De mensen die momenteel denken dat hun browser perfect is, hoeven niet verder te lezen. 
Voor de rest: Ik ben al een tijdje bezig met het ontwikkelen van een nieuwe webbrowser. Wat er al in zit: Favorieten, Tabs, Zoekbalk, Geschiedenis, Pop-up blocker
... Nu ben ik met deze functies klaar en wil ik verder gaan met het uitbreiden van deze functies en het toevoegen van nieuwe functies.
Bij dat laatste heb ik jullie hulp nodig
, want ik kan me niet veel dingen bedenken die ik in de browser kan bouwen.. Als jullie ideeën hebben, plaats ze dan hier. Ik neem de functies / verbeteringen mee in de ontwikkeling en laat jullie weten als er een nieuwe versie af is.. 
(klikbaar)
Dit is versie 1.0.0.0, de eerste final.
Het programma is in het Engels en Nederlands, het is gemaakt in VB.Net 2008, en gebruikt de render-engine van IE.. (En ik gebruik 'm op dit moment
)
Er kunnen nu ook Plugins gemaakt worden, ga hiervoor naar de laatste post...

Voor de rest: Ik ben al een tijdje bezig met het ontwikkelen van een nieuwe webbrowser. Wat er al in zit: Favorieten, Tabs, Zoekbalk, Geschiedenis, Pop-up blocker

Bij dat laatste heb ik jullie hulp nodig

Dit is versie 1.0.0.0, de eerste final.
Het programma is in het Engels en Nederlands, het is gemaakt in VB.Net 2008, en gebruikt de render-engine van IE.. (En ik gebruik 'm op dit moment

Er kunnen nu ook Plugins gemaakt worden, ga hiervoor naar de laatste post...
edit:
Nieuwe versie..
Nieuwe versie..
[Voor 61% gewijzigd door 90710 op 29-03-2008 11:14. Reden: Final versie 1.0.0.0]