Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.541 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:20

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:25:
[...]

Damn die MOET hebben op lvl 60 :).

Over dat corpsecampen, laatst was zo'n dwarf hunter(lvl 45) aan het irriteren door op afstand op een bult op mij en 2 andere guildmates te schieten terwijl wij tussen een hele zooi alliances zaten, hun deden verder niks maar uiteindelijk wel doodgegaan door hem en nog een andere. Later toen we aan het questen waren kwam'ie in z'n eentje langslopen >:). Dus toen hebben me broertje en ik 'm afgemaakt (2 x lvl 40 wij) later toen die spawnde nog een keer afgemaakt, we waren met een andere daar rond die plek aan het praten anders was dat nieteens gebeurt. Dit is de eerste keer dat ik dat deed omdat 'ie zo mietje aan het doen was en me mateloos irriteerde maar toen ben ik ook gewoon weggegaan, 8 x is overkill en triest. Zowiezo laat ik alliance over het algemeen gewoon met rust, bij uitzondering dan als de instance servers bij sm weer eens down waren en me verveelde :p, van die skirmishes daar waren altijd wel lachen.
Welke guildmate? Sky zeker of niet?

Ik had gisteren ook weer zo'n leuke actie. Ik liep op de weg van bb naar Grom'Gol en moest wat troll ears hebben (ben lvl43 druid). Op en eens kwamen er 2 lvl42 Alliance aan die daar ook moesten zijn waarvan 1 hunter en een warrior. Naja ik was bezig met die mobs, en op en eens merk ik dat er van afstand op me geschoten werd, was dus die hunter. Op een gegeven moment kwamen ze met zn tweeen terwijl ik op 50% health zat, ging dus dood..
Eenmaal weer bij mijn corpse effe regen gedaan en in catform stealth ernaartoe gelopen..
Gelijk die hunter aangevallen, en in casterform die warrior geroot.. en daarna via nature grasp instant die hunter geroot en zn pet in hibernate gegooid.. naja vanaf dat moment was het easy, paar keer moonfire spammen en in direbear op die hunter want die moest asap dood.
Toen stukje weggrend en ff een flinke heal ertegen aan gegooid en terug gelopen. Weer die warrior geroot, lekker nuken, en ook weer in Direbear afgemaakt..
Die Hunter kwam toen weer aan op low health en die heb ik toen 1 keer gesloopt.
Echt een lekker gevoel.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een beetje minder gaan WoWen nu. M'n arm vind het muisklikken niet echt leuk meer. Wel jammer dat ik geen gamepad kan gebruiken. :( Kon bij FFXI wel. Geen centje pijn. Jammer dat Blizzard dat niet implementeerd.

Toch heb ik stiekem zitten spelen gisteren.

Eerst in een pick up party naar Uldaman gegaan. Werkte niet echt helaas. Rogue snapte niet hoe ie moest sappen, en de Paladin in mijn party gebruikte geen seals of blessings. Na hem 5 keer gevraagd te hebben om z'n seals en blessings te gebruiken, zei tie dat ie niet snapte wat dat zijn. Moest ik het allemaal gaan uitleggen. En dan nog cast ie Salvation op mij (paladin) en Might op de mage. En die gozer was level 41!!!! Hij had blijkbaar wel talents, maar snapte niet wat het nut van blessings en seals was. Das echt erg. Ik heb normaal totaal geen problemen met mensen die het spel niet zo goed snappen...maar level 41 worden en geen seals of blessings gebruiken is toch wel erg.

Daarna wat leukers. Beetje gesoloed in Hinterlands. Ik als level 45 Pally had daar een lvl 48 rogue aangevallen. Resultaat: hij dood, ik 85% HP, 85%MP over. Niet een keer hoeven healen. En zo slecht was hij niet eens, hij was redelijk goed bezig door steeds rondjes om me heen proberen te lopen. Maar mocht hem niet baten.

Blessing of Sanctuary + Redoubt + Holy Shield + Retribution Aura = Dead Rogue

Hij was hoger in level, geen ongeloofelijke n00b, en toch win ik ruim. Extreem ruim zelfs. Zonder healen toch 85% HP en MP over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12:52
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:19:
Ben een beetje minder gaan WoWen nu. M'n arm vind het muisklikken niet echt leuk meer. Wel jammer dat ik geen gamepad kan gebruiken. :( Kon bij FFXI wel. Geen centje pijn. Jammer dat Blizzard dat niet implementeerd.
Dan is er toch iets mis met je houding als je gamed :P Ik zit de hele dag voor mn werk achter de computer EN savonds WoW'en en kan het ook hebben..

Verder: WoW is geen doen met een Gamepad, daar is het te complex voor. Je kunt echter wel het spel zo goed als volledig met het toetsenbord spelen als je dit zou willen.

Overigens is WoW in principe wel met een gamepad te spelen. Als je een goede gamepad hebt waar je gewoon alle toetsen handmatig in kunt stellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:55:
[...]

lol, ok, dan word het dus SM4 vanavond ;) en als we tijd over hebben SM3 er ook nog bij ;)
zou dat lukken met 4 man?

een lvl36 druid, lvl40 warrior, lvl41 warrior en lvl39 warlock aangezien het niet zeker is of de 5de wel mee gaat....
hmmz 2 warriors zouden niet mijn voorkeur zijn, ik zou een 5e proberen te regelen voor exrta dps

gezien je geen priest hebt, is de druid prim healer, en gezien zijn lvl zal hij VEEL agro trekken, zeker in de cathedral

het is wel haalbaar denk, maar het houd niet over.

zelf hebben we met een groep een eker een lvl 36 priest meegenomen door heel sm, en dat ging wel aardig, maar dat was een full group met 42+ ers

Shammie
Priest (de lvl 36)
Rogue
Hunter
Mage

maar ik was constant bezig de priest te beschermen ivm het lvl verschil met de mobs

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:19:

Toch heb ik stiekem zitten spelen gisteren.

Eerst in een pick up party naar Uldaman gegaan. Werkte niet echt helaas. Rogue snapte niet hoe ie moest sappen, en de Paladin in mijn party gebruikte geen seals of blessings. Na hem 5 keer gevraagd te hebben om z'n seals en blessings te gebruiken, zei tie dat ie niet snapte wat dat zijn. Moest ik het allemaal gaan uitleggen. En dan nog cast ie Salvation op mij (paladin) en Might op de mage. En die gozer was level 41!!!! Hij had blijkbaar wel talents, maar snapte niet wat het nut van blessings en seals was. Das echt erg. Ik heb normaal totaal geen problemen met mensen die het spel niet zo goed snappen...maar level 41 worden en geen seals of blessings gebruiken is toch wel erg.

Daarna wat leukers. Beetje gesoloed in Hinterlands. Ik als level 45 Pally had daar een lvl 48 rogue aangevallen. Resultaat: hij dood, ik 85% HP, 85%MP over. Niet een keer hoeven healen. En zo slecht was hij niet eens, hij was redelijk goed bezig door steeds rondjes om me heen proberen te lopen. Maar mocht hem niet baten.

Blessing of Sanctuary + Redoubt + Holy Shield + Retribution Aura = Dead Rogue

Hij was hoger in level, geen ongeloofelijke n00b, en toch win ik ruim. Extreem ruim zelfs. Zonder healen toch 85% HP en MP over.
Heb nu ook een leuk shieldje gevonden chest of supremacy boost alle stats met +7 ofzo met een niet zo bijzonder 35 dps 1hd zwaardje. Aangezien ik me talent build in holy en retri al af heb en alleen nog eigenlijk improved blessing of proction wil stop ik de 5 punten die ik anders in improved dev aura had gestoken maar in redoubt. Had ff wat gebind dat ik meteen kan switchen tussen 2hd en 1hd + shield zodat als ik een roque tegen komt meteen naar me shield kan en blessing of light judgen.

Moet wel zeggen dat een roque echt kansloos is tegen een prot pala, de talents zijn gewoon anti roque, helaas is het alleen effectiev tegen roques thougt :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Als priest moet ik zeggen dat 2 warrios in een groep best handig is hoor :). De 2 warriors kunnen dan ieder 1 a 2 aggro trekken en gaat de hp een stuk minder langzaam naar beneden (ieder een renew en af en toe een heal is dan meestal voldoende) dan als de hele pull op de warrior aan het beuken is. Want de resultaat daarvan is dus dat je 'm sneller moet healen en grotere kans hebt om aggro te trekken. Ik heb iig naast een warrior graag een druid(bearform bij een pittige pull ;)) of shaman erbij die een beetje als secundaire tank speelt.

Edit: 5de erbij voor extra dps is natuurlijk altijd goed.

