Het Nintendo DS topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.339 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
S2S schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:58:

Lijkt op een tunnel........nou echt portable hoor als dat zo is...kun je alleen online in de buurt van een pc waar het progje opstaat.
Echt portable is hoe dan ook geen optie. Of ze zouden via een bluetooth/wifi connectie moeten verbinden met een GSM en dan via GPRS/UMTS online gaan. Zouden maybe ook UMTS module in een portable kunnen inbouwen.

Anyway, dat zijn dingen die voorlopig nog niet staan te gebeuren. Om portable te gaan moet je toch al in de buurt zijn van een WiFi router. Loop je buiten bereik, spel afgelopen. Of er dan ook nog wat tunnelsoftware aanwezig moet zijn maakt dan ook geen fuck meer uit. OK, het is minder handig dan gewoon WIFI connectie rechtstreeks op de router, maar op het "portable" aspect maakt dit weinig uit.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Ecco schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:20:
[...]

_/-\o_

Dit staat dus op nummer 1 op mijn lijst met spellen waar ik niet op kan wachten. En zo te zien komen al mijn wensen in vervulling: Niet 100% in het kasteel zoals in de gba spellen en veel Symphony of the Night elementen (vooral door de sfeer naar mijn mening de beste). Vooral de muziek wordt veel beter dan de gba versies door de capaciteiten van de DS en de componiste van Symphony of the Night. En hiernaast nog een flinke dosis nieuwe elementen dankzei de DS :D
ja idd.
Ik ga de DS pas kopen als dit spel uit is. :P
kan ik nog ff sparen.

Ik kan niet wachten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

S2S schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:58:
Lijkt op een tunnel........nou echt portable hoor als dat zo is...kun je alleen online in de buurt van een pc waar het progje opstaat.
Misschien is er een andere logische verklaring? Niet iedereen heeft een WiFi router en deze software kan dan mogelijk alleen voor mensen zijn die een WiFi kaartje in hun pc hebben zonder router. Als je een WiFi router zou hebben zou de software dan overbodig zijn. Dat zou mij het meest logische lijken. Mocht dat niet zo zijn, dan hoop ik dat WarpPipe Technologies snel met Demasked komt en (hopelijk) laat zien hoe het wel moet.

EDIT: Tunneling is misschien dichter bij dan dat iedereen denkt. Het is iemand op de gbadev.org forums gelukt om een NiFi driver te schrijven voor een WiFi kaart onder Windows. Het is hem gelukt om hiermee homebrew code te booten vanaf een GBA-flashcard, net zoals er met de pass-through kan. Aangezien de pc nu direct met de DS kan praten, zou tunneling in theorie ook een stuk makkelijker moeten kunnen.

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 11-04-2005 13:01 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Is dit al voorbij gekomen?

http://www.4colorrebellio...cs/apr/ds_book_wifi01.jpg

Special software required-coming soon, firmware update? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Anoniem: 72901 schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:14:

Forbidden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 72901 schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:14:

Ik herinner me net vaag dat hetzelfde werd gezegd voor de BBA. Toen bedoelde Nintendo met "Special software required" dat je een spel moest hebben waar online mogelijkheden in waren gebouwd. Dus ik denk dat ze gewoon bedoelen dat je een spel moet hebben dat geschikt is om online te gaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Copy paste de URL.

Of kijk gewoon hier: http://www.4colorrebellion.com/?p=612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

Icelus schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:16:
[...]
Illegale produkten, vage website...
maar die hebben toch maar wel mooi alle GBA-spellen voor 15 euro vandaag... (of zijn die van een vrachtwagen gevallen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 23:06

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Lol, check dit :

http://www.jonx.co.uk/dslinkup/

Als vervolg op de DSlink grappenmakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:22

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dit heeft Tim van de DSdev.org forums gebouwd:
http://users.belgacom.net/hyperds/wmb-mario.wmv
http://users.belgacom.net/hyperds/wmb-mario-2d-example.wmv

Hetgeen er op wijst dat voor homedevs nu een simpele oplossing erg dichtbij is om ROMs op de DS te spelen!
Nu dit mogelijk is is de kans erg groot dat online tunnelen een feit gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 17:18
www.gbasp.nl

iemand al weleens iets besteld dan? ze zijn wel uber goedkoop.

[ Voor 3% gewijzigd door lukaso op 11-04-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RTBravo schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:58:
Lol, check dit :

http://www.jonx.co.uk/dslinkup/

Als vervolg op de DSlink grappenmakers ;)
kijk, dit is dan wel weer een leuke 11-april grap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

lukaso schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:13:
www.gbasp.nl

iemand al weleens iets besteld dan? ze zijn wel uber goedkoop.
Het is hier al meerdere keren aan de orde geweest dat ze gekopieërde GBA spellen verkopen. Hoe het met hun DS spellen zit weet ik niet, maar ik zou ze nooit vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:25:
[...]

Het is hier al meerdere keren aan de orde geweest dat ze gekopieërde GBA spellen verkopen. Hoe het met hun DS spellen zit weet ik niet, maar ik zou ze nooit vertrouwen.
Zit daar, naast het feit dat het niet mag, een nadeel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
en http://www.zuiderpark-computers.nl/, is daar wat mis mee?

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128488

Nope heb mijn mario daar gekocht voor 37,50 :) tis alleen de amerikaanse versie maar daar merk je niets van.. ik kan hem gewoon linken met europese versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
het feit dat ik al twee weken zit te wachten op mijn games :( :( :( :(
polarium, warioware touched, mario64DS, piranha screenprotectors

ze zijn alleen wel goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik zit nu al 2 weken op m´n game van gcshop te wachten, zo hebben ze allemaal wel wat.
Zolang ze geen spotprijzen hebben en ´n kvknummer etc. kun je het gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja da's dus een beetje jammer, ik heb in gretigheid voor spellen van 14.95 2 stuks besteld (zelda the minish cap en Final fantasy 1+2) en meteen geld overgemaakt via internetbankieren. Nu lees ik dus dat er allerlei zaken over oplichting lopen over gbasp.nl en de mensen hierachter :'(

het enige wat ik kan doen is hopen op mijn spellen of, samen met de andere gedupeerden (van bijvoorbeeld internetoplichting.nl) de politie linlichten mocht dit nodig worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

lukaso schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:27:
[...]

het feit dat ik al twee weken zit te wachten op mijn games :( :( :( :(
polarium, warioware touched, mario64DS, piranha screenprotectors

ze zijn alleen wel goedkoop
http://www.ds-gamer.nl/bo...71315d08b97ee2780c193faa1

Kijk anders daar even, de eigenaar van zuiderpark komt daar ook vaak... Je kan natuurlijk ook een mailtje sturen :)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 109280 schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:35:
Ja da's dus een beetje jammer, ik heb in gretigheid voor spellen van 14.95 2 stuks besteld (zelda the minish cap en Final fantasy 1+2) en meteen geld overgemaakt via internetbankieren. Nu lees ik dus dat er allerlei zaken over oplichting lopen over gbasp.nl en de mensen hierachter :'(

het enige wat ik kan doen is hopen op mijn spellen of, samen met de andere gedupeerden (van bijvoorbeeld internetoplichting.nl) de politie linlichten mocht dit nodig worden...
Je kan via de bank je geld terugvorderen ;)
Tot 30 dagen na betaling dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Anoniem: 109280 schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:41:
[...]
Zit daar, naast het feit dat het niet mag, een nadeel aan?
Het grootste nadeel is ongetwijfeld dat de batterij in imitatie GBA-spellen een stuk minder lang schijnt mee te gaan dan die van Nintendo zelf. Het batterijtje dat gebruikt wordt om je spelvoortgang op te slaan. Die van Nintendo zelf gaan een eeuwigheid mee (5 tot 7 jaar zeggen ze zelf, maar de in de praktijk blijkt het meestal veel langer). Batterijen in piraten-kopietjes schijnen maar ongeveer 1 jaar mee te gaan. Verder voelen de speller veel goedkoper aan. Licht en dun plastic, 2 helften aan elkaar gelijmd ipv geschroefd, rafelige randjes etc. De handleiding stelt meestal ook niks voor. Een paar gekopieerde velletjes met promo-praatjes die waarschijnlijk van het internet geplukt zijn. :p Geen echte speluitleg in ieder geval. En in sommige gevallen kan het je gebeuren dat die piraten een zelfgemaakte intro voor het spel zetten. Ook niet echt een ramp opzich, maar ik zou het zelf niet willen. :)
Dat zijn wel zo'n beetje de nadelen volgens mij. Opzich kun je de spellen verder gewoon goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Lol doet me denken aan de praktijken in Hong Kong :X

[ Voor 73% gewijzigd door SH4D3H op 11-04-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
@ Spypiet

allang gedaan hoor ;)
volgensmij kan dat alleen bij automatische-incasso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

SH4D3H schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:20:
[...]

hoe kom je daarbij? dat kan dus NIET.
alleen bij automatische overschrijvingen zoals telefoonrekeningen en dergelijke.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:20:
[...]

Zou je mij hierover meer uitleg kunnen geven? Op de internetbankieren-site van de Rabobank staat dat ik een betaling niet ongedaan kan maken en dat ik hiervoor contact moet opnemen met de "begunstigde" (wel heel letterlijk in dit geval :( )
Kan ik dan gewoon naar de lokale vestiging gaan en zeggen:"Ik wil graag die betaling ongedaan maken want ik heb van verschillende bronnen vernomen dat mevrouw Tiehuis aan de andere kant niet te vertrouwen is." ?
Zo ja, ga ik morgen langs de bank, dan maar iets meer betalen voor m'n spelletjes...

edit: er zijn meer mensen het met mij eens en ik denk dat je het idd verwart met automatische incasso en dergelijke. Ik begrijp dat je het niet expres doet, maar daar gaat mijn sprankje hoop :| .

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 11-04-2005 19:43 . Reden: posts voor mij. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik zal het eens navragen.
Die vrouw die me toen bij de bank internetbankieren aansmeerde noemde dat als voordeel tov. contant betalen & acceptgiro's.

Mss moet ze anders maar een andere baan zoeken :X

Edit: De internetbronnen zijn er niet duidelijk over maar er zijn meerdere dingen die je kunt doen.
- Je kan, bij een aantal banken, als het product(en) na 30-45 dagen niet geleverd zijn je geld terugvorderen.
- Je kan, via de bank, een brief sturen ( de bank stuurt dan ) met het verzoek het geld terug te storten
- Je kan aangifte doen, zoals al eerder genoemd
- Je kan langsgaan en je geld halen >:)

Terugvorderen direct is idd niet mogelijk.
Waarschijnlijk het ik dat van die eerste ( punt 1 ) gemaakt dat het binnen 30 dagen zomaar kon, sorry :o

[ Voor 54% gewijzigd door SH4D3H op 11-04-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141690

Iemand stuurde me net deze link met filmpjes over electroplankton. Ziet er erg leuk uit vind ik. In japan is ie al te koop volgens mij, maar zal hier nog wel even duren tot ie te koop is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er ondertussen al meer ervaringen met Play-yan (daar zitten nu ook gratis te downloaden minigames op, nu ook op play-asia te koop voor 70/80 dollar) en/of gba-movieplayer?

nadere informatie over die supercard over speelbaarheid van spellen en kwaliteit van geluid is ook zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141690 schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:48:
Iemand stuurde me net deze link met filmpjes over electroplankton.
Leuke site. :D
Die nieuwe plaatjes van Ganbare Goemon DS had ik nog niet eerder gezien. Vreemd dat vingertje op het onderste scherm... het lijkt net een soort cursor, maar dat heb je nou toch juist niet meer nodig met een touchscreen :?

Ik hoop dat het een actie/platform spel gaat worden. Ik heb pas geleden weer 2 japanse goemon-spellen voor de gameboy-color gekocht... maar dat waren echte turnbased rpg's. :| Daar kan ik weinig mee als ze het niet vertalen. En omdat Goemon nou niet echt hot is hier, verwacht ik eigenlijk niet dat het spel ook buiten japan uitgebracht zal worden. :'(

Over Electroplankton kan ik hopelijk later deze week meer vertellen. Vooral hoe uitgebreid het is ben ik erg benieuwd naar. Een eindeloze ontdekkingsreis door een wereld van klank en geluid? Of een handjevol minigame-achtige onderdelen waar je na een paar dagen wel weer op uitgekeken bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vrees dat het dat laatste zal zijn.
Die filmpjes hebben me tot nu toe iig niet weten te overtuigen.

Bewijs me alsjeblieft het tegendeel want het spel heeft toch wel iets dat me trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Heb die filmpjes bekeken maar ik vind het er enorm saai uitzien. Een beetje met je pen bewegen om een saai geluidje te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Voor de mensen die hem graag willen..Zookeeper is 19,99 bij de Nedgame.
en ze hebben de USA versie van Youshi touch&Go ook al binnen voor 39,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 07:27
Woah!!!
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~boog0036/stuff/Yoshihigh.jpg
En voor wie wil weten wat voor Yoshi's je tegenkomt:

spoiler:
Bij 8000 krijg je een zilveren Yoshi die oneindig kan schieten! Wen er niet aan, want vanaf de 9000 ga je weer terug naar je vorige (normale) Yoshi.
Bij 10.000 krijg je een Bronzen Yoshi (zie kleurverschil tussen plaats 5 en plaats 1). Deze heeft verder niets speciaals helaas...

*zweethandjes heeft*

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Anoniem: 5577 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:31:
bedankt voor de tip :)

meteen ff zoo keeper besteld samen met rampage puzzel voor de GBA, tenminste iets zinnigs om dat slotje mee te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:25

DoctorV64

Cosmopoliet

Anoniem: 5577 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:31:
Doede!! Thnxs voor de tip!! Zookeeper is besteld :D die mis ik nog.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:39
Zookeeper vind ik een aanrader! Zeker voor die prijs!
Ik heb ook net Yoshi's Touch and Go besteld...ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
eswa schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:38:
Zookeeper vind ik een aanrader! Zeker voor die prijs!
Ik heb ook net Yoshi's Touch and Go besteld...ik ben benieuwd!
Zookeeper is toch bejuweled?
Kun je op pc gratis spelen, betaal je daar dan 20 euri voor voor op de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:06:
Heb die filmpjes bekeken maar ik vind het er enorm saai uitzien. Een beetje met je pen bewegen om een saai geluidje te maken...
Tsja, als die muziek je al niet aanspreekt zal het sowieso niks voor je zijn natuurlijk. Maar dat is voor mij juist één van de redenen dat het me zo aantrekt. :) Ik vind de muziek in al die filmpjes prachtig klinken. Echt, betoverend is het goede woord.

Ik denk dat hij vandaag hier aan de deur is geweest, alleen ik was er niet. En de bezorger is zo lui en/of slordig geweest om niet op de kennisgeving in te vullen van wie de zending afkomstig was. Maar het moet bijna wel Lik Sang geweest zijn, ik verwacht volgens mij niks anders...
Pffff... :p
Dat is echt heel ver! Grappig om die opbouw te zien. 4800 yards, 4900 yards, 5700 yards... 6100 yards... 10052 yards :p Ineens bijna 2x zover. Gefeliciteerd!

Over die Yoshi-kleuren, zal dat echt persé bij die afstanden gebeuren? Is het niet gewoon de normale volgende kleur in de serie? Met andere woorden als je in het begin meer punten scoort in het vallende baby-spelletje zullen die 2 kleuren dan niet al eerder opduiken? Of is het echt een speciale beloning voor als je zover komt?
Hoedanook wel erg leuk. :) Ook eens proberen zover te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

SH4D3H schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:44:
[...]

Zookeeper is toch bejuweled?
Kun je op pc gratis spelen, betaal je daar dan 20 euri voor voor op de DS?
Maar een pc meenemen op de plee is wel lastig
|:( zelfs met een laptop is dat lastig 8)7

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat mij opvalt bij die elektroplankton filmpjes is dat het geluid echt ontzagwekkend goed is... Ik vraag me af of dit op de DS zelf ook zo goed tot z'n recht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

DoctorV64 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:22:
[...]

Maar een pc meenemen op de plee is wel lastig
|:( zelfs met een laptop is dat lastig 8)7
Maak je een WC-mod :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:51:
ik verwacht volgens mij niks anders...
Hehe, dat ken ik. Op zo'n moment besef je je ineens dat je even weer genoeg dingen gekocht hebt :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik moet zeggen dat ik dat ook had in dit topic enkele maanden geleden toen ik hoorde over bejeweled... niets is minder waar... het is echt een verslaving geworden ... het speelt verschrikkelijk leuk weg, en het touchscreen maakt het nog fijner... zookeeper is echt HET spel wat ik iedereen zou aanraden op de DS.. en nog el cheapo ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:06:
Hehe, dat ken ik. Op zo'n moment besef je je ineens dat je even weer genoeg dingen gekocht hebt :P
Hou op, schei uit. ;)
Het is echt erg ja. Als het echt al van Lik-Sang was, dan is dat een nieuw snelheidsrecord voor hun. Ik had het pas donderdag of vrijdag verwacht. Ik probeer me nu te herinneren of ik geen gewonnen ebay-veiling over het hoofd zie, maar volgens mij toch niet... erg spannend hoor. Maar ik moet inderdaad even ophouden met nieuw spul kopen nu. :p
Anoniem: 109280 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:54:wat mij opvalt bij die elektroplankton filmpjes is dat het geluid echt ontzagwekkend goed is... Ik vraag me af of dit op de DS zelf ook zo goed tot z'n recht komt?
Ze doen er natuurlijk niet voor niks gratis oordopjes bij. Waarschijnlijk komt het daarmee pas echt tot z'n recht. :)
The Japanese version actually comes packaged with a set of earbud headphones so that players can get the full aural experience.
But is it a game? Or rather, is it a successful piece of Nintendo DS software? That all depends on what you expect out of your purchase. Electroplankton is simply meant as a unique entertaining experience. There's no goal, no story, and most of all, no point. But for lacking any real "meat," hours can be lost in Electroplankton. It's certainly up to personal preference whether you'll get as much enjoyment out of Toshio Iwai's creation as the next person.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

apNia schreef op woensdag 13 april 2005 @ 01:10:
Ik moet zeggen dat ik dat ook had in dit topic enkele maanden geleden toen ik hoorde over bejeweled... niets is minder waar... het is echt een verslaving geworden ... het speelt verschrikkelijk leuk weg, en het touchscreen maakt het nog fijner... zookeeper is echt HET spel wat ik iedereen zou aanraden op de DS.. en nog el cheapo ook!
AMEN!!!!! Wereld spel! Hoe beter je wordt... hoe verslavender (is dat een woord? :P ) het wordt!
Speel nu veel time attack. 6 minuten om zo hoog mogelijk score te halen. Me beste record is op het moment rond 110.000 (weet niet of er nog een nul achter moet).
In ieder geval --> zookeeper is een keeper!! _/-\o_

en over dat bejeweled. Je koopt toch ook liever FPS op de PC dan een console? Same concept |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 13-04-2005 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 07:27
Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:51:
[...]

Pffff... :p
Dat is echt heel ver! Grappig om die opbouw te zien. 4800 yards, 4900 yards, 5700 yards... 6100 yards... 10052 yards :p Ineens bijna 2x zover. Gefeliciteerd!

Over die Yoshi-kleuren, zal dat echt persé bij die afstanden gebeuren? Is het niet gewoon de normale volgende kleur in de serie? Met andere woorden als je in het begin meer punten scoort in het vallende baby-spelletje zullen die 2 kleuren dan niet al eerder opduiken? Of is het echt een speciale beloning voor als je zover komt?
Hoedanook wel erg leuk. :) Ook eens proberen zover te komen.
Nope, het heeft echt te maken met het aantal yards. Ik begon namelijk met blauwe Yoshi, en ik had na 2000 yards al en zwarte yoshi. Die heb ik dus 4000 acres lang gehad, ondanks vele honderden punten. En in het boekje staat ook dat 10.000 yards de bronzen Yoshi geeft

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Het probleem bij zookeeper is (in my humble opinion offcourse) dat het op gegeven moment niets meer met skills te maken heeft. Op gegeven moment zijn de combinaties gewoon op, en als je op dat moment een mega high score hebt wordt die verkloot door iets waar je zelf niets aan kan doen. Ik weet niet precies hoe het speelt op de DS, maar op PC had ik dit gevoel in elk geval (hadden nogal veel trage computers tijdens de lessen en wat moet je anders >:) )

Wat die yoshi betreft, echt weer zoon vreselijk Nintendo spel. Je bent volop bezig, net de high score verbroken. De muziek blijft even rustig (nintendo fans weten waar ik het over heb) en ineens wordt je genomen door iets wat je niet gezien hebt. Vervolgens vliegt je DS 3 meter door de kamer (daar heb je 5 matrassen gelegd want je wist dat hij ging vliegen) en maak je je een 40 seconden druk over hoe je zo stom kon zijn om je zo te laten nemen. Vervolgens pak je je DS terug en begin je opnieuw :D

Vreselijk spel _/-\o_

Wat dat electroplankton betreft snap ik de ophef niet. Iedereen heeft het over wereldmuziek, maar ik vond de filmpjes net of je met een lepeltje tegen een reeks glazen lag te slaan die allemaal met een verschillende hoveelheid water gevuld zijn. Ook het hele principe van de microfoon en je stem gebruiken ontgaat me volledig. Zal de filmpjes nog eens zien, misschien dat het duidelijker en/of beter wordt.

@ surrounded; ik hoop voor je dat het tetris attack is, ben ervan overtuigd dat je daar al een ebay veiling van gewonnen had, anders moet ik je toch eens komen slaan met een rioleringsbuis 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Little Bear op 13-04-2005 09:58 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saftaplan
  • Laatst online: 06-05 10:45
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/theevilganon/DS-Gamer/viewimage.jpg
:Y)

Wac A Mole DS zou in ontwikkeling zijn door Activision! Natuurlijk is die foto wel fake (hopelijk toch ;) ) maar het spel zou wel in ontwikkeling zijn.
Vraag me af of het wat gaat worden... Als het enkel mollen meppen is hadden ze het gelijk als minispel in WarioWare kunnen zetten ofzo. Vraag me af hoever ze dit kunnen uitbreiden tot een volwaardig spel... Multiplayer? 8)7
http://www.ds-gamer.nl/article/560p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheiron schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:35:
En in het boekje staat ook dat 10.000 yards de bronzen Yoshi geeft
Aha, okee. Dat is duidelijk. :p
Het lukt mij overigens nog lang niet om zover te komen. Hoewel ik niet echt het idee heb dat het spel een oplopende moeilijkheidsgraad heeft... maar je verliest gewoon je concentratie denk ik. En je weet: één klein foutje en je mag gelijk weer overnieuw beginnen. :D Ik kom nog steeds niet voorbij de 4000 meter.
Maar gelukkig blijft het nog steeds leuk en verslavend. Het frustratieverhaal van Little Bear herken ik niet echt (voor dit spel ;)). Ik ben het altijd met de computer eens als hij me game over verklaart. Inderdaad m'n eigen fout, had ik maar beter op moeten letten.
Iedereen heeft het over wereldmuziek, maar ik vond de filmpjes net of je met een lepeltje tegen een reeks glazen lag te slaan die allemaal met een verschillende hoveelheid water gevuld zijn.
Lol, blijkt maar weer hoezeer smaken kunnen verschillen. :p Ik had over dit spel kunnen schrijven: "De muziek in die filmpjes klinkt echt geweldig! Hele mooie sfeervolle geluiden, alsof iemand met een lepeltje zachtjes een melodie tegen een serie met water gevulde glazen staat te tingelen." Ik vind het echt prachtig. Maar ik heb ook een hele zooi cd's in de kast staan die ongeveer zo klinken. (electronica-cd's welteverstaan. Geen cd's van iemand die echt met glazen water in de weer gaat. ;))
@ surrounded; ik hoop voor je dat het tetris attack is, ben ervan overtuigd dat je daar al een ebay veiling van gewonnen had, anders moet ik je toch eens komen slaan met een rioleringsbuis
Hehe, ohja... uhm... :p
Ik heb nog geen geschikt exemplaar gevonden. Ik wil hoedanook geen amerikaanse cartridge, geen duitse, en hij mag niet meer dan 10 euro kosten. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het een beetje vergeten was de laatste tijd. ;)
Dat pakketje was trouwens Viewtiful Joe 2. Daar had ik niet echt rekening mee gehouden omdat ik had gedacht dat ie wel door de brievenbus zou passen. Maar ik had er ook een boek bij besteld (bol.com), en die was wat dikker dan ik had verwacht. :p Vandaar dat ze er maar een groot pakket van hadden gemaakt. Nog even langer wachten op electroplankton dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Is er mischien iemand hier die nog de Metroid prime hunters demo speelt?

REGULATOR: 46240 - 4:11
SURVIVOR: 8101 - 91kills
MORPH BALL: 72250 - 39:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Regulator 42300pts 6:53
Survivor 800pts 50kills
Morph Ball 72250pts 46:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga nu survivor oefenen, ik had ook 91 kills maar maar 8xx punten...

nu 65 kills en 803 punten...
84 kills en 1236 punten... - ik begin het weer onder de knie te krijgen, handig gebruik maken van missiles in plaats van energy-bursts is erg nuttig om metroids dood te krijgen :)

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 13-04-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 23:06

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Whohoo dikke update op het wifi-developer nieuws voor de DS !!!

Je kunt nu ZONDER de passme via een GBA flash kaart de zelfgebouwde DS roms draaien! Op 11 april heeft Tim Schuerewegen (een van onze zuiderburen ;)) het voor elkaar gekregen om via de wifi functionaliteit van de DS zijn eigen passme te laden en daarmee via het GBA slot een DS rom in te laden.

Wat heb je nodig?

- een GBA flasher en flash kaart die in de DS past (mijne miste een uitsparing :( ff gezaagd ;))
- een wifi kaart die in deze lijst staat : http://ralink.rapla.net/
- de driver en software die je hier download : http://users.belgacom.net/bn967347/
- Windows XP of 2000 (en dus ook een PC ;))

Installeer de driver over je huidige wifi driver heen, je krijg dan een DS icoon apparaat. De wifi kaart kun je nu echter niet meer als netwerkkaart gebruiken, maar who cares ;) Flash een DS rom op je GBA flash kaart. Daarna draai je de executable die bij de software van Tim zit. Je zet je DS aan en kiest om een spel te downloaden. De DS maakt verbinding met je PC, download de passme software en boot daarna vanaf het GBA slot de DS rom!

Waarom laten we de DS niet meteen de software downloaden die we willen spelen vraag je je misschien af? :) Dat komt omdat de encryptiesleutel van Nintendo nog niet gebroken is en we dus niet de juiste code kunnen sturen om de DS rechtstreeks die software te laten draaien. De passme software zet alleen het adres van het DS slot om naar het GBA slot, zodat de DS denkt dat hij vanaf het DS slot laad, maar dus omgeleid wordt. Dit stukje was wel mogelijk, omdat het adres niet binnen het ge-encrypte deel zat.

Ik heb het zelf getest met een Sitecom WL-115 PCI netwerkkaart en het werkt uitstekend!

Volg de vooruitgang zelf in dit topic : http://forum.gbadev.org/viewtopic.php?t=5430

[ Voor 3% gewijzigd door RTBravo op 13-04-2005 23:31 . Reden: topic link erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128488

RTBravo schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:29:
Whohoo dikke update op het wifi-developer nieuws voor de DS !!!

Je kunt nu ZONDER de passme via een GBA flash kaart de zelfgebouwde DS roms draaien! Op 11 april heeft Tim Schuerewegen (een van onze zuiderburen ;)) het voor elkaar gekregen om via de wifi functionaliteit van de DS zijn eigen passme te laden en daarmee via het GBA slot een DS rom in te laden.

Wat heb je nodig?

- een GBA flasher en flash kaart die in de DS past (mijne miste een uitsparing :( ff gezaagd ;))
- een wifi kaart die in deze lijst staat : http://ralink.rapla.net/
- de driver en software die je hier download : http://users.belgacom.net/bn967347/
- Windows XP of 2000 (en dus ook een PC ;))

Installeer de driver over je huidige wifi driver heen, je krijg dan een DS icoon apparaat. De wifi kaart kun je nu echter niet meer als netwerkkaart gebruiken, maar who cares ;) Flash een DS rom op je GBA flash kaart. Daarna draai je de executable die bij de software van Tim zit. Je zet je DS aan en kiest om een spel te downloaden. De DS maakt verbinding met je PC, download de passme software en boot daarna vanaf het GBA slot de DS rom!

Waarom laten we de DS niet meteen de software downloaden die we willen spelen vraag je je misschien af? :) Dat komt omdat de encryptiesleutel van Nintendo nog niet gebroken is en we dus niet de juiste code kunnen sturen om de DS rechtstreeks die software te laten draaien. De passme software zet alleen het adres van het DS slot om naar het GBA slot, zodat de DS denkt dat hij vanaf het DS slot laad, maar dus omgeleid wordt. Dit stukje was wel mogelijk, omdat het adres niet binnen het ge-encrypte deel zat.

Ik heb het zelf getest met een Sitecom WL-115 PCI netwerkkaart en het werkt uitstekend!

Volg de vooruitgang zelf in dit topic : http://forum.gbadev.org/viewtopic.php?t=5430
Ik heb het ook getest en mn DS download idd die software maar ik kan nix testen met pd roms want heb geen gba kaart... maar ziet er wel heel cool uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zit er hier iemand in dit topic van de Nintendo DS crew party ofzo ? die mensen die helpen met het promoten van de DS...

Zoja, kzag vanavond iemand in de fitness met zo'n shirt lopen :o toevallig een tweaker die fitnesst bij fit-for-all in Middelburg ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 10:58
Anoniem: 128488 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:56:Ik heb het ook getest en mn DS download idd die software maar ik kan nix testen met pd roms want heb geen gba kaart... maar ziet er wel heel cool uit!!
Ik volg z'n ontwikkelingen ook al een tijdje. Ik wacht nog even op een goedkoper alternatief voor de huidig ondersteunde chipset (ik gebruik enkel een laptop en ben dus afhankelijk van de usb-versies). Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat een commerciële rom getest kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb tijdens het hele XLink drama een Sweex USB stick gekocht... en nu weer eentje met een andere chipset.. maar evengoed geweldig van die Tim... S2S heeft geloog ik met 'm samengewerkt.. Hoop alleen dat ie nog gaat devven voor andere chipsets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BAUKstEr schreef op donderdag 14 april 2005 @ 00:50:
[...]

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat een commerciële rom getest kan worden.
Ik denk dat je met de huidige gba-gevallen misschien een paar commerciële spellen zult kunnen testen maar dat deze al snel boven de 512mbit uit komen...
Tsja, dan worden die kaartjes toch wel heel duur :|

Ik zit er ook over te denken om zo'n backupgeval aan te schaffen zodat ik niet zo'n hele doos spelletjes mee op vakantie hoef te nemen (of mee naar school, of mee in de trein, enz.) maar ik vraag me hierbij dus sterk af hoe snel de maat in mbits van NDS-spellen zal groeien. Hiernaast vraag ik me ook af of dit hele "laad een nds-spel uit een gba-poort" ook andersom kan (dus gba op de nds-aansluiting) , anders moet ik straks 2 backup-dingen kopen (een in het gba-slot voor m'n gba-spellen& nds-roms die er nog net op passen en een voor de nds-roms die niet meer op de gbachip passen in het nds-slot)

hmm, mijn zinnen zijn niet echt vloeiend gebleven, maar ik denk dat jullie er wel wijs uit kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:26
ik heb net bij Nedgame Apeldoorn ff Zookeeper gekocht. Gelukkig hadden ze het daar nog wel liggen. Meesterlijk spel voor die prijs :) Op de pc speelde ik het al vaak en nu kan ik het overal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07 14:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

dcell schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:50:
ik heb net bij Nedgame Apeldoorn ff Zookeeper gekocht. Gelukkig hadden ze het daar nog wel liggen. Meesterlijk spel voor die prijs :) Op de pc speelde ik het al vaak en nu kan ik het overal spelen.
ZooKeeper is inmiddels niet meer online verkrijgbaar via NedGame. Ik heb 'm woensdag besteld met een directe betaling via Internetbankieren van de postbank. Ben benieuwd wanneer het geld daro binnen is, en ik deze zeer (toch vette) goedkope game kan spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Richard op 15-04-2005 08:33 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik twjifelde over rabodirect betalen of gewoon overmaken. Maar zelfs die ene euro heb ik me willen besparen. Als het goed is is mijn geld gisteren aangekomen bij Nedgame (lang leve internetbankieren waarbij de rentedatum staat!) en ik ga ervan uit dat ze hem vandaag opsturen.
Wee hun gebeente als ineens de voorraad op is :P en ik moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
iemand al een bevestiging gekregen dat het geld aangekomen is?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

lukaso schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:58:
iemand al een bevestiging gekregen dat het geld aangekomen is?....
Krijg je die dan? Ik heb verder geen ervaringen met bestellen bij deze shop. Als ik inlog op de site krijg ik alleen de mogelijkheid om mijn profiel aan te passen of om bestellingen te plaatsen. Statusupdates zijn daar niet vanaf te halen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 23:29

S2S

Btw ds heeft weer meer verkocht in Japan dan de PSP....3de week. Wel zijn ze beide omlaag...beide doen het goed imo....leuk om te zien dat Sony niet zo maar de DS uit de markt stoot.

PS2 - 37,870
DS - 30,028
PSP - 28,848
GBASP - 13,693
GC - 3,406
GBA - 347
Xbox - 315

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Richard schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:03:
[...]

Krijg je die dan? Ik heb verder geen ervaringen met bestellen bij deze shop. Als ik inlog op de site krijg ik alleen de mogelijkheid om mijn profiel aan te passen of om bestellingen te plaatsen. Statusupdates zijn daar niet vanaf te halen.
blijkbaar niet, had ze net ff mailtje gestuurd om te vragen of ze het geld al binnenhadden. Kreeg vrij vlot een reply, ze hadden het pakket al opgestuurd(dinsdag besteld en betaald) en ik krijg het zojuist binnen ^_^_^_^_^_^_^_^

Heb helaas mijn toptitels(mario64, polarium, wariowaretouched!) nog niet binnen van Zuiderpark computers(2 weken geleden al betaald) maar ik vind dit zeer zeker een topspel!

Heb zelf best veel bejeweled gespeeld(1&2) en moet zeggen dat ik hier heel tevreden mee ben, de besturing is echt heel fijn, en het hele spel werkt echt heel 'smooth', Prachtig!

Ook ben ik best tevreden over de muziek, allemaal erg pakkende deuntjes.

Het enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is het feit dat je bij de meeste spelvormen van elk dier een bepaald aantal moet hebben en het dan soms wat lang duurt voordat je de volgende level bereikt simpelweg omdat je geen combo's kunt maken met dat specifieke diertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is een leuker puzzel spel? polarium of zookeeper? en hoelang duurt het ong voordat een ds helemaal is opgeladen?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 15-04-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:55:
Wat is een leuker puzzel spel? polarium of zookeeper? en hoelang duurt het ong voordat een ds helemaal is opgeladen?
Polarium & ZooKeeper zijn beiden zeer leuk en moeilijk te vergelijken. ZooKeeper kun je online spelen om even te testen.

Een DS opladen duurd volgende de manual 4uur als je niet speelt als je aant laden bent.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:06:
[...]

Polarium & ZooKeeper zijn beiden zeer leuk en moeilijk te vergelijken. ZooKeeper kun je online spelen om even te testen.

Een DS opladen duurd volgende de manual 4uur als je niet speelt als je aant laden bent.
Als je eventjes geduld hebt kun je ook op Meteos wachten, is ook erg leuk.
Polarium kun je ook online spelen, op de officiële nds-website wel te verstaan :)
Polarium
Zookeeper
Meteos

Ik ben er nog steeds niet uit, maar na (zeer waarschijnlijke) oplichting door gbasp.nl is mijn budget niet toereikend genoeg meer voor twee spellen, dus ik wacht eventjes op Meteos. een polarium-demo download ik wel als iemand anders hem in de winkel aan het uitproberen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

lukaso schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:33:
[...]

blijkbaar niet, had ze net ff mailtje gestuurd om te vragen of ze het geld al binnenhadden. Kreeg vrij vlot een reply, ze hadden het pakket al opgestuurd(dinsdag besteld en betaald) en ik krijg het zojuist binnen ^_^_^_^_^_^_^_^

Heb helaas mijn toptitels(mario64, polarium, wariowaretouched!) nog niet binnen van Zuiderpark computers(2 weken geleden al betaald) maar ik vind dit zeer zeker een topspel!

Heb zelf best veel bejeweled gespeeld(1&2) en moet zeggen dat ik hier heel tevreden mee ben, de besturing is echt heel fijn, en het hele spel werkt echt heel 'smooth', Prachtig!

Ook ben ik best tevreden over de muziek, allemaal erg pakkende deuntjes.

Het enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is het feit dat je bij de meeste spelvormen van elk dier een bepaald aantal moet hebben en het dan soms wat lang duurt voordat je de volgende level bereikt simpelweg omdat je geen combo's kunt maken met dat specifieke diertje.
De site is down, naar welk email van nedgame kan ik mijn vraag sturen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Voor vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met Nedgame Groningen op tel.nr. 050 - 3112632 of mailen naar info{at}nedgame.nl.
Vergeet niet bij elke correspondentie uw ordernummer te vermelden.

site is btw al weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:06:
[...]

Lol dat word mezelf dan 4 uur opsluiten op de wc als ik op vakantie ben :P

Heb net op inet polarium en zookeeper gespeeld en ik kan eigelijk niet echt kiezen wat ik nou leuker vind.

Anyway hopelijk krijg ik komende week bericht of ik een nieuw mobo van RMA krijg of dat ik een nieuwe moet kopen, hopelijk komt ie van RMA dan kan ik van de week ook een DS kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik denk dat ZooKeeper meer de arcade vibe heeft, terwijl je voor Polarium meer gaat zitten (ik speel alleen de puzzle mode, want de battle mode ofzo speel ik noooooooooit.. maar sommigen vinden dat leuk... ze zijn eigenlijk beide even leuk, alhoewel ik for some reason meer plezier heb gehad aan Zookeeper... voornamelijk omdat m'n vriendin en ik nogal competatief waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Hoi. Ik heb een Play-Yan en een DS. Nu wilde ik video erop zetten (heb een 512MB kaart).

Ik heb verschillende bitrates geprobeert, maar niks wil echt werken. De officiele software crasht steeds.

Nu had ik graag geweten:

in welke resolutie moet ik de films encoden?
welke bitrate kan de DS aan?
op welke kwaliteit moet ik het geluid zetten?

bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Faust schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:05:
Hoi. Ik heb een Play-Yan en een DS. Nu wilde ik video erop zetten (heb een 512MB kaart).

Ik heb verschillende bitrates geprobeert, maar niks wil echt werken. De officiele software crasht steeds.

Nu had ik graag geweten:

in welke resolutie moet ik de films encoden?
welke bitrate kan de DS aan?
op welke kwaliteit moet ik het geluid zetten?

bij voorbaat dank.
Misschien dat je hier wat antwoorden kan vinden?

Lost in Blue preview
Pac 'n Roll website

[ Voor 12% gewijzigd door Icelus op 16-04-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Kreeg een mailtje van NedGame dat mijn betaling binnen was, maar het spel uitverkocht was. Echter vandaag zou hij weer binnen komen. Dinsdag kan ik 'm al verwachten, toppie :Y) Meestal is bij dit soort aanbieden op=op.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lost in Blue lijkt me erg vet, beetje een rpg-adventure mix met OOK nog wat actie-dingetjes zoals het actief jagen enzo :)

Pac'n roll weet ik nog niet precies wat ik er nou van moet vinden, de kleurrijke omgevingen in de screenshots staan me erg aan, maar van de gameplay kan ik niet veel maken van deze japanners :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Richard schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:53:
Kreeg een mailtje van NedGame dat mijn betaling binnen was, maar het spel uitverkocht was. Echter vandaag zou hij weer binnen komen. Dinsdag kan ik 'm al verwachten, toppie :Y) Meestal is bij dit soort aanbieden op=op.
Ik kreeg die mail nadat ik vragen had gesteld. Wat me wel teleurstelt is dat toen ik hem bestelde hij kennelijk nog op voorraad was en nu ineens moeten wij wachten op onze game :S

Op = op is niet erg, maar zet dan de games meteen weg als er een bestelling komt ipv hem aan de eerste de beste te verkopen in de winkel. Daarom bestel je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DoctorV64 schreef op zondag 17 april 2005 @ 09:49:
[...]

Ik kreeg die mail nadat ik vragen had gesteld. Wat me wel teleurstelt is dat toen ik hem bestelde hij kennelijk nog op voorraad was en nu ineens moeten wij wachten op onze game :S

Op = op is niet erg, maar zet dan de games meteen weg als er een bestelling komt ipv hem aan de eerste de beste te verkopen in de winkel. Daarom bestel je toch?
De online bestellingen worden gedaan via de nedgame in groningne..alles op de website staat gewoon in de winkel als het in de winkel op is moet je helaas wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Lost in Blue ziet erg leuk uit.
Verder is het ook wel cool dat je nu zelf je items in elkaar moet zetten :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

druk hier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127303

Hij bedoelt:
stilte voor de E3... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
idd, stilte voor de storm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Age of Empires

DS WiFi?

[ Voor 49% gewijzigd door Icelus op 18-04-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141690

Er komen inderdaad veel DS spellen op de E3 lijkt het. Ik zag hier een lijst met DS spellen op de E3. De leukste (IMHO) om te zien, worden denk ik
Castlevania DS (DS)
Nanostray (DS)
Mario Kart DS (DS)
One Piece: Grand Battle! (GBA, Cube, DS, PS2)

Ik hoop dat er nog een goeie RPG tussen zit, dat mis ik wel op de DS.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 141690 op 19-04-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zit helemaal in de touchscreen mode :P (druk hier)

8)7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ultimate Brain Games gaat inderdaad online. :)

Tegen elkaar schaken en dammen op de DS tegen al je vrienden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eerste beelden van The Sims 2 @ IGN.

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/605/605207/the-sims-2-20050418052703150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/605/605207/the-sims-2-20050418052703635.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/605/605207/the-sims-2-20050418052703963.jpg

Interview:
IGN: Last year's The Urbz was essentially what we call a "GBA Plus" game: a GBA game ported and updated with touch screen function. Is this going to be the case with the sequel?

EA Maxis: Not in the slightest! The Sims 2 for the NDS is a totally unique experience incorporating Real-time 3D, the Real Time Clock, true Touch screen activities, and even use of the microphone!

IGN: What are some of the gameplay differences we can expect between last year's and this year's game?

EA Maxis: The Sims 2 for the NDS has returned closer to the roots of the popular PC title. For starters, the world is fully rendered 3D. In addition, the game is a truly open-ended Sims experience which focuses on customizable gameplay rather than a linear, story-based mission structure. The Sims 2 for NDS also features a bevy of touch-screen based activities scattered throughout the game that enable users to completely customize their world and gameplay experience.

IGN: How will wireless support come into play with The Sims 2?

EA Maxis: Since the custom music and paintings are key to the player's success in The Sims 2 NDS, trading unique creations and head-to-head mini-games are the wireless focus of the The Sims 2 for the NDS. The user can create original artwork for the gallery and music that will play in the lounge and hotel rooms that you will want to trade with other players. These items can then be utilized throughout the game world as the patrons of the lounge and the hotel will have opinions about your creations.

IGN: Any potential of having online support in the Nintendo DS version?

EA Maxis: We are in discussions for this.

IGN: Will the GBA game interact with the DS game if both cartridges are plugged into the handheld system?

EA Maxis: This is a very interesting feature, and we are actively researching the capabilities of the dual pack link; however, no final decision has yet to be determined.
Klinkt goed. :)

Edit: Daarnaast ook nog nieuwe beelden van de RTS Shogun Warrior: Real-Time Conflict.

http://gba.n64europe.com/index.php?id=3409

Ziet er ook goed uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 19-04-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
TheEvilCuber schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 02:00:
[...]

Ik zit helemaal in de touchscreen mode :P (druk hier)

8)7
_/-\o_

een goede RPG of RTS zit ik idd ook wel op te wachten. Heb nu al genoeg puzzelgames, ik wacht iig op goldeneye en mariokart, ik heb al te veel 2d games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Chinese imitatie DS'n onderschept
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/52720050418_225414_0_big.jpg

http://www.jeux-france.co...une-ds-made-in-china.html

[ Voor 7% gewijzigd door Icelus op 19-04-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

damn! ziet er GOED UIT! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

BAUKstEr schreef op donderdag 14 april 2005 @ 00:50:
[...]
Ik volg z'n ontwikkelingen ook al een tijdje. Ik wacht nog even op een goedkoper alternatief voor de huidig ondersteunde chipset (ik gebruik enkel een laptop en ben dus afhankelijk van de usb-versies). Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat een commerciële rom getest kan worden.
Ik zie anders in die lijst de ASUS WL-167g staan en die kost bij MyCom 30 euro. Lijkt mij een strakke prijs! Ik wil die kaart toevallig nl. ook!

Ook even snel Zookeeper bij Nedgame besteld!

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 19-04-2005 15:46 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hah ! Ik hop ook even op de Zookeeper bandwagon. (net besteld)
Afgelopen tijd weer even aan het Tetris Attacken geslagen nl. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 19-04-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hoe kunnen mensen nu opeens weer Zoo Keeper bestellen, hij staat bij Nedgame nog steeds op UITVERKOCHT.

Verder heb ik mijn Zoo Keeper vandaag ontvangen van Nedgame. Let op dat het wel een US-Import is. Hij staat op de site wel netjes tussen de "Games" en niet tussen de "Import US" of "Import Japan" Jammer want ik wilde graag alleen EUR versies hebben, maar enfin, voor dat geld. Verder stond er op de site: "afbeelding kan afwijken", maar dat vind ik altijd nog iets anders dan een andere versie leveren.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Hij staat niet nog steeds op uitverkocht, hij staat alweer op uitverkocht. Vanmiddag is hij heel even weer te bestellen geweest. Ik had hem toen bij Nedgame besteld en werd net gebeld dat hij alweer uitverkocht is in de winkel en dat ik hem volgende week pas krijg. Gelukkig heb ik er geen haast bij, voorlopig vermaak ik me nog prima met The Mercenaries(RE4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Vandaag mijn Zookeeper ontvangen, vorige week dinsdag besteld. Het is de USA versie, niet dat dat voor mij wat uitmaakt :P De VIP punten vind ik niet zo belangrijk, ze hadden het wel mogen melden dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik ben vandaag langs geweest bij Nedgame, en daar hadden ze zookeeper wel liggen. Meteen maar even gekocht. Inderdaad de USA versie, maar dat boeit mij niet voor die prijs :)
Het is een leuk spelletje, alleen word je wel gek van die muziek (die je gelukkig wel uit kan zetten).

Tevens bij de mediamarkt in groningen ligt de japanse versie van warioware voor 25 euro. Als je japans kan of als je dat niet uitmaakt (zit toch geen storyline in dat spel) is dat wel een leuke deal. Misschien als je wacht dat het nog goedkoper word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig ik heb gewoon een PAL versie van zookeeper bij de Nedgame gehaald voor 20e..maargoedik was ook degen die dit topic erop attendeerde dus mischien dat ik een van de eersten was.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.