Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.205 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

MetroidPrime schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:07:
[...]

Maar waarom zou er anders op het hoesje staan dat het spel niet in Engeland geleverd mag worden? Engeland is nogal berucht om z'n censuur, dat is volgens mij ook de enige logische reden dat de Nederlandse RE4 niet in Engeland verkocht mag worden.
ff gegoogled naar de versie van engeland van RE4
kan helemaal niks over censuur of wat dan ook vinden
wel was er voorspeld dat de reclames misschien niet gewenst waren omdat ze te geweldadig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MetroidPrime schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:42:
Ik vroeg me alleen af of Engeland misschien een andere versie van RE4 heeft gekregen dan de rest van Europa. Achter op de verpakking van mijn RE4 staat "Mag niet in Engeland geleverd worden". Waarschijnlijk is de versie uit Engeland dan gecensureerd denk ik. Als dat waar is is het misschien verstandig om RE4 niet in Engeland te bestellen.
Dan zou er ook een aparte versie moeten zijn voor Duitsland, die zijn waarschijnlijk zelfs nog strenger dan Engeland om geweld, bloed en adult content te weren uit games. Zie Carmageddon maar eens, waarin de mensen vervangen zijn door robots met groene olie :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Voor degene die het vroeg:

JA er zit een 60 Hz mode in RE4, en je kan je TV op 16:9 zetten dan is ie lekker beeldvullend :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ben vandaag bij de LGS (Local Game Shop :P) geweest, daar lag ie ook. Zelf geen interesse overigens, gamen kost me net iets te veel op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik heb ook geen geld om RE4 te gaan halen :( is de sfeer nu eigenlijk nog wel echt Creepy ? ik bedoel, als ik RE speelde, was/ben ik altijd bang dat ik gegrepen word door van die lui 8) . RE4 is natuurlijk (veel) meer aktie, maar is het daardoor ook nog echt spannend? van sjit... er komen nu veel lui, snel achter een huisje, komen ze ook, ren je de andere kant op, komen ze ook van die kant... dat idee en beetje ? want dat is uber vet natuurlijjk. Als ze echt steeds dicht achter je aan zitten :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 07:11

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Helaas, me vooruitgang in MKDD gaat minder hard dan voorheen :( Ongeveer 80-100 potjes Baby Park gedaan om daar een bepaald estandaard te verbreken voor het ronde record :| 20x Mario Circuit om me eigen tijd te verbeteren, enz :( Maar ja..me 2de controller is ook al stuk aan het gaan, daarom gaat het ook kut..regelmatig reageert ie niet goed = berm, plons, brand, hang, stuiter...ik ga echt Nintendo schrijven/mailen met een klacht, 2 controllers in 6 maanden = belachelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 17-03-2005 22:14 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt, die van mij zijn echt nog zo goed als nieuw. En ik heb m'n Cube vanaf de release, en heb 52 spellen. Dus het kan er niet aan liggen dat ik ze weinig gebruikt heb of zo :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

MaxBurn schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:13:
2 controllers in 6 maanden = belachelijk.
Hm, ik herinner me nog een filmpje dat jij had gepost waarin je me liet zien hoe ik rode schilden kon ontwijken. (Is me trouwens wel gelukt! :D). En toen hoorde ik je echt je controller gruwelijk mishandelen. :p Ik weet niet, misschien hield je hem vlak bij de mic ofzo, maar bij mij maakt het nooit zoveel lawaai als ik zit te spelen. Ik wil maar zeggen, misschien zijn ze niet bestand tegen jouw speelstijl ofzo. Die van mij doet het opzich ook nog steeds goed. Mijn eerste controller was wel defect gegaan, maar dat was geen slijtage... gewoon van de ene op de andere dag deden een paar knoppen het niet meer. Dus opgestuurd naar de technische dienst met de aankoopbon erbij... 3 dagen later kwam de postbode een gloednieuwe controller brengen. Gratis! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:13:
Maar ja..me 2de controller is ook al stuk aan het gaan, daarom gaat het ook kut..regelmatig reageert ie niet goed = berm, plons, brand, hang, stuiter...ik ga echt Nintendo schrijven/mailen met een klacht, 2 controllers in 6 maanden = belachelijk.
dan zou ik er maar niet bij zeggen hoeveel MKDD je speelt :P
ik denk dat zelfs nintendo daar geen raad me weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Is die Rogue Agent een beetje okay? Ik vind alleen mixed recensies op google, ign etc...
De een vindt em top, de ander niet.
Bij eplaza kost het nu €30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is voor 99,5% de R-knop die slecht werkt. De rest van de controller is prima. Om te miniboosten heb je nu eenmaal de R-knop nodig en die analoge rakkers zijn een stuk defect-gevoeliger zullen we maar zeggen. Sommige mensen die ik "ken" uit de MKDD league (wereldtop) gaan al aan hun zesde controller..

De R-knop gaat niet stuk, hij wordt gewoon error-gevoeliger EN gaat anders aanvoelen (minder precies) en dat is met timetriallen funest :) Dat filmpie op Mushroom Bridge viel wel mee toch? R-knop indrukken en loslaten = klik..en dan achter mekaar is klik, klik, klik :) Het ergste geklik/herrie was met de Y-knop met dat wheelie showen :) Achter mekaar op Y rossen.
dan zou ik er maar niet bij zeggen hoeveel MKDD je speelt :P
Dat valt dus heel erg mee :) Soms heb ik periodes zoals de laatste week dat ik weer redelijk veel game, maar over het algemeen game ik denk ik evenveel of zelfs minder dan het gros hier :) (Heb er soms weken geen tijd voor)
k weet niet, misschien hield je hem vlak bij de mic ofzo, maar bij mij maakt het nooit zoveel lawaai als ik zit te spelen
Klonk harder dan in het echt ivm de mic enz :)
k snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt, die van mij zijn echt nog zo goed als nieuw. En ik heb m'n Cube vanaf de release, en heb 52 spellen. Dus het kan er niet aan liggen dat ik ze weinig gebruikt heb of zo
Volgens mij is MKDD de enige game die de analoge R-knop alleen gebruikt voor de digitale klik functie...het spel lokt slijtage gewoon uit :D

[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 17-03-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Toen ik met die belachelijk lange Burnout reeksen bezig was plakte ik de R-knop altijd vast, anders kreeg ik me toch een zere klauw :D Valt ook niet mee 45+ minuten lang dat ding indrukken :P Ook hier geen problemen met de controller overigens. Stuk beter dan die N64 met die krakkemikkige pookjes.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ingedrukt houden is natuurlijk wat anders dan 50+ keer per rondje indrukken en compleet loslaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:02:
De R-knop gaat niet stuk, hij wordt gewoon error-gevoeliger EN gaat anders aanvoelen (minder precies) en dat is met timetriallen funest :)
Hm, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik herinner me nog toen ik die nieuwe controller kreeg dat het me opviel dat de schouderknoppen anders aanvoelden. Bij de 1e had ik niks gemerkt, maar als je dan op een nieuwe gaat spelen merk je het verschil pas (in mijn geval). De "klik" was bij mijn oude controller gewoon een stuk minder geworden. Bij de nieuwe voelde ik weer veel duidelijker de overgang.

En het controlstickje natuurlijk. Als ik Super Monkey Ball zat te spelen, en ik hield m'n controller recht overeind dan rolde het aapje vanzelf naar achteren. :p
Maar opzich vind ik deze controlsticks al een grote verbetering ten opzichte van de N64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Hmmm morgen of zaterdag eens kijken of ik RE:4 en Fight Night kan krijgen.
Die laatste krijgt bijzonder goeie recensies, en ik ben wel into een potje vechten op de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je hoeft in Mario Kart ook die klik niet te krijgen hoor, als ik het goed heb. Volgens mij kun je gewoon boosten door de R knop een beetje in te duwen, maar dus niet zover dat 'ie klikt.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

not true :), duw hem maar tot je een beetje weerstand voel (= de klik) Dan gebeurt er dus niets. Aangezien de functie met R-knop wel of niet werken is in MKDD(= digitaal, 0,1, ja, nee..enz :)) hadden ze hem net zo goed bij indrukken meteen kunnen laten aanslaan via analoog, dan had hoef ik hem ook niet te verkrachten :)

[ Voor 94% gewijzigd door Max|Burn op 18-03-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hmm.. dat is raar. Zal morgen eens kijken. Ik had namelijk ook dat probleem dat m'n vinger gaar wordt na een uurtje Time Trial'en in MK:DD, en daarom probeerde ik het toen met zachtjes indrukken. Volgens mij werkte het gewoon, alleen ga je snel automatisch krampachtig dat ding in drukken.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Willybubba schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:42:
en je kan je TV op 16:9 zetten dan is ie lekker beeldvullend :)
Damn, in de US versie kan dit niet :(
ik ga echt Nintendo schrijven/mailen met een klacht, 2 controllers in 6 maanden = belachelijk
Effe Nintendo bellen, in de EU zit namelijk 2 jaar garantie op alle producten en moeten ze je dus kosteloos een vervangende controller geven.

[ Voor 38% gewijzigd door Schweino op 18-03-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als ik nog de bonnetjes heb ja, had nooit gedacht dat me controllers de pijp uit zouden gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik bedoel dus NIET dat RE4 16:9 is he! Zet gewoon je TV daarop dan vallen die balken weg :)

Is het overigens iemand opgevallen dat in de NL handleiding van RE4 wordt gezegd: "voor Dolby Prologic 2, sluit je PlayStation 2 console aan..." 8)7

Wel een geniaal spel overigens!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik heb van de week ook een neue controller aangeschaft, hij is 3 jaar oud, dan kan het wel :). Het stickje is een beetje "losser", met als gevolg bij games als Prince of Persia, dat als je de stick lostlaat, hij nog ff blijft lopen. Ik bewaar de controler juist voor multiplayer games als Mario Kart :).

Ik ben zowieso niet zo goed met dat sliden in MK:DD :).

Ik heb ook een Xbox en een PS2, de Gamecube heeft de best layout van knoppen, PS2 de beste sticks, en van de Xbox vind ik de triggers het best .... dus een combo zou mooi zijn.

Maar zoals ik hierboven al zei, misschien game jij iets meer op dat ding dan gemiddeld :). 3 Jaar vind ik zelf ok voor mijn goedgebruikte controler :),
Willybubba schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:11:Is het overigens iemand opgevallen dat in de NL handleiding van RE4 wordt gezegd: "voor Dolby Prologic 2, sluit je PlayStation 2 console aan..." 8)7
Handleiding .... lees je die dan? Ik lees altijd ff snel de knoppen instellingen door en that's it :).En zelfs dat vind ik eerst zelf uit en als het niet lukt, zit er vaak een uitleg / trial stukje ingebouwd .... maar het is me niet opgevallen hehe :). Wel grappig toch? Ik begrijp dat de PS2 versie VERRE van ook maar in de buurt komt van deze versie. Spel ziet er echt supergoed uit, en speelt ook erg goed.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 18-03-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vindt het altijd een kleine moeite even de handleiding door te bladeren....al zo vaak mensen ergens op gewezen m.b.t. bepaalde games dat ze dan reageren met "o..ik wist niet dat dat kon!" terwijl ze een spel dan al maanden spelen... 8)7

En waarom denkt verdorie iedereen dat ik zoveel game :D..Ik heb ook gewoon werk hoor hahaha. Ik denk wel dat ik bijvoorbeeld in een gemiddeld potje Mariokart 10x zo vaak knopjes indruk, met name R :) Voor multiplayer voldoen me controllers ook prima, alleen een van de controllers voldoet niet meer voor time trial :)..en de tweede is op weg.

[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 18-03-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, maar de handleiding is niet iets wat ik meteen doorlees. Ik weet wel welke pagina's ik wel en niet bekijk om te kunnen spelen :). Net als bij Mario Golf, dan gaat het boekje wel ff open, maar in dit geval, zijn de controls lekker simpel gehouden, en is het niet echt noodzakelijk het hele boekwerk door te nemen (handleiding is vrij dun btw :)). Als de gameplay iets ingewikkelder is, neem ik het dus wel door, maar controls bekijk ik altijd (maar eerst doe ik het spel erin :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
MaxBurn schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:59:
Als ik nog de bonnetjes heb ja, had nooit gedacht dat me controllers de pijp uit zouden gaan :)
Je zou denken dat je na je 1e defecte controller je lesje wel geleerd zou hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik lees de handleiding altijd helemaal door.
Enkel het stukje met de controls sla ik meestal over (en natuurlijk hoe je je cube moet aanzetten, en het schijfje erin doen...), daar kom ik vanzelf wel achter. Zo niet, dan kijk ik weer ff.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je ze tegelijk koop ?.... Ik heb uiteindelijk de controller in poort 2 omgewisseld met poort 1.

[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 18-03-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook absoluut geen geduld meer voor handleidingen. Als ik een spel in huis heb wil ik gelijk spelen spelen spelen. ;) Dan moet de handleiding altijd maar even wachten.

En tegenwoordig worden toch in alle spellen de controls ingame aan je uitgelegd, dus je hebt het ook niet meer echt nodig. En als je het spel dan na een uurtje spelen doorhebt, is de handleiding lezen ook een beetje zinloos geworden... dan ga ik liever door met het spel zelf.

Vroeger had je weinig keus. Dan begon ik ook altijd gelijk met spelen, maar moest ik na 5 minuten al afhaken omdat ik er niks van begreep... dan toch maar even de handleiding lezen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik had RE4 gekocht op Amsterdam Sloterdijk, dan moet ik nog met de trein naar Hoorn... helaas geen Cube en Breedbeeld TV bij me. Dan maar ff de handleiding lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 14:11
Willybubba schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:13:
Ik had RE4 gekocht op Amsterdam Sloterdijk, dan moet ik nog met de trein naar Hoorn... helaas geen Cube en Breedbeeld TV bij me. Dan maar ff de handleiding lezen :P
Hehe, die 5 pagina's met wat de controls zijn :). De handleiding stelt tien keer niks voor, het spel is het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Inderdaad, wat een sfeer zeg! Het geluid is echt meesterlijk :)

En die filmpjes waar je tussendoor ineens snel op A ofzo moet klikken... houdt de aandacht lekker vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ga hem zo ook maar halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Willybubba schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:13:
Ik vind het lezen van handleidingen altijd een mooie activiteit om de tijd te doden tijdens een grote boodschap (wel even laten luchten voordat je het weer in het hoesje stopt) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hahaha..dat doe ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Meestal speel ik een spel eerst een stuk zonder de handleiding ingekeken te hebben. Dan op een later moment (bijvoorbeeld voor het slapen gaan of als vriendin(lief) een soap wil zien) lees ik het boekje door.

Soms lees je dan over een move of een trucje die je nog over het hoofd hebt gezien.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Idd vaak tijdens het beren nog ff handleiding lezen, heb ik ook :D

Over het algemeen meer ter info, kijken of er nog dingen in staan die ik nog niet zelf ontdekt had. Maarehm Maxie, je krijgt er geen spijt van, echt supergoede game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Stelletje scheiters :p haha handleidingen lezen op de wc :) haha ik doe het soms ook hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Schweino schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:20:
[...]
Ik vind het lezen van handleidingen altijd een mooie activiteit om de tijd te doden tijdens een grote boodschap (wel even laten luchten voordat je het weer in het hoesje stopt) :+
Je zal maar het verkeerde papiertje pakken... :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

hahahahahaha

Slowchat warning :D

[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 18-03-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-05 13:29

dommerick

is domm

Bellsofwar schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:47:
Is die Rogue Agent een beetje okay? Ik vind alleen mixed recensies op google, ign etc...
De een vindt em top, de ander niet.
Bij eplaza kost het nu €30
deze game is dus niet aan te raden... zelf hem ik hem voor de release gekocht bij e-plaza.
In de multiplayer gaat ie nog wel maar single player is echt waardeloos. De AI van de tegenstanders zijn echt slecht. ze gaan heel de tijd dezelfde bewegingen doen. en als je een granaat gooit bukken ze alsof ze hopen dat het over gaat. Lomp spel. maar voor vier spelers is het wel vet, alleen dan heb je het probleem dat je eerst single player uit moet halen met voldoende punten om alles te unlocken en zo optimaal profijt van de multiplayer te hebben. De missies zijn wel lang aangezien ik me doodergerde aan alles.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik had veel verwacht van Rogue Agent maar het werd helaas niets... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Je moet veel R indrukken hoor ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Willybubba schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:11:

Is het overigens iemand opgevallen dat in de NL handleiding van RE4 wordt gezegd: "voor Dolby Prologic 2, sluit je PlayStation 2 console aan..." 8)7

Dat viel mij ook al op. Waarschijnlijk waren ze al begonnen met het porten van de handleiding toen ze die lieten drukken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Smoonshine schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:45:
[...]
Dat viel mij ook al op. Waarschijnlijk waren ze al begonnen met het porten van de handleiding toen ze die lieten drukken.
Was het enige dat ze wel makkelijk konden porten.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Willybubba schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:11:
Ik bedoel dus NIET dat RE4 16:9 is he! Zet gewoon je TV daarop dan vallen die balken weg :)

Ik was nu wel heel benieuwd of het ook in de US versie boekje stond, maar helaas.
Daar staat iets van: connect your console to a DPL:2 system.
Het viel me ook meteen op dat ik 2 boekjes had, 1 US en 1 Franse :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Elroy schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:20:
[...]
Het viel me ook meteen op dat ik 2 boekjes had, 1 US en 1 Franse :P
Dan heb je de Canadese versie, zeker via een Canadese webshop gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Wat een meesterlijk spel is RE4 trouwens. Ik heb er nu net mijn eerste anderhalf uur opzitten en ik merk nu al dat ik niet meer wil stoppen. Ik begin het neerknallen van de dorpsbewoners al aardig onder de knie te krijgen (of zou dat aan de shotgun liggen). Ik moet trouwens zeggen dat ik de dorpsbewoners nog wel vrij zombie-achtig vind op het moment.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Deddiekoel schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:16:
[...]

Was het enige dat ze wel makkelijk konden porten.
hhahaha.... hij is scherp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:40:Ik moet trouwens zeggen dat ik de dorpsbewoners nog wel vrij zombie-achtig vind op het moment.
Dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Smoonshine schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:40:
Ik moet trouwens zeggen dat ik de dorpsbewoners nog wel vrij zombie-achtig vind op het moment.
Wacht maar tot het uhm... een beetje gaat borrelen bij ze van binnen... :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Worden ze winderig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03
Ik heb even gemaild met Nintendo omdat ik toch nieuwsgierig was omdat waarom er "Mag niet in Engeland geleverd worden" op de verpakking staat van RE4 en om ze er op te wijzen dat de PlayStation 2 in de handleiding genoemd wordt in plaats van de GC. Ik krijg vrijwel meteen van een marketing manager van Nintendo een reactie terug, beide opmerkingen blijken dus fouten te zijn. Er is meteen bericht gegaan naar Capcom zodat beide fouten verwijderd zullen worden in de volgende druk. Dus iedereen die een RE4 met een verwijzing naar de PS2 in de handleiding en "Mag niet in Engeland geleverd worden" heeft een mogelijk toekomstig collector's item. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 18-03-2005 17:31 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of de nieuwe druk wordt een collectors item :P
hangt er vanaf hoeveel ze er nu al gemaakt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zie net een post van Victenn op de GoT MKDD compo...
victenn:
Als je allebei in 60 hz speelt is er geen verschil volgens mij. Net mijn bp 3lap en flap verbeterd, erg vervelend met een kapotte r-knop ­
ik zeg niets...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Draait zo'n zombie (??) zich ineens om, en geeft leon ineens de volle laag. :D

* Vanitas vermaakt zich nog wel met Tales of Symphonia.
Daarna komt RE4 wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben vanmiddag stiekem begonnen met Rayman 3
erg wennen maar toch op de één of andere manier verslavend :?
er zit wel humor in maar het is af en toe slecht te verstaan

maar nu zit de kamer vol visite en ik heb geen tv op mn kamer ;(
Zelda staat ff op pauze, weet niet of ik er de komende weken nog tijd/zin in heb
ligt niet aan de game, maar hij is gewoon tijdrovent omdat je er minstens een uur voor uittrekken moet en dat lukt meestal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

MaxBurn schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:02:
Het is voor 99,5% de R-knop die slecht werkt. De rest van de controller is prima. Om te miniboosten heb je nu eenmaal de R-knop nodig en die analoge rakkers zijn een stuk defect-gevoeliger zullen we maar zeggen. Sommige mensen die ik "ken" uit de MKDD league (wereldtop) gaan al aan hun zesde controller..

De R-knop gaat niet stuk, hij wordt gewoon error-gevoeliger EN gaat anders aanvoelen (minder precies) en dat is met timetriallen funest :) Dat filmpie op Mushroom Bridge viel wel mee toch? R-knop indrukken en loslaten = klik..en dan achter mekaar is klik, klik, klik :) Het ergste geklik/herrie was met de Y-knop met dat wheelie showen :) Achter mekaar op Y rossen.
Ook last van, mijn R knop 'schuurt' als het ware elke keer dat ik m indruk, loopt heel stroef nu, reageert ook niet meer zo helder...
Over controlers mishandelen, ik was laatst bij m'n LGS en ik speelde een potje Naruto (3e game, Jap import). De control die ik in handen kreeg had zo goed als geen anloge stick meer... Het deel waar je vinger op rust was gewoon grotendeels weg. Had de hond op liggen kauwen :P Dát is pas controllermishandeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik heb Resident Evil 4 in huis, en ik zit hier achter de PC. :p
(Moest even een paar mailtjes beantwoorden vandaar.) Maar nu ga ik toch echt beginnen. (Die man in de winkel zei doodleuk dat ze het spel al vanaf dinsdag verkochten! Ja als ik dat had geweten. :( Ik had notabene het laatste exemplaar, de rest van hun voorraad was allemaal al verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan je vertellen, het spel is werelds :). Ik heb het eerste stuk in het dorp al een paar keer over kunnen doen, heerlijk gewoon! Eindelijk weer een moeilijk spel dat je niet zo ff uitspeelt (behalve voor mensen die echt veel spelen hehe, en last hebben van controlers vooral bepaalde knoppen :)). Controls zijn inderdaad beter dan de vorige 2 delen, maar die hadden op hun eigen manier ook wel weer wat. Ik hoop dat dit reden genoeg is om RE 2 en 3 toch nog van een nieuwe oplage te voorzien. Ik weet er 2 exemplaren van te vinden, maar die winkel vraagt nog steeds 40 euro per stuk, en dat betaal ik nu eenmaal niet voor PS1 ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 86074 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:08:
Ik kan je vertellen, het spel is werelds :). Ik heb het eerste stuk in het dorp al een paar keer over kunnen doen, heerlijk gewoon! Eindelijk weer een moeilijk spel dat je niet zo ff uitspeelt (behalve voor mensen die echt veel spelen hehe, en last hebben van controlers vooral bepaalde knoppen :)). Controls zijn inderdaad beter dan de vorige 2 delen, maar die hadden op hun eigen manier ook wel weer wat. Ik hoop dat dit reden genoeg is om RE 2 en 3 toch nog van een nieuwe oplage te voorzien. Ik weet er 2 exemplaren van te vinden, maar die winkel vraagt nog steeds 40 euro per stuk, en dat betaal ik nu eenmaal niet voor PS1 ports.
Bij videogamesplus.ca is RE2 opnieuw in stock. :) Dus als je het spel echt wilt hebben moet je er snel bij zijn. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Hoe mail je met Nintendo? Ik wil nog ff contact opnemen nl. over het niet kunnen registreren van m'n derde bongo controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je kan geen dubbele artikelen registreren...
Ik probeerde een tweed ecube te reggen, mag ook niet. Beetje flauw...als ik er 2 koop moet ik dat toch zelf weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92587

Rukapul schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:32:
[...]

Hoe mail je met Nintendo? Ik wil nog ff contact opnemen nl. over het niet kunnen registreren van m'n derde bongo controller.
Misschien het tabblad contact eens proberen op de nintendo site? :Y)

http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/contactus/index.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:26:
[...]Bij videogamesplus.ca is RE2 opnieuw in stock. :) Dus als je het spel echt wilt hebben moet je er snel bij zijn. :)
Echt willen hebben .... geen must nee .... echt zo'n game die als je hem voor een prikkie ziet liggen meeneemt. Maar op zich heb ik aan RE0, 1 en 4 genoeg. Het is gewoon dat verzamelaarsstemmetje wat dan opkomt, die "verhalen compleet wil hebben". Maar de kracht van RE0 en 1 lag al in o.a. de graphics, die deden mijn in de andere games niet zo veel, ik bedoel, je moet er wel "bang" van worden. Bij andere games stoorde ik me er niet aan, maar van pixel zombie's krijg ik niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:32:
Ik probeerde een tweed ecube te reggen, mag ook niet. Beetje flauw...als ik er 2 koop moet ik dat toch zelf weten...
dubbel kan toch wel...?
dat had ik al een aantal keer gehoord
maar driedubbel kan niet...
maar zeker weten doe ik het niet

iig ff naar nintendo mailen
contact@nintendo.nl

als iedereen dat nou doet, veranderen ze dat misschien nog een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

dubbel kan niet, de bongo set DKJB en bongoset DK dKonga + de bongo's los worden als 3 aparte producten gezien bv, dus dat kan wel, maar 2x bongo los kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad een fantastische game dat RE4. :)
Heerlijk ook dat het een heel nieuw verhaal is. Toen ik de remake speelde had ik echt zoiets van: "Nou kom maar op met die zombies", omdat je al weet dat het daarover gaat als je het spel koopt... maar nu ik dit spel aan het doen ben zit ik me de hele tijd af te vragen wat the fuck er aan de hand is in dat maffe dorp. :p
En die controls he... eindelijk is het Capcom een keer goed gelukt zou ik zeggen. Het is nog steeds beperkt genoeg om in paniek te kunnen raken als er 3 van die kerels tegelijk op je af komen. In een actiegame zou je snel wegrennen of opzij springen ofzo. Maar dat kan hier dus gewoon nog steeds niet. In die zin heeft het toch nog wel het Resident Evil gevoel vind ik. Alleen is het nu niet meer zo verschrikkelijk frustrerend als in de remake, waar ik af en toe echt het gevoel had dat ik geen kant op kon.
En de ruimere inventory, en zovaak kunnen saven als je wilt... hulde aan Capcom hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hm..je kan vaak toch redelijk makkelijk wegkomen, dan achter-B drukken en dan weer knallen..maareh..die eindbazen..ben voorbij de derde zeg maar..echt..oe..a..vet.

Welke guns hebben jullie? Ik heb momenteel een opgefokte Red9 + opgefokte shotgun + opgefokte TMP. (allemaal geupgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108796

Ik heb de RE4 woensdag besteld en donderdag pas het geld overgemaakt... Duurt dus nog wel ff voordat ik de game in mijn handjes krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarschijnlijk heb je hem dan Dinsdag :) (Mits je binnen NL bestel, anders wordt het Donderdag/Vrijdag ofzo :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:20:
zovaak kunnen saven als je wilt... hulde aan Capcom hoor. :)
Daar ben ik zeker blij mee, eerste run had ik 124 saves gebruikt :P Save early, save often!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:32:
Ik heb toch anders echt twee keer Super Smash Bros.: Melee geregistreerd hoor, op hetzelfde account!

Trouwens wel grappig om de uitbarsting van de emoties te zien van iedereen hier na een paar jaar gewacht te hebben op RE4. (Ik had hem in januari geimport.) Vooral van degenen die nog maar net begonnen zijn en nog niet weten hoe het verhaal in elkaar zit. Wacht maar jullie!.... er staat jullie nog heel wat te wachten! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien dat dat vroeger kon maar het laatste jaar zeker niet, al diverse keren verschillende dubbelen registraties geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb vanmiddag tegen
spoiler:
El Giganto
gevochten. Wat een bruut leuk gevecht was dat zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Vandaag RE4 bij de plaatselijke spellenkoning 'aan' gezien. Zag er echt goed uit. Die PS2-kiddies waren niet weg te slaan. Ook niet bij de DS trouwens.

Ik heb net maar RE4 bij www.play.com besteld (44 euro oid). Het verschil met de plaatselijke spellenkoning (59,99 ouch) was me net te veel.

Ik heb Re1 en Re2 nog op de PS1 gespeeld, en Re2, Re3 en code Veronica op de Dreamcast. Veronica nooit uitgespeeld omdat mijn savegames corrupt waren. Moet ik nog maar weer eens aan beginnen. Ik had net RE1 voor 8 euro op de kop getikt voor de Gamecube, en ben er al weer een paar avonden mee bezig. RE4 is echt wat anders dan alles ervoor. De verhaallijn van de RE-serie is wat rommelig, maar goed het is dan ook gewoon een horrorspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ben Ikaruga nu aan het spelen op de makkelijkste settings (Normal Mode op Easy met 5 Fighters per continue) en ik ben nu tot level 4 gekomen. Dat is echt psycho!! :| Al die kogels?!!! :| Hoe kom je daar in vredesnaam doorheen?! :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

MaxBurn schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 16:43:
Misschien dat dat vroeger kon maar het laatste jaar zeker niet, al diverse keren verschillende dubbelen registraties geprobeerd...
Ik heb wel twee cubes kunnen registreren. Misschien dat het met games niet kan. :?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Mijn Polarium voor de NDS is nog steeds niet binnen van Play (vorige week Do verzonden). Ik hoop dat mijn exemplaar van RE4 niet eenzelfde vertraging zal kennen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:29

JC

- minimalistic -

Met games is het mij ook niet gelukt om twee van dezelfde te registreren.
Vanmiddag stond er iemand van een bezorgbedrijf voor de deur met een pakje van ' de technische dienst uit Nieuwegein' :?
Ik kijken naar het pakje, zei me niets.. behalve de vorm. Dat kon wel eens van Nintendo komen (Animal Crossing gekocht via sterrencatalogus). Ik heb maar een krabbel gezet en het was inderdaad die game.
Straks even uitproberen :)

Had toch wel wat meer Ninty allure verwacht bij de verpakking..

[ Voor 3% gewijzigd door JC op 19-03-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heeft Nintendo trouwens al wat bekend gemaakt tijdens E3 dit weekend ? Op internet is er nog maar weinig te vinden .... ben eigenlijk wel benieuwd naar Mario 128 & Zelda 2005 voor NGC.

Heeft er iemand ervaring met de levertijd van de gratis Cube van bartsmit icm energie direct?

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Euh E3 is van 17-20 Mei hoor..
Je bedoeld de GDC? Daar wordt niks over Mario128 bekend gemaakt..dat gebeurt op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MaxBurn schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:37:
Euh E3 is van 17-20 Mei hoor..
Je bedoeld de GDC? Daar wordt niks over Mario128 bekend gemaakt..dat gebeurt op de E3.
Hehehe :) ik zat te slapen :) idd may. GDC was vorige week toch?

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 18:44
iznogood schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:49:
[...]

Hehehe :) ik zat te slapen :) idd may. GDC was vorige week toch?
Jep, beetje info geweest over dat de DS online gaat en revolution feitjes zoals ingebouwde wifi, niet zo heel erg top nieuws, was wel aardig. Het grote komt altijd op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Deddiekoel schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:10:
Mijn Polarium voor de NDS is nog steeds niet binnen van Play (vorige week Do verzonden). Ik hoop dat mijn exemplaar van RE4 niet eenzelfde vertraging zal kennen.
Ik bestel regelmatig bij Play.com en wanneer ik een mail krijg met: verzonden zegmaar, duurt het meestal nog vrijlang. Meestal nog wel 1week zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens heeft IGN ook het nieuwste deel van de Timesplitters serie gereviewd (Timesplitters 3: Future Perfect) en het krijgt een 8,8. :)

IGN review TS3

Tevens zijn hier de eerste screens van Splinter Cell: Chaos Theory van de Cube build.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/597/597351/tom-clancys-splinter-cell-chaos-theory-20050318102232530.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/597/597351/tom-clancys-splinter-cell-chaos-theory-20050318102236904.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/597/597351/tom-clancys-splinter-cell-chaos-theory-20050318102238686.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/597/597351/tom-clancys-splinter-cell-chaos-theory-20050318102240389.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/597/597351/tom-clancys-splinter-cell-chaos-theory-20050318102239248.jpg

Als je zo naar het formaat van de pics kijkt lijkt het overigens dat de game 16x9 support. Of ik heb het mis. :)

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 19-03-2005 23:36 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens voor de potentiële Timesplitters 3: Future Perfect kopers hier een paar leuke weetjes:

De game support:

16x9 formaat
Progressive Scan
DPL II
Mapmaker met de mogelijkheid tot nog grotere maps als in deel 2

Ik heb hem iniedergeval al gepreorderd want TS2 was ook een zeer lekkere game. :)

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 19-03-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

en geen LAN ^%$^$%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nope jammergenoeg niet, wel vreemd aangezien de PS2 en Xbox versies dit wel hebben (evenals internet support). Maar Free Radical (of EA dan) vond dat er te weinig mensen waren met een BB adapter en dus hebben ze de optie er niet ingebouwt. Wel jammer maar dat weerhoudt mij er niet van deze game te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ja maar feitelijk is LAN nogal simpel in te bouwen :| Qua netwerk zooi zit het sowieso al in de developers kit.

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 20-03-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Man man man, ik heb net de tweede grote bossfight in RE4 gehad. Zeer indrukwekkend. Waarom kunnen alle spellen niet zo goed zijn? :p Die speciale action-commands (als er op het scherm verschijnt dat je op een bepaalde knop moet drukken) maken het echt helemaal af. Eigenlijk zijn het gewoon filmpjes natuurlijk, maar doordat je ergens op mag drukken heb je toch een beetje het gevoel alsof je het allemaal zelf doet. ;)
Ik heb me ook al een paar keer verbaasd over hoe slim die vijanden zijn.
spoiler:
Bijvoorbeeld bij die waterval. Ik was net over het water heen gesprongen via die drijvende kratjes, toen er aan de overkant een paar vijanden aan kwamen lopen. Dus ik dacht: oh da's makkelijk, die kan ik veilig vanaf hier neerknallen. Begonnen die griezels ook gewoon via de kratjes over het water heen te springen! :p Ze kunnen echt alles!
En nog in het dorp, had ik me op een bepaald moment verschansd in een huisje, en was van plan om iedereen die door de deur naar binnen kwam gelijk neer te schieten. Ik had alleen niet in de gaten dat dat huis ook nog een achterdeur had. :p Ik schrok me dan ook rot toen iemand me ineens met een hooivork in m'n rug begon te prikken. Echt een klassiek scare-moment.
Bij El Gigante had ik ook nog even de illusie ik me in één van die huisjes kon verstoppen voor een makkelijk gevecht. ;) Dat ging ook niet helemaal volgens plan, lol! (Maar ook zonder die huisjes vond ik dat eigenlijk niet een heel moeilijk gevecht. In één keer gehaald zonder dood te gaan. Maar wel mede dankzij die wolf die ik eerder uit de bereklem had bevrijd. :D Erg leuk detail! Ik heb nu al spijt dat ik ook een keer een koe heb doodgeschoten, wie weet wat die later nog voor me had kunnen betekenen. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Nou, ik heb dus deze week Goblin Commander maar besteld, was maar €20 bij Nedgame. Ja mensen, ik loop altijd achter de feiten aan (een jaartje of zo). Mijn eerste niet-Kiddy game op de Cube zal ik maar zeggen. Nu nog een keer een leuk racespel ofzo, dan gaat het echt wat worden met mijn Cube-collectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm..

Ik zit VAST bij RE4. Jawel.

Ik mag kiezen uit 2 paden.

spoiler:
Links zitten een zooi villagers, maar ik heb zo'n beetje nul ammo, en rechts zit een El Gigante die de hele tijd dat kutwijf plet zodat ik dood ben.

Irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

RE4 Chapter 4.2+:
spoiler:
Ik heb net de vierde (of 5de? of 6de? wat is een boss en wat niet ? :) ..ik denk de vierde..) bossfight ofzo gehad in chapter 4-2 met 2 El Gigante's ! ..Ik had net 300 bullets verspild aan die gast in de sewer die slecht tegen stikstof kon..dus was slecht bewapend..hoe heb ik het afgemaakt? Ik heb El Gigante (na de eerste in het lava gewerkt te hebben) met me zakmes afgemaakt..not kidding..hahahaha
Wat een detail trouwens met die el gigante in het lava ..omg!

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 20-03-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Willybubba schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:18:
Hmm..

Ik zit VAST bij RE4. Jawel.
Zakmes of backtracken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Backtracken dan maar ff. Kijken of ik nog ammo vind. Bah.

(Welk pad heb jij gekozen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik koos links, dacht namelijk wel dat rechts el gigante was :)
Links leek me veel beter ivm ammo enzo. Gastje dood: nieuw ammo/leven/cash
Kistjes e.d respawnen zo nu en dan dus backtracken levert je wel wat op.

ps: me spoiler hierboven kan je beter nog niet lezen maarr...het kwam er op neer dat ik een el gigante met een zakmes had gemolt..lol.

[ Voor 46% gewijzigd door Max|Burn op 20-03-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het maakt niet uit welke van de 2 paden je kiest, ze komen allebei op hetzelfde punt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jamaar de weg naar dat punt toe scheelt nogal..
spoiler:
of een El Gigante molesteren terwijl er een gillende meid achter je aan loopt die zo afg en toe denkt, laat ik dat beest es ff knuffelen wat resulteert in een mission failed, of een zooi dorpslui aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

hoe sluiten jullie je de hardcore gcers de gc op jullie versterker aan om Dolby Pro Logic II te krijgen?
(Ik ga dr van uit dat jullie de officeele skart kabel gebruiken.)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 20-03-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Via de audio-out van mn TV :)

Gehaald, btw... dorpelingen dood. Krijg ik gvd NOG zo'n bende :D

Wel intens, maar net aan gered qua ammo :)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.