Is het iemand al gelukt al de voorwielen goed van de grond te krijgen bij het optrekken? Dat lijkt me wel vet. Ik heb al 200kg gewicht achterin mijn Dodge Charger en Plymouth Superbird gedaan maar tot nog toe wil het niet lukken.
M'n moeder bood aan de helft van een nieuwe PStwo te betalen.
Nou hebben we bij Wehkamp voor €160,- een PStwo+GT4 besteld en die komt morgen binnen.
Dus morgen kan ik eindelijk aan GT4 beginnen zonder problemen!
Nou hebben we bij Wehkamp voor €160,- een PStwo+GT4 besteld en die komt morgen binnen.
Heb je ook wel een memory card dan? Even zonder grappen... zonder gaat het niet...DnB-Terrorists schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:46:
M'n moeder bood aan de helft van een nieuwe PStwo te betalen.
Een van de redenen dat ik een PS2 2de hands op de kop heb getikt. Ik had echt geen zin om eerst geld neer te tellen voor een PS2 en dan ook nog een extra controller + memorycard. Had het geluk dat iemand hier dichtbij z'n bjina niet gebruikte PS2 kwijt wilde met memorycard en extra controller voor een stuk minder dan een nieuwe PS2 alleen. Alleen voor GT4 in feite aangeschaftproller schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 23:18:
Heb je ook wel een memory card dan? Even zonder grappen... zonder gaat het niet...
Maar arcade mode etc kun je toch al wel spelen? Of moet je bij de eerste keer opstarten gelijk een memcard verplicht erin drukken? Nooit getest eigenlijk...
[ Voor 13% gewijzigd door Blue2k op 09-04-2005 00:59 ]
toen wij een ps2 gt3 pakket kochten met extra controller kochten kregen we de memorycard voor 30 gulden ipv 99
in 5th gear van afgelopen week ook item over gt4
tiff ging zelfs nog even racen tegen de 'maker' van de game
OMG best race ever!
Online dus, wederom op op de Ring (ik zie een patroon
). Vier man, 3x M3 en 1 Holden (? weet niet precies). Race van twee ronden en gewoon 90% van de tijd nek aan nek gebattle, zo gaaf
Dik kwartier constante strijd dus. Tijdens de tweede ronde reden we op een gegeven moment met 3 man naast elkaar op volle snelheid door 1 van de highspeed bochten secties
Woei zeg!
Online dus, wederom op op de Ring (ik zie een patroon
Woei zeg!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Hmmm, moet ik hier ook eens gaan proberen. heb op dit moment geen tweede netwerkkaart in mijn PC zitten, maar kan mijn modem via USB benaderen, kijken of dat gaat werken.
Wat zijn trouwens jouw ping-tijden D³ ? Geen last van lag?
PSN-id: Chrasher
Pingtijden zijn 20-40ms tegen Nederlanders/Engelsen. Hoger dan 50ms moet je niet gaan. De ene keer is het lagvrij, de andere keer schokt de boel, weet niet precies waar dat aan ligt.Chrasher schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:00:
Hmmm, moet ik hier ook eens gaan proberen. heb op dit moment geen tweede netwerkkaart in mijn PC zitten, maar kan mijn modem via USB benaderen, kijken of dat gaat werken.![]()
f.k.a D³
Best leuk om te zien, hij vond La Sarthe zelfs erg realistisch en hij kan het weten als Le Mans coureurDDX schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:07:
in 5th gear van afgelopen week ook item over gt4
Hmmz wilde ik ook ff proberen, maar mijn PS2 blijft maar waiting for connection nadat ik LAN play heb gekozen.. Settings staan wel goed imo.D³ schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 22:57:
OMG best race ever!
Online dus, wederom op op de Ring (ik zie een patroon). Vier man, 3x M3 en 1 Holden (? weet niet precies). Race van twee ronden en gewoon 90% van de tijd nek aan nek gebattle, zo gaaf
Dik kwartier constante strijd dus. Tijdens de tweede ronde reden we op een gegeven moment met 3 man naast elkaar op volle snelheid door 1 van de highspeed bochten secties
![]()
Woei zeg!
argh, wordt echt helemaal frustie van GT4... ik heb 110.000 credits om te beginnen en A en B license , maar niks lukt... zelfs beginner events heb ik maar 10 races van gehaald ofzo... terwijl ik maar geld pomp en pomp in een auto haal ik t nog steeds niet....
HELP.... hoop echt dat er iets van een cheat komt waarmee ik toch alle banen en auto's in arcade kan spelen want hier wordt ik echt helemaal gek van
normaal ben ik goed in racespellen maar ja , dan speel ik ook met een stuurtje, en om naast mijn momo force ook nog eens een driving force pro te kopen, (AFZETTERS!) vind ik wat te gek...
ik snap d'r echt niks van...
en hier heb ik dan een ps2 voor gekocht... nog iemand interesse in eentje? want als ik nog meer frustie raak sla ik dat ding aan diggelen
HELP.... hoop echt dat er iets van een cheat komt waarmee ik toch alle banen en auto's in arcade kan spelen want hier wordt ik echt helemaal gek van
normaal ben ik goed in racespellen maar ja , dan speel ik ook met een stuurtje, en om naast mijn momo force ook nog eens een driving force pro te kopen, (AFZETTERS!) vind ik wat te gek...
ik snap d'r echt niks van...
en hier heb ik dan een ps2 voor gekocht... nog iemand interesse in eentje? want als ik nog meer frustie raak sla ik dat ding aan diggelen
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 10-04-2005 12:25 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voordat je dingen doet waar je later spijt van krijgt, probeer eens een Lotus elise te kopen. Daar heb ik een aantal races goed mee kunnen halen. En als je meer geld nodig hebt kun je de 2de race doen van special conditions. die is best goed te doen, en zeker met een lotus elise. Als je die wint (en je verkoopt de gewonnen bak) heb je zat geld voor een flinke bak of veel upgrades. Daarna zou het een stuk makkelijker moeten gaan. en je kunt natuurlijk altijd die races opnieuw doen.Phusebox schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:25:
Oh en wat bij mij hielp... Ten eerste ff wat anders gaan doen als het echt niet lukt. En wat ook ook helpt is je niet constant focussen op het winnen, maar meer om de ervaring van het spel, beetje de auto afstellen, mooie spoiler uitzoeken, velgen erop, race rijden, license halen, alles een beetje afwisselen.
[ Voor 18% gewijzigd door Blue2k op 10-04-2005 12:34 ]
probleem is : ik heb 110.000 credits uitgegeven aan 2 auto's en nog zijn ze niet vooruit te branden;Blue2k schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:31:
[...]
Voordat je dingen doet waar je later spijt van krijgt, probeer eens een Lotus elise te kopen. Daar heb ik een aantal races goed mee kunnen halen. En als je meer geld nodig hebt kun je de 2de race doen van special conditions. die is best goed te doen, en zeker met een lotus elise. Als je die wint (en je verkoopt de gewonnen bak) heb je zat geld voor een flinke bak of veel upgrades. Daarna zou het een stuk makkelijker moeten gaan. en je kunt natuurlijk altijd die races opnieuw doen.
nou wil ik ze verkopen, krijg ik er 10.000 voor terug in totaal....
snap niet hoe je hier ooit auto's van 2905872093842 credits moet kopen... echt belachelijk spel
dan maar wachten op forza
Op 25% mag je endurances gaan racen, daar krijg je elke keer flinke klappen met geld voor binnen. Plus wat ik zei, als je die special conditions race 2 rijdt krijg je iets van 280.000 in totaal als je die auto verkoopt. Daar kun je een heleboel mee doen, bijvoorbeeld een elise kopen.Phusebox schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:32:
[...]
probleem is : ik heb 110.000 credits uitgegeven aan 2 auto's en nog zijn ze niet vooruit te branden;
nou wil ik ze verkopen, krijg ik er 10.000 voor terug in totaal....![]()
![]()
snap niet hoe je hier ooit auto's van 2905872093842 credits moet kopen... echt belachelijk spel
Ik heb ook zo'n moment gehad van.. tsja.. dit schiet gewoon niet op. Had bijna GT3 er weer in gedaan. Maar als je eenmaal wat geld hebt en na lang sparen een dikke mercedes SLR kunt kopen krijg je weer wat voldoening terug.
[ Voor 15% gewijzigd door Blue2k op 10-04-2005 12:38 ]
Verwijderd
niet zo snel opgevenPhusebox schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:32:
[...]
probleem is : ik heb 110.000 credits uitgegeven aan 2 auto's en nog zijn ze niet vooruit te branden;
![]()
niet opgeven nee maar ik zie nergens meer iets wat ik wel kan halen, heb alle races die ik kan doen met mijn huidige auto/budget geprobeerd en haal geen van allen
en om die eerste 10 races weer 100x opnieuw te doen
haha tja ik zit op 3%Blue2k schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:36:
[...]
Op 25% mag je endurances gaan racen, daar krijg je elke keer flinke klappen met geld voor binnen. Plus wat ik zei, als je die special conditions race 2 rijdt krijg je iets van 280.000 in totaal als je die auto verkoopt. Daar kun je een heleboel mee doen, bijvoorbeeld een elise kopen.
Ik heb ook zo'n moment gehad van.. tsja.. dit schiet gewoon niet op. Had bijna GT3 er weer in gedaan. Maar als je eenmaal wat geld hebt en na lang sparen een dikke mercedes SLR kunt kopen krijg je weer wat voldoening terug.
[ Voor 60% gewijzigd door Phusebox op 10-04-2005 13:03 ]
Je kan al gelijk in het begin special condition race 2 doen zoals al gezegd, daar win je een kar die 250.000 waard is in 10 minuten tijd, probleem opgelost (of je moet voor die 100.000 echt 2 prutwagens hebben gekocht, maar de tegenstand is goed te doen daar), vond geld in dit deel een minder probleem dan in GT3, helemaal als je de CLK DTM wagen hebt en dat ding wat tuned, paar keer DTM kampioenschap in B-Spec en zelfs LM wagens zijn dan peanuts om te kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door Speedy op 10-04-2005 13:20 ]
Welke auto's heb je gekocht dan en wat voor tuningspul heb je erop gezet?Phusebox schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:32:
[...]
![]()
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
het is bij gran turismo games standaard dat je in het begin met langzame autos rijd, saaie races en daarna pas een leuke auto kan kopen.Phusebox schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:03:
niet opgeven nee maar ik zie nergens meer iets wat ik wel kan halen, heb alle races die ik kan doen met mijn huidige auto/budget geprobeerd en haal geen van allen
[...]
haha tja ik zit op 3%
en jij begon met 110.000 credits...ik begon met 10.000
waarschijnlijk doe je toch iets niet goed, je moet gewoon een oude bak kopen 2e hands, tunen als een gek en dan kan je al een hoop races rijden, en steeds een snellere auto kopen, maar zeker niet te vaak een nieuwe auto.
ik vond het begin van gt4 zelfs simpeler dan gt3, daar moest je echt veel de beginraces herhalen voor je een skyline oid kon kopen. nu heb je binnen no time een dikke le mans wagen in je garage staan bijv. je moet gewoon net ff weten welke races je wel en niet kan doen, dat moet je leren inschatten. daarom heb ik nu ook nog een winstpercentage van 90%
Zo jongens, ik ga zometeen beginnen aan het Grand Turismo World Championship met een standaard Jaguar XJR220 LM Racecar. Wel een aantal verschillende race-bandjes gekocht, olie ververst en wat kleine instellingen gewijzigd (vering, versnellingsbak en ACM/TCS).
Nog even een testrace gedaan op het stratencircuit van New York (2e op 0.3s van een Chapparral, nadat ik iets te laat de pits in was gegaan
), maar ik ben er klaar voor.
Ga er zo eens even lekker voor zitten, dus wens me maar geluk.....
Nog even een testrace gedaan op het stratencircuit van New York (2e op 0.3s van een Chapparral, nadat ik iets te laat de pits in was gegaan

Veel gelukChrasher schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:40:
Zo jongens, ik ga zometeen beginnen aan het Grand Turismo World Championship met een standaard (wat je standaard noemt) Jaguar XJR220 LM Racecar. Wel een aantal verschillende race-bandjes gekocht, olie ververst en wat kleine instellingen gewijzigd (vering, versnellingsbak en ACM/TCS).
Nog even een testrace gedaan op het stratencircuit van New York (2e op 0.3s van een Chapparral, nadat ik iets te laat de pits in was gegaan), maar ik ben er klaar voor.
Moet wel zeggen dat ik eigenlijk de begin fase het leukst vind in GT altijd. Met een beetje geld proberen te 'overleven' en door goeie afstellingen proberen te winnen. Meestal als je flink wat geld hebt is er niet zo heel veel meer aan. Ik heb altijd de neiging om dan door die tuning menus heen te vliegen en zoveel mogelijk te selecteren
Ik ben op dit moment ook bezig met de GT World cup, met een Mercedes CLK GTR. Pas vanaf de vierde versnelling rij ik die Nissan eruit. Ik vind het echt een moeilijke cup, met de CLK GTR in ieder geval. Die Peugeot's hoeven bijvoorbeeld niet te pitten in Tokyo, dan heb je dus sowieso verloren. Ben nu pas bij de derde race (Hong Kong) en ik kom daar bijna niet in de vierde versnelling, dus moet nu de afstellingen van m'n versnellingsbak veranderen om die Nissan bij te kunnen houden.
Edit: Die Gillet Vertigo is inderdaad een makkelijke tegenstander.
Maar hoe kan het ook anders, 't is Belgisch hè!
Edit: Die Gillet Vertigo is inderdaad een makkelijke tegenstander.
[ Voor 14% gewijzigd door CorteX op 10-04-2005 17:30 ]
Denk niet dat je met de Saleen een goede kans maakt, dus ik zou voor de Jaguar gaan.Blue2k schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:46:
[...]
Veel gelukMoet die race ook nog doen. En wilde em met die XJ220 doen ook, of met me Saleen S7.
Heb nu 2 races gedaan en sta 1e met 1 punt voorsprong op een Toyota Minolta.

Heb achter superharde racebandjes en voor harde laten monteren, zo hoef ik niet al te vaak de pits in om te wisselen.
Mijn winst komt vooral van de pitstrategie, want die Toyota (en nog twee wagens waaronder een Nissan) zijn gewoon niet goed bij te houden. Met zachtere banden moet dat beter gaan, maar ik denk dat ik teveel tijd verlies met een pitsstop.
Het is trouwens een 32 punten A-spec race, en dat met een 950PK sterke Jaguar.

Mijn tegenstanders:
MINOLTA Toyota 88C-V race Car
Nissan R92CP Race Car

Nissan R89C Race Car

AMG Mercedes CLK-GTR Race Car
Gillet Vertigo Race Car
Valt me trouwens wel op dat de topsnelheid van alle tegenstanders erg hoog ligt. Kan ze vaak alleen vanuit de slipstream inhalen.
[update]
Effe een updatje.... Pfff dit is wel intens racen.
Heb nu 6 races gehad en heb nu een voorsprong van 11 punten, wat redelijk goed gegaan is. Soms zit je echt te flippen achter het stuur als je na een pitstop van de anderen zo'n 10 seconden voorsprong hebt en je bandjes al geel beginnen te worden. (New York)
Omdat mijn tegenstanders nog koude banden hadden, kon ik m'n voorsprong opbouwen naar zo'n 15 seconden, maar daarna werd het ronde na ronde kleiner. De laatste 2 rondjes zit je klemvast aan het stuur met een tunnelvisie van 300+ door de straten te scheuren, hopen dat je geen foutje maakt.

Nog 4 races te gaan. De volgende is "Opera Parijs", daar heb ik een hekel aan...
[ Voor 52% gewijzigd door Chrasher op 10-04-2005 20:03 ]
De beste manier om met GT4 te beginnen is denk ik eerst Rijbewijs a, b en b international halen,Phusebox schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:32:
[...]
![]()
(het liefst op minimaal zilver) 1 van de auto's die je zo wint kan je voor geloof ik 9.000 verkopen.
Dan doe je de eerste 10 driving missions, krijg je 1.000 per stuk voor + een bonuswagen als je ze alle 10 hebt. Als je dan al 31.000 credits hebt, koop je een hpa Golf. Hiermee kan je voldoende geld verdienen om later een BMW (ik kocht een M5) te kopen. Met deze BMW won ik zoveel geld (o.a.in de BMW races bij de merkdealer) dat ik nu een ruim wagenpark met krachtpatsers heb en voldoende
credits om verder te komen tot uiteindelijk de 25% en je mag endurance racen.
[ Voor 4% gewijzigd door Midnightimpact op 10-04-2005 20:04 ]
Wat ik vervelend vind, of niet snap, is die rijbewijs testen met die pace car. Zodra ik hem inhaal, dan zegt 'ie "failed". Ja zo kan ik nooit goud halen
Verwijderd
Zojuist controller maar even aan de kant gelegd, na 2 keer de license test IA15 (nurb in Merc 190EVO oid) na ongeveer 6 min te "failen" omdat ik net het gras raak om die *&^$# pacekar te ontwijken omdat die ineens zo hard remt en ik dan kan kiezen hem raken en failen of hard remmen ontwijken en hopen dat ik op de baan blijf, maar na een kwartier had ik nog geen compleet rondje afgelegd dus bloeddruk ging wat omhoog, denk ga ik lekker ff knallen en ET spelen doet die het ineens ook niet

