[GoT] Gran Turismo 4 Championship deel I

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.071 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Uitslag challenge 10 (AM Vanquish/Midfield)

D³ 1'05.251
Lucky-Shirt 1'05.607
kutkip 1'06.009
toelet 1'06.272
EvilBert 1'06.745
EfBe 1'06.840
Just_I 1:07:602

Kutkip--------14
Chrasher----12
geenld--------8
Lucky-Shirt-5
Just_I---------3
EfBe-----------2
Krush---------2
toelet----------2
EfBe schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:50:
En een goedkopere auto. Tuning hoeft niet perse, want hoe minder tuning hoe meer het neerkomt op de rijder. Deze aston martin kostte me rond de 5 ton man! :)
Daarom wilde ik ook in Arcade mode rijden, geen gezeur met tuning plus het kost je niks. Auto kiezen en gaan.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
D³ schreef op zondag 25 september 2005 @ 13:25:
[...]
Daarom wilde ik ook in Arcade mode rijden, geen gezeur met tuning plus het kost je niks. Auto kiezen en gaan.
Lijkt me een UITSTEKEND idee. :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Nou ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Ik (en waarschijnlijk veel meer mensen) heb in arcade mode nooit gespeeld en dus ook niks komma nul ge-unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
kutkip schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:55:
Nou ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Ik (en waarschijnlijk veel meer mensen) heb in arcade mode nooit gespeeld en dus ook niks komma nul ge-unlocked.
voor dingen in arcade te unlocken hoef je volgens mij alleen de gt mode te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:47

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

kutkip schreef op zondag 25 september 2005 @ 21:55:
Dat heb ik ook. Ik heb met GT4 nog niet in Arcademode gespeeld. Weet geen eens hoe dat er uit ziet. Op zich maakt het niet zoveel uit, alhoewel ik het afstellen van de auto niet vervelend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcade Mode? Huh, wat is dat? ...:P

Ik heb echt nog nooit in arcade mode gespeeld maar het maakt me echt niets uit als we daar in moeten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:24

Just_I

What did you just say?

Kan je in de Arcade mode eigenlijk wel alleen racen ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Just_I schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:45:
Kan je in de Arcade mode eigenlijk wel alleen racen ?
time trail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:18
Wat gaat het worden deze keer???

Ik wil wel eens een keer meedoen om te kijken of ik een beetje goed ben.

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Revodrone schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:02:

even wachten totdat er een site is

trouwens... voor mensen die iets cools willen beleven:
Ruf BTR, helemaal tunen, ASM TCS uit... spoiler kopen = must....
vering stevig, verlagen, bounce + stabilizers op minimum
HEERLIJK!
wel even wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Oh ik ben nog niet bezig met een site, wist niet dat er op gewacht werd. Voorlopig hier nog maar een challenge doen stel ik voor ipv op mij te wachten.

f.k.a D³

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Site: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4c/

Graag registreren en je voorgaande resultaten invoeren zodat de ranglijst klopt.

Heb alvast wat ingevoerd als nieuwe challenge, is dat niet goed dan hoor ik het wel. En als er bugs zijn (ongetwijfeld) hoor ik het ook graag.

f.k.a D³

Verwijderd

Ik heb me geregistreerd en zal in het weekend eens wat tijden gaan invoeren en voor de challenges die ik niet gereden heb zal ik proberen even een tijd neer te zetten.

Alleen een ding snap ik nog niet. Hoe moet ik het bewijs van mn ps2 memorycard naar mn pc krijgen. En ja ik ben niet zo heel geniaal wat dit betreft:D

PS. Ziet er leuk en overzichtelijk uit die site

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:56:
Ik heb me geregistreerd en zal in het weekend eens wat tijden gaan invoeren en voor de challenges die ik niet gereden heb zal ik proberen even een tijd neer te zetten.

Alleen een ding snap ik nog niet. Hoe moet ik het bewijs van mn ps2 memorycard naar mn pc krijgen. En ja ik ben niet zo heel geniaal wat dit betreft:D
Bewijs is gewoon een fotootje of videocapture zoals ik doe. Is niet verplicht maar zat al in de vorige competitie sites die ik heb gemaakt dus heb het maar laten zitten.
PS. Ziet er leuk en overzichtelijk uit die site
Dankjewel :)

f.k.a D³

• kutkip
Ik heb me aangemeld. Meteen maar een tijd neergezet :
1'07.928
SA versnelling
TCS aan ASM uit

Mooi gedaan hoor die site.
Ik had trouwens die Amuse 2000 gewoon gekocht en toen vol getuned met vermogen en gewicht :O Bleek achteraf beide gewoon in Arcade te kunnen :)

[ Voor 50% gewijzigd door kutkip op 28-09-2005 20:20 ]

Verwijderd

Ik heb in mijn eerdere post wel gezegd dat ik ook nog even tijden zou rijden op de oude championships, maar is dat eigenlijk wel toegestaan?

Ik bedoel dus de championships die nog nooit gereden heb. En mag je tussen door nog tijden proberen te verbeteren? Dus dat ik straks bijvoorbeeld mn tijd van championship 9 wil verbeteren.

Verwijderd

Revodrone schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:02:

Ja, ik wil ook wel een keertje mee doen, zeker als er (misschien) in arcade/time trial gereden gaat worden. Heb niet zo heel veel credits in GT-mode. :P
Maar ik weet ook niet of ik tijd heb om iedere keer mee te doen, ik moet met een paar weken ook verhuizen en heb natuurlijk mijn werk.

edit: Wat is trouwens jullie mening mtb tot een stuurtje tov een controller? Is het alleen leuker of helpt het echt die laatste tienden van je tijd af te schaven?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 21:37 ]

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik me aangemeld en de tijden ingevoerd.

Wat bedoel je nu precies met de "Maximale Quicktune"?

BHP+ = Alles voor de pk´s? Uitlaat, chip, turbo/NA, balancing, etc.?
Gewicht = de drie stages laten uitvoeren?

Maar geen versnellingsbak, LSD etc? Vooral een andere bak en met wat meer PK´s toch wel makkelijk.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:19:
Ik heb in mijn eerdere post wel gezegd dat ik ook nog even tijden zou rijden op de oude championships, maar is dat eigenlijk wel toegestaan?

Ik bedoel dus de championships die nog nooit gereden heb. En mag je tussen door nog tijden proberen te verbeteren? Dus dat ik straks bijvoorbeeld mn tijd van championship 9 wil verbeteren.
Die deadline is er niet voor niks :P Het is niet de bedoeling dat je nieuwe tijden voor oude championships gaat invoeren, dat zou niet eerlijk zijn tov de andere rijders. Zo heb ik bijv. bij challenge 6 niets ingevuld omdat ik die tijd toen na de deadline had neergezet.

Het is straks de bedoeling dat na het verstrijken van een deadline de tijden niet meer gewijzigd kunnen worden. Voorlopig is dit nog niet van kracht omdat iedereen zijn oude tijden nog moet invullen.
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:20:

Ja, ik wil ook wel een keertje mee doen, zeker als er (misschien) in arcade/time trial gereden gaat worden. Heb niet zo heel veel credits in GT-mode. :P
Maar ik weet ook niet of ik tijd heb om iedere keer mee te doen, ik moet met een paar weken ook verhuizen en heb natuurlijk mijn werk.
Inschrijven en meedoen dan ;) En volgens mij heeft niemand tot nu toe alle challenges gedaan, heb je geen zin doe je gewoon niet mee. Heb zelf ook maar ca. de helft gedaan.
Lucky-Shirt schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:40:
Ik me aangemeld en de tijden ingevoerd.

Wat bedoel je nu precies met de "Maximale Quicktune"?

BHP+ = Alles voor de pk´s? Uitlaat, chip, turbo/NA, balancing, etc.?
Gewicht = de drie stages laten uitvoeren?

Maar geen versnellingsbak, LSD etc? Vooral een andere bak en met wat meer PK´s toch wel makkelijk.
In Arcade Mode heb je een Quick-Tune ipv de uitgebreide tuning opties in GT world. In Quick-Tune kun je heel simplistich BHP en gewicht veranderen. Met maximale quick-tune BHP+ en gewicht- bedoel ik dus het maximaal aantal BHP en minimum gewicht wat de quick-tune toelaat.

f.k.a D³

• Revodrone
Ik heb mezelf maar aangemeld en een tijd neergezet. (deze moet ik nog wel verbeteren)
Dit is echt cool om te doen! Ik weet dat ik pas laat ben begonnen in de challenge, maar ik hoop dat er nog genoeg actieve deelnemrs zijn.

Hoe zit het nou met dat bewijs? Moet ik een foto van de tv gaan maken, of is er nog een andere manier?

Verwijderd

Het is misschien handig om ook je tijden hier nog te posten, want op die manier houd je GT4 in de picture. Als je alleen op de site je tijden post bereik je geen nieuwe mensen en blijf je dus met een beperkte groep.

Dus blijf posten zodat deze topic opvalt en nieuwe spelers trekt.

Ik ga in het weekend eens proberen een tijd neer te zetten. Doorweeks heb ik vrij weinig tijd meer, omdat ik net ben begonnen met een nieuwe studie....dus hard werken :S

• kutkip
Mij lijkt het ook handig de tijden hier gewoon neer te zetten en pas na de eindklassering de tijd op de site te plaatsen

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Kan ik ook een replay op USB stick opgeslagen met Action Replay MAX uploaden? Of heeft dat weinig zin?

• Revodrone
Oke, mijn tijd:
01'09"334
TCS uit ASM uit
MT en de rest volgens de regels

Het is een tijd die ik hopelijk nog ga verbeteren. Ik ga zo weer ff aan de slag!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik kan met mijn telefoon een opname maken van de ronde. Dit levert een .3gp bestandje op
van ongeveer 2.5 mb. Kwaliteit is niet super, maar je krijgt wel een goede indruk van de ronde.
Ik kan het omzetten naar .avi, maar dan wordt het al snel meer als 25 mb.

Heeft dit zin? Kunnen jullie een .3gp bestand bekijken? Ik heb een Nokia telefoon. Er is een codec voor bijv. de Windows Mediaplayer, zal vanavond eens kijken of ik die nog terug kan vinden, doe nu net alsof ik heel hard aan het werk ben :) .

Hier een link naar als het goed is mijn ronde in de CLK op Opera Paris: klik

[ Voor 13% gewijzigd door Lucky-Shirt op 29-09-2005 17:04 . Reden: link toegevoegd ]

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Revodrone schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:14:
Hoe zit het nou met dat bewijs? Moet ik een foto van de tv gaan maken, of is er nog een andere manier?
Je moet niks voorlopig ;) Foto, webcam, capturecard, en wellicht een replay vanaf je AR Max stick (ff kijken of dat werkt).
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:44:
Het is misschien handig om ook je tijden hier nog te posten, want op die manier houd je GT4 in de picture. Als je alleen op de site je tijden post bereik je geen nieuwe mensen en blijf je dus met een beperkte groep.

Dus blijf posten zodat deze topic opvalt en nieuwe spelers trekt.
Heb de GoT code even toegevoegd, elke keer als je iets wijzigt krijg je die te zien zodat je dat evt op GoT kun posten. Ziet er dan zo uit:

Update voor challenge 12 (Grand Valley East Section | AMUSE S2000 R1 2004 | Sport Soft)
01'07:100 - 310 BHP / 235.19 Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT
GoT GT4 challenge HUB
-Sander schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:17:
Kan ik ook een replay op USB stick opgeslagen met Action Replay MAX uploaden? Of heeft dat weinig zin?
Ik zou die moeten kunnen afspelen, heb je er 1 die ik kan testen?
Lucky-Shirt schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:01:
Kunnen jullie een .3gp bestand bekijken?
Ik kan hem gewoon bekijken.

ASM & TCS kunnen nu ook AAN/UIT btw voor racen in Arcade Mode.

f.k.a D³

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lucky-Shirt schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:01:
Kunnen jullie een .3gp bestand bekijken?
Dat kun je met Quicktime/Windows Media Player afspelen (zonder codec volgens mij).

[ Voor 19% gewijzigd door CorteX op 29-09-2005 18:51 ]

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

CorteX schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:49:
[...]

Dat kun je met Quicktime/Windows Media Player afspelen (zonder codec volgens mij).
Ok, ik had heb zelf een multimedia speler van Nokia, maar ik heb laatst een of andere codec gedownload waarmee ik quicktime bestanden in WMP kan afspelen en sindsdien speelt WMP ook de .3gp filmpjes af. Ik zal nog wel opnames maken van de laatste race. Van Tahiti heb ik helaas geen replay bewaard, was ook niet echt een serieuze tijd.....

Verwijderd

Ik heb me ook aangemeld en dit is eventjes mijn voorlopige tijd.
Ik zag dat ik nog wat sneller moet zijn voor P1. :P

Update voor challenge 12 (Grand Valley East Section | AMUSE S2000 R1 2004 | Sport Soft)
01'08:117 - 310 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: AAN | Transmissie: SA
GoT GT4 challenge HUB

btw D³ nette HUB die je gemaakt hebt!

• Revodrone
Na 55 ronden heb ik iets betere tijd neer gezet, maar ik zie al dat het nog niet genoeg is!!

MrFloppy
01'07:776 - 259 BHP / 235 Nm - ASM: uit | TCS: uit | Transmissie: MT
GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 3% gewijzigd door Revodrone op 29-09-2005 19:55 ]

• kutkip
Alle tijden weer ff opgezocht en ingevult op de site, ziet er perfect uit :)

01'07:928 - BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: SA
GoT GT4 challenge HUB

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Bedankt voor de complimenten. Hebben jullie suggesties en/of problemen dan hoor ik het graag.
Revodrone schreef op donderdag 29 september 2005 @ 19:52:
Na 55 ronden heb ik iets betere tijd neer gezet, maar ik zie al dat het nog niet genoeg is!!

MrFloppy
01'07:776 - 259 BHP / 235 Nm - ASM: uit | TCS: uit | Transmissie: MT
GoT GT4 challenge HUB
Je moet je auto nog Quick-tunen. 259BHP zie ik, dat kan max 310 worden en het gewicht kun je ook omlaag gooien.

f.k.a D³

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:39:
Ik zou die moeten kunnen afspelen, heb je er 1 die ik kan testen?
Eerst nog even mn tijd wat zien te verbeteren :)

Ik zie trouwens dat ik mn login naam een beetje ongelukkig heb gekozen aangezien jij ook Sander heet.

Trouwens, ik weet niet of het veel uitmaakt, maar je zou in de tabel ook nog een kolom kunnen maken om aan te geven of die persoon met controller of stuurtje speeld.

• kutkip
01'07:426 - 0 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: AAN | Transmissie: MT
GoT GT4 challenge HUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Even een vraagje over de regelgeving:

Ik begrijp dat het nauutrlijk niet de bedoeling is om als een debiel over die baan te raggen, maar om zo netjes mogelijk te rijden. In de regelgeving staat dat je niet over de curb mag met een wiel, maar sommige bochten hebben een soort uitloop aan de zijkant die je kan gebruiken, maar dan moet je dus wel over de curb!
Mag je deze uitloop wel gebruiken? (in real life zie je autocoureurs daar ook altijd gebruik van maken)

@ D³: Ik heb hem op max tuning staan, alleen als je klaar bent met de time trial staat in de bovenste regel een andere hp dan bij max tuning. (als ik een betere tijd heb doe ik dat gelijk veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Revodrone schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:27:
@ D³: Ik heb hem op max tuning staan, alleen als je klaar bent met de time trial staat in de bovenste regel een andere hp dan bij max tuning. (als ik een betere tijd heb doe ik dat gelijk veranderen)
Daar staat gewoon welke auto je hebt geselecteerd, met de originele BHP erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Idee van -Sander geïmplementeerd (type controller) en mogelijkheid tot het indienen van ideeën voor een volgende challenge toegevoegd, waar de andere members dan weer op kunnen stemmen om zo de volgende challenge te bepalen.
Revodrone schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 11:27:
Even een vraagje over de regelgeving:

Ik begrijp dat het nauutrlijk niet de bedoeling is om als een debiel over die baan te raggen, maar om zo netjes mogelijk te rijden. In de regelgeving staat dat je niet over de curb mag met een wiel, maar sommige bochten hebben een soort uitloop aan de zijkant die je kan gebruiken, maar dan moet je dus wel over de curb!
Mag je deze uitloop wel gebruiken? (in real life zie je autocoureurs daar ook altijd gebruik van maken)
Ja dat mag, ik zie het gewoon als curb.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig eeen 4 tijd. Maar die kut kip moet ik nog wel zien te pakken in de komende dagen :P

01'07:764 - 310 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT
GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Challenge 12
geen hulpmiddelen
1:09.266 1:08.836

Leuk championship zo TT in arcade. Snel tunen, snel racen. Zo had ik het al een tijdje geleden voorgesteld.

Mooie site ook D3 :)

edit: krijg wel een error als ik me wil registreren :?

[ Voor 19% gewijzigd door MarcoM op 01-10-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MarcoM schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 09:31:
Mooie site ook D3 :)

edit: krijg wel een error als ik me wil registreren :?
Oops, my bad. Is gefixed nu. En bedankt :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Nog maar eens met mijn favoriete auto een poging wagen. Het geluid van de Amuse is echt zo lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Update voor challenge 12 (Grand Valley East Section | AMUSE S2000 R1 2004 | Sports Soft)
01'07:047 - 310 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT
GoT GT4 challenge HUB

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Update voor challenge 12 (Grand Valley East Section | AMUSE S2000 R1 2004 | Sports Soft)
01'07:458 - 310 BHP / 235 Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT
GoT GT4 challenge HUB

Mijn voorlopige tijd, ik ga deze nog wel proberen te verbeteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drukste challenge sinds tijden volgens mij. Hopelijk krijgen we nog meer mensen die gaan meedoen. Er ontstaat nu ook veel meer competitie, omdat er voor iedereen wel iemand is die ongeveer even snel als hem/haar is. De site lijkt dus nu zijn vruchten al af te werken. Mooi werk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb een nieuw voorstel ingediend op de GoT GT4 challenge hub, maar nu vraag ik me ineens af of die Nismo 400R 1996 wel standaard in de arcade mode te kiezen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 11:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Helaas kan ik al een tijdje niet meedoen en dat zal nog wel even duren (schouder zwaar uit de kom geweest), maar ik volg dit topic nog steeds.
Maar..... I'l be back! :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Chrasher schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:39:
Helaas kan ik al een tijdje niet meedoen en dat zal nog wel even duren (schouder zwaar uit de kom geweest), maar ik volg dit topic nog steeds.
Ai.. dat is minder! :| Sterkte ! En we hopen dat je snel weer mee kan doen! :)

Maar wat ik wilde vragen: hoe maken jullie die filmpjes als bewijs? Of is een foto van de tijd ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MarcoM schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:11:
Nog maar eens met mijn favoriete auto een poging wagen. Het geluid van de Amuse is echt zo lekker. :P
Lekker wagentje he :) 1 van mijn favorieten.

De R1 in actie voor challenge 12
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4_r1_c12.jpg
-Sander schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 18:29:
Ik heb een nieuw voorstel ingediend op de GoT GT4 challenge hub, maar nu vraag ik me ineens af of die Nismo 400R 1996 wel standaard in de arcade mode te kiezen is?
Nope, is een prize car.
Chrasher schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:39:
Dat is goed om te horen (dat je terug komt, niet die schouder :P) Kun je wel mooi alvast je tijden voor vorige challenges invullen :Y)
toelet schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:17:
Maar wat ik wilde vragen: hoe maken jullie die filmpjes als bewijs? Of is een foto van de tijd ook goed?
Ik gebruik een capture card maar een foto is ook goed hoor.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk mijn tijd wat verbeterd, maar ik zie dat we al in de 1:06 zitten. Ik moet er dus nog maar eens een uurtje tegen aan gaan voordat ik straks weer op de laatste plek sta. :P

01'07:290 - 310 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: SA
Bewijs | GoT GT4 challenge HUB

Donderdag heb ik een stuurtje gekocht; Logitech GT Driving Force (die met dat blauwe aan het stuur). Hij bevalt goed ookal was het wel even een paar avonden oefenen voordat ik aan mijn oude tijden zat, maar nu gaat het echt lekker. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Omdat de site down is doe ik het maar ff hier:
Hij doet het alweer. Maar toch mijn tijd:

01'06:544 - 310 BHP / 235 Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT

[ Voor 20% gewijzigd door toelet245 op 02-10-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb de deadline vervroegd naar dinsdag!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
D³ schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:59:
Site: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4c/

Graag registreren en je voorgaande resultaten invoeren zodat de ranglijst klopt.
Dat zou ik graag willen, maar 'EfBe' mag niet volgens jouw site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

EfBe schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 10:54:
Dat zou ik graag willen, maar 'EfBe' mag niet volgens jouw site.
Minimum username lengte gewijzigd naar 3 tekens, please try again :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
D³ schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 17:09:
[...]
Minimum username lengte gewijzigd naar 3 tekens, please try again :)
will do in a sec :) (== half uurtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Ik heb een verzoek voor het volgende champ...

Grand Valley (helemaal)
Ruf BTR helemaal tunen plus lompe spoiler No ASM/TCS

Dit omdat ik porsche freak ben en deze settings waren ook ongeveer bij de 911's van die tijd die raceten :) plus het is lastig in GT4!

Ik zou dit heel erg op prijs stellen!

[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 03-10-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:45:

Grand Valley (helemaal)

Dit omdat ik porsche freak ben en deze settings waren ook ongeveer bij de 911's van die tijd die raceten :) plus het is lastig in GT4!

We hebben pas nog een challenge met de RUF GTR gereden dus ik denk niet dat we er nu al weer mee gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
RMB schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:45:

Grand Valley (helemaal)

Zet het verzoek dan in de GT4 Challenge hub, kun je doen onderaan bij je member pagina, er zijn namelijk al 3 contests voorgesteld, en daar kan iedereen gewoon op stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
bestond de site maar niet, dan kon ik gewoon nog alles zelf bepalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Bijna het perfecte rondje gereden!
01'06:340 - 310 BHP / 235 Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR

Ik heb ook wel een filmpje van webcam kwaliteit maar ja, beter dan niks. Ik kan het alleen ff nergens online zetten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
toelet schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:20:
Bijna het perfecte rondje gereden!
01'06:340 - 310 BHP / 235 Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR
Crap, ik kwam gister niet verder dan 1.07.8 nogwat... (met controller). Ik heb geen idee hoe ik daar 1.5 seconde afkrijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Dit is ook wel bizar snel hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
01'07:007 - 310 BHP / 235 Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Helaas gisteren en vandaag niet meer kunnen racen omdat ik m'n PS2 heb uitgeleend (grote fout ;)) Had er wellicht een hoge 1'05 uit kunnen persen, de eerste bocht is namelijk ontzettend slap. Dus toelet, kom je er onder dan is de overwinning voor jou :) en moet ik m'n eerste nederlaag incasseren ;( Volgende challenge zal ik wschl ook missen, but I'll be back 8)

01'06:131 - 310 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR
GoT GT4 challenge HUB
RMB schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:44:
bestond de site maar niet, dan kon ik gewoon nog alles zelf bepalen ;)
Vervelend, zo'n democratie ;)
toelet schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:20:
Ik heb ook wel een filmpje van webcam kwaliteit maar ja, beter dan niks. Ik kan het alleen ff nergens online zetten ...
Ik kan hem voor je hosten als je wilt. Wil hem zeker zien als je sneller bent :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Mja ik snap het gewoon niet, ik zit 1.4 seconden achter de snelste, en doe echt geen reet fout zo te zien... ik kan hier en daar nog wel een tiende oid afschaven maar verder ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg had ik alleen vanavond tijd, maar echt veel sneller dan dit was me waarschijnlijk toch niet gelukt:

01'07:625 - 310 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Ik ga er nog een filmpje van maken, maar dan moet ik eerst kijken waar ik hem kan hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Einduitslag challenge 12:
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4c/pics/results_12.png
HUB

Wat betreft de volgende challenge, het staat 4-4 tussen de twee populairste voorstellen. Heb zelf niet gestemd, omdat ik toch niet mee kan doen. Morgen stel ik de nieuwe challenge in dus als er nog iemand wil stemmen om het verschil te maken, zou mooi zijn. Anders moet ik de keuze zelf maar maken denk ik.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Kan ik mijn bewijs nog op een manier aan de site toevoegen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh :X Ik zat vaak onder mijn snelste tussentijd maar heb maar net een halfuurtje kunnen spelen vanavond, vanaf 22.30. Jammer, net niet even die 2 tienden eraf om naar de derde plek te stijgen. Het was erg close plek 3 t/m 6. :P
Naja, volgende keer beter.

@EfBe; ik probeer vaak, in een rondje dat toch al mislukt is, andere rempunten te vinden, later of eerder. Soms wil afwijken van de ideale lijn (of wat je denkt dat de ideale lijn is) ook wel eens helpen. Je zult merken dat je sommige bochten sneller kunt nemen dan dat je eerst dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
D³ schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:35:
Helaas gisteren en vandaag niet meer kunnen racen omdat ik m'n PS2 heb uitgeleend (grote fout ;)) Had er wellicht een hoge 1'05 uit kunnen persen, de eerste bocht is namelijk ontzettend slap. Dus toelet, kom je er onder dan is de overwinning voor jou :) en moet ik m'n eerste nederlaag incasseren ;( Volgende challenge zal ik wschl ook missen, but I'll be back 8)

01'06:131 - 310 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR
GoT GT4 challenge HUB

...]
Ik kan hem voor je hosten als je wilt. Wil hem zeker zien als je sneller bent :P
Shit man, hier was ik al bang voor. :/
Maar ik zie aan de stuurbewegingen dat je het stuur veel verder doordraait. Ik rijd te 'netjes'. :Y)
Dat ga ik volgende challenge ff oefenen! :)
Maar respect _/-\o_ Je bent rapper. Volgende keer hoop ik sneller te zijn.
ik ga alsnog oefenen, ik moet onder de 1.06.131 kunnen ;)

Kunnen we niet toernooitjes houden? Van bijvoorbeeld 3 of 4 (of meer) challenges?
Want als je nu pas mee doet, net zoals ik pas de laatste weken, dan kun je degene die bovenin staan nooit meer inhalen. Dan is er ook competitie bij de onderliggende plaatsen.
Ik kan D3 en Kutkip bijvoorbeeld nooit meer inhalen.
(Ja door de volgende 10 challenges 1e te worden ja :+ )

Laat even weten wat jullie ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Je kan toch ook gewoon het gemiddeld aantal punten per race namen als positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:14:
@EfBe; ik probeer vaak, in een rondje dat toch al mislukt is, andere rempunten te vinden, later of eerder. Soms wil afwijken van de ideale lijn (of wat je denkt dat de ideale lijn is) ook wel eens helpen. Je zult merken dat je sommige bochten sneller kunt nemen dan dat je eerst dacht.
Ja, als ik de video bekijk van d3, dan zie ik dat ik de S voor de tunnel veel trager neem (in de 2, hij in de 4, dan 3) en de 2 bochten na de tunnel altijd naar 3 terug moet om niet de bocht uit te vliegen. Ik had op een gegeven moment wel door dat die S sneller moest kunnen maar kreeg het maar niet voor mekaar :X. (te laat remmen is steevast de oorzaak...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Mijn voorstel staat nu voor, blijkbaar heeft iedereen die NISMO 400R wel, mooizo!

De combinatie van auto en parcours die ik heb gekozen is niet makkelijk heb ik gemerkt, de tijden zullen waarschijnlijk verder uit elkaar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
-Sander schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:28:
Mijn voorstel staat nu voor, blijkbaar heeft iedereen die NISMO 400R wel, mooizo!

De combinatie van auto en parcours die ik heb gekozen is niet makkelijk heb ik gemerkt, de tijden zullen waarschijnlijk verder uit elkaar liggen.
Ik heb geen idee of ik die heb, maar moet je iets moeilijks doen om die eerst te unlocken oid? Waarom dan niet een auto die men wel heeft standaard? Ik bedoel, er is niet echt een gebrek aan auto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

EfBe schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:07:
[...]

Ik heb geen idee of ik die heb, maar moet je iets moeilijks doen om die eerst te unlocken oid? Waarom dan niet een auto die men wel heeft standaard? Ik bedoel, er is niet echt een gebrek aan auto's...
Ik bedacht me pas later dat je die auto moet winnen.

Hij is redelijk eenvoudig te krijgen bij de Japanese 90's Challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ik krijg de foutmelding:
Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/d3/NOPUBLIC_html/gt4c/member.php on line 44
De deadline voor deze challenge is verstreken. Je kunt geen tijd toevoegen.
Als ik een tijd voor de nieuwe challenge wil neerzetten. Waarschijnlijk heb je de nieuwe challenge nog niet 'unlocked' ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Revodrone schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:13:
Kan ik mijn bewijs nog op een manier aan de site toevoegen??
Heb het voor je toegevoegd.
toelet schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 23:15:
Volgende keer hoop ik sneller te zijn.
Gaat je deze challenge zeker lukken ;)
Kunnen we niet toernooitjes houden? Van bijvoorbeeld 3 of 4 (of meer) challenges?
Want als je nu pas mee doet, net zoals ik pas de laatste weken, dan kun je degene die bovenin staan nooit meer inhalen. Dan is er ook competitie bij de onderliggende plaatsen.
Ik kan D3 en Kutkip bijvoorbeeld nooit meer inhalen.
(Ja door de volgende 10 challenges 1e te worden ja :+ )

Laat even weten wat jullie ervan vinden.
Heb ook al lopen denken hoe het interessanter te maken voor nieuwelingen, maar toch niet de resultaten van de harde kern te verwaarlozen. Ben er nog niet uit maar voorlopig kun je zoals Revodrone ook zegt aan het gemiddelde, en verder aan de behaalde posities zien hoe iemand het doet, ook al is ie nieuw.
kutkip schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:47:
Ik krijg de foutmelding:

[...]

Als ik een tijd voor de nieuwe challenge wil neerzetten. Waarschijnlijk heb je de nieuwe challenge nog niet 'unlocked' ofzo
Bedankt voor de melding, gefixed.

[ Voor 8% gewijzigd door Dyxtra op 05-10-2005 19:58 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Update voor challenge 13 (Infineon Raceway (Sports Car Course) | NISMO 400R 1996 | Sports Soft)
01'40:620 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

En volgens mij sta ik nu veel te hoog in de ranglijst, enkel en alleen omdat veel mensen nog geen tijden bij de oude challenges hebben ingevuld. Daarom word ik daar tot winnaar gebombardeerd terwijl ik niet de winnaar in die challenge was. Dat is nog steeds een probleem.

[ Voor 35% gewijzigd door kutkip op 05-10-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update voor challenge 13 (Infineon Raceway (Sports Car Course) | NISMO 400R 1996 | Sports Soft)
01'42:492 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Het resultaat van mn eerste paar rondjes. Leuke track maar wat een klotewagen is die NISMO.

Wat de ranglijst betreft; is het misschien een idee om nu gewoon van begin af aan te beginnen. Lekker iedereen op 0 zetten, zodat er er echt weer een competitie onstaat. Er wordt wel gezegd: "Kiijk naar het gemiddelde", maar diegene met het hoogste gemiddeld moet wel heel vaak 0 punten gaan halen voordat de anderen bij hem in de buurt komen. Dus het huidige gemiddelde heeft ook vrij weinig zin.

Al met al moet er nog wel iets gaan veranderen aan de ranglijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:33:
Het resultaat van mn eerste paar rondjes. Leuke track maar wat een klotewagen is die NISMO.
Hij is inderdaad niet geweldig geschikt voor die track, maar een uitdaging is het wel. :)

Niet dat ik er supergoed mee kan rijden hoor, maar ik vind hem gewoon iéts hebben. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 05-10-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:33:
01'42:492 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Wat de ranglijst betreft; is het misschien een idee om nu gewoon van begin af aan te beginnen. Lekker iedereen op 0 zetten, zodat er er echt weer een competitie onstaat. Er wordt wel gezegd: "Kiijk naar het gemiddelde", maar diegene met het hoogste gemiddeld moet wel heel vaak 0 punten gaan halen voordat de anderen bij hem in de buurt komen. Dus het huidige gemiddelde heeft ook vrij weinig zin.

Al met al moet er nog wel iets gaan veranderen aan de ranglijst
Ik stel voor om gewoon na (bijvoorbeeld) 10 challenges het kampioenschap af te sluiten en een nieuwe te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Ruk, moet ik eerst dat 90-ies kampioenschap rijden ...

(edit). OK! Die daihatsu cuore's zijn natuurlijk geen partij voor mn acura nsx. Ik heb nu die nismo tank, ik ga aan de slag! :)

[ Voor 55% gewijzigd door EfBe op 05-10-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
kutkip schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:19:
[...]

Ik stel voor om gewoon na (bijvoorbeeld) 10 challenges het kampioenschap af te sluiten en een nieuwe te beginnen.
Hier ben ik het roerend mee eens! :)

Zo kan je toch als nieuweling meedoen omdat je toch weet dat na race 10 iedereen weer op 0 staat. Goed idee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Echt een zware auto de 400R. Circuit is zeker moeilijk ja. Ik heb nu al kramp in mijn handen. Maar dat kan ook door te veel gamen in het algemeen komen :7

Mij lijkt het niet noodzakelijk dat iedereen een bewijs levert. De eerste 3 lijkt me genoeg. Of alleen die punten drijgen te krijgen. Is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Dit circuit is zo gaaf met een auto die goed handelbaar is, maar een ramp wanneer je in een kapotte winkelwagen zit zoals dit geval. Het is meer vechten tegen het slechte weggedrag dan nieuwe lijnen uitzoeken, want die auto is nauwelijks onder controle te krijgen. Wellicht een ideetje voor de volgende keer ;) (het was de minst slechte keuze deze keer, ik bedoel, ik ga niet in een volvo 'racen' ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Dit is een behoorlijk zwaar circuit!! Vooral de 2 'bolle' bochten die je heel snel kan nemen als je de juiste lijn hebt, maar als je hier ook maar licht vanaf wijkt vlieg je gigantisch uit de bocht!!! ;)
Ik vind de auto wel super cool!

De eerste tijd dan maar;
01'44:590 - BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Hier moet nog heel veel vanaf!!

(Voor degene die een stuur gebruiken... Welk stuur gebruiken julie???)

[ Voor 8% gewijzigd door Revodrone op 06-10-2005 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Ik vind het wel een gave auto. Het is wel een beetje zoeken naar de ideal lijn. Het circuit is in iedergeval vet!
Revodrone schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:01:
Dit is een behoorlijk zwaar circuit!! Vooral de 2 'bolle' bochten die je heel snel kan nemen als je de juiste lijn hebt, maar als je hier ook maar licht vanaf wijkt vlieg je gigantisch uit de bocht!!! ;)
Ik vind de auto wel super cool!

De Driving Force Pro. Redelijk aan de prijs maar wel het beste non-professionele stuur dat te koop is vind ik. En natuurlijk met GT logo. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.dedie-ipt.com/bases/ominfo/uploads/1085847661_photo1_logitechdr_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik zit alvast na te denken over een volgende challenge, hoewel ik de NISMO 400R gruwelijk gaaf vind moet ik jullie gelijk geven dat het niet de makkelijkste auto is om te besturen.

Voor de volgende challenge zat ik dan ook te denken aan een snelle Lotus Elise of snelle Mitsubishi Lancer Evo. Maar ik weet niet welke standaard te kiezen zijn, een hele hoop die ik in de car list zie zijn volgens mij ook 2e hands auto's.
Als parcours leek mij El Capitan wel eens leuk :)

Maar nu even verder oefenen met de huidige challenge..

edit:
Ik kan trouwens niet op de GT4 Challenge HUB komen, meer mensen last van??

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 06-10-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Heb ik ook ja.... zal vanavond wel weer over zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Na de eerste paar rondjes:
01'40:453 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR
GoT GT4 challenge HUB

Moet nog wel wat af kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01'41:612 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB
[/quote]
[quote]

01'40:794 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Het kan nog een paar tiende sneller, want ik laat op het laatste snelle stuk nog wat tijd liggen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
1.41.393... telkens zit ik na de 1e 2 bochten vrolijk 6 tiende eronder, maar verpruts het daarna giga... :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zat ook aan de invoering van 2 divisies te denken. Zo kunnen ook de niet-GT4-addicts strijden om de overwinning. Vorige challenge hadden we 11 entries dus met zo'n hoeveelheid kan een splitsing ook goed. Deelnemers kunnen zelf kiezen in welke divisie ze willen uitkomen. Maar goed dit is voorlopig zomaar wat brainstormen.
kutkip schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:02:
En volgens mij sta ik nu veel te hoog in de ranglijst, enkel en alleen omdat veel mensen nog geen tijden bij de oude challenges hebben ingevuld. Daarom word ik daar tot winnaar gebombardeerd terwijl ik niet de winnaar in die challenge was. Dat is nog steeds een probleem.
Er missen idd nog wat oude entries. Chrasher heeft inmiddels zijn resultaten ingevoerd zag ik, dus het klopt nu redelijk. Wat nog mist is van mensen die nu niet meer meedoen geloof ik, zie wel of ik het zo laat of ze alsnog zelf toevoeg.
MarcoM schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:11:
Mij lijkt het niet noodzakelijk dat iedereen een bewijs levert. De eerste 3 lijkt me genoeg. Of alleen die punten drijgen te krijgen. Is dat wat?
Als je de mogelijk hebt zou ik altijd bewijs leveren. Het lijkt nu misschien niet nuttig als je niet in de punten rijdt, maar in de toekomst kan de puntentelling altijd aangepast worden, of wellicht een divisie splitsing plaatvinden waardoor je wel ineens punten hebt.
Revodrone schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:01:
Logitech GT Force, het GT3 stuurtje.
-Sander schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:30:
Maar ik weet niet welke standaard te kiezen zijn, een hele hoop die ik in de car list zie zijn volgens mij ook 2e hands auto's.
Heb een lijst met alle auto's die standaard te krijgen zijn in Arcade Mode toegevoegd.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Voor die divisie splitsing ben ik wel voor. Alhoewel het niets uitmaakt voor mij. Ik rij toch meestal achteraan. Maar leuk blijft het toch!

Ik heb meestal te weinig tijd om veel te oefenen. Mmenteel ben ik bezig om alle wagens in GT4 te krijgen. Zit nu op 535 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
01'40:440 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Het leipe van deze auto is: de powerband zit niet pal voor het rode gebied van de toeren, maar tussen 6-8000 toeren. Toen ik in die band ging schakelen haalde ik een hoop meer snelheid.

(edit) W00t, het gaat nu wel erg hard :)
01'40:105 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 39% gewijzigd door EfBe op 08-10-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
01'39:718 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2

Hier kan nog meer dan een seconde vanaf, D³ waarschijnlijk wel 2 :o
Maargoed je verpest altijd wel één bocht

[ Voor 17% gewijzigd door kutkip op 08-10-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Weer ff een paar rondjes gereden:

01'38:912 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook een tijd neergezet maar kom nog wel iets te kort. Het is net een zeepbaan met deze auto en al die hellingen, niet makkelijk maar wel leuk. :)

01'41:897 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: STUUR
GoT GT4 challenge HUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:45:
Heb nu ook een tijd neergezet maar kom nog wel iets te kort. Het is net een zeepbaan met deze auto en al die hellingen, niet makkelijk maar wel leuk. :)

01'41:897 - 473 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: STUUR
GoT GT4 challenge HUB
Wat voor stuur gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een Logitech Driving Force. Dat is het stuur met die blauwe rubberstukken in het stuur. Prettige stuurtje, heb ik aangeschaft voor net geen 80 euro, en wordt volledig door GT4 ondersteund.
http://www.logitech.com/i...,CRID=2250,CONTENTID=5028

Het is wel even wennen in het begin, zeker het tegensturen van het stuur zelf. Nu ik gewend ben heb ik wel het gevoel dat ik er (ietsje) harder mee ga, je kunt wat meer precies sturen en beter 'spelen' met het gas en remmen. Het enige wat ik niet zo goed vindt werken zijn schakelflippers achter het stuur. Deze doen het prima maar je moet ze wel erg ver aantrekken voordat ze reageren ipv dat je korte tikjes kunt geven. Daarom rij ik ook nog steeds met automatische versnelling. :P
En die steun voor tussen je benen, is verre van ideaal btw.

En ook al ga ik misschien niet harder, het racen is er wel leuker mee geworden. :)

Edit: linkje toegevoegd

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Staat er al een volgende challenge vast?

dan zal ik ook es in mn analoge stickies duiken :)

Mijn rig

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste