Om alle negatieve verhalen hier wat op te vrolijken
Tijd voor wat positieve geluiden
Na er een week van te mogen genieten (z5500)
Zijn me de volgende dingen aan dit setje opgevallen
Pluspunten:
-Hij gaat hard harder hardst.. Je kan er de doden mee opwekken, de doven weer laten horen en alles laten trillen wat je maar lief is

-Als je em flink hard laat gaan (kwa decibelen) vervormt het geluid niet.. ook niet op een afstand van dik 60meter..
-Doom3 is nog enger met dit speeltje!
-Hij geeft mij een bios gevoel wat ik zelfs niet in de bios heb.. De muur van geluid die het produceert is gewoon werelds in mijn oren.. (of wat er van over is

)
-Hij is voor die 300 euro gewoon idioot veel bang for tha buck
-Subwoofer kan bijzettafeltje vervangen
Minpunten:
-De buren haten je na een week.. inclusief je mede-bewoners
-Je hebt voortaan een extra kachel in je kamer
-Hij neemt kwa subwoofer gewoon belachelijk veel ruimte in.. (is bij mij geen probleem)
-Er zitten geen kabels bij om een digitaal aan te sluiten, die moet je er dus bij kopen wat je nog eens 25 euro's gaat kosten.. (oke. het kan goedkoper maar je gaat geen troep kopen omdit ding fatsoenlijk aan te sluiten) (Het is een pc speakerset niet een uber audiofielen set.. dus meeste mensen hebben dit spul niet standaard liggen)
-Doom3 is niet meer te spelen met dit setje als je stoned bent.. geestelijk niet meer te verwerken
Conclusie.. dit is de beste aankoop ooit.. voor me pc.. op me 21inch eizo t960 na (das een ander verhaal)