Ik speel het anders toch prima op mijn laptoppie met 1gb RAM. En niks geoptimaliseerd ofzo, Virusscanner draairt gewoon, hamachi, allerlei dingetjes van vs2005.
Af en toe wat lichte haperingen, en alleen als ik rennend richting een gebied ga met veel mobs/orcs/npc's wil het wel eens echt flink schokken. Maar echt hangen , nee nog nooit.
Ook nog nooit eruit geklapt of een crash gehad.
Vervelendste bug tot nu toe: als je op een minimaal scheef stukje grond staat dan ga je 'sliden'. Dit is soms ronduit irritant in caves tijdens combat. Als je 'slide' kun je nl niks doen en daardoor ben ik al eens dood gegaan.
back on topic:
Net mijn eerste gargoyle verslagen en maaaaaaan, wat een voldoening geeft dat! In heel oblivion nog niet zo'n ervaring mee gemaakt! Dit spel verslaat Oblivion hands down op sfeer, ontdekkingsdrang, avontuur en gevaar.
En een ander plus puntje. Als ik ergens kom en daar bijvoorbeeld wat monsters kill die toevallig bij een quest horen die ik nog niet heb, dan compleet je de quest toch, en krijg je als je uiteindelijk bij de questgiving npc komt gewoon direct je beloning! Zo hoort het! En niet dat het pas werkt als je de quest hebt gehad!
Level 19, en ik ben nog wel ff zoet