essenger75-voice-clip.gif

(dat dus)

[ Voor 32% gewijzigd door SithWarrior op 03-08-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnzzz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-06-2022
De nieuwe Beta heeft wel een aparte naam gekregen... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.stif.nl/messenger.gif
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.