[PS2] Gran Turismo 4 - Deel III

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.644 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum is helaas wel dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Er is ook niet echt veel meer over te vertellen. Alle ins en outs zijn al eens langsgekomen. Wat nog leuk is is gewoon meedoen met de Challenge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel meedoen maar ik weet niet wat dat challenge inhoudt dus kan iemand mij uitlegen?

Ps; ik zit op 36 % laaste tijd speel ik niet meer te langdradig game :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43

Just_I

What did you just say?

Als je naar deze site gaat zie je het score overzicht van de challenges. Als je hier aanmeld kan je zelf tijden toevoegen etc bij de challenges die je rijd (hebt gereden). Ook kan je in het topic hier op GoT melden wat voor tijden je hebt gereden etc. Als je nog meer vragen hebt kan je die daar stellen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
even een vraagje :)

ik heb alle race's van de beginners en pro hall gedaan... maar ik kan niet meedoen aan de laatste race van de pro hall.... iemand een verklaring?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Hen je ook alle aparte races en alle championships al gewonnnen ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
Beste allen,

ik heb nu een gt40 ('05) gekocht. een NA-3 tune er over heen (760 hp!!). Ik loop tegen het probleem daan dat hij rond te 200 kmp/h en hoger begint te bouncen. Dit is erg vervelend, je verliest grip en je banden gaan aan flarden. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Greetinx Atze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Een spoiler kopen en meer downforce zetten op de vleugels (voor en achter) zodat je harder het asfalt op wordt gedrukt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Btw, Jeremy van TopGear vergeleek GT4's laguna seca racing met het echte werk. Hilarisch:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5587010895482106872

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met het formula one championship, ik ben nu bij de laatste race aanbeland op de Nordsleife. De voorgaande races heb ik allemaal gewonnen met de toyota 88v minolta, dus ik ben al kampioen. Ik krijg die auto echter met geen mogelijkheid fatsoenlijk over de Nordsleife, hij springt alle kanten op. Ik verlies dan ook veel tijd op de f1 auto's. Heeft iemand hier een oplossing voor (setuptechnisch), of kan ik beter een andere auto kiezen voor deze race? Zo ja, welke? Ik ben al kampioen, dus ik kan de race cancellen en toch het prijzengeld en de auto winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Laatst online: 12-09 10:18
Eventueel je auto hoogte omhoog en wat minder strakke demping??

Wat een super cool filmpje van Top Gear!!! Wel grappig om te zien hoe die verschillen toch zijn! Ik had alleen wel een iets snellere tijd verwacht, maar zoals Jeremy ook al zei mis je de angsten! (Alhoewel ik hem bij sommige bochten toch echt zit te knijpen!) Op de site van D3 staat ook een cool Top Gear filmpje over een rondje Nurburgring met een Ford Transit 8)7
Al moet ik zeggen dat ik Wibi Soerjadi wel eens heb zien racen in zijn computerkamertje, maar die doet het op het circuit ook heel erg goed! Nog grappiger was om Wibi een keer bij rtl f1 te zien waar hij gewoon een top 10 tijd had neergezet zonder enige vorm van assistentie aan, waar Tom Coronel :r geen enkel hulpmiddeltje uitzet en dan nog geen normaal rondje kan rijden! 8)7

[ Voor 86% gewijzigd door Revodrone op 08-01-2006 22:33 ]

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het filmpje is wel cool en hij heeft ook over de remafstand dat bij gt4 veel korter is wat bij de echte auto langer is toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 11:38

RBH

Hallo,

Wie weet waar ik het beste de DTM in de European Hall mee kan doen?

Ik heb deze:

Audi TT-R met 720 pk+ DTM (Heb ik al mee geprobeerd, maar deze was te langzaam.. )
Alfa Romeo 155 DTM standaard
Mercedes CLK DTM standaard
Mercedes 190E EVO DTM standaard

Greetz, RBH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RBH schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:26:
Hallo,

Wie weet waar ik het beste de DTM in de European Hall mee kan doen?

Ik heb deze:

Audi TT-R met 720 pk+ DTM (Heb ik al mee geprobeerd, maar deze was te langzaam.. )
Alfa Romeo 155 DTM standaard
Mercedes CLK DTM standaard
Mercedes 190E EVO DTM standaard

Greetz, RBH
Mercedes CLK DTM standaard is de beste wagen in de DTM klasse, vind ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:49:
Ja, het filmpje is wel cool en hij heeft ook over de remafstand dat bij gt4 veel korter is wat bij de echte auto langer is toch ?
Is het echt zo of is het bull shit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:50:
[...]

Is het echt zo of is het bull shit ?
Ik denk dat dat komt door het feit dat je in Gran Turismo 4 altijd vol de rem in kan drukken en dat dan de ABS het werk doet, en volgensmij is het abs systeem in elke auto anders maar ik denk dat ze het gewoon hebben gebaseerd op bijv. gewicht auto x snelheid / brake balance (naar voren of achter), Ik denk dat het daarom komt dat GT4 niet helemaal accuraat is. Het verschil is volgensmij nog groter als je in real life een auto rijd zonder ABS omdat je dan voorzixhtig moet remmen zodat de wielen niet blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat klopt, je kunt geen wielen blokkeren in GT4.
Ook zit er geen degelijk suspension model in, waardoor dingen als weightshifts geen realistisch effect hebben. Het remgedrag bij GT4 is daardoor heel arcade, de auto's zijn veel te stabiel. De veel kortere remweg is dan een logisch gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Dat verschil in remweg ligt gewoon aan de bandenkeus in GT4. Lees dit er maar eens op na. Zitten ook tests bij en dan zie je dat het prima klopt. Ironisch genoeg ging het hier juist voornamelijk om situaties waar auto's in GT4 een langere remweg hadden, ipv korter waar Clarkson het over heeft. Het kan dus beide kanten op gaan.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De straatbanden geven inderdaad een meer realistisch gevoel en grip levels bij de meeste wagens, maar als de remweg veel langer wordt door een andere compound, geeft dat alleen maar aan dat er dingen niet kloppen in de physics.
Als een raceband en een straatband, die allebei niet blokkeren(!), zullen ze niet veel verschil opleveren in remweg.

Maargoed, dit is natuurlijk allemaal niks nieuws. GT4 is een leuk racespel, maar gewoon niet te vergelijken met realistische waarden, daar is het physics-model veel te beperkt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zamorano schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:10:
De straatbanden geven inderdaad een meer realistisch gevoel en grip levels bij de meeste wagens, maar als de remweg veel langer wordt door een andere compound, geeft dat alleen maar aan dat er dingen niet kloppen in de physics.
Uh nee, banden zijn de belangrijkste factor als het op remweg aankomt.
Als een raceband en een straatband, die allebei niet blokkeren(!), zullen ze niet veel verschil opleveren in remweg.
Een band met weinig grip zal eerder blokkeren dan een band met veel grip, dus met die laatste kun je harder remmen (zonder te blokkeren). Verschil tussen een race en straat band zal - ook in het echt - zeer groot zijn wat betreft remweg.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
D³ schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:42:
[...]
Uh nee, banden zijn de belangrijkste factor als het op remweg aankomt.
Nee, dat zijn nog steeds je remmen. ;)
Grip is een belangrijke factor, en de band is de belangrijkste, en meest directe factor voor de grip tijdens het remmen, maar die grip is niet alleen afhankelijk van de band, ook van de ophanging, de gewichtsverdeling, etc. Die zijn allemaal niet, of erg summier, gemodelleerd in GT4.
Een band met weinig grip zal eerder blokkeren dan een band met veel grip, dus met die laatste kun je harder remmen (zonder te blokkeren). Verschil tussen een race en straat band zal - ook in het echt - zeer groot zijn wat betreft remweg.
Ja, als ze blokkeren waarschijnlijk wel, maar dat zit niet in GT4. Dus bij voorbaat is een vergelijking met resultaten uit de echte wereld al kansloos. Ik heb geen harde cijfers bij de hand maar ik betwijfel of een remweg echt heel veel korter wordt door een andere compound (als beide niet blokkeren dus). Als de banden 2x zo breed zijn kan het natuurlijk wel schelen, dan beinvloedt het de rolweerstand.

Maar kom op, je gaat hier toch niet komen verkondigen dat GT4 een ultrarealistische sim is he? Want dan zijn we meteen uitgesproken. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 17-02-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
Ik snap niet wat je bedoelt met het niet kunnen blokkeren. Neem een vrij willekeurige auto. Zet er de Comfort tyres onder en desnoods een Brake Kit. Ga een beetje gassen op een stuk weg en wanneer ik dan vol in de ankers ga gieren de banden als een gek en verlies ik de mogelijkheid om goed de bocht in te sturen (lees, sturen wordt vrij onmogelijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zamorano schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:01:
Nee, dat zijn nog steeds je remmen. ;)
"Your brakes do not stop your car." http://www.teamscr.com/grmbrakes.html
Ja, als ze blokkeren waarschijnlijk wel, maar dat zit niet in GT4. Dus bij voorbaat is een vergelijking met resultaten uit de echte wereld al kansloos. Ik heb geen harde cijfers bij de hand maar ik betwijfel of een remweg echt heel veel korter wordt door een andere compound (als beide niet blokkeren dus). Als de banden 2x zo breed zijn kan het natuurlijk wel schelen, dan beinvloedt het de rolweerstand.
Ik had het over remmen zonder blokkeren. En natuurlijk remt een band met veel grip veel beter dan een band met weinig grip, daar ga ik verder niet op in. Overigens is het verschil in weerstand tussen wel/niet blokkeren met goede banden en een goed wegdek vrij klein, en is rolweerstand een minimale factor bij stevig remmen.
Maar kom op, je gaat hier toch niet komen verkondigen dat GT4 een ultrarealistische sim is he? Want dan zijn we meteen uitgesproken. ;)
Ik verkondig helemaal niets van die aard. Jij bent degene die tot 3x toe loopt te verkondigen dat GT4 zo waardeloos is kwa realisme, ik heb daar verder helemaal niets over gezegd. Ik reageerde alleen maar op het verhaal van de remweg, waar GT4 aantoonbaar overeenkomt met de werkelijkheid. No more, no less.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:21:
[...]
"Your brakes do not stop your car." http://www.teamscr.com/grmbrakes.html

[...]
Ik had het over remmen zonder blokkeren. En natuurlijk remt een band met veel grip veel beter dan een band met weinig grip, daar ga ik verder niet op in. Overigens is het verschil in weerstand tussen wel/niet blokkeren met goede banden en een goed wegdek vrij klein, en is rolweerstand een minimale factor bij stevig remmen.

[...]
Ik verkondig helemaal niets van die aard. Jij bent degene die tot 3x toe loopt te verkondigen dat GT4 zo waardeloos is kwa realisme, ik heb daar verder helemaal niets over gezegd. Ik reageerde alleen maar op het verhaal van de remweg, waar GT4 aantoonbaar overeenkomt met de werkelijkheid. No more, no less.
Mooi gesproken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Zamorano schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:01:
[...]
1. Mijn wielen blokkeren gewoon in GT4

2. Een remweg wordt een stuk korter door een zachtere compound! (Dit is vrij logisch, want wanneer een voorwerp zachter is heeft het meer grip en dus ook meer vermogen om te remmen. Een hardere band zal daardoor minder vermogen hebben om te remmen, waardoor de wielen eerder blokkeren!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Heb sinds paar dagen me formula gt, en ben dus kampioenschap gaan rijden. Maar omdat ik veel WoW speel, laat ik dus B-spec rijden, nu heb ik dus een probleem, op laguna seca rijd ie alles op 1lap, en bijv snellere circuits, zoals lemans of motegi wordt ie zoek gereden.

Heb atm de settings van, gtplanet.net, die zijn dus denk ik goed voor iets langzamere circuits met wat bochten. Dus mijn vraag, heeft iemand goede settings voor snellere circuits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

GT4 Online editie komt eraan volgende deze bron

Beetje jammer dat je nog een keer flink mag betalen voor hetzelfde spel, maar dan online :(
Ik hoop heel stiekem dat het wel erg goed geregeld is en een voorbode van wat de PS3 online gaat laten zien.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Shiver23 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:26:
GT4 Online editie komt eraan volgende deze bron

Beetje jammer dat je nog een keer flink mag betalen voor hetzelfde spel, maar dan online :(
Ik hoop heel stiekem dat het wel erg goed geregeld is en een voorbode van wat de PS3 online gaat laten zien.
Denk dat het een vals bericht was want de heren van Sony hebben dit bericht inmiddels heel correct verwijderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRyPtO schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:34:
Heb sinds paar dagen me formula gt, en ben dus kampioenschap gaan rijden. Maar omdat ik veel WoW speel, laat ik dus B-spec rijden, nu heb ik dus een probleem, op laguna seca rijd ie alles op 1lap, en bijv snellere circuits, zoals lemans of motegi wordt ie zoek gereden.

Heb atm de settings van, gtplanet.net, die zijn dus denk ik goed voor iets langzamere circuits met wat bochten. Dus mijn vraag, heeft iemand goede settings voor snellere circuits :+
Wat dacht je van GT4 eruit halen en lekker gaan Wowen, serieus als je er toch niet voor wilt zitten speel het dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Het zal wel een enorme verbetering zijn als je online kan racen (ookal moet je er dan weer voor betalen), maar hoe groot zal de kans zijn dat het spel er komt, na het verwijderen van dat bericht?!?

@kRyPtO B-spec is wel makkelijk af en toe, maar het gormula gt kampioenschap is toch wel het ultieme kampioenschap om je gt skills te testen, die laat je toch niet door de B-spec rijden!! 8)7

Uit IGN's pdf Guide:
To be able to compete in this event, you'll need a Formula race car of your own.
And the only way to get a Formula race car of your own is to win it in a race. Thus,
competing and winning in the Nürburgring 24-Hour Endurance event is a prerequisite for this Formula GT event. You need to make the most of your pits and
be very steady with your racing because your car will be 100% equal with all the
other cars. You've only got your own racing skills to rely on. You won't be able to
buy any upgrades for your vehicle, which means you won't be able to buy harder
tires or any extra horsepower. If you plan on B-spec'ing the event, you'll have a
tough time winning because of the vehicle equalities. Your best bet is to A-spec
the race event until the first pit stop. Since you can drive a lot more aggressively
than B-spec'ing, you can get out to an early lead. As long as you take your first pit
stop around the same time the other competitors do, you can switch to B-spec and
let your car finish the racing for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:50
Ik stel mijn vraag ook maar in dit GT4 topic. Hoe krijg ik de mugen S2000 '00 in time trial. Bij mij staat die er daar niet in alleen maar in GT-mode

edit:
Heb het al gevonden eerst kopen in GT mode dan staat die in arcade ook.

[ Voor 24% gewijzigd door silencedead op 02-03-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met auto lessen en om een of andere reden kreeg ik opeens weer zin in Gran Turismo 4. Dus ik snel een oefen rondje gemaakt en damn!, ik kan het echt niet meer wahahahah. Maarja, het is erg vet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Als je dan toch weer lekker aan het racen bent... ga dan ook lekker meeracen op deze site!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om bij Prof events het Gran Turismo World championship te winnen?

Ik heb een CLK-Touring Car gewonnen en getuned maar ik wordt echt zoekgereden door die Nissan :(
Ik rijd op super harde banden want ze pitten niet in die race...

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Nippletwister schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:31:
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om bij Prof events het Gran Turismo World championship te winnen?

Ik heb een CLK-Touring Car gewonnen en getuned maar ik wordt echt zoekgereden door die Nissan :(
Ik rijd op super harde banden want ze pitten niet in die race...

Iemand tips?
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, maar welke auto's rijden er allemaal mee? Is die Nissan tovallig de R92CP (of ziets)? In dat geval ee soortgelijke auto nemen, een CLK touring is daar gewoon veel te traag voor. Wat je zou kunnen proberen (weet het niet helemaal zeker) is een opgefokte Nissan 350Z Concept LM-Racecar nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Just_I schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:50:
[...]

Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, maar welke auto's rijden er allemaal mee? Is die Nissan tovallig de R92CP (of ziets)? In dat geval ee soortgelijke auto nemen, een CLK touring is daar gewoon veel te traag voor. Wat je zou kunnen proberen (weet het niet helemaal zeker) is een opgefokte Nissan 350Z Concept LM-Racecar nemen.
Volgens mij is het idd die R92cp of misschien wel de R89. Ik heb helaas niet al te veel cash om een andere te kopen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revodrone schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:12:
Als je dan toch weer lekker aan het racen bent... ga dan ook lekker meeracen op deze site!!!
Ey man,

Ga ik zeker doen, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Nippletwister schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:22:
[...]

Volgens mij is het idd die R92cp of misschien wel de R89. Ik heb helaas niet al te veel cash om een andere te kopen... :(
Moet je even kijken bij welke race je de R89 kan winnen. Als je deze opfokt maak je een goede kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand het spel wel eens op 1080i gespeeld eigenlijk? Benieuwd hoe dat eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Just_I schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:30:
[...]

Moet je even kijken bij welke race je de R89 kan winnen. Als je deze opfokt maak je een goede kans
http://granturismo4fr.free.fr/images/voitures/voiture572.jpg

Ga ik met deze auto wel die Nissan bijhouden bij het GT World Championship?
Hoef ik alleen maar een korte endurance race te rijden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Nippletwister schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:51:
[...]

http://granturismo4fr.free.fr/images/voitures/voiture572.jpg

Ga ik met deze auto wel die Nissan bijhouden bij het GT World Championship?
Hoef ik alleen maar een korte endurance race te rijden :Y)
Volgens mij moet dat wel kunnen, maar voor de zekerheid zou ik hem toch opfokken. Als ik me niet vergis heb ik met deze bolide ook dat kampioenschap gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Toyota GT-One Race Car. Zo'n mooie zwarte lemans racer. Te kopen na 694 dagen bij de 2e hands bakken voor een leuke prijs. 700PK, ruim voldoende voor mij om dit championship te winnen en nog leuke a-spec punten krijgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Just_I schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:54:
[...]

Volgens mij moet dat wel kunnen, maar voor de zekerheid zou ik hem toch opfokken. Als ik me niet vergis heb ik met deze bolide ook dat kampioenschap gewonnen.
Thnx, ga ik eerst maar ff een endurance rijden en deze auto winnen en dan maar hopen dat ik de rest een beetje kan bijhouden... >:)

Met die mercedes CLK wordt ik telkens 3e met 20 seconden achterstand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik moet eigenlijk ook weer eens beginnen :D
(Maar mijn stuur is nu bestemd voor GTR :( ..... misschien maar met Joypad!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Heb gisteren ff met B-spec mijn CLK-GTR laten rijden op El Capitan Endurance en die Minolta Toyota gewonnen :)

Nu kan ik gelukkig wel goed meekomen in het GT World Championship :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik misschien vragen waarom GT4 zo veel ruimte neemt op je memorycard ? bijna 2 mb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:48:
Mag ik misschien vragen waarom GT4 zo veel ruimte neemt op je memorycard ? bijna 2 mb :|
Toevallig foto's aan het bewaren?

Verder moet van een honderdtal auto's bijgehouden of je ze hebt en wat er aan getuned is. Én alle rondetijden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 07:26
even een kickje...

Ik vroeg me af of de save game van NTSC (US) het ook doet met een PAL schijfje?

Die amerikaanse schijf doet het niet meer, en ben van plan om hier bij de bart smit voor 20 euro een nieuwe te halen, maar dan moet mijn savegame het wel doen. Heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen :z

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TheKHing schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 18:31:
even een kickje...

Ik vroeg me af of de save game van NTSC (US) het ook doet met een PAL schijfje?

Die amerikaanse schijf doet het niet meer, en ben van plan om hier bij de bart smit voor 20 euro een nieuwe te halen, maar dan moet mijn savegame het wel doen. Heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen :z
Nee helaas. Doet het niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor het kicken van dit topic..

Ik heb gisteren GT4 aangeschaft (ben er al bij sinds de eerste GT) maar ligt het aan mij of hebben al die wagens een gigantische hoeveelheid onderstuur? Vooral bij B-3 bij Deep Forest.. (Ik heb de OP gelezen mbt de moeilijkheidsgraad, maar dit..)

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Vering stuger afstellen en je kunt het zelfs omvormen tot overstuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op zondag 02 juli 2006 @ 10:00:
Vering stuger afstellen en je kunt het zelfs omvormen tot overstuur ;)
Tsja, ik zat al aan een setup te denken, maar kan dit ook bij de licence? Het gaat me nu wel makkelijk af, maar kom steeds net wat te kort voor Gold..

Nvm.. Inmiddels heb ik zo'n 20.000... Ik denk dat ik voor een Skyline ga (14.000 2e hands), wat hebben jullie als eerste auto genomen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Skyline is altijd goed. Je moet ook ff alle elektronische hulpmiddelen uitschakelen dat zorgt soms ook voor onderstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels een pre-tuned HPA Golf II R32 gekocht voor maar 32.000! Wat een :9~ wagen.. Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ben hem nu af en toe opnieuw aan het spelen, m'n savegame was toentertijd een keer corrupt geraakt.

Nu eens gewoon met gamepad, maar dat valt even tegen zeg, ik vind er niks aan ineens.
Probeer maar zoveel mogelijk met B-spec te rijden maar die is ook (nog?) niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een :r driving missions.. Hoe hebben jullie Slipstream Battle 3 met die Skyline's gehaald? In verschillende guides staat er dat je even van je gas af moet om de anderen een slipstream kans te geven, waarop jij weer slipstreamt. Je zou op 166/167 mph even moeten liften, alleen ik kom niet verder dan 164. Ik háát die drivingmissions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Ik heb ze gewoon elke keer vol gas ingehaald en zorgen dat ze weer in jouw slipstream terecht komen en extreem voor ze aan de kant gaan. Daarna achter de 3e auto gaan hangen en het geheel herhalen, elk rechtstuk moet je ze weer inhalen en dan haal je het uiteindelijk op een seconde of 2-3. Maar ook ik heb hem een stuk of 10 keer gedaan. dus suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silencedead schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:43:
Ik heb ze gewoon elke keer vol gas ingehaald en zorgen dat ze weer in jouw slipstream terecht komen en extreem voor ze aan de kant gaan. Daarna achter de 3e auto gaan hangen en het geheel herhalen, elk rechtstuk moet je ze weer inhalen en dan haal je het uiteindelijk op een seconde of 2-3. Maar ook ik heb hem een stuk of 10 keer gedaan. dus suc6
Heb ik al geprobeerd, ik ga zo aan mijn 6e keer beginnen. Idiote challenge trouwens, als je zelf raced op de test course verlies je niet zoveel terrein en laat je zéker niet anderen voor in ruil voor een slipstream. Slechtste en moeilijkste gedeelte uit het spel :X ,imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
-Daniël- schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:20:
[...]

Heb ik al geprobeerd, ik ga zo aan mijn 6e keer beginnen. Idiote challenge trouwens, als je zelf raced op de test course verlies je niet zoveel terrein en laat je zéker niet anderen voor in ruil voor een slipstream. Slechtste en moeilijkste gedeelte uit het spel :X ,imo..
Moet je de allerlaatste driving mission eens proberen met die mercedessen, die is pas moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silencedead schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:35:
[...]

Moet je de allerlaatste driving mission eens proberen met die mercedessen, die is pas moeilijk
Ja, heb ik gelezen.. Ik ga eerst maar eens goed oefenen voor de Nürburgring.. Ik heb trouwens net de challenge Slipstream Battle 3 gewonnen, met -0.016 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tijdje terug heb ik Driving Mission 34 nog eens een keer gedaan. Was namelijk niet echt tevreden met hoe ik hem de eerste keer had gehaald (meer dan een jaar terug inmiddels), aangezien ik toen shortcuts gebruikte (tsk tsk). Viel me op hoe makkelijk het na al die tijd (en GT4 oefening) ging. Weet nog dat ik het toen erg lastig vond rijden, maar nu ging het vanzelf en, niet geheel onbelangrijk, sneller zelfs zonder shortcuts.

New and improved DM34 (142MB)
De originele poging (41MB)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
silencedead schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:35:
[...]

die verloor ik in de allerlaatste bocht ooit.. toen had ie iets van 0.5 sec voorsprong ;(

ben er nog kapot van :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:09
Heeft hem iemand uitgespeeld want ik ben bijna 1 jaar mee bezig (ok niet continu maar wel vaak ) zit geen eens op 50 % :O

Ik wil zo graag dat F1 wagentje maar met credit schiet ook niet op.

Net een miskoop gedaan door belgische Gillet te kopen |:( 8)7 Denk het rijdt slechter dan de toyota minolta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:08:
Heeft hem iemand uitgespeeld want ik ben bijna 1 jaar mee bezig (ok niet continu maar wel vaak ) zit geen eens op 50 % :O

Ik wil zo graag dat F1 wagentje maar met credit schiet ook niet op.

Net een miskoop gedaan door belgische Gillet te kopen |:( 8)7 Denk het rijdt slechter dan de toyota minolta
Ik speel het nu 9 dagen en zit op 25%. Overigens heb ik snel eerst de Nurburgring 4hrs gedaan voor de Minolta, waarna ik met die auto de 24hrs race heb gedaan voor de F1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ALPACINO schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:08:
Net een miskoop gedaan door belgische Gillet te kopen.
Tip:
Koop nooit een Belgische auto dat naar een scheermes is vernoemd :+

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
-Daniël- schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:01:
[...]

Ik speel het nu 9 dagen en zit op 25%. Overigens heb ik snel eerst de Nurburgring 4hrs gedaan voor de Minolta, waarna ik met die auto de 24hrs race heb gedaan voor de F1 :).
Ok dan zal ik eenkeer met de minolta de 24h nurenberg doen maar heb je nog je auto speciaal afgesteld en op race hard banden ?

PS; Typisch belgen in 2030 komen ze zeker met Wilkison (wannabe) race auto :P }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:19:
[...]

Ok dan zal ik eenkeer met de minolta de 24h nurenberg doen maar heb je nog je auto speciaal afgesteld en op race hard banden ?

PS; Typisch belgen in 2030 komen ze zeker met Wilkison (wannabe) race auto :P }:O
Ik heb de auto niet speciaal afgesteld, gewoon superhard achter, hard voor, pace 4-5, om te 3 ronden pitten. Aanzetten voor je gaat pitten (:+), en de volgende morgen steeds na 6 minuten (als je snelheid *3 gebruikt) de pitstop regelen en weer op *3 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:08: Net een miskoop gedaan door belgische Gillet te kopen |:( 8)7 Denk het rijdt slechter dan de toyota minolta
Maar in GT3 heb ik heel veel plezier gehad aan die auto, Die heeft me zo´n beetje door de alle gevorderde races geloodsd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
In het echt is ook een goed supercar maar als ik hem vergelijk met Toyota Minolta dan valt het tegen.

Ps; Wat is je hoogst behaald snelheid ?? en met welk auto (mijn minolta 465.6 km/h met nos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grr, ik heb inmiddels al een probleem met GT4. Als ik mijn PS2 mét memorycard opstart, blijft het beeld zwart na 'Sony Entertainment Europe Presents..' (oid). Als ik mijn PS2 zonder memorycard opstart, laad hij wel. Je krijgt dan zo'n schermpje met 'Would you like to continue without saving'? Als ik dan mijn MC erin doe, gaat het beeld op zwart.

Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik ben op 25% met GT4, zou jammer zijn om een nieuwe MC te moeten kopen en dit op te moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Weet iemand wat een NA type engine is? In de professional events moet ik een auto hebben met zo'n engine maar ik weet niet waar het voor staat. Naturally Aspired gok ik, maar wat dat is weet ik dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Naturally Aspired klopt, dat is een automotor zonder turbo- / supercharger.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Scorperito schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:04:
Het is Naturally Aspirated (Normally Aspirated heb ik ook wel eens gehoord, geen idee of dat fout is of dat beide mag), maar ja het klopt. Het betekent dat de lucht de cilinders is wordt 'gedrukt' door de natuurlijke druk in de lucht, en niet kunstmatig (Turbo/Supercharger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Scorperito schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:04:
Maar zelfs bepaalde auto's die geen turbo/supercharger hebben zijn in dat event niet toegestaan. Hoe zit dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
Je kan in je garage toch selecteren in welke volgorde je de auto's wilt zien, dus dan kan je de auto's zonder turbo bijelkaar zetten.

Ik zoek nu nog een leuke auto waar ik de 24uur op de Nurburgring kan gaan rijden, daarna met de F1 de laatste challenge en dan ben ik helemaal klaar!
Ik probeer nog wel alle license testen op goud te zetten, maar bij de een gaat dat makkelijker dan bij de ander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik trouwens een savegame op m'n PC kopieeren? Ik wil namelijk graag weer eens overnieuw beginnen maar voor alle zekerheid toch een kopietje achter de hand houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:44:
Hoe kan ik trouwens een savegame op m'n PC kopieeren? Ik wil namelijk graag weer eens overnieuw beginnen maar voor alle zekerheid toch een kopietje achter de hand houden.
Je zou dan 3th party adapters moeten gebruiken.
Dit is iets: http://www.lik-sang.com/i...gory=25&products_id=2360&
Vrij duur alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:33:
[...]

Je zou dan 3th party adapters moeten gebruiken.
Dit is iets: http://www.lik-sang.com/i...gory=25&products_id=2360&
Vrij duur alleen :)
Inderdaad, ik dacht dat het misschien wel via een USB memorykey of via de netwerkadapter van de PS2 kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

-Daniël- schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:49:
Grr, ik heb inmiddels al een probleem met GT4. Als ik mijn PS2 mét memorycard opstart, blijft het beeld zwart na 'Sony Entertainment Europe Presents..' (oid). Als ik mijn PS2 zonder memorycard opstart, laad hij wel. Je krijgt dan zo'n schermpje met 'Would you like to continue without saving'? Als ik dan mijn MC erin doe, gaat het beeld op zwart.

Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik ben op 25% met GT4, zou jammer zijn om een nieuwe MC te moeten kopen en dit op te moeten geven.
Ik heb een soort gelijk probleem. Alleen met GT4. Wanneer ik de PS2 aanzet, een tik, verder niets. Na diverse malen proberen, pakt hij het uiteindelijk wel op. Maar ook alleen een zwart scherm na 'Sony Entertainment Europe Presents..' en verder niets. De CD is nog helemaal gaaf. Geen krasje niks, PS is in totaal nog geen 25x open geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Probeer eens zo'n cd-lens cleaner set. Ik had ook problemen met het uitlezen van de GT4 disc maar het lijkt nu veel beter te gaan als ik eerst die cd-cleaner erin doe. Dat is een cd-tje met miniscule borsteltjes om je laser te reinigen, te krijgen bij cd-winkels enzo. Er zit dan meestal ook wel wat stof op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren ook maar weer eens GT4 opgepakt.

Die driving missions zijn echt mega lastig vind ik, het moet echt PERFECT :(

Ik zit nu bij de 3-lap battle (New York met die oude Japanse auto's)
Dichter dan 5,5 seconde op de snelste lukt me echt niet :'(

Andere driving missions vind ik ook zeer lastig, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Nippletwister schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:36:

JA, ik vindt ze ook echt klote. en bij dat rijbewijs heb ik net bronze gehaald ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Nippletwister schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:36:

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ik had in het begin ook moeite met de driving missions, maar ondertussen is dat geen probleem meer. Alle licences zijn ook gold, terwijl er tussen zitten, waarvan ik niet verwacht dat ooit te halen (de "cones" slalommen bijv.).

En niet verwachten deze races gelijk te winnen. Langzaam opbouwen, kijken waar je de tijdwinst kan halen. Het is even geleden, maar je moet het geloof ik vooral van het bochtenwerk hebben. En geen strafseconden krijgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Lucky-Shirt schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:16:
[...]

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Ik had in het begin ook moeite met de driving missions, maar ondertussen is dat geen probleem meer. Alle licences zijn ook gold, terwijl er tussen zitten, waarvan ik niet verwacht dat ooit te halen (de "cones" slalommen bijv.).

En niet verwachten deze races gelijk te winnen. Langzaam opbouwen, kijken waar je de tijdwinst kan halen. Het is even geleden, maar je moet het geloof ik vooral van het bochtenwerk hebben. En geen strafseconden krijgen natuurlijk.
Speelde jij de driving-missions met controller of met een stuur?

Ik heb zelf geen ruimte voor een stuur maar heb soms het idee dat dit toch wel wat makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Nippletwister schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:38:
[...]
Speelde jij de driving-missions met controller of met een stuur?

Ik heb zelf geen ruimte voor een stuur maar heb soms het idee dat dit toch wel wat makkelijker is.
Met de controller. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ondertussen een duim heb die erg gevoelig is en zodoende ook makkelijk een kwart of half gas kan geven. Dit was in het begin wel anders.

Ik heb helaas ook niet de ruimte voor een stuur, ook nog nooit mee gespeeld. Kan dan ook niet zeggen of dit makkelijker is, maar het lijkt mij wel (alhoewel je eerst zal moeten wennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren ben ik begonnen aan het GT World Championship bij Profesional Events.

Eerste 2 races (Tokyo R246 en die oval-baan) met gemak gewonnen.
Maar de Hong Kong race vond ik echt lastig en ik eindigde hier als 6e. (Mijn banden waren al helemaal op en een pitstop maken had ook weinig zin aangezien ik bijna op een ronde werd gezet)

De volgende race is Seoul en deze gaat mij wel lukken. (Lange rechte stukken dus weinig bandenslijtage)

Hebben jullie adviezen voor de soorten banden die ik het beste voor de verschillende races kan gebruiken? En zijn er nog andere afstellingen die ik het beste kan doen? (Minolta Toyota, opgefokt met turbo naar ongeveer 1143 HP)

Ik moet de volgende races nog rijden:

Seoul Central Reverse
El Capitan
New York:
Opera Paris Reverse
Suzuka Circuit
Grand Valley Speedway Reverse
Circuit De La Sarthe I

[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-08-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Gebruik achter iig een hardere compound achter dan voor en zet de traction control lekker hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:20
Ik kom niet door de speedster races heen (by opel events). Ik heb nu bijde wagens (tubo en non turbo) en nog wordt ik helemaal schoor gereden :S Op een of andere manier kom ik de bochten niet snel genoeg door, wat ik ook doe.

WANHOOP!!! :)

Zit hier trouwens op 62% ofzo. :P

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
kieltju schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:17:
Ik kom niet door de speedster races heen (by opel events). Ik heb nu bijde wagens (tubo en non turbo) en nog wordt ik helemaal schoor gereden :S Op een of andere manier kom ik de bochten niet snel genoeg door, wat ik ook doe.

WANHOOP!!! :)

Zit hier trouwens op 62% ofzo. :P
Een paar van die races heb ik wel gehaald maar bij Seattle zit ik vast. Aan het aantal a-spec punten te zien (redelijk hoog) heb ik ook een auto die niet zo snel is, maar ik heb geen idee wat ik nog kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

We had
Nippletwister schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:24:
Gisteren ben ik begonnen aan het GT World Championship bij Profesional Events.

Eerste 2 races (Tokyo R246 en die oval-baan) met gemak gewonnen.
Maar de Hong Kong race vond ik echt lastig en ik eindigde hier als 6e. (Mijn banden waren al helemaal op en een pitstop maken had ook weinig zin aangezien ik bijna op een ronde werd gezet)

De volgende race is Seoul en deze gaat mij wel lukken. (Lange rechte stukken dus weinig bandenslijtage)

Hebben jullie adviezen voor de soorten banden die ik het beste voor de verschillende races kan gebruiken? En zijn er nog andere afstellingen die ik het beste kan doen? (Minolta Toyota, opgefokt met turbo naar ongeveer 1143 HP)
Ik en een vriend zijn ook net met deze cup begonnen en doen hem ook met de minolta, maar dan niet opgefokt, dus met 676KW (900HP gok ik). Aangezien we zo weinig mogelijk met driving aids willen rijden, hebben we TC nu op 2 staan, maar 3 was wel lekkerder. De eerste twee races hebben we met flink oefenen gewonnen en de derde ging best goed (1e in kwali, banden hielden het vol, rondes van rond de 1:12) maar door een paar fouten zijn we daar vierde geworden.

We rijden vaak met ultra hard achter en hard voor (soms medium, maar daar wordt-ie toch erg zenuwachtig van). We winnen met deze setup dus wel de races, gisteravond t/m seoul gespeeld en 1e geworden dankzij minder pitstops maken en constant en op safe rijden (hij is wel reverse, dat is eigenlijk irritant).

Ik zou eens proberen die turbo eraf te halen en met harde banden te rijden, dan kan je die anderen wel bijhouden en hoef je meestal minder pitstops te maken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Damn, net die eerste 3-lap magic in New York gehaald met een verschil van 0.037 sec!
:D :D :D Echt niet goed voor je hart :P

Op naar de volgende maar weer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Nou, gister was dan het eindelijk zo ver: dag 694 was in aantocht. Ik zat samen met JvS nog wat cupjes uit te rijden (Chevrolet cup, Schwarzwald liga A en Opel speedster cup), om maar zo snel mogelijk racedagen voorbij te laten gaan. Ik dacht dat we ergens op dag 660 ofzo waren, ik had een tijdje niet meer gekeken. Dus wij kijken even voor de zekerheid, precies dag 694 :P. We hadden al heel lang gespaard voor deze dag, ongeveer 10 miljoen credits hadden met DTMen gespaard om die auto's te kunnen kopen. Dus snel kijken bij de used cars, en ja hoor, daar stonden ze :):

1.Toyota GT One Race Car
Afbeeldingslocatie: http://www.gtplanet.net/guides/images/a/a3/Black_Toyota_GT-One_Race_Car.jpg

2.Mazda 787B
Afbeeldingslocatie: http://www.gtplanet.net/guides/images/b/b0/Black_Mazda_787B.jpg

3.Nissan R390 Race Car
Afbeeldingslocatie: http://www.racum.net/images/gt4_black_2.jpg

4.Nissan R92CP Race Car

Afbeeldingslocatie: http://www.gtplanet.net/guides/images/c/cb/Black_Nissan_R92CP_Race_Car.jpg

Die Toyota is een beetje een batmobiel, zeker in het zwart, maar de rest is echt heel mooi, zeker de R92CP. Alleen ik heb nog even snel gereden met die auto op Suzuka (snel want mijn vriendin zat ernaast te wachten tot we uitgingen en die vind het allemaal net wat minder interessant dan ik ;) ), en ik kreeg de indruk dat hij minder snel is dan de Minolta Toyota die ik al eerder gewonnen had met de El Capitain endurance (wat een lekkere auto is dat). Terwijl het toch zo is dat de AI in de Gran Turismo world championship sneller rijdt met de Nissans (R89 en de R92) dan de Toyota.

Ik denk dat ik even met alle auto's op Susuka ga rondscheuren, kijken hoe de rondetijden zich tot elkaar verhouden. Ik heb al wel gezien dat de Minolta Toyota het meest vermogen heeft, maar de rest is weer wat lichter geloof ik. Nou ja, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog 2 driving missions de laatste (SLR in nurnburg) en in seattle met die oude amerikanen waarbij je een groene buick langs moet (je rijdt in een oude amerikaan met een torenhoge spoiler). Deze wil maar niet lukken je glipt bijna in elk bocht eruit totaal geen grip heeft die amerikaan, iemand enige tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Heb een weekje of 2 geleden eindelijk de aftiteling gezien. :)
Alle License hebben we (ik & mijn broertje) nu.
Beginner & professional nu dus uitgespeeld. Extreme zijn we ook al best goed bezig.
Een hele hoop Endurance races zijn ook al gedaan (zelfs een 24h :p Wel B-spec laten doen voor het grootste deel.)

Ik denk dat we dag 694 al een tijdje voorbij zijn helaas..
Ze zien er wel gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
De Opel Speedster Cub haal je het makkelijkst met de turbo en een spoiler achterop! Hierdoor heb je ook niet alle turbo upgrades nodig! Sinds die cub is het echt mijn favoriete auto geworden, vooral in de bochten is het een geweldige auto!

Ik vind de R92CP de lekkerste auto om mee te rijden (van de snelste auto's), maar ik vind die snelle auto's eigenlijk helemaal niet leuk om mee te rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

endless schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:09:
Heb een weekje of 2 geleden eindelijk de aftiteling gezien. :)
Alle License hebben we (ik & mijn broertje) nu.
Beginner & professional nu dus uitgespeeld. Extreme zijn we ook al best goed bezig.
Een hele hoop Endurance races zijn ook al gedaan (zelfs een 24h :p Wel B-spec laten doen voor het grootste deel.)

Ik denk dat we dag 694 al een tijdje voorbij zijn helaas..
Ze zien er wel gaaf uit!
Ik heb beginner en professional ook uit. European, American en Japanese events nu ook. Verder nog een hoop one brand races. Zitten nu op 42% geloof ik. Heb 4 endurances gedaan. Zit er over te denken om Susuka 1000km te rijden, da's nog wel te doen. Maar om 9 uur achter elkaar te moeten rijden lijkt me niks. Misschien een keer een lange over twee weken verspreiden met continu de PS2 aan laten staan.
Extreme zag er lastig uit. Heb heel ff geprobeerd, maar moeilijker dan GT world championship.
Revodrone schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:07:
De Opel Speedster Cub haal je het makkelijkst met de turbo en een spoiler achterop! Hierdoor heb je ook niet alle turbo upgrades nodig! Sinds die cub is het echt mijn favoriete auto geworden, vooral in de bochten is het een geweldige auto!

Ik vind de R92CP de lekkerste auto om mee te rijden (van de snelste auto's), maar ik vind die snelle auto's eigenlijk helemaal niet leuk om mee te rijden!
Die Opel Speedster is een prima bak idd. En die cup is nog best pittig, moet je echt ff voor gaan zitten.

Ik vind die group C auto's en andere snelle bakken juist fantastisch. Lekker aggressief, snel reagerend en fel. Mooi heel precies het gas doseren zodat je precies op de lijn rijdt en jezelf de bocht uitduwt bij het uitkomen. Prachtig :).
Ik heb juist niet zoveel met die sports car cups waarbij je met sports tires moet rijden (alhoewel ik met de Clio V6 toch wel erg leuk rijden vond).

Waar rijdt iedereen mee trouwens? Een stuurtje? En zo ja, bevalt dat (niet dat ik dat overweeg)? Ik en JvS spelen bij mij thuis op de beamer. We hebben het 1 keer bij JvS thuis geprobeerd op zijn 82cm CRT tv, maar dat vonden we echt te klein :P. We konden ons eigenlijk nauwlijks voorstellen dat je daarop kan rijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel gewoon met controller , op een (27" lcd) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
Revodrone schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:07:

Bedankt, ik zal het even proberen.

Heb trouwens voor het eerst gereden met alle electronische hulp uit (onder en overstuur en tractie), rijd echt bagger. Heb nu alles op 2 gezet en dat is wel heel erg tof! Vooral met de v6 clio _/-\o_

Edit:
In een andere race heb ik net een volvo 240 estate gewonnen. 1600Kg en130Pk schoon aan de haak. GE-WEL-DIG-GE auto!! Hoe je dat ding door de bochten heen pleurt en vooral de replay is enorm stoer!

[ Voor 12% gewijzigd door kieltju op 19-08-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hm, ik vind die stuurhulp juist irritant, dan heb je minder de auto onder controle en kan je minder met wat gas en remtrucjes je auto een bocht uit powersteeren of net een extra zetje geven. Ik vind overstuur wel een realistisch element en die driving aids halen dat helemaal weg.

Alleen met de 1000pk minolta een toefje tractiecontrole staat nog aan (2).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
JvS schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:46:
Hm, ik vind die stuurhulp juist irritant, dan heb je minder de auto onder controle en kan je minder met wat gas en remtrucjes je auto een bocht uit powersteeren of net een extra zetje geven. Ik vind overstuur wel een realistisch element en die driving aids halen dat helemaal weg.

Alleen met de 1000pk minolta een toefje tractiecontrole staat nog aan (2).
Respect, ik bak er niks van zonder hulp. Misschien omdat ik het eigenlijk altijd aan heb gehad. Wereld van verschil, aan of uit.

Ik kom werkelijk niet door de roadster races. Iemand nog tips qua opvoeren en afstellen?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste