Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.544 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
SMulTiE schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:28:
[...]
Het lijkt er aardig op dat jij niet helemaal weet hoe het er in een guild aan toe gaat als je bij 2 guilds met ruzie weggaat, en bij 4 andere ook nog de boel verlaat omdat het je niet helemaal bevalt.....
Yup viel me ook meteen op.. Misschien moet je het eens rustiger aan doen.. Als je ruzie maakt in een guild dan neem je het spel veel te serieus.. Maar wat verwacht je van een Guild?

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen ik had voorheen nooit geen problemen nu heb ik sinds 3 dagen ineens dat wanneer ik een Q doe gaat prima, spreek ik een NPC aan dan gebeurt er nog niets spreek ik hem weer aan om de volgende Q te krijgen of gewoon iets te kopen gebeurt er niets, daarna kan ik niet meer chatten zie iedereen gewoon in General chatten maar dan wil ik chatten /1 dan doet ie niets meer begint mn sys te laden en disconnect ie en moet ik 10 minuten wachten omdat ie telkens aangeeft dat er al een ander met mijn naam aan het spelen is ??????

Wat zal dit zijn, zou het helpen een x de game te herinstallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:34:
[...]

hmmmm guild oblivion ? welke server ?

Wij hebben namelijk een Guild oblivion op Spinebreaker en kan me die naam niet herinerren...

www.oblivionguild.nl

let trouwens vooral niet op de members dit klopt nie meer :P
Oblivion op Bladefist. Ken de guild verder niet, ken alleen hem van SWG (wat ik hiervoor speelde) Zit zelf in No Win Scenario op Bladefist.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:35:
Ok mensen ik had voorheen nooit geen problemen nu heb ik sinds 3 dagen ineens dat wanneer ik een Q doe gaat prima, spreek ik een NPC aan dan gebeurt er nog niets spreek ik hem weer aan om de volgende Q te krijgen of gewoon iets te kopen gebeurt er niets, daarna kan ik niet meer chatten zie iedereen gewoon in General chatten maar dan wil ik chatten /1 dan doet ie niets meer begint mn sys te laden en disconnect ie en moet ik 10 minuten wachten omdat ie telkens aangeeft dat er al een ander met mijn naam aan het spelen is ??????

Wat zal dit zijn, zou het helpen een x de game te herinstallen ?
Komt door de laatste patch, heeft iedereen last van. Het duurde ongeveer 30 minuten voordat ik op AH kon gisteren. Dat was na zo'n 12 disconnects...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren een veelbelovende dag voor ons. Nadat we de dag ervoor al een hand of Edward the Odd uit Scholomance haalden, dropte er gisteren een Dwarven hand cannon. Happy hunter in de guild nu ;)

Doen we gisteravond even UBRS, dropt er gewoon een Myrmidons Signet, een van de beste ringen in de game. Daarna vindt een Guildie het Pattern voor een Shifting Cloak (ook paars) en skin ik even The Beast voor een Pristine Hide of the Beast, zodat een van onze mages nu zo rondloopt:

Afbeeldingslocatie: http://www.davidjp.pwp.blueyonder.co.uk/scarlet.JPG

Toch een leuk weekje zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Die cap is echt het beste wat er is!

Zal nog wel even duren voor ik die heb, maar staat op mn lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:43:
Zo, gisteren een veelbelovende dag voor ons. Nadat we de dag ervoor al een hand of Edward the Odd uit Scholomance haalden, dropte er gisteren een Dwarven hand cannon. Happy hunter in de guild nu ;)

Doen we gisteravond even UBRS, dropt er gewoon een Myrmidons Signet, een van de beste ringen in de game. Daarna vindt een Guildie het Pattern voor een Shifting Cloak (ook paars) en skin ik even The Beast voor een Pristine Hide of the Beast, zodat een van onze mages nu zo rondloopt:

[afbeelding]

wow hoeveel geluk is dat :D
ik ben zelf op 30+ UBRS runs geweest en heb de pristine hide nog nooit geskint zien worden O_O
ik heb daardoor eigenlijk altijd maar gedacht dat t vrijwel onmogelijk was er 1 te krijgen hehe
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Ik wil graag weten hoe jullie hier over denken. Ik wil hier geen flame beginnen over de maandelijkse kosten, ik ben het er mee eens dat dat er bij hoort bij een mmorgp. Toch begin ik sinds een week of drie wat te balen van wat je er voor terug krijgt.

In het begin liep alles als een zonnetje. Het spel vind ik fantastisch en ik was erg tevreden dat het naar mening niet zo bugged was als sommige andere mmorgp's die ik ken. Helaas begon zo'n drie weken geleden het gedonder. Ik speel op Runetotem, een server die in de lijst staat als low populated. Ik heb geen andere grappen geinstaleerd als cosmos of zo, alleen het spel en de updates door WoW aangeleverd. Mijn pc is ook redelijk standaard zonder bijzondere onderdelen, gewoon allemaal A-merken met goede driver support.

Het begon met constante disconnects, plotseling lag en dan lange tijd niet meer aan kunnen melden met bovengenoemde foutmelding dat er al een character met die naam online was. Meer mensen in mijn guild kregen rond die tijd dezelfde soort problemen. Sinds de wekelijkse onderhoudsbeurten wordt het alleen maar iedere week erger, terwijl de server langzaam leeg stroomt. GM's kun je proberen te contacten maar reageren niet, support ook niet. Tel daarbij op dat het onderhoud iedere week veel langer duurt dan aangegeven, mischien dat je je dan kunt inleven dat ik vindt dat er voor de maandelijkse kosten niet echt veel klantenservice wordt geboden. Ok, ik vind nieuwe opties in het spel ook belangrijk, maar ook voor de laatste patch werd het er wekelijks niet echt beter op.

Wie vindt dit ook?

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
FF geen geintje.. geen 1 april.. als je dat erbij zegt is het niet grappig.. dus hier komt het.. heb net mijn Bol.com pakketje binnen gekregen.. heb het naar mijn werk laten sturen dus ik dacht dat ze een geintje met me uitgehaald hadden.. maar heb hem toch echt.. ;) me happy.. ff geen CC meer lenen van anderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Disconnect problemen had ik enkele dagen geleden ook heel ernstig, kon ook mijn eigen gepraat niet meer zien (andere mensen zagen het wel). Oplossing voor mij was de WDB folder (cache folder) verwijderen, draait nu weer prima.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:43:

[afbeelding]

*kwijl*, die muts staat ook op mijn verlanglijstje, maar zal waarschijnlijk sinterklaas worden voordat ik die heb ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Koetjeboe op 01-04-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Koetjeboe schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:01:
Disconnect problemen had ik enkele dagen geleden ook heel ernstig, kon ook mijn eigen gepraat niet meer zien (andere mensen zagen het wel). Oplossing voor mij was de WDB folder (cache folder) verwijderen, draait nu weer prima.
Hmm.. ga ik eens testen.. ik dacht dat het een server side probleem was.. maar als dat de oplossing is.. tnx voor de tip.. waren btw ook je loot en NPC problemen daardoor weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
dan gaan we dat maar eens proberen, heb al zo veel geprobeerd, 't heeft geen zin dat allemaal te spawnen hier :'(

Ik hoop toch zo dat deze week er wat verbeteringen komen :D

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:56
Skeiron schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:35:
[...]

Yup viel me ook meteen op.. Misschien moet je het eens rustiger aan doen.. Als je ruzie maakt in een guild dan neem je het spel veel te serieus.. Maar wat verwacht je van een Guild?
Guild is op zich wel ok. Zit zelf ook in ene guild op Zenedar. Het probleem is alleen dat ik 10 lvls lager ben dan de rest ongeveer. Schiet gewoon niet op... komt er op neer dat ik toch de hele tijd met anderen aan het Questen ben in plaats van met mijn guild-maatjes. Op zich niet erg,maar nog niet echt het voordeel van een Guild kunnen ervaren. Misschien komt dat nog ene keer als we allemaal hoger geleveled zijn ofzo.
Mijn 2 euri centjes.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 14:00

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Skeiron schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:05:
[...]

Hmm.. ga ik eens testen.. ik dacht dat het een server side probleem was.. maar als dat de oplossing is.. tnx voor de tip.. waren btw ook je loot en NPC problemen daardoor weg?
Mijn disconnect problemen waren zo erg dat ik nauwelijks 10 stappen kon zetten :) Maar loot problemen heb ik nu ook niet nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:10
Benieuwd wat voor grap blizzard vandaag uithaalt. Zullen wel iedereen in kikkers veranderen ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Skeiron schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:35:
Inderdaad. Hoe mensen tegen je doen is ook erg afhankelijk van hoe jij je opstelt. Als je constant arrogant loopt te wezen kun je dergelijk gedrag ook terug verwachten natuurlijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

PacinoAllstars schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:09:
Benieuwd wat voor grap blizzard vandaag uithaalt. Zullen wel iedereen in kikkers veranderen ofzo....
Vandaag is de maintenance tot 18:00 :+
Whehehehe, das lachen! :D
:/

:+

Maar ik ben ook wel benieuwd ja :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:07

CaDje

Framedrops for life

Vibhuti schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:54:
Ik wil graag weten hoe jullie hier over denken. Ik wil hier geen flame beginnen over de maandelijkse kosten, ik ben het er mee eens dat dat er bij hoort bij een mmorgp. Toch begin ik sinds een week of drie wat te balen van wat je er voor terug krijgt.

In het begin liep alles als een zonnetje. Het spel vind ik fantastisch en ik was erg tevreden dat het naar mening niet zo bugged was als sommige andere mmorgp's die ik ken. Helaas begon zo'n drie weken geleden het gedonder. Ik speel op Runetotem, een server die in de lijst staat als low populated. Ik heb geen andere grappen geinstaleerd als cosmos of zo, alleen het spel en de updates door WoW aangeleverd. Mijn pc is ook redelijk standaard zonder bijzondere onderdelen, gewoon allemaal A-merken met goede driver support.

Het begon met constante disconnects, plotseling lag en dan lange tijd niet meer aan kunnen melden met bovengenoemde foutmelding dat er al een character met die naam online was. Meer mensen in mijn guild kregen rond die tijd dezelfde soort problemen. Sinds de wekelijkse onderhoudsbeurten wordt het alleen maar iedere week erger, terwijl de server langzaam leeg stroomt. GM's kun je proberen te contacten maar reageren niet, support ook niet. Tel daarbij op dat het onderhoud iedere week veel langer duurt dan aangegeven, mischien dat je je dan kunt inleven dat ik vindt dat er voor de maandelijkse kosten niet echt veel klantenservice wordt geboden. Ok, ik vind nieuwe opties in het spel ook belangrijk, maar ook voor de laatste patch werd het er wekelijks niet echt beter op.

Wie vindt dit ook?
Volgens mij ligt het ook een beetje aan op welke server je zit. Ik zit op bloodscalp, dit is een high pop server. ('s avonds is soms een kleine que) Ik had hier toen lag, maar dat lag toen aan een kappote router ergens in zweden dacht ik. Nu loopt alles goed, heel af en toe eens een disconnect, maar dan kun je meteen weer inloggen. En GM's reageren over het algemeen wel snel. Kreeg zelfs een mail over een quest die aan het buggen was.

Nu even een leuke ervaring van gisteren.
Ik loop met m'n lvl26 pala door Hilsbrad (ja, ik moet naar #$@!%* Silverpine voor een pala quest) en wil eigenlijk even naar southshore heen om daar even het flight path te pakken. Loopt er voor mij een lvl 27 hunter met pet. (beer) Hij loopt dus een eindje voor me en gaat tussen die forsaken bodyguards lopen. Dus ik stop even, want ik heb geen zin om al de guards op me te krijgen. Komt er opeens een lvl ?? rogue op me af met mount. Deze begint op me te slaan, waarop die hunter op me begint te schieten. Nadat ik dood was ging de rogue ervandoor en liep de hunter door. Eerst ging de hunter nog even op me staan en lachen.

Die rogue kon ik toch niet aan, dus is res. en ik hoopte dat ik die hunter nog eens tegen zou komen. En ja hoor, zie ik 'm op het gras staan. Dus ik m'n aura's en blessings aan en gaan met die banaan. Ik won gelukkig, met nog meer dan half hp. Dus ging ik op hem staan en lachen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:09:
Gister voor de tweede keer een recipe of demonslaying (enchanting) gevonden :P

De eerste keer kon ik hem nog zelf gebruiken (scheelde me zo'n 10g in AH), maar deze keer kan ik er de 10g aan verdienen :P
zeg je nu dat je die recipe verkoopt voor 10G bij ons op turalyon server bood mn maat 39 maar die werd nog uitbid en waar heb je die dan gevonden (2x) want hij is hard opzoek!

en je zei dat je vriendin lvl 38 heeft hebben jullie 2 accounts dan want ik probeer mn vrouwtje er ook aan te krijgen maar om nou 2 accounts in 1 huis te hebben vind ik ook weer zo overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vibhuti schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:54:

Wie vindt dit ook?
Ik speel ook op Runetotem en die server is de laatste dagen nogal brak. Het gehele eastern continent is al 3 dagen onspeelbaar door enorme lag bijvoorbeeld. Op het andere contintent loopt het als een zonnetje.

Disconnects heb ik geen probleem mee :? Soms wel, maar dat ligt vaak net zo goed aan mijn eigen verbinding. Sinds ik alle gekke UI-mods heb verwijderd en m'n cache/settings directory heb gereset (belangrijk na het verwijderen van mods!!) is het allemaal een stuk beter. Ik handpick nu alle mods.

Op de enorme lag van de afgelopen dagen na op het eastern continent heb ik er niet dermate last van dat ik twijfel aan mijn abonnement ofzo. 99,9% is nog steeds dikke lol voor m'n paar euro's.

Ik speel trouwens in Odins Fury, Rigryn is de naam :) (Horde)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:53:
[...]

