Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:21
WizZie- schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:04:
Ik zit bijna aan mijn examen, en heb geen zin om te zakken... dus geen WoW voor mij. Ik zit wel te tobben om het spel ná mijn examen aan te schaffen.. Maar vooralsnog ben ik erg afgeschrikt door de ongelofelijke prijzen die aan het spel verbonden zitten. Heb 3 jaar Warcraft 3 voor 45 euro kunnen spelen bijv.

Jullie kunnen ws. niet veel zinnigs hierover zeggen? Behalve dan dat het het geld vet waard is...
Wil je dan wel horen dat je als je HL2 of iets dergelijks aanschaft, en het evenveel zou spelen als de gemiddelde WoW speler je het binnen een paar dagen hebt uitgespeeld. Nou heb je daar ook nog wel een multiplayer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Na lange tijd van stilte (sinds Koreaanse beta niet meer gepost), zal ik ook eventjes vertellen hoe WoW mij tot nu toe bevalt.

Ik heb nu een lvl 45 warlock (genaamd Intru) op de bloodscalp server en zit in een guild genaamd Somethings Cooking. Een guild die gestart is met wat real life vrienden, maar langzamerhand hebben meer Nederlanders zich bij ons aangesloten (en 1 Belg). We zijn nog wel een erg kleinschalige guild (rond de 15 members) en willen dit ook wel zo houden. Hierdoor wordt er erg veel geshared zonder gezeur, en de sfeer is altijd goed.

Verder over mijn ‘lockje. Momenteel heb ik mijn talent points in affliction tot aan Dark Pact, de rest zit in destruction (wat ik tot aan Shadowburn zal nemen). Deze build heeft voor mij het voordeel dat ik weinig downtime heb, en fijn kan draintanken icm met mijn succubus. Misschien zal ik op hoger lvl switchen voor een ruin/shadow mastery build, wat zich vooral richt op meer damage doen (gecombineerd met crit. gear).
Op het moment is mijn gear vooral op stamina en intellect gericht. Ik heb unbuffed 185 stamina en 165 intellect, hierdoor is mijn spirit wel wat lager (118).
In mijn gear springt er niet echt veel, het bijzonderste stukje wat ik draag is: Electromagnetic Gigaflux Reactivator, en het beste is denk ik: Robes of the Lich.

Als professions heb ik voor mining en skinning gekozen (alle crafting profs waren al door guildies ingenomen), wat zorgt voor een stabiele inkomst. Op het moment heb ik 135 gold, daarbij moet er wel even aan gedacht worden dat warlocks geen mount hoeven te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/intru/wow/ninja.jpg
Lol met Savory Deviate Delight (als iemand Deviate Fish gekookt moet hebben, kan je ze mij mailen)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/intru/wow/rijtje.jpg
Enige gezelligheid vlak nadat Orgrimmar was geraid (en de server gecrasht)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/intru/wow/tram.jpg
Tijdens de counterraid maar even de tram opgezocht
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/intru/wow/intru.jpg
En een plaatje van hoe ik nu ben. (ben niet helemaal tevreden over de UI die ik nu heb, maar dat komt door de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
WizZie- schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:04:
Ik zit bijna aan mijn examen, en heb geen zin om te zakken... dus geen WoW voor mij. Ik zit wel te tobben om het spel ná mijn examen aan te schaffen.. Maar vooralsnog ben ik erg afgeschrikt door de ongelofelijke prijzen die aan het spel verbonden zitten. Heb 3 jaar Warcraft 3 voor 45 euro kunnen spelen bijv.

Jullie kunnen ws. niet veel zinnigs hierover zeggen? Behalve dan dat het het geld vet waard is...
Wat wil je horen? Dat het het geld waard is is toch alles wat van belang is?
offtopic:
Daarbij: examens zijn simpel :P (vorig jaar redelijk op mn sloffen gehaald, 2 weken vantevoren begonnen met leren. Bij examens kijken ze vooral naar je inzicht en veel minder naar hoe hard je geleerd hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Reactie op laatste plaatje van Intru:

Die helm! Geweldig! Nu alleen nog een mooie metalen stoel en een stel draden naar een transformatorhuisje! Super! :P

Een vraag voor alle priests:

ik lees veel talent builds (http://wowvault.ign.com/View.php?view=Templates.List) en ik lees ook andere fora over diverse classes, maar ik kom er bij priest niet echt achter of de talentbuilds echt werken tegen lvl 60. Je hoort veel dat je dan juist naar holy moet gaan rerollen (voor de instances, groepen) en dat shadow helemaal niet gaat werken in zo'n verband (je doet veel te weinig damage). Is het echt zo erg dat je aan het eind een shadow build hebt gemaakt en dat je dan vervolgens niet meer goed genoeg bent voor healen e.d.?
Ik zou juist wel shadow willen zijn, omdat je dan ook nog eens voor jezelf op kunt komen in PvE en 1 vs. 1 PvP encounters. Kan dit nu wel of niet?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:25:
Reactie op laatste plaatje van Intru:

Die helm! Geweldig! Nu alleen nog een mooie metalen stoel en een stel draden naar een transformatorhuisje! Super! :P

Een vraag voor alle priests:

ik lees veel talent builds (http://wowvault.ign.com/View.php?view=Templates.List) en ik lees ook andere fora over diverse classes, maar ik kom er bij priest niet echt achter of de talentbuilds echt werken tegen lvl 60. Je hoort veel dat je dan juist naar holy moet gaan rerollen (voor de instances, groepen) en dat shadow helemaal niet gaat werken in zo'n verband (je doet veel te weinig damage). Is het echt zo erg dat je aan het eind een shadow build hebt gemaakt en dat je dan vervolgens niet meer goed genoeg bent voor healen e.d.?
Ik zou juist wel shadow willen zijn, omdat je dan ook nog eens voor jezelf op kunt komen in PvE en 1 vs. 1 PvP encounters. Kan dit nu wel of niet?
Shadow Priest (Priests die hun talents overwegend in de Shadow talent tree hebben zitten) zijn erg goed in 1vs1 PvP. Ze missen echter wel healing kracht en de mana efficiency van Priests die hun talents op de Holy tree en de Discipline tree focussen. Nou is het gelukkig zo dat je voor 1 gold je talents opnieuw kunt indelen bij je Priest trainer. Wat veel Priests doen is Shadow gebruiken om tot level 55 ofzo te komen, je zult het verschil tussen jouw healing en die van een Holy specced priest kunnen goedmaken met hoe goed je je priest class beheerst.

Zo rond level 55 starten de echt moeilijke instances, en zal je groep behoefte hebben aan maximale heal-efficiency.. Het is dan dus ook handig om je talents in te delen in de Holy tree. Je kunt ook wel Shadow priest blijven en je richten op PvP (Battlegrounds?), maar persoonlijk vind ik groupen in instances het leukst. Tevens heb je het nodig om de beste equipment te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jee wat rustig, is er voetbal op TV ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op www.purepwnage.com is een nieuwe aflevering uit.

Deel 6 gaat over World of Warcraft. Misschien wel grappig voor de pr0gam0rs hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:03:

Deel 6 gaat over World of Warcraft. Misschien wel grappig voor de pr0gam0rs hier.
Heb em al paar dagen geleden gezien, erg leuk. :) Alleen de paar 1e waren leuker toen het alleen maar over CCG ZH ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:21:
Jee wat rustig, is er voetbal op TV ofzo? :P
nu niet meer:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg stoer :) vooral dat stuk waar hij uitlegt hoe hij een shaman en een rogue pwnd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mooi zojuist lord kazzak gekilled ( demon monster, laatste patch erin gekomen )

na 17 wipes ofzo, hebben we mooi uitgevogeld hoe het moet, en toen ging onze lieve vriend neer :)

http://www.kekkis.com/wow/kazzak/

Ik heb zelf ook nog wel paar ss, moet nog ff upload plek vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog tips voor Kazzak? Ik hoorde dat shadow protection wel handig was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

streafer schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:46:

na 17 wipes ofzo, hebben we mooi uitgevogeld hoe het moet, en toen ging onze lieve vriend neer :)

Wat een irritante UI man je ziet geen zak maar . . .

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hahah te goed. Ook maar paar andere eps downloaden. Dat liedje in het midden ook zeer fout

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phew, heb net The Test of Righteousness (Paladin only) quest gehaald. Heb het solo gedaan als een level 24 paladin. Sommige stukken waren wel erg lastig, Shadowfang Keep was wel het meest moeilijke. Maar gelukkig gehaald. Maar een vraagje, ik kwam voor het eerst The Horde tegen, en de meeste spelers kon ik niet aanvallen (ik kreeg geen zwaartje icon), maar ze vielen mij wel aan... Hoe kan ik hun ook aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

shadowfang keep zit in Silverpine Forest, dat is Horde Controlled, dus kun je niemand uit jezelf aanvallen omdat daar niemand PvP flagged is. Zo gauw ze jouw aanvallen kun je terugslaan.

als je zelf wil kunnen beginnen moet je in Contested (oranje) areas rondlopen, dan zijn Horde namen rood :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
je kan ze pas aanvallen als ze jou hebben aangevallen dit komt omdat je niet in contested gebied zit, dit is om te voorkomen dat lvl 60ers newbies gaan aanvallen die net begonnen zijn.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:10
hoe kan ik mijn lockpick skill improven??? Moet ik gaan zoeken naar kisten ofzo??? Dat duurt toch veelste lang. Ik ben nu 33 met een rogue en ik wil die poison quest afronden maar ik kan die trieste kist niet openen. Hoe kan ik mijn skill lekker snel improven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:21:
Ik speelde voorheen een Nightelf Druid, tot lvl29, daarna ben ik begonnen met mijn mage, Rincewind die nu lvl20 is.
rincewind _/-\o_ :) _/-\o_
hopelijk heb je wel wat meer dan 1 goede spell ;)

Overigens zelf ook ene mage als 2e char. maar vind dat continu zonder mana zitten en moeten wachten vrij iri (mijn war kan dingen van 1 of 2 onder zijn lvl practisch aan de lopende band killen )
Lol sweet
best wel groot vogeltje :)
droptie ie nog wat leuks ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damm dit spel is nu echt onspeelbaar geworden. Ik lag er nu om de 5 minuten uit (vooral in de avond). DIt is zeer vervelend want dan ben je bijvoorbeeld net op het eind van een instance en dan gaat iedereen dood doordat jij eruit lagged :( Met andere games heb ik hier geen last van. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Ik heb adsl hccnet 4mbit en een speedtouch 510 modem.
De oplossing van de opties aanpassen in je netwerkkaart heeft hier ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Muppet schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:01:
[...]

Wat een irritante UI man je ziet geen zak maar . . .
hij is priest enige wat ie hoeft te zien is de healt van de hele raid :P

gisteravond even snel een Troll Mage gerolled als alt, gaat gelukkig wel redelijk rap dmv wat twinking en finance :)

pas lvl 5, had begrepen dat Arcane/fire specced meest gangbare build is voor mages

doel is eigenlijk een DPS canon te maken :P
vandaag nog maar even wat verder inlezen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:20:
damm dit spel is nu echt onspeelbaar geworden. Ik lag er nu om de 5 minuten uit (vooral in de avond). DIt is zeer vervelend want dan ben je bijvoorbeeld net op het eind van een instance en dan gaat iedereen dood doordat jij eruit lagged :( Met andere games heb ik hier geen last van. Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Ik heb adsl hccnet 4mbit en een speedtouch 510 modem.
De oplossing van de opties aanpassen in je netwerkkaart heeft hier ook niet geholpen.
Laatste 2 dagen heeft iedereen in mijn guild last van lags, ook mede partymembers, dus het ligt echt niet aan jouw verbinding.

Je gaat je andere games toch niet vergelijken met WOW ??? 8)7

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 08:21
PacinoAllstars schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:39:
hoe kan ik mijn lockpick skill improven??? Moet ik gaan zoeken naar kisten ofzo??? Dat duurt toch veelste lang. Ik ben nu 33 met een rogue en ik wil die poison quest afronden maar ik kan die trieste kist niet openen. Hoe kan ik mijn skill lekker snel improven...
Voor de patch kon je makkelijk tot 100 uppen in Red Ridge Mountains (Tarren Mill), ik weet niet of dat nu nog zo is, maar je kunt er even gaan kijken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 09:00

nice job maar vind je dat nou echt zo lekker spelen die balkjes overal?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Purechaos schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:04:
[...]

Voor de patch kon je makkelijk tot 100 uppen in Red Ridge Mountains (Tarren Mill), ik weet niet of dat nu nog zo is, maar je kunt er even gaan kijken natuurlijk.
A number of areas in the world now have footlockers in them. These areas are in place for rogues to visit to increase their lockpicking skills. The contents of these footlockers are only token amounts of treasure, but they should allow for a more interesting experience while increasing lockpicking skill. The difficulty of the locks in the area correspond to the level of the zone, so if your lockpicking skill is around 100, you would go to Durnholde Keep in Hillsbrad. But if your skill is 250, you might head to Tyr's Hand in Eastern Plaguelands.

* Hillsbrad Foothills - Durnholde Keep
* Redridge Mountains - Lake Everstill
* Ashenvale Forest - Zoram Strand
* Stonetalon Mountains - Windshear Crag and Associated Mines
* Wetlands - Murloc Camps
* Desolace - Sar'theris Strand
* Badlands - Angor Fortress
* Swamp of Sorrows - Pool of Tears
* Searing Gorge - The Slag Pit
* Tanaris Desert - Lost Rigger Cove
* Azshara - Bay of Storms
* Eastern Plaguelands - Tyr's Hand (elite)

alstu :)

vraagje aan de mages hier, welke proff's hebben jullie?

ik neem herbalism als gathering skill
maar zit te twijfelen tussen Alchemy en Tailoring als prod

Alchemy sluit goed aan op herbalism, maar tailoring lijkt me ook wel leuk
tips ervaringen?

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 31-03-2005 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:22:
[...]

vraagje aan de mages hier, welke proff's hebben jullie?

ik neem herbalism als gathering skill
maar zit te twijfelen tussen Alchemy en Tailoring als prod

Alchemy sluit goed aan op herbalism, maar tailoring lijkt me ook wel leuk
tips ervaringen?
Ik ben begonnen met skinning en mining, om geld bij elkaar te krijgen. Na lvl 20 heb ik mining laten vallen en ben ik begonnen met tailoring. Gaat prima in combinatie met skinning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:31:
[...]

Ik ben begonnen met skinning en mining, om geld bij elkaar te krijgen. Na lvl 20 heb ik mining laten vallen en ben ik begonnen met tailoring. Gaat prima in combinatie met skinning!
mja, me main heeft dus al skinning en leatherworking

maar mischien begin ik inderdaad wel ook met skinning en herbalism voor geld, en dan later een proff nemen, kan dan altijd nog kiezen rond lvl 20/30 fozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, ben een lvl38 NE Hunter (@Stormscale). Ben begonnen met engineering en heb net m'n eerste goggles gemaakt ;) . Maar als ik ze op zet zie ik er nog steeds hetzelfde uit, geen bril ofzo :? Of is dat alleen voor bij Gnomes en Dwarves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdikke, zitten we met Guild even Scholomance te doen, dropt gewoon even het beste Shaman wapen in de game van trash mob nummertje 3.

Hand of Edward the Odd (http://www.thottbot.com/?i=21012)

En ik had niet genoeg puntjes om em te claimen dus m'n Shaman guildy kreeg 'm :(

dan toch nog maar even een Bonechill Hammer (http://www.thottbot.com/?i=18829) van Ras Frostwhisper weggegrist en fijn even met een Icy Chill enchant opgewaardeerd. Dat is pas gemeen, chance on hit voor 90+ frost damage en dan nog een chance on hit om je movement speed met30% en je attack speed met 20% te verlagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:45:
[...]

uuh niet?

waar het vooral lastig groepen vinden is, si voor de hogere isntances

meestal worden die namelijk ook gevormd in de grotere steden, zoals Ogrimmar

maar Uldaman groep vinden is erg butt, evenals een Zul Farrak groep

das mijn ervaring tenminste

SM is heel makkelijk om groepen voor te vinden, zoals gezegd zijn daar zat mensen bij de ingang die groepen zoeken, wel belangrijk is om vooraf loot afspraken te maken, omdat veel mensen inderdaad SM in gaan voor bepaalde items

Mograines Might
Aegis of scarlet commander
Hand of Righteousness
Herods Shoulder
Scarlet leggings
Whitemanes cap
Illusionary rod
Hyptnocit Blade

ook allemaal leuk NPC voer trouwens :)
Er is ook nog kans dat de Staff of Jordans valt in SM 3, dus ga ik deze week nog wel een keer een run doen, maar beter is om in Stranglethorn Vale op Bloodsail Buccaneers te slachten een hogere dropkans. :P

En zowiezo wil een dezer dagen gaan farmen, ik moet nog 50 G zien op te hoesten voor mijn Kodootje. :Y)
Ik ben al LvL 39 sinds gistermiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:34:
[...]

mja, me main heeft dus al skinning en leatherworking

maar mischien begin ik inderdaad wel ook met skinning en herbalism voor geld, en dan later een proff nemen, kan dan altijd nog kiezen rond lvl 20/30 fozo
nog een kleine(waarschijnlijk overbodige) tip, begin ook gelijk met First Aid. Is onmisbaar in sommige situaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:41:
Ik heb een vraag, ben een lvl38 NE Hunter (@Stormscale). Ben begonnen met engineering en heb net m'n eerste goggles gemaakt ;) . Maar als ik ze op zet zie ik er nog steeds hetzelfde uit, geen bril ofzo :? Of is dat alleen voor bij Gnomes en Dwarves.
even in interface opties aanzetten dat je helm zichtbaar moet zijn :)
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:44:
[...]

Er is ook nog kans dat de Staff of Jordans valt in SM 3, dus ga ik deze week nog wel een keer een run doen, maar beter is om in Stranglethorn Vale op Bloodsail Buccaneers te slachten een hogere dropkans. :P

En zowiezo wil een dezer dagen gaan farmen, ik moet nog 50 G zien op te hoesten voor mijn Kodootje. :Y)
SOJ is een random worlddrop dacht ik :) elke mob 2 lvls hoger dan itemlvl kan dat ding droppen

je bent niet verplicht om op lvl 40 een kodo te kopen hoor :) ik had em ook pas op lvl 42 en zonder gold te hoeven lenen :P
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:49:
[...]

nog een kleine(waarschijnlijk overbodige) tip, begin ook gelijk met First Aid. Is onmisbaar in sommige situaties!
ik neem altijd meteen alle secondairy proff's :) maar toch bedankt voor het meedenken

me main heeft nu 300fa en gisteren even de 4 quest vissen weggebracht voor artisan fishing :)
meteen bij die vetn geleveled naar 226 zodat ik geen last heb van de capbug en lekker op mijn gemak fishing naar 300 brengen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 31-03-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Vraagje voor de skinners hier...

Hebben jullie er ook last van dat je heavy leather bijna niet verkocht krijgt op de AH? Voorbeeld:
Gister had ik bijna 1 uur lopen skinnen in duskwood, lvl 30 caveje, met iets van dark runners. Iemand was voor mij om ze allemaal te killen, maar niet te skinnen(ws geen skinprof). Ik had ze allemaal geskinned, zo'n 50, en toen ben ik nog naar stv gegaan.

In ongeveer 1 uur heb ik 70 medium leather en 40 heavy leather geskinned, toen naar de AH.
Die stacks van 10 med. leather verkoop je voor 15sBO, starting @ 8s. Die waren binnen 10 min allemaal weg.
De 40 heavy leather heeft er heel de avond op gestaan, voor 29sBO en start van 22.50s. Die raak ik dus niet kwijt... Er staat zelfs h. leather op van 45s BO, die verkoopt dan helemaal niet..

Iemand tips om toch die dingen te kunnen verkopen?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:52:
Vraagje voor de skinners hier...

Hebben jullie er ook last van dat je heavy leather bijna niet verkocht krijgt op de AH? Voorbeeld:
Gister had ik bijna 1 uur lopen skinnen in duskwood, lvl 30 caveje, met iets van dark runners. Iemand was voor mij om ze allemaal te killen, maar niet te skinnen(ws geen skinprof). Ik had ze allemaal geskinned, zo'n 50, en toen ben ik nog naar stv gegaan.

In ongeveer 1 uur heb ik 70 medium leather en 40 heavy leather geskinned, toen naar de AH.
Die stacks van 10 med. leather verkoop je voor 15sBO, starting @ 8s. Die waren binnen 10 min allemaal weg.
De 40 heavy leather heeft er heel de avond op gestaan, voor 29sBO en start van 22.50s. Die raak ik dus niet kwijt... Er staat zelfs h. leather op van 45s BO, die verkoopt dan helemaal niet..

Iemand tips om toch die dingen te kunnen verkopen?
heb je ook leatherworking? anders moet je ze ff omzetten naar thick leather en anders gewoon in je bank opslaan tot de markt aantrekt

of zoek een leatherworker op en maak een deal met hem als supplier :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 31-03-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Nee, heb naast skinning de mining proffesion. Verdiend ook nog maar matig hoor..

Gister wel me eerste mithril vein gevonden en gemined, hopen dat ik die nog meer tegekom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

potverd... gisteren ongeveer 3 uur bezig geweest met het proberen te looten van een recipe in the barrens.

Het kan van elk beestje vallen.. ik heb het over Elixer of Giant Growth.
Wat ik wel vond is een plan voor leatherworking iets voor enchanting en iets voor enginering dacht ik.

Wel irritant als je eindelijk zo´n scroll icoontje ziet staan en dat het dan niet dat item is,
ik denk dat ik wel 1000 van die witchwigs heb lopen killen. vanavond denk ik nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:44:
Gisteren ook een paar uurtjes zitten farmen voor mijn mount. de SM graveyard is daar erg goed voor. Al die lvl 31-33 (soms elite) undead droppen 2-6 silver + loot en je wordt nooit gestoord.

Alleen als druid heb ik lage dps, dus die zwarte monsters die geesten creeren zijn wat lastig. Daar moet ik vol mana/health aan beginnen, want eer ik klaar ben heeft ie vaak een paar geesten gespawned en een wandering add kan ik dan echt niet gebruiken. Kan wel een hoop tanken natuurlijk in dire bear vorm met 3.5k armor op lvl 40 ;)

toch 6G verdiend gisteren... misschien vanavond weer effe,

Zie ook dat de roll-discussie weer is losgebarsten. Gezeik allemaal om wat je kan gebruiken en wat niet of dat disenchanters voorrang krijgen. Ik heb ook geld nodig. Ik roll gewoon op shields. Kans is nihiel dat het een beter schild is dan de warrior al draagt. Zou wat zijn zeg. Dropt er zo'n 40 silver sword ofzo, zou je er niet op mogen rollen omdat ik het niet nodig heb, terwijl de warrior met een purple zwaard rondloopt en denkt 'kaaachjing! weer 40s'!

Ik roll op alles wat niet bind on pickup is en als je het nodig hebt, dan vraag je er maar om, dan krijg je het direkt. En als het is om te disenchanten, ook prima, maar mag ik dan wel die enchant hebben? Nooit problemen mee gehad.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
FunkyTrip schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:02:
[...]

Gisteren ook een paar uurtjes zitten farmen voor mijn mount. de SM graveyard is daar erg goed voor. Al die lvl 31-33 (soms elite) undead droppen 2-6 silver + loot en je wordt nooit gestoord.

Alleen als druid heb ik lage dps, dus die zwarte monsters die geesten creeren zijn wat lastig. Daar moet ik vol mana/health aan beginnen, want eer ik klaar ben heeft ie vaak een paar geesten gespawned en een wandering add kan ik dan echt niet gebruiken. Kan wel een hoop tanken natuurlijk in dire bear vorm met 3.5k armor op lvl 40 ;)

Zie ook dat de roll-discussie weer is losgebarsten. Gezeik allemaal om wat je kan gebruiken en wat niet of dat disenchanters voorrang krijgen. Ik heb ook geld nodig. Ik roll gewoon op shields. Kans is nihiel dat het een beter schild is dan de warrior al draagt. Zou wat zijn zeg. Dropt er zo'n 40 silver sword ofzo, zou je er niet op mogen rollen omdat ik het niet nodig heb, terwijl de warrior met een purple zwaard rondloopt en denkt 'kaaachjing! weer 40s'!

Ik roll op alles wat niet bind on pickup is en als je het nodig hebt, dan vraag je er maar om, dan krijg je het direkt. En als het is om te disenchanten, ook prima, maar mag ik dan wel die enchant hebben? Nooit problemen mee gehad.
Alsof je van 1 item disenchanten iets kan enchanten... Daar heb je aardig wat meer voor nodig.

Maar goed.. als dat jouw mening is over rollen, het zal best werken in een pickup groep waar niemand een reet om de ander geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een ibook te gaan kopen :
-I-book 12 Inch G4 / 1,2 Ghz
-OS X
-768 MB intern geheugen
-ati 9200

Volgens het doosje van Wow zou het daar op moeten draaien iemand er ook ervaring mee of het lekker loopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:22:
[...]

Alsof je van 1 item disenchanten iets kan enchanten... Daar heb je aardig wat meer voor nodig.

Maar goed.. als dat jouw mening is over rollen, het zal best werken in een pickup groep waar niemand een reet om de ander geeft ;)
Nou ik rol ook op alles, maar spreek dat wel vant te voren af, waneer iemand een instance ingaat voor een specifiek doel ga ik daar natuurlijk niet op rollen, daarnaast als er iets dropt en iemand heeft t nodig krijgt ie t van mij (of ik rol niet). Maar als er niemand een Schild of plate nodig heeft roll ik er gewoon voor en verkoop ik t of geef t aan alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Die ram zal wel voldoende zijn, maar je processor is aan de magere kant, even als de videokaart...

Zelfs met mijn systeem heb ik nog af en toe dikke lag :)
Ironforge = Powerpoint presentatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:02:
[...]

IIk roll nu ook op alles wat los en vast zit in deze Instances want inderdaad de meesten hebben toch betere armor of wapens. Alleen jammer dat de eindbazen BoP items laten vallen, die kan je alleen maar verkopen aan Vendors. Alhoewel vorige week heb nog een blauwe Item geloot die BoE was, leverde op de AH toch nog 6G 50 S op. :) De leukere items vallen denk ik wel weer in RFD, Uldaman en Zul Farrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 20:36

On_E

Housemusic

Ik heb gisteravond samen met een guildie aardig wat gequest in Desolace, moesten op een gegeven moment in Kokar Village een Centaur dood maken, bleken daar wat Alliance elfjes solo te questen.

Voor het eerst Alliance afgeslacht die geen kans hadden.
Wel humor, ook een lvl 42 NE Hunter die net met een mob bezig was gebackstabbed, ik en die guildie verder questen, hadden we m net voltooid, werden wij tijdens vechten met mobs door hem gebackstabbed. :D

Toch best leuk eigenlijk, wij hadden lol, hij zijn wraak...

En lvl 35 geworden.

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 31-03-2005 09:39 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister echt mijn avond niet :(

Eerst doe ik een mis bod op de AH op een item van 10g wat ik echt niet nodig had (wat ik dus ook win).
Vervolgens in badlands beetje horde jennen, en whelpjes doden. Dropt een van die whelpjes een draak pet. Ikke hellemaal blij.
Kijk ik later in mijn bags zit ie er niet in :'(. (weet zeker dat ik wel geloot heb)

Even een bericht naar een GM getyped hopen dat die nog iets kan doen. Maar ik vrees van niet.

Als troost nog maar wat horde genekt (rond mijn lvl ja, en als ze lager waren waren ze meestal met 2 of 3)

wacht met spanning bericht van GM af. hoe lang duurt dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 09:07

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:25:
Ik ben van plan een ibook te gaan kopen :
-I-book 12 Inch G4 / 1,2 Ghz
-OS X
-768 MB intern geheugen
-ati 9200

Volgens het doosje van Wow zou het daar op moeten draaien iemand er ook ervaring mee of het lekker loopt ?
Het zal vast wel draaien. Ik ken zo niet de ratings van Apple. Ik zelf heb een laptop met een P4 2.8 Ghz 512MB intern en ook een ati 9200. Het draait wel op m'n laptop, maar niet echt super lekker. Speel toch liever op m'n AMD64 >:)

Cachen met een laptop hd is gewoon niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De laatste keer dat ik een ticket aanmaakte heb ik hem na 2 dagen maar weer verwijderd :P

Toch best irritant zo'n ding in je scherm de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:32:
Ik heb gisteravond samen met een guildie aardig wat gequest in Desolace, moesten op een gegeven moment in Kokar Village een Centaur dood maken, bleken daar wat Alliance elfjes solo te questen.

Voor het eerst Alliance afgeslacht die geen kans hadden.
Wel humor, ook een lvl 42 NE Hunter die net met een mob bezig was gebackstabbed, ik en die guildie verder questen, hadden we m net voltooid, werden wij tijdens vechten met mobs door hem gebackstabbed. :D

Toch best leuk eigenlijk, wij hadden lol, hij zijn wraak...

En lvl 35 geworden.
hehehe desolace is best leuk wat allies betreft ja :D
vorige keer zat ik te questen daar (die portals banishen), zit op 20% health word ik ineens aangevallen door een lv36 warlock (ik was 38).. ik dus dood

goed, ik weer ressen en zie hem vechten, cold blood+ambush nog een backstab en hij was dood
daarna heb ik em nog een stuk of 8 keer gecorpsecampt voordat ik er genoeg van had.. heerlijk dat als die gast ressed ik er meteen met een ambush+backstab opkom en hij weer naar zn lijk kan lopen..

normaal gesproken laat ik alliance met rust, maar als je iemand aanvalt als die aan 't vechten is vraag je erom :D

<3 desolace voor gevechten met alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Ik had pas een berichtje gestuurd naar een GM omdat ik vast zat in een instance (zelft logout/exit game werkte niet meer)

Had de volgende ochtend een reply erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:57:
[...]

daarna heb ik em nog een stuk of 8 keer gecorpsecampt voordat ik er genoeg van had.. heerlijk dat als die gast ressed ik er meteen met een ambush+backstab opkom en hij weer naar zn lijk kan lopen..
:X |:(

Figuren als jij is de reden dat ik blij ben dat ik op een PvE server speel...

Dat je hem terugpakt, ok.. Maar dat je gelijk moet gaan lamen/griefen... das best sneu.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Het ligt ook wel aan de aard van de melding, mensen die vast zitten krijgen prioriteit (logisch ook)
Maar als je een item kwijt raakt, of zoals ik had, dat je naam veranderd word, daar moest ik 3 dagen op wachten voordat een gm me beantwoordde.

Vergeet ook niet dat veel gasten gm-tickets om practisch niks aanmaken, of dingen blizzard in de schoen willen schuiven wat niet eens hun probleem is

[ Voor 13% gewijzigd door Tpn op 31-03-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:57:
[...]

hehehe desolace is best leuk wat allies betreft ja :D
vorige keer zat ik te questen daar (die portals banishen), zit op 20% health word ik ineens aangevallen door een lv36 warlock (ik was 38).. ik dus dood

goed, ik weer ressen en zie hem vechten, cold blood+ambush nog een backstab en hij was dood

normaal gesproken laat ik alliance met rust, maar als je iemand aanvalt als die aan 't vechten is vraag je erom :D

<3 desolace voor gevechten met alliance
Misschien in de begin post wat richtlijnen neer te zetten voor een MMORPG.. sommige begrijpen er niks van.. 8 x corpse campen.. hoe triest ben jij.. dat je hem een 2de keer killed kan ik nog mee leven.. maar 8x dan ben je echt een lowlife...

Dan weer andere die rollen voor drops die ze zelf niet kunnen gebruiken maar andere in de party wel.. Gelukkig zit ik wel in een gezellige guild waardoor ik dat soort shit niet te vaak tegenkom..

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/partyrules.html <- is al een goed begin voor sommige..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Skeiron schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:17:
[...]

Misschien in de begin post wat richtlijnen neer te zetten voor een MMORPG.. sommige begrijpen er niks van.. 8 x corpse campen.. hoe triest ben jij.. dat je hem een 2de keer killed kan ik nog mee leven.. maar 8x dan ben je echt een lowlife...

Dan weer andere die rollen voor drops die ze zelf niet kunnen gebruiken maar andere in de party wel.. Gelukkig zit ik wel in een gezellige guild waardoor ik dat soort shit niet te vaak tegenkom..

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/partyrules.html <- is al een goed begin voor sommige..
zoals ik al zei laat ik alliance zo goed als altijd met rust, maar als ik hard aan t werk ben lv40 te redden en ik word door een of andere lamer aangevallen wanneer ik met een mob sta te vechten en nog maar 20% health heb verdient hij het om gecorpsecampt te worden, had hij doorgelopen was er niets aan de hand geweest..
met andere woorden: eigen schuld dikke bult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:18
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:53:
[...]

...jochie...?

1. De eerste 4 maanden van de 5 maanden serverproblemen die jij noemt zijn een ongeldig argument in je verhaal, deze waren in de Beta periode, en er uitgehaald voor de officiele release (Het punt waarop er pas geklaagd mag worden over bugs, want er wordt vanaf dat punt betaald). Een beta is er namelijk om bugs op te sporen, niet om lekker gratis toffe spellen te spelen. Dit komt er op neer dat er nog maar ongeveer 1,5 maand een aantal bugs zijn, wat ik acceptabel vind. Hoe meer content (lees: patches) hoe meer kans op bugs. Dat wil zeggen: Na iedere patch is er een kans dat we weer bugs naar voren komen.

2. Jochie...?
Je leest ook helemaal niet goed. Ik herhaal USA RETAIL, die is al bezig sinds November 2004, toen er nog niet eens Euro open beta was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Gisteren had ik ook zo'n leuke situatie.

Ben aan het questen samen met een lvl47 priest (ik lvl46 warrior), komen er 2 horde aan.
Een rogue van lvl57 en een shaman lvl35. Wij lopen stukje verder en komen ze ineens op ons af. Na een kort gevecht hebben we de rogue en shaman doodgekregen. Nou kon deze rogue het niet zo waarderen dat hij door ons gekilled werd en wilde hij wraak.
We waren gewoon verder aan het questen toen ineens die rogue uit stealth opduikt en de priest afmaakt en daarna mij. Nou dan denk je "ach ja, hij heeft z'n wraak". Nou loop je weer terug naar je corpse hakt ie gelijk weer op ons in. En dat dan gelijk weer 4 x. Hij probeerde het zelfs een 5e keer, maar toen kregen we hulp van nog zo'n 5 alliance. Toen hebben we hem weer gekilled en hij kwam niet terug (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:35
http://www.thottbot.com/?i=35846

die dropte gisteren voor mij :D :D op eredar, US servers...

kijk ook eens op www.nedlinux.nl/~bint/wow/thrall/ is wel opendir.. effre de eerste paar bekijken, daarna de allerlaatste, het resultaat ;)

we waren met 120 man vertrokken om thrall te verslaan, we hebben hem op 15% gekregen, wat er toen gebeurde zie je in het laatste screenshot, haha

120 man voor thral, 40 man voor afleiding in UC, 40 man afleiding in die andere hoofdstad (ben naam kwijt)

daarnaast nog 40 man bij de windmaster, zodat " incoming" lvl 60s meteen gekilled werden...

oh ja..

als je denkt: wat heeft ie weinig mana:
Ik had mijn gear aan om puur te regennen:

dwz: veel van de nieuwe DM -gear en spi items... dat is super belangrijk in raids met healing rotations ;)

zal later een screenie posten met max mana ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Bint op 31-03-2005 10:37 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:24:
[...]

zoals ik al zei laat ik alliance zo goed als altijd met rust, maar als ik hard aan t werk ben lv40 te redden en ik word door een of andere lamer aangevallen wanneer ik met een mob sta te vechten en nog maar 20% health heb verdient hij het om gecorpsecampt te worden, had hij doorgelopen was er niets aan de hand geweest..
*zucht* van dit soort redeneringen kun je zo moe worden.

Als iemand je afmaakt met 20% health, Shit happens weet je, dat is nou PVP. Je volgt hem gewoon op een afstandje en daarna pak je hem als hij op 20% zit. Heb jij je wraak en is iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:22:
[...]

Waarom heeft een enchanter meer recht op een item ter waarde van 40s dan iemand die voor zijn mount aan het sparen is? Geeft die enchanter mij dan wel al het silver dat hij krijgt via shared loot?

Waarom heeft een warrior meer recht op een schild dat hij toch niet gaat gebruiken omdat hij al wat beters heeft?

Kijk, als je met vrienden speelt, dan weet je dat die enchanter jou later een gratis +7 enchant geeft en dat die warrior jou later een leuk blauw item geeft dat hij ergens vond. Maar bij pickup groepjes is het toch de bedoeling dat iedereen uiteindelijk met ongeveer even veel spul uit een instance komt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:08:
Het ligt ook wel aan de aard van de melding, mensen die vast zitten krijgen prioriteit (logisch ook)
Maar als je een item kwijt raakt, of zoals ik had, dat je naam veranderd word, daar moest ik 3 dagen op wachten voordat een gm me beantwoordde.

Vergeet ook niet dat veel gasten gm-tickets om practisch niks aanmaken, of dingen blizzard in de schoen willen schuiven wat niet eens hun probleem is
Dank je voor je reactie.. Ik zat wel te twijvelen of ik wel of niet een ticket moest maken voor dit. Maar ik wil dat draakje erg graag en het is erg zuur dat ik hem nu niet heb.

Ik neem aan dat GM de logs kunnen kijken van wat wanneer gedropt en wie de kill had. Ik heb in de gm een mooie timestamp meegegeven van mijn chat log.

Voor de rest wacht ik geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Gisteren wezen questen in met mijn alt lvl 20 NE druid in Ashenvale. Werd ik elke keer aangevallen door een groep van 4 horde lvl 25/30. Totdat ik er genoeg van had. Toen maar ingelogged met mijn lvl 47 pally. Die gasten wisten niet wat ze overkwam, SOC rules!! >:) Zorg er nu gewoon voor dat mijn main gewoon altijd in de buurt is van mijn alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:24:
[...]

Kwestie van eer.

Je pakt hem terug en verdient je eer terug. De eerste keer dat je hem daarna corpse campt ben je die eer weer kwijt.

Na de achtste keer ben je niks anders dan een eerloze loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
snoipoip schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:35:
[...]

*zucht* van dit soort redeneringen kun je zo moe worden.

Als iemand je afmaakt met 20% health, Shit happens weet je, dat is nou PVP. Je volgt hem gewoon op een afstandje en daarna pak je hem als hij op 20% zit. Heb jij je wraak en is iedereen blij.
tja, zo doe jij het misschien, ik dus niet :)
doordat ik hem op deze manier terug heb gepakt laat hij het misschien de volgende keer wel om dezelfde actie bij iemand anders te flikken.
als ik gewoon aan 't pvp-en ben zal je mij dus ook nooit zien corpsecampen (dit was eigenlijk zelfs de eerste keer)
als je iemand afmaakt op een niet eerlijke manier, verwacht dan ook geen eerlijkheid terug, dat is nou ook PVP.
Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:39:
[...]

Kwestie van eer.

Je pakt hem terug en verdient je eer terug. De eerste keer dat je hem daarna corpse campt ben je die eer weer kwijt.

eer? ik ben een rogue, rogues hebben geen eer. (ik moet natuurlijk ook een beetje in m'n rol blijven spelen he ;))

en als je iemand een loser noemt omdat je het met zijn methoden niet eens bent dan ben je wat mij betreft ook gewoon een loser.

[ Voor 29% gewijzigd door bcd87 op 31-03-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aspje schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:58:
Ik had pas een berichtje gestuurd naar een GM omdat ik vast zat in een instance (zelft logout/exit game werkte niet meer)

Had de volgende ochtend een reply erop
Ik had een bug gemeld en kreeg na 2 dagen netjes een mailtje dat het een bekend probleem was en dat ze excuses aanboden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Hear hear.

Ik ben trouwens gisteren met die rock elementals bezig geweest. Nou, ik vond het niks eigenlijk. Die elementals zijn sowieso immune voor al m'n stings. Daarnaast waren er ook nog eens 3 anderen in dat gebied bezig met die klotebeesten. En de hoeveelheid Mithril in de buurt was ook niet om over naar huis te schrijven. Ben toen maar weer fijn lvl 40/41 humanoids gaan killen, die geven IMHO veel betere drops. Ze beginnen nu ook lekker veel mageweave te droppen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
[...]

Kwestie van eer.

Of gewoon een Jochie (8>

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:42:
[...]

tja, zo doe jij het misschien, ik dus niet :)
doordat ik hem op deze manier terug heb gepakt laat hij het misschien de volgende keer wel om dezelfde actie bij iemand anders te flikken.
als ik gewoon aan 't pvp-en ben zal je mij dus ook nooit zien corpsecampen (dit was eigenlijk zelfs de eerste keer)
als je iemand afmaakt op een niet eerlijke manier, verwacht dan ook geen eerlijkheid terug, dat is nou ook PVP.
Ach ja.. als je het na bovenstaande reacties nog niet snapt lijkt het me een nogal hopeloze situatie voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ach, loser of niet, het hoort bij het spel.

Eergisteren ben ik tot 45 minuten toe gecorpsecampt.
door 4 horde´s lvl 48/55 (ik ben 52) werd op een gegeven moment wel een leuk kat en muis spelletje,

precies zover proberen te ressen zodat je je mount kon pakken :) lukte niet echt btw :P
Maak daar eigenlijk niet echt een probleem van, alleen staan die luitjes wel alle 4 op mijn KoS lijstje.

Diegene die op dat lijstje staan zal ik op elke manier mogelijk terug pakken.

Gisteren kwam ik ook zo´n gastje tegen in Gadzetgan (?) iets in de zin daarvan iig.
Beetje lopen zieken, net buiten de poort hem aanvallen. en terug dringen richting de guards.
Wat een lol heb ik daarom gehad :)

Lame of niet, ik pak ze allemaal nog wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
[...]

Kwestie van eer.

Eer is soms ver te zoeken..
lvl 60 hunter die in BB zat te ganken. Toen we hem eindelijk dood hadden, lekker zitten corpse campen. Die vragen er gewoon om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niets mis met iemand die je lafhartig aanvalt een keer of twee te corpse campen, zie het maar als een educatieve ervarving voor die personen. Maar acht keer is wel een beetje overdreven natuurlijk. Afhangend van hoe lame iemand was corpse camp ik ze soms, maar over het algemeen heb ik er het geduld niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
tja, zo doe jij het misschien, ik dus niet
Als ik em terugpak met 20% health is dat ook niet eerlijk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:47:
[...]

Ach ja.. als je het na bovenstaande reacties nog niet snapt lijkt het me een nogal hopeloze situatie voor je..
wat moet ik er aan snappen dan?
't is gewoon een mening die ik niet deel met jullie, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kunnen we die lame/niet lame discussie maar gewoon laten voor wat het is? We worden het er toch niet over eens, en aangezien we toch op compleet andere servers zitten hebben we d'ook geen last van mekaar.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
snoipoip schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:32:
Gisteren had ik ook zo'n leuke situatie.

Ben aan het questen samen met een lvl47 priest (ik lvl46 warrior), komen er 2 horde aan.
Een rogue van lvl57 en een shaman lvl35. Wij lopen stukje verder en komen ze ineens op ons af. Na een kort gevecht hebben we de rogue en shaman doodgekregen. Nou kon deze rogue het niet zo waarderen dat hij door ons gekilled werd en wilde hij wraak.
We waren gewoon verder aan het questen toen ineens die rogue uit stealth opduikt en de priest afmaakt en daarna mij. Nou dan denk je "ach ja, hij heeft z'n wraak". Nou loop je weer terug naar je corpse hakt ie gelijk weer op ons in. En dat dan gelijk weer 4 x. Hij probeerde het zelfs een 5e keer, maar toen kregen we hulp van nog zo'n 5 alliance. Toen hebben we hem weer gekilled en hij kwam niet terug (gelukkig).
Gister was ik bezig in SV om de Fuel Regulator Blueprints te pakken. Er staan daar nogal wat Solid Chests heb ik gemerkt. Ik vecht mn weg door wat van die Venture Co figuren, kist is vrij. Staat er ineens een Rogue 3 levels onder mij achter me te backstabben. 2x Fear wat niet echt veel hielp. Mn Voidwalker er achteraan (lvl40 Warlock ben ik). Had ie me uiteindelijk toch dood, hij nog op 10% health en nog 2 DOT's op zich. Wil ie die kist open maken ! Dacht het niet dus ik reincarnate met mn Soulstone. Nog een keer 2 DOT's op hem en 2 shadowbolts. Hij rent weg, hij had de kist nog niet open gekregen. Springt het water in en sterft door de DOT's :D

En ik haal de goed gevulde kist mooi leeg :P Zaten uiteindelijk 9 items in varierend van Kingsblood tot een groen zwaard. Kheb 'm daarna daar niet meer gezien...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:55:
[...]

En ik haal de goed gevulde kist mooi leeg :P Zaten uiteindelijk 9 items in varierend van Kingsblood tot een groen zwaard. Kheb 'm daarna daar niet meer gezien...
haha dat zijn de leuke dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Ik heb gister met m'n guild even Blackfathom deeps gedaan. Alles ging goed, alleen de laatste baas (kom zo even niet op de naam, zo'n 3 hoofdig beest, lvl 28 Elite) ging niet echt lekker. 2 keer gewiped :S. Wat is dat beest sterk. Ik ben nu lvl 25 met 2100 armor en nog dik 120 damage per slag doen, en nog snel ook. De rogue in de groep kreeg meteen een paar crits van 300 voor de kiezen. (was ook meteen dood :P.)

Vanaaf nog maar een keer proberen. Met nieuwe items :P. Moet toch nog die corrupted brains doen en de twilight pendands.

Ow, en wat zijn blauwe items duur op de auction. Ik had met m'n rogue smal glimmering shards nodig, deze kun je disechanten uit blauwe items van lvl 1 - 20. Nu had ik net met m'n pala deathmines gedaan, en daar droppen nogal wat items. Dus ben ik maar met m'n NE rogue er door gesolod. kreeg het toch even lastig tegen vancleef, moest toch even Evasion gebruiken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
CaDje schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:00:
Ik heb gister met m'n guild even Blackfathom deeps gedaan. Alles ging goed, alleen de laatste baas (kom zo even niet op de naam, zo'n 3 hoofdig beest, lvl 28 Elite) ging niet echt lekker. 2 keer gewiped :S. Wat is dat beest sterk. Ik ben nu lvl 25 met 2100 armor en nog dik 120 damage per slag doen, en nog snel ook. De rogue in de groep kreeg meteen een paar crits van 300 voor de kiezen. (was ook meteen dood :P.)

Vanaaf nog maar een keer proberen. Met nieuwe items :P. Moet toch nog die corrupted brains doen en de twilight pendands.

Ow, en wat zijn blauwe items duur op de auction. Ik had met m'n rogue smal glimmering shards nodig, deze kun je disechanten uit blauwe items van lvl 1 - 20. Nu had ik net met m'n pala deathmines gedaan, en daar droppen nogal wat items. Dus ben ik maar met m'n NE rogue er door gesolod. kreeg het toch even lastig tegen vancleef, moest toch even Evasion gebruiken :p.
ben je in BFD ook nog in 't water geweest?
hier zitten namelijk 2 bazen.. eentje dropt een item die een quest begint waarvoor je uit 2 of 3 blauwe items kan kiezen, en dan zit er nog eentje onder de tempel (waar de 2 laatste bazen zitten) die een blauwe cloak of dagger dropt.. veel mensen vergeten altijd 't water in te gaan wat dus erg zonde is omdat je zomaar 2 blauwe items misloopt :P
btw: je kan t best pas t water in gaan wanneer je al die groepjes gecleared hebt, anders stap je uit t water en wordt je ineens gegankt door 20 elites ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:48:
Er is niets mis met iemand die je lafhartig aanvalt een keer of twee te corpse campen, zie het maar als een educatieve ervarving voor die personen. Maar acht keer is wel een beetje overdreven natuurlijk. Afhangent van hoe lame iemand was corpse camp ik ze soms, maar over het algemeen heb ik er het geduld niet voor.
Ik was gisteren ook 3 x aangevallen door 2 dezelfde Alliances, toen ik Raptors aan het slayen was in de Arathi Highlands. Maar ik laat mij niet uit mijn ritme halen als ik aan het questen ben. :) Alleen het is misschien irritant om steeds terug te lopen naar je body.

Later op de avond heb ik in Stranglethorn Vale met 1 guild member revanche genomen op een Lowlander en zijn Aliance maat je >:) , dus op die manier kun je het ook spelen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:05:
[...]

ben je in BFD ook nog in 't water geweest?
hier zitten namelijk 2 bazen.. eentje dropt een item die een quest begint waarvoor je uit 2 of 3 blauwe items kan kiezen, en dan zit er nog eentje onder de tempel (waar de 2 laatste bazen zitten) die een blauwe cloak of dagger dropt.. veel mensen vergeten altijd 't water in te gaan wat dus erg zonde is omdat je zomaar 2 blauwe items misloopt :P
btw: je kan t best pas t water in gaan wanneer je al die groepjes gecleared hebt, anders stap je uit t water en wordt je ineens gegankt door 20 elites ;)
welk water bedoel je? bij die grote schildpad of bij die twilight mobs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
CaDje schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:11:
[...]

welk water bedoel je? bij die grote schildpad of bij die twilight mobs?
het water wat bij de laatste 'hal' zit voordat je die tempel ingaat zeg maar, waar idd die twilight mobs zijn als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
In BFD is het hele begin toch water? Zo'n beetje de helft van BFD speelt zich af onder water, inclusief een aantal van de quests (voor horde iig, maar ook een pickup in de instance).

Bij die eerste kamer (met die schildpadden in het midden) gewoon helemaal rondzwemmen. Er zitten (zoals je op de map ook kunt zien) tig kamers omheen.

In de laatste kamer bij de warlocks enzo zit ook nog een quest finish onder water, die weer een boss spawnt.

Veel onder water dus :) Neem een warlock mee is het advies voor underwater breathing.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Crowmeister schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:09:
Hahah te goed. Ook maar paar andere eps downloaden. Dat liedje in het midden ook zeer fout
Je kan dat liedje ook los downen :D
World of Warcraft is a Feeling
Stockades, gnomer, SM
Won't you join me, on an instance farming run
Let me hit the vendor, free up some bag space
Once I repair, I'll be good to go
8)7

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Nou gister weer scarlet monestary gedaan met het groepje waar ik alle eerdere instances ook mee gedaan heb.

We waren maar met zijn 4en, dus we hebben alleen de library "even" gedaan....

het ging vele malen beter dan eergister met zijn 5en....

Het looten/dobbellen ging prima, voordat we die 2de baas gingen afslachten vroeg de druid die bij ons was of hij de staff mocht hebben als die gedropt werd....

dus we hebben even afspraak gemaakt, staff voor de druid, robe voor de warlock, schild voor mij en axe voor de andere warrior....

maar helaas dropte alleen de staff en de robe :( dus de warriors gingen met niks naar huis......

vanavond gaan we de andere kant doen van SM (das volgens mij SM1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:21:
Nou gister weer scarlet monestary gedaan met het groepje waar ik alle eerdere instances ook mee gedaan heb.

We waren maar met zijn 4en, dus we hebben alleen de library "even" gedaan....

het ging vele malen beter dan eergister met zijn 5en....

Het looten/dobbellen ging prima, voordat we die 2de baas gingen afslachten vroeg de druid die bij ons was of hij de staff mocht hebben als die gedropt werd....

dus we hebben even afspraak gemaakt, staff voor de druid, robe voor de warlock, schild voor mij en axe voor de andere warrior....

maar helaas dropte alleen de staff en de robe :( dus de warriors gingen met niks naar huis......

vanavond gaan we de andere kant doen van SM (das volgens mij SM1)
SM1 = Graveyard

is niet echt de moeite waard, tenzij je hem soloed voor het geld :)

beter doe je armory en Cathedral achter elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Laatst online: 02-03-2024
Lol OMG wat een fout liedje.. >:) who needs a social life.. :+

[ Voor 6% gewijzigd door MasterMike op 31-03-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
Bintje schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:34:
http://www.thottbot.com/?i=35846
die dropte gisteren voor mij :D :D op eredar, US servers...
Damn die MOET hebben op lvl 60 :).

Over dat corpsecampen, laatst was zo'n dwarf hunter(lvl 45) aan het irriteren door op afstand op een bult op mij en 2 andere guildmates te schieten terwijl wij tussen een hele zooi alliances zaten, hun deden verder niks maar uiteindelijk wel doodgegaan door hem en nog een andere. Later toen we aan het questen waren kwam'ie in z'n eentje langslopen >:). Dus toen hebben me broertje en ik 'm afgemaakt (2 x lvl 40 wij) later toen die spawnde nog een keer afgemaakt, we waren met een andere daar rond die plek aan het praten anders was dat nieteens gebeurt. Dit is de eerste keer dat ik dat deed omdat 'ie zo mietje aan het doen was en me mateloos irriteerde maar toen ben ik ook gewoon weggegaan, 8 x is overkill en triest. Zowiezo laat ik alliance over het algemeen gewoon met rust, bij uitzondering dan als de instance servers bij sm weer eens down waren en me verveelde :p, van die skirmishes daar waren altijd wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:42:
eer? ik ben een rogue, rogues hebben geen eer. (ik moet natuurlijk ook een beetje in m'n rol blijven spelen he ;))

en als je iemand een loser noemt omdat je het met zijn methoden niet eens bent dan ben je wat mij betreft ook gewoon een loser.
Hhm ik ben ook een Rogue dus ik heb ook geen eer?? Vind het een beetje naschoppen wat je doet. Moet zeggen dat er ENORM veel skill voor nodig is om iemand die net spawned (ah 30% health of zo) meteen weer te killen.

Jij bent echt goed dan moet ik zeggen dat het je wel 8 keer !!! gelukt is. Bedoel 2 keer is al knap.

En iedereen die loopt te blazen "HET IS OORLOG" heb ik maar 1 antwoord op!! Verdiep je eens in de geschiedenis van WoW!!!!

Ik wil ook best pvp-en en vind het ook erg spannend om rond te lopen in contested gebieden enzo. Maar iemand die voor mij grijs is vind ik het niet waard om te killen. Moet wel een uitdaging blijven, als de kans 0,0 is dat hij mij afmaakt is er geen lol aan.

De mensen die dit doen zijn denk ik dezelfde mensen die het leuk vinden om te winnen met een aim-bot :D

edit:
Zie net dat de discussie al was gesloten maar moet eens leren refreshen voordat ik reply :D

[ Voor 6% gewijzigd door Muppet op 31-03-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Op de US servers was het ook al weer raak gisteren, AH search/buy duurde +/- 3 minuten (Doomhammer server btw), maarja.. wat doe je dan.. dan vlieg je naar tanaris en check je daar... same issue darn.

Blizzard heeft een eigenaardig trekje om meer problemen te veroorzaken na een patch dan ze te oplossen (en dat al vanaf december :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Muppet schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:30:
[...]

Hhm ik ben ook een Rogue dus ik heb ook geen eer?? Vind het een beetje naschoppen wat je doet. Moet zeggen dat er ENORM veel skill voor nodig is om iemand die net spawned (ah 30% health of zo) meteen weer te killen.

Jij bent echt goed dan moet ik zeggen dat het je wel 8 keer !!! gelukt is. Bedoel 2 keer is al knap.

En iedereen die loopt te blazen "HET IS OORLOG" heb ik maar 1 antwoord op!! Verdiep je eens in de geschiedenis van WoW!!!!

Ik wil ook best pvp-en en vind het ook erg spannend om rond te lopen in contested gebieden enzo. Maar iemand die voor mij grijs is vind ik het niet waard om te killen. Moet wel een uitdaging blijven, als de kans 0,0 is dat hij mij afmaakt is er geen lol aan.

De mensen die dit doen zijn denk ik dezelfde mensen die het leuk vinden om te winnen met een aim-bot :D

edit:
Zie net dat de discussie al was gesloten maar moet eens leren refreshen voordat ik reply :D
hoor je mij ergens zeggen dat er skill voor nodig is? :)
als je een beetje door had gelezen zag je mij ook zeggen dat het oneerlijk is om op die manier te killen
pvp moet voor mij ook een uitdaging zijn (tenzij het iemand op mn KOS list is), maar af en toe moet je iemand een lesje leren.

edit: en nee, een rogue heeft geen eer. tenzij jij iemand z'n zakken rollen of vanuit stealth een ambush doen eervol vind. rogues zijn sneaky bastards, geen eervolle vechters.

[ Voor 7% gewijzigd door bcd87 op 31-03-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Hehe, gisteren nog even SM gerusht om een paar guild membs die items te laten looten,

Ik lvl 52 pala guildie lvl 53 pala lvl 40 druid lvl 41 hunter lvl 33 roque
Was echt dikke fun, stuk of 6 mannetjes tegelijk pakken en door rushen.
Leuke was nog wel van die kleine jeuk actie´s, zoals de heenweg, lvl 53 pala loopt voorop met de lvl 33 roque die hem followed. (zijn irl maatjes) dus die lvl 53 pala lekker onder water, net zolang breath op was. roque zo op ventrilo "eh jong wtf doe je" hoor je die pala, "joh kijken hoe lang het duurt voor jouw kleine longetjes volgezogen zijn met water".
daarna wel gewoon ressen, en weer verder met de tocht naar SM (dit soort actie´s zijn tof :D)

Later na het killen van herod iedereen naar buiten (ik ging als eerste) en dan snel die deuren even sluiten.

Geweldig die smacktalk op ventrilo dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:23:
[...]

SM1 = Graveyard

dus er zijn er 5???

binnen zie ik 2 van die blauwe portals en nog 2 deuren en buiten is die graveyard toch???

nah maakt niet uit, we gaan in ieder geval die ene doen met die 2bosses waarvan de 2de boss de eerste ressurect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:23:
[...]

SM1 = Graveyard

SM1 is wel de moeite waard, Illusionary Rod moet ik hebben daar...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 09:06
Ik heb nu 1 dag en 22 uur spelen met mijn main character er op zitten, en ik moet zeggen; zelfs ik vind het verslavend. Al moet ik wel zeggen dat van sommige zaken die hier voorbij komen ik niet al te veel van snap, maar ik ben dan ook pas een lvl 19 hunter (dwarf), en dat in combinatie met het feit dat dit mijn eerste MMORPG is, en de laatste Warcraft die ik gespeeld heb Warcraft 1 is, verklaard een hoop ;)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:40:
[...]

dus er zijn er 5???

binnen zie ik 2 van die blauwe portals en nog 2 deuren en buiten is die graveyard toch???

nah maakt niet uit, we gaan in ieder geval die ene doen met die 2bosses waarvan de 2de boss de eerste ressurect :)
nee er zijn er 4 :)
SM1=graveyard
SM2=library (houndmaster en die andere dude)
SM3=armory (herod)
SM4=cathedral (die 2 bosses waarvan die ene die ander rest, en die undead in dat verborgen kamertje)

zo zit t geloof ik (ik weet t ook niet zeker :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
On_E schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:43:
[...]
SM1 is wel de moeite waard, Illusionary Rod moet ik hebben daar...!!
Die krijg je bij SM2, Arcanist Doan.
Tpn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:39:
gisteren nog even SM gerusht om een paar guild membs die items te laten looten ...
dus die lvl 53 pala lekker onder water, net zolang breath op was. roque zo op ventrilo "eh jong wtf doe je" hoor je die pala, "joh kijken hoe lang het duurt voor jouw kleine longetjes volgezogen zijn met water".
Water bij sm? Ik ken alleen de fonteinen bij sm4 ... (waar je dus niet in kan duiken ;))

[ Voor 60% gewijzigd door QlimaX op 31-03-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

QlimaX schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:45:
[...]

Die krijg je bij SM2, Arcanist Doan.
Mijn fout, SM2 is de Library inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Er zit een fonteintje in het midden das het enige wat ik me kan bedenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:44:
[...]

SM1=graveyard
SM3=armory (herod)
SM4=cathedral (die 2 bosses waarvan die ene die ander rest, en die undead in dat verborgen kamertje)

correct :)

wat er in gy dropt weet ik niet, behavel veel silver :)
SM2 Library: een of andere robe, hypnotic blade, Illusionary rod en een of andere blauwe orb
SM3 Armory: Herods shoulders
SM4 Catherdral: Whitemanes chappeau, Mograines might, Aegis of Scarlet commander, Hand of righteoussnes, een of ander blauwe necklace

en natuurlijk de scarlet set items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
kEv4h schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:44:
[...]

SM1=graveyard
SM3=armory (herod)

lol, ok, dan word het dus SM4 vanavond ;) en als we tijd over hebben SM3 er ook nog bij ;)
zou dat lukken met 4 man?

een lvl36 druid, lvl40 warrior, lvl41 warrior en lvl39 warlock aangezien het niet zeker is of de 5de wel mee gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ben net level 40 geworden. En ik stond meteen voor de keus of ik Armorsmith, Weaponsmith of doorsparen voor mijn mount. Ik had toch maar 40G, dus ben maar een Weaponsmith geworden.

En ik schaam me dood dat ik nog nooit in de Scarlet Monastery geweest ben. Moet de quests ervoor maar eens opzoeken. Heb er eentje en die heeft wel leuke rewards :9 (Dat is die ene uit desolace)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ik kan je aanraden om dan eerst Zul´Farrak te doen voordat je de instance in desolace wil doen.
Of je moet het hebben over een normale quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tpn schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:03:
ik kan je aanraden om dan eerst Zul´Farrak te doen voordat je de instance in desolace wil doen.
Of je moet het hebben over een normale quest
Hij heeft een SM quest uit Desolace, geen Maraudon quest :P

Maar goed, zowel Zul'Farrak als Maraudon zijn niet voor een lvl 40, tenzij je als toeschouwer mee wilt lopen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2005 12:08 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.