[PS2] Gran Turismo 4 - Deel III

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.651 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Blue2k in Forza Topic

Mijn korte 'review' en een vergelijking tussen Forza Motorsports voor de xbox en GT4 voor de PS2. Voor degene die nieuwschierig zijn naar forza. Ik ben iniedergeval blij dat ik morgen de GT4 dvd weer in de PS2 kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Nou 24h van Nurburgring zijn klaar en ik heb mijn Polyphony Formula Gran Turismo.

Iemand enig idee waar ik andere banden voor dat ding kan krijgen? Zitten standaard racing mediums op en ik wil hardere banden.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Fire_escape schreef op zondag 01 mei 2005 @ 09:29:
Nou 24h van Nurburgring zijn klaar en ik heb mijn Polyphony Formula Gran Turismo.

Iemand enig idee waar ik andere banden voor dat ding kan krijgen? Zitten standaard racing mediums op en ik wil hardere banden.
Je kan geen andere banden kopen :)
Welke kleur F1 heb je?

"Ik" ben bezig met de Nurburgring 4 uur endurance. Corvatte C5R tegen een Jaguar dinges :P , Holden Commodore, Mercedes C55 AMG ofzo, VX220 en een Skyline GTR34. Eitje :z Is nu een uur bezig en "ik" lig 5 minuten voor op de VX220, de rest is al gelapt.
Vannacht de Tsukubu 9 uur gedaan, ook met de C5R. Dat was een beetje overkill tegenover de andere auto's :/ Iets van 60 ronden voorsprong op de nummer 2. Tegenstand bestond uit een NSX, RX7 en wat "el cheapo" Alfa's :P

Ik zit net over 75% trouwens. Gisteravond maar steeds races doen omdat ik er bijna aanzat en ik me af zat te vragen welke auto je krijgt bij 75%... Je krijgt dus geen 1 en eigenlijk wist ik dat ook wel |:(

[ Voor 14% gewijzigd door King Nothing op 01-05-2005 11:35 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
dat is ook toevallig zeg. Ik ben nu ook bezig (bspec that is) aan de 4uurs race op de Nordschleife. Nog 1h 20 te gaan. Ik laat hem doen met de Nissan group C uit 1992. Al 4 rondes voorsprong. Best wel lelijk zo. Maar ja, ik ga echt niet meer van de lange afstandsraces zelf doen. In GT3 heb ik ze wel gedaan. Dus nu mag ik ze wel bspeccen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

En gewonnen :Y) Met gemak :/ 3 Ronden voorsprong op de nr 2.
Ik denk dat ik vanavond ofzo die 4 uur endurance voor Mazda MX5's ga doen :) Die's wel lachen denk ik, was'ie iig in GT3 wel.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

King Nothing schreef op zondag 01 mei 2005 @ 11:34:
[...]

Je kan geen andere banden kopen :)
Welke kleur F1 heb je?

"Ik" ben bezig met de Nurburgring 4 uur endurance. Corvatte C5R tegen een Jaguar dinges :P , Holden Commodore, Mercedes C55 AMG ofzo, VX220 en een Skyline GTR34. Eitje :z Is nu een uur bezig en "ik" lig 5 minuten voor op de VX220, de rest is al gelapt.
Vannacht de Tsukubu 9 uur gedaan, ook met de C5R. Dat was een beetje overkill tegenover de andere auto's :/ Iets van 60 ronden voorsprong op de nummer 2. Tegenstand bestond uit een NSX, RX7 en wat "el cheapo" Alfa's :P

Ik zit net over 75% trouwens. Gisteravond maar steeds races doen omdat ik er bijna aanzat en ik me af zat te vragen welke auto je krijgt bij 75%... Je krijgt dus geen 1 en eigenlijk wist ik dat ook wel |:(
Das wel ruk dat je geen andere banden kunt kopen. Deze zijn na een rondje of 12 al op.

Ik heb een blauw/witte F1 wagen. Beetje BMW-Williams F1 kleurtjes. :)

[ Voor 3% gewijzigd door max op 01-05-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
King Nothing schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:32:
En gewonnen :Y) Met gemak :/ 3 Ronden voorsprong op de nr 2.
Ik denk dat ik vanavond ofzo die 4 uur endurance voor Mazda MX5's ga doen :) Die's wel lachen denk ik, was'ie iig in GT3 wel.
Hier 4 ronden voorsprong op nummer 2. Maar ja 1152 PK he. Die winner car rijdt trouwens best goed voor zijn leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb die tijdsgebonden endurance races gewoon met een AR max tijdscheat gedaan, 24H races duurden zo'n 45 minuten. Dikke mik dat ik m'n toch al oude PS2 al die extra uren aan laat staan. Scheelt ook nog eens een hoop energie, wat ben ik toch milieu bewust bezig :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
AR max tijdscheat?

Btw, die missie dat je in de slipstream van die skylines moet gaan zitten, driving mision 23 geloof.
Die is echt onmogelijk. Snelste tijd was 1 sec achter nr 1... maar verder dan dat kom ik echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

OMFG :X
Ik was net even aan het spelen met een Chaparral 2D race Car '67. Wat een bak zeg _O_ 3 Versnellingen lijkt niet zo denderend, ow ow ow wat was dat een foute gedachte. Optrekken doet'ie niet snel, maar als je de versnellingen op 25 zet en je hebt die bak met turbo stage 4 dan haalt'ie een topsnelheid van 442.21km/h _O_ In de 1e rijdt'ie bijna 200, in de 2 net over de 300 en dan sleurt'ie door naar de topsnelheid van 442. Wtf :D

Heb die andere Chaparral ook gekocht trouwens, ben benieuwd wat die kan qua topsnelheid :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
RS_003 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:46:
AR max tijdscheat?

Btw, die missie dat je in de slipstream van die skylines moet gaan zitten, driving mision 23 geloof.
Die is echt onmogelijk. Snelste tijd was 1 sec achter nr 1... maar verder dan dat kom ik echt niet :(
Ja daar hebben ontzettend veel mensen problemen mee, inclusief ikzelf. Bij mij hielp het om deze video te bekijken en vervolgens hetzelfde na te doen.

http://www.davidanderson.org.uk/files/GT4/famine-m23.wmv

Meer (moeilijke) missies staan hier: http://www.davidanderson.org.uk/gt4_videos.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Mjah, die andere Chaparral rijdt "maar" 430km/h :P

Met die 2D haalde ik op Testcourse 1.26.007
Fire_escape schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:54:
[...]

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=61971

Zal wel iets GameShark achtigs zijn ofzo. Gewoon via een stukje hardware een code inkloppen en de game hacken.

:/
Cheaten is lame, zo cheaten is nog lamer :/.

[ Voor 65% gewijzigd door King Nothing op 01-05-2005 23:07 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=61971

Zal wel iets GameShark achtigs zijn ofzo. Gewoon via een stukje hardware een code inkloppen en de game hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
King Nothing schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:52:
Mjah, die andere Chaparral rijdt "maar" 430km/h :P

Met die 2D haalde ik op Testcourse 1.26.007
[...]

Cheaten is lame, zo cheaten is nog lamer :/.
Je bent toch een beetje dief van eigen portemonnee als je zo door het spel gaat, aangezien de duur van het spel beduidend korter wordt.
Maargoed, iedereen moet zelf weten wat hij/zij met zijn/haar geld doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ik hou de wagens liefst origineel. Alleen als ik iets moet winnen dan gooi ik turbo's enzo erop. Die Chapparel haalt ongetuned 338 km op Le Mans. Niet gek voor een auto met een 3 bak uit 1967. Hij stuurt ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog lekker bezig met de special conditions races, nu ik ben bezig ben met Hard heb ik maar eens een turbo in mijn Subaru gehangen en gaan we weer lekker verder met racen. :)
Ik wou eens polsen wat iedereen vindt van de te winnen auto's, over het algemeen vindt ik de auto's die je wint helemaal niet zo bijzonder en heb je er ook erg weinig aan.
In de Special Conditions heb ik een tig rally auto's gewonnen en in de andere hall's beginner, professional, Japan en American tot nu toe valt het ook wel tegen vindt ik, je kan beter zelf auto's kopen want met de auto's die je wint kan je weer amper andere races doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Nee, zeg dat wel :(

Ik heb nu al 4 van die nisan Z350 gewonnen.
en wel 5 of 6!!!! Ford GT's waarbij alleen de GT 40 nog een beetje een leuke auto is. :'(

Lekker hoor, je wint die rot auto zelfs in de extreme vents hal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
kutkip schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:25:
[...]

Ja daar hebben ontzettend veel mensen problemen mee, inclusief ikzelf. Bij mij hielp het om deze video te bekijken en vervolgens hetzelfde na te doen.

Meer (moeilijke) missies staan hier: http://www.davidanderson.org.uk/gt4_videos.htm
Thx ik ga het eens met die filmpjes proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat filmpje van de S6 license test (die ice track), hij glijdt er doorheen alsof hij op rails rijdt, overal net de randen missend etc... zou dat komen omdat hij in 3rd person rijdt? Ik rijd altijd in 1st person, maar ik heb het vermoedn dat dat moeilijker is, als ik dit zo zie.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
EfBe schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:08:
Dat filmpje van de S6 license test (die ice track), hij glijdt er doorheen alsof hij op rails rijdt, overal net de randen missend etc... zou dat komen omdat hij in 3rd person rijdt? Ik rijd altijd in 1st person, maar ik heb het vermoedn dat dat moeilijker is, als ik dit zo zie.
Een stuurtje helpt daar misschien ook wat mee, aangezien ik het daar ook een stuk makkelijker mee vindt om de bochten goed aan te snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of die auto waarmee hij rijdt Hyunday Accent Rally Car :? zo te zien is erg goed op ijs!
Thuis eens proberen want ik wordt altijd helemaal gestoord van die ice/snow races en ik moet die beiden nog op hard! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
die ice en snow races op hard heb ik met de rally impreze gedaan. 403 pk. Veel wallriden dat wel. Niet echt mooi, maar ja je moet wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Code voor Action Replay Max - staat hier onder 'Ultra fast timer'

Zoals gezegd een 24H race duurt zo'n 45 minuten op 3x B-Spec. Mooi is dat alleen de timer sneller gaat, waardoor je veel minder rondjes rijdt (je doet bijv. 60m over een rondje, noem maar wat) en dus ook minder hoeft te pitten - nog minder werk (af en toe op een knop drukken is al zwaar hoor ;)). Gebruik ik die AR Max ook nog eens, ideaal voor dit soort dingen.

Had overigens een Oranje F1 wagen de eerste keer, top :)
Rally doe ik ook altijd in 3rd person (rest van de game 1st), op 1 of andere manier gaat zo'n rally dan veel beter.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
kutkip schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:25:
[...]

Zeer handige en leerzame links om die missies een beetje te bestuderen, wat me opvalt is dat je bij die demo-filmpjes 2 third-person views hebt (een dichtbij en een wat verder af) dit was bij GT4 prologue ook zo, maar bij de europese van GT4 versie dus niet :? Die verre 3rd person view lijkt me erg handig omdat je dan wat meer overzicht hebt... Is er geen manier om deze view te krijgen?

Kan je trouwens bij 1-lap magic niet ervoor zorgen dat je sneller kan starten? Bij die laatste moet je 2 minuten wachten :X echt irritant als je een foutje maakt en het opnieuw wilt proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik heb vandaag nog even lopen spelen met de foto mode. Zijn wel paar mooie foto's uitgekomen, al zeg ik het zelf :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57873/thumb.jpg
Maar agent, ik had echt 2 seconden afstand :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57872/thumb.jpg
Pff, die bumperklevers tegenwoordig :+

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57871/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57869/thumb.jpg
Audi RS6 op 2 wielen :Y)

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Nippletwister schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:33:
[...]

Zeer handige en leerzame links om die missies een beetje te bestuderen, wat me opvalt is dat je bij die demo-filmpjes 2 third-person views hebt (een dichtbij en een wat verder af) dit was bij GT4 prologue ook zo, maar bij de europese van GT4 versie dus niet :? Die verre 3rd person view lijkt me erg handig omdat je dan wat meer overzicht hebt... Is er geen manier om deze view te krijgen?

Kan je trouwens bij 1-lap magic niet ervoor zorgen dat je sneller kan starten? Bij die laatste moet je 2 minuten wachten :X echt irritant als je een foutje maakt en het opnieuw wilt proberen :(
Ik ben dus niet de enige die de meerdere camera's in de Japanse en Amerikaanse versie is opgevallen. In car blijft toch het echste :)

Volgens mij kun je dat niet skippen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:09:
[...]

Ik ben dus niet de enige die de meerdere camera's in de Japanse en Amerikaanse versie is opgevallen. In car blijft toch het echste :)
Neen, was mij ook al eerder opgevallen in car is welk de meest realistische view maar niet altijd de handigste! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Heeft er iemand wel eens zonder benzine gestaan tijdens een endurance b.v. ? Vraag me af wat er dan gebeurt namelijk, kan je dan niet meer verder rijden, en is de race afgelopen, of kan je dan b.v. stapvoets naar de pit rijden?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Zal dit spel ooit voor de pc verschijnen?
Consoles boeien me totaal niet,maar dit spel vind ik absoluut een topper!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melly schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:26:
Zal dit spel ooit voor de pc verschijnen?
Consoles boeien me totaal niet,maar dit spel vind ik absoluut een topper!!
das jammer voor je

edit: nee dus

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Laatst online: 22-12-2020
reuzekind schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:28:
Heeft er iemand wel eens zonder benzine gestaan tijdens een endurance b.v. ? Vraag me af wat er dan gebeurt namelijk, kan je dan niet meer verder rijden, en is de race afgelopen, of kan je dan b.v. stapvoets naar de pit rijden?
Nog niet en ben het ook niet van plan ook. Ik denk dat je automatisch een d.n.f wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
volgens mij ga je dan met slakkentempo naar de pits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

reuzekind schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:28:
Probeer het eens en vertel je ervaringen hier :+

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
Volgens mij kan je dan maar maximaal 60 ofzo (kan ook 60 mph zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat een keer meegemaakt met een endurance event. Net even 1 ronde te lang doorijden met de tank op nul. Je moet dan op de speedlimiter naar de pits. ;( Maar nog altijd beter dan uitvallen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

MarcoM schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:39:
volgens mij ga je dan met slakkentempo naar de pits.
Klopt, met 80km/u.

Heb ff geprobeerd in een niets zeggende race (24h van Nurburgring), had toch al 4 ronden voorsprong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn die special licenses kinderlijk eenvoudig, bij een (citta di aria of iets dergelijks, met een trage alfa) zat ik de eerste keer direct 3 seconden onder de norm tijd voor goud. Nu overal na 1 of 2 keer rijden zilver of goud. Dat was in GT3 wel anders :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( :'( :'( Tijdens het rijdens van de Europe Classic Car League blijft m'n PS2 hangen in het laden van de 3e race. Ik krijg een rode circel te zien tijdens het laden, en daarna gaat ie niet verder!? Iemand een verklaring hiervoor? Ik heb nog nooit laadproblemen gehad met orig. games / GT4

edit:
Als ik de tracks apart zonder tournament opstart laden ze wel?!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 07:24:
Wat zijn die special licenses kinderlijk eenvoudig, bij een (citta di aria of iets dergelijks, met een trage alfa) zat ik de eerste keer direct 3 seconden onder de norm tijd voor goud. Nu overal na 1 of 2 keer rijden zilver of goud. Dat was in GT3 wel anders :9.
No offence, maar dit soort gelul geloof ik geen reet van. Ik ben niet een van de allerbesten, maar je maakt mij niet wijs dat je met alle special licenses nauwelijks moeite had. Alleen al die audi rit over de infineon raceway is niet echt simpel, laat staan die 1e ijsrit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
EfBe schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:01:
[...]

No offence, maar dit soort gelul geloof ik geen reet van. Ik ben niet een van de allerbesten, maar je maakt mij niet wijs dat je met alle special licenses nauwelijks moeite had. Alleen al die audi rit over de infineon raceway is niet echt simpel, laat staan die 1e ijsrit.
Op de races op onverhard terrein na, zijn de licenses wel vrij makkelijk. Ik haal meestal bij de 1e poging silver en soms zelfs goud. Zeker de licensetests waar je een hele ronde moet rijden haal ik meestal meteen goud.
Ik vind alleen dat het er veel te veel zijn. 16 tests x 5 licenses is mij iets te gortig als verplichte kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:41:
:'( :'( :'( Tijdens het rijdens van de Europe Classic Car League blijft m'n PS2 hangen in het laden van de 3e race. Ik krijg een rode circel te zien tijdens het laden, en daarna gaat ie niet verder!? Iemand een verklaring hiervoor? Ik heb nog nooit laadproblemen gehad met orig. games / GT4

edit:
Als ik de tracks apart zonder tournament opstart laden ze wel?!
Lekker dan... ik ben nu op een 2e memcard dezelfde race aan het rijden, en nu draait / laad alles zonder problemen?! Verrote savegame?! Ik kan nu weer alles overnieuw halen |:( wel handig is dat ik alle getunede wagens voor inkoopprijs kan traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die license in de audi R8 over de infineon raceway had ik zilver, je moet het gewoon rustig aan doen. Dat geldt zeker voor die ice arena met die hyundai. Op tijd remmen, kort door de bocht en dan het gas er weer op. Als je dat goed doet, is hij echt niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:01:
Bij die license in de audi R8 over de infineon raceway had ik zilver, je moet het gewoon rustig aan doen. Dat geldt zeker voor die ice arena met die hyundai. Op tijd remmen, kort door de bocht en dan het gas er weer op. Als je dat goed doet, is hij echt niet zo moeilijk.
Ik heb beide wel tig keer opnieuw gedaan... :X (voor silver dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een stuur voor de ps2, als je met een controller racet dan lijkt me dat ook een stuk moeilijker. Maar ach, al doende leert men, ik ben ook ooit zo begonnen in GT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 17:31
Na een aardig aantal uurtjes spelen zit ik nu op ruim 42% en ben ik nog even aan t sparen voor de 4 zwarte auto's.

Hiervoor maar wat endurance races gestart... Het bleek dat mijn toyota minolta die de meesten wel zullen kennen niet snel genoeg was bij de echte race auto's, dus heb ik de formule 1 wagen maar ingezet :)
Die rijdt iedereen dus met gemak naar huis, maar na afloop wilde ik wat olie verversen...

Dat gaat dus niet :|
Blijft de olie van die wagen gewoon altijd goed of moet je er maar mee leven dat het aantal pk zakt per race?

Zijn er eigenlijk nog meer redenen om die 4 auto's te kopen dan "dat het wel leuk is om ze te hebben" en "dat ze er wel leuk uit zien"?

Dan nog iets over die B-Spec rijder:
hij heeft blijkbaar eigenschappen (op een schaal van 0 tot 100?) die hij krijgt door allerlei races te rijden of zo?
Hangt dat af van hoe vaak je hem laat rijden? (Lijkt me wel...) Maar moet hij bijv. ook op zoveel mogelijk banen rijden of met zoveel mogelijk soorten auto's?

Jammer dat je hem niet een snelcursus creatief inhalen of beuken kunt geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
IntToStr schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:48:
Dat gaat dus niet :|
Blijft de olie van die wagen gewoon altijd goed of moet je er maar mee leven dat het aantal pk zakt per race?
De olie blijft gewoon goed bij de F1 car.
IntToStr schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:48:
Dan nog iets over die B-Spec rijder:
hij heeft blijkbaar eigenschappen (op een schaal van 0 tot 100?) die hij krijgt door allerlei races te rijden of zo?
Hangt dat af van hoe vaak je hem laat rijden? (Lijkt me wel...) Maar moet hij bijv. ook op zoveel mogelijk banen rijden of met zoveel mogelijk soorten auto's?
Ja dat klopt. Je moet hem zoveel mogelijk banen laten rijden in zoveel mogelijk verschillende auto's (en type auto's zoals MR) laten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD !!!! :( :( :( :(

focking gt4 cd kapot, hij loopt vast zodra ik naar garage ga zowel in arcade als granturismo mode !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er missie 34 al gehaald? (met de Mercedessen op de Nurburgring).
Kan die dan eens de tussentijden posten zodat ik een refrentie heb hoeveel sneller ik in elke sector nog moet.
bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 17:31
Nu ik daar missie zie staan...

Ik was bezig met missie 11: 3 rondjes met een oude toyota in new york rondrijden.
Wilde maar net niet lukken telkens door een klein foutje, dus ga ik die video's bekijken die ergens een paar blz terug staan.

Nu blijkt dat ik veel sneller reed dan die gast, maar hij haalt die auto's met gemak in :?

Is de europese nou zo veel moeilijker of zo?

Beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten wel verschillen in tussen die versies, maar zo groot kunnen die niet zijn, lijkt me...

Die driving mission 34 is echt moeilijk, je kunt je haast geen enkele fout veroorloven. Hier wat tussentijden:

+1'42.033
+1'32.514
+1'25.038
+1'13.145
+1'01.024
+50.270
+35.983
+29.234
+23.795
+13.007
+4.613
-0.768

Overall time: 9'16.162
AI car time: 9'16.930

Ik ben nu begonnen aan het Formula GT championship in extreme events met een Minolta. Getuned met een turbokit stage 4, tot nu toe alleen de eerste race gereden. Gewonnen met twee rondes voorsprong :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 11:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Zo, het is nu iets meer dan 2 maanden geleden dat GT4 in Nederland uitkwam en ik speel het nog steeds met veel plezier. :)

Heb nu zelf alle races gehad, behalve het "Formula GT World Championship" van 15 lange races tegen F1 wagens. Ben wel van plan alle races zelf te starten, maar vermoedelijk na een eerste stint laat ik de eer aan mijn B-spec rijder. (ben benieuwd of die dat aankan)

Zit nu op 92.6% en heb 705 wagens in mijn garage, waarvan heel weinig dubbele (veel tweedehandse gekocht). Ben vooral gegaan voor de 10km versies en speciale kleuren. B)
Heb wel alle kampioenschappen op goud, maar ook nog zeker een 25-tal losstaande races die ik nog moet winnen. De endurances heb ik vooral door mijn B-spec rijder laten rijden (10 tot 15 rondjes vind ik wel genoeg per race).

Verdere stats:
code:
1
2
3
4
5
A-spec points:   18209      |   B-spec Skill   : 7523
A-spec Mileage:  6.779 Km   |   B-spec Mileage : 21.185 Km
Licences:        80x Goud   |   Machine        : 88
Win percentage:  75.2%      |   Course         : 76
                            |   Battle         : 74

Op naar de 100% en de zwarte F1. :P

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Chrasher schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:37:
Zo, het is nu iets meer dan 2 maanden geleden dat GT4 in Nederland uitkwam en ik speel het nog steeds met veel plezier. :)

Heb nu zelf alle races gehad, behalve het "Formula GT World Championship" van 15 lange races tegen F1 wagens. Ben wel van plan alle races zelf te starten, maar vermoedelijk na een eerste stint laat ik de eer aan mijn B-spec rijder. (ben benieuwd of die dat aankan)

Zit nu op 92.6% en heb 705 wagens in mijn garage, waarvan heel weinig dubbele (veel tweedehandse gekocht). Ben vooral gegaan voor de 10km versies en speciale kleuren. B)
Heb wel alle kampioenschappen op goud, maar ook nog zeker een 25-tal losstaande races die ik nog moet winnen. De endurances heb ik vooral door mijn B-spec rijder laten rijden (10 tot 15 rondjes vind ik wel genoeg per race).

Verdere stats:
code:
1
2
3
4
5

Kappe, heb je tijd te veel ofzo?? 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de laatste tijd meer op PC dan op PS2 en ben zodoende pas op 25% aanbeland,
ga eens kijken of die endurance te doen zijn, kan ik misschien ook eens B-spec gebruiken heb ik tot nu toe niet gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Chrasher schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:37:

Verdere stats:
code:
1
2
3
4
5

Met een Formula Gran Turismo is dat championship goed te doen. Wanneer je je pitstops goed plant win je bijna elke race zonder zelf ook maar een milimeter gereden te hebben. Enige die ik lastig vond was de race op de Motegi Speedway, iets van 120 laps ofzo. Pitstops maken en plannen was nogal lastig.

/edit

Bugcheck:

Op circuit de la Sarthe II (24 uurs race):

Op het lange rechte stuk (zonder de chicanes) vliegt mijn auto in B-spec opeens tegen de vangrail aan en bijft daar dan tegen aan rijden. Meestal gebeurt dit wanneer ik aan het inhalen of in gevecht met een andere auto ben.

Nog meer mensen die hiervan last hebben. Ik heb het met de F1 car en de Toyota Minolta racer. De Sauber Mercedes C9 Race Car lijkt er geen last van te hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door max op 09-05-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Fire_escape schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:06:
[...]

Met een Formula Gran Turismo is dat championship goed te doen. Wanneer je je pitstops goed plant win je bijna elke race zonder zelf ook maar een milimeter gereden te hebben. Enige die ik lastig vond was de race op de Motegi Speedway, iets van 120 laps ofzo. Pitstops maken en plannen was nogal lastig.

/edit

Bugcheck:

Op circuit de la Sarthe II (24 uurs race):

Op het lange rechte stuk (zonder de chicanes) vliegt mijn auto in B-spec opeens tegen de vangrail aan en bijft daar dan tegen aan rijden. Meestal gebeurt dit wanneer ik aan het inhalen of in gevecht met een andere auto ben.

Nog meer mensen die hiervan last hebben. Ik heb het met de F1 car en de Toyota Minolta racer. De Sauber Mercedes C9 Race Car lijkt er geen last van te hebben.
Inderdaad daar heb ik ook last van :( Irritante B-spec coureur saboteur.
Hij doet het bij mij op 2 plaatsen op het rechte stuk trouwens, en doet dat volgens mij alleen wanneer je live meegluurt en niet wanneer je die race monitor erbij pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 11:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Topicstarter
Ligt aan een aantal vrij hoge hobbels op het rechte stuk van de la Sarthe die vooral buiten de ideale lijn liggen. Als ik mijn wagen een grotere rijhoogte geef (+/- 10mm) en de ingaande demping wat verlaag komt het probleem zelden meer voor. :) (soms wil het ook helpen om de downforce iets te minderen)

Dit gebeurt trouwens vooral met de snelle GT / JGCT en Le Mans wagens, vanwege hun harde vering en lage rijhoogte. Leuke is dat je tegenstanders ook weleens zo'n foutje maken. Lig ik bijvoorbeeld 15 seconden achter in de laatste ronde, dan hoop ik altijd dat de wagen voor mij zo'n foutje maakt. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Chrasher op 09-05-2005 17:46 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Chrasher schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:42:
Ligt aan een aantal vrij hoge hobbels op het rechte stuk van de la Sarthe die vooral buiten de ideale lijn liggen. Als ik mijn wagen een grotere rijhoogte geef (+/- 10mm) en de ingaande demping wat verlaag komt het probleem zelden meer voor. :) (soms wil het ook helpen om de downforce iets te minderen)

Dit gebeurt trouwens vooral met de snelle GT / JGCT en Le Mans wagens, vanwege hun harde vering en lage rijhoogte. Leuke is dat je tegenstanders ook weleens zo'n foutje maken. Lig ik bijvoorbeeld 15 seconden achter in de laatste ronde, dan hoop ik altijd dat de wagen voor mij zo'n foutje maakt. :+
le sarthe is behoorlijk hobbelig, maar dat maakt het vooral leuk op hogere snelheden
330 op een gewone weg :9~

gisteren mooie races gehad, met een lotus elise tussen de honda's nsx en nardo's en nog een paar van die supercars, die elise had ze toch mooi ff te pakken, daar kan ik met m'n 822 pk skyline niet tegenop
een nieuwe favoriet dus

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Chrasher schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:42:

Als ik met de DFP (van het weekend gehaald, morgen playseat ophalen w00t) over la sarthe ga rijden met de minolta kan ik dat ding ook niet tot nauwlijks recht op de baan houden met de default settings (andere settings overigens nog niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Nou de Sauber Mercedes C9 Race Car heeft geen last van de hobbeltjes op La Sarthe. Heb er nu een Bentley Speed 8 Race Car bij. :P

Moet nog 1 endurance race (La Sarthe I) en dan heb ik ze allemaal gewonnen.
Zit nu op dag 462 en heb nu al 13.000.000 credits, ruim genoeg dus voor die 4 zwarte wagens :P

Op naar de zwarte F1, 100% uitspelen..... :X

[ Voor 3% gewijzigd door max op 10-05-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik kan het zo niet vinden, maaruh, waar kan je een F1 bolide winnen of kopen?
8)7

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Rudios schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:47:
Ik kan het zo niet vinden, maaruh, waar kan je een F1 bolide winnen of kopen?
8)7
spoiler:
24 uur op de Nürburgring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 00:03:
[...]

spoiler:
24 uur op de Nürburgring
En met wat voor auto is deze race wel te doen, niet dat ik meteen zoek gereden wordt in een poging een F1 auto te winnen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Een snelle iig :P Heb 'm zelf gereden (en laten rijden door B-Spec) in een Minolta, maar dat was niet echt nodig geweest. Had aan het eind van de race in de 20 ronden voorsprong. Kies gewoon ff een snelle wagen uit die je hebt en kijk hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 07:28:
[...]

En met wat voor auto is deze race wel te doen, niet dat ik meteen zoek gereden wordt in een poging een F1 auto te winnen! ;)
Ik gebruikte een BMW M3 GTR met stage 4 Turbo. Had 2 uurtjes gereden en zo een paar minuten voorsprong. De resterende tijd heb ik door de B-Spec driver laten doen en ik won met 10 ronden voorsprong. Easy as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Laatst online: 31-08 18:33
Als je Xlink hebt en racet online kan je je inschrijven voor een ladder op www.weplayhere.net

De link naar de GT4 ladder is http://www.weplayhere.net...dder&op=ladderhome&sid=53

Als je dus online competitie zoekt schrijf je in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Gisteren de 24 uurs van Le Mans I gedaan, nu staat de 24 uur van Le Mans II aan :) De eerste heb ik met gemak gewonnen met de Sauber Mercedes C9, de huidige ben "ik" in de Audi R8.
Tussendoor nog "even" de Infineon Endurance gewonnen, die duurde slechts 2 uur en 45 minuten :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ben maar eens begonnen met het sparen van alle autotjes. Alleen de lijst die er bestaat van alle auto's is van de US of de JAP release en daar zijn de namen niet allemaal gelijk. Beetje verwarrend, dus als iemand nog een carlist voor EU weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik zag net een Ford GT Race Car '69 die meedoet aan de 24h De La Sarthe II een rondetijd neerzetten van 3.08'47"xxx neerzetten :X (ja, meer dan 3 uur)
Die was vannacht ergens van de baan geraakt en probeerde weer de baan op te gaan. Lukte dus niet blijkbaar, hij heeft daar dus meer dan 3 uur gestaan. Ik ben maar even humaan geweest, pitstop gemaakt en 1 rondje op A-spec gereden om die GT40 uit die grindbak te drukken :) Nu ligt'ie 109 ronden achter :D

[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 16-05-2005 11:53 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
King Nothing schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:52:
Ik zag net een Ford GT Race Car '69 die meedoet aan de 24h De La Sarthe II een rondetijd neerzetten van 3.08'47"xxx neerzetten :X (ja, meer dan 3 uur)
Die was vannacht ergens van de baan geraakt en probeerde weer de baan op te gaan. Lukte dus niet blijkbaar, hij heeft daar dus meer dan 3 uur gestaan. Ik ben maar even humaan geweest, pitstop gemaakt en 1 rondje op A-spec gereden om die GT40 uit die grindbak te drukken :) Nu ligt'ie 109 ronden achter :D
Haha komisch :D Beetje jammer alleen dat mijn B-Spec dat probleem ook wel eens heeft. Ik heb al 2x een Endurance Race verloren omdat hij klem kwam te zitten/maar bleef spinnen. Beetje jammer dat hij gewoon nooit echt goed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Wekko schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:09:
[...]

Haha komisch :D Beetje jammer alleen dat mijn B-Spec dat probleem ook wel eens heeft. Ik heb al 2x een Endurance Race verloren omdat hij klem kwam te zitten/maar bleef spinnen. Beetje jammer dat hij gewoon nooit echt goed wordt.
Gewoon elk kampioenschap dat jij rijdt daarna in B-spec doen, daar leert je coureur het beste van dacht ik.
De mijne :> remt nu al af als'ie een achterblijver gaat lappen, "vroeger" knalde hij vol achterop :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heb het topic eerder altijd bijgehouden, maar krijg vandaag me GT4, nu heb ik een Thrustmaster Ferrari FFB wheel (op usb voor pc), die in al me eerdere ps2 racegames, die compatible waren met het ps2 stuur (afbeelding op hoes) bv GT3 A-spec, WRC3, DTM serie, hiermee te gebruiken is.

Nu hoor ik geruchten dat dit dus niet meer gaat lukken met mijn stuur. Kan iemand me vertellen of dit gaat werken, of zal enkel de sony speedster en het DFP van logitech gaan werken?! :?
:X

[ Voor 4% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-05-2005 13:17 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

sain onez schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:16:
heb het topic eerder altijd bijgehouden, maar krijg vandaag me GT4, nu heb ik een Thrustmaster Ferrari FFB wheel (op usb voor pc), die in al me eerdere ps2 racegames, die compatible waren met het ps2 stuur (afbeelding op hoes) bv GT3 A-spec, WRC3, DTM serie, hiermee te gebruiken is.

Nu hoor ik geruchten dat dit dus niet meer gaat lukken met mijn stuur. Kan iemand me vertellen of dit gaat werken, of zal enkel de sony speedster en het DFP van logitech gaan werken?! :?
:X
Lees de draad voordat je blaat :+
GT4 werkt (helaas) alleen met dat DFP stuur :/

/edit
Zo, de 2e 24h op Le Sarthe zit er ook op, na 429 rondjes is de 24 uur om.

[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 16-05-2005 16:00 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:22:
[...]

Lees de draad voordat je blaat :+
GT4 werkt (helaas) alleen met dat DFP stuur :/
Maar als ik in het boekje kijk dan zie ik 2 sturen staan. Als ik naar het 2e stuur kijk dan lijkt het net mijn Logitech® Formula™ Force GP voor mijn pc. Je ziet er ook niet de aparte knoppen op voor de ps2 die je wel op het andere stuur ziet. Kan ik hem gebruiken, zijn er al mensen geweest die er mee werken??

Heb nog niet zolang een ps2 en ben druk bezig met de rijbewijzen maar bij de B internationaal zit een slalom waar ik niet doorheen kom. Ik blijf steken op 0.150 van brons. Heb het geloof ik al 100 keer gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De Logitech Formula Force GP is hetzelfde als de Logitech Driving Force, de laatste heeft alleen wat extra PS2 knoppen. Beide versies werken met GT4
Het enige stuurtje wat natuurlijk ook werkt is de Logitech Driving Force Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de stats van mijn B-spec coureur maar eens gaan ophogen dmv endurace races, had tot nu toe nisk gedaan met B-spec alles zelf gereden, hoop dat hij nog wel wat sneller wordt en beter reageerd op bochten na een lang recht stuk :( en op achterblijvers zodat hij deze uit zichzelf lapped en niet op de bumper blijft hangen :( gelukkig kan ik hem meestal zelf de eertse rondes voldoende voorsprong geven en ik hou het nu nog in de gaten dmv race monitor alleen met die 24uurs races ga ik dat natuurlijk niet doen, hoop niet dat die dan ineens ergens in een grindbak blijft staan de halve nacht en dat ik de race kan herstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:59:
Ben de stats van mijn B-spec coureur maar eens gaan ophogen dmv endurace races, had tot nu toe nisk gedaan met B-spec alles zelf gereden, hoop dat hij nog wel wat sneller wordt en beter reageerd op bochten na een lang recht stuk :( en op achterblijvers zodat hij deze uit zichzelf lapped en niet op de bumper blijft hangen :( gelukkig kan ik hem meestal zelf de eertse rondes voldoende voorsprong geven en ik hou het nu nog in de gaten dmv race monitor alleen met die 24uurs races ga ik dat natuurlijk niet doen, hoop niet dat die dan ineens ergens in een grindbak blijft staan de halve nacht en dat ik de race kan herstarten!
Hehe, dat doet ie niet hoor, tenminste niet op de Nurburgring waar mijn B-spec geslaagd de 24 uurs race heeft gereden. 21 rondjes voorsprong aan het eind, dat is dik 500km. Mijn B-spec is op de meeste circuits een seconden of 3 tot 5 langzamer dan mij. En dat dan op stand 4 (improved pace ofzo). Lange afstands races laat ik hem altijd op medium pace rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Midnightimpact schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:28:
[...]

Hehe, dat doet ie niet hoor, tenminste niet op de Nurburgring waar mijn B-spec geslaagd de 24 uurs race heeft gereden. 21 rondjes voorsprong aan het eind, dat is dik 500km. Mijn B-spec is op de meeste circuits een seconden of 3 tot 5 langzamer dan mij. En dat dan op stand 4 (improved pace ofzo). Lange afstands races laat ik hem altijd op medium pace rijden.
Ok thanx, ik heb hem nu meestal op 4 staan inderdaad (increased pace) tenzij ik genoeg voorsprong heb dan zet ik hem op 3 maar wel met "overtake" aan anders blijft hij te lang achter achterblijvers hangen.
Maar dan kan ik mijn B-spec coureur met een gerust hart de Nurb laten rijden als ik lig te slapen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sarthe I Formula GT Extreme Hall. Zoek ik goede settings voor, heb nu topsnelheid van maar
347 km/h. Iemand die een goede setting heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Misschien een beetje voordehand liggende hint, maar ik vond GT4 er soms qua kleuren nogal grauw uitzien, beetje blauwachtig. Wanneer je bij Options naar Picture Quality gaat en vervolgens Color op -4 of -5 zet, krijg je naar mijn mening vollere en mooiere kleuren. Misschien het proberen waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand goede settings voor de Formula GT op de Infineon Raceway (Sportscar Course?

Heb nu 80 punten en nr 2 heeft er 28, kat in het bakkie. Die 3 miljoen en de Formule wagen zijn voor mij.

Gr, DTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Nu jullie het over bugs hebben :D Ik had een mooie race, op de nurburgring met de Pan Euro cup, reed zo'n gekke rode V16GT mee, die na het lange rechte stuk niet op tijd kon remmen >:) Echt prachtig om te zien :Y) Baf staat meneer stil tegen de vangrail :D Maar dat niet alleen, het gebeurde ook meer dan eens dat meneer dwars op de baan stond en en andere weer opklapten :P Btw, die pan euro cup heb ik gereden met een Peugeot 205 Turbo 16 Evo2 Rally car, wat een machtig ding, echt geweldig om daar in te rijden IMO, die acceleratie en die wegligging (niet stabiel dus continu driften) _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door DaWaN op 21-05-2005 22:53 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 22:42:
Heeft iemand goede settings voor de Formula GT op de Infineon Raceway (Sportscar Course?

Heb nu 80 punten en nr 2 heeft er 28, kat in het bakkie. Die 3 miljoen en de Formule wagen zijn voor mij.

Gr, DTM
Als je je pitstops goed planned heb je geen speciale settings nodig. Ik heb bijna elke race gewonnen door mijn stops goed te plannen.

Kijken na hoeveel ronden jij de pits in moet > hoe vaak gaat dat getal in het toaal aantal ronden.
Kijken na hoeveel ronden de anderen de pits in moeten.

Zorg dat je steeds je pitstops zo planned dat jij 1 pitstop minder hoeft te maken (langer door rijden dus voor je de pits in gaat). Vaak is het zo dat de andere in bijv. lap 75 van de 78 nog naar binnen moeten en jij gewoon door rijdt.

Planning is everything, baby! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door max op 22-05-2005 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Hoe hebben jullie die World classic car cup gedaan ? Die stomme rot cobra :( Zelfs met een maximaal getunde Jaguar E-type houdt ik dat kreng niet bij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Laatst online: 05:51
DaWaN schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:00:
Hoe hebben jullie die World classic car cup gedaan ? Die stomme rot cobra :( Zelfs met een maximaal getunde Jaguar E-type houdt ik dat kreng niet bij :|
De Cobra aangeschaft en verder scheuren :Y) , ding haalt iets van ± 750pk.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

FoutTM schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:02:
[...]

De Cobra aangeschaft en verder scheuren :Y) , ding haalt iets van ± 750pk.
Die is zo duur, is er geen andere manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
DaWaN schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:00:
Kan je daar met de Chapparel 2D racecar rijden? Als dat kan is dat iig een hele goede keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Kan iemand mij misschien een tip geven , bij national A en dan rit 10, ik krijg dat maar niet voorelkaar.
ik heb het zo ongeveer al 50keer gedaan (heb het spel vanaf de eerste dag dat het leverbaar was en sinds die dag ben ik al bezig :X ) ik krijg het gewoon niet voorelkaar ik zit gewoon een .500 sec te laat.
wordt er gek van.

Wat ik ook raar vind dat ik nooit goud/silver haal. altijd bronze, ookal ben ik sneller als de tijden die rechts boven instaan ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Die 2d is veel te duur, 2x zo duur als die cobra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

DaWaN schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:27:
spoiler:
Ja maar die Chaparral 2D Race Car '67 kun je winnen bij de 4uur endurance op de Nurburgring.

Eitje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
DaWaN schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:27:
Ik weet alweer hoe ik het gedaan had. Ik had een Chevrolet (die kan je kiezen, de Chaparrel niet geloof ik). Die had standaard al 450 pk oid, en na een beetje tune werk (koop een andere versnellingsbak) was ik echt sneller dan de Cobra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist een Polyphony F1 gewonnen bij de 24h Nurburg. Ik wil 'm gaan gebruiken bij het
Formula GT world kampioenschap in de extreme hall want een andere, geschikte wagen weet ik niet.
Alleen zit ik met het volgende; ik kan geen olie wisselen bij die f1 bak !!! Ik weet ook niet of het nodig is.
Aangezien dat dat kampioenschap 15 endurances zijn (totaal meer dan 1000 rondes !!) ben ik bang dat daarna het lampje gaat branden en ik die f1 wagen nooit meer gebruiken kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Olie verwisselen is sowieso niet nodig bij de F1 car :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaWaN schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 22:51:
Nu jullie het over bugs hebben :D Ik had een mooie race, op de nurburgring met de Pan Euro cup, reed zo'n gekke rode V16GT mee, die na het lange rechte stuk niet op tijd kon remmen >:) Echt prachtig om te zien :Y) Baf staat meneer stil tegen de vangrail :D Maar dat niet alleen, het gebeurde ook meer dan eens dat meneer dwars op de baan stond en en andere weer opklapten :P Btw, die pan euro cup heb ik gereden met een Peugeot 205 Turbo 16 Evo2 Rally car, wat een machtig ding, echt geweldig om daar in te rijden IMO, die acceleratie en die wegligging (niet stabiel dus continu driften) _/-\o_
Tijdens de 4H Endurance race op de Nurb had ik hetzelfde met een Honda NSX, die begon te glijden tijdens na een ronde of 4,5 maar niet de pits ingaan hoor gewoon doorrijden, vervolgens viel hij dus, door glij acties in bijna elke bocht en na elk rechtstuk iets verder rechtdoor te gaan, terug van plek 2 naar plek 5 :) goeie actie van de A.I. hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 08:36:
[...]

Tijdens de 4H Endurance race op de Nurb had ik hetzelfde met een Honda NSX, die begon te glijden tijdens na een ronde of 4,5 maar niet de pits ingaan hoor gewoon doorrijden, vervolgens viel hij dus, door glij acties in bijna elke bocht en na elk rechtstuk iets verder rechtdoor te gaan, terug van plek 2 naar plek 5 :) goeie actie van de A.I. hoor! :D
Dat deed ook een a.i auto bij tijdens de 24u op de nurb. Ik pitte iedere 3 laps, en die reden bijna allemaal 6 a 7 rondjes, dat laatste rondje verloren ze zoveel tijd door slechte banden zodat ik theoretisch ieder rondjes wel had kunnen pitten.
De nummer 6 finishte daarom ook met 30 laps achterstand. (ongeveer 750 km)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:29
Ben op dit moment bezig met de 24 uur van Sarthe met mijn Minolta Toyota :9
Zal wel goed komen denk ik.

Vanmorgen voor een verrassing komen te staan door de 1000 km Fuji 5e te worden met een fully tuned CLK-GTR Race Car :( Had hem 's avonds aangezet op B-spec; 3 rondjes aangekeken; 20 sec. voorsprong; moet wel lukken dacht ik, lekker slapen en dan dit ;( Morgen het grove geweld ertegen aangooien dan maar.

Zelf vooral moeite met de dirt en snow/ice races. Maar bewaren voor het laatst dan.

Echt een super game... een must voor elke autoliefhebber _/-\o_

-edit- Typo |:(

[ Voor 4% gewijzigd door SquatRS op 24-05-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Die snow en ice races heb ik al op Hard. Alleen de dirt tracks nog. Moeilijk man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Laatst online: 05:51
Hoe hebben jullie de endurance race van Circuit De La Sarthe II gedaan? (met 1 lang recht stuk ipv bochtjes)

Ik heb een F1 en een Audi R8 eroplos gelaten, maar geen van allen kon de top bijhouden :(

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Met een Minolta moet het toch lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

FoutTM schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 00:17:
Hoe hebben jullie de endurance race van Circuit De La Sarthe II gedaan? (met 1 lang recht stuk ipv bochtjes)

Ik heb een F1 en een Audi R8 eroplos gelaten, maar geen van allen kon de top bijhouden :(
Bentley Speed 8 Race Car of de Sauber Mercedes C9 Race Car er op los laten.

Eitje :z :z

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste