EB cardetailing tot aan uw huis
EDIT:
die splinter in je oog.. heb je daar foto's van
maar doet zoiets veel pijn.. want je praat alsof je het gewend bent
[ Voor 59% gewijzigd door Nox op 15-05-2005 12:13 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Lijkt me dat vrij pijnlijk zijn
Verwijderd
euh ja idd.peddro schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:45:
Nou, aangezien hij niet lang op msn kon blijven omdat zn oog een beetje boel pijn deed...
Lijkt me dat vrij pijnlijk zijn
Ed gaat nie snel van msn ( alleen om te modden ) maar nu was ie gauw klaar.
Greets Roel
Ediejo schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:56:
offtopic:
Dat komt dat jij me zo lang aan de praat houdt Roel.Het is inderdaad geen pretje een staalsplinter eruit te laten vrezen. En ik heb het al vaker gehad ja, ondanks veiligheidsbril, meestal direct na bed en slapen. Als je slaap dan voel je niks. Foto heb ik ook maar die wil je niet zien, beter gezegd die laat ik niet zien. Ed met een plakker op ze oog en net uit bed.
Ontopic een optie.
Kan je die foto niet mailen
maar hoe in godsnaam komt dat dan in je oog als je zon bril op heb ?
en hoe gaat dat eruit vrezen ? pakken ze dan zon bovenfrees ?
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
echt über blijft hij ediejoEdiejo schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 21:44:
In het reglement van de PcXperience staat: Deelnemers die een nog niet afgemaakt project inschrijven kunnen zo tot 10 mei 2005 de meest recente foto's insturen.
Dit zijn dus de 2 foto’s die ik heb ingestuurd. De case is nog niet af door bevrijdingsdag en hemelvaartdag waren de meeste bedrijven gesloten, natuurlijk ook die ik precies nodig heb.
300ste foto post.
Ik moet mezelf toch ook maar eens van een sponsor gaan voorzien

Maar goed, ontopic: Zoals gezegd, supermod, de manier waarop het geheel aan elkaar gemonteerd is, het spiegelen van de behuizingen van de prom en de waterkoeling, maken er van voor gezien één strak geheel van
Daar komt dan ook meteen het enige puntje dat ik erg jammer vind naar boven, de cutouts in de zijpanelen van de prom en WC (wilde het in eerste instantie maar voor mezelf houden, maar kon het niet laten
Van voren is het haast 1 case uit drie onderdelen, van opzij worden het weer 3 cases.
Zoals gezegd, NOFI, het is en blifjt een supermod!!!
Edit: De kosten voor het chroomwerk vielen die mee of tegen, wil voor mijn CIP (zie sig) de zijpanelen misschien laten verchromen (anders electrolitisch verzinken of poedercoaten) maar heb geen idee wat de kosten hiervan zouden zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door floriske.nl op 15-05-2005 14:40 ]
Verwijderd
Waarom komt er wel licht uit het ene gat van je pomp kap terwijl er uit het andere gat van de andere pom kap geen licht uit komt?
Verder vind ik het effect wel enorm tof hoor.
Verwijderd
beter kijke, er zitten geen pompen in...Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:06:
Ik volg jouw mod al een hele tijd en ik vind hem echt enorm vet worden.
Waarom komt er wel licht uit het ene gat van je pomp kap terwijl er uit het andere gat van de andere pom kap geen licht uit komt?
Verder vind ik het effect wel enorm tof hoor.
Verwijderd
way 2 go
[ Voor 65% gewijzigd door Ediejo op 15-05-2005 19:50 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:41 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 16-05-2005 10:25 ]
Verwijderd
Dat klopt dat was ook niet voor de PcX maar voor de eerste casejunkies gathering.... it's me RavenEdiejo schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:46:
[...]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders, want dit is de eerste keer dat ik me heb ingeschreven voor de PcX.
Ik las net dat je ook door was naar het NKCM (was ook wel te verwachten). Gefeliciteerd
Ben benieuwd wat de uitslag zal zijn, denk dat het wel spannend gaat worden
Ediejo, als je dit zo ziet wordt het effect van dat groene licht langs de pompbehuizing een beetje tenietgedaan door het licht dat doorschijnt in het plexie....Ediejo schreef op maandag 16 mei 2005 @ 00:28:
Zo is het in de avond geworden pompbehuizing staat ook vast op de plexiplaat, morgen (vandaag) gaten boren voor de slangen en aansluiten die hap.
[afbeelding]
Misschien een optie om daar een strip op te monteren? Zodat het effect langs de pompbehuizing nog meer opvalt?
Verwijderd
Ik heb al 3 de mods met aandacht gevolgd en vind ze alle drie onwijs gaaf
Gozers Succes
Verwijderd
Hier sluit ik me volledig bij aan.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:59:
Ik wens Xavier Ediejo en Ferry HEEL VEEL SUCCES!!!
Ik heb al 3 de mods met aandacht gevolgd en vind ze alle drie onwijs gaaf
Gozers Succes
Veel succes.
[ Voor 13% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:42 ]
maar het blijft een uber strak modje
www.weefab.com
Verwijderd
mooi werk !
Hey Ediejo, gebruik jij nog enige vorm van slangbescherming waar die waterslangen door de gaten heen gaan? Dat ze niet gaan slijten door toevallige trillingen ofzo?
enneh... eigenlijk zouden watergekoelde PSU's niet misstaan denk ik zo
Die gast blijft je verbazen
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
aangeboden Lian Li Casemod.
Vraagprijs 3000 euro
jaja je hebt met je pimprig alleen al TheGreatCornholio's producten verpulverd
(die kerel verbaast me ook telkens met wat hij aanbied
en dan die casemod erbij.
mocht ik ooit eens zoveel geld bij elkaar hebben
haha nee ik doe het liever zelf.
u praat tegen een hobbyist hier
ik mag dan wel niet zoveel geld hebben om te modden.
maar elke cent die ik heb geef ik eraan uit.
langste dat ik geld heb vastgehouden afgelope maanden was 3 dagen
... misschien tijd dat ik weer eens deo ga halen... het begint aardig te ruiken.
eerst me muismod en case afmaken.
daarna beeldscherm overspuiten....

en mijn eigen HDD silencer maken =D
edie misschien weet je een fabrikant voor mij die UV-Groen 'racegaas' plexi verkoopt?
(anders worden mijn HDD's zo warm, en gezien jij zulke mooie dikke plexi platen hebt)
me moeder vind dat ik wat meer tijd aan mezelf moet besteden
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Verwijderd
idd tot ziens in apeldoornEdiejo schreef op maandag 16 mei 2005 @ 08:49:
Sinds 12 uur vannacht zijn de 10 finalisten van het NKCM
Bekend gemaakt. Dit schreef de jury over de Lian Li.
Ediejo's Lian Li with Extreme Heatkiller is geen onbekende. Op het forum kunnen we de realisatie van dit project met al zijn schitterende details al enige tijd gadeslaan. Als er een aanduiding is die dit project kan typeren dan is het wel Extreme... Naast extreme hardware, extreme koeling en extreme details mogen ook de extreme afmetingen niet onvernoemd blijven. Dit project is met zijn unieke uitstraling een serieuze kandidaat die waarschijnlijk hoge ogen zal gaan gooien.
Bij deze alle andere mede finalisten van harte gefeliciteerd met het behalen van de finale.
![]()
![]()
![]()
Veel succes en tot ziens in Apeldoorn.
Verwijderd
zeur niet, ik woon in n dorp van 6k inwoners als het niet minder is..
ziet er goed uit

Verwijderd
Ik vroeg eerst van : deze case is dezelfde als op de FP jullie zeiden : jah dit is hem ook.
Maar Ediejo is deze case nu toch weer aant maken of zoiets ? Ik snap het echt ff niet hoor, is de case die op de FP staat van vorig jaar en deze wat nu gemaakt word een namaaksel of is dat die op de FP
Plz help
Verwijderd
Het is dezelfde case hij is er alleen weer mee verder gegaanVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:54:
Oke misschien klinkt het dom maar ik snap deze mod niet
Ik vroeg eerst van : deze case is dezelfde als op de FP jullie zeiden : jah dit is hem ook.
Maar Ediejo is deze case nu toch weer aant maken of zoiets ? Ik snap het echt ff niet hoor, is de case die op de FP staat van vorig jaar en deze wat nu gemaakt word een namaaksel of is dat die op de FP
Plz help
Net iets te laat
[ Voor 20% gewijzigd door peddro op 17-05-2005 19:16 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Ediejo op 06-07-2005 20:03 ]
Verwijderd
hoe je het doet weet ik niet, maar je maakt er gewoon een masterpiece van, woorden schieten te kort
Ga zo vooral door Ed! En ik hoop je te zien op de pcx!
Zelf makenEdiejo schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:50:
Veel te vroeg dual core komt eraan dat vraagt stroom veel stroom ff wachten lijkt mij beter.
Kijk dit, dit en dit eens
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Ik vind de front van het grootste deel totaal niet bij de rest horen. IMHO.
Verwijderd
Haha, you've got me thereEdiejo schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:47:
@Barbus FreakBRABUS Freak, dit is NOFL maar een inkoppertje.
Hiermee dus.
[afbeelding]
hey die foto klopt niet.Ediejo schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:47:
@Barbus Freak, dit is NOFL maar een inkoppertje.
Hiermee dus.
[afbeelding]
Das maar 1 rechterhand ipv 2
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:45 ]
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
zitten er nu 2 Tagan's in 1 Bonchic PSU behuizing
Kan je niet die fan bovenop de PSU laten verchromen, of een Titan alufan erop op ofzo ?
btw. waar koop je zo'n broer ?!? mijn broertje sloopt alleen maar spullen ipv me te helpen fixen
@Ediejo: Ik vind de fan buiten de behuizing hondslelijk. Ik bedoel, ik weet ook wel dat er nu geen andere oplossing beschikbaar is in dit tijdsbestek, maar had dan op zn minst een alu-fan oid genomen...
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 19-05-2005 07:40 ]
Zie je die fan op de tweede pic ook in je pc? Zo ja, ga je hem dan nog vervangen door een groene? Zo imho wel jammer zijn als je deze fan zietEdiejo schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:16:
Die is leuk Jack, ik hou um erin.
Verder met de psu's.
De printplaten waren hetzelfde op een klein puntje na de afstandbusjes van de bonchic waren korter. Boutje en moertje kunnen wel eens helpen. De voeding zit erin.
[afbeelding]
Om de extra ruimte op te vangen van de Tagan behuizing plaats je de fan buiten de psu en ziet het er zo uit.
[afbeelding]
En ja er is nog genoeg koeling en airflow.
Grrr.... er was dus nog een pagina in dit topic

[ Voor 8% gewijzigd door oli4100 op 19-05-2005 09:29 ]
Verwijderd
Heb in deel 1 gelezen hoe jij het polijsten doet. Binnenkort krijg ik mijn Lian-Li kast binnen en zit er over te denken om de bays te polijsten.
Is het nodig om van een grof schuurpapier naar een fijnere te gaan? Jij begint (zoals ik het daar opvatte) gelijk met een 1200 korrel. De rest is trouwens duidelijk!
grove korrel is alleen nodig om het oppervlak glad te maken, maar dat is in de Lian-Li case allang het geval. Dus is het zonde om allemaal krassen te maken met een te grove korrel...Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:09:
Ediejo, erg mooie case! Handige Bobby om het zo maar eens te zeggen!
Heb in deel 1 gelezen hoe jij het polijsten doet. Binnenkort krijg ik mijn Lian-Li kast binnen en zit er over te denken om de bays te polijsten.
Is het nodig om van een grof schuurpapier naar een fijnere te gaan? Jij begint (zoals ik het daar opvatte) gelijk met een 1200 korrel. De rest is trouwens duidelijk!
Lijkt mij beter om met 1200 te beginnen, later nog hogere korrel en dan oppoetsen maar.
Verwijderd
Hoever moet je dan nog boven de 1200 korel gaan?Jack schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:22:
[...]
grove korrel is alleen nodig om het oppervlak glad te maken, maar dat is in de Lian-Li case allang het geval. Dus is het zonde om allemaal krassen te maken met een te grove korrel...
Lijkt mij beter om met 1200 te beginnen, later nog hogere korrel en dan oppoetsen maar.
normaal word dan 2000 nog wel eens gebruiktVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:31:
[...]
Hoever moet je dan nog boven de 1200 korel gaan?
Verwijderd
klasse
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
Ediejo schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:42:
Hoe ik het flik dat is niet zo belangrijk Wouter, hoe ik op het idee gekomen ben om het zo te doen is veel leuker me broer en ik zaten zondagmiddag op de bank en de psu te bekijken, nadat er een geruime tijd verstreken was en de cognac ook al op tafel kwam “want dit gaat niet lukken” Tagan behuizing verchromen en de doucheslangen op een heel andere manier gaan doen, dat zou extra veel werk betekenen waar ik echt niet op zat te wachten. Terwijl ik de oplossing half half zag gaf ik de psu aan me broer met de mededeling kijk jij maar ik weet het niet ga verder aan me p.c. Na 3 kwartier hoorde ik zoiets als dit gaat niet lukken nu niet dan niet en nooit niet uit me broer ze mond komen. Toen werd het tijd om het maar te vertellen schuifmaat erbij en meten. Oké, de fan is 1,5 cm dik die zet ik gewoon aan de buitenkant en klaar het gaat passen. Ik wou dat ik het gezicht van me broer toen ff kon posten.
Ik zei helemaal niks...
heet ook wouter
hehe wel vet om het zo te doen, die fan zit niet meer in de weg hoop ik ?
Verwijderd
Het duurt wat langer met de hand, maar daar krijg je een drie-dubbel-dik resultaat voor terug. Stukken netter dan met de Dremel. Je kunt met een figuurzaagje ook beter 'sturen' enz.Wouter!! schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:55:
ik vind het echt geweldig dat jij gewoon alles nog met het handje doet en niet de dremel erbij pakt![]()
klasse
[ Voor 27% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:46 ]
Verwijderd
Nu ga je dus het donkere plexi ook laten etchen? Zonde...
[ Voor 14% gewijzigd door Ediejo op 22-05-2005 01:02 ]
wat strakkere lijnen ipv dat ze door elkaarlopen
* Bloodhoundje denk dat hij maar gaat slapen anders ga ik nutteloze comments geven
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:47 ]
Verwijderd
Ga je eigenlijk ook nog kleine lichteffectjes doen, zoals die plexiplaten in je blokken van de Vidkoeler, en van die uv of groene ledjes in je reservoirs?
btw wel dure slang aansluitingen zeg

[ Voor 13% gewijzigd door Ediejo op 06-07-2005 20:01 ]
Alleen vind ik het jammer dat je wel een window in het waterkoelingsgedeelte heb gemaakt en niet in de prommy. Komt dit nog? Want dan zou ik het Xcs logo ook laten etchen op een stukje plexi waardoor het zicht naar binnen wel iets minder word en dus ook niet de zooi in de prommy ziet.
Zeer netjes in ieder geval!
Verwijderd
Je haalt de woorden uit me mond.Langste casemod ooooooooooit op na de 800 á 900 werk uren. Maby eerst vakantie.
Maar goed je gebruikt hart en ziel in die kast en dat is een groot applaus waard d8 ik zo.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 18:29 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Hoeveel van die aansluitingen ben je nodig ?
Maar waar woon je precies, kom het anders wel langsbrengen of per post ofzo.
Als je het echt wilt moet je me maar ff mailen of msn aanzetten, dan zal ik is ff die dingen uit het stof trekken.
w_mooij [apenstaartgeval] hotmail [point] com
Edit:
Zie dat je kledingwinkel in H'sum ligt (van riemsdijk mannenmode bedoel ik, die uit je sig). En daar woon ik naast (soest) dus het zou in principe snel geregeld kunnen zijn (en dan ga ik ervanuit dat je ook in h'sum woont).
[ Voor 30% gewijzigd door Redshark op 23-05-2005 10:29 ]
Verwijderd
De beste man woont volgens mijn in Vianen. Leuk, die behulpzaamheidtoeter schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:27:
Volgens je profiel woon je in '-' ,maar dat ken ik niet hoor
Maar waar woon je precies, kom het anders wel langsbrengen of per post ofzo.
Als je het echt wilt moet je me maar ff mailen of msn aanzetten, dan zal ik is ff die dingen uit het stof trekken.
w_mooij [apenstaartgeval] hotmail [point] com
Edit:
Zie dat je kledingwinkel in H'sum ligt (van riemsdijk mannenmode bedoel ik, die uit je sig). En daar woon ik naast (soest) dus het zou in principe snel geregeld kunnen zijn (en dan ga ik ervanuit dat je ook in h'sum woont).
Die mensen kunnen straks trots zeggen: "Kijk, aan die casemod heb ik meegeholpen"Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:25:
[...]
De beste man woont volgens mijn in Vianen. Leuk, die behulpzaamheid
Casemod: Cubeleon
Mischien kun je iets geheimzinnig doen. Net alsof je zijn graka's hebt geleverd
Revive the guild!
Verwijderd
Doe komen al van PoV afJelte,89 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:15:
Aan die casemod heb ik onderdelen voor geleverd
Mischien kun je iets geheimzinnig doen. Net alsof je zijn graka's hebt geleverd
kan hem niet vinden weet zeker dat ik er ergens een moet hebben maar helaas enige die ik heb gevonden zijn plug & cool en die ben ik nodig voor me wavemaster
Ed kom zeker ff bij je langs zondag
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:49 ]
Dit topic is gesloten.