Op drive E staat een PQ driveimage die je kunt back-uppen, ik neem aan dat een DriveImage voor zich spreekt.
Voordat je een reimage uitvoert kun je de partities herrangschikken.
Volgens drive manage van XP is C = 49,26 GB D= [BACKUP] 33,21GB en E= [RESTORE] 13,66 GB. Voor zover ik kan zien herstelt de DriveImage alleen drive C.
Het wegbranden van factory.PQI naar een bootable CD met Nero functioneert niet, Caldera DOS start welop maar stopt, daar de settings niet goed zijn.
Vandaar mijn eerdere vraag welke versie van PQ-DI gebruikt is om een goede boot CD van factory.PQI in elkaar knutselen.
Dit heb ik nog niet zelf getest, maar is op basis de ervaring met DI die ik op frequente basis gebruik. DriveImage kan een paswoord protectie hebben en deze kan in de BIN staan van je support-CD, zoals dat bij sommige medion OEM XP's het geval kan zijn.
(dan is de R optie niet beschikbaar omdat je niet aan kunt melden bij de Windows omdat je niet het Admin password hebt)
Nu blijft er maar 1 optie over en dat is de bestanden terugzetten op drive D en E.
Eventueel moet er tijdelijk op C een OS gezet worden met wat drivers om dit te kunnen doen.
Daarna via een REBOOT de van de support CD de recover optie starten.
Het is natuurlijk mogelijk dat je zelf Drive D en E backup met Drive Image op CD/DVD, maar daarvoor zijn ook andere programnma's voor te gebruiken. Dan kun je na een re-partioneringen en re-Image van D en E de recovery starten. Maar het blijft bewerkelijk zonder een bootable factory.PQI op CD
Eilandbedrijf met netondersteuning , all-electric || Deye 12KSG04LP3 met 580Ah-LFP 51,2V (Seplos 3x48100-10C +48200-10E) || hulp-Deye 12k SG04LP3 met 280Ah-LFP 51,2V || 19.4 kWp PV || Zonneplan EPEX-klant