Weet iemand eigelijk hoe het zit met de verkoop van ds games bij de intertoys? wil er voor school morgen namelijk eentje gaan kopen maar wil niet voor niks door dit bagger weer fietsen.
Wat bedoel je? Ja, ze hebben DS gamesAnoniem: 93354 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:08:
Weet iemand eigelijk hoe het zit met de verkoop van ds games bij de intertoys? wil er voor school morgen namelijk eentje gaan kopen maar wil niet voor niks door dit bagger weer fietsen.
Anoniem: 109280
Toen ik vorige maand kwam hadden ze geen mario64 meer.
Ben toevallig gister even langs de intertoys in huissen (en die in winkelcentrum kronenburg arnhem) en de Bartsmit (ook winkelcentrum kronenburg in arnhem) geweest en daar hadden ze alles weer. De spellen zijn alleen wel allemaal veel te duur, ik heb (omdat ik per sé snel een echt spel wilde) daar 45 euro neergeteld voor mario64DS
Ik ben daar overigens wel nog steeds zoet mee, ik kan die "Pluck the Piranha flower"-ster niet vinden in het tiny-huge land, maar dit scheelt me wel veel geld met nieuwe spellen kopen.
Zookeeper kennen ze niet, wel Drillspirits. Volgens mij hebben ze verder dus alles behalve Zookeeper, misschien the Urbz ook niet maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Ben toevallig gister even langs de intertoys in huissen (en die in winkelcentrum kronenburg arnhem) en de Bartsmit (ook winkelcentrum kronenburg in arnhem) geweest en daar hadden ze alles weer. De spellen zijn alleen wel allemaal veel te duur, ik heb (omdat ik per sé snel een echt spel wilde) daar 45 euro neergeteld voor mario64DS
Ik ben daar overigens wel nog steeds zoet mee, ik kan die "Pluck the Piranha flower"-ster niet vinden in het tiny-huge land, maar dit scheelt me wel veel geld met nieuwe spellen kopen.
Zookeeper kennen ze niet, wel Drillspirits. Volgens mij hebben ze verder dus alles behalve Zookeeper, misschien the Urbz ook niet maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Volgens mij was dat het level waarbij je die verstopte Vleesetende planten moest verslaan, als je de laatste hebt verslagen komt de ster tevoorschijnAnoniem: 109280 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:24:
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
En ik maar denken dat ik ze allemaal gehad hadSpypiet schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:30:
[...]
Volgens mij was dat het level waarbij je die verstopte Vleesetende planten moest verslaan, als je de laatste hebt verslagen komt de ster tevoorschijn

Nouja, weer een paar uurtjes speelplezier erbij
Grappig, op IGN staan wat screens van The Sims 2 DS.
Nou maar hopen dat je je huis kan ontwerpen op je touchscreen...
Zozo! Dan ga ik hem wel halen! Ik vond die missie achtige minispelletjes van the Sims op de GBA niet zo. Geef mij maar huisje ontwerpen en met die mensjes kloten (zoals in de pc versie)In addition, the game is a truly open-ended Sims experience which focuses on customizable gameplay rather than a linear, story-based mission structure.
Nou maar hopen dat je je huis kan ontwerpen op je touchscreen...

PALAnoniem: 5577 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:04:
Grappig ik heb gewoon een PAL versie van zookeeper bij de Nedgame gehaald voor 20e..maargoedik was ook degen die dit topic erop attendeerde dus mischien dat ik een van de eersten was.
20*350ZO45°
Juist.Richard schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:07:
[...]
PALDat heeft niets met handhelds te maken hoor
Het enige verschil tussen een USA en een EUR versie is dat de EUR versie in een iets dikker wit/doorzichtig doosje zit, en dat die ook in het duits, frans en italiaans enzo kan (hangt er vanaf welke taal je je ds hebt ingesteld). Hoe het gaat met linken tussen EUR en USA weet ik niet, dat is per spel weer anders, maar zoo keeper kan alleen maar multiplayer met 1 cardridge, niet met meerderen, dus dan maakt het helemaal niet uit natuurlijk
Ik kwam net toevallig een Bomberman DS tegen (JAP)
Iemand al enige info over dit spel?
@ Surrounded: heb je Electroplankton al binnen? Je hebt de JAP versie toch he? En hoe is 'ie?
@ Surrounded: heb je Electroplankton al binnen? Je hebt de JAP versie toch he? En hoe is 'ie?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hehehe, hoeveel exemplaren zullen ze wel niet extra verkocht hebben via GoT?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Anoniem: 115248
Dit is een nieuw dieptepunt voor wat betreft de shipping van Lik-Sang. Ik heb hem nog steeds niet binnen.Captain N schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:35:
Anoniem: 93354
Ik heb net ook mijn ds gehaald samen met mario64 en polarium en metriod demo
zat eerst toch nog te twijfelen of ik niet een PSP wou maar toch maar niet gedaan omdat ik dat ding eigelijk te duur vind voor de tijd dat ik waarscheinlijk ermee speel (alleen in de vakantie en in de bus, niet zo heel veel dus).
Net ff de metroid demo gespeeld en dat is best vet
vond alleen dat ik nogal hard op het touchscreen moest drukken. Met 1 hand je ds vasthouden vind ik trouwens ook niet echt lekker, na 10 minuten gamen voel je het al in je pols en elleboog.
Ik hoop iig dat er snel wat rpg games komen want daar heb ik hem eigelijk voor gekocht.
Net ff de metroid demo gespeeld en dat is best vet
Ik hoop iig dat er snel wat rpg games komen want daar heb ik hem eigelijk voor gekocht.
Heb je Metroid geprobeerd met de thumbstrap? Ik hoor van mensen dat dat namelijk beter speelt.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:00:
Ik heb net ook mijn ds gehaald samen met mario64 en polarium en metriod demozat eerst toch nog te twijfelen of ik niet een PSP wou maar toch maar niet gedaan omdat ik dat ding eigelijk te duur vind voor de tijd dat ik waarscheinlijk ermee speel (alleen in de vakantie en in de bus, niet zo heel veel dus).
Net ff de metroid demo gespeeld en dat is best vetvond alleen dat ik nogal hard op het touchscreen moest drukken. Met 1 hand je ds vasthouden vind ik trouwens ook niet echt lekker, na 10 minuten gamen voel je het al in je pols en elleboog.
Speelt inderdaad beter dan de stylus of met de gewone knoppen.... maar alsnog houd ik dat geen uur vol hoorAnoniem: 72901 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:46:
[...]
Heb je Metroid geprobeerd met de thumbstrap? Ik hoor van mensen dat dat namelijk beter speelt.
Dus je zit nog onder het aangegeven aantal dagen en klaagt nu al?Anoniem: 115248 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:25:
Dit is een nieuw dieptepunt voor wat betreft de shipping van Lik-Sang. Ik heb hem nog steeds niet binnen.Al kan Lik-Sang er waarschijnlijk niks aan doen, die hebben hem gewoon keurig op tijd verzonden. Hij is alleen al heel lang onderweg. Ik begin te vrezen dat de douane het pakje heeft onderschept. (De Free-Shipping methode. Duurt volgens de site tussen de 5 en 14 dagen. Totnutoe kwamen al die pakjes bij mij aan na 5 of 6 dagen. Maar deze schiet nu al aardig op naar de 14. Erg frustrerend dat wachten).

De free shipping krijgt nergens in het traject van daar naar hier voorrang. Mocht het dus druk zijn met de internationale post, dan hebben deze pakketten de allerlaagste prioriteit.
Ik wacht met smart op meer nieuws over http://www.neoflash.com/
Anoniem: 5577
Lik-sang is de laatste tijd gewoon traag mijn pakje met spul wat ik van mijn payback points heb gehaald heft er 17 dagen over gedaan terwijl dat normaal 7-10 is.Anoniem: 115248 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:25:
[...]
Dit is een nieuw dieptepunt voor wat betreft de shipping van Lik-Sang. Ik heb hem nog steeds niet binnen.Al kan Lik-Sang er waarschijnlijk niks aan doen, die hebben hem gewoon keurig op tijd verzonden. Hij is alleen al heel lang onderweg. Ik begin te vrezen dat de douane het pakje heeft onderschept. (De Free-Shipping methode. Duurt volgens de site tussen de 5 en 14 dagen. Totnutoe kwamen al die pakjes bij mij aan na 5 of 6 dagen. Maar deze schiet nu al aardig op naar de 14. Erg frustrerend dat wachten).
Is er trouwens al iemand die de nieuwe naruto game voor de DS heeft ge-pre odered ? lijkt me een machtig interresant spel.
Mijn liksang bestellingen duurde altijd ongeveer een maand voordat ze hier binnenkwamen. lijkt me ook vrij normaal voor een FREE shipping.
[ Voor 13% gewijzigd door Collaborator op 20-04-2005 19:32 ]
This space is occupied
Dit is dus waar ik op zit te wachten, NDS en GBA-flash in 1. Hopen dat ze er niet te lang over doen en het voor een redelijke prijs over de boeg doenBAUKstEr schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:39:
[...]
Ik wacht met smart op meer nieuws over http://www.neoflash.com/
Denk nep..C van connect is niet goed uitgelijnd met de D van Nintendo....het woord internet is een een afwijkend lettertype....imo te veel stijl breuken.
Maar we zullen zien.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dat heb je goed gezien.S2S schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:36:
[...]
Denk nep..C van connect is niet goed uitgelijnd met de D van Nintendo....het woord internet is een een afwijkend lettertype....imo te veel stijl breuken.
Maar we zullen zien.
Je hebt natuurlijk gelijk.BAUKstEr schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:39:
Dus je zit nog onder het aangegeven aantal dagen en klaagt nu al?![]()
De free shipping krijgt nergens in het traject van daar naar hier voorrang. Mocht het dus druk zijn met de internationale post, dan hebben deze pakketten de allerlaagste prioriteit.
Ik ben gewoon verwend door Lik-Sang.
De scan lijkt me fake. Hoewel ik denk dat het vrij waarschijnlijk is dat er zo'n functie komt...
Dat denk ik ook. In de Revolution zit WiFi, en in de DS ook.saftaplan schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:44:
[...]
De scan lijkt me fake. Hoewel ik denk dat het vrij waarschijnlijk is dat er zo'n functie komt...
Anoniem: 138251
Voor de mensen met een movie player de site heeft nieuwe software uitgegeven waardoor het converten sneller gaat en het beeld en geluid mooier is
www.movieadvance.com
www.movieadvance.com
Anoniem: 103465
Dit weekend verwacht Nintendo de 2 miljoenste NDS te verkopen in Noord Amerika ( PSP 700.000)
In juni zal er een nieuwe kleur verschijnen "Electric Blue model" en die ziet er erg Pepsi uit qua
kleur , dus wie weet
Beste NDS games verkoop Amerika, australia en Europa
1. Mario 64 NDS (in amerika al 500.000 stuks van verkocht tot 31 maart)
2. Wario Touched
3. Urbz sims
Top Preorder USA is Pac Pix
In juni zal er een nieuwe kleur verschijnen "Electric Blue model" en die ziet er erg Pepsi uit qua
kleur , dus wie weet
Beste NDS games verkoop Amerika, australia en Europa
1. Mario 64 NDS (in amerika al 500.000 stuks van verkocht tot 31 maart)
2. Wario Touched
3. Urbz sims
Top Preorder USA is Pac Pix
Dit weekend is de NDS al een half jaar op de markt in Noord Amerika!!! (PSP 1 maand)Anoniem: 103465 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:20:
Dit weekend verwacht Nintendo de 2 miljoenste NDS te verkopen in Noord Amerika ( PSP 700.000)
Vanochtend mijn bestelling van twee spellen bij NedGame binnengekregen(waaronder Zoo Keeper voor €19,99!). Van beide spellen heb ik alleen de Amerikaanse versie gekregen. Nu is dit niet zo erg, ik heb bij mijn VIP-DS van Nintendo de Amerikaanse Super Mario 64DS en Metroid Prime Hunters demo gekregen, maar het zou toch wel netjes zijn als het op de site vermeld stond. Verder ben ik wel erg tevreden over de service en prijzen van NedGame!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Belangerijke mededeling:
Nintendogs is uit in Japan
ik wacht met spanning de review score af van Famitsu.
Edit: Oh en natuurlijk ook de roze en blauwe DS.
Nintendogs is uit in Japan
Edit: Oh en natuurlijk ook de roze en blauwe DS.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 21-04-2005 13:16 ]
Zelda DS heeft online multiplayer mode! Het staat ergens onder de post over de nieuwe Zelda GC. Het is een vertaling van wat er in een Spaans tijdschrift staat.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Is er eigelijk nog een speciaale manier om je DS uit te zetten of moet je gewoon op de powerknop drukken tijdens gamen om hem uit te zetten?
