Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Zelf heb ik nog nooit wat gedaan aan case-modding, maar inspiratie is hier op en top te vinden daarom heb ik maar meteen wat ledjes e.d. besteld. Of ik ooit zon casemod als jij ga uitvoeren weet ik niet, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik daar nooit zoveel bloed, zweet en tranen in zou kunnen steken. Daarom 1 woord: respect!
Ik hoop dat je nog veel plezier zult beleven aan je hobby, maar onthou: "De beste tijd om te stoppen is op je hoogtepunt."
Ik zal met plezier het verloop volgen en mayb dat ik ooit het resultaat irl mag beschouwen.
HF!
[ Voor 8% gewijzigd door Pieth op 02-05-2005 20:24 ]
ff vraagje aan Ediejo: Hoe ga je je reservoiren verwerken?
Verwijderd
Ediejo is startpost:peddro schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:26:
ff vraagje aan Ediejo: Hoe ga je je reservoiren verwerken?
De dual radiator blijft in de bovenkant achteraan zitten. De single radiator komt voor in, achter de gaatjes van de lian li kit, hier door is het mogelijk de reservoirs boven in te plaatsen voor de radiator.
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 06-07-2005 20:06 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
Verwijderd
Zat ik ook aan te denkenVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:58:
Is het dan geen optie om de reservoirs naast elkaar te plaatsen, net zoals _Xavier_ in zijn Aquastacker heeft gedaan?
Past bij mij ook maar net aan, heb je een erg brede kast voor nodig.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:58:
Is het dan geen optie om de reservoirs naast elkaar te plaatsen, net zoals _Xavier_ in zijn Aquastacker heeft gedaan?
Je bent wel lekker bezig trouwens Ediejo, goed werk hoor! Kijk ernaar uit om je kast IRL te zien op 't NKCM; hopelijk kwalificeer ik ook met de mijnes... fingers crossed.
[ Voor 21% gewijzigd door Xav op 03-05-2005 16:40 ]
Dan kan je misschien goed casemodden maar rekenenen blijft lastig_ferry_ schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:07:
Er staan nu 17 deelnemers op de site, nog 3 erbij en dan heb je in theorie 50% kans
jah, maar er worden er 10 geselecteerd van de 20, dat bedoel ikMr.S schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Dan kan je misschien goed casemodden maar rekenenen blijft lastig, 1 van de 20 geeft in theorie toch echt maar een kans van 5% (en geen 50%), maar als het aan mij licht gaat het tussen Ediejo en Xavier(alsnog je 50%
)
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:34 ]
Verwijderd
Wat een relaxte baas heb jij trouwens dat je dat op je werk mag doen
volgens mij is hij zelf baasVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:51:
Ik kan maar één ding verzinnen en dat is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een relaxte baas heb jij trouwens dat je dat op je werk mag doen

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Je gaat de goede kant op... of ging die die nou al op?
Hij is zelf geen baas.. Hij bouwt challetten en tuinhuisjes..
Revive the guild!
...en uberpimprigsJelte,89 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:20:
[...]
Hij is zelf geen baas.. Hij bouwt challetten en tuinhuisjes..
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 04-05-2005 19:07 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:34 ]
Ik zie trouwens dat jij ronde eindmoertjes gebruikt hebt. Welke maat is dat? Heb ze toevallig gister de m5 en m6 in mijn handen gehad maar kon niet echt kiezen.
[ Voor 12% gewijzigd door Ediejo op 04-05-2005 23:20 ]
Eh... die 13 KG... is dat excl water?
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 05-05-2005 00:20 ]
Verwijderd
Klasse uitstraling krijgt ie nu.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 16:59 ]
en zo is het voorspeld!
Is die 13 kg alleen van dat waterkastje?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Koewle weegschaal! (serieus!)
Ici kann uw Werbung staan
[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 06-07-2005 20:05 ]
en een klein beetje licht binnenin lijkt ook wel mooi, maar je moet daar nog even mee klootviolen hoeveel CCFL's
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:35 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 21:48 ]
Verwijderd
Prima gedaan... Ik denk dat er veel GoT'ers tegen zo iemand als jou opkijken, waaronder ik.
Verwijderd
RESPECT ediejo, soort kindje die kast?
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 08-05-2005 11:29 ]
dan kan je mij opvegen
K to the KillaZ
Verwijderd
Verwijderd
Dit is géén ik maak je jaloers post, maar pure enthousiasme uit mijzelf
Als je naar Cebit e.d. toe gaat hoe krijg je hem dan daar als ik vragen mag?
Verwijderd
Moet je ook nog 'licht' water uitvinden.
Slik, die Chieftec wordt ineens wel een heel klein ding.. lijkt wel een standaard Paradigit kastje.
Nu ga je dus meer tijd in de Chieftec stoppen om die ook voor het NKCM af te hebben.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 18:29 ]
Ziet er erg mooi en professioneel uit
Alles van carbon en magnesium makenasfaloth_arwen schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:32:
Volgende CIP: deze kast verkleinen en laten "afvallen".
Ziet er erg mooi en professioneel uit
[ Voor 6% gewijzigd door _ferry_ op 08-05-2005 20:34 ]
[ Voor 66% gewijzigd door _ferry_ op 08-05-2005 22:10 ]
lol_Xavier_ schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:36:
Mooi spul idd, dat RVS, maar mij ook wat te zwaar... tenzij het over inbusboutjes gaat ofcoz. Ik heb m'n AquaStacker voor de gein ook maar eens gewogen, kwam op zo'n 35kilo, incl. water. i-Spider zal denk ik ergens tussen ons in zitten qua gewicht, of niet Ferry?
Dan ben ik de n00b met een case van maar 25 kilo ( zonder waterblokken en water)
[ Voor 4% gewijzigd door eltinio op 08-05-2005 23:59 ]
Jah ik denk het, al heb jij natuurlijk nog die watergekoelde HDD's, dat weegt ook wel wat.. Achjah, al bouw je een pc voor het lage gewicht moet je maar gewoon een laptop nemen_Xavier_ schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:36:
Mooi spul idd, dat RVS, maar mij ook wat te zwaar... tenzij het over inbusboutjes gaat ofcoz. Ik heb m'n AquaStacker voor de gein ook maar eens gewogen, kwam op zo'n 35kilo, incl. water. i-Spider zal denk ik ergens tussen ons in zitten qua gewicht, of niet Ferry?
Verwijderd
Verwijderd
2 Voedingen staat beter in zijn spec lijstjeVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:57:
@ ediejo ik zat net ff rond te neuzen op de site van thermaltak en kwam hier een voeding van 680watt tegen met 2 PCI-e connectoren oftewel een SLI ondersteunende voeding met genoeg power hij is al te koop in nederland dus misschien dat we deze dan terug gaan vinden over een tijdje in jouw PC moet ie natuurlijk wel eerst gemod worden maar dat spreekt voor zich jou kennende
En volgens mij had hij al een deal met Tagan gesloten
Edit:
PC Power & Cooling heeft al een 850 Watt: Klik
Vraag me niet wat dat ding gaat kosten, want daar val je van achterover.
Dan zijn 2 Tagan voedingen toch wel wat goedkoper (en misschien beter)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 22:31 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:36 ]
Die 2 PCI-E connectoren zitten op dezelfde lijn, heb hier de voeding namelijk liggen. In de mijne zit een productiefout waardoor ik de PCI-E connectoren niet kan aansluiten, past simpelweg niet.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:57:
@ ediejo ik zat net ff rond te neuzen op de site van thermaltak en kwam hier een voeding van 680watt tegen met 2 PCI-e connectoren oftewel een SLI ondersteunende voeding met genoeg power hij is al te koop in nederland dus misschien dat we deze dan terug gaan vinden over een tijdje in jouw PC moet ie natuurlijk wel eerst gemod worden maar dat spreekt voor zich jou kennende
ga je nog een gloedje toevoegen aan je wc setup ediejo?
[ Voor 12% gewijzigd door Ediejo op 11-05-2005 18:28 ]
En had je niet beter 1 foto in het licht kunnen opsturen naar die NKCM ?
Revive the guild!
Verwijderd
Dat wilde ik dus ook vragen, ik ben ook al tijdje van plan om met Carbon aan de slag te gaan, maar nu weet ik alleen nog niet waar ik dat kan halen.Jelte,89 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:55:
Ediejo heb je wat meer info over die Carbon platen.. ?
En had je niet beter 1 foto in het licht kunnen opsturen naar die NKCM ?
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:37 ]
Vraagje: Zijn dit echte spiegels of gebruik je spiegelkarton oid? Gewone spiegels zijn vaak nogal dik, waardoor 't toch lastiger is om dit in de ruimte te passen, nietwaar?
Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase
Verwijderd
die is waarschijnlijk van geanodiseerd alluminium.Dezjay schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:48:
Ediejo: Waar kun je dingen verchromen wat voor soort bedrijf? heb geprobeerd om delen van me wavemaster te doen maar dat schiet niet echt op
Ik heb mijn hele Lian-Li/ Light Speed laten verchromen.
Eerst moet je het alluminium laten deanodiseren(laag eraf dus) Dan alles polijsten en daarna laten verchromen. Kosten rond de 500euro in totaal.
niet bepaald goedkoopVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:52:
[...]
die is waarschijnlijk van geanodiseerd alluminium.
Ik heb mijn hele Lian-Li/ Light Speed laten verchromen.
Eerst moet je het alluminium laten deanodiseren(laag eraf dus) Dan alles polijsten en daarna laten verchromen. Kosten rond de 500euro in totaal.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 14-05-2005 08:07 ]
Ik heb onlangsEdiejo schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:02:
[...]
Klopt helemaal ik zou tijdens de PcX het front van een wavemaster gaan polijsten. Maar dan moeten ze het eerst laten deanodiseren zoals a.p. versteeg al zegt. Schuren is bijna niet te doen. Ik heb dit probleem dus ook met de geanodiseerde platen van de prom en waterkoeling. Wil ik die laten borstelen zoals de lian li dan moet ik het eerst laten deanodiseren borstelen en dan anodiseren. Dan maar iets kleurverschil kijken of ik de Lian Li iets lichter kan poetsen.
http://www.happyrory.nl/modding/12.jpg
http://www.happyrory.nl/modding/13.jpg
Was http://dnrhardware.nl/mod...ocomments&order=0&thold=0
Heb een schuurmachine met ronde schijven gebruikt van grit 80 120 en 180 en daarna met het polijst setje 1e keer voor glans. 2er voor super glans. Ook 2 verschillende pastas gebruikt. Maar echt veel moeite koste het ook niet. Dat ding + me backplate heb ik in globaal 5 uurtjes mee geknutseld. Wel onderhand ook andere dingen gedaan,
[ Voor 15% gewijzigd door waterkoud op 14-05-2005 15:07 ]
Ziet er weer heel goed uit... mooi verzonken!
[ Voor 6% gewijzigd door Ediejo op 26-06-2005 22:38 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Thrillseekah op 14-05-2005 23:39 ]
Verwijderd
Das was over de kast van versteeg. Ff beter lezen dusThrillseekah schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 23:38:
uhmm hij had het er over dat hij hem eerst moest deoniseren etc. (buitenkant kast)
Dit topic is gesloten.