Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.306 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:29

Flapmo

and back is gigi!

AH ingaan is gevaarlijk voor je geld :). Je raakt er aan verslaafd :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:24:
[...]

Je zegt het zelf al, gesloten ruimtes :). Als je weet wat er in zo'n ruimte staat .... maar als het een ruimte is die vol staat met enemies, dan ga je echt geen fear gebruiken :). Het is ons 1 keer (per ongeluk gebeurd), fear en ze kwamen met hordes :).
group fear is enorm riant in pvp vs horde "uitegesloten undead tho"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Mijn stomme zwaard doet maar 36.5 damage geloof ik. Cyclonian warrior sword.

Stomme vraag. SM, hoe kom je er het best? Via southshore en dan naar het noorden toe trekken of is er een slimme manier? Ik heb die instance nog niet gedaan en ik heb er wel een paar quests voor, beetje zonde gezien de leuke drops waar ik her en der wat over hoor.

Shieldbash is als warrior leuk, maar je moet er wel een schield voor hebben. Niet erg want in instances heb je meestal wel een schild mee in verband met het armor die het kreng oplevert, maar buiten instances werkt pummel prima voor spells. Kun je lekker je 2 hander blijven gebruiken en de meeste monster spellcasters kunnen niet lekker tegen de extra damage.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Yellow|A schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:58:

Stomme vraag. SM, hoe kom je er het best? Via southshore en dan naar het noorden toe trekken of is er een slimme manier? Ik heb die instance nog niet gedaan en ik heb er wel een paar quests voor, beetje zonde gezien de leuke drops waar ik her en der wat over hoor.
SM is ongeveer 1 minuut lopen van Undercity ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:01:
[...]

SM is ongeveer 1 minuut lopen van Undercity ^^
ik denk dat hij alliance is :) aangezien hij via southshore gaat :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
evilpin0 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:32:
Ik speel zelf geen warrior maar ik heb vernomen dit wel degelijk zo is, en die gast die het zegt heb ik alle vertrouwen in :)
Tja, hij zal het wel beter weten dan Blizzard zelf he. Er zijn ook Hunters op level 60 die nog steeds vechten door hun pet op een mob te zetten en er dan met hun zwaard op los te hakken. Dat wil niet zeggen dat een Hunter een melee class is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Flapmo schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:49:
AH ingaan is gevaarlijk voor je geld :). Je raakt er aan verslaafd :p.
ik verdien het meeste geld op de ah ;)
tis wel verslavend maar het kopen van pearls en moss enzo en weer verkopen kan je veel geld opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Hydra schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:06:
Tja, hij zal het wel beter weten dan Blizzard zelf he. Er zijn ook Hunters op level 60 die nog steeds vechten door hun pet op een mob te zetten en er dan met hun zwaard op los te hakken. Dat wil niet zeggen dat een Hunter een melee class is.
Volgens Blizzard is het een primarily ranged physical damage dealer, maar hij kan wel Mail Armor (@40) itt de Rogue die alleen Leather kan, die dan wel weer een Melee Fighter is....

Een hunter is m.i. een Physical Damage Dealer, zowel Melee als Ranged, en het feit dat hij proficient is met bijna alle wapens* en mail armor staaft dat

*Axes, Daggers, Guns, Bows, Crossbows, Fist Weapons, Polearms, Staves, Swords, Thrown, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 13:36
Yellow|A schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:58:

Shieldbash is als warrior leuk, maar je moet er wel een schield voor hebben. Niet erg want in instances heb je meestal wel een schild mee in verband met het armor die het kreng oplevert, maar buiten instances werkt pummel prima voor spells. Kun je lekker je 2 hander blijven gebruiken en de meeste monster spellcasters kunnen niet lekker tegen de extra damage.
M'n guildies en ik lopen altijd via de Alterac mountains naar boven. Dus dan kom je langs Dalaran. Kom je op een gegeven moment een meer tegen. Daar kun je doorheen zwemmen met het risico dat je wat mobs moet ontwijken of killen of je kunt er via het oosten omheen. Dan kom je in het zuiden van Tristal Glades in de buurt van Undercity. Van daaruit kun je gewoon naar het Noord-Oosten lopen via de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
Lol, ik heb gisteren een manier gevonden naar het vliegveld achter Iron Forge, Dit gebied is eigenlijk niet open. De NPC zijn daar een beetje gaar, netzoals de windmaster daar. Ook zijn er tunnels die gewoon stoppen (je valt van de wereld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 13:36
eth0 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:24:
Lol, ik heb gisteren een manier gevonden naar het vliegveld achter Iron Forge, Dit gebied is eigenlijk niet open. De NPC zijn daar een beetje gaar, netzoals de windmaster daar. Ook zijn er tunnels die gewoon stoppen (je valt van de wereld).
Als je die manier ook even wil delen met ons. :)

Overigens heb ik ergens gelezen dat als je bewust probeert op plekken te komen waarvan bekend is dat je er nog niet mag komen, je geband wordt, maar of dit waar is, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:17
Zou een beetje stom zijn, dan zou 20% al gebanned zijn...

Wie is er nu nooit in Old IF of op dat vliegveld geweest....
Met een beetje zoeken had je het makkelijk kunnen vinden, hoe je daar moet komen...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Ik zou in ieder geval niet teveel support verwachten als je daardoor bugged raakt of vast komt te zitten :P

Maar even kijken is altijd leuk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 05-04-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Tijd voor een deeltje 25?

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
GoodspeeD schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:27:
[...]

Overigens heb ik ergens gelezen dat als je bewust probeert op plekken te komen waarvan bekend is dat je er nog niet mag komen, je geband wordt, maar of dit waar is, weet ik niet.
mensen die daarvoor gebanned zijn, waren die area aan het exploiten

dwz

elite mobs die met 1 hit te killen waren maar wel veel exp gaven en dergelijke :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 18:44
Hoe kom je dan in Old IF of dat vliegveld, want ik zag wat creeps daar toen ik eroverheen vloog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

zion schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:47:
[...]
Hier op in hakend.... Ga geen wapens kopen!

Je gaat namelijk binnenkort een quest doen die je een Vanquisher's Sword brengt, en eentje die je de Sword of Serenity brengt, en die doen allebei 30+ DPS, dus dan zit je met 2 uberswords @ L40/41 :)

Hier Overzicht superior weapons
rond welk lvl zijn die questst te doen? en waar zijn die q's? (stranglethorn of?)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Chaoss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:48:
[...]

rond welk lvl zijn die questst te doen? en waar zijn die q's? (stranglethorn of?)
? staat er allemaal keurig bij hoor bij thottbot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:38:
[...]

mensen die daarvoor gebanned zijn, waren die area aan het exploiten

dwz

elite mobs die met 1 hit te killen waren maar wel veel exp gaven en dergelijke :)
ook een beetje raar! dan moeten ze die gebieden maar zo maken dat je er ECHT niet kunt komen! maar dat vliegveld "achter" ironforge hoe kom je daar? linkje met routebeschrijving ofzo? :P

en dat old ironforge bestaat dat echt? kheb er vaker geruchten van gehoord maar nog nooit iemand horen zeggen dat hij/zij er echt geweest is. enig id waar het dan zou moeten zijn?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Met 1019 replies in deze topic werd het er tijd voor:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 25

[ Voor 30% gewijzigd door zion op 05-04-2005 14:53 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
GoodspeeD schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:27:
[...]

Als je net na de verkoper van de mounts in IF de berg op gaat tot je niet meer verder kunt. Dan loop (let op loop en niet rennen dus de / in rammen) je naar links. Dan ben aan het eind kun je er net over de berg komen en ben je op het vliegveld. Altans zo ben ik er op gekomen.

En als je in het gebied achter IF wilt komen dan kan je aan het einde van het vliegveld weer de berg af springen. Maar dit is een hele diepe sprong, dus een mage met een slow fall kan hier wel komen. Dit is dus ook nog weer een gebied, tussen wetland en IF in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.