Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.230 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

gisteren eindelijk een paar openstaande quests in alterac en arathi afgehandeld :D van onafgemaakte quests wordt ik altijd onrustig :P

70 gold nu, dus nog 20 te gaan :) (wel al level 42 :/ )

Heb gisteren geprobeerd de graveyard van SM te solo-en, maar dat is nog best lastig :) Die zwarte ghosts die 3 van die witte oproept als je hem aanvalt zijn erg naar (lvl 42 hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hehe, graag gedaan met die laatste paar basilisks :P

ik zelf moet nog 20K xp, en 50G...
en dan ga ik een mooi zwart poesje scoren :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
vraagje aan de mages

wat is beter om te levellen PVE, Ice of fire?

ik ga zowieso voor 28 in arcane, en ik weet dat later PVP en groups Ice/arcane erg relaxed is, maar voor ik zover ben, kan ik dan beter fire of ice nemen?

edit:

ik heb een silver tabby gekocht in Tanaris AH ^^

leuk gezicht, zo'n grote Tauren met een bigass 2H axe gevolgd door een lieve silver tabby ^^ O+

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 04-04-2005 13:26 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:44
TepelStreeltje schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:19:
[...]

hehe, graag gedaan met die laatste paar basilisks :P
Gaharay!! :D
Nu ken ik je pas ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Samen met een vriend wil ik WoW gaan spelen. Ik heb een aantal maanden de closed beta gespeelt en hij heeft 0,0 ervaring met WoW. Wel hebben we hiervoor vaak samen Diablo II gespeelt en dat was altijd dikke pret.

Dus ik dacht aan het volgende om steeds als team te gaan samen spelen. We willen graag horde gaan spelen op een pvp server. En dan dacht ik dat Warrior & Priest wel een mooie combo is.
Omdat we vanaf het begin samen willen spelen moet de start gebieden ook het zelfde zijn. Dus dan kom je op de volgende combo's uit.

• Warrior(Orc) - Priest (Troll)
• Warrior(Troll) - Priest (Troll)
• Warrior(Undead) - Priest (Undead)

Mijn vraag. Is Warrior & Priest een goeie combo? En zo ja, welke rassen kunnen we dan het beste kiezen? In verband met de rassen voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Alles UD. Will of the Forsaken is broken volgens velen ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:34
Maegrim schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:57:
[...]

in een huisje aan de noordkant van goldshire ;)
ta :)

[ Voor 3% gewijzigd door HellPunk op 04-04-2005 13:46 ]

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
fixxx schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:13:
gisteren eindelijk een paar openstaande quests in alterac en arathi afgehandeld :D van onafgemaakte quests wordt ik altijd onrustig :P

70 gold nu, dus nog 20 te gaan :) (wel al level 42 :/ )

Heb gisteren geprobeerd de graveyard van SM te solo-en, maar dat is nog best lastig :) Die zwarte ghosts die 3 van die witte oproept als je hem aanvalt zijn erg naar (lvl 42 hunter)
Hmm... mn vriendin lukte dat al op lvl 39 als hunter :P

Die zwarte uiteraard focusen op hem alleen en wat ie summoned negeren, dat verdwijnt weer als die dood is.

Nu heeft zij wel uber-gear natuurlijk :) Had op lvl 31 al de hunters bow uit STV +5 scope. Heb met er even de 43 elites afgemaakt daarvoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 21:50

Ryceck

Constants and Variables

DarkJedi schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:26:
Samen met een vriend wil ik WoW gaan spelen. Ik heb een aantal maanden de closed beta gespeelt en hij heeft 0,0 ervaring met WoW. Wel hebben we hiervoor vaak samen Diablo II gespeelt en dat was altijd dikke pret.

Dus ik dacht aan het volgende om steeds als team te gaan samen spelen. We willen graag horde gaan spelen op een pvp server. En dan dacht ik dat Warrior & Priest wel een mooie combo is.
Omdat we vanaf het begin samen willen spelen moet de start gebieden ook het zelfde zijn. Dus dan kom je op de volgende combo's uit.

Mijn vraag. Is Warrior & Priest een goeie combo? En zo ja, welke rassen kunnen we dan het beste kiezen? In verband met de rassen voordelen.
Warrior/priest is een geweldige combo.
De priest healed en doet zijn DoT terwijl de warrior lekker erop los tanked. Als je dan een beetje goeie warrior hebt die de aggro kan behouden dan ben je in dat team iig voor PvE praktisch onverslaanbaar.
En qua priest zou ik voor Undead gaan, beste racials voor horde-priest. Warrior zou ik nie weten :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:53

PvP met een warrior/priest combo is vernietigend :). Ik heb welis een halve raid weggevaagd met m`n lvl 60 warrior en backup van een priest :P. Natuurlijk werkt dat niet als er 20 man op je nek springen of op je healer.

In PvE is het natuurlijk ook een ideale combinatie... je kunt zowat alle quests wel doen met 2 man op de elites na die een hele group nodig hebben.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Ryceck schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:52:
[...]

Warrior/priest is een geweldige combo.
De priest healed en doet zijn DoT terwijl de warrior lekker erop los tanked. Als je dan een beetje goeie warrior hebt die de aggro kan behouden dan ben je in dat team iig voor PvE praktisch onverslaanbaar.
En qua priest zou ik voor Undead gaan, beste racials voor horde-priest. Warrior zou ik nie weten :)
Als een tank de aggro niet kan houden ligt dat niet aan hem, tenzij je van te voren afspreekt dat de warrior de hate increased van de mobs waar je tegen vecht. Een caster hoort gewoon geen massale damage spells te gebruiken als je weinig tanks hebt, dan gaat het geheid fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Maegrim schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:57:
[...]

in een huisje aan de noordkant van goldshire ;)
Dat is toch die "Crazy Cat Lady". Heb toen echt dubbel gelegen van het lachen :P

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 82860 schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:58:
[...]

Als een tank de aggro niet kan houden ligt dat niet aan hem, tenzij je van te voren afspreekt dat de warrior de hate increased van de mobs waar je tegen vecht. Een caster hoort gewoon geen massale damage spells te gebruiken als je weinig tanks hebt, dan gaat het geheid fout.
Dat lijkt me toch de standaard taak van een Warrior.. maar daar moeten we dus om vragen :?

edit:

Hmm.. nog steeds mn 1 april nick... grapjassen..

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Ik had trouwens een vraagje of iemand precies kan zeggen hoe die zijn CC gegevens heeft ingevuld ( en dan wel iemand die bij de "probleem" groep hoort. Dus Postbank Mastercard bijvoorbeeld ).

