[PS2] Gran Turismo 4 - Deel III

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.648 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 20:26
Dank je :) Ik zal eens kijken of ik die kan kopen (en tunen als het moet), of anders een Ginetta G4. Hopelijk wil het daarmee lukken. B-Spec gebruik ik bij zulke races best vaak, vind het namelijk een beetje veel van het 'goede' om zulke lange races te rijden :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Weet iemand misschien een goede faq / howto over hoe je nou eigenlijk bochten moet nemen met een FF / MR /FR / 4WD wagen...

FF wagens heb ik nu best wel wat gevoel bij, maar als ik bijvoorbeeld met een FR wagen rijd, ben ik meer naast de baan dan erop te vinden :'(
Ik ben nu bezig om mijn licenses in het silver te halen (ik heb national b, ben met a bezig) en het lukt me niet echt om sommige laps in silver te halen (bronze lukt elke idioot wel na wat oefenen, volgens mij)....

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standeman schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:55:
(bronze lukt elke idioot wel na wat oefenen, volgens mij)....
zilver ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Is er ook ergens een goeie tutorial, het liefst in het Nederlands, te vinden over het afstellen van je auto's?
Er zijn zoveel mogelijk heden dat het lang gaat duren als je maar wat probeert en verder weet ik weinig (niets :7 ) af over het afstellen van auto's?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Wat wil je precies afstellen dan? Ik weet er best wel iets van af, althans, toen ik nog GT1 speelde, heeft mijn pa eens een auto voor me getuned, en dat was ge-wel-dig :D Super van geleerd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

DnB-Terrorists schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:12:
Is er ook ergens een goeie tutorial, het liefst in het Nederlands, te vinden over het afstellen van je auto's?
Er zijn zoveel mogelijk heden dat het lang gaat duren als je maar wat probeert en verder weet ik weinig (niets :7 ) af over het afstellen van auto's?
Uit de topic start http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/561066.html :>
pfff.... opschepper :P

[ Voor 16% gewijzigd door Standeman op 13-04-2005 17:20 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Stom |:(
Had er overheen gekeken.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd niet echt veel meer gespeeld, helaas.
Ben meer bezig met het zoeken van een ideale drift setup.
Heeft iemand anders nog een leuk setupje voor een bepaalde auto?

http://gt4.homeunix.com:8080/ is weer aan het racen trouwens.

Heb trouwens paar leuke bakkies gekocht net.

Nissan Skyline GT-R Special Color: Midnight Purple II
Mitsubishi Motors Lancer Evolution VII GT-A ( Black Pearl )

Heb deze niet vaak langs zien komen..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
DaWaN schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:39:
Goed nieuws voor iedereen met een HDloader/HDadvance, Gran Turismo 4 is 'gecracked' voor de HDloader dus kan ik eindelijk GT4 doen zonder laadtijden :)
Kun je hier wat meer over vertellen?
Ik wil binnenkort een HD inbouwen in me PS2 en was al van plan dat programma aan te schaffen. O.a. voor GTA: SA. Als het met GT4 ook werkt zou dat helemaal perfect zijn namelijk :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb een Pagani Zonda C12S '02 gekocht voor de Italian races.... eitje maar wat een kutbak! :X

[ Voor 7% gewijzigd door RMB op 13-04-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:43:
Ik heb de laatste tijd niet echt veel meer gespeeld, helaas.
Ben meer bezig met het zoeken van een ideale drift setup.
Heeft iemand anders nog een leuk setupje voor een bepaalde auto?

http://gt4.homeunix.com:8080/ is weer aan het racen trouwens.

Heb trouwens paar leuke bakkies gekocht net.

Nissan Skyline GT-R Special Color: Midnight Purple II
Mitsubishi Motors Lancer Evolution VII GT-A ( Black Pearl )

Heb deze niet vaak langs zien komen..
Op de forums van gtplanet heb je uitgebreide tutors over driften. Ook over settings enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Goed nieuws voor iedereen met een HDloader/HDadvance, Gran Turismo 4 is 'gecracked' voor de HDloader dus kan ik eindelijk GT4 doen zonder laadtijden :)
Even getest, vooral 'browsen' in GT world is sterk verbeterd, schermen laden vrijwel direct. Maar, LAN play werkt niet, blijft hangen wanneer ik dat wil laden. Erg jammer want ik wil wel graag online blijven spelen, m'n originele disc kan dus nog niet worden opgeborgen. Hopelijk fixen de experts dat nog.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

D³ schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:13:
[...]
Even getest, vooral 'browsen' in GT world is sterk verbeterd, schermen laden vrijwel direct. Maar, LAN play werkt niet, blijft hangen wanneer ik dat wil laden. Erg jammer want ik wil wel graag online blijven spelen, m'n originele disc kan dus nog niet worden opgeborgen. Hopelijk fixen de experts dat nog.
Kan je GT4 online doen met een @ home basis kabelinternet verinding of is deze te traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 13-09 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Er is een nieuwe methode ontdekt om foto's te maken vanuit de wagens zelf met dashboard (indien aanwezig) :Y) Soms geeft dat hele aparte plaatjes. 8)

Start een replay op en schakel naar "first person view" (X), Maak een foto en sla deze foto (geen ander kamera-standpunt kiezen) op als "film"(negatief) op de normale PS2 geheugenkaart. Ga vervolgens vanuit je garage naar het "Photo Lab" en ontwikkel de betreffende foto('s). Deze sla je dan natuurlijk op je USB-flash geheugen op.
Het is dus belangrijk om hem eerst als "film" op te slaan, anders werkt het niet.

Een paar voorbeelden uit een Panoz Esparante, Nike One en Shelby Cobra en verderop nog wat andere shots. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56601/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56604/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56609/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56602/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56603/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56605/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56606/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56607/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56608/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56610/thumb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Chrasher op 13-04-2005 20:34 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kon je maar rijden met die cockpitview. Misschien heeft het dus wel in de planning gestaan maar was er geen tijd meer om het af te ronden of waren de framerates niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Ik had eeen vraagje over een stuurtje bij gt4. Ik heb gehoord dat alleen de driving forces pro's werken bij gt4. Ik ben eigenlijk van plan een formula aan te schaffen met het oog op GTR racing voor de pc. Kun je dit stuurtje echt met geen mogenlijkheid compatibel maken met gt4?

werken de drinving force pro's ook op pc of dat ook niet?

[ Voor 11% gewijzigd door m4yall op 13-04-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
m4yall schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:39:
Ik had eeen vraagje over een stuurtje bij gt4. Ik heb gehoord dat alleen de driving forces pro's werken bij gt4. Ik ben eigenlijk van plan een formula aan te schaffen met het oog op GTR racing voor de pc. Kun je dit stuurtje echt met geen mogenlijkheid compatibel maken met gt4?

werken de drinving force pro's ook op pc of dat ook niet?
Ja de DF en DFP werken ook op de PC (Zie ook het simracing hardware topic hier op GoT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik heb een vraag
Ik heb de FAQ's doorgebladerd en verschillende prize car lijsten maar nergens kunnen vinden waar ik de Aston Martin V8 Vantage kan winnen, heb ik ergens overheen gekeken?

Edit: Ik heb het gevonden, bij de late 90's used cars kan je hem kopen :)

Heeft hier iemand hem al?

Nog een vraag:
Kun je ergens de originele velgen van een wagen terug krijgen zonder andere banden erop te zetten?

[ Voor 46% gewijzigd door RMB op 13-04-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

RMB schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:17:
Kan je GT4 online doen met een @ home basis kabelinternet verinding of is deze te traag?
Weet niet hoe snel @home basic is maar upload verkeer ligt zo rond de 20-25KB/s. Vooral je ping naar de overige spelers is van belang.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
RMB schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:45:
Ik heb een vraag
Ik heb de FAQ's doorgebladerd en verschillende prize car lijsten maar nergens kunnen vinden waar ik de Aston Martin V8 Vantage kan winnen, heb ik ergens overheen gekeken?

Edit: Ik heb het gevonden, bij de late 90's used cars kan je hem kopen :)

Heeft hier iemand hem al?

Nog een vraag:
Kun je ergens de originele velgen van een wagen terug krijgen zonder andere banden erop te zetten?
Ik heb hem ja. Wat rijkwaliteiten betreft is het weer helemaal niks, zoals ie dat ook al was in GT3. En daar hoef je hem dus zeker niet voor te kopen. Maarja je bent Aston Martin fan en je wilt wat.. De DB7 is wel een aanrader. Daarmee kun je dan ook de Aston Martin race rijden alwaar je een
spoiler:
DB9 wint.

[ Voor 11% gewijzigd door kutkip op 13-04-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

In de catogorie geldverspilling: Ik heb een Mercedes SLR gekocht (610k :X ) voor de SL races, maar die mag daar niet aan meedoen :X :X :D Kon wel aan een andere race meedoen gelukkig en daarin was'ie zelfs erg goed.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Leuk:
Aan de easy rally races mee doen in een Mercedes CLK-GTR met 1016bhp (stage 4 turbo) :D :D

Vraag:

Ik heb die nieuwe pstwo (dat kleine geval) en wil de 24h van de Nurburgring rijden. B-Spec zal de meeste uurtjes voor zijn kiezen nemen aldaar ik ook nog moet werken. Ik heb op een aantal plaatsen gelezen dat de kleine pstwo last heeft van warmte problemen.

Hoe serieus moet ik dit nemen? Kan die pstwo 24h achter elkaar aan staan, of niet?

In dubio....ik wil die Polyphony Gran Turismo Race Car :/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:51
Fire_escape schreef op donderdag 14 april 2005 @ 01:18:
Leuk:
Aan de easy rally races mee doen in een Mercedes CLK-GTR met 1016bhp (stage 4 turbo) :D :D

Vraag:

Ik heb die nieuwe pstwo (dat kleine geval) en wil de 24h van de Nurburgring rijden. B-Spec zal de meeste uurtjes voor zijn kiezen nemen aldaar ik ook nog moet werken. Ik heb op een aantal plaatsen gelezen dat de kleine pstwo last heeft van warmte problemen.

Hoe serieus moet ik dit nemen? Kan die pstwo 24h achter elkaar aan staan, of niet?

Zolang je hem genoeg ventilatie levert zou het an sich geen problemen mogen opleveren (maar ik spreek niet uit ervaring)

en ik heb zeer leuk nieuws: Mijn ps2 V3/4 pakt GT4 niet meer ;( iemand een idee om het op te lossen? ik heb hem helemaal opengeschroefd en je hoort hem behoorlijk tekeer gaan

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:47

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik heb sinds 3 maart een PSTwo, de kleine, en deze heeft al meer als een week achtereen aan gestaan. Geen enkel probleem mee gehad.

Ik heb nu sinds het weekend GT4, voorheen nog met GT3 vermaakt. Wat mij opvalt is dat het beeld anders verplaatst als je stuurt.

In GT3 kon je de auto ook van de zijkant zien met een mooie slip, dit is nu dus niet meer mogelijk, je "hangt" altijd recht achter de auto. Ik mis hierdoor toch een bepaald gevoel. In GT3 kon je bijna voelen wanneer de wagen ging driften, dit mis ik helaas nog in GT4, alhoewel de besturing steeds meer went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Besturing en camerawerk is inderdaad anders dan in GT3... Ik merk nu dat ik alleen maar vanuit de cockpit race terwijl dit in GT3 nooit het geval was... (vind het zo wel veel leuker:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Leuk:

Vraag:

De kleine PS2wordt inderdaad aan de hete kant, en na een aantal minuten racen zal je dan ook de fan horen gaan blazen (best wel een herrie). Deze koelt de PS2 weer af, en na een tijdje stopt de fan met hard blazen. Moet allemaal prima gaan. Vertrouw je het niet? Ga dan racen, wacht tot de fan gaan blazen, en zo'n uurtje later zet je het spel op pauze. Laat de PS2 afkoelen, en je kunt weer verder (mooi excuses om ff wat te drinken, te slapen, of wat dan ook). Aan een stuk door kan prima, ik heb hem vaak zat de hele dag aan staan, zelfs als ik ga eten, en hij wordt best warm. Maar hij is nog niet kapot :+

klopt af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koning Kerklaan schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:52:
Besturing en camerawerk is inderdaad anders dan in GT3... Ik merk nu dat ik alleen maar vanuit de cockpit race terwijl dit in GT3 nooit het geval was... (vind het zo wel veel leuker:))
In GT3 gebruikte ik altijd de camera achter de auto, die vond ik toen het prettigst rijden maar in GT4 zo'n beetje alleen maar de camera in de cockpit inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Koning Kerklaan schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:52:
Ja dat had ik dus ook. Heeft ook te maken dat die camera "vastgeplakt" is aan de auto wat net hierboven is beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

FoutTM schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:37:
[...]

Zolang je hem genoeg ventilatie levert zou het an sich geen problemen mogen opleveren (maar ik spreek niet uit ervaring)

en ik heb zeer leuk nieuws: Mijn ps2 V3/4 pakt GT4 niet meer ;( iemand een idee om het op te lossen? ik heb hem helemaal opengeschroefd en je hoort hem behoorlijk tekeer gaan
Dan weet ik niet wat je gedaan hebt, het enige wat je moet doen is met een wattenstaafje de laser met iets alcohol/ander schoonmaakzooi schoon te vegen, that's it, en dan helemaal weer in elkaar zetten :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
patryk schreef op woensdag 13 april 2005 @ 08:22:
[...]

Daar ben ik ook naar opzoek! Weet je toevallig op welke dag je hem hebt gekocht? Dit is volgens mij de enigste goedkope italiaanse auto met 4wd.
De lancia delta is verkrijgbaar om en nabij dag 505.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Leuk:

Vraag:

misschien een handige tip: als je het niet helemaal vertrouwt kun je er een kleine tafelventilator op richten. dan krijgt hij iniedergeval genoeg koeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

DaWaN schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:26:
[...]

Dan weet ik niet wat je gedaan hebt, het enige wat je moet doen is met een wattenstaafje de laser met iets alcohol/ander schoonmaakzooi schoon te vegen, that's it, en dan helemaal weer in elkaar zetten :)
Nou ik heb dus ook een oudere ps2 met netwerkcontroller en hd erin. Had telkens geen enkel probleem met het opstarten van GT4. Maar een paar dagen geleden had ik de HD eruit gehaald om er even wat zaken bij te zette ;) Toen ik ondertussen even mijn ps2 voor wat races met gt4 wilde aanzetten pakte hij ineens de dvd niet meer. Ik 20 keer geprobeerd, toen wat andere dvd's en die pakte hij wel. Ik dus weer mn hd erin gepropt en hoppa lopen. Maybe dus een idee voor mensen die em niet aan de praat krijgen met een oudere ps2?

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Soms moet ik ook wel 5 of 6 keer proberen voordat ie hem pakt. Wat wel lijkt te helpen bij mij is in de browser naar de geheugenkaart gaan en hem daar laten staan. Als je daarna terug gaat naar de browser ziet ie hem vaak wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Nee ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Crash op 15-04-2005 15:50 ]

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
via google ben ik toch echt op deze site gekomen:
*knip
zelf geen ervaring mee aangezien ik geen hdd in de ps2 heb zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 15-04-2005 15:49 . Reden: grijs gebied ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:49:
Welke auto gebruiken jullie voor de 100 Miles! bij de European Events? Het moet een model zijn van voor 1970, en de enige auto die ik heb die dat is is een Jaguar E-Type. Helaas wordt die helemaal zoekgereden door een AC Cobra. Nou heb ik die geprobeerd maar vind dat ding echt vreselijk rijden. Welke auto is dus goed voor deze races?
Ik heb de Cobra gebruikt. Wil best hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Ik heb het met de Mercedes 300SL gereden. Wel flink moeten tunen, maar dan was het best te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Laatst online: 13-09 17:00

Peetman

Tjah....

FoutTM schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:37:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Eerst laser schoonmaken. Als dat niet werkt: Hoek Laser bijstellen door wieltje. Dat had bij mij ook geen nut. Dus heb ik toen het voltage op de laser opgeschroeft. Als je wat zoekt op het gtplanet forum kom je wel bij een handleiding terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:42:
[...]

Ik heb de Cobra gebruikt. Wil best hoor.
Ik ga nu de Chevrolet Chevelle gebruiken. Standaard iets van 450PK, nu nog ff de handling wat verbeteren en het moet toch goed te doen zijn. Kan ik daarna weer verder met de dealer races :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die auto union uit 1937 (staat bij audi in de showroom), kun je hem daar niet mee rijden? Heeft iets van 500 pk maar zal wel veel benzine verbruiken. Hij kost een half miljoen, maar dan heb je ook wat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:53:
Die auto union uit 1937 (staat bij audi in de showroom), kun je hem daar niet mee rijden? Heeft iets van 500 pk maar zal wel veel benzine verbruiken. Hij kost een half miljoen, maar dan heb je ook wat denk ik.
Die auto heb ik inderdaad (gewonnen), maar volgens mij is dat zo'n special car waarmee je geen races kan rijden. In ieder geval heb ik nu gewonnen met de Chevelle, en kan ik dus weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Kheb gisteren en gehobbyt en GT4 via de HD werkt inderdaad :) Volgens mij kan het kloppen ja dat LAN het niet doet, want dat doet het volgens mij swieso nooit met backup's/HDloader ivm DNAS

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

DaWaN schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:32:
Kheb gisteren en gehobbyt en GT4 via de HD werkt inderdaad :) Volgens mij kan het kloppen ja dat LAN het niet doet, want dat doet het volgens mij swieso nooit met backup's/HDloader ivm DNAS
DNAS is alleen voor officiële online play, dat heeft niets met LAN (PS2's onderling) te maken. Er zijn andere games waar de LAN functie wel gewoon werkt.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die winnaar van de New York race voor de GT4 Challenge reed... 1:38... dan zakt de moed je wel in de schoenen :D

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Ik heb een heeel vaag probleem met GT4, als ik splitscreen wil spelen tegen iemand staat de TCM en ASM niet aan, terwijl deze in de opties wel goed staan voor Arcade Mode. In GT mode heb ik wel gewoon TCM enzo :S Heb al geprobeerd opties te saven,reset maar nix helpt :s

Nog wat geprobeerd : zonder memcard hebben we wel TCM :S, zodra ik de memcard erin doe om auto's te laden is TCM weer verdwenen.

Iemand die een oplossing weet hiervoor ?

[ Voor 18% gewijzigd door DeVoTioN op 16-04-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Misschien standaard instelling op jouw memcard in je GT-mode profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

EfBe schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:51:
Die winnaar van de New York race voor de GT4 Challenge reed... 1:38... dan zakt de moed je wel in de schoenen :D
ammenooitniet dat die tijd echt is. De replay is ook niet getoont dusja.Maarja, ik vond het vanaf het begin al een lompe competitie dit keer. Dan was die van GT3 nog beter opgezet.

Ze zouden eigenlijk gewoon een eens GT4 tournament opzetten. Gewoon locatie afhuren en dan via ladderwedstrijden.

[ Voor 4% gewijzigd door sjobber op 17-04-2005 01:37 ]

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sjobber schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:23:
[...]

ammenooitniet dat die tijd echt is. De replay is ook niet getoont dusja.Maarja, ik vond het vanaf het begin al een lompe competitie dit keer. Dan was die van GT3 nog beter opgezet.
Wellicht met stuurtje gedaan. Wat ik me afvraag is of hij niet in een replay heeft gesaved die is gemaakt met een getunede auto in de GT mode, want dan issie veel sneller te krijgen. Volgens mij is dat niet te zien aan de replay.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Laatst online: 08-08 09:26
is het normaal dat in b-spec als je hem versneld laat spelen dat hij na het pitten weer op normale snelheid doorgaat inplaats van 3x of 2x?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
justice_strike schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:13:
is het normaal dat in b-spec als je hem versneld laat spelen dat hij na het pitten weer op normale snelheid doorgaat inplaats van 3x of 2x?
Even het topic doorlezen, het antwoord is al 10-tallen keren voorbij gekomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
het staat anders niet in deze topic (net nog even door gezocht om het zeker te weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

justice_strike schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:13:
Jah, dat is normaal :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hem nu 1 dag en heb rijbewijs B. Maar snap nog niet echt van het racen.
Je kan veel races doen maar zit er niet een lijn in die je een beetje moet volgen? ( van oldtimer tot nu? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:30:
Ik hem nu 1 dag en heb rijbewijs B. Maar snap nog niet echt van het racen.
Je kan veel races doen maar zit er niet een lijn in die je een beetje moet volgen? ( van oldtimer tot nu? )
Nee, je kan racen wat je maar wilt, zo lang je maar aan de eisen van de races kan voldoen, dwz heb je de goede licentie ne heb je een auto die mee mag doen :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Toch grappig hoe mensen in paniek raken zodra het niet meer lineair is. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht, leuk een BMW M5, maar dat ding is niet de bochten normaal door te krijgen. In elke scherpe bocht gaat die zelfs met 30kmh gewoon rechtdoor, zelfs na tuning van de dampers, springs, en heights.. zonde ..

Vooralsnog rijd de Impreza het lekkerst, heb de ride height verlaagt, dampers op hard evenals de springs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
heb nog niet met een impreza gereden, maar een lancer evo 7 gsr mr helemaal getuned rijd ook echt lekker. Vooral als je de ayc helemaal op 130 gooit. ik denk zelfs dat hij dan gewoon ook beter is dan de impreza.

[ Voor 36% gewijzigd door justice strike op 17-04-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:02:
Ik dacht, leuk een BMW M5, maar dat ding is niet de bochten normaal door te krijgen. In elke scherpe bocht gaat die zelfs met 30kmh gewoon rechtdoor, zelfs na tuning van de dampers, springs, en heights.. zonde ..

Vooralsnog rijd de Impreza het lekkerst, heb de ride height verlaagt, dampers op hard evenals de springs.
de M5 is ook een behoorlijk zware wagen he, verder zijn de remmen nogal onderbemeten zoals gewoonlijk bij bmw. maar als je ff speelt met de LSD en driving aids moet hij toch behoorlijk een bocht kunnen nemen, die van mij iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
bolleh schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:07:
[...]

de M5 is ook een behoorlijk zware wagen he, verder zijn de remmen nogal onderbemeten zoals gewoonlijk bij bmw. maar als je ff speelt met de LSD en driving aids moet hij toch behoorlijk een bocht kunnen nemen, die van mij iig wel :)
De M5 is mijn favoriet :D Hij heeft echter wel racing tires nodig, daarmee kan je wel gemakkelijk met 100 km door de meeste bochten.
Met mijn M5je met dik 600pk heb ik alle BMW races mee gewonnen + een zooi andere incl. de een na laatste van de proffesional leauge, een redelijk zware race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke settings gebruiken jullie dan? Ik heb alles erop zitten qua tuning. Als ik bijv. de eerste race van het European Event doe, door de straten van ? .. dan schiet hij in zowat elke bocht rechtdoor, zelfs in de 2 met 30kmh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb (eindelijk :+ ) mijn S licentie gehaald :) Ik moest nog 5 proeven doen, maar die ene met de Bentley op Le Mans zag ik nogal tegenop en daarom liet ik die licentie maar zitten. Zostraks toch maar eens besloten om wat tijd eraan te gaan verspillen en ik bleef 5 seconden onder de bronzen tijd :X Makkie dus. De andere proeven ook, met uitzondering van Ifineon Raceway, in 1x gehaald. Infineon kwam ik de 1e poging uit op 1.27.029 waar ik 1.27.000 moest halen :X 2e Keer kwam ik op iets van 1.24.

De Audi ABT TT DTM versie rijdt gruwelijk lekker kwam ik achter _O_ Ik moest de Audi TT challenge doen en ik kocht die Abt om die mee te laten doen.. Op El Capitain reed ik 35 seconden per ronde sneller dan de rest van de deelnemende auto's :X

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Laatst online: 22-12-2020
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:28:
Welke settings gebruiken jullie dan? Ik heb alles erop zitten qua tuning. Als ik bijv. de eerste race van het European Event doe, door de straten van ? .. dan schiet hij in zowat elke bocht rechtdoor, zelfs in de 2 met 30kmh.
Ik heb eigenlijk alleen een racing brake set en 2e graads gewicht verlaging. Laat je je rem wel los? Dat kan een hoop schelen. En heb je het zelfde probleem met de M3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:54
Ik snap het nu.
Maar je hoeft dus ook niet voor elke race goud te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
Nee, zolang je aan het einde maar meer punten heb dan de rest :) kun je zelfs bv 1 of 2 races overslaan (zoals ik heb gedaan bij de 1 na laatste race in prof races :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 13-09 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Nog een tip:
Als je een race overslaat krijg je geen punten voor die betreffende race, maar als je de race wel start en daarna annuleert, dan krijg je toch nog 1 punt. Kan net even dat puntje zijn wat je nodig hebt. :Y

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

proller schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:04:
[...]

De kleine PS2wordt inderdaad aan de hete kant, en na een aantal minuten racen zal je dan ook de fan horen gaan blazen (best wel een herrie). Deze koelt de PS2 weer af, en na een tijdje stopt de fan met hard blazen. Moet allemaal prima gaan. Vertrouw je het niet? Ga dan racen, wacht tot de fan gaan blazen, en zo'n uurtje later zet je het spel op pauze. Laat de PS2 afkoelen, en je kunt weer verder (mooi excuses om ff wat te drinken, te slapen, of wat dan ook). Aan een stuk door kan prima, ik heb hem vaak zat de hele dag aan staan, zelfs als ik ga eten, en hij wordt best warm. Maar hij is nog niet kapot :+

klopt af ;)
Metal schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:20:
[...]

misschien een handige tip: als je het niet helemaal vertrouwt kun je er een kleine tafelventilator op richten. dan krijgt hij iniedergeval genoeg koeling :)
Thanks voor de replies, ik ben nu toch een beetje geruster. En dat idee van een tafelventilator had ik ook al gekregen. :)

Heb inmiddels een zooi endurance races gereden, maar nog geen van 24h. dat gaat me nu nog even boven mijn pet.

Wel vette auto's kun je winnen met die races trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

is de TVR tuscan cool om mee te rijden eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MpDay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 23:25
Hmm, leuke topic om te lezen.
Een maand geleden zag ik dat Gran Turismo 4 uit was, geweldig. Ik heb deel 1 en 2 voor m'n oude PSX, en destijds vond ik een PS2 te duur, dus heb ik nooit GT3 gehad.

Ik MOEST dit keer Gran Turismo 4 hebben, en ja, je hebt 'helaas' een PS2 nodig om hem te kunnen spelen, dus heb ik die er maar in 1x bij gekocht (die PStwo racing pack voor 175 Eur).

Ik ben altijd zo: ik hou niet van rijbewijzen halen, dus doe ik alle rijbewijzen altijd in 1x achter elkaar allemaal halen, voordat ik met het spel begin. Dan ben ik er meteen vanaf, en loop je in de toekomst nooit tegen de lamp dat je ineens denkt: "shit, daar heb ik int. A voor nodig!", hehe.
Na 2 dagen was ik al lekker geld aan het verdienen in de professional races, want die Nismo die ik kreeg bij 1 van de rijbewijzen is goed genoeg om in sommige races mee te komen. Daarna vrij snel m'n droomauto gekocht (RX-8) en ohh, wat rijdt ie lekkerrrrr!!

Uiteindelijk bleek dat alle beginners races ook nog gereden moesten worden alvorens je de GT Championships mag rijden, damn, kan ik weer in een Suzuki gaan zitten ;) (goed, paar vrienden erbij, bier erbij, en maar rondjes rijden in de K-cup klasse ;) prachtig)

Nu m'n vraagjes:
1) Als ik de preview bekijk van de GT Championship race zie je dikke wagens als de Peugeot 905 en Mazda 787. Zeer duur, maargoed, de meesten van dat soort wagens zijn gewoon "Not for Sale", ook al kan je ze betalen! Voor de 'stijl' zou ik graag met de Bentley Speed 8 mee willen rijden, maar die kan ik dus niet kopen. Je kan deze winnen bij een Endurance Race, maar die mag je nog niet rijden omdat ik nog niet op 25% completion ben. Enig idee met welke auto ik deze race zou kunnen gaan rijden? Worden deze auto's ooit "for sale"? Het zijn enorme investeringen natuurlijk! Oja, die belgische Gillet auto, die is bizar! Is dat iets? Ervaringen iemand?

2) LEUK! Voor het eerst kan er gebruik gemaakt worden van HDTV kwaliteit! 1080i en 480p e.d! Dus ik zoeken, zoeken, zoeken in options, blijkt het niet in de PAL versie te zitten |:( 8)7 waarom niet?! ;) (dit zijn meer frustraties)

Goed, verder weer een geweldig spel, enorm respect voor de godlike coders van deze game: dat ze het ooit voor elkaar hebben gekregen om deze grafische hoogstandjes uit zo'n ps2tje te persen!!! Petje af, geweldig!

\edit: lees trouwens een hoop over warmte problemen van de PStwo. Hmm, bizar, absoluut geen last van, en die fan heb ik nog nooit gehoord, alleen even bij het opstarten. Ik heb trouwens wel die 'vertical stand' erbij gekocht, dus die van mij staat op z'n kant nu (net als op de doos). Had wel verwacht dat die er standaard bij zou zitten!

[ Voor 9% gewijzigd door MpDay op 18-04-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MpDay schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:11:
...Enig idee met welke auto ik deze race zou kunnen gaan rijden? Worden deze auto's ooit "for sale"? Het zijn enorme investeringen natuurlijk! Oja, die belgische Gillet auto, die is bizar! Is dat iets? Ervaringen iemand?...
Die Gillet moet je niet kopen, die heb ik nu namelijk ook (getuned en al) maar ik kom niet hoger dan de 4e plek. :| Ik ga nu sparen voor de Minolta Toyota (4.500.000) door rally races te gaan racen.

[ Voor 3% gewijzigd door FF1987 op 18-04-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

FF1987 schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:07:
[...]

Die Gillet moet je niet kopen, die heb ik nu namelijk ook (getuned en al) maar ik kom niet hoger dan de 4e plek. :| Ik ga nu sparen voor de Minolta Toyota (4.500.000) door rally races te gaan racen.
Die Minolta Toyota kan je ook winnen bij:
spoiler:
El Capitain 200miles

Scheelt je weer 4.5 miljoen :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MpDay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 23:25
Oke, lijkt er dus op dat die Bentley Speed 8 niet gaat lukken, want je kan hem simpelweg niet "for sale" krijgen dus?
Worden dit soort auto's naar gelang je % completion ver het spel oploopt vanzelf ge-unlocked en wel "for sale" ofzow? Of moet je hem perse winnen?

Tnx voor de Gillet tip iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals een vraag nu meer mensen gt4 hebben...
ik heb de vibration functie aan in het spel ,maar ik voel helemaal geen vibratie op mijn DS2 controller.
hebben jullie wel trilling? ik nl. niet....ik heb echt overal gezocht maar kon nergens antwoord krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:57:
nogmaals een vraag nu meer mensen gt4 hebben...
ik heb de vibration functie aan in het spel ,maar ik voel helemaal geen vibratie op mijn DS2 controller.
hebben jullie wel trilling? ik nl. niet....ik heb echt overal gezocht maar kon nergens antwoord krijgen...
Voornamelijk als ik over curbstones rij, maar het is wel degelijk aanwezig. Heb je het bij andere games wel / ook niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Blue2k op 19-04-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij alle andere spellen heb ik het wel, dus ligt niet aan mijn controller...echt raar want op de forum van gtplanet staan ook mensen die hier last van hebben, maar helaas heeft niemand een antwoordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 21:20
Ik heb het ook gewoon, werkend ;)
Trouwens hebben meer mensen last van de cooler van de PS2?
Ik bedoel, zou je die eruit kunnen halen, mijn PS2 stond dus al 5 uur aan voor de 24 uurs race, maar ik kon echt niet slapen van die herrie. Lag een uur wakker door dat kl*te ding. Toen heb ik hem maar uitgezet en moet nou helemaal weer opnieuw.
Is dat verstandig, want hij maakt echt teveel herrie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MpDay schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:31:
Oke, lijkt er dus op dat die Bentley Speed 8 niet gaat lukken, want je kan hem simpelweg niet "for sale" krijgen dus?
Worden dit soort auto's naar gelang je % completion ver het spel oploopt vanzelf ge-unlocked en wel "for sale" ofzow? Of moet je hem perse winnen?

Tnx voor de Gillet tip iig :)
Nee, de Bently Speed 8 moet je echt winnen. Ik heb hem nog niet, maar ga er binnenkort wel aan beginnen.

Je wint hem door:
spoiler:
Circuit de La Sarthe II (zonder chicanes) te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dudes,

Ikzelf heb GT4 nog niet, maar ga van de week zo'n PS2+GT4 pakket halen. Heb ook ff het GT Planet forum doorgespit en daar het volgende gevonden.

Voor de liefhebber van used cars, in deze lijst staat welke auto in welke week in welke kleur voor hoeveel te koop is 8)7

http://ace-bedrijfspresentaties.nl/gt4usedcarsPAL.zip

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Vraagje :

Ik zit hier op mijn werk en helaas kan ik geen walkthroughs bekijken omdat mijn geliefde server hier alles blokkeert......

Ik wil graag een soort van walkthrough hebben waarop ik kan zien welke setup ik voor welke race moet hebben en bij welke auto's ik win als ik bepaalde race doe....

Jullie zullen wel denken van deze gozer verpest het spel op deze manier, maar ik heb een kleine maar toch wel redelijke goeie reden hiervoor....

Ik heb nog een PS1 met GT2 staan en ik heb nog nooit het spel uitgespeeld... Ik zit dan wel op 80% ofzo maar uitspelen kom ik niet aan aangezien het spel al wat verouderd is en opgegeven moment geef je het op om alles te doen en zo vaak allerlei races opnieuw moet doen.......

Ik wil GT4 nog steeds zelf racen dat wel maar ietsjes makkelijker maken voor mijzelf.Ik zit nu op 24% en ik heb bijna 200 wagens en de Toyota GT-ONE LM car gekocht (zwarte) voor zo'n 3 miljoen, en eindelijk heb ik die achterlijk moeilijke Professional GT world Championship kunnen winnen met maar een kleine voorsprong... het spel is prachtig gemaakt, maar als het soms moeilijk is dan raak je een beetje gefrustreerd en dan probeer je het weer, dan lukt het weer niet en dan word je nog meer gefrustreerd totdat je zodanig gefrustreerd bent dat het je helemaal niet meer lukt..... jullie kennen dit waarschijnlijk ook wel... lol

Ach daarom wil ik het me iets makkelijker maken door de moeilijke races met leuke tips makkelijker te kunnen doen ;)

in ieder geval, die verhalen van die gozers in deze topic met plaatjes erbij over hoe ze een endurance race deden : 1 woord voor jullie

PRACHTIG :9~

ga zo door, ik vind het heerlijk omdat soort verhalen te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over frustratie gesproken die IA license 15 met die pace car :( 8)7
echt honderd keer geprobeerd...die pace car geeft mij echt brake testen....en je mag hem niet eens inhalen! maar gelukkig was die test erna wel makkelijk...

maar positieve is wel...dat machtige gevoel als je het eindelijk gehaald heb..ennuh..de ring ken ik inmiddels ook op mijn duimpje...: )

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor veel mensen klagen over de moeilijkheid van dit spel en dan vooral de Professional GT World Championship.
Ik verbaas mij hierover gezien het feit dat ik dit kampioenschap met 2 vingers in de neus gewonnen heb. Mijn auto was een Nissan R89C Race Car. Dat ding had gewoon zoveel power dat ik al na 1 ronde een voorsprong had van 10-20 seconden. Enige nadeel aan deze auto was dat de achterbanden enorm snel sleten. Dat heb ik verholpen door achter racing hard tyres te gebruiken en voor medium. Bij het aanremmen van sommige bochten was de achterkant nog weleens tail-happy.
Echter kon ik 3-4 ronden langer door rijden dan de A.I.
Bij de opera race kon ik zelfs een volledige pitstop overslaan.

Nu ben ik met extreme events bezig en die Nissan is gewoon echt een hele fijne bak. Win er echt alles mee.

Zit overigens nu op 20,9% van de game. Vind het een goede game, maar het had van mij wel wat moeilijker gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

waar heb jij die nissan vandaan dan? Ik heb die toyota gt-one lm car gekocht vanuit de 2ehands verkooplijst met geluk van die tip die ik in deze topic zag, anders was ik nog steeds bezig geweest die professional gt world championship met mijn 350Z fairlady lol!

Ik ga die race echt niet meer met A-mode doen, ik heb daar te weinig tijd voor en eerlijk gezegt heb ik daar ook weinig zin in, maar met B-mode dan zou het met die 350z fairlady echt niet lukken, met die toyota gt-one ging het redelijk, ik had van de 10 races, totaal 72 punten gewonnen , en de laatste race was ik zelfs 4e geworden dankzij slechte bandenkeus :P

Ik heb alle 10 races op medium voor en achte gereden haha! wel 250.000 credits en de Ford GT LM car '04 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
HENNEP schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:12:

Ik heb alle 10 races op medium voor en achte gereden haha! wel 250.000 credits en de Ford GT LM car '04 :D
Grmbl.. tnx, een van de dingen die ik niet had willen weten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:02:
Ik hoor veel mensen klagen over de moeilijkheid van dit spel en dan vooral de Professional GT World Championship.
Ik verbaas mij hierover gezien het feit dat ik dit kampioenschap met 2 vingers in de neus gewonnen heb. Mijn auto was een Nissan R89C Race Car. Dat ding had gewoon zoveel power dat ik al na 1 ronde een voorsprong had van 10-20 seconden. Enige nadeel aan deze auto was dat de achterbanden enorm snel sleten. Dat heb ik verholpen door achter racing hard tyres te gebruiken en voor medium. Bij het aanremmen van sommige bochten was de achterkant nog weleens tail-happy.
Echter kon ik 3-4 ronden langer door rijden dan de A.I.
Bij de opera race kon ik zelfs een volledige pitstop overslaan.

Nu ben ik met extreme events bezig en die Nissan is gewoon echt een hele fijne bak. Win er echt alles mee.

Zit overigens nu op 20,9% van de game. Vind het een goede game, maar het had van mij wel wat moeilijker gemogen.
Ja daar kan ik me ook wel in vinden. Ik heb die races gedaan met de Peugeot 905 (waarom zit de Evo2 er in godsnaam niet in?).
Ik vind het ook allemaal niet echt moeilijk, das idd wel jammer, daardoor wordt het meer een auto-verzamel spel. Maar aangezien mn savegame dus corrupt was kan ik lekker overnieuw. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dat komt namelijk dat de stap ineens heel groot is qua performance van de wagens. De races die je gedaan hebt in de prof. event kon je nog met 'gewone' (getunde) wagens afleggen en bij de GT World Championship heb je ineens van die dikke wagens nodig om bij te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
ZAMoRANo schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:22:
[...]

Ja daar kan ik me ook wel in vinden. Ik heb die races gedaan met de Peugeot 905 (waarom zit de Evo2 er in godsnaam niet in?).
Ik vind het ook allemaal niet echt moeilijk, das idd wel jammer, daardoor wordt het meer een auto-verzamel spel. Maar aangezien mn savegame dus corrupt was kan ik lekker overnieuw. :p
Waar kun je die Peugeot winnen dan?

Driving mission 23 is trouwens knap lastig. Ik heb al een aantal guides/how-to's gelezen maar na 2 uur proberen ben ik er maar mee gestopt..

Owja die Bentley Spped 8 is zeker een aanrader. Rijdt echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die Peugeot heb ik gekocht toen, was wel even sparen. :)
Welke missie is nummer 23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ok die is dus niet te winnen zeker.

Missie 23 is de missie waamee je met een groep Skyline's een Skyline moet inhalen op vrij grote afstand dmv slipstreamen. Ondertussen heb ik er een filmpje van weten te bemachtigen dus daarmee zal het wel gaan lukken neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kutkip schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:04:
Ok die is dus niet te winnen zeker.

Missie 23 is de missie waamee je met een groep Skyline's een Skyline moet inhalen op vrij grote afstand dmv slipstreamen. Ondertussen heb ik er een filmpje van weten te bemachtigen dus daarmee zal het wel gaan lukken neem ik aan.
Nee die is niet te winnen.

Oh die missie, volgens mij heb ik hier zelfs al eens gepost wat de makkelijkste manier is om die te halen.
Eigenlijk is hij niet lastig als je in je achterhoofd houdt dat je moet samenwerken met de AI wagens. Alleen de AI zelf wil het af en toe eens laten afweten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat id de ideale auto of setup voor de ICE ARENA in de special conditions hall??
Heb het met meerdere auto's geprobeerd, maar wordt steeds genaaid door de AI, die tikt mij aan in bochten waardoor ik de controle verlies of ik een time penalty krijg en hij krijgt never nooit een time penalty 8)7 kan GDVM met de Subaru Impreza Rally Car '01 niet eens winnen van de Lancer EVO op Normal niveau |:( , wordt er echt gestoord van, de rest van de special conditions heb ik allemaal gewonnen op easy en normal, moet alleen hard nog, ga ik vandaag maar eens aan beginnen en dan sla ik de ICE Arena wel even over denk ik! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
ik gebruik gewoon die subaru. Tip: probeer in eerste bocht eerste te liggen. Je kan goed gebruik maken van de zijkanten van de baan zonder time penalty te krijgen en kan je je aardig hard doorrijden, gewoon lekker laten glijden tegen de zijkant in de bochten werkte bij mij prima
suc6 en we horen het wel als het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik ben bezig met de Formula GT World :/ 15 Races die best wel lang zijn :) Tokyo R246 is bv 60 ronden. Hierna 127 rondjes op een Speedsway |:( 100.000 Credits per overwinning en 3 miljoen als eindoverwinningsbonus :9 Dat tikt wel lekker aan natuurlijk.
Ik kan de credits goed gebruiken, gisteren passeerde dag 694 en dat betekend dat er nu een Nissan R92CP, een Nissan R390 GT1 Race Car , een Mazda 787 en een Toyota GT One in mijn garage staan, allemaal zwart uiteraard :P Ik hield een half miljoen over :o

Ow ja, ik reed net op Tokyo R246 1.13:924 in een F1 bak.

edit:

Smilie overkill :+

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 20-04-2005 16:56 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 23:08
Kan iemand mij vertellen waar ik de Midget II kan krijgen? hij is niet nieuw te koop en bij used cars staat ie dr iedere keer niet tussen :|

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
MewBie schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:52:
Kan iemand mij vertellen waar ik de Midget II kan krijgen? hij is niet nieuw te koop en bij used cars staat ie dr iedere keer niet tussen :|
Ik zie um anders behoorlijk vaak voorbij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Hier zie ik de Midget II ook vaak genoeg tussen de tweedehandse auto's staan. Zelfs nu is ie d'r :) (Waarom nou eigenlijk een smiley, je hebt zo weinig aan een midget) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
zal vast voor de manufacture races zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Sir_Killalot schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:47:
[...]

Ik zie um anders behoorlijk vaak voorbij komen :)
Ik heb m nog nooit voorbij zien komen :/
patryk schreef op donderdag 21 april 2005 @ 08:49:
zal vast voor de manufacture races zijn ;)
:P

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de driving missions nu niet bijzonder makkelijk :) Er zitten echt missies bij, waarbij ik me afvraag hoe ik in vredesnaam in de buurt kom. Zit nu ook in missie 11 of 12 in een stad, met een ouwe 1970 japanse bak ofzo, en ik glijd elke bocht perfect door maar kom niet tot nauwelijks dichterbij. Heel frusti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:49:
[...]

Ik vind de driving missions nu niet bijzonder makkelijk :) Er zitten echt missies bij, waarbij ik me afvraag hoe ik in vredesnaam in de buurt kom. Zit nu ook in missie 11 of 12 in een stad, met een ouwe 1970 japanse bak ofzo, en ik glijd elke bocht perfect door maar kom niet tot nauwelijks dichterbij. Heel frusti.
Of wat denk je van sommige license tests, IA de een-na-laatste met die ouwe Alfa Romeo... dat ding komt amper in de stad omhoog :X

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik vond alle license tests best simpel, alleen de special lukt niet helemaal :( wat een bagger :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
proller schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:53:
Ik vond alle license tests best simpel, alleen de special lukt niet helemaal :( wat een bagger :/
Alle licenses halen en alle licenses zilver of goud is een verschil he :P ik kan ze ook allemaal zo brons halen, das niet zo moeilijk. :P maar ik wil ze allemaal minimaal zilver :)

*beeeeep*

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste