kijk nogmaals.Arfman schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:48:
[...]
Stierepoep. Ik heb een hekel aan jouw en Shunt's manier van communiceren in dit topic, en dat is ook al eerder gezegd.
Het IS geen slecht produkt, jij VIND het een slecht produkt. Ik kan prima leven met die "enorme" brom uit de subwoofer (de goudvis maakt meer lawaai, maar vooruit) en die plops vallen reuze mee in mijn geval. Jij hebt het over een set waar je meer voor betaald hebt, 200 euro voor de speakers en 300-400 voor de receiver ? Dat is dus aanzienlijk meer dan de 300 euro die de Z5500 kost. Appels met peren vergelijken dus.
Verder is dit een Z en X serie topic. Je hebt je mening gegeven, je vindt de Z5500 maar niks, dus ik snap verder ook niet zo goed wat je nog in dit topic doet
voor 300 euro heb je geen beter setje dat zeg ik iedere keer.
maar aangezien er op dit moment nogal wat problemen zijn raad ik iedereen af om op dit moment een z-5500 te kopen tenzij je een eventuele brom of plop wel vind gaan.
mijn tip is als je 300 euro hebt en 5.1 geluid wil voor achter de pc wacht nog een weekje of 2 tot je zeker weet dat de nieuwe reversie's geen last van de brom / plop hebben.
ik heb zelf de fout gemaakt om een vroege z-680 te kopen. deze had een hissing probleem hier viel te leven tot ik het setje ging gebruiken met een stille pc (alle fans op 7 volt enz) toen heb ik hem later nog moeten omruilen omdat het gewoon hinderlijk begon te worden.
en nee een setje van 500 euro + kan / moet je niet vergelijken met een z-5500 simpel en dat roep ik nu ook al tijden.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"