Mijn gegevens zoals ze op de CC staan:

R H C VAN DEN BOOM

en dan nummer ed .. maar dit klopt wel...

Maar hoe ik mijn naam ook invul het maakt niks uit: kleine letters, Grote letters, de eerste een hoofdletter, Voorletters en achternaam eerste letter in hoofdletter de rest klein, BrEeZaH taal :+ het maakt niks uit ... idem voor het mail adres ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:13:
[...]

althans dat zou het geval zijn, indien de exhalted status + andere racemount niet bugged zou zijn en zou werken.

Staat een thread over op de US wow forums, exhalted + other race mount = bugged

werkt op dit moment du nog niet :)
Echt niet, er is een gnome mage op USA server welke op level 60 900+ keer de faction quest voor Stormwind heeft gedaan en zodoende de juiste status kreeg om een paard te krijgen. Zoek maar es, zijn ook screenshots van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bij voornaam je voorletters (boeit niet hoe)
Bij achternaam je achternaam (boeit niet hoe)

Postbank Mastercard hier, 2 accounts geen probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Tarzan schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:11:
[...]

Dat lijkt me toch de standaard taak van een Warrior.. maar daar moeten we dus om vragen :?

edit:

Hmm.. nog steeds mn 1 april nick... grapjassen..
ligt eraan welk level je bent he, iemand die nieuw is met warrior, doet dat niet automatisch. Maar het gaat er juist om dat het *mits* de warrior dat dus doet, zij er niets aan kunnen doen als jij de aggro krijgt als caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 82860 schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:21:
[...]

ligt eraan welk level je bent he, iemand die nieuw is met warrior, doet dat niet automatisch. Maar het gaat er juist om dat het *mits* de warrior dat dus doet, zij er niets aan kunnen doen als jij de aggro krijgt als caster.
tis wel de standaard taak van een warrior ik ben zelf ook warrior en heb me niet helemaal gericht op tank omdat ik vaak met een paladin maat samen werk en dan kan ik dus gewoon damage doen en hij kan zelf ook wel wat incaseren. maar bij andere parties merk ik wel dat ik met een gelijk lvl mage heeel veel moeite moet doen om de aggro vast te houden. heb een hekel aan de defence stance maar ik moet wel voor de taunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 82860 schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:21:
[...]

Ah ok.. casters moeten warriors dus gaan leren hoe ze hun class moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:16:
Bij voornaam je voorletters (boeit niet hoe)
Bij achternaam je achternaam (boeit niet hoe)

Postbank Mastercard hier, 2 accounts geen probleem.
En toch word dit geen een keer geaccepteerd en blijft mijn CC ed leeg gegooid worden ... dus schijnbaar boeit het wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat bedoel ik dus, dan heb je een mage die fireballs cast o.i.d. Dat doe ik dus alleen als finisher bijvoorbeeld. Als je een fire/arcane build hebt, kun je genoeg crits (en dus damage) doen met scorch en fire blast. En je krijg niet gauw aggro, omdat de spells per hit niet veel damage doen, maar je kan ze wel redelijk snel casten. Je kunt over het algemeen wel met een fireball beginnen (tenzij hij crit, dan heb je ook aggro), maar ik heb dan vaak bij de 2e fireball wel het een en ander op me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 55165 schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:30:
[...]

En toch word dit geen een keer geaccepteerd en blijft mijn CC ed leeg gegooid worden ... dus schijnbaar boeit het wel ...
Of het ligt ergens anders aan ;)

Heb je de 3 cijfers goed?

CC-nummer zonder spaties?

Adresgegevens ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 18:27

SkyStreaker

Move on up!

DeepSeven schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:08:
[...]

Dat lijkt me heel sterk. Let op: exalted komt niet na honored, revered zit er nog tussen in.
Wat zijn eigenlijk de voordelen naast korting en een andere mount?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:30:
[...]

ja en nee :)

de truuk is om balans te vinden tussen dmg en aggro

als een party een hogere lvl mage + rogue heeft dan de warrior is, dan wordt het heel lastig om voor de warrior om aggro te houden. tuurlijk is het taak van de warrior tanken en aggro houden, maar het is de taak van de dmg dealers om geen aggro te krijgen :) it's all about balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:30:
[...]

Nee, een warrior moet eigenlijk de caster gaan uitleggen hoe die zijn class moet spelen als je het dan per se zo wil bekijken. Je kunt er over het algemeen vanuit gaan dat een redelijk lvl warrior wel weet hoe hij (zo goed mogelijk) aggro moet houden. Als de aggro dan toch naar een caster gaat, dan ligt dat eigenlijk aan de caster. Healers vind ik wel een uitzondering, healen is natuurlijk altijd belangrijk en is niet te omzeilen door constant HoT's uit te voeren.

Wou ik even kwijt aangezien ik warriors wel eens de schuld zie krijgen van een eh 'incident'. Beetje onzin dus. 8)7

edit: Dus wat Bokkie ook zegt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 04-04-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:42
tranztaz schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:33:
[...]

Wat zijn eigenlijk de voordelen naast korting en een andere mount?
Geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

Ik denk ook dat UD het beste ras is voor zon beetje alle horde characters vanwege will of the forsaken.
Als 2e optie voor een horde warrior zou ik tauren kiezen.

Warrior - Priest is de basis van elke goede groep. Die 2 en dan 3 anderen erbij die zoveel mogelijk damage doen. Mages vindt ik dan het handigste omdat ze ook nog kunnen sheepen. Dat maakt het een stuk makkelijker tegen te grote groepen en dan kan je als warrior er nog ens eentje missen met je agro, die wordt dan gesheeped.
De schade die de warrior doet is in principe niet belangrijk. De enige reden om je schade te optimaliseren is om wat extra rage te krijgen.

De warrior wordt wel verondersteld agro te houden, maar agro control is een job voor het hele team. Als mages AOE effecten gaan gebruiken en als priests op de verkeerde momenten healen, dan kun je taunten, shield bashen, revengen en sunderen wat je wil, maar dan houdt je dus geen agro. Daarom moet de rest ook goed weten waar ze mee bezig zijn.

Je kunt op verschillende manieren pullen met je team. Meestal doe ik, de warrior het zelf omdat de random spelers die ik in mn teams krijg vaak te stom zijn :( De een pullt wanneer iedereen zonder mana zit, de ander wacht juist uren tot ie van iedereen "rdy" te horen krijgt.