[ Voor 7% gewijzigd door QlimaX op 31-03-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:30:
[...]

hmmz 2 warriors zouden niet mijn voorkeur zijn, ik zou een 5e proberen te regelen voor exrta dps

gezien je geen priest hebt, is de druid prim healer, en gezien zijn lvl zal hij VEEL agro trekken, zeker in de cathedral

zelf hebben we met een groep een eker een lvl 36 priest meegenomen door heel sm, en dat ging wel aardig, maar dat was een full group met 42+ ers

Shammie
Priest (de lvl 36)
Rogue
Hunter
Mage

maar ik was constant bezig de priest te beschermen ivm het lvl verschil met de mobs
tnx for the advise, vanavond toch een 5de erbij dus, moet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
QlimaX schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:37:
Als priest moet ik zeggen dat 2 warrios in een groep best handig is hoor :). De 2 warriors kunnen dan ieder 1 a 2 aggro trekken en gaat de hp een stuk minder langzaam naar beneden (ieder een renew en af en toe een heal is dan meestal voldoende) dan als de hele pull op de warrior aan het beuken is. Want de resultaat daarvan is dus dat je 'm sneller moet healen en grotere kans hebt om aggro te trekken. Ik heb iig naast een warrior graag een druid(bearform bij een pittige pull ;)) of shaman erbij die een beetje als secundaire tank speelt.

Edit: 5de erbij voor extra dps is natuurlijk altijd goed.
ipv die 2e warrior heb ik dan liever een mage (sheep), warlock (minion), rogue (sap) of een hunter (pet)
omdat deze naast hun ability om een extra mob te "disablen", ook ieder redelijk wat DPS kunnen uitspugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:55:
[...]

lol, ok, dan word het dus SM4 vanavond ;) en als we tijd over hebben SM3 er ook nog bij ;)
zou dat lukken met 4 man?

een lvl36 druid, lvl40 warrior, lvl41 warrior en lvl39 warlock aangezien het niet zeker is of de 5de wel mee gaat....
ik wil anders (graag :) ) mee!

Nick Gaharay op Bloodscalp :)
ben lvl 37 hunter.
beetje normale party is altijd fijn, geen gelul met mensen die zich niet aan de regels houden.
(ps, ben redelijk goed in pullen, mocht het nodig zijn)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
ik vind het persoonlijk ook wel fijn als er een 2de warrior is, meestal lopen alle mobs op mij in te beuken, niet dat dat erg is, maar lang hou ik het dan niet vol als het er meer dan 4 zijn...

gister nog wel iets supervaags, we deden een pull van 3 mobs (in de library vlak voor de 2de boss)
ze stonden met zijn 3en op die andere warrior in te hakken, ik neem er 2 over (deed een cleave en krijg er 2 op me dak), in eens draaien ze zich weer om en binnen 2 sec was die warrior dood die juist net volledig geheald was door de druid.... en ze waren zelf ook binnen 10 sec dood.... snapte er geen bal van...... dus maar met de warlock ritual of summoning gedaan, en daar wastie weer :)

edit: verhaal was nog niet af :)

[ Voor 16% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 31-03-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:10
Mijn lockpick skill is lvl10. Hoe krijg ik die snel omhoog? Ik snap er geen fuck van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Als beloofd nog paar eigen ss.
De andere ss waren neit van mij , en overigens aan alle mensen die het raar vonden dat je geen fuck zag.
Dat hoeft ook niet!!! wtf je bent daar niet om van uitzicht te genieten.
Zulke mobs gaan niet snel dood, dus als healer doe je wat je moet doen, Healen.
afijn

edit: ff poics ergens anders uploaden :)

[ Voor 48% gewijzigd door streafer op 31-03-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
leuk die foto's, alleen een beetje traag met laden :( en ze staan er maar voor de helft op :(

sorry niet voor de helft, dat leek alleen maar zo tijdens het laden :)

wel leuke fotos :)

[ Voor 36% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 31-03-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ehm.. ja thumbnailtjes maken is geen overbodige luxe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:07

CaDje

Framedrops for life

PacinoAllstars schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:11:
Mijn lockpick skill is lvl10. Hoe krijg ik die snel omhoog? Ik snap er geen fuck van.
Als je alliance bent ga je naar redridge, hier is een thief quest, kom je zo op lvl80. Deze quest moet je doen voordat je de poisen quest doet. Daarna kun je op van die kistjes grinden die overal versprijd liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke boss was dat bij al die pics hierboven? En dropte die wat moois?

Wat wel heel naar gaat worden, is dat je als je met een group van 40 man gaat, en jij bent op zoek naar een specifieke drop, dat je dan een belachelijk lage kans hebt om deze te winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 2 vragen: Ik ben van plan een Druid Night Elf te worden..
Is dit een goede combinatie of zijn Tauren Druids beter?
Zijn er heel veel Night Elven waardoor het zijn van Night Elf afgezaagd word? (ik krijg het spel vanmidag dus weet het niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:51
Shit wat klote, zat ik net lekker te spelen, ging echt heerlijk, gaan alle servers down (US), men wil vanwege alle downtime iedereen een rested bonus van 1 lvl geven als compensatie, en daarom halen ze de servers 3 uur down |:( (en het is nog maar afwachten of het 3 uur wordt, je zal zien dat het veel langer gaat duren)

Echt World of Warcraft is geweldig, maar het onderhoud van de game en servers laat echt veel te wensen over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:37:
Zijn er heel veel Night Elven waardoor het zijn van Night Elf afgezaagd word? (ik krijg het spel vanmidag dus weet het niet ;) )
Kies eerst een faction (alliance/horde) en dan pas een ras/class...

En neem gewoon wat je leuk lijkt, niet wat toevallig nu ietsiepietsie sterker of origineler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 16-09 11:03
PacinoAllstars schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:11:
Zoals Bokkie eerder postte:

A number of areas in the world now have footlockers in them. These areas are in place for rogues to visit to increase their lockpicking skills. The contents of these footlockers are only token amounts of treasure, but they should allow for a more interesting experience while increasing lockpicking skill. The difficulty of the locks in the area correspond to the level of the zone, so if your lockpicking skill is around 100, you would go to Durnholde Keep in Hillsbrad. But if your skill is 250, you might head to Tyr's Hand in Eastern Plaguelands.

* Hillsbrad Foothills - Durnholde Keep
* Redridge Mountains - Lake Everstill
* Ashenvale Forest - Zoram Strand
* Stonetalon Mountains - Windshear Crag and Associated Mines
* Wetlands - Murloc Camps
* Desolace - Sar'theris Strand
* Badlands - Angor Fortress
* Swamp of Sorrows - Pool of Tears
* Searing Gorge - The Slag Pit
* Tanaris Desert - Lost Rigger Cove
* Azshara - Bay of Storms
* Eastern Plaguelands - Tyr's Hand (elite) .

Ga dus hier even je skill oefenen, zal best wel vooruit gaan dan :)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij NE wil spelen moet je dat gewoon doen. Er zijn er wel veel idd maar dat maakt het spelen ervan niet minder leuk... De sfeer in Teldrassil is gewoon heerlijk, lekker afgelegen ook, echt elf-style... i love it ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:42:
[...]

Kies eerst een faction (alliance/horde) en dan pas een ras/class...

En neem gewoon wat je leuk lijkt, niet wat toevallig nu ietsiepietsie sterker of origineler is.
Oke, ik denk dat ik dan gewoon Alliance word. Een paar vrienden spelen dit dus kan ik met hen optrekken. Ik vind het alleen zo stom Night Elf te worden als de helf van alle WoW spelers Night elf is. Ik weet niet, ik hou er niet van hetzelfde als de rest te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:39:
Shit wat klote, zat ik net lekker te spelen, ging echt heerlijk, gaan alle servers down (US), men wil vanwege alle downtime iedereen een rested bonus van 1 lvl geven als compensatie, en daarom halen ze de servers 3 uur down |:( (en het is nog maar afwachten of het 3 uur wordt, je zal zien dat het veel langer gaat duren)

Echt World of Warcraft is geweldig, maar het onderhoud van de game en servers laat echt veel te wensen over :(
Lees een paar pagina's terug, en vind uit hoe je mede GoT-ers hierover denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
In WoW boeit de combinatie race/class niet zo (in tegenstelling tot andere MMORPG's) - dus zoals gezegd, combineer tot je iets leuks ziet en spelen maar. :)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Hm.. even over rollen, wij hanteren meestal deze methode (guild, en probeer het ook in pickup groups).

Iedereen rolt op BoE items, maar als iemand het item echt nodig heeft (als in, hij zou het gaan dragen), dan krijgt hij het sowieso. BoP items wordt eerst overlegd, als niemand need, wordt er gewoon door iedereen gerold.
Volgens mij is dit de beste methode, iedereen krijgt z'n deel aan AH/vendor junk, maar krijgt ook de items die echt nuttig zijn.
Gelukkig wordt deze lootmethode steeds vaker toegepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:30:
[...]

Shammie
Priest (de lvl 36)
Rogue
Hunter
Mage

Hehe, gister precies hetzelfde meegemaakt. Ik heb gister Uldaman gedaan met allemaal 44+ dudes, maar ben zelf lvl 38. Ik was de enige healer (druid). Op zich viel het best mee en zijn we niet vaak doodgegaan (enkele keer bij slechte pull van 7+ elite dwarves). Alleen bij de baas, waar er ontzettend veel guards kwamen, had ik ze allemaal op mij af en was ik zo dood. Geen healer meer, dus niet veel later was iedereen dood. :+ Belangrijkste is dat je af en toe een grote heal doet en verder HELEMAAL NIETS. Als je gaat meevechten heb je de mobs zo op je zitten. (Ok, dat klinkt heel saai, maar toch was het gezellig gister en heb ik m'n eerste 'wave' aan quests voor Uldaman al klaar. :p Daarnaast heb in een paar uurtjes een hele level gedaan en weer flink wat geld verdient voor m'n mount. :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Vraagje aan de al wat hogere lvl's hier...

Ik zit nu met een "probleem", namelijk dat ik vrij weinig tot geen tijd heb voor grote instances, zoek hier eigelijk wel een oplossing voor, misschien jullie iets?

Het gaat normaal elke dag zo: 8:30 - 15:30 stage, 16:15 thuis, kan tot 17:15 spelen, dan eten.
Vanaf 18:15 tot 21:00 weer spelen, daarna tv/slapen :+
Het beste is dus om de instances sávonds te doen, wat ik nu al doe. Maar: De grote instances, like SM, gnomeregan enz enz duren een uurtje of 2/3 als je gewoon juiste lvl bent, en niet overdreven hoog.
Dit past niet altijd in me planning zeg maar, en loop hierdoor veel achterstand op denk ik. Hoe zit dit bij nog grotere instances? Het lijkt mij dat je onyxia enz enz niet in 3 uur haalt... Dit zou dus betekenen dat ik alleen instances in het weekend kan doen..
Ook duurt het vinden van een group meestal gewoon TE lang, die meeting stones helpen meestal nie, want de kans is groot dat de helft van je party verneuqt is, lage lvls enz enz.

Iemand hier een oplossing voor? :+
Anders zit er neits op dan traag lvl'en ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Iemand hier een oplossing voor?
Kap met je stage, vraag een uitkering aan en spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Wat je dan het best kunt doen in mijn ogen is een party te vinden die hoger level zijn, zo kill je enemy´s eerder. nadeel hiervan is dat je minder xp krijgt.

Tip 2, probeer mensen te vinden/vragen die de instance al minmaal 2 keer hebben gedaan, deze mensen weten waar alle bosses/quest zijn en je hebt minder kans om enemy´s te killen die je niet had hoeven killen (tijdwinst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Tpn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:20:
Wat je dan het best kunt doen in mijn ogen is een party te vinden die hoger level zijn, zo kill je enemy´s eerder. nadeel hiervan is dat je minder xp krijgt.

Tip 2, probeer mensen te vinden/vragen die de instance al minmaal 2 keer hebben gedaan, deze mensen weten waar alle bosses/quest zijn en je hebt minder kans om enemy´s te killen die je niet had hoeven killen (tijdwinst)
Die 2de is inderdaad wel een goeie, al meerdere keren gedaan :).
Laatst met triquerta en ayana uit onze guild SM gedaan, alebei rond lvl 50 :P, binnen 4 uur alle bosses gekilled.
Naar mijn mening is SM maar een klote instance, dan was DM/GR veel vetter :P

Toch bedankt
offtopic:
Jarig vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is er toch iets mis met je houding als je gamed Ik zit de hele dag voor mn werk achter de computer EN savonds WoW'en en kan het ook hebben..
Ja hoor, meneer de do-it-yourself fysiotherapeut. Als een voetballer een blessure heeft zeg je toch ook niet "dat er dan toch iets mis is met de manier waarop hij de bal trapt". Ik heb toch niet gezegt dat ik "RSI" heb ofzo. De aanhechtingen van mijn spieren in mijn ellebogen raken behoorlijk snel ontstoken, ook tijdens andere dingen zoals lange stadsritten (van 3 uur ofzo) in een auto met handmatige versnellingsbak maak merk ik het. Letten op mijn houding heeft als enige effect dat ik het langer volhou en dat het langer duurt voor ik last krijg, maar als maar lang genoeg achter de PC zit (en sinds stage+wow ligt dat boven de 12 uur per dag, 7 dagen per week) is het een kwestie van tijd voor het mis gaat. En na 6 weken continu muizen wordt het gewoon te veel. Stelt niet bijzonder veel voor, na het een tijdje rustig aan te doen is alles weer ok. Maar dat jij geen pijn hebt wil dus helemaal niets zeggen. Behalve als je nu stage loopt voor je doctoraal in fysiotherapie en precies weet wat een mens allemaal kan mankeren aan zijn ledematen, wat ik betwijfel.
Verder: WoW is geen doen met een Gamepad, daar is het te complex voor. Je kunt echter wel het spel zo goed als volledig met het toetsenbord spelen als je dit zou willen.
Onzin. Kijk naar FFXI. Ook een MMORPG. In besturing zeker zo complex als WoW. Toch is die wel met de gamepad te spelen als je daarvoor kiest. Zo vreemd is het dus ook niet. Heb ik maanden gespeeld, perfect speelbaar en geen centje pijn. Blizzard zou het ook best kunnen implementeren, maar ik verwacht niet dat het er ooit van komt.
Overigens is WoW in principe wel met een gamepad te spelen. Als je een goede gamepad hebt waar je gewoon alle toetsen handmatig in kunt stellen.
gaat niet lukken omdat je niet kan navigeren in menus op die manier (kon in FFXI wel).
Zijn er heel veel Night Elven waardoor het zijn van Night Elf afgezaagd word? (ik krijg het spel vanmidag dus weet het niet )
Ja er zijn veel Night Elves (top 3 meest gekozen rassen NE/UD/HU. Ben er zelf ook een (lvl 15 NE druid en lvl 45 Dwarf Paladin). :)

Beste benifits voor druids: Tauren heeft Warstomp (stun), Night Elves Shadowmeld (werkt ook passive indien je stealth als cat, maakt je nog moeilijker detecteerbaar). Verder wat kleine verschillen tussen extra hp (tauren) en extra dodge (NE). Boeit niet bijzonder in ieder geval. Kies wat je leuk vindt. :) Het enige ras dat wel een extreem goede racial ability heeft, waar je eigenlijk niet zonder kan, is de UD met Will of the Forsaken. Das echt ziek. De andere rassen hebben allemaal kleine voordelen tov elkaar, maar die zeker op hogere levels nauwelijks invloed hebben op je performance. Undead zijn de enige uitzondering. WotF = PvP iwin-button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij dat je onyxia enz enz niet in 3 uur haalt
Onyxia is vrij kort. Molten Core wel zeer lang, maar kan je over verschillende dagen uitspreiden. En bovendien is er een cool-down timer voor sommige bosses, moet je toch wachten. Daarom zijn er veel lvl 60s in de VS die slechts 2 dagen per week PvE raiden, en de rest van de tijd besteden aan PvP omdat ze niets te doen hebben door de cooldown. Jij zou dan dus bv in het weekend kunnen raiden, en je weekdagen gebruiken om je PvP skills te verhogen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:33:
[...]

Ja hoor, meneer de do-it-yourself fysiotherapeut. Als een voetballer een blessure heeft zeg je toch ook niet "dat er dan toch iets mis is met de manier waarop hij de bal trapt". Ik heb toch niet gezegt dat ik "RSI" heb ofzo. De aanhechtingen van mijn spieren in mijn ellebogen raken behoorlijk snel ontstoken, ook tijdens andere dingen zoals lange stadsritten (van 3 uur ofzo) in een auto met handmatige versnellingsbak maak merk ik het. Letten op mijn houding heeft als enige effect dat ik het langer volhou en dat het langer duurt voor ik last krijg, maar als maar lang genoeg achter de PC zit (en sinds stage+wow ligt dat boven de 12 uur per dag, 7 dagen per week) is het een kwestie van tijd voor het mis gaat. En na 6 weken continu muizen wordt het gewoon te veel. Stelt niet bijzonder veel voor, na het een tijdje rustig aan te doen is alles weer ok. Maar dat jij geen pijn hebt wil dus helemaal niets zeggen. Behalve als je nu stage loopt voor je doctoraal in fysiotherapie en precies weet wat een mens allemaal kan mankeren aan zijn ledematen, wat ik betwijfel.

