Ik denk ook dat UD het beste ras is voor zon beetje alle horde characters vanwege will of the forsaken.
Als 2e optie voor een horde warrior zou ik tauren kiezen.
Warrior - Priest is de basis van elke goede groep. Die 2 en dan 3 anderen erbij die zoveel mogelijk damage doen. Mages vindt ik dan het handigste omdat ze ook nog kunnen sheepen. Dat maakt het een stuk makkelijker tegen te grote groepen en dan kan je als warrior er nog ens eentje missen met je agro, die wordt dan gesheeped.
De schade die de warrior doet is in principe niet belangrijk. De enige reden om je schade te optimaliseren is om wat extra rage te krijgen.
De warrior wordt wel verondersteld agro te houden, maar agro control is een job voor het hele team. Als mages AOE effecten gaan gebruiken en als priests op de verkeerde momenten healen, dan kun je taunten, shield bashen, revengen en sunderen wat je wil, maar dan houdt je dus geen agro. Daarom moet de rest ook goed weten waar ze mee bezig zijn.
Je kunt op verschillende manieren pullen met je team. Meestal doe ik, de warrior het zelf omdat de random spelers die ik in mn teams krijg vaak te stom zijn

De een pullt wanneer iedereen zonder mana zit, de ander wacht juist uren tot ie van iedereen "rdy" te horen krijgt.
Het beste werkt het echter toch als een ander pulled zodat jij direct een charge kunt doen voor 21 rage (gebruik evt een macro die je naar battle stand swiched en dan charged)
Die pull kun je doen door gewoon een ranged attack op het dichtstbijzijnde monster te casten, of als het een beetje isolated groep is en het veilig is ernaartoe te chargen, een roque er eentje te sappen.
Terwijl je charged ga je naar defensive stand, wanneer je bij de mobs bent cast je demo shout om in een keer alle mobs op je te agroen.
Het team moet dan met zn allen op 1 mob targeten zodat ze bij de anderen geen agro opwekken. Wanneer iedereen verschillende targets aan gaat vallen, zullen ze niet alleen veel te langzaam dingen killen, ook kun je dan geen agro houden en wordt het dus een bende.
De warrior kan dan dus op het gemak zijn agro abiilties (sunder, revenge, shield bash, taunt) gaan gebruiken om alles bij zich te houden.
[
Voor 45% gewijzigd door
Anoniem: 3369 op 04-04-2005 15:05
]