Het Nintendo DS topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.332 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

eswa schreef op maandag 04 april 2005 @ 10:25:
Ik heb ook nog ff twee (domme) vraagje over Mario 64 DS.
1. Hoe krijg je die gracht leeg?
2. Waar zit Wario? Ik heb al wat guides gekeken, maar ik werd er niet wijzer van. Ik heb 31 sterren, een volle gracht, en in de castle hall kan ik alleen de deur (met het slot) rechtdoor de trap op niet in. De kelder wel.
Ik moet naar de "second floor" / 2e verdieping (waar zit die?) nadat ik 2x Bowser heb verslagen (waar zitten die 2? Ik heb hem naar mijn weten 1x verslagen in het valluik achter de linker ster-deur op de bovenverdieping van de castle hall). Kan iemand mij helpen? Ik wil graag met Wario konijnen gaan vangen... :P
1:
spoiler:
De gracht kun je in de kelder leegmaken. Er is een kamer met een die vol met water zit, maar waar je door een tunnel in het water in een kamer kan komen met een deur en twee pilaren die in het water staan. Als je op beide pilaren de ground pound doet, dan zakt het water weg.

2:
spoiler:
Voor Wario moet je naar boven, maar dat kan pas als je Bowser twee keer verslagen hebt. Je moet dan met Luigi in de kamer op de tweede verdieping met de grote spiegel een vuurbloem pakken en dan de spiegel inlopen. Dan moet je in de spiegel in het portret van Wario springen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:39
Dank voor je reactie, maar waar zit de 2e Bowser die je moet verslaan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

eswa schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:43:
Dank voor je reactie, maar waar zit de 2e Bowser die je moet verslaan...?
spoiler:
In de kelder is het de eerste deur links als je van de trap afkomt. Je hebt dacht ik 30 sterren nodig om daar binnen te komen. Je moet bij die deur eerst een normaal level verslaan voordat je naar het Bowser level mag

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Topicstarter
Ik word op een gegeven moment gek van al die zwarte blokken... :P

Er is trouwens wat nieuws over DS online, tunnelen eigelijk, ik denk dat het een hoax is:

http://forums.warppipe.com/viewtopic.php?t=16993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anders ik wel Ruzbeh !
Mensen met Mario zut:

Het Grote Mario 64 DS Topic

[ Voor 12% gewijzigd door Ken. op 04-04-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 22:40
Anoniem: 72901 schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:06:
Ik word op een gegeven moment gek van al die zwarte blokken... :P

Er is trouwens wat nieuws over DS online, tunnelen eigelijk, ik denk dat het een hoax is:

http://forums.warppipe.com/viewtopic.php?t=16993
als het fake zou zijn zou het goed gedaan zijn

laat ons hopen van niet 8)7

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 22:20
hoe zit het eingenlijks met die game Robots daar hoor ik hier niemand over, is het niets of is de gameplay niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zoeperman schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:31:
hoe zit het eingenlijks met die game Robots daar hoor ik hier niemand over, is het niets of is de gameplay niet goed?
't Is nog slechter dan de film.

http://www.gamerankings.c...eview.asp?reviewid=474276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

zoeperman schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:31:
Het is volgens IGN een bijna directe poort van het GBA spel en daar was IGN ook al niet zo heel positief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nieuwe naam Animal Crossing:
Animal Crossing To Go!

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 20:47

S2S

dit is nog leuker ;)

http://news.spong.com/detail/news.asp?prid=8518

...als het waar is.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ga daar maar niet vanuit spong post enkel onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Spong, de Telegraaf van de games wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 5577 schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:24:
[...]

Ga daar maar niet vanuit spong post enkel onzin.
Ach we zien wel...maar ik heb altijd wel gedacht dat ze Metroid online zouden laten gaan op de DS....het is niet zo ver gezocht imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Metroid Online?

Afbeeldingslocatie: http://stevescars.digitaloutsider.org/captain_obvious.jpg

ik bedoel is er 'n reden waarom Nintendo deze title NIET zou voorzien van online functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Hoe komt het eigenlijk dat die franse site altijd alles als eerste weet? :? Jeux-france heet het geloof ik? Altijd allerlei primeurtjes, eerste screenshots... etc. Hebben ze soms een heel kort lijntje naar Nintendo?

Wel een grappige titel trouwens. :)
Ik zeg elke dag een schietgebedje dat dit echt een nieuw spel wordt, en niet alleen maar een overzetting van het origineel met uitbreidingen. Nieuwe bewoners, nieuwe vissen, nieuwe insecten, nieuwe voorwerpen... dat moet er echt allemaal wel inzitten! Ik kan me niet voorstellen dat ik het anders nog een keer helemaal opnieuw wil beleven... online-mogelijkheden of niet.
ik bedoel is er 'n reden waarom Nintendo deze title NIET zou voorzien van online functionaliteit?
Nintendo en logica? 8)7
Het zou me niks verbazen als Metroid straks alleen maar wireless ondersteunt omdat ze het toch geen geschikt spel vinden voor online-gameplay. Je weet het maar nooit.
Ik bedoel maar: is er 'n goede reden waarom bijvoorbeeld pictochat geen online ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Anoniem: 115248 schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:18:
Ik bedoel maar: is er 'n goede reden waarom bijvoorbeeld pictochat geen online ondersteunt?
Ja, iedereen heeft al MSN Messenger ed :+
En 4 kamers van 16 personen zijn dan 24/7 vol :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:46:
[...]

Ja, iedereen heeft al MSN Messenger ed :+
En 4 kamers van 16 personen zijn dan 24/7 vol :X
Fair enough...
Maar wat heeft het nu voor nut? Als iemand dichtbij genoeg is om te pictochatten kun je net zo goed gewoon met elkaar gaan praten. :p
Natuurlijk is het wel grappig... voor 5 minuutjes ofzo. Maar ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die het echt intensief gebruiken. Hooguit de nieuwe DS-eigenaren.
En wat betreft die kamers die altijd vol zijn... ze hadden het dan natuurlijk wel moeten aanpassen aan online. Meer en grotere kamers enzo.
Maar goed, tegen de tijd dat we echt online gaan zal er vast wel weer een nieuw chat-programma zoals ping pals uitgebracht worden, waarmee je wel online kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Weet iemand waar ik Zookeeper in rotterdam kan kopen voor onder de 40 euro :) ?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik hoop echt dat ze ervoor zorgen dat je buiten de nieuwe items enz. ook je eigen textures voor meubilair enzo kan ontwerpen. Dan zou je die online weer kunnen verkopen aan anderen. Ook zou ik graag buiten de NES-emulator ook graag een SNES en een Game Boy emulator zien. Uiteraard zou het leuk zijn als je zeldzame items ook online zou kunnen ruilen/verkopen(nu kun je zeldzame items niet versturen via een password, in tegenstelling tot normale items).

Ik vraag me trouwens af hoe je online zou moeten gaan in Animal Crossing. Moet je dan ergens aanloggen zodat anderen je dorp kunnen bezoeken? Als je dan in een trein zou stappen zou je dan een lijst van alle dorpen die opengezet zijn zodat je er een uit kan kiezen om die te bezoeken? Hopelijk krijgen we daarover wat meer duidelijkheid op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

check dit: ds online?

http://www.jadrule.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 22:20
iemand ervaring met de
Piranha, Screen Protector Pack DS
en de
Piranha, Stylus Pen Pack DS

of plaatjes hiervan ofzo, kan nergens user ervaring ervan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

11 april zullen we het zien (of, waarschijnlijk, niet). De site heeft naar eigen zeggen wat plaatjes naar dsgaming.co.uk gestuurd, daar heb ik er maar 1 kunnen vinden en dat was een simpele .net-GUI die ik nog in elkaar zou kunnen brouwen met mijn half jaar informatica (van de middelbare school ;( ) De site zelf was eerst een Jpegje met wat info over hoe en wat, maar wel zo dat je nadat je het gelezen hebt nog niet meer nuttigs weet dan je al wist zeg maar. Echt over álle technische details blijven ze geheimzinnig, de "site" was gehost door "een vriend" van die jadrule, die toevallig in webdesign zit. Ik gok op een goedkope stunt om die vriend wat meer klanten te bezorgen, want zijn site wordt nu iig veel meer bezocht dan voor er iets over een DS op stond :)

Kortom:
* Anoniem: 109280 ziet het niet rooskleurig qua tunneling door jadrule.

Welterusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MetroidPrime schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:12:
Ik vraag me trouwens af hoe je online zou moeten gaan in Animal Crossing. Moet je dan ergens aanloggen zodat anderen je dorp kunnen bezoeken? Als je dan in een trein zou stappen zou je dan een lijst van alle dorpen die opengezet zijn zodat je er een uit kan kiezen om die te bezoeken? Hopelijk krijgen we daarover wat meer duidelijkheid op de E3.
Of misschien á la MMORPG ?
Eén grote wereld met allerlei dorpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

x KeN x schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:21:
[...]

Of misschien á la MMORPG ?
Eén grote wereld met allerlei dorpen.
Zoiets bedoelde ik ook eigenlijk. Het treinstation zou de verbinding met andere dorpen regelen, want ik neem aan dat ze er nog steeds een single-player mode in laten zitten. Dus dan houd je nog steeds je eigen dorp binnen het spel. Zonder single-player mode kan je het alleen spelen als je in de buurt van een WiFi accesspoint zit en dan had Nintendo het spel net zo goed voor de Revolution kunnen maken, erg portable is het dan niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 05-04-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 109280 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:19:
[...]

11 april zullen we het zien (of, waarschijnlijk, niet). De site heeft naar eigen zeggen wat plaatjes naar dsgaming.co.uk gestuurd, daar heb ik er maar 1 kunnen vinden en dat was een simpele .net-GUI die ik nog in elkaar zou kunnen brouwen met mijn half jaar informatica (van de middelbare school ;( ) De site zelf was eerst een Jpegje met wat info over hoe en wat, maar wel zo dat je nadat je het gelezen hebt nog niet meer nuttigs weet dan je al wist zeg maar. Echt over álle technische details blijven ze geheimzinnig, de "site" was gehost door "een vriend" van die jadrule, die toevallig in webdesign zit. Ik gok op een goedkope stunt om die vriend wat meer klanten te bezorgen, want zijn site wordt nu iig veel meer bezocht dan voor er iets over een DS op stond :)

Kortom:
* Anoniem: 109280 ziet het niet rooskleurig qua tunneling door jadrule.

Welterusten!
Yeah ik heb ook zo mijn twijfels....maar als je zelf een beetje code...dan is alles natuurlijk niet op en top pro. Dus het kan 2 kanten op, bullshite.....of we gaan de 11de online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MetroidPrime schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 00:53:
[...]

Zoiets bedoelde ik ook eigenlijk. Het treinstation zou de verbinding met andere dorpen regelen, want ik neem aan dat ze er nog steeds een single-player mode in laten zitten. Dus dan houd je nog steeds je eigen dorp binnen het spel. Zonder single-player mode kan je het alleen spelen als je in de buurt van een WiFi accesspoint zit en dan had Nintendo het spel net zo goed voor de Revolution kunnen maken, erg portable is het dan niet meer.
Ahaa.. Ik dacht dat je met 'trein' een letterlijke (NS) trein bedoelde haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99464

Maegrim schreef op zondag 03 april 2005 @ 18:35:
meteos is de japanse die nog niet uit is, polarium is gewoon engels en al uit sinds 11 maart :)
Meteos en Polarium zijn 2 verschillende spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Anoniem: 99464 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:46:
[...]

je meent het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 99464 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:46:
Dat zegt 'ie juist :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-07 15:54
woohoo, ik wordt verdedigd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:37
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou iemand die link nog eens willen plaatsen naar de vergelijking tussen de N64 en de DS met mario64. Er stonden ook plaatjes van de DC tussen als ik het goed heb.

Ik weet dat hij al meerdere keren langs is gekomen, maar ik kan hem echt niet meer terug vinden en dat net nu ik een vriend aan het overhalen ben ook een DS te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kun je ’m niet beter gewoon op jouw DS laten spelen.. ?
Durf te wedden dat ’ie gelijk naar de winkel wil rennen om er één te halen ;)

Ik heb nog niemand gehad die ik op m’n DS heb laten spelen die er niet ook graag een wilde hebben na die ervaring haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9095

Oh man ,Dit spel is goud waard

Ik ben sinds vanochtend in het bezit van Touch ! Kirby uit Japan _/-\o_

Echt waanzinnig hoe ze dit hebben kunnen verzinnen.

Ook handig ze hebben er een speciale PEN erbij gedaan ,iets anders dan de standaard versie
NAMELIJK ROZE :r B)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 9095 op 05-04-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116429

Anoniem: 9095 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:46:
Oh man ,Dit spel is goud waard

Ik ben sinds vanochtend in het bezit van Touch ! Kirby uit Japan _/-\o_

Echt waanzinnig hoe ze dit hebben kunnen verzinnen.

Ook handig ze hebben er een speciale PEN erbij gedaan ,iets anders dan de standaard versie
NAMELIJK ROZE :r B)
Is het import vriendelijk? Ik bedoel, is het allemaal een beetje te snappen? En waar heb je gekocht en hoe duur? Enige nadeel van importeren uit Japan is dat het spel een totaal andere taal heeft en de prijzen zijn ook nog iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad is het veel tekst of valt het mee? En zijn de menu's duidelijk?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9095

ben ik weer ,sorry was effe aan het gamen ;)

Er is wel japanse text aanwezig in het spel ,maar daar ondervind je geen nadeel van
Alles wordt heel duidelijk uitgelegt door middel van kleine animatie's ,dus weer geen text nodig.
Het speelt gewoon gladjes,ik kan het niet uitleggen,hoe het speelt ,het is zeer verfrissend
weer eens wat anders dan die eeuwige controller in je handen :P

Ik heb de spellen gewoon door een maat van mij laten versturen[uitwisseling] ,gewoon als gift geen last gehad van naheffingen.

ps mag het nie zeggen,maar ik heb er meer,meer info via meel graag ,check mijn sig O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 9095 op 05-04-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Toch een echte RTS op de DS?
Shogun Warrior: The Lost Army!
http://ds.ign.com/articles/601/601648p1.html
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/601/601648/shogun-warrior-the-lost-army-20050405103527664.jpg
Met 16 player multiplayer mogelijkheid...wow.
Deze ga ik halen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

eswa schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:23:
Toch een echte RTS op de DS?
Shogun Warrior: The Lost Army!
http://ds.ign.com/articles/601/601648p1.html
[afbeelding]
Met 16 player multiplayer mogelijkheid...wow.
Deze ga ik halen denk ik!
Damn en het ziet er nog goed uit ook!!!

DS krijgt wel veel rts-en.....goede zaak GO DS!!!

[ Voor 21% gewijzigd door S2S op 05-04-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Grote Smurf schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:11:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou iemand die link nog eens willen plaatsen naar de vergelijking tussen de N64 en de DS met mario64. Er stonden ook plaatjes van de DC tussen als ik het goed heb.

Ik weet dat hij al meerdere keren langs is gekomen, maar ik kan hem echt niet meer terug vinden en dat net nu ik een vriend aan het overhalen ben ook een DS te kopen :D
http://www3.emu-zone.org/NewsUpload/2005/01/20050121/03.jpg
http://www3.emu-zone.org/NewsUpload/2005/01/20050121/02.jpg
http://www3.emu-zone.org/NewsUpload/2005/01/20050121/07.jpg
http://www3.emu-zone.org/NewsUpload/2005/01/20050121/05.jpg

De server is alleen extreem traag...

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=../games.inc/uploads/1112702232.6441.jpg&w=399
Extra's Electroplankton Japan

[ Voor 11% gewijzigd door Icelus op 05-04-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saftaplan
  • Laatst online: 06-05 10:45
Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/601/601648/shogun-warrior-the-lost-army-20050405103527118.jpg
* saftaplan huivert bij het zien van knop 'End Turn'... :r
Ik weet dat in het artikel ook staat dat het een RTS is maar... Zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137249

saftaplan schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:02:
[afbeelding]
Hmz, ik denk dat het een spel a la Rome: Total War word.... Dit vind ik zeker niet slecht, want ik heb vele uren doorgebracht met dit prachtige spel! Het zou coowl zijn om dit ook op de ds te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:53

Zeror

Ik Henk 'm!

ja idd

Ik zag dat er een castlevania in ontwikkeling is voor de DS.
Das erg cool
Ben stiekem al vanaf de NES fan van castlevania. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik hoop gewoon dat er een Starcraft voor de DS komt... dan kan ik rustig en vredig dood gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Rakkerzero schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:21:
ja idd

Das erg cool
Helemaal mee eens. Hopelijk wordt er weer eens eentje gemaakt die kwa sfeer in de buurt komt van Symphony of the Night... al zijn de gba spellen tot nu toe ook _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127303

Damn en het ziet er nog goed uit ook!!!
DS krijgt wel veel rts-en.....goede zaak GO DS!!!
Hoezo ?
Ik dacht dat dit de eerste was ? Behalve Advance Wars zeker. Of is dit geen echte RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Anoniem: 127303 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 08:52:
[...]

Hoezo ?
Ik dacht dat dit de eerste was ? Behalve Advance Wars zeker. Of is dit geen echte RTS.
Nee, RTS is een 'Real-Time Strategy' game, wat betekend dat je het echt real-time speelt. Advance Wars daarentegen is een TBS, wat 'Turn-Based Strategy' game is, waarbij je omstebeurt speelt.

Van beide genres moet ik er wel een hebben op de ds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat ziet er goed uit... chique een extra groot doosje er omheen. :) En opvallend dat het niet die witte balk met het DS-logo aan de linkerkant heeft. Blijkbaar is dat dus toch niet zo heilig als ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

reken maar dat 't voor 3rd party's wel verplicht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-06 16:28
Rakkerzero schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:21:
ja idd

Das erg cool
Dees al gezien?

http://media.nintendo.com...513-8a1d-a64a36940ab9.mov

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mensen!
Ik denk dat er binnenkort weer een Ds eigenaar meer is in nederland.
Ik moet echt dat spel hebben (+ die Ds natuurlijk)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:20:
reken maar dat 't voor 3rd party's wel verplicht is ;)
Ja, dat zal ook eigenlijk wel. Het is in ieder geval al iets smaakvoller dan de GBA-balk op die spelletjes.

Is die kirby-stylus (op de kleur na) eigenlijk hetzelfde als een gewone stylus? Of zit er nog een miniatuur-kirby bovenop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziet er heel vet uit, alleen hij slaat zo langzaam? dat ijs breken met de stylus is wel weer grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat trage slaat komt door het zware wapen.
Later in het filmpje heeft ’ie een kleiner zwaard/dolk waarmee wel een snelle slag mogelijk lijkt.
Anoniem: 115248 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:54:
[...]
Is die kirby-stylus (op de kleur na) eigenlijk hetzelfde als een gewone stylus? Of zit er nog een
miniatuur-kirby bovenop ofzo?
Zo te zien is ’ie langer ! (Kan niet wachten !! Begin een hekel te krijgen aan de lengte van de standaard stylus en vooral aan dat uitsteekseltje)

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/234419225.jpg

EDIT: Shit.....
Ik houd net voor de gein even mijn eigen stylus voor dat plaatje.....
Even lang |:( (dus qua verhoudingen, ik besef ook best dat het niet ware grootte is ;))

[ Voor 32% gewijzigd door Ken. op 06-04-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Jammer dat er nog steeds maar zo weinig over DSUplink te vertellen is. Inmiddels zijn er wel al 3 images online te vinden, en is er een .com domain opgezet: http://www.dsuplink.com/ welke meer down dan up is ;(

Mijn netwerkkennis zegt dat het mogelijk is wat deze meneer uit probeerd te voeren, mijn gevoel zeg dat het misschien toch wel onwaarschijnlijk is, maar ik wacht toch maar geduldig tot 11 April.

Kun je overigens je DS nu wel of niet met Netstumbler zien als die in pictochat staat? Iemand heeft in dit topic verteld dat hij een Wireless apparaat kon zien met rare tekens als omschrijving. Mijn Netstumbler ziet dus helemaal niets.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
x KeN x schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:05:
Dat trage slaat komt door het zware wapen.
Later in het filmpje heeft ’ie een kleiner zwaard/dolk waarmee wel een snelle slag mogelijk lijkt.
[...]

Zo te zien is ’ie langer ! (Kan niet wachten !! Begin een hekel te krijgen aan de lengte van de standaard stylus en vooral aan dat uitsteekseltje)
Misschien is dit iets:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b8-70-ki1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

http://www.gamer.nl/nieuws/25845

meer nieuws over de nieuwe rpg op de ds: Shogun

ziet er veelbelovend uit !

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Bruut man :o. Hoewel ik liever wacht op games als Killer Instinct, Mortal Kombat 3 en Unirally, dat zijn voor mij de bruutste games voor de SNES. Ik speel die spellen nog wel eens op de pc via een emulator, maar er gaat niks boven het echte SNES-gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die was idd al langs gekomen hier.
Dat ding lijkt me erg gammel. En gezien ik best wat druk op de stylus uitoefen lijkt me dat geen goede aankoop. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:17

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Richard schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:14:
Kun je overigens je DS nu wel of niet met Netstumbler zien als die in pictochat staat? Iemand heeft in dit topic verteld dat hij een Wireless apparaat kon zien met rare tekens als omschrijving. Mijn Netstumbler ziet dus helemaal niets.
Soms wel, soms niet. Mijn PCI wifi kaart in mijn desktop ziet hem nooit, de PCMCIA wifi kaart in mijn laptop heeft hem om een of andere reden 1x gezien, daarna nooit meer :D Dit was echter niet toen ik pictochat startte, maar toen ik een Mario 64 DS multiplay spel startte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wordt een absolute baggerspel. Weet ik nu al zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

...omdat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Zal dit hetzelfde spel worden als Splinter Cell: Chaos Theory op de N-Gage? Het spel krijgt vrij goede reviews op de N-Gage, dus een geslaagde poort daarvan op de DS zou IMHO geen slechte zaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de DS kan toch beter grafix dan ngage produceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:33:
de DS kan toch beter grafix dan ngage produceren?
daar hoef ik geen moment over te twijfelen:
JA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127303

Als ik Splinter Cell wil spelen neem ik m'n xbox wel zeg.
Daar dient mijn DS niet voor.

Zo'n spel is toch niks op een handheld (ook niet de psp).
De graphics (toch wel belangrijk in dit genre) zijn zwak, geen surround, stealth spel buiten in de zon spelen ? ,...
Mijn mening...

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[afbeelding]
Ik denk dat het een RTS/Turn-Based combo is. Net als Rise of Nations misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Anoniem: 72901 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:30:
[...]

Ik denk dat het een RTS/Turn-Based combo is. Net als Rise of Nations misschien? :)
Klinkt logisch, of als Rome: Total War. Dat zou me wel gaaf lijken.. een RTW achtig spel zonder de systeemeisen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goldeneye DS ziet er leuk uit, de hele opzet qua GUI lijkt wel heel erg op die van metroid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-07 10:17
hai

zelf vind k de DS gewoon een spuuglelijk ding, niks geen design, gewoon een veredelde Make-UP doos, maar wel een goeie zet van Nintendo om met een touch screen te gaan werken :o

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

ik heb hier een hp pda uit 1996 met een touchscreen liggen...tja, het is maar wat je nieuw of innovatief noemt :D.

Verder is de ds idd lelijk...maarja, over smaak valt niet te twisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
Martin11468 >> we hebben niks aan dat soort commentaar en je bevordert zo een leuk topic niet echt.. we praten hier met DS fans over de DS, dus met zo'n domme opmerking creeer je alleen maar irritatie.. hou dat soort dingen voor jezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

:D plz , laat dit niet fake zijn :D

hehe

[edit]
http://www.ds-gamer.nl/article/523p1.html
Yerrrr

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 06-04-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robin Vreuls schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:55:
Hoewel ik liever wacht op games als Killer Instinct, Mortal Kombat 3 en Unirally,
Hm, Unirally op de DS... nu ik er even over nadenk zie ik dat eigenlijk ook wel heel erg zitten. :)
Het was vroeger ook 1 van mijn favorieten voor de snes, een heel origineel spel.... en als je er eenmaal goed in was geworden gaf het een kick die maar weinig andere race-spellen kunnen evenaren.
Het is ook 1 van de weinige spellen die imo echt zou profiteren van een goed overzichtelijk kaartscherm. Op de SNES werd het eigenlijk pas echt leuk als je een baan helemaal uit je hoofd had geleerd. Als je op het bovenste schermpje gewoon een overzicht van de hele baan neerzet zou dat denk ik een stuk makkelijker spelen. Ik heb het een tijdje geleden ook weer voor de SNES gekocht, maar ik kan er toch niet meer echt inkomen. Je moet er gewoon teveel tijd in investeren voordat je weer een beetje goed wordt. Op de DS zou het veel toegankelijker kunnen zijn.
Stunts uitvoeren met de stylus (handmatig die fiets salto's laten draaien! :D) zou ook heel erg intuitief kunnen aanvoelen. Ja... goed idee, kom maar op Nintendo. :)
zelf vind k de DS gewoon een spuuglelijk ding, niks geen design, gewoon een veredelde Make-UP doos,
Ik moet toegeven dat ik het hier eigenlijk wel mee eens ben. Het design is functioneel (schermpjes zijn allebei goed beschermd als hij dichtgeklapt is), maar echt mooi vind ik hem niet. Vooral dichtgeklapt ziet hij er eigenlijk echt heel vreemd uit.
Maar goed, dat doet er verder niet echt toe. Het touchscreen werkt erg leuk, en er zijn al een paar briljante spellen voor verschenen. :) Ik ben nog altijd erg blij met m'n DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 124837 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:59:
ik heb hier een hp pda uit 1996 met een touchscreen liggen...tja, het is maar wat je nieuw of innovatief noemt :D.

Verder is de ds idd lelijk...maarja, over smaak valt niet te twisten.
Het touchscreen wordt anders wel op een andere manier gebruikt dan in de meeste PDA-spellen. Ik ben eigenlijk nog weinig PDA-spellen tegengekomen die het touchscreen niet als een soort muis gebruiken(bijv. Lemmings, Sim City). Wario Ware Touched en Polarium zijn in dat opzicht wel erg innovatief. Noem eens één PDA-spel die het touchscreen op die manier gebruikt? Een bepaalde technologie kan innovatief zijn, maar het gebruik van die technologie kan ook innovatief zijn en dat is het geval met de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik vind het design juist wel mooi :D Zit soms echt ff gewoon naar het apparaatje te kijken :)
Smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:06

Peentje

MAC / Windows i don't care

[afbeelding]
als ik me niet vergis (is al ff geleden) was het op de pc zo, dat je op de grote landkaart een move kon doen, dus bijvoorbeeld: met leger A land B aanvallen, en vervolgens real time (RTS) dat gevecht kon voeren.

dus de gevechten zijn niet turn based, je hoeft dus niet bang te zijn dat je in het veld, 1 legertje kan verzetten, en dan op de vijand moet wachten ofzo.

ik denk zelf dat als je met zo'n landkaart werkt, dat je niet onder een turn-base systeem uit kan, het is beter zelfs want dan kan je rustig nadenken over je volgende move.

zolang de gevechten real-time zijn geeft het niks naar mijn mening.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
:? Zo goed zijn de graphics nou ook weer niet. :+ Maar wel beter dan Goldeneye 64.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/2/197462/goldneye_screen008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/2/197462/goldneye_screen013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/2/197462/goldneye_screen019.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09-2024
Anoniem: 72901 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:22:
[...]

:? Zo goed zijn de graphics nou ook weer niet. :+ Maar wel beter dan Goldeneye 64.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

_/-\o_
Ik vind het persoonlijk lelijker (zal wel weer aan de pixel liggen maar ja).
Wat ik vreet zou vinden om Goldeneye en Perfect dark in een te stoppen en dan voor de DS dat is:

_/-\o_ >:) :9~ O+ _/-\o_ >:) :9~ O+ _/-\o_ >:) :9~ O+ _/-\o_ >:) :9~ O+ _/-\o_ >:) :9~ O+ _/-\o_ >:) :9~ O+

Maar het zal vast niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Imo is het beter...characters hebben meer poly's omgevingen hebben scherpe textures en tja ds heeft geen hardware texture filtering...(mischien dat een factor5 onder de DS-devs een software filter kan maken)daar moet je maar om heen kijken...mischien doet EA het nu wel met de gameplay een keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:54:
tja ds heeft geen hardware texture filtering...
Dit is, helaas, waar de meeste mensen naar kijken. "oh jezus wat is dat lelijk, ik zie overal pixels". ja maar het beeld is wel scherp en gaat goed ver, kijk die toren daar in de verte maar...

"wow je hebt gelijk, je kunt idd ver en scherp zien, het valt toch wel mee als je niet op die pixels let"

zo gaat het bij mij wel vaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of de mensen die zeggen. De DS is hardstikke nep ik heb zelf de psp en die is veel mooier en beter maar als je die mensen een ds geeft vermaken ze zich zowat meer dan op de psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

psp is twee keer zo duur, lekkere vergelijking

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

zoeperman schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:59:
iemand ervaring met de
Piranha, Screen Protector Pack DS
en de
Piranha, Stylus Pen Pack DS

of plaatjes hiervan ofzo, kan nergens user ervaring ervan vinden
ben ik ook wel benieuwd naar :)

wil ook ds maar ben een beetje bang dat ik door het schermpje heen prik :P

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Zitten we nou ver in deel 7 nog te discussieren over de DS of PSP...? :/
Ik heb een DS, en ben er blij mee. Who caress about design...ik speel liever op een oerlelijk ding met vette gameplay en goede spellen, dan op een slick vormgegeven gadget met kut gameplay en geen innovatieve spellen (a.k.a. vervolgen, meervanhetzelfde games). In de vorige zin worden zowel de DS als de PSP NIET (!!!!!) genoemd overigens. De DS is niet moeders mooiste, maar zeker niet lelijk, en de gameplay van de PSP is lang niet zo slecht. Maar ik vrees wel voor de meer-van-het-zelfde games (en vervolgen daarop) voor de PSP. Vandaar de DS.

Verder heb ik nog niet echt hoogte kunnen krijgen van dat Shogun Warrior. Is het nou een bouw-een-kampje-kweek-ventjes-en-val-aan RTS zoals Age Of Empires of Starcraft op de PC? Of wordt het weer zo'n (imo duffe) turnbased RTS game?
In het laatste geval hoop ik zwaar op een Star- / Warcraft DS, en dan wel een DIRECTE poort van de PC, met hoogstens nieuwe units of iets dergelijks. C&C/RA is ook goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
eswa schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:59:
Zitten we nou ver in deel 7 nog te discussieren over de DS of PSP...? :/
Ik heb een DS, en ben er blij mee. Who caress about design...ik speel liever op een oerlelijk ding met vette gameplay en goede spellen, dan op een slick vormgegeven gadget met kut gameplay en geen innovatieve spellen (a.k.a. vervolgen, meervanhetzelfde games). In de vorige zin worden zowel de DS als de PSP NIET (!!!!!) genoemd overigens. De DS is niet moeders mooiste, maar zeker niet lelijk, en de gameplay van de PSP is lang niet zo slecht. Maar ik vrees wel voor de meer-van-het-zelfde games (en vervolgen daarop) voor de PSP. Vandaar de DS.

Verder heb ik nog niet echt hoogte kunnen krijgen van dat Shogun Warrior. Is het nou een bouw-een-kampje-kweek-ventjes-en-val-aan RTS zoals Age Of Empires of Starcraft op de PC? Of wordt het weer zo'n (imo duffe) turnbased RTS game?
In het laatste geval hoop ik zwaar op een Star- / Warcraft DS, en dan wel een DIRECTE poort van de PC, met hoogstens nieuwe units of iets dergelijks. C&C/RA is ook goed...
De spellen bepalen de gameplay, en niet de console/handheld :)

En wat het meer-van-hetzelfde betreft: wellicht heb je hier gelijk in, maar tot nu toe heb ik nog weinig tot geen spellen gevonden voor de DS die daadwerkelijk intuitief gebruik maken van het 2e scherm. Okee, Project Rub ziet er goed uit, ook goed over nagedacht, en er komen nog wel wat spellen die wel goed gebruik maken van het 2e scherm of de touch-functie. Maar imo voegt een "kaart" of "inventory" functie weinig toe aan het apparaat, en dat zie ik tot nu toe nog teveel. En ook Nintendo zal met enige regelmaat games gaan porten, net zoals dat op de PSP gaat gebeuren.

Daarom heb ik nu voor de PSP gekozen; het apparaat biedt standaard al meer mogelijkheden, die ik als gebruiker ook echt waardeer: een volwaardige MP3 speler, film-functie, en een meer dan goede games. Ook de wifi die aan boord is (net als bij de DS) is dik in orde, en veel games ondersteunen standaard al wifi, wat tegenwoordig toch wel belangrijk is.

Ik heb echt wel heel lang getwijfeld of ik een DS zou nemen of een PSP, maar uiteindelijk gaven de looks van de PSP (ja, dit is een mening!! :)) en de mogelijkheden, + de kracht en toekomstvisie van het apparaat de doorslag. Mochten er qua spellen nog leuke ontwikkelingen komen voor de DS dan ga ik 'm uiteraard nog in overweging nemen en het geld alvast opzij leggen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:52

aapelite

Do the kirby!

Ik ken iemand die van de week naar Hong Kong gaat. Nu ben ik al een tijdje van plan om eenDS te kopen en ik vroeg me af of er voordelen zijn aan de DS`en in Hong Kong. Zijn ze bijvoorbeeld goedkoper dan hier? Ik denk zelf niet veel goedkoper, maar bijvoorbeeld ook qua games, is er daar een beter aanbod en werken de europese games straks ook gewoon op een DS uit Hong Kong?

Ik denk dat dat laatste geen probleem is, maar is er iemand die meer info heeft over prijzen en DS versies die er in Hong Kong zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 03-07 08:39

Nohead

PSN ID: Nohead

aapelite schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:36:
Ik ken iemand die van de week naar Hong Kong gaat. Nu ben ik al een tijdje van plan om eenDS te kopen en ik vroeg me af of er voordelen zijn aan de DS`en in Hong Kong. Zijn ze bijvoorbeeld goedkoper dan hier? Ik denk zelf niet veel goedkoper, maar bijvoorbeeld ook qua games, is er daar een beter aanbod en werken de europese games straks ook gewoon op een DS uit Hong Kong?

Ik denk dat dat laatste geen probleem is, maar is er iemand die meer info heeft over prijzen en DS versies die er in Hong Kong zijn?
mijn DS komt uit HK, mijn ouders hebben die voor mij meegenomen.
ja er zit zeker een prijs veschil aan. De mijne koste 130€ incl mario DS.
dus dat noem ik geen slechte koopje. gewoon in de winkel vragen om het aan te zetten
meteen checken voor dode pixels enzo. is meestal geen probleem. Ook is aan te raden om
door HUN screen protectors op te laten zetten. Dan weet je tenminste dat het goed gebeurd.
En als het niet goed gebeurd dan moeten ze het opnieuw doen :P
Ja garantie... dat is het enige probleem maar ik ga er vanuit dat hij niet kapot gaat. Robuuste en
stevige design toch :P Spellen zijn daar ook veel goedkoper. Dus ik zou ook inslaan net als mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:52

aapelite

Do the kirby!

Nohead schreef op donderdag 07 april 2005 @ 01:44:
[...]

mijn DS komt uit HK, mijn ouders hebben die voor mij meegenomen.
ja er zit zeker een prijs veschil aan. De mijne koste 130€ incl mario DS.
dus dat noem ik geen slechte koopje. gewoon in de winkel vragen om het aan te zetten
meteen checken voor dode pixels enzo. is meestal geen probleem. Ook is aan te raden om
door HUN screen protectors op te laten zetten. Dan weet je tenminste dat het goed gebeurd.
En als het niet goed gebeurd dan moeten ze het opnieuw doen :P
Ja garantie... dat is het enige probleem maar ik ga er vanuit dat hij niet kapot gaat. Robuuste en
stevige design toch :P Spellen zijn daar ook veel goedkoper. Dus ik zou ook inslaan net als mij.
Is bijvoorbeeld kirby daar al verkrijgbaar en zijn de spellen gewoon normaal speelbaar qua taal? Goede tip trouwens van die dode pixels aangezien mijn mama afreist naar HK zou ik maar goede instructies meegeven :) Heeft iemand toevallig een lijst met beschikbare games in HK of zijn dat gewoon dezelfden als in Japan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ziet er naar uit dat de DS weer meer verkoopt dan de PSP deze week in Japan.

Rumored:

PSP ongeveer 36.000 en DS 46.000

Ook de DS software doet het goed..kirby op 3

Software
1. PS2 Tekken 5 - Namco - 174,000 (NEW)
2. PS2 Winning Eleven 8 Liveware Evolution - Konami - 67,000 (305,000)
3. NDS Touch! Kirby - Nintendo - 33,000 (108,000)
4. PS2 Wild Arms 4th Detonator - SCE - 27,000 (158,000)
5. PS2 Shining Force Neo - Sega - 18,000 (81,000)
6. PS2 Memories Off After Rain vol.3 Graduation special edition - Kid - 18,000 (NEW)
7. PS2 Dynasty Warriors 5 - Koei - 17,000 (842,000)
8. GBA Megaman EXE 5 Team of Colonel - Capcom - 12,000 (142,000)
9. NDS Egg Monster Hero - Square Enix - 12,000 (43,000)
10. PSP Bleach: Heat the Soul - SCE - 10,000 (47,000)

2 NDS in top 10
1 PSP game in top 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 03-07 08:39

Nohead

PSN ID: Nohead

aapelite schreef op donderdag 07 april 2005 @ 01:55:
[...]

Is bijvoorbeeld kirby daar al verkrijgbaar en zijn de spellen gewoon normaal speelbaar qua taal? Goede tip trouwens van die dode pixels aangezien mijn mama afreist naar HK zou ik maar goede instructies meegeven :) Heeft iemand toevallig een lijst met beschikbare games in HK of zijn dat gewoon dezelfden als in Japan?
alle spellen zijn daar beschikbaar zowel de JAP als USA versie. Dus Kirby JAP kan je daar al kopen ja. JAP spellen zijn dacht ik 5€ goedkoper dan de USA. JAP = +/-25/30€, USA +/-30/35€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik hoop dat Nintendo binnenkort met goede beat-em-up games komt voor de DS, zoals Dead or Alive dat zou zoooooo vet zijn en een goede voetbal management game :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ik zou het ook vet vinden als er gewoon een exacte remake komt van Goldeneye 64 ,

Draadloos mp doen : >

En al die sp missies, daar heb ik mij vroeger heel lekker mee vermaakt,
Nu doe ik het ook nog vaak Multiplayer met een vriend ( via emulator )
Gewoon HET spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

een goeie Donkey kong game zou de NDS ook goed doen.

Btw, hoe zit het met de Zelda games op de NDS?
zag dat four swords naar de DS komt.
komer er nog meer spelen dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik weet het, wat ik ga vragen of opmerken heeft weinig verband met de lopende discussie. Met mijn excuses om hier zomaar tussen te komen.

Er is ook niet echt een PSP versus DS topic (niet dat zo een topic zin zou hebben) Dus vraag ik het hier effe.

Situatie is deze. Ik speel wel graag af en toe eens een spelletje, en dan kunnen die typische nintendo games (alla mario van vroeger en die zeer plezante platformspelletjes) mij zeker bekoren.

Dus voor zover het on-the-go, out of the box, insert game en speel een fun game gedeelte. Verder is het ook zo dat ik 21 ben, en games nu niet alles is wat mij interesseert. en ik ook niet zoveel tijd meer heb en ook niet zo die-hard handheld zou gamen (zoals de meeste hier ;)), af en toe eens, als gezonde ontspanning tussendoor. Dus daarom is mijn vraag in welke mate de PSP en de DS in de toekomst uit te breiden zullen zijn met PDA functionaliteiten. Wat dat zou voor mij zeker een meerwaarde bieden tov enkel en alleen het gamen (alleen al omdat ik het zou kunnen gebruiken)

Dus welke handheld laat zich volgens jullie het best uitbreiden met multimedia functionaliteiten (muziek, film) voor zover dat nu niet reeds het geval is. En is er eventueel sprake van PDA gebruik voor een van beide, of alletwee?

De hardware van beide zou voor dergelijke dingen zeker toereikend moeten zijn.

Nog een paar opmerkingen ivm daarmee:

*multimedia toepassingen liefst zonder al te veel beroep te moeten doen op third party software, third party hardware, exploits en da zo soort dingen.
*Zoals iedereen weet is de DS NIET de opvolger van de advance, die moet nog komen, en zal de DS uiteindelijk geherpositioneerd worden als ook met PDA functies. In hoeverre is daar al zekerheid over, is dit te verwachten?
*Voor de PSP gaan dezelfde geruchten de ronde, dat die zou uitgerust worden met browser en andere applicaties.
*De psp heeft een MMC slot zeker he? Dat is dan zeker een pluspunt, omdat je dan zelf je muziek gemakkelijk kan overzetten, films kan omzetten, fotos eropzetten en op een geheugenkaartje smijten en van daaruit uitlezen. In elk geval zie ik de PSP met meer mogelijkheden om uit te groeien tot universeel apparaat (photo viewer, video clips, browser, andere apps.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik geloof dat er laatst wel wat plaatjes waren van een agenda achtig programma voor de DS (op GBA cartridge als ik me niet vergis)
Mocht zowel de DS als de PSP zo'n uitbreiding krijgen, dan zou ik voor de DS gaan (touchscreen...)
Verder zou ik zowiezo de DS aanraden sinds je zegt af en toe even te spelen. De DS heeft een paar hele goeie (puzzle)games die je zo 'even' kan doen (Polarium, Zookeeper, Mario minigames, Meteos binnekort, WarioWare). Ik denk dat je met de PSP er steeds echt even moet voor gaan zitten. Maar wil je ook films kijken en muziek luisteren moet je zeker een PSP halen. Tsja, je kan de DS wel uitbreiden met een movieplayer ofzo (met ook flashkaartjes ofzo?), maar dat heb ik niet zo in de gaten gehouden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik kan me iets herinneren dat ik een tijdje terug had gezegd dat atari classics wel cool was. Ik bied nu mijn verontschuldigen aan aan iedereen die deze 'game' op mijn aanraden heeft gekocht. Djeezes wat een vreselijk slecht spel.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

Bron

Nintendo opent winkel in New York
door onze redactie
AMSTERDAM - De Japanse videomaker Nintendo opent dit voorjaar in New York zijn allereerste Nintendo World Store. De winkel zal gehuisvest worden in Manhattan’s Rockefeller Center waar nu het Pokemon Center is gevestigd.

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00020/nintendo_liggend_jpg_20391c.jpg

Foto: REUTERS

Met de nieuwe winkel hoopt Nintendo nog meer publiek naar zijn populaire gameconsoles te trekken. De winkel zal uit twee verdiepingen bestaan en een uitgebreide hoeveelheid Nintendo-spullen aanbieden zoals games, handelswaar, accessoires, dvd’s en Pokemonkaarten.

De komende twee weken zal Nintendo meer details bekendmaken.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.