Ok na een aantal dagen het internet afzoeken en bijna 1000 posts in dit topic gelezen te hebben kom ik dan toch maar alsnog met een post.
Net zoals die tientallen anderen die mij voor gingen zit ik te overwegen tussen de zen micro en de ipod mini...
Ik moet zeggen dat mijn voorkeur STERK uitgaat naar de zen micro, maar ik ben ook ontiegelijk risico avers...
Heb dus absoluut geen zin om binnen 2 weken mn ding naar ierland te moeten verschepen, zoals inmddels al ruim 20-30 mensen hebben moeten doen in dit topic...
De batterij problemen zijn heb ik begrepen bijna helemaal verholpen, zeker met de nieuwere firmware, misschien is een enkeling nog de lul en moet hem verschepen.
Ook is volgens mij het koptelefoon probleem zo goed als verholpen, alleen is een enkeling wederom de lul.
Enfin tenslotte de firmware, zoals ik het hier lees gaat zeker de 2.xxx versie bij bijna iedereen fout, maar niks wat een 10x opnieuw proberen niet helpt, en wederom alleen een enkeling moet zijn micro op vakantie sturen.
volgens mij heeft de ipod ook hier en daar zn kure's maar is dat in net iets mindere mate als bij de zen...
Dussss vraag ik mij beste dames en heren af, gezien jullie veel meer topics hierover hebben gelezen, en zelf de pijn hebben ervaren van een dode geliefde op de post doen...
Is de zen aan te raden? is het de risico's waard? of is dat ding in feite net zo stabiel als de ipod?
tis namelijk alleen de angst dat dat ding in mn handen doodgaat en gezeik met zich mee brengt (heb eventjes genoeg RMA's gezien met mn computer

) die voorkomt dat ik hem nog niet heb aangeschaft (ik wacht nu zoiezo tot mn verjaardag

)
alvast bedankt, enne sorry voor de tijd