Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.179 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Blistimo schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:58:
[...]

/sp help moet werken

en voor de goede orde.. unzip de directory \smartpet uit de .zip naar ...\WoW\Interface\Addons
naar de \interface helpt namelijk neit echt :P

de dir waar je addon in staat is in dit geval dus ..\WoW\Interface\Addons\Smartpet
Bedankt ;) . Heb hem nu aan de praat en helemaal ingesteld, zegt wel dat die outdated is maar dat kan verder geen kwaad denk ik. Ga hem vanavond testen in een instance, ik denk Scarlet Monastry, moet nog 2 onderdelen van Scarlet armor hebben (Leggings en Chest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Afbeeldingslocatie: http://members.webdeveloping.nl/~dev/screenie.jpg
mn warrior /trots
:)
jammer dat ik niet kan realm moven tho :\ anders had ik wel wat tweakertjes willen duelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-04 11:15
Dank u allen voor de vele reacties, ik ga ze allemaal eens rustig door lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 101975 schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:08:
[...]

Bedankt ;) . Heb hem nu aan de praat en helemaal ingesteld, zegt wel dat die outdated is maar dat kan verder geen kwaad denk ik. Ga hem vanavond testen in een instance, ik denk Scarlet Monastry, moet nog 2 onderdelen van Scarlet armor hebben (Leggings en Chest).
Oh damn dat is een goede Add-on zeg, Auto-cower is super handig. Als je pet bijna stuk is, auto-cowered ie zodat hij misschien overleefd. Managent is ook zo handig, hij zorgt dat de pet genoeg focus heeft om growl of cower te gebruiken en anders gebruikt ie gewoon geen claw of bite

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://wow.allakhazam.com/profile.html?83042
daar is mn item set + build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leshy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 12:22
Ok, wie van jullie is een level 46 warrior genaamd Scheef? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Ik heb het licht gezien :*) . Na afgeknapt te zijn op mijn NE druid besloot ik op Bloodscalp een Human Warrior te worden, dit vind ik veel leuker. Ik denk dat druid ook best leuk wordt (was lvl 10) maar op het begin gaat het levelen veeel langzamer dan bij Warrior. Ook vind ik de omgeving en sfeer in Human leuker. Ik dacht ik zeg het effe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 133314 schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:27:
Ik heb het licht gezien :*) . Na afgeknapt te zijn op mijn NE druid besloot ik op Bloodscalp een Human Warrior te worden, dit vind ik veel leuker. Ik denk dat druid ook best leuk wordt (was lvl 10) maar op het begin gaat het levelen veeel langzamer dan bij Warrior. Ook vind ik de omgeving en sfeer in Human leuker. Ik dacht ik zeg het effe ;)
Geef ik je helemaal gelijk in. Ik help zelf 2 NE char's (druid en hunter, Druid omdat NE alleen dat kan worden (van de alliance) en de hunter voor de agilty) maar zodra ik level 7 ben ren ik naar Elwynn Forest. :p

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-04 13:20
Van alle starting area's die ik tot nu heb gezien (en dat zijn ze allemaal op Teldrassil na) vind ik Mulgore (gebied van de Taurens) het mooiste. Elwyn forest vind ik persoonlijk erg saai, Dun Morogh ziet er opzich wel leuk uit, maar ik aangezien ik nog geen dwarf of gnome character heb gemaakt weet ik niet hoe de quests daar zijn.

Maar zowiezo vind ik van alle mogelijke rassen de Taurens het beste :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 11:39

-SaveMe-

-klik-

Pindakaasman schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:54:
Weet niet of het mag maar ik wou ff stiekem een semi-off-topic vraagje stellen omdat er anders toch geen enkele wow-speler op gaat reageren. Het is de eerste keer dat ik in dit draadje post maar ik volg het al wel de hele tijd :) (ben lvl 31 hunter op een PvE server)

Maar om tot mijn vraag te komen. Spelen er mensen WoW op een laptop enzoja op wat voor een.
Ik wil namelijk een laptop gaan kopen en dan zou het leuk zijn als je er ook een beetje fatsoenlijk WoW op kan spelen. Ik heb op zich een leuke PC staan en die heeft het in de hogere resoluties al moeilijk om WoW te draaien :) dus ik vraag me af... Spelen er tweakers WoW op hun laptop?
Ik speel WoW op een Alpha2500 met 1024MB DDR op 1280x 800 alles max en dat draait perfect!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:25
Is het betalen gelukt bij iemand met een postbank CC
want welke combo ik ook probeer payment failed :(

en ja kaart werkt prima, net nog wat andere software aangeschaft via CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:27

SkyStreaker

Move on up!

Kan een paladin ambidexter worden? Ik bedoel, 2 wapens tegelijk? Zo ja, waar kan ik dat doen?

[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 04-04-2005 21:58 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen duelwield for palas :P

komt een movie van mn warr aan :)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 04-04-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-04 13:20
Weet iemand toevallig wat de algemen droprate van Heavy Hide is trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wolfensteijn schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:26:
hangt geheel van skill in lskinning / welke mob af
een lvl 40 mob zal daarom 80 % heavy droppen en 20 % thick etc
waar een lvl 30 mischien 80 % medium 20 % heavy dropped
rico_fxp schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:24:

werkt perfect hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:01
kijk hier maar eens

http://thottbot.com/?i=7275;sort=killcount

dus bij voldoende kill's zit je op maximaal 5%

ok, het hangt dus ook van je skill in skinning af. ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Kevinp op 04-04-2005 22:35 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Bij mij werkt het ook prima hier. Vreemd dat het bij jouw niet goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:44
Vandaag is de gelukkigste dag in mijn WOW leven. Heb eindelijk mijn mount gekregen. Ok, ik ben pali dus heb hem gratis maar het bljift speciaal. Ik werd ( heel raar ) zenuwachtig toen ik hem had en ik voor het eerst ging sumonen. Maar daarna DAMN wat is zo'n paard toch snel .

Echter ik was in door het levelen vergeten om spells bij te kopen dus ik denk ga dat 'even' doen. Kom ik bij de pali trainer. Ligt er voor dik 30 g aan spells nog op mij te wachten nou ja nu heb ik ook weer alles, heb een mount maar ben platzak. Dat regelen we wel weer verder als we wat gaan minen

Mijn dag kan niet meer stuk :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Webgnome schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:51:
Vandaag is de gelukkigste dag in mijn WOW leven. Heb eindelijk mijn mount gekregen. Ok, ik ben pali dus heb hem gratis maar het bljift speciaal. Ik werd ( heel raar ) zenuwachtig toen ik hem had en ik voor het eerst ging sumonen. Maar daarna DAMN wat is zo'n paard toch snel .

Echter ik was in door het levelen vergeten om spells bij te kopen dus ik denk ga dat 'even' doen. Kom ik bij de pali trainer. Ligt er voor dik 30 g aan spells nog op mij te wachten nou ja nu heb ik ook weer alles, heb een mount maar ben platzak. Dat regelen we wel weer verder als we wat gaan minen

Mijn dag kan niet meer stuk :)
Nu nog even spurs kopen/maken en een carrot on a stick en je zit op ong. 163 tot 171% snelheid. :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb ook eindelijk men mount :D

had al Nightsabre Runt als pet (zwart met witte strepen) heb nu een soortgelijke mount (zwarte met bruin/grijzige strepen)

Tevens kan ik mail aan, dus direct SM in gegaan, en had direct Herod's shoulders te pakken :D

verders heb ik al http://www.thottbot.com/?i=7730 gekregen van een maatje van me :D.
Enige wat ik nu moet hebben zijn Scorpid scales, zodat ik complete set scorpid scale armor kan laten maken :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Hmm, schiet niet op, zwaar onproductieve dag gehad, van L17 naar L19, en ik moet L25 zijn voor the lowlanders.....

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Bosmonster schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:04:
[...]

Hoeft niet perse. Onze groep bestaat meestal uit:

2 warlocks
1 hunter
1 priest
1 mage

3 pets is ideaal en hebben geen warriors nodig :) Je kan makkelijk even 2 targets bezighouden en alles 1 voor 1 afwerken. En oneindige wipe-protection met soulstones/priest.
Veel plezier met 3 pets in Dire Maul, Black Rock Depths/Spire, Stratholme en Scholomance :D Laat me weten hoe t afliep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Anoniem: 30579 schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:44:
[afbeelding]
mn warrior /trots
:)
jammer dat ik niet kan realm moven tho :\ anders had ik wel wat tweakertjes willen duelen ^^
Wat is dat wapen? Een Doomsaw? En je hebt de hele Valor set?

Edit: en toen las ik je reply. Wat een lekkere set.. Ga je je Doomsaw evt. nog inruilen voor een Reaper?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 130105 op 05-04-2005 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Anoniem: 91397 schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:26:
Vanaf vrijdag maar van lvl 29 naar 32 gelevel'd, en maar 7g verdiend. Had een harddrive crash, waardoor ik 5 uur uit de running ben geweest. Denk dat ik mijn 131/132 error gevonden heb:

Deed een defrag, na windows error check gedaan te hebben. Geen fouten. Hierna vertraagde mijn systeem tot een performance loss van 80-90% schat ik. Vervolgens na een reboot allemaal BSOD's: 0x0000001a en 0x0000007e. Ik de partitie met Chkdsk -r onderzocht welke 250 fouten vond en na 2 uur op 10% van 1/5 had gedaan. Kortom partitie verwijderd en tijdens de format al een trage performance. Maxtor test gedaan, en ik kan mijn hdd opsturen naar budapest voor replacement. Helaas mijn simulatie test omgeving 2003 netwerk hierbij verloren gegaan maar toch. :(
En toch was dit niet de oplossing, gisteren voor het eerst WOW opgestart en wat krijg ik? 132, waarna een error kwam dat mijn videokaart geen openGL ondersteund (G4 FX5700). Gelukkig krijg ik hem maar 1x per uur.

Gisteren dus bezig geweest om de boel nog maar eens te checken op problemen danwel errors, maar niets dus heb maar 1 uur kunnen spelen in Gnomerian waar ik maar 1g heb gekregen... Wel goeie drops daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 12:57
zion schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 02:12:
Hmm, schiet niet op, zwaar onproductieve dag gehad, van L17 naar L19, en ik moet L25 zijn voor the lowlanders.....
Tsssk 2 lvls stijgen per dag? :| Dat overkomt mij alleen als ik erg goed mijn best doe (/me speelt alleen in de avonduren, werkt overdag) 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Zaagmans op 05-04-2005 09:21 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 12:57

Rabobank Mastercard. Voorletters inclusief . ingevuld (hoofdletters). Achternaam ook met hoofdletters (zoals op de CC). Het hele riedeltje getallen op de voorkant overgetypt zonder spaties.
Op de achterkant (bij de handtekening) de laatste 3 cijfers van het riedeltje (staan als het goed is ook apart van de eerste 4) ingevuld als confirmation code en ik zie dat gisteravond alles goed is afgeschreven.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-12-2024
Pindakaasman schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:54:
Maar om tot mijn vraag te komen. Spelen er mensen WoW op een laptop enzoja op wat voor een.
Ik wil namelijk een laptop gaan kopen en dan zou het leuk zijn als je er ook een beetje fatsoenlijk WoW op kan spelen. Ik heb op zich een leuke PC staan en die heeft het in de hogere resoluties al moeilijk om WoW te draaien :) dus ik vraag me af... Spelen er tweakers WoW op hun laptop?
Ik speel dus heel vaak op m'n laptop (behalve weekends). Ik speel met een Pentium M 1.3 ghz, Radeon 9000M, 40G HD 4200 toeren, 512mb ram geheugen. Dit ging altijd wel best behalve als je bijvoorbeeld in een stad gaat landen met wyvern/bat, dan ging'ie verschrikkelijk veel laden, raids waren ook zowat niet te doen. Nu heb ik laatst 512 bijgeplaats (en 256 moest er weer uit }:O ) met als totaal 768 mb geheugen en een hitachi 60gb 7200 toeren HD. Dit heeft dus behoorlijk geholpen en nu land ik tenminste echt en kan vrijwel direct doorlopen, raiden gaat nu ook prima. Ik heb alleen de resolutie staan op 1024 x 768 in plaats van de native 1400 x 1050 van m'n scherm. Dit ziet er dus wat minder uit. 1400 x 1050 gaat wel maar heb dan minder fps en ik heb liever dat het soepeler loopt dan beter uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zaagmans schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 09:16:
[...]

Tsssk 2 lvls stijgen per dag? :| Dat overkomt mij alleen als ik erg goed mijn best doe (alleen in de avonduren, werk overdag) 8)7
op een vrije dag red je dat wel hoor op dat niveau :)

zelf ben ik nu lvl 51, op dit moment in un goro bezig :/ wat een klote area is dat zeg, echt zwaar zuig, doe daar nog 2 quests en de rest drop ik daar, wat een ongelovelijk kut gebied.

ga wel denk ik even wat lvl 49-53 mobs grinden, in de hoop op een taran icebreaker :) afgewisseld met Maraudon runs op die vette princess voor haar scepter :)

want ik heb nu nog steeds een lvl 40 wapen, en dat doet toch net ff te weinig dmg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wolfensteijn schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:54:
Van alle starting area's die ik tot nu heb gezien (en dat zijn ze allemaal op Teldrassil na) vind ik Mulgore (gebied van de Taurens) het mooiste. Elwyn forest vind ik persoonlijk erg saai, Dun Morogh ziet er opzich wel leuk uit, maar ik aangezien ik nog geen dwarf of gnome character heb gemaakt weet ik niet hoe de quests daar zijn.

Maar zowiezo vind ik van alle mogelijke rassen de Taurens het beste :).
Ik vind Teldrassil het mooist. Mulgore waar ik nu begonnen ben met een Tauren Shaman vind ik juist extreem saai. 1 grote kale grasvlakte. Op zich wel sfeervol, maar ze hadden alles wel wat dichter bij elkaar kunnen liggen. Elwynn heeft veel meer questen maar is minder groot. Voor kill X en breng naar Y moet je kilometers lopen ...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Werkte hier inderdaad ook prima. De CC heb je neem ik aan ook geactiveerd bij Interpay, indien je recentelijk een nieuwe hebt gehad ? Ik heb zelfs 2 accounts op dezelfde CC dus ook dat werkt gewoon.
Ondanks mijn skinning level 300 vallen ze inderdaad niet zo heel erg vaak. De laatste tijd ben ik nogal wat turtles aan het farmen voor de scales voor mn leatherworking maar de hides zijn met 5% nog aan de hoge kant qua drops heb ik het idee. Gewoon lekker doorfarmen :) De drops zijn goed, leuke items en de zooi die er nog meer vanaf komt verkoopt goed :) sommige dingen 45s per stack van 5. Kheb dr een keer 10 van die stacks ingeleverd dus toch weer 4.5G :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
redfoxert schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 09:56:
Ondanks mijn skinning level 300 vallen ze inderdaad niet zo heel erg vaak.
Skinning bepaalt ook niet welke leather / hides je krijgt, alleen of je een beest kunt skinnen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 22:44
Gister proberen DM te solo'en in me eentje, no way @ lvl 40, ik weet al wat ik fout deed :P

Doorrennen tot aan het instance gedeelte ging goed. Toen ik daar eenmaal in was wou ik ook alles doorrennen, wat blijkt: die mobs die pull ik nog gewoon. Resultaat 20 van die miners achter je aan, en binnen 5 seconden dood :P

Was al bij die supergrote ogre, weet niet hoe ie heet. Vanavond toch nog maar een keer doen, maar dan wel alles afslachten ;). Moet handig te doen zijn.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

hmmm gisteravond eindelijk weer even 4 uurtjes gespeeld (sinds 4 dagen ofzo) ben van lvl 38 naar 39 gegaan (was 40% van lvl 38) dus het levellen gaat nu echt traag (ok heb ook maar 3 quests gedaan in 4 uren tijd).

sparen voor een mount schiet ook niet echt op.... ik had iets van 28g.... maja moest wat nieuwe training doen bij warrior trainer. nog geboden op 2 leuke zwaardjes @ AH (jah ik heb dual wield :P) heb nu nog 20g over.

heb trouwens wel gemerkt dat het grinden in Stranglethorn vale (daar quest ik nu) bij die skullsplitters opzich redelijk gaat, droppen af en toe nog leuke items ook. de Tip om in badlands opzoek te gaan naar mithril beviel me vorige week neit echt.... ten eerste ben ik daar als lvl 38 echt low-lvl en heb maar 1 mithril mine gevonden. zoals het er nu uitzier haal ik de mount lang niet op lvl 40.... dan maar wat later.

vraagje wat betreft wapens: ik gebruik nu dus dual wield (2x 20,4 dmg/s wapens) hoeveel "nadeel" heeft het wapen in de off-hand? kan ik mschie beter two-handed swords gaan leren (meer dmg/s?)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
Iets vreemds wat ik sinds 225 skinning merk is dat als ik mobs skin die orange zijn, wat dus een skinning skillup zou betekenen, dit niet altijd meer geven.

Rood: Onmogelijk
Orange: Vrijwel gegarandeerde skillup
Geel: Grote kans op skillup
Groen: Kleine kans op skillup
Grijs: Geen skillup

Dus bij mobs waar skinnable in het oranje aangegeven staat, krijg ik heel vaak gewoon geen skillup, ongeveer 1 uit 3 skins krijg ik een skillup. Dat lijkt me erg laag. Onder de 225 ging skinning veel sneller.

Mijn first aid is in ieder geval al 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:09:
hmmm gisteravond eindelijk weer even 4 uurtjes gespeeld (sinds 4 dagen ofzo) ben van lvl 38 naar 39 gegaan (was 40% van lvl 38) dus het levellen gaat nu echt traag (ok heb ook maar 3 quests gedaan in 4 uren tijd).

sparen voor een mount schiet ook niet echt op.... ik had iets van 28g.... maja moest wat nieuwe training doen bij warrior trainer. nog geboden op 2 leuke zwaardjes @ AH (jah ik heb dual wield :P) heb nu nog 20g over.

heb trouwens wel gemerkt dat het grinden in Stranglethorn vale (daar quest ik nu) bij die skullsplitters opzich redelijk gaat, droppen af en toe nog leuke items ook. de Tip om in badlands opzoek te gaan naar mithril beviel me vorige week neit echt.... ten eerste ben ik daar als lvl 38 echt low-lvl en heb maar 1 mithril mine gevonden. zoals het er nu uitzier haal ik de mount lang niet op lvl 40.... dan maar wat later.

vraagje wat betreft wapens: ik gebruik nu dus dual wield (2x 20,4 dmg/s wapens) hoeveel "nadeel" heeft het wapen in de off-hand? kan ik mschie beter two-handed swords gaan leren (meer dmg/s?)
Ten eerste heb je met dual wield een extra miss percentage overal, want het is grote logica dat als je een wapen in je offhand hebt, je mainhand ook spontaan meer mist. En je offhand damage is inderdaad een stuk minder.

Rogues kunnen offhand dmg met 50% boosten door talents, maar als tank zijnde of hunter zou ik zeker voor 2H gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kaap, misschien heb jij die klassiek skillbug, dat ie niet hoger wil. Wel eens vaker gehoord

kan iemand me zeggen hoe die first aid quest moet, ik kan die gasten wel met bandage doen, maar de health blijft gewoon vol als ik de quest accept.
kaap, hoe heb jij die gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

jarnotjuh schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:12:
kaap, misschien heb jij die klassiek skillbug, dat ie niet hoger wil. Wel eens vaker gehoord

kan iemand me zeggen hoe die first aid quest moet, ik kan die gasten wel met bandage doen, maar de health blijft gewoon vol als ik de quest accept.
kaap, hoe heb jij die gedaan?
Dat had ik dus ook toen ik eraan begon... ik wachtte op het moment dat ergens health vanaf ging, maar dat hoeft dus niet. Gewoon degene bandagen die het eerste dood gaat.. Misschien is het handig om ff op 'v' te klikken ovor je aan de quest begint, dan krijg je de naam van de patient in beeld te zien, en da's toch best handig. Als je het eenmaal doorhebt is het een poepend simpele quest, dus succes hoef ik je nu niet meer te wensen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:19

heuveltje

KoelkastFilosoof

mwah. je hoeft niet alle skils te kopen. ben nu 35 maar skills als rend, thunderclap en overpower staan nog steeds op rank 1. en alles met een schild heb ik nog niet eens gekocht :)

verder als je toch al mining hebt kun je ook zelf wapens (laten) maken. ik was +- 1G kwijt voor mijn 29.9 2h dps bijltje :)

vraagje wat betreft wapens: ik gebruik nu dus dual wield (2x 20,4 dmg/s wapens) hoeveel "nadeel" heeft het wapen in de off-hand? kan ik mschie beter two-handed swords gaan leren (meer dmg/s?)[/quote]

iirc
je ofhand heeft een +25% miskans. en doet maar 50% van de damage die de main hand doet. maar het blijft veel stoerder :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

je moet doen wat de quest zegt ... eerst de seriously injured ofzo .. dan de badly injured en dan de normale injured .. maar je moet het wel goed in de gaten houden wie er eerst lag.

De quest is niet zo moeillijk hoor de mijne was meteen gelukt en je moet het natuurlijk wel met die bandage doen die je van hem krijgt he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
deurmat, doh, zo stom ben ik ook niet ;)
blistimo, mja, dat zal ik vanavond eens proberen, ze spawnden wel opnieuw, maar ik zag niet echt wie ik als eerste moet doen. Maar dat wordt vanavond wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik heb gisteren ook die first aid 225 quest afgemaakt samen met een maat van me dan is ie simpel alleen lukte me echt niet!
maar waar kan ik nu nieuwe dingen leren? tis leuk dat ik tot 300 door kan gaan maar dan wil ik wel nieuwe dingen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

heuveltje schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:24:
[...]

mwah. je hoeft niet alle skils te kopen. ben nu 35 maar skills als rend, thunderclap en overpower staan nog steeds op rank 1. en alles met een schild heb ik nog niet eens gekocht :)

verder als je toch al mining hebt kun je ook zelf wapens (laten) maken. ik was +- 1G kwijt voor mijn 29.9 2h dps bijltje :)

iirc
je ofhand heeft een +25% miskans. en doet maar 50% van de damage die de main hand doet. maar het blijft veel stoerder :)[/quote]

rend, thunderclap en overpower gebruik ik wel.... maar ook lang niet alle.... al die shield dingen gebruik ik ook niet.... denk wel dat ik redelijk veel skills heb: stuk of 10 (gok ik en dat is dan alleen die je in battle stance gebruikt ), maar bv sweeping strike leek me handig.... maar hij kost veel rage en ik merk er amper wat van... dus daar ga ik niet mee verder. daarnaast gebruik ik de defensive stance amper.... dus ik twijfel nog of ik uberhaupt nog met die skills verder ga.

Denk wel dat ik dan maar overga naar twohanded swords.... warrior is al niet een superklasse (na de update wel iets beter) en 50% dmg en 25% miss kans vindt ik vrij veel.mag dan stoer zijn, maar ik kan wel veel dmg gebruiken ik had eingelijk niet in de gaten dat het zoveel nadeel had.... als ik het zo bekijk is het nog nuttiger om mijn 600-700 armour schild te gebruiken! (loop ik mee rond in mn inv... gebruik hem amper)

waar kun je two-handed swords ook alweer leren? (of heeft een warrior die standaard? jaja noob vraag ik weet het :+ ) dan ff goedkoop zwaardje kopen en gaan butsen in stranglethorn vale.... denk dat ik die skill in no-time gelijk heb aan one handed.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 05-04-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

als je nu lvl 39 bent en je hebt 20.4 wapens zit je wel wat laag je kan zeker naar de 26 dps per wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MantaMania schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:34:
ik heb gisteren ook die first aid 225 quest afgemaakt samen met een maat van me dan is ie simpel alleen lukte me echt niet!
maar waar kan ik nu nieuwe dingen leren? tis leuk dat ik tot 300 door kan gaan maar dan wil ik wel nieuwe dingen leren.
Die doc die je die artisan first aid quets geeft, is tevens diegene die jouw gratis heavy mageweave bandages, runecloth bandages en heavy runecloth bandages leert.

Ik ben overigens 300 gedinged op runecloth bandages, had keer geld teveel en heb toen 60 runecloth gekocht en mezelf gelvl'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MantaMania schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:35:
[...]

als je nu lvl 39 bent en je hebt 20.4 wapens zit je wel wat laag je kan zeker naar de 26 dps per wapen
hmmm nou 25 is het hoogste voor lvl 39, gister net geboden op zo eentje.... maar dan nog is dual wield niet echt nuttig nu ik de nadelen zie :+

verder kost het teveel om elk 1-2 lvl een nieuw zwaard te kopen.... en ik ben zelf wel miner + blacksmith, maar de wapens die ik zelf kan maken halen het niet bij de zwaarden die ik kan kopen kan eigenlijk alleen maar zwaarden maken voor lui die aardig lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

als ik hier mensen hoor zeggen dat je overpower niet gebruikt doe je echt iets verkeerd als warrior dat is juist 1 van onze belangrijkste slagen ook thunder clap kan erg nuttig zijn.
defensive stance is een must in parties en instances je moet kunnen taunten en schild specials zijn ook super nuttig bv shield bash sla je de spels mee uit de handen van de mobs als ik zie dat ze gaan healen gelijk een bash erop en hij healt niet meer.
ps 1handed met shield gebruik je in een instance als je de tank bent anders gewoon 2 handed of dual wield omdat je dan sneller rage opbouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:34:
[...]
rend, thunderclap en overpower gebruik ik wel.... maar ook lang niet alle.... al die shield dingen gebruik ik ook niet.... denk wel dat ik redelijk veel skills heb: stuk of 10 (gok ik en dat is dan alleen die je in battle stance gebruikt ), maar bv sweeping strike leek me handig.... maar hij kost veel rage en ik merk er amper wat van... dus daar ga ik niet mee verder. daarnaast gebruik ik de defensive stance amper.... dus ik twijfel nog of ik uberhaupt nog met die skills verder ga.

Denk wel dat ik dan maar overga naar twohanded swords.... warrior is al niet een superklasse (na de update wel iets beter) en 50% dmg en 25% miss kans vindt ik vrij veel.mag dan stoer zijn, maar ik kan wel veel dmg gebruiken ik had eingelijk niet in de gaten dat het zoveel nadeel had.... als ik het zo bekijk is het nog nuttiger om mijn 600-700 armour schild te gebruiken! (loop ik mee rond in mn inv... gebruik hem amper)

waar kun je two-handed swords ook alweer leren? (of heeft een warrior die standaard? jaja noob vraag ik weet het :+ ) dan ff goedkoop zwaardje kopen en gaan butsen in stranglethorn vale.... denk dat ik die skill in no-time gelijk heb aan one handed.
que?

Oke lees iets meer de forums.. op een later level ga je stance dansen.. als je voorbij level 20 bent en geen dual wield skill hebt gekocht zal ik toch ff de handleiding doornemen en wat sites die in de startpost staan.. een warrior heeft een shield nodig tegen een caster.. vooral omdat een caster geen last heeft van armor waardoor deze je veel meer pijn doen dan melee mobs/classes.. Je hebt defensive stance niet nodig maar op latere instances is dit best wel een must om af en toe in te switchen voor de extra mogelijkheden..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:41:
[...]

hmmm nou 25 is het hoogste voor lvl 39, gister net geboden op zo eentje.... maar dan nog is dual wield niet echt nuttig nu ik de nadelen zie :+

verder kost het teveel om elk 1-2 lvl een nieuw zwaard te kopen.... en ik ben zelf wel miner + blacksmith, maar de wapens die ik zelf kan maken halen het niet bij de zwaarden die ik kan kopen kan eigenlijk alleen maar zwaarden maken voor lui die aardig lager zijn.
das zeker niet waar ik ben ook blacksmith en ik kan af en toe best leuke wapens maken voor mn zelf maar oke vaak zijn ze redelijk duur. 25 is inderdaad kwa groene items het hoogst ik heb zelf een blauw item en die gaat wel tot 30.
dual wield is wel nuttig je bouwt veel rage op en je specials gaan sneller achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
MantaMania schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:46:
[...]

das zeker niet waar ik ben ook blacksmith en ik kan af en toe best leuke wapens maken voor mn zelf maar oke vaak zijn ze redelijk duur. 25 is inderdaad kwa groene items het hoogst ik heb zelf een blauw item en die gaat wel tot 30.
dual wield is wel nuttig je bouwt veel rage op en je specials gaan sneller achter elkaar.
Het blauwe zwaard is te krijgen na de instance van Scarlet Monastery.
Verder heb je voor 3 gold wel een 24dmg zwaard in het AH.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:35

Bij mij failed hij alleen als er niets meer staat (geen dagen meer over zijn), dus je moet je cc toevoegen in je proefperiode, of als je net een gamecard hebt gekocht. Ik heb trouwens een rabo cc en de US versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Gisteravond het laatste stukje van the bloodsail buccaneers quest in booty bay gedaan. Jemig wat staat de respawn rate van die mobs op die drie boten absurd laag zeg. Heb je er net 4 gehad, staat de eerste er alweer. En het is er al zo ruim, dus het wordt gauw een chaos. Eerste keer samen met een rogue guildie gedaan, we kwamen heel ver, maar de lvl48 boss met adds was iets te veel van het goede :+.

Tweede poging met een brakke groep die niet doorhad dat de elder mages daarzo 260+ dmg aoe spells spammen en die dus eigenlijk als eerste neer moesten. Ik heb wel shield bash, maar de cooldown daarvan is net wat te lang. En als ze bijna doodgingen, gingen ze rennen...ook leuk met die respawn rate daar, lopen ze in andere mobs en out of sight voor de healer..man man, wat een ellende. Uiteindelijk toch nog gelukt, maar wat een gedoe zeg...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

MantaMania schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:46:
[...]

ik ga vanavond two-hand leren, kost toch maar 10s, zwaardje is ook gemakkelijk aan te komen zorg ik dat ik in no-time de two-hand skill op hetzelfde lvl heb en dan zie ik wel wat me beter bevalt.

kwa rage vraag ik me af of het superveel scheeld. ik bedoel ik mis nu sowiezo 25% van de off-hand meppen daarnaast ook nog iets van de main-hand (ook 25%?). kleine berekening:

2x 25dps zwaard in dual wield. is maar een totale dmg van 37,5 dmg/s.... dit klopt dan niet eens omdat je niet met beide zwaarden tegelijk slaat maar achter elkaar en daar komt nog eens een behoorlijke miskans overheen.... terwijl er wel two-handed wapens zijn die 40dps doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 05-04-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
ben ook warrior en gerbuik de defensive stance ook zelden, in instances gebruik ik alleen de taunts ervan om de aggro over te nemen van de casters.....

voor de rest gebruik ik veel dual wield, ik heb het blauwe zwaard van de SM en de tainted pierce (ook een blauwe) en moet zeggen dat dat perfect gaat....

voor de rest heb ik die whirlwind 2hander (van de warrior quest) maar die gebruik ik bijna nooit...

en ik heb dus ff getest, met de dual wield (ook al miss je af en toe best veel) gaat het vele malen sneller dan 2h, maar als je over een uur zal gaan testen zal het volgens mij niet veel uitmaken...

je kan met de dual wield namelijk veel van je skills gebruik maken (zoals al gezegt was :+ )

-------

Gister stond ik in Ogg komt die local defence met Oggrimmar is under attack.....

een groep van 20~30 lvl43+ alliance ging richting thrall....

Alle gasten die in ogg waren ook daar naartoe, en iedereen naast thrall staan en een groep in de eerste ruimte, de alliance is niet verder gekomen dan de eerste ruimte, thrall is niet eens van zijn plek geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Gisteravond met een érg leuke, goedgebalanceerde groep:

Lvl40 druid <yay! meh!
Lvl44 warrior
Lvl41 rogue
Lvl49 priest
Lvl42 paladin

Uldaman gedaan. En ik moet zeggen: nog nooit zo'n goed gebalanceerde groep gehad. Enigste wat we misten was area-of-effect van mage, verder ging het perfect. Ik wissede een beetje tussen damage (cat), tanken (dire-bear, als priest weer eens te veel aggro'de ff redden), en healen (in-combat res ís krachtig!). En zo ging het lekker door, tot we bij de eindbaas kwamen. Die immense giant, met al z'n helpertjes. Hij ging lekker, giant 2/3e HP over, alle helpertjes op 2 grote lvl44 golem's na, brengt hij die golems in één keer tot leven. DAAR hadden we niet op gerekend, wipe, onherstelbaar, 4 uur in de nacht: SLAPEN.

Maar serieus, uldaman RULES.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 76695 op 05-04-2005 11:12 . Reden: char's klikbaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:06:
[...]

ik ga vanavond two-hand leren, kost toch maar 10s, zwaardje is ook gemakkelijk aan te komen zorg ik dat ik in no-time de two-hand skill op hetzelfde lvl heb en dan zie ik wel wat me beter bevalt.

kwa rage vraag ik me af of het superveel scheeld. ik bedoel ik mis nu sowiezo 25% van de off-hand meppen daarnaast ook nog iets van de main-hand (ook 25%?). kleine berekening:

2x 25dps zwaard in dual wield. is maar een totale dmg van 37,5 dmg/s.... dit klopt dan niet eens omdat je niet met beide zwaarden tegelijk slaat maar achter elkaar en daar komt nog eens een behoorlijke miskans overheen.... terwijl er wel two-handed wapens zijn die 40dps doen.
Nogmaals lees topics en forums.. dual wield hoef je niet te levelen.. alleen skills met een wapen moet je levelen.. de miskans met dual wield is zo hoog dat een two hander gelijk geleveld evenveel dps doet over een gevecht.. alleen met dual wield bouw je sneller rage op..

http://forums.worldofwarcraft.com/board.aspx?fn=wow-warrior

lees vooral de stickies..

btw ik heb een lvl 45 mage.. een lvl 23 rogue en een lvl 22 warrior.. heb dus een laag gelevelde warrior en weet meer van de class door gewoon voor dat ik een char start alles lees erover.. ook builts lees voor tactieken en hoe het toegepast wordt..

[ Voor 11% gewijzigd door Skeiron462 op 05-04-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-04 13:22

Belgar

Archmaster ranzige code..

Na wat ervaringen van de afgelopen dagen is het mischien wel een idee om een cursus "enemy caster management" op te zetten. Spell interrupt abilities worden echt veel te weinig gebruikt in instances. Nu speel ik op een RP server, dus mischien missen spelers de noodzakelijke pijnlijke ervaringen met PvP spellcasters.

Voorbeeld. Ik was helemaal blij toen ik op level 30 eindelijk mijn felbegeerde (door mij) grounding totem kreeg (shaman, ben nu lvl 44). Speel ik eergisteren in een pick-up group met o.a. 2 andere shamans. Hadden werklijk nog nooit gehoord van die totem. De group waar ik in kwam hadden al 2 maal geprobeerd coldbringer out de "downs" te doen. twee maal gewiped. Uitgelegd over de grounding totem, neergezet. Stomverbaasd dat de iceblasts die de hele group raken in een keer werden geabsorbed. Een shaman (van lvl 37) had hem nog niet eens gekocht ;( .

Kom ik later met een andere shaman in een kleine SM groep. Vraagd ie plots aan mij "gebruik je een low level earth shock om hun spells te interupten ?".. "ja." "werkt dat dan?" .... :X . Blijkt dat ie 250 mana shocks gebruikt op elites om spells te blocken, terwijl een 45 mana shock hetzelfde werk doet. Bovendien had ie ook nog nooit van een grounding totem gehoord.
In dezelfde party zit een rogue die klaagt dat wij het makkelijk hebben, maar hij kan maar eens per x seconden 'kicken'. ik zeg "gebruik je toch gouge in noodsituaties".. Nog nooit aan gedacht. Meeste warriors wijgeren in instances ook om even (zeg een minuutje) een shield te gebruiken tegen casters zodat ze kunnen 'shield bashen'.

Dus wie schrijft er even een "anti-magic user manual" ? ;)

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Skeiron schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:11:
[...]

Nogmaals lees topics en forums.. dual wield hoef je niet te levelen.. alleen skills met een wapen moet je levelen.. de miskans met dual wield is zo hoog dat een two hander gelijk geleveld evenveel dps doet over een gevecht.. alleen met dual wield bouw je sneller rage op..

ik bedoelde ook de skills van het wapen. dual-wield HEB ik al, two-hand moet ik even leren en kost maar 10s. (en dan moet ik dus levelen in two-hand sword) dan zie ik wel hoeveel ik merk van de mindere rage en het voordeel in dps

klint logisch wat jij zegt dat, maar wil he toch zelf ervaren en aangezine dat niet veel kost... ;) kheb gewoon het id dat mijn warrior niet zoveel attack doet als dat zou hij zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 76695 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:10:
Gisteravond met een érg leuke, goedgebalanceerde groep:

Lvl40 druid <yay! meh!
Lvl44 warrior
Lvl41 rogue
Lvl49 priest
Lvl42 paladin

Uldaman gedaan. En ik moet zeggen: nog nooit zo'n goed gebalanceerde groep gehad. Enigste wat we misten was area-of-effect van mage, verder ging het perfect. Ik wissede een beetje tussen damage (cat), tanken (dire-bear, als priest weer eens te veel aggro'de ff redden), en healen (in-combat res ís krachtig!). En zo ging het lekker door, tot we bij de eindbaas kwamen. Die immense giant, met al z'n helpertjes. Hij ging lekker, giant 2/3e HP over, alle helpertjes op 2 grote lvl44 golem's na, brengt hij die golems in één keer tot leven. DAAR hadden we niet op gerekend, wipe, onherstelbaar, 4 uur in de nacht: SLAPEN.

Maar serieus, uldaman RULES.
Hmm.. Een instance in zonder wipe-protection :) Dat kan best wel zonde van je tijd zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
jarnotjuh schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:12:
Misschien moet je de quest description eerst eens lezen, er staat letterlijk dat je eerst critical, dan badly, en dan injured soldiers moet bandagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:18:
[...]
ik bedoelde ook de skills van het wapen. dual-wield HEB ik al, two-hand moet ik even leren en kost maar 10s. (en dan moet ik dus levelen in two-hand sword) dan zie ik wel hoeveel ik merk van de mindere rage en het voordeel in dps

klint logisch wat jij zegt dat, maar wil he toch zelf ervaren en aangezine dat niet veel kost... ;) kheb gewoon het id dat mijn warrior niet zoveel attack doet als dat zou hij zou kunnen.
Altijd zelf proberen.. daar ben ik ook een voorstander van.. heb gemerkt dat als je niet om de 2 levels nieuwe gear/weapons hebt dat je warrior veel minder doet dan hij hoort te doen.. als ik jou was zou ik de AH eens checken voor wat juicy wapens.. heb ook gemerkt dat weapon switchen wel belangrijk wordt hoeverder je komt.. tactiek nu voor mij.. (PvE) charge, rend, Demoralizing Shout en dan lekker verder gaan of switchen naar devensive stance als ik een add krijg(tegelijk shield met one hander)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:41:
als ik hier mensen hoor zeggen dat je overpower niet gebruikt doe je echt iets verkeerd als warrior dat is juist 1 van onze belangrijkste slagen ook thunder clap kan erg nuttig zijn.
Overpower is ontzettend belangrijk, het is de grootste schrik van een Hunter, een warrior die in melee komt, juist vanwege overpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Skeiron schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:11:
[...]

btw ik heb een lvl 45 mage.. een lvl 23 rogue en een lvl 22 warrior.. heb dus een laag gelevelde warrior en weet meer van de class door gewoon voor dat ik een char start alles lees erover.. ook builts lees voor tactieken en hoe het toegepast wordt..
Ik geloof dat de meeste special atacks (mortal strike ect) gebasseert zijn op de dmg output van je wapen, daarom is het veel beter om 2hd tegaan. Ik heb al tegen veel lvl 60 wars gedueled maar ben nog nooit een duel wielder tegengekomen. Die extra rage is leuk maar je kan beter met minder doen die je vervolgens omzet in zeer hoge dmg

BTW negeer de officieele wow forums, daar posten de "pro's " niet maar alleen de noobs :)

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 05-04-2005 11:27 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Laatst online: 21-04 11:21

Wees gerust ik heb dus ook hetzelfde probleem. Ik heb ook andere software aangeschaft omdat ik aan iedereen begon te twijfelen. Hij werkt dus perfect. Heb gisteren mijn subscription weer ingevuld. Ga ik net kijken is de payment weer niet goed gekeurd door blizzard. Ik dus met Interpay bellen (voor de 5de keer al binnen 2weken). Zij vertellen mij dat de betaling naar blizzard toe is goedgekeurd en het alleen nog aan blizzard ligt om het af te boeken.

Als ik nu blizzard weer ga bellen dan krijg ik natuurlijk weer hetzelfde verhaal: Vul je gegevens maar weer opnieuw in.

Ik weet echt niet meer wat het kan zijn en ja ik heb alles 5x gechecked en Interpay zegt dat het is geaccepteerd.

Gebruik btw Postbank Mastercard.

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
evilpin0 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:26:
Ik geloof dat de meeste special atacks (mortal strike ect) gebasseert zijn op de dmg output van je wapen, daarom is het veel beter om 2hd tegaan.
Assumption is the mother of all fuckups. Kwa damage maakt het niet uit of je dual wield of 2handed gebruikt, ook niet m.b.t. abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Belgar schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:16:
Na wat ervaringen van de afgelopen dagen is het mischien wel een idee om een cursus "enemy caster management" op te zetten. Spell interrupt abilities worden echt veel te weinig gebruikt in instances. Nu speel ik op een RP server, dus mischien missen spelers de noodzakelijke pijnlijke ervaringen met PvP spellcasters.

*knip*
zelf gebruik ik nooit grounding totem, reden ik vind GoA veel efectiever
alleen in laatste nood zal ik grounding pakken

wel altijd rank1 earthshock

standaard party totems voor mij zijn

Earthbind + GoA

magma is genurfed en dus zonde van mana tegenwoordig, searing alleen bij single mob boss ivm het uit sheep/sap halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hydra schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:30:
[...]

Assumption is the mother of all fuckups. Kwa damage maakt het niet uit of je dual wield of 2handed gebruikt, ook niet m.b.t. abilities.
Ik speel zelf geen warrior maar ik heb vernomen dit wel degelijk zo is, en die gast die het zegt heb ik alle vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-04 15:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:41:
[...]

Tja dat houd je totdat je Artisan WeaponSmith word, als je daar voor gaat, ben momenteel mijn clan aan het uitrusten met Phantom Blade's, Blight en Truesilver Champion's

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:18:
[...]

Hmm.. Een instance in zonder wipe-protection :) Dat kan best wel zonde van je tijd zijn ja :)
Ik noem het niet zonde, en we hadden wipe-protectie (ikke), alleen die hadden we ook al gebruikt (domme druid 30min cooldown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belgar schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:16:

Voorbeeld. Ik was helemaal blij toen ik op level 30 eindelijk mijn felbegeerde (door mij) grounding totem kreeg (shaman, ben nu lvl 44). Speel ik eergisteren in een pick-up group met o.a. 2 andere shamans. Hadden werklijk nog nooit gehoord van die totem. De group waar ik in kwam hadden al 2 maal geprobeerd coldbringer out de "downs" te doen. twee maal gewiped. Uitgelegd over de grounding totem, neergezet. Stomverbaasd dat de iceblasts die de hele group raken in een keer werden geabsorbed. Een shaman (van lvl 37) had hem nog niet eens gekocht ;( .

Kom ik later met een andere shaman in een kleine SM groep. Vraagd ie plots aan mij "gebruik je een low level earth shock om hun spells te interupten ?".. "ja." "werkt dat dan?" .... :X . Blijkt dat ie 250 mana shocks gebruikt op elites om spells te blocken, terwijl een 45 mana shock hetzelfde werk doet. Bovendien had ie ook nog nooit van een grounding totem gehoord.
In dezelfde party zit een rogue die klaagt dat wij het makkelijk hebben, maar hij kan maar eens per x seconden 'kicken'. ik zeg "gebruik je toch gouge in noodsituaties".. Nog nooit aan gedacht. Meeste warriors wijgeren in instances ook om even (zeg een minuutje) een shield te gebruiken tegen casters zodat ze kunnen 'shield bashen'.

Dus wie schrijft er even een "anti-magic user manual" ? ;)
Dit herken ik helaas maar al te erg. Ik kom erg weinig warriors tegen die shield bash gebruiken. Het is nog maar 1 of 2 keer voorgekomen dat ik een andere warrior shield bash heb zien gebruiken. Dat was lang geleden in de DM's, beide tegelijkertijd een mage gebashed, dat was wel lol :P Maar verder zie ik anti caster skills weinig gebruikt worden, helaas.

Er zijn nou eenmaal een hoop spelers die enkel naar de dmg van een skill kijken en verder niet lezen wat het effect van die skill is. Vooral in instances merk je dit met wegloop-mobs. Niemand die op het idee komt om een mob een slow effect te geven als ie dreigt te gaan rennen, maar wel klagen als ie terug komt met meer mobs :/ En dit is nog maar 1 voorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 76695 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:35:
[...]

Ik noem het niet zonde, en we hadden wipe-protectie (ikke), alleen die hadden we ook al gebruikt (domme druid 30min cooldown)
Druid heeft ook self-res? Wist ik niet eens :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 05-04-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 24-04 14:47

Remi

Moo!

Darki3 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:28:
[...]
Gebruik btw Postbank Mastercard.
Toevallig je naam niet goed ingevuld? Je moet het invullen zoals op je cc staat vermeld en natuurlijk de 3 cijferige code achter op je cc niet vergeten te vermelden.

Bij mij werkt hij trouwens prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ach ik merk het vanavond wel! ik hoop dat ik het voor elkaar heb voordat ik vanavond Gnomereagen inga.... als lvl 39 jah, ff wat vrienden helpen oa mijn vriendin die lvl 32 is (there there...:P)

ik kan mezelf ook niet zo goed vergelijken met andere classes aangezien ik die niet speel. maar bv gisteravond ging ik als lvl 38 de 2 skullspliter quests in stranglethorn doen (lvl 40 en 41 quest dacht ik) moetje 18 van hun tusks vinden voor de ene quest en 4 items van die mystic dudes voor de andere... zo'n lvl 40 dude kan ik aan.... zolang ik ze per stuk kan lokken... 2 red ik niet zonder healing potion... en zo goedkoop zijn die greater healing potions niet (gisteravond 6 verbruikt ofzo) hoe doen de andere classes dat?

gisteravond langs de warrior trainer gegaan... heb nu een of andere shout (naam vergeten) waarmee een vijand blijft staan en de anderen wegrennen.... volgens mij is die supernuttig voot een warrior :D (edit: ook handig voor wegrenners in bv instances enzo)

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 05-04-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:30:
[...]

Ho...2handed is voor instant abilities voor een warrior vrijwel altijd beter, omdat die gebaseerd zijn op weapon dmg en niet op dps, en een warrior moet het voor een groot deel hebben van instant attacks, Mortal Strike, Whirlwind, Overpower, Slam, etc.) Met een 2handed wpn hebben die skills veel meer effect.

Zie ook: http://forums.worldofwarc...1853&p=1&tmp=1#post181853

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 05-04-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
evilpin0 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:26:
[...]
BTW negeer de officieele wow forums, daar posten de "pro's " niet maar alleen de noobs :)
Maar moet ik nou jou negeren ;).. ff serieus als een post sticky wordt kan je hem serieus genoeg nemen.. daarnaast staat er nog een leuke post in van de developer zelf.. lees daar maar hoe DPS werkt.. zal nog ff de link zoeken..

edit: lol hij was sticky..
http://forums.worldofwarc...85008&p=1&tmp=1#post85008

Dit is dus geen pro en ook geen noob maar "god himself" over zijn creatie.. ;) (beetje overdreven :Y) )

[ Voor 23% gewijzigd door Skeiron462 op 05-04-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, de druid heeft geen self-res. De druid kan, in stealth, het gevecht ontsnappen. Vervolgens als de mobs zijn weggerend, of dat je veilig bent, uncloak, en met je een-keer-per-30-min spell een priest of pala ressen, die het echte res-werk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 03:33:
[...]

Wat is dat wapen? Een Doomsaw? En je hebt de hele Valor set?

Edit: en toen las ik je reply. Wat een lekkere set.. Ga je je Doomsaw evt. nog inruilen voor een Reaper?
om eerlijk te zijn nee
ik heb genoeg high end dmg om kurapaata te slopen [orc met Valor / Reaper / crusader]
en als mn proc crit doe ik way more dmg recorded dmg in 1 hit 1111 crit van wound + 4.4 execute

en ik kies daarom liever voor typhoon 64 dps 1 h sword met zelfde high end dmg [mis dan wel 5-6% crit chance] http://www.thottbot.com/?i=35900

ik heb wel een ander lief ding
http://www.thottbot.com/?i=35887
Quel'Serrar
Binds when picked up
Unique
Main Hand Sword
84 - 126 Damage Speed 2.00
(52.5 damage per second)
+12 Stamina
Classes: Warrior, Paladin
Requires Level 60
Chance on hit: When active, grants the wielder 20 defense and 300 armor for 10 sec.
"The High Blade"

[Hooray voor Classbound !] geen domme rogues die op mn 1hander rollen :P
de questline duurde me ruim een halve dag + onixia moest in 20 min dood

verkregen na het slachten van onixia :)
[questline die start na het vinden van een epic book in diremaul]
Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:08:
ben ook warrior en gerbuik de defensive stance ook zelden, in instances gebruik ik alleen de taunts ervan om de aggro over te nemen van de casters.....
komt we als je stratholm/scholomance/ubrs/lbrs gaat doen
defensive stance is werkelijk onmisbaar in high lvl instances

Taunt zelf werk voor geen drol als je het niet vast kan houden
[dit doe je doormiddel van Sunder armor / Cleave / Mortal strike]

vooral in UBRS / Scholo / Strat is shield bash erg handig
hiermee interrupt je elke mogelijk magic spell en zorg je er voor dat hij 6 sec lang niets meer van hetzelfde type kan gerbuiken

in ubrs/scholomance zijn er bijvoorbeeld Summoners die binnen enkele seconde een half leger oproepen met een portal "hierbij werkt shield bash ook zalig"

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 05-04-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Volgens mij heeft WoW een ingebouwde 'verslavings-meter' die je random bugs geeft zodra je tekenen van verslaving vertoont en teveel speelt ofzo.

Eergisteren was ik een beetje Scarlet Monastery runs aan het doen toen ik ineens vanuit het niet 10min Resurrection sickness had, lekker gaar als je midden in een instance zit. Het is me ook nog nooit eerder overkomen, maar ik had die avond denk ik geluk, want een uurtje later gebeurde het weer tijdens een anderen run ^^ (en met alles op 75% ben je best snel dood :D)

Vandaag heb ik weer iets anders, wilde gisteren de cathedral in (sm), maar tijdens het laden crashte de instance server denk ik, want hij bleef er 10min op hangen (bij een vriend van me, die op ventrilo zat en ook in mijn party zat ook) en nu kan ik niet meer inloggen, want hij zegt steeds "world server down" (al vanaf 02:00 's nachts en nu nog steeds). Ik heb even een ander char. gemaakt en daarmee kon ik wel inloggen, ik heb dus niet echt het idee dat de world server echt down is =)

Nu maar hopen dat ik niet te erg ga rillen en trillen van het afkicken en wachten tot blizz reageert ^^ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

nioz schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:04:
Volgens mij heeft WoW een ingebouwde 'verslavings-meter' die je random bugs geeft zodra je tekenen van verslaving vertoont en teveel speelt ofzo.

Eergisteren was ik een beetje Scarlet Monastery runs aan het doen toen ik ineens vanuit het niet 10min Resurrection sickness had, lekker gaar als je midden in een instance zit. Het is me ook nog nooit eerder overkomen, maar ik had die avond denk ik geluk, want een uurtje later gebeurde het weer tijdens een anderen run ^^ (en met alles op 75% ben je best snel dood :D)

Vandaag heb ik weer iets anders, wilde gisteren de cathedral in (sm), maar tijdens het laden crashte de instance server denk ik, want hij bleef er 10min op hangen (bij een vriend van me, die op ventrilo zat en ook in mijn party zat ook) en nu kan ik niet meer inloggen, want hij zegt steeds "world server down" (al vanaf 02:00 's nachts en nu nog steeds). Ik heb even een ander char. gemaakt en daarmee kon ik wel inloggen, ik heb dus niet echt het idee dat de world server echt down is =)

Nu maar hopen dat ik niet te erg ga rillen en trillen van het afkicken en wachten tot blizz reageert ^^ :z
Dan zit je char gewoon vast in de instance, tijdje wachten en dan kan je hem als het goed is weer gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Skeiron schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:47:
[...]

Maar moet ik nou jou negeren ;).. ff serieus als een post sticky wordt kan je hem serieus genoeg nemen.. daarnaast staat er nog een leuke post in van de developer zelf.. lees daar maar hoe DPS werkt.. zal nog ff de link zoeken..

edit: lol hij was sticky..
http://forums.worldofwarc...85008&p=1&tmp=1#post85008

Dit is dus geen pro en ook geen noob maar "god himself" over zijn creatie.. ;) (beetje overdreven :Y) )
Als ik dat lees zou ik juist voor een zo langzaam mogelijke 2hd gaan :)
quotes:

The current version of mortal strike still heavily favors slow 2h weapons, which still fits the theme of the arms tree nicely

This is partially due to the fact that in our opinion, warrior abilities and general game mechanics overall slightly favor 2h weapons over DW

+ met een 2hd kun je "dansen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hans.Solo schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:34:
[...]

Tja dat houd je totdat je Artisan WeaponSmith word, als je daar voor gaat, ben momenteel mijn clan aan het uitrusten met Phantom Blade's, Blight en Truesilver Champion's
op welke realm zit jij?

ik ben op zoek naar een Weaponsmith op Bloodscalp, die voor mij een Enchanted Battlehammer kan maken voor een leuke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-04 13:59
Anoniem: 118730 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:10:
[...]

Dan zit je char gewoon vast in de instance, tijdje wachten en dan kan je hem als het goed is weer gebruiken :)
tja, dat tijdje duurt nu al bijna 12uur : / (het gebeurde om 01:30 vanacht), heb nog 1,5 gewacht, maar ben toen maar gaan slapen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
evilpin0 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:11:
[...]
Als ik dat lees zou ik juist voor een zo langzaam mogelijke 2hd gaan :)
quotes:

The current version of mortal strike still heavily favors slow 2h weapons, which still fits the theme of the arms tree nicely

This is partially due to the fact that in our opinion, warrior abilities and general game mechanics overall slightly favor 2h weapons over DW

+ met een 2hd kun je "dansen"
Yup.. maar er zijn ook crit builds die ervanuit gaan dat je dual doet.. je hebt dus keuze.. denk gewoon wat je zelf het prettigst vind.. ik switch veel tussen dual en two handers omdat ik lowlevel ben en nog geen vaste build heb.. misschien dat Devega nog wat tips kan geven aangezien hij al aardig hoog is qua level met warrior..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:43:

gisteravond langs de warrior trainer gegaan... heb nu een of andere shout (naam vergeten) waarmee een vijand blijft staan en de anderen wegrennen.... volgens mij is die supernuttig voot een warrior :D (edit: ook handig voor wegrenners in bv instances enzo)
dat is een soort groep fear en kan heel nuttig zijn tis alleen niet zo dat ze blijven staan (dus niet voor wegrenners) tis zo dat jou target niet gefeared word maar alle andere in de buurt wel. nadeel is dat ze alle kanten op rennen en dus ook weer andere vijanden meeneme. let dus goed op wat je doet.
heel af en toe gebruik ik hem in een instance maar das meer als we als groep gaan vluchten ofzo of echt als laatste red middel maar dan nog is het een grote gok want meestal komt er meer mee terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:20:
[...]

Yup.. maar er zijn ook crit builds die ervanuit gaan dat je dual doet.. je hebt dus keuze.. denk gewoon wat je zelf het prettigst vind.. ik switch veel tussen duel en two handers omdat ik lowlevel ben en nog geen vaste build heb.. misschien dat Devega nog wat tips kan geven aangezien hij al aardig hoog is qua level met warrior..
simpeler kan niet

ik mol paladins "met moeite hoor" / rogues / mages / priests / warlocks / shamans / "druids" <3 heavy mithril boots ong alle classes
hangt sterk van je wapen af
neem bijvoorbeeld voor pvp altijd polearm/axe mastery in2 h build zo win je 5-6 % crit
een aantal goede pvp wapens
[doomsaw] http://www.thottbot.com/?i=20827 "veruit mij favo"
[dreadforge] http://www.thottbot.com/?i=8486 "ook onwijs leuk was mn vorige wapen"
[earthshaker] http://www.thottbot.com/?i=8486 "leuke proc" + 5% stun van mace spec [stun = extra hit]
[treant] http://www.thottbot.com/?i=36492 +2 crit love goddelijk wapen

voor de rest wil je zoveel mogelijk dmg doen
dus doe 31 arms 20 fury
en skill in enrage [40 % dmg bonus na gecrit te worden]
skill je parry naar 10 % en je cruelty +5 % crit
haal zoveel mogelijk items die Of stun geven of +crit [wel plate natuurlijk]

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 05-04-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Is er ook een addon die automatisch in partychat kan vermelden hoeveel van de in totaal nodig hebbende quest items ik in bezit krijg.
Zeg maar 1/5 items als een quest item op pak, 2/5 als ik de volgende te pakken krijg. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

MantaMania schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:24:
[...]dat is een soort groep fear en kan heel nuttig zijn tis alleen niet zo dat ze blijven staan (dus niet voor wegrenners) tis zo dat jou target niet gefeared word maar alle andere in de buurt wel. nadeel is dat ze alle kanten op rennen en dus ook weer andere vijanden meeneme. let dus goed op wat je doet.
heel af en toe gebruik ik hem in een instance maar das meer als we als groep gaan vluchten ofzo of echt als laatste red middel maar dan nog is het een grote gok want meestal komt er meer mee terug
Ja erg handig die groep fears .... vooral in Instances, dat ze wegrennen en nog meer adds pullen :). M.a.w., kijk eerst goed om je heen voor je het gebruikt :). Wij gebruiken fear juist zo weinig mogelijk in Instances :) .... veel tegenstanders trekken nieuwe tegenstanders mee als ze aan het rondrennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
tranztaz schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:36:
Is er ook een addon die automatisch in partychat kan vermelden hoeveel van de in totaal nodig hebbende quest items ik in bezit krijg.
Zeg maar 1/5 items als een quest item op pak, 2/5 als ik de volgende te pakken krijg. etc. etc.
cosmos heeft dat al maar dan moet wel iedereen in je party cosmos hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik wil cosmos dus niet, ben op zoek naar een alternatief. Wat er gebeurt is simpelweg een text chat. Dat moet zonder cosmos kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

is er een ui addon waarmee je lvls oneindig veel hoger dan jezelf gewoon kunt zien zonder Cosmos te gebruiken? Ik wil graag zien door welk lvl ik geganked wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:02:
is er een ui addon waarmee je lvls oneindig veel hoger dan jezelf gewoon kunt zien zonder Cosmos te gebruiken? Ik wil graag zien door welk lvl ik geganked wordt :)
dat kon eerst wel, maar dat is met de laatste patch onmogelijk gemaakt dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:06:
[...]

dat kon eerst wel, maar dat is met de laatste patch onmogelijk gemaakt dacht ik
nah je kan het gewoon implementen door de .toc file version te changen
Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:47:
[...]

Ja erg handig die groep fears .... vooral in Instances, dat ze wegrennen en nog meer adds pullen :). M.a.w., kijk eerst goed om je heen voor je het gebruikt :). Wij gebruiken fear juist zo weinig mogelijk in Instances :) .... veel tegenstanders trekken nieuwe tegenstanders mee als ze aan het rondrennen zijn.
fear werkt perfect in gesloten ruimtes

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 05-04-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tranztaz schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:00:
Ik wil cosmos dus niet, ben op zoek naar een alternatief. Wat er gebeurt is simpelweg een text chat. Dat moet zonder cosmos kunnen :)
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:02:
wat is er mis met cosmos? zitten erg veel handige opties in! tloc is wel een vna de meest nuttige.

en met cosmos kon je voor de patch idd levels van lui zien die meer dan 10 lvl hoger zijn... sinds de patch staat er bij die lui -1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Zaagmans schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 09:16:
Tsssk 2 lvls stijgen per dag? :| Dat overkomt mij alleen als ik erg goed mijn best doe (/me speelt alleen in de avonduren, werkt overdag) 8)7
Ik speel ook alleen in de avonduren, ben rond 19:00u thuis van mijn werk, dan nog eten etc...

Het is alleen nogal level afhankelijk, 1-10 kan in een avond, 10-20 moet je zeker 3 levels per avond kunnen doen, 20-30 zeker 2 levels, 30-40 1 level, 40+ is geheel afhankelijk van wat je doet...

Het is gewoon dat ik veel bezig was met nieuwe creatures tamen, en in IF rondhangen dat ik het gevoel had dat ik er niet uitgehaald had wat er inzat...

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

MantaMania schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:24:
[...]

dat is een soort groep fear en kan heel nuttig zijn tis alleen niet zo dat ze blijven staan (dus niet voor wegrenners) tis zo dat jou target niet gefeared word maar alle andere in de buurt wel. nadeel is dat ze alle kanten op rennen en dus ook weer andere vijanden meeneme. let dus goed op wat je doet.
Dit (Intimidating shout) is een byzonder goede pvp skill .

"target enemy stays to fight"
Dat stay is nogal letterlijk, hij blijft echt staan, op voorwaarde dat jij hem niet aanvalt.

Wanneer je ge aangevallen wordt terwijl je een mob aan het killen bent kun je dit casten om je aanvaller te fearen. je hebt dan dus de keuze:
-Kill mob als ie al bijna dood is en concentreer dan op 1v1 battle.
-Stap terug terwijl de mob niet kan bewegen, bandage en je bent helemaal gezond om deze uitdaging tegen mob+speler aan te gaan.

Gewoon 1v1 zonder mob, kun je het op mellee classes casten zodat ze ff niet meer lopen, jij hebt dan de tijd om te bandagen.

Nadelen:
-als de mellee class zn verstand bij elkaar raapt en toevallig ook nog een boog bij heeft kan ie je bandage interupten
-Je moet direct na de cast "untargeten" als je hem nog ens raakt dan werkt het niet

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 3369 op 05-04-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:15:
[...]

[...]

wat is er mis met cosmos? zitten erg veel handige opties in! tloc is wel een vna de meest nuttige.

en met cosmos kon je voor de patch idd levels van lui zien die meer dan 10 lvl hoger zijn... sinds de patch staat er bij die lui -1 :P
Het gaat mij hierom:
tranztaz schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:36:
Niet om cosmos zelf ;)

[ Voor 33% gewijzigd door SkyStreaker op 05-04-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Anoniem: 30579 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:10:fear werkt perfect in gesloten ruimtes
Je zegt het zelf al, gesloten ruimtes :). Als je weet wat er in zo'n ruimte staat .... maar als het een ruimte is die vol staat met enemies, dan ga je echt geen fear gebruiken :). Het is ons 1 keer (per ongeluk gebeurd), fear en ze kwamen met hordes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:15:
[...]

[...]

Ik heb niets tegen cosmos, maar ik gebruikte de helft toch niet, dus ik hou het nu bij een 5 of 6-tal addons. Daar wil ik echter wel zo'n level check achtig iets bij hebben als het mogelijk is. Anders wordt het terug naar Cosmos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 3369 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:20:
[...]

Dit (Intimidating shout) is een byzonder goede pvp skill .

"target enemy stays to fight"
Dat stay is nogal letterlijk, hij blijft echt staan, op voorwaarde dat jij hem niet aanvalt.

Wanneer je ge aangevallen wordt terwijl je een mob aan het killen bent kun je dit casten om je aanvaller te fearen. je hebt dan dus de keuze:
-Kill mob als ie al bijna dood is en concentreer dan op 1v1 battle.
-Stap terug terwijl de mob niet kan bewegen, bandage en je bent helemaal gezond om deze uitdaging tegen mob+speler aan te gaan.

Gewoon 1v1 zonder mob, kun je het op mellee classes casten zodat ze ff niet meer lopen, jij hebt dan de tijd om te bandagen.

Nadelen:
-als de mellee class zn verstand bij elkaar raapt en toevallig ook nog een boog bij heeft kan ie je bandage interupten
-Je moet direct na de cast "untargeten" als je hem nog ens raakt dan werkt het niet
hij blijft je gewoon aanvallen hoor tis niet zo dat die ineens gestund is ofzo en als je niks aanvalt dan kan je hem dus ook niet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
MantaMania schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:35:
Hier op in hakend.... Ga geen wapens kopen!

Je gaat namelijk binnenkort een quest doen die je een Vanquisher's Sword brengt, en eentje die je de Sword of Serenity brengt, en die doen allebei 30+ DPS, dus dan zit je met 2 uberswords @ L40/41 :)

Hier Overzicht superior weapons

[ Voor 26% gewijzigd door zion op 05-04-2005 13:56 ]

systeem

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.