Naja is niet gelukt, maar hij heeft wel zijn mount, wel kleine schuld nu bij 2 mensen.. :P
Maar help hem (broertje) om dat zo snel mogelijk terug te betalen.. wel veel relaxter nu...
wij zijn meestal op pad met Urban (Qlimax) en Dracid en nu met alle 4 een mount zal dat nog relaxter verlopen..
Ik hoop ook dat ik vanavond L40 word, als het mij niet lukt om die 40 G te verzamelen, tja, dan ben ik ook gedwongen om geld te lenen. Het enigste wat ik nu kan doen is proberen het leen bedrag zo laag mogelijk te houden.. Tja ik ben meestal met Holyrogue, Dethecus, Sureshotbob, Firestorm en LievKoetje aan het questen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:13:
[...]

Inderdaad. Hoe mensen tegen je doen is ook erg afhankelijk van hoe jij je opstelt. Als je constant arrogant loopt te wezen kun je dergelijk gedrag ook terug verwachten natuurlijk.
Ben inderdaad benieuwd wat er dan specifiek mis ging. Natuurlijk is er de kans dat je op de server met alle idioten van het spel zit, maar na al die ervaringen zou je inderdaad misschien es moeten kijken of je zelf niet wat verkeerd doet...

Ben dan ook benieuwd waar die "onenigheid" over ging die je enkele keren noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:24:
[...]

zeg je nu dat je die recipe verkoopt voor 10G bij ons op turalyon server bood mn maat 39 maar die werd nog uitbid en waar heb je die dan gevonden (2x) want hij is hard opzoek!

en je zei dat je vriendin lvl 38 heeft hebben jullie 2 accounts dan want ik probeer mn vrouwtje er ook aan te krijgen maar om nou 2 accounts in 1 huis te hebben vind ik ook weer zo overdreven.
1x op een vuur elemental in Searing Gorge
gisteravond op een elite (zo'n plantje volgens mij was het) in Maraudon

Ow en ja.. we hebben allebei een account, anders is het zo lastig samen spelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:26:
[...]

Ik hoop ook dat ik vanavond L40 word, als het mij niet lukt om die 40 G te verzamelen, tja, dan ben ik ook gedwongen om geld te lenen. Het enigste wat ik nu kan doen is proberen het leen bedrag zo laag mogelijk te houden.. Tja ik ben meestal met Holyrogue, Dethecus, Sureshotbob, Firestorm en LievKoetje aan het questen. :)
ach als ik het had had ik 't je geleend, ik heb alleen zelf gister 23G moeten lenen van holy voor mn mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Ik probeer dit weekend lvl 40 te worden, eigelijk.
Ben nu 39.1 en geen xp, vergeten me char in een inn te zeten.

Gister wou ik naar Swamp of sorrows, kijken wat daar te doen was. Dus ik loop lekker vanuit duskwood naar het oosten, deadwind pass in. Kom ik halverwege op de brug in DWP een lvl 55 horde tegen, gaat ie me ganken, zucht... Ik dus meteen terug naar darkshire, in de hoop dat ik het haal.
Hij molt me voor de helft, ik doe holylight, fullhealth, zo gaat dat 3x door, tot ik bijna geen mana meer heb. Toen ik weer bijna dood was toen gebruikte ik me lay on hands, tadaa, weer full health, eigelijk al 4x doodgeweest maarja. toen ik daar bijna doorheen was toen had ik me divine shield nog, en de stun. nadat ik die gecast had was het sloes. alles op. Ik kon rennen. Ik zag de eerste nightwatcher, stunned die gast me! damnit, nog dood!

als ik 2 sec langer gelopen had dan had die nightwatcher em wel gekilled! Fck horde! :(
Swamp of sorrows is behoorlijk saai tho ;)

Anyway, ook nog een vraag: Als je een mount kan krijgen @ lvl 40, hoe gaat dat dan? Is het een quest, is het een skill die je moet kopen, wat is het?! Moet ik ook nog horseriding oid leren? human pally hier, snap er geen fck van :)

Gister ook 5 horde geganked in SS, kwamen er 3 op me af van lvl 24, makkie :P
Daarna werd ik flink gebeat door 3 van lvl 35, terwijl zo'n klote yeti me attackte :X, toch wel grappig tho.. :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:49:
Ik probeer dit weekend lvl 40 te worden, eigelijk.
Ben nu 39.1 en geen xp, vergeten me char in een inn te zeten.

Gister wou ik naar Swamp of sorrows, kijken wat daar te doen was. Dus ik loop lekker vanuit duskwood naar het oosten, deadwind pass in. Kom ik halverwege op de brug in DWP een lvl 55 horde tegen, gaat ie me ganken, zucht... Ik dus meteen terug naar darkshire, in de hoop dat ik het haal.
Hij molt me voor de helft, ik doe holylight, fullhealth, zo gaat dat 3x door, tot ik bijna geen mana meer heb. Toen ik weer bijna dood was toen gebruikte ik me lay on hands, tadaa, weer full health, eigelijk al 4x doodgeweest maarja. toen ik daar bijna doorheen was toen had ik me divine shield nog, en de stun. nadat ik die gecast had was het sloes. alles op. Ik kon rennen. Ik zag de eerste nightwatcher, stunned die gast me! damnit, nog dood!

als ik 2 sec langer gelopen had dan had die nightwatcher em wel gekilled! Fck horde! :(
Swamp of sorrows is behoorlijk saai tho ;)

Anyway, ook nog een vraag: Als je een mount kan krijgen @ lvl 40, hoe gaat dat dan? Is het een quest, is het een skill die je moet kopen, wat is het?! Moet ik ook nog horseriding oid leren? human pally hier, snap er geen fck van :)

Gister ook 5 horde geganked in SS, kwamen er 3 op me af van lvl 24, makkie :P
Daarna werd ik flink gebeat door 3 van lvl 35, terwijl zo'n klote yeti me attackte :X, toch wel grappig tho.. :D
in beta moest je met een gast in de cathedral in SW praten, dan moest je nog een keer met hem praten en had je je mount. (weet niet of dit nog zo is)
de mount zelf is voor pally gewoon een summoning spell, voor de rest geen horseriding skill nodig ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok fokes, ik las eerder dat maintance tot 6 uur duurt vandaag klopt dat ik kan het zelf niet bekijken zit verder achter een proxy hiero, best balen want op de helpdesk is het extreem rustig heb mezelf al op de verlof lijst geplaatst dus ik verw8 eerder weg te mogen, maar das best balen als die klote maintance zolang duurt :@ godsamme balen zeg :(.

Owja btw 1 april sucks :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

De Tarzan schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:30:
[...]

1x op een vuur elemental in Searing Gorge
gisteravond op een elite (zo'n plantje volgens mij was het) in Maraudon

Ow en ja.. we hebben allebei een account, anders is het zo lastig samen spelen :P
precies dat is ook mijn probleem ik vond het alleen aardig geld 2 accounts. Maar ja tis wel leuk samen spelen! zij is veel overdag thuis dus zij kan lekker inlopen ;) of we delen gewoon 1 caracter maar ja dan mis je de fun van het samen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Best wel jammer dat het onderhoud nu alweer langer dan 11 uur doet. Weer nix aan mijn vrije dag.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:40

Xeo

MrVegeta schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:02:
Best wel jammer dat het onderhoud nu alweer langer dan 11 uur doet. Weer nix aan mijn vrije dag.
idem, en het is vast geen flauwe 1 april grap ;( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
kEv4h schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:54:
[...]

in beta moest je met een gast in de cathedral in SW praten, dan moest je nog een keer met hem praten en had je je mount. (weet niet of dit nog zo is)
de mount zelf is voor pally gewoon een summoning spell, voor de rest geen horseriding skill nodig ook
Zo werkt 't nog steeds. Spreek in SW tegen Duthorian Rall, hij vertelt je dan nog een keer tegen hem te spreken (:?), en als je dat doet krijg je je mount. Verder hoef je niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

blizz kennende niet. diablo2 waren ze ook al vaakl het slachtoffer van mijn (en vele anderen) vele scheldwoorden.

[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 01-04-2005 11:06 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

CaDje schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:19:
[...]

...

Nu even een leuke ervaring van gisteren.
Ik loop met m'n lvl26 pala door Hilsbrad (ja, ik moet naar #$@!%* Silverpine voor een pala quest) en wil eigenlijk even naar southshore heen om daar even het flight path te pakken. Loopt er voor mij een lvl 27 hunter met pet. (beer) Hij loopt dus een eindje voor me en gaat tussen die forsaken bodyguards lopen. Dus ik stop even, want ik heb geen zin om al de guards op me te krijgen. Komt er opeens een lvl ?? rogue op me af met mount. Deze begint op me te slaan, waarop die hunter op me begint te schieten. Nadat ik dood was ging de rogue ervandoor en liep de hunter door. Eerst ging de hunter nog even op me staan en lachen.

...
wat ga je die quest pas doen op level 26? :P
dat wapen wat je krijgt kan je al gebruiken met level 20, en is het beste wapen voor een paladin tot ver in de 30. Ik ben nu 36 en heb pas sinds kort een nieuw wapen.

Vertigans Fist neem maar een kijkje :P

Met dit wapen kan je op level 20/21 makkelijk creeps/quests aan van 3/4 levels boven jou level.
MrVegeta schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:02:
volgens mij stond er bij de server notice gister toch echt dat het tot 12 uur ging duren :P
moet je het wel lezen voor je inlogt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Wiebbe op 01-04-2005 11:08 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 15-09 17:25
Devil N schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:05:
[...]

Zo werkt 't nog steeds. Spreek in SW tegen Duthorian Rall, hij vertelt je dan nog een keer tegen hem te spreken (:?), en als je dat doet krijg je je mount. Verder hoef je niks te doen.
ah, thx :)
snel ff paar questsjes doen in STV, en wat minen in alterac, best jammer dat het zover uit elkaar ligt.

badlands doe ik als ik me mount heb :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
De patch die je nu moet installeren, was die gepland ??

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 16-09 11:03
MantaMania schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:57:
[...]
precies dat is ook mijn probleem ik vond het alleen aardig geld 2 accounts. Maar ja tis wel leuk samen spelen! zij is veel overdag thuis dus zij kan lekker inlopen ;) of we delen gewoon 1 caracter maar ja dan mis je de fun van het samen spelen!
Bedenk eens wat het je kost als je samen een avondje gaat stappen, dan mag het duidelijk zijn dat een MMORPG-abonnementje je veel meer fun kan opleveren :-).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik lees hier dat men over guild enzo discuseren en wat je allemaal verwacht, wanneer je in een guild zit.

Ik versta onder "Guild" en verwacht wanneer ik in een guild zit:

( no offense)

- Dat je ten eerste goed en vriendelijk met je guildmembers omgaat.
- Dat de highlevel guildmembers de lowlevelers helpen met hun quest en/of met hun skills.
- Dat wanneer je een item hebt dat je deze aan je guildmembers "geeft" wanneer je het niet meer nodig hebt, en niet meteen op AH proberen te zetten om 1 silver aan te kunnen verdienen.
( zelf geef ik regelmatig bags, die ik heb gemaakt, weg aan partymembers).
- Dat de guild b.v. 1x per week bij elkaar komt en tips/trucs met elkaar uitwisselt en elkaar helpt met skills en voor elkaar goodies maakt, idereen heeft namelijk verschillende 1st skills.
- Dat je daarna lekker met elkaar gaat raiden ofzo

Voor mij betekend guild, dat je elkaar helpt om een sterke "guild"te worden met allemaal highlevelers, door elkaar te helpen, zodat wanneer je bij de Alliance of bij de Horde lekker gaat raiden, dat ze daar schrikken van angst omdat jou GUILD weer "effe" langskomt voor een koppje koffie. Je Guild zo sterk maken dat alle andere guilds weten dat jou guild ook bestaat. De vijand moet van jou vrezen.

Wat ik zie bij mijn eigen guild en bij andere guild, is dat binnen de guild eigen clubje gecreerd word die, alleen elkaar helpt en de rest lekker laat stikken. Vaak hoor ik van partymembers dat binnen hun guild ruzie gemaakt wordt, elkaar uitschelden. Sorry hoor dat noem ik een kleuterklasje en geen guild.

Of heb ik een totaal verkeerde beeld van een GUILD. zeg het maar. Wat verstaan jullie onder guild.

ten slotte, what goes around, turns around. Wanneer je andere helpt zullen ze je later eerder helpen.

Human Warlock Tuana on the Aszune server, "voorlopig" guildmember van de Caretakers.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Friday morning, all realms will be taken offline for the weekly maintenance.

The estimated downtime is from 7:00 am (Paris time, GMT+2) to 1.00 pm (Paris time, GMT+2).

Please check the Realm Status page for continuous updates:

www.wow-europe.com

Thank you for your understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Er staat toch echt in het inlog scherm "from 07.00 till 13.00 instead of the usual 11.00".

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig geen last van het wachten op de maintanance, ik ben toch tot 16.00 uur aan het werk. :)

En vanavond rond 18.00 uur ga ik pas weer online. Want als ik vandaag een vrije dag had genomen zat ik waarschijnlijk ook weer te balen dat het zolang duurt.

WoW is toch zo verslavend. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

oei, dan heb ik het nog verkeerd ook ;)
tis nu zelfs 13:00 :P

maaruh over het guild verhaal, ik vind het verhaal dat jij getikt heb precies hoe een guild hoort te zijn, en hoe mijn guild ook is :P

het is altijd gezellig en de high levels helpen de low levels als ze dat willen. (of met een alt of met hun main) Ook items worden eerst in de guild chat gegooit voordat ze in de AH gaan.