[...]

Onzin. Kijk naar FFXI. Ook een MMORPG. In besturing zeker zo complex als WoW. Toch is die wel met de gamepad te spelen als je daarvoor kiest. Zo vreemd is het dus ook niet. Heb ik maanden gespeeld, perfect speelbaar en geen centje pijn. Blizzard zou het ook best kunnen implementeren, maar ik verwacht niet dat het er ooit van komt.

[...]

gaat niet lukken omdat je niet kan navigeren in menus op die manier (kon in FFXI wel).

[...]
hoho.. rustig maar..

Ik weet niet wat je hebt.. anders moet je daar wat duidelijker over zijn en niet mensen die reageren er gelijk op neer hoeken..

Je kunt WoW wel met een joypad SPELEN. Dat je af en toe voor menu's e.d. de muis moet pakken is een ander verhaal. Als je alles instelt met keybinds kun je een heel eind komen.

Vergelijken met FFXI is een beetje lam, aangezien dat spel een cross-platform game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Gewoon kieze welk ras je leuk lijkt, ben zelf Tauren Druid, omdat ik de warstomp (stun) niet kan missen.. Is vooral handig als je omsingeld wordt door bijv 3/4 Alliance en je wil vluchten, warstomp, instant naar travelform en weg ben je. Of als er op en eens veel mobs om je heen staan...
Daarbij vind ik de Tauren er gewoon cool uitzien :) en de Tauren Mounts ownen! :P kodo's ownen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:04:
Vraagje aan de al wat hogere lvl's hier...

Ik zit nu met een "probleem", namelijk dat ik vrij weinig tot geen tijd heb voor grote instances, zoek hier eigelijk wel een oplossing voor, misschien jullie iets?

Het gaat normaal elke dag zo: 8:30 - 15:30 stage, 16:15 thuis, kan tot 17:15 spelen, dan eten.
Vanaf 18:15 tot 21:00 weer spelen, daarna tv/slapen :+
Het beste is dus om de instances sávonds te doen, wat ik nu al doe. Maar: De grote instances, like SM, gnomeregan enz enz duren een uurtje of 2/3 als je gewoon juiste lvl bent, en niet overdreven hoog.
Dit past niet altijd in me planning zeg maar, en loop hierdoor veel achterstand op denk ik. Hoe zit dit bij nog grotere instances? Het lijkt mij dat je onyxia enz enz niet in 3 uur haalt... Dit zou dus betekenen dat ik alleen instances in het weekend kan doen..
Ook duurt het vinden van een group meestal gewoon TE lang, die meeting stones helpen meestal nie, want de kans is groot dat de helft van je party verneuqt is, lage lvls enz enz.

Iemand hier een oplossing voor? :+
Anders zit er neits op dan traag lvl'en ;)
Traag levelen hoeft niet. Het gaat mischien redelijk vlot vervelen, maar het snelste level je door gewoon quest te negeren, instances te negeren an constant zoveel te killen als je maar kan.
Humanoids werken voor mij het beste, ik ben warrior en heb dus geen eigen healing skills. De cloths van de humanoids kun je allemaal tot verband verwerken waardoor je niet hoeft te rusten maar binnen 8 seconden weer door kunt hakken.
Met de ogre's in feralas (lvl 44-46) en tanaris boulderfist compound (lvl 46-48) maak ik 30k exp per uur. Ik ben nu lvl 48. Voor lagere levels heb je soortgelijke ogres ook bijvoorbeeld in stranglethorn vale, maar dat is nogal erg contested en daar raak je veel tijd aan kwijt...

Om verveling te voorkomen doe ik gewoon af en toe een half uurtje, dan weer een quest of 2, dan weer half uurtje ogres, dan weer ens een instance, weer half uurtje ogres etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
is het eigenlijk al mogelijk mounts te gebruiken van andere rassen? Ik had daar iets over geelzen dat dat per definitie niet mogelijk is. maar....

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Webgnome schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:55:
is het eigenlijk al mogelijk mounts te gebruiken van andere rassen? Ik had daar iets over geelzen dat dat per definitie niet mogelijk is. maar....
hier heb je exalted status bij de andere rassen voor nodig..
iets wat nog onmogelijk is volgens mensen @ off forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
waarom zou je zo snel mogelijk willen levelen??? het is natuurlijk ieder zijn eigen smaak over hoe hij een game speeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
m0nk schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:49:
[...]

Gewoon kieze welk ras je leuk lijkt, ben zelf Tauren Druid, omdat ik de warstomp (stun) niet kan missen.. Is vooral handig als je omsingeld wordt door bijv 3/4 Alliance en je wil vluchten, warstomp, instant naar travelform en weg ben je. Of als er op en eens veel mobs om je heen staan...
Daarbij vind ik de Tauren er gewoon cool uitzien :) en de Tauren Mounts ownen! :P kodo's ownen!
je vergat nog wat van onze beste punten ^^

* uber coole dans
* /moo
* beste /rude
* beste /train

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hoe tel je die nummers bij SM? van links naar rechts 1 -> 4? Dan zijn 1 en 4 dus degene NIET achter een deur?

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mktje schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:04:
Hoe tel je die nummers bij SM? van links naar rechts 1 -> 4? Dan zijn 1 en 4 dus degene NIET achter een deur?
gezicht naar de 2 deuren

linker instance = Graveyard = SM1
rechter instance = Library = SM2
Rechterdeur = Armory = SM3
Linkerdeur = Cathedral = SM4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:00:
[...]

je vergat nog wat van onze beste punten ^^

* uber coole dans
* /moo
* beste /rude
* beste /train

:P
Mjah, als ik alles moet gaan opsommen... :P

Maar btw, grootste voordeel is dat als je horde kiest (op bloodscalp) je bij de leukste en gezelligste en beste, mooiste, stoerste etc etc etc Guild zit op de server! Ravenblood!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:58:
[...]

hier heb je exalted status bij de andere rassen voor nodig..
iets wat nog onmogelijk is volgens mensen @ off forums
Het kan wel, maar het duurt gewoon fokking lang. Je krijgt 12 punten per vijandige kill van een bepaalde faction (geloof ik gelezen te hebben) en je hebt een enorme hoeveelheid nodig. Nadat je alle quests van 1 faction gedaan hebt, gaat het vanaf dan dus heel langszaam. Dus van honored naar exalted doe je schijnbaar geheel door het killen van vijandelijke factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:53:
[...]
Traag levelen hoeft niet. Het gaat mischien redelijk vlot vervelen, maar het snelste level je door gewoon quest te negeren, instances te negeren an constant zoveel te killen als je maar kan.
Humanoids werken voor mij het beste, ik ben warrior en heb dus geen eigen healing skills. De cloths van de humanoids kun je allemaal tot verband verwerken waardoor je niet hoeft te rusten maar binnen 8 seconden weer door kunt hakken.
Met de ogre's in feralas (lvl 44-46) en tanaris boulderfist compound (lvl 46-48) maak ik 30k exp per uur. Ik ben nu lvl 48. Voor lagere levels heb je soortgelijke ogres ook bijvoorbeeld in stranglethorn vale, maar dat is nogal erg contested en daar raak je veel tijd aan kwijt...

Om verveling te voorkomen doe ik gewoon af en toe een half uurtje, dan weer een quest of 2, dan weer half uurtje ogres, dan weer ens een instance, weer half uurtje ogres etc.
Grinden werkt snel.. maar probeer het vaak te combineren met een instance runnetje of een quest hier en daar.. Ik negeer dus niet totaal de quests.. tot lvl 20 is het puur questen wat vaak het snelst gaat..(veel combo quests) en daarna is het een beetje grinden en questen gemengd..

Heb nu een:
Gnome mage 45
Human Warrior 22
Human Paladin 12
Human Rogue 14
Gnome Warlock 14
Allen met volle professions..

en nog wat Horde chars op een lowpopulated server voor als Bladefist weer eens een bootje krijgt.. Ik level niet zo snel omdat ik een full time job heb..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Skeiron schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:08:
[...]

Grinden werkt snel.. maar probeer het vaak te combineren met een instance runnetje of een quest hier en daar.. Ik negeer dus niet totaal de quests.. tot lvl 20 is het puur questen wat vaak het snelst gaat..(veel combo quests) en daarna is het een beetje grinden en questen gemengd..

