Het is me uiteraard gelukt
Iwata Talks DS Wi-Fi Connectivity
Nintendo president Satoru Iwata has spoken in detail, in a document sent to the Japanese Game Watch website, about his company’s use of Wi-Fi technology, following his Game Developers Conference speech announcing that the company will offer a free Wi-Fi connection service to Nintendo DS owners.
In particular, Iwata specifically reveals that Nintendo will set up 1,000 new Wi-Fi connection points across Japan for the DS online service, in order to help those that do not have Wi-Fi connections at home. This service will be free, no additional hardware will be needed in order to use a Nintendo DS online, and connections are intended to be instantaneous – without the need to alter any software settings or enter passwords, and so on.
Configuring the DS for home use will apparently require some small amount of adjustment, although this will be kept to an absolute minimum if a Nintendo-approved router is used.
One particularly interesting piece of news is that, though Nintendo will not charge for the new online service, other publishers will be able to with relation to particular software titles – an option that is likely to please third-party publishers who may want to launch more complex online-capable RPG games or other information-retrieval services and then charge a monthly fee for them. Iwata makes it clear that any charges will be obviously signposted, however.
Although Iwata made no mention of a launch date for the Wi-Fi features of the console, he has previously indicated, during his keynote GDC speech, that it would roll out in Japan this year. No mention has yet been made about bringing the service to the West. However, additional announcements will no doubt be made at Nintendo’s pre-E3 conference on May 17th, where Iwata himself is expected to speak further on Nintendo’s online console plans.
Nintendo president Satoru Iwata has spoken in detail, in a document sent to the Japanese Game Watch website, about his company’s use of Wi-Fi technology, following his Game Developers Conference speech announcing that the company will offer a free Wi-Fi connection service to Nintendo DS owners.
In particular, Iwata specifically reveals that Nintendo will set up 1,000 new Wi-Fi connection points across Japan for the DS online service, in order to help those that do not have Wi-Fi connections at home. This service will be free, no additional hardware will be needed in order to use a Nintendo DS online, and connections are intended to be instantaneous – without the need to alter any software settings or enter passwords, and so on.
Configuring the DS for home use will apparently require some small amount of adjustment, although this will be kept to an absolute minimum if a Nintendo-approved router is used.
One particularly interesting piece of news is that, though Nintendo will not charge for the new online service, other publishers will be able to with relation to particular software titles – an option that is likely to please third-party publishers who may want to launch more complex online-capable RPG games or other information-retrieval services and then charge a monthly fee for them. Iwata makes it clear that any charges will be obviously signposted, however.
Although Iwata made no mention of a launch date for the Wi-Fi features of the console, he has previously indicated, during his keynote GDC speech, that it would roll out in Japan this year. No mention has yet been made about bringing the service to the West. However, additional announcements will no doubt be made at Nintendo’s pre-E3 conference on May 17th, where Iwata himself is expected to speak further on Nintendo’s online console plans.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Anoniem: 69767
Boring artikel! Hier staat veel meer, o.a. dat de DS draadloos met Revolution zal kunnen verbinden:
http://translate.google.c...-8&prev=%2Flanguage_tools
Ik heb de knoop doorgehakt: de PSP duurt te lang, dus ik ga vanmiddag een ds halen, met iig Warioware. Welke game zal ik nog meer doen (geen Nintendo, wel met een zeker gevoel van vooruitgang tijdens het spel
)?
Wat bedoel je met een zeker gevoel van vooruitgang? Eer trouwens nog maar weinig third-party spellen die de echt moeite waard zijn.headhunternl schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:56:
Ik heb de knoop doorgehakt: de PSP duurt te lang, dus ik ga vanmiddag een ds halen, met iig Warioware. Welke game zal ik nog meer doen (geen Nintendo, wel met een zeker gevoel van vooruitgang tijdens het spel)?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Black & White DS
Wow dat ziet er goed uit
Ik wist niet eens dat dit spel al was aangekondigd.
Het kan leuk worden, maar als huisdieren-sim blijft nintendogs mijn must have.
Het kan leuk worden, maar als huisdieren-sim blijft nintendogs mijn must have.
This space is occupied
Anoniem: 131484
3rd party zit er weinig soeps bij. Dit stelt me trouwens wel enorm teleur, maar goed...headhunternl schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:56:
Ik heb de knoop doorgehakt: de PSP duurt te lang, dus ik ga vanmiddag een ds halen, met iig Warioware. Welke game zal ik nog meer doen (geen Nintendo, wel met een zeker gevoel van vooruitgang tijdens het spel)?
Ik zeg toch Super Mario 64 DS. Gewoon omdat je met het spel uuren bezig bent en het een goed gevoel geeft als je weer een ster hebt
EENSCH!Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:54:
[...]
3rd party zit er weinig soeps bij. Dit stelt me trouwens wel enorm teleur, maar goed...
Ik zeg toch Super Mario 64 DS. Gewoon omdat je met het spel uuren bezig bent en het een goed gevoel geeft als je weer een ster hebt
al is het wel dat op een gegeven moment het wel allemaal ongeveer hetzelfde is, het kan nl ook soms frustrerend zijn dat je nog steeds 1 ster nodig hebt, maar er niet bij kunt ofzo
en als je gewoon een relax spel wil hebben kan ik je het racespel asphalt wel aanbevelen, echt leuk om de auto's in een slip te brengen, maar het is wel erg arcade, of je moet nog heel ff wachten op nfsu2 maar goed, dat moet je zelf weten
btw ik heb nu dat star wars spel gekocht gister bij de FRS en het valt me reuze mee
het is nog best vermakelijk, ziet er redelijk uit en de ruimtegevechten zijn wel mooi gedaan (voor de ds) en het schieten zelf gaat erg gemakkelijk, door middel van een soort van auto-aim (ofwel, je moet hem ff in je vizier hebben zodat hij al wat beter zal mikken)
ook het gevoel van snelheid is dik in orde
het enigste wat jammer is, is dat de gevechten nog wel een beetje op elkaar lijken, maar als je er af en toe een speciale move aan toevoegd dan zit je echt te kijken van, zo da doet ie goe
.
naja mocht je twijfelen om hem te kopen, wacht dan gewoon een tijdje totdat ie afgeprijst is
ben je fan van star wars of heb je zin in een soort van vechtgame ofzo, dan is ie wel aan te raden
(zo dit stukje was meteen lekker voor mn whatpulse)
suc6 met je keuze
en als je gewoon een relax spel wil hebben kan ik je het racespel asphalt wel aanbevelen, echt leuk om de auto's in een slip te brengen, maar het is wel erg arcade, of je moet nog heel ff wachten op nfsu2 maar goed, dat moet je zelf weten
btw ik heb nu dat star wars spel gekocht gister bij de FRS en het valt me reuze mee
het is nog best vermakelijk, ziet er redelijk uit en de ruimtegevechten zijn wel mooi gedaan (voor de ds) en het schieten zelf gaat erg gemakkelijk, door middel van een soort van auto-aim (ofwel, je moet hem ff in je vizier hebben zodat hij al wat beter zal mikken)
ook het gevoel van snelheid is dik in orde
het enigste wat jammer is, is dat de gevechten nog wel een beetje op elkaar lijken, maar als je er af en toe een speciale move aan toevoegd dan zit je echt te kijken van, zo da doet ie goe
naja mocht je twijfelen om hem te kopen, wacht dan gewoon een tijdje totdat ie afgeprijst is
ben je fan van star wars of heb je zin in een soort van vechtgame ofzo, dan is ie wel aan te raden
(zo dit stukje was meteen lekker voor mn whatpulse)
suc6 met je keuze
Zo, ik heb hem dan: inderdaad met SM 64 en WWDS. Ik moest wel ffkes wennen aan de breedte, maar nu kan ik er al prima mee overweg. Die spelletjes in WW zijn echt te verslavend
Maar inderdaad: het 3th party spul was nogal min... Naja, ik ga waarschijnlijk ongeveer twee uur per dag spelen (bus) en ik denk dat dat wel leuk gaat worden. Alleen dat pictochat: als ik ene lobby join (leeg) en ik zeg iets, hoe weten anderen dan dat ik dat aan het doen ben? Of moet je dat gewoon even zeggen?
Anoniem: 138251
Dan zien de mensen jou als het goed is als ze op pictochat drukken in 1 van de 4 lobbysheadhunternl schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:48:
Zo, ik heb hem dan: inderdaad met SM 64 en WWDS. Ik moest wel ffkes wennen aan de breedte, maar nu kan ik er al prima mee overweg. Die spelletjes in WW zijn echt te verslavendMaar inderdaad: het 3th party spul was nogal min... Naja, ik ga waarschijnlijk ongeveer twee uur per dag spelen (bus) en ik denk dat dat wel leuk gaat worden. Alleen dat pictochat: als ik ene lobby join (leeg) en ik zeg iets, hoe weten anderen dan dat ik dat aan het doen ben? Of moet je dat gewoon even zeggen?
dan zien ze 1/15 staan
Pictochat vind ik trouwens een van de meest nutteloze features ooit. Je kan toch met elkaar praten over de afstand dat de verbinding het doet.
Misschien dat het leuk is als je met de DS online kunt, maar nu...
Of is het ontworpen voor nerds die totaal in een sociaal isolement willen terecht komen?
Misschien dat het leuk is als je met de DS online kunt, maar nu...
Of is het ontworpen voor nerds die totaal in een sociaal isolement willen terecht komen?

Het is toch een leuke gratis functie? Nu kan je op school tijdens een les sneaky chatten en shitAnoniem: 131484 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:09:
Pictochat vind ik trouwens een van de meest nutteloze features ooit. Je kan toch met elkaar praten over de afstand dat de verbinding het doet.
Misschien dat het leuk is als je met de DS online kunt, maar nu...![]()
This space is occupied
Heb jij het wel eens gebruikt tijdens de les oid? Ik ken 1 iemand met een DS als ik met hem wil kletsen doe ik dat wel in person en niet via een handheld.TheEvilCuber schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:14:
[...]
Het is toch een leuke gratis functie? Nu kan je op school tijdens een les sneaky chatten en shiter zijn genoeg leuke features mee te verzinnen
Ik heb nog geen DSAnoniem: 131484 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:17:
[...]
Heb jij het wel eens gebruikt tijdens de les oid? Ik ken 1 iemand met een DS als ik met hem wil kletsen doe ik dat wel in person en niet via een handheld.
maar als ik hem wel had en ik had les met iemand die em ook had zou ik zeker gaan pictochatten (gewoon neerzetten op je tafeltje en beetje tekenen tijdens een doodsaaie economie les oid)
Als ik er aan denk wat voor gesprekken ik dan ga krijgen lig ik al dubbel
This space is occupied
Nintendo, IGN Entertainment Join Forces To Create A New Portable Gaming Network
Nintendo DS Service Provides an Easy, Seamless Transition to Wireless Wi-Fi Gaming
REDMOND, Wash., May 10, 2005 – Nintendo is partnering with IGN Entertainment to create an innovative network for portable video games that is not only expansive but also extremely easy for everyone to use. Set to debut later this year, the wireless service for Nintendo DSTM will use IGN's GameSpy Technology to let people around the world link easily and wirelessly to play games, just as if they were playing face-to-face.
"With minimum setup procedures, Nintendo DS owners will be able to enjoy Wi-Fi gaming just as easily as if they were playing with their friends in the same room," explains Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of sales & marketing. "To realize this simple and seamless transition to Wi-Fi gaming, we're partnering with one of the leaders in the multiplayer gaming world. Accessing the service will require no added Nintendo subscription charges, whether users hook up using a home broadband Wi-Fi connection or access a Wi-Fi hotspot at a coffee shop, library or elsewhere. It doesn't get any easier than that."
The service will be used by a variety of upcoming games, including the previously announced Animal Crossing® DS. Other titles will be revealed in the coming weeks. When using the service, DS owners can choose whether they would like to play with friends or strangers, whether nearby or on the other side of the world.
The service represents the first foray by IGN's GameSpy into portable games.
"We're excited to bring the technology that powers more than 300 PC and console video games to Nintendo's innovative wireless platform. Now developers can easily and confidently add advanced matchmaking, community and other multiplayer services to their Nintendo DS games," says Mark Stieglitz, general manager of IGN Entertainment's GameSpy Technology Group. "We're honored that Nintendo is choosing IGN's GameSpy as their middleware partner, and look forward to a very long relationship."
Anoniem: 109280
WIFI-verhaaltje is wel koel
Er is firmware-update mogelijk op een DS, dit heeft darkfader een tijdje geleden geprobeerd maar dat ging niet helemaal vlekkeloos. Zou er firmware met bijvoorbeeld msn-pictochat mogelijk zijn/hoe waarschijnlijk achten jullie iets dergelijks (en dan niet per sé msn, maar desnoods een "eigen" systeem met buddies enzo)?
Er is firmware-update mogelijk op een DS, dit heeft darkfader een tijdje geleden geprobeerd maar dat ging niet helemaal vlekkeloos. Zou er firmware met bijvoorbeeld msn-pictochat mogelijk zijn/hoe waarschijnlijk achten jullie iets dergelijks (en dan niet per sé msn, maar desnoods een "eigen" systeem met buddies enzo)?
Anoniem: 15831
Met de firmware upgrade kan je DS programma's draaien vanaf een GBA Flash cartridge
En natuurlijk Linux !! Nu nog wachten totdat ze grafitti aan de praat hebben
De nintendo firmware is bijna net zo groot als de rom waar het opstaat, er is geen ruimte om dingen toe te voegen, niet zonder een compleet nieuwe firmware te schrijven.Anoniem: 109280 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:28:
WIFI-verhaaltje is wel koel![]()
Tot nu toe kan je geloof ik nog niet commerciele roms spelen, alleen home brew demos. (dit omdat een encryptiesleutel gekraakt dient te worden oid). En ook al mag het niet, het enige waarvoor ik software erop zou zetten is om commerciele games te spelen.Anoniem: 15831 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:01:
Met de firmware upgrade kan je DS programma's draaien vanaf een GBA Flash cartridge![]()
Voor de mensen die alleen graag willen weten wat een DS kan en wat andere mensen voor leuke ideeën hebben hoe de hardware van de ds te gebruiken, dit is je kans.
Voor de mensen die geen flashkaart van veel euro's plus een (risicovolle?) firmware update voor de ds willen riskeren voor een handjevol zelfgemaakte software, heb nog eventjes geduld.
Ik las een hele tijd gelezen ook een verhaal van een Amerikaanse dude.Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:17:
[...]
Heb jij het wel eens gebruikt tijdens de les oid? Ik ken 1 iemand met een DS als ik met hem wil kletsen doe ik dat wel in person en niet via een handheld.
Hij stond vast in de file achter een schoolbus.
DS aan.. Chatroom in en lullen met die kids hehe.
dammit zit ik net in het grote gba topic te lezen, komt dr in november een gba 2, ze gaan dat ding toch niet rapper maken dan de ds?
ik heb wat gegoogled maar ik kon niks vinden van specs ofzo!
ze zouden hem tegen een "sterk gereduceerde prijs" ofzo aanbieden!
denk eerder aan een budget handheld van rond de 100 euro's,
ik heb wat gegoogled maar ik kon niks vinden van specs ofzo!
ze zouden hem tegen een "sterk gereduceerde prijs" ofzo aanbieden!
denk eerder aan een budget handheld van rond de 100 euro's,
Dell Latitude E7450
Anoniem: 15278
Volgens IGN wordt het meer zoiets als de SP. Dus wat extra functies en design, niet een volledig nieuwe handheld.
Niets concreets: GBA SP2 geruchtenhellrazor schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:16:
november gba2 ???
een SP van de DS of van de GBA.. makes a difference for me.. ik wil niet NU al voor lul lopen met die DS!
En waarom zou je precies voor lul lopen met je DS ?
BLASPHEMY !!
BLASPHEMY !!
word gewoon een geupgrade gba, die zeker niet sneller word dan de ds denk ik (ja ok gebaseerd op een pak pudding natuurlijk)
gewoon een compactere handheld that's it, voor minder geld, dus die gaat zeker niet beter zijn dan de ds.
zie het maar als de videokaartfabrikanten: eerst hun topmodel uitbrengen en daarna pas de low end kaarten
gewoon een compactere handheld that's it, voor minder geld, dus die gaat zeker niet beter zijn dan de ds.
zie het maar als de videokaartfabrikanten: eerst hun topmodel uitbrengen en daarna pas de low end kaarten
Dell Latitude E7450
Anoniem: 109280
Ik had ook ergens gelezen dat die nieuwe handheld een ge-upgrade GBA met play-yan en nog wat frutsels erin zou worden, weet niet meer waar. Als iemand nog kan vinden waar dit berichtje vandaan komt, graag
Anoniem: 93354
Nou het zal wel niet de echte opvolger zijn. De DS doet het goed, de PSP is lang niet zo gewild als iedereen van tevoren riep dus nintendo heeft er helemaal nog geen baat bij om nu met een gba2 te komen.hellrazor schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:16:
november gba2 ???
Hoop wel dat het geen soort van DS sp word, dat ding is hier ''net'' uit en dan komen ze alweer met een mooier (?) model.
dat kunnen ze inderdaad niet doen nee, mijns inziensAnoniem: 93354 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:59:
[...]
Hoop wel dat het geen soort van DS sp word, dat ding is hier ''net'' uit en dan komen ze alweer met een mooier (?) model.
Dell Latitude E7450
dat zou natuurlijk ook stom zijn.
Ik denk vooral dat het voor de minder rijke spelers is, en natuurlijk ook voor de spelers die atm al een hele collectie gba games hebben.
Denken jullie dat nintendo nog een keer een antwoord gaat geven op de psp? gameboy Evolution ofzow?
De ds is namenlijk niet echt vergelijkbaar met de psp, minder grafische kracht, en geen multimedia mogelijkheden.
Ik denk vooral dat het voor de minder rijke spelers is, en natuurlijk ook voor de spelers die atm al een hele collectie gba games hebben.
Denken jullie dat nintendo nog een keer een antwoord gaat geven op de psp? gameboy Evolution ofzow?
De ds is namenlijk niet echt vergelijkbaar met de psp, minder grafische kracht, en geen multimedia mogelijkheden.
Ja ze zullen vast wel ooit met een nieuwe gameboy komen. Maar zoals ik eerder al heb gezegd is het erg onlogisch en niet slim om dat te doen. De DS verkoopt goed, in de gamelijsten van meest verkochte/verwachte games staat in japan meestal wel een DS game (terwijl psp games ver te zoeken zijn) en ook de verkoop van de PSP is lang niet zo goed als iedereen had gedacht imo. Ook verkoopt de gba nog goed. Nintendo zit nu dus met 2 goed verkopende handhelds en de PSP is niet echt een bedreiging te noemen. En omdat de DS net uit is zullen ze ook niet zo snel komen met een nieuwe gba. Ik denk dat we volgend jaar misschien wat info over een gba2 zullen krijgen maar dat we zeker nog wel 2 jaar kunnen wachten totdat die er ook werkelijk is.
ik denk ook wel zoiets ja. Maar ik vraag me af of ze hem ook multimedia laten spelen, dan heb je nl wel altijd meer gevaar voor hackers en krakers, kijk maar na de psp.
Overigins in de PSP nog niet in europa uit dusss. Ik moet nog zien welke hier het meest verkocht zal worden, aangezien alleen uit mijn klas al veel mensen te zitten zeuren dat ie "pimp" is.
Overigins in de PSP nog niet in europa uit dusss. Ik moet nog zien welke hier het meest verkocht zal worden, aangezien alleen uit mijn klas al veel mensen te zitten zeuren dat ie "pimp" is.
Tegen die tijd zal er vast wel iets van een hdd of geheugenkaart inkunnen.
En dat je vrienden de psp ''pimp'' ( peeing in my pants? nee vast een cool apparaat
) vinden is nou net het probleem van de PSP. Sony maakt dik verlies op de PSP als console, dus moeten ze veel spellen per psp verkopen om winst te maken. Het soort mensen wat de psp ''pimp'' vind is nou net het soort mensen wat juist heel weinig spellen koopt. Die lopen 3 maanden met hun psp te pimpen en vervolgens eindigt het ding ergens in een hoek omdat een geheugenkaart van 1gb+ toch niet zo goedkoop is en ze al helemaal geen zin hebben om 60 euro voor een game neer te tellen.
En dat je vrienden de psp ''pimp'' ( peeing in my pants? nee vast een cool apparaat
na de E3 weten we meerAnoniem: 93354 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:22:
Ja ze zullen vast wel ooit met een nieuwe gameboy komen. Maar zoals ik eerder al heb gezegd is het erg onlogisch en niet slim om dat te doen. De DS verkoopt goed, in de gamelijsten van meest verkochte/verwachte games staat in japan meestal wel een DS game (terwijl psp games ver te zoeken zijn) en ook de verkoop van de PSP is lang niet zo goed als iedereen had gedacht imo. Ook verkoopt de gba nog goed. Nintendo zit nu dus met 2 goed verkopende handhelds en de PSP is niet echt een bedreiging te noemen. En omdat de DS net uit is zullen ze ook niet zo snel komen met een nieuwe gba. Ik denk dat we volgend jaar misschien wat info over een gba2 zullen krijgen maar dat we zeker nog wel 2 jaar kunnen wachten totdat die er ook werkelijk is.
Dell Latitude E7450
Ik moet zeggen dat er in jouw redenering echt wat in zit! Ik modereer deze met +2 inzichtvolAnoniem: 93354 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 00:18:
Tegen die tijd zal er vast wel iets van een hdd of geheugenkaart inkunnen.
En dat je vrienden de psp ''pimp'' ( peeing in my pants? nee vast een cool apparaat) vinden is nou net het probleem van de PSP. Sony maakt dik verlies op de PSP als console, dus moeten ze veel spellen per psp verkopen om winst te maken. Het soort mensen wat de psp ''pimp'' vind is nou net het soort mensen wat juist heel weinig spellen koopt. Die lopen 3 maanden met hun psp te pimpen en vervolgens eindigt het ding ergens in een hoek omdat een geheugenkaart van 1gb+ toch niet zo goedkoop is en ze al helemaal geen zin hebben om 60 euro voor een game neer te tellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 12-05-2005 01:48 ]
hoe kun je die modereren dan (of stel ik nu een domme vraag)
btw ik heb nu dus star wars uitgespeeld (alle missies gehaald nu) en ik ben dus die spacefights aan het doen en ik moet zeggen da ik da toch best leuk vind, maar ik weet niet of ik al die missies nog es overnieuw ga doen
wel komisch dat je op het einde ziet: bedankt voor het spelen
btw ik heb nu dus star wars uitgespeeld (alle missies gehaald nu) en ik ben dus die spacefights aan het doen en ik moet zeggen da ik da toch best leuk vind, maar ik weet niet of ik al die missies nog es overnieuw ga doen
wel komisch dat je op het einde ziet: bedankt voor het spelen
Nintendogs Australië
Nintendo of Australia has revealed the releasedate of a highly anticipated Nintendo DS title: Nintendogs...
In the gameslist of Nintendo of Australia, Nintendogs is currently listed for a release on September 29, 2005. We expect to see an American (and possibly a European) releasedate next week.
Europese datum zal wel niet veel schelen.
Nintendo of Australia has revealed the releasedate of a highly anticipated Nintendo DS title: Nintendogs...
In the gameslist of Nintendo of Australia, Nintendogs is currently listed for a release on September 29, 2005. We expect to see an American (and possibly a European) releasedate next week.
Europese datum zal wel niet veel schelen.
Anoniem: 115248
Ik zat daar gisteren wat filmpjes van te bekijken. Zag er best indrukwekkend uit eigenlijk. Vooral die explosies zijn erg mooi gedaan.djmantri schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:33:
Alleen kon ik niet echt een beeld krijgen van hoe zo'n vlieglevel nou speelt. Moet je gewoon eindeloos rondvliegen en alle vijanden uitschakelen? Of is er toch een soort van route in die levels die je af moet leggen?
Ik heb nu ook Ridge Racers DS.
Wel heel erg wennen aan die besturing hoor. Dat gecontroleerde slippen door de bochten voelt totaal anders aan dan in de andere race-spellen waar ik het uit ken. Ik zal mezelf een hele nieuwe timing aan moeten leren. Het gebeurt me nu nog heel vaak dat ik even het gas loslaat, begin in te sturen... en als ik dan weer gas geef raak ik toch niet in een slip. Ik snap nog niet echt wat ik dan fout doe, maar ja.
Ik heb ook het idee dat er niet echt grote aanpassingen in het spel zijn gedaan om het met een vierpuntsdruktoets speelbaar te maken. Voor mijn gevoel denken die auto's nog steeds dat ik een analoge controlstick gebruik (zoals op de N64). Je moet als het ware kleine tikjes geven naar links of rechts om een klein beetje te sturen. Als je gewoon links of rechts ingedrukt houdt knalt de hele wagen met een rotvaart die kant op, meestal tegen de railing aan.
Voor zover ik kan zien zijn er ook maar drie echte banen om op te racen. Op de hogere moeilijkheidsgraden komen er wel andere routes binnen diezelfde baan beschikbaar... maar dat zijn eerder kleine omleidingen dan hele nieuwe tracks.
Al met al... vind ik het nog niet echt een topper. Maar ik heb het ook gekocht om voor 20 euro toch wat te racen te hebben op de DS totdat Mariokart uitkomt. En voor dat doel is het wel goed genoeg.
Dat driften moet je gewoon even doorhebben idd.
Heeft bij mij ook even geduurd, maar nu kan ik mezelf wel driftmeister noemen zeg maar
Je moet je snelheid ook wel mee hebben btw.
Heeft bij mij ook even geduurd, maar nu kan ik mezelf wel driftmeister noemen zeg maar
Je moet je snelheid ook wel mee hebben btw.
over dat star wars... je moet inderdaad gewoon scheepjes kapot schieten, maar dat is op zich best te doen hoor... bovendien moet je in 1 level proberen 3 communicatie sattelieten of zoiets kapot schieten en in 1 ander level door een gang vliegen zonder iets te raken
bovendien zijn het ook leuke multiplayer levels die je (gelukkig) ook tegen "goede" bots kunt doen (je moet het wel helemaal instellen, zo van wie bij welk team hoort en welk schip en de moeilijkheidsgraad) maar dan heb je nog wel wat levels om in te vliegen (zoals boven hoth, zo'n woestijnlevel, tussen ruimtepuin (af en toe best lastig) en nog wat ruimte gevechten met wat grotere schepen ( die je helaas niet kan vernietigen)...
maar voor af en toe een potje is het ook wel leuk
ik was trouwens vandaag ff langs de dixons geweest en had gta advance zien staan voor 19,90 en die heb ik nu dus. vermaak me dr prima mee en het is nog niet eens zo lelijk, alleen geluid valt beetje tegen maar ik speel in de bus toch zonder
bovendien zijn het ook leuke multiplayer levels die je (gelukkig) ook tegen "goede" bots kunt doen (je moet het wel helemaal instellen, zo van wie bij welk team hoort en welk schip en de moeilijkheidsgraad) maar dan heb je nog wel wat levels om in te vliegen (zoals boven hoth, zo'n woestijnlevel, tussen ruimtepuin (af en toe best lastig) en nog wat ruimte gevechten met wat grotere schepen ( die je helaas niet kan vernietigen)...
maar voor af en toe een potje is het ook wel leuk
ik was trouwens vandaag ff langs de dixons geweest en had gta advance zien staan voor 19,90 en die heb ik nu dus. vermaak me dr prima mee en het is nog niet eens zo lelijk, alleen geluid valt beetje tegen maar ik speel in de bus toch zonder
Heb je toevallig 5 euro over? Koop dan nu bij zuiderpark computers en games(http://zuiderpark-computers.nl/) een pakketje van 2 fantastische Piranha screen verneukers!
De screen verneuker voor het onderste scherm kun je gebruiken om al het stof dat je verzamelt vast te leggen tussen het scherm en de schermverneuker waar het vervolgens vereeuwigd wordt. Hergebruik is niet mogelijk maar dat is toch niet nodig want na een keer bevestigen is je scherm meteen verneukt. Ook is hij speciaal op maat gemaakt dat er altijd een richel aan een van de zijden blijft. Dit is zeer handig omdat dan je stylus zo af en toe blijft hangen, wat resulteerd in een spannendere gameplay!. Ten slotte worden de prestaties nog verhoogd door de ingebouwde vlekken op de screen verneuker.
Dan komen we op de schermverneuker voor het bovenste scherm. Deze heeft een hele praktische zwarte rand eromheen, mocht je hem dus scheef opplakken, dan zie je iig minder. Als je hem eenmaal recht opgeplakt hebt, dan lijkt er iets mis te zijn, het ziet er nl veel te goed uit. Je raakt het scherm eens aan, gelukkig, er verschijnen nu nl allemaal plekken waar het scherm daadwerkelijk contact maakt met de verneuker. Anders gezegd: Je kunt op geen manier de verneuker zo bevestigen dat ie helemaal contact maakt met het scherm, je ziet dus continu allemaal vlekken. Een minpuntje aan dit apparaat was toch wel dat er geen vlekken bijgeleverd werden op de verneuker zelf zoals bij het onderste scherm. Mocht een kwaadwillend persoon toch nog de screenverneuker verwijderen, geen nood. De prachtige lijmresten zorgen toch dat het scherm nog enigzins verneukt blijft.
Dan zit er in de verpakking nog een zgn. "soft card", dat is erg handig, er staat nl niet bij waar het voor gemaakt is. De kaart is gemaakt van hard plastic. Mischien wel om stof van je scherm te verwijderen, Ja, dat zal het zijn! het gedeelte waarmee je over je scherm moet wrijven is nl niet zo goed afgewerkt waardoor je allerlei handige krassen op je scherm krijgt.
Verder zit er nog een micro-fiber doekje bij a.k.a. brillen doekje. Tot op heden is nog niet gebleken dat deze je scherm kan verneuken dus die laat ik dan ook buiten beschouwing.
Al met al was het deze 5 euro zeker waard, ik ben er nl aardig in geslaagd mijn scherm te verneuken.
De screen verneuker voor het onderste scherm kun je gebruiken om al het stof dat je verzamelt vast te leggen tussen het scherm en de schermverneuker waar het vervolgens vereeuwigd wordt. Hergebruik is niet mogelijk maar dat is toch niet nodig want na een keer bevestigen is je scherm meteen verneukt. Ook is hij speciaal op maat gemaakt dat er altijd een richel aan een van de zijden blijft. Dit is zeer handig omdat dan je stylus zo af en toe blijft hangen, wat resulteerd in een spannendere gameplay!. Ten slotte worden de prestaties nog verhoogd door de ingebouwde vlekken op de screen verneuker.
Dan komen we op de schermverneuker voor het bovenste scherm. Deze heeft een hele praktische zwarte rand eromheen, mocht je hem dus scheef opplakken, dan zie je iig minder. Als je hem eenmaal recht opgeplakt hebt, dan lijkt er iets mis te zijn, het ziet er nl veel te goed uit. Je raakt het scherm eens aan, gelukkig, er verschijnen nu nl allemaal plekken waar het scherm daadwerkelijk contact maakt met de verneuker. Anders gezegd: Je kunt op geen manier de verneuker zo bevestigen dat ie helemaal contact maakt met het scherm, je ziet dus continu allemaal vlekken. Een minpuntje aan dit apparaat was toch wel dat er geen vlekken bijgeleverd werden op de verneuker zelf zoals bij het onderste scherm. Mocht een kwaadwillend persoon toch nog de screenverneuker verwijderen, geen nood. De prachtige lijmresten zorgen toch dat het scherm nog enigzins verneukt blijft.
Dan zit er in de verpakking nog een zgn. "soft card", dat is erg handig, er staat nl niet bij waar het voor gemaakt is. De kaart is gemaakt van hard plastic. Mischien wel om stof van je scherm te verwijderen, Ja, dat zal het zijn! het gedeelte waarmee je over je scherm moet wrijven is nl niet zo goed afgewerkt waardoor je allerlei handige krassen op je scherm krijgt.
Verder zit er nog een micro-fiber doekje bij a.k.a. brillen doekje. Tot op heden is nog niet gebleken dat deze je scherm kan verneuken dus die laat ik dan ook buiten beschouwing.
Al met al was het deze 5 euro zeker waard, ik ben er nl aardig in geslaagd mijn scherm te verneuken.
btw: Bruut!! nog niet eerder in NL gezien!
[ Voor 13% gewijzigd door lukaso op 12-05-2005 19:03 ]
lukaso schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:58:
Heb je toevallig 5 euro over? Koop dan nu bij zuiderpark computers en games(http://zuiderpark-computers.nl/) een pakketje van 2 fantastische Piranha screen verneukers!
Wat een verhaal. Jammer voor jou natuurlijk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
best jammer van die screen protectors....
Heb je nog iets van pics, of is het probleem met lijm resten e.d. al verholpen? ben nu namelijk wel benieuwd wat ze aanrichten
Heb je nog iets van pics, of is het probleem met lijm resten e.d. al verholpen? ben nu namelijk wel benieuwd wat ze aanrichten
Die lijmresten heb ik er gellukkig nog af kunnen poetsen, zaten ook alleen op het bovenste scherm. Ik heb iemand over hori screen protectors gehoord die je kunt wassen?
Ik snap het hele nut niet van screen protectors op een nintendo ds....
Op een pda kan ik me het voorstellen want die kan je niet inklappen (wat een ds wel kan). Als je gewoon voorzichtig bent, en alleen je vingers, thumbstrap en stylus gebruikt dan krijg je geen krassen hoor.
Op een pda kan ik me het voorstellen want die kan je niet inklappen (wat een ds wel kan). Als je gewoon voorzichtig bent, en alleen je vingers, thumbstrap en stylus gebruikt dan krijg je geen krassen hoor.
oh jewel hoor, kan aan mijn thumbstrap liggen maar dat ding heeft een aantal krassen veroorzaakt tijdens het Mario64 spelen. Ik heb er toch maar snel een screenprotector opgeplakt.BlackMage schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:03:
Ik snap het hele nut niet van screen protectors op een nintendo ds....
Met de stylus heb ik nergens last van? Ik speel mario dan ook zonder touchscreen, dat vind ik echt vervelend.
overigens, zonder prot. erop kon je de krassen zeer duidelijk voelen, met de prot. erop merk je er niks meer van. Alleen wel een beetje jammer dat de krassen in het plastic blijven staan, zodat je ze ziet als de DS uitstaat, maar goed. Alles beter dan nog meer krassen op mn apparaatje.
Vandaar dat er ook direct een screen prot. op mijn PSP gaat, zodra deze binnen is.
Vandaar dat er ook direct een screen prot. op mijn PSP gaat, zodra deze binnen is.
net naruto besteld
jammer dat het japans is maar kwil die game spelen
ik denk wel dat ik het spel kan spelen en het verhaal beetje kan volgen maar de menus lijken me zo klote
kan iemand mij misschien een linkje geven waar ik een beetje japans kan leren ofzo ?
ik denk wel dat ik het spel kan spelen en het verhaal beetje kan volgen maar de menus lijken me zo klote
kan iemand mij misschien een linkje geven waar ik een beetje japans kan leren ofzo ?
bij de futurezone in rotterdam... die onder de vroom en dreesman, daar verkopen ze naruto voor 49€ jap import. Het spel valt eigenlijk best te spelen omdat het gewoon een actie game is met elementen van de ds erin verwerkt zoals voor de special moves etc. (seals etc.)warchaser schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:56:
net naruto besteld
dat weet ik ook welAnoniem: 22297 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 03:34:
Japans leer je niet 1,2,3
maar ik wil gewoon een paar basiswoorden weten zoals
save, start, quit enz enz
Japans is niet zo heel moeilijk hoor. Als je maar genoeg anime kijkt en dan begint met leren is de basis iig niet zo heel ingewikkeld. Alleen heb je daar nog zo weinig aan als alles in Kanji is want dat leer je idd niet zomaar.warchaser schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 07:29:
[...]
dat weet ik ook wel
@warchaser ik heb nog wel wat bestanden op mijn pc waarmee je japans kan leren (heb ze nog nooit allemaal uitgeprobeert maar wat ik ervan heb gezien is het best aardig voor een basis) ik wil ze wel naar je mailen als je wilt.
IGN heeft nieuwe screens van AoM (AoK)
http://media.ds.ign.com/media/736/736742/imgs_1.html
Ondanks dat het er wel leuk uitziet, koop ik Shogun eerder.
Het leren van katakana is waarschijnlijk nog wel handig.warchaser schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:56:
Katakana is een 'karakterset' die wordt gebruikt bij het schrijven van namen en leenwoorden uit o.a. Engels (maar ook Frans, Duits, Nederlands etc.); zodoende kun je veel menu's lezen/begrijpen.
Voor zo'n €20 heb je een (beginners) woordenboek Engels↔Japans.
Interessante sites:
Wikipedia: Japans
Wikipedia: Japans schrift
Jim Breen's WWWJDIC
TheJapanesePage.com
ik vind het er niet zo super uitzien, het lijkt wel een beetje op advance wars. Er bestaat ook starcraft 64, waarom porten ze dat niet gewoon?eswa schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:33:
IGN heeft nieuwe screens van AoM (AoK)
Anoniem: 103465
De prijzen bij Free Recordshop, Intertoys en Bart Smit blijven hoog voor de NDS, terwijl ze daarnaast klagen tegenover mij dat men er meer van verwacht.
Het mooiste is dat games shop die wel spelletjes 5 euro goedkoper verkopen, juist zeer
tevreden zijn en veel verkopen, zelfs zoveel dat ze het geweldig vinden. kun je nagaan wat
5 euro met je verkoop doet.
Zou als ik Free was of Bart Smit maar eens gaan nadenken over de prijzen.
Het mooiste is dat games shop die wel spelletjes 5 euro goedkoper verkopen, juist zeer
tevreden zijn en veel verkopen, zelfs zoveel dat ze het geweldig vinden. kun je nagaan wat
5 euro met je verkoop doet.
Zou als ik Free was of Bart Smit maar eens gaan nadenken over de prijzen.
helaas zijn wij dat niet 
btw heeft iemand miss een plaatje van zo'n thumbstrap, ik heb er namelijk geen meer
(ik was hem al kwijt voordat ik hem gezien had ) (ook knap btw
)
btw heeft iemand miss een plaatje van zo'n thumbstrap, ik heb er namelijk geen meer
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2005 12:02 ]
is goed mail maar naar ashwin_wullems@hotmail.comAnoniem: 93354 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:55:
[...]
Japans is niet zo heel moeilijk hoor. Als je maar genoeg anime kijkt en dan begint met leren is de basis iig niet zo heel ingewikkeld. Alleen heb je daar nog zo weinig aan als alles in Kanji is want dat leer je idd niet zomaar.
@warchaser ik heb nog wel wat bestanden op mijn pc waarmee je japans kan leren (heb ze nog nooit allemaal uitgeprobeert maar wat ik ervan heb gezien is het best aardig voor een basis) ik wil ze wel naar je mailen als je wilt.
セーブ = seebu = savewarchaser schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 07:29:
[...]
dat weet ik ook wel
スタート = sutaato = start
オプション = opushon = options
はい = hai = Ja.
いいえ = iie = Nee.
Leer de katakana, en je kunt al de meest belangrijke dingen in de menu's vertalen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Kwil morgen een nieuw spel halen
ik heb nu wario ware
Iemand suggesties wat ik kan halen?/
ik heb nu wario ware
RE4Anoniem: 138251 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:37:
Kwil morgen een nieuw spel halen
ik heb nu wario ware
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Is die nu ook op de DS uitgebracht?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Zit nu al 12 urr straight op mijn werk. Dacht dat ik in het GC topic zat...
Echte suggesties:
- Mario64
- Polarium
- Zoo Keeper
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 136331
Ik heb nu project rub die ruled echt.
Alleen ontzettend moeilijk.
wie heeft hem ook???
Alleen ontzettend moeilijk.
wie heeft hem ook???
Die valt wel mee als je de games eenmaal door begint te krijgen. Wacht tot je op het hell level komt, wanneer je nog precies 1 kans krijgt. Dan worden het frustraties.
Voor surrounded: Je was het al vergeten he!! Gewoon doen man, je gaat er geen spijt van krijgen!
Voor surrounded: Je was het al vergeten he!! Gewoon doen man, je gaat er geen spijt van krijgen!
Life is simple, make choices, don't look back...
Anoniem: 136331
ik heb laast op ebay hele goedkope gba games gekocht.
bleken het kopieen te zijn maar wel gewoon met doosje en boekje. Hoe kunnen ze dan in vredesnaam zo goed namaken.
maar de spellen doen het wel gewoon.
bleken het kopieen te zijn maar wel gewoon met doosje en boekje. Hoe kunnen ze dan in vredesnaam zo goed namaken.
maar de spellen doen het wel gewoon.
idd starcraft roeleertlukaso schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:56:
[...]
ik vind het er niet zo super uitzien, het lijkt wel een beetje op advance wars. Er bestaat ook starcraft 64, waarom porten ze dat niet gewoon?
Dell Latitude E7450
Weet iemand of je de schermen van de DS mag schoonmaken met de zogenaamde beeldscherm-reinigingsdoekjes?
In de handleiding staat dat je alleen gebruik mag maken van water...
Dit helpt natuurlijk niet om die vieze vlekken weg te halen.
Verder nog een vraag betreffende de belichting van het scherm.
Zijn er meer mensen die "last" hebben van ietwat donkere plekken aan de randen van het touchscreen?
Het lijkt erop alsof de verlichting niet geheel gelijkmatig verdeeld wordt. Bij mij uit dit zich vooral bij de knop voor het aan en uit zetten van het lampje.
In de handleiding staat dat je alleen gebruik mag maken van water...
Dit helpt natuurlijk niet om die vieze vlekken weg te halen.
Verder nog een vraag betreffende de belichting van het scherm.
Zijn er meer mensen die "last" hebben van ietwat donkere plekken aan de randen van het touchscreen?
Het lijkt erop alsof de verlichting niet geheel gelijkmatig verdeeld wordt. Bij mij uit dit zich vooral bij de knop voor het aan en uit zetten van het lampje.
Er zullen trouwens op de E3 waarschijnlijk opvolgers op Mario & Luigi Superstar Saga en Metroid Fusion te zien zijn voor de DS. Het Metroid spel zal een 2D Metroid worden met de naam Metroid Dread.
w00t, daar vermaak ik me al een paar weken mee (iedere ochtend een half uurtje in de metro).MetroidPrime schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 13:37:
[...]opvolgers op Mario & Luigi Superstar Saga [...]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik heb die alleen weet ik niet of je die kan wassen. Maar ik kan je wel verzekeren dat dit de beste screenprotectors zijn voor je DS. Zeer makkelijk te plaatsen zonder luchtbubbels en ook makkelijk schoon te houden met het bijgeleverde doekje. Ook makkelijk te verwijderen als je het filtje wat eraf komt bewaart.lukaso schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:54:
Die lijmresten heb ik er gellukkig nog af kunnen poetsen, zaten ook alleen op het bovenste scherm. Ik heb iemand over hori screen protectors gehoord die je kunt wassen?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
kdenk het wel anders kan hij geen lijmresten overhoudenlukaso schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:27:
zit er lijm op?
Shit, ik was er van overtuigt na mijn exames NFSU te kopen (heb ik dan wel verdient
) maar nu lees ik die review van IGN, en vind ik hem wel tegen vallen...
Heeft iemand 'em al, en kan mij vertelen of ie toch beter is dan RidgeRacer of niet?
Kan iemand me ook het aantal banen in NFSU geven? Kom ik ook maar niet achter...(of ik zoek verkeerd
)
Heeft iemand 'em al, en kan mij vertelen of ie toch beter is dan RidgeRacer of niet?
Kan iemand me ook het aantal banen in NFSU geven? Kom ik ook maar niet achter...(of ik zoek verkeerd

jij hebt dit dus gezien: http://ds.ign.com/articles/613/613719p1.htmleswa schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:29:
Shit, ik was er van overtuigt na mijn exames NFSU te kopen (heb ik dan wel verdient) maar nu lees ik die review van IGN, en vind ik hem wel tegen vallen...
Kan iemand me ook het aantal banen in NFSU geven? Kom ik ook maar niet achter...(of ik zoek verkeerd)
btw het cijfer is nog een 7 en de gameplay krijgt een 7,5 dus het valt nog wel mee hoor... ik heb niet echt goed gekeken wat de rest kreeg, maar volgens mij waren dat lagere cijfers...
maar ridgeracer is minder leuk schijnt/lijkt me
ik ga hem iig wel halen!!!
ik had de lijmresten, ik vroeg naar die shit van horiAnoniem: 138251 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:23:
[...]
kdenk het wel anders kan hij geen lijmresten overhouden
maar iig:
cheiron schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:59:
Ik heb Hori Screenprotectors, en die kun je volgens de handleiding 1 keer gebruiken.
maar ik dacht toch echt dat ik ergens iets gehoord had over protectors die je ook vaker kon gebruiken...
edit: Hier dus
[ Voor 48% gewijzigd door lukaso op 14-05-2005 23:03 ]
Voordat ik mn Hori screenprotectors er goed op kreeg, zijn ze er een stuk of 100 keer af geweest
en lijm heb ik ook niet gezien
Weet iemand al wanneer snowboard kids uitkomt? ik zat net het filmpje op IGN te kijken en het zag er best vet uit.
Ik begin nu langzaam wat beter te worden in Ridge Racer. De besturing blijft lastig, maar ik kan nu toch al wel gewoon een race uitrijden zonder constant overal tegenaan te knallen.
Maar een perfect lap (helemaal zonder botsingen) is me nog niet gelukt.
Wat ik heel erg jammer vind is dat het kaartje op het onderste scherm staat. Zo heb je er echt niets aan. Met een kaartje op hetzelfde scherm als de race kun je er af en toe eens een blik op werpen en zien wat voor bocht er aan komt. Maar je kan niet even een blik op het onderste scherm werpen zonder die blik van het bovenste scherm af te wenden. Op het kaartje kijken staat gelijk aan een crash, dus ik doe het gewoon niet meer. Twee schermen + racegame is niet zo'n goede combinatie imo.
Ik heb ook het idee dat de CPU valsspeelt. Tegenstanders zijn óf 3x zo snel als jou, óf (als de computer heeft besloten dat het tijd is om ze in te halen) ze worden ineens heel sloom en gaan veel slechter rijden. Ik geloof er niks van dat ze echt een virtuele race met je mee rijden.
Ook irritant, elke keer als je het spel opstart zit je verplicht 15 seconden naar logo's en legale blabla te kijken. Belachelijk dat dat niet valt door te spoelen. Helemaal op een handheld vind ik het erg storend.
Ik vind het trouwens wel een leuk spel hoor.
Ik zit wel te mopperen, maar het is toch wel verslavend. De structuur is best interessant. Geen GP-mode met een paar banen achter elkaar, maar gewoon telkens dezelfde race opnieuw spelen totdat je hebt gewonnen. Klinkt misschien saai, maar ik vind het juist wel leuk. Je leert de baan op die manier al snel door en door kennen.
@Little Bear: Maak je geen zorgen, Tetris Attack komt echt nog wel in mijn collectie.
Ik wil alleen wel een PAL-versie, en ook zo goedkoop mogelijk.
(ik ben niet voor niks een nederlander), maar ik hou ebay al een tijdje in de gaten. Het komt goed.
Wat ik heel erg jammer vind is dat het kaartje op het onderste scherm staat. Zo heb je er echt niets aan. Met een kaartje op hetzelfde scherm als de race kun je er af en toe eens een blik op werpen en zien wat voor bocht er aan komt. Maar je kan niet even een blik op het onderste scherm werpen zonder die blik van het bovenste scherm af te wenden. Op het kaartje kijken staat gelijk aan een crash, dus ik doe het gewoon niet meer. Twee schermen + racegame is niet zo'n goede combinatie imo.
Ik heb ook het idee dat de CPU valsspeelt. Tegenstanders zijn óf 3x zo snel als jou, óf (als de computer heeft besloten dat het tijd is om ze in te halen) ze worden ineens heel sloom en gaan veel slechter rijden. Ik geloof er niks van dat ze echt een virtuele race met je mee rijden.
Ook irritant, elke keer als je het spel opstart zit je verplicht 15 seconden naar logo's en legale blabla te kijken. Belachelijk dat dat niet valt door te spoelen. Helemaal op een handheld vind ik het erg storend.
Ik vind het trouwens wel een leuk spel hoor.
@Little Bear: Maak je geen zorgen, Tetris Attack komt echt nog wel in mijn collectie.
Ik heb dat ook al opgemerkt. Bij mij is het de rechterbovenhoek van het bovenste scherm minder verlicht dan de rest. Echt storen doet het niet. Valt trouwens alleen echt op in het ds menu, in games nog niet echt op geletKayce schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:30:
...
http://www.noizystudios.net
@ surrounded: ik denk dat je met de pal-versie de europese versie met de europese talen bedoeld ?? want aan de schermen is niets verschillend
ik vraag me ook af wanneer tetris nu komt want het is op zich nog wel een relaxed spel voor in de bus e.d. maar ik vermoed dat ze bij nintendo een fout hebben gemaakt met de release ervan ofzo...
naja over 2 weken toch maar es nfs halen dan
...
btw, gaat er iemand van GOT naar de e3 btw??
& btw2, weet iemand of er mario voor de gba/ds in de maak is met dat fabuleuze muziekje (wat ook met die piano gemaakt wordt enzo, die voor de snes of zoiets is gemaakt) want die vind ik op zich ook wel leuk, maar ik weet ff niet hoe ze die genoemd hebben (ze hebben wel zo'n classic reeks maar ik weet niet of daar diegene bij zit) te te te tete tede tede tede tede te te tedeee (aldus de muziek ervan
)
ik vraag me ook af wanneer tetris nu komt want het is op zich nog wel een relaxed spel voor in de bus e.d. maar ik vermoed dat ze bij nintendo een fout hebben gemaakt met de release ervan ofzo...
naja over 2 weken toch maar es nfs halen dan
btw, gaat er iemand van GOT naar de e3 btw??
& btw2, weet iemand of er mario voor de gba/ds in de maak is met dat fabuleuze muziekje (wat ook met die piano gemaakt wordt enzo, die voor de snes of zoiets is gemaakt) want die vind ik op zich ook wel leuk, maar ik weet ff niet hoe ze die genoemd hebben (ze hebben wel zo'n classic reeks maar ik weet niet of daar diegene bij zit) te te te tete tede tede tede tede te te tedeee (aldus de muziek ervan
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 15-05-2005 20:48 ]
Is dat juist niet Super Mario Bros. 2 aka Super Mario Advance 1?
EDIT: Het maakt eigenlijk niet uit welk spel het is, want alle 2D Mario-platform spellen zijn op de GBA opnieuw uitgebracht.
EDIT: Het maakt eigenlijk niet uit welk spel het is, want alle 2D Mario-platform spellen zijn op de GBA opnieuw uitgebracht.
[ Voor 52% gewijzigd door MetroidPrime op 15-05-2005 22:10 ]
Nee ja, dat ging over een oud SNES-spelletje waar zo te zien Meteos gedeeltelijk op is gebaseerd. Ik bedoelde dus echt de PAL-versie.djmantri schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:44:
@ surrounded: ik denk dat je met de pal-versie de europese versie met de europese talen bedoeld ?? want aan de schermen is niets verschillend
Er bestaat vast wel een Tetris voor de GBA, die dan dus ook in je DS past.ik vraag me ook af wanneer tetris nu komt want het is op zich nog wel een relaxed spel voor in de bus e.d. maar ik vermoed dat ze bij nintendo een fout hebben gemaakt met de release ervan ofzo...
Zou ik die gewoon kopen, is waarschijnlijk beter dan de aankomende DS-versie.
Als je er een soundclip van kan vinden kunnen we je zo vertellen welk spel dat precies is.maar ik weet ff niet hoe ze die genoemd hebben (ze hebben wel zo'n classic reeks maar ik weet niet of daar diegene bij zit) te te te tete tede tede tede tede te te tedeee (aldus de muziek ervan)
Als je dat filmpje bedoelt van die japanner die het op een piano speelde, dat was volgens mij de eerste Super Mario Bros. Dan moet je het spel in de NES-classics series hebben.
Maar in de muziek van Super Mario World (het spel zelf) is ook een piano te horen. Ik kan aan je omschrijving niet zien/horen welke je bedoelt.
Als je dat aan mij zou vragen, dan zou ik het muziekje van Super Mario Bros 1 neuriën.djmantri schreef op zondag 15 mei 2005 @ 23:26:
je weet wel, dat als je zegt tegen iemand doe es dat mario melodietje na, dan doet hij dat
Dat is voor de GBA dus inderdaad het mario-spel in de Nes Classics serie.
Inderdaad een erg leuk muziekje, maar ik vind de muziek in de ondergrondse levels nog veel leuker.
Nintendo Tetris is nog niet eens officiëel aangekondigd, ik denk dat hij op zijn vroegst eind dit jaar uit zal komen. Hij zal pas van de week voor het eerst op de E3 getoond worden.djmantri schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:44:
Of zou er nog een andere Tetris versie van een andere developer komen?
Kijk ik heb hem ook gehaald, maar wat mij opvalt is dat telkens als je in je config shermpje komt dat je allen kunt alsuiten en dat ie helemaal afsluit.
Tevens is het onderste schermpje helderder van kleur , lichter of dat er meer licht op zit. hebben meer mensen hier last van dat het bovenste schermpje wat donkerder lijkt?
Tevens had ik er gheen demo spel bij verdorie
Tevens is het onderste schermpje helderder van kleur , lichter of dat er meer licht op zit. hebben meer mensen hier last van dat het bovenste schermpje wat donkerder lijkt?
Tevens had ik er gheen demo spel bij verdorie
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1036716
Deeltje 8
Deeltje 8
[ Voor 81% gewijzigd door Stronkie op 16-05-2005 01:49 . Reden: Deeltje 8 gemaakt ]
Sorry, verkeerde topic.
[ Voor 90% gewijzigd door MetroidPrime op 16-05-2005 23:55 ]
Het Nintendo DS topic Deel 8 dus en inmiddels zelfs Het Nintendo DS Topic Deel 9

[edit]
omg, Het Nintendo DS Topic Deel 10 zelfs al

[edit]
omg, Het Nintendo DS Topic Deel 10 zelfs al

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 03-10-2005 21:53 ]
Dit topic is gesloten.