Elke avond is er wel een instance run, en ook al zijn we maar me zijn 15'en het is er wel hardstikke gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu kan je ineens ook niet meer bij account management komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:16:
En nu kan je ineens ook niet meer bij account management komen :|
Ach ja.. daar moet ook wel eens onderhoud aan gepleegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook met het guidl verhaal ben ik het helemaal eens. Ik zat eerst in een guild was wel gezellig enzo, toen ging deze naar een grotere guild, aangezien ik een paar dagen niet online was wist ik dat dus niet meteen en zat ik nog alleen in de guild..

Enfin ik daar uit en een dag zonder guild rond gelopen.. Daarna iemand geholpen aan zn tiende sign te komen voor ze guild, maar aangezien dit een Scandinavische guild was (no offence) ben ik daar ook weer uit gegaan..

Zit nu in de fusion of forces(ook NL) en maar s kijken hoe dat bevalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:10:

[..]

Human Warlock Tuana on the Aszune server, "voorlopig" guildmember van de Caretakers.
Ik versta onder een guild gewoon lol hebben met andere mensen, de rest loopt vanzelf los. Nooit problemen gehad met guilds verder. Maakt mij echt niet uit of ik een keer een item moet afstaan of wat dan ook. Het gaat uiteindelijke om de 'overkoepelende' lol niet de lol die je alleen zelf hebt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:24:
[...]

Ik versta onder een guild gewoon lol hebben met andere mensen, de rest loopt vanzelf los. Nooit problemen gehad met guilds verder. Maakt mij echt niet uit of ik een keer een item moet afstaan of wat dan ook. Het gaat uiteindelijke om de 'overkoepelende' lol niet de lol die je alleen zelf hebt vind ik.
Natuurlijk moet je met je guildmembers lol hebben. Daarmee ben ik volkomen met je eens, maar hiet moet niet zijn dat er binnen de guild groep gevormd word en rest van de guildmembers buitengesloten worden.

Heb meer lol met partymembers. O-)

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
[quote]Wiebbe schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:15:
quote]Zit je toevallig ook op de Aszune server.? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

helaas :P

wij vertoeven met ze alleen op deathwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Lord_Salo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:30:
[...]

Natuurlijk moet je met je guildmembers lol hebben. Daarmee ben ik volkomen met je eens, maar hiet moet niet zijn dat er binnen de guild groep gevormd word en rest van de guildmembers buitengesloten worden.

Zelfs binnen een guild krijg je natuurlijk dat mensen rond hetzelfde level groupen. Heeft imho niks met buitensluiten te maken.

Er zijn toch ook altijd mensen waar je liever mee optrekt omdat het goed klikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ik zit bij Dutch Inc op de turalyon server wij zitten nu met ongeveer 300 leden daar das opzich ook best leuk er zijn altijd wel mensen te vinden voor een instance en altijd goed om dingen tevragen.
uiteraard zitten er vage en rotte appels tussen.
gisteren een nieuw lid eerste wat ie vroeg was wie kan me tussen de 2 en 5 G lenen dat doe je toch niet. ik ff vragen waarom die meteen geld wilde lenen nou hij was aan het sparen voor een mount. Dan zeg je o oke en snap je het meer kijk ik is die gozer pas 31 dus ik vraag het zegt ie ja ik begin gewoon op tijd. sorry hoor maar toen heb ik toch maar eerlijk gezegt wat ik er van dacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Heb je gelijk in, maar ben nu lvl 22 Warlock en sinds lvl 1 zit ik bij de Guild en heb maar 2x een guildmember toevallig bij de AH gezien, that's it. Vraag je eens wat krijg je geen antwoord, doe je dat een paar keer, krijg je antwoord dat je ermee op moet houden. Tegenwoordig vraag ik wanneer ik een probleem heb aan een toevallige voorbijganger en eventueel vormen we een party. Daar heb ik meer schik aan. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:10
Heb zelf een guild op sunstrider. Zo een 60 man nu, maar we groeien met de dag. We hebben Belgen :D, Luxemburgers, NEderlanders, Zweden, Engelse en ga zo maar door. Word veel gelachen en we hebben al een beetje naamsbekendheid lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Tarzan schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:35:
[...]

Er zijn toch ook altijd mensen waar je liever mee optrekt omdat het goed klikt :)
In real life is het, hetzelfde.

Maar ik ook tevreden in de guild waar ik zit, al zijn er altijd mensen die moeilijk doen om bepaalde dingen. Maar over het algemeen zijn de members wel ok. :)

Als ik een quest moet doen waar je eigenlijk meer mensen voor nodig hebt, b.v. een elite mob omleggen en er zijn members in de buurt dan komen ze meestal wel assisteren. En anders vraag ik gewoon non-guildmembers als die dezelfde quest moeten doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
Lord_Salo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:10:
Ik lees hier dat men over guild enzo discuseren en wat je allemaal verwacht, wanneer je in een guild zit.

Ik versta onder "Guild" en verwacht wanneer ik in een guild zit:

( no offense)
Nog steeds 'no offense' mode :-).

Ik vind persoonlijk niet dat je van de high levels mag verwachten dat ze de lowbies gaan helpen bij hun quests, steeds maar hun drops gratis weggeven of gratis items voor hen maken. Als je ongeveer in dezelfde level range zit, dan kan je mekaar wel helpen, maar ik kan het me niet voorstellen dat ik een level 50+ ga vragen om even Stalvan te helpen killen of door Deadmines uit te wandelen. En zelfs als je gelijk level bent, dan is het nog een vraag en geen verplichting, je moet nu eenmaal accepteren dat mensen niet steeds gaan laten vallen waar ze mee bezig zijn telkens er iemand hulp nodig heeft.

Je kan een guild niet beschouwen als een eerstelijns helpdesk, maar als een samenwerkingsverband dat zich tot buiten je guild strekt. Zo kun je niet alleen berucht worden bij de vijand, maar ook gerespecteerd worden bij je eigen 'volk'. Dan kun je van veel meer mensen hulp krijgen omdat ze weten dat er met leden van jouw guild goed valt samen te spelen. Daar is, zoals je terecht aangeeft, wel een goede instelling voor nodig - als het binnen de guild niet botert, dan zal je met die guild ook nooit iets kunnen bereiken.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Lord_Salo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:41:
[...]

Heb je gelijk in, maar ben nu lvl 22 Warlock en sinds lvl 1 zit ik bij de Guild en heb maar 2x een guildmember toevallig bij de AH gezien, that's it. Vraag je eens wat krijg je geen antwoord, doe je dat een paar keer, krijg je antwoord dat je ermee op moet houden. Tegenwoordig vraag ik wanneer ik een probleem heb aan een toevallige voorbijganger en eventueel vormen we een party. Daar heb ik meer schik aan. :9~
klinkt als "zoek een andere guild" :)

sinds kort ook veranderd, zat op skullcrusher bij "seriously insane" met een paar mensen die ik van cs ken, maar de levels waren een beetje te uiteenlopend, en er werd weinig samen gedaan. Heb een party groep die eigenlijk allemaal bij "bad company" zitten, dus nu daar maar bij gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:56:
ok fokes, ik las eerder dat maintance tot 6 uur duurt vandaag klopt dat?
LOL :D
Dat was mijn 1-april "grap" :+
Nja, ik zei dat dat wellicht de 1-april grap van Blizzard zou zijn :D
6 uur, lol, tzou me wat wezen :o
Tis 1 uur dus ;) Geen zorgen... Maar het kan best uitlopen natuurlijk :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Het gaat zo hard, dus nog maar een keer:
Is de patch die je moet installeren geplaned of werkt straks cosmos enzo helemaal niet meer. Het belangrijkste werkt iig de bar's want die heeft blizzard er zelf in gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje...

