Alle realms lijken nu online te zijn, althans op de WoW site.
Verwijderd
maar dat zijn ze nietVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:32:
Alle realms lijken nu online te zijn, althans op de WoW site.
Verwijderd
Hmm, allemaal up idd, sommige ook populated, maar ik kan toch niet inloggen...MrVegeta schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:29:
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ staan toch al een hoop servers up..
Verwijderd
Same hereVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:34:
[...]
Hmm, allemaal up idd, sommige ook populated, maar ik kan toch niet inloggen...
Ik vind 'iets anders te doen hebben' een slecht excuus eigenlijk, het is niet alsof je levens aan 't redden bent. Kijk, als je in een instance of 500km ver weg zit is het wat lastig, maar in WoW ben je binnen no time op de plaats waar je wezen moet. Je kunt best ff iemand in een naburige zone helpen met een quest, de volgende keer dat jij ergens mee zit doet 'ie hetzelfde voor jou.MrVegeta schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:51:
Hier ben ik het opzich wel mee eens, ik ben nu lvl 40 en heb een paar oranje quests in STV die ik graag opgeruimd zou willen hebben, spam het ook regelmatig in de guild maar het lijkt wel alsof je mazzel moet hebben dat iemand in de guild dezelfde quest heeft anders wil niemand het doen, .
Wij zijn met 100 man een redelijk groot guild, maar er worden veel onderlinge dingen georganiseerd. We hebben een 'event' board waar we instance runs plannen (tijdje terug waren er zo veel inschrijvingen voor The Stockades dat we met 3 groepen naar binnen gingen, toen hebben we er dus een wedstrijdje van gemaakt
https://niels.nu
Klinkt goed, maar zo snel geef ik bloodraven niet op
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
ik verwacht nog steeds een klasse 1-april grap van Blizzard, daar hebben zij zo onderhand een traditie in. (of misschien is dat Blizzard North)
Blaat, bugfixes, er is activiteit...
--------------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft Client Patch 1.3.1 (2005-03-31)
--------------------------------------------------------------------------------
- We have fixed a crash bug that would happen infrequently when
teleporting.
- We have fixed a UI error that could occur in certain zones.
- World of Warcraft Client Patch 1.3.1 (2005-03-31)
- We have fixed a crash bug that would happen infrequently when
teleporting.
- We have fixed a UI error that could occur in certain zones.
Ik had liever ook even een hotfix op het "death-effect", dat staat uit, maar meneer de wow-applicatie blijft het gewoon aanhouden... GRR.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
dat kan tog al een paar uurVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:40:
HA!! Ik kan inloggen. Weliswaar nog geen realm kiezen... maar toch, het gaat vooruit
Verwijderd
Really? Hier niet hoor...
tap tap tap waiting tap tap tap, wat wordt ik hier ongeduldig van zeg...
mijn GC ligt gewoon in de bus als ik thuiskom dalijk, is dat niet zo dan is die er morgenkevinp schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:30:
[...]
Ik heb hem 3 weken geleden bij dixons besteld, en nog steeds niks van gehoord, iig ik weet dat ze ze nog niet hebben. Ik ga straks ff zoeken in uden. Maar ik vrees het ergste.
[...]
heb je daar een linkje van?
www.bol.com als ze nog hebben
gister weer de SM in geweest, dit keer de armory....
lvl34 hunter, lvl38 druid, lvl40 warrior, lvl40 warlock en lvl41 warrior....
tot 3x toe behoorlijk benauwd daar binnen, 6~7 poppetjes tegelijk, maar dat mocht de pret niet drukken
we kwamen er vrij makkelijk doorheen, daarna die Herod verslagen te hebben kwamen die lvl30 gastjes nog ff binnen vallen
de warlock caste die fireball regen, allemaal in no time dood.....
Wel weinig leuke drops gehad, paar groene items maar dat was het wel.....
Volgende week gaan we de cathedral doen met dezelfde groep.....
lvl34 hunter, lvl38 druid, lvl40 warrior, lvl40 warlock en lvl41 warrior....
tot 3x toe behoorlijk benauwd daar binnen, 6~7 poppetjes tegelijk, maar dat mocht de pret niet drukken
we kwamen er vrij makkelijk doorheen, daarna die Herod verslagen te hebben kwamen die lvl30 gastjes nog ff binnen vallen
de warlock caste die fireball regen, allemaal in no time dood.....
Wel weinig leuke drops gehad, paar groene items maar dat was het wel.....
Volgende week gaan we de cathedral doen met dezelfde groep.....
Verwijderd
ik probeer net in te loggen. nu gaat de inlog en wachtwoord nog wel maar dan kom ik in een scherm Realmselection (???) en kan dus helemaal niets. normaal komt mn character en kan ik gaan spelen. iemand enig idee wat dit is?
http://forums-en.wow-euro...n&t=117&p=1&tmp=1#post117
En toen werd 't 2 uur... Ze kunnen zich ook nooit aan de gewone tijden houden he
En er dan ook Thank you for understanding neerzetten... OMG
En toen werd 't 2 uur... Ze kunnen zich ook nooit aan de gewone tijden houden he
En er dan ook Thank you for understanding neerzetten... OMG
[ Voor 20% gewijzigd door Nefiorim op 01-04-2005 13:50 ]
XBO: Michaël#3318
Voor mij moet bij een guild gewoon de lol voorop staan. Items geef ik niet altijd door (sparen voor mount hehe), maar uitzonderingen zijn: ingredienten en recipes/schematics enzo. Die verkoop ik nooit maar geef ik altijd weg.
Lowlevels helpen hangt er vanaf. Als ik toevallig in de buurt bent, ok, maar ik ga geen half uur besteden daarvoor. Niet iedereen kan 8 uur per dag WoWen.
Lowlevels helpen hangt er vanaf. Als ik toevallig in de buurt bent, ok, maar ik ga geen half uur besteden daarvoor. Niet iedereen kan 8 uur per dag WoWen.
Dit dus.
Verwijderd
dat kan het dus bij mij ook zijn. server staat als up maar kan gewoon nnog niet erop komen?
Verwijderd
neej over die game cards was een grapje
sorry 1 april he, magoed anywayz tjah tis weer normaal met blizzard en onderhoud.... hadden we kunnen verwachten ik ben volgende week vrijdag vrij denk dak maar flink ga uitslapen ofzo anders irriteer ik me toch mateloos....
Greetz me
Greetz me
ze worden nu geboot, ik zie er al een paar staan.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Op het moment dat de realm status page moeilijk aan het doen is (soms wel groen, soms niets, soms alles rood) dan duurt het nog minstens 30-60minuten voordat je kunt spelen.
Het is nu een half uur geleden sinds het begin, dus wacht nog maar even geduldig.
Het is nu een half uur geleden sinds het begin, dus wacht nog maar even geduldig.
Verwijderd
dat kan je gewoon negeren. klopt nooit een drol van behalve wanneer de servers ook daadwerkelijk 'up' zijnVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:50:
dat kan het dus bij mij ook zijn. server staat als up maar kan gewoon nnog niet erop komen?

De servers zijn gewoon nog down danVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:47:
ik probeer net in te loggen. nu gaat de inlog en wachtwoord nog wel maar dan kom ik in een scherm Realmselection (???) en kan dus helemaal niets. normaal komt mn character en kan ik gaan spelen. iemand enig idee wat dit is?
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
dat is altijd tijden maintanance, de login server is up, de realms nog niet, dus krijg je het realm selection scherm..... dat die site aangeeft dat ze up zijn betekend helemaal niks.....Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:47:
vannochten stond op de site dat hij offline was, maar ik stond gewoon in de AH ff me verkoop te checken.....
Als er 11 uur staat, log ik 11:30 in, als er 15:00 staat, log ik 15:30. Standaard. Voorkomt bij mij frustratie en ergenis. Er zijn meer dingen te doen in de tijd dat ik wacht... Gelukkig
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
1 april ?kEv4h schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:45:
[...]
mijn GC ligt gewoon in de bus als ik thuiskom dalijk, is dat niet zo dan is die er morgen
www.bol.com als ze nog hebben
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 15.04.2005
Nee serieus, er is echt weer een nieuwe levering aan game cards geweest.CaDje schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:00:
[...]
1 april ?
Inderdaad, Bol.com heeft ook mijn 2e timecard vandaag opgestuurd.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Gisteren voor het eerst Lower Blackrock Spire uitgeroeid en daarna stratholme weggevaagd met 9 man. De baron was volkomen kansloos
. Helaas de Legplates of Valor roll verloren tegen een andere warrior. Ik rolde een 70 en hij daarna een 71
.
Maar goed het belangrijkste is dat nu de farmmodus aangaat voor de baron dus die legs komen er wel
Maar goed het belangrijkste is dat nu de farmmodus aangaat voor de baron dus die legs komen er wel
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Doorgaans zit ik nu ik lvl 60 ben bijna altijd in een instance of ben ik m'n mining skill aan het upgraden. Je kan mij vantevoren wel even "reserveren" maar ik ga niet a la minuut naar de andere kant van de wereld en al helemaal niet niet als we een instance raid doen.Hydra schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:36:
[...]
Ik vind 'iets anders te doen hebben' een slecht excuus eigenlijk, het is niet alsof je levens aan 't redden bent. Kijk, als je in een instance of 500km ver weg zit is het wat lastig, maar in WoW ben je binnen no time op de plaats waar je wezen moet. Je kunt best ff iemand in een naburige zone helpen met een quest, de volgende keer dat jij ergens mee zit doet 'ie hetzelfde voor jou.
Wij zijn met 100 man een redelijk groot guild, maar er worden veel onderlinge dingen georganiseerd. We hebben een 'event' board waar we instance runs plannen (tijdje terug waren er zo veel inschrijvingen voor The Stockades dat we met 3 groepen naar binnen gingen, toen hebben we er dus een wedstrijdje van gemaakt). Verder krijg je als nieuw lid een 'mentor' (knight rank of hoger) aangewezen. Die persoon helpt je met al je vragen, en als jij je goed gedraagt, geef je je go-ahead als mentor voor een promotie. Zelf heb ik een night-elf hunter als mentee, en daar maak ik, gratis, nieuwe guns voor als ze levelt. Die paar silver maakt voor mij niet uit, en voor een level 16 is een tailor-made gun + scope ontzettend fijn.
Daarentegen ben ik heel erg soepel met guildies helpen. Mochten ze leather of ore nodig hebben dan krijgen ze dat np, pas nog iedereen bijgedragen zodat een van onze warriors zijn Arcanite Reaper kon maken, en dat krijg ik mettertijd wel weer terug. Ook even assisteren met groepjes als ze een tank tekort komen of ge corpse-camped worden vind ik geen probleem, wederom met bovenstaande voorwaarden
Ook heb ik zo'n 200 gold aan verscheidenen guildies uitgeleend voor hun mounts en een perfect end-game wapen voor eentje (Warden Staff voor een Druid), omdat ik niet zo heel nodig mijn epic kodootje hoef (komt met Honour implementatie wel weer).
Persoonlijk vind ik onze Guild een perfecte combinatie van vriendschap en strak gerichte teamplay/raids en ik denk dat we hard zullen rocken in BG en verder. Bijna iedereen die lvl 60 is heeft al een Onyxia key (ik ben 5de in de rij voor Drakk's bloed geloof ik). Wij hebben aangewezen rollen, ik ben bijvoorbeeld degene die Beast skinned omdat ik een Finkle's Skinner heb en ik heb dus bijna altijd een gegarandeerde UBRS invite
Loot gaat dmv een puntjes systeem, bijv UBRS: Emberseer en Goraluk verslaan is 2 punten, Rend verslaan is 6 punten en Drakk is nog eens 6 punten. Die punten kun je dan besteden aan boss drops en world drops die in die instance vallen. Zo heeft een Guildie 151 punten neergelegd voor die Pristine Hide die ik gister skinde, en ik heb voor 25 punten mijn Vest of Elements
dat zou wel een hele flauwe 1 april mop zijn, 't is niet eens grappig.CaDje schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:00:
[...]
1 april ?
blijkbaar hebben ze hun website nog niet geupdate, of is alles alweer uitverkocht, ik had m'n GC daar al sinds 2/3 weken in de preorder staan en vandaag een mailtje gekregen dat die verstuurd is dus..
Verwijderd
Zitten er hier nog Nederlanders spelers op Argent Dawn(RP). Onze guild met alleenmaar NL-ers heeft nu nog maar een stuk of 12 leden, waarvan er een paar nog wachten op gamecards. Ik heb dus weinig mensen om samen mee te questen/lvlen binnen de guild. Misschien dat onze guild kan samengaan met een andere NL guild.
Wat is trouwens het max. aantal members dat een guild kan hebben?
Sinds ik mijn mount heb mis ik de drang om te levellen.
hhhmmm dat heb ik nou ook, heb me paard en ben nu lekker aan het questen, die lvl's komen vanzelf welM@NIC schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:16:
Verwijderd
Wie speelt er op shadow moon dan en heeft daar een leuke NL guild zit nu in the Guild The Arisen best leuk hoor
maar niet veel fokes in de guild wil ff een actieve guild!!!!
Wilde eigenlijk net ongeveer dezelfde vraag stellen, al hoeft het voor mij geen nl guild te zijn. In m'n huidige guild ben ik 90% van de tijd als enige online, beetje weirdVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:24:
Wie speelt er op shadow moon dan en heeft daar een leuke NL guild zit nu in the Guild The Arisen best leuk hoormaar niet veel fokes in de guild wil ff een actieve guild!!!!
Verwijderd
Ik heb mijn gamecard ontvangen van bol.com , maar nu is de manage account site niet beschikbaar. Nog maar ff wachten dan tot hij het doet.
Ik speel op Argent Dawn maar zit al in een (internationaal) guild; The Templar Order. Ik snap ook niet helemaal het nut van een NL guild op een RP server, blijft er weinig over van 't RP gevoel lijkt me.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:16:
Zitten er hier nog Nederlanders spelers op Argent Dawn(RP). Onze guild met alleenmaar NL-ers heeft nu nog maar een stuk of 12 leden, waarvan er een paar nog wachten op gamecards. Ik heb dus weinig mensen om samen mee te questen/lvlen binnen de guild. Misschien dat onze guild kan samengaan met een andere NL guild.
Er zijn guilds met meer dan 300 leden, ik denk niet dat er echt een limiet aan zit.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:16:
quote]Hydra schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:27:
[...]
Dutch Inc. op die server staat bekend als een guild welke als enige doel heeft zo groot mogelijk te worden. Mijn guild heeft tegen de 100 leden, maar vooral dankzei de head start die we hadden omdat we overgelopen zijn vanuit DAoC. Als je bij ons komt zit je eerst in een recruitment fase van twee weken, als dan blijkt dat je je fijn voelt in ons guild, en het guild jou ook 'fijn' vindt, dan mag je blijven. Guilds die willekeurige mensen inviten zijn over 't algemeen echt heel erg slecht kwa sfeer omdat daar ook van die typische solo spelers tussen zitten. Kun je beter in een klein en leuk guild zitten.
.[/quote]
kan best zo zijn dat ze dat leuk vinden maar er is gewoon een harde kern die veel quest en af en toe raids doet en das gewoon een leuke groep! en de sfeer is erg goed er zitten best wat solos bij enzo maar de hoofdgroep is gewoon gezellig!
[...]
Dutch Inc. op die server staat bekend als een guild welke als enige doel heeft zo groot mogelijk te worden. Mijn guild heeft tegen de 100 leden, maar vooral dankzei de head start die we hadden omdat we overgelopen zijn vanuit DAoC. Als je bij ons komt zit je eerst in een recruitment fase van twee weken, als dan blijkt dat je je fijn voelt in ons guild, en het guild jou ook 'fijn' vindt, dan mag je blijven. Guilds die willekeurige mensen inviten zijn over 't algemeen echt heel erg slecht kwa sfeer omdat daar ook van die typische solo spelers tussen zitten. Kun je beter in een klein en leuk guild zitten.
.[/quote]
kan best zo zijn dat ze dat leuk vinden maar er is gewoon een harde kern die veel quest en af en toe raids doet en das gewoon een leuke groep! en de sfeer is erg goed er zitten best wat solos bij enzo maar de hoofdgroep is gewoon gezellig!
Zoals ik eerder melde heb ik net op mijn werk de kaart ontvangen.. is dus echt geen grap.. zou ook flauw zijn als ik het zou volhouden als ik niks ontvangen had.. van Bol.com ... dacht ook dat ze eerst een geintje met me uithaalde..kEv4h schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:12:
[...]
dat zou wel een hele flauwe 1 april mop zijn, 't is niet eens grappig.
blijkbaar hebben ze hun website nog niet geupdate, of is alles alweer uitverkocht, ik had m'n GC daar al sinds 2/3 weken in de preorder staan en vandaag een mailtje gekregen dat die verstuurd is dus..
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Goed heb nu een character gemaakt op bloodscalp, daar zitten toch ook GoTters?
Ben nu een "force to be reckoned with" met mijn volle 9 seizoenen!
Naam: Solus Venator (Solus ingame dus, maar ik heb voor al mijn characters achternamen, voor de oplettenden, dit is latijn voor eenzame jager)
Realm: Bloodscalp
Type: L9 Night Elf Hunter (lekker origineel hé
)
Ben nu een "force to be reckoned with" met mijn volle 9 seizoenen!
Naam: Solus Venator (Solus ingame dus, maar ik heb voor al mijn characters achternamen, voor de oplettenden, dit is latijn voor eenzame jager)
Realm: Bloodscalp
Type: L9 Night Elf Hunter (lekker origineel hé
[ Voor 36% gewijzigd door zion op 01-04-2005 14:42 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
ik weet 't, ik reageerde dan ook op iemand die dacht dat 't een geintje wasSkeiron schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:34:
[...]
Zoals ik eerder melde heb ik net op mijn werk de kaart ontvangen.. is dus echt geen grap.. zou ook flauw zijn als ik het zou volhouden als ik niks ontvangen had.. van Bol.com ... dacht ook dat ze eerst een geintje met me uithaalde..
Ik vind het toch wel weer een applausje waard voor de heren bij Blizzard, zelfs met een aankondiging van 2 uur extra downtime weten ze het nog voor elkaar te krijgen wederom nog eens twee uur uit te lopen op deze planning
Verwijderd
Ik probeer in te loggen op Stormreaver maar hij blijft hangen op "retrieving character list". Zijn er meer die hier last van hebben?
YupzVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:50:
Ik probeer in te loggen op Stormreaver maar hij blijft hangen op "retrieving character list". Zijn er meer die hier last van hebben?
Zie net dat ze er stiekem 14.00 van gemaakt hebben om het minder erg te laten lijken:
Friday morning, all realms will be taken offline for the weekly maintenance.
The estimated downtime is from 7:00 am (Paris time, GMT+2) to 2.00 (hier stond eerst 1.00)pm (Paris time, GMT+2).
Please check the Realm Status page for continuous updates:
www.wow-europe.com
Thank you for your understanding.
[ Voor 48% gewijzigd door pagani op 01-04-2005 14:54 ]
En laat paris nu GMT+1 en niet GMT+2 zijn....johnnyv.nl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:51:
YupzMaar dan op shadow moon.
Zie net dat ze er stiekem 14.00 van gemaakt hebben om het minder erg te laten lijken:
I'm with stupid ^^
Sorry, beetje domme opmerking
[ Voor 9% gewijzigd door zion op 01-04-2005 15:37 ]
systeem
Laat het nu +2 zijn ivm zomertijd? Weet niet hoor.
Even gechecked, het IS 2 uur verschil, dus hebben ze er stiekem tóch nog een uur bijgesnoept. (m.a.w.: het is hier nu gmt+2)
[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 01-04-2005 15:00 ]
LOL....Elke week zie ik weer van dit soort berichten in het forum verschijnen. Elke week weer over hetzelfde.
Heb het ook al twee weken achter elkaar gehad. Vrijdag lekker vrij. Lekker gamen....NOT...Zwaar klote. Helaas helpt het niet echt het forum hier er vol mee te gooien.
Ik snap helaas ook niet dat ze op een europese server rond deze tijdstippen gaan zitten klooien. Kunnen ze dat niet 's nachts doen. Moet ik tenslotte ook als ik patches of iets dergelijks moet installeren op servers van klanten
Heb het ook al twee weken achter elkaar gehad. Vrijdag lekker vrij. Lekker gamen....NOT...Zwaar klote. Helaas helpt het niet echt het forum hier er vol mee te gooien.
Ik snap helaas ook niet dat ze op een europese server rond deze tijdstippen gaan zitten klooien. Kunnen ze dat niet 's nachts doen. Moet ik tenslotte ook als ik patches of iets dergelijks moet installeren op servers van klanten
Verwijderd
Ha ha, liever niet 's-nachts, dan ben je nu net vaak van dat gegank af omdat alle sukkeltjes naar bed zijn...Hooli-gan schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:59:
LOL....Elke week zie ik weer van dit soort berichten in het forum verschijnen. Elke week weer over hetzelfde.

Vrijdag-ochtend kan natuurlijk prima, zolang ze zich maar houden aan de, door hunzelf gestelde, tijden...
Ik zat er trouwens 30 min geleden ongeveer wel heel even in voor 20 seconden ofzo
Kijk, even heel sneaky een 1 in een 2 veranderen is wel een beetje apart, geef dan gewoon even duidelijk toe dat het langer gaat duren en excuseer daarvoor, np.
Maargoed, over het algemeen vind ik eea prima gaan, zeker niet nodig om blizzard af te gaan zeiken, maar de informatievoorziening mag zo hier en daar wel wat duidelijker en correcter.
Verwijderd
Sorry, maar volgens mij bestaat er altijd de dwang voor te levellen.M@NIC schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:16:
Ongeacht of je nou wel of nog geen mount hebt.
Want je wilt toch ook graag L60 worden voor de betere items en Raid instances en natuurlijk BG.
Level 60 boeit mij eigenlijk geen bal, ben Hunter dus PVP is toch niet echt hoofdzaak en op zich boeien items me ook niet superveel. Vind het gewoon leuk om in een dynamische wereld met meerdere mensen te spelen en een beetje te grinden en questen. Als ik dan een mooie mount heb waarmee het allemaal wat sneller gaat ben ik denk ik ook wel een tijdje tevredenVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:13:
[...]
Sorry, maar volgens mij bestaat er altijd de dwang voor te levellen.![]()
Want je wilt toch ook graag L60 worden voor de betere items en Raid instances en natuurlijk BG.
Ik wil eigenlijk liever het maxen zo lang mogelijk rekken omdat ik het leuker vind om nog beter te kunnen worden
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 01-04-2005 15:18 ]
Verwijderd
Moet je ff Judith van fusion of forces pmen.. Zeg maar dat ik (legihtiel) je gestuurd hebVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:24:
Wie speelt er op shadow moon dan en heeft daar een leuke NL guild zit nu in the Guild The Arisen best leuk hoormaar niet veel fokes in de guild wil ff een actieve guild!!!!
Kan zelf momenteel niet inloggen omdat me gc nog niet binnen is en kan ook niet naar cc omdat de account management gephucked is
vreemd bericht...... dit is totaal persoonsgebonden.....Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:13:
[...]
Sorry, maar volgens mij bestaat er altijd de dwang voor te levellen.![]()
Verwijderd
Ik ben zelf ook niet zo''n type die de hele tijd door het spel raced om L60 te halen, maar voor diegenen die het al zijn of binnenkort worden is dat leuk.johnnyv.nl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:18:
[...]
Level 60 boeit mij eigenlijk geen bal, ben Hunter dus PVP is toch niet echt hoofdzaak en op zich boeien items me ook niet superveel. Vind het gewoon leuk om in een dynamische wereld met meerdere mensen te spelen en een beetje te grinden en questen. Als ik dan een mooie mount heb waarmee het allemaal wat sneller gaat ben ik denk ik ook wel een tijdje tevreden
Ik wil eigenlijk liever het maxen zo lang mogelijk rekken omdat ik het leuker vind om nog beter te kunnen worden
Nee dat weet zelfs Blizzard nietVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:25:
weet iemand misschien wanneer de grens voor lvl 60 er af gaat?
Hero classes zijn gepland voor de toekomst, maar kan nog wel paar maanden duren.
Het is geen kwestie van 'even de grens verwijderen' natuurlijk. Je zit met talents die niet meeschalen en content die hier niet op berekend is.
Als het level ooit verhoogd wordt zal dat in een expansion pack zijn met een berg nieuwe content (lees: nieuw continent).
[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2005 15:29 ]
Ben nu level 34 en volop aan het sparen voor een mount, liefst niet ressen @ spirit en vaak grinden.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:26:
[...]
Ik ben zelf ook niet zo''n type die de hele tijd door het spel raced om L60 te halen, maar voor diegenen die het al zijn of binnenkort worden is dat leuk.Ik ben ook nog steeds L39 en vanavond word ik L40 endan zal ik toch nog even flink aan de bak moeten om extra Gold binnen te krijgen voor mijn mount.
![]()
pfff, Runetotem is weer up, alle items in de AH zijn weg, alles bugged, volgens mij zijn ze nog niet he-le-maal klaar
Nou ja, maar ff kijken of het volgende week nog zo is dan maar, moet toch werken dit weekend.

Nou ja, maar ff kijken of het volgende week nog zo is dan maar, moet toch werken dit weekend.
AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje
Ik kan nog geen eens inloggen , omdat men speeltijd volgens zeggen op is.
Dikke onzin natuurlijk , maar er schijnnen er velen te zijn en ze zijn er mee bezig zeggen ze.
Als ik 1 ding dikke s**t vind is het wel de betalingsgebeuren momenteel ,
Dikke onzin natuurlijk , maar er schijnnen er velen te zijn en ze zijn er mee bezig zeggen ze.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
Maar dat laatste zal waarschijnlijk pas volgend jaar gebeuren, ik denk niet dat er dit jaar een expansion pack zal verschijnen voor WoW.De Tarzan schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:28:
[...]
Nee dat weet zelfs Blizzard niet
Hero classes zijn gepland voor de toekomst, maar kan nog wel paar maanden duren.
Het is geen kwestie van 'even de grens verwijderen' natuurlijk. Je zit met talents die niet meeschalen en content die hier niet op berekend is.
Als het level ooit verhoogd wordt zal dat in een expansion pack zijn met een berg nieuwe content (lees: nieuw continent).
northrendDe Tarzan schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:28:
[...]
Nee dat weet zelfs Blizzard niet

^^
Verwijderd
Heb precies hetzelfde, kan nog net met bij mijn Account Management komen maar als ik dan Payment Method probeer te openen om te controleren krijg ik een hele fouten log onder het mom van "Internal Server Error".... ja dat zal best maar ik kan nu dus al de hele dag niet spelen terwijl ik daar wel voor betaalrhermans schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:32:
Ik kan nog geen eens inloggen , omdat men speeltijd volgens zeggen op is.
Verwijderd
is dit al gepost?
1 april grap van IGN over WoW:
http://pc.ign.com/articles/600/600527p1.html
Op gamer.nl is iets vergelijkbaars te vinden. (de paperclip van MS Office)
1 april grap van IGN over WoW:
http://pc.ign.com/articles/600/600527p1.html
Op gamer.nl is iets vergelijkbaars te vinden. (de paperclip van MS Office)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 15:43 ]
Who cares, al doen ze er 5 uur langer over dan geplanned. Als dat nodig is, dan is dat nodig. Je kan moeilijk een half geupdate bak de lucht in knallen.johnnyv.nl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:46:
Ik vind het toch wel weer een applausje waard voor de heren bij Blizzard, zelfs met een aankondiging van 2 uur extra downtime weten ze het nog voor elkaar te krijgen wederom nog eens twee uur uit te lopen op deze planning
Dat zou jij als tweaker toch moeten begrijpen...
Mhm, tis wel zo dat hier in Europa WoW een stuk later uitgekomen is.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:34:
Maar dat laatste zal waarschijnlijk pas volgend jaar gebeuren, ik denk niet dat er dit jaar een expansion pack zal verschijnen voor WoW.
Hopelijk zijn ze wel al bezig met een expansion (of gaan ze er snel mee beginnen
Ik kon overigens al voor 1-en spelen, dus imo doen ze hun werk meer dan goed genoeg
Dan is een paar uurtjes wachten voor mij geen ramp
[ Voor 24% gewijzigd door Okyah op 01-04-2005 15:42 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik snap dat niet he, ik ben in totaal één keer geressed door spirit, omdat ik in het water was gesprongen op een plek waar 8+ L40 creatures hun home hadden, en ik zodra ik ressde binnen 1cm weer dood was (was L30-32 at that time), maar verder nog nooit... (met geen van mijn 3 chars, 9, 25 & 42)johnnyv.nl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:28:
Ben nu level 34 en volop aan het sparen voor een mount, liefst niet ressen @ spirit en vaak grinden.
systeem
Laat me raden, je speelt geen pvpzion schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:42:
[...]
Ik snap dat niet he, ik ben in totaal één keer geressed door spirit, omdat ik in het water was gesprongen op een plek waar 8+ L40 creatures hun home hadden, en ik zodra ik ressde binnen 1cm weer dood was (was L30-32 at that time), maar verder nog nooit... (met geen van mijn 3 chars, 9, 25 & 42)
Hier hebben we het al eens over gehad. Dan moeten ze een paar uur extra (inmiddels 4 uur!) inramen. Als ik bij mijn toekomstige baas vier uur na een deadline met m'n product aankom weet ik dat ik maar beter gelijk m'n spullen kan pakkenKaap schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:40:
[...]
Who cares, al doen ze er 5 uur langer over dan geplanned. Als dat nodig is, dan is dat nodig. Je kan moeilijk een half geupdate bak de lucht in knallen.
Dat zou jij als tweaker toch moeten begrijpen...
[ Voor 44% gewijzigd door pagani op 01-04-2005 15:51 ]
Verwijderd
Wie speelt er op shadow moon dan en heeft daar een leuke NL guild zit nu in the Guild The Arisen best leuk hoor maar niet veel fokes in de guild wil ff een actieve guild!!!!
Onze guild (OotS, zo'n 40 members, alliance) wil best mergen met anderen. We hebben enkele lvl60s nu. En er is een kerngroep van mensen die elkaar kennen (enkele IRL, en enkele uit US/EU Beta dagen).Wilde eigenlijk net ongeveer dezelfde vraag stellen, al hoeft het voor mij geen nl guild te zijn. In m'n huidige guild ben ik 90% van de tijd als enige online, beetje weird
Het liefst wil ik verschillende medium sizes guilds laten mergen voor high end raid content enzo, en door de merger het kaf van de koren scheiden. Dus de actieve/sociale spelers uit 3 of 4 guilds samenzetten in 1 guild. Een vaste club voor instance en PvP raids.
/w of mail Dracobrevior of Dracoleonis indien deze plannen je iets lijken. Ondertussen kan je ook OotS zomaar joinen.
Ah ja, die guild heb ik wel een paar keer gezien. Ze wilden alleen niet samen met ons Xroads raiden na een horde raid in Elwynn.Moet je ff Judith van fusion of forces pmen.. Zeg maar dat ik (legihtiel) je gestuurd heb
Verwijderd
Niet alle realms hebben een probleem, ik kan op "onze" horde-realm (spinebreaker) wel gewoon inloggen, maar niet op stormreaver...Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:46:
huh vaag dat niet doet, ik speel al 2 uurtjes ofzo
Hij blijft bij mij, nog steeds, steken op "retrieving character list"...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 15:53 ]
Helaas, FOR THE HORDEVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:51:
[...]
[...]
Onze guild (OotS, zo'n 40 members, alliance) wil best mergen met anderen. We hebben enkele lvl60s nu. En er is een kerngroep van mensen die elkaar kennen (enkele IRL, en enkele uit US/EU Beta dagen).
Het liefst wil ik verschillende medium sizes guilds laten mergen voor high end raid content enzo, en door de merger het kaf van de koren scheiden. Dus de actieve/sociale spelers uit 3 of 4 guilds samenzetten in 1 guild. Een vaste club voor instance en PvP raids.
/w of mail Dracobrevior of Dracoleonis indien deze plannen je iets lijken. Ondertussen kan je ook OotS zomaar joinen./w ook even.
[...]
Ah ja, die guild heb ik wel een paar keer gezien. Ze wilden alleen niet samen met ons Xroads raiden na een horde raid in Elwynn.is het een puur nederlandse guild? en hoeveel members zitten er eigenlijk in?
Je kunt ook goede relaties onderhouden tussen guilds hoor 
Gewoon een gezamenlijk chatkanaal openen voor Raids e.d.
Hoef je geen nieuwe guild voor te maken/ te mergen
Gewoon een gezamenlijk chatkanaal openen voor Raids e.d.
Blizzard heeft ooit iets laten doorschemeren WEL al dit jaar een expansion te willen uitbrengen. Waarschijnlijk rond de herfst of tegen kerst.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:34:
[...]
Maar dat laatste zal waarschijnlijk pas volgend jaar gebeuren, ik denk niet dat er dit jaar een expansion pack zal verschijnen voor WoW.
Ze zullen er zelfs al mee bezig zijn (expansion teams zullen wel los staan van de update teams).
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2005 16:02 ]
Die judith heb ik toen wel eens zien lopenVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:23:
[...]
Moet je ff Judith van fusion of forces pmen.. Zeg maar dat ik (legihtiel) je gestuurd heb
Kan zelf momenteel niet inloggen omdat me gc nog niet binnen is en kan ook niet naar cc omdat de account management gephucked is
alliance is judith toch?
Verwijderd
Dunno zit net in die guild, maar volgens een vriend van mij die er al langer inzit is het wel een koele guild helpen elkaar veel enzoVerwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:51:
[...]
Ah ja, die guild heb ik wel een paar keer gezien. Ze wilden alleen niet samen met ons Xroads raiden na een horde raid in Elwynn.is het een puur nederlandse guild? en hoeveel members zitten er eigenlijk in?
Verwijderd
klopt kan. Doen we al.Gewoon een gezamenlijk chatkanaal openen voor Raids e.d.
maar mergen is een manier om het kaf van de koren te scheiden, en het voorkomt koninkrijkjes-denken (m.a.w. meerdere kapiteins op een schip werkt niet altijd).
We hadden eerst zo'n 25 man. Een merger -> 15 man extra. En we hebben nu een alliance voor raids met een andere guild, maar liever wil ik op middellange termijn een aantal guilds samenvoegen.
http://www.thelowlanders.nl/zion schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:35:
Is er ook een "The Lowlanders" guild op Bloodscalp? En waar kan ik me aanmelden?
Hrm, nog altijd wachtende op shadow moon. En had dit weekend nog wel een mooie stap richting de lvl 40 willen maken
dit riekt naar weer een extra dag gratis spelen als ik het zo hoorjohnnyv.nl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:48:
Hrm, nog altijd wachtende op shadow moon. En had dit weekend nog wel een mooie stap richting de lvl 40 willen maken
Ze hebben inmiddels een thread op het forum geopend over dit probleem, http://forums-en.wow-euro...47855&p=1&tmp=1#post47855, maar deze is ook de helft van de tijd down door iedereen die hem wil lezenCyrus-The-Virus schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:58:
[...]
dit riekt naar weer een extra dag gratis spelen als ik het zo hoor
edit:
En dan zit je al de hele dag te wachten, gaat msn ook nog plat
En dan zit je al de hele dag te wachten, gaat msn ook nog plat
[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 01-04-2005 17:10 ]
ik wil dit spel graag hebben, maar overal schijnt hij uitverkocht te zijn, of de release date is midden april (dixons
). weet iemand waar ik dit spel omgeving kampen/zwolle nog kan krijgen?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
E-bay of wachten, er komt pas over een tijdje weer een volgende lading games.Magic schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:30:
ik wil dit spel graag hebben, maar overal schijnt hij uitverkocht te zijn, of de release date is midden april (dixons). weet iemand waar ik dit spel omgeving kampen/zwolle nog kan krijgen?
Ik hoop toch dat ze er eerst voor zorgen dat de gamecard's goed te krijgen zijn, want anders wordt het een zooitje als er nog eens veel extra mensen bij komen.johnnyv.nl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:36:
[...]
E-bay of wachten, er komt pas over een tijdje weer een volgende lading games.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Wij zijn ook horde. Naam van guild = second wave LOLUneXisT schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:00:
Eej PacinoALLstars, welke guild is dat? Ik zit ook op Sunstrider (ben wel Horde). Ik zit nu bij een nieuwe guild, waarvan ik de naam ff ben vergeten(iets van forged in battle oid).
Tauren Shaman genaamd Rahvin, lvl 38
Ingame naam is Bride.... 70% is rogue in onze guild dus dat zal wat beloven lmao
Zijn er nog meer mensen die een 'failed to apply patch' message krijgen? Kan niet spelen
Op de wow-europe site staat toevallig net gemeld dat de 16e april er weer boxes komenMagic schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:30:
ik wil dit spel graag hebben, maar overal schijnt hij uitverkocht te zijn, of de release date is midden april (dixons). weet iemand waar ik dit spel omgeving kampen/zwolle nog kan krijgen?
Iemand een idee hoelang de volgens de officiele mededeling lange tijd is voordat je characters in beeld komen bij het starten
Wacht nu zo'n vijf minuten maar er verschijnt nog geen Tauren Hunter in beeld
[ Voor 23% gewijzigd door pagani op 01-04-2005 18:59 ]
jammer zeg, ik verheugde me er zo op, shit happens danmaar en wachten tot half april.johnnyv.nl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 18:58:
[...]
Op de wow-europe site staat toevallig net gemeld dat de 16e april er weer boxes komen
Iemand een idee hoelang de volgens de officiele mededeling lange tijd is voordat je characters in beeld komen bij het starten
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hrm, je moet dus blijkbaar 10 minuten wachten voor de char list, nu weer qaan het wachten tot het spel geladen is, duurt opeens ook minuten.
lees de TS eensVuurvoske schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 19:00:
Handige Worldmap gevonden van Azeroth:
Map of Azeroth
net lvl 47 geworden, lekker
Nice, ben ik eindelijk ingelogd en wel, loop naar strahnbrad voor quest daar, net wat strahnbrads gemold, kapt de server er weer mee, kan ik straks lekker respawnen naast een npc

Verwijderd
Worcraft doet het laatste uur erg vaag. Als ik inlog duurt het heel lang voordat ik mn character list krijg. Wanneer ik de wereld enter blijft hij elke keer hangen bij het laad schermpje. Nog meer mensen die hier last van hebben?
Dit topic is gesloten.