Het Nintendo DS topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

kdenk het wel anders kan hij geen lijmresten overhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:39
Shit, ik was er van overtuigt na mijn exames NFSU te kopen (heb ik dan wel verdient :) ) maar nu lees ik die review van IGN, en vind ik hem wel tegen vallen...
Heeft iemand 'em al, en kan mij vertelen of ie toch beter is dan RidgeRacer of niet?
Kan iemand me ook het aantal banen in NFSU geven? Kom ik ook maar niet achter...(of ik zoek verkeerd :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

moet er geen deel 8 gemaakt worden ofzo?
meestal is dat toch bij 1000 posts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Another Code
Afbeeldingslocatie: http://img259.echo.cx/img259/4641/viewimage3jb.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Icelus op 14-05-2005 22:04 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

eswa schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:29:
Shit, ik was er van overtuigt na mijn exames NFSU te kopen (heb ik dan wel verdient :) ) maar nu lees ik die review van IGN, en vind ik hem wel tegen vallen...
Heeft iemand 'em al, en kan mij vertelen of ie toch beter is dan RidgeRacer of niet?
Kan iemand me ook het aantal banen in NFSU geven? Kom ik ook maar niet achter...(of ik zoek verkeerd :/ )
jij hebt dit dus gezien: http://ds.ign.com/articles/613/613719p1.html

btw het cijfer is nog een 7 en de gameplay krijgt een 7,5 dus het valt nog wel mee hoor... ik heb niet echt goed gekeken wat de rest kreeg, maar volgens mij waren dat lagere cijfers...

maar ridgeracer is minder leuk schijnt/lijkt me
ik ga hem iig wel halen!!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 17:18
Anoniem: 138251 schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:23:
[...]

kdenk het wel anders kan hij geen lijmresten overhouden
ik had de lijmresten, ik vroeg naar die shit van hori ;)

maar iig:

cheiron schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:59:
Ik heb Hori Screenprotectors, en die kun je volgens de handleiding 1 keer gebruiken.

maar ik dacht toch echt dat ik ergens iets gehoord had over protectors die je ook vaker kon gebruiken...
edit: Hier dus

[ Voor 48% gewijzigd door lukaso op 14-05-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Voordat ik mn Hori screenprotectors er goed op kreeg, zijn ze er een stuk of 100 keer af geweest :P en lijm heb ik ook niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Weet iemand al wanneer snowboard kids uitkomt? ik zat net het filmpje op IGN te kijken en het zag er best vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Ik begin nu langzaam wat beter te worden in Ridge Racer. De besturing blijft lastig, maar ik kan nu toch al wel gewoon een race uitrijden zonder constant overal tegenaan te knallen. ;) Maar een perfect lap (helemaal zonder botsingen) is me nog niet gelukt.

Wat ik heel erg jammer vind is dat het kaartje op het onderste scherm staat. Zo heb je er echt niets aan. Met een kaartje op hetzelfde scherm als de race kun je er af en toe eens een blik op werpen en zien wat voor bocht er aan komt. Maar je kan niet even een blik op het onderste scherm werpen zonder die blik van het bovenste scherm af te wenden. Op het kaartje kijken staat gelijk aan een crash, dus ik doe het gewoon niet meer. Twee schermen + racegame is niet zo'n goede combinatie imo.

Ik heb ook het idee dat de CPU valsspeelt. Tegenstanders zijn óf 3x zo snel als jou, óf (als de computer heeft besloten dat het tijd is om ze in te halen) ze worden ineens heel sloom en gaan veel slechter rijden. Ik geloof er niks van dat ze echt een virtuele race met je mee rijden.
Ook irritant, elke keer als je het spel opstart zit je verplicht 15 seconden naar logo's en legale blabla te kijken. Belachelijk dat dat niet valt door te spoelen. Helemaal op een handheld vind ik het erg storend.

Ik vind het trouwens wel een leuk spel hoor. ;) Ik zit wel te mopperen, maar het is toch wel verslavend. De structuur is best interessant. Geen GP-mode met een paar banen achter elkaar, maar gewoon telkens dezelfde race opnieuw spelen totdat je hebt gewonnen. Klinkt misschien saai, maar ik vind het juist wel leuk. Je leert de baan op die manier al snel door en door kennen.

@Little Bear: Maak je geen zorgen, Tetris Attack komt echt nog wel in mijn collectie. :p Ik wil alleen wel een PAL-versie, en ook zo goedkoop mogelijk. :D (ik ben niet voor niks een nederlander), maar ik hou ebay al een tijdje in de gaten. Het komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Kayce schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:30:
...

Zijn er meer mensen die "last" hebben van ietwat donkere plekken aan de randen van het touchscreen?
Het lijkt erop alsof de verlichting niet geheel gelijkmatig verdeeld wordt. Bij mij uit dit zich vooral bij de knop voor het aan en uit zetten van het lampje.
Ik heb dat ook al opgemerkt. Bij mij is het de rechterbovenhoek van het bovenste scherm minder verlicht dan de rest. Echt storen doet het niet. Valt trouwens alleen echt op in het ds menu, in games nog niet echt op gelet :)

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

@ surrounded: ik denk dat je met de pal-versie de europese versie met de europese talen bedoeld ?? want aan de schermen is niets verschillend

ik vraag me ook af wanneer tetris nu komt want het is op zich nog wel een relaxed spel voor in de bus e.d. maar ik vermoed dat ze bij nintendo een fout hebben gemaakt met de release ervan ofzo...

naja over 2 weken toch maar es nfs halen dan :o...
btw, gaat er iemand van GOT naar de e3 btw??

& btw2, weet iemand of er mario voor de gba/ds in de maak is met dat fabuleuze muziekje (wat ook met die piano gemaakt wordt enzo, die voor de snes of zoiets is gemaakt) want die vind ik op zich ook wel leuk, maar ik weet ff niet hoe ze die genoemd hebben (ze hebben wel zo'n classic reeks maar ik weet niet of daar diegene bij zit) te te te tete tede tede tede tede te te tedeee (aldus de muziek ervan _/-\o_ )

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 15-05-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Dat is toch de orgineele mario van de NES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Is dat juist niet Super Mario Bros. 2 aka Super Mario Advance 1?

EDIT: Het maakt eigenlijk niet uit welk spel het is, want alle 2D Mario-platform spellen zijn op de GBA opnieuw uitgebracht.

[ Voor 52% gewijzigd door MetroidPrime op 15-05-2005 22:10 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:44:
@ surrounded: ik denk dat je met de pal-versie de europese versie met de europese talen bedoeld ?? want aan de schermen is niets verschillend
Nee ja, dat ging over een oud SNES-spelletje waar zo te zien Meteos gedeeltelijk op is gebaseerd. Ik bedoelde dus echt de PAL-versie. :) Geen zin in gezeur met converters enzo.
ik vraag me ook af wanneer tetris nu komt want het is op zich nog wel een relaxed spel voor in de bus e.d. maar ik vermoed dat ze bij nintendo een fout hebben gemaakt met de release ervan ofzo...
Er bestaat vast wel een Tetris voor de GBA, die dan dus ook in je DS past.
Zou ik die gewoon kopen, is waarschijnlijk beter dan de aankomende DS-versie.
maar ik weet ff niet hoe ze die genoemd hebben (ze hebben wel zo'n classic reeks maar ik weet niet of daar diegene bij zit) te te te tete tede tede tede tede te te tedeee (aldus de muziek ervan _/-\o_ )
Als je er een soundclip van kan vinden kunnen we je zo vertellen welk spel dat precies is.
Als je dat filmpje bedoelt van die japanner die het op een piano speelde, dat was volgens mij de eerste Super Mario Bros. Dan moet je het spel in de NES-classics series hebben.
Maar in de muziek van Super Mario World (het spel zelf) is ook een piano te horen. Ik kan aan je omschrijving niet zien/horen welke je bedoelt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

je weet wel, dat als je zegt tegen iemand doe es dat mario melodietje na, dan doet hij dat ;)
net als je zegt doe dat van tetris, of van star wars ofzo... snappie??

naja hopenlijk is het duidelijk

thanks voor je reactie btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op zondag 15 mei 2005 @ 23:26:
je weet wel, dat als je zegt tegen iemand doe es dat mario melodietje na, dan doet hij dat ;)
Als je dat aan mij zou vragen, dan zou ik het muziekje van Super Mario Bros 1 neuriën. ;)
Dat is voor de GBA dus inderdaad het mario-spel in de Nes Classics serie.

Inderdaad een erg leuk muziekje, maar ik vind de muziek in de ondergrondse levels nog veel leuker. :p Zodra je dat hoort zul je gegarandeerd ook weer erg vrolijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

djmantri schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:44:
Nintendo Tetris is nog niet eens officiëel aangekondigd, ik denk dat hij op zijn vroegst eind dit jaar uit zal komen. Hij zal pas van de week voor het eerst op de E3 getoond worden.

Of zou er nog een andere Tetris versie van een andere developer komen?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Kijk ik heb hem ook gehaald, maar wat mij opvalt is dat telkens als je in je config shermpje komt dat je allen kunt alsuiten en dat ie helemaal afsluit.

Tevens is het onderste schermpje helderder van kleur , lichter of dat er meer licht op zit. hebben meer mensen hier last van dat het bovenste schermpje wat donkerder lijkt?

Tevens had ik er gheen demo spel bij verdorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1036716

Deeltje 8 :)

[ Voor 81% gewijzigd door Stronkie op 16-05-2005 01:49 . Reden: Deeltje 8 gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Sorry, verkeerde topic.

[ Voor 90% gewijzigd door MetroidPrime op 16-05-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:03
Het Nintendo DS topic Deel 8 dus en inmiddels zelfs Het Nintendo DS Topic Deel 9 :X :P

[edit]
omg, Het Nintendo DS Topic Deel 10 zelfs al 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 03-10-2005 21:53 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.