Het beste werkt het echter toch als een ander pulled zodat jij direct een charge kunt doen voor 21 rage (gebruik evt een macro die je naar battle stand swiched en dan charged)
Die pull kun je doen door gewoon een ranged attack op het dichtstbijzijnde monster te casten, of als het een beetje isolated groep is en het veilig is ernaartoe te chargen, een roque er eentje te sappen.

Terwijl je charged ga je naar defensive stand, wanneer je bij de mobs bent cast je demo shout om in een keer alle mobs op je te agroen.

Het team moet dan met zn allen op 1 mob targeten zodat ze bij de anderen geen agro opwekken. Wanneer iedereen verschillende targets aan gaat vallen, zullen ze niet alleen veel te langzaam dingen killen, ook kun je dan geen agro houden en wordt het dus een bende.

De warrior kan dan dus op het gemak zijn agro abiilties (sunder, revenge, shield bash, taunt) gaan gebruiken om alles bij zich te houden.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 3369 op 04-04-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat ook een extreem goede combo is:
Rogue + Druid

De rogue doet ontzettend snel en veel damage en de druid heeft crowd control (roots) en healing.
En het leukste: je kunt allebei in stealth mode rondlopen. In PvP ben je samen ook goed dan!

Tanken is voor de druid ook niet moeilijk: beervorm en als er geheald moet worden, dan shift hij even terug.

Ik heb een paar keer geteamd met andere classen en de rogue/druid combi vond ik geweldig. _/-\o_

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
hoe kan een druid dan stealthen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 3369 schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:55:

Warrior - Priest is de basis van elke goede groep.
Hoeft niet perse. Onze groep bestaat meestal uit:

2 warlocks
1 hunter
1 priest
1 mage

3 pets is ideaal en hebben geen warriors nodig :) Je kan makkelijk even 2 targets bezighouden en alles 1 voor 1 afwerken. En oneindige wipe-protection met soulstones/priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

El_Hefe schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:02:
Cat Form :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
El_Hefe schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:02:
catform

in lagere levels is een warrior niet echt nodig. maar later toch echt wel

als ik een party zou mogen kiezen zou ik altijd 1 backbone van 3 hebben

* Priest
* Mage
* Warrior

de overige 2 mogen van elke class zijn, liefst wel 1 druid/shammie/(shadowpriest) erbij voor extra heals
rogue/Warrior/hunter/warlock voor DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, gelukkig kan ik dat kiezen, Ik ben warrior en 2 lui waar ik meespeel die altijd online zijn hebben een mage en priest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
UltraR-pc schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 19:27:
Ja, dat is de guild waar ik bij zit en hij zit op bloodscalp ja.
Stuur een whisper naar ayana, ilsa of legend (dat zijn degenen die ik zo direct weet) of je lid kunt worden. Volgens mij moet je wel min. lvl 25 zijn.
Dit weekend even naar L17 gewerkt (had niet zoveel tijd), dus L25 zit er aan te komen...

Net mijn Tunic of Westfall binnengesleept, dus iig lekker armor voor een L17 (reward voor Van Cleef), helaas moet ik nog even wachten totdat ik mijn Blackened Defias Armor aankan (L19 minimum), dan heb ik de leggings & chest, nu de resterende 3 items nog :)
Dan ben je best wel scheel ja :P
Dat is notabene DE site van the lowlanders en er staat meerdere keren vermeld dat we op bloodscalp zitten. :)
Ik had me niet geregistreerd, en dan is het niet te vinden, vandaar denk ik ;)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Kan je een char wisselen van realm :? Ik heb het idee van niet.. ik heb vrienden op Bloodscalp en wil toch ook graag met hun spelen.

Ik wil niet opnieuw het begin doen :( . Khoop dat het spel leuker word dan dit want het begin is weinig enerverend moet ik zeggen :O (lvl 9 NE druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:08:
[...]de overige 2 mogen van elke class zijn, liefst wel 1 druid/shammie/(shadowpriest) erbij voor extra heals
Zet shaman maar gerust bij "DPS", we zijn hier namelijk (over het algemeen) beter in als hunter/warrior/warlock.. (uitzonderingen zoals full restoration spec priest-wannabe-Shamans nagelaten)
Healen zijn we niet geschikt voor, te weinig mana en te kleine heals.

In mijn ogen de beste 5 person group;

Warrior
Priest
Mage/Rogue (Ligt natuurlijk aan het type instance)
Shaman (DD/Utility)
Warlock (DD/Utility)
Anoniem: 133314 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:21:
Kan je een char wisselen van realm :? Ik heb het idee van niet.. ik heb vrienden op Bloodscalp en wil toch ook graag met hun spelen.

Ik wil niet opnieuw het begin doen :( . Khoop dat het spel leuker word dan dit want het begin is weinig enerverend moet ik zeggen :O (lvl 9 NE druid)
Hehe, level 9 zegt inderdaad nog heel weinig (Alhoewel ik me erg vermaakte puur alleen al door de prachtige atmosfeer. Zelfs een vriend van me die een uurtje of wat op mijn account een nieuwe character aan gemaakt had was al snel level 7 en vermaakte zich prima. Maak gewoon een nieuwe char aan op Bloodscalp..

Dit kun je doen om op "Change Realm" te klikken, boven je character selection screen.. Succes
Hydra schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:27:
[...]Gisteren met 2 druids en een paladin (zelf ben ik een hunter) SM gedaan. Met 4 man prima te doen als mensen gewoon hun class kunnen spelen en geen domme dingen doen.
SM is dan ook niet echt een uitdagende instance, vanaf Uldaman zul je echt een georganiseerde groep met fatsoenlijke tanks moeten hebben, SM absoluut niet (lvl 43 warlock + 43 druid heel SM gedaan destijds). Dit kan in instances boven SM absoluut niet (RFD is een twijfelgeval)

Edit: edit edit edit..

