Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Die heeft die groene gloed nu juist van zichtzelf :P

Hij heeft er superior striking op (+5 1-handed) en das blauwe gloed waar je dus niks van ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:48

The Legend

*Plop*

QlimaX schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:58:
Ik heb vanaf die lvl bijna alleen maar SM gedaan tot lvl 40 :p maakt niet uit welke, maar vooral Cathedral (SM4) vond ik altijd wel leuk om te doen.
Dat wil ik dus ook, maar vind geen party.. meeste guild members zijn dat lvl al voorbij ;(

En die frickin Meetingstones werken voor geen meter.

[ Voor 8% gewijzigd door The Legend op 30-03-2005 13:09 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 09:57
Dacht ik dat de EU forums volgespammed zijn, blijkt het op de US forums nog veel erger te zijn :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Is het mogelijk om Stealth aan een key te binden? Ik vind het erg irritant om telkens met de muis naar die button toe te moeten gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Kaap schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:53:
[...]

Gaat paar dagen duren eer ze de backups overal teruggezet hebben. Dat is al bekend. Als jij dus enkele dagen je char niet kan spelen, betaal je dus voor nop. En daar mag je dus zeker compensatie voor verwachten, claimen niet, maar als Blizzard zijn reputatie hoog wil houden, die overigens al bagger is op dit moment, dan kunnen ze beter paar dagen free playtime geven.

In DAOC klaagden we ook wat op Mythic en toen ik stopte voor WoW dacht ik dat alles beter zou worden. Valt vies tegen, want WoW heeft echt serieuze problemen. Gisteren nog wel effe Uldaman kunnen doen, maar de 2de run crashte die brakke instance server weer.
Jij zal t allemaal wel weten. Als je een bugvrije game wil spelen zoek dan geen MMORPG's op, omdat deze zo immens groot zijn, en ze nooit op 100% gebruik getest kunnen worden, zul je altijd te maken krijgen met bugs, vooral in de beginmaanden. Heb je hier geen begrip voor, dan ben je het verkeerde genre aan het spelen.

WoW is Blizzard's eerste MMORPG, ik vind het allemaal prima geregeld. Uiteraard zijn er dagen waarop ik een keer niet heb kunnen inloggen/mijn char vastzat in n gecrashte instance, maar toen heb ik veel plezier gehad met het opnieuw aanmaken van een character.
Purechaos schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:10:
Dacht ik dat de EU forums volgespammed zijn, blijkt het op de US forums nog veel erger te zijn :\
Die forums zijn inderdaad echt ernstig! Allemaal spammers die hun probleem zo gigantisch opblazen/beweren dat ze het allemaal beter weten en dat het bij "die en die" game allemaal beter was. Ga aub wat anders spelen als je niets anders kan dan zeuren over het eerste beste probleem. Het is maar een spelletje.
The Legend schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:09:
[...]

Dat wil ik dus ook, maar vind geen party.. meeste guild members zijn dat lvl al voorbij ;(

Welk lvl/class ben je?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 30-03-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:09:
[...]

Die heeft die groene gloed nu juist van zichtzelf :P

Hij heeft er superior striking op (+5 1-handed) en das blauwe gloed waar je dus niks van ziet.
dat bedoel ik dus ook ja, dat die er van zichzelf op zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
QuarK schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:11:
Is het mogelijk om Stealth aan een key te binden? Ik vind het erg irritant om telkens met de muis naar die button toe te moeten gaan..
ehh.. P voor spellbook, zoek stealth op en flikker em op je hotbar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-12-2024
The Legend schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:09:
[...]
Een goeie (meestal) vaste party is eigenlijk wel luxe ja, maar tijdens spitsuren (16.00 - 22.00) zijn er (iig op bloodscalp) zat mensen bij de portals van SM (niet de meetingstones).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Mojo schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:48:
Ik zit trouwens op Stormrage, meer mensen daar?
Yeah ik zit ook op Stormrage, lvl42 rogue genaamd Bossk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

SMulTiE schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:26:
[...]

Ik snap het nut er ook niet van, maar je kunt je geld wel degelijk in de bank zetten. Misschien handig voor mensen die anders de hele dag in de AH hun geld erdoorheenjassen.
Nu vraag ik me nog steeds af hoe je je geld dan op de bank zet... Kan het zo 123 niet vinden in de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:30:
[...]

Een goeie (meestal) vaste party is eigenlijk wel luxe ja, maar tijdens spitsuren (16.00 - 22.00) zijn er (iig op bloodscalp) zat mensen bij de portals van SM (niet de meetingstones).
Dat vaste is heel relaxed, iedereen weet precies wat ie moet doen, en er is geen gezeur..
Zo'n SM4 run is dan ook zo klaar eigenlijk :P levert veel XP en geld op..
Maar zoals QlimaX al zegt, tijdens de spitsuren staat het soms helemaal vol met mensen die een groep zoeken..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-04 11:48
Volgens mij is het niet mogelijk om je geld op de bank te zetten. Laatste was er een topic over op de WoW fora, dat dit een goede toevoeging zou zijn, en dat is het inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 84216 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:30:
[...]

Nu vraag ik me nog steeds af hoe je je geld dan op de bank zet... Kan het zo 123 niet vinden in de manual.
uuh niet?

waar het vooral lastig groepen vinden is, si voor de hogere isntances

meestal worden die namelijk ook gevormd in de grotere steden, zoals Ogrimmar

maar Uldaman groep vinden is erg butt, evenals een Zul Farrak groep

das mijn ervaring tenminste

SM is heel makkelijk om groepen voor te vinden, zoals gezegd zijn daar zat mensen bij de ingang die groepen zoeken, wel belangrijk is om vooraf loot afspraken te maken, omdat veel mensen inderdaad SM in gaan voor bepaalde items

Mograines Might
Aegis of scarlet commander
Hand of Righteousness
Herods Shoulder
Scarlet leggings
Whitemanes cap
Illusionary rod
Hyptnocit Blade

ook allemaal leuk NPC voer trouwens :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:27:
[...]

hhhmmm vreemd, heb een gun met 19,5 dps en explosive shot (quest reward die +5dps doen) en schiet nooit raak, zelfs niet 4lvl's lager, ach boeie als er maar 1 ventje naar me toe komt ipv 6 ;)
Vast je eerste gun of niet :+ (zie gun skill maar eens in je skill venster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:13:
[...]

Jij zal t allemaal wel weten. Als je een bugvrije game wil spelen zoek dan geen MMORPG's op, omdat deze zo immens groot zijn, en ze nooit op 100% gebruik getest kunnen worden, zul je altijd te maken krijgen met bugs, vooral in de beginmaanden. Heb je hier geen begrip voor, dan ben je het verkeerde genre aan het spelen.

WoW is Blizzard's eerste MMORPG, ik vind het allemaal prima geregeld. Uiteraard zijn er dagen waarop ik een keer niet heb kunnen inloggen/mijn char vastzat in n gecrashte instance, maar toen heb ik veel plezier gehad met het opnieuw aanmaken van een character.
Ik weet het in zoverre dat ik ook al USA heb gespeeld. Dus November tm Februari. Daarna ben ik Euro gaan spelen en zitten we nu eind Maart. Tuurlijk weet ik dat er bugs zijn, alleen zou je verwachten dat ze na 5 maanden WoW dan toch in ieder geval de server problemen eens opgelost zouden kunnen hebben. Er wordt wekelijks maintenance uitgevoerd, ze brengen patches uit, maar die serverproblemen zijn nog steeds niet opgelost.

Ik heb daar begrip voor, ik heb ook NWN, DAOC USA en DAOC Euro gespeelt, maar na 5 maanden serverproblemen denk ik dat ik toch wel een beetje mag klagen.

Maar goed jochie, als jij het acceptabel vindt om maandenlang serverproblemen te hebben, dan heb ik niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
johnnyv.nl schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:46:
[...]

Vast je eerste gun of niet :+ (zie gun skill maar eens in je skill venster)
ff verder lezen m8 :) heb me gunskill op 194/200 en niet me eerste gun, maar het is altijd miss of deflect, ik zie die verrotte kogel (steentje) ook de verkeerde kant op vliegen :+

ik zal eens die accurate slugs kopen, kosten toch geen drol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
waar kan ik zien wat in sm dropt? en zeg aub niet alleen www.thottbot.com want die site zit vet kut inelkaar ik vind er geen reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:49:
[...]

Ik weet het in zoverre dat ik ook al USA heb gespeeld. Dus November tm Februari. Daarna ben ik Euro gaan spelen en zitten we nu eind Maart. Tuurlijk weet ik dat er bugs zijn, alleen zou je verwachten dat ze na 5 maanden WoW dan toch in ieder geval de server problemen eens opgelost zouden kunnen hebben. Er wordt wekelijks maintenance uitgevoerd, ze brengen patches uit, maar die serverproblemen zijn nog steeds niet opgelost.

Ik heb daar begrip voor, ik heb ook NWN, DAOC USA en DAOC Euro gespeelt, maar na 5 maanden serverproblemen denk ik dat ik toch wel een beetje mag klagen.

Maar goed jochie, als jij het acceptabel vindt om maandenlang serverproblemen te hebben, dan heb ik niks gezegd.
...jochie...?

1. De eerste 4 maanden van de 5 maanden serverproblemen die jij noemt zijn een ongeldig argument in je verhaal, deze waren in de Beta periode, en er uitgehaald voor de officiele release (Het punt waarop er pas geklaagd mag worden over bugs, want er wordt vanaf dat punt betaald). Een beta is er namelijk om bugs op te sporen, niet om lekker gratis toffe spellen te spelen. Dit komt er op neer dat er nog maar ongeveer 1,5 maand een aantal bugs zijn, wat ik acceptabel vind. Hoe meer content (lees: patches) hoe meer kans op bugs. Dat wil zeggen: Na iedere patch is er een kans dat we weer bugs naar voren komen.

2. Jochie...?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 30-03-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
DrProctor schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:53:
waar kan ik zien wat in sm dropt? en zeg aub niet alleen www.thottbot.com want die site zit vet kut inelkaar ik vind er geen reet.
dan zal ik toch maar eens gaan leren hoe die in elkaar zit want imo is thottbot de beste website om items in bepaalde zones op te zoeken...
*hint:zones->instance:scarlet monastry->Phat Loot NPC's??*

edit; overigens zou je ook www.goblinworkshop.com kunnen gebruiken..

[ Voor 10% gewijzigd door bcd87 op 30-03-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:53:
www.goblinworkshop.com

(zie TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135479

geert on the move hehe maare geert ben je zo druk met werk dat je dit allemaal post :P haha, maargoed euhm neej ik kan me ook niet herinneren dat geld @bank gezet kan worden, maar ik heb nu mining genomen he zit helaas nog maar @ lvl 64 wanneer gaat het echt veel opleveren zown beetje dan want als dat namelijk hel hoog pas is dan mag ik nog wel ff een paar uur daarvoor uit trekken...

Magoed Helpdesk @rustig Rules!!!!

he Geert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Ik word langzamerhand ook wel een beetje gek van dit spel zeg. Gisteren ongeveer 4 uurtjes gespeeld zonder problemen. Lekker lvl 36 geworden en ging naar ogrimmar, praat met een npc en WOW crasht gewoon. En sindsdien kan ik geen 1 npc meer aanspreken of wat dan ook, want sinds gisteren is mijn wow ongeveer 100x gecrasht. Ook al doe ik niets, dan crasht wow zonder reden, terwijl ik tot lvl 36 nog niet 1 crash heb gehad.

Ga alles maar eens voor de lol opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Waarom word er niet geantwoord of gereageerd op die jongen/man die vraagt hoe het zit met de timecards...

Ben ook wel benieuwd of deze kaarten nu al te koop zijn ergens of dat het WEER uitgesteld is aangezien ik zelf ook graag zo'n kaart nodig heb.

Hoor het nu wel graag of iemand deze kaarten de laatste dagen ergens heeft kunnen bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:53:
[...]

...jochie...?

1. De eerste 4 maanden van de 5 maanden serverproblemen die jij noemt zijn een ongeldig argument in je verhaal, deze waren in de Beta periode, en er uitgehaald voor de officiele release (Het punt waarop er pas geklaagd mag worden over bugs, want er wordt vanaf dat punt betaald). Een beta is er namelijk om bugs op te sporen, niet om lekker gratis toffe spellen te spelen. Dit komt er op neer dat er nog maar ongeveer 1,5 maand een aantal bugs zijn, wat ik acceptabel vind. Hoe meer content (lees: patches) hoe meer kans op bugs. Dat wil zeggen: Na iedere patch is er een kans dat we weer bugs naar voren komen.

2. Jochie...?
een beta periode is idd om bugs op te sporen en deze op te lossen ja..
vandaar dat ik ook niet begrijp dat blizzard bepaalde problemen niet opgelost die al sinds BETA bestaan..
hier mag dan dus ook duidelijk over gezeikt worden imo
voorbeeldje: raidinstance lockouts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Hoeveel waarderen jullie increased critical hit chance? Dit item ga ik maken voor m'n rogue:
Shadowskin Gloves. De ingredienten heb ik gevonden, kostte me dus niets. Black pearls kan ik zo voor 1-2g verkopen, dus is wel een duur recept.. maar van 15.6% naar 16.6% gaan is toch wel erg fijn, zeker aangezien ik vrij vaak sla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Anoniem: 131931 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:03:
Waarom word er niet geantwoord of gereageerd op die jongen/man die vraagt hoe het zit met de timecards...

Ben ook wel benieuwd of deze kaarten nu al te koop zijn ergens of dat het WEER uitgesteld is aangezien ik zelf ook graag zo'n kaart nodig heb.

Hoor het nu wel graag of iemand deze kaarten de laatste dagen ergens heeft kunnen bemachtigen...
Ik werk bij de dynabyte ne het leuke daarvan is dat de gamecards niet los verkocht worden. Er zijn namelijk steeds zoveel reserveringen dat er niet los verkocht kan worden. Bij onze filiaal hebben we ongeveer 60 reserveringen, terwijl er misschien maar 30 gamecards binnen komen. In die tussentijd komen er weer nieuwe reserveringen bij. En we gaan gewoon lekker het lijstje af. Wie als eerst reserveert, krijgt als eerst een gamecard. Er zijn gewoon problemen met de levering, want blizzard had nooit verwacht dat dit zo populair zou worden. Ik zelf heb geen last van die reserveringen, want ik werk toch bij dynabyte en heb altijd gamecards :Y) >:)

Ik weet niet zeker of je dit serieus meent, maar als dat wel het geval is: Je kan spullen verkopen via Vraag & Aanbod op de frontpage

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 30-03-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:50:
[...]

ff verder lezen m8 :) heb me gunskill op 194/200 en niet me eerste gun, maar het is altijd miss of deflect, ik zie die verrotte kogel (steentje) ook de verkeerde kant op vliegen :+

ik zal eens die accurate slugs kopen, kosten toch geen drol :)
vaag hoor heb mn gun skill of iets van 170 van de 180 en ik schiet minimaal de heelft raak heb een 17.3 (+3 scope) niet dat dat zou uitmaken.
En je gebruikte toch niet de shot pebble want dat is troep je moet toch minimaal die 8.5 kogels nemen ik heb nu die mitrhil slugs die zijn nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

kEv4h schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:04:
[...]

vandaar dat ik ook niet begrijp dat blizzard bepaalde problemen niet opgelost die al sinds BETA bestaan..
1 hele irritante bug die er al bekend was bij blizzard in de beta zijn de bugged copper veins.

Maar verder weinig last van bugs of slecht werkende servers. Goed ik zit dan ook op Thunderhorn (lvl 40 orc warrior, wie zit er nog meer?)
Over het algemeen genomen loopt het spel prima, en is het een feit dat mensen nogal graag zeiken en dingen opblazen. Vooral zeiken over classes die slecht zijn, maar vaak is de speler slecht. (bijv datde warrior zo ontzettend slecht was, maar ik vond hem prima spelen, ok weinig pvp ervaring)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
QuarK schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:07:
Hoeveel waarderen jullie increased critical hit chance? Dit item ga ik maken voor m'n rogue:
Shadowskin Gloves. De ingredienten heb ik gevonden, kostte me dus niets. Black pearls kan ik zo voor 1-2g verkopen, dus is wel een duur recept.. maar van 15.6% naar 16.6% gaan is toch wel erg fijn, zeker aangezien ik vrij vaak sla..
increases crit chance is idd fijn, maar toch heb ik liever agi om de volgende reden:
agility increased je damage
agility increased je dodge
agility increased je critical chance

en increase crit chance.. tja dat doet alleen dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 23:27
Chaoss schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:48:
Btw heeft iemand nog een klien (liefst vooral nederlands) guild? wat ik kan joinen op bloodscalp? Ik en een paar vrienden willen graag een eigen guild beginnen, maar we hebben gemerkt dat het niet meevalt om 10 personen te krijgen, een van ons is gisteravond een tijd bezig geweest en had toen 1 handtekening :|
Probeer Royal Orange eens. \msg ingame Pindass of Garadior (that's me) voor meer info...

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Het is gemakkelijker om iemand in je vriendenkring met een CC te vinden dan aan een gamecard te komen...
En tel daarbij op dat lang niet altijd de CC betalingen goed gaan (dat fiasco van 1-2 weken geleden..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
kEv4h schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:12:
[...]

increases crit chance is idd fijn, maar toch heb ik liever agi om de volgende reden:

Da's idd waar, maar je hebt toch 50+ agi nodig om 1% meer crit chance te krijgen? Dan is dit iets efficienter.. En ik kijk wel of ik extra agi erop geenchant kan krijgen. (Is dat mogelijk? Welke agi enchants kunnen er op gloves?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Natuurlijk, anders worden de bugs nooit opgelost, maar ik vind dat veel mensen zich zo verschrikkelijk aanstellen als het om een spel gaat. Kan je eens een dag of 2 niet inloggen, shit happens. Ik zeg ook niet dat deze bugs allemaal maar zo moeten kunnen, maar blizzard geeft goede compensatie voor de problemen, levert een prima game met hier en daar een foutje, dan mag menig speler zijn gezeik best omzetten in opbouwende kritiek, of zich in ieder geval volwassen gedragen (voor voorbeelden verwijs ik je naar het wow-tech support forum).

Ik hoor niemand klagen over de 2 gratis extra dagen die iedereen krijgt, ik denk dat meer dan de helft van deze mensen nog niet eens 2 dagen last heeft gehad van inlogproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:12:
[...]

ik heb zelf een UD rogue die pas lvl 13 is :P

maar ik zou zelf zeer zeker %crit preferen boven agi

als ik mijn Grace of Air neerpleur krijgt mijn guildgenoot met zijn lvl 55 UD rogue er slechts 2 a 3% crit chance bij, GoA = +43 agi

nou weet ik dat er items bij zijn die dikke agi geven zoals 20+ wat ik gezien hebt, maar dan nog

als je volledig voor %crit gear gaat, haal je zeker qua gear wel ronde 7 a 8% extra crit

om dat te halen moet je dus DIK veel agi hebben

dodge is leuk, maar hoe meer % kans op crit, hoe vaker je crit, he meer dmg je doet hoe sneller je mob/enemy dood is, hoe minder hij je kan raken :P

voor een rogue is imho dmg output het meest belangrijke, gezien zijn kwetsbaarheid anders

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Ik speelde voorheen een Nightelf Druid, tot lvl29, daarna ben ik begonnen met mijn mage, Rincewind die nu lvl20 is.

Ik moet zeggen dat de mage mij erg goed bevalt, ik moet alleen even zoeken naar goede plekken om quests te zoeken. In Redridge heb ik alles al gedaan, tenminste, wat je op mijn level kan krijgen. Ben nu vertrokken naar Darkshire waar ik nu nog 2 gele quests heb, daarna is alles rood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135479 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:01:
geert on the move hehe maare geert ben je zo druk met werk dat je dit allemaal post :P haha, maargoed euhm neej ik kan me ook niet herinneren dat geld @bank gezet kan worden, maar ik heb nu mining genomen he zit helaas nog maar @ lvl 64 wanneer gaat het echt veel opleveren zown beetje dan want als dat namelijk hel hoog pas is dan mag ik nog wel ff een paar uur daarvoor uit trekken...

Magoed Helpdesk @rustig Rules!!!!

he Geert ;)
Yup ;)

Als jij nou ook ff de tijd neemt je posts duidelijk te formulieren met leestekens en onderverdeling in alinea's, kan ik ook de rest van je post proberen te begrijpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106227

Nog 2 lvls, en dan kan ik hem eindelijk gebruiken :P

http://www.thotbott.com/?i=10591

heb dat ding al sinds lvl 20 op de bank staan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
Heel misschien omdat ze het probleem niet op KUNNEN lossen? Die serverproblemen van de laatste dagen bijvoorbeeld werder veroorzaakt door problemen op 't datacentre, niet door dingen in de server software. Reken maar dat dergelijke problemen de hoogste prioriteit hebben. Bovendien weet jij helemala niet of het oude bugs zijn, of nieuwe. Dat de symptomen hetzelfde zijn, betekent niet dat de oorzaak dezelfde is.

Ik heb het zelf meegemaakt met ons systeem (grote DB systeem) bij een klant. Vreemd gedrag, uitvallende verbindingen, etc. Kernel maar zoeken naar het probleem, bleek dat er een of andere mallot in het datacenter de config van een hoofdswitch verneukt had.

Het is heel kut als je char in een instance vast zit, maar dan ga je toch fijn op een alt spelen? Ik bedoel, vervelend ja, maar geen reden te doen alsof Blizzard het zo slecht doet, want dat is absoluut het geval niet. MMORPGs hebben altijd opstartproblemen, dit is echt niks.
MantaMania schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:11:
En je gebruikte toch niet de shot pebble want dat is troep je moet toch minimaal die 8.5 kogels nemen ik heb nu die mitrhil slugs die zijn nog beter
Type ammo beinvloed alleen je DPS, niet je hitchance. Aangezien het voor een Warrior toch niet uitmaakt (dankzei je lage agi doe je toch weinig / geen damage) kun je net zo goed voor de goedkope zooi gaan.
Anoniem: 106227 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:25:

Filthy twink :)

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 30-03-2005 14:29 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40572

Anoniem: 54100 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:21:
Ik speelde voorheen een Nightelf Druid, tot lvl29, daarna ben ik begonnen met mijn mage, Rincewind die nu lvl20 is.

Ik moet zeggen dat de mage mij erg goed bevalt, ik moet alleen even zoeken naar goede plekken om quests te zoeken. In Redridge heb ik alles al gedaan, tenminste, wat je op mijn level kan krijgen. Ben nu vertrokken naar Darkshire waar ik nu nog 2 gele quests heb, daarna is alles rood...
Ik heb hetzelfde probleem... ik heb inmiddels alles rood in darkshire...
ben lvl 24 paladin, en met wat hulp heb ik in Redridge alles afgerond..

Where to go now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Anoniem: 38022 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:01:
Ik word langzamerhand ook wel een beetje gek van dit spel zeg. Gisteren ongeveer 4 uurtjes gespeeld zonder problemen. Lekker lvl 36 geworden en ging naar ogrimmar, praat met een npc en WOW crasht gewoon. En sindsdien kan ik geen 1 npc meer aanspreken of wat dan ook, want sinds gisteren is mijn wow ongeveer 100x gecrasht. Ook al doe ik niets, dan crasht wow zonder reden, terwijl ik tot lvl 36 nog niet 1 crash heb gehad.

Ga alles maar eens voor de lol opnieuw installeren.
Ik heb nu al 4 keer gehad dat WoW chrashed als ik op release spirit druk ... niet leuk als je dan weer 40 min moet w88 omdat er 440 mensen voor je zijn :s zo is doodgaan wel heel erg kl*te
Anoniem: 38022 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:10:
[...]

Ik werk bij de dynabyte ne het leuke daarvan is dat de gamecards niet los verkocht worden. Er zijn namelijk steeds zoveel reserveringen dat er niet los verkocht kan worden. Bij onze filiaal hebben we ongeveer 60 reserveringen, terwijl er misschien maar 30 gamecards binnen komen. In die tussentijd komen er weer nieuwe reserveringen bij. En we gaan gewoon lekker het lijstje af. Wie als eerst reserveert, krijgt als eerst een gamecard. Er zijn gewoon problemen met de levering, want blizzard had nooit verwacht dat dit zo populair zou worden. Ik zelf heb geen last van die reserveringen, want ik werk toch bij dynabyte en heb altijd gamecards :Y) >:)

Ik weet niet zeker of je dit serieus meent, maar als dat wel het geval is: Je kan spullen verkopen via Vraag & Aanbod op de frontpage
Als ze dit dan overal deden dan had ik mijn CE van Dynabyte eindhoven wel gehad inplaats dat ze er 8 binnen kregen en ik nummer 12 was ... en dan verkochten ze er bij een andere dynabyte 10 los nog omdat ze die extra hadden gekregen... nee dynabyte is verleden tijd voor mij :X

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 30-03-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

hoe kwam je daaraan op lvl 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:16:
[...]

Natuurlijk, anders worden de bugs nooit opgelost, maar ik vind dat veel mensen zich zo verschrikkelijk aanstellen als het om een spel gaat. Kan je eens een dag of 2 niet inloggen, shit happens. Ik zeg ook niet dat deze bugs allemaal maar zo moeten kunnen, maar blizzard geeft goede compensatie voor de problemen, levert een prima game met hier en daar een foutje, dan mag je gezeik best omzetten in opbouwende kritiek, of zich in ieder geval volwassen gedragen (voor voorbeelden verwijs ik je naar het wow-tech support forum).

Ik hoor niemand klagen over de 2 gratis extra dagen die iedereen krijgt, ik denk dat meer dan de helft van deze mensen nog niet eens 2 dagen last heeft gehad van inlogproblemen.
Als je dat tech-support forum doorleest heb je idd het idee dat je de enige bent die het spel zonder noemenswaardige problemen speelt. Wel heb ik hardware checksumming moeten uitzetten (vaag), maar het werkt nu wel redelijk perfect.

Jammer alleen dat mijn kat na de patch van kleur is veranderd (Nightsaber Stalker uit Teldrassil (die zijn allemaal veranderd en iedereen die er ooit zoeen heeft getamed heeft nu dus een andere kat), Blizzard kan het niet oplossen tot volgende patch, (GM red.)). Deze katten zijn er niet in hoog lvl, ben nu dus bezig om een nieuwe te levellen van 9 tot 43... (nu 19). Wil persé deze want is dezelfde als mijn mount. Hier vind ik die 2 dagen dan wel weer een terechte compensatie voor... Maar ach, die dingen kunnen gebeuren natuurlijk...

Tja, en die copper-mine bugjes is leuk voor een wishlist maar zal geen prioriteit hebben bij Blizzard, en terecht mi...

Die topic titels in dat tech-support forum zijn ook tragisch trouwens, 90% zegt totaal niets over het probleem... lekker handig als je wat zoekt en niet direct een overbodig extra topic wilt maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:19:
dodge is leuk, maar hoe meer % kans op crit, hoe vaker je crit, he meer dmg je doet hoe sneller je mob/enemy dood is, hoe minder hij je kan raken :P
Je damage is voor een rogue afhankelijk van je agi. Meer agi = meer attack power = meer damage. Daarnaast verhoogt agi ook je crit %, dodge % en armour. Met puur crit% spul kom je nauwelijks hoger uit kwa damage, en je levert een hoop armour en dodge% in.
Anoniem: 40572 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:32:
Ik heb hetzelfde probleem... ik heb inmiddels alles rood in darkshire...
ben lvl 24 paladin, en met wat hulp heb ik in Redridge alles afgerond..

Where to go now?
Ashenvale, Stonetalon, Wetlands of Hillsbrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:25:
[...]

Het is heel kut als je char in een instance vast zit, maar dan ga je toch fijn op een alt spelen? Ik bedoel, vervelend ja, maar geen reden te doen alsof Blizzard het zo slecht doet, want dat is absoluut het geval niet. MMORPGs hebben altijd opstartproblemen, dit is echt niks.
Inderdaad, zoals ik hiervoor al zei.
Sommige mensen vinden hun eigen probleempjes die ze in het spel tegenkomen zo bangrijk, dat het allemaal belachelijk opgeblazen wordt en deze spelers het geheel uit t oog verliezen. Getuigd van een kinderachtige persoonlijkheid....

(P.S. Dit is mijn mening.)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 30-03-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
MantaMania schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:11:
[...]

vaag hoor heb mn gun skill of iets van 170 van de 180 en ik schiet minimaal de heelft raak heb een 17.3 (+3 scope) niet dat dat zou uitmaken.
heb ook die +3 scope en exploding shots (+5 dps), ik zal vanavond even accurate slugs kopen (+9dps) kijken wat er dan gebeurt....

trouwens even een ander vraagje, die enchants (bijv. de +3 of +4) is dat bij je dps erbij of bij de dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:33:
Jammer alleen dat mijn kat na de patch van kleur is veranderd (Nightsaber Stalker uit Teldrassil (die zijn allemaal veranderd en iedereen die er ooit zoeen heeft getamed heeft nu dus een andere kat), Blizzard kan het niet oplossen tot volgende patch, (GM red.)). Deze katten zijn er niet in hoog lvl, ben nu dus bezig om een nieuwe te levellen van 9 tot 43... (nu 19). Wil persé deze want is dezelfde als mijn mount. Hier vind ik die 2 dagen dan wel weer een terechte compensatie voor... Maar ach, die dingen kunnen gebeuren natuurlijk...
Gaan ze dat weer terugzetten dan? Want dat vond ik wel een behoorlijk domme actie. Ik had dezelfde kat (nouja, Elder Nightsaber, maar die heeft dezelfde skin), en praktisch elke Nightelf die een kat wil hebben liep met die specifieke kat rond, gewoon omdat dat de enige kat in Teldrassil was.

Zelf heb ik een Moonstalker getamed in Darkshore, omdat deze een net iets hogere attack speed heeft (Nightsabre heeft 1.4, Moonstalker 1.3) op level 10, en deze heb ik nu nog steeds (net level 40).. Die is nog wel hetzelfde gebleven. Als je een kat hebt vanaf level 10 raak je daar, hoe gek het ook is, toch aan gehecht. Dan is het rather kut als 'ie er opeens anders uitziet.
Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:34:
heb ook die +3 scope en exploding shots (+5 dps), ik zal vanavond even accurate slugs kopen (+9dps) kijken wat er dan gebeurt....

trouwens even een ander vraagje, die enchants (bijv. de +3 of +4) is dat bij je dps erbij of bij de dmg?
Zoals ik al zei, accurate slugs geven meer damage, ze zijn (hoewel de naam anders doet vermoeden ) niet 'nauwkeuriger'. En die enchants: het is + damage, maar het is wel afhankelijk van je weaponspeed. Op een snelle dagger doet een +3 enchant maar iets van +1.5 extra damage.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 30-03-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fixxx schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:33:
[...]

hoe kwam je daaraan op lvl 20?
gekregen van een lvl 60 die in de familie zit :P

Toen het trade scherm open ging en deze tevoorschijn kwam was mijn reactie ook iets in de richting van:

WAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Ben ik benieuwd hoe je daar aan kwam, guildie ofzo? :P

Vond die ook gisteren, nog aan het nadenken of ik hem zal verkopen of zal gebruiken als tankgear (nu thrashblade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:38:
[...]

Gaan ze dat weer terugzetten dan? Want dat vond ik wel een behoorlijk domme actie. Ik had dezelfde kat (nouja, Elder Nightsaber, maar die heeft dezelfde skin), en praktisch elke Nightelf die een kat wil hebben liep met die specifieke kat rond, gewoon omdat dat de enige kat in Teldrassil was.

Zelf heb ik een Moonstalker getamed in Darkshore, omdat deze een net iets hogere attack speed heeft (Nightsabre heeft 1.4, Moonstalker 1.3) op level 10, en deze heb ik nu nog steeds (net level 40).. Die is nog wel hetzelfde gebleven. Als je een kat hebt vanaf level 10 raak je daar, hoe gek het ook is, toch aan gehecht. Dan is het rather kut als 'ie er opeens anders uitziet.
Het is alleen gebeurd met de Nightsaber Stalker uit Teldrassil, deze is in het spel veranderd (looks en lvl) en iedereen die precies _die_ kat had heeft nu een andere. Ik heb nu een Elder Nightsaber getemd en ben die nu aan het levellen, ik wist niet dat de moonstalker een hogere attack-speed had trouwens, anders had ik wellicht die genomen. Vind het echter wel cool om een kat uit het elven-land zelf te hebben (Teldrassil/Darnassus).

Mijn nieuwe kat (nu lvl19) is wel kleiner dan mijn andere (lvl43)...? Ligt dat aan het levelverschil?

Daarbij komt dit: De Nightsaber Stalker moet je temmen voor de hunterquest @ lvl10. Ik vond het dan ook leuk om juist met deze de hele game te gaan spelen en ik denk dat meer elfjes dat idee hadden. Komt een beetje slecht uit dus.
Het was overigens niet Blizzards bedoeling dat ook de al getemde pets van kleur zouden veranderen, bugje dus, geen intent, wel jammer...

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 30-03-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:13:
Nou gister de SM gedaan, maar wat een klote groep was het zeg, een stomme warlock rolde mee voor een blauw zwaard (tainted pierce ofzo) met de reden, "ja ik kan ook zwaarden gebruiken".....

daarna bij die boss die later geressurect word door een andere boss, dropte er een blauw cloth hoedje, en hij gelijk, die is van mij, toen zei ik "ik d8 het niet" en heb er gewoon voor gerolled... niet gewonnen (een hunter had hem)
Ik was na dat eerste incident al weggeweest. Bij de tweede sowieso, en dan ook nog es een Hunter die Whitemane's Chapeau wint oO. En dan bij nummer 3.... Ik ben erg geinteresseerd waar je al dat geduld vandaan haalt! :)

Bij ons sta je gelijk op de blacklist na zo'n grap (en dat voel je wel, de 3 of 4 grootste Guilds van Bladefist zitten allemaal op IRC en als je bekend staat als ninja kom je echt geen raid meer in ;)). Verschrikkelijk...lui die op alles rollen omdat het een blauwe drop is. Cloth is voor clothdragers, leather voor leather, mail voor mail en plate voor plate, finito. Meerdere geinteresseerden kunnen er voor rollen en pas als niemand het wil wordt het een zgn cashroll. Vind je het erg als ik denk dat je Alliance speelt met de houdingen van die spelers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Nog ff over die pet skills.
Dat bite en claw. Is dat instant damage? Dus tussen de standaard slagen door of is het ipv de normale klap? (Dus extra damage of niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:49:
Mijn nieuwe kat (nu lvl19) is wel kleiner dan mijn andere (lvl43)...? Ligt dat aan het levelverschil?
Yup, hij groeit een beetje naarmate hij 'ouder' wordt. Scheelt niet echt veel, maar je ziet 't wel duidelijk als je naast een low level staat. Vrij duidelijk wiens kat gaat winnen :D
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:49:
Daarbij komt dit: De Nightsaber Stalker moet je temmen voor de hunterquest @ lvl10. Ik vond het dan ook leuk om juist met deze de hele van de game te gaan spelen en ik denk dat meer elfjes dat idee hadden. Komt een beetje slecht uit dus.
Ja, jammer. Ik heb in de beta na die quest, omdat je die kat toch kwijtraakt, een elder nightsabre getemd omdat die al op level 8 zat, i.p.v. die kat die je eerst moet temmen, die gaat maar tot level 7 of 8 ofzo.

Verschil tussen 1.3 en 1.4 is niet merkbaar hoor, maar ik heb in retail die moonstalker ook genomen omdat 'ie duidelijk zwart / wit is, nightsabres zijn wat meer bruinig. Je kunt trouwens ook gewoon een Moonstalker Matriarch (http://thottbot.com/?n=5920) temmen, die hebben ook een 1.3 attack speed, en zijn level 19. Had je een hoop tijd gescheeld :D
UltraR-pc schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:54:
Nog ff over die pet skills.
Dat bite en claw. Is dat instant damage? Dus tussen de standaard slagen door of is het ipv de normale klap? (Dus extra damage of niet?)
Die zijn instant, afzonderlijk van je normale attacks. Claw gebruik ik eigenlijk nooit trouwens, hoogstens in PvP, in PvE raakt 'ie te snel door z'n focus heen. In PvE heb ik altijd alleen Bite + Growl aanstaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 30-03-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:56:

Yup, hij groeit een beetje naarmate hij 'ouder' wordt. Scheelt niet echt veel, maar je ziet 't wel duidelijk als je naast een low level staat. Vrij duidelijk wiens kat gaat winnen :D
En ik maar switchen bij de stable master... huh?? lol
Ja, jammer. Ik heb na die quest, omdat je die kat toch kwijtraakt, een elder nightsabre getemd omdat die al op level 8 zat, i.p.v. die kat die je eerst moet temmen, die gaat maar tot level 7 of 8 ofzo.

Verschil tussen 1.3 en 1.4 is niet merkbaar hoor, maar ik heb die moonstalker ook genomen omdat 'ie duidelijk zwart / wit is, nightsabres zijn wat meer bruin.
Was jouw Elder Nightsaber ook veranderd dan, dat zou vreemd zijn want die zijn in het spel niet veranderd. Alleen de Nightsaber Stalker is veranderd. Die zijn trouwens generfed want ik had toch echt een lvl11 Nightsaber Stalker getemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:00:
Was jouw Elder Nightsaber ook veranderd dan, dat zou vreemd zijn want die zijn in het spel niet veranderd. Alleen de Nightsaber Stalker is veranderd. Die zijn trouwens generfed want ik had toch echt een lvl11 Nightsaber Stalker getemd...
Ik weet het niet, ik had die Elder Nightsaber in beta, nu heb ik een Moonstalker Runt. Volgens thottbot zijn the Nightsaber Stalkers toch echt max level 8 ofzo :) Niet toevallig een Feral Nightsaber getemd? :)

Ik weet trouwens niet of je m'n edit gezien had, maar Moonstalker Matriarchs zijn level 19. Je zou nog kunnen switchen. Correctie: deze zijn ook bruin i.p.v. zwart. Moonstalker Sires zijn wel zwart, hebben een 1.3 attack speed, en zijn level 17-18.

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 30-03-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Hydra schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:56:
[...]

hehe ik heb nog steeds mijn lvl 8 iceclaw bear, nu lvl 40 met alle skills op 3/4 :D Die blijft redelijk klein omdat ze origineel ook klein zijn. Heb zitten twijfelen of ik een nieuwe pet zou nemen, had een zwarte panter genomen uit sv, die had wel snellere attack speed, maar toch raak je gewend aan je beer :) dus die maar weer teruggenomen. Voordeel van een beer is ook dat het een geweldige tank is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
fixxx schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:06:
hehe ik heb nog steeds mijn lvl 8 iceclaw bear, nu lvl 40 met alle skills op 3/4 :D Die blijft redelijk klein omdat ze origineel ook klein zijn.
Nee hoor, alle beesten van een bepaalde type zijn even groot, ongeacht hun originele grootte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
God, is daar een abbonement op ofzo?

Gister idem gehad, L39 & L41 Rogue, L41 druid, L45 hunter en ik (L41 warlock) gingen SM doen, eerst jat die L39 rogue een chest, zonder te rollen, daarna jat ie een blauwe orb, die ik zéér graag gehad had en die binde on pickup, waar hij niks mee kon.... Daarna gaat die L45 hunter offline op 1/3 van SM, en bleef die L39 rogue maar chargen terwijl ik en die druid maar bleven vragen of we misschien eerst weer mana mochten hebben, omdat we dan iets effectiever zijn...

Krijg ik nog een grote bek van hem ook.... : HS back to Booty Bay dan maar, kreeg via een /w nog te horen dat de rest ook helemaal klaar met hem was, dus vandaag dan maar weer naar SM.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:33:
[...]

Hey cool, jij hebt je eigen post redactie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zion schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:12:
Krijg ik nog een grote bek van hem ook.... : HS back to Booty Bay dan maar, kreeg via een /w nog te horen dat de rest ook helemaal klaar met hem was, dus vandaag dan maar weer naar SM.
Het heeft er volgens mij ook mee te maken dat SM bekend staat als een goeie instance om items te grinden. Trekt op een of andere manier dergelijke lootwhores aan :)

Zelf doe ik eigenlijk alleen nog maar instances met guild-groups. Niet omdat ik zulke slechte ervaringen heb met pickup groups (heb het idee dat het op Argent Dawn wat dat betreft wat beter is, omdat daar zulke types een nog kleinere minderheid zijn), maar omdat er altijd wel een paar guildies zijn die ook graag die instance nog 'es willen doen.

Als ik in een pickup group terecht kom, maak ik heel erg duidelijk wat te loot rules zijn. Als mensen zich daar niet aan houden kick ik ze (of ik vertrek zelf als ik geen leader ben). Geen zin in dergelijk gezeur, met zulke types wil ik sowieso niet samen spelen. Het hele 'wij samen tegen de dungeon' idee is dan toch al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat betreft die tainted pierce, die wil ik als hunter ook maar wat graag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
johnnyv.nl schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:27:
Wat betreft die tainted pierce, die wil ik als hunter ook maar wat graag hebben :)
dat snap ik wel, maar als er een warrior in de party zit die duidelijk aangeeft dat het zwaard vele malen beter is dan dattie heeft, dan is het toch normaal dat die het zwaard krijgt. alle classes kunnen wel een zwaard gebruiken, maar hunter is meer ranged volgens mij.... als ik nou een hoger zwaard zou hebben dan had het me niet veel uit gemaakt....

vanavond met de vaste groep maar weer die SM quests afmaken (die konden gister niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Anoniem: 114195 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:50:
[...]Vind je het erg als ik denk dat je Alliance speelt met de houdingen van die spelers? :)
lol, nee niet erg, maar speel toch echt horde :)

zat ook een nederlander bij, ene Krakor, was een mage en die rolde ook voor mail gauntlets, en volgens mij kan een mage geen mail aan :? nu ging er wel wat mis met die drop aangezien hij het hoogste had gerolled maar dood was, en ik kon gewoon het lijkje leeghalen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 30-03-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:44:
[...]

lol, nee niet erg, maar speel toch echt horde :)

zat ook een nederlander bij, ene Krakor, was een mage en die rolde ook voor mail gauntlets, en volgens mij kan een mage geen mail aan :? nu ging er wel wat mis met die drop aangezien hij het hoogste had gerolled maar dood was, en ik kon gewoon het lijkje leeghalen :)
Ik zeg gewoon echt ALTIJD voor het binnen gaan van de instance en voor het vechten met een boss dat ze NIET moeten rollen op spullen die ze niet nodig hebben. En tot nu toe heb ik nog nooit meegemaakt dat ze zich er dan niet aan houden. Ze vinden je soms een zeur, maar het werkt dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

had ook een hele discussie omdat ik rolde op een mailarmor chest :/
- Hunters gebruiken geen mail
- boven lvl 40 wel :)
- waarom roll je dan niet op de andere mail dingen?
- tja die hebben mindere +agi enz dan ik al heb
- dan heb je hier ook geen recht op
- wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
UltraR-pc schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:48:
Ik zeg gewoon echt ALTIJD voor het binnen gaan van de instance en voor het vechten met een boss dat ze NIET moeten rollen op spullen die ze niet nodig hebben. En tot nu toe heb ik nog nooit meegemaakt dat ze zich er dan niet aan houden. Ze vinden je soms een zeur, maar het werkt dus wel.
Dat doe ik ook altijd, maar dan zeggen ze achteraf: O, sorry.... Ja leuk sorry zeggen met een item van 10G op zak die bind on pickup...

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mini paard en dwerg :)

Afbeeldingslocatie: http://www.klaphekje.com/pics/wowsmall.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.klaphekje.com/pics/wowsmall2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Loot methode die ik op mijn server vrijwel overal terug zie komen is dat als er een green of hoger item dropt, iedereen eerst in /p typt of het G (greed) of N (need) is. Als iemand N typt dan passed iedereen die G zei. Zegt iedereen G dan rolt iedereen er ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ben blij dat ik altijd instances met vrienden doe en nooit pickup groups :P

Bij ons is het rollen meestal 5x pass :P En dan nog maar een keer /rand 1-100 voor het geld/disenchanten.

Voor belangrijke boss-drops is het meestal van te voren bepaald, of vrij duidelijk wie gaat rollen. Duurt ook best lang soms als je ineens wat mensen ziet checken of het beter is dan wat ze al hebben :P

Ook bij chests is het automatisch /rand 1-100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hehe.. erg leuk die potions die je krijgt (noggenfogger ofzo :P).

Van m'n 5 potions was ik 3x shrink en 2x shapeshift naar skelet :P Ook erg leuk, maar dan kun je dus 10 minuten niet mounten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

iedereen vergeet wel de enchanters met rollen dat die alles kunnen gebruiken telt nooit.
En dan hebben we nog de verdeling de laatste keer dat ik sm in ging om geld te verdienen waren we met 1 paladin 3 warriors en een priest ja leuk als je dan zegt alleen rollen op wat je nodig hebt. ik heb geld nodig dus als ik met 4 andere op mail roll en die priest op de rest is dat ook niet helemaal terecht.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:04:
[...]

Ik weet het niet, ik had die Elder Nightsaber in beta, nu heb ik een Moonstalker Runt. Volgens thottbot zijn the Nightsaber Stalkers toch echt max level 8 ofzo :) Niet toevallig een Feral Nightsaber getemd? :)

Ik weet trouwens niet of je m'n edit gezien had, maar Moonstalker Matriarchs zijn level 19. Je zou nog kunnen switchen. Correctie: deze zijn ook bruin i.p.v. zwart. Moonstalker Sires zijn wel zwart, hebben een 1.3 attack speed, en zijn level 17-18.
Ah well, mijn nieuwe pet (Elder Nightsaber) is nu ook al lvl19 dus het maakt niet meer uit...

Zo'n nightsaber is cool want komt uit teldrassil, bruine is wel cool want dat past bij mount (dacht ik), overigens heb ik het verschil nooit echt opgemerkt... :) nooit echt op gelet ook...

Ik weet zeker dat ik een Nightsaber Stalker had, klopt ook, anders was ie nu niet veranderd :P Waarschijnlijk vergis ik me dan in het lvl.
Bosmonster schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:20:

Hey cool, jij hebt je eigen post redactie? :+
Whoops, GM reply bedoelde ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:58:
iedereen vergeet wel de enchanters met rollen dat die alles kunnen gebruiken telt nooit!
Klopt, want als je dat principe aanhoudt kun je wel stoppen. Zullen misschien nog wel meerdere spelers zijn met enchanting en dan gaat iedereen dus overal op rollen. Dat is wat je nu juist niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
iedereen vergeet wel de enchanters met rollen dat die alles kunnen gebruiken telt nooit.
En dan hebben we nog de verdeling de laatste keer dat ik sm in ging om geld te verdienen waren we met 1 paladin 3 warriors en een priest ja leuk als je dan zegt alleen rollen op wat je nodig hebt. ik heb geld nodig dus als ik met 4 andere op mail roll en die priest op de rest is dat ook niet helemaal terecht.!
Klopt telt nooit.. als iemand een item kan gebruiken gaat dat altijd voor een enchant.. hoop niet dat uitleg nodig is.. Enchanters in een guild krijgen als het goed is toch wel de gekleurde meuk die niet gebruikt wordt.. enchanten is een proffesion en is minder nodig als een goed itempje.. Zie het als een extratje zoals alle proffesions.. Wij doen altijd N of G.. zodat alles eerlijk verdeelt wordt..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:40:
dat snap ik wel, maar als er een warrior in de party zit die duidelijk aangeeft dat het zwaard vele malen beter is dan dattie heeft, dan is het toch normaal dat die het zwaard krijgt.
Neuh. Die warrior heeft weinig aan +agi, de hunter heeft weinig aan +str. Beiden kunnen 't zwaard even goed gebruiken. Als 'ie nu vooraf meldt dat 'ie specifiek voor dat zwaard gaat okay, prima, maar ik zou in dat geval van een +13 agi naar een +15 agi/sta zwaard gaan. Nogal een hele flinke upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mm warriors hebben wel wat aan agi.. ik ben nu lvl 50 warrior. en ik ben nu meer aan het concentreren op agi ipv str.

De crits die ik daar door krijg vangen mijn lagere base damage wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Dat verhaal over van "ik heb geld nodig" slaat nergens op want iedereen heeft geld nodig, en daar ben jij niet een uitzondering bij.

Het wil vaak ook wel helpen als je van te voren afspraken maakt zoals
Niet rollen tijdens vechten, en als je iets nodig hebt "need" zeggen zodat de rest kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 106227 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:20:
De crits die ik daar door krijg vangen mijn lagere base damage wel op.
Dat is echt zo'n onzin, dat gefocus op crits. Vooral voor een warrior. Je kunt beter iedere swing meer damage doen, dan hopen op een crit. Leuk dat jij je daar op focussed, maar dat is geen reden voor een hunter om niet op een wapen dat een flinke upgrade is voor hem te rollen.
Anoniem: 75805 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:21:
Het wil vaak ook wel helpen als je van te voren afspraken maakt zoals
Niet rollen tijdens vechten, en als je iets nodig hebt "need" zeggen zodat de rest kan passen.
Wat wij altijd doen is dat iedereen rolled op BoE items, en als iemand het daan daadwerkelijk gaat gebruiken, hij daar om vraagt. Bij BoP items roll je alleen als het een item upgrade voor je is. Als iedereen passed doen we een /random 100 en krijgt diegene die wint 'em.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 30-03-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 09:25

Wiebbe

<none />

Bosmonster schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:57:
Ben blij dat ik altijd instances met vrienden doe en nooit pickup groups :P

Bij ons is het rollen meestal 5x pass :P En dan nog maar een keer /rand 1-100 voor het geld/disenchanten.

Voor belangrijke boss-drops is het meestal van te voren bepaald, of vrij duidelijk wie gaat rollen. Duurt ook best lang soms als je ineens wat mensen ziet checken of het beter is dan wat ze al hebben :P

Ook bij chests is het automatisch /rand 1-100
in dat geval wil ik ff men eerste UI mod spammen ;)
ben er nu mee bezig voor onze guild, en is een Party Random Roller. Hij rollt op elke pc en stuurt het dan door naar alle andere members. Maar het leuke er van is dat hij geactiveerd word door 1 party member.

dus ik zeg: /prr, en iedereen rolled random.
Moet je de mensen wel vertrouwen want is het redelijk simpel hackable ;)
(als je wat van ui coding kent)

maar voor kistjes en disenchanting zooi is het erg handig, hoef je tenmisnte niet te w88 op je party members..

[ Voor 8% gewijzigd door Wiebbe op 30-03-2005 16:27 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik ben zelf een enchanter, maar als we VT/N aanhouden (Vendor Trash/Need) dan geef ik uiteraard aan dat het VT is als ik het wil gebruiken als disenchant.

Verder kan een priest alleen maar cloth gebruiken, dus is alléén cloth N voor die priest, en als ik met een onbekende party ben dan doe ik zeker een inspect of het daadwerkelijk béter is dan wat ze hebben, want anders hebben zij ook gewoon VT aan te geven, en roll ik er dus ook op. (ik ben veel op stap met clothies, dus wij hebben het probleem meestal andersom, 4x mensen die rollen op cloth, en 1x iemand die rolled op mail)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:22:
[...]
Dat is echt zo'n onzin, dat gefocus op crits. Vooral voor een warrior. Je kunt beter iedere swing meer damage doen, dan hopen op een crit. Leuk dat jij je daar op focussed, maar dat is geen reden voor een hunter om niet op een wapen dat een flinke upgrade is voor hem te rollen.
Ik had het niet over de roll. ik reagerde op je reacte dat warriors niks aan agi hebben. die mening deel ik dus niet helemaal.

En ik merk dat mijn dps hoger ligt nu ik meer agi heb.. dus niet echt onzin in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:22:
[...]

Focusen op crits is absoluut geen onzin. Maar wel als je het doet door AGI gear :P Je hebt 100 agi nodig voor 1% crit. Dan kun je beter gaan zoeken naar melee crit-gear. Want dan heb je meer aan 100 str.. Tenzij je een defensive warrior bent, dan is agi voor de dodge/armor weer interessant. Meeste warriors zijn echter offensive.

Bij mijn Shadow 'lock draait ook alles om crits, niet onbelangrijk daarbij is Ruin, dat mn crit-dmg verdubbelt.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Crits zijn idd niet alles
Als je base damage bijv 100 is en je verhoogt je kans met 1%(40 agi) is dat 1 damage meer per slag. Als je dan kijkt naar strength, elke 5 strength geeft 1 dps (dus ongeveer 2 damage)
Voor hunters is agi idd een must omdat dat melee en ranged damage verhoogt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 106227 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:27:
Ik had het niet over de roll. ik reagerde op je reacte dat warriors niks aan agi hebben. die mening deel ik dus niet helemaal.
Het is natuurlijk relatief t.o.v. strengt. Hunters hebben ook niet 'niets' aan STR, alleen is in verhouding AGI veel en veel belangrijker. Voor Warriors geldt 't zelfde, maar dan omgekeerd.
Wiebbe schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:26:
maar voor kistjes en disenchanting zooi is het erg handig, hoef je tenmisnte niet te w88 op je party members..
Tja, leuk, maar ik hoef geen addons voor dat soort simpele dingen, en bovendien werkt het weer niet als er een niet-guildy in je group zit.

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 30-03-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

oke dat van die enchant geef ik dan nog wel toe dat dat niet helemaal eerlijk is en dat ie geen extra voorang moet krijgen.
maar dat met meerdere dezelfde mensen in een party vind ik wel een probleem, ik zit zowieso meestal met een extra warrior en een paladin in een party dus dan ben je al met 3 plate/mail rollers dan pak je dus een stuk minder terwijl het grootste deel toch om geld gaat.
als iemand vantevoren aangeeft voor 1 item te gaan valt er natuurlijk over te praten.
al dat gezeur over een warrior die rolt op cloth nou en. 90% van de gevallen heb je toch al iets beters!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Hoe komen jullie aan getalen dat zoveel agi zoveel % crit is? volgens mij verschilt dat ook per class?

Ik heb met mijn hunter 220 agi nu op lvl 44 en mijn broertje op lvl 41 heeft 210 agi en dat is een rogue. Zijn % crit (bij attack in het boekje) ligt rond de `16% en mijnes is 5,07... Word het bij hunters automatisch omgezet naar ranged critical?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
MantaMania schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:45:
oke dat van die enchant geef ik dan nog wel toe dat dat niet helemaal eerlijk is en dat ie geen extra voorang moet krijgen.
maar dat met meerdere dezelfde mensen in een party vind ik wel een probleem, ik zit zowieso meestal met een extra warrior en een paladin in een party dus dan ben je al met 3 plate/mail rollers dan pak je dus een stuk minder terwijl het grootste deel toch om geld gaat.
als iemand vantevoren aangeeft voor 1 item te gaan valt er natuurlijk over te praten.
al dat gezeur over een warrior die rolt op cloth nou en. 90% van de gevallen heb je toch al iets beters!!
dan hoor ik altijd bij die 10% volgens mij....

bijna alles wat ik vind in instances is atm beter als wat ik heb en ja dan is het vrij frustrerend als er door iemand op een cloth armor piece gerolled wordt wat BoP is, en hij het niet gebruikt. (sowiezo is het Need for Greed systeem in WoW zelf klote aangezien het er alleen voor zorgt dat je niet kan rollen op wat je niet kan gebruiken, maar warriors en palladings kunnen ook cloth ed. gebruiken waardoor ze bijna op alles kunnen rollen)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:45:
Daarom rolled bij ons iedereen op alle BoE items. Als iemand iets danook daadwerkelijk wil gebruiken, kan 'ie er gewoon om vragen. Zo niet; dan kan diegene die gewonnen heeft er mee doen wat 'ie wil.

En wat betreft dat 'gezeur' over rollende warriors: in het geval van NBG krijg je vervelende situaties. Een warrior kan rollen op vrijwel alle wapens, en op alle armour van plate tot cloth. Een caster kan ongeveer alleen op cloth, daggers en staves rollen. Als warrior heb je echt niks te zeuren wat dat betreft.
M1lamb3r schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:50:
bijna alles wat ik vind in instances is atm beter als wat ik heb en ja dan is het vrij frustrerend als er door iemand op een cloth armor piece gerolled wordt wat BoP is, en hij het niet gebruikt. (sowiezo is het Need for Greed systeem in WoW zelf klote aangezien het er alleen voor zorgt dat je niet kan rollen op wat je niet kan gebruiken, maar warriors en palladings kunnen ook cloth ed. gebruiken waardoor ze bijna op alles kunnen rollen)
Daarom gebruiken we ook gewoon round robin i.p.v. NBG. Dat werkt gewoon niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 30-03-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

verschilt per klasse. Voor Rogues geldt: je lvl/2 is het aantal agility dat je moet hebben voor 1% crit. Dus op lvl 41 met 210 agility zit je rond de 10, met malice (+5) erbij haal je 'ongeveer 16' wel.

jij zou als Rogue 10% moeten hebben met 220 agi op lvl 44, werkt dus niet hetzelfde bij een hunter.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
M1lamb3r schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:50:
[...]

(sowiezo is het Need for Greed systeem in WoW zelf klote aangezien het er alleen voor zorgt dat je niet kan rollen op wat je niet kan gebruiken, maar warriors en palladings kunnen ook cloth ed. gebruiken waardoor ze bijna op alles kunnen rollen)
Ja, man. Dat is natuurlijk echt onzin. Dat ze het kunnen gebruiken is helemaal niet van belang bij het eerlijk rollen. Warriors en pala's moeten natuurlijk gewoon passen op cloth omdat ze er helemaal niks aan hebben in vergelijking met mail / plate armor.
Ik kan als hunter ook gebruik maken van staves, maar toch roll ik er niet op omdat ik er alleen maar mee kan slaan wat ik met mn two handed axe een stuk beter kan.

[ Voor 13% gewijzigd door UltraR-pc op 30-03-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
UltraR-pc schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:00:
[...]

Ja, man. Dat is natuurlijk echt onzin. Dat ze het kunnen gebruiken is helemaal niet van belang bij het eerlijk rollen. Warriors en pala's moeten natuurlijk gewoon passen op cloth omdat ze er helemaal niks aan hebben in vergelijking met mail / plate armor.
Ik kan als hunter ook gebruik maken van staves, maar toch roll ik er niet op omdat ik er alleen maar mee kan slaan wat ik met mn two handed axe een stuk beter kan.
Neuh, maar dat maakt het need before greed systeem er niet minder nutteloos op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Een vriend van me heeft WoW met een account geldig tot 12 juni. Hij hoeft het spel niet meer en nu kan ik hem overkopen. Dit is neem ik aan goed te doen? Ik kan alleen op zijn account spelen en een andere betaalwijze invoeren na de 12de van juni. Kan ik nog wisselen van server of is dat niet meer mogelijk?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 17:27

On_E

Housemusic

Anoniem: 133314 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:16:
Een vriend van me heeft WoW met een account geldig tot 12 juni. Hij hoeft het spel niet meer en nu kan ik hem overkopen. Dit is neem ik aan goed te doen? Ik kan alleen op zijn account spelen en een andere betaalwijze invoeren na de 12de van juni. Kan ik nog wisselen van server of is dat niet meer mogelijk?
Alvast bedankt
Eigenlijk is het verboden wat je vriend doet.

Maar je kunt op zijn account een nieuwe character aanmaken op welke server je zelf wil.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 133314 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:16:
Alvast bedankt
Kan prima, maar hou rekening met 1 ding:

Je kunt de naam waarop de account staat niet aanpassen. Dit is gedaan tegen verkoop van accounts.

De payment informatie staat hier echter compleet los van.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Bosmonster schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:29:
[...]

Focusen op crits is absoluut geen onzin. Maar wel als je het doet door AGI gear :P Je hebt 100 agi nodig voor 1% crit. Dan kun je beter gaan zoeken naar melee crit-gear. Want dan heb je meer aan 100 str.. Tenzij je een defensive warrior bent, dan is agi voor de dodge/armor weer interessant. Meeste warriors zijn echter offensive.

Bij mijn Shadow 'lock draait ook alles om crits, niet onbelangrijk daarbij is Ruin, dat mn crit-dmg verdubbelt.
Ehh, laten we geen onwaarheden hier posten. Warriors hebben ontzettend veel aan agi. En +agi gear is een ontzettend goeie manier om +crit en +dodge te krijgen. (Level/3) aan agility staat gelijk aan +1% dodge en +1% crit, dus als je op level 60 +200 agi in je gear hebt, is dat +10% crit en +10% dodge (en 400ac, maar da's niet zo significant).

Elke +7 str geeft +1 DPS voor een warrior.. Dus +200 str zou ongeveer +29 DPS zijn. +10% crit zit daar kwa +DPS niet erg veel vandaan (hangt af van je base damage: als die al hoog is door een erg goed wapen wordt +%crit steeds interessanter) en je krijgt er nog eens +10% dodge bij! Als je een beetje mazzel hebt met een paar crits achter elkaar doe je erg veel damage. Als je focust op +str heb je minder crit kans, en is een paar crits achtereen veel onwaarschijnlijker.

Voor mijn Warrior is +stamina het belangrijkst, daarna +agility, en +strength probeer ik hier en daar mee te pakken. Van de overige bonussen is +defense erg goed voor tanken, en +%crit op items goed voor PvP en solo PvE. Maar die zijn zeldzamer, en komen alleen op rare/epic items voor in combinatie met +stamina (en je wil niet minder +stamina dragen om plaats te maken voor +defense of +%crit items)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 130105 op 30-03-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Nou, m'n tijd is nu echt om :) Wachten op die gamecards maar...
Heb nog een tijdje kunnen spelen terwijl m'n tijd toch echt om is, maar nu is dat helaas voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 130105 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:42:
[...]

Ehh, laten we geen onwaarheden hier posten. Warriors hebben ontzettend veel aan agi. En +agi gear is een ontzettend goeie manier om +crit en +dodge te krijgen. (Level/3) aan agility staat gelijk aan +1% dodge en +1% crit, dus als je op level 60 +200 agi in je gear hebt, is dat +10% crit en +10% dodge (en 400ac, maar da's niet zo significant).

Elke +7 str geeft +1 DPS voor een warrior.. Dus +200 str zou ongeveer +29 DPS zijn. +10% crit zit daar kwa +DPS niet erg veel vandaan (hangt af van je base damage: als die al hoog is door een erg goed wapen wordt +%crit steeds interessanter) en je krijgt er nog eens +10% dodge bij! Als je een beetje mazzel hebt met een paar crits achter elkaar doe je erg veel damage. Als je focust op +str heb je minder crit kans, en is een paar crits achtereen veel onwaarschijnlijker. Voor mijn Warrior is +stamina het belangrijkst, daarna +agility, en +strength probeer ik hier en daar mee te pakken.
Wou dat het bij magic zo werkte :+

100 int = 1% crit...

Daarom is crit-gear zo populair bij endgame mages/warlocks/priests.. Dat krijg je met int nooit voor elkaar en dat beetje mana boeit niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117859

omg, ik ben nu begonnen met leatherworking, om elemental leatherworking te doen. zodat mijn rogue lekkere armor kan krijgen, maar die quest items zijn echt supermoeilijk te krijgen, 4 heart of flame, 4 core of earth, 4 globe of water en 4 breath of air. ik ben nu al 3 dagen bezig, en heb pas de heart of fire en breath of air. en ook met skinnen is het niet echt super in WoW, want je hebt heel veel hides nodig, en het valt me op dat je bijna geen hides skint. het lukt mij in ieder geval niet, die drop rate van hides moet omhoog vind ik
-----
ahh god nee he, hebben ze dat verlaagd |:( hmpf, en AH zit er neit in, ben een arm charactertje:p

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 117859 op 30-03-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat hebben ze in de patch toch verlaagd naar 2 van elk :?

Verder is de AH je beste vriend bij dat soort quests.

[ Voor 69% gewijzigd door Bosmonster op 30-03-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Bosmonster schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:50:
[...]

Wou dat het bij magic zo werkte :+

100 int = 1% crit...

Daarom is crit-gear zo populair bij endgame mages/warlocks/priests.. Dat krijg je met int nooit voor elkaar en dat beetje mana boeit niet zo.
Klopt.. en een melee crit is ook nog eens +100% damage, terwijl een spell crit maar +50% is.. Sowieso is +crit gear erg goed als het ook nog de juiste +stats heeft. Veel uber-gear bestaat uit +veel nuttige stat en +crit op 1 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:32
Ik zit bijna aan mijn examen, en heb geen zin om te zakken... dus geen WoW voor mij. Ik zit wel te tobben om het spel ná mijn examen aan te schaffen.. Maar vooralsnog ben ik erg afgeschrikt door de ongelofelijke prijzen die aan het spel verbonden zitten. Heb 3 jaar Warcraft 3 voor 45 euro kunnen spelen bijv.

Jullie kunnen ws. niet veel zinnigs hierover zeggen? Behalve dan dat het het geld vet waard is...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.