[PS2] Gran Turismo 4 - Deel III

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.646 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Chrasher schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:17:
[...]

:X :( Man, zo reageer je toch niet op iemand die flink wat tijd in zijn verhaal heeft gestopt! :/

Kom maar op met meer raceverhalen, altijd leuk om te lezen. :)
Ik kreeg ook een keer een 4 voor een werkstuk met 40 bladzijde's. Het is gewoon totaal niet boeiend. Ik maak toch ook geen review van hoe ik vandaag van de trap ben gelopen.

offtopic:
Maar goed on-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:24
Pu_Dy schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:21:
[...]

Ik kreeg ook een keer een 4 voor een werkstuk met 40 bladzijde's. Het is gewoon totaal niet boeiend. Ik maak toch ook geen review van hoe ik vandaag van de trap ben gelopen.

offtopic:
Maar goed on-topic
ehm...je HOEFT het niet te lezen hoor...als een reply meer dan 40 woorden bevat en het je verstand te boven gaat mag je gerust door scrollen hoor. of ga anders naar een ander forum ofzow?

je suggereert trouwens dat een wat langer verhaal automatisch niet boeiend is...vraag me dan toch af waarom veel mensen boeken ed lezen. dat je een 4 krijgt voor een werkstuk van 40 pagina's zegt meer over jezelf dan over dat werkstuk

wel een mooi verhaal hoor!
moet ook maar eens zoiets doen, hoewel ik van de formule 1 wagen qua replay's geen genoeg krijg... :9~ dat ziet er gewoon zo masterlijk uit :9

[ Voor 16% gewijzigd door bolleh op 04-04-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje.
bij sommige auto's bijv. de mitsubishi 3000gt MR en 3000 VR-4 turbo kan ik geen nieuwe motor kopen. is er een gt die dat wel heeft want ik vond dit altijd een vette bak in gt1 de GTo twinturbo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

bolleh schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:29:
[...]

ehm...je HOEFT het niet te lezen hoor...als een reply meer dan 40 woorden bevat en het je verstand te boven gaat mag je gerust door scrollen hoor. of ga anders naar een ander forum ofzow?

je suggereert trouwens dat een wat langer verhaal automatisch niet boeiend is...vraag me dan toch af waarom veel mensen boeken ed lezen. dat je een 4 krijgt voor een werkstuk van 40 pagina's zegt meer over jezelf dan over dat werkstuk

wel een mooi verhaal hoor!
moet ook maar eens zoiets doen, hoewel ik van de formule 1 wagen qua replay's geen genoeg krijg... :9~ dat ziet er gewoon zo masterlijk uit :9
haha niet goed opgelet tijdens begrijpend lezen op school? Ten eerste had ik het tegen degene die ik quote omdat hij suggereert dat alle lange verhalen goed zijn. Maakt mij niet uit hoor, als jij van zo'n verhaal blij wordt zegt dat ook meteen wat over jezelf.

Maar ik kap, jij bent geen push-up message waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik vind het cool zo'n verslag!....
en By the way: GoT Championship 1 is gestart:
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01-2022
Nouja.. voor de challenge heb ik net ook maar eens gereden. Alleen lukt het mij niet om 3 goede sectoren achter elkaar te rijden.. best irritant :p Iig nu staat mijn beste tijd op 1.18.4xx
Goede gedeeltes bij elkaar opgeteld moet 1.17.5 geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Scorperito schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:19:
Shit zeg, ik moet die 4 zwarte auto's hebben, wil niks missen namelijk, alleen ik zit al op de 500+ dagen (580 ofzo) en ik heb maar 5K credits!!!! :P
Ik doe nu maar wat endurances om geld te krijgen, hopen dat het genoeg zal zijn :)
Na die 694 dagen, komen ze na 694 dagen toch weer ?

Dus mocht je niet genoeg hebben, dan moet je ff wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Pu_Dy schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:33:
[...]

haha niet goed opgelet tijdens begrijpend lezen op school?
nee niet echt, maar wel een dikke voldoende gescoord, jij vast en zeker niet
Ten eerste had ik het tegen degene die ik quote omdat hij suggereert dat alle lange verhalen goed zijn.
dat suggereert hij helemaal niet:
chrasher:
Man, zo reageer je toch niet op iemand die flink wat tijd in zijn verhaal heeft gestopt!
hij zegt dus: als iemand veel tijd in een verhaal stopt dan hoef je hem niet zo hard af te kappen als je het zelf niet leuk vind om te lezen. erna zegt hij het idd leuk te vinden zulke verhalen te lezen, daarmee suggereert hij niet dat alle lange verhalen goed zijn
Maakt mij niet uit hoor, als jij van zo'n verhaal blij wordt zegt dat ook meteen wat over jezelf.
ik zeg niet dat ik er blij van wordt, ik zeg alleen dat ik het een mooi verhaal vind, maargoed stel dat ik er blij van werdt, wat zegt dat over mij dan? er zijn mensen die blij worden van een stel tieten in hun gezicht, wat zegt dat over hen?
Maar ik kap, jij bent geen push-up message waard.
mooi zo, laat ons lekker alleen dan hier :Y)
succes met je school trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja leuk zo'n raceverhaal, dat voegt tenminste nog iets toe, zeker met pics. ;)
Reply's van "kijk wat ik heb gewonnen" of "met welke auto doen jullie kampioenschap X?" hebben we al genoeg.

Komen die zwarte wagens na 694 dagen exact?
Hmm misschien dat ik toch nog even wat geld bij elkaar sprokkel voor 1 of 2 zwarte bolides (zit op 675 dagen ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of mijn Logitech Momo (http://www.logitech.com/i...,CRID=2217,CONTENTID=6030) compatible is? Ik heb ge-googled, maar mensen komen aanzetten met de oudere. Heeft iemand hetzelfde wiel als mij?

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1366.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Kan iemand me vertellen hoe GT4 er uit ziet op een 70cm tv scherm? Is het dan wel te doen met die lage resolutie? Want ik zie super screenshots hier, maar die zijn volgens mij wat hoger in resolutie dan dat het "in werkelijkheid" is, of... mis ik wat?

(dit ivbm aanschaf PS2) dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

proller schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:23:
Kan iemand me vertellen hoe GT4 er uit ziet op een 70cm tv scherm? Is het dan wel te doen met die lage resolutie? Want ik zie super screenshots hier, maar die zijn volgens mij wat hoger in resolutie dan dat het "in werkelijkheid" is, of... mis ik wat?

(dit ivbm aanschaf PS2) dank u!
onder bij ons thuis staat een 1,06M plasma... daar ziet het heel gelikt op uit dus ik denk niet dat je problemen zult hebben met je resolutie op een iets kleiner scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Hmm das mooi, ik heb namelijk een Philips LCD 26" dingetje, en ik vroeg me toch af wat de resolutie nou betekend voor GT4, maar als het er geliukt uit ziet, dan durf ik het ook wel aan ;) Ook nog even via de toslink aansluiten op de home cinema speakers en woei * Nik doet weer mee aan console gaming. :*) (nu nog wachten tot mn PS2 binnen is :()

[ Voor 5% gewijzigd door Nik op 04-04-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:20:
Weet iemand of mijn Logitech Momo (http://www.logitech.com/i...,CRID=2217,CONTENTID=6030) compatible is? Ik heb ge-googled, maar mensen komen aanzetten met de oudere. Heeft iemand hetzelfde wiel als mij?