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 04-04-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Tja naar level 9 werken is toch niet zo veel werk?
Maar idd word het zo veel leuker na level 10.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52

* Priest
* Mage
* Warrior
"Holy trinity", onzin als je het mij vraagt. Je hebt een hoeveelheid healing, een hoeveelheid tanks en damage nodig. De verhoudingen zijn niet heel erg belangrijk, zolang ze niet compleet scheef zijn. Gisteren met 2 druids en een paladin (zelf ben ik een hunter) SM gedaan. Met 4 man prima te doen als mensen gewoon hun class kunnen spelen en geen domme dingen doen. Zelf heb ik juist niet zulke hele geweldige ervaringen met rogues en mages, die hebben nogal eens de neiging te over-aggroen en dan rondjes te gaan rennen.
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:24:
Zet shaman maar gerust bij "DPS", we zijn hier namelijk (over het algemeen) beter in als hunter/warrior/warlock.. (uitzonderingen zoals full restoration spec priest-wannabe-Shamans nagelaten)
Hah, no way dat een shaman meer damage doet dan een Marks specced Hunter. Onze autoshot damage ligt onder die van de rogue en mage, maar dat kost ons geen mana. Single target kan ik ongeveer net zo veel damage doen als een mage, alleen AoE is een mage beter in, maar dat wil je ook niet in een instance.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 04-04-2005 15:33 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

catform

in lagere levels is een warrior niet echt nodig. maar later toch echt wel

* Priest
* Mage
* Warrior

de overige 2 mogen van elke class zijn, liefst wel 1 druid/shammie/(shadowpriest) erbij voor extra heals
toon volledige bericht
Een warlock/priest combinatie is imho juist een must voor een wipe-protection (30 minuten). Daar kan een shaman niet tegenop.

Een warrior is overbodig dus als je genoeg pets hebt. Ik heb liever 3 pets dan 1 warrior. Want met 3 pets kunnen we 3 targets bezighouden ipv 1.

Een mage is leuk, niet als damage dealer (want kan zich beter beetje gedeist houden ivm agro), maar als food/drink summoner en sheeper.

En dat is juist op hogere levels :) We spelen zo met een groep lvl 50+ (zie boven) en gaan als een warm mes door de boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nee, kan niet
van L1 naar L9 doe je in minder dan 3 uur, dus als je op een leukere realm kan spelen dan zou ik dat zeker doen. Verder begint het pas op L10, en wordt je pas echt volwassen op L20 (dan krijg je je class specific benefits (zoals Dual-Wield etc.)), en kan je ook de wat leukere quests gaan doen, instances etc, dus ja, het spel wordt zeker nog veel enerverender...

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zion schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:33:
en kan je ook de wat leukere quests gaan doen, instances etc, dus ja, het spel wordt zeker nog veel enerverender...
http://www.woordenboek.nl...oek/?zoekwoord=enerverend

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:27:
[...]Hah, no way dat een shaman meer damage doet dan een Marks specced Hunter. Onze autoshot damage ligt onder die van de rogue en mage, maar dat kost ons geen mana. Single target kan ik ongeveer net zo veel damage doen als een mage, alleen AoE is een mage beter in, maar dat wil je ook niet in een instance.
En ik dacht dat je alliance speelde? Anyway.. Shaman met enhancement spec, WF, 2h mace, kan erg mana efficient nog steeds elke hunter outdmgen, en nog steeds mana overhebben voor shocks/totems/emergency heals.
Bosmonster schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:33:
[...]

Een warlock/priest combinatie is imho juist een must voor een wipe-protection (30 minuten). Daar kan een shaman niet tegenop.

Een warrior is overbodig dus als je genoeg pets hebt. Ik heb liever 3 pets dan 1 warrior. Want met 3 pets kunnen we 3 targets bezighouden ipv 1.
Pet tanks zijn niet reëel in end-game, maargoed.. tot aan zul'farrak en misschien maraudon zal het nog te doen zijn.

Overigens heeft shaman self-res (Sinds laatste patch zonder res sickness) eens per uur, met talent eens per 40 minuten. Mocht je group meer als eens per 40 minuten whipen, kun je beter een andere group zoeken.
Anoniem: 82860 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:43:
[...]

Volgens mij hebben de shamans toch heals die even hoog zijn als die van de priest? weet niet of het dan gaat om HoT spells.. Maar idd wel het mana probleem
Op level 60

Shaman:
Healing Wave
Rank 9 Heals a friendly target for 1367 to 1561.

Priest:
Greater Heal
Rank 4 A slow casting spell that heals a single target for 2396 to 2674.

Bovendien heeft priest HoT, shield, instant heals, AoE heals (Ja, die hebben shamans ook, maar wederom veel slechter/mana intensiever)

Niet vergelijkbaar dus.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 04-04-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:24:
[...]
Healen zijn we niet geschikt voor, te weinig mana en te kleine heals.
[...]
Volgens mij hebben de shamans toch heals die even hoog zijn als die van de priest? weet niet of het dan gaat om HoT spells.. Maar idd wel het mana probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:36:
Shaman met enhancement spec, WF, 2h mace, kan erg mana efficient nog steeds elke hunter outdmgen, en nog steeds mana overhebben voor shocks/totems/emergency heals.
Denk je niet dat een Shaman, die meer armour heeft en zichzelf bovendien kan healen, een beetje overpowered zou zijn als 'ie ook nog eens meer damage zou doen? Dat Shamans meestal van hunters winnen komt omdat ze zichzelf kunnen healen, niet omdat ze meer damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is de shaman niet overpowered dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bovendien kun je PvP en PvE niet met elkaar vergelijken. En ja, veel mensen vinden shamans overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
ener·ve·rend (bn.)
1 op de zenuwen werkend => opwindend

Was dus precies wat ik probeerde te verwoorden ;)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

FunkyTrip schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:57:
[...]
De rogue doet ontzettend snel en veel damage en de druid heeft crowd control (roots) en healing.
En het leukste: je kunt allebei in stealth mode rondlopen. In PvP ben je samen ook goed dan!
Entangeling Roots werkt alleen in de buitenlocaties, dus van dat crowd control blijft in instances zoals SM weinign over. ;)

Wat dat betreft werkt de spel fear beter voor crowd control, ik weet alleen niet welke class hem in zijn repotoire heeft zitten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Ik heb zojuist de Vanish-skill geleerd voor mijn rogue. Nu vroeg ik me af hoe/waar ik aan Flash Powder (of hoe heet het) kan komen.
- Kan ik het zelf maken?
- Wordt het door bepaalde vendors verkocht?
- Alchemists? Lijkt me het meest logisch. Dan moet ik het dus kopen in de AH, of krijgen van guild mates.

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
weet iemand waarom ik met Alchemy niet hoger als een Elixir of firepower kan leren, terwijl me alchemy skill 170 is?
als ik naar een trainer ga (expert) dan krijg ik een lege lijst.

moet ik soms bij speciale high lvl trainers trainen?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 13:16

CaDje

Framedrops for life

Anoniem: 130680 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:54:
[...]

Entangeling Roots werkt alleen in de buitenlocaties, dus van dat crowd control blijft in instances zoals SM weinign over. ;)

Wat dat betreft werkt de spel fear beter voor crowd control, ik weet alleen niet welke class hem in zijn repotoire heeft zitten. :?
In een instance wil je echt niet gaan fearen. (ik weet dat Priests en Warlocks 'm hebben) Dan aggro je de hele instance op je groep. Tenzij die net de goeie kant op feard.

Ik vindt sap en sheep toch nog wel de beste crowd control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 13:16

CaDje

Framedrops for life

Def_Os schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:55:
Ik heb zojuist de Vanish-skill geleerd voor mijn rogue. Nu vroeg ik me af hoe/waar ik aan Flash Powder (of hoe heet het) kan komen.
- Kan ik het zelf maken?
- Alchemists? Lijkt me het meest logisch. Dan moet ik het dus kopen in de AH, of krijgen van guild mates.
Bij een Shady dealer. Staat er een in IF voor de rogue trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Fear wil je juist NIET gebruiken tijdens instances. De mobs lopen dan weg en met een beetje pech brengen ze een zooi vrienden mee. Warlocks, Priests en Warriors(?) hebben fear.

Van priest's zijn "Shackle Undead" soms ook wel handig in instances zoals Razorfen Downs waar de mage niet kan sheepen. De priest kan dan shackle undead gebruiken zijn ze ook tot 20/40 seconden buiten spel.

[ Voor 38% gewijzigd door QlimaX op 04-04-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 113568 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:36:
[...]

Pet tanks zijn niet reëel in end-game, maargoed.. tot aan zul'farrak en misschien maraudon zal het nog te doen zijn.

Overigens heeft shaman self-res (Sinds laatste patch zonder res sickness) eens per uur, met talent eens per 40 minuten. Mocht je group meer als eens per 40 minuten whipen, kun je beter een andere group zoeken.
Hunter pets zijn vrij nutteloos omdat deze meestal te solo/dmg gericht zijn, Voidwalkers echter zijn zeer goed bruikbaar, zeker als ze gehealed worden door de priest (het zijn tanks, dus ja ook die moeten gehealed worden, wat veel priests nog wel eens vergeten). Meer health en meer armor dan een warrior van gelijk level.

En helaas heb je niet altijd alles in de hand in een drukke high level instance, dus ja.. je kan wel eens 2x in een uur gewiped worden, zeker als je instances neemt die iets boven je level zijn.

En of het nou goed is of niet, als je al 3 uur bezig bent om diep in een instance te komen is het toch fijn dat je beschermd bent ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
De Warlock, evenals een mass-fear, maar dit werkt niet goed voor crowd-control, tenzij er geen andere creeps in de buurt zijn, anders fear je 4 creeps, en komen er 12 terug

edit:
Ik schijn niet alleen te zijn in die gedachte :P
joostve schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:56:
weet iemand waarom ik met Alchemy niet hoger als een Elixir of firepower kan leren, terwijl me alchemy skill 170 is?
als ik naar een trainer ga (expert) dan krijg ik een lege lijst.

moet ik soms bij speciale high lvl trainers trainen?
Dan moet je naar een Artisan Trainer gaan

[ Voor 37% gewijzigd door zion op 04-04-2005 16:00 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Warlock + priest.
Echter zul je nooit in instances fear gebruiken aangezien die mobs "social" zijn, als je er een feared, en hij komt bij het volgende groepje mobs aan... komen deze hun maatjes mooi mee helpen :D meeste warlock/priest merkt dit vrij vroeg en gebruikt het daarna nooit meer in instances (Nood situaties nagelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Iemand die Fear gebruikt in een instance mag gelijk de groep verlaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=23117627,noline]
ipv 1 ? LOL

Met een goede groep die dus niet leip AOE gaat gebruiken en niet iedereen een ander target kiest, kan een warrior er ook 10 vast houden.

Ik speel liefst zonder hunters. 1 keer heb ik inderdaad een groep gehad waarmee het goed ging met 3 pets. We speelden toen zonder healer dus het was zowieso het enige alternatief. Ik heb ben toen dus maar voor dps gegaan (tegen multimobs doet een warrior nog byzonder goede dps dmv sweeping strikes + cleave)
Voor de rest speel ik liever zonder hunters. De pets doen vaak meer kwaad dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Def_Os schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:55:
- Kan ik het zelf maken?
Je kan het bij shady dealers kopen, maar verder zou ik niet weten waar, ( ik koop altijd 100 stuk bij de shady dealer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Bosmonster schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:59:
Iemand die Fear gebruikt in een instance mag gelijk de groep verlaten...
Ik gebruik wel eens fear in een instance, maar alleen als iemand onze healer aan het killen is en ik hem niet snel genoeg dood ga krijgen, en ik weet dat er geen soulstone active is, dan liever 4 creeps terug en een priest die even kan verdwijnen naar de achtergrond, dan een dode priest...
Anoniem: 3369 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:59:
Voor de rest speel ik liever zonder hunters. De pets doen vaak meer kwaad dan goed.
Tja, das een beetje hetzelfde als met warlocks, ik heb mijn vingers altijd bij shift-2 (follow) voor mijn pets, zodat ze niet achter een wegrennede creep aangaan, dat heeft niks met Hunter/Warlock te maken, maar alles met de persoon achter het keyboard, sommige zetten hun pets ook op aggressive, en dat is smeken om problemen, heeft niks met de class an sich te maken.

[ Voor 38% gewijzigd door zion op 04-04-2005 16:08 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Grote onzin. Mensen zitten vaak te zeiken omdat een pet een wegrennende mob chased. Die pet is niet de reden dat er dan 4 nieuwe vriendjes komen, die mob had nooit zo ver mogen komen. Als je met z'n allen damage focussed op 1 mob, en de hunter 'em op 10% een conc. shot geeft, gaat 'ie nergens naar toe.

En wat betreft de pet-pathing, tja, daar hebben warlocks net zo goed last van. Bovendien weten de meeste mensen na The Deadmines wel dat pets niet springen, daar heb je EotB voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Nou, ik ben eruit, ga vanavond opnieuw beginnen met een Human Warrior in Bloodscalp. Ik denk dat dit wel een geschikte begin char is.
Is barnassas trouwens de eerste stad waar alle Alliance bij elkaar kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Hydra schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:05:
En wat betreft de pet-pathing, tja, daar hebben warlocks net zo goed last van. Bovendien weten de meeste mensen na The Deadmines wel dat pets niet springen, daar heb je EotB voor.
Misschien pas sinds de laatste patch ofzo, alleen mijn Voidy sprong nooit, alleen Bits (mijn hunter pet) sprong mij gewoon achterna gister..

