Yup, hij groeit een beetje naarmate hij 'ouder' wordt. Scheelt niet echt veel, maar je ziet 't wel duidelijk als je naast een low level staat. Vrij duidelijk wiens kat gaat winnen

Anoniem: 27963 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:49:
Daarbij komt dit: De Nightsaber Stalker moet je temmen voor de hunterquest @ lvl10. Ik vond het dan ook leuk om juist met deze de hele van de game te gaan spelen en ik denk dat meer elfjes dat idee hadden. Komt een beetje slecht uit dus.
Ja, jammer. Ik heb in de beta na die quest, omdat je die kat toch kwijtraakt, een elder nightsabre getemd omdat die al op level 8 zat, i.p.v. die kat die je eerst moet temmen, die gaat maar tot level 7 of 8 ofzo.
Verschil tussen 1.3 en 1.4 is niet merkbaar hoor, maar ik heb in retail die moonstalker ook genomen omdat 'ie duidelijk zwart / wit is, nightsabres zijn wat meer bruinig. Je kunt trouwens ook gewoon een Moonstalker Matriarch (
http://thottbot.com/?n=5920) temmen, die hebben ook een 1.3 attack speed, en zijn level 19. Had je een hoop tijd gescheeld

Die zijn instant, afzonderlijk van je normale attacks. Claw gebruik ik eigenlijk nooit trouwens, hoogstens in PvP, in PvE raakt 'ie te snel door z'n focus heen. In PvE heb ik altijd alleen Bite + Growl aanstaan.
[
Voor 28% gewijzigd door
Hydra op 30-03-2005 15:00
]