Het is voor 99,5% de R-knop die slecht werkt. De rest van de controller is prima. Om te miniboosten heb je nu eenmaal de R-knop nodig en die analoge rakkers zijn een stuk defect-gevoeliger zullen we maar zeggen. Sommige mensen die ik "ken" uit de MKDD league (wereldtop) gaan al aan hun zesde controller..
De R-knop gaat niet stuk, hij wordt gewoon error-gevoeliger EN gaat anders aanvoelen (minder precies) en dat is met timetriallen funest

Dat filmpie op Mushroom Bridge viel wel mee toch? R-knop indrukken en loslaten = klik..en dan achter mekaar is klik, klik, klik

Het ergste geklik/herrie was met de Y-knop met dat wheelie showen

Achter mekaar op Y rossen.
dan zou ik er maar niet bij zeggen hoeveel MKDD je speelt

Dat valt dus heel erg mee

Soms heb ik periodes zoals de laatste week dat ik weer redelijk veel game, maar over het algemeen game ik denk ik evenveel of zelfs minder dan het gros hier

(Heb er soms weken geen tijd voor)
k weet niet, misschien hield je hem vlak bij de mic ofzo, maar bij mij maakt het nooit zoveel lawaai als ik zit te spelen
Klonk harder dan in het echt ivm de mic enz

k snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt, die van mij zijn echt nog zo goed als nieuw. En ik heb m'n Cube vanaf de release, en heb 52 spellen. Dus het kan er niet aan liggen dat ik ze weinig gebruikt heb of zo
Volgens mij is MKDD de enige game die de analoge R-knop alleen gebruikt voor de digitale klik functie...het spel lokt slijtage gewoon uit
[
Voor 57% gewijzigd door
Max|Burn op 17-03-2005 23:08
]