Eigenlijk gaat het me om dit:
1) De snelste simpelste en beste manier:
Gewoon drag en droppen, gelijk wat (of het nu mappen met mp3's of mp3's alleen zijn, het maakt niet uit), naar de map 'Music' op uw Zenneke. Uw mapindeling enzo gaat verloren(= speler houdt er geen rekening mee) omdat de speler let op de tags (de artiest en het album, en de titel). Je moet dus je nummers goed taggen. Ik wil bevoorbeeld de rustige nummers gegroepeerd zien staan: dat kan op 2 manieren a) je maakt een afspeellijst, simpel en efficient, b) je groepeert de nummers door ze de zelfde artiest en albumtag te geven (in Windows explorer uiteraard) je selecteert al die nummers->rechtermuisklik->eigenschappen (geavanceerd)->Artiest:"Rustig"-> album "Rustige liedjes". Op deze manier doe ik het altijd, ik vind dat simpeler.
De map music(dus rechtstreeks op de zen):
Komt uit de startpost dit.. Is dit ook mogelijk met Firmware 1.02.05? Dit lijkt mij dus de makkelijkste manier en deze wil ik ook gebruiken.. Maar als ik eenmal 1.02.05 erop gezet heb kan ik niet meer terug.. Dus daarom vraag ik het. Anders kan ik beter de 2.00.12 erop zetten, daarmee weet ik zeker dat het kan:
Dus waar ik eigenlijk op doel, is de nieuwste 1.02.05 net zo in gebruik als 2.00.12? Want dan 1.01.05 is heel anders, hier moet je via media explorer werken.. (Met drag & drop bedoel ik dus niet het gebruiken als verwijderbare hdd maar gewoon om MP3's erop te zetten)
Thx alvast!
Nog een vraag: Zorgt de play for sure functie ervoor dat je via Windows Explorer muziek erop kunt zetten? Als dit zo is dan ben ik namelijk 2.00.12 nodig geloof ik..
Edit: Ik heb nu de 2.00.12 Play for Sure firmware erin gezet..

Werkt echt geweldig, hoef nu helemaal niks te installeren! Door deze mogelijkheid wou ik deze speler ook.. Dataoverdracht gaat lekker snel via USB 2.0!
Zou er nog een nieuwere NIET beta Play for Sure firmware komen? Niet dat ik problemen heb hoor, helemaal niet.
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 19-04-2005 17:05
]