[GoT] Gran Turismo 4 Championship deel I

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.084 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:34:
Ik gebruik een Logitech Driving Force.
En die steun voor tussen je benen, is verre van ideaal btw.
En ook al ga ik misschien niet harder, het racen is er wel leuker mee geworden. :)
ja sneller ging ik ook :D Je kan mooie lijnen rijden ipv tikjes geven tegen de analoge stick.
Handmatig schakelen gaat beter. Zoals hierboven ergens stond: als je tussen 7000 en 8000 rpm schakelt bouwt de auto meer snelheid op en is hij ook makkelijker te besturen.
marko77 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:36:
Staat er al een volgende challenge vast?

dan zal ik ook es in mn analoge stickies duiken :)
Check de site voor aankomende challenges: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
ben ik nu gek of kan je die nismo niet in je favourites krijgen?

of is het niet de bedoeling om in arcade mode te racen?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
marko77 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:52:
ben ik nu gek of kan je die nismo niet in je favourites krijgen?

of is het niet de bedoeling om in arcade mode te racen?
Jawel, Arcade mode is goed. Ik kan alleen ook niet auto's in mijn favorites zetten. Als ik mijn ps2 uit en weer aan zet is mijn favorites lijst weer leeg! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
ok, maar hoe kan ik überhaupt vanuit gt mode autos toevoegen?

het lukt me alleen vanuit arcade mode, en dat zijn standaard autos

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Oh je bedoeld die Nismo 400R ? Die moet je winnen met Japanese challenge 90's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om auto's die in je Favoriteslijstje staan te behouden moet je wel eerst ff saven in het hoofdmenu. In GT-mode doet de automatische save functie dat maar in Arcade helaas niet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
ik heb de nismo 400R ook gewonnen bij de 90's championship, maar ik krijg deze niet in mijn favourites.

Als dat niet lukt kan ik m niet selecteren in arcade mode, aangezien je daar geen auto's uit je garage kan kiezen (waarom is mij nog steeds een raadsel).

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 10:46
auto's die je wint zijn altijd beschikbaar in Arcade. Beter kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
marko77 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:32:
ik heb de nismo 400R ook gewonnen bij de 90's championship, maar ik krijg deze niet in mijn favourites.

Als dat niet lukt kan ik m niet selecteren in arcade mode, aangezien je daar geen auto's uit je garage kan kiezen (waarom is mij nog steeds een raadsel).
Auto kiezen via normale menu, dus japan -> nismo -> winkelwagen

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

Binnenkort als me PS2 hier staat ook weer eens beginnen.
Al wel ff op die GT4 hub gekeken. Leuk ook dat er bewijzen bij staan, toch vind ik iets vaags. Ik heb zelf ook even die opera gereden, destijds... maar mijn CLK stuurt van geen meter als ik rem hoor, terwijl dat bij D3 wel het geval is.
Zelf heb ik geen stuurtje maar gewoon DS2, kan dat daar aan liggen ? Want om eerlijk te zijn, vond ik die ronde nou niet zo geweldig, zeker niet als ik dan wel zo'n snelle eindtijd zie...

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
lol, khad niet door dat je ook tuners kan kiezen naast fabrikanten.

wat is nu precies maximale quick tune? valt gewicht bijstellen daar ook onder of niet?

dat zie ik nl niet terug op de hub site

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
marko77 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:07:
lol, khad niet door dat je ook tuners kan kiezen naast fabrikanten.

wat is nu precies maximale quick tune? valt gewicht bijstellen daar ook onder of niet?

dat zie ik nl niet terug op de hub site
maximale quicktune is het gewicht zo laag mogelijk en de PK's zo hoog mogelijk.
sjobber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:38:
Binnenkort als me PS2 hier staat ook weer eens beginnen.
Al wel ff op die GT4 hub gekeken. Leuk ook dat er bewijzen bij staan, toch vind ik iets vaags. Ik heb zelf ook even die opera gereden, destijds... maar mijn CLK stuurt van geen meter als ik rem hoor, terwijl dat bij D3 wel het geval is.
Zelf heb ik geen stuurtje maar gewoon DS2, kan dat daar aan liggen ? Want om eerlijk te zijn, vond ik die ronde nou niet zo geweldig, zeker niet als ik dan wel zo'n snelle eindtijd zie...
Dat komt door het stuur. Je moet ook eens op de metertjes letten hoe hij remt. (ik heb het filmpje niet gezien ) Misschien remt en stuurt hij tegelijk of hij remt, stuurt, remt weer en stuurt dan weer,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