Hmm das een vrij makkelijke test, ik had daar met een seconde of 8 over Goud gehaald zonder de pacecar ook maar ergens te raken.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:24:
Zojuist controller maar even aan de kant gelegd, na 2 keer de license test IA15 (nurb in Merc 190EVO oid) na ongeveer 6 min te "failen" omdat ik net het gras raak om die *&^$# pacekar te ontwijken omdat die ineens zo hard remt en ik dan kan kiezen hem raken en failen of hard remmen ontwijken en hopen dat ik op de baan blijf, maar na een kwartier had ik nog geen compleet rondje afgelegd dus bloeddruk ging wat omhoog, denk ga ik lekker ff knallen en ET spelen doet die het ineens ook niet![]()
![]()
Als je hem raakt is dat denk ik bij het aanremmen, en rem je dus te laat om een ideale lijn te rijden.
Ah een lotgenootVerwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:24:
Zojuist controller maar even aan de kant gelegd, na 2 keer de license test IA15 (nurb in Merc 190EVO oid) na ongeveer 6 min te "failen" omdat ik net het gras raak om die *&^$# pacekar te ontwijken omdat die ineens zo hard remt en ik dan kan kiezen hem raken en failen of hard remmen ontwijken en hopen dat ik op de baan blijf, maar na een kwartier had ik nog geen compleet rondje afgelegd dus bloeddruk ging wat omhoog, denk ga ik lekker ff knallen en ET spelen doet die het ineens ook niet![]()
![]()
Die vond ik juist super makkelijk, gewoon niet voluit gaan! Die bronze tijd is dermate makkelijk dat je die met 2 vingers in je neus nog wel haaltVerwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:24:
![]()
Als je voor goud gaat dan geef ik het je te doen
Zo ik heb net de F1 car gewonnen.
Ik heb een rode
Btw gewonnen met een Mercedes AMG CLK GTR met medium slick voor, en hard slick achter.
200 + 1 laps (24.00.04 toen ik over de finish ging
) er over gedaan. Lag 17 laps voor op de 2e car 
Maar de F1 car suckt
mijn CLK GTR kan harder dan dat ding, en stuur lekkerder.
Het enige grappig aan deze is dat deze car in bochten geen snelheid verliest (maar op rechte stukken wel als je het gas loslaat
)
Ik heb een rode
Btw gewonnen met een Mercedes AMG CLK GTR met medium slick voor, en hard slick achter.
200 + 1 laps (24.00.04 toen ik over de finish ging
Maar de F1 car suckt
Het enige grappig aan deze is dat deze car in bochten geen snelheid verliest (maar op rechte stukken wel als je het gas loslaat

Pa en ma een rondje Ring laten doen in een M3 GTR. Allebei deden ze het lekker rustig aan omdat ze de baan niet kenden, eindtijden respectievelijk 11:12 en 10:35 
Overigens werden ze er beide misselijk van, m'n pa moest zelfs ff naar buiten om een luchtje te scheppen
Ze gamen ook nooit dus niet zo gek waarschijnlijk.
Lees overigens vaak dat mensen Opera Paris zo haten, maar ik vind hem juist erg leuk!
Overigens werden ze er beide misselijk van, m'n pa moest zelfs ff naar buiten om een luchtje te scheppen
Lees overigens vaak dat mensen Opera Paris zo haten, maar ik vind hem juist erg leuk!
f.k.a D³
Zet de ACM maar eens uit, dan remt hij ineens wel af in de bochten.RS_003 schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:35:
Het enige grappig aan deze is dat deze car in bochten geen snelheid verliest (maar op rechte stukken wel als je het gas loslaat![]()
)
De ACM zorgt er voor dat de wagen stabiel blijft in een bocht door automatisch gas te geven (of terug te nemen) als de bochtensnelheid kritiek is.
Je haalt TCS en ASM door elkaarChrasher schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:02:
[...]
Zet de ACM maar eens uit, dan remt hij ineens wel af in de bochten.![]()
De ACM zorgt er voor dat de wagen stabiel blijft in een bocht door automatisch gas te geven (of terug te nemen) als de bochtensnelheid kritiek is.
in één van de 1ste S bochten van de nordschleiffe kom ik gewoon naast die pace-car te liggen,omdat ik daar erg laat rem. Ik neem 1ste stuk bochten combinatie erg hard en dan snel terug naar de 3de versnelling. Kom ik meestal precies goed uit (als die pace-carer niet rijdt dan...).ZAMoRANo schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:16:
[...]
Hmm das een vrij makkelijke test, ik had daar met een seconde of 8 over Goud gehaald zonder de pacecar ook maar ergens te raken.
Als je hem raakt is dat denk ik bij het aanremmen, en rem je dus te laat om een ideale lijn te rijden.
Dus opzicht vind ik dat niet zo'n sterk argument, datje dan niet de ideale lijn volgt.
En ook op het laatste rechte stuk, kan je er gewoon op topsnelheid voorbij rijden... of heb jij daar geen last van
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Heeft niks met de ideale lijn te maken, maar met het feit dat de pace car gewoon structureel weinig risico neemt; als een bocht een beetje agressief neemt dan zit je bovenop hem, in ALLE tests waar je hem tegenkomt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja op het rechte stuk moest ik wel even liften.sjobber schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:14:
[...]
in één van de 1ste S bochten van de nordschleiffe kom ik gewoon naast die pace-car te liggen,omdat ik daar erg laat rem. Ik neem 1ste stuk bochten combinatie erg hard en dan snel terug naar de 3de versnelling. Kom ik meestal precies goed uit (als die pace-carer niet rijdt dan...).
Dus opzicht vind ik dat niet zo'n sterk argument, datje dan niet de ideale lijn volgt.
En ook op het laatste rechte stuk, kan je er gewoon op topsnelheid voorbij rijden... of heb jij daar geen last van
Heel snel bochten nemen voor een recht stuk is niet handig als je daarmee langzamer het rechte stuk op komt, das toch basic race-techniek. Ze soepeler nemen en dan vroeger op het gas is vaak sneller en beter voor je banden, etc.
Maar ik heb ook niet gezegd dat je moet pushen om goud te halen, als je gewoon rustig rijdt en daarbij mooie racelijnen aanhoudt kun je vrij simpel die gouden tijd halen zonder de pace car te raken. Ook hoef je nergens dusdanig risico te nemen waardoor je op het gras zou kunnen belanden en opnieuw moet beginnen.
Ik ben bezig met de 24h race op de Ring. Eerste drie kwartier heb ik zelf gereden, nu mag de B spec man/vrouw verder.
Die haalde gelijk in de eerste volle ronde wel even 27 seconden van mijn snelste rondetijd af trouwens
Die haalde gelijk in de eerste volle ronde wel even 27 seconden van mijn snelste rondetijd af trouwens

Beste vrind wette dat
wat hebben mensen toch tegen die pace car? die tests zijn supersimpel juist(bronze dan
)
gewoon chill achter hem rijden. of je kan hem natuurlijk voor laten en een tijdje stil staan en dan gaan knallen.
maarja dat rustig rijden leer je wel als je rijbewijs hebt en je rijdt achter een oud omaatje en je kan niet inhalen...oh, dan is schelden wel toegestaan
als er een voice recorder in mijn auto zat...
lekker gassen
gewoon chill achter hem rijden. of je kan hem natuurlijk voor laten en een tijdje stil staan en dan gaan knallen.
maarja dat rustig rijden leer je wel als je rijbewijs hebt en je rijdt achter een oud omaatje en je kan niet inhalen...oh, dan is schelden wel toegestaan

Gas loslaten en je weet : minimaal 2 seconde afstandDr. Strangelove schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:26:
Heeft niks met de ideale lijn te maken, maar met het feit dat de pace car gewoon structureel weinig risico neemt; als een bocht een beetje agressief neemt dan zit je bovenop hem, in ALLE tests waar je hem tegenkomt.

wijze woorden
Verwijderd
Hahahaha...alleen ben je op de recte stukken van de nurb ook sneller en kan je makkelijk de pacecar voorbij, alleen is dat niet toegestaan, nou ik probeer het vanmiddag nog wel een keer goed op die pacecar letten dat ik niet te laat rem dan moet het wel gaan lukken!Zosas schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:08:
[...]
Gas loslaten en je weet : minimaal 2 seconde afstand
Verwijderd
Mag ik even ranten op de pacecar in IA license enalaatste test. Waar je met een BMW op de Nurburgring een heel rondje moet rijden. Ik zoef alle bochten door, gaat echt superlekker, ... in de allerlaatste bocht voor de finish gaat die achtelijke gladiool van een pacecar op een totaal onlogisch moment vol op de rem en ik in zijn achterklep.
Ronden daarna idem, die pacecar rijdt sloom ik moest gewoon gas inhouden om er niet voorbij te gaan, ding remt op de meest achtelijke momenten ipv in een ideale lijn over de curvestones te gaan, en hij is gewoon kut in de bochten, waar ik telkens me moet gaan inhouden om er niet langs te gaan. Hoe kun je in vredesnaam uberhaupt een gouden tijd halen als je dat ding niet voorbij mag, en hij zo zacht rijdt dat ik die bak eruit rij.
Ronden daarna idem, die pacecar rijdt sloom ik moest gewoon gas inhouden om er niet voorbij te gaan, ding remt op de meest achtelijke momenten ipv in een ideale lijn over de curvestones te gaan, en hij is gewoon kut in de bochten, waar ik telkens me moet gaan inhouden om er niet langs te gaan. Hoe kun je in vredesnaam uberhaupt een gouden tijd halen als je dat ding niet voorbij mag, en hij zo zacht rijdt dat ik die bak eruit rij.

hmm ik heb zo'n HPA Golf, maar waar kan ik daar dan geld mee verdienen, enige wat ik ermee kan winnen zijn beginner races van 600 en 1500 creditsMidnightimpact schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:03:
[...]
De beste manier om met GT4 te beginnen is denk ik eerst Rijbewijs a, b en b international halen,
(het liefst op minimaal zilver) 1 van de auto's die je zo wint kan je voor geloof ik 9.000 verkopen.
Dan doe je de eerste 10 driving missions, krijg je 1.000 per stuk voor + een bonuswagen als je ze alle 10 hebt. Als je dan al 31.000 credits hebt, koop je een hpa Golf. Hiermee kan je voldoende geld verdienen om later een BMW (ik kocht een M5) te kopen. Met deze BMW won ik zoveel geld (o.a.in de BMW races bij de merkdealer) dat ik nu een ruim wagenpark met krachtpatsers heb en voldoende
credits om verder te komen tot uiteindelijk de 25% en je mag endurance racen.
Verwijderd
Natuurlijk mag je even ranten, ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich aan die pacecar ergerd, maar ik ga dat rijbewijs hoe dan ook halen!Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:41:
Mag ik even ranten op de pacecar in IA license enalaatste test. Waar je met een BMW op de Nurburgring een heel rondje moet rijden. Ik zoef alle bochten door, gaat echt superlekker, ... in de allerlaatste bocht voor de finish gaat die achtelijke gladiool van een pacecar op een totaal onlogisch moment vol op de rem en ik in zijn achterklep.
Ronden daarna idem, die pacecar rijdt sloom ik moest gewoon gas inhouden om er niet voorbij te gaan, ding remt op de meest achtelijke momenten ipv in een ideale lijn over de curvestones te gaan, en hij is gewoon kut in de bochten, waar ik telkens me moet gaan inhouden om er niet langs te gaan. Hoe kun je in vredesnaam uberhaupt een gouden tijd halen als je dat ding niet voorbij mag, en hij zo zacht rijdt dat ik die bak eruit rij.![]()
rally events (no2) werkt prima met zo'n golfje...
Deze plek is te koop.
Erg gelachen gisteren in de France race.
Een nieuwe megane deedt mee en die ramde elke auto die langs hem ging volledig de baan af, in elke race.
En ik maar denken dat de AI vrij tam is, of ligt het wellicht aan de opvliegerigheid van de Fransman....
Een nieuwe megane deedt mee en die ramde elke auto die langs hem ging volledig de baan af, in elke race.
En ik maar denken dat de AI vrij tam is, of ligt het wellicht aan de opvliegerigheid van de Fransman....
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Whehe, ik heb de france races gedaan, maar helaas ben ik hem dan niet tegengekomenvacuumcleaner schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:23:
Erg gelachen gisteren in de France race.
Ik ben meestal degene die beukt
wacht ik tot een scherpe bocht en baf.. dag nummer 2
wacht ik tot een scherpe bocht en baf.. dag nummer 2
Zo sommige races doen het gewoon echt goed
Ik wist eerst niet dat er ook nog events zaten bij een autofabrikant, ga ik vervolgens die Impreza cup dinges rijden, hoppaa, 10.000 per race + 75.000 als je alles geraced hebt daar. Snel geld verdienen heey 
Overigens heb ik een nieuw speeltje, zoals simmige F1 wagens dat hebben, een "overtake button" gebruik ik zo nu en dan mijn NOS installatie om er voor bij te knallen
Machtig gevoel
Alleen na een tijdje wordt dat saai, dus heb ik de kit er maar weer vanaf gesloopt. Zo, en nu me eigen omkleden, want ik heb vanavond info avond
Overigens heb ik een nieuw speeltje, zoals simmige F1 wagens dat hebben, een "overtake button" gebruik ik zo nu en dan mijn NOS installatie om er voor bij te knallen
[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 11-04-2005 15:12 ]
En die Subaru die je daar wint vind ik echt een van de lekkerste auto's in het spel, kan je nog een heleboel mee winnen.proller schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:12:
Zo sommige races doen het gewoon echt goedIk wist eerst niet dat er ook nog events zaten bij een autofabrikant, ga ik vervolgens die Impreza cup dinges rijden, hoppaa, 10.000 per race + 75.000 als je alles geraced hebt daar. Snel geld verdienen heey
Overigens heb ik een nieuw speeltje, zoals simmige F1 wagens dat hebben, een "overtake button" gebruik ik zo nu en dan mijn NOS installatie om er voor bij te knallenMachtig gevoel
Alleen na een tijdje wordt dat saai, dus heb ik de kit er maar weer vanaf gesloopt. Zo, en nu me eigen omkleden, want ik heb vanavond info avond
is het een lastige race met een ongetunede impreza?proller schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:12:
Zo sommige races doen het gewoon echt goedIk wist eerst niet dat er ook nog events zaten bij een autofabrikant, ga ik vervolgens die Impreza cup dinges rijden, hoppaa, 10.000 per race + 75.000 als je alles geraced hebt daar. Snel geld verdienen heey
Overigens heb ik een nieuw speeltje, zoals simmige F1 wagens dat hebben, een "overtake button" gebruik ik zo nu en dan mijn NOS installatie om er voor bij te knallenMachtig gevoel
Wee'k niet zeker hoor:Phusebox schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:29:
[...]
hmm ik heb zo'n HPA Golf, maar waar kan ik daar dan geld mee verdienen, enige wat ik ermee kan winnen zijn beginner races van 600 en 1500 credits
Bij de VW GTI cup? Maar HPA is een Canadeese tuner en de HPA Golf wordt in het spel beschouwed als een Amerikaanse auto.
Je kan iig in de Amerika sectie de Musclecar cup doen dacht ik, maar val me d'r niet op aan als het niet zo is
En de Rally d'Capri doen, op de makkelijkste tegenstand. Als je een beetje mazzel hebt pak je de tegenstander direct op het rechte stuk en daarna is het vrij makkelijk om te winnen. Als je die 2 races wint (normaal en reverse) win je 5k per race (dacht ik) en een Toyota die je voor 275k kan verpatsen.
De Nurburgring 24H endurance is gevorderd tot 19 uur, ik lig 10 ronden voor op de nummer 2, een Alfa 155 DTM bak. 3e Ligt een Calibra DTM, 4e een ASL ARTA Garaiya

IK ben vanavond pas tegen half elf weer thuis en ik denk dat de race dan net afgelopen is.
[ Voor 17% gewijzigd door King Nothing op 11-04-2005 17:22 ]
Beste vrind wette dat
Iemand live bezig met de 24H van Le Mans: http://gt4.homeunix.com:8080
Als het nou bewegende beelden waren was het misschien nog leuk om eens te checken maar dit is wel erg droog
//edit beetje onzin trouwens om die 24H helemaal te rijden, in het echt doen ze het toch ook met 3 man als ik mij niet vergis?
Als het nou bewegende beelden waren was het misschien nog leuk om eens te checken maar dit is wel erg droog
//edit beetje onzin trouwens om die 24H helemaal te rijden, in het echt doen ze het toch ook met 3 man als ik mij niet vergis?
[ Voor 27% gewijzigd door Dyxtra op 11-04-2005 17:31 ]
f.k.a D³
Yup. "Wij" doen het hier ook met 2, de B spec rijdt en ik kijkD³ schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:29:
Ik denk dat ik in de zomervakantie echt een 24h race ga doen met een maar van me, lijkt me wel lachen
Beste vrind wette dat
Is wel te doen denk ik, rijden voor de rest ook alleen maar ongetunede subaru's. Ik reed em met een rally impreza die je in een van die rally's kon winnen en won em met 2 vingers in mijn neus.RMB schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:21:
[...]
is het een lastige race met een ongetunede impreza?
Verwijderd
Nou ik heb die IA license dus gisteren gehaald, goed op die pacecar gelet en op het eind extra voorzichtig omdat ik hier al had gelezen dat hij in de laatste bocht helemaal achterlijk hard remt, reed ik het rondje nurb in 9:10, 10sec boven de goud tijd omdat ik dus voorzichtiger dan nodig reed, maar ik vindt het wel best zo, ik heb de license en ga lekker verder racen!
Verwijderd
Ik heb een stuurtje, de DFP, en als ik met die F1 car rijd, dan trilt dat stuur enorm. En ik bedoel met trillen echt helemaal van links naar rechts. Enig idee?? Doe ik iets verkeerd of moet ik gewoon instellingen wijzigen?RS_003 schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:35:
Ik heb een rode
200 + 1 laps (24.00.04 toen ik over de finish ging) er over gedaan. Lag 17 laps voor op de 2e car
Maar de F1 car sucktmijn CLK GTR kan harder dan dat ding, en stuur lekkerder.
Het enige grappig aan deze is dat deze car in bochten geen snelheid verliest (maar op rechte stukken wel als je het gas loslaat![]()
)
Wat is die Peugeot 206 RC een rampenbak!
Als ik meedoe met de 206 cup bij Peugeot zelf ben ik continue allerlaatste en loopt de rest echt enorm uit (terwijl ik 300+ pk in dat ding heb en race tegen mindere 206-jes) en als ik de Hot Hatch en de France races bij European Events rij tegen veel sterkere tegenstanders win ik gemakkelijk (op enkele zelfde tracks en met exact dezelfde instellingen)......bizar.
Als ik meedoe met de 206 cup bij Peugeot zelf ben ik continue allerlaatste en loopt de rest echt enorm uit (terwijl ik 300+ pk in dat ding heb en race tegen mindere 206-jes) en als ik de Hot Hatch en de France races bij European Events rij tegen veel sterkere tegenstanders win ik gemakkelijk (op enkele zelfde tracks en met exact dezelfde instellingen)......bizar.
16:9 is letterbox, dus met zwarte randen, dit is voor 4:3 TV's. Je moet hem op Volledig zetten. Dit is anamorphic widescreen.BlowFish schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:18:
ik heb ook een probleem met het beeld. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb gister een ps2 + gt4 gekocht. Nu ben ik gewend om met een Xbox games te spelen en die verlopen perfect op mijn Tv Panasonic 100hz WS. Nu speel ik GT4 op mijn ps2 en zie ik dat niet het hele beeld wordt gebruikt. De randen blijven voor 1 cm zwart waardoor het lijkt alsof het beeld 'zweeft' het ziet er echt niet uit wat de randen waarin het beeld zich bevind bewegen nogal tijden het gamen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het gehele beeld gebruikt wordt? nog maals de xbox heeft hier geen last van en het lijkt me heel sterk als dit aan de ps2 ligt.
ps. instellingen staan op 16:9
alvast bedankt voor eventuele reacties
Coïtus ergo sum
Dan moet ik ook maar eens kijken naar de instellingen. want als ik in gt4 zelf op 16:9 zet dan lijken de auto's wel heel erg smal en hoog. Je hebt daar geen optie om op volledig te zetten (alleen 16:9 of 4:3).
[ Voor 4% gewijzigd door PhuSioN op 12-04-2005 11:59 ]
Das toch gaaf?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:16:
[...]
Ik heb een stuurtje, de DFP, en als ik met die F1 car rijd, dan trilt dat stuur enorm. En ik bedoel met trillen echt helemaal van links naar rechts. Enig idee?? Doe ik iets verkeerd of moet ik gewoon instellingen wijzigen?
En op zich best logisch als je met 350 km/h met enorm stijve circuit-wielophanging over een straatcircuit als LeMans dendert.
Dat Volledig moet je instellen in het opstartmenu van je ps2, niet in GT4.patryk schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:59:
Dan moet ik ook maar eens kijken naar de instellingen. want als ik in gt4 zelf op 16:9 zet dan lijken de auto's wel heel erg smal en hoog. Je hebt daar geen optie om op volledig te zetten (alleen 16:9 of 4:3).
Coïtus ergo sum
Verwijderd
haha, idd gaaf, alleen playseat en helm ontbreken nog...ZAMoRANo schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:24:
[...]
Das toch gaaf?
En op zich best logisch als je met 350 km/h met enorm stijve circuit-wielophanging over een straatcircuit als LeMans dendert.
maar na een aantal rondjes zijn mijn armen spaghetti....niet echt de bedoeling
Hoe te winnen in het All American championship tegen een vierkant op wielen met dubbele raket aandrijving
?

[ Voor 10% gewijzigd door vacuumcleaner op 12-04-2005 14:23 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Schiet zijn banden lek met de Jay Leno Tank autovacuumcleaner schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:18:
Hoe te winnen in het All American championship tegen een vierkant op wielen met dubbele raket aandrijving?
Zal mijn FF maar wat bijstellen dan, is echt niet te doen anders
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:38:
[...]
Schiet zijn banden lek met de Jay Leno Tank auto![]()
Hmm nou ik laat m lekker op 100% FF staan, ik vind het wel iets toevoegen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:38:
[...]
Schiet zijn banden lek met de Jay Leno Tank auto![]()
Ik heb de Lemans wedstrijd uit het Formula GT kampioenschap ook zo gereden, geen probleem.
Alle auto's, met een stijve vering en die dik boven de 300 km/h komen, hebben het trouwens, ook de Group-C wagens.
Verwijderd
Heb je soms last van een AC Cobra???vacuumcleaner schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:18:
Hoe te winnen in het All American championship tegen een vierkant op wielen met dubbele raket aandrijving?
Nee, ik weet welke je bedoelt, volgens mij heet ie geen cobra maar wel met een c
Ik heb hem gewonnen door eerst te qualifyen en dan zorgen dat je voorop rijdt. In seattle bijv maakt hij altijd een fout *hij knalt rechtdoor na dat stuk omhoog met die heuvels) Als je een goede lijn rijdt zal hij je niet zo snel inhalen
Suc6
Ik heb hem gewonnen door eerst te qualifyen en dan zorgen dat je voorop rijdt. In seattle bijv maakt hij altijd een fout *hij knalt rechtdoor na dat stuk omhoog met die heuvels) Als je een goede lijn rijdt zal hij je niet zo snel inhalen
Suc6
Chaparal race car ofzo. Dat is die wagen met een fan erachter. Gewoon een dikke muscle car aanschaffen en vol tunen (met kompressor), dan versla je hem wel. Maar hij is inderdaad erg snel, dat geventileerde koekblik.
Idd een Chaparal, de 2J om precies te zijn. Is te koop voor 1.2 miljoen.
Dus je koopt zo'n 2J en tuned hem een beetje, dan ben je sneller dan die 2J die meedoet in dat kampioenschap
Ik heb mijn eerste F1 bak ook, een oranje
Is bijna identiek aan een Minardi
Dus je koopt zo'n 2J en tuned hem een beetje, dan ben je sneller dan die 2J die meedoet in dat kampioenschap
Ik heb mijn eerste F1 bak ook, een oranje
Beste vrind wette dat
Goed nieuws voor iedereen met een HDloader/HDadvance, Gran Turismo 4 is 'gecracked' voor de HDloader dus kan ik eindelijk GT4 doen zonder laadtijden
If you do not change direction, you may end up where you are heading
kompressor?kutkip schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:34:
Chaparal race car ofzo. Dat is die wagen met een fan erachter. Gewoon een dikke muscle car aanschaffen en vol tunen (met kompressor), dan versla je hem wel. Maar hij is inderdaad erg snel, dat geventileerde koekblik.
Bah, een "game data is corrupted" melding als je op 49,3% zit is niet leuk. 
En ik sluit mn PS2 altijd nog zo netjes af.
Met welke auto hebben jullie de professional world championship gehaald?
Ik heb net de 2 eerste races geprobeerd met mijn nissan fairlaidy die volledig getuned is. Ik werd gewoon compleet weg gereden
ik ben dan ook niet echt goed in dit spel, maar dat die andere auto's gewoon veel sneller zijn had ik niet verwacht. ze accelereren alleen al 2 tot 3 keer zo snel
Ik heb net de 2 eerste races geprobeerd met mijn nissan fairlaidy die volledig getuned is. Ik werd gewoon compleet weg gereden

[ Voor 4% gewijzigd door Satch op 12-04-2005 21:00 ]
Met de Toyota RSC Rally Car, win je bij een van de hogere licenses.
Verwijderd
Da's balen...ik wil ook opnieuw beginnen, maar pas als ik de 100% heb (hoop ik)ZAMoRANo schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:46:
Ik ben nu dus gedwongen opnieuw te beginnen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:53:
[...]
Da's balen...ik wil ook opnieuw beginnen, maar pas als ik de 100% heb (hoop ik)
Nou voorlopig is dit voor mij even het einde van GT4, het begon toch al een beetje te vervelen. TV van mn cockpit af gehaald en de PC monitor er weer op, we gaan weer ns serieus simmen.
Verwijderd
kan iemand mij vertellen met welke bak je die laatste cup van proffesional events kan halen want al mijn auto's worden er aardig uitgeraced
Minolta Toyota heb ik het volgens mij mee gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:58:
kan iemand mij vertellen met welke bak je die laatste cup van proffesional events kan halen want al mijn auto's worden er aardig uitgeraced
Heb net een spannende race achter de rug, krap eerste geworden met mijn Jaguar XJ9 (zonder tuning)Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:58:
niet gerommeld met de memory card terwijl de PS2/GT4 aanstond?ZAMoRANo schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:46:
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Killalot op 12-04-2005 22:19 ]
Wat ik trouwens vreemd vindt is dat als je je game op een 2e mem kaart probeert saven alle auto's, behalve degene die je op dat moment gebruikt, weg zijn.
Dat is naar mijn weten hetzelfde. Mercedes noemt sommige van zijn modellen ook 'Kompressor' omdát ze supercharged zijn.Blue2k schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:45:
[...]
kompressor?Geloof dat je hiermee gelijk allebei de kanten uitscheld, mercedes en alle muscle car fabrikanten. Denk dat je een supercharger bedoeld. Die dingen zijn erg goedkoop voor de bhp die je ervoor terugkrijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door kutkip op 12-04-2005 22:46 ]
Nee, ik had zelf wel al bedacht dat dat negatieve gevolgen voor mn savegame zou kunnen hebben.Sir_Killalot schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:19:
[...]
niet gerommeld met de memory card terwijl de PS2/GT4 aanstond?
Mijn nieuwste echt coole aanwinst:
Volvo 240GLT Estate '88. 274PK en 383NM. Heb er een über foute drifter van gemaakt, en hij doet het nog goed ook! 274PK en een top van 170km/h ofzo, kan je heerlijk mee driften.

Lijkt me online ook wel lachen. Beetje raar lopen driften met de meest foute bakken
Volvo 240GLT Estate '88. 274PK en 383NM. Heb er een über foute drifter van gemaakt, en hij doet het nog goed ook! 274PK en een top van 170km/h ofzo, kan je heerlijk mee driften.

Lijkt me online ook wel lachen. Beetje raar lopen driften met de meest foute bakken
[ Voor 25% gewijzigd door Wekko306 op 12-04-2005 23:29 ]
Viper SRT 10 + de benodigde tuning...Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:58:
/Edit
Net een Lancia Delta 2de hands op de kop getikt, (al tijden naar opzoek)
Ga ik vervolgens de olie verversen, verdwijnt het mannetje kompleet onder mijn auto
Had ik nog niet eerder gezien.
[ Voor 34% gewijzigd door vacuumcleaner op 13-04-2005 00:01 ]
Action Replay MAX gebruikt of soort gelijk iets?ZAMoRANo schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:46:
Daar ben ik ook naar opzoek! Weet je toevallig op welke dag je hem hebt gekocht? Dit is volgens mij de enigste goedkope italiaanse auto met 4wd.vacuumcleaner schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:31:
[...]
Net een Lancia Delta 2de hands op de kop getikt, (al tijden naar opzoek)
Nee, helemaal geen vreemde dingen gebruikt of gedaan.schumi2004 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 06:57:
[...]
Action Replay MAX gebruikt of soort gelijk iets?
Lichtelijk verschil toch. Een supercharger maakt gebruik van een compressor (of kompressor in dit geval). De compressor wordt aangedreven door de 'crank shaft' en perst lucht + brandstof de combustion chamber in. Supercharged betekend eigenlijk dat er een optimale verbranding is van de brandstof. Een turbo is een andere manier van superchargen, alleen hier maakt de turbine (aka compressor) gebruik van uitlaatgassen en niet van motor output (crank shaft).kutkip schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:45:
Wat ik trouwens vreemd vindt is dat als je je game op een 2e mem kaart probeert saven alle auto's, behalve degene die je op dat moment gebruikt, weg zijn.
[...]
Dat is naar mijn weten hetzelfde. Mercedes noemt sommige van zijn modellen ook 'Kompressor' omdát ze supercharged zijn.
Heb het maar even opgezocht, wist het ook niet zeker
[ Voor 6% gewijzigd door Blue2k op 13-04-2005 15:13 ]
Blue2k schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:12:
[...]
Lichtelijk verschil toch. Een supercharger maakt gebruik van een compressor (of kompressor in dit geval). De compressor wordt aangedreven door de 'crank shaft' en perst lucht + brandstof de combustion chamber in. Supercharged betekend eigenlijk dat er een optimale verbranding is van de brandstof. Een turbo is een andere manier van superchargen, alleen hier maakt de turbine (aka compressor) gebruik van uitlaatgassen en niet van motor output (crank shaft).
Heb het maar even opgezocht, wist het ook niet zeker
offtopic:
En de 1e auto met een turbo, was een Porsche 911 Turbo uit 1975 toch?
En de 1e auto met een turbo, was een Porsche 911 Turbo uit 1975 toch?
Welke auto gebruiken jullie voor de 100 Miles! bij de European Events? Het moet een model zijn van voor 1970, en de enige auto die ik heb die dat is is een Jaguar E-Type. Helaas wordt die helemaal zoekgereden door een AC Cobra. Nou heb ik die geprobeerd maar vind dat ding echt vreselijk rijden. Welke auto is dus goed voor deze races?
Ik heb die 1000 miles races gewonnen met de Mercedes 300SL
Was nog wel op passen aangezien ik af en toe men B spec liet rijden maar die verprutste men voorsprong zo.
Was nog wel op passen aangezien ik af en toe men B spec liet rijden maar die verprutste men voorsprong zo.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 13-04-2005 16:05 ]
Had zelf een oude Lotus Elan gebruikt. Gewonnen bij de lotus cups.
Bij mij doet de Cobra niet mee en win ik met twee vingers in mijn neus met de JagWelke auto gebruiken jullie voor de 100 Miles! bij de European Events? Het moet een model zijn van voor 1970, en de enige auto die ik heb die dat is is een Jaguar E-Type. Helaas wordt die helemaal zoekgereden door een AC Cobra. Nou heb ik die geprobeerd maar vind dat ding echt vreselijk rijden. Welke auto is dus goed voor deze races?
These are my principles. If you don't like them, I have others.