[afbeelding]
Nee, die werkt niet met de PS2. Ik heb namelijk ook zo'n stuur en heb het zelf ook geprobeerd. Dat werkte niet, voor de zekerheid toch nog maar even een mail gestuurd naar Logitech. Ook zij zeiden dat het stuur niet compatible is met de PS2, daarvoor moet je een Driving Force (pro) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 08:20
proller schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:29:
Hmm das mooi, ik heb namelijk een Philips LCD 26" dingetje, en ik vroeg me toch af wat de resolutie nou betekend voor GT4, maar als het er geliukt uit ziet, dan durf ik het ook wel aan ;) Ook nog even via de toslink aansluiten op de home cinema speakers en woei * BlowFish doet weer mee aan console gaming. :*) (nu nog wachten tot mn PS2 binnen is :()
kijg je gene extreme ghosting effects met die lcd schermpjes? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
SandeR schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:55:
[...]

Na die 694 dagen, komen ze na 694 dagen toch weer ?

Dus mocht je niet genoeg hebben, dan moet je ff wachten :P
yep :)

(heb ze zelf gister allemaal kunnen kopen :9~ )

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Killalot op 04-04-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Same here, net alle vier gekocht :9
Maar wil je ze perse alle 4 en heb je nog maar weinig tijd, de endurance races tellen als 1 dag ... en de 24hr's races leveren best veel cash en een snelle wagen op, hf :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:40:
[...]

Nee, die werkt niet met de PS2. Ik heb namelijk ook zo'n stuur en heb het zelf ook geprobeerd. Dat werkte niet, voor de zekerheid toch nog maar even een mail gestuurd naar Logitech. Ook zij zeiden dat het stuur niet compatible is met de PS2, daarvoor moet je een Driving Force (pro) kopen.
Okee, werkt een werkend PS2 maar eigenlijk voor pc stuur wel onder GT4?
Ik heb een stuurtje liggen die perfect werkte in GT3 namelijk.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
King Nothing schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:31:
[...]

Okee, werkt een werkend PS2 maar eigenlijk voor pc stuur wel onder GT4?
Ik heb een stuurtje liggen die perfect werkte in GT3 namelijk.
Alleen de Driving Force en Driving Force Pro werken in GT4, en die laatste werkt dus ook op de pc. Voor de rest geen enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-07 13:16
Ik race met de Logitech Wingman Formula Force GP, die is eigenlijk voor de PC bedoelt, maar werkt ook gewoon met GT4. Hij is volgens mij gewoon identiek aan de Driving Force. Het enige verschil is dat deze rood is ipv blauw en een paar PS2 knoppen mist.

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik zou voor een driving force pro gaan, dat is voor mij de beste aankoop voor de ps2 ooit geweest :)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:17:
[...]

:X :( Man, zo reageer je toch niet op iemand die flink wat tijd in zijn verhaal heeft gestopt! :/

Kom maar op met meer raceverhalen, altijd leuk om te lezen. :)
Inderdaad ben zelf net op 10% heb ook niet zoveel tijd om te gamen met werken enzo, maar vindt het wel leuk om dit soort verslagen te lezen dan weet ik wat me nog te wachten staat en krijg ik meer zin om zelf weer te racen. :) Gisteren weer wat rallies gedaan, maar man o man wat zijn die ijs en sneeuw races bagger zeg! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Mja en het flauwste van alles is, ik doe me best, en dan ramt die AI speler me. En dan krijg ik de strafseconden :( Hij krijgt nooit die 5 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Laatst online: 05-05 16:02
thanks voor de leuke reactie's :*) ;)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extera schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:37:
thanks voor de leuke reactie's :*) ;)
er zitten helaas wat minder leuke reacties tussen, maar het meeste is toch positief. Het is erg leuk om zo'n raceverhaal terug te lezen. Ik heb gisteren de Super Speedway 150 miles gedaan, maar ik weet echt niet meer wanneer ik gepit ben en welke voorsprong ik toen had. Weet alleen dat ik 5 ronden voorsprong had op de nummer 2 aan het eind van de race. Mijn b-spec had al 2 keer verloren, dus ik dacht ' laat ik het zelf maar doen' ..

Keep up the good work!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

BlowFish schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:16:
[...]

kijg je gene extreme ghosting effects met die lcd schermpjes? ..
Nope, op mijn PSX gaat het ook prima :) Ik denk dat over het algemeen mensen veel overdrijven, LCD vreet stroom, je krijgt nare strepen, de reactietijd is niet snel genoeg, doode pixels... ik denk dat het lalemaal wel mee valt (of heb ik gewoon geluk?). Geen dode pixels, geen ghosting (althans, nog niets van gemerkt!), gewoon een goed scherm dat aan de muur kan hangen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:02:
[...]

er zitten helaas wat minder leuke reacties tussen, maar het meeste is toch positief. Het is erg leuk om zo'n raceverhaal terug te lezen. Ik heb gisteren de Super Speedway 150 miles gedaan, maar ik weet echt niet meer wanneer ik gepit ben en welke voorsprong ik toen had. Weet alleen dat ik 5 ronden voorsprong had op de nummer 2 aan het eind van de race. Mijn b-spec had al 2 keer verloren, dus ik dacht ' laat ik het zelf maar doen' ..

Keep up the good work!
Die mongole b-spec driver kan inderdaad super speedway gewoon niet rijden! Beukt die keihard tegen een muur op en gaat dan opeens in z'n achteruit! Dacht echt zo van: Wat ben je in @*(#$ naam aan het doen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue2k schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:27:
Mja en het flauwste van alles is, ik doe me best, en dan ramt die AI speler me. En dan krijg ik de strafseconden :( Hij krijgt nooit die 5 seconden.
Had ik gisteren op Chamonix 2 keer, om gek van te worden gewoon!
Rustig door een bocht aan het schuiven, komt die AI ineens aan schuiven..klap tegen mij aan...hup 5 second penalty...en hem zo weg zien rijden :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
patryk schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:36:
[...]

Die mongole b-spec driver kan inderdaad super speedway gewoon niet rijden! Beukt die keihard tegen een muur op en gaat dan opeens in z'n achteruit! Dacht echt zo van: Wat ben je in @*(#$ naam aan het doen!?
Same with New York. Rijdt gewoon vol in de railing :S, geeft ff geen gas en na 3 sec vervolgt hij de race weer.

Wat soms helpt is om je bspec rijder medium (3) te laten rijden.

[ Voor 9% gewijzigd door vacuumcleaner op 05-04-2005 14:18 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjobber schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:50:
[...]

ik rijdt al, na 3 ronden :p in de 1.18.xxx ... hoe zwabber jij over die baan heen ? :P
Ehhmm, als een dronken eend?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben maar eens begonnen aan de 24H Nordschleife, gisteravond gereden en 's nachts en tijdens werktijd mn B-spec driver het werk laten doen. Nu weer even verder, ik rijd met de Pug 905 omdat ik zeker wilde zijn dat ik ging winnen (zoiets wil je niet overnieuw hoeven doen). :7

Op de 24H van LeMans wil ik meer zelf gaan rijden, misschien dat ik dat dan samen met een maat doe ofzo, beetje alcohol erbij en een stevige auto. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ZAMoRANo schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:31:
Ik ben maar eens begonnen aan de 24H Nordschleife, gisteravond gereden en 's nachts en tijdens werktijd mn B-spec driver het werk laten doen. Nu weer even verder, ik rijd met de Pug 905 omdat ik zeker wilde zijn dat ik ging winnen (zoiets wil je niet overnieuw hoeven doen). :7

Op de 24H van LeMans wil ik meer zelf gaan rijden, misschien dat ik dat dan samen met een maat doe ofzo, beetje alcohol erbij en een stevige auto. :+
ik ga in de zomervakans een 24 uurs race volledig zelf rijden... mét of zonder vriend(en) interreseert me niet :P ik moet gewoon 1 24uurs race zonder Bspec voltooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ergens denk ik dat PD hier een dikke claim van gaat krijgen ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
vacuumcleaner schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:17:
[...]

Same with New York. Rijdt gewoon vol in de railing :S, geeft ff geen gas en na 3 sec vervolgt hij de race weer.

Wat soms helpt is om je bspec rijder medium (3) te laten rijden.
Dat helpt bijna altijd.
Increased pace en die daarna zijn te riskant.

Maar er zijn idd circuits bij, ook al heeft je b spec skills in de 90, dan nog zwabbert ie er vaak naast.
Maar er zijn ook circuits waar die als een erg ervaren coureur rondrijd, zo snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Nu ook in het bezit van een PS2 + GT4 :D

Alleen kan ik echt géén race winnen :/ Sunday Cup met een Yaris is gewoon not-done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

proller schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:05:
Nu ook in het bezit van een PS2 + GT4 :D

Alleen kan ik echt géén race winnen :/ Sunday Cup met een Yaris is gewoon not-done.
tip: ga eerst eens wat licence tests doen
ga door totdat je het IB rijbewijs hebt... dan lukt je de sunday cup zeker wel en heb je een redelijk leuke auto :) ... als je niet met de prizecars voor je licence overweg kunt... of stom vind.. verkoop je ze gewoon en kan je met een lekker beginbedrag beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb de groen-gele F1 wagen gekregen, die is best mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn eerste echte eigen snelle bak gekocht 8) Een Aston Martin Vanquish 2004, en daarna wat brake spul erop gegooid, gechiptuned, hij wil alleen niet hoger als die 780pk ofzo. Hem hem ook totaal nog niet afgesteld, moet eerst maar eens uitzoeken wat die instellingen uberhaupt allemaal betekenen dan heb ik wat aan die suspension dingen die ik heb gekocht :X

Vooralsnog ligt hij toch erg lekker en direct in de bochten. Op naar de volgende bak, zal wel een 5 serie worden dan, of een Audi a8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:53:
Zojuist mijn eerste echte eigen snelle bak gekocht 8) Een Aston Martin Vanquish 2004, en daarna wat brake spul erop gegooid, gechiptuned, hij wil alleen niet hoger als die 780pk ofzo. Hem hem ook totaal nog niet afgesteld, moet eerst maar eens uitzoeken wat die instellingen uberhaupt allemaal betekenen dan heb ik wat aan die suspension dingen die ik heb gekocht :X

Vooralsnog ligt hij toch erg lekker en direct in de bochten. Op naar de volgende bak, zal wel een 5 serie worden dan, of een Audi a8 :P
Die heb ik ook :P in het wit met blauwe velgen en een dikke achterspoiler! Weird maar OOOH zo cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aston martin? .. Ik heb hem in het bruin/rood 8) Het is alleen zo jammer dat je er maar zo kort van kan genieten he, op een bepaald moment is hij gewoon te snel en moet je op zoek naar een mindere auto :P

Maar voordat dat zover is gaan we eerst afstellen, er zat een of ander papier geval bij de cd van gt4, ze noemen het een handleiding .. wellicht staat daar wat nuttigs in :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nee, daar staat niets nuttigs in :/
Ik zat afgelopen weekeinde de handleiding van Gran Turismo 1 door te lezen, daar staat tenminste in hoe alles aan een auto werkt qua afstellen en hoe je je rijvaardigheid kan verbeteren.

Ik was van plan om vanavond weer eens lekker te gaan racen, komt er (uiteraard) weer van alles tussendoor en nu is het alweer tegen 10'en en gaan we eens richting bed denken enzo :( Morgen maar een neiuwe poging wagen :P Dan ga ik alle merkenraces in Engeland afwerken (moet MG en Mini nog) en daarna maar eens Duitsland doen denk ik, of ik ga de Japansectie helemaal afmaken, moet daar nog het 90's kampioenschap, zoek ik alleen nog een goeie auto voor. R34 of NSX of is een Tommykaira ZZII nog uit de jaren 90? :P

[ Voor 26% gewijzigd door King Nothing op 05-04-2005 21:43 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Oei wat is die F1 auto bloedsnel zeg over LeMans. Net even in de rust van L'pool - Juve een paar rondjes gedaan.

Ik las ergens van iemand (Bolleh?)dat ie 3:10 deed met de F1, was dat met of zonder chicanes?
Als je gaat slipstreamen bij een Audi R8 ofzo, loopt ie zo 30 kilometer harder, dan moet je echt enorm opletten of je zit in de uitlaat van je voorganger.
Ook voor het eerst dat ik in GT4 niet mn shifter maar de paddles gebruik achter het stuur, met 1 hand houd ik m gewoon niet goed (FF op max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ZAMoRANo schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:52:
Oei wat is die F1 auto bloedsnel zeg over LeMans. Net even in de rust van L'pool - Juve een paar rondjes gedaan.

Ik las ergens van iemand (Bolleh?)dat ie 3:10 deed met de F1, was dat met of zonder chicanes?
Als je gaat slipstreamen bij een Audi R8 ofzo, loopt ie zo 30 kilometer harder, dan moet je echt enorm opletten of je zit in de uitlaat van je voorganger.
Ook voor het eerst dat ik in GT4 niet mn shifter maar de paddles gebruik achter het stuur, met 1 hand houd ik m gewoon niet goed (FF op max).
3.10 was met chicanes, zonder slipstreamen, t was wel in de 24H race maar weet niet meer hoe warm mn banden waren, denk dat ze geel waren, dan rijd ik meestal mn beste tijden. je moet trouwens wel geluk hebben tijdens de 24H race dat je op het rechte stuk op je topsnelheid kan slipstreamen, meestal zit je daarvoor al te dicht op je voorganger of je komt een chicane tegen

het meest onder de indruk was ik van de grip van de wagen met "slechts" medium banden en de remmen. die laatste S-bochten serie op le-mans knal je die le mans wagens helemaal eruit als je de bochten goed neemt, ze zijn met oefenen zonder rem te nemen muv de laatste(kan wel maar ben je meestal iets langzamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja in de Porsche-kurven moet je echt mooi je lijnen rijden, proberen altijd een beetje gas erop te houden, dan hou je de wagen recht. Dan rijd je die Group-C wagens idd helemaal weg.
De grip is echt niet normaal, maar ik vind de FF heel goed in de snellere auto's met veel grip en stijve vering, je houdt je stuur amper in je handen, op 1 of andere manier voelt schakelen met je pookje dan ook verkeerd aan. :)

Ik denk dat een lage waarde voor TC wel op zn plaats is, ik heb m nu op 2 gezet.
Normaal gesproken vind ik het rijden met F1 wagens in racegames/sims niet zo heel interressant maar op LeMans met deze maak ik een uitzondering.
Als je de difficulty hoger zet in de family cup, krijg je dan andere F1 auto's als tegenstander? Op diff. 0 kreeg ik allemaal Group-C tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ZAMoRANo schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:41:
Ja in de Porsche-kurven moet je echt mooi je lijnen rijden, proberen altijd een beetje gas erop te houden, dan hou je de wagen recht. Dan rijd je die Group-C wagens idd helemaal weg.
De grip is echt niet normaal, maar ik vind de FF heel goed in de snellere auto's met veel grip en stijve vering, je houdt je stuur amper in je handen, op 1 of andere manier voelt schakelen met je pookje dan ook verkeerd aan. :)

Ik denk dat een lage waarde voor TC wel op zn plaats is, ik heb m nu op 2 gezet.
Normaal gesproken vind ik het rijden met F1 wagens in racegames/sims niet zo heel interressant maar op LeMans met deze maak ik een uitzondering.
Als je de difficulty hoger zet in de family cup, krijg je dan andere F1 auto's als tegenstander? Op diff. 0 kreeg ik allemaal Group-C tegenstanders.
geen idee, k speel namelijk met controller :)

TC op de F1 wagen vind ik ook niet slecht omdat het in de echte wagens ook zit dus dan vind ik het niet echt realistisch om uit te schakelen

ik moet nog 2 kampioenschappen doen in de professional hall en dan kan ik die F1 championship doen. moet nog de 70 cup en die laatste dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
By all means, probeer het als je kunt eens met een stuurtje (liefst de DFP, die heeft hele goede FF), je weet niet wat je meemaakt, echt enorm anders.

Maar ik ben het met je eens wat TC betreft, ik moet alleen nog de juiste waarde vinden, 2 is misschien iets te laag maar alles boven de 5 is volgens mij weer te veel.

Ik moet ook de Grand Turismo WC nog doen, ik denk met de 905.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

ik twijffel nog of ik een stuurtje ga kopen
gt4 is een erg leuk spel

maarja heb op m'n pc al een logitech momo (de originele)
en om nou een extra stuurtje te kopen enkel alleen omdat de playstation met een paar stuurtjes compatible is... :(

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
ff off topic.

Glitch on license test B
Is iemand al opgevallen dat wanneer je license test 6 doet (megane sprint) dat wanneer je sneller bent en optijd remt je meer remt als wanneer je langzamer bent en op zelfde tijd of eerder remt dat de remweg verschilt?
Dus ik ben snel weg en mijn rem weg is bv 5 meter rijd ik nu later/langzamer weg en rem op zelfde punt is mijn remweg 10meter!
Try it! and you will see ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
DDX schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:57:
ik twijffel nog of ik een stuurtje ga kopen
gt4 is een erg leuk spel

maarja heb op m'n pc al een logitech momo (de originele)
en om nou een extra stuurtje te kopen enkel alleen omdat de playstation met een paar stuurtjes compatible is... :(
Nee, Sony heeft de support voor alle andere stuurtjes eruit laten slopen bij GT4, in principe doen alle Logitech USB stuurtjes het op de PS2.

Alleen de Driving Force (PC versie = Logitech FF) en Driving Force Pro werken daardoor ja, das wel heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

hmms naja ik heb de playstation pas sinds kort dus nooit getest met m'n momo
naja nog maar eens hard over nadenken of ik een ander stuurtje erbij wil kopen
straks moet ik weer een ander stuur kopen voor een ander spel

(terwijl m'n momo nogsteeds beste stuur is van logitech)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ervaring van GT4 wordt veel mooier met een DFP.... ik vond het het geld meer dan waard. Nadeel is dat je een manier moet vinden om het stuurtje te monteren, achter een PC is dat vaak geen probleem. Op dit moment red ik mij met een campingtafeltje (!) die ik snel weer op kan ruimen. Binnenkort ga ik verhuizen en gaat de PS2 naar een aparte kamer, waarschijnlijk dat ik me dan aan een 'home made cockpit' ga wagen. Hoewel de prijs van een Playseat ook wel meevalt... Zoek maar eens op Markplaats.nl

Ik heb mijn DFP nog niet eens met andere PS2 spellen of op de PC geprobeerd.... geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
wie heeft die driving mission al gehaald dat je moet slipstreamen, er rijdt een groepje auto;s voor je, die kan je makkelijk inhalen, maar de auto daarvoor is echt bijna onmogelijk. Ik probeer samen te werken met die andere auto's (laten inhalen en weer slipstreamen) maar kom niet dichterbij dan 4 seconden. Iemand anders nog een tip?? Het is de derde slipstream mission

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
legolas82 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:45:
wie heeft die driving mission al gehaald dat je moet slipstreamen, er rijdt een groepje auto;s voor je, die kan je makkelijk inhalen, maar de auto daarvoor is echt bijna onmogelijk. Ik probeer samen te werken met die andere auto's (laten inhalen en weer slipstreamen) maar kom niet dichterbij dan 4 seconden. Iemand anders nog een tip?? Het is de derde slipstream mission
Ik vond die niet zo gek moeilijk eigenlijk.

Zo heb ik m gedaan; tijdens de eerste bocht haal je het groepje in maar probeer niet te hard ervoorbij te gaan, want als je een gat trekt komen ze bijna niet meer bij.
Als je dan het rechte stuk opdraait zitten ze als het goed is vlak achter je en kunnen ze bij jou slipstreamen, voor de 2 bocht zitten ze dan bijna allemaal weer voor je.
In de 2e bocht haal je ze weer in en dan zitten ze bij het opkomen voor het rechte stuk weer dichtbij genoeg om te slipstreamen.
Dit steeds herhalen en dan haal je de 1e auto rond de laatste bocht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
mjah ik zit nog te twijfelen om een dfp te kopen. tv is klein en staat 2 meter van me bureau af, bureau heeft onder een soort verstevegingsbalk die denk ik te groot is. en tjah 140 euro is toch een hoop geld, zeker als je weer eens 300 euro mag dokken voor een paar lessen van slechte docenten :/

laatste keer dat ik een stuurtje had was met motorhead :P

[ Voor 10% gewijzigd door bolleh op 06-04-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Iemand dit al gedaan? http://faqs.ign.com/articles/593/593206p1.html

Ben het van plan vanmiddag te gaan doen namelijk :) Misschien eens iets van een racre organiseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
bolleh schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:59:
mjah ik zit nog te twijfelen om een dfp te kopen. tv is klein en staat 2 meter van me bureau af, bureau heeft onder een soort verstevegingsbalk die denk ik te groot is. en tjah 140 euro is toch een hoop geld, zeker als je weer eens 300 euro mag dokken voor een paar lessen van slechte docenten :/

laatste keer dat ik een stuurtje had was met motorhead :P
Als je even doorzoekt heb je hem al voor iets boven de 100E.

* PhuSioN gaat zelf ook binnenkort voor een dfp + playseat zodra de centjes binnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
patryk schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:36:
[...]

Als je even doorzoekt heb je hem al voor iets boven de 100E.

* Zamorano gaat zelf ook binnenkort voor een dfp + playseat zodra de centjes binnen zijn ;)
Playseat is ook een leuk dingetje ja. :)
Ik heb er eens ingezeten maar het was niet helemaal lekker instelbaar naar mijn smaak, je kan wel in de lengte verstellen maar de hoek van pedalen en stuur niet.
Maargoed voor die prijs is het niet gek (199 € toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
gt4 trivia:
wanneer weet je wanneer een race spannend was?

> als je na afloop een dikke ronde afdruk op je duim hebt van het gassen/remmen :Y)

dat doet pijn zeg :P
maarja volgende race alweer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:15
Is het nou mogelijk om tussentijds in een championship te saven? Ik wil het 1000 miles kampioenschap gaan doen maar dat gaat natuurlijk niet in één sitting. Hoe moet ik dan na een race saven?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Dr. Strangelove schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:44:
Is het nou mogelijk om tussentijds in een championship te saven? Ik wil het 1000 miles kampioenschap gaan doen maar dat gaat natuurlijk niet in één sitting. Hoe moet ik dan na een race saven?
ja dat kan
als je een race gereden hebt moet je gewoon "exit" doen, niet abandon all championship races

dan kom je terug in het main menu. letop: dan moet je nog wel saven! doe je het niet dan...je snapt het wel...wederom weer eens uit eigen ervaring 8)7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Bij home heb je inderdaad de optie om te saven. Ik gebruik dat altijd omdat ik die irritante auto-save heb uitgezet. Auto-save kan handig zijn alleen vind ik persoonlijk dat dit niet moet lijden onder speel plezier. Het duurt voor mij gewoon te lang en hierdoor is het irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Vraagje: ik heb de Clio cup gewonnen...
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4/clio4.jpg

...met mijn Clio Renault Sport V6 Phase 2 '03 (_/-\o_) ...
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4/clio1.jpg

...en daarmee de '00 race Clio gekregen als prijs. Nou vroeg ik me af of de kleur die je krijgt vaststaat of is het random? Hij is namelijk roze *ugh* en die gele:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gt4/clio5.jpg

vind ik juist behoorlijk :9 Dus als het random is probeer ik het nog een (paar) keer.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

is random naar mijn weten ja, is met de f1 auto;s tenminste wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Mja bij de gewone races is het iniedergeval random. Ik heb die beginners cub wel 10x gewonnen ofzo, en kreeg elke keer een andere kleur mazda6. Had op het laatst een hele verzameling in de garage staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
D³ schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:49:
Vraagje: ik heb de Clio cup gewonnen...
[afbeelding]

...met mijn Clio Renault Sport V6 Phase 2 '03 (_/-\o_) ...
[afbeelding]

...en daarmee de '00 race Clio gekregen als prijs. Nou vroeg ik me af of de kleur die je krijgt vaststaat of is het random? Hij is namelijk roze *ugh* en die gele:

[afbeelding]

vind ik juist behoorlijk :9 Dus als het random is probeer ik het nog een (paar) keer.
Kleur is gewoon random, dus er is nog hoop. :P
Gelukkig had ik de eerste maal al direct het geluk om die gele te winnen. 8)
Hier nog wat foto's van de race.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56147/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56148/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56149/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56150/thumb.jpg

Mijn licht opgevoerde wijnrode Clio, met grote vleugel om de achterkant wat beter op de weg te houden (nogal tail-happy als de bandjes bijna op zijn).
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56151/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56152/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56153/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56154/thumb.jpg

En de nieuwe Clio Kanarie. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56155/thumb.jpg

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ok bedankt jongens, dan probeer ik gewoon tot ik de gele heb :)

Heb net voor het eerst Xlink kai geprobeerd, dat was erg leuk moet ik zeggen. Paar races gedaan, en de race op de Ring kickte ass. Opponent in een M3, ik een Clio. M3 was duidelijker sneller op de rechte stukken kwa topsnelheid maar ik kon harder door de bochten. Twee rondes lang dicht bij elkaar gezeten en om en om ook in het gras (blijft lastig die nurb :P) en uiteindelijk kwam het aan op de allerlaatste bocht (nadat hij op het rechte stuk voorbij was gegaan, vervelend :D). Ik had de binnenbocht die hij open liet, had wel kunnen winnen denk ik maar had geen zin hem te bumpen dus beetje ingehouden. Uiteindelijk vlak na elkaar gefinished.

Ga ik zeker vaker doen, weet niet of je met alleen een naam iemand kunt toevoegen aan je contacts maar mijn Xlink tag is Sander, mocht er iemand behoefte hebben mij als contact te hebben :P
Chrasher schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:41:
Mijn licht opgevoerde wijnrode Clio, met grote vleugel om de achterkant wat beter op de weg te houden (nogal tail-happy als de bandjes bijna op zijn).
Mooie bolide heb je daar ;) Die vleugel heeft dus ook daadwerkelijk effect? Dacht dat het louter cosmetisch was. Maar dat hij van achteren wegbreekt vind ik juist wel lekker eigenlijk :)
En de nieuwe Clio Kanarie. :+
[afbeelding]
:9~ Wil ik ook!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Ik ben begonnen met de 24 uur van Le mans II (zonder chicanes) in A-Spec :). mijn auto is een Nissan 350Z Concept LM Race Car ('02), reeds vroeg in de game gewonnen (weet helaas niet meer precies waar). Getuned met Turbo 4 en medium racebanden en gear-ratio aangepast. Ik rij constant ronden van 3:13 op medium banden en ben zo'n 3 seconden per ronde sneller dan de rest. Topsnelheid is 360 km/h. Ik heb er nu 1 uur en 15 minuten opzitten en heb al 1 minuut en 30 seconden voorsprong. Ik zal er wel 1-2 week over doen, aangezien ik af en toe ook nog een normaal leven probeer te leiden.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 - 2 weken? Even voor de duidelijkheid; je laat je PS2 gewoon aanstaan in die periode op pauze of zo? Ik las hierboven ook een bericht over de 1000 miles en dat iemand die tussentijds op wilt slaan maar dat kan toch alleen binnen een kampioenschap TUSSEN 2 races in? Of kan ik ook tijdens (bijv de 24h races) na 2 uur opslaan en de volgende dag verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

D³, ik zit ook op XFire (tenminste ik heb een account, heb het alleen nog niet werkend gekregen) dus misschien kun je mij toevoegen, GoT_Proller is de naam :) Ik zal vanavond weer eens verder gaan met proberen te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ronnie_T schreef op donderdag 07 april 2005 @ 02:02:
Ik ben begonnen met de 24 uur van Le mans II (zonder chicanes) in A-Spec :). mijn auto is een Nissan 350Z Concept LM Race Car ('02), reeds vroeg in de game gewonnen (weet helaas niet meer precies waar). Getuned met Turbo 4 en medium racebanden en gear-ratio aangepast. Ik rij constant ronden van 3:13 op medium banden en ben zo'n 3 seconden per ronde sneller dan de rest. Topsnelheid is 360 km/h. Ik heb er nu 1 uur en 15 minuten opzitten en heb al 1 minuut en 30 seconden voorsprong. Ik zal er wel 1-2 week over doen, aangezien ik af en toe ook nog een normaal leven probeer te leiden.
die concept car krijg je na de Z cup bij nissan

Verder zal ik ook de game maar weer eens uit de kast halen, op het moment toch een beetje rust van school !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 07:54:
1 - 2 weken? Even voor de duidelijkheid; je laat je PS2 gewoon aanstaan in die periode op pauze of zo? Ik las hierboven ook een bericht over de 1000 miles en dat iemand die tussentijds op wilt slaan maar dat kan toch alleen binnen een kampioenschap TUSSEN 2 races in? Of kan ik ook tijdens (bijv de 24h races) na 2 uur opslaan en de volgende dag verder gaan?
Ik ben momenteel met de 1000 miles uit de European Hall bezig. Die zit anders in elkaar dan de endurance races. Zo'n endurance is 1 lange race. Daar kun je tussendoor inderdaad niet saven en je zult de playstation gewoon aan moeten laten staan als je hem niet in 1 keer uitspeelt. De 1000 miles echter, zijn 5 afzonderlijke (maar toch ook lange) races. Tussen deze races in kun je wel saven, dus je hoeft niet alle 5 de races in 1 keer te doen zonder de playstation uit te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

proller schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:02:
D³, ik zit ook op XFire (tenminste ik heb een account, heb het alleen nog niet werkend gekregen) dus misschien kun je mij toevoegen, GoT_Proller is de naam :) Ik zal vanavond weer eens verder gaan met proberen te verbinden.
Heb je toegevoegd, mocht het verbinden je niet lukken dan kan ik je misschien wel helpen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
net even wat leuke feitjes gelezen over de alms series, leuk om te vergelijken:

op laguna seca had de audi R8 vorig jaar(2004 model dus) de snelste qualifiying lap en de snelste race lap:
qualify: 1:15:893
race: 1:17:134

mischien leuk als je zelf eenzelfde tijd kan neerzetten, hoewel de R8 in gt4 geen 2004 spec wagen is

<edit>
hoorde net trouwens op tv dat die chassis' inmiddels al meer dan 85.000km gereden hebben...verder nog nooit uitgevallen met een motor of versnellingsbak 8)7

voor mij is de audi R8 zeker de beste racewagen van de laatste decennia, mischien zelfs ooit. ben benieuwd waar audi volgend jaar mee komt. ze hebben iig al 5 jaar achtereen de ALMS gewonnen en dit jaar zal niet anders worden

[ Voor 38% gewijzigd door bolleh op 07-04-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de kleur van de wagen aan te passen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Volgens mij nog niet, die feature moet je unlocken dacht ik :)

Weet iemand hoe dat nummer heet die in de intro wordt gespeeld? Dat hooge schelle geluid bedoel ik jah :P Klinkt machtig @ surround set :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:50:
Volgens mij nog niet, die feature moet je unlocken dacht ik :)
Volgens mij word er al door het hele topic geroepen dat dit niet het geval is, of ik moet het mis hebben, maar er is nog nooit gebleken dat er wat mis is met mijn geheugen (8>

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

bolleh schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:23:
net even wat leuke feitjes gelezen over de alms series, leuk om te vergelijken:

op laguna seca had de audi R8 vorig jaar(2004 model dus) de snelste qualifiying lap en de snelste race lap:
qualify: 1:15:893
race: 1:17:134

mischien leuk als je zelf eenzelfde tijd kan neerzetten, hoewel de R8 in gt4 geen 2004 spec wagen is

<edit>
hoorde net trouwens op tv dat die chassis' inmiddels al meer dan 85.000km gereden hebben...verder nog nooit uitgevallen met een motor of versnellingsbak 8)7

voor mij is de audi R8 zeker de beste racewagen van de laatste decennia, mischien zelfs ooit. ben benieuwd waar audi volgend jaar mee komt. ze hebben iig al 5 jaar achtereen de ALMS gewonnen en dit jaar zal niet anders worden
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56179/thumb.jpg
Misschien beetje offtopic, maar dit is dus die R8 die in 2005 gaat mee doen aan de LeMans 24uur :)

Toepasselijke reclame :P

Ontopic: Ben momenteel bezig met de 24 uur van de Nordschleife... Momenteel heeft b-spec het stuur in handen :P Moet nog 9 uur rijden :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:05:
[...]

Volgens mij word er al door het hele topic geroepen dat dit niet het geval is, of ik moet het mis hebben, maar er is nog nooit gebleken dat er wat mis is met mijn geheugen (8>
Geenb idee, zo iets las ik, k heb dat spel ook nog maar 2 dagen, forget me for the BIG mistake :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Net weer de nurburg online gedaan, dit keer met 3 Woodone Supras. Wederom erg dicht bij elkaar (voor driekwart van de race), best leuk :D

Heb inmiddels een gele Clio overigens, maar het is mosterd ipv kanarie :'(

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Wat is Opera Paris reverse een kutcircuit zeg :X Ik ben met GT World Championship bezig en Paris draait nu op b-spec. Ik zal wel laatste zijn geworden, ben na 3 ronden al de pit ingedoken om maar niet verder te hoeven rijden. Wat een baggerbaan :r
Yngwie- schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:19:
[...]

Niet zeuren, maar rijden, gvd! :+
Jajaja, nu 9 rondjes Suzuka doen :/ Ook al zo'n baggercircuit :P Hierna nog op een ander circuit :+ en als laatste gaan we over Le Mans jakkeren.

B spec coureur is nog 5e geworden :/ Na 7 races 54 punten, 9 punten voor op een of andere Peugeot racebak. Ik rij in een Minolta Toyota.

[ Voor 50% gewijzigd door King Nothing op 07-04-2005 23:26 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

King Nothing schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:07:
Wat is Opera Paris reverse een kutcircuit zeg :X Ik ben met GT World Cha,pionship bezig en Paris draait nu op b-spec. Ik zal wel laatste zijn geworden, ben na 3 ronden al de pit ingedoken om maar niet verder te hoeven rijden. Wat een baggerbaan :r
Niet zeuren, maar rijden, gvd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Opera is juist super relaxt circuit. De meeste bochten kan je keihard nemen, gewoon veel oefenen op je rempunten. ook die chicane kan je zeer hard en in 1 vloeiende beweging door, gewoon de ideale lijn volgen. Maarja.. smaken verschillen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

legolas82 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:35:
Opera is juist super relaxt circuit. De meeste bochten kan je keihard nemen, gewoon veel oefenen op je rempunten. ook die chicane kan je zeer hard en in 1 vloeiende beweging door, gewoon de ideale lijn volgen. Maarja.. smaken verschillen he...
Ja, de "normale" kant op is'ie idd leuk, reverse vind ik het echt een kutcircuit, zal wel aan mij liggen dan :P

GT WK gewonnen :Y) 5e in Parijs,. 5e op Suzuka, Grand Valley en nog een race gewoon exit gedaan (0 punten) dus moest ik op Le Mans winnen of iig voor die Peugeot huppeldepup blijven. Effin, de start gaat aardig, ik haal de BMW V12 in en dender richting het sterkste punt van mijn Toyota, het rechte stuk. Voor de 1e chicane lig ik al eerste en ik jakker lekker door, een Mazda 787B achtervolgt mij, maar verliest terrein.
Slome bocht aan het einde van het rechte stuk, ik verrem me een beetje en de 787 komt weer vlakbij. Samen jakkeren we over het volgende rechte stuk en bij de volgende bocht probeert de 787 mij in te halen (nadat'ie mij eerst vol achterin rijdt |:( ) Dat mislukt net :P en we jakkeren door. Vlakbij de laaste 2 chicanes maak ik weer een stuurfoutje en nu komt'ie me wel voorbij :( Ondertussen sluit ook een Jaguar XJR9 aan. Ik kom als 2e over de streep (3.35.xxx) en we beginnen aan de 2e ronde.
Uiteraard ben ik weer de snelte op het lange rechte stuk en ik lig aan het einde daarvan dan ook weer eerste en de 787 zit weer dicht achter me. Aan het einde van het volgende rechte-stuk-met-2-knikken beukt de 787 mij maar even de zandbak in :( 8)7 en besluit dan om maar gezellig naast me te gaan staan |:( |:( Sukkel. De Jaguar is de lachende 3e en neemt de kop over. Op start/finish heeft de Jag zo'n 10 seconden voorsprong en hangt de Peugeot mij alweer in de nek te hijgen. Ik lig dan 3e, de 787 was (uiteraard) veel sneller uit het zand.
Tijdens de 3e ronde schudt ik langzamerhand de Peugeot van me af en ga ik op jacht naar de 787. Blijkt niet nodig te zijn want de 787 duikt aan het einde van deze ronde de pits in en valt terug naar de 6e plaats. :D De Jaguar heeft ondertussen 17 seconden voorsprong op mij genomen en ik leg me al neer bij een 2e of 3e plaats. Voor de eindstand boeit dat niet omdat ik 3 punten voorlig op de Peugeot en die kan als'ie 2e wordt 2 punten inlopen. Dus ik besluit om ietsie rustiger aan te doen omdat ik toch niet meer lijk te kunnen winnen.
De 4e en laatste ronde gaat voor mij redelijk goed, al doe ik op het laatste stuk redelijk voorzichtig waardoor de Peugeot mij weer lastig valt. Bij de laatste tijdmeting zit ik opeens dat de voorsprong van de Jag nog maar 5 seconden is :? En als ik de laatste 2 chicanes zie opdoemen zie ik daar ook een Jaguar die nogal vreemd van de baan vliegt. De Peugeot haalt mij in, de BMW zat opeens ook weer vlak achter me en ik wist even niet wat ik moest doen :o

Ik besloot zo hard mogelijk door de beide chicanes te gaan en dat bleek een erg goed idee :X De Jaguar spinde weer, de Peugeot ramde de Jag, de BMW moet door het zand en ik vlieg ook in het zand, maar kom net als snelste weer uit de bak en finish met anderhalve seconde voorsprong op de BMW als eerste 8) De Peugeot wordt 3e en de Jaguar nipt 4e omdat de 787 ondertussen in de buurt was Jag amper uit de zandbak kwam. Een Vertigo werd voor de 8e keer 6e.
En als ik de replay had opgeslagen had ik wat plaatjes kunnen maken |:( :X

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:07:

Jajaja, nu 9 rondjes Suzuka doen :/ Ook al zo'n baggercircuit :P
Ik vindt Suzuka juist een mooi circuit, zit van alles in snelle doordraaiers, rechte stukken, snelle chicanes en een hele langzame chicane, fantastisch circuit. :)

Misschien leuk voor de tijdrijders onder ons,
Zo ging Michael Schumacher in zijn Ferrari F2004 vorig jaar over Suzuka: 1:24:26,985.
Ik zou zeggen leef je uit! ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De man van Wehkamp heeft net GT4 afgeleverd dus ik kan eindelijk ook spelen :)
Tot en met zondag volgens mij heeft Wehkamp een aanbieding en is GT4 maar 53,99.
Ik ga nu snel beginnen met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Oei ik heb een probleem met GT4 :( Het geluid he... Klinkt lekker, staat op Prologic II, aangesloten via TOSlink, maar dan komt het, in de menu'tjes klinkt het lekker, net voor de start van een race ook (auto's die toeren maken), maar dan, ga je zelf rijden... en is het geluid... zacht, waardeloos, slecht... Doe ik wat fout?

Overigens weer een leuk verslag King Nothing :*)

(misschien eens een site maken voor GT4tweakers met race verslagen enzo :P vind het wel gaaf :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:15
Gisteren de Nurb gereden in het 1000 miles kampioenschap... totaal een race van 3 uur 45 minuten, 25 rondes. Ik heb er zelf zo'n 8 gereden... met de B-spec rijder op increased pace ging het heel lekker, die reed zo'n 10 seconden per rondje sneller dan ik.

Ergens vind ik het wel vreemd, die B-spec rijder... maar dit zijn races die gewoon twee keer langer zijn dan de gemiddelde endurance race in voorgaande GTs, dus de verleiding is te groot om hem het heft in handen te geven. Maar het verpest wel de sfeer een beetje...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ach, bij de 24 uur van Nordschleife is het wel makkelijk om b-spec te hebben :)

Ik heb hem uitgereden in 200 ronden... B-spec heeft zelf iets van 13 uur gereden en ik de rest :)
Dit alles in een Mercedes CLK GTR :) Heb nu een oranje F1 wagen... Is beter dan een roze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 07:22:
[...]

Ik vindt Suzuka juist een mooi circuit, zit van alles in snelle doordraaiers, rechte stukken, snelle chicanes en een hele langzame chicane, fantastisch circuit. :)

Misschien leuk voor de tijdrijders onder ons,
Zo ging Michael Schumacher in zijn Ferrari F2004 vorig jaar over Suzuka: 1:24:26,985.
Ik zou zeggen leef je uit! ;)
:o :o :o
ik kom niet verder dan een 1:35 op suzuka in de F1 wagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bolleh schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:43:
[...]

:o :o :o
ik kom niet verder dan een 1:35 op suzuka in de F1 wagen :(
GT4 is niet echt een compleet waarheidsgetrouwe simulatie, lijkt me dus ook een beetje zinloos om tijden te vergelijken.
En je weet niet wat voor F1 wagen de Polyphony Formula is; een Ferrari, of misschien een Minardi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn spel doet het niet! :(
Heb net al een lens cleaner gekocht heb de PS2 al open gemaakt om al het stof er uit te halen maar hij leest de disk nog steeds niet terwijl alle andere spellen het wel gewoon doen :(
Heeft iemand nog ideeën die ik kan proberen om het spel toch aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:42:
Mijn spel doet het niet! :(
Heb net al een lens cleaner gekocht heb de PS2 al open gemaakt om al het stof er uit te halen maar hij leest de disk nog steeds niet terwijl alle andere spellen het wel gewoon doen :(
Heeft iemand nog ideeën die ik kan proberen om het spel toch aan de praat te krijgen?
Terugbrengen naar de winkel en ruilen!

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56228/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56229/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56230/thumb.jpg

Blijft leuk, beetje gooien met een Subaru :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Als ik het spel nog terug zou kunnen brengen had ik het meteen gedaan!
Ik heb net een uur gespeeld, tenminste ik kan beter zeggen 10 minuten gespeeld en 50 minuten gewacht op het laden. :(
Het laden van de ene licence naar de ander duurt soms wel 5 minuten zonder te overdrijven! :(
Zonde van m'n geld dit spel!
Jammer want ik GT3 was super.

Ik ben eerst vanaf 11 uur al bezig geweest om het spel überhaupt aan de gang te krijgen omdat de PS2 de disk niet kon lezen.
Lens cleaner gekocht PS2 open gemaakt om het stof eruit te halen.
Nou zal dit wel aan de leeftijd van de PS2 liggen want ik heb hem sinds de realese maar met andere spellen heb ik nergens last van.
Dan komt het mischien omdat het een Dual Layer DVD is maar als een PS2 niet altijd even goed met een Dual Layer DVD overweg kan vind ik dat ze een spel niet op Dual Layer uit moeten brengen.

[ Voor 52% gewijzigd door Radiance op 08-04-2005 14:49 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:34
ZAMoRANo schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:48:
[...]

GT4 is niet echt een compleet waarheidsgetrouwe simulatie, lijkt me dus ook een beetje zinloos om tijden te vergelijken.
En je weet niet wat voor F1 wagen de Polyphony Formula is; een Ferrari, of misschien een Minardi. :P
Uhmmm, zou je in real life met een f1 wagen dan dezelfde tijd als schumacher rijden dan?
Ik vind die tijd van 1:35 wel geloofwaardig, tenzij diegene een 2e schumacher is....uuuh 3e als je ralf er ook bijneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

DnB-Terrorists schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:44:
Als ik het spel nog terug zou kunnen brengen had ik het meteen gedaan!
Ik heb net een uur gespeeld, tenminste ik kan beter zeggen 10 minuten gespeeld en 50 minuten gewacht op het laden. :(
Het laden van de ene licence naar de ander duurt soms wel 5 minuten zonder te overdrijven! :(
Zonde van m'n geld dit spel!
Jammer want ik GT3 was super.

Ik ben eerst vanaf 11 uur al bezig geweest om het spel überhaupt aan de gang te krijgen omdat de PS2 de disk niet kon lezen.
Lens cleaner gekocht PS2 open gemaakt om het stof eruit te halen.
Nou zal dit wel aan de leeftijd van de PS2 liggen want ik heb hem sinds de realese maar met andere spellen heb ik nergens last van.
Dan komt het mischien omdat het een Dual Layer DVD is maar als een PS2 niet altijd even goed met een Dual Layer DVD overweg kan vind ik dat ze een spel niet op Dual Layer uit moeten brengen.
Heb jij nog 1 van de eerste ps2's? Is bekend dat met die types problemen zijn met DL disks.. Volgensmij is er ook niet echt een oplossing voor?

[edit]Heb nog wel wat informatie gevonden dat de launch Ps2 met modchip problemen hebben met Gt4.. Ook daar staan tips zoals lens reinigen, maar het verhelpt het probleem niet echt.

[ Voor 9% gewijzigd door SideSwipe op 08-04-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
dikkiedik schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:51:
[...]

Uhmmm, zou je in real life met een f1 wagen dan dezelfde tijd als schumacher rijden dan?
Ik vind die tijd van 1:35 wel geloofwaardig, tenzij diegene een 2e schumacher is....uuuh 3e als je ralf er ook bijneemt.
Nee maar in een sim, waar je dus wel altijd een aantal factoren mist (zoals angst om te crashen), zou je toch vrij dicht bij die tijd in de buurt moeten komen.

Maar dan moet je ook iets concreets simuleren (met exact dezelfde fysieke waarden en/of ranges als hetgeen je simuleert) en niet een gemiddeld F1 wagentje uit de afgelopen 5 jaar. Anders kun je nooit een zinnig vergelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
SideSwipe schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:06:
[...]

Heb jij nog 1 van de eerste ps2's? Is bekend dat met die types problemen zijn met DL disks.. Volgensmij is er ook niet echt een oplossing voor?

[edit]Heb nog wel wat informatie gevonden dat de launch Ps2 met modchip problemen hebben met Gt4.. Ook daar staan tips zoals lens reinigen, maar het verhelpt het probleem niet echt.
Ik heb inderdaad m'n PS2 rond de realese gekocht maar hij is niet omgebouwt.
Ik vind het dan wel slecht van de ontwikkelaars dat ze het spel op DL uitbrengen terwijl het bekend is dat de 1e PS2's daar niet goed mee over weg kunnen.
Ook vind ik het slecht van Sony dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden want er zullen natuurlijk steeds meer spellen op DL worden uitgebracht en op die manier word ik dus min of meer verplicht een nieuwe PS2 te halen.
Wat ook een probleem is, is dat ze de oude grote playstations niet meer verkopen en ik dus, als ik een nieuwe PS2 aanschaf, niets meer aan HD Loader heb want als je dat via USB moet gaan doen heb je er nog niets aan.

Maar goed ontopic.
Ik zal jullie niet verder lastig vallen met m'n problemen die dus niet op te lossen zijn :(

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

DnB-Terrorists schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:28:
[...]

Ik heb inderdaad m'n PS2 rond de realese gekocht maar hij is niet omgebouwt.
Ik vind het dan wel slecht van de ontwikkelaars dat ze het spel op DL uitbrengen terwijl het bekend is dat de 1e PS2's daar niet goed mee over weg kunnen.
Ook vind ik het slecht van Sony dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden want er zullen natuurlijk steeds meer spellen op DL worden uitgebracht en op die manier word ik dus min of meer verplicht een nieuwe PS2 te halen.
Wat ook een probleem is, is dat ze de oude grote playstations niet meer verkopen en ik dus, als ik een nieuwe PS2 aanschaf, niets meer aan HD Loader heb want als je dat via USB moet gaan doen heb je er nog niets aan.

Maar goed ontopic.
Ik zal jullie niet verder lastig vallen met m'n problemen die dus niet op te lossen zijn :(
haha jij draait het probleem om, jij bouwt hem om. Je hoort gewoon game te kopen cheapass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
DnB-Terrorists schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:28:
[...]

Ik heb inderdaad m'n PS2 rond de realese gekocht maar hij is niet omgebouwt.]
Je moet beter lezen voor je wat post!
En een hardeschijf in je PS2 is heel wat anders dan een PS2 ombouwen!!!
Sony heeft zelf namelijk een stuk in de PS2 opengelaten om een HD in te doen.
Het lag zelfs in de planning dat Sony zelf een HD uit zou brengen alleen daar is het volgens mij nooit meer van gekomen of alleen in Japan
De spellen die ik heb zijn allemaal ORGINEEL!
Dat ik een harddisk in me PS2 heb komt omdat ik er 1 over had en je laadtijden een stuk korter worden en dat vond ik voor die 35 euro die HD Advance mij koste best de moeite waard.

Youtube

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste