Het Nintendo DS topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.337 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Anoniem: 5577 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:37:
[...]

Waarom niet ? met een touchscreen kun je net zoveel asl met een muis en de DS kan echt wel een c&c game aan qua hardware
Hij heeft het over Red Alert op de PSP. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39

Peentje

MAC / Windows i don't care

Anoniem: 72901 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:38:
[...]

Hij heeft het over Red Alert op de PSP. :P
idd ik wil dus zeggen dat een ds vele malen geschikter is voor rts dan een psp :)

word je haast weer afgebrand. relax

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Is het mogelijk om Nintendogs uit japan te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Anoniem: 127568 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:46:
Is het mogelijk om Nintendogs uit japan te importeren?
Ja hoor geen probleem. De DS kan hem gewoon spelen.
Maar het probleem is waarschijnlijk dat het japans is, en er zo weinig van snapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackMage schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:49:
[...]

Ja hoor geen probleem. De DS kan hem gewoon spelen.
Maar het probleem is waarschijnlijk dat het japans is, en er zo weinig van snapt
Ja dat snap ik wel ;)
De verleiding is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als je even op lik-sang.com kijkt staat ook een stukje voor importeurs.

Er word wel wat japanse tekst etc gebruikt maar door de duidelijk instructies op het beeld snap je altijd wel wat ze bedoelen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

MetroidPrime schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:31:
EA had veel beter GoldenEye 64 kunnen (laten) poorten, dan had het in ieder geval een stuk beter verkocht dan dat dit spel gaat doen, in plaats van een spel maken dat wel GoldenEye heet, maar niets met de film of het fantastische Nintendo 64 spel te maken heeft!
Het probleem is nou juist dat het spel waarschijnlijk wel gewoon als zoete broodjes over de toonbank gaat :r

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 29-04-2005 18:04 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo net Nintendogs besteld :)
Mijn hondje zit er tussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
schnumi schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:56:
Als je even op lik-sang.com kijkt staat ook een stukje voor importeurs.

Er word wel wat japanse tekst etc gebruikt maar door de duidelijk instructies op het beeld snap je altijd wel wat ze bedoelen. :)
Tijdens zo'n obstacle course moet je je hond dingen laten doen, je krijgt dan te horen van de instructeurs wat je moet doen. Dat wordt dan een beetje moeilijk.

Maar het blijft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:29:
[...]

Tijdens zo'n obstacle course moet je je hond dingen laten doen, je krijgt dan te horen van de instructeurs wat je moet doen. Dat wordt dan een beetje moeilijk.

Maar het blijft te doen.
Ik hoop het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Captain N schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:03:
[...]

Het probleem is nou juist dat het spel waarschijnlijk wel gewoon als zoete broodjes over de toonbank gaat :r
Ik had begrepen dat de console versie van Rogue Agent helemaal niet zo goed verkocht als de andere James Bond spellen van EA. Dus hopelijk leren ze het nu gewoon af. EA kan best een goed James Bond spel uitbrengen, alleen weten ze nog niet hoe. Het is alleen een kwestie van het spel door Free Radical te laten ontwikkelen. Ik durf te wedden dat zo'n James Bond spel beter verkoopt dan dat de Timesplitters serie zal doen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Afbeeldingslocatie: http://biancamaria.free.fr/fumez/zero/news50/200501-5032.jpg

Zonder hentai game heb je natuurlijk geen sucessvolle console :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:01:
[afbeelding]

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:08

RayNbow

Kirika <3

[afbeelding]

Ik heb 't originele plaatje zonder witte tekst in de rechteronderhoek :P. Over het plaatje dat je op de NDS ziet, dat is 98-tan, de personificatie van Windows 98.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Eerste Splinter Cell Chaos Theory DS scan:
Afbeeldingslocatie: http://www.planetds.de/images/news/04-2005/splintercell.jpg
:) Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Xrenity schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:18:
[afbeelding]
Dat zeiden ze ook toen de eerste Rogue Agent scan uitkwam... :{

Ik blijf skeptisch tot ik een beetje normale kwaliteit beelden krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Xrenity schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:18:
[afbeelding]
Het lijkt een verbeterde versie van het N-Gage spel te zijn zo te zien. De N-Gage versie krijgt vrij hoge scores, dus dat is wel veelbelovend.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens mensen ik heb een vraagje over het spel WarioWare Touched.

Ik heb dit spel nu al een behoorlijk tijdje alleen lukt mij 1 onderdeel niet. :P Hoe moet je in godsnaam die komkommer of wat is het doormidden slaan? :?

Ik heb echt alles geprobeerd maar zodra ik de hand maar aanraak dan mislukt het al omdat hij dan pijn heeft. Hoe moet je dat nu doen dan?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Lukte mij eerst ook niet, maar je moet langs de hand 'snijden'. Niet op de hand drukken dus, maar gewoon een snijdende beweging maken verticaal op het tafelblad, zodat je de komkommer snijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mario 64 krijg je bij een level de opdracht blast away the wall. Maar waar is in hemelsnaam die muur dan? want er is daar niemand waar je mee kan praten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142689

Anoniem: 93354 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:38:
Bij mario 64 krijg je bij een level de opdracht blast away the wall. Maar waar is in hemelsnaam die muur dan? want er is daar niemand waar je mee kan praten ofzo.
dat is bij dat kanon, dan moet je tegen 1 van die 2 muren met dat schuine stuk ertussenin aanknallen (rechter dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Erm.. daar is dit ding voor: Het Grote Mario 64 DS Topic ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

[afbeelding]

Uhm, ik neem aan dat dat geen officieel spel is? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136331

Ik heb ook de nds vandaag gekocht alleen er zit maar 1 pennetje bij.
Waar hoort die andere te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 136331 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:26:
Ik heb ook de nds vandaag gekocht alleen er zit maar 1 pennetje bij.
Waar hoort die andere te zitten?
In het tasje waar de thumbstrap in zit hoort nog een stylus te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

En die andere zit verstopt aan de onderkant van de DS in zo'n gleufje.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit er niet bij maarja, om daarvoor nou helemaal naar r'dam te gaan.
Weet iemand waar je die pennete kan kopen voor reserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 17:39

Peentje

MAC / Windows i don't care

Anoniem: 136331 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:53:
zit er niet bij maarja, om daarvoor nou helemaal naar r'dam te gaan.
Weet iemand waar je die pennete kan kopen voor reserve
: Bart-smit-intertoys-e-plaza-dixons-v&d-mediamarkt-und so weiter

(zitten meestal wel in zo'n travel pack)

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:29

Martinspire

Awesomeness

ja dat zou wel daarin zitten ja
ALS ZE ZE HADDEN :( :( :(
zelfs replay had ze niet binnen gekregen :(

naja ik heb ff van die dingen van hp gekocht... wel iets te lang maar goed, het werkt en ze zien er nog wel aardig uit

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Ik had ook maar één pennetje bij mijn japanse DS. Naderhand heb ik nog echt goed rondgekeken op de plek waar ik de verpakking enthousiast had opengerukt, maar daar was ook echt geen reserve-pennetje op de grond gevallen. Het kan blijkbaar misgaan op de inpak-afdeling.

Maar ja. Als je 'm gewoon elke keer braaf terugduwt in dat gleufje achterop de DS zie ik niet in hoe je hem kwijt kunt raken. Af en toe moet ik wel oppassen dat ik er niet op ga kauwen. :p (Zoals ik met al m'n "echte" pennen wel doe). Maar dat gaat totnutoe nog goed. En als US Kirby Canvas Curse ook een roze pennetje erbij krijgt heb ik er over een tijdje toch weer 1 reserve. ;)

Ik heb ridge racer nu toch ook maar besteld. Voor 20 euro kan dat haast geen miskoop zijn.

En electroplankton, die ik nu een kleine twee weekjes in huis heb, speel ik eigenlijk al niet meer. Als hij ooit in Nederland uitkomt moet iedereen beslist even gaan vragen in de winkel of ze hem mogen uitproberen. Het is zo uniek, je moet het echt een keer meegemaakt hebben. :) Maar om het te kopen zou ik iedereen afraden. Gewoon te beperkt en te weinig diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:39
Kan iemand mij nou uit de brand helpen of Ridge Racer nou een leuk en goed (uitgebreid) race spel is? De een vind het niks, en de ander vind het een goed spel...Ik wil graag een race-game, en wil niet op Mario Kart wachten tot Sint Juttemis (jeweetwel, wanneer Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen)...dus is het slim om nu Ridge Racer te kopen voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb bij mario al 16 sterren :P maar ik heb in walkthroughs zitten lezen dat voor sommige lvls de wing cap geunlocked moet zijn.
Nu mijn vraag: hoe unlock je de wing cap voor mario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan moet je in het kasteel gaan. Dan kan je ergens via een deur naar buiten waar dan een level zit waar je die wings kan unlocken.

Weet iemand hoe je bij mario bij race frosty for 8 red coins die coin die in het ijs zit kan pakken? want daar kom ik maar niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 13:36
Anoniem: 93354 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:21:
Dan moet je in het kasteel gaan. Dan kan je ergens via een deur naar buiten waar dan een level zit waar je die wings kan unlocken.

Weet iemand hoe je bij mario bij race frosty for 8 red coins die coin die in het ijs zit kan pakken? want daar kom ik maar niet bij.
Met Yoshi, en dan het kampvuurtje inslikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mensen.. dat het op de vorige pagina staat betekent niet dat het niet op deze geldt hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Xrenity schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:17:
Lukte mij eerst ook niet, maar je moet langs de hand 'snijden'. Niet op de hand drukken dus, maar gewoon een snijdende beweging maken verticaal op het tafelblad, zodat je de komkommer snijdt.
Ok thnx zal het eens gaan proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

x KeN x schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:27:
Mensen.. dat het op de vorige pagina staat betekent niet dat het niet op deze geldt hoor..

[...]
psst! bij sommige mensen is dat nog op dezelfde pagina :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe ja, dat had ik ook in m’n achterhoofd toen ik dat typte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wanneer komt die nfs nou eigenlijk uit?? is dat deze week of pas later

en wanneer is ie in america?? want miss importeert replay hem :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

djmantri schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:07:
wanneer komt die nfs nou eigenlijk uit?? is dat deze week of pas later

en wanneer is ie in america?? want miss importeert replay hem :o
10 mei in amerika 17 mei in europa(nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ok, en kan je ermee multiplayeren met 1 gamecard?
En weet iemand hoeveel banen en auto's erin zitten? Of moet ik daarvoor wachten tot 10 mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Argh wat is mario 64 toch eigelijk een irritant k*t spel :/ al die nikszeggende opdrachten. heb je luigi al gevonden? de collums al gesloopt? waar de fok hebben ze het toch over, geef eens een christelijke uitleg ipv ga elk gat in ieder lvl maar onderzoeken.

Veder een cool spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:32:
Argh wat is mario 64 toch eigelijk een irritant k*t spel :/ al die nikszeggende opdrachten. heb je luigi al gevonden? de collums al gesloopt? waar de fok hebben ze het toch over, geef eens een christelijke uitleg ipv ga elk gat in ieder lvl maar onderzoeken.

Veder een cool spel :)
http://guides.ign.com/guides/682831/index.html

asteblieft, als je een beetje engels kunt is er geen christelijkere uitleg te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had al een guide, daar gaat het niet om :p maar bedoel meer dat die aanwijzingen in het spel zo nietszeggend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

haha das wel waar...
maar klopt het echt dat ie op 17 mei te koop is in nederland?? (dan ben k jarig :D )
maar nu twijfel ik er toch aan om hem gewoon te importeren of de geimporteerde versie bij replay te kopen
want er zit toch geen verschil tussen (correct me if i'm wrong)
miss dat er prijsverschil is maar dat zal wel niet zoveel zijn denk ik

ben wel benieuwd... iemand btw al review langs zien komen?? ik wel previews enzo maar nog geen review dacht ik (en das toch best laat eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

djmantri schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:40:
haha das wel waar...
maar klopt het echt dat ie op 17 mei te koop is in nederland?? (dan ben k jarig :D )
maar nu twijfel ik er toch aan om hem gewoon te importeren of de geimporteerde versie bij replay te kopen
want er zit toch geen verschil tussen (correct me if i'm wrong)
miss dat er prijsverschil is maar dat zal wel niet zoveel zijn denk ik

ben wel benieuwd... iemand btw al review langs zien komen?? ik wel previews enzo maar nog geen review dacht ik (en das toch best laat eigenlijk)
Review komen er meestal pas een dag of twee voordat het spel uitkomt en vaak nog later. Je moet waarschijnlijk tot volgende week wachten op de eerste reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Laatst was ik bij de e-plaza en daar was het scherm van de Nintendo DS helemaal bekrast.
De verkoper zei dat rotjochies dat met sleutels gedaan hadden. ;(

Ik heb er even mee gespeeld en hij deed het nog prima, behalve dat je soms in zo'n groef van de kras bleef hangen/haken.

Wat mij opviel was dat de bovenste laag van het scherm bol stond. Dit is dus gewoon een los plastic velletje. :?

Wie heeft zijn DS al open gehad? Zou je dat velletje gewoon kunnen vervangen? Of zelfs weg kunnen laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:49

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Dat velletje hoort gewoon bol te staan hoor, is bij mij ook. Je ziet hem indeuken zodra je met de stylus erop gaat, maar dat zie ik ook bij mn pda. Ik zou hem absoluut niet verwijderen omdat hij er niet voor nix zit he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aparte versies hebben jullie dan ?
Mijne staat gewoon strak en is vrij solide.
Andere build ofzo ? Ik heb een JAP btw. misschien dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de een zal die misschien wat strakker staan bij de ander maar hij deukt wel degelijk in bij elke DS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

x KeN x schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:34:
Aparte versies hebben jullie dan ?
Mijne staat gewoon strak en is vrij solide.
Andere build ofzo ? Ik heb een JAP btw. misschien dat het daaraan ligt.
Ik geloof idd dat hij bij de JAP wat strakker zit en wat minder krasvast is. Ik vind het wel geinig, als je de DS uit hebt staan en je houdt hem in de zon zie je jezelf in het spiegelbeeld. Als je dan ergens drukt zie je jezelf vervormd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Laatst online: 16-06-2021
Er zijn 2 verschillende versies touch screens, zie hier een Touchscreen FAQ

Ik heb gewoon die met dat grid-layout, dat bollige

[ Voor 5% gewijzigd door frusciflea op 04-05-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:55:
[...]

Ik geloof idd dat hij bij de JAP wat strakker zit en wat minder krasvast is. Ik vind het wel geinig, als je de DS uit hebt staan en je houdt hem in de zon zie je jezelf in het spiegelbeeld. Als je dan ergens drukt zie je jezelf vervormd :+
Zelfs als ik mijne niet in de zon houd zie ik mezelf er nog in, ook als ik aan te gamen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FAQ werkt trouwens niet, je kan niet linken vanaf gamefaq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:11

aapelite

Do the kirby!

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:02:
FAQ werkt trouwens niet, je kan niet linken vanaf gamefaq.
eventjes

http://dw.com.com/redir?a...file%2Fds_touchscreen.txt

copy & pasten in je adresbalk vanuit hun eigen site works fine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 03-07 12:49

Blaasvis

Cidora \o/

*zucht* ik kom er net achter dat mijn thumb strap een inkeping heeft :'(

Ik heb er wel wat gevonden bij de dixons etc... maar ik hoop wel dat het net zo lekker speelt als de originele.
nu moet ik een vervangende zoeken, iemand aanraders ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Blaasvis schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:44:
*zucht* ik kom er net achter dat mijn thumb strap een inkeping heeft :'(

Ik heb er wel wat gevonden bij de dixons etc... maar ik hoop wel dat het net zo lekker speelt als de originele.
nu moet ik een vervangende zoeken, iemand aanraders ?
Bestel je toch een nieuwe via nintendo zelf? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
schnumi schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:22:
[...]

Ok thnx zal het eens gaan proberen. :)
Nog gelukt?
Vrijdag Yoshi \o/ Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Xrenity schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:58:
[...]
Nog gelukt?
yep werkt pefect. :) Eigenlijk zo simpel maar ik dacht dat je met die hand die komkommer door moest slaan ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 17:18
mensen gebruik pls spoilers!!!!, ik wil proberen om alle spellen zonder hulp uit te halen!

gebruiken jullie die thumbstrap eigenlijk? ik heb nog niet ontdekt hoe ik daar beter mee zou kunnen spellen, mischien dat ik gewoon een hele korte duim heb ofzow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140747

is het nou al eens bekend wanneer de andere ds kleuren in europa uitkomen??

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 140747 op 04-05-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik weet niet eens hoe ie eruit ziet, ik ben hem namelijk bij het uitpakken in de mc donalds kwijtgeraakt :o

maar goed, ik heb nu trouwens zo'n pakket gekocht voor 30 euro voor die accesiores

met die screen protectors,2 verschillende opladers, doosje, tasje, extra stylus, en oordoppen
en ik moet zeggen dat het niet eens zo slecht is (ruimte zat in het tasje zodat mn games erbij kunnen) en die extra battery is trouwens ook nog wel handig denk ik :o (voor op reis enzo dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Xrenity schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:58:
[...]
Nog gelukt?
Vrijdag pas Yoshi T&G? Ik heb hem vanmiddag hier al bij de FreeRecordshop zien liggen. In een wit doosje (dus EU-versie). Ik heb hem al, en hij is echt lache! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:06

S2S

Mei
05 - Star Wars Episode III Revenge of the Sith
05 - Tetris Worlds
20 - Pac-Pix

Juni
03 - Ridge Racer
05 - Splinter Cell Chaos Theory
24 - Another Code: Two Memories

Juli
05 - Bomberman DS

September
XX - Castlevania (titel nog niet zeker)
XX - Lost In Blue

Vierde kwartaal 2005
XX - King Kong
XX - Prince of Persia Warrior Within

Nog geen vaste datum
XX - Mario Kart DS
XX - Advance Wars DS
XX - Nintendogs
XX - Metroid Prime Hunters

Tetris? morgen?

Zou dit wat zijn...mijn ma is wel into Tetris games..... zou een mooi moederdag cadeau zijn :)

[ Voor 20% gewijzigd door S2S op 04-05-2005 19:09 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
lukaso schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:38:
mensen gebruik pls spoilers!!!!, ik wil proberen om alle spellen zonder hulp uit te halen!

gebruiken jullie die thumbstrap eigenlijk? ik heb nog niet ontdekt hoe ik daar beter mee zou kunnen spellen, mischien dat ik gewoon een hele korte duim heb ofzow....
Ik gebruik hem niet eigenlijk. Tja alleen bij die metroid demo maar daar ben ik inmiddels al wel zat van.
Waar die nu goed voor dient is om de omhoog knop van mijn gba ingedrukt te houden (door hem dicht te klappen met dat dingetje er tussen) zodat mijn pokemon in de daycare levellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. Tasje uit de sterrencatalogus is binnen. Joepie, zou je denken. Alleen is dat ding echt verrekte krap! Kan m'n thumbstrap er nieteens aan laten zitten omdat het tasje anders niet dicht kan :X

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand iets over een geheim filmpje in de metroid prime demo.
En heeft iemand zoo keeper en wat vind ie ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

Anoniem: 136331 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:14:
metroid : highscore halen in alle modes......
Zookeeper : simpel, lijkt erg veel op Bejeweled en is net zo verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 136331 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:14:
Voor het geheime filmpje in de Metroid Prime Hunters demo moet je alle drie single-player modes "uitspelen"(ik geloof dat je daarvoor alleen een high-score hoeft te halen). Dan krijg je automatisch een filmpje te zien die je later vanaf het opstart menu weer kan laten afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand al die tetris gehaald? Ik heb nl nog steeds geen puzzelspel en vraag me af of ik nu moet wachten op Meteos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb wel polarium en das op zich ook wel aardig maar die challenge modus vink iets te hard van stapel lopen (heb nog geen 1x een levelup gehaald denk ik (of hoe dat ook alweer werkt) het gaat gewoon veel te snel (en dan ben ik nog niet eens zo'n slemiel die alles 1 voor 1 tikt maar gewoon redelijk snel bezig is, en dan nog niet halen :( )

maar gelukkig kun je met practice zelf je snelheid bepalen, en de puzzels zijn ook erg leuk om te doen

btw, ik heb mn spelverzameling van mario, polarium en wario nu uitgebreid met asphalt en ik moet zeggen dat het me nog best meevalt, het speelt iig erg lekker (lekker slippen enzo) en de banen zijn niet al te moeilijk.
new york is wel relax en parijs ook wel, alleen weet ik niet of die ontwikkelaars wel es in las vegas zijn geweest, want dat level lijkt natuurlijk nergens op... terwijl parijs en new york wel redelijk kloppen (en als het niet zo is, dan geeft het wel de indruk B) )

[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 06-05-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:59

Zeror

Ik Henk 'm!

BlackMage schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:18:
[...]

Ik gebruik hem niet eigenlijk. Tja alleen bij die metroid demo maar daar ben ik inmiddels al wel zat van.
Waar die nu goed voor dient is om de omhoog knop van mijn gba ingedrukt te houden (door hem dicht te klappen met dat dingetje er tussen) zodat mijn pokemon in de daycare levellen ;)
JA dat deed ik met een elastiek :D
Houd er wel rekening mee dat als je constant tegen iets aanloopt en niet terugloopt dat het dan geen zin heeft. Je moet dus iets vinden zodat je terugloopt. een lopende band of iets. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Rakkerzero schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:13:
[...]

JA dat deed ik met een elastiek :D
Houd er wel rekening mee dat als je constant tegen iets aanloopt en niet terugloopt dat het dan geen zin heeft. Je moet dus iets vinden zodat je terugloopt. een lopende band of iets. ;)
Die zand 'glijbanen' in de woestijn bijv. Daar kan je normaal alleen overheen als je raced met je fiets. Als je loopt ga je automatisch terug ;) Als je het een dagje aan laat staan is je level 6 pokemon zo rond de level 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

120meter.. niet slecht.. maja op zo'n hoogte heb je geen last van storingen (lucht vervuiling)

BRON

Extreem videospelletje
door onze redactie
AMSTERDAM - De Amerikanen Lou Myers en zijn drie kameraden houden wel van een spelletje. En dus sprongen ze op een mooie dag in april een vliegtuig uit om onderweg op hun Nintendo DS een draadloos spelletje Super Mario te spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00839/wireless-skydiving-_839971c.jpg

Gamen met een snelheid van 200 kilometer per uur.

Met een snelheid van zo'n 200 kilometer per uur namen de vier skydivers het tegen elkaar op. De draadloze verbinding hiels het prima, zelfs als de gamers zo'n 120 meter van elkaar verwijderd waren.

De stabiliteit in de lucht nam wel iets af.

"Het was een heerlijk gevoel", vertelde Myers na afloop. "Het spelen in de lucht was behoorlijk opwindend, maar ook moeilijk. Je hebt beide handen nodig voor het bedienen van de DS, waardoor je stabiliteit in de lucht behoorlijk afneemt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:55:
ik weet niet eens hoe ie eruit ziet, ik ben hem namelijk bij het uitpakken in de mc donalds kwijtgeraakt :o

maar goed, ik heb nu trouwens zo'n pakket gekocht voor 30 euro voor die accesiores

met die screen protectors,2 verschillende opladers, doosje, tasje, extra stylus, en oordoppen
en ik moet zeggen dat het niet eens zo slecht is (ruimte zat in het tasje zodat mn games erbij kunnen) en die extra battery is trouwens ook nog wel handig denk ik :o (voor op reis enzo dan)
Maar dan moet je zeker wel je ds openschroeven om die accu erin te stoppen?

Waar heb je dat pakket eigelijk gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendogs is binnen :D
Net mijn eerste puppy gekocht en hem al wat dingen geleerd.
Daarna hem uitgelaten en wat eten en drinken gekocht.
Op een gegeven moment mocht ze niet meer naar buiten (HONG CHONG PI PANG) japans dus.
Ik heb haar toen maar gewassen en toen mocht ze weer :)
Nu ligt ze te slapen.... :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 127568 op 06-05-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehehe ik kan niet wachten tot de US-versie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat klinkt meer als chinees :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Kheb net Yoshi T&G gehaald :) Geweldig spel! Gelukkig kun je als je dood bent gelijk weer met Yoshi verder, want das toch wel vele malen leuker dan het naar beneden gedropt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmmm... me vriendin net alvast voor moederdag de ds gegeven samen met mario.
en als ik zo kijk dan zal ik haar de eerste dagen in ieder geval niet meer horen :)
zit nu al een paar uur te kaarten geloof ik :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn... mijn onderste scherm voelt soms stroef aan en reageert heel glitchy.
Touchscreen nu al aan het aftakelen ?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
x KeN x schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:41:
Damn... mijn onderste scherm voelt soms stroef aan en reageert heel glitchy.
Touchscreen nu al aan het aftakelen ?? :X
Had ik eerst ook een beetje, bij mij helpte gewoon echt goed stevig afvegen met m'n shirt, nu is weer lekker smooth ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

kan je bij nintendogs de hondjes ook op onzedelijke plaatsen betasten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij mij idd ook, maar na een tijdje komen er weer bobbels/luchtbubbels tevoorschijn.
Maar goed..

Pepsi DS anyone ?
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20050215/pepsi03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er eigelijk al wat bekend over wanneer er een zelda komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Nope.. alleen dat 't weer in het four swords genre gaat worden (bleh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102861

is yoshi t&g al uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Jep vanaf vandaag :) Beetje vreemd hier, Dixons en FRS hadden hem niet, Bart Smit wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

Jaaah touch and go gekregen van m'n vriendin... had alleen wel wat anders verwacht.
het is meer een minigame zoals in mario maar dan wat uitgebreider.. desal niet te min een leuke game.. en weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 19:17

DoctorV64

Cosmopoliet

Zo Cowboy_Bebop !! Dat is aardig nieuws!! _/-\o_

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07 14:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

DoctorV64 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:23:
Zo Cowboy_Bebop !! Dat is aardig nieuws!! _/-\o_
Huh :? zoveel nieuws is daar toch niet aan? De dingen die in dit topic al bekend waren staan er nog steeds, ik kan op de site geen updates vinden ofzo hoor. Dacht dat het nu misschien ook met andere wireless kaarten ging werken maar helaas.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

apNia schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:48:
Nope.. alleen dat 't weer in het four swords genre gaat worden (bleh)
Zo slecht was Four Swords Adventures toch niet? Ik vond dat spel juist leuker dan Minish Cap. De nieuwe Zelda voor de DS zou trouwens heel anders worden dan de andere Four Swords spellen, hopelijk bouwen ze er ook een volledige single-player mode in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Anoniem: 127568 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:11:
Nintendogs is binnen :D
Net mijn eerste puppy gekocht en hem al wat dingen geleerd.
Daarna hem uitgelaten en wat eten en drinken gekocht.
Zijn er veel activiteiten ingebouwd om je bezig te houden?
Ik heb bijvoorbeeld filmpjes gezien van frisbee gooien en touwtjespringen, maar werkt dat echt als een minigame (m.a.w. is het leuk om te doen, kun je scores halen), of is het alleen maar een saai iets dat je verplicht moet doen om je puppy te trainen op een bepaald gebied.
En wat voor activiteiten zitten er zoal nog meer in?

Bij dit soort simulatie-spellen word ik altijd heel erg enthousiast, omdat het concept me gewoon blijft intrigeren. Maar totnutoe ben ik iedere keer teleurgesteld door de beperkte uitwerkingen. Als die puppy echt aanvoelt als een levend wezen met een eigen persoonlijkheid, dan zou ik het ook weleens heel leuk kunnen gaan vinden. :) De US-versie ga ik in ieder geval wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik wil ook graag een NDS maar ik weiger vooralsnog er eentje te kopen en wacht op de PSP.
Ik vind de prijzen die Nintendo in Nederland vraagt voor de games echt absurd!

44,95 voor een game! Terwijl omgerekend in de US (bv via Amazon) games maar 23 euro kosten !! ($30 voor Yoshi Touch & Go - is 23 euro). Terwijl dit soort spelletjes veel goedkoper te maken zijn dan bv Doom III of GT4, FF etc. Nee Nintendo Nederland hier trap ik niet in..! Want is dat minimaal 50% pure winst. Ik wacht eerst de prijzen van de games van de PSP af.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 07-05-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Even bestellen bij play-asia of lik-sang en weg is je probleem man. ;)
Heb je gelijk ook een mooier doosje erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 09:06:
Ik wil ook graag een NDS maar ik weiger vooralsnog er eentje te kopen en wacht op de PSP.

44,95 voor een game! Terwijl omgerekend in de US (bv via Amazon) games maar 23 euro kosten !! ($30 voor Yoshi Touch & Go - is 23 euro). Terwijl dit soort spelletjes veel goedkoper te maken zijn dan bv Doom III of GT4, FF etc. Nee Nintendo Nederland hier trap ik niet in..! Want is dat minimaal 50% pure winst. Ik wacht eerst de prijzen van de games van de PSP af.
ik denk dat je bij de psp ook bedrogen uitkomt hoor (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

dus je weigert ook computers en games te kopen in europa 8)
dat is hier ook allemaal duurder dan in amerika, volgens mij alles zo'n beetje behalve sterke drank ?
maar inderdaad, om dezelfde redenen ga je dadelijk ook geen psp kopen.
en trouwens : je WILT een NDS maar je NEEMT een PSP :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 22:40
PSP games gaan zeker rond de 50 euro zitten hoor

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:06

S2S

AHAHHAHAHAHAUHAUAHUAHAHAUHAHH@H@H@ ik lach me kapot....koop toch lekker een PSP van 250 euro jongen...en games van 50 - 60 euro.....maar zo'n reactie verwachte je al.....anders kom je dit nieuws niet posten in een DS thread.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.