toelet schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:44:
Dat komt door het stuur. Je moet ook eens op de metertjes letten hoe hij remt. (ik heb het filmpje niet gezien ) Misschien remt en stuurt hij tegelijk of hij remt, stuurt, remt weer en stuurt dan weer,...
juh, maar dat is niet het enige verschil. Zo rijdt hij in een ander filmpje met een rode nog wat, en daar kwakt ie in sommige bochten het stuur zodanig opzij dat je hem vanachter ziet uitbreken. Met me DS2 krijg ik zoiets amper voor elkaar, zodan helemaal niet.
Denk dat ik ook maar eens zo'n stuurke aan ga schaffen, als de mogelijkheden zo vergroot worden. Want we willen wel op z'n max kunnen rijden van de wagens he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nog een aantal punten waar ik nog een paar tiendes van een seconde kan pakken, maar het lukt altijd net niet. Beste tijd zonder buiten de baan te stuiteren:

Update voor challenge 13 (Infineon Raceway (Sports Car Course) | NISMO 400R 1996 | Sports Soft)
01'40:965 - 474 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

kutkip schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:36:
Hier kan nog meer dan een seconde vanaf, D³ waarschijnlijk wel 2 :o
Zo snel ben ik nou ook weer niet :P Veel Elises gezien trouwens tijdens mn tripje naar de Nürburgring, echt wat voor jou dus :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
na een anderhalf uurtje racen heb ik er 1.40.5 uit geperst,

onder de 1.40 moet kunnen, echter ik denk dat een 'stuur' rijder altijd in t voordeel is (op een aantal GT sites waar ze records bijhouden wordt dit dan ook gescheiden).

wellicht ook een idee voor de challenge?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Einduitslag challenge 13:
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4c/pics/results_13.png

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 15:41
Helaas niet veel tijd gehad om mij met deze challenge bezig te houden!
Wel erg jammer zo'n 10e plek, maarja... volgende keer beter!

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb ook maar weinig tijd aan deze challenge kunnen besteden. Ik stond een tijdje 6e maar helaas... 8e. Ik kijk wel erg uit naar de volgende, ik ben een groot RX-7 fan! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:13:
Ja, ik heb ook maar weinig tijd aan deze challenge kunnen besteden. Ik stond een tijdje 6e maar helaas... 8e. Ik kijk wel erg uit naar de volgende, ik ben een groot RX-7 fan! :*)
Ik heb ff gekeken wat voor auto het was voordat ik ging stemmen, maar het is inderdaad een beest, vooral de remmen, whoa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
D³ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:12:
[...]
Zo snel ben ik nou ook weer niet :P Veel Elises gezien trouwens tijdens mn tripje naar de Nürburgring, echt wat voor jou dus :Y)
Met zo'n Elise over de Nürburgring lijkt me een waar feest. Ben er wel eens geweest maar ik zou me wel een keer in willen schrijven voor die BMW M5 taxi 8) ( http://www.nuerburgring.de/99.html?&L=1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Nieuwe challenge ingevoerd!
kutkip schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:50:
Met zo'n Elise over de Nürburgring lijkt me een waar feest. Ben er wel eens geweest maar ik zou me wel een keer in willen schrijven voor die BMW M5 taxi 8) ( http://www.nuerburgring.de/99.html?&L=1 )
Mn broer vertelde hoe hij de Ringtaxi bij Breidscheid eens lekker een flinke powerslide zag maken. Zelf niet gezien maar ik hoorde wel het gegil van de banden en toen had ik echt zoiets van wtf was dat :D Het rare was dat de Ringtaxi de powerslide abrupt afbrak om daarna in een veel kalmer tempo door te rijden (waardoor er bijna een achtervolgende Porsche op knalde). Theorie van mn broer is dat 1 van de inzittenden het niet meer hield en het uitsmeekte om het toch maar wat rustiger aan te doen :D

Anyway, briljant circuit niet? Het grootste verschil met GT4 is voor mij het hoogte verschil, dat zie je op een schermpje gewoon niet. Totaal hoogte verschil is iets van 300m geloof ik met enorm steile stukken, ik moest ook vrij vaak slikken om m'n oren te adjusten.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
hahaha kan me voorstellen dat diegene achterin er nogal last van had :D
Op tv zie je ook de hoogteverschillen op bijvoorbeeld Spa amper. Probeer maar eens Eau-Rouge op te fietsen :o Ik zag het trouwens op de filmpjes die je had gemaakt. Mijn complimenten daarvoor. Lekker met die dikke Subaru raggen over dat circuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update voor challenge 14 (Fuji Speedway 90s | RE Amemiya AMEMIYA ASPARADRINK RX7 (JGTC) 2004 | Racing Super Soft)
01'29:313 - 319 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

En Eau-Rouge opfietsen moet echt wel lukken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Update voor challenge 14 (Fuji Speedway 90s | RE Amemiya AMEMIYA ASPARADRINK RX7 (JGTC) 2004 | Racing Super Soft)
01'23:414 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

01'23:166 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 35% gewijzigd door kutkip op 12-10-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Een paar jaar geleden was in het voorprogramma van de F1 op Spa een celeb fietswedstrijd. Eau Rouge is echt lastig op te fietsen. Ook het lopen langs het circuit daar is erg vermoeiend. Als je er vanaf loopt is het ook erg steil.

Hopelijk komt Spa ooit in een GT game terecht. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Waar haal ik die auto voor challenge 14?

my bad- kzie m al staan :P

[ Voor 28% gewijzigd door marko77 op 12-10-2005 22:53 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
volgens mij is ie standaard beschikbaar in Arcade mode. Japan - RE

Die laatste chicane is bepalende voor zowel je huidige tijd als die van je volgende ronde. Best tricky als je het daar verkloot. Gelukkig duren de rondes niet lang. Veel leuker circuit dan Infineon. :)

[ Voor 62% gewijzigd door MarcoM op 12-10-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
idd veel leuker circuit, de foutmarge is iets groter in t middenstuk, de laatste turn is wel belangrijk, maar die auto rijdt errug lekker :)

01'22:581 - 383 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk rijdt ie lekker, tis een RX-7 ;) en wat voor één! 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/deadpool/hpbimg/IMG0034.JPG
Deze auto werkt inderdaad perfect op deze baan, erg lekker scheuren vooral die lange doordraaiers die je op volle snelheid neemt.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/deadpool/hpbimg/IMG0033.JPG
Ik voeg net mijn tijd toe en zie dat ik nog net bovenaan sta, het zal dus nog iets sneller moeten om 1e vast te houden denk ik. >:)

01'22:560 - 383 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: STUUR
GoT GT4 challenge HUB

EDIT: pics toegevoegd

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
01'22:628 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

01'22:224 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
Bewijs | GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 40% gewijzigd door kutkip op 13-10-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
kutkip schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:10:
01'22:224 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
*ack* 8)7
Ik was al blij met mn 1.22.9...
* EfBe boot ps2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
1'21 moet kunnen, gewoon trappen die bak :P

kheb vandaag ff geen tijd, misschien morgenavond ff

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
marko77 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:56:
1'21 moet kunnen, gewoon trappen die bak :P

kheb vandaag ff geen tijd, misschien morgenavond ff
Zou misschien wel mogelijk zijn ja. Voor mij eindigt het waarschijnlijk bij deze tijd. Dit is echt zo'n ronde waarvan je echt denkt van; wtf ik zit er ineens 4-tienden onder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Het nare van dit circuit is dat je je rempunten moet afmeten aan vaagheden ver naast de baan en het dus echt mazzel is dat je op alle bochten je rempunten perfect te pakken hebt. De 1e bocht gaat nog wel: 50m bijna uit beeld en remmen tot 3 en gassen maar, maar die bocht die dan komt, scherp naar links... ik zit daar altijd te ver of te vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
de 1e rem ik juist voor de 50 m, anders mis je je apex toch?

of je komt erg zacht aanrijden :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
marko77 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:28:
de 1e rem ik juist voor de 50 m, anders mis je je apex toch?

of je komt erg zacht aanrijden :P
Ja voor de 50m, als ie net niet uit beeld is links ;). maar je hoeft niet lang te remmen, je kunt vrij veel snelheid houden (essentieel, anders kost het je zo een halve seconde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat jullie het een goede keuze vinden deze baan met deze auto.
de auto komt uit de JGTC GT300 klassen, dat is de wat lagere klassen in de JGTC de hoogtste klasse is uiteraard de GT500 waar de skylines(tegenwoordig de 350Z), supra's en NSX'en in rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
gasten sorry ik ben heel erg arrogant (kzit ook net op dit forum) maareh ik beweer dat ik jullie allemaal own met GT,GT2,GT3 und GT4. :D (GT is namelijk een extensie van mijn lichaam bwhaha)

lol

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
KappeNou schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:36:
gasten sorry ik ben heel erg arrogant (kzit ook net op dit forum) maareh ik beweer dat ik jullie allemaal own met GT,GT2,GT3 und GT4. :D (GT is namelijk een extensie van mijn lichaam bwhaha)

lol
Doe mee dan... Kunnen we ervaren hoe je "owned"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
haha ok :D kan ik eindelijk het opnemen tegen ervaren gasten :) normaal gesproken heb ik maar 1 iemand in me vriendenkring die een beetje aan me gewaagd is. Ik moet alleen wel weer ff tijd voor gaan maken. op een gegeven moment na jaren GTen wordt het een beetje saai in je eentje :) gelukkig eindelijk weer een uitdaging! _/-\o_ <--- voor dit topic :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
KappeNou schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:59:
haha ok :D kan ik eindelijk het opnemen tegen ervaren gasten :) normaal gesproken heb ik maar 1 iemand in me vriendenkring die een beetje aan me gewaagd is. Ik moet alleen wel weer ff tijd voor gaan maken. op een gegeven moment na jaren GTen wordt het een beetje saai in je eentje :) gelukkig eindelijk weer een uitdaging! _/-\o_ <--- voor dit topic :P
Ik had precies hetzelfde.
Trouwens, als je iemand kent die mee zou willen doen, nodig ze dan gewoon uit. Heb ik ook gedaan :D
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
toelet schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:20:
[...]

Ik had precies hetzelfde.
Trouwens, als je iemand kent die mee zou willen doen, nodig ze dan gewoon uit. Heb ik ook gedaan :D
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar!
Die gene heeft geen ps2 :( ik speelde vroeger altijd met hem GT1 en GT2 (TVR cerbera LM edition @ GT1 _/-\o_ )
Maar ik zal kijken wat ik kan doen :P ik zal ook proberen dit topic te volgen en mijn ervaringen te delen en tijden te tonen :P haha

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
01'22:026 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

dat ging al na nog niet eens 10 rondes, dus 1.21 moet kunnen, maar kw8 wel af :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
01'22:157 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR
GoT GT4 challenge HUB
Bewijs

edit: fototje toegevoegd, alleen vergeten te verkleinen :|

[ Voor 23% gewijzigd door toelet245 op 14-10-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01'23:712 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
kheb btw wel pics met bewijs, maar te lui om up te loaden, wat is de policy zo'n beetje daarover?

uploaden als de challenge voorbij is ofzo?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
marko77 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:26:
kheb btw wel pics met bewijs, maar te lui om up te loaden, wat is de policy zo'n beetje daarover?

uploaden als de challenge voorbij is ofzo?
Ik neem aan dat jij Wijszman bent op de site. Het is wel de bedoeling dat je bewijs toont ja, dat maakt het geloofwaardiger. Maar ik geloof je zo ook wel hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
MrFloppy:
01'22:942 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Het wordt voor mij denk best lastig om hier iets af te halen, maar het is wel weer een leukere challenge dan de vorige :)

Na een rondje of 100 op de vrije zondag toch nog een betere ijd neer gezet :9

01'22:065 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 32% gewijzigd door Revodrone op 16-10-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
De eerste 21-er....
01'21:942 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR

Ik moet er nog wat vanaf kunnen rijden :9

edit: verkeerde fototje 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door toelet245 op 16-10-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En gelijk de tweede er achteraan. >:)

01'21:910 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: STUUR

En idd er kan nog wat vanaf, maar of me dat lukt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
1.21... ziek gewoon ;). Alleen met bochtje afsteken kom ik nog onder de 1.22.4 :( Vanavond nog 1 keer een poging wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
damn, 100 ronden rijden en dan nog niet 1e :P

hoeveel ronden hebben de 21-ers erover gedaan?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat zal ook heus wel over de 100 zijn in mijn geval, ik rij er alleen geen 100 achter elkaar. Vaak als het niet lukt ga ik mij na een halfuurtje spelen frustreren en dan kap ik er mee. Dan wil ik teveel en vlieg ik er iedere ronde wel ergens uit en heb ik concentratie van 0,0. O-)
Ik heb voor deze challenge wel meer gereden dan de vorige om het simpele feit dat ik de combo auto en baan erg goed vindt (tis een RX-7). Het is gewoon leuk om hier een beetje rond te gassen. 8)

Maar ik zit nu wel op zo'n punt dat ik eigenlijk in geen enkele bocht nog onder mijn ghost door ga, dus ik betwijfel of ik voor de deadline mijn tijd nog ga verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Ok, sneller dan dit gaat me niet meer lukken. :p Het bijna perfecte rondje...