Morgen neemt ook iemand anders van school zijn DS mee dus dan ga ik eens kijken of MP een beetje leuk is
Kreeg ook een hele lading opmerkingen over me heen dat de DS niet leet was en dat de PSP veel koeler was etc, tja als je persee casual pruts ps2 clone games wil spelen dan is de PSP idd vetter maar wacht maar tot shogun, lost in blue, zelda, mariokart etc op de DS komen dan heb je volgens mij ook weinig lol meer aan je PSP ookal zien de games er veel mooier uit (moest alleen wel toegeven dat het design van de PSP veel mooier is).
Morgen neemt ook iemand anders van school zijn DS mee dus dan ga ik eens kijken of MP een beetje leuk is
Kreeg ook een hele lading opmerkingen over me heen dat de DS niet leet was en dat de PSP veel koeler was etc, tja als je persee casual pruts ps2 clone games wil spelen dan is de PSP idd vetter maar wacht maar tot shogun, lost in blue, zelda, mariokart etc op de DS komen dan heb je volgens mij ook weinig lol meer aan je PSP ookal zien de games er veel mooier uit (moest alleen wel toegeven dat het design van de PSP veel mooier is).
Hierdoor wil ik stiekem toch wel weer ergens goedkoop een GC op de kop tikken...MetroidPrime schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:19:
Zelda DS heeft online multiplayer mode! Het staat ergens onder de post over de nieuwe Zelda GC. Het is een vertaling van wat er in een Spaans tijdschrift staat.
Trouwens, zelda DS lijkt me ook wel vet als ze die cell-shaded 3d doen (of iig 3d). Dit zal wel niet, maar het zou een leuke verandering zijn, zelda op handhelds ook in 3d. Ik vond OoT echt heel vet, MM wat minder en nieuwere heb ik niet gespeeld bij gebrek aan gcAnoniem: 93354 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:40:
Is er eigelijk nog een speciale manier om je DS uit te zetten of moet je gewoon op de powerknop drukken tijdens gamen om hem uit te zetten?
Gewoon op de powerknop, maar niet tijdens saven enzo natuurlijk
Voor de zekerheid wacht ik bij mario64 altijd ff tot het beginscherm weer tevoorschijn komt.
Ik heb nog nooit MP MP gespeeldvertel je ervaringen ermee (en ik hoor natuurlijk het liefst dat de intensiteit te vergelijken is met bijvoorbeeld Unreal Tournament op pc - multiplayer)
Houd op schei uit en zeg tegen die mensen dat ze de PSP met de GBA2 moeten gaan vergelijken straks, ipv nu met een halve pda
Anoniem: 128488
Denk dat je OoS (Oracle of Seasons) en OoA (Oracle of Ages) bedoeltAnoniem: 109280 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:28:
[...]
Hierdoor wil ik stiekem toch wel weer ergens goedkoop een GC op de kop tikken...
[...]
Trouwens, zelda DS lijkt me ook wel vet als ze die cell-shaded 3d doen (of iig 3d). Dit zal wel niet, maar het zou een leuke verandering zijn, zelda op handhelds ook in 3d. Ik vond OoT echt heel vet, MM wat minder en nieuwere heb ik niet gespeeld bij gebrek aan gc(die van gb en gbc daarentegen weer wel allemaal, Oracle of Time (ook OoT
) vond ik van die het leukst door dat gereis door de tijd, LA was daarentegen natuurlijk het origineelst.)
Waarschijnlijk toch Ocarina of TimeAnoniem: 128488 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:16:
[...]
Denk dat je OoS (Oracle of Seasons) en OoA (Oracle of Ages) bedoeltOracle of Time bestaat niet
Waarschijnlijk toch Oracle of Ages, want Ocarina of Time is alleen voor de N64, GameCube en iQue uitgebracht en niet voor de Game Boy Color.
Ah! Vandaag was het dan toch zover. Electroplankton in the house. 
Het is behoorlijk betoverend. Precies zoals op de filmpjes, maar als je het dan zelf bedient toch weer een hele andere ervaring.
Het slechte nieuws is dat het nogal beperkt is. Er zijn gewoon de 10 onderdelen (die ik ook al kende van de filmpjes), die je kunt kiezen vanuit een menu... en dat is het. Bepaald geen ontdekkingsreis door beeld en geluid zoals ik stilletjes gehoopt had. Ik vraag me af of iets als dit niet beter op z'n plaats was geweest in een rondreizende tentoonstelling. Ik heb het nu een half uurtje gespeeld, en dat was echt fantastisch. Maar ik vraag me ernstig af hoevaak ik het nog in m'n DS zal stoppen na de eerste week ofzo.
Ik persoonlijk kick wel op zulke afwijkende spellen en experimenten. Plus ik koop alles wat los en vast zit.
Dus ik heb er zeker geen spijt van. Maar ik zou het zeker niet zomaar aan durven bevelen aan iedereen.
Maar goed, die 10 spelletjes die er dan zijn, zijn wel allemaal echt geweldig leuk (minus degene die de Super Mario Bros muziek speelt... daar kun je alleen maar wat geluidjes overheen strooien, en verder helemaal niet beïnvloeden. Suf.)
De tijd vliegt voorbij als je vanalles uitprobeert, en het spel er automatisch voor zorgt dat alles toch best goed klinkt, ook al ben ik voor geen meter muzikaal aangelegd. De 2 spelletjes met de mic zijn de voorlopige hoogtepunten. Echt hilarisch!
Een beetje neuriën en galmen tegen die visjes, en 10 seconden later luister je naar een gregoriaans kerkkoor waar Enigma jaloers van zou worden. 
En in die andere kun je je stem vervormen. Eindelijk ben ik erachter hoe Bassie en Adriaan die stem van hun robot voor elkaar kregen.
Het is behoorlijk betoverend. Precies zoals op de filmpjes, maar als je het dan zelf bedient toch weer een hele andere ervaring.
Het slechte nieuws is dat het nogal beperkt is. Er zijn gewoon de 10 onderdelen (die ik ook al kende van de filmpjes), die je kunt kiezen vanuit een menu... en dat is het. Bepaald geen ontdekkingsreis door beeld en geluid zoals ik stilletjes gehoopt had. Ik vraag me af of iets als dit niet beter op z'n plaats was geweest in een rondreizende tentoonstelling. Ik heb het nu een half uurtje gespeeld, en dat was echt fantastisch. Maar ik vraag me ernstig af hoevaak ik het nog in m'n DS zal stoppen na de eerste week ofzo.
Ik persoonlijk kick wel op zulke afwijkende spellen en experimenten. Plus ik koop alles wat los en vast zit.
Maar goed, die 10 spelletjes die er dan zijn, zijn wel allemaal echt geweldig leuk (minus degene die de Super Mario Bros muziek speelt... daar kun je alleen maar wat geluidjes overheen strooien, en verder helemaal niet beïnvloeden. Suf.)
De tijd vliegt voorbij als je vanalles uitprobeert, en het spel er automatisch voor zorgt dat alles toch best goed klinkt, ook al ben ik voor geen meter muzikaal aangelegd. De 2 spelletjes met de mic zijn de voorlopige hoogtepunten. Echt hilarisch!
En in die andere kun je je stem vervormen. Eindelijk ben ik erachter hoe Bassie en Adriaan die stem van hun robot voor elkaar kregen.
Ik heb een kort Mario vraagje 
Hoe kom je in 'Cool, cool mountain' bij die ster onder het ijs die verschijnt als je op die switch gaat staan?
Het lukt me echt niet, kheb nu 50 sterren en wilde de rest sterren van de al gespeelde levels halen, maar ik lig er echt al 2 nachter wakker van ( met DS jah
).
Hoe kom je in 'Cool, cool mountain' bij die ster onder het ijs die verschijnt als je op die switch gaat staan?
Het lukt me echt niet, kheb nu 50 sterren en wilde de rest sterren van de al gespeelde levels halen, maar ik lig er echt al 2 nachter wakker van ( met DS jah
SH4D3H schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:13:
Ik heb een kort Mario vraagje
Het lukt me echt niet, kheb nu 50 sterren en wilde de rest sterren van de al gespeelde levels halen, maar ik lig er echt al 2 nachter wakker van ( met DS jah).
spoiler:
Doe "ground-pound" met wario op het ijs 
Ik heb nog nooit MP MP gespeeld
vertel je ervaringen ermee (en ik hoor natuurlijk het liefst dat de intensiteit te vergelijken is met bijvoorbeeld Unreal Tournament op pc - multiplayer) 
Heb vanmiddag ff mario gespeeld maar dat vond ik niet zo leuk. Vreemde was wel dat ik alleen kon mpen als er maar 1 iemand een disk in zijn DS had. Vreemdgenoeg konden we Metroid niet spelen want daar heb je schijnbaar weer ieder een eigen disk voor nodig?
Houd op schei uit en zeg tegen die mensen dat ze de PSP met de GBA2 moeten gaan vergelijken straks, ipv nu met een halve pda
Mjah gba2 kan denk ook nog wel makkelijk meer dan een jaar duren voordat ze daarmee komen. De gba en ds verkopen toch nog vrij goed en de PSP heeft volgens mij ook lang niet zo'n grote inslag als sony had gehoopt.
Heb vanmiddag ff mario gespeeld maar dat vond ik niet zo leuk. Vreemde was wel dat ik alleen kon mpen als er maar 1 iemand een disk in zijn DS had. Vreemdgenoeg konden we Metroid niet spelen want daar heb je schijnbaar weer ieder een eigen disk voor nodig?
Mjah gba2 kan denk ook nog wel makkelijk meer dan een jaar duren voordat ze daarmee komen. De gba en ds verkopen toch nog vrij goed en de PSP heeft volgens mij ook lang niet zo'n grote inslag als sony had gehoopt.
Hmmz, die zal ik dan even gaan halen.OppFox schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:45:
[...]
spoiler:Doe "ground-pound" met wario op het ijs
Eerst maar ff op zoek naar de sleutel voor die deur
Oracle of Ages, iddMetroidPrime schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:27:
[...]
Waarschijnlijk toch Oracle of Ages, want Ocarina of Time is alleen voor de N64, GameCube en iQue uitgebracht en niet voor de Game Boy Color.
Wat zijn jullie ervaringen met backup-tools in combinatie met de DS, if any? Ik wil er wel een aanschaffen maar ik wil dan wel weten wat ik ervan kan verwachten, gaat bijvoorbeeld de batterij van de DS sneller leeg dan met normale spellen, is de compatibiliteit vrijwel 100% en dergelijke?
bvd!
ZooKeeper is echt verslavend, ik heb mijn DS aan mijn vrouw moeten afstaan
Wordt tijd voor een 2e DS en dan ook nog eens multiplayer-en

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Misschien moet je de roze DS importeren voor je vrouw?DoctorV64 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:09:
ZooKeeper is echt verslavend, ik heb mijn DS aan mijn vrouw moeten afstaan![]()
Nintendogs verkoopt megasterk.
Ter vergelijking, Kirby deed er een maand over om 108,000 units te verkopen. Nintendogs 80,000 units op de eerste dag!!All three versions of Nintendogs were, ahem, un-leashed in Japan yesterday, and sales were anything but slim. The Shiba & Friends version was the most popular, picking up 34,000 sales, while Dachs & Friends dug up a respectable 25,000. The Chihuahua version pulled in 19,000 (possibly because of no Taco Bell restaurants in Japan). In all, nearly 80,000 units went to pet-less apartment dwellers who now have a cute little companion.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 22-04-2005 23:26 ]
Ik denk niet dat ze de roze mooi zal vinden
Ik dacht meer aan de Graphite Black, maar dat vind ze ook niks. Net vroeg ze of er geen oranje versie uitkomt
Ook leuk.

Ik dacht meer aan de Graphite Black, maar dat vind ze ook niks. Net vroeg ze of er geen oranje versie uitkomt
Anoniem: 6193
Nah...koop een PSP, meiden(/vrouwen) vinden dat soort spellen toch nix aan ;-)DoctorV64 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:09:
ZooKeeper is echt verslavend, ik heb mijn DS aan mijn vrouw moeten afstaan![]()
DS=Chick magnet
Ik heb een EZ-Flash 2 PS besteld bij de inkoopactie van Tweakerrrr (www.inkoopacties.net). Volgens hem en verschillende andere mensen die het apparaat al hebben schijnt het minder stroom te gebruiken als originele spellen. Tevens schijnt die kaart 100% compatible te zijn met de DS. Wat spellen betreft, ik heb ongeveer 2 jaar terug een GBA gehad met een Flash2Advance kaart. Die kaart ondersteunde elk commerciele spel die ik heb geprobeert (incl save) en elke home-brew demo/game/app die ik tegenkwam. De EZ-Flash is veel nieuwer, sneller en volgens specs beter dan mijn oude kaart, dus ik denk niet dat de compatibiliteit erop achteruit is gegaan.Anoniem: 109280 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:29:
[...]
Oracle of Ages, idd(maar wel die met tijdreizen
)
Wat zijn jullie ervaringen met backup-tools in combinatie met de DS, if any? Ik wil er wel een aanschaffen maar ik wil dan wel weten wat ik ervan kan verwachten, gaat bijvoorbeeld de batterij van de DS sneller leeg dan met normale spellen, is de compatibiliteit vrijwel 100% en dergelijke?
bvd!
Maar nu is het nog wachten op mijn nieuwe kaart dus, als ik die binnenheb zal ik kijken of ik mijn vermoedens kan bevestigen.
Net met een koptelefoon op zitten spelen (niet de bijgeleverde), en dat klinkt echt goed! Ook de kwaliteit van de zelfopgenomen samples valt me alleszins mee. Okee, wel een beetje blikkerig en krakerig af en toe, maar toch voor zo'n klein microfoontje best wel zuiver.
De handleiding van electroplankton is ook geweldig.
Vol met leuke begrijpelijke plaatjes bij elk type plankton. Zie je bijvoorbeeld een kindje dat klapt naar z'n DS bij een bepaald type electroplankton... dus ik uiteraard ook meteen dat gedeelte geopend en in m'n handen klappen... reageren ze daar echt op.
(Ze gingen in een cirkel staan). Fluiten en blazen werkte ook. Het zit echt vol met verrassingen (nouja, staat allemaal wel in de handleiding uitgelegd, maar voor mij waren het verrassingen.
) Bijna elk knopje waar je op drukt geeft resultaat. Ander ritme, de muziek die versnelt of vertraagt, ander instrument, ander speelveld... ga zo maar door. En bij dat spelletje waar je beestjes op de blaadjes van een plant moet laten stuiteren om muziek te maken (wie het filmpje gezien heeft weet wat ik bedoel). Hoe langer je die beestjes in de lucht kunt houden, hoe beter het allemaal begint te klinken. De bladeren beginnen te verkleuren als ze vaak geraakt worden, daardoor gaan ze anders klinken. Ik had echt een hele stuiter-route uitgestippeld voor die beestjes. Op een gegeven moment begon er zelfs een bloem te bloeien op die plant.
Alleen toen verschoof ik één blaadje de verkeerde kant op, en meteen stortte het hele wankele evenwicht in elkaar, en toen was de betovering ook gelijk weer verbroken. Bloem weg, gekleurde bladeren weg, mooie muziek weg. En precies diezelfde constructie weer opbouwen is natuurlijk onmogelijk, het is elke keer uniek, de volgende keer wordt het weer totaal anders. Ik was om een uur of 10 begonnen, en toen ik even later op de klok keek zag ik dat het al 12 uur was.
De handleiding van electroplankton is ook geweldig.
Ik kan het nu al wel bevestigenBlackMage schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 00:22:
[...]
Ik heb een EZ-Flash 2 PS besteld bij de inkoopactie van Tweakerrrr (www.inkoopacties.net). Volgens hem en verschillende andere mensen die het apparaat al hebben schijnt het minder stroom te gebruiken als originele spellen. Tevens schijnt die kaart 100% compatible te zijn met de DS. Wat spellen betreft, ik heb ongeveer 2 jaar terug een GBA gehad met een Flash2Advance kaart. Die kaart ondersteunde elk commerciele spel die ik heb geprobeert (incl save) en elke home-brew demo/game/app die ik tegenkwam. De EZ-Flash is veel nieuwer, sneller en volgens specs beter dan mijn oude kaart, dus ik denk niet dat de compatibiliteit erop achteruit is gegaan.
Maar nu is het nog wachten op mijn nieuwe kaart dus, als ik die binnenheb zal ik kijken of ik mijn vermoedens kan bevestigen.
Ignorance Is Bliss
Ik heb er niks op tegen dat mijn vrouw mee-game(t) ..andere pc/console dingen vindt ze maar niks, behoudens Puzzle Bobble 2 player op mijn gare psxAnoniem: 6193 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:37:
[...]
Nah...koop een PSP, meiden(/vrouwen) vinden dat soort spellen toch nix aan ;-)
DS=Chick magnet
niet zozeer over de EZ-Flash specifiek, maar meer over in het algemeen. Ik speel voornamelijk de "volwassen" spelletjes als RPG's en advance wars enzo, deze zijn (naar mijn weten) in rom-size over het algemeen wat groter dan iets als spyro ofzo. Wat is de grootste maat in Mbits spel? (dus welke maat in Mbits-flash moet ik halen om ook echt alles te kunnen spelen? (dus 128 of 256 enz.) Oh en waar zijn ze in verhouding heel goedkoop?D3ft0n3 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:07:
[...]
Ik kan het nu al wel bevestigenHeb mn ez-flash via inkoopacties gehaald en hij werk perfect (vanaf januari in gebruik op mn DS, geen enkel probleem) compatibiliteit is gewoon 100%. De batterij let ik nooit zoveel op, maar hij gaat zeker weten meer dan 10 uur mee. Als je verder nog vragen hebt over de EZ-Flas icm de DS laat het dan even weten ;p
Je hebt 3 verschillende groottes in spellen:Anoniem: 109280 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:27:
[...]
niet zozeer over de EZ-Flash specifiek, maar meer over in het algemeen. Ik speel voornamelijk de "volwassen" spelletjes als RPG's en advance wars enzo, deze zijn (naar mijn weten) in rom-size over het algemeen wat groter dan iets als spyro ofzo. Wat is de grootste maat in Mbits spel? (dus welke maat in Mbits-flash moet ik halen om ook echt alles te kunnen spelen? (dus 128 of 256 enz.) Oh en waar zijn ze in verhouding heel goedkoop?bvd!
32Mbit -> Dit zijn vaak de wat lichtere spellen zoals ports van de SNES oid.
64Mbit -> Grotendeels van de spellen zijn zo groot, hier kan je vanuit gaan over het algemeen
128Mbit -> Er zijn maar een paar spellen die zo groot zijn, met name RPG's zoals Golden Sun 2 en Pokemon.
Echter met de juiste software kan je vaak heel veel junkdata uit een spel halen, de meeste spellen bevatten een heleboel junk data, als je die eruit haalt, kan je vaak heel wat meer games kwijt op je kaart. (een spel van 64mbit hoeft niet persé 64mbit aan data te bevatten)
Het is dus duidelijk dat je met een 256mbit kaart al genoeg hebt om alles te kunnen spelen. Je kan al snel 4 games kwijt op die kaart. Echter als je op vakantie gaat zonder pc bij de hand te hebben kan het misschien beter zijn om een 512 of 1024mbit kaart aan te schaffen
http://www.inkoopacties.net/ia/77m1835m
Dat is de inkoopactie waar ik het al eerder over had. Daar kost een 256mbit kaart 70 euro. Goedkoper heb ik ze nog niet gezien.
Ben nu ook trotse eigenaar van een DS met Wario Ware 
Alleen ik kan bij mn DS nergens VIP punten vinden. Er horen toch 500 punten bij te zitten?
Alleen ik kan bij mn DS nergens VIP punten vinden. Er horen toch 500 punten bij te zitten?
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Anoniem: 106551
Bij mij zat er een klein rechthoekig boekje bij met de code. Voorop staat "Your personal invitation" in diverse talen, achterop een plaatje van de DS.Ecco schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:35:
Ben nu ook trotse eigenaar van een DS met Wario Ware
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 106551 op 23-04-2005 17:27 ]
Krijg je ook van die 'sterren' als je een DS game koopt? Of alleen hardware?Anoniem: 106551 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:26:
[...]
Bij mij zat er een klein rechthoekig boekje bij met de code. Voorop staat "Your personal invitation" in diverse talen, achterop een plaatje van de DS.
Kan me me oude NES ook wat sterren opleveren?
Fijn, die zit er bij mij dus niet bij. Ik neem aan dat niet alleen die VIP versies uit de sterrencatalogus die punten horen te hebben?Anoniem: 106551 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:26:
[...]
Bij mij zat er een klein rechthoekig boekje bij met de code. Voorop staat "Your personal invitation" in diverse talen, achterop een plaatje van de DS.
Bij Wario Ware zaten wel punten.Anoniem: 72901 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:37:
[...]
Krijg je ook van die 'sterren' als je een DS game koopt? Of alleen hardware?
Kan me me oude NES ook wat sterren opleveren?
[ Voor 27% gewijzigd door Ecco op 23-04-2005 18:01 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Anoniem: 126062
Hmm, ik ben van plan een DS + Polarium te kopen. Ik zat ff Polarium demo te doen op de Nintendo site, maar hoe doen jullie deze?

Ik heb de versie met de demo van Metroid Prime erbij, misschien dat dat het verschil is. Trouwens, bij polarium zitten ook punten.Ecco schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:01:
[...]
Fijn, die zit er bij mij dus niet bij. Ik neem aan dat niet alleen die VIP versies uit de sterrencatalogus die punten horen te hebben?
[...]
Bij Wario Ware zaten wel punten.
Als het goed is zitten de punten gewoon bij alle Europese DSsen.Anoniem: 106551 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:15:
[...]
Ik heb de versie met de demo van Metroid Prime erbij, misschien dat dat het verschil is. Trouwens, bij polarium zitten ook punten.
die is echt super simpel.-Daniël- schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:14:
Hmm, ik ben van plan een DS + Polarium te kopen. Ik zat ff Polarium demo te doen op de Nintendo site, maar hoe doen jullie deze?
[afbeelding]
Je gaat vanaf links boven naar links onder, slaat een pad naar rechts over, naar boven, slaat een pad naar rechts over, enz.
(duidelijk he
de hele 2e en 4e kolommen omdraaien.-Daniël- schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:14:
[afbeelding]
Omdraaien? Hoe?! Wist ik niets van..Anoniem: 106551 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:17:
[...]
de hele 2e en 4e kolommen omdraaien.
Ah, die heb ik dus ook. Toch maandag maar weer ff bellen met Intertoys dan. Ze hadden nog een andere doos geopend en daarin gekeken, maar daar konden ze ok niets vindenAnoniem: 106551 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:15:
[...]
Ik heb de versie met de demo van Metroid Prime erbij, misschien dat dat het verschil is. Trouwens, bij polarium zitten ook punten.
omdraaien ! wat je de hele tijd al in dat spelltje doet, een lijntje trekken zodat ze omdraaien....
O, rofl!Anoniem: 106551 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:34:
[...]
omdraaien ! wat je de hele tijd al in dat spelltje doet, een lijntje trekken zodat ze omdraaien....
Dan ga je toch over zwart EN wit?!
Edit: Zou je 't anders ff met cijfers aan willen geven (ff editten svp) zit hier al de hele dag op :\
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 23-04-2005 18:45 ]
Ja, dat is de bedoeling toch? Je moet precies die tegels van kleur laten veranderen zodat één volledige horizontale lijn zwart of wit is. Het hoeft niet allemaal zwart of wit te zijn, zolang er per horizontale lijn maar één kleur voorkomt.-Daniël- schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:43:
[...]
O, rofl!
Dan ga je toch over zwart EN wit?!
Ik begrijp er echt niets meer van. Het moet toch in een keer? Post aub een plaatje met cijfers...MetroidPrime schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:50:
[...]
Ja, dat is de bedoeling toch? Je moet precies die tegels van kleur laten veranderen zodat één volledige horizontale lijn zwart of wit is. Het hoeft niet allemaal zwart of wit te zijn, zolang er per horizontale lijn maar één kleur voorkomt.
-Daniël- schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:54:
[...]
Ik begrijp er echt niets meer van. Het moet toch in een keer? Post aub een plaatje met cijfers...
spoiler:
Probeer vanaf de top van de tweede kolom helemaal naar beneden naar het grijze vlak, dan twee naar rechts over het grijs(zodat je in de vierde kolom zit) en dan helemaal naar boven.
-Daniël- probeer eerst ff goed te kijken wat de bedoeling is van het spel..Dan snap je de uitleg van FFrenzy ook wel..
Ik snap em en ben nu al verslaafd, die DS gaat er komen en natuurlijk met dat spel.
Heerlijk
5 is erg makkelijk ja, gewoon die eerste verticale lijn helemaal trekken (over zwart EN wit) daarna de 2e rij overslaan, en de derde dan wel weer doen enz enz
kijk maar eens wat er dan gebeurt
Heerlijk
5 is erg makkelijk ja, gewoon die eerste verticale lijn helemaal trekken (over zwart EN wit) daarna de 2e rij overslaan, en de derde dan wel weer doen enz enz
kijk maar eens wat er dan gebeurt
[ Voor 51% gewijzigd door Collaborator op 23-04-2005 19:06 ]
This space is occupied
Cijfers begrijp ik niet-Daniël- schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:54:
[...]
Ik begrijp er echt niets meer van. Het moet toch in een keer? Post aub een plaatje met cijfers...

hmm, mijne is toch sneller/korter Xrenity
[ Voor 7% gewijzigd door RTBravo op 23-04-2005 19:07 ]
ik heb hier thuis trouwens een draadloos netwerk liggen, maar hoe kan ik mn ds erop laten werken??
want je kont zo toch via internet games regelen ofzo of heb ik dat nu verkeerd begrepen...
naja
ook kut: ik weet gvd niet waar ik mn stilo heb gelaten, en bij het uitpakken bij de mcdonalds ben ik mn thumbstrap vergeten denk ik. naja haal ik maandag wel ff zo'n accesoires pakketje (iemand id welke en waar?? zou erg fijn zijn...)
tot die tijd maar ff met mn pen
want je kont zo toch via internet games regelen ofzo of heb ik dat nu verkeerd begrepen...
naja
ook kut: ik weet gvd niet waar ik mn stilo heb gelaten, en bij het uitpakken bij de mcdonalds ben ik mn thumbstrap vergeten denk ik. naja haal ik maandag wel ff zo'n accesoires pakketje (iemand id welke en waar?? zou erg fijn zijn...)
Wacht eerst maar tot Mario Kart DS etc uitkomen, de spellen die online kunnen moeten nog uitkomen namelijk
Tot die tijd nog geen online DS!
Ohja en ik heb zelf een stilo pak voor PDA gehaald omdat ik gek werd van dat kleine kl*te pennetje, overal verkrijgbaar, wel Christus duur (10 euro voor 4 pennen die nie eens kenne schrijven!
). Die stilus voor de DS kun je oa bij Mediamarkt halen in een setje met tas, autolader, USB lader, DS casette houders en GBA casette houders
Ohja en ik heb zelf een stilo pak voor PDA gehaald omdat ik gek werd van dat kleine kl*te pennetje, overal verkrijgbaar, wel Christus duur (10 euro voor 4 pennen die nie eens kenne schrijven!
[ Voor 55% gewijzigd door RTBravo op 23-04-2005 19:11 ]
Bedankt....
Ik heb al meerdere keren een uitleg gelezen in een review onder andere, laat maar verder..
Ik dacht dat _ALLE_ blokjes zwart, of _ALLE_ blokjes wit moesten worden.. gaat dus om horizontale lijnen..
Ik heb al meerdere keren een uitleg gelezen in een review onder andere, laat maar verder..
Ik dacht dat _ALLE_ blokjes zwart, of _ALLE_ blokjes wit moesten worden.. gaat dus om horizontale lijnen..
We have a winner!!!-Daniël- schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:10:
Bedankt....
Ik snapte er in begin ook geen kont van het principe hoor, je moet het gewoon ff spelen
djmantri doe maar niet een gewone pen, dan kan je krassen krijgen... de DS krijg je voorlopig nog niet online.. bij de E3 komen de eerste DS internet demo's... mijn guess ligt op a.s. zomer
pen zonder dat inktding eruit te halen uiteraard 
bovendien heb ik nog wel wat anders (het uiteinde van de plug van mn oordopjes:D) zie ik hier dus dat maakt niet uit, bovendien heb je hem voor mario niet zo vaak nodig
bovendien heb ik nog wel wat anders (het uiteinde van de plug van mn oordopjes:D) zie ik hier dus dat maakt niet uit, bovendien heb je hem voor mario niet zo vaak nodig
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 23-04-2005 19:29 ]
Ow, ik kan niet zonder Mario'en.
Echt handig!
Echt handig!
als het goed is zit er een extra pennetje in de doos van je DS !djmantri schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:08:
ik heb hier thuis trouwens een draadloos netwerk liggen, maar hoe kan ik mn ds erop laten werken??
naja
De grootste rom op dit moment is KH: chain of memories. Deze is 256 Mbit en is op dit moment het enige spel met deze grootte (voor zover ik weet). Advance Wars 1 is bijvoorbeeld maar 32 Mbit en AW2 64 Mbit. Een 256 Mbit kaartje lijkt me het makkelijkst (heb hem zelf ook). Het beste kun je hem gewoon via www.inkoopacties.net bestellenAnoniem: 109280 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:27:
[...]
niet zozeer over de EZ-Flash specifiek, maar meer over in het algemeen. Ik speel voornamelijk de "volwassen" spelletjes als RPG's en advance wars enzo, deze zijn (naar mijn weten) in rom-size over het algemeen wat groter dan iets als spyro ofzo. Wat is de grootste maat in Mbits spel? (dus welke maat in Mbits-flash moet ik halen om ook echt alles te kunnen spelen? (dus 128 of 256 enz.) Oh en waar zijn ze in verhouding heel goedkoop?bvd!
edit:
Wat blackmage zegt dus
had z'n post nog niet gelezen, sorry.
Wat blackmage zegt dus
[ Voor 6% gewijzigd door D3ft0n3 op 23-04-2005 19:44 ]
Ignorance Is Bliss
Ik wacht persoonlijk liever op zoiets, of zoiets dergelijks, ik dacht dat je op ez-flash ook films kunt kijken maar 256 mbit is wel erg weinig en ook duur. Dat moet met flashkaartjes natuurlijk goedkoper kunnen.
Waarom praten 'we' in Mbit?
En niet gewo0n in Mbyte?
En niet gewo0n in Mbyte?
mbit klinkt stoerder omdat het meer lijkt.
die ezplayers geven hun capiciteit iig in mbit aan, kijk maar hierzo
die neoflash link die ik gaf is iig goed voor 512MB tot 1GB, tot 8x zo veel dus.
die ezplayers geven hun capiciteit iig in mbit aan, kijk maar hierzo
die neoflash link die ik gaf is iig goed voor 512MB tot 1GB, tot 8x zo veel dus.
is dat online gamen met de ds trouwens gratis, of moet je daar nog een abbo voor afsluiten ala xbox live ??
Dell Latitude E7450
...
het is nog niet eens uit man joker ^_^
het wordt als het goed is op de e3 bekend gemaakt
en er zullen vast wel gekraakte applicaties vrijkomen met dezelfde functie.
ik verwacht dat het gratis wordt, vette avatar btw
even iets anders, ik hoor vele lovende woorden over het hele Zelda gebeuren, de DS is mijn eerste console ooit dus ik heb er verder (nog) niets mee. Ik hoorde dat zelda online gaat komen, wordt het dan een MMORPG? dat zou wel vet zijn....
het is nog niet eens uit man joker ^_^
het wordt als het goed is op de e3 bekend gemaakt
en er zullen vast wel gekraakte applicaties vrijkomen met dezelfde functie.
ik verwacht dat het gratis wordt, vette avatar btw
even iets anders, ik hoor vele lovende woorden over het hele Zelda gebeuren, de DS is mijn eerste console ooit dus ik heb er verder (nog) niets mee. Ik hoorde dat zelda online gaat komen, wordt het dan een MMORPG? dat zou wel vet zijn....
[ Voor 3% gewijzigd door lukaso op 23-04-2005 23:02 ]
Het officiële statement van Nintendo is dat het niet redelijk is om de klant te laten betalen voor het kopen van een spel en de klant daarna abbonement te moeten laten betalen om het spel te kunnen spelen. Het Nintendo online netwerk wordt dus hoogstwaarschijnlijk gratis.Peentje schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 22:57:
is dat online gamen met de ds trouwens gratis, of moet je daar nog een abbo voor afsluiten ala xbox live ??
Waarschijnlijk niet. Zelda is eigenlijk meer een Adventure dan een RPG. De nieuwe Zelda DS zal een opvolger zijn op de Four Swords Adventures multiplayer spin-off(het spel wijkt op belangrijke punten af van alle andere Zelda's) op de GameCube. Er zullen waarschijnlijk niet meer dan 4 personen tegelijkertijd in een spel kunnen spelen.lukaso schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:01:
hier zeggen ze dat het niet een four swords clone word:http://cubeparty.nl/forum/showthread.php?threadid=29066MetroidPrime schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:30:
[...]
Waarschijnlijk niet. Zelda is eigenlijk meer een Adventure dan een RPG. De nieuwe Zelda DS zal een opvolger zijn op de Four Swords Adventures multiplayer spin-off(het spel wijkt op belangrijke punten af van alle andere Zelda's) op de GameCube. Er zullen waarschijnlijk niet meer dan 4 personen tegelijkertijd in een spel kunnen spelen.
quote van http://www.cubezone.nl
De nieuwe Zeldascans geven ons nog wat meer info, ditmaal over de nieuwe DS-versie van Nintendo's bekende franchise.
Iedereen wist dat er een Zelda voor de DS aankwam, en vandaag hebben we daar eindelijk wat meer info over.
Zelda DS wordt anders dan bijvoorbeeld Four Swords Adventures, maar er zal wel veel interactie tussen characters onderling zijn. Ook zal het touch screen worden gebruikt, evident genoeg. Nu echter het belangrijkste: Zelda DS gaat online door middel van Wi-Fi!
Goed nieuws voor iedere fan vandaag, zodra er meer bekend is posten we dit natuurlijk.
Dell Latitude E7450
ZooKeeper rokt
Ik had er niet meer voor willen betalen dan 20 want het spel blijft natuurlijk erg beperkt. Maar het si wel enorm verslavend. Ben nu vooral bezig met Quest maar dat valt nog vies tegen.
Ik had er niet meer voor willen betalen dan 20 want het spel blijft natuurlijk erg beperkt. Maar het si wel enorm verslavend. Ben nu vooral bezig met Quest maar dat valt nog vies tegen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ziet er zeer goed uit! Vooral die animaties zijn erg mooi vloeiend. En de nieuwe handgetekende stijl spreekt me ook heel erg aan.
Het lijkt me ook behoorlijk actie-georiënteerd, dus hopelijk goed genoeg te begrijpen als je de teksten niet kunt lezen. Als het japans geen belemmering is, zou dit weleens de beste Goemon-game in een hele lange tijd kunnen worden. Er zitten zelfs weer minigames in!
Ik vraag me alleen af of het niet irritant is dat je, zo te zien, zo vaak iets met de stylus moet doen tijdens het spel. Voorlopig ga ik er maar vanuit dat Konami er gewoon rekening mee houdt dat ik geen 3 handen heb, maar het lijkt me best lastig als je middenin een hectisch gevecht ook nog pijlen moet afschieten, elastiekjes moet spannen en borden moet ronddraaien (zoals allemaal te zien valt in het filmpje). Maar op zulke momenten zul je dan (hopelijk) wel niet lastig gevallen worden met vijanden.
Maar hoedanook, een goed begin van de dag zo'n filmpje.
filmpje wil hier niet echt, naja
btw ik heb nu mario en polarium,
iemand nog een gigantische tip over en verslavend spelletje? of 1 die er echt ontieglijk mooi uitziet (in vergelijking met de rest)
of een leuk gba spel wat eigenlijk wel de moeite waard is?? (ik hou niet zo van rpg ofzo, wel van aktie en race enzo
iemand nog een gigantische tip over en verslavend spelletje? of 1 die er echt ontieglijk mooi uitziet (in vergelijking met de rest)
of een leuk gba spel wat eigenlijk wel de moeite waard is?? (ik hou niet zo van rpg ofzo, wel van aktie en race enzo
Over een paar dagen komt Puyo Pop Fever uit in de usa, een erg verslavend puzzelspel. Ik ga die zeker importeren.djmantri schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:46:
filmpje wil hier niet echt, naja
Als je nu naar de graphics kijkt, denk ik dat Mario64 het beste eruit ziet van alle spellen die uitzijn op het moment.
lol, ja die heb ik dus nu al
, ik zie trouwens project rub en lijkt we wel grappig, of is wario leuker (wat houd je langer bezig en welke heeft gewoon betere minigames) en van de racespellen, welke is volgens jou beter: ridgeracer of rban asphalt gt , en ja ik ga nfs ook halen maar wil gewoon nu al racen 
en is het leuker om een racespel te hebben of zo'n minigames spel?
en is het leuker om een racespel te hebben of zo'n minigames spel?
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2005 18:34 ]
als je nou ff zegt wat er staat ;?
je moet je ffs registreren om het te bekijken
Cons:::BB4E
Ik kan het gewoon bekijken zonder in te loggen (ik heb geen eens een account)shameblaster schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:49:
[...]
als je nou ff zegt wat er staat ;?
je moet je ffs registreren om het te bekijken
Maar het gaat over die nieuwe flashunit voor de DS, de neoflash
BlackMage schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:52:
[...]
Ik kan het gewoon bekijken zonder in te loggen (ik heb geen eens een account)
Maar het gaat over die nieuwe flashunit voor de DS, de neoflash
nah vaag dan> Board Message
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
The error returned was:
Sorry, you are not permitted to use this board
You are not logged in, you may log in below
Cons:::BB4E
Dit topic is gesloten.