Heb nu een:
Gnome mage 45
Human Warrior 22
Human Paladin 12
Human Rogue 14
Gnome Warlock 14

en nog wat Horde chars op een lowpopulated server voor als Bladefist weer eens een bootje krijgt.. Ik level niet zo snel omdat ik een full time job heb..
lol, ik werk anders ook full time.
Maar volgens mij besteed jij elke minuut van het weekend ook met dit spel :D

Ik ben sinds het begin, vrijwel elke dag 3 tot 4 uur aan het WoW'en, maar ik ben met 1 speler level 8, en een level 40, en thats it!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:00:
waarom zou je zo snel mogelijk willen levelen??? het is natuurlijk ieder zijn eigen smaak over hoe hij een game speeld.....
Er is nog een verschil natuurlijk tussen levelen en powerlevelen. Iedereen wil wel snel levelen, maar dan door leuke dingen te doen (quests, nieuwe gebieden verkennen, ...). Powerlevelen (d.i. snel in level stijgen door steeds mee te doen met high level characters) is in WoW maar ten dele mogelijk: je trekt als lagere level heel veel aggro en de high level quests zijn gewoon niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
m0nk schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:06:
[...]
Maar btw, grootste voordeel is dat als je horde kiest (op bloodscalp) je bij de leukste en gezelligste en beste, mooiste, stoerste etc etc etc Guild zit op de server! Ravenblood!!
Oh so true 8).

Afgelopen minimaal 6 lvl's heb ik eigenlijk alleen geleveled door instances, voordeel hiervan is is dat je erg goeie equipment krijgt die je met grinden dus niet krijgt tenzij je geluk hebt (en dan zou ik het liever verkopen omdat 'ie dan bind on equip is). Gisteren voor het eerst Razorfen downs gedaan. Vond ik best een leuke instance vooral de baas "Mordresh Fire Eye" is hylarisch, je ziet 'm op een hoop botten staan en allemaal kleine skelletjes onder de hoop allemaal doen ze /dance :p. Je hoort die baas ook allemaal dingen zeggen met een koel geluidje op de achtergrond.

Uiteindelijk ging m'n broertje met de 2 dingen ervandoor waarvoor ik eigenlijk kwam ( er waren 3 cloth wearers):
http://www.thottbot.com/?i=6247
http://www.thottbot.com/?i=4199

Hij heeft nu meer "blue" stuff dan green, de lucky bastard ;).

[ Voor 3% gewijzigd door QlimaX op 31-03-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:23:
[...]

Dan is er toch iets mis met je houding als je gamed :P Ik zit de hele dag voor mn werk achter de computer EN savonds WoW'en en kan het ook hebben..
Grapjes maken over RSI komt niet zo leuk over voor de mensen die er last van hebben. De ene persoon is gevoeliger voor RSI dan de ander. Ik ken ook genoeg mensen die de hele dag in een compleet verkeerde houding zitten te puteren en nergens last van hebben.

Ik ken er ook een aantal die ook altijd zeiden 'nou ik zit ook 12 uur p/d achter de pc en helemaal krom en ik heb nergens last van' en na een jaar plots ook chronische RSI hebben.

Als jij nergens last van hebt, dank God op je blote knietjes want het verneukt je carriere in de IT en ook nog eens het internetsurfen en spelletjesspelen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:53:
[...]

Voor mij haalt grinden helemaal de fun uit het spelen, ben nu lvl 56 zonder redeloos gegrinded te hebben. Ik kan je gewoon aan raden lekker te gaan questen, je ziet veel van de wereld komt veel meer spelers tegen en de daarbijhoorende situaties en soms zijn de rewards nog best goed ook.
En je hebt lijkt me ook geen haast om lvl 60 te worden, is in iedergeval niet te hopen :)
Maar voor geld is natuurlijk altijd wel te grinden :) alhoewel ik zelf toch een redelijk vooraadje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
FragNeck schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:15:
[...]
lol, ik werk anders ook full time.
Maar volgens mij besteed jij elke minuut van het weekend ook met dit spel :D

Ik ben sinds het begin, vrijwel elke dag 3 tot 4 uur aan het WoW'en, maar ik ben met 1 speler level 8, en een level 40, en thats it!
Valt mee.. heb ook nog een vriendin (kost net zo veel tijd ;) ).. en een eigen dartteam.. Dus non-stop zit ik er niet achter.. wel veel.. maar niet non-stop.. denk dat ik het voordeel heb van de US Beta en de Koreaanse dat het levelen harder gaat.. met mijn lvl 45 char als ik er tijd aan besteed dan level ik hem 1 level per dag.. eerst groene questjes doen en aanvullen met grinden.. zit af en toe ook tegen en dan red ik het niet door pvp-en en raiden.. Maar ik wil een melee class nu maar zit te twijvelen tussen rogue, warrior en paladin.. maar dat komt wel goed.. eerst ze alle 3 op of voorbij 20 krijgen en dan beslis ik welke doorgaat tot de 40.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:08:
[...]

Heb nu een:
Gnome mage 45
Human Warrior 22
Human Paladin 12
Human Rogue 14
Gnome Warlock 14

Ik werk 3 dagen per week en de andere 2 aan scriptie (ongeveer... ;) ), en heb nu als volgt:

NE hunter lvl43
NE rogue lvl15
Tauren Shaman lvl13

Vind het dus erg knap dat jij bovenstaande al voor elkaar hebt met een fulltime baan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
FunkyTrip schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:28:
[...]

Grapjes maken over RSI komt niet zo leuk over voor de mensen die er last van hebben. De ene persoon is gevoeliger voor RSI dan de ander. Ik ken ook genoeg mensen die de hele dag in een compleet verkeerde houding zitten te puteren en nergens last van hebben.

Ik ken er ook een aantal die ook altijd zeiden 'nou ik zit ook 12 uur p/d achter de pc en helemaal krom en ik heb nergens last van' en na een jaar plots ook chronische RSI hebben.

Als jij nergens last van hebt, dank God op je blote knietjes want het verneukt je carriere in de IT en ook nog eens het internetsurfen en spelletjesspelen.
Wie maakt er grapjes? Ik heb zelf ook de m'n portie problemen (nog steeds rugklachten).

Niet zo gek als je 14 uur per dag achter een bureau zit. Maar het gaat wel als je er rekening mee houdt.

Als ik sommige mensen achter ikea computer meubeltjes zie zitten vraag ik me weleens af hoe ze het volhouden.. dat wel..

Ben nu lvl 50 en heb iets van 12 dagen ingame tijd erop zitten.

Fulltime baan, woon samen. M'n vriendin heeft een lvl 39 hunter :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Wat me wel opvalt is dat blizzard de login server niet helemaal op orde heeft. Ik speel zo al een tijd zonder te betalen(wil wel, mara gamecards komen niet). En ik kreeg gister 2x de melding dat m'n preypaid tegoed op was. Maar 'savonds kon ik er weer gewoon in.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:06:
[...]

gezicht naar de 2 deuren

linker instance = Graveyard = SM1
rechter instance = Library = SM2
Rechterdeur = Armory = SM3
Linkerdeur = Cathedral = SM4
mijn dank vriend!

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

misschien zijn dit nog de 2 extra dagen die ze in voegen?
tis maar een wilde gok hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:39:
[...]

Wie maakt er grapjes? Ik heb zelf ook de m'n portie problemen (nog steeds rugklachten).

Niet zo gek als je 14 uur per dag achter een bureau zit. Maar het gaat wel als je er rekening mee houdt.

Als ik sommige mensen achter ikea computer meubeltjes zie zitten vraag ik me weleens af hoe ze het volhouden.. dat wel..

Ben nu lvl 50 en heb iets van 12 dagen ingame tijd erop zitten.

Fulltime baan, woon samen. M'n vriendin heeft een lvl 39 hunter :)
ga je nou ook nog grapjes over IKEA maken? Dat is kwaliteitsspul (ja je kan nu niets meer goed doen in dit topic :D )

on-topic: Weet iemand of de feral kant van Druid met Cat-form nu een beetje krachtig is? Ik weet dat ze de armor van de dire bear hebben geupgrade, dus nu is het misschien verstandiger om de dire bear kant op te gaan. Maar ik vind cat-form eigenlijk wel interessanter, met name ook door de move-speed bij het investeren van talent-points. Kun je in open gebieden altijd snel wegkomen als het moeilijk wordt, of hit-and-run tactieken gebruiken. De attacks van de cat form zouden maar zo'n 40% van de attacks van een rogue doen en zou dus opgekrikt worden naar 80% of zo, maar ik weet dus niet of dat gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:22:
[...]

Oh so true 8).

Afgelopen minimaal 6 lvl's heb ik eigenlijk alleen geleveled door instances, voordeel hiervan is is dat je erg goeie equipment krijgt die je met grinden dus niet krijgt tenzij je geluk hebt (en dan zou ik het liever verkopen omdat 'ie dan bind on equip is). Gisteren voor het eerst Razorfen downs gedaan. Vond ik best een leuke instance vooral de baas "Mordresh Fire Eye" is hylarisch, je ziet 'm op een hoop botten staan en allemaal kleine skelletjes onder de hoop allemaal doen ze /dance :p. Je hoort die baas ook allemaal dingen zeggen met een koel geluidje op de achtergrond.

Uiteindelijk ging m'n broertje met de 2 dingen ervandoor waarvoor ik eigenlijk kwam ( er waren 3 cloth wearers):
http://www.thottbot.com/?i=6247
http://www.thottbot.com/?i=4199

Hij heeft nu meer "blue" stuff dan green, de lucky bastard ;).
Wat een mazzelaar joh :P
Vanavond gaan Sky en ik een poging doen om voor een uurtje of 11 45g bij elkaar te sprokkelen voor zijn mount. Dusse je zult wel wat msgs kunnen verwachten omdat we wat hulp nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:52:
[...]

on-topic: Weet iemand of de feral kant van Druid met Cat-form nu een beetje krachtig is? Ik weet dat ze de armor van de dire bear hebben geupgrade, dus nu is het misschien verstandiger om de dire bear kant op te gaan. Maar ik vind cat-form eigenlijk wel interessanter, met name ook door de move-speed bij het investeren van talent-points. Kun je in open gebieden altijd snel wegkomen als het moeilijk wordt, of hit-and-run tactieken gebruiken. De attacks van de cat form zouden maar zo'n 40% van de attacks van een rogue doen en zou dus opgekrikt worden naar 80% of zo, maar ik weet dus niet of dat gebeurd is.
Ben nu level 41 en dire bear roeleert. Je kunt 3-4 mobs van jouw level tanken en dan met die health regeneration erbij... Catform heeft hogere dps dan bear of caster, maar je eindigt wel elk gevecht met half health tegen gelijke levelm mobs. Heb 12 punten ofzo in feral. Meer dan 1 mob -> niet in catform blijven.

De damage finisher valt wel mee. Daar doe ik 250 damage mee ofzo, niet de 600 hits die rogues doen van mijn level.

Druid dps zuigen nog steeds enorm. Het grote voordeel van druids is dat je bijna alles overleeft als je maar de juiste dingen doet op het juiste moment.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe staat de dps van bear dan in vergelijking met die van cat-form? Als het goed is heeft deze nog steeds niets met de dps te maken van je mainhand wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik heb nu eigenlijk wel haast level 60 te worden.

Ik heb ook een full time job en dus is tijd limmited.

Ik ben 48, en heb wat vrienden in mn guild die al 60 zijn. (geen full time job) Ik wil dus ook ff lvl 60 worden om samen met hun de echte instances te gaan doen. Ook wil ik lvl 60 zijn voor het honor systeem wordt ingevoerd zodat ik niet meer kansloos gekilled wordt door hogere levels of groepen spelers doordat ik dan samen met mn guild rond loop. (Het honor systeem geeft GEEN penalty voor low level kills, dus je zult vaak gekilled worden door higher levels, en zeker gekilled worden wanneer je alleen bent en 2 van gelijk level tegenkomt.)

Ik ben overigens warrior, wat betekend dat je byzonder weinig kans hebt een gevecht te kunnen ontvluchten wanneer dat nodig is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS, mischien een interrestant linkje voor mensen die het nog niet gezien hebben en ideeen hebben over de kansen van bepaalde classes in PvP:

http://www.gankcentral.com/ClassCompare.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gankcentral's gegevens zeggen meer iets over de spelers dan de classes. ;) Pre-patch waren druids hopeloos in PvP (en nog zijn ze niet bijzonder goed erin), maar toch haalden ze daar hoge scores. Reden? Waarschijnlijk een lager n00b gehalte onder druid players. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:59:
gankcentral's gegevens zeggen meer iets over de spelers dan de classes. ;) Pre-patch waren druids hopeloos in PvP (en nog zijn ze niet bijzonder goed erin), maar toch haalden ze daar hoge scores. Reden? Waarschijnlijk een lager n00b gehalte onder druid players. ;)
Ik denk eerder dat het komt doordat Druids erg vaak kunnen wegkomen in 1vs1 PvP. Als ik denk dat ik het niet meer kan winnen -> root, travelform, wegwezen. Terwijl ik juist blijf staan als ik het ga winnen en dus de count krijg ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Gegevens kunnen heel makkelijk gehacked worden.. gewoon in de files je kills verhogen.. errug jammer want het idee is leuk.. Ik neem dit dus niet serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:22:
hoe staat de dps van bear dan in vergelijking met die van cat-form? Als het goed is heeft deze nog steeds niets met de dps te maken van je mainhand wapen?
Klopt, damage heeft niets met wapen te maken. dps cat is wel een stuk hoger dan bear bij mij omdat bear zo langzaam is. Scheelt zo'n 10-15 dps denk ik.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me sterk he, dat alle slechte spelers de zelfde class kiezen ofzo....

Voor zover dat al zo is, kiezen over het algemeen de slechte spelers datgene wat het sterkste is, en ik denk dat de roque het meest uitnodigend is voor newbies. (omdat ze dan beter hun tegenstanders kunnen sneaken enzo)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als je alleen de lvl 60's selecteert elimineer je aardig de noobs en gankings :)

Hou je nog steeds ongeveer dezelfde resultaten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:05:
lijkt me sterk he, dat alle slechte spelers de zelfde class kiezen ofzo....

Voor zover dat al zo is, kiezen over het algemeen de slechte spelers datgene wat het sterkste is, en ik denk dat de roque het meest uitnodigend is voor newbies. (omdat ze dan beter hun tegenstanders kunnen sneaken enzo)
Denk toch dat Draco Leonis wel een punt heeft. Er is een groep die WoW voornamelijk speelt om de PvP en vaker een class kiest waarmee dit beter gaat (rogue bijvoorbeeld). En aan de andere kant ook een groep die wil questen, anderen helpen (healen igv druid) en dit niet speelt om de PvP.

De PvP-goden (zoals ze eerder genoemd zijn) zullen dus mi eerder geneigd zijn om de hak en beuk characters te kiezen die handig zijn voor snelle kills.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 19:55

SkyStreaker

Move on up!

kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:57:
[...]
stuk of 8 keer gecorpsecampt

heerlijk dat als die gast ressed ik er meteen met een ambush+backstab

hij weer naar zn lijk kan lopen..

als je iemand aanvalt als die aan 't vechten is vraag je erom :D
En dan moet 1 keer genoeg wezen ipv. 8 keer... Dan vraag jij er zelf ook om. Vind je dat zelf ook niet?

Introduceer ik meteen een nieuwe "naam" : babysitter noem ik ze naar eigen bedenksel. Hier heb ik ook een hekel aan. Lowbies beschermen tegen ganking. Dan zie je een lvl 55+ horde heen en weer rennen om mij bijv. tegen te houden. Terwijl ik 1 van eerlijkere spelers ben. Maar wat gebeurt er dan? Die lowbiehorde spelers voelen zich dan ineens oppermachtig en vallen gewoon mij aan. Mijnheer of Mevrouw babysitter komt dan aanrennen... Leuk hoor O_o

Even anders... Nou hebben een worldviewer, is er ook al bericht over een modelviewer???

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

Een goede beginnersclass bestaat niet. Het spel is zo opgezet dat je elke class langzaam leert, elke even level krijg je er skills bij, zodat je stap voor stap je class leert spelen. Kies degene die je leuk lijkt! Lees anders de omschijving van de classes op de warcraft site.
Als je voor veel HP en Armor gaat (ofwel Tank) kan je het beste Warrior of Paladin kiezen. Deze kunnen allebei de zwaarste Armor aan en hebben over het algemeen veel HP. Paladins kunnen ook nog eens healen. Beide zijn ook redelijk makkelijk om mee te beginnen maar echt goed ermee spelen is moeilijk, vooral Warrior.
Heb we veel MMORPG ervaring met ragnarok maar tank is wel vet..
heb het wel een beetje gehad met die wizards en magische aanvallen, wil rondrenne en beesten
tanken en megamobs halen :)

maargoed warrior kan ik daar het beste voor nemen dus lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het dat ik me pet niet kan voeren O_o iemand ideeen ?