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Wat je als hunter dus niet moet doen is je pet een ander target laten aanvallen dan jijzelf aanvalt. Verlies je de target van je pet even uit het oog, en die mob gaat ervandoor, dan zal je pet hem achtervolgen, en dat kan nare gevolgen hebben. Verder vind ik het altijd zeer irritant als andere hunters hun pet op iets anders als passive hebben staan in instances, zeker aggrasive is echt dodelijk. De hunter is wel een van de beste pullers, ik werk in instances altijd erg goed samen met rogue's en warriors, zeker als er een paar mobs in een groepje staan kan een hunter makkelijker er 1 uit weghalen dan een warrior of een rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

In instances gebruik je fear ook niet.

En buiten doet de rogue sap, de druid roots op de ander...heb je al 2 gecontroleerde crowd control acties (met fear weet je maar nooit hoeveel mobs er terugkomen)

Priest+Warrior houden het ongetwijfeld langer uit, maar rogue+druid zijn sneller in de kill en kunnen door stealth snel bij een boss mob komen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
fixxx schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:13:
Wat je als hunter dus niet moet doen is je pet een ander target laten aanvallen dan jijzelf aanvalt. Verlies je de target van je pet even uit het oog, en die mob gaat ervandoor, dan zal je pet hem achtervolgen, en dat kan nare gevolgen hebben.
Nogmaals: als een mob er vandoor gaat, maakt het niet uit of je pet er achteraan gaat of niet. Wat ik wel eens doe is m'n pet een mob welke niet getarget wordt laten tanken zodat de main tank minder schade krijgt, en de healer in ieder geval die mob niet op zicht krijgt. Omdat de pets niet zo heel veel damage doen, blijft die mob daar gewoon fijn een hele tijd mee bezig, zonder dat 'ie er vandoor gaat.
fixxx schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:13:
Verder vind ik het altijd zeer irritant als andere hunters hun pet op iets anders als passive hebben staan in instances, zeker aggrasive is echt dodelijk. De hunter is wel een van de beste pullers, ik werk in instances altijd erg goed samen met rogue's en warriors, zeker als er een paar mobs in een groepje staan kan een hunter makkelijker er 1 uit weghalen dan een warrior of een rogue
Ik denk niet dat er veel mensen hun pet op agressive hebben, maar inderdaad, in instances horen pets gewoon op passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Gister heb ik in diremaul mn epic boek gevonden voor
http://www.thottbot.com/?i=35775

> http://thottbot.com/?i=35887

voor de mensen die op Warsong spelen *revangelion :)
[...]

ipv 1 ? LOL

Met een goede groep die dus niet leip AOE gaat gebruiken en niet iedereen een ander target kiest, kan een warrior er ook 10 vast houden.

Ik speel liefst zonder hunters. 1 keer heb ik inderdaad een groep gehad waarmee het goed ging met 3 pets. We speelden toen zonder healer dus het was zowieso het enige alternatief. Ik heb ben toen dus maar voor dps gegaan (tegen multimobs doet een warrior nog byzonder goede dps dmv sweeping strikes + cleave)
leukste is Sweeping + retal
of sweeping + execute
mn doomsaw critte exec voor 4.4k na een ragepot en molde gelijk ook even een 60 rogue :D
De hunter is wel een van de beste pullers, ik werk in instances altijd erg goed samen met rogue's en warriors,
heb tijdens korean beta zelf een lvl 49 hunter gehad
tbh is warrior veel beter om te pullen [alle agro direct op tank]

[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 04-04-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Dodelijke combo na lvl 24.. 2 mages.. ;) allebij arcane levelen tot instant Arcane Explosion.. als je snel wilt levelen is dit de combo.. iets meer risico's maar dat maak je goed met CC.. Frostnova en sheep.. of 2 rogue's.. ook lekker om te levelen.. dodelijk snel en de beste PvP imho op dit moment.. maar een mooie combo en handig als je een groep zoekt voor instances is toch wel de warrior + priest.. want op het juiste level is 2 man toch echt niet genoeg voor een instance.. behalve als je hoger level bent dan de instance... iets meer PvE gericht.. denk dat je beter kan kijken wat je het leukst lijkt ipv de beste combo.. er is overal namelijk wel een oplossing voor.. elke class heeft wel wat.. healing/tanking/damage/pets/ress.. en alles is te combineren.. damage + damage is super snel.. damage plus healer is gecalculeerd.. healer + tank is iets veiliger.. etc etc etc..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:40
FunkyTrip schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:13:
[...]

In instances gebruik je fear ook niet.

En buiten doet de rogue sap, de druid roots op de ander...heb je al 2 gecontroleerde crowd control acties (met fear weet je maar nooit hoeveel mobs er terugkomen)

Priest+Warrior houden het ongetwijfeld langer uit, maar rogue+druid zijn sneller in de kill en kunnen door stealth snel bij een boss mob komen.
Ik speel samen met een vriend de Tank/dps combo, hij warrior, ik rogue en ik moet zeggen dat dit verdomd goed werkt. Ok beide gebruiken wel fa. Hij houdt meestal de aggro wel en zoniet feint of vanish. We kunnen eigenlijk alles wel aan, in een instance is het wel handig om er een healer bij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Retaliation + Whirlwind Attack (Bezerk), door retal is je rage zo vol als je 't goed aanpakt en kun je zo achter elkaar (nahja.. na de cooldown) whirlwinden :)

Maarja, ik ben zo uitgekeken op m'n warrior :( (lvl 48, 2 lvls aan rest bonus al :x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Devion schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:37:
Retaliation + Whirlwind Attack (Bezerk), door retal is je rage zo vol als je 't goed aanpakt en kun je zo achter elkaar (nahja.. na de cooldown) whirlwinden :)

Maarja, ik ben zo uitgekeken op m'n warrior :( (lvl 48, 2 lvls aan rest bonus al :x)
ik ben al weken aan het farmen voor uberitems
[valor koste me ruim een week]
20 stratholm runs / 15 scholomance / 20 ubrs "o/a voor doomsaw"

was een van de eerste die op warsong het magische getal 60 haalde
sinds enkele dagen geniet ik daarom ook van mn epicmount :)
SiNisTrAD schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:35:
[...]

Ik speel samen met een vriend de Tank/dps combo, hij warrior, ik rogue en ik moet zeggen dat dit verdomd goed werkt. Ok beide gebruiken wel fa. Hij houdt meestal de aggro wel en zoniet feint of vanish. We kunnen eigenlijk alles wel aan, in een instance is het wel handig om er een healer bij te hebben.
met polearm spec totaal 22 % crit in battlestance [28% met mongoose/beserk] / overpower / mortal strike doe ik meestal meer dps dan een rogue tho

het leukste is als je proc " wound 300-540 " crit voor 1000 + samen met een 1.8 k mortal [40% enrage]

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 04-04-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
kevinp schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:55:
weet iemand waar je in Oost brabant nog aan een gamecard kan komen, ik heb die van mij dan wel al twee weken geleden besteld, maar ze hebben (nog) niks binnen. Maar ik wil wel graag zsm spelen. Ik ben vooral nieuwschierig naar de plaatsen Nijmegen, den Bosch, Oss of Eindhoven. Dat zijn plaatsen die voor mij goed te bereiken zijn.

(stiekem hoop ik dat ze me vandaag bellen dat de gamecard binnen is, maar ik verwacht niks meer).
kikje

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 12-05 21:07
Weet iemand een site met locaties waar je minions kan krijgen. Een maat van mij heeft nog steeds alleen maar een imp terwijl hij al lvl30 is. Hij weet alleen niet waar hij die andere minions vandaan moet halen en ik eigenlijk ook niet. Net wat bij Thottbot gezocht maar dat werkt ruk en 9 van de 10 keer doet de map het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-05 17:17

On_E

Housemusic

Hooli-gan schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:42:
Weet iemand een site met locaties waar je minions kan krijgen. Een maat van mij heeft nog steeds alleen maar een imp terwijl hij al lvl30 is. Hij weet alleen niet waar hij die andere minions vandaan moet halen en ik eigenlijk ook niet. Net wat bij Thottbot gezocht maar dat werkt ruk en 9 van de 10 keer doet de map het niet.
Bij de Warlock trainer natuurlijk.... 8)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja minion trainer in stormwind "vlakbij je warlock trainer"
[bah te laat] :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 04-04-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Anoniem: 30579 schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:43:
[...]

mja minion trainer in stormwind "vlakbij je warlock trainer"
[bah te laat] :P
Snelle reacties 8)7

Anyway, hij vertelde dat ie al gezocht had en bij warlock trainers was geweest. Maar nogsteeds geen andere minion. Ik zal hem vanavond wel ff naar SW sturen om opnieuw te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Anoniem: 30579 schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:39:
[...]

ik ben al weken aan het farmen voor uberitems
[valor koste me ruim een week]
20 stratholm runs / 15 scholomance / 20 ubrs "o/a voor doomsaw"

was een van de eerste die op warsong het magische getal 60 haalde
sinds enkele dagen geniet ik daarom ook van mn epicmount :)

[...]

met polearm spec totaal 22 % crit in battlestance [28% met mongoose/beserk] / overpower / mortal strike doe ik meestal meer dps dan een rogue tho
toon volledige bericht
je hebt gelijk hij doet vaak ook veel dmg zijn crits zijn enorm, maar ik doe gelijker dmg. Maar ik denk dat hij nu zeker wel meer dmg dan mij doet met zijn axe of deep woods. Maar samen vlammen we ze iig zo tegen de grond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hooli-gan schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:45:
[...]

Snelle reacties 8)7

Anyway, hij vertelde dat ie al gezocht had en bij warlock trainers was geweest. Maar nogsteeds geen andere minion. Ik zal hem vanavond wel ff naar SW sturen om opnieuw te proberen. :)
Dan heeft ie echt niet goed gezocht, of hij heeft de quest (je moet nml. een quest doen voor een nieuwe minion) geaccepteerd zonder dat ie 't wist ofzo... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
Hooli-gan schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:45:
[...]

Snelle reacties 8)7

Laat hem hier maar eens kijken:
http://warlock.worldofwar...req=listarticles&secid=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 30-03 19:10
Weet niet of het mag maar ik wou ff stiekem een semi-off-topic vraagje stellen omdat er anders toch geen enkele wow-speler op gaat reageren. Het is de eerste keer dat ik in dit draadje post maar ik volg het al wel de hele tijd :) (ben lvl 31 hunter op een PvE server)

Maar om tot mijn vraag te komen. Spelen er mensen WoW op een laptop enzoja op wat voor een.
Ik wil namelijk een laptop gaan kopen en dan zou het leuk zijn als je er ook een beetje fatsoenlijk WoW op kan spelen. Ik heb op zich een leuke PC staan en die heeft het in de hogere resoluties al moeilijk om WoW te draaien :) dus ik vraag me af... Spelen er tweakers WoW op hun laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Zowel je succubus als je voidwalker haal je in Stormwind*, voor je felhunter moet je naar Ratchet**

*Ik neem aan dat hij weet dat de warlock trainer in SW in de basement van de inn in magequarter zit?
**Ik neem aan dat hij weet dat de warlock trainer in Ratchet bovenop de heuvel ten oosten van Ratchet zit

[ Voor 17% gewijzigd door zion op 04-04-2005 16:57 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SiNisTrAD schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:47:
[...]

je hebt gelijk hij doet vaak ook veel dmg zijn crits zijn enorm, maar ik doe gelijker dmg. Maar ik denk dat hij nu zeker wel meer dmg dan mij doet met zijn axe of deep woods. Maar samen vlammen we ze iig zo tegen de grond :P
evisicrate ftw :)

ik hoop btw wel dat de extra skills verkregen via honor wat vernieuwend zijn,
Een stun voor warrior zou erg leuk zijn bijvoorbeeld vs paladin etc
[aleen met intercept red ik het helaas niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Pindakaasman schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:54:
Weet niet of het mag maar ik wou ff stiekem een semi-off-topic vraagje stellen omdat er anders toch geen enkele wow-speler op gaat reageren. Het is de eerste keer dat ik in dit draadje post maar ik volg het al wel de hele tijd :) (ben lvl 31 hunter op een PvE server)

Maar om tot mijn vraag te komen. Spelen er mensen WoW op een laptop enzoja op wat voor een.
Ik wil namelijk een laptop gaan kopen en dan zou het leuk zijn als je er ook een beetje fatsoenlijk WoW op kan spelen. Ik heb op zich een leuke PC staan en die heeft het in de hogere resoluties al moeilijk om WoW te draaien :) dus ik vraag me af... Spelen er tweakers WoW op hun laptop?
Ja ik speel op een verouderde laptop wel eens.. met een ati m3 kaartje.. tiz een P3 1000 met 256MB.. grootste bottleneck is mijn geheugen.. en natuurlijk heb ik alles op het laagst staan bij 800x600.. tiz te doen.. maar verwacht er niet teveel van.. of je moet geld teveel hebben om de laatste laptop te kopen met dikke grafische kaart.. grafische kaart = lelijk, geheugen = lag.. mooier? dus betere grafische kaart.. minder lag bij overgang of druk bezochte gebiedem? dus meer geheugen ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Er is wel al eerder over gesproken, en het komt er een beetje op neer, als je een laptop hebt met 7200rpm schijf met 1GB geheugen, en een goede GPU moet het speelbaar zijn, maar je hebt dus (net zoals bij een gewone desktop) een behoorlijk systeem nodig, en bij laptops wordt er nogal eens beknibbeld op juist de dingen die WoW graag heeft (GPU, HDD, MEM), let daar dus op.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Probleem met laptops is ook de snelheid van de HD. Deze laat vaak nogal te wensen over en aangezien je in WoW nogal vaak en nogal veel moet laden ga je dat ook wel merken :P

