[PS2] Gran Turismo 4 - Deel III

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.649 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:49:
[...]

Ik vind de driving missions nu niet bijzonder makkelijk :) Er zitten echt missies bij, waarbij ik me afvraag hoe ik in vredesnaam in de buurt kom. Zit nu ook in missie 11 of 12 in een stad, met een ouwe 1970 japanse bak ofzo, en ik glijd elke bocht perfect door maar kom niet tot nauwelijks dichterbij. Heel frusti.
Die ben ik dus ook aan het doen is Mission 11, met een Toyota GT2000 ofzo in New York en moet je in 3 ronden 5 anderen voorbij gaan, ik slipstream me een ongeluk maar ben nu steeds 2de op een paar seconden van de nummer 1, kom nog niet dichtbij genoeg, de rest zal nog wel moeilijker zijn dus de frustratiefactor bij de Driving Missions doet de bloeddruk mogelijk nog hoger stijgen! :(

License test heb ik B & A alles minstens zilver, toen heb ik IB & IA eerst maar gewoon gehaald zodat ik lekker kon gaan racen, later nog eens alles zilver proberen en misschien ooit nog voor goud gaan, maar dat is bij sommigen echt erg moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de PS2 + GT4 pack:
Zit hier een geheugen kaartje bij of moet ik die apart kopen? Zijn er ook nog verschillende groottes van geheugenkaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Memory cards zitten er (bijna) nooit bij. Bij deze dus ook niet. Wordt dus apart halen. De officiele cards zijn 8mb. Je hebt aftermarket cards die groter zijn, maar die zijn vaak brak (corrupte saves opeens of werken helemaal niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:21:
[...]

Die ben ik dus ook aan het doen is Mission 11, met een Toyota GT2000 ofzo in New York en moet je in 3 ronden 5 anderen voorbij gaan, ik slipstream me een ongeluk maar ben nu steeds 2de op een paar seconden van de nummer 1, kom nog niet dichtbij genoeg, de rest zal nog wel moeilijker zijn dus de frustratiefactor bij de Driving Missions doet de bloeddruk mogelijk nog hoger stijgen! :(
Persoonlijk vind ik die wagen wel lekker rijden. Had niet zoveel problemen met die missie 11, meer problemen op Le Sarthe (oid) waar je 3 ronden lang moet gassen. Eerste 2 rondes gaan meestal wel goed, maar dan in die laatste maak ik altijd wel een fataal foutje, als in remmen met per ongeluk een wiel in het gras :(

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjobber schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:22:
[...]

Persoonlijk vind ik die wagen wel lekker rijden. Had niet zoveel problemen met die missie 11, meer problemen op Le Sarthe (oid) waar je 3 ronden lang moet gassen. Eerste 2 rondes gaan meestal wel goed, maar dan in die laatste maak ik altijd wel een fataal foutje, als in remmen met per ongeluk een wiel in het gras :(
Ik wil ook eigenlijk te veel en te snel, moet wat rustiger aan doen dan lukt het waarschijnlijk wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MewBie schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:52:
Kan iemand mij vertellen waar ik de Midget II kan krijgen? hij is niet nieuw te koop en bij used cars staat ie dr iedere keer niet tussen :|
In de used car list komt hij met enige regelmaat voor.

Dowload hier de lijst http://ace-bedrijfspresentaties.nl/gt4usedcarsPAL.zip

Staan alle used cars per week in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:49:
[...]

In de used car list komt hij met enige regelmaat voor.

Dowload hier de lijst http://ace-bedrijfspresentaties.nl/gt4usedcarsPAL.zip

Staan alle used cars per week in
Ik keek dus iedere keer in de weken dat ie dr niet was 8)7

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja bij mij doet geen enkele dvd het meer
klote sony klote playstation
kan ik weer een nieuwe kopen f*ck it
weer een tijd geen gt 4 spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:53:
ik mis ff de toevoeging aan dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 00:07:
[...]

ik mis ff de toevoeging aan dit topic?
Volgens mij is zijn toevoeging vooral frustratie dat hij geen GT4 meer kan spelen, waarschijnlijk moest hij het ff kwijt!

@legolas82: ICE Arena gisteren gehaald met de Subaru, ik had uiteindelijk maar 1 sec voorsprong ofzo maar ik heb hem, kan nu met de hard races gaan beginnen, vermoedelijk moet ik nu maar eens een turbo in die subaru gaan gooien, hij is nu nog standaard en weet niet of ik dat nog red op hard, tegen wat voor auto's moet je dan?? Ik neem aan andere rallywagens en/of racewagens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:37

charrel

Cortisol4life..

Omgebouwt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Gewoon HD erin dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik begin me te irriteren aan de AI :( Ik ben met die Formula World Championship ofzo bezig, F1's tegen elkaar.
Effin, ik heb ondertussen blijkbaar wat goeds gevonden, want ik heb so far elke race met 2 vingers in mijn neus gewonnen (dwz, minimaal 1 ronde voorsprong elke race). Alleen is het fucking irritant dat ik per race zeker 5x van de baan wordt gebeukt door een tegenstander die ik net voor de zoveelste keer op een ronde achterstand zet. Ik rem aan voor een bocht en die mafketels proberen dan mij nog binnendoor voorbij te steken |:( Gevolg is dat ik uit de bocht knal en "hunnie" door kunnen jakkeren waardoor ik ze nog een keer moet proberen in te halen :/
Zelfs al haal ik ze voor een 3e keer in (dus 3 ronden achterstand) dan proberen ze nog mij in te halen |:( DAT HEEFT GEEN FUCK ZIN SUKKELS!!!! :P

Enne, 70+ ronden per race :z Dat is veel man :P Ik rij 60 - 80% van de race zelf en doe de rest op B Spec, en verrek, de B spec is veel trager dan ikzelf, ik zag net bij race 4 op de High Speed Ring dat de 2 ronden voorsprong opeens nog maar 1 ronde was :? Laatste 10 rondjes zelf maar weer gereden. B spec reed rondjes van ongeveer 56 seconden, ikzelf haalde 51.2xx.

Overzicht van de 4 races:
code:
1
2
3
4
Tokyo R246: 1e plaats, ronde: 1.13.924
Super Speedway: 1e plaats ronde: 26.xxx
New York: 1e plaats ronde: 1.15.188
High Speed Ring: 1e plaats, ronde: 51.245

Stand:
code:
1
2
3
4
5
6
F1: 40 punten
F1: 18
F1: 16
F1: 15
F1: 12
F1: 4

Morgen weer proberen om 2 tot 3 races te doen. Zal daarna weer een update plaatsen.

[ Voor 19% gewijzigd door King Nothing op 23-04-2005 00:34 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
voor de mensen die moeite hebben met de professional classic cup, waarbij je steevast tegen die AC moet en het giga aflegt: koop de buick uit 62 (dacht ik, kan 63 zijn) en verder geen aanvullingen nodig, met de 6bak die daar opzit en de power hou je die AC wel bij. :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneaZy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09-2021

SneaZy

Don't Panic!

Ik zie allemaal positieve reacties op deze supervette game. Helaas heb ik em zelf niet, en heb ook geen PS2. Is het nu nog de moeite waard om een PS2 te kopen alleen voor dit spel? Ook gezien de opvolger ook niet lang op zich zal laten wachten....

Spekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik heb er een PS2 voor gekocht. Zit dagelijks naar al die auto's te kwijlen :*) Maar je kunt ook wachten op bijvoorbeeld de xbox met Forza erop. Is net grafisch wat mooier (heb ik van horen zeggen).

Ik heb mijn 180 euro goed besteed iig :)
EfBe schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:17:
voor de mensen die moeite hebben met de professional classic cup, waarbij je steevast tegen die AC moet en het giga aflegt: koop de buick uit 62 (dacht ik, kan 63 zijn) en verder geen aanvullingen nodig, met de 6bak die daar opzit en de power hou je die AC wel bij. :)
Wat ik nu altijd doe: Kijken welke auto hun hebben, dan dezelfde kopen, en die net wat meer tusen / fijnafstellen :P

Helaas lukt me dit niet bij de Super Car race :/ Moet alleen die eerste track nog ff op #1 halen (wil alles goud, heb nu zilver in die race, overige races op goud in die serie). Maar die eerste track lukt dus echt niet...

[ Voor 61% gewijzigd door Nik op 23-04-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

flut dubbelpost :/ zie hierboven nu dan maar ;)

[ Voor 143% gewijzigd door Nik op 23-04-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneaZy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09-2021

SneaZy

Don't Panic!

proller schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 22:54:
Ik heb er een PS2 voor gekocht. Zit dagelijks naar al die auto's te kwijlen :*) Maar je kunt ook wachten op bijvoorbeeld de xbox met Forza erop. Is net grafisch wat mooier (heb ik van horen zeggen).

Ik heb mijn 180 euro goed besteed iig :)
Mja, ik denk dat ik er ook geen spijt van zal krijgen... Maar of het slim is, dat is een andere zaak :P

Spekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-

Yngwie-

Murphy was an optimist

Het maakt toch niet uit of het slim is? :P Het is een game vol met auto's en passie voor autorijden. Laat in zo'n geval je gevoel beslissen en niet je verstand zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Plus dat Forza toch een heel andere insteek heeft, net als enthusia racing. Enthusia racing is geen slechte game, dat niet, het rijden opzich is misschien zelfs wel beter / realistischer. Maar de sfeer, de passie voor auto's mist gewoon. Er zijn gewoon een aantal kanten aan GT4 (photomode, carwash bijv.) die het spel sfeer geven en het niet tot een gewoon racespel maken na een tijd. Ik ga me best vermaken met enthusia, daar niet van. Maar als ik moest kiezen is er eigenlijk geen keus :)

Hetzelfde geldt voor Forza, die heb ik helaas nog niet kunnen spelen, maar ik weet nu al dat ik de photomode ga missen :) Kan me er uren mee vermaken. En de hoeveelheid auto's hebben me ook verwend, ik kan tijden opzoek zijn naar een leuke mooie auto, met goeie specs. En dan afstellen, test rondjes rijden, paar tienden eraf, afstellen, etc. Maar ja, als racefanaat gaan we Forza wel proberen natuurlijk :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Blue2k op 24-04-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Welke wagen kopen jullie voor de SuperCar Festival? Heb niets gewonnen met meer dan 495pk wat toegelaten wordt..
Een M5 zou een optie zijn maar vraag me af of die snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Laatst online: 22-12-2020
Solosmots schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:51:
Welke wagen kopen jullie voor de SuperCar Festival? Heb niets gewonnen met meer dan 495pk wat toegelaten wordt..
Met die M5 heb ik het gewonnen. Eerst heb ik het geprobeerd met een standaard M5, niet opgevoerd oid, daarmee werd ik telkens net 2e omdat ik te weinig pk had op het rechte stuk. Met wat motor tuning tot ongeveer 600pk opgevoerd en toen haalde ik het makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
De maker van de Nike 2022 heeft dit $5000 kostende 1:18 schaalmodel aan de GT4 crew gegeven:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57422/full.jpg

Vind de auto zelf niet zo boeiend maar dit ziet er toch niet slecht uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op maandag 25 april 2005 @ 00:03:
De maker van de Nike 2022 heeft dit $5000 kostende 1:18 schaalmodel aan de GT4 crew gegeven:

Vind de auto zelf niet zo boeiend maar dit ziet er toch niet slecht uit :9~
De auto zelf is bagger, daar kan je helemaal niks mee, alleen maar free run, kan hem zelfs niet in de Arcade 1 tegen 1 gebruiken :( wat heb je nou aan zo'n ding, net als die rare Toyota Motor Triathlon Race Car, kun je ook nergens mee racen volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ondertussen de Beginner en Pro races gewonnen, alles goud, dus op naar de volgende events :D

By the way, ik kom er (nu pas :+) achter dat je met de "in car" view, het spel net een stukje beter beleeft :P Geweldig als je tegen een auto knalt, of een vangrail mee pakt! Heel dat beeld schudden whe he he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Solosmots schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:51:
Heb zelf een 2ehands Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec N1 '93 gebruikt en getuned tot 532bhp (kon nog wel tot de 750+ bhp verder gaan maar het is niet nodig en je auto rijdt dan alleen beroerder door).
Vond het prima te doen overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op maandag 25 april 2005 @ 08:03:
Ondertussen de Beginner en Pro races gewonnen, alles goud, dus op naar de volgende events :D

By the way, ik kom er (nu pas :+) achter dat je met de "in car" view, het spel net een stukje beter beleeft :P Geweldig als je tegen een auto knalt, of een vangrail mee pakt! Heel dat beeld schudden whe he he :P
Moet voor de beginner alleen nog die truck races, maar heb nog geen truck, zal er wel een moeten kopen, dan maar zo'n grote dodge dan moet ik wel kunnen winnen denk ik zo.

Special Conditions op hard, Rally d' Capri gedaan win ik met heel wat inzet van een andere Subaru Rally Car met uiteindelijk 3sec voorsprong na 5 rondes, verlies ik de reverse van een Renault 5 Maxi Turbo Rally Car omdat hij mij ramt in de voorlaatste ronde, ik een timepenalty hij doorscheuren ik dus verloren..GDV...waarom krijgt de computer tegenstander geen time penalties, ik heb de replay bekeken en zoals de AI rijd met die Renault had ik per ronde 30sec time penalty gehad, hier een muurtje daar een muurtje, mij een zetje her en der maakt allemaal niks uit hij scheurt wel door...spel is een beetje ongebalanceerd hierdoor :( , dan vanmiddag maar een Turbo op die Subaru van mij gooien, kijek nof die Renault het dan nog kan bijbenen! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Ik heb gemerkt, dat als je de juiste type wagen neemt, en extreem tuned tot het uiterste, dat je zo goed als altijd wint, is ook wel logisch. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HENNEP schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:14:
Ik heb gemerkt, dat als je de juiste type wagen neemt, en extreem tuned tot het uiterste, dat je zo goed als altijd wint, is ook wel logisch. lol
Dat maakt het spel juist saai...ze zouden net als met licenses ook naar pk's moeten kijken, oftewel zodra je een race joined, laat het spel zien met welke auto's in je garage je mag meeracen (o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-

Yngwie-

Murphy was an optimist

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:23:
[...]

Dat maakt het spel juist saai...ze zouden net als met licenses ook naar pk's moeten kijken, oftewel zodra je een race joined, laat het spel zien met welke auto's in je garage je mag meeracen (o.i.d.).
Dat valt echter niet mee, om daar een eerlijke vergelijking mee te maken. PK's zeggen lang niet alles. Mijn Mercedes Benz CLK-GTR Race Car met 700+ PK's bijvoorbeeld rijdt mijn tot ruim 1000PK opgefokte Cadillac Cien volledig zoek. Tractie, wegligging en remkracht zijn zeker zo belangrijk op de meeste circuits. Vergelijk het maar met de A-spec points die je kunt verdienen. Hoe hoger het aantal, hoe moeilijker de race zou moeten zijn in theorie. Maar in de praktijk blijkt dat ook nogal eens flink te verschillen is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 13:23:
[...]

Dat zat in GT2. Moest je elke race weer eerst kijken hoeveel pk je auto mocht hebben en welke auto je dan mee mocht laten doen :z Zoog nogal dat principe vond ik :)

Ik ben (nog steeds) bezig met dat Formula World Championship bezig en de volgende 2 races zijn Infineon Raceway en Laguna Seca. Aan beide circuits heb ik een hekel. Pest is dat ik dan niet op 150 punten kan eindigen want de B Spec coureur wint niet van mijn tegenstanders denk ik. Daardoor ga ik ook 2 bekers missen en aan het einde moet je die wel hebben voor 100%, dus ik moet die races sowieso een keer winnen :(

Ik sta 1e in de tussenstand trouwens, 80 punten uit 8 races, nummer 2 heeft, dacht ik, 38 punten. Dus wat dat betreft maakt 2x niet winnen niet zo heel veel uit :P Ik hou als het echt tegenzit nog een voorsprong van 24 punten over (ik 2x 6e, hij 2x 1e).

Kan iemand trouwens nakijken welke races hierna nog komen? Ik weet dat de Nurburgring nog komt, heb 8 races gedaan dus (Tokyo, Super Speedway, New York, High Speed Ring, Grand Valley, LeMans 1, Monaco en Seoul) en ik weet dus Infineon en Laguna Seca.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
circuits + aantal rondjes:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
    Twin Ring Motegi: Super Speedway    127
    New York    74
    High Speed Ring 77
    Grand Valley Speedway   62
    Circuit de la Sarthe I  23
    Côte d'Azur 78
    Seoul Central   113
    Infineon Raceway Sports Car Course  76
    Laguna Seca 85
    Twin Ring Motegi    64
    Nurburgring Nordschleife    15
    El Capitan  64
    Fuji Speedway 2005 F    67
    Suzuka  53

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 25-04-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Sir_Killalot schreef op maandag 25 april 2005 @ 15:54:
circuits + aantal rondjes:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
    Twin Ring Motegi: Super Speedway    127
    New York    74
    High Speed Ring 77
    Grand Valley Speedway   62
    Circuit de la Sarthe I  23
    Côte d'Azur 78
    Seoul Central   113
    Infineon Raceway Sports Car Course  76
    Laguna Seca 85
    Twin Ring Motegi    64
    Nurburgring Nordschleife    15
    El Capitan  64
    Fuji Speedway 2005 F    67
    Suzuka  53
Dank je d:)b
Nurburgring, El Capitain en Fuji zijn dus de nog leuke races, Suzuka met een F1 zal ook wel gaan. Motegi hou ik niet zo van en die andere 2 heb ik een hekel aan. :)
Nou jah, we zien wel :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
patryk schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:52:
[...]

Heb zelf een 2ehands Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec N1 '93 gebruikt en getuned tot 532bhp (kon nog wel tot de 750+ bhp verder gaan maar het is niet nodig en je auto rijdt dan alleen beroerder door).
Vond het prima te doen overigens ;)
Hmmz er staat unmodified cars only dus ik weet niet of dat lukt of dat je in de war bent met een andere serie?
Gaat om de supercar race in de Pro Events (1 of 2 na laatste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Mercedes SLR McLaren doet dat wel aardig hoor :) Kost wel 6 ton :/ Anders kan een Zonda ook wel aardig meekomen in die races.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Solosmots schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:11:
[...]

Hmmz er staat unmodified cars only dus ik weet niet of dat lukt of dat je in de war bent met een andere serie?
Gaat om de supercar race in de Pro Events (1 of 2 na laatste).
Unmodified betekent niet dat je je auto niet mag opvoeren, in de GT serie betekent het dat het geen raceauto (meestal te herkennen aan sponsering op de auto) mag zijn :)

Een Nissan Skyline JGTC mag dus niet meedoen maar een fully tuned Skyline R34 bijvoorbeeld wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ff een cerbera speed 12 wint (zoek maar ff uit waar je die wint) dan kun je hem daar ook wel mee winnen. Scheelt je een grote bak met geld. Werk wel ff aan de tractie en zet er zachte sportbanden op, want het ding rijdt als een dweil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:27:
Als je ff een cerbera speed 12 wint (zoek maar ff uit waar je die wint) dan kun je hem daar ook wel mee winnen. Scheelt je een grote bak met geld. Werk wel ff aan de tractie en zet er zachte sportbanden op, want het ding rijdt als een dweil.
Die heb ik ook gebruikt en gewonnen. En inderdaad moet je de auto goed afstellen. Het rijden vond ik nog wel meevallen, alleen de remweg vond ik veel te lang. Maar wel iets van 800 pk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zonder driving aids vond ik die Speed 12 niet prettig rijden, dus weer verkocht.
Volgens mij heb ik daar toen de Zonda voor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verkocht omdat je het geld nodig had zeker? Want je zal geen ruimte tekort gehad hebben denk ik ;)

Ikzelf heb nog geen 1 auto verkocht :)

(behalve de CLK-LM dan O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:33:
Verkocht omdat je het geld nodig had zeker? Want je zal geen ruimte tekort gehad hebben denk ik ;)

Ikzelf heb nog geen 1 auto verkocht :)

(behalve de CLK-LM dan O-) )
Verkocht omdat ik de auto niet leuk vond om te rijden, zoals ik ook een hoop auto's verkoop omdat ze me niet aanspreken.
Geld had ik op dat moment ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
ZAMoRANo schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:44:
[...]

Verkocht omdat ik de auto niet leuk vond om te rijden, zoals ik ook een hoop auto's verkoop omdat ze me niet aanspreken.
Geld had ik op dat moment ook niet nodig.
Dat vind ik toch wel wat jammer aan GT4. Dat je niet ff een testritje kan maken voordat je een auto koopt. Vooral in het begin van het spel wil je niet het weinige geld dat je hebt uitgeven aan een auto die niet normaal op de baan blijft. Dat je nu niet kan testen en het spel automatisch saved na het wisselen van auto's betekent dus dat je auto's eigenlijk op goed geluk koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Laatst online: 25-06-2023
Wekko schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:10:
[...]

Dat vind ik toch wel wat jammer aan GT4. Dat je niet ff een testritje kan maken voordat je een auto koopt. Vooral in het begin van het spel wil je niet het weinige geld dat je hebt uitgeven aan een auto die niet normaal op de baan blijft. Dat je nu niet kan testen en het spel automatisch saved na het wisselen van auto's betekent dus dat je auto's eigenlijk op goed geluk koopt.
Mja helemaal mee eens, ik vond het ook wel leuk om een (belachelijke) auto te kopen en deze helemaal te tunen, gewoon voor de fun. Zoals een mini helemaal opfokken en dan met iemand anders scheuren met die bak. Nu ben je gelijk verplicht te saven terwijl ik dat helemaal niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Wekko schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:10:
[...]

Je kan wel je net nieuw gekochte auto ongetuned testen :)

koop je auto > stap niet gelijk in > ga naar Arcade mode > ga naar de fabrikant en selecteer je auto

Als het niks is reset je gewoon je PS2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Sir_Killalot schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:46:
[...]

Je kan wel je net nieuw gekochte auto ongetuned testen :)

koop je auto > stap niet gelijk in > ga naar Arcade mode > ga naar de fabrikant en selecteer je auto

Als het niks is reset je gewoon je PS2 ;)
O kijk dat is tenminste toch iets :) Beetje jammer alleen dat het geen echte optie is en vrij omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Sir_Killalot schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:22:
[...]

Unmodified betekent niet dat je je auto niet mag opvoeren, in de GT serie betekent het dat het geen raceauto (meestal te herkennen aan sponsering op de auto) mag zijn :)

Een Nissan Skyline JGTC mag dus niet meedoen maar een fully tuned Skyline R34 bijvoorbeeld wel :)
Ja, het heeft toch gewerkt (een na laatste event in de professional hall). Denk dat ze met unmodified bedoelen dat je geen race auto's mag gebruiken idd ala JGTC etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patryk schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:59:
[...]

Ja, het heeft toch gewerkt (een na laatste event in de professional hall). Denk dat ze met unmodified bedoelen dat je geen race auto's mag gebruiken idd ala JGTC etc.
Wat ze met unmodified bedoelen is mij nog steeds niet helemaal duidelijk, ik kan met de Cadillac Cien niet meedoen aan de Stars & Stripes race omdat deze modified zou zijn, terwijl ik er nisk aan heb veranderd nadat ik hem had gewonnen, had voor de zekerheid zelfs nog een keer de CIEN gewonnen maar daar kon het ook niet mee, dus de Cien die je wint is kennelijk al modified???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Klopt ja. Kon met de CIEN ook niet mee doen aan de SuperCar event. Heeft volgens mij te maken dat je hem gewonnen hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ben toch maar zelf begonnen aan Infineon Raceway en het gaat so far best goed. Reed net een ronde te lang door (dacht dat mijn tegenstanders in de 17e ronde gingen pitten, deden ze dat stiekum eerder :X ) maar ik heb een gat van 35 seconden, daar zal iets van 25 van overblijven :P
Ik doe trouwens bij de pitstops de ene keer niet tanken en de keer erna wel tanken. Met een halfvolle tank heb ik het idee dat je auto sneller rijdt (ik reed bv in Seoul de snelste rondetijd met een bina lege tank), nadel is natuurlijk wel dat de 2e pitstop langer duurt omdat je je tank weer heelmaal moet laten vullen. Ik doe er bij de 2e keer max. 70 liter in trouwens, dan kan je net weer vooruit tot een 4e pitstop.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

King Nothing schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:45:
Ben toch maar zelf begonnen aan Infineon Raceway en het gaat so far best goed. Reed net een ronde te lang door (dacht dat mijn tegenstanders in de 17e ronde gingen pitten, deden ze dat stiekum eerder :X ) maar ik heb een gat van 35 seconden, daar zal iets van 25 van overblijven :P
Ik doe trouwens bij de pitstops de ene keer niet tanken en de keer erna wel tanken. Met een halfvolle tank heb ik het idee dat je auto sneller rijdt (ik reed bv in Seoul de snelste rondetijd met een bina lege tank), nadel is natuurlijk wel dat de 2e pitstop langer duurt omdat je je tank weer heelmaal moet laten vullen. Ik doe er bij de 2e keer max. 70 liter in trouwens, dan kan je net weer vooruit tot een 4e pitstop.
ja met lege tank gaat ook sneller want dat scheelt een hoop gewicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

is er hier misschiem iemand die net als mij een hdd in zijn playstation2 heeft zitten en de orginele versie van gran turismo 4 heeft, en het spel WEL van de hdd kan spelen??

Ik wil graag van de hdd spelen, want dat scheelt zoveel laad tijd, heb het spel gekocht, maar krijg het niet voor elkaar om hem via de hdd te spelen, krijg wel de 1e tekst te zien, (copyright enz.) maar blijft het beeld zwart.

ik begrijp het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy momelt tegen Therkie13 iets over niet crossposten (Verwijderd in "Het Grote PS2 Topic - Part VI") en de google links http://gathering.tweakers...message/23265971#23265971

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, het is niet de bedoeling om lastig te doen!

Ik vond ineens het topic over GT4, en bedacht toen dat ik mijn vraag veel beter hier kon stellen.
Met het antwoord wat ik op "HET GROTE PS2 TOPIC VI heb gekregen ben ik helaas niet verder gekomen.

groeten Therkie13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:34:
[...]

Ik vond ineens het topic over GT4, en bedacht toen dat ik mijn vraag veel beter hier kon stellen.
Met het antwoord wat ik op "HET GROTE PS2 TOPIC VI heb gekregen ben ik helaas niet verder gekomen.

groeten Therkie13
omdat je dan zeker zelf wat moeite moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:34:
[...]

groeten Therkie13
[rml]DaWaN in "[ PS2] Gran Turismo 4 - Deel III"[/rml]
je zou hem een mailtje kunnen sturen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:44:
[...]

omdat je dan zeker zelf wat moeite moet doen?
nou nee, dat is het nou niet echt. Ben met die link van jou gaan zoeken, maar nu ik 3 uurtjes verder ben, is het me nog steeds niet gelukt.

ik ben er echt al een hele tijd mee bezig, maar als het niet lukt, vind ik dat ik best wel om wat hulp mag vragen, daar is zo'n site als deze toch ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
justice_strike schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:13:
is het normaal dat in b-spec als je hem versneld laat spelen dat hij na het pitten weer op normale snelheid doorgaat inplaats van 3x of 2x?
Ja, is normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:58:
[...]

nou nee, dat is het nou niet echt. Ben met die link van jou gaan zoeken, maar nu ik 3 uurtjes verder ben, is het me nog steeds niet gelukt.

ik ben er echt al een hele tijd mee bezig, maar als het niet lukt, vind ik dat ik best wel om wat hulp mag vragen, daar is zo'n site als deze toch ook voor.
Ik kan je zo 3 grotere PS2 forums opsommen die er topics over hebben lopen van meer dan 300 replies. Deze zijn allen via google te vinden ;)
Dit forum is er inderdaad om elkaar te helpen, maar we verwachten wel dat je zelf ook de nodige moeite doet om tot een antwoord en oplossing te komen. Om je even een voorzetje te geven: Google: gran turismo 4 + hdd + working

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:30:
Ik zie dat sommige foto's in een race zijn gemaakt.
Hoe doe je dat? :?
Ik heb alles al uitgepluist maar ik kom niet verder dan de photomode :(
save je replay en laad die in de Replay theater,daar kan je dan foto's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er misschien iemand een lijstje met de wagens die je in de Lightcup mag gebruiken.
Ze mogen maximaal 1100 zijn of zo maar bij de autogegevens (bij het aankopen) staat dat nergens aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:28:
heeft er misschien iemand een lijstje met de wagens die je in de Lightcup mag gebruiken.
Ze mogen maximaal 1100 zijn of zo maar bij de autogegevens (bij het aankopen) staat dat nergens aangegeven.
Moet je gewoon op "buy" drukken. Dan krijg je meer specs tezien van de auto en je kan dan gewoon nog cancel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-

Yngwie-

Murphy was an optimist

Het is hier geen e-mailadres uitwissel dienst

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

heb mn GT4 setje ook eindelijk kompleet >:) let's race!

http://prime.fiberworld.nl/DSC01425.JPG
http://prime.fiberworld.nl/DSC01426.JPG

Resizen voortaan ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 27-04-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
freekweb schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:03:
heb mn GT4 setje ook eindelijk kompleet >:) let's race!

[afbeelding]
[afbeelding]
koel :)
Waar heb je het besteld?
Ik moet de set ook nog krijgen van hardwaretotaal.nl maar ze hebben de stuurtjes nog steeds niet binnen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Misschien kun je ook eens een pic maken van de zijkant, terwijl je er in zit.
De hoek van het stuur lijkt me persoonlijk niet ideaal, maar verder is ie wel ok voor die prijs.

(Oh en resizen is misschien wel makkelijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ZAMoRANo schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:22:
Misschien kun je ook eens een pic maken van de zijkant, terwijl je er in zit.
De hoek van het stuur lijkt me persoonlijk niet ideaal, maar verder is ie wel ok voor die prijs.

(Oh en resizen is misschien wel makkelijk ;))
het stuur staat voor mij precies goed, ben redelijk lang (1m91cm) dus vertekend misschien iets, zal vanaaf ff een pic maken van de zijkant met de courreur erin ;)

btw: setje is gekocht bij www.drgames.nl ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 27-04-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:28:
Suzuki Capucino _O_ Volledig tunen enzovoorts, dan heb je een auto met 200+ pk en net 600kg dacht ik :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heel aardig hoor, maar het haalt het niet bij mijn high tech 'Playseat' natuurlijk :+

Afbeeldingslocatie: http://img10.exs.cx/img10/2956/gt4playseatdeluxe4dx.jpg

Graag uw aandacht voor de zorgvuldig (kuch) op maat gezaagde latjes achter de pedalen voor een optimale positie van de voeten en het schitterende dessin van het zitkussen :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
D³ schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:38:
[...]
Heel aardig hoor, maar het haalt het niet bij mijn high tech 'Playseat' natuurlijk :+

[afbeelding]

Graag uw aandacht voor de zorgvuldig (kuch) op maat gezaagde latjes achter de pedalen voor een optimale positie van de voeten en het schitterende dessin van het zitkussen :P
Lol, en ook dat behang wat het snelheidsgevoel benadrukt vind ik erg goed gevonden. :p

Maar ff serieus. Waar rusten je hielen op? Lijkt me niet gigantisch comfortabel op de lange duur.
Wat wel prettig is is het scherm zo lekker dichtbij, dat vind ik persoonlijk ook een stuk beter dan veraf zoals hierboven bij die Playseat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Sodemietert, die Formula World Championship duurt echt lang :X Totale afstand is iets van 4500 kilometer denk ik. De milage van mijn F1 bak stond na de laatste race op 5001,3 km. Ik had die auto al eens gebruikt voor andere races.
Maar goed, alle races zijn voorbij _O_

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Tokyo R246, 1e plaats. 62 Ronden, 70% A spec, 30% B spec
Super Speedway, 1e plaats. 127 Ronden, 100% A
New York, 1e plaats. 74 Ronden, 100% A
High Speed Rind, 1e plaats. 77 Ronden, 100% A 
Grand Valley, 1e plaats. 62 Ronden, 50% A, 50% B
Circuit de la Sarthe I, 1e plaats. 23 Ronden, 100% A
Cote D'Azur, 1e plaats, 78 Ronden, 100% A
Seoul, 1e plaats. 113 Ronden, 100% A
Infineon Raceway, 1e plaats. 76 Ronden, 100% A
Laguna Seca, 6e plaats. 85 Ronden, 1 rondje gereden.
Twin Ring Motegi, 1e plaats. 64 Ronden, 100% A
Nurburgring Nordschleife, 1e plaats. 15 Ronden, 100% B Spec
El Capitan, 6e plaats. 64 Ronden, 2 ronden gereden
Fuji 2005, 1e plaats. 67 Ronden, 17 ronden A spec, rest B spec
Suzuka, 1e plaats. 53 Ronden, 14 ronden A spec, 39 B spec

Op Laguna Seca en op El Capitan werd ik chagerijnig omdat ik paar keer een bocht uitvloog, dus maar gekapt met beide :+ 'k zal ze binnenkort nog eens proberen op B spec.

Eindstand:
code:
1
2
3
4
5
6
Ikke :P     130 punten
Groen/Geel   67
Zwart/Grijs  54
Zwart/Blauw  50
Rood         47
Blauw/Wit    40

Kan ik eindelijk weer andere races doen ;)

Ik zag dat ik de Polyphony Digital Cup ook nog moet doen, dus ik pak de prijsauto van de Formula World Championship omdat ik zware tegenstand verwacht. Ik kijk wat er aan die Digital Cup meedoet, ermmm, sja... Peugeot 206, Audi S3.... |:( Okee, kan ik ook wel een iets langzamere auto nemen ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

hoe doen jullie et btw met b.v. de 24uurs race? laten jullie dan gewoon de PS2 aanstaan of is er een ander handigheidje voor? Of kan ik mn PS2 gewoon een paar dagen aan laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
King Nothing schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:09:
[...]

Suzuki Capucino _O_ Volledig tunen enzovoorts, dan heb je een auto met 200+ pk en net 600kg dacht ik :)
De EA11R van mij wilt niet verder dan 126bhp, weet dus niet hoe je bij 200bhp komt.

gekocht vanwege Intial D 4th stage :P

[ Voor 8% gewijzigd door PhuSioN op 28-04-2005 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:02:
hoe doen jullie et btw met b.v. de 24uurs race? laten jullie dan gewoon de PS2 aanstaan of is er een ander handigheidje voor? Of kan ik mn PS2 gewoon een paar dagen aan laten staan?
Je kan je PS2 aan laten staan maar je kan tijdens een pitstop ook saven als het goed is!

Die lightcup in de profesional hall heb ik een Honda S800 Race car voor gebruikt, had ik ergens gewonnen en kon er die races prima mee winnen, is een oudje maar reed prima

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:52
Dat wil ik inderdaad wel even weten of je kan saven. Ik wil namelijk alles zelf gaan rijden, en dan zou het wel een erg handige optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:37:
[...]

Je kan je PS2 aan laten staan maar je kan tijdens een pitstop ook saven als het goed is!

Die lightcup in de profesional hall heb ik een Honda S800 Race car voor gebruikt, had ik ergens gewonnen en kon er die races prima mee winnen, is een oudje maar reed prima
mja ben dus bezig met endurance mode, en daar zitten wel heel wat races tussen die ik niet in een paar uur uit kan spelen, dus moet de PS2 aan laten staan. Is dat schadelijk voor de PS2 of zijn er hier meedere mensen die dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

bassio schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:10:
Dat wil ik inderdaad wel even weten of je kan saven. Ik wil namelijk alles zelf gaan rijden, en dan zou het wel een erg handige optie zijn.
Saven kan niet onderweg. Als je de 24 uur races start moet je die ook in 1x uitrijden.
freekweb schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:18:
[...]

mja ben dus bezig met endurance mode, en daar zitten wel heel wat races tussen die ik niet in een paar uur uit kan spelen, dus moet de PS2 aan laten staan. Is dat schadelijk voor de PS2 of zijn er hier meedere mensen die dat doen?
Die van mij staat soms 3 tot 4 dagen non stop aan, geen enkel probleem. Ik heb nog 1 van de eerste generatie, ik heb het Gran Turismo 3 pack gekocht toen GT3 net uit was.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Vraagje: als je een Logitech GT Force (GT3 stuur) gebruikt kun je kiezen uit 'amateur', 'professional' en 'simulation'. Wat is hier het verschil tussen? Heb na aardig wat amateur ook de andere geprobeerd maar ik merk geen verschil eigenlijk.
ZAMoRANo schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:01:
Maar ff serieus. Waar rusten je hielen op? Lijkt me niet gigantisch comfortabel op de lange duur.
Klopt ik leg meestal iets onder mn hielen, opgevouwen handdoek oid.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De spoilers die je op je bolide kan plaatsen (bij GT Auto) ... hebben die echt effect op de downforce of zijn deze puur voor de 'looks'? :?
Ik vind 't zonder spoilers mooier trouwens maar als 't echt helpt is het wel handig misschien om er eentje op te plakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

als er geen 1 op zit kan je d.m.v. zo'n spoiler wél je boel tunen dus lijkt het me ook degelijk invloed hebben !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Je kunt wanneer je een spoiler hebt geplaatst de downforce aanpassen... Heeft wel degelijk effect dus...

[ Voor 5% gewijzigd door Tovenaar op 29-04-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Ik had nogal wat pech de laatste dagen. Heb het spel net een week, maar koop steeds de verkeerde auto's. Opnieuw laden heeft geen zin, want die auto heb je al. Gelukkig gister ff wat doekoe verschaft in de rally d'capri. Nu kan ik tenminste een nieuwe auto kopen die nog goed rijdt voor bijvoorbeeld de FR en MR races.
Bedankt voor de tip.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmurcielago schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:50:
Ik had nogal wat pech de laatste dagen. Heb het spel net een week, maar koop steeds de verkeerde auto's. Opnieuw laden heeft geen zin, want die auto heb je al. Gelukkig gister ff wat doekoe verschaft in de rally d'capri. Nu kan ik tenminste een nieuwe auto kopen die nog goed rijdt voor bijvoorbeeld de FR en MR races.
Bedankt voor de tip.
Je kan die auto die je met die rally wint ook goed gebruiken in een aantral races, sowieso in de special condtions en in de japan en professional hall zijn er ook wel een paar races te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:04:
[...]

Je kan die auto die je met die rally wint ook goed gebruiken in een aantral races, sowieso in de special condtions en in de japan en professional hall zijn er ook wel een paar races te doen!
dat weet ik, heb nu de race-resultaten daarvan gewist, en kan nu weer meedoen en de auto winnen

ff wat anders, gebruiken jullie ook NOS? ik vind het uitermate handig, vooral als er auto's bij je weg dreigen te rijden omdat ze net wat meer pk's hebben. Erg nuttig dus.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmurcielago schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:50:
Bedankt voor de tip.
Helpt het niet als je de 'autosave' uitzet?? Of slaat hij de garage op zodra je een nieuwe auto heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-

Yngwie-

Murphy was an optimist

djmurcielago schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:10:
[...]
ff wat anders, gebruiken jullie ook NOS? ik vind het uitermate handig, vooral als er auto's bij je weg dreigen te rijden omdat ze net wat meer pk's hebben. Erg nuttig dus.
NOS is voor mietjes :+ Maar effe serieus, NOS heb ik nog voor geen 1 auto aangeschaft. Vind het niet echt in dit spel passen, iets teveel NFS:U gehalte imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Die 206 Challenge is inderdaad een pittige zeg :) Voor de 5 races heb ik in totaal 699 A Spec punten erbij gekregen, en dan reed ik nog in een 206 WRC bak.
2CV challenge is ook leuk, turbo erop en je haalt een schokkende 91km/h als topsnelheid :D Won er wel een geile roze 2CV mee :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Yngwie- schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:17:
[...]

NOS is voor mietjes :+ Maar effe serieus, NOS heb ik nog voor geen 1 auto aangeschaft. Vind het niet echt in dit spel passen, iets teveel NFS:U gehalte imho :P
Dat was dus ook mijn eerste gedachte.. Heb als laatste GT, GT1 gespeeld :+ Speelde gister na jaren GT bij een vriend GT4.. Vind die nitro ook niet echt passen maja.. Dat zal wel weer een kwestie van smaak zijn.
GT is eigenlijk van begin af aan al geen Tune-game geweest.. |:(
Maja, verder supermooi spel! Was weer lang geleden.. En heerlijk om weer eens te spelen. Veel nieuwe (ook nieuwe oude :) ) wagens erbij en graphics zijn :Y)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
mja ben ik lekker klaar mee.

Zit ik op dag 699 met 4.700.000 dus ik kon 1 van de 2 zwarte cars kaufen, maar de ander (kosten 2.5 ps ofzo) dus niet :( Wanneer gaat de aanbieding weg? En waarom zie ik er maar 2? er waren toch 4 zwarte cars?

* Roberto start nog snel een endurance en hoopt dat ik nog die 2e kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
King Nothing schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:20:
Die 206 Challenge is inderdaad een pittige zeg :) Voor de 5 races heb ik in totaal 699 A Spec punten erbij gekregen, en dan reed ik nog in een 206 WRC bak.
2CV challenge is ook leuk, turbo erop en je haalt een schokkende 91km/h als topsnelheid :D Won er wel een geile roze 2CV mee :P
Ja dat was grappig :D die roze 2 CV 8)7 jeuj mijn favo collectors item :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:38:
[...]

[afbeelding]

Zo dicht bij de tv lijkt me niet gezond en lijkt me ook niet plezierig om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-

Yngwie-

Murphy was an optimist

RS_003 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:28:
mja ben ik lekker klaar mee.

Zit ik op dag 699 met 4.700.000 dus ik kon 1 van de 2 zwarte cars kaufen, maar de ander (kosten 2.5 ps ofzo) dus niet :( Wanneer gaat de aanbieding weg? En waarom zie ik er maar 2? er waren toch 4 zwarte cars?

* Yngwie- start nog snel een endurance en hoopt dat ik nog die 2e kan kopen.
Iedere 700 dagen begint de verkoop van 2e hands auto's weer van voren af aan. Als je nu nog een race moeten rijden, kost dat weer een dag en heb je deze ronde helaas pech. Je zult dan weer 693 dagen moeten wachten (auto's zijn een hele week beschikbaar)

De overige twee auto's staan niet bij de late 90's maar bij de early 90's en kosten ook maar ruwweg de helft (rond de 1.3miljoen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 08:12
heb al een tijdje niet meer gepost in t topic, en ook al een tijdje niet meer gespeeld, nogal druk met nieuwe baan :D

naja volgende week vakantie dus dan moet ik wel weer genoeg tijd hebben om te spelen :)

zijn er trouwens mensen die wat gewnnen hebben met de gt4challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Yngwie- schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:09:
[...]

Iedere 700 dagen begint de verkoop van 2e hands auto's weer van voren af aan. Als je nu nog een race moeten rijden, kost dat weer een dag en heb je deze ronde helaas pech. Je zult dan weer 693 dagen moeten wachten (auto's zijn een hele week beschikbaar)

De overige twee auto's staan niet bij de late 90's maar bij de early 90's en kosten ook maar ruwweg de helft (rond de 1.3miljoen )
Nja dan koop ik die 2 early 90's maar + 1 late 90

Moet ik weer 700 dagen wachten op de GT one :( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Wat is nu een beetje een goede tactiek om in het begin al de B-spec modus te trainen? Dus als je nog niet zo heel veel geld hebt :P Of wordt dit pas effectief / nuttig als je met Ai klasses gaat rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Crash schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:00:
Wat is nu een beetje een goede tactiek om in het begin al de B-spec modus te trainen? Dus als je nog niet zo heel veel geld hebt :P Of wordt dit pas effectief / nuttig als je met Ai klasses gaat rijden?
Ik heb nadat ik de Beginner Races allemaal zelf goud gehaald heb gewoon mijn B-Spec rijder ook alle Beginner Races laten doen. Daarna ook wat van de Japanese races, gewoon elke keer als ik er een paar gedaan heb laat ik hem dezelfde races rijden. Laat hem trouwens wel in zo veel mogelijk verschillende auto's en type auto's (FR, 4WD en dergelijke) rijden, en op zo veel mogelijk verschillende circuits.
Eigenlijk is B-Spec daar helemaal nog niet nuttig omdat de races toch maar heel kort duren, maar ik vind t wel leuk om mijn B-Spec behoorlijk goed te krijgen (nouja, goed...).

[ Voor 10% gewijzigd door Wekko306 op 30-04-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Grutjes, de Opel Speedster challenge is moeilijk :X
Ik heb een Speedster turbo gekocht, volledig getuned en elke race is 200 A spec punten. 2 Races gewonnen met heel veel moeite.
Effin, d'r is nog een Speedster, dus die maar gekocht ("per ongeluk" niet gesaved voordat ik de PS2 resette, dus alleen die Speedster Turbo was er, tuning was *poef* weg ;) ) Da's een gewone Speedster, 300kg lichter dan de turbo versie. Die volledig getuned, kan ik verdikke nog niet winnen :/ Ik lag op Suzuka East 2 seconden voor en reed net zo hard als de ronde ervoor, komt er opeens een Speedster mij met een noodgang voorbij racen :X OMFG, die had op de finish anderhalve seconde voorsprong 8)7 Ik zit me echt af te vragen waar die bak die snelheid vandaan haalde zeg.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
NOS misschien?
Dat wilde ik eigenlijk nog vragen, of je tegenstanders en B-Spec wel eens NOS gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Haha zag net de GT4 challenge bij Gammo waar ze de rondes van de winnaars lieten zien (op Infineon - 1:35 dacht ik met de 350Z). Bij bochten gewoon hard in de muren knallen, vol over het gras en dat soort ongein. Best wel lame eigenlijk, hoog tijd voor damage Kaz!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
hoog tijd voor de beoordeelaars van die replays te ontdoen van hun taken. GDVR als je dat nog legaal rijden noemt. BOeHOEE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Nou mijn Toyota Minolta 88C-V Racecar is met de 24h van de nurburgring bezig op B-spec. Lig nu 17 laps voor op d rest en heb nu 13 uur gereden.

:P

Bij Professional Hall de Gran Turismo World Championship winnen is met een getunede Toyota Minolta trouwens een eitje......(1138bhp :P ).

/edit

Ruk trouwens dat je na elke pitstop weer in 1x mode zit. Moet elke keer weer handmatig 3x aangeven. Ach ja, het houd me van de straat ;)

[ Voor 21% gewijzigd door max op 01-05-2005 00:11 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste