MSN Messenger 7 final - ervaringen *

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.902 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:31:
hmmm, een hackprogramma (want dat is A-Patch in feite) wordt soms herkend als een trojan, ik heb die bestand van je genoemde site gedownload en gescanned met kaspersky en die vond niets.
Nu je het toch over A-path heb, bij mij werkt die niet. Als ik op next klik gebeurt er niets. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check deze skin.. wave11

http://www.tweakers.doen.geen.warez.com/

Bevat wat opties om een aantal dingen uit te schakelen omdat de skin niet met a-patch oid werkt.
Modbreak:Check uw mail

[ Voor 21% gewijzigd door sanfranjake op 21-05-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theovds schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:06:
Nu je het toch over A-path heb, bij mij werkt die niet. Als ik op next klik gebeurt er niets. Iemand hetzelfde probleem?
overnieuw downen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
overnieuw downen misschien?
Ik heb de nieuwste versie, heeft niemand anders het probleem?

[ Voor 29% gewijzigd door TheovdS op 12-05-2005 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Volgensmij is dit al eens voorbij gekomen, maar dan moest ik de instellingen van mn router veranderen, en die heb ik niet :D

Het zit zo: MSN 6.2 heeft altijd goed gewerkt, MSN 7 Beta ook, maar als ik mezelf wil aanmelden bij MSN 7 Final, blijft ie maar proberen met aanmelden, het gaat wel een half uur door! Als ik dan mn status verander (dus nog voor het inloggen) logt ie direct in, en loopt ie vast :D !

Op mijn oudere pc in hetzelfde netwerk werkt het wel gewoon, en nu ik 6.2 weer op mn eigen pc heb gezet, werkt alles weer gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
theovds schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:35:
[...]

Ik heb de nieuwste versie, heeft niemand anders het probleem?
ja ik, gebeurd niks nee. Heb net laatste versie gedownload :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
weet iemand waarom de got icons het met msn 7 wel doen maar uitgerekt worden ? het ziet er niet uit...
iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:57:
ja ik, gebeurd niks nee. Heb net laatste versie gedownload :?
geen idee hoe het kan, maar bij mij werkt zelfs de allernieuwste A-Patch(118) maar een vriend van me vroeg hierom en hij kon ook al niet op NEXT drukken. ik heb hem de orginele A-Patch gegeven die voor de 118 is uitgekomen en daar kan hij wel op NEXT drukken.(Noot: beiden waren iig voor de 7.0.0813)

dus of bemachtig de oude A-Patch of wacht op een fix....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Hoe zit dat nou met die Dynamische Schermafbeeldingen? Als je een smilie gebruikt veranderd dan je schermafbeelding? En kan ik dan ook zelf een setje samenstellen?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ja en ja, en bij dat laatste als je naar die site van Blue Moutain surft kun je tegen betaling je eigen DP bouwen.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Dat had ik gezien, maar ik heb zelf wat plaatjes die ik aan mijn 'gemoedstoestand' zou willen koppelen. Dus niet die van BleuMountain, is dat ook mogelijk.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Nope dat is dan weer net niet mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Sinds enkele weken verschijnen de liedjes van WMP niet meer in MSN. Van het een op andere moment werkte het niet meer. Heb nu ook de nieuwste versie van MSN 7 maar werkt nog steeds niet. Iemand een idee?

edit: inmiddels gevonden. MSN messenger invoegtoepassing in WMP stond uit

[ Voor 17% gewijzigd door Floppie op 14-05-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

sjaakaq

It might get loud

Is er ergens een plugin die iedere keer dat je je aanmeld een andere display picture kiest uit je lijstje? Ben er naar op zoek maar op bijv. mess kon ik niets vinden. (Dit valt toch niet onder "Niet-Microsoft patches" of wel?)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Dit doet hij bij mij automatisch... Heb geen idee hoe het zit maar vind het stront vervelend :S Dus gewoon een beetje aan klote met msn en voor je het weet heb je het :D Hoe je er dan weer vanaf moet komen is voor mij een raadsel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
als je de pc afsluit ook msn afmelden en afsluiten dan krijg je dezelfde avatar weer bij volgende x inloggen op msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 15-09 10:44
Ben.Hahlen schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:25:
Hebben er hier per ongeluk ook mensen last van dat het aanmelden OF ellenlang duurt OF gewoon helemaal niet goed gaat?
Daar wordt ik een beetje strontziek van nl...
Hij begint met aanmelden, dan krijg ik zo'n pop-upje dat er een mailtje in m'n mailbox zit, dan blijft ie door aanmelden en dan stopt ie :/
Nogmaals mijn vraag, aangezien een vriend en ik er nog steeds last van hebben.
Weet iemand misschien waarom dit zo is? Met/Zonder plus maakt niet uit.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:15:
Nogmaals mijn vraag, aangezien een vriend en ik er nog steeds last van hebben.
Weet iemand misschien waarom dit zo is? Met/Zonder plus maakt niet uit.
ik heb dat ook es gehad(doorblijven gaan met aanmelden) en ik verhielp het door msn in het geheel te killen en dan te starten. daarna was ie weer goed en melde ik me in 1 keer aan. maar dit kwam zelden voor eigenlijk.

zit je overigens al op de laatste nieuwste 7.0.0813?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 15-09 10:44
Jeppers, 7.0.0813.
Die vriend van me heeft het probleem ook na een XP herinstall. (Heeft ie net gedaan nl :P).

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

ToasterxD schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:26:
ik heb sins dat ik msn 7.0 heb, kan ik geen mp3'tjes meer ontvangen :S:S k heb echt al alles geprobeerd, met sp2 firewall, alle opties negekeken en alles geprobeerd :( maar het werkt nie. weet iemand di mss
Dit is al vaker hier gemeld. MSN 7 heeft als "feature" het blokkeren van risico-kunnen-bevattende bestanden :), hieronder valt volgens Microsoft ook mp3. Als je de nieuwste versie van msn (build 813)download word mp3 weer gewoon doorgelaten

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 21:50
heeft iemand een mirror voor msn 7 want hij gaat tog zo gruwelijk sloom op msn.nl |-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ik moet zeggen, ben erg tevreden over die nieuwe build, alles werkt goed en bugs kom ik ook niet echt meer tegen. Alleen blijft het moeilijk wennen aan al die tele tubbie futures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ep0ss schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:27:
heeft iemand een mirror voor msn 7 want hij gaat tog zo gruwelijk sloom op msn.nl |-)
Nieuwste build 813 heb ik hier ff gemirrord: http://members.home.nl/potatox/MsnMsgs.msi

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Mijn msn 6.2 werkte altijd perfect, maar als ik msn 7 installeer, en ik wil mezelf aanmelden, dan duurt dat heel erg lang, maar als ik dan even mijn status verander (voordat ie ingelogd is), ben ik direct ingelogd.

Maar dan is mijn hele contactenlijst leeg! En als ik op kruisje druk (dus dat ie naar rechtsonder moet gaan) loopt ie vast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met msn 5.x.

Graag wil ik mijn msn de hele nacht aanhouden. Maar telkens als ik mijn pc lock wordt mijn msn de volgende morgen uit gelogged. HD staat altijd aan geen andere power safe options.
Gebruik Win xp sp2.
Thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 05:25:
Ik heb problemen met msn 5.x.

Graag wil ik mijn msn de hele nacht aanhouden. Maar telkens als ik mijn pc lock wordt mijn msn de volgende morgen uit gelogged. HD staat altijd aan geen andere power safe options.
Gebruik Win xp sp2.
Thx!!
update naar een nieuwe versie eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Megamind schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 07:22:
[...]

update naar een nieuwe versie eerst
Waarom? Als de oude versie werkt bij hem, laat hem die versie dan gebruiken. Ik vind MSN zelf ook flink overkill worden, ze willen teveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

Net msn7 erop gezet
Alleen geen zin om de Media Player 9 te instaleren.
Ik wil natuurlijk wel "Now playing" icm Winamp oid gebruiken...

Dus iemand enig idee hoe ik dit werkend krijg? Winamp + MSN, zonder WMP

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Toaster van de Winamp website afhalen, installeren en juist configureren.

Is overigens denk ik al verscheidende malen hier genoemd.

[ Voor 30% gewijzigd door Joen op 18-05-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
deze Winamp plugin plus msvcr70.dll zou het moeten werken. De DLL is via Google wel te downloaden en voor zover ik weet niet gekoppeld aan WMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Net even MSN 7 geinstalleerd. Dikke zooi dus, kei vol en veel overbodige dingen. Eraf die troep, 6.2 gedownload en geinstalleerd. Kan ik weer niet aanmelden. OMG. Is er een trick om nog aan te kunnen melden met 6.2? Moet persee updaten 8)7

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook al een paar keer hiervoorbij gekomen. Blijkbaar kan je als je eenmaal MSN7 hebt geïnstalleerd niet meer terug naar een lagere versie, maar MOET je updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

JeroenM_tbs schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:55:
Is overigens denk ik al verscheidende malen hier genoemd.
Fijn dat je mij RTFM-ed, maar je leest zelf niet goed, ik zeg dus dat ik geen WMP heb, en ook niet wil.

Krijg dus deze foutmelding:
This feature requires Windows Media Player 9 or later. To install the latest version of Windows Media Player, click OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al eerder is voorgekomen maar heb geen zin om HEEL dit topic door te lezen...

Ik krijg sinds nieuwe format steeds een beveiligings melding dat het door msn ontvangen bestand onveilig is en dus verwijdert wordt..
Zeer iritant!

Iemand enig idee hoe dit uitgezet kan worden?
Hier screenshotje ;)

Afbeeldingslocatie: http://thelowlands.info/users/thoraxx/onveilig.JPG

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:26:
Weet niet of het al eerder is voorgekomen maar heb geen zin om HEEL dit topic door te lezen...

Ik krijg sinds nieuwe format steeds een beveiligings melding dat het door msn ontvangen bestand onveilig is en dus verwijdert wordt..
Zeer iritant!

Hier screenshotje ;)

[afbeelding]
je bent de zoveelste die dit zegt: "Weet niet of het al eerder is voorgekomen maar heb geen zin om HEEL dit topic door te lezen..."

rechtsbovenaan op GoT heb je een witte invoerveld waar je dus kan zoeken in DIT topic. je zou kunnen invoeren: onveilig

serieus, probeer ff zelf wat te zoeken, dan pas vragen. of lees de laatste pagina op ze minst.

however, upgraden naar 7.0.0813 of een regtweak doen (staat op meuktracker welke tweak)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarnaast denk ik dat dat bestand niet echt veilig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:15:
En daarnaast denk ik dat dat bestand niet echt veilig is :P
ik ken geen mp3tjes die een virus bevatten. of bedoelde je het sarcastisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:28:
Is ook al een paar keer hiervoorbij gekomen. Blijkbaar kan je als je eenmaal MSN7 hebt geïnstalleerd niet meer terug naar een lagere versie, maar MOET je updaten...
Vreemd ik ben zonder problemen terug gegaan naar 6.2. (w2k)

(Werd ook helemaal gaar van alle toeters en bellen, nu maar hopen dat 7.0 niet verplicht word, anders ben ik weg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik werk zelf nog met 6.2, en vind dat fijn (voor zover je daarover kunt spreken). Nu lees ik steeds dat 7.0 veel te veel troep bevat en allemaal (nutteloze) opties. In hoeverre kan je in MSN 7.0 zelf, dus niet met patches, dit aanpassen?
Ik wil eigenlijk gewoon een kaal chatvenster, zonder toeters en bellen. Is dit in deze versie mogelijk?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:03:
Ik werk zelf nog met 6.2, en vind dat fijn (voor zover je daarover kunt spreken). Nu lees ik steeds dat 7.0 veel te veel troep bevat en allemaal (nutteloze) opties. In hoeverre kan je in MSN 7.0 zelf, dus niet met patches, dit aanpassen?
Ik wil eigenlijk gewoon een kaal chatvenster, zonder toeters en bellen. Is dit in deze versie mogelijk?
zonder patches kan je de tabs verwijderen, msn today uitzetten. dat was het wel zo ongeveer.

wat je niet zonder patch kan uitzetten/verwijderen is de banner (die ook in 6.2 zit) de winkslimitering per aantal seconden, en praktisch alle knoppen die je storend of nutteloos zou kunnen vinden (activies, whatishot, myspacebutton, enz enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkySmell schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:56:
[...]

(Werd ook helemaal gaar van alle toeters en bellen, nu maar hopen dat 7.0 niet verplicht word, anders ben ik weg.)
aangezien het hier over een microsoft product gaat vrees ik dat het toch wel zal doorgedrukt worden doorheen de hele 'msn filosofie'.

over paar weekjes krijg je een popup
'kan niet aanmelden:
- oorzaak: u heeft een te oude versie geinstalleerd. update deze nu naar 7.0'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

FunkySmell schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:56:
[...]

Werkt hier ook weer. Heel vreemd. Tijdens het aanmelden vroeg ie dus om te updaten en dat moest ik dus wel doen. Gedaan, installeert ie opnieuw 6.2 en het werkt weer? :P Gelukkig :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:26:

Zeer iritant!

Hier screenshotje ;)

[afbeelding]
A-Patch eroverheen stampen, en klaar, wel goed instellen natuurlijk.

Maar ik vind overigens dat je wel lui bent, gewoon het topic lezen, ik weet zeker dat het erin staat want ik heb het er zelf uitgehaald. Als je hebt gezocht en niet gevonden, dan is het anders, maar jij zoekt gewoon niet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25
Vanitas schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:57:
[...]

A-Patch eroverheen stampen, en klaar, wel goed instellen natuurlijk.

Maar ik vind overigens dat je wel lui bent, gewoon het topic lezen, ik weet zeker dat het erin staat want ik heb het er zelf uitgehaald. Als je hebt gezocht en niet gevonden, dan is het anders, maar jij zoekt gewoon niet.
Ik heb A-Patch geïnstalleerd.. maar nog steeds krijg ik de melding dat de MP3 onveilig is en daarna issie verwijderd..
Dit is echt zwaar irritant.. Met A-Patch kun je er alleen voor zorgen dat je in eerdere MSN7 versies MP3s kunt ontvangen, in build 813 kan dat wel maar krijg je dus het gezeik dat de MP3 onveilig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
In mijn versie van A-Patch staat gewoon remove bla bla protection. Dat is het enige wat ik eraan heb gedaan, en ik heb geen problemen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen met MSN 7 zijn niet al te best,

Als ik meerdere gesprekvensters aan heb staan (denk aan de 10), dan sluit MSN Messenger gewoon af, net of het vast loopt ofzo.

Misschien meerdere mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:11:

Als ik meerdere gesprekvensters aan heb staan (denk aan de 10), dan sluit MSN Messenger gewoon af, net of het vast loopt ofzo.

10 gesprekvensters? 8) :? Dat vind ik wel knap zeg. :+

Had je dit niet bij andere versies van MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb nu dus Toaster en dat werkt. :) Maar nu heb ik ook MSN Polygamy (met een uh.. "Microsoft" patch gedaan) en nu zet ie alleen bij de eerst geopende MSN het huidige nummer in mijn persoonlijke tekst.. Iemand een idee hoe ik dit voor beide kan doen?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Jimbolino schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:57:
[...]

Fijn dat je mij RTFM-ed, maar je leest zelf niet goed, ik zeg dus dat ik geen WMP heb, en ook niet wil.

Krijg dus deze foutmelding:
This feature requires Windows Media Player 9 or later. To install the latest version of Windows Media Player, click OK.
Ik bedoelde dat jou vraag al verscheidende malen is gesteld en het antwoord is Toaster voor Winamp.
Ik bedoelde het overigens niet kwaad. :>
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:11:

Gelukkig heb ik niet van die MSN buddy's die met zijn allen tegelijk je willen spreken en omgekeerd van mijn kant uit wil ik ook niet met meer dan 3 tegelijk spreken. ;) :P

[ Voor 33% gewijzigd door Joen op 20-05-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theovds schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:10:
[...]

10 gesprekvensters? 8) :? Dat vind ik wel knap zeg. :+

Had je dit niet bij andere versies van MSN?
Ik laat MSN meestal aanstaan als ik weg ben, en als ik dan thuis kom staan er wel veel gesprekjes aan. En dan wil ik wat gaan typen enzo, er gaat eens een Cam aan en dan heb je het gedonder,

Maar zo kom ik dus aan (veel) van die gesprekvenstertjes

Met MSN 6 had ik nergens last van. Ik vind 7.0 maar een onstabiele versie.

Gelukkig zie ik op mijn MSN schermpje dat er een nieuwe versie beschikbaar is, maybe is die beter :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

JeroenM_tbs schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:16:
[...]
Ik bedoelde dat jou vraag al verscheidende malen is gesteld en het antwoord is Toaster voor Winamp.
Ik bedoelde het overigens niet kwaad. :>
Onder normale omstandigheden moet het met toaster werken, dat snap ik ja.

Alleen ik wil geen WMP9 op mijn pc zetten, omdat ik het gewoon een kut programma vind.
en omdat MSN "ziet" dat ik geen WMP9 heb, wil ie die feature niet aanzetten :(

[ Voor 10% gewijzigd door Jimbolino op 20-05-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Nogmaals: Toaster is voor Winamp. WMP9 heb je dus totaal niet nodig daar voor.

En mocht MSN7 steeds doormekkeren over WMP9 dan installeer je die en kun je de plugin voor MSN in WMP9 alsnog uitschakelen.

Ik heb zelf WMP10: vooral voor alle videobestanden wel ok vind ik.
En als je het nog niet snapt of lukt niet, misschien dat screenshots dan helpen of zo.
Desnoods contact me (zie mijn profiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nederlandse versie van MSN vind ik nog echt slecht.
Op de versie van amerika... (ik heb ook een engelse comp) is MSN veel beter. In NL zitten nog zeer veel bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg je die tabs nou weg? wordt er misselijk van al de reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:46:
Extra -> Opties -> Beveiliging -> 'Dit is een openbare computer, geef mijn tabs niet weer.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:50

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:46:
Ik heb daar wel een patch voor gevonden maar die mag ik natuurlijk hier niet posten O-)
Bedoel je dat je zoiets krijgt?

[ Voor 15% gewijzigd door Basti504 op 21-05-2005 19:05 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Waarom een patch? Zoals Blaxje het omschrijft kan dat makkelijk zat zonder patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Laatst online: 21:16

ralpje

Deugpopje

Sinds enige dagen wordt mijn huidig spelende nummer niet meer getoond in MSN. Dit is gekomen sinds ik een keer handmatig een 'persoonlijke boodschap' invoerde. Toen ik deze eenmaal verwijderd had, werd het spelende nummer niet meer getoond, hoewel alle 'vinkjes' gewoon aanstaan.
Ik heb WMP 10 en MSN 7.0.0777
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:50

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

JeroenM_tbs schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:05:
Waarom een patch? Zoals Blaxje het omschrijft kan dat makkelijk zat zonder patch.
o, daar was ik zelf nog niet achter gekomen :P , maarje nu zijn er ook weg.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

Als iemand enig idee heeft waar msn inleest of WMP wel of niet installed is, dan zou ik dat graag horen. Misschien dat iemand met regmon kan kijken ofzo?

1
Afbeeldingslocatie: http://img228.echo.cx/img228/3293/11sz.png

2
Afbeeldingslocatie: http://img228.echo.cx/img228/4913/26wz.png

3
Afbeeldingslocatie: http://img228.echo.cx/img228/7253/39th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Owja, da's best irritant dan ja.
Ik heb WMP10 geïnstalleerd dus ik ervaar dit probleem dan ook niet.
Misschien is er een patch voor te vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:23:
De Nederlandse versie van MSN vind ik nog echt slecht.
Op de versie van amerika... (ik heb ook een engelse comp) is MSN veel beter. In NL zitten nog zeer veel bugs.
Voor zover ik weet is het gewoon precies dezelfde build met als enige verschil een andere language file (msgslang.dll).

Maargoed, in Amerika is alles beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralpje schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:21:
Sinds enige dagen wordt mijn huidig spelende nummer niet meer getoond in MSN. Dit is gekomen sinds ik een keer handmatig een 'persoonlijke boodschap' invoerde. Toen ik deze eenmaal verwijderd had, werd het spelende nummer niet meer getoond, hoewel alle 'vinkjes' gewoon aanstaan.
Ik heb WMP 10 en MSN 7.0.0777
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
ik heb precies zelfde als jij maar dan met WMP 9 en 7.0.0813

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
mn..Ik Draai sinds een tijdje weer Windows 2000Pro..draait allemaal verders perfect. Alleen msn die flipt nogal vaak.. Soms slaat het ineens vast..Kan ik niks meer in msn en dan naar een tijdje is het weer goed.. Is ongelofelijk irritant :X

Is er iemand die hier ook last van heeft?

k`draai btw.. de nieuwste msn.
En heb alle updates geinstalld die er maar te krijgen zijn voor win2000
AVG Free en Winamp zijn vaaks de de progs die mee draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

ik draai ook windows 2000, maar heb nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh ik heb nu ook versie 7.0 build 7.0.0813 en gebruikte hiervoor 6.2

mijn probleem is dat ik geen contacts meer heb in versie 7.0 terwijl die in versie 6.2 gewoon opgeslagen werden op een MSN server. Dus msn installeren en je contact werden automatisch opgehaald. In 7.0 word niets op gehaald. dus ben mijn contacts kwijt :'( wat is hier de oorzaak van ?

PS het zal vast al eens eerder gevraagd zijn maar kon met de GOT search niet vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 22:41:
[...]

ik heb precies zelfde als jij maar dan met WMP 9 en 7.0.0813
Heb je alle vinkjes al eens uitgezet, herstart en dan weer aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:50:
ehh ik heb nu ook versie 7.0 build 7.0.0813 en gebruikte hiervoor 6.2

mijn probleem is dat ik geen contacts meer heb in versie 7.0 terwijl die in versie 6.2 gewoon opgeslagen werden op een MSN server. Dus msn installeren en je contact werden automatisch opgehaald. In 7.0 word niets op gehaald. dus ben mijn contacts kwijt :'( wat is hier de oorzaak van ?

PS het zal vast al eens eerder gevraagd zijn maar kon met de GOT search niet vinden.
Wat gebeurd er als je je aanmeld met een andere pc? En als je ze daar ook niet krijgt, staan ze dan nog wel onder privacy bij opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik heb ook MSN op de PDA als ik me daar aanmeld heb ik ook geen contact en er staat ook niets in [opties] [privacy] ze worden gewoon niet opgehaald denk ik. ik neem aan dat MSN op de PDA geen contacts wist zonder dat te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 't topic doorgezocht met CRTL-F, maar niks gevonden voor mijn probleem.
Zelf vermoed ik dat 't aan mijn NAT config van m'n modem ligt, ofzo.

Het probleem:

Wanneer ik MSN opstart komt ie vanzelf al in de systemtray (zo heb ik 't het liefst).
Echter als ik d'r op dubbelklik duurt het een goede 30 secs voordat ik het MSN window ook echt te zien krijg. Vreemd, aan de snelheid van m'n pc ligt het toch niet.
Op werk heb ik hier helemaal geen last van (na genoeg dezelfde system specs) alleen natuurlijk een ander netwerk.
Als MSN eenmaal draait dan is er verder geen vuiltje aan de lucht en werkt alles naar behoren. Alleen dat opstarten is dus weird.
De meest recente versie van MSN heb ik en ik heb 't ook geprobeerd zonder de A-patch eroverheen.
Helaas maakte dat geen verschil. Ik gebruik ook MSN Plus van Patchou, ook de laatste versie.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Misschien niet geheel on topic, maar hoe lang kan ik 6.2 nog gebruiken, ik vind versie 7 namelijk veel te druk, met heel veel onzin erin die er niet in hoort.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:45:
Ik heb 't topic doorgezocht met CRTL-F, maar niks gevonden voor mijn probleem.
Zelf vermoed ik dat 't aan mijn NAT config van m'n modem ligt, ofzo.

Het probleem:

Wanneer ik MSN opstart komt ie vanzelf al in de systemtray (zo heb ik 't het liefst).
Echter als ik d'r op dubbelklik duurt het een goede 30 secs voordat ik het MSN window ook echt te zien krijg. Vreemd, aan de snelheid van m'n pc ligt het toch niet.
Op werk heb ik hier helemaal geen last van (na genoeg dezelfde system specs) alleen natuurlijk een ander netwerk.
Als MSN eenmaal draait dan is er verder geen vuiltje aan de lucht en werkt alles naar behoren. Alleen dat opstarten is dus weird.
De meest recente versie van MSN heb ik en ik heb 't ook geprobeerd zonder de A-patch eroverheen.
Helaas maakte dat geen verschil. Ik gebruik ook MSN Plus van Patchou, ook de laatste versie.

Iemand enig idee?
Zon soort probleem heb ik ook, en ik verdenk mn router.
Wat voor modem heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:34:
[...]

Zon soort probleem heb ik ook, en ik verdenk mn router.
Wat voor modem heb je?
Zyxel Prestige 650HW-R
Modem/Router/Switch in 1.

Heb ook al eens bij een kennis een probleem gehad met een SMC router (weet niet meer welk type, iig eentje met een WLAN optie erin en 4 ports switch). Daar deed MSN7 ook vaag, firmware update en weg was het probleem.
Ik zie nu dat er ook een firmware update is voor mijn modem. Maar eens installeren.
Wel zonde, uptime van bijna 100 dagen! :(

-edit-
Balen, 't hielp geen moer. :(

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:45:
Misschien niet geheel on topic, maar hoe lang kan ik 6.2 nog gebruiken, ik vind versie 7 namelijk veel te druk, met heel veel onzin erin die er niet in hoort.
Zolang als het duurt... Mocht je ook dingen als costum emoticons en display pictures niet gebruiken of het niet erg vinden om er afstand van te doen dan zou je kunnen overwegen om over te stappen op Windows Messenger.
Er zijn trouwens ook bepaalde patches zoals A-Patch, Messenger Plus! en Stuffplug waarmee je bepaalde dingen uit MSN Messenger 7 kunt slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:10:
Heb je alle vinkjes al eens uitgezet, herstart en dan weer aangezet?
jah jah, en dat meerdere keren, (ik kon maar 2 dingen vinden die ik aan en uit kon vinken, daarnaast heb ik me hele winamp plus Messenger helemaal uitgeplozen maar ik kwam niets tegen waarvan ik dacht: hebbes!! dat is um.

ik heb het EINDELIJK het probleem "'waar luister ik naar" opgelost door het volgende postje:
Ben.Hahlen schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:51:
Ok, deze is lichter dan toaster, en je hoeft alleen maar het dll-tje in de winamp-pluginsmap te dumpen.
De link naar het blog is:
http://msnblog.stuffplug.com/wp-content/gen_msn.zip
wel ff winamp sluiten en overnieuw starten, dan pas werkt ut.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik heb echt een raar probleem met msn. Wanneer ik een wink installeer komt er een foutmelding:
"het thema kan niet worden geinstalleerd. probeer het later opnieuw"

iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
De router problemen (vastlopen na inloggen) zijn bij mij nu opgelost! msn6.2 update zich automatisch naar 7 vanmorgen en nu werkt alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er nog iemand problemen met de myspace functie? als ik daarnaartoe ga loopt explorer vast en moet ik resetten (windows 98).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:48
DaRKoNe schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:49:
[...]

Ik heb A-Patch geïnstalleerd.. maar nog steeds krijg ik de melding dat de MP3 onveilig is en daarna issie verwijderd..
Dit is echt zwaar irritant.. Met A-Patch kun je er alleen voor zorgen dat je in eerdere MSN7 versies MP3s kunt ontvangen, in build 813 kan dat wel maar krijg je dus het gezeik dat de MP3 onveilig is...
Idd, zelfde probleem. Geen patch die ertegen werkt, en niemand die er een oplossing voor heeft. Alleen wannabe's die schreeuwen dat je patches moet downen die niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
en als je stuffplug-NG eens instaleerd? bij mij werkt alles prima! met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met die emofavorieten.

Heel leuk dat je die favorieten kunt wijzigen enzo, maar alles wat ik erin heb gezet en eruit heb gehaald is ongedaan gemaakt als ik mij 1maal heb afgemeld. (of msn heb afgesloten, dat weet ik niet.)

Hebben jullie dit probleem ook, hoe kan ik dit verhelpen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:56:
Idd, zelfde probleem. Geen patch die ertegen werkt, en niemand die er een oplossing voor heeft. Alleen wannabe's die schreeuwen dat je patches moet downen die niet werken.
euh? bij mij werkt de A-Patch uitstekend, op de 3e tab vink je aan dat onveilige bestanden moeten worden toegelaten. en ik heb de 7.0.0813 en dat werkt allemaal perfecto.

misschien gillen de wannabe's juist dat ze het niet kunnen vinden/uitvoeren? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 16:31
bij mij werkt die functie 'zet waar luister ik naar aan' niet meer, heeft wel gewerkt maar nu dus niet..

heeft iemand daar ervaringen mee?
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je allemaal gedaan toen het ineens niet meer werkte? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:48
Misschien idee voor de startpost, hoe kan ik terug naar 6.2?
Want nu moet ik 28 pagina's door zoeken voor een antwoord :)

Edit:
Blijkt dus dat ik 3x de verkeerde 6.2 gedownload heb, deze werkt perfect!
T-Junkie in "MSN Messenger 7 final - ervaringen *"

Waarom terug naar 6.2?
Dat werkte echt perfect voor mij. Msn7 heeft alleen maar onzin aanboord die ik met apatch wel weg kan halen maar dan werkt het nogsteeds niet lekker...

Want ik had met 6.2 een aantal mensen niet in een groep zitten, dat waren de mensen waar ik het meeste mee sprak, nu MOET iedereen in een groep zitten en dat wil ik niet!
Ook vreemd, als iemand offline is krijg ik geen balk in beeld met deze persoon reageert niet want hij is mogelijk offline blabla. Maar alleen dat berichten niet ontvangen kunnen worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Hennie-M op 31-05-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:22:
wat heb je allemaal gedaan toen het ineens niet meer werkte? :{
Helemaal niks
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinique schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:11:
bij mij werkt die functie 'zet waar luister ik naar aan' niet meer, heeft wel gewerkt maar nu dus niet..

heeft iemand daar ervaringen mee?
:r
zeg luilak, steek je handjes eens uit je mouwen en lees eens een paar postjes terug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een bestand geblokkeerd is he, is het dan echt verwijderd of neemt het nog HDruimte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:51:
[...]

zeg luilak, steek je handjes eens uit je mouwen en lees eens een paar postjes terug??
Word het daar verduidelijkt -> NEE, k ben niet 8telijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinique schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:21:
Word het daar verduidelijkt -> NEE, k ben niet 8telijk
snapt iemand wat hij bedoelt? 8)7

edit: voordat dit gaat verzanden in nog meer wazige opmerkingen van je

Verwijderd in "MSN Messenger 7 final - ervaringen *"

deze post staat ongeveer 8 postjes boven jouw vraag wat je heel makkelijk had kunnen vinden mits je ook daadwerkenlijk had teruggelezen. over achterlijkheid gesproken....

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:30:
[...]

snapt iemand wat hij bedoelt? 8)7
Jij zegt dat er een aantal posts terug al iemand was met dat probleem wat ik hier een stukje boven heb gepost. Ik lees daar nog niet een oplossing voor mijn probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Ik krijg de 'Custom Emoticons' niet uitgeschakeld. Iemand die hetzelfde probleem heeft? Als ik het vinkje uitzet, en OK klik, springt het direct weer aan.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb een klein probleem. Mijn msn sluit soms af terwijl ik aan het chatten ben. Gaat mn msn volledig uit en start hij hem volledig op! Hoe kan dit en hoe is dit op te lossen?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb sinds kort ook de nieuwe msn en ik heb het volgende probleem:

Als ik bij opties naar het tabblad algemeen ga, en dan naar
" emailaccounts" op wijzigen klik, dan staan er 3 dingen:

"inbelsessie"
"mijneigenemail adres wat ik gebruik voor msn"
en nu komt het: als derde staat er hetzelfde als de 2e, maar dan met MIJN WACHTWOORD getypt erachter! (+ "Paspoort" erachter)

iedereen kan dus op een logische manier bedenken dat dat idd mijn wachtwoord is.
Als ik klik op verwijderen, gebeurt er niets.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderWit schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:48:
Ik heb sinds kort ook de nieuwe msn en ik heb het volgende probleem:

Als ik bij opties naar het tabblad algemeen ga, en dan naar
" emailaccounts" op wijzigen klik, dan staan er 3 dingen:

"inbelsessie"
"mijneigenemail adres wat ik gebruik voor msn"
en nu komt het: als derde staat er hetzelfde als de 2e, maar dan met MIJN WACHTWOORD getypt erachter! (+ "Paspoort" erachter)

iedereen kan dus op een logische manier bedenken dat dat idd mijn wachtwoord is.
Als ik klik op verwijderen, gebeurt er niets.

Iemand een oplossing?
met een screenshot komen we een eind verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
ff kijken of dit lukt, ik heb namelijk nog nooit plaatjes in een forum gezet:

[img=http://img105.echo.cx/img105/8964/msnprobleem8en.th.jpg]

en als ik op verwijderen klik gebeurt er dus niks.........iedereen op de PC die toevallig rondsnuffelt als ik mn msn aan heb staan zou mn wachtwoord kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry was eigenlijk een grapje :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Ja, dat had ik begrepen, maar dmv deze screenshot is het misschien toch iets duidelijker, ik vind het namelijk nogal een irritant probleem. Heb al gegoogeld maar kan niks vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderWit schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:14:
ff kijken of dit lukt, ik heb namelijk nog nooit plaatjes in een forum gezet:

[img=http://img105.echo.cx/img105/8964/msnprobleem8en.th.jpg]

en als ik op verwijderen klik gebeurt er dus niks.........iedereen op de PC die toevallig rondsnuffelt als ik mn msn aan heb staan zou mn wachtwoord kunnen zien.
voor je image die deels fout is ingevuld (je haalt oa url en img door mekaar)
voor de image doe je [img]http://img105.echo.cx/img105/8964/msnprobleem8en.th.jpg[/img]

wat dus resulteert in het volgende: Afbeeldingslocatie: http://img105.echo.cx/img105/8964/msnprobleem8en.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Hmm...als ik op de url klik krijg ik toch wel degelijk een goede afbeelding te zien !!??
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.