Kan ik ook ergens zien waar alle prijzen staan van de auto's?
velgenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:49:
Dus je kunt de auto's aan de buitenkant niets veranderen behalve kleur en een spoiler ?
Hey RMB, ga jij eens even heeeeel gauw aan je eigen championship meedoen!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:47:
Kan ik ook ergens zien waar alle prijzen staan van de auto's?
Misschien is het handig om
1) De GoT FAQ eens een keer te gaan lezen
2) De door mij geuploade Guide van IGN voor GT4 eens te gaan lezen
1) De GoT FAQ eens een keer te gaan lezen
2) De door mij geuploade Guide van IGN voor GT4 eens te gaan lezen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
nee want ik vind de door mijzelf gemaakte regels kutScorperito schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:57:
Hey RMB, ga jij eens even heeeeel gauw aan je eigen championship meedoen!
Verwijderd
Heeft iemand Tips voor mij want ik weet niet welk auto ik moet kopen. (het moet een auto zijn die ik op een langere termijn kan gebruiken).
Ik heb namelijk 20.000 cash en als auto een Nissan NISMO 270R '94 (440 PK,
Top 273 km/h, 5 versnellingen), als ik hem verkoop dan krijg ik iets van 9.000 cash terug.
Ik heb namelijk 20.000 cash en als auto een Nissan NISMO 270R '94 (440 PK,
NOOIT verkopen... dat gaat je spijten... race dan liever een paar beginnersraces door...
Deze plek is te koop.
inderdaad, want je kunt hem erna namelijk nooit meer krijgen en rijbewijsprizecars kun je geen 2x winnen.KeeZ schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 22:00:
NOOIT verkopen... dat gaat je spijten... race dan liever een paar beginnersraces door...
en als 2e auto zou ik een Nissan Skyline GT-R Vspec II aanraden.
4wd dus makkelijk te besturen voor een beginner
veel power
veel races ermee te doen
als je hem helemaal tuned heeft ie iets in de 700 pk meen ik
[ Voor 27% gewijzigd door RMB op 30-07-2005 10:29 ]
Verwijderd
Ik ben nu met Japans championship bezig en Doe af en toe rijden in B mode (manager mode) alleen ik vraag me af kun je dat proces niet versnellen? want ik moet elk keer de hele race zien.
Ps; Deze game
is verslafend
Ps; Deze game
Eerst R1, dan L1 ingedrukt houden en 2x op pijltje naar rechts drukken
Misschien een hele stomme vraag, maar wanneer gaat er een dag voorbij in het spel?
http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!
Met races doen gaan dagen voorbij. Met auto's kopen gaan ook dagen voorbij.
Je vraag is inmiddels al wel beantwoord, maar toch nog even een opmerking maken over je vraag. Als je gewoon de manual had gelezen had je ook al kunnen zien dat het daar in staat. Dat geld overigens voor wel meerdere beginnersvragen die hiervoor al gesteld zijn. No offence hoor, maar RTFM.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 16:53:
Ik ben nu met Japans championship bezig en Doe af en toe rijden in B mode (manager mode) alleen ik vraag me af kun je dat proces niet versnellen? want ik moet elk keer de hele race zien.
Ps; Deze gameis verslafend
Overigens heb ik ook niet stil gezeten. Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met de driving missions waarbij ik missies 11-26 inmiddels gewonnen heb. 11-20 zijn races waarbij je een achterstand moet goed rijden in 3 rondjes op diverse circuits met diverse auto's. Na deze missies kreeg ik als prizecar een Jay Leno Tank car uit '03 - 912 pk (max speed 270km/h), maar die kan niet meer verder worden getuned dan de banden. Missies 21-24 waren slipstream races waarbij je met identieke auto's over de Test course tijd moest goed maken op de nummer 1 (en winnen

Tevens heb ik nog de 1000 km (228 laps) op Fuji Speedway '90 gereden met mijn opgefokte Minolta Toyota uit '88. Deze race ben ik begonnen, dwz de eerste 31 rondjes, door zelf te rijden, maar daarna toch over geschakeld naar de B-spec. Uiteindelijk duurde de race bijna 5 uur en had ik 8 rondjes voorsprong op de nummer 2 (een Nissan RCP92 uit '92) en 34 rondjes op nummer 6 (Chevrolet Corvette race car uit '01). De prize car was de nummer 2, de Nissan RCP92 uit '92.
Even doorsparen om een Nismo 400 R te kopen en vervolgens de eerste rally race mee doen, deze moet je kunnen winnen, maar kan niks garanderen aangezien ik je talaenten niet kenVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:08:
Heeft iemand Tips voor mij want ik weet niet welk auto ik moet kopen. (het moet een auto zijn die ik op een langere termijn kan gebruiken).
Ik heb namelijk 20.000 cash en als auto een Nissan NISMO 270R '94 (440 PK,Top 273 km/h, 5 versnellingen), als ik hem verkoop dan krijg ik iets van 9.000 cash terug.
Als je hierin geen zin hebt, even doorsparen en ga dan eens kijken bij de tuning cars, bij HPA Motorsports hebben ze nog een leuke golf staan
[ Voor 25% gewijzigd door Just_I op 31-07-2005 09:56 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Heeft er hier iemand tips over hoe ik in godsnaam de Opel Speedster Cup kan winnen? Ik heb de Opel Speedster Turbo helemaal opgefokt, maar zelfs die non turbo's rijden van me weg alsof ik een huisvlieg ben
Wat een bizarre cup, net als die 206 Cup... maakt niet uit hoeveel ik die wagen opvoer, ik blijf 200 punten voor die races krijgen (maar ze zijn dan ook echt niet te winnen).
De 206 Cup is me inmiddels gelukt met de 206 Rally car, maar die bestaat dus niet voor de Opel, dus wie helpt?
De 206 Cup is me inmiddels gelukt met de 206 Rally car, maar die bestaat dus niet voor de Opel, dus wie helpt?