Ik heb al een mail gestuurt naar blizz techsupport, maar na 2wk nog geen antwoord: van tijd to tijd reset WoW z'n instellingen naar default bij het starten (melding: hardware change detected, reset default settings?). NO drukken helpt niet, hij reset ze. Punt. Pest is: om AF en texture settings (alles high en 1280*1024 hier) effectief te laten zijn, moet WoW restarten. En soms reset hij dan wéér, waardoor ik soms na 3x WoW starten, inloggen, laden kan spelen. Klinkt dit iemand bekend in de oren?

Voor specs: zie sig. Heb er wel een 2e monitor bij, dat past niet meer in sig.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:37:
ik zit bij Dutch Inc op de turalyon server wij zitten nu met ongeveer 300 leden daar das opzich ook best leuk er zijn altijd wel mensen te vinden voor een instance en altijd goed om dingen tevragen.
gisteren een nieuw lid eerste wat ie vroeg was wie kan me tussen de 2 en 5 G lenen dat doe je toch niet. ik ff vragen waarom die meteen geld wilde lenen nou hij was aan het sparen voor een mount. Dan zeg je o oke en snap je het meer kijk ik is die gozer pas 31 dus ik vraag het zegt ie ja ik begin gewoon op tijd. sorry hoor maar toen heb ik toch maar eerlijk gezegt wat ik er van dacht ;)
Ik vind een guild met 300 leden dus niets, doe mij maar een kleine guild waarbij ik iedereen ''ken''.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja vorige weekw as het ook rond deze tijd duurde ook tot 6 uur ofzo dus achja met blizzard is alles mogelijk maare damnz got me :P haha.

maare ff vraagje hoe zit het als hunter met een mount, waar kan je die ophalen of moet ik dan als NE zijnde naar darnassus en dan bij die gast wat tijgers verkoopt mn skills en mount kopen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
HellPunk schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:48:
[...]

Nog steeds 'no offense' mode :-).
Waarom zit je bij een guild..???
Ik verwacht wanneer ik in een guild zit? (zie ook mijn topic over guild (paar topics terug.)
Dat je elkaar helpt en dat je samen wat doet en organiseerd en veel lol hebt.
En niet met elkaar ruzie maakt en uitscheld over de domste dingen.

Misschien heb ik teveel geschiedenisboeken over gildes gelezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Eej PacinoALLstars, welke guild is dat? Ik zit ook op Sunstrider (ben wel Horde). Ik zit nu bij een nieuwe guild, waarvan ik de naam ff ben vergeten :) (iets van forged in battle oid).

Tauren Shaman genaamd Rahvin, lvl 38

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:07

CaDje

Framedrops for life

wij hebben gewoon een klein vrienden guildje, The frying dutchmen. Mss dat je ons wel eens op de Bloodscalp server gezien hebt. Allemaal op ventrillo. Werkt perfect :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:20

The Legend

*Plop*

Zitten hier nog mensen op Bloodscalp die in andere guilds zitten dan Ravenblood? (nederlandse dan). Wat ik merk bij Ravenblood is dat er een bepaald aantal mensen echt super vriendelijk zijn en je overal mee willen helpen, maar ook een (te groot) aantal (vaak high lvls) die gewoon egocentrisch zijn. In een party op alles rollen "omdat ze geld nodig hebben" en na 3x een roll gewonnen te hebben de 4e ook gewoon claimen ipv een keer aardig te zijn en iemand een item te gunnen die 3x <10 rollt ofzo.. Ik wordt er niet echt vrolijk van soms :/

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 01-04-2005 12:08 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 15:59

Rannasha

Does not compute.

ik zit in een NL guild waar wat mensen zitten die ik van een ander spel (en bijbehorende IRL meetings) ken. The Freestylers op Skullcrusher. Heb een nieuw char aangemaakt om die guild te joinen, maar tot nu toe bevalt het prima. Heb van de guildmaster meteen geld gekregen voor een tabard en van 2 andere members totaal ook 2g om me wat op weg te helpen. Verder heb ik wat hulp gekregen met quests om wat te levelen en zit nu op hetzelfde level als de andere "lowbies" in de guild.

Met mijn vorige char ben ik een guild gejoined (The Black Crusaders op Draenor) maar die is super inactief. Als ik ooit nog met die char ga spelen dan ga ik denk ik die guild maar verlaten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:53:
[...]

Ik vind een guild met 300 leden dus niets, doe mij maar een kleine guild waarbij ik iedereen ''ken''.
de meeste rond je eigen lvl ken je wel hoor ik vind het wel gezellig tis een goeie guild en er zijn dus bijna altijd mensen. en instances is ideaal woensdag avond hadden we zowaar iets va n3 groepen die sm in gingen altijd makkelijk parties vinden dus. en we raiden meestal op vrijdag is ook altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
The Legend schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:07:
Zitten hier nog mensen op Bloodscalp die in andere guilds zitten dan Ravenblood? (nederlandse dan). Wat ik merk bij Ravenblood is dat er een bepaald aantal mensen echt super vriendelijk zijn en je overal mee willen helpen, maar ook een (te groot) aantal (vaak high lvls) die gewoon egocentrisch zijn. In een party op alles rollen "omdat ze geld nodig hebben" en na 3x een roll gewonnen te hebben de 4e ook gewoon claimen ipv een keer aardig te zijn en iemand een item te gunnen die 3x <10 rollt ofzo.. Ik wordt er niet echt vrolijk van soms :/
Ikke :D

ingame itsme ;)
Ben een lvl 38 Dwarve Rogue, erg leuke class imho, ik level alleen erg traag heb ik gemerkt, rest gaat veel harder. (Fulltime job he .. )

Money krijg ik echt veels te makkelijk, heb nu weer iets van 40/50 G *afhankelijk van mn AH items ;)
Minimaal 40 ;) . Klinkt niet veel, maar daar moet ik dan bij vertellen dat ik mn mount al gekocht heb (alleen de skill nog dus )

Wapens koop ik regelmatig nieuw elke 2 a 3 lvls.

(Hoop dat ik een vriendelijke member ben ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 01-04-2005 12:15 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
Er klopt (zoals gewoonlijk) geen drol van wat blizzard verkondigt over de onderhoudstijden :+ .

Waar ze gewoonlijk maar wat neerzetten en vervolgens een, twee, drie? uur langer bezig zijn willen ze nou blijkbaar een betere indicatie geven: from 07:00 to 13:00 instead of the usual (usual hoezo usual klopte nog niet tot nu toe :D ) 07:00 to 11:00 (Paris time, UTC/GMT +2).

Nou bij mijn weten valt Parijs in de UTC/GMT + 1 zone (net als Amsterdam en dus heel Nederland). Dus: het zou kunnen zijn dat ze de tijdzone waarin Parijs ligt hanteren en dus om 13:00 klaar willen zijn, of de tijdzone UTC/GMT +2 hanteren wat inhoud dat ze in die tijdzone om 13:00 uur klaar willen zijn, wat bij ons dus 12:00 uur is O-) .

Hmmm, wordt het al duidelijker ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Salo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:30:
[...]

Bij ons:

party = guild = groep, wij spelen al samen sinds jaren. (met een aantal Britten indertijd begonnen met Black Hawk Down, toen Star Wars Galaxies, toen EQ2/WoW) Dus kennen elkaar door en door en zullen ook niet gauw problemen op dat gebied krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Vibhuti schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:17:
Er klopt (zoals gewoonlijk) geen drol van wat blizzard verkondigt over de onderhoudstijden :+ .

Waar ze gewoonlijk maar wat neerzetten en vervolgens een, twee, drie? uur langer bezig zijn willen ze nou blijkbaar een betere indicatie geven: from 07:00 to 13:00 instead of the usual (usual hoezo usual klopte nog niet tot nu toe :D ) 07:00 to 11:00 (Paris time, UTC/GMT +2).

Nou bij mijn weten valt Parijs in de UTC/GMT + 1 zone (net als Amsterdam en dus heel Nederland). Dus: het zou kunnen zijn dat ze de tijdzone waarin Parijs ligt hanteren en dus om 13:00 klaar willen zijn, of de tijdzone UTC/GMT +2 hanteren wat inhoud dat ze in die tijdzone om 13:00 uur klaar willen zijn, wat bij ons dus 12:00 uur is O-) .

Nee, Paris en ook Amsterdam vallen onder +2 tijdens de zomertijd. Dat klopt dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
Ik zit trouwens op RuneTotem bij The Flath Earth Society met mijn lvl 33 Priest. Daar zitten veel verschillende lvl's & nationaliteiten door elkaar bij. We helpen elkaar wel wat en dergelijke maar er zijn er maar een stuk of vijf echt actief op het guildchannel en om elkaar te helpen e.d.

Gelukkig zijn dat wel echt toffe gasten waar je ook flink mee kunt lachen, leuke humor e.d. Dat vind ik toch het leukst als je bv. in kalimdor weer eens 10 minuten op zo'n hert/pauw combi zit van ashenvale naar Durotar, kun je tenminste een beetje slap ouwehoeren terwijl de noob taurans onder je proberen achter je aan te rennen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
Nou, mijn winXP zegt van niet anders :? Volgens mijn door windows geupdate date & time zitten we toch echt in GMT +1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Vibhuti schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:23:
Nou, mijn winXP zegt van niet anders :? Volgens mijn door windows geupdate date & time zitten we toch echt in GMT +1..
hehe het is toch echt zo. :p Stukje van Wikipedia:
Een van de grote kritieken op de zomertijd heeft te maken met de tijdzones. Tijdens de wintertijd staat de klok in westeuropa een uur voor op de zonnetijd, tijdens de zomer staat de klok reeds 2 uur voor op de zonnetijd.
Maar goed, als je het niet gelooft, dan niet hoor. :+ Geen zin om hier lang off-topic te gaan over de zomertijd/tijdzones. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt waarschijnlijk omdat GB hun tijd later aanpast dan NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cult of the Snake 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vibhuti schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:17:

Het is nu 2 uur later hier dan GMT, ivm zomertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:58
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:33:
[...]

Het is nu 2 uur later hier dan GMT, ivm zomertijd.
Yup, GMT zorgt nogal eens voor verwarring bij een hoop mensen. Ook in de UK is het nu GMT+1. Greenwich Mean Time veranderd namelijk NOOIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier ben ik het opzich wel mee eens, ik ben nu lvl 40 en heb een paar oranje quests in STV die ik graag opgeruimd zou willen hebben, spam het ook regelmatig in de guild maar het lijkt wel alsof je mazzel moet hebben dat iemand in de guild dezelfde quest heeft anders wil niemand het doen, ik heb laatst samen met Oizo, Deathtoll geholpen in SFK, nu rolde ik wel voor alles, alles was greed en won ik veel, maar ja da's mazzel voor mij hebben dan toch?

Ik vind ook dat er niet veel samen gequest wordt, of ik doe het altijd fout :p.
De items enzo vind ik wel goed gaan, als iemand wat heeft wat niet nodig is ofzo, komt het altijd in de guild chat, dat is zeker een goede zaak, en het geouehoer tussen door is ook altijd leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar trouwens toen ik vanochtend rond 11.00 inlogde ging die patch downloaden zonder problemen..

Als ik nu wil inloggen zegt ie dat ik moet gaan betalen, zal wel komen doordat de account page bezig is met onderhoud ofzo... Naja zie het wel weer als ik thuis kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:28:
[...]

hehe het is toch echt zo. :p Stukje van Wikipedia:

[...]

Maar goed, als je het niet gelooft, dan niet hoor. :+ Geen zin om hier lang off-topic te gaan over de zomertijd/tijdzones. :+
GMT is een standaard en die blijft ongeacht zomer/wintertijd gelijk. In de winter zit men in de UK dus op GMT tijd en in de zomer op GMT+1, dus wij resp. op GMT+1 en GMT+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

13.00 en nog niet kunnen inloggen, grrrr >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

maintenance msg is weg, nu die servers nog online.

//edit msg is back

[ Voor 19% gewijzigd door Flapmo op 01-04-2005 13:11 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:03:
Wel raar trouwens toen ik vanochtend rond 11.00 inlogde ging die patch downloaden zonder problemen..

Als ik nu wil inloggen zegt ie dat ik moet gaan betalen, zal wel komen doordat de account page bezig is met onderhoud ofzo... Naja zie het wel weer als ik thuis kom
heb hetzelfde probleem :(
heb het al weleens eerder gehad, had toen support gemaild en 's avonds was het weer gefixed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:40

Xeo

Friday morning, all realms will be taken offline for the weekly maintenance.

The estimated downtime is from 7:00 am (Paris time, GMT+2) to 2.00 pm (Paris time, GMT+2).

Please check the Realm Status page for continuous updates:

www.wow-europe.com

Thank you for your understanding.
[ post edited by Gamemaster ]

dit stond op het forum vn WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wat ik wel slecht vind is dat die maintence altijd uitloopt. Het maakt me niet uit als ze zeggen to 13:00 uur. Als de meeste servers dan ook maar weer online zijn. Onderhoud tot 11 uur is altijd werkelijk tot 13:00 uur. Dus voor 14:00 uur verwacht ik niet online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
ja leuk en aardig, maar ben ik nu gek....

waar staat dan een knoppie "realm status" of de url van de realm status.... ?

of verwijzen die flapdrollen in deze post op hun forum, naar het forum... (lekker briljant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vage schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:16:
ja leuk en aardig, maar ben ik nu gek....

waar staat dan een knoppie "realm status" of de url van de realm status.... ?

of verwijzen die flapdrollen in deze post op hun forum, naar het forum... (lekker briljant)
Druk op www.wow-europe.com op Realm Population.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
eerst was et 11
toen is de post ge-edit naar 1
en nu naar 2

...kom op man zeg dan gelijk dat ze pas weer om 2 uur up zijn

(zou me trouwens niets verbazen als er over een uur 3PM in die post staat)

trouwens gister Crusader enchant recipe gevonden, al een tijdje samen met de guilds main enchanter lopen farmen. hem eerst even pesten met april fools en dan geven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
weer wat geleerd, nooit geweten dat ze met zomertijd/wintertijd "virtual" de tijdzone verleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximize schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:19:
eerst was et 11
toen is de post ge-edit naar 1
en nu naar 2

...kom op man zeg dan gelijk dat ze pas weer om 2 uur up zijn

(zou me trouwens niets verbazen als er over een uur 3PM in die post staat)

trouwens gister Crusader enchant recipe gevonden, al een tijdje samen met de guilds main enchanter lopen farmen. hem eerst even pesten met april fools en dan geven >:)
nu nog 2 rightous orb farmen in stratholm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Als je nu wow opstart zie je er staan dat de servers om 13.00 onze tijd zouden moeten werken. Dit is wel in het geval dat frankrijk ook op zomtertijd zit nu anders moeten wij wachten tot 14.00 uur.

Zijn er eigenlijk mensen hier die spelen op de PVP server Dragonmaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
Lord_Salo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:58:
[...]

Waarom zit je bij een guild..???
Ik verwacht wanneer ik in een guild zit? (zie ook mijn topic over guild (paar topics terug.)
Dat je elkaar helpt en dat je samen wat doet en organiseerd en veel lol hebt.
En niet met elkaar ruzie maakt en uitscheld over de domste dingen.

Misschien heb ik teveel geschiedenisboeken over gildes gelezen. 8)7
Een eerste vereiste is inderdaad dat je met mekaar kunt opschieten. Als je elke avond een partij ruzie hebt, dan kun je beter zonder guild soloën tot je blauw ziet.

Daarentegen vind ik niet dat je voor de minste scheet hulp moet krijgen van je guild. Ik speel regelmatig samen met een paar andere leden van onze guild, we zijn ongeveer gelijk level en we helpen mekaar met quests. Als die mensen er niet zijn zoek ik wat randoms bij mekaar of solo ik wat ik solo kan doen - ik ga echt niet een high level van z'n spel halen om mij even het leven gemakkelijk te maken. Door positief met anderen samen te spelen vind je later ook snel weer mensen, omdat ze weten: de mensen van die guild, daar kan je wat mee. Dat proberen we ook duidelijk te maken aan nieuwe leden en dat loopt best wel goed.

Voor items geldt hetzelfde: je kan je guild vragen om dat of dat item, maar daar mag wat mij betreft best een prijs tegenover staan, al is het dan maar puur de kostprijs. Het zou wat zijn als iedereen bij de armour crafter ging bedelen om gratis armour :). Natuurlijk moet je niet de krent uithangen: als ik een cloth drop krijg, dan geef ik 'm maar al te graag aan een lowbie mage.Als je echter iemand in de guild invite en die begint meteen om geld of gratis stuff te bedelen, nou, dat vind ik niet kunnen...

Hopelijk komt mijn mening zo iets beter over :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hier welke talentbuild goed is voor een orc hunter op een pvp server???(ik ben lvl 24) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.mausland.de/swfcontent.php?file=2

Heb je wat te doen ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf op Arathor (PvE) met mijn main, een lvl 42 human warlock. Ben erover aan het denken om een Horde character op PvP server te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 19:55

SkyStreaker

Move on up!

Er mag van mij ondertussen wel standaard om 6 uur begonnen worden en standaard gezegd worden dat ze van 6 tot 12 bezig zijn. Dan weet je als klant ook waar je aan toe bent en krijg je wat mildere reacties van de meeste mensen.
Ik kan mij gewoon geen voorstelling maken van hun beweegredenen om dat niet eens te gaan veranderen.
Desonkdanks, het lijkt mij geen slecht plan om verdorie eens jezelf een marge te geven, ben je eerder klaar dan zelfs is aangegeven, dan krijg je zelfs hele postieve reacties.

Maar ja, ach... Wie ben ik?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
MantaMania schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:37:
Dutch Inc. op die server staat bekend als een guild welke als enige doel heeft zo groot mogelijk te worden. Mijn guild heeft tegen de 100 leden, maar vooral dankzei de head start die we hadden omdat we overgelopen zijn vanuit DAoC. Als je bij ons komt zit je eerst in een recruitment fase van twee weken, als dan blijkt dat je je fijn voelt in ons guild, en het guild jou ook 'fijn' vindt, dan mag je blijven. Guilds die willekeurige mensen inviten zijn over 't algemeen echt heel erg slecht kwa sfeer omdat daar ook van die typische solo spelers tussen zitten. Kun je beter in een klein en leuk guild zitten.
Lord_Salo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:41:
Heb je gelijk in, maar ben nu lvl 22 Warlock en sinds lvl 1 zit ik bij de Guild en heb maar 2x een guildmember toevallig bij de AH gezien, that's it. Vraag je eens wat krijg je geen antwoord, doe je dat een paar keer, krijg je antwoord dat je ermee op moet houden.
/gquit en een nieuwe zoeken, heel simpel, dan kun je beter niet in een guild zitten. Wij groupen eigenlijk altijd samen (en als het team eigenlijk wat te laag is voor een instance, gaat er gewoon een high-level mee), iedereen helpt mekaar en alle items worden eerst in /g aangeboden voordat ze op de AH gezet worden. Daarnaast is de sfeer gewoon ontzettend goed.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 01-04-2005 13:29 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een winkel waar je die GC's kan halen? hier in omgeving haarlem zijn ze echt overaluitverkocht, en mn pa wil zn ffs CC niet late gebruike.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ staan toch al een hoop servers up..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg ik lees zojuist dat de gamecards niet echt goed geleverd zijn en nu word het nog een week uitgesteld, wat een onzin zeg :S.... best balen naja heb een cc nummer van een vriend van me :P dus ik heb er geen problemen mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:29:
Weet iemand nog een winkel waar je die GC's kan halen? hier in omgeving haarlem zijn ze echt overaluitverkocht, en mn pa wil zn ffs CC niet late gebruike.... :'(
Ik heb hem 3 weken geleden bij dixons besteld, en nog steeds niks van gehoord, iig ik weet dat ze ze nog niet hebben. Ik ga straks ff zoeken in uden. Maar ik vrees het ergste.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:30:
Omg ik lees zojuist dat de gamecards niet echt goed geleverd zijn en nu word het nog een week uitgesteld, wat een onzin zeg :S.... best balen naja heb een cc nummer van een vriend van me :P dus ik heb er geen problemen mee :D
heb je daar een linkje van?

[ Voor 30% gewijzigd door Kevinp op 01-04-2005 13:31 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.