En als je mijn post leest, dan zie je dat ik er pics van wil!BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:25:
[...]
Foto: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3677
En als je de startpost leest, lees je dit:
# Accessories:
# Bijgeleverd:
* Stylus (2x)
* Stereo Headset met microfoon
* AC Adapter met power plug
* Carrying case
* USB Sync. kabel (mini-USB/USB)
* Gebruikershandleiding
* Syncronisatie Software op CD
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:48:
[...]
En als je mijn post leest, dan zie je dat ik er pics van wil!
Die toch?
Toshiba is bij mij tot nu toe stabiel. Het enige vervelende is, dat als je je compact "Uit" zet met dat knopje aan de zijkant, het toshiba progje meteen afsluit, en je daarna ff een softreset moet doen om het weer werkend te krijgen. Ik vind dat zelf niet zo'n groot probleem, en het zal nog wel verholpen worden denk ik...Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 02:04:
[...]
Nee maar kep wel blue soleil CE geprobeert en dat zoog enorm, omdat ik de v*rd*md* DUN niet stabiel kreeg.
Toshiba heb ik nietgeprobeert, kep er wel wat over gelezen op XDA developers, ik kreeg daar ook het beeld dat de toshiba stack ook insstabiel is. als dat niet zo is wil ik het wel proberen, omdat ik echt die PAN wil. Vooral voor muziek
Op het moment ben ik gewoon bezig met het streamen naar mijn mda compact (winamp + shoutcast)
PAN is 10000000000000X beter
Waarop heb je het geïnstalleerd?-nickx- schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:32:
Ik heb WM2005 geinstalleerd. Sterker nog ik werk er nu mee. Het programma ziet er magnifiek uit. Er zijn alleen een aantal minpunten, syncen gaat niet altijd lekker het programma omdat het denk ik alpha is geeft aan dat ie 24mb geheugen heeft.. is dus niet vooruit te branden.
Kwa layout en functies WAAAW! mag liever gisteren dan morgen uitkomen.
Ik ga hem vanavond weer terug zetten naar oude staat want het is me echt te langzaam zeker met tom tom er op kun je koffie drinken voordat je een route hebt!
Wou net een bleutooth usb dongle kopen bij norrod,waren ze er niet meer,toen ging ik naar Dynabyte en daar zag ik er eentje liggen van sitecom, dacht koop ik die, maar nooit aan gedacht dat die maar een beriek van 10m had
(natuurlijk net op de terugweg).iemand een idee wat het bereik is van die sitecom usb dongle icm met de compact, als 't nie veel is dan laat ik hem in de verpakking en breng ik hem terug. Wil beneden internetten enzo 2 trappen zou dat lukken?
Ik heb hem al geruild
Ik heb hem al geruild
[ Voor 5% gewijzigd door Alieunited op 24-03-2005 19:58 ]
Ik heb nu een tijdje al een MDA Compact van T-mobile en wanneer ik een SMS verstuur komt het regelmatig voor dat 'ie 2x verstuurd wordt. Ik kan niet echt zeggen wanneer hij dat precies wel of niet doet, maar vaak krijg ik vlak voor ik een sms ontvang een ballonnetje met "message sent" en dan is het laatste sms-je dat ik heb verstuurd nog een keer verstuurd....
Zijn er meer mensen die dit probleem kennen en heeft iemand er eventueel een oplossing voor? Ik heb diverse sites doorzocht, maar niks kunnen vinden...
Zijn er meer mensen die dit probleem kennen en heeft iemand er eventueel een oplossing voor? Ik heb diverse sites doorzocht, maar niks kunnen vinden...
Ik heb de sitecom class 1 usb dongle en ik moet zeggen werkt uitstekend. Als ik beneden op de bank zit kan ik 'm syncen en zelfs buiten op straat. 'k had aan het begin wel wat moeite trouwens met installeren, gekloot met poorten enzo, maar het werkt tot nu nog steeds prima! k heb m nu 1,5 maand denk ik.
Verwijderd
Lees maar terug in een van de topics. Je hebt vast SPB Pocket Plus geinstalleerd? DAn exception aanmaken voor poutlook.exe
Verwijderd
Club I-Mate:Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:59:
Ik heb al tientallen pagina's doorgelezen, maar ik word nu een beetje scheel en ik heb het nog niet gevonden. Mijn vraag is de volgende:
Ik heb nu een Samsung E700, maar die wil ik zo heeeeeeel erg graag inruilen voor een ander, omdat ie zo slecht is. Nu moet ik in april een nieuw abonnement (T-Mobile) en dat komt mooi uit. Nu vind ik de MDA Compact wel heel erg mooi en handig, maar ik zit dagelijks ongeveer 1,5 / 2 uur aan de telefoon en ik heb vage signalen opgevangen dat het toestel niet echt heel handig is als je veel moet bellen (slechte geluidskwaliteit, ongelukkig geplaatste microfoon, vet schermpje etc.)
Kunnen jullie mij vertellen of deze signalen gegrond zijn of is het gewoon een absolute aanrader?
[quote] [/Device Support - ROM Upgrade for i-mate™ JAM
This page contains the latest Operating Systems for the i-mate™ JAM device. Future releases of the software will be posted on this page for i-mate™ customers, so keep it bookmarked!
The details of the current ROM image (found under Start -> Settings -> Device Info):
Rom version 1.03.00
Radio version 1.01.00
ExtROM version 1.03.151 (Italian)
We currently have the following ROM images available and may be used to upgrade earlier devices:
Rom version 1.06.00
Radio version 1.05.00
ExtROM version 1.06.110 (WWE)
(New!) ExtROM version 1.06.111 (Arabic)
ExtROM version 1.06.113 (UK)
All language versions will soon be available in the above configuration.
For our North American customers we have
Rom version 1.06.00
Radio version 1.10.00
ExtROM version 1.06.150
Fixes:
ROM builds with radio versions 1.05.00 and 1.10.00 all include audio enhancements for voice calls. They also contain the improved camera driver. We are working hard to deliver these new builds to our full suite of languages.
quote]
Ik heb de ROM geflasht en hij doet het een stuk beter. Vet schermpje? BT headset.....probleem opgelost
Ik wil nu toch die upgrade nog een keer over doen, omdat ik de vorige keer mijn sd kaart niet geformatteerd had, en daardoor is het niet helemaal goed gegaan geloof ik. Nou heb ik wel net alle bluetooth instellingen goed, en alles is eigenlijk zoals ik wil. Ik heb dus eigenlijk geen zin om dit weer opnieuw te gaan doen. Nou zie ik dat Sprite backup een backup kan maken van mijn ppc en die later weer terug kan zetten, ook als er een rom-upgrade geweest is. Nou wil ik dus een aantal dingen wel backuppen, en veel dingen niet. heeft iemand dit al eens gedaan? Ik ben namelijk bang dat ik dan toch weer opnieuw bluetooth moet instellen omdat bepaalde registerwaarden weg zijn enzovoorts...
edit: Ik ga nu trouwens voor de officiele I-mate Jam upgrade, is die nou precies hetzelfde als de upgrade die al eerder op xda developers stond? zo nee wat is er anders...
edit: Ik ga nu trouwens voor de officiele I-mate Jam upgrade, is die nou precies hetzelfde als de upgrade die al eerder op xda developers stond? zo nee wat is er anders...
[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 24-03-2005 20:20 ]
Verwijderd
kijk hier maar eens (anders val ik in herhaling): (klik)JelmerV schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:00:
blablabla ... heb dubbel verzonden smsjes...
(ff ingekort door wroetje)
succes!
Thomas
Ik kon me inderdaad iets vaags herinneren. Ik heb iemand gebeld die bij t-mobile werkt en die wist het me ook te vertellen. Opeens vielen alle stukjes op de juiste plaats... Lag aan het wegklikken, stom dat ik er nooit aan gedacht heb met spb plus...Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:17:
[...]
Lees maar terug in een van de topics. Je hebt vast SPB Pocket Plus geinstalleerd? DAn exception aanmaken voor poutlook.exe
Bedankt in ieder geval voor je antwoord!
Vreemd... ik denk dat ik daar dus echt keihard overheen heb gelezen... Kon me wel herinneren dat het in deel 2 of 3 stond, maar deel 4?? Wist ik echttt niet... sterker nog heb die laatste pagina's van deel 4 nog gelezen... ben denk ik te snel naar deel 5 gegaan ofzo...Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:28:
[...]
kijk hier maar eens (anders val ik in herhaling): (klik)
succes!
Thomas
Verwijderd
Als je je BT settings checkt én registreert is er niets aan het handje lijkt mij. ROM flashen en opnieuw instellen. Er verandert niets aan de software zelf m.i en ik heb de ROM 2 dagen terug geflasht.sander-sp schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:19:
Ik wil nu toch die upgrade nog een keer over doen, omdat ik de vorige keer mijn sd kaart niet geformatteerd had, en daardoor is het niet helemaal goed gegaan geloof ik. Nou heb ik wel net alle bluetooth instellingen goed, en alles is eigenlijk zoals ik wil. Ik heb dus eigenlijk geen zin om dit weer opnieuw te gaan doen. Nou zie ik dat Sprite backup een backup kan maken van mijn ppc en die later weer terug kan zetten, ook als er een rom-upgrade geweest is. Nou wil ik dus een aantal dingen wel backuppen, en veel dingen niet. heeft iemand dit al eens gedaan? Ik ben namelijk bang dat ik dan toch weer opnieuw bluetooth moet instellen omdat bepaalde registerwaarden weg zijn enzovoorts...
Succes!
edit: Sorry ik las te snel....je hebt geen zin om het opnieuw in te stellen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 21:22 ]
Iemand de widcomm bluetooth software al geprobeerd?
Hier te downloaden : http://my.so-net.net.tw/dean8888/Widcomm_BTW%204.0.1.700.rar
En hier de patch om hem te laten werken : http://forum.xda-developers.com/download.php?id=3550
Heb hem hier draaien maar heb te weinig tijd momenteel om hem te testen.
Voorlopig draait hij hier erg goed, beter dan de software van microsoft.
Hier te downloaden : http://my.so-net.net.tw/dean8888/Widcomm_BTW%204.0.1.700.rar
En hier de patch om hem te laten werken : http://forum.xda-developers.com/download.php?id=3550
[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 24-03-2005 22:26 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
en? issie stabiel? welke profiles heeft hij? slaat ie nie af als je je MDA 'uit' zet? en hoe werkt ie na een soft reset?justifire schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:16:
Thomas
Yes. Eindelijk alle delen doorgelezenVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:28:
[...]
kijk hier maar eens (anders val ik in herhaling): (klik)
succes!
Thomas
Maar goed, ik heb deze week m'n contract ook verlengd bij T-Mobile (150, 2jr) en krijg hem dus gratis. Hoplijk niet na 5 weken.
Heb wel een opmerking over GS Player. http://hp.vector.co.jp/authors/VA032810/
Ik heb nu al een PDA en ik gebruik liever deze player dan de player die in de startpost staat (Pocket Music 3.1). GS Player neemt minder geheugen in beslag en kan volgens mij alles wat Pocket Music ook kan. Alleen is het denk ik wel lelijker.
Ook gebruik ik op mn PDA nu Battery Pack Pro. Handig programmaatje vind ik zelf, maar ik zie nu dat veel mensen ook enthousiast zijn over SPB Pocket plus.
Ook staat in de startpost een vermelding naar allebei de programma's. Ik vraag me af waarom, want zijn deze twee programma's allebei niet vrij identiek in hun functionaliteiten? Allebei hebben ze de mogelijkheid om je Today-screen te voorzien van shortcut icoontjes. Allebei geven ze de status weer van bijv. de hoeveelheid beschikbare batterijduur of geheugencapaciteit. Allebei kunnen ze een programma 'echt' sluiten als je op het X-je drukt.
Een extra nuttige functionaliteit van Battery Pack Pro is wel nog om de fysieke knoppen op je PDA om te toveren tot shortcuts naar bepaalde programma's. Dus waarom zou men nog SPB Pocket Plus gebruiken? Ik ben gewoon benieuwd waarom gebruikers óf het één óf het ander programmaatje gebruiken, en misschien gebruiken mensen ze wel allebei tegelijk? Kan dat dan wel, want conflicteren de dubbele functionaliteiten van de programma's niet met elkaar?
Dit zijn natuurlijk alleen vragen voor mensen die ervaring met Battery Pack Pro en SPB Pocket Plus hebben. Bedankt voor diegenen die hierop kunnen antwoorden.
Ik weet het al: Via google een topic gevonden genaamd: Battery Pack Pro or Pocket Plus?
"I have purchased both. First was battery pack pro 1.1.1. This has memory leaks beyond regognition and does not support True VGA mode even though it is advertised that it does, because you cannot resize the icons for a 640x480 screen. This product should not even be on the market :realmad: . I have since purchased SPB Pocket Plus and it is AWESOME :approve: !!! It has everything that Batterypack pro lacks and has absolutely NO MEMORY LEAKS
Hier link naar de korte discussie http://www.ipaqhq.com/forums/archive/index.php/t-15796.html
[ Voor 15% gewijzigd door guillaumemay op 25-03-2005 00:41 . Reden: Google is je vriend!! ]
Hallo MDA gebruikers.
Nadat ik op eigen kracht (en met behulp van de duidelijke uitleg van wroetje
in deel 3)een bluetooth verbinding tot stand heb gebracht met mijn PC en MDA .. en ik moet zeggen MSN is nooit zo leuk geweest
.... heeeerlijk. Alleen jammer dat de batterij zo snel opgaat.
Hopelijk komen er sterkere varianten op de markt voor de MDA ... want met al die mogelijkheden ...
Heb ik nu dus een paar vraagjes
-Wat is jullie favoriete Internet Browser voor de PPC?
-Wat is het makkelijkste progje om je desktop pc te "remote-controlen" via MDA (i.c.m. bluetooth)?
-Heeft iemand ervaring met Pocket DVD Wizard... (ik wil weten hoe je die waarschuwing aan het begin van elk filmpje die je ermee maakt uitschakelt ... best irritant als je bij elke filmpje die je ermee maakt de melding krijgt "dat het kopieeren van films strafbaar is als blablablaba, 1 keer is genoeg lijkt me
)
Nadat ik op eigen kracht (en met behulp van de duidelijke uitleg van wroetje
Hopelijk komen er sterkere varianten op de markt voor de MDA ... want met al die mogelijkheden ...
-Wat is het makkelijkste progje om je desktop pc te "remote-controlen" via MDA (i.c.m. bluetooth)?
-Heeft iemand ervaring met Pocket DVD Wizard... (ik wil weten hoe je die waarschuwing aan het begin van elk filmpje die je ermee maakt uitschakelt ... best irritant als je bij elke filmpje die je ermee maakt de melding krijgt "dat het kopieeren van films strafbaar is als blablablaba, 1 keer is genoeg lijkt me

DFF®
http://www.bitstream.com/wireless/DaFileFather schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:36:
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=27.msg178#msg178-Wat is het makkelijkste progje om je desktop pc te "remote-controlen" via MDA (i.c.m. bluetooth)?
Voor zover ik weet kun je die melding niet uitzetten.-Heeft iemand ervaring met Pocket DVD Wizard... (ik wil weten hoe je die waarschuwing aan het begin van elk filmpje die je ermee maakt uitschakelt ... best irritant als je bij elke filmpje die je ermee maakt de melding krijgt "dat het kopieeren van films strafbaar is als blablablaba, 1 keer is genoeg lijkt me![]()
)
JAH JAH Heb gister de dummy van de SPV M500 in mun handen gehad ( Orange Shop Venlo ) ze mochten hem eigenlijk nog niet laten zien maar toch
wat een relaxt dingetje... en de kleur is helemala toppie
Mijn dag was gister weer helemaal goed... ze verwachten hem echter pas eind april....
Dat is volgende weekMagicw00b schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 08:48:
JAH JAH Heb gister de dummy van de SPV M500 in mun handen gehad ( Orange Shop Venlo ) ze mochten hem eigenlijk nog niet laten zien maar tochwat een relaxt dingetje... en de kleur is helemala toppie
![]()
![]()
Mijn dag was gister weer helemaal goed... ze verwachten hem echter pas eind april....
Volgensmij leven we momenteel nog in Maart hoor....

Sorry, ik heb over het woordje 'eind' heen gelezenMagicw00b schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 09:21:
[...]
Volgens mij leven we momenteel nog in Maart hoor....![]()
![]()

Verwijderd
vroeg op MEX?Mex schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 09:24:
[...]
Sorry, ik heb over het woordje 'eind' heen gelezen
damn 'k wordt gek van dat bluetooth geisteren uren lopen kloten, toen deed die het eindelijk en vannochtend ineens niet meer
kweet ook nie meer. Kan wel bezig blijven mat alles opnieuw te instaleren
Ik heb nu eindelijk mijn qtek s100 gekregen. Zeer tevreden mee. Ik wilde nu een SD-kaartje kopen van 512 mb. Echter hoor ik hier en daar dat er alleen mini sd-kaartjes ingaan. Dus ik ben nu aan het twijfelen of dat wel echt zo is. Niet dat ik strax een SD-kaartje koopt en er een stuk uit blijft steken. Verder wat is het voordeel van de mini-sd tov de normale sd?
Er past gewoon SD in, en door middel van de bijgeleverde convertor dus ook mini-SD..Ruben121689 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:38:
Ik heb nu eindelijk mijn qtek s100 gekregen. Zeer tevreden mee. Ik wilde nu een SD-kaartje kopen van 512 mb. Echter hoor ik hier en daar dat er alleen mini sd-kaartjes ingaan. Dus ik ben nu aan het twijfelen of dat wel echt zo is. Niet dat ik strax een SD-kaartje koopt en er een stuk uit blijft steken. Verder wat is het voordeel van de mini-sd tov de normale sd?
maar waarom vraag je dit als je de S100 al hebt?

@MEX: thnx voor je antwoorden.
Maar bestaat er niet NetOP remote control voor de PPC .. want laat ik nou net geen VNC gebruiken
op mijn PC .. of is dat niet noodzakelijk op de pc?
Dan doe je weer connect via bluetooth en bij mij doet ie het dan weer
(P.S. als je Active Sync op PC vraagt bij het opstarten of de com poort wilt verwijderen aangezien hij niet connect moet je gewoon YES indrukken, en dan de stappen hierboven nog een keer doorlopen)
Suc7
Maar bestaat er niet NetOP remote control voor de PPC .. want laat ik nou net geen VNC gebruiken

Dat deed hij ook bij mij ... je moet dan effe naar start>settings>bluetooth settings en kijken of beide poorten nog aangevinkt staan. Vervolgens op je pc klikken op active sync en kijken bij conection properties of ook daar poort 4 staat. En dan ga je naar active sync op je PPC en drukt op tools>options>options. Staat bluetooth geselecteerd?Alieunited schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:42:
damn 'k wordt gek van dat bluetooth geisteren uren lopen kloten, toen deed die het eindelijk en vannochtend ineens niet meerkweet ook nie meer. Kan wel bezig blijven mat alles opnieuw te instaleren
Dan doe je weer connect via bluetooth en bij mij doet ie het dan weer
(P.S. als je Active Sync op PC vraagt bij het opstarten of de com poort wilt verwijderen aangezien hij niet connect moet je gewoon YES indrukken, en dan de stappen hierboven nog een keer doorlopen)
Suc7
DFF®
Heb hem wel weer aan de praat, maar na een tijdje, als hij een website aan het laden is springt ie ineens over op gprs
en daarna krijg ik hem niet meer aan de praat, weet zeker dat alles goed staat controleer 't keer op keer. als ik de comp opnieuw opstart doet ie het weer.
Je kunt ook gewoon de standaard ts client gebruiken die op je mda staat, die werkt altijd.DaFileFather schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:04:
@MEX: thnx voor je antwoorden.
Oh .. kun je me dan plz .. effe uitleggen hoe je dat doet ..Mex schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:30:
[...]
Je kunt ook gewoon de standaard ts client gebruiken die op je mda staat, die werkt altijd.
TS opstarten op MDA en wat type je dan in bij:
-server: ... ?
(want als ik de naam van mijn pc intype (DFF bijvoorbeeld) dan krijg ik een popup met "cannot connect with current connection" (=bluetooth) ... moet ik dan connecten via GPRS/Zonnet o.i.d. of kun je het ook via bluetooth?)
Alvast bedankt.
DFF®
Probeer het eerst even als je mda verbonden is via de usbkabel en ActiveSync. Je gebruikt Win2k of WinXP neem ik aan? Daarop heb je een acount..? Je kunt gewoon op ieder acount onloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord.DaFileFather schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:50:
[...]
Oh .. kun je me dan plz .. effe uitleggen hoe je dat doet ..
TS opstarten op MDA en wat type je dan in bij:
-server: ... ?
(want als ik de naam van mijn pc intype (DFF bijvoorbeeld) dan krijg ik een popup met "cannot connect with current connection" (=bluetooth) ... moet ik dan connecten via GPRS/Zonnet o.i.d. of kun je het ook via bluetooth?)
Alvast bedankt.
WinXP .. idd ..
als ik het via usb doe krijg ik: "terminal server ended the connection or a network error occured. please try again ... "
moet ik niet eerst wat op de pc zelf installeren? (ik heb het met de meegeleverde TS geprobeerd)
als ik het via usb doe krijg ik: "terminal server ended the connection or a network error occured. please try again ... "
moet ik niet eerst wat op de pc zelf installeren? (ik heb het met de meegeleverde TS geprobeerd)
DFF®
deze computer en dan eigenschappen en dan verbindingen van buitenaf
hier even een vinkje neer zetten en een gebruiker toekennen. mocht dat nog niet het geval zijn.
Maar als men hier zou moeten kiezen tussen een qtek of een imate waar gaat de voorkeur dan naar uit?
hier even een vinkje neer zetten en een gebruiker toekennen. mocht dat nog niet het geval zijn.
Maar als men hier zou moeten kiezen tussen een qtek of een imate waar gaat de voorkeur dan naar uit?
Verwijderd
[/quote]WinXP .. idd ..
[quote]
Ik heb precies hetzelfde probleem.. zowel als ik mijn ipadres of computernaam invoer.Als ik een andere foute naam invoer geeft die aan dat het type connectie niet goed is idd. Ik heb onder verbindingen van buitenaf gekeken en kon daar alleen een vinkje zetten bij hulp op afstand, maar geen gebruiker toekennen? of ligt dat misschien aan het feit dat ik winXP home heb? alvast bedankt
edit: laat maar, winXP home kan niet als host fungeren heb ik gevonden..
Start de PC met daarop Windows XP Professional PC (een computer met Windows XP Home Edition of Windows 9x kan niet als host fungeren, en is dus niet op afstand te bedienen).
/edit
[quote]
Ik heb precies hetzelfde probleem.. zowel als ik mijn ipadres of computernaam invoer.Als ik een andere foute naam invoer geeft die aan dat het type connectie niet goed is idd. Ik heb onder verbindingen van buitenaf gekeken en kon daar alleen een vinkje zetten bij hulp op afstand, maar geen gebruiker toekennen? of ligt dat misschien aan het feit dat ik winXP home heb? alvast bedankt
edit: laat maar, winXP home kan niet als host fungeren heb ik gevonden..
Start de PC met daarop Windows XP Professional PC (een computer met Windows XP Home Edition of Windows 9x kan niet als host fungeren, en is dus niet op afstand te bedienen).
/edit
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 17:08 ]
weet iemand toevallig de prijs van dit mooi apperaatje(maakt niet uit welke versie) bij de Mediamarkt?
dit ivm met een tegoedbon
dit ivm met een tegoedbon
[ Voor 15% gewijzigd door jaguarxj16 op 25-03-2005 16:59 ]
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem ik heb alles netjes gesyncd en daarna wou ik mijn outlook op mijn mda instellen om via gprs mijn email te checken. Maar als ik naar accounts ga dan kan ik niet bij de outlook settings mijn gegevens invoeren, ik kan wel een nieuw account maken en daar de gegevens in voeren maar dan ontvang ik mijn mail dus in een ander account......
Ik wil het graag gewoon in mijn outlook hebben ?
Wie weet de oplossing ?
Ik wil het graag gewoon in mijn outlook hebben ?
Wie weet de oplossing ?
Werkt perfect.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:58:
[...]
en? issie stabiel? welke profiles heeft hij? slaat ie nie af als je je MDA 'uit' zet? en hoe werkt ie na een soft reset?
Thomas
Anders zou ik er natuurlijk niet over beginnen
Syncen gaat ook een stuk sneller dan met ms bluetooth
Is nu ook echt ff klikken op het logo van de mda en je razendsnel door alle gegevens op je mda browsen.
Bovendien schijnt hij bluetooth audio te ondersteunen en nog een paar 'special features' die MS niet ondersteunt.
Deze moet je gewoon uit proberen, ik zweer erbij.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Advies bel even de klantenservice, ga een beetje zeuren, en je krijgt hem binnen wel geteld 3 dagen binnen.gium schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:38:
[...]
Maar goed, ik heb deze week m'n contract ook verlengd bij T-Mobile (150, 2jr) en krijg hem dus gratis. Hoplijk niet na 5 weken.
Ik ga nu die originele Imate rom er op zetten, en die widdcom bluetooth stack. 2 vraagjes.
1. Je kan die rom niet meer downloaden op Club I-mate als je geen echte Imate hebt. Heeft iemand die rom nog voor mij? ook de radio update graag. edit: Ik heb hem van de XDA Developers ftp afgehaald. Als dit: JAM_WWE_106_110_10500.exe de goede is in ieder geval...
2. Ik zie dat de romupdate nu een .exe file is, hoef ik er niets meer aan te veranderen? (zoals bij de qtek romupdate die T-mobile codes)
2. Als ik die widdcom bluetooth stack heb geinstalleerd, en ik wil van dat microsoft bluetooth icoontje af, dan moet ik een key verwijderen in het register. Is er een manier om hem ook weer terug te krijgen of gaat dat alleen met een hard-reset?
alvast bedankt!
1. Je kan die rom niet meer downloaden op Club I-mate als je geen echte Imate hebt. Heeft iemand die rom nog voor mij? ook de radio update graag. edit: Ik heb hem van de XDA Developers ftp afgehaald. Als dit: JAM_WWE_106_110_10500.exe de goede is in ieder geval...
2. Ik zie dat de romupdate nu een .exe file is, hoef ik er niets meer aan te veranderen? (zoals bij de qtek romupdate die T-mobile codes)
2. Als ik die widdcom bluetooth stack heb geinstalleerd, en ik wil van dat microsoft bluetooth icoontje af, dan moet ik een key verwijderen in het register. Is er een manier om hem ook weer terug te krijgen of gaat dat alleen met een hard-reset?
alvast bedankt!
[ Voor 22% gewijzigd door SaN op 25-03-2005 20:41 ]
Verwijderd
Vandaag en gister Toshiba stack geprobeerd.......het zuigt en hard ook.
op zich is er niets mis met de stack, en dat je een soft reset moet doen als het crashd is ook geen probleem
MAAAAAAAAR, na een aantal keren crashen wou mijn compacr niet meer reageren en zelfs een softreset hielp niet, ook batterij er uit had geen resultaat, ik moest mijn compact hardresetten (gelukkig had ik een backup gemaakt)
dit overkwam mij 2 keer.
dus.......toshiba stack zuigt enorm omdat je op een gegeven moment je compact moet hardresetten
op zich is er niets mis met de stack, en dat je een soft reset moet doen als het crashd is ook geen probleem
MAAAAAAAAR, na een aantal keren crashen wou mijn compacr niet meer reageren en zelfs een softreset hielp niet, ook batterij er uit had geen resultaat, ik moest mijn compact hardresetten (gelukkig had ik een backup gemaakt)
dit overkwam mij 2 keer.
dus.......toshiba stack zuigt enorm omdat je op een gegeven moment je compact moet hardresetten
Ik zweer er ook bij ...justifire schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:17:
[...]
Werkt perfect.
Anders zou ik er natuurlijk niet over beginnen
Syncen gaat ook een stuk sneller dan met ms bluetooth
Is nu ook echt ff klikken op het logo van de mda en je razendsnel door alle gegevens op je mda browsen.
Bovendien schijnt hij bluetooth audio te ondersteunen en nog een paar 'special features' die MS niet ondersteunt.
Deze moet je gewoon uit proberen, ik zweer erbij.
Jongens wil je geen gepruts meer met poorten en softresetjes etc of wat nog meer van die onzin
Gewoon deze installeren .. goed de aanwijzingen volgen in de patch bestand ..
En je bent klaar ..
MDA met bluetooth was nog nooit zo leuk .. en ZO SIMPEL!
Edit: en je pc remote-controlen zonder geouwehoer ...
Gewoon TS opstarten op je MDA en je ip invullen inloggen en gaan KLAAAR
EEN AANRADER ... !!!
[ Voor 10% gewijzigd door DaFileFather op 25-03-2005 20:57 ]
DFF®
Vreemd, ik gebruik het nu al ongeveer een week, en tot nu toe nog geen problemen gehad. het enige wat ik wel vervelend vinbd is dat softresetten, daarom ga ik nu die widdcom stack proberen...Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:42:
Vandaag en gister Toshiba stack geprobeerd.......het zuigt en hard ook.
dit overkwam mij 2 keer.
Vraagje .. weet iemand waar een goede tut te vinden over hoe je je
audio kunt streamen op je MDA ..
audio kunt streamen op je MDA ..
DFF®
Hehe kom steeds meer mogenlijkheden tegen inderdaad, zo lukte het me vandaag voor het eerst om mijn mda 'wakker te maken' via mijn pc.DaFileFather schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:54:
[...]
Ik zweer er ook bij ...![]()
![]()
Jongens wil je geen gepruts meer met poorten en softresetjes etc of wat nog meer van die onzin
Gewoon deze installeren .. goed de aanwijzingen volgen in de patch bestand ..
En je bent klaar ..
MDA met bluetooth was nog nooit zo leuk .. en ZO SIMPEL!![]()
![]()
![]()
Edit: en je pc remote-controlen zonder geouwehoer ...![]()
Gewoon TS opstarten op je MDA en je ip invullen inloggen en gaan KLAAAR![]()
EEN AANRADER ... !!!
Bij de ouwe stack moest je altijd connecten vanaf je mda anders kreeg je geen verbinding.
En man isie snel
Verwijderd
ok, probleempje:
ik wil dus zeg maar ook zo'n ongeloofelijk vette mda compact kopen. het probleem is: mijn abbo is nog lang niet afgelopen. en zonder zo'n abboaanbieding is hij heeel duur. Is hier niet een weg omheen? iets van opzeggen en dan weer aanvragen? thnx!
ik wil dus zeg maar ook zo'n ongeloofelijk vette mda compact kopen. het probleem is: mijn abbo is nog lang niet afgelopen. en zonder zo'n abboaanbieding is hij heeel duur. Is hier niet een weg omheen? iets van opzeggen en dan weer aanvragen? thnx!
Verwijderd
justfire, ik neem aan dat je het over de Toshiba stack hebt, toch?justifire schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:24:
[...]
Hehe kom steeds meer mogenlijkheden tegen inderdaad, zo lukte het me vandaag voor het eerst om mijn mda 'wakker te maken' via mijn pc.
Bij de ouwe stack moest je altijd connecten vanaf je mda anders kreeg je geen verbinding.
En man isie snel
hoe heb jij het geinstaleerd? (ik heb het zoals het bij xda developers staat gedaan, behalve "step 5" die er voor zorgt dat de stack niet crashd maar "eeuwig" aan blijft)
want na dat ik hem had geinstalleerd moest ik zelfs een hardreset doen
Mischien nog een Toshiba Stack (met all functies) voor dummies
Forget the toshiba stackVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:53:
[...]
justfire, ik neem aan dat je het over de Toshiba stack hebt, toch?
hoe heb jij het geinstaleerd? (ik heb het zoals het bij xda developers staat gedaan, behalve "step 5" die er voor zorgt dat de stack niet crashd maar "eeuwig" aan blijft)
want na dat ik hem had geinstalleerd moest ik zelfs een hardreset doen.
Mischien nog een Toshiba Stack (met all functies) voor dummies

Deze moet je hebben ..
DFF®
Verwijderd
nadat ik de patch files in safe mode in de map system32 heb geplaatst, krijg ik hem nog niet aan het werk. Er zijn twee mappen met dezelfde bestanden. De files uit de tweede map heb ik naar map system32 gekopieerd. Doe ik iets verkeerd?DaFileFather schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 08:41:
[...]
Forget the toshiba stack![]()
Deze moet je hebben ..
XDA forum ligt plat zijn er nog andere links waar je die patch kan downenjustifire schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:16:
Hop doet leven...
Verwijderd
He jongens, we gaan geen dingen door mekaar halen he?DaFileFather schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 08:41:
[...]
Forget the toshiba stack![]()
Deze moet je hebben ..
Deze stack is 'n driver + software voor je Bluetooth Dongle (meestal USB) OP JE PC!
Als men het over de Toshiba stack heeft (of de Bluesoleil), bedoeld men een vervanging van de MS Stack op je MDA, welke gewoon zuigt omdat er bijna geen profielen worden ondersteund. Installeren van deze Widdcom Stack heeft alleen zin als je je bluetooth dongle niet fatsoenlijk aan de gang krijgt met MS drivers OP JE PC dus...
Bij de meesten werkt dit gewoon, synchen etc...
Als ik ernaast zit, mag je me van repliek dienen.
Thomas (= nu die Widdcom stack weer aan het verwijderen, omdat het geen toegevoegde waarde heeft op m'n MDA tezamen met z'n Carkit)
Verwijderd
Weet iemand hoe je video (DivX/XviD) kan afspelen op de MDA met ONDERTITELS. Zou wel handig zijn wanneer ik een filmpje bekijk in de trein
en ja: mijn ogen zijn vrij goed
Ik zag de t-mobile mda, los(zonder abbo) te koop voor 450 euro, dat scheelt 100 euro met een simlock vrije qteks100/i-mate jam. Daar heb ik 2 vragen over:
- Kan de simlock makelijk verwijderd worden? (zit die erop als je m loskoopt)
- Is de software anders? zoja, is het hinderlijk?of een groot verschil?
Alvast bedankt voor uw reactie
Verwijderd
kan iemand mij nu exact vertellen wat ik moet doen na de installatie van die Widcomm driver?
Ik heb de installatiehandleiding (die in map 2 zit) gevolgd maar kom er niet uit. Nadat ik alles geinstalleerd heb (dus ook in de Safe Mode de bestanden naar de juiste mappen gekopieerd) start ik mijn pc opnieuw op (normal mode). Dan zie ik rechtsonder in de taakbalk die bluetooth logo. Deze is dan rood. Ik krijg dan de volgende meldingen als ik erop klik:

Ik heb de installatiehandleiding (die in map 2 zit) gevolgd maar kom er niet uit. Nadat ik alles geinstalleerd heb (dus ook in de Safe Mode de bestanden naar de juiste mappen gekopieerd) start ik mijn pc opnieuw op (normal mode). Dan zie ik rechtsonder in de taakbalk die bluetooth logo. Deze is dan rood. Ik krijg dan de volgende meldingen als ik erop klik:

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 16:43 ]
Had ik ook toen ik het .msi bestand opende, moet je de setup.exe komt volgens mij de licence voorbij, werkt bij mij in ieder geval.
edit: maar dat was bij de meegeleverde drivers van sitecom (ziet er hetzelfde uit)
edit: maar dat was bij de meegeleverde drivers van sitecom (ziet er hetzelfde uit)
[ Voor 27% gewijzigd door Alieunited op 26-03-2005 18:17 ]
Die patch moet je de map hebben met 4 bestanden erin en deze in de juiste 2 directories zetten (read the info file) IN SAFE MODE!!
Dan nog over dat het alleen eeen driver vor je dongle is.
Ik had goede drivers voor mijn dongle, alleen kon ik er niets mee en een hoop ellende.
Maar dat kwam niet door de drivers maar door windows xp.
Met deze driver werkt alles gewoon perfect, vraag me af in hoeverre het ligt aan de stack op de MDA.
Heb zelf een sitecom dongle en deze widcomm software roeleert gewoon zwaar!!!
Heb ook totaal geen vage dingen meer op mijn MDA (ZOALS DAT JE OPEENS VERINDING KWIJT BENT OF EEUWEN MOET WACHTEN OP SYNCEN)
Jongens en meisjes instaleer deze gewoon als je wilt genieten van bluetooth op je mda!!
Dan nog over dat het alleen eeen driver vor je dongle is.
Ik had goede drivers voor mijn dongle, alleen kon ik er niets mee en een hoop ellende.
Maar dat kwam niet door de drivers maar door windows xp.
Met deze driver werkt alles gewoon perfect, vraag me af in hoeverre het ligt aan de stack op de MDA.
Heb zelf een sitecom dongle en deze widcomm software roeleert gewoon zwaar!!!
Heb ook totaal geen vage dingen meer op mijn MDA (ZOALS DAT JE OPEENS VERINDING KWIJT BENT OF EEUWEN MOET WACHTEN OP SYNCEN)
Jongens en meisjes instaleer deze gewoon als je wilt genieten van bluetooth op je mda!!
Is dit dezelfde als de meegeleverde software van sitecom??? is ook widcomm
bij mij doet ie het prima, TS gaat een beetje traag, maar als is TS afsluit dan wordt de verbinding verbroken met bluetooth (soms ook spontaan)en dan krijg ik bluetooth voor geen meter meer aan de praat(kan die de poorten niet openen.) Tenzij ik de comp opnieuw opstart. kan ik daar nog iets aan doen.
bij mij doet ie het prima, TS gaat een beetje traag, maar als is TS afsluit dan wordt de verbinding verbroken met bluetooth (soms ook spontaan)en dan krijg ik bluetooth voor geen meter meer aan de praat(kan die de poorten niet openen.) Tenzij ik de comp opnieuw opstart. kan ik daar nog iets aan doen.
[ Voor 74% gewijzigd door Alieunited op 26-03-2005 18:10 ]
Ik ben op zoek naar een programmatje wat mijn bel en sms gedrag bij kan houden. Iets waarbij ik snel kan zien wat ik die maand aan minuten en smsjes verbruikt heb. Kan iemand vertellen hoe dat heet? Ik kan het moeilijk formuleren in het engels...
Ik hoor iedereen over een bluetooth stakc praten alleen nou volg ikhet niet meer>
Je hebt een Tochiba stack?? volgens mij een update voor je mda, maar er is iets mis mee want je moet soms rebooten alleen hij is wel beter als de standaard MS stack, waarom???
Ik hoor ook mensen praten over een widcom stack maar dat zijn volgens mij drivers voor je bluetooth dongel in je pc??
Kan iemand me het een beetje uitlegge
P.s
Dat Terminal Server wat er in zit werkt perfect (TS)
Je hebt een Tochiba stack?? volgens mij een update voor je mda, maar er is iets mis mee want je moet soms rebooten alleen hij is wel beter als de standaard MS stack, waarom???
Ik hoor ook mensen praten over een widcom stack maar dat zijn volgens mij drivers voor je bluetooth dongel in je pc??
P.s
Je hebt het helemaal juist.0Burner0 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:17:
Ik hoor iedereen over een bluetooth stakc praten alleen nou volg ikhet niet meer>
P.s
Toshiba en blue soleil zijn programaas/drivers voor je MDA
Widdcom is driver voor je pc/dongle
Alleen wat mij opvalt is dat als je die widcomm instaleert alles zo makkelijk gaat en lekker stabiel draait.
Zo goed zelfs dat ik helemaal geen toshiba stack meer nodig heb.
Verwijderd
Wippen, Afrollen Pitten?Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 21:48:
gebruikt er hier nog wel iemand WAP, of is dat helemaal dood tegenwoordig?
Nee dus: waarom wappen als je kan intenetten?
Thomas
Maar wat heb je dan meer bij een andere stack BV Toshiba en waarom moet je reseten?justifire schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 21:44:
[...]
Je hebt het helemaal juist.
Alleen wat mij opvalt is dat als je die widcomm instaleert alles zo makkelijk gaat en lekker stabiel draait.
Wappen is wippen met een slappeVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:32:
[...]
Wippen, Afrollen Pitten?![]()
Nee dus: waarom wappen als je kan intenetten?
Thomas
Verwijderd
en hoe zit het PAN, het is toch niet mogelijk om met een ms stack een PAN te maken on geachte welke drivers je op je pc hebt....?!justifire schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 21:44:
[...]
http://www.mobilejoker.de/jaguarxj16 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:30:
Ik zag de t-mobile mda, los(zonder abbo) te koop voor 450 euro, dat scheelt 100 euro met een simlock vrije qteks100/i-mate jam. Daar heb ik 2 vragen over:
402 € / simlock vrij / Duitse Windows versie met T-mobile kleuren :-)
Zelf ook mijn MDA daar vandaan... ROM flashen met Engelse versie. Klaar is kees!
Apple en Joppiesaus all the way
Weet u zeker dat deze simlock vrij is? en hoe zit het met de levering? betaal je daar nog verzendkosten voor? en dat flashen, waar haal ik de juiste rom vandaan?
100% zeker simlock vrij: Ik gebruik hem zelf met een Vodafone kaartje.jaguarxj16 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:43:
Weet u zeker dat deze simlock vrij is? en hoe zit het met de levering? betaal je daar nog verzendkosten voor? en dat flashen, waar haal ik de juiste rom vandaan?
Ik heb zondags besteld. woensdag geleverd. Ik heb hem in Duitsland laten leveren (woon vlak aan de grens). Kan ook gewoon naar Nederland onder rembours. Kost wel iets meer.
Flashen is erg simpel. Ik heb de ROM van de Qtek Engels nog wel op mijn pc staan. Is een kwestie van aansluiten op je pc. Op boot scherm zetten.... klikken... 15 minuten wachten.... klaar.
Kind kan de was doen.
Apple en Joppiesaus all the way
Verwijderd
Nieuw leuk progje, errug handig: sms voor programmeren voor latere verzending
Ook weleens van plan geweest om iemand precies om 12 uur te feliciteren met z'n/haar verjaardag, maar daar totaal doorheen geslapen?
Om 12 uur met oud en nieuw druk bezig met sms-en in plaats van de mensen om je heen te feliciteren?
Hier de oplossing: klikkerdeklik: RaHSMS

- sms voorprogrammeren op een bepaalde datum en tijd (tot op de seconde)
- werkt zelfs in 'suspend mode' (heb ik getest op m'n MDA Compact
- werkt dus ook op de MDA Compact (duhh)
errug geinig!
@MEX: voeg jij hem ook ff op een geschikte plaats toe op je site?
Hij werkt prima, maar heeft nog wel enkele bugjes:
- Tijd instellen, daarvoor moet je iets rechts van de tijd klikken (verkeerd uitgelijnd ofzo?) Tip: seconden instellen = vanaf de minuten 1x naar rechts met je richtingsknop
- Lelijke GUI
- GSM nummers handmatig invoeren, niet uit adresboek (hier zijn ze nog mee bezig)
- Zorg dat het programma is afgesloten als je wacht op een test-sms naar jezelf, hij kan hangen waardoor je ff moet soft-resetten (of sneller: verwijderen uit 'running programs').
- Na soft reset moet je het programma wel 1x opstarten, hij staat geloof ik niet in je autoruns (niet getest, maar ik denk dat je een snelkoppeling in je autoruns kan maken, eventueel met een 'geminimaliseerd optie' ? iemand die hier meer over weet?
- smsjes verschijnen niet in de inbox, noch de outbox... het lijkt alsof ze als 'Flash' sms worden verzonden (ik heb geen 2e sim kaart om dat naar een andere foon te testen, iemand wel?)
Het is dan ook een WERKENDE Beta versie, dus geef die gasten nog ff...
Thomas
PS: dat andere progje op die site: RaHCAM v0.4BETA werkt niet op een MDA Compact, alleen op de XDA II
Ook weleens van plan geweest om iemand precies om 12 uur te feliciteren met z'n/haar verjaardag, maar daar totaal doorheen geslapen?
Om 12 uur met oud en nieuw druk bezig met sms-en in plaats van de mensen om je heen te feliciteren?
Hier de oplossing: klikkerdeklik: RaHSMS

- sms voorprogrammeren op een bepaalde datum en tijd (tot op de seconde)
- werkt zelfs in 'suspend mode' (heb ik getest op m'n MDA Compact
- werkt dus ook op de MDA Compact (duhh)
errug geinig!
@MEX: voeg jij hem ook ff op een geschikte plaats toe op je site?
Hij werkt prima, maar heeft nog wel enkele bugjes:
- Tijd instellen, daarvoor moet je iets rechts van de tijd klikken (verkeerd uitgelijnd ofzo?) Tip: seconden instellen = vanaf de minuten 1x naar rechts met je richtingsknop
- Lelijke GUI
- GSM nummers handmatig invoeren, niet uit adresboek (hier zijn ze nog mee bezig)
- Zorg dat het programma is afgesloten als je wacht op een test-sms naar jezelf, hij kan hangen waardoor je ff moet soft-resetten (of sneller: verwijderen uit 'running programs').
- Na soft reset moet je het programma wel 1x opstarten, hij staat geloof ik niet in je autoruns (niet getest, maar ik denk dat je een snelkoppeling in je autoruns kan maken, eventueel met een 'geminimaliseerd optie' ? iemand die hier meer over weet?
- smsjes verschijnen niet in de inbox, noch de outbox... het lijkt alsof ze als 'Flash' sms worden verzonden (ik heb geen 2e sim kaart om dat naar een andere foon te testen, iemand wel?)
Het is dan ook een WERKENDE Beta versie, dus geef die gasten nog ff...
Thomas
PS: dat andere progje op die site: RaHCAM v0.4BETA werkt niet op een MDA Compact, alleen op de XDA II
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 13:03 ]
Verwijderd
Gaat skype hier ook een stuk beter mee? Of is de widcomm driver geen snelheidsverbetering?justifire schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 21:44:
[...]
Bedankt! maar ik zag net op gsm.nl dat de mda daar 422 euro is. DAn bestel ik m toch liever hier in nl. Maar ik weet alleen niet ofdeze simlock vrij is. Mocht dit niet zo zijn is dit dan makelijk te verwijderen? door mij, of bv op de markt in utrecht?Hollie schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:51:
[...]
100% zeker simlock vrij: Ik gebruik hem zelf met een Vodafone kaartje.
Ik heb zondags besteld. woensdag geleverd. Ik heb hem in Duitsland laten leveren (woon vlak aan de grens). Kan ook gewoon naar Nederland onder rembours. Kost wel iets meer.
Flashen is erg simpel. Ik heb de ROM van de Qtek Engels nog wel op mijn pc staan. Is een kwestie van aansluiten op je pc. Op boot scherm zetten.... klikken... 15 minuten wachten.... klaar.
Kind kan de was doen.
in nl is een mda gelocked. Snel unlocken is volgens mij nog niet algemeen mogelijk. Wel via Tmobile natuurlijk, maar dat kost geld. Als je in nl een simlockvrije wil dan moet je een Qtek kopen.jaguarxj16 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:22:
[...]
Bedankt! maar ik zag net op gsm.nl dat de mda daar 422 euro is. DAn bestel ik m toch liever hier in nl. Maar ik weet alleen niet ofdeze simlock vrij is. Mocht dit niet zo zijn is dit dan makelijk te verwijderen? door mij, of bv op de markt in utrecht?
Zoals al eerder is vermeld, het unlocken is voor 28,- mogelijk, binnen een paar minuten ben je klaar. Niet gratis, maar wel makkelijk!Monalisa schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:47:
[...]
in nl is een mda gelocked. Snel unlocken is volgens mij nog niet algemeen mogelijk. Wel via Tmobile natuurlijk, maar dat kost geld. Als je in nl een simlockvrije wil dan moet je een Qtek kopen.
Verwijderd
maar we zitten hier op TWEAKERS... als we voor alles gaan betalen dan heet de site Noobs.netohjaja1981 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:25:
[...]
Zoals al eerder is vermeld, het unlocken is voor 28,- mogelijk, binnen een paar minuten ben je klaar. Niet gratis, maar wel makkelijk!
Doe is ff niet zo lomp LLVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:32:
[...]
maar we zitten hier op TWEAKERS... als we voor alles gaan betalen dan heet de site Noobs.net
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb op mijn werk gevraagd wanneer de MDA Compact via T-Mobile een officiële update van T-Mobile krijgt (software update).
En ze vertelde me dat deze eerst voor de MDA3 en SDA uitkomen via T-Mobile.nl en vlak daarna voor de Compact. (MDA3 en SDA hebben nu een hogere prioriteit, meer problemen)
Dus nog ff wachten op de updates van de MDA3, T-Mobile is er iig wel al mee bezig.
En ze vertelde me dat deze eerst voor de MDA3 en SDA uitkomen via T-Mobile.nl en vlak daarna voor de Compact. (MDA3 en SDA hebben nu een hogere prioriteit, meer problemen)
Dus nog ff wachten op de updates van de MDA3, T-Mobile is er iig wel al mee bezig.
Vraagje:
Zijn er ook mensen die een WiFi SD kaartje hebben aangeschaft voor bij hun MDA Compact?
Zoja, welke heb je en wat kostte die bij welke winkel?
De enige die ik kan vinden is eentje van SanDisk voor 77 euro en eentje van C-guys (don't ask) maar heb geen flauw idee of die goed werkt met WinMobile2003 en waar die te koop is.
Zijn er nog andere opties?
Zijn er ook mensen die een WiFi SD kaartje hebben aangeschaft voor bij hun MDA Compact?
Zoja, welke heb je en wat kostte die bij welke winkel?
De enige die ik kan vinden is eentje van SanDisk voor 77 euro en eentje van C-guys (don't ask) maar heb geen flauw idee of die goed werkt met WinMobile2003 en waar die te koop is.
Zijn er nog andere opties?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Op IA.net loopt trouwens deze inkoopactie van o.a. een 16-kanaals Adapt bluetooth GPS ontvanger voor 89 euro.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Hij lijkt al gesloten te zijn de inkoopaktie, of heb ik nu iets gemist in het scrolwerk?FlowDesign schreef op zondag 27 maart 2005 @ 17:41:
Op IA.net loopt trouwens deze inkoopactie van o.a. een 16-kanaals Adapt bluetooth GPS ontvanger voor 89 euro.
Verwijderd
snel unlocken is WEL mogelijkMonalisa schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:47:
[...]
in nl is een mda gelocked. Snel unlocken is volgens mij nog niet algemeen mogelijk. Wel via Tmobile natuurlijk, maar dat kost geld. Als je in nl een simlockvrije wil dan moet je een Qtek kopen.
maar mag het hier zkr niet zeggen
als je goed zoekt in mobile forums dan zul je het vinden
Ik heb SBP Pocket plus geinstalled
En ik install hierna tomtom 3.0
Maar als ik klaar ben met installe
Dan kan ie me kaarten niet vinden??
Ook niet na een hard reset en alles op nieuw er op gezet. Meer mensen dit probleem?? en /of oplossing
Ook niet na een hard reset en alles op nieuw er op gezet. Meer mensen dit probleem?? en /of oplossing

Verwijderd
kun je me dan even mailen? ik zit ook op xda developers en diverse andere sites, maar kan het niet vinden. En ik ben idd een noob op dit gebied, alleen ik weiger voor het simlockvrij maken te betalen! Net zoals jullie allemaal weigeren voor software te betalen.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:52:
[...]
snel unlocken is WEL mogelijk
maar mag het hier zkr niet zeggen
als je goed zoekt in mobile forums dan zul je het vinden
Verwijderd
Heb ze er ook allebei opstaan en bij mij werkt het gewoon, dus het kán wel...0Burner0 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:37:
Ik heb SBP Pocket plus geinstalled
enkele tips waar je naar kan zoeken:
- zet je de (Benelux)kaarten gewoon via de MDA Compact op je SD kaart (via Bluetooth (afgeraden want dat is langzaam) of USB) of doe je dat met een Cardreader? Met dat laatste wil nog weleens problemen opleveren opdat hij niet juist geformateerd zou zijn, of te vroeg uit je cardreader getrokken is. Ik zou ze gewoon via Activesync door je MDA op de SD kaart zetten in een sub-mapje.
- Heb je je benelux kaarten überhaupt wel op je SD kaart gezet? (via het installatieprogramma van TomTom)
- Heb je tegen TomTom gezegd waar je kaarten staan? (Ik kan het niet exact testen omdat 'wissel kaart niet bij mij werkt omdat er maar 1 staat geinstalleerd, maar ik denk dat je na het opstarten op het volgende moet klikken: In het hoofdmenu: Meer... -> Meer... -> Wissel kaart. Kan zijn dat je dit niet ziet omdat hij in hte begin al geem kaarten heeft gezien)
Succes
Thomas
Ik heb de oplossing kaartje ff er in uit doet wonderen :Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:41:
[...]
Heb ze er ook allebei opstaan en bij mij werkt het gewoon, dus het kán wel...
enkele tips waar je naar kan zoeken:
- zet je de (Benelux)kaarten gewoon via de MDA Compact op je SD kaart (via Bluetooth (afgeraden want dat is langzaam) of USB) of doe je dat met een Cardreader? Met dat laatste wil nog weleens problemen opleveren opdat hij niet juist geformateerd zou zijn, of te vroeg uit je cardreader getrokken is. Ik zou ze gewoon via Activesync door je MDA op de SD kaart zetten in een sub-mapje.
- Heb je je benelux kaarten überhaupt wel op je SD kaart gezet? (via het installatieprogramma van TomTom)
- Heb je tegen TomTom gezegd waar je kaarten staan? (Ik kan het niet exact testen omdat 'wissel kaart niet bij mij werkt omdat er maar 1 staat geinstalleerd, maar ik denk dat je na het opstarten op het volgende moet klikken: In het hoofdmenu: Meer... -> Meer... -> Wissel kaart. Kan zijn dat je dit niet ziet omdat hij in hte begin al geem kaarten heeft gezien)
Succes
Thomas
Verwijderd
ow ja, dat was optie 4! ;-)0Burner0 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:11:
[...]
Ik heb de oplossing kaartje ff er in uit doet wonderen :![]()
maar in iedergeval bedankt
Verwijderd
schijnt dat je XP professional nodig hebt... heb je dat?0Burner0 schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:16:
Als ik TS opstart en connect doet ie het.(bluetooth)
Ik moet dan inloggen met user namen en paswoord
Tot hier lukt het
Maar dan verbreekt de PC de verbinding met me MDA??
Moet ik iets aan of uit zetten??
THNX
Beste mensen,
Ik ben in het bezig van de qtek s100. Alleen zit ik met een paar probleempjes. Zo krijg ik maar geen toegang tot internet. Krijg iedere keer de melding dat de modem has disconnected blablabla.
- Ik heb de orange settings gedownload en geinstalleerd. Ik heb overigens geen orange world, maar ik wil dus gewoon via het inbellen verbinding maken. Dus weet ik iemand hoe ik dit kan maken? Verder heb ik al alle posts doorgelezen en alle instellingen nagelopen.
- Is het misschien handiger om zelf een gratis ISP toe te voegen? En welke zou ik dan moeten toevoegen? En wat zijn dan de instellingen daarvoor? En is deze goedkoper of duurder dan gewoon via Orange wap?
- Is het mogelijk om de qtek s100 op standby te zetten terwijl je muziek luisterd?
Bij voorbaat dank
Ik ben in het bezig van de qtek s100. Alleen zit ik met een paar probleempjes. Zo krijg ik maar geen toegang tot internet. Krijg iedere keer de melding dat de modem has disconnected blablabla.
- Ik heb de orange settings gedownload en geinstalleerd. Ik heb overigens geen orange world, maar ik wil dus gewoon via het inbellen verbinding maken. Dus weet ik iemand hoe ik dit kan maken? Verder heb ik al alle posts doorgelezen en alle instellingen nagelopen.
- Is het misschien handiger om zelf een gratis ISP toe te voegen? En welke zou ik dan moeten toevoegen? En wat zijn dan de instellingen daarvoor? En is deze goedkoper of duurder dan gewoon via Orange wap?
- Is het mogelijk om de qtek s100 op standby te zetten terwijl je muziek luisterd?
Bij voorbaat dank
Verwijderd
Dien je natuurlijk wel je email adres te plaatsen in je post of in je profielVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:11:
[...]
kun je me dan even mailen? ik zit ook op xda developers en diverse andere sites, maar kan het niet vinden. En ik ben idd een noob op dit gebied, alleen ik weiger voor het simlockvrij maken te betalen! Net zoals jullie allemaal weigeren voor software te betalen.
Ik had namelijk zelf ook wel interesse, dus ik dacht ik stuur je maar even een email.
De minst moeilijke vraag, maar goed. Met windows media player weet ik het niet, maar als ik jou was zou ik gewoon GSplayer downloaden. Veel makkelijker, en zet je mda automatisch op standby na de door jou zelf ingestelde tijd. HIER een linkje... zoals je ziet krijgt het progje ook alleen maar goede reacties...- Is het mogelijk om de qtek s100 op standby te zetten terwijl je muziek luisterd?
Bij voorbaat dank
Zet anders gewoon ff een link naar waar je het kan vinden.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:42:
[...]
Dien je natuurlijk wel je email adres te plaatsen in je post of in je profiel
Ik had namelijk zelf ook wel interesse, dus ik dacht ik stuur je maar even een email.
Neem aan dat er wel meer zijn die willen unlocken.
Iets in mij zegt me dan weer dat het niet gratis is, anders stond er wel een link toch?
Verwijderd
Even een heel basic vraag: hoe moet je bellen met dit apparaat? Alleen met een headset of kan het ook als een 'gewone' telefoon? Wil erg graag een dergelijk apparaat maar tegelijkertijd vind ik headsetjes (met en zonder snoer) maar ondingen bij dagelijks gebruik (dilemma dus).
Je kunt het toestel gewoon als ieder ander toestel aan je oor houden. Belt totaal niet vervelen en is goed te verstaan.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 02:44:
Even een heel basic vraag: hoe moet je bellen met dit apparaat? Alleen met een headset of kan het ook als een 'gewone' telefoon? Wil erg graag een dergelijk apparaat maar tegelijkertijd vind ik headsetjes (met en zonder snoer) maar ondingen bij dagelijks gebruik (dilemma dus).
Kan gewoon aan je oor, net als een normale gsm.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 02:44:
[ Voor 2% gewijzigd door XKB op 28-03-2005 11:07 . Reden: moet sneller refreshen :D ]
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
Gegevens mbt het verspreiden van unlockcode's etc zijn niet toegestaan binnen tweakers. Dus een link plaatsen is niet mogelijk. Het communiceren via email daarin tegen is wel toegestaan. Vandaar dat men het graag achter de schermen via de email regelt. Op deze manier is tweakers op geen enkele manier verantwoordelijk voor wat gebeurd.justifire schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:49:
[...]
Zet anders gewoon ff een link naar waar je het kan vinden.
Neem aan dat er wel meer zijn die willen unlocken.
Iets in mij zegt me dan weer dat het niet gratis is, anders stond er wel een link toch?
Dit topic is gesloten.