Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hopelijk kun je ze dan ook gratis downloaden. Dit lijkt me ook een belangrijke ommekeer voor Nintendo. Er werd redelijk vaak geklaagd dat er bijna geen demo discs voor de GameCube zijn en Nintendo heeft daar nu een goedkoper alternatief voor, het downloaden van demo's. Ik verwacht eerlijk gezegd dat je ook demo's voor de DS kan downloaden en die vervolgens via WiFi kan uploaden naar de DS. Ik denk dat dit een zeer belangrijke ontwikkeling zal zijn op het gebied van de consoles(Microsoft gaat dezelfde kant op).Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:48:
[...]
In principe is SMS natuurlijk ook al een paar jaar oud, me dunkt dat er voor Nintendo vrij weinig meer te halen valt bij de verkoop van die game. Het is echter wél een goed verkoopargument voor de Rev dat je oude Cube games gewoon kunt downloaden!
Nintendo kan overigens het beste Super Metroid als eerste downloadable game uitbrengen, ik heb hem nog niet in mijn collectie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En je weet geeneens welke dat zijn..als Nintendo zijn veranderingen doorzet krijg je meer en meer (ook) games als o.a Killer7 en RE4 op de Rev. Hiernaast was er ook een Halo beater in de maak..schijnt.de exclusieve Revolution games spreken me nou eenmaal niet aan
[ Voor 85% gewijzigd door Max|Burn op 17-05-2005 14:31 ]
Is het wel ingame, tja dan is dit toch dé overtreffende trap....
Nu nog Winning Eleven / Pro Evolution Soccer in die kwaliteit en laat feest maar beginnen...
[ Voor 3% gewijzigd door hully op 17-05-2005 14:36 ]
Met de power die schijnbaar beschikbaar is, zou het dan niet mogelijk moeten zijn om bv World of Warcraft (WoW) op de ingebouwde HDD te zetten en het systeem (desnoods emulerend) de rol van een high end pc te laten vervullen?
voordelen:
het is 1 systeem met alles erop en eraan
het bespaart mij de kosten van een nieuw pc-systeem
nadelen:
WoW op tv res... -_-'
Mocht het mogelijk zijn om de next gen consoles op een monitor aan te sluitne dan vervalt het nadeel.
vereiste is wel dat ik een usb keybord en muis kan aansluiten aub
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
En om maar consequent te zijn; weer een nutteloze poll
Poll: Hoe vind jij het design van de Playstation 3
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
• 6
• 7
• 8
• 9
• 10
• Geen mening
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Btw.. Playstation 3 cell-cpu... ooeeeee

[ Voor 10% gewijzigd door Yellowneck op 17-05-2005 14:51 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
je zou een spel kunnen maken met ingame filmpjes, overgangen in het spel (zoals de meerdere die die dat alien voertuig met die bazooka afknalt en dan pas zegt: GO!)
spelen, 'filmpje' (of instructies), spelen, etc.
btw vind ik dat je alle videos van alle games van alle platformen met een kilo of 10 zout moet nemen want dit kan allemaal prerender shit zijn. FMV kwali en dat soort dingen...
En trouwens bij bijv. DOA op de x360 dat is gewoon TE mooi om ingame te zijn. Ik geloof nooit dat dat ingame beelden zijn.
This is the Way.
True, was ook niet helemaal goed gezegd. Maar ik heb nu een PS2 waarop ik vooral veel plezier heb gehad van GTA (3, VC en SA), GT3 en GT4, Ace Combat 4, SSX, DoA, en MGS3 en MGS4. Dit zijn dus de games die mij aanspreken, en op de Cube zijn deze nou eenmaal niet verschenen. Ik ben dus blij dat ik een PS2 heb gekocht in plaats van een Cube. Mario, Zelda en Pikmin enz zijn allemaal zeer goede games dat ontken ik zeker niet, maar echt leuk vind ik ze gewoon niet. Als Nintendo hier inderdaad echt verandering in kan brengen is de Revolution zeker nog een optie (word moeilijk kiezen dan), maar anders valt die toch echt af.MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:28:
[...]
En je weet geeneens welke dat zijn..als Nintendo zijn veranderingen doorzet krijg je meer en meer (ook) games als o.a Killer7 en RE4 op de Rev. Hiernaast was er ook een Halo beater in de maak..schijnt.
Enige reden voor mij om de PS3 te halen is GTWekko schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:27:
PS3 lijkt me mee te vallen als je het einde van de E3 presentatie kijkt. Niet veel groter dan een normale PS2. Power hebben ze idd wel genoeg, dus of ik een X360 of PS3 koop (de exclusieve Revolution games spreken me nou eenmaal niet aan) hangt gewoon van de games af. Denk dat ik voor de PS3 gaat omdat ik GT5, MGS4, Ace Combat 6 enz zeker niet wil missen.
Verder vind ik het geluid dat een console maakt niet zo erg over het algemeen. Mijn PS2 hoor je best wel maar als ik zit te gamen heb ik t geluid toch behoorlijk aan staan dus dat koelen hoor ik dan niet
PhD i.o.
Hoezo, draait jou Wow nu op 1920x1080?
Kijk, je kan nu zeggen: "Maar ik heb toch geen HD TV", maar dat is helemaal de issue niet.
Console (PS3, Xbox 360, Revolution?) kunnen gewoon gigantische resoluties aan. De spellen worden ervoor geschreven, dus je kan het nog draaien ook, zonder extra investeringen en tweaks.
Het feit dat jij een "verouderde" tv hebt staan doet daar niets aan af. Ik kan ook niet zeggen dat PC games nadelen hebben omdat mijn 14 inch monitor maar 640x480 aan kan?
[ Voor 61% gewijzigd door PWM op 17-05-2005 15:08 ]
Waar het mij eigenlijk om gaat is dat de beelden niet ingame hoeven te zijn, maar iig real time gerendered zijn met dezelfde engine als de game. Denk maar aan de MGS serie...die gebruikt ook gewoon de game engine voor de cutscenes. Ik kan me trouwens nog goed herinneren dat toen ik de eerste filmpjes van gran turismo voor de ps2 ik ook niet kon geloven dat het ingame was.. toch was dit het geval. Het klote is dat we allemaal moeten afwachten...en daar heeft niemand eigenlijk zin in. Tliefst zou ik alle next gen consoles nu al op m'n tv aansluiten..HIValicious schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:50:
over killzone 2:
je zou een spel kunnen maken met ingame filmpjes, overgangen in het spel (zoals de meerdere die die dat alien voertuig met die bazooka afknalt en dan pas zegt: GO!)
spelen, 'filmpje' (of instructies), spelen, etc.
...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hoewel ik er voorlopig maar vanuit ga, hoe ik een slagje om de arm
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Tenminste, het zou toch raar zijn dat die minder goed zou zijn als de PS3 GPU

Hoe dan ook, als de Rev. dusdanig zwak is, dan zie ik er geen toekomst voor. Weliswaar gaat het immer om de gameplay, maar ontwikkelaars zijn in hun hart ook stiekem kleine jongetjes en willen alle vrijheid. Die gameplay kunnen ze ook op de PS3 en de X360 maken. Dan blijft er alleen nog een lijst van first parties over en alhoewel ik Mario en Zelda fantastisch vind, zou ik niet alleen het systeem voor die twee spellen kopen. Je ziet hetzelfde nu al spijtig genoeg ook voor de GC gebeuren (is al een tijd gaande).
Op dit moment heb ik alledrie de consoles, maar voor de volgende generatie wil ik wat selectiever gaan worden en dan zijn dit reeële afwegingen. Heel misschien hebben ze nog iets echt revolutionairs, maar als dit iets a la de virtual boy gaat worden, dan kunnen we big N binnenkort verwelkomen op de overige consoles. Grappig eigenlijk wat er allemaal in een relatief korte tijd kan gebeuren. Atari, Sega en Nintendo als de grote machten in de markt en laten de markt groeien. Vervolgens stappen de grote jongens er even in om de boel over te nemen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Interessant punt maar feit blijft volgens mij dat het merendeel van de tv's die er in den lande verspreid staan een resolutie van minder dan 640x480 heeft (precieze getallen weetik zo snel ff niet, verbeter me gerust) en daarom zei ik dus ook: als het aan een pc monitor aangesloten kan worden isd at meteen opgelostPWM schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:05:
[...]
Hoezo, draait jou Wow nu op 1920x1080?
Kijk, je kan nu zeggen: "Maar ik heb toch geen HD TV", maar dat is helemaal de issue niet.
Console (PS3, Xbox 360, Revolution?) kunnen gewoon gigantische resoluties aan. De spellen worden ervoor geschreven, dus je kan het nog draaien ook, zonder extra investeringen en tweaks.
Het feit dat jij een "verouderde" tv hebt staan doet daar niets aan af. Ik kan ook niet zeggen dat PC games nadelen hebben omdat mijn 14 inch monitor maar 640x480 aan kan?
en nee ik draai WoW niet op 1920x1080, i wish i could... ik speel het op mn notebook met intel "extreme" graphics... het draait wel, en nog oke ook maar op 1024x768 en dan veel dingen op low/medium... vandaar mijn wishfull thinkin om een next gen console zodanig te lkaten draaien dat ik er pc spellen op kan gooien en dus dat het als vervanger van een pc kan dienen (power is er genoeg als je het zo ziet...)
ff dit eruitlichten: er zijn geen extra investeringen nodig? --> en wat dacht je dan van een nieuw TV scherm wat deze resoluties ondersteunt?... Ze zijn er wel maar nogmaals, het merendeel van de mensen heeft m niet staan... zeker mensen in mijn leeftijdsklasse (20-21) niet.Console (PS3, Xbox 360, Revolution?) kunnen gewoon gigantische resoluties aan. De spellen worden ervoor geschreven, dus je kan het nog draaien ook, zonder extra investeringen en tweaks.
[ Voor 17% gewijzigd door Tom Yam op 17-05-2005 15:19 ]
Verwijderd
May 17, 2005 - New details regarding Nintendo's next-generation console, codenamed Revolution, have started to sprinkle onto the Internet. The machine, which will be revealed during Nintendo's pre-E3 2005 show on Tuesday morning in Los Angeles, will sport a slick, black design and a front blue light.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:18:
Waar lees je dat op IGN? Daar e heel vaak gezegd is dat de Rev qua specs zeker meekan met de andere 2 en hij waarschijnlijk niet de minst snelle is.
Revolution will be "two-to-three times more powerful than GameCube," according to Nintendo, which also acknowledges that the next-generation race isn't solely about new technologies. By contrast, Microsoft's Xbox 360 console is 13-15 times more powerful than the first, according to the publisher. And Sony says it's PlayStation 3 is roughly 35 times more powerful than PlayStation 2.
Nintendo also revealed that using Revolution's new Wi-Fi connection, gamers would be able to go online to a free gamer-matching service. Interestingly, in a move similar to Microsoft's Xbox Live Arcade service, Revolution users will be able to download classic and new Nintendo games over the Internet. Nintendo cited such examples as Donkey Kong and Super Mario Sunshine, which suggests that Revolutionaries could have access to games for all the publisher's previous consoles.
Je moet niet zoveel waarde hechten aan die uitlatingen. De PS2 zou ook bijna tien keer zo snel zijn als de GameCube volgens Sony, maar in de praktijk is de GameCube juist veel sneller gebleken. De PS2 screenshots van Resident Evil 4 zijn daar bewijs genoeg van. Bovendien kan de Revolution het Mac Mini effect hebben. Ik ken redelijk wat mensen die het nieuwste van het nieuwste in hun PC hebben zitten, maar toch een Mac Mini willen kopen vanwege de grootte en het ontwerp, ook al is hij veel langzamer dan de PC's die ze thuis hebben staan.Armada schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:16:
Hmmmm, volgens IGN zou de specs van de Rev nu 2-3x zo snel zijn als die van de Gamecube (ter vergelijking, MS gooit met 12x zo sterk als de Xbox en Sony 35x de PS2). Als dit echt het geval is, dan denk ik dat Nintendo de kant van Sega op gaat. Vreemd eigenlijk, de verwachting was juist dat Microsoft de minst sterke zou zijn van deze nieuwe generatie.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Cpu: Eight 3.2 ghz Cores -2.18 Teraflop
GPU:
51 billion dot per second
100 billion shader operations
300 millon transistors
512 MB RAM -256MB XDR main RAM at 3.2GHz, 256MB of GDDR VRAM at 700MHz.
Xbox 360
Cpu: Three 3.2 ghz cores-1.15 Teraflop
GPU:
9 billion dot per second
48 billion shader operations per second
150 million transistors
512 mb shared ram
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 15:25 ]
Imo is dat net als toen de ps2, NGC en xbox de next-gen console waren:Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:18:
Waar lees je dat op IGN? Daar e heel vaak gezegd is dat de Rev qua specs zeker meekan met de andere 2 en hij waarschijnlijk niet de minst snelle is.
PS2 en xbox konden een factor 3x zoveel poly's eruitpoepen dan de officiele specs van nintendo... met als verschil dat nintendo de poly's na allerlei grafische foefjes etc als cijfer nam en sony en MS alleen de poly's zonder andere bewerkingen. maar geen enkel spel werkt zo. Nintendo's cijfer was dus een stuk realistischer...
en in de praktijk is gebleken dat GC heel goed met xbox mee kon komen en dat vooral ps2 spellen er over het algemeen het slechtst uitzagen (imo).
dit lijkt me net zo. kan met niet voorstellen dat nintendo de boot wil missen en dat ze het gooien op innovatiteit, aangezien de massa consoles met power en mainstream spellen wilt hebben en volgens mij is de mainstream onmisbaar voor het overleven van nintendo...
------------------------------------------------------------------------
Lets get down to it:
CPU: Cell (1 PPC + 7 units) vs X360 Cpu (three PPC cores)
X360 advantages and disadvantages
- much easier to program for 3 symmetric processors than an asymmetric processor
- strong single thread performance, but can only run limited number of threads
- multithreading is difficult to program for but NO WAY near as hard as for the cell
- Best described as a jack of all trades approach
Cell Advantages and disadvantages
- The cell is a massively parallel vector processor
- excellent for running multiple floating point tasks such as (game engine, encoding and decoding video)
- Difficult to program for -- ALL software has to be optimized
- Poor single thread performance
- NO hardware Branch prediction, Extremely poor at running complicated branched code (like A.I. code)
- Highly specialized approach, the cell is first and foremost an MULTIMEDIA processor that is best suited for HDTVs and a gaming consoles processor second. It offers extremes -- very good at running game engine, very poor at A.I. code.
GPU:
Today's top of the line 6800ultra has 16 pixel pipelines and 6 shader pipelines and is made up of 222 Million Transistors
- ATI's next gen GPU (the R500) has a as unique architecture -- UNIFIED vertex/shader and pixel pipelines. It has 48 of these units that are automatically assigned a function
- Easier to program for but has a less higher theoretical peek than independet pipelines
- 10MB framebuffer that allows for "Free" anti-aliasing but limited resolution to 720P. For higher resolutions you "upsample"
- Unknown number of transistors (look for this number in the future)
PS3 GPU:
- officially stated to have 300 Million transistors with fixed pixel and vertex pipelines. Numbers not disclosed. If 6600GT is about 160 Million transistors, the 6800ultra 222 Million -- it is very likely that the PS3 GPU has 24 pixel pipelines and about 10-12 shader pipelines. I find it very easy to believe that the this GPU will be about twice as powerful as a 6800Ultra
- independent pipelines are faster BUT are harder to program for
Memory:
X360
512Mb of unified DDR3 memory with is shared by BOTH the GPU and CPU. Flexiablity is the obvious advantage. Disadvantage is that they have to be shared. Game developers can split the memory any way they like 50:50, 30:70 etc
PS3
256MB XRD for the cell
256MB DDR3 for the GPU
advantage is that the each has its own faster memory but each is limited to 256mb. While the CPU in the X360 can have a max of 512mb, the cell is stuck with 256mb.
Bandwidth:
X360
• 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
• 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
• 21.6 GB/s front-side bus
256GB/s from the 10mb frame buffer gives the X360 GPU a major advantage; it means the R500 isn’t limited by bandwidth and allows for free Antialiasing and a host of other effects. But the cost is that internal resolution is realistically limited to 720P. They may find a way around it. The original PS2 had on-die 4mb frame buffer. The game cube had off-die 2mb frame buffer.
PS3
Main RAM 25.6GB/s
VRAM 22.4GB/s
RSX 20GB/s (write) + 15GB/s (read)
SB< 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)
Pretty standard.
Video Output:
X360
Single DVI-output support sall HD resolutions (including 1080P and 1080i). Note that most games will probably be rendered at 720P but upsampled to 1080P like GT4 did with the PS2.
PS3
Dual HDMI (copy-protected DVI that combines audio) so that you can hook up two HDTVs. HDMI is a new format.
BUT for those of you who tried doing this on your computer, if a game runs @ 1080P single TV, you have to drop the resolution down on each TV to 720P so that you can have both.
The rest are extras
That only increase costs and don’t make gamming any better. PS3 has a lot of fat
Dual eithernet
Built-in wi-fi
Bluetooth
Multi-types of flash memory slots (SD, memory stick etc)
blueray
The above probably adds $100 extra to PS3
Conclusion
X360 and PS3 are about the same in power but approach it with different philosophy. X360 is less powerful BUT more flexible and easier to program for. PS3 is theoretically more powerful but less flexible and harder to program.
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Ik hoop dat het heel goed geregeld wordt (Xbox live dus
Hopelijk krijgt GT5 niet hetzelfd (online) probleem als deel 4

De cube heeft volgens mij een 450Mhz proc erin zitten .Zou je die vervangen door een 1.5Ghz proc dan zou je al kunnen zeggen dat hij 3 keer zo snel is. Kortom dat soort opmerkingen van Nintendo doet ze geen goed. Of ze moeten vanavond met de opmerking komen "Did we say 2-3 times more powerfull? We're sorry we ment 20-30 times more powerfull
Misschien niet, maar zo kort op de presentatie gaan er meestal ineens allerlei geruchten de ronde die wel kloppen. Bovendien zou dat goed in het plaatje te plaatsen zijn dat N er altijd op hamert dat de graphics niet het belangrijkste zijn. En dat Sony modder gooide naar de Gamecube kan misschien kloppen, daar zijn het immers concurrenten voor, maar dit is spelmedia dat hierover verhaalt, dat is iets anders (alhoewel hun onpartijdigheid ook wel ter discussie mag staan, maar dat is iets voor een ander topic). Bovendien mag het ook zo zijn dat Revolution een Mac Mini effect aantrekt, maar Apple leeft van de verkoop van de hardware en het OS (goed goed, ook wat apps), maar big N moet het _voornamelijk_ van software hebben. Als iedereen er één voor de leut neerzet, dan heeft N er niet zo heel veel aan....MetroidPrime schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:20:
[...]
Je moet niet zoveel waarde hechten aan die uitlatingen. De PS2 zou ook bijna tien keer zo snel zijn als de GameCube volgens Sony, maar in de praktijk is de GameCube juist veel sneller gebleken. De PS2 screenshots van Resident Evil 4 zijn daar bewijs genoeg van. Bovendien kan de Revolution het Mac Mini effect hebben. Ik ken redelijk wat mensen die het nieuwste van het nieuwste in hun PC hebben zitten, maar toch een Mac Mini willen kopen vanwege de grootte en het ontwerp, ook al is hij veel langzamer dan de PC's die ze thuis hebben staan.
nooit meer microsoft fanboys die zeggen dat de grapichs van 'hun' systeem mooier zijn dan van de playstation!
Ik vind alleen de controller een twijfel geval.. maar ja ik oordeel niet totdat ik het ding in mn handen heb.
je bedoelt te zeggen dat je zelf een fanboy bent die het vervelend vindt dat andere mensen met hun objectieve mening gelijk hebben dat de xbox betere gfx heeft dan de ps2?Pu_Dy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:32:
Damn de ps3...
nooit meer microsoft fanboys die zeggen dat de grapichs van 'hun' systeem mooier zijn dan van de playstation!
Ik vind alleen de controller een twijfel geval.. maar ja ik oordeel niet totdat ik het ding in mn handen heb.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
PS2 fans hadden liever dezelfde controller terug zien komen. Zelf begrijp ik dit niet helemaal, want ik vind zelf de Gamecube controller veruit de beste van de huidige generatie controllers. Dit is een objectieve mening, want ik speel regelmatig met allebei. niet naar me avatar kijken ;-)
Alleen toch jammer dat het allemaal weer zo duur is.. Ik ga ze niet allemaal kopen.. Dus.. overtuig me!!
Ik ga nu voor X360... die staat voor... maar van de andere heb ik nog niet veel gezien... niemand eigenlijk...
Ow let ook niet op mijn avatar
[ Voor 5% gewijzigd door ReCreator op 17-05-2005 15:40 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
En het gaat maar verder. Het is wel leuk al die speculaties, maar als ik me goed heb laten informeren dan ligt het ontwikkelen aan heel iets anders en dat is de software-tools die de makers van de consoles aanleveren aan de ontwikkelaars.FoggyFreek schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:25:
Hier een vergelijking tussen PS3 en XBOX360
Lets get down to it:
- much easier to program for 3 symmetric processors than an asymmetric processor
- multithreading is difficult to program for but NO WAY near as hard as for the cell
Het schijnt zo te zijn (en ik heb deze wijsheid voornamelijk uit Edge, vergeef me als het niet helemaal accuraat is) dat Sega met de Saturn en de Dreamcast de softwaremakers heeft laten spartelen,z oals ze altijd bij iedereen deden, simpelweg omdat ze oppermachtig waren. Sony was de eerste die niet alleen de kit op het bureau sodemieterde en weer in de verte wegreed. Ze gaven ondersteuning, ontwikkelde zeer gebruiksvriendelijke tools en libraries. In het begin had de playstation nogal 'clipping' problemen, ze hebben gewoon rond de klok ondersteuning gegeven en hebben ook echt programmeurs bij de ontwikkelaars geparkeerd om ze te helpen. Uiteindelijk leerden zij hierdoor hoe ze de devkit zodanig aan moesten passen dat deze problemen niet meer bij anderen voorkwamen.
Zo is het ook hier bij. Het maakt helemaal niet uit of het nu zo moeilijk is om er voor te programmeren, de vraag is of de consolebouwer het kan en of hij de ondersteuning gaat aanbieden. Beide, zowel MS als Sony, zijn goed in dit ondersteunen en luisteren ook echt naar de ontwikkelaars. Alleen hoeveel MS en Sony uit hun chips kunnen peuteren is iets dat de buitenwereld nog helemaal niet kan beoordelen. En dus zijn dit soort speculaties een wilde slag in de lucht.
Dat gebeurde de vorige keer ook al. Nintendo is heel voorzichtig met de uitlatingen over de kracht van de console, de GameCube zou bijvoorbeeld maar 12 miljoen polygonen per seconde aankunnen, terwijl één van de launchtitels daar al ruim boven zat. Inmiddels zijn er al spellen over de 25 miljoen heengegaan op de GC. Sony heeft een geschiedenis van in plaats van het noemen van in-game prestaties het noemen van raw polygon benchmark prestaties en daar zit een redelijk verschil in. De PS2 kon zogenaamd 70 miljoen polygonen per seconde aan, maar geen enkel spel heeft ook maar een kwart daarvan gehaald. Het is op basis van de uitlatingen die tot nu toe gedaan zijn niet mogelijk om te zeggen welke console het meest krachtig is, we zullen echt moeten afwachten totdat we een beeld hebben van wat de developers met de verschillende consoles kunnen. En het kan nog wel een jaartje of twee duren voordat we daar een duidelijk beeld van hebben.Armada schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:30:
[...]
Misschien niet, maar zo kort op de presentatie gaan er meestal ineens allerlei geruchten de ronde die wel kloppen. Bovendien zou dat goed in het plaatje te plaatsen zijn dat N er altijd op hamert dat de graphics niet het belangrijkste zijn. En dat Sony modder gooide naar de Gamecube kan misschien kloppen, daar zijn het immers concurrenten voor, maar dit is spelmedia dat hierover verhaalt, dat is iets anders (alhoewel hun onpartijdigheid ook wel ter discussie mag staan, maar dat is iets voor een ander topic). Bovendien mag het ook zo zijn dat Revolution een Mac Mini effect aantrekt, maar Apple leeft van de verkoop van de hardware en het OS (goed goed, ook wat apps), maar big N moet het _voornamelijk_ van software hebben. Als iedereen er één voor de leut neerzet, dan heeft N er niet zo heel veel aan....
Ik hoop voor ze dat ze het gerucht op de persconferentie rechtzetten anders zie ik het zeer somber in voor Nintendo. Dan zullen mensen de console zien als een Gamecube Advance met nieuwe controller ipv een totaal nieuwe console.
[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 17-05-2005 15:51 ]
link
Als screenshots, zowel van Xbox360, als PS3 ingame zijn dan heb ik nu een bakje nodig.
Ik was erg onder de indruk van de Xbox360, ik dacht niet dat de PS3 dit kon overtreffen, maar mijn god wat een beest is de PS3.
Ik denk dat graphics nagenoeg gelijk zullen zijn. Ik denk dat Xbox360 een betere GPU tot zijn beschikking heeft en de PS3 betere processor. Waarschijnlijk zal de PS3 uiteindelijk wat beter zijn en meerdere animaties, objecten e.d. op het beeld kunnen toveren dan de Xbox. Grafisch gezien kan het haast niet beter.
Respect voor deze mensen
Verwijderd
hmm, leuke "digital decade" waar ze het over hebben in ieder gevalJoenes schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:58:
voor iedereen die de werkelijke rekenkracht wil zien van de ps3 zou ik toch adviseren toch de E3show van sony te bekijken... hij duurt zo'n 2 uur en na 50 minuten wordt het echt spectaculair, ik ben iig erg onder de indruk
link
Verwijderd
w00t ja echt geweldig, met firefox slaat die pauper site vast en met IE krijg ik alleen maar zwart beeld (wel geluid) terwijl die andere filmpjes wel werkenJoenes schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:58:
voor iedereen die de werkelijke rekenkracht wil zien van de ps3 zou ik toch adviseren toch de E3show van sony te bekijken... hij duurt zo'n 2 uur en na 50 minuten wordt het echt spectaculair, ik ben iig erg onder de indruk
link
Verwijderd
hier
ziet er al een stuk beter uit, ben benieuwd naar de press conference van The Big N. daarna kan de discussie pas echt los barsten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 16:17 ]
Ik hoop niet dat dat het eindontwerp is van Nintendo, want dit ziet er zwaar niet uit, gewoon een vierkante zwarte doos.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:17:
High-res pics van de REV.
hier
ziet er al een stuk beter uit, ben benieuwd naar de press conference van The Big N. daarna kan de discussie pas echt los barsten.
[ Voor 74% gewijzigd door STIMPPYYY op 17-05-2005 16:20 ]
de kwestie van bits is achterhaald, dat was ten tijde van de psone nog een issue misschien, maar het is puur marketing...STIMPPYYY schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:17:
Hoeveel bits zijn de nieuwe console's eigenlijk. Gewoon 128 bits met snellere hardware?
De n64 "heeft" ook 64 bits, maar de graphics van de psone zien er beter uit, ook al heeft hij "maar" 32 bits...
(dit kwam omdat de n64 nog steeds carts gebruikte, waardoor er weinig ruimte over was voor de textures, daarom zijn n64 games, uitzonderingen daargelaten, blurry.)
De Dreamcast was ook veel beter dan de rest, maar heeft ook verloren dus tja...Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:50:
Dan nog is het echt super dom van Nintendo om niet mee te doen met het ophemelen van de kracht van je console. Ik vind het heel eerlijk van ze, maar ook super dom dus. Je moet in dezelfde taal als je concurrenten praten om de vergelijking "eerlijk te houden". Weten mensen ten minste een beetje waar ze aan toe zijn.
Ik hoop voor ze dat ze het gerucht op de persconferentie rechtzetten anders zie ik het zeer somber in voor Nintendo. Dan zullen mensen de console zien als een Gamecube Advance met nieuwe controller ipv een totaal nieuwe console.
Ik vind de nintendo wel wat hebben, strak en stijlvol, unlike de kiddie gamecubeRev! schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:20:
-knip-
[...]
De Dreamcast was ook veel beter dan de rest, maar heeft ook verloren dus tja...
De dreamcast was ten tijde van de introductie beter dan de rest, maar de ps2, cube en de xbox hebben hem wel ingehaald, gewoon omdat ze later uitkwamen...
En uiteindelijk zal ik degene kopen waarvan de games mij het meeste aanspreken. xbox360 heeft met morrowind een sterk punt (en halo3 natuurlijk), voor de PS3 vind ik killzone erg indrukwekkend. De rest is nog even afwachten.
precies... xbox kan best krachtiger zijn dan ps2 (dat is namelijk ook) maar als ik dan gran turismo 4 speel dan concludeer ik dat daar geen ene xbox game tegenop kan. Alleen hardware specs niet alles dus...Armada schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:40:
[...]
En het gaat maar verder. Het is wel leuk al die speculaties, maar als ik me goed heb laten informeren dan ligt het ontwikkelen aan heel iets anders en dat is de software-tools die de makers van de consoles aanleveren aan de ontwikkelaars.
Het schijnt zo te zijn (en ik heb deze wijsheid voornamelijk uit Edge, vergeef me als het niet helemaal accuraat is) dat Sega met de Saturn en de Dreamcast de softwaremakers heeft laten spartelen,z oals ze altijd bij iedereen deden, simpelweg omdat ze oppermachtig waren. Sony was de eerste die niet alleen de kit op het bureau sodemieterde en weer in de verte wegreed. Ze gaven ondersteuning, ontwikkelde zeer gebruiksvriendelijke tools en libraries. In het begin had de playstation nogal 'clipping' problemen, ze hebben gewoon rond de klok ondersteuning gegeven en hebben ook echt programmeurs bij de ontwikkelaars geparkeerd om ze te helpen. Uiteindelijk leerden zij hierdoor hoe ze de devkit zodanig aan moesten passen dat deze problemen niet meer bij anderen voorkwamen.
Zo is het ook hier bij. Het maakt helemaal niet uit of het nu zo moeilijk is om er voor te programmeren, de vraag is of de consolebouwer het kan en of hij de ondersteuning gaat aanbieden. Beide, zowel MS als Sony, zijn goed in dit ondersteunen en luisteren ook echt naar de ontwikkelaars. Alleen hoeveel MS en Sony uit hun chips kunnen peuteren is iets dat de buitenwereld nog helemaal niet kan beoordelen. En dus zijn dit soort speculaties een wilde slag in de lucht.
Tja smaken verschillen. Ik vind zelf de PS3 op een broodtrommel met boomerang lijken. De 360 is wel aardig, maar te lomp in mijn ogen. Veel mensen vinden de Apple Ipod heel mooi, terwijl dat ook een heel simpel ontwerp is. Ik houd daar wel van. En de Rev vind ik dus dan ook gewoon mooi. Het kan altijd beter en het is maar de vraag hoe hij er in het "echt" uitziet. Dan heb je toch vaak een heel ander kijk op het apparaat. Dat geldt trouwens ook voor de PS3 en 360 natuurlijk.STIMPPYYY schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:17:
Ik hoop niet dat dat het eindontwerp is van Nintendo, want dit ziet er zwaar niet uit, gewoon een vierkante zwarte doos.
Alleen blijf ik dus hopen dat Nintendo met een beter verhaal komt over de kracht van de Rev, want graphics interesseren me misschien niet superveel, maar het moet allemaal wel meekunnen met de rest. En veel mensen baseren hun aankoop er wel op. En hoe meer mensen een console kopen hoe meer content er komt en hoe meer kans dat er wat leuks tussenzit. Dus wat dat betreft maakt het voor de Nintendo fans wel degelijk uit of hij zijn mannetje zal staan.
En over dat dreamcast verhaal. De dreamcast kwam volgens mij op een beetje vreemd moment uit. Tussen de cyclus in als het ware, dat heeft hem denk ik de das omgedaan. Zouden ze gelijktijdig met de PS1 en N64 zijn gekomen dan had hij het wel gered denk ik. Maar ik kan ernaast zitten, want ik dacht dat hij op een vreemd moment kwam, kan er natuurlijk naast zitten!
[ Voor 15% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 17-05-2005 16:37 ]
Mwah, ik heb ze allebei, en vindt Forza er toch echt mooier uitzien. Het hangt van je persoonlijke smaak af hoe het met kleuren e.d. in elkaar is gezet, maar de grafische kwaliteit van GT4 is zeker niet beter dan van Forza.hully schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:27:
[...]
precies... xbox kan best krachtiger zijn dan ps2 (dat is namelijk ook) maar als ik dan gran turismo 4 speel dan concludeer ik dat daar geen ene xbox game tegenop kan. Alleen hardware specs niet alles dus...
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 17-05-2005 16:40 ]
Verwijderd
Heb even het stukje op die site gelezen, maar daar wordt me niet echt duidelijk wat er nu zo revolutionair aan de nieuwe nintendo wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:17:
High-res pics van de REV.
hier
Vond de plaatjes en bewegende beelden van de 360 al zeer mooi, maar de ps3 heeft me nog meer versteld doen staan. Zeker killzone 2, echt prachtig ziet dat er uit.
Verwijderd
Hopelijk is niet alleen het design een revolutie voor N, maar nog iets anders
Verwijderd
natuurlijk denken we wel allemaal, maakt niet uit hoe dat ding eruit ziet, wat het presteert is wat telt. ok.
maar wie heeft er nu een aparte staander voor zen console? echt zon ding dat ik zou kwijtraken na een maandje ofzo.
ik hoop dat het geen soort van dockingstation oplossing word en dat ze die console een batterij gaan meegeven ofzo. aan die hand te zien is het apparaat niet echt groot te noemen, wat natuurlijk wel weer nintendo-ish overkomt.
qua design had ik nooit iets spectaculair verwacht van nintendo, maar toch wel meer als een zwart doosje hoor...
Dit ben ik met je eens, de dreamcast was de eerste va de toenmalige "next-gen" consoles,Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:35:
[...]
En over dat dreamcast verhaal. De dreamcast kwam volgens mij op een beetje vreemd moment uit. Tussen de cyclus in als het ware, dat heeft hem denk ik de das omgedaan. Zouden ze gelijktijdig met de PS1 en N64 zijn gekomen dan had hij het wel gered denk ik. Maar ik kan ernaast zitten, want ik dacht dat hij op een vreemd moment kwam, kan er natuurlijk naast zitten!
maar het was meer "middle-gen". De graphics waren voor toendertijd ubergeil, maar de console was duur en slecht verkrijgbaar, ook hadden veel mensen niet al te lange tijd geleden een nintendo of psx gekocht, waardoor ze dus geen dreamcast meer kochten.
Ook denk ik dat door het hele selfboot-backup verhaal (kopietjes draaiden met een truuk zonder chip) ze geen geld meer verdienden aan de softwareverkoop, de drempel tot illegaliteit was immers wel heel laag geworden.
Kortom, leuk idee, maar geen succes, jammer eigenlijk
Verwijderd
Het probleem met de dreamcast was dat de marketing enorm slecht was. Als sega dat goed voor elkaar had gehad dan was sony nu lang niet zo groot geweest.En over dat dreamcast verhaal. De dreamcast kwam volgens mij op een beetje vreemd moment uit. Tussen de cyclus in als het ware, dat heeft hem denk ik de das omgedaan. Zouden ze gelijktijdig met de PS1 en N64 zijn gekomen dan had hij het wel gered denk ik. Maar ik kan ernaast zitten, want ik dacht dat hij op een vreemd moment kwam, kan er natuurlijk naast zitten!
Het design van de revo ziet er wel aardig uit vind ik, iig beter dan de ps3 die op een doos lijkt met een boomerang als controller. De xbox360 ziet er opzich ook wel aardig uit alleen vind ik dat ding veel te lomp.
Nu alleen nog wachten totdat ze over1 uur bekend maken dat de gfx net als de xbox360/ps3 zijn en de 3th party support ook goed geregeld is
Verwijderd
Bij de gamecube is het hun ook gelukt om het in een kleine doos te proppen, dus daar maak ik mij geen zorgen over.Joenes schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:46:
Wat ik me wel afvraag is hoe ze bij Nintendo al die rekenkracht in die 3 dvdhoesjes hebben gepropt en hoe het zit wat betreft koeling. .
Ik wacht leuk tot de eerste echte in-game screens. Met de xbox en ps2 hadden ze ook allemaal mooie plaatjes van wat grapisch allemaal mogelijk was. En toen de console's uitkwamen was het niet zo mooi als ze op het begin hadden laten voorstellen.
Dat de xbox360 niet backwards compatible is vind ik dus echt een grote misser. Nu gebeurt hetzelfde als met de n64 en de gamecube.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 16:55 ]
Verwijderd
De xbox360 zal wel gedeeltelijk backward compatible zijn, de populairste titels van de Xbox zul je ook op de 360 kunnen spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:51:
[...]
Dat de xbox360 niet backwards compatible is vind ik dus echt een grote misser. Nu gebeurt hetzelfde als met de n64 en de gamecube.
Zijn er nou nog steeds mensen die Halo goed vinden?magnifor schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:58:
Ik ga voor de Xbox 360 (al is het alleen maar voor Halo 3) en koop de revo als een tweede console voor de exlusieve games.
Nintendo en Sony zouden met een halo beater komen. Sony heeft nu Killzone en die van Nintendo wordt nog bekend gemaakt waarschijnlijk
Verwijderd
maar als ik bv de ps3 koop wil ik gewoon men psx en ps2 games netjes kunnen spelen, de oude consoles laat ik wel op zolder staan, soms wel eens zin in een retro avond met vrienden ofzo
dat xbox dit niet gaat hebben, en nu de revolution ook niet, is wel jammerlijk.
Soms moet je afstand nemen van je spullen en bekijken wat het nieuwe allemaal kanVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:51:
[...]
Neem risico's in wat jij geloofd
Ben een Halo fanboyXrenity schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:59:
[...]
Zijn er nou nog steeds mensen die Halo goed vinden?
Nintendo en Sony zouden met een halo beater komen. Sony heeft nu Killzone en die van Nintendo wordt nog bekend gemaakt waarschijnlijk
Killzone 1 werd als een Halo beater gezien maar kwam niet zo goed uit de bus (meningen waren nogal verdeeld).
Heb verder vertrouwen in Bungie met Halo 3.
[ Voor 23% gewijzigd door magnifor op 17-05-2005 17:05 ]
Ja,Xrenity schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:59:
[...]
Verwijderd
Xbox360- Hybride tussen oude desktop pc, en stylish apple design. Het heeft wat, is niet te groot en ziet er solid uit
-8
PS3
eerste reactie.. wtf maken ze een grap? amerikaanse koelkast design is wel erg lelijk en achterhaald hoor, en dan die controller erbij wtf

Ik kan er niet bij komen

-1 voor de moeite
-Revolution
Strak! apple meets an external harddisk oid? klein, strak, minimalistisch. just the way I like it
-9 (had iets meer flair op gemogen misschien, of een logo op de zijkant.)
Voor de duidelijkheid, ik heb nu alle 3 de consoles
This space is occupied
Weer dat gejammer dat een na 1 jaar gesjeesde MBO it-er met 1 jaar excel ervaring het niet kan, so what! De die-hard coders kunnen het wel, gezien de demos, bv de geshowde UE 3 engine.FoggyFreek schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:25:
Hier een vergelijking tussen PS3 en XBOX360
Lets get down to it:
Zelfde verhaal, all software has to be optimized... joh, denk je nou echt dat op de huidige, zeer gelimiteerde console hardware, die developers niet over elke cycle gaan zitten dubben? Alleen al het real-time texture unpack management system is dermate complex te bouwen dat je dat niet 1 2 3 doet en goed moet optimizen.Cell Advantages and disadvantages
- Difficult to program for -- ALL software has to be optimized
Echte bs. Het heeft parallelle units met elk hun eigen grote cache. Mja... journalisten.- Poor single thread performance
Dit is ook onzin. Het type processor vraagt om vectorized optimization, hetgeen je dus zelf doet en niet overlaat aan een branchprediction unit die er ook vaak naast zit. "Oh, AI is gonna be slooowww!!! quick, buy the other brand!". Zucht.- NO hardware Branch prediction, Extremely poor at running complicated branched code (like A.I. code)
Nee, journalist, de processor is erg goed in het crunchen van nummers. Laat een spel dat nu juist erg veel doen. AI code is overigens ook voorn. het queryen van geleerde patronen, ergo: ook veelvuldig nummertjes crunchen.- Highly specialized approach, the cell is first and foremost an MULTIMEDIA processor that is best suited for HDTVs and a gaming consoles processor second. It offers extremes -- very good at running game engine, very poor at A.I. code.
En, wat de journalist vergeet: omdat het geshared is, heb je 1 bus die je dus moet delen. Gedeelde memory levert ook een gedeelde bus op.Memory:
X360
512Mb of unified DDR3 memory with is shared by BOTH the GPU and CPU. Flexiablity is the obvious advantage. Disadvantage is that they have to be shared. Game developers can split the memory any way they like 50:50, 30:70 etc
Nou, het is een spelcomputer, dus die cell heeft er niet zo'n moeite mee denk ik, met die limiet.PS3
256MB XRD for the cell
256MB DDR3 for the GPU
advantage is that the each has its own faster memory but each is limited to 256mb. While the CPU in the X360 can have a max of 512mb, the cell is stuck with 256mb.
'less flexible'... waarin dan? Alleen in het feit dat je 512MB videoram wilt... maar dat is nu eenmaal behoorlijk onzin.Conclusion
X360 and PS3 are about the same in power but approach it with different philosophy. X360 is less powerful BUT more flexible and easier to program for. PS3 is theoretically more powerful but less flexible and harder to program.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Je hebt ze alle 3 al thuis staan?TheEvilCuber schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:10:
Vind het model van de PS3 wel mooi (ze hebben allemaal wel wat), maar die controller doet me echt denken aan zo'n cheap ass PC gamepad. Hopelijk veranderen ze dat nog of blijkt het toch mee te vallen, maar zoals het er nu uitziet lijkt het me dat je zo raar bij die schouderknoppen komt.
X360 is wel backwards compatible, dat zegt die kale in de X360 persconferentieTynos schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:01:
[...]
Soms moet je afstand nemen van je spullen en bekijken wat het nieuwe allemaal kan
de 3 huidige baka!Wekko schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:14:
[...]
Je hebt ze alle 3 al thuis staan?![]()
Vind het model van de PS3 wel mooi (ze hebben allemaal wel wat), maar die controller doet me echt denken aan zo'n cheap ass PC gamepad. Hopelijk veranderen ze dat nog of blijkt het toch mee te vallen, maar zoals het er nu uitziet lijkt het me dat je zo raar bij die schouderknoppen komt.
This space is occupied
Ik ga puur voor de games. Op dat gebied spreekt de Xbox mij meer aan op dit ogenblik.B0MBACI schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:17:
Het zal voor mij dan voor het aller eerst zijn dat ik puur voor het innerlijk zal kiezendus waarschijnlijk ps3
iedereen z'n eigen smaak.. er zit trouwens een logo op de zijkant van de revolution..dus dan zou je op een 10 uitkomen.. Koelkast design bij ps3 vind ik ook wat overdreven maarjah...das mijn meningTheEvilCuber schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:10:
Tot nu toe mijn mening over het design van de nieuwe consoles:
Xbox360- Hybride tussen oude desktop pc, en stylish apple design. Het heeft wat, is niet te groot en ziet er solid uit
-8
PS3
eerste reactie.. wtf maken ze een grap? amerikaanse koelkast design is wel erg lelijk en achterhaald hoor, en dan die controller erbij wtfwillen ze een nieuwe doelgroep aanboren oid? (vrouwelijke gamers)
Ik kan er niet bij komen
-1 voor de moeite
-Revolution
Strak! apple meets an external harddisk oid? klein, strak, minimalistisch. just the way I like it
-9 (had iets meer flair op gemogen misschien, of een logo op de zijkant.)
Verwijderd
Heerlijk, eindelijk een reactie die weet te relativeren. Je neemt me woorden uit mijn mond.STIMPPYYY schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:03:
Ja, hou wel in je achterhoofd dat het een test-console is. Vaak kunnen deze net iets beter omgaan met bepaalde dingen.
Als screenshots, zowel van Xbox360, als PS3 ingame zijn dan heb ik nu een bakje nodig.
Ik was erg onder de indruk van de Xbox360, ik dacht niet dat de PS3 dit kon overtreffen, maar mijn god wat een beest is de PS3.
Ik denk dat graphics nagenoeg gelijk zullen zijn. Ik denk dat Xbox360 een betere GPU tot zijn beschikking heeft en de PS3 betere processor. Waarschijnlijk zal de PS3 uiteindelijk wat beter zijn en meerdere animaties, objecten e.d. op het beeld kunnen toveren dan de Xbox. Grafisch gezien kan het haast niet beter.
Respect voor deze mensen![]()
Verwijderd
Die E3-Persconferentie van sony is wel héél erg overtuigend. Nu moet Nintendo ff héél snel ook laten zien wat ze in huis hebben, anders wordt mijn volgende console niet meer een Nintendo ben ik bang. (/me is trouwe nintendo user met gamcube enzo)
Misschien omdat er nog niks bekend is?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:40:
[...]
Heb even het stukje op die site gelezen, maar daar wordt me niet echt duidelijk wat er nu zo revolutionair aan de nieuwe nintendo wordt.
Nog een paar uur héVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:24:
Jezus christus!
Die E3-Persconferentie van sony is wel héél erg overtuigend. Nu moet Nintendo ff héél snel ook laten zien wat ze in huis hebben, anders wordt mijn volgende console niet meer een Nintendo ben ik bang. (/me is trouwe nintendo user met gamcube enzo)
Verwijderd
Shooters horen sowiso niet thuis op een console. Als ik shooters wil spelen ga ik wel achter mijn pc zitten, ik wil geen shooters op mijn fucking console! ik wil console games!Xrenity schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:59:
[...]
Bagger naab website? Gamespot is nog wel een van de beste websites op gebied van games.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:40:
Weet iemand welke codec van windows media player je moet hebben op die live stuff op die crap bagger naab site van gamespot te bekijken? want ik krijg alleen maar geluid (terwijl ik zo'n beetje elke codec wel op mijn pc heb?)
Zoek lekker je codec zelf zou ik zeggen...
Verwijderd
Verwijderd
Die Complete registratie gaat anders niet via een beveiligde verbindingCaboman schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:46:
[...]
Bagger naab website? Gamespot is nog wel een van de beste websites op gebied van games.
Zoek lekker je codec zelf zou ik zeggen...

Signature
• Xbox 360
• Playstation 3
• Revolution
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
edit:
Omfg dat ik die naam verkeerd neerzette, sorry
[ Voor 11% gewijzigd door Zeus op 17-05-2005 17:55 ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Moet je hem wel even de goede naam geven.Althalus schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:52:
Poll: Welke console heeft het mooiste uiterlijk?
• xbox 2
Verwijderd
Zegt meer iets over jou dan over Nintendo denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:44:
maar wie heeft er nu een aparte staander voor zen console? echt zon ding dat ik zou kwijtraken na een maandje ofzo.
Nou...dat zou wel revolutionair zijn natuurlijk. Ik herinner me nog wel een vage geruchten dat de Revolution iets tussen een console en een handheld zou zijn. Dat zou ook verklaren waarom de Revolution zo compact is, en dat iemand hem uit de standaard haalt op een van de foto's.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:44:
ik hoop dat het geen soort van dockingstation oplossing word en dat ze die console een batterij gaan meegeven ofzo. aan die hand te zien is het apparaat niet echt groot te noemen, wat natuurlijk wel weer nintendo-ish overkomt.
smaken verschillen he, ik vind er niks "jaren 90" aan.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:50:
Die "revolution" Lijkt me eerder een grap ofzo? Zo'n lelijk design. Precies jaren '90
Smiling as the shit comes down...
Je moet ff geduld hebben denk ik. Ik weet alleen niet of er een verschil is met Complete members en niet complete members.ScrooLoose schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:57:
is er ergens een mirror of zo voor die filmpjes die op gamespot staan ?...... die pagina wil maar niet laden hier, is ook niet zo vreemd natuurlijk
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 18:00 ]
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
En de live stream doet ook niet veel bijzonders
Verwijderd
alleen krijg je een schermpje met muziek en Nintendo e3 2005
Dit topic is gesloten.