Heb 25 euro korting gekregen en gratis pixel garantie[
quote]
Pelaminoskep schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:21:
Ja, dat behuizing vraagstuk ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Ik ben namelijk de zoveeldte die van plan is de Alpha2500 te kopen met de volgende specs: 1,7dothan, 1024MB DDR, 80GB, dvd +- rewriter, géén tv tuner. €1300
Nou vind ik het opzich ok dat er geen besturingssysteem op zit, maar dit houdt wel in dat ik een 0-pixel garantie wil (49€), want ik ga natuurlijk niet een apparaat aanschaffen voor 1300€ om vervolgens in t vervolg altijd tegen 1 (of meer) dooie pixel aan te zitten staren. Dure garantie is dat. In principe, voor dat geld, zou je niets extra moeten hoeven betalen. Ze moeten namelijk gewoon een goed produkt afleveren.
Dan vraag ik me af: hoeveel mensen hebben een vorm van korting (lees: minder geld hoeven betalen óf een gratis iets (bijv rugzak) erbij) gekregen bij computerland?
Dan nog: heeft er iemand ervaring met uitgesteld betalen bij Computerland via PrimeLine?
(dwz: je betaalt pas over een jaar. Ja het kan, maar ze adverteren er niet mee, de sukkels)
Ik heb intussen zo'n beetje het HELE topic van de 2500 doorgelezen (ja, ik had tijd over

), maar ik heb daar nog niemand over gehoord.[/quote]