Hmm, leuke topic om te lezen.
Een maand geleden zag ik dat Gran Turismo 4 uit was, geweldig. Ik heb deel 1 en 2 voor m'n oude PSX, en destijds vond ik een PS2 te duur, dus heb ik nooit GT3 gehad.
Ik MOEST dit keer Gran Turismo 4 hebben, en ja, je hebt 'helaas' een PS2 nodig om hem te kunnen spelen, dus heb ik die er maar in 1x bij gekocht (die PStwo racing pack voor 175 Eur).
Ik ben altijd zo: ik hou niet van rijbewijzen halen, dus doe ik alle rijbewijzen altijd in 1x achter elkaar allemaal halen, voordat ik met het spel begin. Dan ben ik er meteen vanaf, en loop je in de toekomst nooit tegen de lamp dat je ineens denkt: "shit, daar heb ik int. A voor nodig!", hehe.
Na 2 dagen was ik al lekker geld aan het verdienen in de professional races, want die Nismo die ik kreeg bij 1 van de rijbewijzen is goed genoeg om in sommige races mee te komen. Daarna vrij snel m'n droomauto gekocht (RX-8) en ohh, wat rijdt ie lekkerrrrr!!
Uiteindelijk bleek dat alle beginners races ook nog gereden moesten worden alvorens je de GT Championships mag rijden, damn, kan ik weer in een Suzuki gaan zitten

(goed, paar vrienden erbij, bier erbij, en maar rondjes rijden in de K-cup klasse

prachtig)
Nu m'n vraagjes:
1) Als ik de preview bekijk van de GT Championship race zie je dikke wagens als de Peugeot 905 en Mazda 787. Zeer duur, maargoed, de meesten van dat soort wagens zijn gewoon "Not for Sale", ook al kan je ze betalen! Voor de 'stijl' zou ik graag met de
Bentley Speed 8 mee willen rijden, maar die kan ik dus niet kopen. Je kan deze winnen bij een Endurance Race, maar die mag je nog niet rijden omdat ik nog niet op 25% completion ben. Enig idee met welke auto ik deze race zou kunnen gaan rijden? Worden deze auto's ooit "for sale"? Het zijn enorme investeringen natuurlijk! Oja, die belgische Gillet auto, die is bizar! Is dat iets? Ervaringen iemand?
2) LEUK! Voor het eerst kan er gebruik gemaakt worden van HDTV kwaliteit! 1080i en 480p e.d! Dus ik zoeken, zoeken, zoeken in options, blijkt het niet in de PAL versie te zitten

waarom niet?!

(dit zijn meer frustraties)
Goed, verder weer een geweldig spel, enorm respect voor de godlike coders van deze game: dat ze het ooit voor elkaar hebben gekregen om deze grafische hoogstandjes uit zo'n ps2tje te persen!!! Petje af, geweldig!
\edit: lees trouwens een hoop over warmte problemen van de PStwo. Hmm, bizar, absoluut geen last van, en die fan heb ik nog nooit gehoord, alleen even bij het opstarten. Ik heb trouwens wel die 'vertical stand' erbij gekocht, dus die van mij staat op z'n kant nu (net als op de doos). Had wel verwacht dat die er standaard bij zou zitten!
[
Voor 9% gewijzigd door
MpDay op 18-04-2005 21:47
]