Als ik een stuk vlees pak en op me pet click[rechts/links] gebeurd er niets.
Ook op het hoofd klikken lukt niet.
Hij eet Meat en Fish

Ben hunter geweest in beta,dus weet wel hoe het werkt :P

Owja,waarom zou ik er voor kiezen om me talents in Seal of Crusader te doen en niet in 2h Wapen specialization ?[Paladin]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Night Elf aangemaakt en de account van mijn vriend overgenomen. Tot nu toe vind ik het fantastisch maar heb 1 vraag: Op account management staat dat de acount frozen is, er nog nooit een betaling is gemaakt en dat de laatste keer dat er ingelogt is op 3 maart is gebeurd.
Maar het punt is: ik heb vandaag zeker 3 keer ingelogd en heb zeker 1,5 uur gespeeld. Heeft iemand een idee over hoe dit zou kunnen komen?

Mijn vriend zegt overigens ook dat hij dacht nog tot 12 juni te mogen spelen :? . Iemand?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:30:
Hoe komt het dat ik me pet niet kan voeren O_o iemand ideeen ?

Hij eet Meat en Fish

Ben hunter geweest in beta,dus weet wel hoe het werkt :P
[Paladin]
Weet je zeker dat je weet hoe het werkt? Je moet namelijk de Feed Pet skill gebruiken. Eerst op die skill drukken, dan op het vlees :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:30:
Hij eet Meat en Fish
heb je de skill Feed Pet wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 12:37

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:21:
[...]

Weet je zeker dat je weet hoe het werkt? Je moet namelijk de Feed Pet skill gebruiken. Eerst op die skill drukken, dan op het vlees :9
nee hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
je hoeft de knop niet persé te gebruiken, maar zonder de skill kan je je pet nog niet voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Op de server waar ik zit gebruiken we meestal de N (need) en G (greed) systeem. Van te voren even N of G zeggen en als iemand N zegt gewoon niet rollen. Werkt perfect ;)

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Nou het is weer raak op Zenedar server. Ben er nu al 3x vanaf gegooid :( Hoop dat ze het snel in orde gaan maken.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb nu zo'n vaag probleem, Ik kan me chat logs niet meer zien, alles wat daar in hoort te staan, is er niet meer :? ik kan als ik in /all praat nog wel zien wat ik zeg maarja. . . Heeft iemand dit zelfde probleem of iemand die weet hoe ik dit moet fixen ?. Ook kan ik niet onder water kijken. Als ik onder water ben dan zie ik alleen maar blauw. En nog iets, ik krijg continu error’s, ik denk van dingen die die mist ofzo. . Dit is allemaal na de patch gekomen.

Hopelijk kan iemand me helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
dat hoop ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:03:
Ook kan ik niet onder water kijken. Als ik onder water ben dan zie ik alleen maar blauw.
probeer "full screen glow" bij video opties eens uit te zetten

wat betreft missende dingen: zoek op de europese WoW forums eens op "repair tool", dat controleerd of je WoW folder wel compleet is enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx man, dat water probleem is opgelost :) , voor de twee anderen problemen ga ik wow maar even opnieuw instaleren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was ik aan het lvlen met mijn vriend. Er waren 2 irritante spelers van Bodycount (Bladefist).
Elke keer als we een mob aanvallen geeft de ene fear en rent weg en trekt hij alle mobs. Dat betekent wij moeten ook wegrennen. Ik ben lvl 44 warlock. Ik heb ze berichten gestuurd maar geen antwoord.Ik wil met ze duelen maar kan ze niet te pakken krijgen.Ik weet niet wat voor probleemen ze hebben maar ze waren gewoon stom!
En ff een andere onderwerp.
Bij het patch stond er dat Mana drain bij warlocks verhoogd zouden worden. En ik zie geen veranderingen :? Want mana drain is 155 mana en 70 mana per seconde het duurt 5 seconde. En daar heb ik niks aan want stel je voor als je aan het drainen ben als je een Dmg krijgt of wat dan ook wordt het spell interrupt. :? Mischien heb ik het niet goed gelezen maar toch als ik het verkeerd heb, toch heb je niks aan dit spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Na vandaag in 6 uur speeltijd even 180k xp gegrind te hebben, ben ik eindelijk lvl 60. En dat is verdomt irritant als je geen parties kan vinden, omdat alles al in scholo/strat/brs/dm zit.

Weet iemand trouwens hoe het met die axesmith quest zit? Kan je die nu wel of niet doen met een raid party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
KãBuS schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:54:
Gisteren was ik aan het lvlen met mijn vriend. Er waren 2 irritante spelers van Bodycount (Bladefist).
Elke keer als we een mob aanvallen geeft de ene fear en rent weg en trekt hij alle mobs. Dat betekent wij moeten ook wegrennen. Ik ben lvl 44 warlock. Ik heb ze berichten gestuurd maar geen antwoord.Ik wil met ze duelen maar kan ze niet te pakken krijgen.Ik weet niet wat voor probleemen ze hebben maar ze waren gewoon stom!
En ff een andere onderwerp.
Bij het patch stond er dat Mana drain bij warlocks verhoogd zouden worden. En ik zie geen veranderingen :? Want mana drain is 155 mana en 70 mana per seconde het duurt 5 seconde. En daar heb ik niks aan want stel je voor als je aan het drainen ben als je een Dmg krijgt of wat dan ook wordt het spell interrupt. :? Mischien heb ik het niet goed gelezen maar toch als ik het verkeerd heb, toch heb je niks aan dit spell.
ik zit in bodycount :) over wie gaat het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siaon
  • Laatst online: 15-09 13:07
Main character: Sai
Realm: Zeneder

Ik besterf het dus gewoon voor een beetje fatsoenlijk guild, op Zenedar hebben we tot dusver(Wak allemaal al eens heb uitgeprobeerd)

Begin een beetje ziek te worden van al dat geguildhop, moet eens wat vrienden in WoW zien te krijgen(Maar het is zo allemachtig duur, al helemaal voor de student)

Dus GoT-ers, laat me ff een in-game mailtje achter ^^

Ow, en hieronder nog een slechte review van wat guilds :)

REDSTAR
---------------
Ook al een guild volledig met hoofdletters, overigens hebben geen van de hier genoemde hoofdletter-guilds een speciale betekenis achter de letters.

Anyway, deze guild is dus voornamelijk russisch, zitten, zoals gewoonlijk, een paar aardige mensen in, voor de rest zal het gros geen woord van je begrijpen.

Voor de rest, onvriendelijke mensen die nemen wat ze kunnen. Hell, ze begrijpen je gevloek toch niet - haha.

Advies: Zeker niet!

DAWN
----------
Begint al met de naam, das dus niks. Anyway, deze guild is grotendeels chinees en deze verstaan ook geen Engels.

Zitten verder wel een aantal leuke mensen in, maar in de random populatie zitten die ook wel. Deze guild is niks anders dan een random club mensen met een kleinde harde core van hogere levels (Welke van een US server zijn gemigreerd).

Advice: Don't join.

Black Magic
------------------
De invite kwam van een aardig persoon, helaas bevat deze guild vooral lagere levels, heeft voor de rest ook geen toelatingseisen wat de cohesie binnen de guild ook niet echt vergoot, verder niet echt een negatief advies, behalve dan dat dit dus random people guild nummer 3 is.

Advies: Niet echt

Plaguewind
----------------
Goede cohesie toen ik er in zat, aardige mensen, redelijke levels.
(Reden van vertrek: Onenigheid met een oudere guild member :) )

Advies: Een redelijke keuze, wel level requirement en trialship(Wat dus wel weer de cohesie ten goede komt)

Purity of Spirit
--------------------
Dit is dus gewoon een grote wanhoop, de founders van deze guild hebben hem inmiddels verlaten. In plaats van een random sample van de populatie was dit meer een random sample van de wat minderen.

Advies: Hell no!

Anguish
------------
Helaas, tevens door onenigheid vroegtijdig moeten verlaten, dus wellicht partijdig. Zaten een aantal zeer goede lieden in, maar ook een groot aantal, erhm, 'misbaksels'.

De casual player zal zich hier wellicht goed thuis voelen.

Advies: Wellicht een goede keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:42:
Ik heb mijn Night Elf aangemaakt en de account van mijn vriend overgenomen. Tot nu toe vind ik het fantastisch maar heb 1 vraag: Op account management staat dat de acount frozen is, er nog nooit een betaling is gemaakt en dat de laatste keer dat er ingelogt is op 3 maart is gebeurd.
Maar het punt is: ik heb vandaag zeker 3 keer ingelogd en heb zeker 1,5 uur gespeeld. Heeft iemand een idee over hoe dit zou kunnen komen?

Mijn vriend zegt overigens ook dat hij dacht nog tot 12 juni te mogen spelen :? . Iemand?
Sorry maar... schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
yay, net een mailtje van bol.com dat m'n GC is verstuurd, dus voor de mensen die er nog een zoeken: bol.com en hoop dat ze nog hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:21:
yay, net een mailtje van bol.com dat m'n GC is verstuurd, dus voor de mensen die er nog een zoeken: bol.com en hoop dat ze nog hebben ;)
Zeker een 1 april grap? :+

Anyway, ik wacht ook nogsteeds op me GC van gcshop..
Maar heb iemand waarvan ik CC mag gebruiken, dus eigelijk is hetniet zo heel erg...

Iemand al wat nieuws van GCshop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:03:
[...]

Wat een mazzelaar joh :P
Vanavond gaan Sky en ik een poging doen om voor een uurtje of 11 45g bij elkaar te sprokkelen voor zijn mount. Dusse je zult wel wat msgs kunnen verwachten omdat we wat hulp nodig hebben ;)
Ja dat word voor mijn ook nog een hele toer om 40 g bij elkaar te sprokkelen, nou kan ik 2 dingen doen gaan farmen op young welplings voor een draakje en die verkopen op de AH voor 40 g :)

Ja of hopen op een Epic item drop, maar ja dat zal er wel niet inzitten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:31:
[...]

Zeker een 1 april grap? :+

Anyway, ik wacht ook nogsteeds op me GC van gcshop..
Maar heb iemand waarvan ik CC mag gebruiken, dus eigelijk is hetniet zo heel erg...

Iemand al wat nieuws van GCshop? :)
nee sorry, zo flauw ben ik niet.
tenzij bol.com een 1 april grap met me uithaald, maar dit lijkt me ook erg sterk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:34:
[...]

Ja dat word voor mijn ook nog een hele toer om 40 g bij elkaar te sprokkelen, nou kan ik 2 dingen doen gaan farmen op young welplings voor een draakje en die verkopen op de AH voor 40 g :)

Ja of hopen op een Epic item drop, maar ja dat zal er wel niet inzitten. :|
Naja is niet gelukt, maar hij heeft wel zijn mount, wel kleine schuld nu bij 2 mensen.. :P
Maar help hem (broertje) om dat zo snel mogelijk terug te betalen.. wel veel relaxter nu...
wij zijn meestal op pad met Urban (Qlimax) en Dracid en nu met alle 4 een mount zal dat nog relaxter verlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

WOO, gisteren eindelijk mijn recipe gekregen voor Elixer of giant growth.
Na 4.5 uur grinden ofzo. woot wat was ik blij toen ik hem uiteindelijk had zeg.
Wat een heerlijk gevoel geeft dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gister voor de tweede keer een recipe of demonslaying (enchanting) gevonden :P

De eerste keer kon ik hem nog zelf gebruiken (scheelde me zo'n 10g in AH), maar deze keer kan ik er de 10g aan verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
m0nk schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:53:
[...]
Naja is niet gelukt, maar hij heeft wel zijn mount, wel kleine schuld nu bij 2 mensen.. :P
Maar help hem (broertje) om dat zo snel mogelijk terug te betalen.. wel veel relaxter nu...
wij zijn meestal op pad met Urban (Qlimax) en Dracid en nu met alle 4 een mount zal dat nog relaxter verlopen..
He vroege vogel! ;) Gister niet echt van gekomen (RFD) vandaag hopelijk weer.

Heb ook een e-mail gehad van bol.com dat me gamecards zijn verzonden :), gelukkig hoef ik niet meer moeilijk te doen (thanks monk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja,waarom zou ik er voor kiezen om me talents in Seal of Crusader te doen en niet in 2h Wapen specialization ?[Paladin]
had ik al beantwoord. :)

Ook al ga je retribution, als je moet tanken op lvl 55+ heb je toch een schild nodig. In die gevallen worden je 5 talent points in Two-handed Weapon Specialization niet gebruikt. Echter, Seal of the Crusader (of de Judgement daarvan) is zowel bruikbaar met een 1-hander (icm SoR/SoC) en een 2-hander (icm SoR/SoC). Die 5 talent points zijn dus in beide situaties bruikbaar.

Maar uiteindelijk maakt het niet zo uit, je DPS increase van zowel 2-handed spec als ISoCr is minimaal te noemen. Helaas moet je een van de twee kiezen om verder te komen in die tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondanks de grote hoeveelheid frustratie door de onstabiliteit van de servers op dit moment, doen zich ook leuke fenomenen voor:

http://www.vanthuijl.demon.nl/stealthsheep1.jpg
http://www.vanthuijl.demon.nl/stealthsheep2.jpg

kijk eerst even naar de chatlog, als je de SS niet begrijpt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Siaon schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 04:56:
Main character: Sai
Realm: Zeneder

Ik besterf het dus gewoon voor een beetje fatsoenlijk guild, op Zenedar hebben we tot dusver(Wak allemaal al eens heb uitgeprobeerd)

Begin een beetje ziek te worden van al dat geguildhop, moet eens wat vrienden in WoW zien te krijgen(Maar het is zo allemachtig duur, al helemaal voor de student)

Dus GoT-ers, laat me ff een in-game mailtje achter ^^

Ow, en hieronder nog een slechte review van wat guilds :)

REDSTAR
---------------
Ook al een guild volledig met hoofdletters, overigens hebben geen van de hier genoemde hoofdletter-guilds een speciale betekenis achter de letters.

Anyway, deze guild is dus voornamelijk russisch, zitten, zoals gewoonlijk, een paar aardige mensen in, voor de rest zal het gros geen woord van je begrijpen.

Voor de rest, onvriendelijke mensen die nemen wat ze kunnen. Hell, ze begrijpen je gevloek toch niet - haha.

Advies: Zeker niet!

DAWN
----------
Begint al met de naam, das dus niks. Anyway, deze guild is grotendeels chinees en deze verstaan ook geen Engels.

Zitten verder wel een aantal leuke mensen in, maar in de random populatie zitten die ook wel. Deze guild is niks anders dan een random club mensen met een kleinde harde core van hogere levels (Welke van een US server zijn gemigreerd).

Advice: Don't join.

Black Magic
------------------
De invite kwam van een aardig persoon, helaas bevat deze guild vooral lagere levels, heeft voor de rest ook geen toelatingseisen wat de cohesie binnen de guild ook niet echt vergoot, verder niet echt een negatief advies, behalve dan dat dit dus random people guild nummer 3 is.

Advies: Niet echt

Plaguewind
----------------
Goede cohesie toen ik er in zat, aardige mensen, redelijke levels.
(Reden van vertrek: Onenigheid met een oudere guild member :) )

Advies: Een redelijke keuze, wel level requirement en trialship(Wat dus wel weer de cohesie ten goede komt)

Purity of Spirit
--------------------
Dit is dus gewoon een grote wanhoop, de founders van deze guild hebben hem inmiddels verlaten. In plaats van een random sample van de populatie was dit meer een random sample van de wat minderen.

Advies: Hell no!

Anguish
------------
Helaas, tevens door onenigheid vroegtijdig moeten verlaten, dus wellicht partijdig. Zaten een aantal zeer goede lieden in, maar ook een groot aantal, erhm, 'misbaksels'.

De casual player zal zich hier wellicht goed thuis voelen.

Advies: Wellicht een goede keus.
Het lijkt er aardig op dat jij niet helemaal weet hoe het er in een guild aan toe gaat als je bij 2 guilds met ruzie weggaat, en bij 4 andere ook nog de boel verlaat omdat het je niet helemaal bevalt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:19:
ondanks de grote hoeveelheid frustratie door de onstabiliteit van de servers op dit moment, doen zich ook leuke fenomenen voor:

http://www.vanthuijl.demon.nl/stealthsheep1.jpg
http://www.vanthuijl.demon.nl/stealthsheep2.jpg

kijk eerst even naar de chatlog, als je de SS niet begrijpt :)
hmmmm guild oblivion ? welke server ?

Wij hebben namelijk een Guild oblivion op Spinebreaker en kan me die naam niet herinerren...

www.oblivionguild.nl

let trouwens vooral niet op de members dit klopt nie meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Ik ben heel blij met mijn guild, ben 1 van de oprichters, zitten nu ongeveer zo'n 15 active players in tussen lvl 14 en 48, we questen zoveel mogelijk met elkaar (gelijke levels), doen minimaal 3 keer in de week een instance run, en iedereen gunt elkaar items e.d.

En oh ja, mensen uit de UK, Nederland, China, Denemarken etc. :)

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 01-04-2005 09:35 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.