Het Nintendo DS topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
VJ DS screens:

Scratch! Viewtiful Joe screens :P

http://www.jeux-france.com/news9400.html

[ Voor 28% gewijzigd door D3ft0n3 op 07-04-2005 16:06 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 03:18
Volgens mij wordt 2005 nog een heel mooi jaar voor de DS bezitters :)
Ik kan niet wachten op:
- Mario Kart DS
- Bomberman DS
- Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour (sorry... :P)
- Kirby...
Naar welke games kijken jullie het meeste uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik zou het leuk vinden als er 'n 3d zelda komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Code-X schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:31:
Ik kan niet wachten op:
- Mario Kart DS
- Bomberman DS
- Kirby...
Kirby. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
animal crossing to go (online AC _/-\o_ )
kirby
mario kart
zelda
rollercoaster tycoon / starcraft (een mens mag dromen toch :P)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen er nog games ala zelda en andere toppers uit voor de zomer vakantie? ik wil namelijk een DS kopen voor op vakantie maar ik vind de games die er nu zijn nog niet zo heel super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Na de teleurstelling van atari is er nu de vreugde van yoshi touch en go. Meesterlijk spel, enorm verslavend.

VRAAG: hoe kan je die kogels ontwijken? Wolkjes houden ze niet tegen, je kan ze ook niet in een circel vangen. Hoe kan je ze ontwijken, destroyen?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Ik kan niet wachten op:
- Mario Kart DS
- Bomberman DS
- Kirby...
Alleen naar Red Alert 3 ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
Little Bear schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:26:
Na de teleurstelling van atari is er nu de vreugde van yoshi touch en go. Meesterlijk spel, enorm verslavend.

VRAAG: hoe kan je die kogels ontwijken? Wolkjes houden ze niet tegen, je kan ze ook niet in een circel vangen. Hoe kan je ze ontwijken, destroyen?
Op schieten of met de stylus op tappen. Ik neem aan dat je het over de kogels van de vliegende mannetjes, en de "verstopte" mannetjes hebt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 09:50
Little Bear schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:26:

Ik heb ook Yoshi touch &Go maar ik heb nog geen kogels gezien :X ? Heb het ook nog niet zoveel gespeeld natuurlijk, dat kan het zijn.

Btw, al mensen met enorme hoge scores voor marathon?

[ Voor 6% gewijzigd door Takahandar op 07-04-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:41:
Komen er nog games ala zelda en andere toppers uit voor de zomer vakantie? ik wil namelijk een DS kopen voor op vakantie maar ik vind de games die er nu zijn nog niet zo heel super.
Ligt er aan wat je echte toppers noemt...

Voor de vakantie (voor juni):
Need for Speed Underground
Yoshi, T&G
Kirby
Pac-Pix

Niet echt mega-toppers, maar wel leuke spelletjes voor tussendoor (op vakantie speel je toch geen uren achter elkaar lijkt me) en toch genoeg speelplezier voor onderweg.
Meeste komen na de vakantie....helaas :-/

Castlevania, MarioKart, Animal Crossings, Metroid etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
BLC_Twan schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:50:
[...]

Btw, al mensen met enorme hoge scores voor marathon?
Da's Endless in de Japanse versie?
Daar heb ik tot nu toe 4000m gehaald.

[ Voor 19% gewijzigd door Icelus op 07-04-2005 20:03 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
6712 :)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:31:
[knip]
Verwijderd in "Het Nintendo DS topic deel 7"
[/knip]

Dus welke handheld laat zich volgens jullie het best uitbreiden met multimedia functionaliteiten (muziek, film) voor zover dat nu niet reeds het geval is. En is er eventueel sprake van PDA gebruik voor een van beide, of alletwee?

"PDA gebruik" is er al reeds voor beide in beperkte mate. MoviePlayer kan ook e-books lezen e.d. Ik weet niet in hoeverre de PSP dat kan.

De hardware van beide zou voor dergelijke dingen zeker toereikend moeten zijn.

Nog een paar opmerkingen ivm daarmee:

*multimedia toepassingen liefst zonder al te veel beroep te moeten doen op third party software, third party hardware, exploits en da zo soort dingen.
Zie hierboven...met de DS heb je wel meer aan de 3rd party (weet niet wat je daar op tegen hebt, maar ieder z'n mening). Voor de DS is er ook PDA software gelicenceerd....maar verder alleen geruchten daar over.

*Zoals iedereen weet is de DS NIET de opvolger van de advance, die moet nog komen, en zal de DS uiteindelijk geherpositioneerd worden als ook met PDA functies. In hoeverre is daar al zekerheid over, is dit te verwachten?
zie vorige vraag

*Voor de PSP gaan dezelfde geruchten de ronde, dat die zou uitgerust worden met browser en andere applicaties.
Er is al een browser hack geweest en het lijkt erop (of is inmiddels al) dat de PSP idd browser software krijgt. Je moet uiteraard bij een WiFi hotspot in de buurt zijn. PSP-browser is trouwens erg goed te lezen vanwege de hoge resolutie.

*De psp heeft een MMC slot zeker he? Dat is dan zeker een pluspunt, omdat je dan zelf je muziek gemakkelijk kan overzetten, films kan omzetten, fotos eropzetten en op een geheugenkaartje smijten en van daaruit uitlezen. In elk geval zie ik de PSP met meer mogelijkheden om uit te groeien tot universeel apparaat (photo viewer, video clips, browser, andere apps.)
Yep...maar een eigen formaat (niet uitwisselbaar dus met andere lezers/media-apparaten).
Muziek overzetten e.d. is niet zo makkelijk (nog al veel haken en lussen..zoals in apparte folder, bestandsnaam beperking, geen/slechte manier om media te sorteren. Kan inmiddels opgelost zijn, maar toch. Eerdergenoemde MoviePlayer is imo een stuk gebruiksvriendelijker.
Meestal is het de soort spellen die je wenst die de keuze PSP/DS uitmaakt. Als je echt PDA functionaliteit wenst en weinig eisen stelt aan de spelletjes kan je imo beter voor een PocketPC gaan. Hier zijn ook emulators (SNES/GBA/NES/GAMEGEAR etc) voor en kan je al je oude spellen onderweg spellen. Zo kan je meteen je oude hardware netjes opbergen. Je kan zelfs een soort van foto-shoppen (Photogenics) op een PPC, zeer handig als die dezelfde flashcards als je digi-cam gebruikt. Een PSP/DS zal nooit de volledige functionaliteit van een PDA/Pocket PC kunnen evenaren. Bovendien zijn de meer ingeburgerde flashcards een stuk goedkoper.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 09:50
Damn dat zijn heel wat metertjes (yards bij mij dan).... dat ga ik eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Ik kan niet wachten op:
- Mario Kart DS
- Bomberman DS
- Kirby...
Kirby, en die heb ik hopelijk vanaf volgende week in huis liggen :D

Mario kart lijkt me trouwens ook weer geweldig, altijd een goede herspeelbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Mijn top is:
Mario Kart
Een RTS als Star-/Warcraft of RA (keep on dreamin'...)
Yoshi's Touch and Go
NFSU
Die ZooTycoon ziet er ook wel lache uit...Misschien ideetje om RCT DS te maken?
Zelda
Nanostray lijkt me ook wel lache, als het niet te eentonig blijkt.
En nog vele die ik ben vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eswa schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:37:
Mijn top is:
Mario Kart
Een RTS als Star-/Warcraft of RA (keep on dreamin'...)
Yoshi's Touch and Go
NFSU
Die ZooTycoon ziet er ook wel lache uit...Misschien ideetje om RCT DS te maken?
Zelda
Nanostray lijkt me ook wel lache, als het niet te eentonig blijkt.
En nog vele die ik ben vergeten...
Ik ging even kijken wat het was.
Raptor/Tyrian-kloon :9~ _/-\o_

Tyrian was echt heilig, de vele upgrades die je je vliegtuigje kon geven waren om van te smullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Worms op de DS zou ook cool zijn.
even als het oude Solstice (NES) zou ik cool vinden.
Verder een goeie RPG als Morrowind zou ook vet zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-04-2005 22:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden ze het echt hebben omgerekend dat de teller in US Touch Yoshi ietsje sneller oploopt omdat een yard wat korter is als een meter? :p
Hoedanook is dat best wel veel. :) Mijn topscore lag ergens rond de 4900 (meters) geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:48:
Zouden ze het echt hebben omgerekend dat de teller in US Touch Yoshi ietsje sneller oploopt omdat een yard wat korter is als een meter? :p
Nee want:
1. Dan zou je in het begin niet zolang vallen (1000 yards = korter dan 1000 meter)
2. Dan zou mijn score nog miezeriger lijken. Zit na een dik uurtje oefenen op 2600. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:02:
[...]

Ligt er aan wat je echte toppers noemt...

Voor de vakantie (voor juni):
Need for Speed Underground
Yoshi, T&G
Kirby
Pac-Pix

Niet echt mega-toppers, maar wel leuke spelletjes voor tussendoor (op vakantie speel je toch geen uren achter elkaar lijkt me) en toch genoeg speelplezier voor onderweg.
Meeste komen na de vakantie....helaas :-/

Castlevania, MarioKart, Animal Crossings, Metroid etc
Ik bedoelde eigelijk meer rpg/platform achtige games. Games waar ze zeg maar een tijdje mee bezig bent om te spelen. Aangezien ik ga camperen in spanje doe ik niet veel meer dan smorgens een beetje zitten in de schaduw, smiddags een beetje in zee liggen en savonds weer zitten en een biertje drinken dus ik heb tijd zat om wat te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal is het de soort spellen die je wenst die de keuze PSP/DS uitmaakt. Als je echt PDA functionaliteit wenst en weinig eisen stelt aan de spelletjes kan je imo beter voor een PocketPC gaan. Hier zijn ook emulators (SNES/GBA/NES/GAMEGEAR etc) voor en kan je al je oude spellen onderweg spellen. Zo kan je meteen je oude hardware netjes opbergen. Je kan zelfs een soort van foto-shoppen (Photogenics) op een PPC, zeer handig als die dezelfde flashcards als je digi-cam gebruikt. Een PSP/DS zal nooit de volledige functionaliteit van een PDA/Pocket PC kunnen evenaren. Bovendien zijn de meer ingeburgerde flashcards een stuk goedkoper.
Ik heb mij misschien wat verkeerd uitgedrukt. Uiteraard zijn de games het belangrijkste in een handheld en daar kijk ik dan ook naar uit, en een eventuele keuze zal uiteraard ook daarop gebaseerd zijn. Het is eerder zo: ik wil wel de handheld gameconsole, maar wat PDA funcites (tekstje lezen, browsen, mail, foto viewer, agenda, planner, paar andere aardigheidjes) zouden voor zover dat mogelijk is een leuke extra zijn omdat ik toch ook al beetje ouder ben en die dingen wel zou gebruiken. Het zou ook gewoon handig zijn, ik zie mij die pocket pc aps wel gebruiken als ik er de beschikking over had (zit aan uni) (en das meteen ook een extra excuus om zoiets te kopen, wat ge in feite totaal ni nodig hebt as such ;))

Wat jij voorstelt is natuurlijk ook een optie, maar PPC zijn niet gemaakt voor games en dat zie je er ook aan. Met slechte invoer, weinig tot geen 3d (vergelijk met psp). Daarbij, PPC spreken mij minder aan, laten mij nogal koud eigenlijk. Mijn hart klopt echt wel sneller voor gameconsoles (ook de handhelds) Dus vandaar de keuze voor handhelds. Handhelds zijn echt veel cooler dan die saaie pocket pc's :p. Ik kan het precies niet zo goed onder woorden brengen, maar de handheld is gewoon veel meer kwijl kwijl en bling bling, en dan nog goede games.

Zo, das iets duidelijker, zoals het er voorstaat heeft de PSP precies wel een beetje de overhand op dit gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Weer een geweldig voorbeeld van: "Tering hé.. kijk die pixels nou !"
Maar als je dan het filmpje op de vorige pagina bekijkt ziet het er toch gelijk een stuk vetter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardware - Verkocht deze week - Verkocht vorige week - Totaal 2005
1. PlayStation 2 - 44.117 - 40.398 - 686.831
2. Nintendo DS - 43.023 - 55.825 - 528.393
3. PSP - 33.911 - 43.043 - 657.074
4. Game Boy Advance SP - 17.710 - 14,904 - 230.470
5. GameCube - 3.754 - 4.568 - 78.338
6. Game Boy Advance - 1.074 - 653 - 7.980
7. Xbox - 335 - 406 - 5.347

_/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Waarvandaan komt dit?
Ik neem aan dat in Europa de Xbox toch wel meer verkocht wordt dan de GBA toch?
Wel mooi dat de DS meer verkoopt dan de PSP at the moment. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eswa schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:11:
Waarvandaan komt dit?
Ik neem aan dat in Europa de Xbox toch wel meer verkocht wordt dan de GBA toch?
Wel mooi dat de DS meer verkoopt dan de PSP at the moment. _/-\o_
Zijn japanse lijsten uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

De Xbox meer dan de GBA?? Dat lijkt me heel sterk. De GBA heeft altijd verkocht als een tierelier, zelfs nu de DS uit is verkoopt 'ie nog prima. Trouwens wel ERG weinig Xbox'en verkocht in Japan, hehe :)

[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 08-04-2005 13:44 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hmm, er is iets meer bekend geworden over waar Warp Pipe Technologies mee bezig is. Ze gaan vlak na de E3 beurs een (online?) spel uitbrengen genaamd Ahhh-choo!. Dit is wat er in de laatste Warp Pipe nieuwsbrief over Ahhh-choo! staat:
Further, Warp Pipe has launched the official site of Ahhh-choo!, a game which will allow Warp Pipe to put demasked in a live testing environment. More information about Ahhh-choo! is contained in the N-sider interview as well as its official site, ahhh-choo.com

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Als je kijkt naar de verkopen van de ps2 lijkt het alsof elke japanner al 3 ps2's heeft. Weet iemand tbtw hoeveel japanners er zijn en hoeveel ps2's er in totaal in Japan verkocht zijn?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:43:
Als je kijkt naar de verkopen van de ps2 lijkt het alsof elke japanner al 3 ps2's heeft. Weet iemand tbtw hoeveel japanners er zijn en hoeveel ps2's er in totaal in Japan verkocht zijn?
Er wonen zo'n 125 miljoen mensen in Japan.
EDIT: En er lijken zo'n 20 miljoen PS2's verkocht te zijn in Japan tot het einde van 2004.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 08-04-2005 14:54 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

MetroidPrime schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:09:
Hmm, er is iets meer bekend geworden over waar Warp Pipe Technologies mee bezig is. Ze gaan vlak na de E3 beurs een (online?) spel uitbrengen genaamd Ahhh-choo!. Dit is wat er in de laatste Warp Pipe nieuwsbrief over Ahhh-choo! staat:
[...]
Ik stel voor dat ze de naam veranderen naar Snorkels DS! :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OMG.. Dat LOGO :D

Afbeeldingslocatie: http://www.ahhh-choo.com/logo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 03:18
JA! Je wilt niet weten hoe blij ik werd toen ik dit screenshot zag ;)
Nu nog een Rollercoaster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:09

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

misschien een beetje noob vraag, maar ik kon het zo gauw niet vinden, als ik nou bij lik-sang.com, een ds spel wil bestellen, moet ik toch de us versie nemen, die is toch hetzelfde als de europese? http://www.lik-sang.com/i...ory=274&products_id=5527&

met multiplayer enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Peentje schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:42:
misschien een beetje noob vraag, maar ik kon het zo gauw niet vinden, als ik nou bij lik-sang.com, een ds spel wil bestellen, moet ik toch de us versie nemen, die is toch hetzelfde als de europese? http://www.lik-sang.com/i...ory=274&products_id=5527&

met multiplayer enzo?
Niet persé, dat verschilt per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
ja ja mensen het is zover hier is eindelijk een trailer van Goldeneye: Rogue Agent trailer _/-\o_
en al zeg ik het zelf ik vind het beter dan verwacht

http://gamesmirrors.telenet.be/games/t_goldeneyera_ds.zip

[ Voor 13% gewijzigd door kloon op 08-04-2005 19:38 ]

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

kloon schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:37:
ja ja mensen het is zover hier is eindelijk een trailer van Goldeneye: Rogue Agent trailer _/-\o_
en al zeg ik het zelf ik vind het beter dan verwacht

http://gamesmirrors.telenet.be/games/t_goldeneyera_ds.zip
Mmm, niet echt een public download zal ik maar zeggen. Ik moet me er voor registreren, iemand een mirrortje?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Richard schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:50:
[...]

Mmm, niet echt een public download zal ik maar zeggen. Ik moet me er voor registreren, iemand een mirrortje?
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind wel dat ze zicn er makkelijk mee afdoen. Een vette MP game (nooit zelf gespeeld zelf, maar je leest en hoort wat :) ) en die overzetten naar de DS. Maar ja we zien wel hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter goed gejat dan slecht bedacht,

ik heb 007 ook nooit gespeeld net als mario 64 hele openbaringen voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:18:
Vind wel dat ze zicn er makkelijk mee afdoen. Een vette MP game (nooit zelf gespeeld zelf, maar je leest en hoort wat :) ) en die overzetten naar de DS. Maar ja we zien wel hoe het loopt.
Ik hoop dat je GoldenEye 64 en GoldenEye: Rogue Agent niet door elkaar haalt. GoldenEye 64 was een fantastisch single- en multiplayer spel op de N64 en GoldenEye: Rogue Agent is een matig ontvangen spel voor de huidige consoles dat zeker niet bekend staat om een goede multiplayer mode. GoldenEye Rogue Agent voor de DS is dus een portable versie van de laatste. Ik vermoed dat wat jij gehoord hebt over GoldenEye 64 gaat, dat is dus zeker niet hetzelfde spel als GoldenEye DS. GoldenEye DS wordt een poort van GoldenEye: Rogue Agent op de consoles of een spel wat daarop gebaseerd is, waarin je niet met James Bond speelt.

Nogmaals: verwar dit spel niet met de N64 klassieker! Het kan best een goed spel worden, maar het heeft niets te maken met GoldenEye 64!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:28

S2S

Nanostray....................w00t

2 pagina's met video's

http://media.ds.ign.com/media/697/697509/vids_1.html

en wat pix

http://media.ds.ign.com/media/697/697509/imgs_1.html

en wat ign gepraat:

http://ds.ign.com/articles/602/602770p1.html

en wat meer w00t en de beste grfx op de ds.......ik w00t me steeds meer over de capaciteiten van dat ding....meer dan de psp eigenlijk want daar verwachte ik wel dc/ps2 grfx op......maar dit slaat alles, zeker weten beter dan n64....mischien zelfs wel bijna Dreamcast GRFX...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ben ik dan echt de enige hiero die zich verheugd op 11 April, de (zogenaamde) releasedate van DSLinkup.

Inmiddels zijn er al aardig wat dingen over te vinden via google

Er wordt uiteraard zeer veel gesproken over een hoax, wat me niet onwaarschijnlijk lijkt.

Ik heb even met een stel collega's rond de poster aan de wand van het OSI-layer een brainstorm hierover gehouden. Het moet technisch gewoon mogelijk zijn.

Hier nog een leuk technisch stukje betreffende Wi-Fi vs. Ni-Fi

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon een hoax.

Die jadrule idioot wilde gewoon effe lekker veel hits op z'n site. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:27:
Gewoon een hoax.

Die jadrule idioot wilde gewoon effe lekker veel hits op z'n site. :/
Is dat een gedachte van jou of heb je een bron? Hij maakt er namelijk dan best wel veel werk van. Hij antwoord zelfs op vragen die per mail aan hem gestuurd worden.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mijn twijfels. Hij heeft alles: MSN, email accountje, (kan natuurlijk allemaal gefaked zijn) maar laten we het beste hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Nouja, als hij echt die unieke software heeft, kan hij toch op z'n minst sponsors vinden en een "echte" domeinnaam registreren (dus geen gratis TK), met een "echt" email adres (dus geen gratis G-mail) en een "echt" forum (deze is over zijn bandwidth limit heen :P). Dit kan ik ook binnen een uur opzetten, dus ik ga ook nog steeds van een hoax uit.

Die plaatjes zien er bovendien erg ge-paint (kwaliteit is te slecht voor Photoshop ;)) uit, kijk maar eens naar die zandloper :D De forms heeft ie volgens mij ff in visual basic in elkaar geflanst.

Maar ok, we weten nog nix zeker, dus we zullen het over 2 dagen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Het forum ligt er al 3 dagen uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Electroplankton presentatie
Ziet ernaar uit dat er multiplayer opties in zitten? (16x?!?)

Metroid Pinball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

dat jadrule gedoe zal wel fake zijn.. net als die dudes van nitro ofzo... dat was ook groots spektakel, maar niks van waar... we zullen 't zien over 2 dagen... geheid dat ze 't weer uitstellen en dan weer ons laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
S2S schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 08:48:
Nanostray....................w00t

2 pagina's met video's

http://media.ds.ign.com/media/697/697509/vids_1.html

en wat pix

http://media.ds.ign.com/media/697/697509/imgs_1.html

en wat ign gepraat:

http://ds.ign.com/articles/602/602770p1.html

en wat meer w00t en de beste grfx op de ds.......ik w00t me steeds meer over de capaciteiten van dat ding....meer dan de psp eigenlijk want daar verwachte ik wel dc/ps2 grfx op......maar dit slaat alles, zeker weten beter dan n64....mischien zelfs wel bijna Dreamcast GRFX...
Kwijl kwijl wh00t!

Is weer zoon typisch spel waarmee je je controller weg wil gooien uit frustratie. En aangezien je controller in dit geval de hele DS is, is dit misschien toch niet zoon goed idee om dit spel te kopen.

Wanneer is de releasedate, denk dat ik de jap versie ga halen als die veel eerder is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:14:

Wanneer is de releasedate, denk dat ik de jap versie ga halen als die veel eerder is :*)
Het wordt blijkbaar gemaakt door een duitse studio.... met een beetje geluk krijgen we hem misschien wel eerst in europa. :9

Ziet er inderdaad erg goed uit... beter dan wat ik op de DS voor mogelijk had gehouden. Standaard ingebouwd een kanon om opzij te kunnen schieten vind ik ook wel erg handig. En dan lekker snel via de touchscreen van wapen kunnen wisselen... ja, dit zou best weleens een goed spel kunnen worden. :)

De nieuwe electroplankton-filmpjes zien er ook weer waanzinnig uit. Als ik daar naar kijk, krijg ik meteen al zin om zelf te gaan experimenteren. Volgende week is het zover. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die gatenkaas Electroplankton DS ziet er ook apart uit :D

http://www.jeux-france.com/images4_4_9437.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.touch-ds.jp/mediagallery/st13.html

Je kan je eigen opgenomen dingen helemaal later vervormen enzo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
daarnet met een maat van mij metroid prime multiplayer geprobeerd... maar ik kon zijn server niet zien :S ?? en hij die van mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Wel allebei de EU versie?
Niet te ver bijelkaar vandaan?
Etc ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Woei! Vandaag mijn Ridge Racer DS binnen gekregen van Play-asia voor goedkope prijs. Ziet er goed uit en speelt lekker imho en ik heb de ridge racer serie op psx/ps2 aardig uitgespeeld. Wordt leuk de komende tijd.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wanneer had je ’m besteld ?
Ik heb de mijne nog niet binnen (had gehoopt dat ’ie vandaag bezorgd zou worden)
Vorige week zaterdag besteld geloof ik, en maandag kreeg ik het bericht dat ’ie was verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik had hem op donderdag 31 maart besteld en op 1 april een mail gehad dat ie op de bus was gegooid. Vandaag binnen, dus ruim een week onderweg geweest.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik heb niet zo'n verstand van touchschermen, maar als ik met de thumbstab speel nadat de ds een tijdje uit heeft gestand ontstaat er door het warmteverschil wat condens, is dat niet schadelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 22:45:
Ik heb niet zo'n verstand van touchschermen, maar als ik met de thumbstab speel nadat de ds een tijdje uit heeft gestand ontstaat er door het warmteverschil wat condens, is dat niet schadelijk?
ja straks ontploft ie dus pas maar op })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
patrickkk, geezer ga eens andere mensen irriteren... je bent zelf de koning van de domme vragen het hele topic door, dus ga nou niet de smartass uithangen...

SH4D3H >> ik vermoed van niet, het is zo weinig vocht denk ik dat dat geen schade oplevert... alleen als 't via de zijkanten naar binnen zou druipen ofzo denk ik dat het pas gevaarlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dutch Dude
  • Laatst online: 08-03-2024

The Dutch Dude

Haiku Rules!

Ik heb gister eindelijk ook mijn DS gehaald, hij was net weer binnen toen ik de winkel binnenliep. Het viel me op dat er geen demo's van twee games bijzaten (dat stond ook op de doos btw).

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

The Dutch Dude schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:03:
Ik heb gister eindelijk ook mijn DS gehaald, hij was net weer binnen toen ik de winkel binnenliep. Het viel me op dat er geen demo's van twee games bijzaten (dat stond ook op de doos btw).
Bedoel je dat er niet op de doos stond dat er demo's bijzaten? Als het goed is heeft alleen de V.I.P. editie van de DS twee demo's meegeleverd gekregen. De normale DS heeft maar tijdelijk één demo meegeleverd gekregen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scratch! Viewtiful Joe

http://www.jeuxpo.com/afficher_news-2169.html

Capcom kan er wat van... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Weet niet of dit al gepost was ('t is al wat ouder nieuws), maar vond dit op ds update:
According to Spong, Metroid Prime: Hunters has been confirmed to be an online title by a retail source. While I usually don't go entirely for this type of news, as a retail source could have easily made this up; Spong is very credible. The information is believed to originate from a Nintendo representative which points directly to NST (the developers of Metroid Prime: Hunters).

“The game will be fully online and we were as surprised as anyone. Nintendo told us that we should think along the lines of Halo 2, deathmatches, online leagues and so on'. It is going to be shown running online at E3 and will hit [in the US] in mid-summer.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Dat is leuk nieuws :)
Nu hopen dat het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als dat het dubbelscherm-gebruik is vind ik het maar matig verwerkt, boven zie je een ingezoomd beeld van de actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spong weer!!! :(

Onzin nieuws, maar iedereen denkt natuurlijk dat het heel waarschijnlijk online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:24:
[...]

maar als dat het dubbelscherm-gebruik is vind ik het maar matig verwerkt, boven zie je een ingezoomd beeld van de actie...
Als je dat stukje leest staat er dat er af en toe wat touchscreen dingen komen. Hoe en wat en hoe vet weet nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:24:
Spong weer!!! :(

Onzin nieuws, maar iedereen denkt natuurlijk dat het heel waarschijnlijk online is.
volgens mij is dit hetzelfde berichtje van spong als we eerder al in dit topic lazen, maar de uitroep "Spong weer!!!" is altijd wel terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je goedkoop ds games kan kopen? want bij FRS zijn alle games 40 a 45 euro. Wil nu toch maar wat eerder een ds gaan kopen omdat me game pc tijdelijk aan stukken ligt (mobo stuk, wc opnieuw inbouwen, casemod afmaken) en ik daarom maar geen tft ervoor ga kopen en ik toch wat wil kunnen gamen :) (en volgende maand krijg ik ook weer vakantie geld).

Welke games zijn ook cool om erbij te kopen?

Ik hoop trouwens wel dat die full metal alchemist game ook in NL uitkomt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:37:
Weet iemand waar je goedkoop ds games kan kopen? want bij FRS zijn alle games 40 a 45 euro. Wil nu toch maar wat eerder een ds gaan kopen omdat me game pc tijdelijk aan stukken ligt (mobo stuk, wc opnieuw inbouwen, casemod afmaken) en ik daarom maar geen tft ervoor ga kopen en ik toch wat wil kunnen gamen :) (en volgende maand krijg ik ook weer vakantie geld).

Welke games zijn ook cool om erbij te kopen?

Ik hoop trouwens wel dat die full metal alchemist game ook in NL uitkomt :9~
Je kan gaan bestellen op online shops zoals lik-sang.com of play-asian.com
daar zijn de spellen 40 euro of minder.
Mario 64 vond ik het beste spel voor het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT is geen plek om je spullen te verhandelen. Dit kun je bv wel via Vraag & Aanbod op de frontpage doen

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Als iemand voor 28 mei nog iets van $50 of hoger bij play-asia gaat bestellen; ik heb nog een bon voor $5 korting voor je :P

En volgens http://www.dsgaming.co.uk krijg je $5 korting bij liksang.com als je LS-1CDB99CAA24406C0 intypt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Heb nu Polarium en Yoshi Touch N Go binnen, Polarium is geinig voor als ik me even verveel, en Yoshi is erg tof in multiplayer, moet er alleen wat beter in worden dan wordt het echt leuker. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Hou het ontopic

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

ik vind de prijzen van de games te duur ze zouden tussen de 30 en 40 euro liggen, maar een beetje game (mario64 DS) zit al tegen de 45 euri/euro aan te hikken!!! tevens worden de gba games er ook niet echt goedkoper op, zouden de winkels die bewust zelf (tegen de adviesprijs van nintendo hoger houden?) 35 euro voor een toptitel zoals mario 64 vind ik meer als zat, de puzzelgames(polarium) rond de 30 en budget titels(robots:)) 25 ofzo.
de console zelf vind ik niet duur.

als dit de insteek van nintendo is, mag ik niks zeggen, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de winkels het zelf doen!
zou nintendo daar actie tegen kunnen/mogen ondernemen?
ik weet wel, ergens online bestellen scheelt al gauw een paar euro/euri, dat betekend toch dat zaken zoals bart-smit-intertoys-e-plaza-free record shop enz de prijzen hoog houden?
en tevens verrekken ze het om de gba spellen wat toegankelijker te maken.

correct me if i'm wrong

hier wat prijzen van http://www.bartsmit.nl
€44,95
RESERVEER | INFO
Nintendo DS zi...
€149,00
BESTEL | INFO
Pokemon Dash N...
€44,95
BESTEL | INFO
Project Rub ND...
€44,95
BESTEL | INFO
Rayman DS NDS
€39,95
BESTEL | INFO
Spel Polarium ...
€32,95
BESTEL | INFO
Tiger Woods ND...
€39,95
BESTEL | INFO
Urbz Sims In T...
€39,95
BESTEL | INFO
Wario Ware Tou...
€44,95

e-plaza idem dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nederlandse ketens als FRS, Intertoys, Bart Smit ( == E-Plaza) houden idd die prijzen zo hoog. De adviesprijzen van Nintendo zijn lager, maar de winkels gooien daar een tientje bovenop. Gelukkig zijn er goeie webshops :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

dat begreepik al ja,lay out was wel erg hetzelfde, en de zelfde advertenties dr in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Bart Smit == E-Plaza == Intertoys ;)
Allemaal onder de Blokker groep.

En ja, de prijzen zijn erg hoog hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.jadrule.tk/

En dit wisten we al ;) check zn site nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
wow.... verrassing ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Toch wel een van de slechtere (slechtste ?) 1 april grappen van dit jaar IMO :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:37
zieke grappen...dit is waar iedereen op wacht...en dan flikt zown j*st* dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

worst joke ever...... alsof 't na Nitro nog uberhaupt grappig was weet je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Hehe ik vind het best een goeie grap. Ik heb er natuurlijk ook over gelezen op het forum hier, maar heb nooit de moeite te nemen om dit soort info van een .tk site te gaan halen, laat staan deze te geloven. Vind het best knap van die kerel dat hij zoveel anderen dat wel heeft kunnen laten doen.

Mensen Nintendo heeft zelf aangenkondigt met bepaalde games online te gaan. Dat online gebeuren komt dus heus wel. Vanaf dan kunnen we verder praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Beste Arpils fools ooit....ehheehehehhehehehheheheheehhehehe

Btw Engelse post van mij ergens anders:

http://www.4colorrebellion.com/?p=612

This is from Nintendo...Special software required for the new online service...imo that's meant for the pc...so it will be a GAMESPY TUNNEL....or does software mean games...but they could have said.....compatible with online games?

If it's a tunnnel I laugh my balls off.....hoping it's a firmware update....cos the ds can be f|ashed.

Lijkt op een tunnel........nou echt portable hoor als dat zo is...kun je alleen online in de buurt van een pc waar het progje opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:50:
Nederlandse ketens als FRS, Intertoys, Bart Smit ( == E-Plaza) houden idd die prijzen zo hoog. De adviesprijzen van Nintendo zijn lager, maar de winkels gooien daar een tientje bovenop. Gelukkig zijn er goeie webshops :)
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Gcshop.nl, en je hebt zo'n neppe GBA/DS winkel, en je hebt zuiderpark-computers.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Waarom was www.gbasp.nl ookalweer niet goed? (dat heb ik ff gemist) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
eswa schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:01:
Waarom was www.gbasp.nl ookalweer niet goed? (dat heb ik ff gemist) O-)
Illegale produkten, vage website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:16:
[...]
Illegale produkten, vage website...
Illegaal? hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
_/-\o_

Dit staat dus op nummer 1 op mijn lijst met spellen waar ik niet op kan wachten. En zo te zien komen al mijn wensen in vervulling: Niet 100% in het kasteel zoals in de gba spellen en veel Symphony of the Night elementen (vooral door de sfeer naar mijn mening de beste). Vooral de muziek wordt veel beter dan de gba versies door de capaciteiten van de DS en de componiste van Symphony of the Night. En hiernaast nog een flinke dosis nieuwe elementen dankzei de DS :D

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.