Misschien een hele duffe, domme vraag...
Eerst even een inleiding

Sinds vanochtend beschik ik over een Zen Micro (ja, ja een zwarte...), thuis meteen trots uitgepakt, opgeladen (kreeg eerst nog een ''hang up'', maar daar heb ik nu geen last meer van, was wel even schrikken :x). Software op de pc geinstalleerd, de opgeladen micro eraan gehangen. Vervolgens wat nummertjes erop gezet om te kijken of het allemaal werkte, en ja er was geluid

Maar toen... naar de site van Creative gegaan, Auto update... Update hij eerst de firm ware van xx.xx naar 1.02.05, vervolgens wilde hij hem updaten naar de laatste 2.00.12, alles lijkt goed te gaan... Opnieuw opstarten... nog een keer opnieuw opstarten (en dat in maximaal vijf minuten...) nog een keer opnieuw opstarten... Wil hij niet opnieuw opstarten

Dan maar handmatig... uit/aan, zegt hij dat hij aan het updaten is (de pc, niet eens de micro, die was wel leuk op het ''Docked scherm'' aan het draaien, maar geen Firm ware update :x). Zo gaat dat nog een tijdje door.. zat al tien minuten te wachten.. en nog geen resultaat (het balkje van het upgraden was al buiten het scherm

). Ik heb het vervolgens maar gesloten.. En gekeken welke Firm Ware er nu op mijn Micro stond.. Dat was dus versie 1.02.05, ik balen... nog een keer proberen... Ik heb het nog vier keer geprobeerd.. en het resultaat was hetzelfde.. Niets ! Nog steeds versie 1.02.05...
Las ik in het start topic dat de laatste versie, 2.00.12, voor de batterijprocedure etc. zou zorgen.. Er staat echter op de creative site, dat dit versie 1.02.05 is die hiervoor zorgt. Versie 1.02.05 is ook ''nieuwer'' (release datum ergens in maart 2005). Versie 2.00.12 is er sinds december, en zorgt er alleen maar voor dat je iets kan doen met de micro betreffende de Play For Sure functie... Nu komt dus mijn vraag... Is er iets met mijn Zen waardoor hij het niet pakt ? Ligt het aan mij en moet ik door blijven gaan totdat balkje er aan de zijkant van mijn monitor uitkomt ? Of hebben jullie andere suggesties ? (of zeur ik gewoon en is 1.02.05 wel de laatste versie en kan ik niet lezen...

)
Alle hulp is welkom, alvast bedankt !
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 124963 op 15-04-2005 15:44
]