Let wel dat ze allemaal niet in nederland te krijgen zijn, en dus ook niet vertaald zijn.
offtopic:
-Ganbare Goemon, in de japanse versie van de NES-classics serie. Erg verouderd en frustrerend moeilijk.
-New Age Goemon. Absoluut onvindbaar dat spel.

Overal uitverkocht en ik ben het nog nooit op ebay tegen gekomen. Het schijnt niet zo'n hele beste te zijn, maar ik wil hem toch ooit nog wel hebben.
-Ganbare Goemon Kessaku-sen! Pas verschenen, een remake van de eerste 2 Goemon-spellen op de SNES. Dat waren de beste uit de serie, dus als je die nog nooit gespeeld hebt een absolute aanrader. Ik wilde hem eerst niet kopen (omdat ik allebei de snes-spellen al heb), maar ga het nu denk ik toch maar wel doen. Er zijn een paar kleine toevoegingen gedaan enzo. En ja, ik wil hem gewoon in de collectie.

Absoluut twee van de beste platformgames die ooit gemaakt zijn. Deel 2 is mijn favoriet. Met Arnold Schwarzenegger (!) als eindbaas. Waar dat op slaat weet ik ook allemaal niet, maar het moet duidelijk Arnie voorstellen.

Ik herkende hem direct.
maar vind nog niet echt minigames waarvan ik zeg dat ik ze wel blijf spelen...
is dat trouwens wel bij wario?? echt verslavende minigames?? of zitten de beste toch in mario?
Het heeft inderdaad niet echt veel replay-value dat Project Rub. Sinds ik het heb uitgespeeld heb ik hem nog niet aangeraakt. Maar Wario Ware eigenlijk ook al een hele tijd niet. Als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik Wario Ware Touched uiteindelijk toch niet zo'n heel best spel.

Het is absoluut heel creatief en heel lollig enzo. En als je het voor de eerste keer ontdekt nog steeds een fantastische ervaring. Maar ik mis toch een beetje de gekte en de pure verslaving van de eerste Wario Ware. Die heb ik pas echt vaak gespeeld. Ook lang nadat ik alles al had uitgespeeld, bleef ik toch steeds terug komen om m'n records te verbeteren. Bij WWTouched heb ik dat toch minder. Waar het hem precies in zit weet ik niet, maar het spel mist gewoon iets. Ik werd het relatief snel zat.
Maar ik vind de minigames in mario eigenlijk ook niet veel soeps.

Dus ja. Misschien heb ik wel gewoon een afwijkende smaak qua minigames. (Of het was een beetje verzadiging juist omdat ik GBA Wario Ware zoveel heb zitten spelen.)
Over Another Code, dat zat ik ook net te lezen op de site ja. Heel erg goed nieuws! Ik ben blij dat ze het voor ons willen vertalen.

Nu ook allemaal massaal gaan kopen mensen! Zodat we in de toekomst meer van dit soort spellen buiten japan krijgen.