Welke guildmate? Sky zeker of niet?QlimaX schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:25:
[...]
Damn die MOET hebben op lvl 60.
Over dat corpsecampen, laatst was zo'n dwarf hunter(lvl 45) aan het irriteren door op afstand op een bult op mij en 2 andere guildmates te schieten terwijl wij tussen een hele zooi alliances zaten, hun deden verder niks maar uiteindelijk wel doodgegaan door hem en nog een andere. Later toen we aan het questen waren kwam'ie in z'n eentje langslopen. Dus toen hebben me broertje en ik 'm afgemaakt (2 x lvl 40 wij) later toen die spawnde nog een keer afgemaakt, we waren met een andere daar rond die plek aan het praten anders was dat nieteens gebeurt. Dit is de eerste keer dat ik dat deed omdat 'ie zo mietje aan het doen was en me mateloos irriteerde maar toen ben ik ook gewoon weggegaan, 8 x is overkill en triest. Zowiezo laat ik alliance over het algemeen gewoon met rust, bij uitzondering dan als de instance servers bij sm weer eens down waren en me verveelde
, van die skirmishes daar waren altijd wel lachen.
Ik had gisteren ook weer zo'n leuke actie. Ik liep op de weg van bb naar Grom'Gol en moest wat troll ears hebben (ben lvl43 druid). Op en eens kwamen er 2 lvl42 Alliance aan die daar ook moesten zijn waarvan 1 hunter en een warrior. Naja ik was bezig met die mobs, en op en eens merk ik dat er van afstand op me geschoten werd, was dus die hunter. Op een gegeven moment kwamen ze met zn tweeen terwijl ik op 50% health zat, ging dus dood..
Eenmaal weer bij mijn corpse effe regen gedaan en in catform stealth ernaartoe gelopen..
Gelijk die hunter aangevallen, en in casterform die warrior geroot.. en daarna via nature grasp instant die hunter geroot en zn pet in hibernate gegooid.. naja vanaf dat moment was het easy, paar keer moonfire spammen en in direbear op die hunter want die moest asap dood.
Toen stukje weggrend en ff een flinke heal ertegen aan gegooid en terug gelopen. Weer die warrior geroot, lekker nuken, en ook weer in Direbear afgemaakt..
Die Hunter kwam toen weer aan op low health en die heb ik toen 1 keer gesloopt.
Echt een lekker gevoel..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47