Het Nintendo DS topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
djmantri schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:33:
lol, ja die heb ik dus nu al :D, ik zie trouwens project rub en lijkt we wel grappig, of is wario leuker (wat houd je langer bezig en welke heeft gewoon betere minigames) en van de racespellen, welke is volgens jou beter: ridgeracer of rban asphalt gt , en ja ik ga nfs ook halen maar wil gewoon nu al racen :D

en is het leuker om een racespel te hebben of zo'n minigames spel?
Als je graag lang met het spel wil doen zou ik zeker geen Project Rub en/of WarioWare halen. Die schijnen binnen enkele uren al uitgespeeld te zijn. En ik heb nog nooit een racespel gehad die je kon uitspelen.

Als je ridgeracer haalt, die zijn bij Play-Asia.com in de aanbieding, omgerekend zo'n 20 euro.

Maar als je straks toch NFS gaat halen, zou ik als ik jou was mijn geld bewaren voor mariokart, die komt midden mei uit als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Mario kart midden mei? Mei 2006 zeker? :+

Ik denk niet dat je mario kart zo snel al uitkomt, op lik-sang.com staat hij rond Nov 07, 2005 gepland. Het zou natuurlijk kunnen dat Nintendo iets in petto heeft op de E3... Laten we maar afwachten maar Mei kan je wel vergeten :O

Oohja, wie kan mij verslaan met mijn Bounce and Pounce topscore :9

Afbeeldingslocatie: http://img37.echo.cx/img37/5069/naamloos7ht.jpg

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Spypiet schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:03:
Mario kart midden mei? Mei 2006 zeker? :+

Ik denk niet dat je mario kart zo snel al uitkomt, op lik-sang.com staat hij rond Nov 07, 2005 gepland. Het zou natuurlijk kunnen dat Nintendo iets in petto heeft op de E3... Laten we maar afwachten maar Mei kan je wel vergeten :O

Oohja, wie kan mij verslaan met mijn Bounce and Pounce topscore :9

[afbeelding]
hmm.... nou je het zegt... een paar week geleden stond de releasedate op veel bekende gameshops nog op midden mei, maar nu zijn ze allemaal anders, de ene zegt juni, andere weer augustus.... dat is balen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

djmantri schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:46:
filmpje wil hier niet echt, naja
Het duurt ook erg lang voordat ie begint te spelen. De pagina is al gereed en alles... en dan gebeurt er een hele tijd niks. Ik dacht al dat er niks meer zou gebeuren, was eigenlijk al vergeten dat ik die pagina nog open had staan, en ineens begon hij toch nog te spelen. :)
btw ik heb nu mario en polarium,
iemand nog een gigantische tip over en verslavend spelletje? of 1 die er echt ontieglijk mooi uitziet (in vergelijking met de rest)
Volgens mij waren de meeste reviewers het er wel over eens dat Spiderman 2 de mooiste graphics had. Alleen het spel zelf schijnt niet zoveel aan te zijn.
of een leuk gba spel wat eigenlijk wel de moeite waard is?? (ik hou niet zo van rpg ofzo, wel van aktie en race enzo
Hele goede race-spellen op de GBA: Mario Kart Super Circuit, F-Zero Maximum Velocity. Die zullen je wel bezig houden tot het eerste echt goede race-spel voor de DS uitkomt. (Ik zit ook met smart te wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 17:18
interessant, ik zoek ook nog zoiets dergelijks, iig tasje en game hoesjes. Kent iemand een leuk(goedkoop) pakketje binnen nl?

verzendkosten liggen alleen vrij hoog, inkoopacties.net?

deze is ook wel handig i.v.m. compactheid

[ Voor 5% gewijzigd door lukaso op 24-04-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
lukaso schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:47:
[...]

interessant, ik zoek ook nog zoiets dergelijks, iig tasje en game hoesjes. Kent iemand een leuk(goedkoop) pakketje binnen nl?

verzendkosten liggen alleen vrij hoog, inkoopacties.net?

deze is ook wel handig i.v.m. compactheid
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b8-70-hzp.html

Deze heb ik enkele weken terug besteld, en ontvangen. Zijn gewoon standaard gamecases, niets bijzonders, alleen erg practisch.
Via play-asia kan je gewoon met paypal betalen (dus geen creditcard noodzakelijk).

Incl verzendkosten komt het uit op USD 6,70. Omgerekend in euro's is dat net iets meer dan 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nog wat sceptisch...:
During their MSX days, Konami often offered special game features when combining two different Konami Cartridges in both cartridge ports. With the Nintendo DS having both a Nintendo DS and a Gameboy Advance game port, Konami was bound to pull the same joke again.

Right here, the Japanese retrogaming portal RetroPC revealed that when the GBA version and the Nintendo DS version of Konami's Goemon games are combined, the player gets to play a game of Space Manbow. As an added bonus to MSX owners, the bottom screen of the Nintendo DS will even show an MSX computer with the Space Manbow cartridge insterted in slot 1.
Bron: MSX Resource Center Foundation / MSX RC NL

PS: Space Manbow is een Shmup (Shoot 'em Up) uit 1989 voor de MSX2 zoals hier te lezen is.

[ Voor 7% gewijzigd door Icelus op 25-04-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
http://www.gamespot.com/d...tendogs_gp_ds4_042205.asx
en dan de "Developer Interview"

...

HOE VET, ga deze zeker halen...

enige waar ik nog van baal is dat ik geen "ds maatjes" heb, multiplayer is imo wel sterk op de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 18:19

Martinspire

Awesomeness

lukaso schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:03:
http://www.gamespot.com/d...tendogs_gp_ds4_042205.asx
en dan de "Developer Interview"

...

HOE VET, ga deze zeker halen...

enige waar ik nog van baal is dat ik geen "ds maatjes" heb, multiplayer is imo wel sterk op de DS.
waar woon je ?? _0-

btw ik heb nu project rub, het is wel aardig maar toch wel aan de moeilijke kant moet ik zeggen :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
boxmeer, in de buurt van Nijmegen. Heb me zelfs al ingeschreven in op zo'n site voor handheld bezitters, weet alleen de url ff niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

http://torrents.fromtheshadows.tv/fts_box1.0.avi.torrent

Mobile gaming to the limit.

( 4 mensen die een spelletje supermario spelen op de DS tijdens het skydiven )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:42:when the GBA version and the Nintendo DS version of Konami's Goemon games are combined, the player gets to play a game of Space Manbow.
Grappig... maar ook niet meer dan dat. Ik vraag me alleen af welke GBA Goemon game ze bedoelen (er zijn er inmiddels alweer 3 verschenen)? Maar ik zal het in ieder geval wel even proberen als Goemon DS uit is. :D
btw ik heb nu project rub, het is wel aardig maar toch wel aan de moeilijke kant moet ik zeggen
Hou in gedachten dat je niet perse alle minigames hoeft te halen om het spel uit te spelen. (Sommige van die minigames zijn echt gruwelijk moeilijk). Ik heb het spel uitgespeeld in Hell-mode, maar sommige minigames heb ik nog steeds niet gehaald op de laagste difficulty-setting. Met name dat dans-spelletje breng ik nooit wat van terecht. Maar in zulke gevallen kies je gewoon de game uit waar je het beste in bent, en speelt die 3x achter elkaar om voldoende punten te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Goemon, die ga ik maar eens proberen voor de GBA.

Zit trouwens ook met smart te wachten op een mario cart voor de DS. Naja, geduld is een schone zaak. ;)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

@surrounded
ik weet alleen niet of ik die minigames wel blijf spelen, ik ben nou bij deel 9 geloof ik (van de 17 als ik het goed heb) maar vind nog niet echt minigames waarvan ik zeg dat ik ze wel blijf spelen...
is dat trouwens wel bij wario?? echt verslavende minigames?? of zitten de beste toch in mario?

naja ik ga hem misschien toch omruilen voor wario want dan ben ik denk ik wel een stuk langer bezig en het is toch soms wel leuke onderbroekenlol :D
en bij project rub heb ik meer zoiets van ik wil het wel uitspelen maar ik weet niet of ik het daarna nog ga spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09-2024
Vandaag kwam ik op een goed idee:

Als je Wario Wario minigames te makkelijk vind moet je gewoon op 2 ds-en spelen tegelijk (met Wario Ware)

En trouwens nog een vraag:

Kan je 2 punten tegelijk touchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

IK WIL RPG'S VOOR DE DS!!!

vrij nutteloze post, I know, maar ik wil rpg's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Captein schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:58:
natuurlijk, ik zou zeggen, ontdek het zelf in pictochat, heb ik toch weer mooi 5 min lol mee gehad.

over wario, ik heb hem net binnen en ik sta toch wel versteld van de leukheid.

Je hebt gewoon het spel zelf, dan volg je het verhaal en moet je bij elk karakter een aantal minigames uithalen.

Je kun ook elk karakter apart doen, maar dan blijf je doorspelen totdat je 4 levens op zijn, let op: de minigames worden wel steeds moeilijker.

Je kunt elke minigame ook apart doen, net als de vorige modus blijf je doorspelen totdat je levens op zijn, en hier worden de minigames dus ook steeds moeilijker.

Dat is het spel in een notendop, let op: de laatste twee modi zijn dus erg high-score gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zat vandaag op school tussen colleges in even te Zookeeperen op mijn DS.
Komt er een dude aan: "Hey, heb jij er ook al een ?" en haalt zijn DS uit zijn zak.

Hebben we even zitten multiplayen.
Zoo Keeper is erg goed en ik ga ook snel een DS voor mij vriendin kopen :*)
En Mario is ook erg ok, maar dat wist ik al door de DS-sessie met apNia.

Nintendo verbroedert :P

Nee, maar ik vind het dat ze het dit maal goed hebben bekeken bij Nintendo.
Geen kabels nodig en, helemaal geweldig, maar 1 cartridge om te MP’en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:39
Nintendo...Connecting People. :*)

Ik ben nog niemand tegen gekomen hier die ook een DS heeft. Zelfs de echte GBA aanhangers hier in V6 (en dat zijn er niet zo heel veel hier) hebben nog geen DS. Ze zijn nogal pokemonfanaat, en wachten dus op een echte pokemongame... 8)7
Ik heb nu ook Yoshi, en na een dag spelen kan ik alleen maar zeggen dat het een ontzettend leuk en verslavend spel is. Ik heb alleen geen idee wat ik er over een maand van ga vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-07 06:48

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik moet even wat weken geduld hebben en dan krijg ik mijn import Yoshi ook :D
Misschien dat ik Pac Pix ook nog laat meenemen uit Canada, maar ik weet niet of de game wel een lang leven beschoren is :?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Another Code :*)
Persbericht - 25 April 2005 - Gamers van alle leeftijden kunnen een grandioze tijd tegemoet zien! De line-up voor het tweede kwartaal van 2005 is versterkt met nog meer fantastische games voor de Nintendo DS! Het even schattige als innovatieve PAC-PIX tekent voor een release op 20 mei. Het supersnelle Ridge Racer DS scheurt naar de Nintendo DS op 3 juni, terwijl het mysterieuze avonturenspel Another Code: Two Memories op 24 juni wordt gelanceerd. Al deze games zullen volgen op het unieke Yoshi Touch & Go, dat op 6 mei 2005 wordt gelanceerd.

Another Code: Two Memories - 24 juni
Another Code: Two Memories gebruikt de unieke functies van de Nintendo DS, waaronder het Touch Screen en de microfoon, om spelers één van de meest aangrijpende avonturen ooit te laten beleven! In Another Code: Two Memories nemen spelers de rol aan van Ashley, een jong meisje dat een uitnodiging krijgt om haar doodgewaande vader te ontmoeten op een mysterieus eiland. Als ze is gearriveerd, blijkt haar vader echter nergens te bekennen en begint Ashley te vermoeden dat er iets mis is. Terwijl spelers samen met Ashley het eiland afspeuren naar haar vader, gebeuren er steeds meer vreemde dingen, waardoor de speler betrokken raakt bij een sinister complot.

Met een meeslepende verhaallijn en briljant opgezette puzzels is dit een must-have voor elke avontuurlijk aangelegde gamer.
Bron: Nintendo Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltimateB schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:41:
Goemon, die ga ik maar eens proberen voor de GBA.
Let wel dat ze allemaal niet in nederland te krijgen zijn, en dus ook niet vertaald zijn. :)
offtopic:
-Ganbare Goemon, in de japanse versie van de NES-classics serie. Erg verouderd en frustrerend moeilijk.

-New Age Goemon. Absoluut onvindbaar dat spel. :( Overal uitverkocht en ik ben het nog nooit op ebay tegen gekomen. Het schijnt niet zo'n hele beste te zijn, maar ik wil hem toch ooit nog wel hebben.

-Ganbare Goemon Kessaku-sen! Pas verschenen, een remake van de eerste 2 Goemon-spellen op de SNES. Dat waren de beste uit de serie, dus als je die nog nooit gespeeld hebt een absolute aanrader. Ik wilde hem eerst niet kopen (omdat ik allebei de snes-spellen al heb), maar ga het nu denk ik toch maar wel doen. Er zijn een paar kleine toevoegingen gedaan enzo. En ja, ik wil hem gewoon in de collectie. ;) Absoluut twee van de beste platformgames die ooit gemaakt zijn. Deel 2 is mijn favoriet. Met Arnold Schwarzenegger (!) als eindbaas. Waar dat op slaat weet ik ook allemaal niet, maar het moet duidelijk Arnie voorstellen. :p Ik herkende hem direct.
maar vind nog niet echt minigames waarvan ik zeg dat ik ze wel blijf spelen...
is dat trouwens wel bij wario?? echt verslavende minigames?? of zitten de beste toch in mario?
Het heeft inderdaad niet echt veel replay-value dat Project Rub. Sinds ik het heb uitgespeeld heb ik hem nog niet aangeraakt. Maar Wario Ware eigenlijk ook al een hele tijd niet. Als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik Wario Ware Touched uiteindelijk toch niet zo'n heel best spel. :o Het is absoluut heel creatief en heel lollig enzo. En als je het voor de eerste keer ontdekt nog steeds een fantastische ervaring. Maar ik mis toch een beetje de gekte en de pure verslaving van de eerste Wario Ware. Die heb ik pas echt vaak gespeeld. Ook lang nadat ik alles al had uitgespeeld, bleef ik toch steeds terug komen om m'n records te verbeteren. Bij WWTouched heb ik dat toch minder. Waar het hem precies in zit weet ik niet, maar het spel mist gewoon iets. Ik werd het relatief snel zat.
Maar ik vind de minigames in mario eigenlijk ook niet veel soeps. :p Dus ja. Misschien heb ik wel gewoon een afwijkende smaak qua minigames. (Of het was een beetje verzadiging juist omdat ik GBA Wario Ware zoveel heb zitten spelen.)

Over Another Code, dat zat ik ook net te lezen op de site ja. Heel erg goed nieuws! Ik ben blij dat ze het voor ons willen vertalen. :> Nu ook allemaal massaal gaan kopen mensen! Zodat we in de toekomst meer van dit soort spellen buiten japan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Captein schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:58:
lukaso schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:23:
natuurlijk, ik zou zeggen, ontdek het zelf in pictochat, heb ik toch weer mooi 5 min lol mee gehad.
Nou dan heb jij een nieuwere versie DS dan mij, want mijne reageert maar op 1 punt tegelijk hoor ;) Het is niet mogelijk om op 2 punten tegelijk het scherm te besturen. Hij zal dan altijd het punt volgen die je als eerste ingedrukt hebt. Zodra je het 1ste punt loslaat, schiet hij door naar het 2de punt wat je vast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

x KeN x schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:06:
Ik zat vandaag op school tussen colleges in even te Zookeeperen op mijn DS.
Komt er een dude aan: "Hey, heb jij er ook al een ?" en haalt zijn DS uit zijn zak.

Hebben we even zitten multiplayen.
Zoo Keeper is erg goed en ik ga ook snel een DS voor mij vriendin kopen :*)
En Mario is ook erg ok, maar dat wist ik al door de DS-sessie met apNia.

Nintendo verbroedert :P

Nee, maar ik vind het dat ze het dit maal goed hebben bekeken bij Nintendo.
Geen kabels nodig en, helemaal geweldig, maar 1 cartridge om te MP’en.
stageperiode voorbij? =)
kunnen we in de kantine ook ff zookeeper battelen.. blijft nog steeds m'n favo game.. echt een aanrader voor iedereen.. mijn eerste reactie was ook "bah gewoon bejeweled", maar het is echt heerlijk met dat pennetje, leuke setting en verschillende modussen (modi? :D)... vooral die 6 minuten ronde vind ik 't lekkerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe couldn’t agree with you more :D
Ben echt, sinds ik ’m uit mijn brievenbus heb gevist, zwaar verslaafd aan Zookeeper !

Binnenkort maar eens een battle zetten in de kantine dan ja B)
En yep, stage is over en succesvol afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

@ surrounded bedankt voor je reactie

wat zou je dan aan kunnen raden als game?? een racegame?? (waarschijnlijk (nog) niet?) of zookeeper of iets anders?

want ik wil er denk ik wel vanaf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Voor 20 euro kun je je geen buil vallen aan Ridge Racer.
Als ik Zoo Keeper niet had besteld zou ik nu nog aan de RR zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

jum jum, volwassenere spellen :)
Dit is zo een beetje waar ik op zit te wachten, adventures en rpg's waar je bij moet nadenken (puzzelspelletje wil ik ook nog, wanneer kwam meteos ook alweer uit? VS of hier maakt me niet zo veel uit) . Toch blij dat ik bijna klaar ben met school, wordt een hele lang en hele heftige zomervakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Nintendogs heeft een cijfer gekregen van de Famitsu. :)

http://www.dsnews.co.uk/news-readmore.php?story=281

40/40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hmm, dé killer-app voor de DS?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mwuah, ik vond Kirby ook wel wat!

Famitsu heeft alleen maar 4 andere spellen een perfecte score gegeven.

Ocarina of Time (Nintendo 64)
Vagrant Story (PlayStation)
Soul Calibur (DreamCast)
The Wind Waker (GameCube)

En nu dus ook:

Nintendogs (Nintendo DS). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nintendogs lijkt me aan alle kanten wel een leuk spel, er is alleen 1 reden waarom ik het nooit zou aanschaffen: Ik haat honden.
Als er ook nog andere beesten komen zoals katten ofzo :P dan zou ik er over denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

BlackMage schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:58:
Nintendogs lijkt me aan alle kanten wel een leuk spel, er is alleen 1 reden waarom ik het nooit zou aanschaffen: Ik haat honden.
Als er ook nog andere beesten komen zoals katten ofzo :P dan zou ik er over denken :D
Jaa! Kitten times! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Maar ik betwijvel het.
Mensen in japan willen graag een hond, maar kunnen het vaak niet omdat ze er gewoonweg geen ruimte voor hebben. Vandaar dat nintendogs zo goed verkoopt. Denk niet dat een versie met katten aan zou slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zeer goede score voor Nintendogs. :) Hopelijk komt er snel een datum voor de US/EU. Iemand die hem gaat importeren uit Japan? Laat dan even je ervaringen weten kwa taal etc. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Hee schnumi, ben je weer terug? Lang niet gezien iig.

Whoops, wrong topic :X

[ Voor 33% gewijzigd door GZ op 26-04-2005 17:19 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:49:
[...]

jum jum, volwassenere spellen :)
Dit is zo een beetje waar ik op zit te wachten, adventures en rpg's waar je bij moet nadenken (puzzelspelletje wil ik ook nog, wanneer kwam meteos ook alweer uit? VS of hier maakt me niet zo veel uit) . Toch blij dat ik bijna klaar ben met school, wordt een hele lang en hele heftige zomervakantie :P
Another code klinkt idd wel vet. Ook mooi dat ie nog uitkomt voordat ik op vakantie ga dan kan ik hem doorvoor hopelijk nog kopen :)

Daarna iig nog mariokart kopen en misschien advance wars en dan maar wachten totdat zelda enzo komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
x KeN x schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:55:
Voor 20 euro kun je je geen buil vallen aan Ridge Racer.
Als ik Zoo Keeper niet had besteld zou ik nu nog aan de RR zitten.
20 Euro voor Ridge Racer? Waar haal je dat zo goedkoop?
Hier kom ik niet lager dan 44,50 (bart smit) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
eswa schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:55:
[...]

20 Euro voor Ridge Racer? Waar haal je dat zo goedkoop?
Hier kom ik niet lager dan 44,50 (bart smit) :(
www.play-asia.com

Heb ik goede ervaring mee (ik heb al 2x besteld) en ze accepteren paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Hoe duur is ie bij de Media Markt?
Ik wil hem opzich wel hebben, maar gewoon ff hier bij een winkel.
Of is het niet echt geweldig, en kan ik beter op NFSU wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ridge Racer DS zuigt.

Ik ga het niet nog een keer herhalen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:12:
Ridge Racer DS zuigt.

Gelukkig maar, want RidgeRacer is miss niet het beste spel, maar die €20 vind ik het zeker waard (vooral multiplayer) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ridge Racer is best wel een aardig spel voor 20 euro en ook goed te spelen met de gewone buttons, daarbij is het geen bots spel. Als je op het juiste moment even afremt kun je de bochten perfekt nemen en race je de anderen zo voorbij, is gewoon een kwestie van oefenen en concentratie. Daarbij lijken sommige tracks wel op de al oude Need for Speed. Ook kun je andere auto's nemen met accelaratie en sneller en dat merk je dan ook wel op de baan.

Nadeel is inderdaad het bots effect met de kant zo nu en dan als je verkeerd stuurt, maar dat heb je ook met NFS dus snap niet dat die mensen klagen en zeggen ik wacht wel op NFS, want dat spel kost qua pre-order al 45 a 50 euro. zou zeggen koop Ridge Racer voor 20 euro en je hebt een leuk spel voordat NFS uitkomt en die kan alleen maar leuker zijn, valt dat ook weer niet tegen. zoals vele al gezegd hebben play-asia.com daar is he 20 euro en duurt de levering 8 a 10 dagen. cijfer 7.0 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
[b]BlackMage schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:56:

Heb ik goede ervaring mee (ik heb al 2x besteld) en ze accepteren paypal.
voor paypal moet je toch ook een creditcard hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
lukaso schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:39:
[...]

voor paypal moet je toch ook een creditcard hebben?
Nee,

Je kan gewoon geld via je bankrekening overmaken op de rekening van paypal, en binnen een dag ofzo word dat bedrag omgezet in een soort 'beltegoed' alleen dan om te gebruiken met paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Neen.. je kan via je bankrekening geld naar je Paypal account overmaken.
Anoniem: 72901 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:12:
Ridge Racer DS zuigt.

Ridge Racer DS is VET

En ik ga het zovaak herhalen als nodig is ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 08:55:
@ surrounded bedankt voor je reactie

wat zou je dan aan kunnen raden als game?? een racegame?? (waarschijnlijk (nog) niet?) of zookeeper of iets anders?
Ehhh...
misschien is Yoshi Touch 'n Go iets voor je? Vraag anders of je die even mag proberen in de winkel ofzo, kijk of het je aanspreekt. Je moet het zien als één uitgebreide minigame. ;) Persoonlijk vind ik Yoshi wel erg leuk. Maar je moet even wennen aan het idee dat het geen traditioneel platform-spel is met verschillende levels. Het is écht een zo-hoog-mogelijke-score-halen-spelletje. Sommige mensen kunnen daar gewoon niet aan wennen denk ik, en blijven 40 euro te veel geld vinden voor zo'n beperkt iets. Smaken verschillen. Het heeft (vind ik) wel meer replay-value als Wario Ware en Project Rub.

Maar het is wel weer heel wat anders als die 2. De huidige line-up voor de DS is nog niet echt geweldig helaas. Een goede racegame? Was die er maar. Ik lees net dat Ridge Racer voor 20 euro te krijgen is bij play-asia... misschien dat ik die nog een kans ga geven. Maar m'n verwachtingen zijn niet echt hoog. (Remmen in de bochten? :p Dat is toch een beetje vloeken in de kerk, ik heb er echt een hekel aan om de rem te gebruiken bij race-spellen. Eigenlijk vind ik het al jammer als ik het gas even moet loslaten... nee, ik hou niet zo van de realistische simulaties.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07
Wat Surrounded zegt klopt wel vind ik. Ik heb ook Feel the Magic (project Rub), wario ware touched en Yoshi touch 'n Go (ook mario64ds en polarium maar dat ff terzijde).
Van die 3 speel ik ook nog Yoshi het meest. Gewoon omdat je toch altijd wil proberen om beter te worden(althans ik). Met de andere 2 spellen zijn de minigames uitgespeeld en dan stop ik. Na een half jaar ofzo zou ik het misschien weer opnieuw doen of op een hele saaie dag. Yoshi speel ik nog best vaak (paar keer per week) juist om betere scores te halen en beter te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb nu project rub omgeruild voor wario en ik vind hem eigenlijk best wel leuker
de minigames zijn iig wat beter (en niet zo irriterend als bij project rub want bij wario kan je wel naar het volgende level gaan (als je tenminste nog levens hebt :o )
ik heb hem trouwens alwel uitgespeeld (alle ventjes al (behalve de allerlaatste maar ik weet niet of k die wel ga halen... iig wel proberen :o ))
anyways, wanneer komt die nfs nou uit?? 6 mei of pas verder (27e ofzo? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:25:
[...]
(Remmen in de bochten? :p Dat is toch een beetje vloeken in de kerk, ik heb er echt een hekel aan om de rem te gebruiken bij race-spellen. Eigenlijk vind ik het al jammer als ik het gas even moet loslaten... nee, ik hou niet zo van de realistische simulaties.)
Geen nood, maak je maar geen zorgen ;)
Remmen doe je een fractie van een seconde om je auto in een drift/gecontroleerde slip te krijgen voor de extra scherpe bochten. Verder is het dus gewoon VOL het gas erop :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op woensdag 27 april 2005 @ 01:53:
[...]

Geen nood, maak je maar geen zorgen ;)
Remmen doe je een fractie van een seconde om je auto in een drift/gecontroleerde slip te krijgen voor de extra scherpe bochten. Verder is het dus gewoon VOL het gas erop :Y)
maar het blijft een semi-realistisch racespel (ik weiger het woord "game" over het algemeen in de mond te namen), dus ik denk dat surrounded daar alsnog weinig trek in heeft (net als ik) en liever wacht op een f-zero-achtig/mariokartig spel (net als ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
20 euro is idd niet veel voor een DS game, daar heb ik zoo keeper ook voor gehaald.

Maar als ik er zo over nadenk wat voor spellen er allemaal nog gaan komen krijg ik al pijn in mijn portemeknips.

Ik heb nu:
Mario 64 DS
Wario Ware DS
Polarium
Zoo keeper

Spellen die er nog aankomen die vet worden:
Meteos
Yoshi-touch n go
goldeneye rogue agent
nintendogs
mario kart ds

en er zullen vast nog veel meer vette spellen aankomen....
Ik kan denkik nog beter ff geduld hebben, en geen budget spellen kopen, maar nog ff wachten op het echte werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lukaso schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:05:
Spellen die er nog aankomen die vet worden:
Meteos
Yoshi-touch n go
goldeneye rogue agent
nintendogs
mario kart ds

en er zullen vast nog veel meer vette spellen aankomen....
Ik kan denkik nog beter ff geduld hebben, en geen budget spellen kopen, maar nog ff wachten op het echte werk
Je bent idd Zelda, metroid, castlevania, die eiland-adventure met dat jongetje van 16 en dat spel met dat meisje op dat eiland dat naar haar vader zoekt vergeten. Verder klopt het volgens mij wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lost in blue bedoel je? het enige interresante wat deze zomer uikomt is eigelijk another code en yoshi als dat je aanspreekt. De rest komt allemaal pas na de zomer vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb vandaag mijn EZ Flash kaart binnen gekregen.
Alle spellen die ik tot nu toe heb geprobeert werken prima, het bootmenu werkt goed en snel en alles werkt goed samen met de ds.

Wat mij wel opvalt:
- Het flashen gaat traag, misschien ietsje sneller als mijn oude flashlinker (die ging via printerpoort en deze via usb). Je doet ongeveer 4 min over een hele cart vol (256mbit, 32megabyte dus). Terwijl ik van usb toch wel minimaal de hele cart in 1 minuut zou verwachten.

- De flashkaart past niet goed in de DS, je moet de kaart hard erin duwen en hard eraan trekken als je die er weer uit wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
je gebruikt hem voor GBA roms neem ik aan? kun je er ook films op kijken?

oja, hier in de lokale intertoys: 6 mei Yoshi touch n go voor 45e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
OK, volgens Intertoys en Bart Smit en Dixons horen er geen VIP punten bij de DS zitten.
Ik stel dan ook voor dat jullie je punten naar Nintendo terugsturen.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
lukaso schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:23:
je gebruikt hem voor GBA roms neem ik aan? kun je er ook films op kijken?

oja, hier in de lokale intertoys: 6 mei Yoshi touch n go voor 45e
Je kan er wel films op kijken, maar aangezien mijn kaart maar 256mbit is, wat dus 32 megabyte is.... kan je niet veel film erop zetten ;)

Er is wel een movieplayer, daar kan je gewoon een Compact Flash kaart indrukken (en een andere met een SD kaart) zo kan je dus meer film kijken, maar je kan daarop geen games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:45:
OK, volgens Intertoys en Bart Smit en Dixons horen er geen VIP punten bij de DS zitten.
Ik heb toch echt een VIP-kaartje gekregen bij m'n DS van de Makro, en ik heb ook een echte VIP-badge gekregen bij nintendo.nl :P .
BlackMage schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:49:
Ik heb vandaag mijn EZ Flash kaart binnen gekregen.
Alle spellen die ik tot nu toe heb geprobeert werken prima, het bootmenu werkt goed en snel en alles werkt goed samen met de ds.

Wat mij wel opvalt:
- Het flashen gaat traag, misschien ietsje sneller als mijn oude flashlinker (die ging via printerpoort en deze via usb). Je doet ongeveer 4 min over een hele cart vol (256mbit, 32megabyte dus). Terwijl ik van usb toch wel minimaal de hele cart in 1 minuut zou verwachten.

- De flashkaart past niet goed in de DS, je moet de kaart hard erin duwen en hard eraan trekken als je die er weer uit wil hebben.
Heb je dan nu een flashkaart over? :9

Die Another Code teaser _/-\o_
hij doet me denken aan Shivers, een oude adventure op de pc. Wat was dat een goed spel zeg...

ohja, er is ook de supercard, maar de compatibiliteit van dat ding met gba-spellen is niet 100% (veel zijn er traag enzo). Daarmee kun je films kijken en spellen spelen vanaf je compactflash.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 27-04-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Anoniem: 109280 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:53:
[...]

Ik heb toch echt een VIP-kaartje gekregen bij m'n DS van de Makro, en ik heb ook een echte VIP-badge gekregen bij nintendo.nl :P .

[...]

Heb je dan nu een flashkaart over? :9

Die Another Code teaser _/-\o_
hij doet me denken aan Shivers, een oude adventure op de pc. Wat was dat een goed spel zeg...

ohja, er is ook de supercard, maar de compatibiliteit van dat ding met gba-spellen is niet 100% (veel zijn er traag enzo). Daarmee kun je films kijken en spellen spelen vanaf je compactflash.
Als ik die flashkaart nog had, had ik nu geen nieuwe gekocht ;) (ik had mijn flashkaart icm mijn gba toendertijd verkocht)

Die oude kaart van mij vond ik wel beter, mede vanwege de saver slots die daar opzaten. (4 saver slots) Pogoshell gebruikte die saverslots lekker door een goede file system te maken met de saves. Deze kaart heeft een 'ingebouwde' save manager die ik lang niet zo prettig vind werken. (en pogoshell werkt niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

Gek, ik heb mijn DS bij bart smit gekocht, en daar zat ie echt wel bij !. Op de site van nintendo staat trouwens ook een lijstje met software waar punten bij horen te zitten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ikke bij dixons, zaten ook vip punten bij, maar of ik er nou wat aan heb....

Ik heb trouwens mario64 DS in een zwart doosje en de vip punten daarvan doen het niet. Volgens de helpdesk zou het een scandinavische versie zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

lukaso schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:53:
ikke bij dixons, zaten ook vip punten bij, maar of ik er nou wat aan heb....

Ik heb trouwens mario64 DS in een zwart doosje en de vip punten daarvan doen het niet. Volgens de helpdesk zou het een scandinavische versie zijn :S
Een zwart doosje is waarschijnlijk de Amerikaanse versie. Kijk eens op de sticker op de cartridge zelf, staat daar NTR-ASME-USA ofzoiets op?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Wat kan je eigenlijk met die punten ?
Kan je er fysieke dingen mee 'kopen' of is het echt puur internet only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

BlackMage schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:11:
Wat kan je eigenlijk met die punten ?
Kan je er fysieke dingen mee 'kopen' of is het echt puur internet only?
Neem eens de moeite om even naar de Nintendo VIP site te gaan en daar te kijken wat er allemaal staat. :O

Er staat daar een catalogus vol met spullen, echte én digitale.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 07:25:
dus ik denk dat surrounded daar alsnog weinig trek in heeft (net als ik) en liever wacht op een f-zero-achtig/mariokartig spel (net als ik :) )
Ja, dat klopt aardig. :) Ik blijf twijfelen over Ridge Racer omdat ik heel graag een racegame voor de DS wil. Maar eigenlijk weet ik wel dat het toch niet mijn soort spel is. Ik hou vooral van arcade-racers.
En toch... :p lekker driften door de bochten heeft ook wel z'n charmes (burnout2!). En 20 euro is niet veel geld. Ik denk dat hij er toch nog wel komt, een beetje tegen beter weten in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 115248 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:31:
[...]

Ja, dat klopt aardig. :) Ik blijf twijfelen over Ridge Racer omdat ik heel graag een racegame voor de DS wil. Maar eigenlijk weet ik wel dat het toch niet mijn soort spel is. Ik hou vooral van arcade-racers.
En toch... :p lekker driften door de bochten heeft ook wel z'n charmes (burnout2!). En 20 euro is niet veel geld. Ik denk dat hij er toch nog wel komt, een beetje tegen beter weten in. ;)
Gewoon kopen je krijgt er geen spijt van ik heb hem voor ongeveer 20e bij lik-sang gekocht een maandje terug en het spel is gewoon een heerlijke nobrainer arcade racer die zwaar leunt op goede drifting skills..graphics en sound zijn dik in orde de touchscreen functie wordt wel 0,0 gebruikt want de stuurmode met het touchscreen is gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Nintendogs is 327.000 keer verkocht in 5 dagen tijd en ze zijn nog niet klaar daar in Japan. Het is even wachten of dit tijdelijk is of juist extreem gaat doorzetten, zo zijn er al weblogs waarop mensen hun eerste dagen met hun hond beschrijven en wat ze al hebben gedaan met hun hondje. LOL |:(

Dit spel gaat veel verkocht worden wereldwijd. 8)7

Eindelijk Nedgame heeft weer Zoo Keeper op voorraad, was al zo erg dat de mensen mijn
vrouw al herkennen :) , maar goed he tis ook haar soort game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Geef je e-mail adres eens, ik had er 3 (!!!) in mijn doos zitten. Aangezien ik er maar 2 kan gebruiken mag je er 1 van mij hebben Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Wekko/200304/1050064750_0.gif

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 00:56
MetroidPrime schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:03:
[...]

Een zwart doosje is waarschijnlijk de Amerikaanse versie. Kijk eens op de sticker op de cartridge zelf, staat daar NTR-ASME-USA ofzoiets op?
Lijkt me sterk, in de US hebben ze geen VIP puntensysteem namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:07
Anoniem: 103465 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:43:
Nintendogs is 327.000 keer verkocht in 5 dagen tijd en ze zijn nog niet klaar daar in Japan. Het is even wachten of dit tijdelijk is of juist extreem gaat doorzetten, zo zijn er al weblogs waarop mensen hun eerste dagen met hun hond beschrijven en wat ze al hebben gedaan met hun hondje. LOL |:(

Dit spel gaat veel verkocht worden wereldwijd. 8)7

Eindelijk Nedgame heeft weer Zoo Keeper op voorraad, was al zo erg dat de mensen mijn
vrouw al herkennen :) , maar goed he tis ook haar soort game.
Bron enzo :) Niet dat ik het niet geloof maar lijkt me wel aardig om dat hele bericht te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Schweino schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:12:
[...]

Lijkt me sterk, in de US hebben ze geen VIP puntensysteem namelijk.
Inderdaad, en bovendien zijn de US dozen wit. Zwart is Europees. Er horen gewoon sterren bij te zitten hier.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

BLC_Twan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 00:14:
[...]

Bron enzo :) Niet dat ik het niet geloof maar lijkt me wel aardig om dat hele bericht te lezen.
Nog leuker ;) ds deze week ~96.000 en PSP ~33.000......heeheheheheh

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26222

Captain N schreef op donderdag 28 april 2005 @ 07:54:
[...]

Inderdaad, en bovendien zijn de US dozen wit. Zwart is Europees. Er horen gewoon sterren bij te zitten hier.
Het is precies omgekeerd. Hij heeft het over een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:18:
[...]

Neem eens de moeite om even naar de Nintendo VIP site te gaan en daar te kijken wat er allemaal staat. :O

Waar zou je die punten moeten vinden? in de ds van je ds/game ofzo? heb daar nog nooit van gehoord en ze ook niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Spypiet schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:51:
[...]

Geef je e-mail adres eens, ik had er 3 (!!!) in mijn doos zitten. Aangezien ik er maar 2 kan gebruiken mag je er 1 van mij hebben [afbeelding]
:D
ecco256 at gmail.com

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Alleen als je het echt wilt trouwens, want je kunt ook de punten registreren op een ander adres en dan nog van die ambassadeurspunten (250) krijgen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ecco op 28-04-2005 09:28 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
S2S schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:41:
[...]

Nog leuker ;) ds deze week ~96.000 en PSP ~33.000......heeheheheheh
Yup.

Wekelijkse japanse hardware en software verkopen 18 - 24 April

Hier de software verkopen:

1. PS2 Romancing SaGa: Minstrel Song - Square Enix - 217.000 (nieuw)
2. NGC Fire Emblem: Souen no Kiseki - Nintendo - 102.000 (nieuw)
3. NDS Naruto 3 for DS - Tomy - 84.000 (nieuw)
4. NDS nintendogs: Shiba and friends - Nintendo - 83.000 (nieuw)
5. NDS nintendogs: Dachs and friends - Nintendo - 53.000 (nieuw)
6. NDS nintendogs: Chihuahua and friends - Nintendo - 46.000 (nieuw)
7. PS2 Baseball L!ve 2005 - Namco - 44.000 (nieuw)
8. GBA Rockman Zero 4 - Capcom - 38.000 (nieuw)
9. PS2 Gundam: One Year War - Bandai - 30,000 (234.000)
10. PSP Shutokou Battle - Genki - 29.000 (nieuw)

Hier de hardware verkopen:

DS 96,191
PS2 33,080
PSP 33,004
GBASP 10,820
GC 8,329
GBA 422
Xbox 112
bron: www.m-create.com

De DS heeft een aardige boost gekregen door Nintendogs, Naruto DS, blauwe en roze DS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 26222 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:45:
Het is precies omgekeerd. Hij heeft het over een game.
Oh, whoops. Ik zat aan de DS zelf te denken, aangezien veel mensen daarbij hun sterren nergens konden vinden.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
TheEvilCuber schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:18:
[...]
dat klopt, maar ik kan nergens echte spullen vinden? Je moet neem ik aan toch gewoon naar "sterrencatalogus" moet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:36:
Hee schnumi, ben je weer terug? Lang niet gezien iig.

Whoops, wrong topic :X
Np. Idd tijdje weg geweest maar heb het allemaal wel gevolgt hoor. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Ik wil ook een DS :D
Nintendogs ziet er echt leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

lukaso schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:45:
[...]

dat klopt, maar ik kan nergens echte spullen vinden? Je moet neem ik aan toch gewoon naar "sterrencatalogus" moet gaan?
er staan meestal gamecubes, gameboys, spellen, en bonusdiscs in.
dit word af en toe bijgevuld (elke maand ongeveer) maar dan moet je wel snel zijn en veel punten hebben :P (5000 ofzo :))

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand toevallig of die websites nog bestaan met de ds games in flash formaat?
Ik wil er een paar uit proberen namelijk.
Het is hier eerder gepost ooit maar mocht het nu om een of andere reden niet gepost of om gevraagd worden zeg het me dan a.u.b.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 127568 op 28-04-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Laatst online: 03-05-2023
Anoniem: 127568 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:32:
Weet iemand toevallig of die websites nog bestaan met de ds games in flash formaat?
Ik wil er een paar uit proberen namelijk.
Het is hier eerder gepost ooit maar mocht het nu om een of andere reden niet gepost of om gevraagd worden zeg het me dan a.u.b.
Anoniem: 109280 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:23:
[...]

Als je eventjes geduld hebt kun je ook op Meteos wachten, is ook erg leuk.
Polarium kun je ook online spelen, op de officiële nds-website wel te verstaan :)
Polarium
Zookeeper
Meteos

Ik ben er nog steeds niet uit, maar na (zeer waarschijnlijke) oplichting door gbasp.nl is mijn budget niet toereikend genoeg meer voor twee spellen, dus ik wacht eventjes op Meteos. een polarium-demo download ik wel als iemand anders hem in de winkel aan het uitproberen is :P

[ Voor 20% gewijzigd door sjukke op 28-04-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu nog Nintendogs vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
ik verheug me echt op goldeneye:rogue agent
check deze mooie filmpjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 26-06 23:59
die ia, de muziek 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door hellrazor op 28-04-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

fox-hound schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:40:
ik verheug me echt op goldeneye:rogue agent
check deze mooie filmpjes :9
Ik denk dat dit spel een enorme belediging voor de James Bond franchise gaat worden. Dit spel gaat, volgens de preview van IGN, zoveel mogelijk op de Xbox/PS2/GameCube versie lijken, die matige reviews kreeg. In die filmpjes van het spel kun je nu al zien dat het niets wordt, de vijanden lijken AI uit Wolfenstein 3D te hebben, ze staan daar maar te schieten zonder dekking ofzo te zoeken en een vijand kan een machinegeweer tijdens het schieten met één hand vasthouden. Dan ben ik nog niet eens begonnen over die muziek! Het is een James Bond spel, dan moet je muziek hebben die de spanning opbouwt, niet iets dat uit een slechte 64K demo(er zijn ook goede 64K demo's) lijkt te zijn gejat!

EA had veel beter GoldenEye 64 kunnen (laten) poorten, dan had het in ieder geval een stuk beter verkocht dan dat dit spel gaat doen, in plaats van een spel maken dat wel GoldenEye heet, maar niets met de film of het fantastische Nintendo 64 spel te maken heeft!

:r

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 28-04-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:57

S2S

een W.I.P. lijkt me sterk dat de muziek straks zo klinkt ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
ik ben het wel een beetje met MetroidPrime eens, dit ziet er imo veel slechter uit dan gewoon goldeneye op de 64, ze hadden veel beter kunnen poorten dunkt me...

Goldeneye was gewoon een vet spel, dit ziet er suf uit, zowel graphics als gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis EA, zegt genoeg imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 10-07 12:33

Peentje

MAC / Windows i don't care

zouden ze de C&C serie ook nog uit gaan melken op de ds?

dat zou ik persoonlijk weer niet erg vinden.

online op bearing straight :P

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga vandaag de DS kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

ik krijg hem woensdag van me vriendin.

* Peentje denkt dat zijn vriendin de doos geopend heeft, en peentje zelf de ds nooit gaat zien

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Niet online
Peentje schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:53:
zouden ze de C&C serie ook nog uit gaan melken op de ds?

dat zou ik persoonlijk weer niet erg vinden.

online op bearing straight :P
ja red alert 3 komt waarschijnlijk,ik weet niet of dat goed uitpakt,de graphics en de gameplay,
de ds heeft touchscreen dus je troepen selecteren is geen probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MetroidPrime schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:31:
[...]

Ik denk dat dit spel een enorme belediging voor de James Bond franchise gaat worden. Dit spel gaat, volgens de preview van IGN, zoveel mogelijk op de Xbox/PS2/GameCube versie lijken, die matige reviews kreeg. In die filmpjes van het spel kun je nu al zien dat het niets wordt, de vijanden lijken AI uit Wolfenstein 3D te hebben, ze staan daar maar te schieten zonder dekking ofzo te zoeken en een vijand kan een machinegeweer tijdens het schieten met één hand vasthouden. Dan ben ik nog niet eens begonnen over die muziek! Het is een James Bond spel, dan moet je muziek hebben die de spanning opbouwt, niet iets dat uit een slechte 64K demo(er zijn ook goede 64K demo's) lijkt te zijn gejat!

EA had veel beter GoldenEye 64 kunnen (laten) poorten, dan had het in ieder geval een stuk beter verkocht dan dat dit spel gaat doen, in plaats van een spel maken dat wel GoldenEye heet, maar niets met de film of het fantastische Nintendo 64 spel te maken heeft!

:r
Zoals gewoonlijk ben ik het helemaal met je eens!
fox-hound schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:23:
[...]

ja red alert 3 komt waarschijnlijk,ik weet niet of dat goed uitpakt,de graphics en de gameplay,
de ds heeft touchscreen dus je troepen selecteren is geen probleem :P
Tja, er komt wel een Red Alert op de PSP.

Ik begin nu echt een hekel te krijgen aan EA... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

red alert op de psp? Turn based zeker anders gaat dat niet

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Peentje schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:56:
red alert op de psp? Turn based zeker anders gaat dat niet
Waarom niet ? met een touchscreen kun je net zoveel asl met een muis en de DS kan echt wel een c&c game aan qua hardware
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.