Bij die Speedster, kwam ik pas later achter trouwens, valt bij de turbo versie de turbo druk weg bij een bepaalt aantal rpm, de non-turbo versie met een turbo erop gezet heeft daar geen last van, dat maakt het al iets makkelijker. Maar zelf moet ik hem ook nog bijna helemaal doen... tis gewoon een rot cupScorperito schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:48:
Heeft er hier iemand tips over hoe ik in godsnaam de Opel Speedster Cup kan winnen? Ik heb de Opel Speedster Turbo helemaal opgefokt, maar zelfs die non turbo's rijden van me weg alsof ik een huisvlieg benWat een bizarre cup, net als die 206 Cup... maakt niet uit hoeveel ik die wagen opvoer, ik blijf 200 punten voor die races krijgen (maar ze zijn dan ook echt niet te winnen).
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Meer oefenen met je driving skillsScorperito schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:48:
Heeft er hier iemand tips over hoe ik in godsnaam de Opel Speedster Cup kan winnen? Ik heb de Opel Speedster Turbo helemaal opgefokt, maar zelfs die non turbo's rijden van me weg alsof ik een huisvlieg benWat een bizarre cup, net als die 206 Cup... maakt niet uit hoeveel ik die wagen opvoer, ik blijf 200 punten voor die races krijgen (maar ze zijn dan ook echt niet te winnen).
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Probeer em maar eens, je zult zien dat deze moeilijker is dan die 206 Cup 
edit: zul je net zien, post je zoiets, lukt de eerste race je al, dus nog een paar te gaan
edit2: tip om die cup makkelijk te winnen: koop een vleugel en zet je downforce op 30/30 (voor / achter), dan win je echt met gemak...
edit: zul je net zien, post je zoiets, lukt de eerste race je al, dus nog een paar te gaan
edit2: tip om die cup makkelijk te winnen: koop een vleugel en zet je downforce op 30/30 (voor / achter), dan win je echt met gemak...
[ Voor 68% gewijzigd door scorpie op 31-07-2005 21:11 ]
is het al mogelijk om binnen europa (nederland) GT4 online te spelen met de PS2?
Ik heb zo'n kleine PS2 met ingebouwde netwerkt adaptor.
Ik ben benieuwd, ik kon er niet echt veel over vinden hier.
Ik heb zo'n kleine PS2 met ingebouwde netwerkt adaptor.
Ik ben benieuwd, ik kon er niet echt veel over vinden hier.
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Verwijderd
Er zit geen officiele online mode in, je kan wel via je Pc aansluiten en zo de lokale netwerkfunctie exploiten om tegen andere te spelen
http://faqs.ign.com/articles/593/593206p1.html
http://faqs.ign.com/articles/593/593206p1.html
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 17:03 ]
cool ik ga het eens uitproberen, veel dank
ps weet iemand waar je de corvette c4 grand sport kan winnen?
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
kopen in bepaalde weken bij late 90'sNiTrO-EXILE- schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:08:
cool ik ga het eens uitproberen, veel dank
Zijn er ook mensen die problemen hebben met het opstarten van GT4? Ik heb een PS2 van 4 jaar oud en hij pakt alle spellen (hij springt soms wel ff naar het browserscherm) maar GT4 pakt hij sinds korte tijd dus ECHT niet meer 
het ligt niet aan de DVD want heb ook GT4 van een maat van me geprobeerd...
Ga nu denk ik maar een lens-cleaner set kopen in de hoop dat het daar aan ligt.
Ik denk dat het te maken heeft met de complexe DVD lagen die de laser niet meer aan kan ofzo
Beestje is niet omgebouwd, baal er wel van want ik heb geen zin om 150 pleurie neer te tellen voor een PStwo omdat alleen GT4 het niet doet...
Ik denk dat het te maken heeft met de complexe DVD lagen die de laser niet meer aan kan ofzo
Beestje is niet omgebouwd, baal er wel van want ik heb geen zin om 150 pleurie neer te tellen voor een PStwo omdat alleen GT4 het niet doet...
komt omdat gt4 op een dual layer disc staatNippletwister schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 17:16:
Zijn er ook mensen die problemen hebben met het opstarten van GT4? Ik heb een PS2 van 4 jaar oud en hij pakt alle spellen (hij springt soms wel ff naar het browserscherm) maar GT4 pakt hij sinds korte tijd dus ECHT niet meer
zelf een 5 jaar oude ps2 en geen problemen
Verwijderd
Postov schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:30:
[...]
Helaas vandaag ook het zelfde bericht bij aanzetten ps2 met GT4 erin. "Corrupted data op de GT4 memory card". Andere spellen die vanaf de zelfde memorycard opstarten doen het wel gewoon. Weet iemand of er nog iets te redden valt? Ik was al zo'n eind op weg. Moet ik overnieuw beginnen?
Ook niet toevallig een andere memorykaart erin gehad in de tussentijd? Of even je memorykaart eruit?
Verwijderd
Weet iemand wanneer de echte races komen omdat ik bij beginner en prof te makkelijk vindt.
De tegenstanders rijden in autos ongeveer 300 pk en ik rij in een Nissan (916 pk
) dus je kunt voorstellen dat het best wel saai is.
De tegenstanders rijden in autos ongeveer 300 pk en ik rij in een Nissan (916 pk
Nou... neem eens een auto die gelijkwaardig is aan de rest?Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:36:
Weet iemand wanneer de echte races komen omdat ik bij beginner en prof te makkelijk vindt.
De tegenstanders rijden in autos ongeveer 300 pk en ik rij in een Nissan (916 pk) dus je kunt voorstellen dat het best wel saai is.
Of ga bv de 206 cup of de Opel Speedster cup doen
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
ik kan in 15 minuten 900.000credits halen
koop en audi abt tt-r touring car en tune hem volledig, ga naar de european hall in de deutsche race.ga in de tournooi,zet het in B-spec. op pace 4(increased pace) en op de monitor speed x 3 en in +/-15minuten heb je alle 5 races gedaan.prijs is als je wint : 15.000Cr voor elke race die je wint (15.000 x 5 = 75.000)+75.000bonus omdat je de tournooi won (75.000+75.000=150.000)je verdient een auto (een mercedez-benz)verkoop die want hij is 750.000Cr waard (150.000CR+750.000Cr=900.000Cr)Dus 900.000Cr in 15 minuten is wel heel snel verdiend nietwaar?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 11:44 ]
Verwijderd
je hebt wel gelijk van die pagani zonda k'heb er zo'n 600.000tal Cr aan besteed en dat ding won zelfs nog niet de tweede race ...maar wat ik niet begrijp is dat als ik met een cadillac CIEN ga racen zeggen ze no modified cars dus mijn cadillac CIEN mag niet meedoen maar als ik race zie ik dat de A.I. een cadillac CIEN heeft!!!RMB schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:57:
[...]
De B-spec driver gaat zelf de pits in, alleen als je hem op 3x versneld hebt staan en hij gaat de pits in is het gewoon weer op normale snelheid
een Ongetunede wagen houd daar in dat er geen reclame op mag staan.
Ik heb het met een Pagani zonda gedaan (kutauto, echte miskoop in mijn ogen. Wellicht denken mensen daar anders over.)
En ik heb het deels met een Aston Martin Vanquish gedaan, deze was echter niet snel genoeg voor iedere race (New York haalde ik er niet mee.)
Ik heb 2 PS2's en dus heb ik mijn vriendin aan het GTen gekregen, terwijl ik GT4 speel waagt zij zich aan de rijdersproeven van GT3
Verwijderd
K'heb juist met een Toyota Minolta 88C-V Race Car gereden op test course.heb alle gear's op maximum gezet en final gear op minimum en de veringen stug gezet
mijn uitijndelijke top-speed was
471.85Km/h.....Nice
Verwijderd
Heb juist een plymouth superbird gewonnen en vervolgen ge-tuned .....
wat een kutauto dat ding kan zelf nog niet eens draaienen geraakt niet hoger dan 205 km/h 732Pk (782 als je er nitro bij telt)
Man en dat ding is maar 9.000Cr waard (dus de moeite niet om te verkopen)waardeloos om mee te rijden als het aan mij ligt of moet ik er een paar setting veranderen?
, maar wel een leuk auto'tje om foto's mee te trekken
maar voor de rest is hij niet veel waard

Man en dat ding is maar 9.000Cr waard (dus de moeite niet om te verkopen)waardeloos om mee te rijden als het aan mij ligt of moet ik er een paar setting veranderen?

het is een slechte auto, en post niet zovaak achter elkaar maar gebruik de edit knopVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:09:
Heb juist een plymouth superbird gewonnen en vervolgen ge-tuned .....wat een kutauto dat ding kan zelf nog niet eens draaienen geraakt niet hoger dan 205 km/h 732Pk (782 als je er nitro bij telt)
Man en dat ding is maar 9.000Cr waard (dus de moeite niet om te verkopen)waardeloos om mee te rijden als het aan mij ligt of moet ik er een paar setting veranderen?, maar wel een leuk auto'tje om foto's mee te trekken
maar voor de rest is hij niet veel waard
Verwijderd
sorry maar tis m'n eerste keer hier op deze forumRMB schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 13:54:
[...]
het is een slechte auto, en post niet zovaak achter elkaar maar gebruik de edit knop
ff een vraagje tussendoor:
Ik ben nu bezig met gt4, maar ik zit vast. Ik zit nu bij Professional events, de Classic tour (?)
Het probleem is:
Er zijn 6 races, ik heb de laatste vijf gewonnen. Ik moet alleen de 1e race nog. Ik heb deze race al een aantal keer gedaan en ook gewonnen, maar er komt gewoon geen beker te staan. Ik zit hier vast. De 1e race met een andere auto rijden werkt niet. Net als alle races overnieuw doen, in A-spec en B-spec. Iemand een oplossing?
Ik ben nu bezig met gt4, maar ik zit vast. Ik zit nu bij Professional events, de Classic tour (?)
Het probleem is:
Er zijn 6 races, ik heb de laatste vijf gewonnen. Ik moet alleen de 1e race nog. Ik heb deze race al een aantal keer gedaan en ook gewonnen, maar er komt gewoon geen beker te staan. Ik zit hier vast. De 1e race met een andere auto rijden werkt niet. Net als alle races overnieuw doen, in A-spec en B-spec. Iemand een oplossing?
Verwijderd
juist da eerste is een het kampioenschapHGJ schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 15:59:
ff een vraagje tussendoor:
Het probleem is:
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 16:10 ]
Het zijn 5 races, alleen die eerste is het kampioenschap... als je die start ga je alle races af, en als je meer punten hebt dan de tegenstanders, dan komt daar je beker te staan.
Verwijderd
ik wou zou ff weten hoe je die Suzuki ESCUDO race car kan winnen in de legendary cars (kleur : rood)want die auto is wel krachtig (weet ik omdat ik er vroeger mee geraced hebt op GT2);) Iemand idee waar ik die kan winnen?please
De perc. weet ik niet meer, ik zit nu op 20,8%, ik weet niet hoeveel het daarvoor was. Ik heb geen auto of geld gekregen, alleen de €`10.000 voor het winnen van de race.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:05:
[...]
das wel erg "strange" als je de race wint en er komt geen beker
kan je je nog herineren hoeveel % je had voor je die race won en hoeveel % achter die race ?en heb je een auto gekregen?? of kijk eens in je diary en zoek eens als erop staat dat je de classic tour event gewonnen hebt als dat erop staat dan gewoon geen zorgen maken
In mijn diary staat dat ik de alle races van de classic tour heb gewonnen, maar er is geen melding van het winnen van het hele kampioenschap. In mijn diary staat dat ik de tweede race niet heb gewonnen terwijl dat wel zo is, en daar heb ik WEL een beker staan. Ik zal deze race nog wel een keer doen.
Verwijderd
dat eerste is het kampioenschap als je dat doet ga je alle races af en "rij" je voor punten als je meer punten haalt dan je tegenstanders dan win je het kampioenschap en dan krjg je daar een beker te zien staanHGJ schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:18:
[...]
De perc. weet ik niet meer, ik zit nu op 20,8%, ik weet niet hoeveel het daarvoor was. Ik heb geen auto of geld gekregen, alleen de €`10.000 voor het winnen van de race.
In mijn diary staat dat ik de alle races van de classic tour heb gewonnen, maar er is geen melding van het winnen van het hele kampioenschap. In mijn diary staat dat ik de tweede race niet heb gewonnen terwijl dat wel zo is, en daar heb ik WEL een beker staan. Ik zal deze race nog wel een keer doen.
SPECIAL CONDITION HALL (HARD):
Cathedral Rocks (Trail I) : SUZUKI ESCUDO Dirt Trial Car '98
Maar dat had je ook in de startpost van dit topic kunnen vinden
Cathedral Rocks (Trail I) : SUZUKI ESCUDO Dirt Trial Car '98
Maar dat had je ook in de startpost van dit topic kunnen vinden
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
[rml]Scorperito in "[ PS2] Gran Turismo 4 - Deel III"[/rml]
-In die IGN guide staat ook hoe je die escudo kunt krijgen...
-En je hoeft niet 2x je vraag neer te planten hier
-Lees even de GoT FAQ door, want zo kan het niet langer doorgaan
edit: veel te traag .. ;p
-In die IGN guide staat ook hoe je die escudo kunt krijgen...
-En je hoeft niet 2x je vraag neer te planten hier
-Lees even de GoT FAQ door, want zo kan het niet langer doorgaan
edit: veel te traag .. ;p
[ Voor 8% gewijzigd door scorpie op 04-08-2005 16:49 ]
Verwijderd
Okay thx gasten ;)maar 1 ding ik geraak niet voorbij de oefening 15 van internationaal A ... kmag niet te snel rijden anders vlieg ik in het gras en FAIL kmag niet te traag gaan want anders ben ik overtijd FAIL....paar tips iemand???
Ok, dan doe ik het even anders...
Tips kun je vinden in die IGN guide op blz 17... (snap je dan nu de stille hint? (extra hint))
Tips kun je vinden in die IGN guide op blz 17... (snap je dan nu de stille hint? (extra hint))
Verwijderd
ow lol okScorperito schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:01:
Ok, dan doe ik het even anders...
Die speedster cup vond ik echt simpel, maar ik moet zeggen dat ik wel alles had getuned (geen vleugel) en toch 200 punten per race. Ik ben nu overigens ook zover dat ik van de driving missions alleen nog maar een rondje Nurnburgring Nordschleife moet rijden met de SLR McLaren met zo'n 2 minuten achterstand. Ik heb die nu een keer of drie geprobeerd, maar ik ben nog maar tot 17 seconden van nummer 1 gekomen (4e plaats).
Overigens GT_FREAK ; graag wat minder vaak achter elkaar posten en meer proberen
. Overigens wat je zei over die DTM races, ik zou toch gaan voor een AMG Mercedes CLK Touring Car omdat die standaard al snel genoeg rijd om die Audi in te halen. En om geld te besparen even een quote van mij uit een ander GT4 topic:
Overigens GT_FREAK ; graag wat minder vaak achter elkaar posten en meer proberen
Voor de rest over die proef bij de IA license, gewoon blijven oefen en proberen dan lukt het uiteindelijk wel. Zo'n gids vind ik btw een soort van cheaten en daar doet ik dus niet aan mee.Das is de verkeerde volgorde. Koop eerst een auto (of haal een bakkie uit je garage) voor de Schwarzwald liga B > Daar win je een Mercedes-Benz AMG 190E 2.5 16V Evolution II (DTM) '92 . (twee opties nu) >1> Ga hem een beetje tunen en ga meedoen aan de German Touring car championship en win een Mercedes CLK_GTR uit '98
>optie 2> Ga met de 190 Evo dus meedoen aan de Legend of Silver Arrow (Mercedes challenge) en win een Mercedes-Benz CLK Touring Car (D2 DTM) uit '00 >>> Doe mee aan de German Touring car championship en win de CLK-GTR. Laatste optie scheelt geld, omdat je niet hoeft te tunen aan een de DTM wagen uit '00 en je hebt gelijk weer wat credits erbij + weer wat procenten uitgespeeld.
Verwijderd
je hebt gelijk ik gebruik geen enkel cheat voor geen enkel spel (tips zijn altijd welkom maar geen cheats)en idd ja,more driving less talking GT_FREAKJust_I schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:05:
Die speedster cup vond ik echt simpel, maar ik moet zeggen dat ik wel alles had getuned (geen vleugel) en toch 200 punten per race. Ik ben nu overigens ook zover dat ik van de driving missions alleen nog maar een rondje Nurnburgring Nordschleife moet rijden met de SLR McLaren met zo'n 2 minuten achterstand. Ik heb die nu een keer of drie geprobeerd, maar ik ben nog maar tot 17 seconden van nummer 1 gekomen (4e plaats).
Overigens GT_FREAK ; graag wat minder vaak achter elkaar posten en meer proberen. Overigens wat je zei over die DTM races, ik zou toch gaan voor een AMG Mercedes CLK Touring Car omdat die standaard al snel genoeg rijd om die Audi in te halen. En om geld te besparen even een quote van mij uit een ander GT4 topic:
[...]
Voor de rest over die proef bij de IA license, gewoon blijven oefen en proberen dan lukt het uiteindelijk wel. Zo'n gids vind ik btw een soort van cheaten en daar doet ik dus niet aan mee.
