Ik ben de laatste paar dagen ook weer een beetje actief bezig geweest met GT4, ik heb onder andere de volgende races (en auto´s) gewonnen:
[list]• Laguna Seca 300 miles met de Ford GT LM racer car '05 - Prize car --> Ford GT 40 uit ???• Nurnburgring Nordschleife 4 uurs race met de Toyota GT ONE uit '99 (black edition) - Prize car --> Chapparal 2D racer car '67• Bij de driving missions : • Mission 11, 3 rondjes @ New York (rev.) met een oude bak -->250 pts. • Mission 12, 3 rondjes @ Laguna seca met de Ford GT LM race car uit '05 --> 250 pts.
Voor de rest nog een top speed bij de Power & Speed > Testcourse > max speed van 456.8 km/h met een opgefokte Toyota GT ONE uit '99 incl. nitro en het was nog niet eens de top.
Nog een paar kleine opmerkingen over de endurance race van de 4 uur van Nurburgring Nordschleife. Ik heb in he totaal 34 rondjes in B-spec gereden, 34 X 20,83 km = 708,22 km in 4:02.00 (ong.) wat uit komt op gemiddeld 176 km/h. incl pit stops om de 3-5 ronden.
Dat van die vijf ronden was een GROTE vergissing, mijn banden waren helemaal gaar (half rondje helemaal rood en op 3/4 van het rondje (begin lange rechte stuk) was mijn bezine tank leeg. Hierdoor heb ik een kwart van het rondje maar 80 km/h gereden (tot er weer een van mijn tegesntanders tegen mij aanknalde

. Dit is dus geen aanrader om dat te vergeten

. Maar mijn tegenstanderfs waren niet tegen mijn GT ONE opgewassen, zodoende had ik aan het einde van de rit dus ruim 6 ronden voorsprong, 6,3 X 20,83 km = 132 km

.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o