Spuit 11 :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Crap, ik wil een Salt Shaker hebben (op Stormrage) maar er lijken helemaal geen hoog level engineers te zijn...
Klinkt als een gat in de markt, denk dat het tijd wordt voor een alt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja een s-ata diskje helpt enorm :)

maarja
3 volle [55-60] raidgroups in ogrimmar met 500000 gaurds en je weet weer hoe het is met een 7200 disk + worldserver chrasht 5-6 k door gaurd respawn :\
Koetjeboe schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:06:
Speel het op mijn laptopje, type geven beetje nutteloos want hij is gepimped ;) 1gig ram en een 7200 rpm schijf erin, 1.3gig centrino procje en een radeon mobility 9000 en het draait prima.
ik speel op een 2.8 ht desktop met 2048 ddr
ati 9700 radeon nog wil het wel eens voorkomen dat mn scherm hangt van het laden :p

[ Voor 123% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 04-04-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 19:20

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Speel het op mijn laptopje, type geven beetje nutteloos want hij is gepimped ;) 1gig ram en een 7200 rpm schijf erin, 1.3ghz centrino procje en een radeon mobility 9000 en het draait prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan

Ik speel WoW op laptop :). Helaas is mijn desktop stuk. Had al een nieuw mobo+proc gehaald. Blijkt mijn geheugen ook nog gaar. Al mijn tijd gaat op aan WoW en dus ben ik blij dat ik het nog op mijn laptop kan spelen.

Zoals je begrijpt ben ik dus gewoon te beroerd om mijn desktop te maken omdat ik veels te veel aan het WoW-en ben/wil.
Als ik geen laptop had dan had ik hem allang gefixed.

Om een lang verhaal kort te houden, Ik heb een HP compaq nc6000, 512MB intern geheugen,1500Mhz proc, Ati Mobility Radeon 9600 series.

Spel is goed speelbaar. Helaas als ik van district verander dmv vliegen en/of lopen gaat het soms hakkelend en enkele keer loopt ik vast waarna ik van de server wordt gekicked. Liefst heb ik er nog 512MB bij. Dat zou wel kunnen schelen. Ook is mijn harde schijf wat traag denk ik want die rateld als een idioot als ik van district verander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over warlock btw
kort geleden een grappige video gezien

een lvl 60 warlock die zn fellhunter had geunsummoned nadat een mob uit Molten core er een living bomb van had gemaakt

Resultaat :
re-summon pet in auctionhouse
iedereen sterft door living bomb dmg 4000 - [5500 crit]

gevonden " http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=910 "
let vooral op zn dps meter :\

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 04-04-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Yeah... die gast is gebanned toch? Leuke grap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579 schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:14:
over warlock btw

een lvl 60 warlock die zn fellhunter had geunsummoned nadat een mob uit Molten core er een living bomb van had gemaakt

Resultaat :

deze is al heeeeel oud en kwam uit de beta ..

is nu ook niet meer mogelijk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 30579 schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:14:
over warlock btw

Resultaat :

(8> (baard... al heel oud)

MAAR : Hij blijft leuk ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
QuarK schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:16:
Yeah... die gast is gebanned toch? Leuke grap...
Nee, hij was suspended...

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
On_E schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:18:
[...]

(8> (baard... al heel oud)

MAAR : Hij blijft leuk ja :)
Word je daarvoor gebanned....??? Ik vind het ook wel een strakke actie. Je moet er maar op komen.
Ok..ok, het doet wel denken aan iets wat bijna dagelijks in werkelijkheid gebeurd maar toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Is er een mod/add-on die zich bezig houdt met je pet? Voor Warlock heb je Pet leash zodat hij niet achter mobs aan rent, heb deze niet kunnen vinden voor hunter pet :'(

LVL 41 NE Hunter @ Stormscale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 101975 schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:32:
Is er een mod/add-on die zich bezig houdt met je pet? Voor Warlock heb je Pet leash zodat hij niet achter mobs aan rent, heb deze niet kunnen vinden voor hunter pet :'(

LVL 41 NE Hunter @ Stormscale
pssst..... Smartpet

edit:
btw, gewoon een search op "hunter" (met "pet" komt ie ook tevoorschijn) bij ui.worldofwar.net toverde deze tevoorschijn, dus ik weet niet precies hoe goed je gezocht hebt ;)

[ Voor 22% gewijzigd door zion op 04-04-2005 17:43 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
zion schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:58:

[...]
Dan moet je naar een Artisan Trainer gaan
ah bedankt

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

zion schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:34:
[...]

pssst..... Smartpet

edit:
btw, gewoon een search op "hunter" (met "pet" komt ie ook tevoorschijn) bij ui.worldofwar.net toverde deze tevoorschijn, dus ik weet niet precies hoe goed je gezocht hebt ;)
Ik had niet op search geduwd maar op class specific. Vandaar ;) Ik heb hem gedownload en de 3 bestandjes in E:\Program Files\World of Warcraft\Interface geplakt maar kan als ik WoW start de mod nergens aan zetten. /Smart Pet werkt ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 101975 schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:45:
[...]

Ik had niet op search geduwd maar op class specific. Vandaar ;) Ik heb hem gedownload en de 3 bestandjes in E:\Program Files\World of Warcraft\Interface geplakt maar kan als ik WoW start de mod nergens aan zetten. /Smart Pet werkt ook niet echt.
/sp help moet werken

en voor de goede orde.. unzip de directory \smartpet uit de .zip naar ...\WoW\Interface\Addons
naar de \interface helpt namelijk neit echt :P

de dir waar je addon in staat is in dit geval dus ..\WoW\Interface\Addons\Smartpet

[ Voor 23% gewijzigd door Blistimo op 04-04-2005 18:00 ]

D3 char(s)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.