Mooi setje voor mij de z5400, zeker omdat ik het aantal wat van een z5500 echt niet nodig hebt. De verwachte levertijd is btw 6 oktober.
Verwijderd
z5400 hmmmm klinkt wel mooi, spijtig dat ik de afbeelding neit kan zien op die site....
en vind ze nergens anders, maarja, zal ze ooit nog wel te zien krijgen, spijtig dat het nog zo lang wachten is!
Die Z-5450 lijkt me wel een goede vervanger voor mijn ploppende Z-5500. Weet iemand of die ongeveer hetzelfde geprijsd is?
Morgen eens bellen en informeren daarnaar.
Wat het design betreft: Ik vind het nog zo slecht niet eigenlijk.
Verwijderd
waar vind gij daar ergens fotos van? ik vind ze dus niet 
en ik zou graag weten wanneer de z5400 en z5450 in belgie uitkomen... dan kan ik misschien nog even wachten en die kopen.... na commentaar gelezen te hebben of ze ploppen of niet
de z5450 is wel iets hoger geprijsd vrees ik
groeten!
en ik zou graag weten wanneer de z5400 en z5450 in belgie uitkomen... dan kan ik misschien nog even wachten en die kopen.... na commentaar gelezen te hebben of ze ploppen of niet
groeten!
ComBax schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:38:
Die Z-5450 lijkt me wel een goede vervanger voor mijn ploppende Z-5500. Weet iemand of die ongeveer hetzelfde geprijsd is?
En de arme student (ik dus) moet het doen met een x-530 
Maar eerlijk is eerlijk, WAT EEN GELUID voor zon prijs
Maar eerlijk is eerlijk, WAT EEN GELUID voor zon prijs
Alleen die foto die wiljums hier al gepost heeft:Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:45:
waar vind gij daar ergens fotos van? ik vind ze dus niet
groeten!
[...]

Hoewel, draadloze achterluidsprekers, minder natuurlijk. Kan ook weer beginnen storen
Verwijderd
dat is die 5450?
per ongeluk ook een foto van de z5400?
want die zie ik momenteel wel het meeste zitten
maar design is voor mij ook zeer belangrijk
ik moet het momenteel stellen met een x-530 en ik vind da persoonlijk dikke rommel:p
ik had daarvoor een MS-tech van 50watt rms, wel die speelde nog beter!
(hoewel de logitech zijn bassen beter zijn)
maar voor de rest vind ik het niet veel waard (ofwel ben ik er al doof van geworden
)
per ongeluk ook een foto van de z5400?
want die zie ik momenteel wel het meeste zitten
maar design is voor mij ook zeer belangrijk
ik moet het momenteel stellen met een x-530 en ik vind da persoonlijk dikke rommel:p
ik had daarvoor een MS-tech van 50watt rms, wel die speelde nog beter!
(hoewel de logitech zijn bassen beter zijn)
maar voor de rest vind ik het niet veel waard (ofwel ben ik er al doof van geworden
Had 2 vraagjes over de Z-2200 en Z-2300
A. Is het verstandig of nodig om een nieuwe geluidskaart aan te schaffen heb nu onboard Realtek chip maar lijkt me niet optimale kwaliteit of valt dat allemaal wel mee. En welke hebben jullie als Z-2200 of Z-2300 gebruikers dan aangeschaft.
B. Is het bij de Z-2300 ook mogelijk het pootje te kantelen zodat ik hem aan de muur kan bevestigen, bij zijn oudere broertje (Z-2200) kon dit wel en dit leek me wel fijn, maar helaas deze niet meer word gemaakt ben ik geneigd de 40 euro duurdere Z-2300 te kopen maar die muurbevestiging zal wel erg fijn zijn
A. Is het verstandig of nodig om een nieuwe geluidskaart aan te schaffen heb nu onboard Realtek chip maar lijkt me niet optimale kwaliteit of valt dat allemaal wel mee. En welke hebben jullie als Z-2200 of Z-2300 gebruikers dan aangeschaft.
B. Is het bij de Z-2300 ook mogelijk het pootje te kantelen zodat ik hem aan de muur kan bevestigen, bij zijn oudere broertje (Z-2200) kon dit wel en dit leek me wel fijn, maar helaas deze niet meer word gemaakt ben ik geneigd de 40 euro duurdere Z-2300 te kopen maar die muurbevestiging zal wel erg fijn zijn
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Is dat de vervanger van de 5300? Want volgens mij is die van de aardplaat verdwenen...
Dikke trafo jahVenxir schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:33:
Hier is de scheidingstrafo, met een leuke 20 KILO aan gewicht erbij ga ik hem zo maar eens testen. Deze trafo is gemaakt voor max 1000Va wat neerkomt op 600 Watt ongeveer. Dit is dus ruim voldoende voor de z-5500
Pics:
http://www.mtonissen.nl/got/Z_5500/trafo.jpg
http://www.mtonissen.nl/got/Z_5500/trafoinfo.jpg
Update helaas en verbazend erover blijkt dit helaasch niet te werken
Jammer dat het niet werkte, staan er nog andere expirementen op het programma ?
Zo verbazend is dat eigenlijk niet, als je weet hoe die transfo's werken.Venxir schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:33:
Hier is de scheidingstrafo, met een leuke 20 KILO aan gewicht erbij ga ik hem zo maar eens testen. Deze trafo is gemaakt voor max 1000Va wat neerkomt op 600 Watt ongeveer. Dit is dus ruim voldoende voor de z-5500
Pics:
http://www.mtonissen.nl/got/Z_5500/trafo.jpg
http://www.mtonissen.nl/got/Z_5500/trafoinfo.jpg
Update helaas en verbazend erover blijkt dit helaasch niet te werken
Het zou wel kunnen verminderen, maar het zou mij verbazen moesten die de spanningspieken er volledig uitfilteren.
Er zal toch wel iets op te verzinnen zijn mag ik hopen ?ComBax schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 21:20:
[...]
Zo verbazend is dat eigenlijk niet, als je weet hoe die transfo's werken.
Het zou wel kunnen verminderen, maar het zou mij verbazen moesten die de spanningspieken er volledig uitfilteren.
Andere logitech sets hebben er geen last van en mijn oude labtec set ook niet.
Iemand die even een nieuwe TS wil maken (en het liefst een beetje bijhouden met de meeste en recentste info), dan kan deze op slot. 1000 posts is wel weer huge genoeg
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Dat was ook mijn eerste reactie inderdaad. Ik vind het echt een hele mooie set, alleen had ik de pod liever wat anders gezien. Ben nu alleen wel benieuwd of het net zoveel mogelijkheden heeft als de z680/z5500 qua aansluitingen en settings... Dat kan ik nog niet helemaal terug vinden, maar het lijkt er wel op. Dan is dit een heel goed alternatief voor de z5500, want ik neem aan dat de z54x0 niet zulke problemen zal hebben met plopjes en voor de meesten zal hij ook wel genoeg kracht hebbenDigitizers schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:10:
die pod van de z5450 doet me denken aan mn wekkerradio
Ik ga er aan beginnenJvS schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:26:
Iemand die even een nieuwe TS wil maken (en het liefst een beetje bijhouden met de meeste en recentste info), dan kan deze op slot. 1000 posts is wel weer huge genoeg.
Klaar. Ik stel voor dat we vanaf nu in deel 7 verder gaan.
[ Voor 25% gewijzigd door ComBax op 28-08-2005 23:12 ]
Dit topic is gesloten.