01'21:766 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: STUUR

Na 14 rondjes achter elkaar rond de 1.21 hoog en 1.22 laag en toen kwam er deze ronde... :9
Ik kijk al uit naar de volgende challenge, ik word een beetje zat van deze 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

1'21.878 zit ik, wel met automatische shift, maar ook met DS2 controller. Zal morgen wel ff op die hub site zetten, indien de foto gelukt is...

oh... die 1.21.7xx verbreek ik wel... nu al 3 keer achter elkaar 3 tiende onder me eigen tijd gezeten, maar ook 3 keer in dezelfde bocht buiten de baan geraakt -_- zegma kleine bochtje dat ter hoogte van midden lange rechte stuk ligt.

[ Voor 47% gewijzigd door sjobber op 17-10-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
stuurtijd != DS2 tijd imo

tis eigenlijk een beetje appels met peren vergelijken. maar goed, niet iedereen hier steekt er even veel tijd in, dus tis sowieso een beetje vertekend allemaal :P

xie net dat morgen de deadline is, dat word nog lastig om ff tijd te vinden

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Aiii ff niet gekeken en 5e plaats alweer :o
Zelfs 21'ers worden er alweer gereden.. ik vind dat niet normaal 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door kutkip op 17-10-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01'22:270 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Ik denk echt niet dat ik nog sneller kan. Heb ook geen tijd meer om het verbeteren dus moet ik het maar doen met een 7e plaats :'(

EDIT: 6e zelfs :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
shit buiten de punten... :/ maar bijna geen tijd meer... *snik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

grmbl, nog 9 duizendsten eraf ... en ik had 2 kleine foutjes gemaakt, dus moet lukken 8)
oe gelukt :)

01'21:610 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

hmmz... me bewijs staat er nog niet tussen, kan het kloppen dat dit een tijdje duurt ?

[ Voor 79% gewijzigd door sjobber op 18-10-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
sjobber schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:56:
grmbl, nog 9 duizendsten eraf ... en ik had 2 kleine foutjes gemaakt, dus moet lukken 8)
oe gelukt :)

01'21:610 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

hmmz... me bewijs staat er nog niet tussen, kan het kloppen dat dit een tijdje duurt ?
hoeveel rondjes deed je erover :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

uh... 10, iig in die sessie :+
Aardig wat iig, maare opzich kwa tijd zo'n 3 uur ofzo eraan besteed. Was wel weer eens leuk om aan mee te doen en had de tijd :D
Magoed, kan nog wel sneller. Hoewel het rondje vlekkeloos was, merkte ik toch dat ik ergens wel een paar tienden vanaf kon. Als iemand onder de 1'21.500 rijdt vind ik dat erg knap, maar tis niet onmogelijk.

Maar me bewijs staat er nog steeds niet bij :? Iemand een antwoord hierop ?

bedankt Cactus!
en bah... gebeat en geen tijd meer om me te verbeteren :(

[ Voor 22% gewijzigd door sjobber op 18-10-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, heb ik ook wel eens gehad bij het toevoegen van een nieuwe tijd dat mijn bewijs niet werd ge-upload. Gewoon even naar je memberpage gaan en opnieuw editten. Dat werkte bij mij althans wel. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op de 1.21:589

nou is dit wel z'n beetje mij thuis circuit aangezien ik al mijn auto's hier test.
En ik compleet fan ben van de Super GT (vorig jaar nog JGTC)

Afbeeldingslocatie: http://supergt.net/supergt/2005/05gallery/0506gallery/0506_096.jpg
Hier de Amemiya AsparaDrink RX7 in actie.
het mooie is dat ze niet met de standaard 13B rotatie motor maar met een 20B rotatie motor rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dit is mijn laatste verbetering:

01'21:758 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: STUUR

Zit ik weer net onder je tijd door Toelet. :9 Het heeft me een klein uurtje rijden gekost, met meer tijd zou ik er mischien nog wel een tiende vanaf krijgen. Naja, hopelijk, gaat niemand onder mijn tijd door dan ben ik mooi derde. :)
Het is wel enorm weinig verschil tussen alle tijden hoor, één foutje en je hebt een tijd goed voor een laaste plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
om nou echt realistische eindstanden te krijgen zouden we een max aantal laps moeten doen, zoals kwalificatie bij F1 enzo :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:35:
Nou dit is mijn laatste verbetering:

01'21:758 - 382 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: STUUR

Zit ik weer net onder je tijd door Toelet. :9 Het heeft me een klein uurtje rijden gekost, met meer tijd zou ik er mischien nog wel een tiende vanaf krijgen. Naja, hopelijk, gaat niemand onder mijn tijd door dan ben ik mooi derde. :)
Het is wel enorm weinig verschil tussen alle tijden hoor, één foutje en je hebt een tijd goed voor een laaste plek...
Goed bezig. Maar ja, ik heb geen tijd meer gehad. En ik ga niet 300 rondjes rijden om er 1 tiende vanaf te rijden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Pff... dan denk je ff een tijd neergezet te hebben....

Sta je binnen no-time weer 6e!!!

Wel leuk dat er redelijk wat mensen mee doen, zo kan je toch een beetje kijken of je redelijk goed rondjes kan rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Geen tijd meer gehad *sob*... nog wel 10 minuten even wat geprobeerd maar verder dan een 22.7 kwam ik niet, naja, volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Einduitslag challenge 14:
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4c/pics/results_14.png

Nieuwe challenge ingevoerd hup hup naar de challenge hub.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net even bezig geweest met de nieuwe challenge en het is weer een leuke! Gaaf circuit (ik vind em Reverse zowiezo leuker) en ook een gave auto. De Subaru past goed bij het golvende en kronkelende circuit. Ookal breekt ie wel wat snel uit bij het aanremmen, hij hangt wel lekker in de bochten. :P

Eén vraagje: in deze bocht, op ongeveer 3/4e van het circuit, is het toegestaan hier over het beton heen te gaan?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/deadpool/hpbimg/IMG0039A.jpg
Ik neem aan van niet, maar ik vraag het toch maar even want het kan wel tijd schelen. >:)

Dit is iig mijn tijd zonder over dat stukkie beton te gaan:
Update voor challenge 15 (Deep Forest Raceway Reverse | Subaru IMPREZA Rally Car 1999 | Racing Super Soft)
01'15:496 - 359 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: STUUR

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:37:
Ben net even bezig geweest met de nieuwe challenge en het is weer een leuke! Gaaf circuit (ik vind em Reverse zowiezo leuker) en ook een gave auto. De Subaru past goed bij het golvende en kronkelende circuit. Ookal breekt ie wel wat snel uit bij het aanremmen, hij hangt wel lekker in de bochten. :P
Fijn om te horen dat ie bevalt :)
Eén vraagje: in deze bocht, op ongeveer 3/4e van het circuit, is het toegestaan hier over het beton heen te gaan?
Van mij mag het hoor, ligt er niet voor niks ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

asfalt is asfalt, en beton is beton... vanb mij mag het nie :p
En zonder dat beton rij je nog makkelijk in de 1'14. Ik in ieder geval wel...
Owja, wel chill wagentje die subaru, maar reageerd wel erg fel. Bij hard remmen staat ie ongeveer loodrecht op rijrichting.

[ Voor 33% gewijzigd door sjobber op 19-10-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
MrFloppy:
Update voor challenge 15 (Deep Forest Raceway Reverse | Subaru IMPREZA Rally Car 1999 | Racing Super Soft)
01'15:578 - BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: MT | Controller: DS2
GoT GT4 challenge HUB

Het beton ligt er niet voor niks, anders was het wel gras!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hoe krijg je trouwens een auto in de 'favorites' in arcade? (zodat je niet telkens die menus doormoet om de challenge car te kiezen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Auto toevoegen aan Favorites en dan helemaal naar het begin menu bij arcade en dan opslaan. De auto-save optie doet het alleen in GT mode. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
toelet schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:06:
Auto toevoegen aan Favorites en dan helemaal naar het begin menu bij arcade en dan opslaan. De auto-save optie doet het alleen in GT mode. :D
Ik kan alleen de toevoegen aan favorites niet vinden, waar zit die dan, want als ik een auto kies dan kan ik der verder weinig meer mee dan ermee rijden, niet toevoegen aan favorites... (ik kijk er waarschijnlijk vierkant overheen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
EfBe schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:13:
[...]