Die IGN guide vindt jij cheaten? Heb je wel gezien watvoor soort tips erin staan dan? Zijn alleen dingen waarvan je denkt "ooooooow ja, stom dat had ik natuurlijk nog even moeten checken".. echt geen bijzondere dingen ofzo hoor..Just_I schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 21:05:
Overigens GT_FREAK ; graag wat minder vaak achter elkaar posten en meer proberen. Overigens wat je zei over die DTM races, ik zou toch gaan voor een AMG Mercedes CLK Touring Car omdat die standaard al snel genoeg rijd om die Audi in te halen. En om geld te besparen even een quote van mij uit een ander GT4 topic:
[...]
Voor de rest over die proef bij de IA license, gewoon blijven oefen en proberen dan lukt het uiteindelijk wel. Zo'n gids vind ik btw een soort van cheaten en daar doet ik dus niet aan mee.
Verwijderd
nee "bij de meeste sites zijn er altijd cheats nu ik gekeken hebt bij GT4 zijn er hier geen cheats te vinden"(toch niet in de IGN guide).en alles wat in de ign huide staat weet ik al ..... ze zeggen voor die IA test-15 bij "corners" rustig aan doen en je kunt het makkelijk winnen, jah ik doe dat rustig aan doen en dan kom ik te laat (dat noem ik geen tip hoor rustig aan doen bij "corners" iedereen weet dat zelf mijn neefje van 5 jaar oud ..)Scorperito schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:13:
[...]
Die IGN guide vindt jij cheaten? Heb je wel gezien watvoor soort tips erin staan dan? Zijn alleen dingen waarvan je denkt "ooooooow ja, stom dat had ik natuurlijk nog even moeten checken".. echt geen bijzondere dingen ofzo hoor..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 16:28 ]
Verwijderd
Ik heb een Jaguar (classic auto van 1961) en dus wil meedoen aan up to 1000 miles championship maar De races zijn echt te lang bijvoorbeeld 35 laps in Duitsland dat grotte circuit de banden zijn na 3 laps al rood dus ik weet echt niet hoe ik hem moet winnen.
Ps; ik doe het in b mode anders is het echt niet haalbaar

Dat is toch die E-type? Heb ik die 1000 miles ook mee gereden. Heeft standaard toch al iets van 240 pk? Wat betreft je banden, ik geloof dat ik op de Nordschleife maar 2 ronden met een setje banden deed, daarna de pitstop in voor nieuwe. En zo af en toe in B-spec op 3x. Mag het toch niet echt een probleem vormen, lijkt mij.Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:18:
Ik heb een Jaguar (classic auto van 1961) en dus wil meedoen aan up to 1000 miles championship maar De races zijn echt te lang bijvoorbeeld 35 laps in Duitsland dat grotte circuit de banden zijn na 3 laps al rood dus ik weet echt niet hoe ik hem moet winnen.
Ik had als 1 van de tegenstanders zo´n Volkswagen Karmann Ghia, echt grappig hoe vaak ik die wel niet in gehaald heb. Maar de tegenstand vind ik met deze auto erg tegen vallen, veel te snel.
Oja, een beetje rustig met het gas in de lage versnellingen, ik geloof dat het vooral de achterbanden waren die door spinnen snel slijten.
Verwijderd
Even een klein vraagje.. ik ben pas met het spel begonnen en heb een mazda RX-7 FC gekocht. Kort daarna veel onderdelen voor gekocht en installed. Echter nu heb ik de RX-7 FD gekocht maar ik kan de onderdelen die ik voor de FC gekocht heb niet overplaatsten naar de FD?? Moet ik alles weer opnieuw kopen?
ja 
ook als je dezelfde auto 2x koopt moet je alle onderdelen opnieuw kopen.
ook als je dezelfde auto 2x koopt moet je alle onderdelen opnieuw kopen.
[ Voor 89% gewijzigd door RMB op 06-08-2005 16:40 ]
Dit kan dus niet. tenminste, ik zou niet wetn hoe dat zou moeten zonder heb gebruikk van cheats oid en of dit sowiezo kan.Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:17:
Even een klein vraagje.. ik ben pas met het spel begonnen en heb een mazda RX-7 FC gekocht. Kort daarna veel onderdelen voor gekocht en installed. Echter nu heb ik de RX-7 FD gekocht maar ik kan de onderdelen die ik voor de FC gekocht heb niet overplaatsten naar de FD??
Dat moet dus inderdaad, maar ik zou toch willen weten waarom je nou twee haast dezelfde auto's kooptMoet ik alles weer opnieuw kopen?
Ik ben van het weekend ook nog even bezig geweest met wat races en grogf geld uitgeven. Ik ben gister begonnen met spelen en ben van plan om nu alle manufacturer trophy's te winnen. Dit komt er dus op neer om voor elke cup een bijpassende auto te kopen en te tunen. Ik begon gister met 1.2 miljoen Cr. en heb nu nog iets van 80.000 Cr.
Verwijderd
Heeft iemand het al uitgespeeld ?(hoelang heb je erover gedaan ?)
Het is echt een lang en moelijk game
Het is echt een lang en moelijk game
Verwijderd
Jah ok dat het kang duurt kan ik mischien aan maar Je mag toch 3 pit stops maken ???Lucky-Shirt schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:58:
[...]
Dat is toch die E-type? Heb ik die 1000 miles ook mee gereden. Heeft standaard toch al iets van 240 pk? Wat betreft je banden, ik geloof dat ik op de Nordschleife maar 2 ronden met een setje banden deed, daarna de pitstop in voor nieuwe. En zo af en toe in B-spec op 3x. Mag het toch niet echt een probleem vormen, lijkt mij.
Ik had als 1 van de tegenstanders zo´n Volkswagen Karmann Ghia, echt grappig hoe vaak ik die wel niet in gehaald heb. Maar de tegenstand vind ik met deze auto erg tegen vallen, veel te snel.
Oja, een beetje rustig met het gas in de lage versnellingen, ik geloof dat het vooral de achterbanden waren die door spinnen snel slijten.
Nee, je mag er veel meer maken. Weet niet eens of er een beperking is, maar je mag er zeker meer als drie maken.Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 13:58:
[...]
Jah ok dat het kang duurt kan ik mischien aan maar Je mag toch 3 pit stops maken ???
Maar als ik je zo hoor, dan ben je nog wel even zoet met GT4. Ik zit nu bijna op 60% en heb dit spel sinds mei ofzo, speel het dagelijks, een uurtje of 2 en vaak in het weekend wel langer. En dan (kotssmilie voor arrogantie) mag ik best zeggen dat ik een aardig rondje kan rijden.
er is geen beperking, en waarom doe je nooit mee aan het GT4 GoT championship?Lucky-Shirt schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:59:
[...]
Nee, je mag er veel meer maken. Weet niet eens of er een beperking is, maar je mag er zeker meer als drie maken.
Maar als ik je zo hoor, dan ben je nog wel even zoet met GT4. Ik zit nu bijna op 60% en heb dit spel sinds mei ofzo, speel het dagelijks, een uurtje of 2 en vaak in het weekend wel langer. En dan (kotssmilie voor arrogantie) mag ik best zeggen dat ik een aardig rondje kan rijden.
Look who's talkingRMB schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:04:
[...]
er is geen beperking, en waarom doe je nooit mee aan het GT4 GoT championship?(zie signature voor link)
ik doe wel meeJust_I schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:56:
[...]
Look who's talking. Naar mijn weten zijn er inderdaad geen beperkingen in het aantal pitstops wat je mag maken. Ik heb tijdens sommige endurance race meer dan 15 pitstops moeten maken dus ik denk dat er niet echt een limiet aan zal zitten en ik zou ook niet weten waarom eigenlijk.
De eerst volgende ga ik (proberen) aan mee te doen. Zal nu wel moeten, maar ik ben erg benieuwd naar wat ik voor tijden kan rijden, zal eens kijken of ik aan de tijden van de oude championships kan komen.RMB schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:04:
[...]
er is geen beperking, en waarom doe je nooit mee aan het GT4 GoT championship?(zie signature voor link)
Ik heb een gran turismo pack aangeschaft. Heb net me B licence gehaald en ben nu begonnen aan de mini cup. Erg leuk allemaal. Ik heb alleen nog wel een vraag mbt de ghost in arcade mode. Zodra ik er een save en deze later wil terug krijgen om tegen me ghost te rijden dan lukt dat niet.
Kan iemand mij vertellen hoe je tegen je eigen ghost kan rijden. Ik weet het de vraag is waarschijnlijk erg simpel maar kan het niet vinden
Kan iemand mij vertellen hoe je tegen je eigen ghost kan rijden. Ik weet het de vraag is waarschijnlijk erg simpel maar kan het niet vinden
Tegen je eigen ghost rijden kan alleen als je met dezelfde auto rijdt als waarmee je de "top" tijd mee hebt gezet.Rick Brands schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:03:
Ik heb een gran turismo pack aangeschaft. Heb net me B licence gehaald en ben nu begonnen aan de mini cup. Erg leuk allemaal. Ik heb alleen nog wel een vraag mbt de ghost in arcade mode. Zodra ik er een save en deze later wil terug krijgen om tegen me ghost te rijden dan lukt dat niet.
Dan is het simpel een kwestie van een time trial oid te starten.
Ehm? Save ghost replay, load ghost replay, en vervolgens pijltje naar voren indrukken als je niets ziet. Daarmeer zet je je ghost aan/uitRick Brands schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 21:03:
Verwijderd
Hmm ik zit ff een beetje vast...
Ik wil dolgraag die 1000 miles uitrijden..
Mar ik moet wel ff een nieuwe auto kopen.
Alleen welke is perfect om die race mee uit te rijden ?
Any tips ?
Ik wil dolgraag die 1000 miles uitrijden..
Mar ik moet wel ff een nieuwe auto kopen.
Alleen welke is perfect om die race mee uit te rijden ?
Any tips ?
Een paar posts eerder .... Even lezen kan geen kwaad
.
Verwijderd
das wel balen want de jaguar '61 e-type heb ik net verkocht :-s
En de british GT kampioenschap kan ik niet clearen zodat ik hem niet opnieuw kan winnen
En de british GT kampioenschap kan ik niet clearen zodat ik hem niet opnieuw kan winnen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 16:21 ]
Waarom kan je hem niet clearen dan, geeft GT een foutmelding of iets dergelijks? Of misschien heb je het niet op de goede manier geprobeerd.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:18:
Verwijderd
Normaal gezien als je op de eerste race weer begint , vraagt hij of hij alle races wil clearen ..Just_I schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:29:
[...]
Waarom kan je hem niet clearen dan, geeft GT een foutmelding of iets dergelijks? Of misschien heb je het niet op de goede manier geprobeerd.
Dat doet hij bij mij niet

EDIT: heb al een auto gevonden om de races van 1000 miles te rijden.
De AC car.
Hij is wel duur maar je verdient het zo terug
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 16:54 ]
Verwijderd
Heey jongens
Ik zit nu op de 57,5%
en ik wil dol graag de FORMULA GT rijden weet iemand een leuke wagen ervoor ik heb wel een aantal snelle maar ben bang dat ik het niet redt.
groeten.
(ps is de Minolta Toyota 1150 PK alles getuned snel genoeg denk????
Ik zit nu op de 57,5%
en ik wil dol graag de FORMULA GT rijden weet iemand een leuke wagen ervoor ik heb wel een aantal snelle maar ben bang dat ik het niet redt.
groeten.
Verwijderd
Ik rijd dezelfde cup, ook met de Minolta met iets van 1150 pk. Ik heb tot nu toe 11 races gereden en heb ze allemaal gewonnen (wel op a-spec, ik weet niet of de b-spec coureur ze bij kan houden). Ik denk dat een 787B beter is voor deze cup, als je die als zwarte auto hebt gekocht. Bandenslijtage is lager en in rechte lijn is hij niet zoveel langzamer.Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:32:
Heey jongens
Ik zit nu op de 57,5%
groeten.
Verwijderd
Ok bedankt voor de Tip ik heb inderdaad die Zwarte mazda en die zwart nissan r92cp ofzo gekocht zal het gelijk even proberen bedankt.
Die auto is inderdaad erg duur, ik geloof iets van 430.000 Cr. maar je kan deze auto dan ook prima gebruiken in deze race en nog een andere champ in de European Events. Ik heb gister ook met de AC Cars 427 de 1000 miles champ gereden, het grootste deel met de B-spec. Dit aangezien ik deze auto niet goed vind om mee te rijden, maar wel snel genoeg gaat. Mijn 'grootste' tegenstander was een Mercedes 300SL uit '54 die op zijn beurt ver voor de Mazda 110, de Isuzu coupe, de Mini Marcos en de VW Karmahn bleef. Wat ik wel raad vind is dat er japanse auto's mee mogen doen aan een European EventVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:34:
EDIT: heb al een auto gevonden om de races van 1000 miles te rijden.
De AC car.
Hij is wel duur maar je verdient het zo terug

Voor de rest nog een redelijk aantal manufacturer events gereden en gewonnen, maar die waren dan ook allemaal behoorlijk saai. Daarvan was de leukste prizecar een Toyota Altezza Touring car. Ik zit nu overigens net over de 80% van het spel.
Verwijderd
Iemand wel een een auto mee gemaakt als hij 80 kmh achteruit rijd en dan nog blijft optrekken burnout achter uit naar de 130 weg trek???.
Verwijderd
Kan dit in het echtVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 18:24:
Iemand wel een een auto mee gemaakt als hij 80 kmh achteruit rijd en dan nog blijft optrekken burnout achter uit naar de 130 weg trek???.

Verwijderd
Ik zit nu net te kijken naar die lange races..
Daar zit ook de Nurburring 24h bij ..
Zeg alstublieft nie dat dat echt een 24 uurs race is he
EDIT:
Ik heb ook zwaar de moeite om het GT world championship te winnen..
Al die zware bakken kosten 4.5 miljoen

EDIT:

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 10:01 ]
Verwijderd
Alle rendurance races waar een tijd bij staat zijn realtime, er zit ook Nurnurgring 4H bij die duurt dus 4 uur en alle 24 uurs races duren ook echt zo lang...thank god voor B-spec!Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:34:
Ik zit nu net te kijken naar die lange races..
EDIT:
Degene waar bij staat x miles of x rondes is moeilijker te schatten!
Verwijderd
24 hours Nurnburgring rijdt mijn B spec wel even dat ga ik neit doen.
Als je gewoon G spec aanzet en dan 3x zo snel dan rijdt hij hem in 8 uur realtime.
dus kop op en spelen:p
Op het moment speel ik nu de Montegi 8hours endurance waarvan ik nu op de 5 uur en 37 minuten zit
Als je gewoon G spec aanzet en dan 3x zo snel dan rijdt hij hem in 8 uur realtime.
dus kop op en spelen:p
Op het moment speel ik nu de Montegi 8hours endurance waarvan ik nu op de 5 uur en 37 minuten zit
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 16:05 ]
Ik heb vanmorgen nog de GRan Turismo All Stars (Extreme Events) gewonnen. Ik heb hiervoor een Nissan RCP92 uit '92 gebruik die ik volledig getuned heb. Alle races gewonnen op 2 na. Op Suzuka ging ik te vaak van de baan, door het grind wat veel tijd kost, waardoor ik 4e werd. Op Le Mans (Cicuit d' La Sarthe I) ben ik tweede geworden omdat ik in een snelle bocht in het grind door schoot. Mijn prizecar was overigens een BMW McLaren F1 GTR race car uit '97.
@ St.Anger2005 en MitchGT4freak : De champ is heel goed te winnen met de Minolta Toyota 88CV uit '88 (oid). Als je deze volledig tuned is het goed te doen. Als je de auto niet snel genoeg vind moet je of meer oefenen, beter tunen of gewoon een andere auto kiezen zoals een Nissan RCP92.
@ St.Anger2005 en MitchGT4freak : De champ is heel goed te winnen met de Minolta Toyota 88CV uit '88 (oid). Als je deze volledig tuned is het goed te doen. Als je de auto niet snel genoeg vind moet je of meer oefenen, beter tunen of gewoon een andere auto kiezen zoals een Nissan RCP92.
ik heb een probleempje.. ik kam maar niet de supercar event winnen in de pro event mode. Je moet een auto over de 493hp hebben (en die heb ik ook) had een TVR 12speed gekocht (780HP) maar die kon ik maar niet in bedwang houden (je mag de auto niet tunen)+ hij ging nog te langzaam. Auto's die meededen waaren een spyker een tomikaira L II en ook nog een mercedes (de rest weet ik niet meer) moet dus een auto hebben waarmee ik die racekan winnen.
Wie helpt?
(heb net trouwens zo'n zwarte racecar op de kop getikt (die nissan uit 92') Dope auto!
Wie helpt?
(heb net trouwens zo'n zwarte racecar op de kop getikt (die nissan uit 92') Dope auto!
[ Voor 5% gewijzigd door Polycom op 20-08-2005 02:10 ]
Mercedes SL600 kopen/winnen en je hebt die race in je zak.PuDy schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:10:
ik heb een probleempje.. ik kam maar niet de supercar event winnen in de pro event mode. Je moet een auto over de 493hp hebben (en die heb ik ook) had een TVR 12speed gekocht (780HP) maar die kon ik maar niet in bedwang houden (je mag de auto niet tunen)+ hij ging nog te langzaam. Auto's die meededen waaren een spyker een tomikaira L II en ook nog een mercedes (de rest weet ik niet meer) moet dus een auto hebben waarmee ik die racekan winnen.
Wie helpt?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
MitchGT4freak : De champ is heel goed te winnen met de Minolta Toyota 88CV uit '88 (oid). Als je deze volledig tuned is het goed te doen. Als je de auto niet snel genoeg vind moet je of meer oefenen, beter tunen of gewoon een andere auto kiezen zoals een Nissan RCP92.[/quote]
Die minolta is uit '89 voor de vergissing:p
Die minolta is uit '89 voor de vergissing:p
Verwijderd
Lol ik ben daar ook mee bezigh alleen ik snap een ding niet ik wou eerst met cadillac Cien 1025Pk meedoen maar mocht niet dus nu doe ik met een Nissan skyline 800 pk mee.PuDy schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:10:
Wie helpt?
Maar in de race rijdt iemand met een cadillac Cien, hoe kan dat ???
Je mag wel een getunede auto gebruiken, maar geen race- of concept-auto.PuDy schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 02:10:
Wie helpt?
De Caddilac is een special car waarmee je geen races mag rijden. Dit is overigens netzo bij de Nike One uit 2022, de Tank Car van Jay Leno en nog veel meer auto's. Ik heb die races volgens mij toen met een Mercedes SLR Maclaren gewonnen, maar ik weet niet zeker of ik het wel over de goede race heb.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:25:
[...]
Lol ik ben daar ook mee bezigh alleen ik snap een ding niet ik wou eerst met cadillac Cien 1025Pk meedoen maar mocht niet dus nu doe ik met een Nissan skyline 800 pk mee.
Maar in de race rijdt iemand met een cadillac Cien, hoe kan dat ???
Heb de racegehaald met een zonda 7.1 met na-tuning 2.
Verwijderd
Ik weet niet wat voor Cadillac jij rijdt maar ik heb heel veel races met mijne gereden en gewonnen (cadillac Cien) Jah en bij Nike weet ik dat je ermee niet kunt racen.Just_I schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:21:
[...]
De Caddilac is een special car waarmee je geen races mag rijden. Dit is overigens netzo bij de Nike One uit 2022, de Tank Car van Jay Leno en nog veel meer auto's. Ik heb die races volgens mij toen met een Mercedes SLR Maclaren gewonnen, maar ik weet niet zeker of ik het wel over de goede race heb.
Alleen ik mag met de Cien bij Supercar Festival niet rijden terwijl de tegenstander precies met het zelefde auto wel mag rijden.
Verwijderd
Weet iemand een goed auto om gran turismo championship te rijden en het liefst niet zo duur
Welke auto vinden jullie tot nu toe het vetste/mooiste/bruutste geluid hebben? Persoonlijk vind ik de Zonda wel lekker klinken. (7 liter
)
Verwijderd
Het is waarschijnlijk niet het allerbruutste geluid maar ik vind het geluid van de RUF GTR uit de huidige challenge ook wel goed klinken. En dan doel ik vooral op het moment dat de turbo erbij komt. Alleen had hij van mij nog iets meer mogen grommen.kutkip schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:52:
Welke auto vinden jullie tot nu toe het vetste/mooiste/bruutste geluid hebben? Persoonlijk vind ik de Zonda wel lekker klinken. (7 liter)
Van de andere auto's kan ik op dit moment weinig zeggen, want zo vaak speel ik niet ----> eigenlijk alleen maar een beetje aanklooien in de Challenge om te proberen van die laatste plaats af te komen.
Hopelijk krijgt de challenge nog wat meer aanhang (dit is echt compleet off-topic maar dat kan me even niets schelen
Ik ben nu al een tijdje bezig met GT4 en ik vind het echt een super spel om te spelen!!
Ik zit pas op 40% ofzo, maar ik ga nu maar beginnen met alle manufacterer races. Sommige zijn erg saai (subaru 360) en andere zijn weer erg spannend, vooral omdat ik de auto zo gelijk mogelijk wil houden met de rest. Ik ben alleen vergeten om de midget te kopen, dus nu moet ik tot dag 1450 wachten voordat hij er weer is !!$$^#&
Die A-spec punten snap ik echt niks van. Soms krijg je voor een hele simpele race heel veel punten en voor hele moeilijke races heel weinig punten!
Wat is de leukste race in het spel???
Ik zit pas op 40% ofzo, maar ik ga nu maar beginnen met alle manufacterer races. Sommige zijn erg saai (subaru 360) en andere zijn weer erg spannend, vooral omdat ik de auto zo gelijk mogelijk wil houden met de rest. Ik ben alleen vergeten om de midget te kopen, dus nu moet ik tot dag 1450 wachten voordat hij er weer is !!$$^#&
Die A-spec punten snap ik echt niks van. Soms krijg je voor een hele simpele race heel veel punten en voor hele moeilijke races heel weinig punten!
Verwijderd
Er zijn heel veel leuke tracks maar volgens mij is dat echt persoons gebonden. Ik kan dus echt niet zeggen wat voor jou de leukste track zou zijn.Revodrone schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:00:
Ik ben nu al een tijdje bezig met GT4 en ik vind het echt een super spel om te spelen!!
Wat ik wel kan zeggen is dat je een keer mee moet doen met Gran Turismo Challenge op dit forum. Zoek die topic maar eens op en hopelijk ga je ook meedoen, want het is echt harstikke leuk om jezelf te meten aan anderen. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik had het idee dat die challenge aan het dood bloeden was, maar ik zal zeker eens kijken!!
Verwijderd
Daarom probeer ik er ook meer animo voor te creeerenRevodrone schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:44:
Ik had het idee dat die challenge aan het dood bloeden was, maar ik zal zeker eens kijken!!