Ik kan alleen de toevoegen aan favorites niet vinden, waar zit die dan, want als ik een auto kies dan kan ik der verder weinig meer mee dan ermee rijden, niet toevoegen aan favorites... (ik kijk er waarschijnlijk vierkant overheen...)
Als je de auto geselecteerd hebt omhoog drukken. Dus op je d-pad.

01'13:749 - 359 BHP / Nm - ASM: UIT | TCS: UIT | Transmissie: AT | Controller: STUUR
GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 26% gewijzigd door toelet245 op 20-10-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Thanks! :)

Is het wellicht een idee om de max speed die is gekozen in 'Nm' in te vullen? Die vult toch niemand in anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
cactus, heb je die pic nu uit de game gehaald of is dat van het net ergens?

of kan je de pics uit GT4 op je pc krijgen ofzo?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die heb ik uit de game gehaald. In de Replay Theater gewoon je opgeslagen replay of ghost bekijken en dan via select kom je in Photomode terecht.
Ik heb een USB-stickie die ik dan in de PS2 steek en waarop ik dan de foto's opsla. Daarna in je PC en je het mapje GT4 openen, waar je de foto's terug vindt. :Y)
(Je kan geloof ik ook op sommige USB mp3-spelers je GT4 foto's opslaan. En nee, helaas geen complete replay's alleen foto's.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb 'periode kampioenen' toegevoegd. Gebaseerd op een idee van kutkip (geloof ik) maar dan met een kortere periode (vond 10 weken vrij lang). Elke 4 challenges (ong. maand dus) kan iemand periode kampioen worden. Is zomaar een probeersel, als het bevalt dan houden we het er in.

Splitsen in 2 divisies heb ik alleen Marco over gehoord, dus daar is niet echt behoefte aan?
EfBe schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:12:
Is het wellicht een idee om de max speed die is gekozen in 'Nm' in te vullen? Die vult toch niemand in anders.
Heb Nm ff veranderd naar Top, Nm is in Arcade idd niet echt nuttig.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

ik krijg me PS2 niet aan de praat op de tv hier in me studentenflatje...
Dus ik denk dat ik weer moet afhaken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
D³ schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:27:
[...]
Heb Nm ff veranderd naar Top, Nm is in Arcade idd niet echt nuttig.
Moet je die top persé prijsgeven? ;)
Periode optie is een leuke toevoeging vind ik. _/-\o_

Allen heb ik het even met Nik180SX over de duur van een challenge gehad.
Is 1 week niet te lang voor een challenge. Ik rijdt zelf meestal in het weekend mijn snelste tijd en na 5 dagen heb ik het meestal wel gezien en wil ik al beginnen aan een nieuwe challenge. :)
Maar misschien is dit alleen mijn mening. :?
Ik wil dus bij deze de suggestie doen het aantal dagen te veranderen....
Ik hoor graag wat mensen ervan vinden....

[ Voor 3% gewijzigd door toelet245 op 20-10-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
7 dagen voor een challenge is toch niet zo heel lang??

Ik heb bijvoorbeeld vrij weinig tijd, maar in het weekend kan ik wel een gaatje vinden, als de challenge korter wordt, heb je niet altijd een weekend!
Als je de challenge korter maakt, haal je denk ik ook de 'fun factor' er een beetje uit, omdat het dan een beetje opdringerig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Mja daar heb je ook wel gelijk in.
Hmmm dan moeten we toch nog wat bedenken wat het nog leuker maakt. Die 'periode kampioen' optie is al een stap in de goede richting.
Ik ben er zeker van dat we het nog leuker kunnen maken zodat er misschien ook nog meer mensen mee gaan doen :)

Update voor challenge 15
Deep Forest Raceway Reverse | Subaru IMPREZA Rally Car 1999 | Racing Super Soft
01'13:241
Bewijs
GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 38% gewijzigd door toelet245 op 21-10-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Wat een rottige combinatie is dit zeg :| Ik weet nog niet of ik een serieuze poging moet gaan wagen..
Die wagen rijdt super nerveus, breekt uit als een gek en is een rallywagen. Volgende keer hopelijk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
kutkip schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:45:
Wat een rottige combinatie is dit zeg :| Ik weet nog niet of ik een serieuze poging moet gaan wagen..
Die wagen rijdt super nerveus, breekt uit als een gek en is een rallywagen. Volgende keer hopelijk beter
Dacht ik in het begin ook. Devies: hard remmen op rechte stukken, en in snelle bochten alleen sturen door licht te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het begin vond ik het echt een waardeloze auto, maar nu ik er een tijdje mee heb gereden heb begint het otch steeds beter te gaan. Je moet met deze bak inderdaad niet vol op de rem trappen als je in een bocht zit, want dan ben je hem zeker kwijt. Moet nog wel een halve seconde af kunnen.

Update voor challenge 15
01'14:467
GoT GT4 challenge HUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Ik zit te zoeken in Arcade mode naar die Audi A4 Touring Car maar die staat er niet bij?
Ik kijk bij Audi maar daar zie ik hem niet.... :? Of ik kijk natuurlijk niet goed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

toelet schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:15:
Allen heb ik het even met Nik180SX over de duur van een challenge gehad.
Is 1 week niet te lang voor een challenge. Ik rijdt zelf meestal in het weekend mijn snelste tijd en na 5 dagen heb ik het meestal wel gezien en wil ik al beginnen aan een nieuwe challenge. :)
Maar misschien is dit alleen mijn mening. :?
Ik wil dus bij deze de suggestie doen het aantal dagen te veranderen....
Ik hoor graag wat mensen ervan vinden....
Ik vind 7 dagen perfect eigenlijk. Altijd dezelfde start/eind dag, weekend er bij en goede lengte zodat ook iemand die niet veel tijd heeft toch ff wat rondjes kan doen. Als je een challenge zat ben ga je maar wat anders doen hoor :P
kutkip schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:45:
Ik vind dat ding heerlijk over de heuveltjes en door de licht gebankte bochten rijden. Vooral de sectie rondom de 2e en 3e tunnel is leuk. Je moet idd opletten bij het remmen, maar dat maakt het toch alleen maar leuker??

De vorige challenge waar je op een vlak circuit rijdt met een enorm grippy auto waar geen leven in zit vind ik dan weer oersaai.
toelet schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:31:
Ik zit te zoeken in Arcade mode naar die Audi A4 Touring Car maar die staat er niet bij?
Ik kijk bij Audi maar daar zie ik hem niet.... :? Of ik kijk natuurlijk niet goed |:(
Is geen standaard auto. Ik heb hem zelf ooit eens gekocht maar misschien kun je hem ook winnen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Mja eigenlijk hebben jullie wel gelijk. 7 dagen is net goed :)

Ik vind het wel een vet circuit hoor... :D
Onder de 1.13 moet lukken. is gelukt

[ Voor 19% gewijzigd door toelet245 op 23-10-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber

sjobber

ik weet het... tis ook niet zo moeilijk... maar waarom doet me PS2 het niet hierzo :'(
Met oefenen reed ik al een lage 1'15 en zat bij het 1ste meetpunt al 8 tienden eronder... en dan ging het einde nog kut...
argh, ik MOET een betere tv hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
@ Toelet... Heb je een 1.12 eruit geperst???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Revodrone schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:18:
@ Toelet... Heb je een 1.12 eruit geperst???
Yes, ik heb hem alleen nog niet ingevoerd op de site omdat ik per ongeluk een randje gras meepak |:(
Dus ik moet nog een schone 1.12 rijden zeg maar ;)

[ Voor 4% gewijzigd door toelet245 op 24-10-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Netjes hoor...

Ik ga vanmiddag nog maar ff oefenen 1.13 moet nog wel lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ey mensen wat is de bedoeling?
Moet ik een bepaalde auto en bepaald circuit nemen en jullie dan ownen? :P
pls wat info dan ga ik ff mee doen :*)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
De bedoeling is dat je zo hard mogelijk over een circuit gaat met de aan de challenge gekoppelde auto. In het geval van de huidige challenge de Subaru Impreza Rally Car uit '99.
Het circuit is Deep Forest Raceway Reverse.
Racen is in dit geval in de Arcade mode van Gran Turismo 4 en je mag quicktunen. Dus de PK's zo hoog mogelijk en gewicht zo laag mogelijk (zo ga je namelijk het hardst ;))

Kijk anders hier eens: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4c/
Hier kun je je aanmelden en je tijden posten. Ze komen dan automatisch in de uitslag en de punten worden toegekend.

Succes!

Update voor challenge 15
01'13:012
Bewijs
GoT GT4 challenge HUB

[ Voor 23% gewijzigd door toelet245 op 24-10-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn voorlopige tijd. Kan zeker sneller, maar heb weinig tijd gehad om te rijden. :|
Hopelijk morgen nog even voor de deadline.

Update voor challenge 15
01'14:210
Bewijs
GoT GT4 challenge HUB
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste