Zeg jaguarxj16, jij zei enige tijd geleden dat het opnemen helemaal instelbaar is. Ik heb nu de D600 en leuk en aardig enzo maar de call en cancel call(groene en rode telefoon symbooltjes) knoppen zijn voor zover ik kan vinden dus niet te blokkeren in het geval van een inkomende call. Lekker....ding uit je zak halen en per ongeluk cancel call indrukken...getver.
vandaag heb ik even geinformeerd, die glasses komen 'voorlopig waarschijnlijk nog niet' naar nl, en verder kon ik vooral uit het gesprek opmaken dat het waarschijnlijk wel nooit zal zijn.
overigens zal de prijs in frankrijk - volgens wat opgegooglede is dat n woord? informatie - zo'n €1000 bedragen, icm met de d600. abokortingen etc niet meegerekend. mij te duur voor die reso.
overigens zal de prijs in frankrijk - volgens wat opgegooglede is dat n woord? informatie - zo'n €1000 bedragen, icm met de d600. abokortingen etc niet meegerekend. mij te duur voor die reso.
met een hamer past alles
Verwijderd
Iemand enig idee naar de email instellingen met een kpn-abbo;
ik krijg het niet aan de praat.. wat moeten bv. de dns servers zijn? hij geeft aan dat die fout zijn bij het checken van mail...
ik krijg het niet aan de praat.. wat moeten bv. de dns servers zijn? hij geeft aan dat die fout zijn bij het checken van mail...
Verwijderd
Dit is echt suf zeg!jaccoswinkels schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:13:
Mijn ringtone gaat eerst 1-2 seconden zacht en daarna pas op het ingestelde geluidsvolume. Is dat ergens aan te passen. Heb 't niet kunnen vinden....

Heb de telefoon nu ook
Ik vind de bediening wat lastig, maar hiervoor heb ik 3 jaar SE gehad dus dat verschilt wel en het is vast een kwestie van wennen. Vooral de ok/i-knop in het midden vind ik nog even vervelend, want m'n SE ga je daarmee naar het menu. De toetsen zitten wat dichter op elkaar dan bij mijn z600 en de gewichtsverdeling is wat anders dus smsen is nog wat krampachtig.
't Voelt allemaal stevig aan, en hij ziet er erg classy uit. Het scherm is gewoon ontzettend fijn. Door de hoge resolutie past er lekker veel op het scherm, wat je vooral goed terug ziet bij het internetten. Voor de rest hadden de teksten wel wat kleiner gemogen van mij, aangezien de noodzaak voor grote letters (nl een lage resolutie) er niet meer is. De tekstgrootte lijkt verder niet echt in te stellen te zijn, helaas.
Hoewel ik absoluut niet van plan ben om met mijn telefoon op de speaker mp3tjes te gaan luistenen in de trein heb ik dat nog wel even geprobeerd
. Ik moet zeggen dat ik versteld sta van de geluidskwaliteit, die is echt top (voor een telefoon, uiteraard). Het zou alleen verboden moeten worden 
De picsel-documentviewer werkt goed en snel. Dankzij - alweer - het scherm heb je er nog wat aan ook, je kan heel behoorlijk je bestandjes bekijken. Het enige wat mist is dat hij de documenten (vooral bij word lijkt me dat goed mogelijk) zodanig kan renderen dat de regels op schermbreedte worden afgebroken, je blijft dus wat heen en weer scrollen. Gelukkig kan je het beeld ook een kwartslag draaien, dus dan heb je het beeld in de breedte.
De kwaliteit van de TV-uit is niet overdonderend, ik had gehoopt dat het wat beter zou zijn. Het blijft wat blokkerig allemaal. Wat ik erg jammer vind is dat je foto's niet full-screen kan bekijken op de TV, want dat is nou juist waar het handig voor is imo; even bij vrienden inpluggen en foto's kijken.
Ringtones nog niet echt mee geklooit, want ik heb een takkehekel aan die dingen en m'n telefoon staat dan ook praktisch altijd op stil, tenzij ik thuis ben en hij *ergens* ligt
Tot zover even mijn minireview, mocht me wat te binnen schieten dat laat ik het weer weten hier
Ik vind de bediening wat lastig, maar hiervoor heb ik 3 jaar SE gehad dus dat verschilt wel en het is vast een kwestie van wennen. Vooral de ok/i-knop in het midden vind ik nog even vervelend, want m'n SE ga je daarmee naar het menu. De toetsen zitten wat dichter op elkaar dan bij mijn z600 en de gewichtsverdeling is wat anders dus smsen is nog wat krampachtig.
't Voelt allemaal stevig aan, en hij ziet er erg classy uit. Het scherm is gewoon ontzettend fijn. Door de hoge resolutie past er lekker veel op het scherm, wat je vooral goed terug ziet bij het internetten. Voor de rest hadden de teksten wel wat kleiner gemogen van mij, aangezien de noodzaak voor grote letters (nl een lage resolutie) er niet meer is. De tekstgrootte lijkt verder niet echt in te stellen te zijn, helaas.
Hoewel ik absoluut niet van plan ben om met mijn telefoon op de speaker mp3tjes te gaan luistenen in de trein heb ik dat nog wel even geprobeerd
De picsel-documentviewer werkt goed en snel. Dankzij - alweer - het scherm heb je er nog wat aan ook, je kan heel behoorlijk je bestandjes bekijken. Het enige wat mist is dat hij de documenten (vooral bij word lijkt me dat goed mogelijk) zodanig kan renderen dat de regels op schermbreedte worden afgebroken, je blijft dus wat heen en weer scrollen. Gelukkig kan je het beeld ook een kwartslag draaien, dus dan heb je het beeld in de breedte.
De kwaliteit van de TV-uit is niet overdonderend, ik had gehoopt dat het wat beter zou zijn. Het blijft wat blokkerig allemaal. Wat ik erg jammer vind is dat je foto's niet full-screen kan bekijken op de TV, want dat is nou juist waar het handig voor is imo; even bij vrienden inpluggen en foto's kijken.
Ringtones nog niet echt mee geklooit, want ik heb een takkehekel aan die dingen en m'n telefoon staat dan ook praktisch altijd op stil, tenzij ik thuis ben en hij *ergens* ligt
Tot zover even mijn minireview, mocht me wat te binnen schieten dat laat ik het weer weten hier
offtopic:
Ter info:
Overigens bij orange 32,50 1jr verlenging voor €45, 2 maand gratis bundel.
Ben eerst bij de diverse telecomwinkels geweest want aangezien ze hem bij belcompany aanboden voor €0 bij free 32,50 1jr leek me dat je daar een betere deal kon halen dan bij orange zelf. dat aanbod bleek te kloppen, maar bij een verlenging moest ik iets van €190 bijbetalen! Bij de andere (TforT, Phone House) ging het net zo. Bij 2jr verlengen zou hij nog steeds op 25 à 30 komen. Toch maar even de orange store ingelopen, daar kon ik hem meekrijgen voor €45, maar ik kreeg dan wel 2 maanden gratis bundel (tesamen €65, uiteindelijk kreeg ik dus €20 toe).
Ter info:
Overigens bij orange 32,50 1jr verlenging voor €45, 2 maand gratis bundel.
Ben eerst bij de diverse telecomwinkels geweest want aangezien ze hem bij belcompany aanboden voor €0 bij free 32,50 1jr leek me dat je daar een betere deal kon halen dan bij orange zelf. dat aanbod bleek te kloppen, maar bij een verlenging moest ik iets van €190 bijbetalen! Bij de andere (TforT, Phone House) ging het net zo. Bij 2jr verlengen zou hij nog steeds op 25 à 30 komen. Toch maar even de orange store ingelopen, daar kon ik hem meekrijgen voor €45, maar ik kreeg dan wel 2 maanden gratis bundel (tesamen €65, uiteindelijk kreeg ik dus €20 toe).
[ Voor 19% gewijzigd door Punksmurf op 12-11-2005 16:40 ]
met een hamer past alles
Deze week de D600 gekocht. Erg tevreden alles deed het goed.
Op dat 2 begon de onheil. Schuif het toestel "open" en alleen de backlight doet het. Ik van "wtf". Doe het nog eens dicht en open. Helpt niets. Telefoon aan uit, niets helpt. Batterij eruit erin? ook niet.
Batterij eruit getrokken en maar even iets anders gaan doen. Uurtje later, batterij er weer in, doet het weer. Heel apart.
's Avonds, precies hetzelfde, alleen backlight. Volgende morgen deed hij het weer als een zonnetje.
Gister teruggeweest met de klacht, ze hadden er nog nooit van gehoord. Ik kreeg een nieuwe en zouden deze opsturen.
Meer mensen hiervan last gehad?
Op dat 2 begon de onheil. Schuif het toestel "open" en alleen de backlight doet het. Ik van "wtf". Doe het nog eens dicht en open. Helpt niets. Telefoon aan uit, niets helpt. Batterij eruit erin? ook niet.
Batterij eruit getrokken en maar even iets anders gaan doen. Uurtje later, batterij er weer in, doet het weer. Heel apart.
's Avonds, precies hetzelfde, alleen backlight. Volgende morgen deed hij het weer als een zonnetje.
Gister teruggeweest met de klacht, ze hadden er nog nooit van gehoord. Ik kreeg een nieuwe en zouden deze opsturen.
Meer mensen hiervan last gehad?
Ben er nu achter dat het ook voor het alarm geluid geldt, erg irritant!!Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:42:
[...]
Dit is echt suf zeg!iemand een oplossing?
Kan het volume van het alarm geluid trouwens niet ingesteld worden?
[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 12-11-2005 17:23 ]
Verwijderd
heb deze gsm ook en zit met het volgende probleem:
bij mijn contactlijst zie ik simcontact- en phonecontactpersonen door elkaar...
wat betekend dat ik alle namen 2 maal in de lijst zie...
enkel sim is geen optie daar ik meer dan 200nrs heb staan + dan kan ik de "call events" niet personaliseren
alles van sim halen lijkt me ook niet prettig als volgende gsm een Nokia wordt bijvoorbeeld...
enkel sim is geen optie daar ik meer dan 200nrs heb staan + dan kan ik de "call events" niet personaliseren
alles van sim halen lijkt me ook niet prettig als volgende gsm een Nokia wordt bijvoorbeeld...
dat probleem heb ik ook ja... maar als ik niks vind zal ik alles wel van de sim afhalen en ook op de computer zetten, tegen dat ik een nieuwe gsm koop zal ik ze dan weer op m'n sim moeten zetten ofzo
op m'n SE waren dat tenminste 2 gescheiden lijsten, dat was handig.
de status-report op de SE was imho ook lekkerder, daar stond in de 'verzondenlijst' een vinkje bij een sms als hij was afgeleverd, of een kruisje als er een undeliverable report was gegeven. op deze telefoon komen ze als losse smsjes binnen, volgens mij net als bij een nokia.
minor issues, dat wel. ben er verder erg blij mee hoor

de status-report op de SE was imho ook lekkerder, daar stond in de 'verzondenlijst' een vinkje bij een sms als hij was afgeleverd, of een kruisje als er een undeliverable report was gegeven. op deze telefoon komen ze als losse smsjes binnen, volgens mij net als bij een nokia.
minor issues, dat wel. ben er verder erg blij mee hoor
met een hamer past alles
Verwijderd
Ideetje: zet alle belangrijke nummers op je sim, en de rest op je telefoon.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 03:52:
heb deze gsm ook en zit met het volgende probleem:
Wat je ook kunt doen is gewoon alles op je telefoon zetten en als je weer een nieuwe koopt, ff via de compu of telefoon je belangrijke telefoonnummers overzetten op je sim...
Idee??
maar op je telefoon kan je meerdere nummers aan 1 persoon koppelen, op je sim worden dat losse entries dus heel onoverzichtelijk. ook kan je aan contactpersonen die op je telefoon staan persoonlijke ringtones etc. koppelen mocht je dat tof vinden ofzo 
heeft iemand enig idee hoe ik de mms-manager op de pc aan het werk kan krijgen? die blijf nl. grijs, en als ik het programma handmatig opstart vanuit de program files kan ik nog niets op mijn telefoon opslaan (hij geeft geen foutmelding, maar uiteindelijk resultaat is dat het niet werkt). beetje vreemd
heeft iemand enig idee hoe ik de mms-manager op de pc aan het werk kan krijgen? die blijf nl. grijs, en als ik het programma handmatig opstart vanuit de program files kan ik nog niets op mijn telefoon opslaan (hij geeft geen foutmelding, maar uiteindelijk resultaat is dat het niet werkt). beetje vreemd
[ Voor 38% gewijzigd door Punksmurf op 13-11-2005 13:31 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
vind het toch redelijk irritant hoor, een gsm met 2MP camera, bluetooth, extendable memory en allerhande snufjes maar je kan hem niet laten trillen en beltoon laten afspelen tegelijk of je contactlijst splitsen...
Dan was ik beter af met mijn Nokia 6510 van 3jaar geleden.
Die deed alles zoals een telefoon het hoort te doen, enkel zonder camera en dergelijke.
imho zou samsung beter werken aan de user friendlyness dan aan een betere lens voor de camera of meer geheugen voor fotos.
het is en blijft in de eerste plaats een gsm....
Dan was ik beter af met mijn Nokia 6510 van 3jaar geleden.
Die deed alles zoals een telefoon het hoort te doen, enkel zonder camera en dergelijke.
imho zou samsung beter werken aan de user friendlyness dan aan een betere lens voor de camera of meer geheugen voor fotos.
het is en blijft in de eerste plaats een gsm....
tja, het is wel stom inderdaad. het vervelende van dat soort dingen is dat je er altijd pas achter komt nádat je hem hebt gekocht 
gewoon mee leren leven of je oude gsm weer terugnemen
edit:
*) GSM bedoeld als naam voor 'mobiele telefoon', want eigenlijk is het maar een zotte naam. nog erger dan 'SMS-bericht', wat ook al nergens op slaat. natuurlijk, het is gewoon spreektaal geworden; ik doe er zelf ook aan mee. maar het slaat nog steeds nergens op

gewoon mee leren leven of je oude gsm weer terugnemen
edit:
ik denk dat we zo ondertussen de definitie van gsm* wat moeten verruimen, of moeten stellen dat een doorsnee mobiele telefoon van nu allang niet meer 'een telefoon' is.het is en blijft een gsm
*) GSM bedoeld als naam voor 'mobiele telefoon', want eigenlijk is het maar een zotte naam. nog erger dan 'SMS-bericht', wat ook al nergens op slaat. natuurlijk, het is gewoon spreektaal geworden; ik doe er zelf ook aan mee. maar het slaat nog steeds nergens op
[ Voor 57% gewijzigd door Punksmurf op 13-11-2005 20:02 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
ik heb zo eentje net via ebay van iemand overgekocht linkPunksmurf schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:55:
[...]
dude, dat ding is vet
het wat geprobeerd te vinden... volgens de press release (juni) moet hij vanaf september leverbaar zijn bij france telecom / orange france. helaas op de betreffende sites niets kunnen vinden. ik ga zsm eens bij een orange shop informeren
ding heeft trouwens 2 schermpjes van 320x240 pixels aan boord. het gave is, die zijn slechts 6,1mm in doorsnee. de diagonaal is sqrt(320^2+240^2) = 400 pixels, dus 66,67pixels per mm. een resolutie van dus bijna 1700dpi! dat is echt abnormaal hoog! t blijft natuurlijk slechts 320x240 tho', maar toch.
wellicht zijn deze ook wel wat. stekkertje modden en gaan. 52" scherm ipv 24, voor €350. wel tweedehands (geen idee wat ze in nl kosten maar dit even ter indicatie). toen ze net nieuw waren overigens over de €1400 dacht ik.
is 2e hands dus slecht 80 euro.. is nog een leuk bedrag om gewoon eens te kijken of het leuk is om mee te kloten.. Wel handig voor games...
kewl
je was net n vriend van me voor
lijkt erg op deze trouwens maar volgens een andere site is die 320x240 ipv 800x225
heeft er iemand al uitgevonden hoe je foto's full screen op de tv kan krijgen? dat lukt me wel als ik ze in de map 'overige bestanden' zet, dan worden ze nl met de picsel-viewer geopend, maar kan kan je niet lekker door je foto's bladeren en het programma is heel traag vergeleken met de standaard foto-functionaliteit.
het hele video-out gebeuren lijkt me een beetje gemiste kans, imo had dat veel beter gekund enkel door de software wat verder door te ontwikkelen.
lijkt erg op deze trouwens maar volgens een andere site is die 320x240 ipv 800x225
heeft er iemand al uitgevonden hoe je foto's full screen op de tv kan krijgen? dat lukt me wel als ik ze in de map 'overige bestanden' zet, dan worden ze nl met de picsel-viewer geopend, maar kan kan je niet lekker door je foto's bladeren en het programma is heel traag vergeleken met de standaard foto-functionaliteit.
het hele video-out gebeuren lijkt me een beetje gemiste kans, imo had dat veel beter gekund enkel door de software wat verder door te ontwikkelen.
met een hamer past alles
Ik heb een paar firmwares gevonden en een flashutility voor de d600
Wie weet of je dit met je usb kabel kan flashen??
http://avi-stuff.irde.to/files.php?catid=194
Is het iemand al gelukt om java games via usb kabel op de telefoon tezetten, ik heb echt heel veel games maar het wil maar niet...
Wie weet of je dit met je usb kabel kan flashen??
http://avi-stuff.irde.to/files.php?catid=194
Is het iemand al gelukt om java games via usb kabel op de telefoon tezetten, ik heb echt heel veel games maar het wil maar niet...
Vraagje.. Ik heb hier ex71Sl oordoppen liggen.. Kan ik die ook dmv bijv verlengkabel gebruiken voor de D600? En is er een tweak om toch een mp3 als ringtone in te stellen voor ontvangne sms berichten?
kun je de besturingstoetsen (?) ook instellen voor een functie? heb nu een samsung en die zijn automatisch al ingesteld wat best irritant is..
kun je de 'flitser' oook als zaklantaarn gebruiken zoals bij de w800i?
trillen bij een mp3 heb je toch programma voor dat je mp3 converteerd met tril erbij? toch?
kun je de besturingstoetsen (?) ook instellen voor een functie? heb nu een samsung en die zijn automatisch al ingesteld wat best irritant is..
kun je de 'flitser' oook als zaklantaarn gebruiken zoals bij de w800i?
trillen bij een mp3 heb je toch programma voor dat je mp3 converteerd met tril erbij? toch?
[ Voor 49% gewijzigd door repsaj op 16-11-2005 22:10 ]
x
Ik heb vandaag eindelijk de D600 gekocht nadat ik tot mijn spijt mijn D500 verloren was.
Zou de telefoon eerst bij een Telfort winkel aanschaffen (120 euro met Telfort 300 1-jarig abonnement). Maar goed, zaterdag vertelde ze mij dat de ze de telefoon niet op voorraad hadden en dat ze deze woensdag zouden krijgen. Vandaag kreeg ik weer te horen dat ze 'm waarschijnlijk vrijdag binnen zouden krijgen, schoot dus niet op.
Toen had ik zoiets van, weet je, laat maar zitten dan. Dus heb ik 'm in de winkel ernaast (T-forTelecom) gehaald voor 159 euro met zelfde abonnement (verlenging). Ben ik tenminste van dat gezeur en gereis naar die Telfort winkel af.
Ik kan alleen nog niet bellen omdat m'n nieuw opgestuurde simkaart na activerings aanvraag 'aan het wachten is' tot deze geactiveerd wordt ofzo
De versie die ik nu heb gehaald is simlockvrij. Heeft iemand enig idee of de versie die je bij Telfort zelf haalt wel gelockt is? Ben wel benieuwd eigenlijk
Zou de telefoon eerst bij een Telfort winkel aanschaffen (120 euro met Telfort 300 1-jarig abonnement). Maar goed, zaterdag vertelde ze mij dat de ze de telefoon niet op voorraad hadden en dat ze deze woensdag zouden krijgen. Vandaag kreeg ik weer te horen dat ze 'm waarschijnlijk vrijdag binnen zouden krijgen, schoot dus niet op.
Toen had ik zoiets van, weet je, laat maar zitten dan. Dus heb ik 'm in de winkel ernaast (T-forTelecom) gehaald voor 159 euro met zelfde abonnement (verlenging). Ben ik tenminste van dat gezeur en gereis naar die Telfort winkel af.
Ik kan alleen nog niet bellen omdat m'n nieuw opgestuurde simkaart na activerings aanvraag 'aan het wachten is' tot deze geactiveerd wordt ofzo
De versie die ik nu heb gehaald is simlockvrij. Heeft iemand enig idee of de versie die je bij Telfort zelf haalt wel gelockt is? Ben wel benieuwd eigenlijk
[ Voor 16% gewijzigd door KreKkeR241 op 17-11-2005 00:02 ]
zie het topic over de d500, daar staat hoe je je normale oordoppen kan gebruiken.Jaspur schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:32:
Vraagje.. Ik heb hier ex71Sl oordoppen liggen.. Kan ik die ook dmv bijv verlengkabel gebruiken voor de D600?
niet dat ik weetEn is er een tweak om toch een mp3 als ringtone in te stellen voor ontvangne sms berichten?
jakun je de besturingstoetsen (?) ook instellen voor een functie? heb nu een samsung en die zijn automatisch al ingesteld wat best irritant is..
als je naar de fotomodus gaat en de 'flitser' noem het maar een 'knipper' aanzet geeftie gewoon licht als 'n zaklamp. er zit dus niet echt een 'zaklamp'-functie op, maar je kan m constant aanzetten.kun je de 'flitser' oook als zaklantaarn gebruiken zoals bij de w800i?
geen flauw idee maar waarom zou je m willen laten trillen als je mp3-tjes luistert?trillen bij een mp3 heb je toch programma voor dat je mp3 converteerd met tril erbij? toch?

met een hamer past alles
Dat met normale doppen maken .. Mmm.. Lijkt me niet dat dat mij gaat lukken en dan zijn de oordoppen gelijkt verknalt.. ;PPunksmurf schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:24:
[...]
zie het topic over de d500, daar staat hoe je je normale oordoppen kan gebruiken.
[...]
niet dat ik weet
[...]
ja
[...]
als je naar de fotomodus gaat en de 'flitser' noem het maar een 'knipper' aanzet geeftie gewoon licht als 'n zaklamp. er zit dus niet echt een 'zaklamp'-functie op, maar je kan m constant aanzetten.
[...]
geen flauw idee maar waarom zou je m willen laten trillen als je mp3-tjes luistert?
maar ik wou 1 mp3 instellen als ringtone en dat die trilde
maar weet iemand anders ook of je een mp3 in kan stellen voor de smsjes? een tweak ofzo? das wel t belangrijkste vind ik....
x
Verwijderd
Nou, na een paar dagen kan ik zeggen dat ik em technisch en kwalitatief erg goed vind. Maar de hele software en UI vind ik toch eigenlijk tamelijk K met P. Contactlijst splitsen tussen sim/phone kan niet, niet op achternaam sorteren, geen voicedial, duizend keer drukken om een sms te sturen..etc..etc. In mijn ogen is het op het gebied van gebruiksgemak geen erg goed toestel. En ik vraag ik me toch echt af wie dat soort software ontwerpt...
Is er een tweak om toch een mp3 als ringtone in te stellen voor ontvangne sms berichten?
En bij 'afspraken' is daar ook een mp3 als tone in te stellen? Of heb je weer keus uit stuk of 4 zoals bij voorafgaande samsungs?
En bij 'afspraken' is daar ook een mp3 als tone in te stellen? Of heb je weer keus uit stuk of 4 zoals bij voorafgaande samsungs?
x
Nee, je kunt geen mp3 als sms toon doen. mischien in de volgende firmware..
als je nu ff die tutorial bekijkt zie je dat je een headphone connector maakt ipv de standaard oordoppen. daar plug je je gewoon je goede dopjes in, die sloop je er dus helemaal niet meeJaspur schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:06:
[...]
Dat met normale doppen maken .. Mmm.. Lijkt me niet dat dat mij gaat lukken en dan zijn de oordoppen gelijkt verknalt.. ;P
menu, telefoonlijst, beheer, sorteren, achternaamVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:01:
niet op achternaam sorteren
standaard staat 'links' ingesteld als snelkoppeling naar sms, anders doe je dat even zelfduizend keer drukken om een sms te sturen

ben ik in zekere mate wel met je eens. Sony EricssonIn mijn ogen is het op het gebied van gebruiksgemak geen erg goed toestel. En ik vraag ik me toch echt af wie dat soort software ontwerpt...
keuze uit een stuk of 4 idd.Jaspur schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:29:
met een hamer past alles
Ik heb 'm bij Belcompany alleen gezien voor 240 euro met Telfort 200 1 jaar. Ben je niet in de war met Orange 32,50 1 jaar?lazrambo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:22:
[...]
Bij Belcompany voor 69.95 euro met Telfort 200 abo 1 jaar
Waar kan ik Tril aanvinken?
Kijk is eerst effe naar de datumKreKkeR schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:17:
[...]
Ik heb 'm bij Belcompany alleen gezien voor 240 euro met Telfort 200 1 jaar. Ben je niet in de war met Orange 32,50 1 jaar?
Ik heb hem toen met een Telfort actie voor 69.95 euro gekocht met een Telfort 200 16 euro abo (ook een actie) voor 1 jaar.
Ik weet toch wel wat ik er voor heb betaald

Het is mij gelukt om Java games te installeren via usb Kabel xD
Voor diegene die geinstereseerd zijn:
Ga naar het hoofdmenu, toepassingen, java wereld, en kies dan opties. Ga nu naar netwerkinstellingen. Bij APN vul je in: internet en de rest laat je leeg, proxy uitzetten.
Download Softkick 2.21 en de samsung java uploader
Installeer Softkick en kies voor de "usb port in exclusive mode"

Errors klik je gewoon weg.

Sluit je telefoon aan, en kijk met samsung software of die aangesloten is, daarna SLUIT dit programma helemaal! Start dan softkick
Ga naar instellingen en naar bluetooth/serial

Vink com poort met ss_mdm0.
Daarna activeer softkick/
Dan open de Java uploader en selecteer een game.
Typ in je mobiel: #*536963#.
Daarna: #*5737425#.
Ga naar ppp-up en kies USB.
Kies dan Serial download.
Nu gaat die uploaden.
Naar de tijd, sluit af met: #*536961#.
Hier paar handige sites voor games/aplicaties:
http://www.arcticautowash.com/Games/
http://www.d500world.tk/
Ga naar het hoofdmenu, toepassingen, java wereld, en kies dan opties. Ga nu naar netwerkinstellingen. Bij APN vul je in: internet en de rest laat je leeg, proxy uitzetten.

Sluit je telefoon aan, en kijk met samsung software of die aangesloten is, daarna SLUIT dit programma helemaal! Start dan softkick

Nu gaat die uploaden.
Ik heb het geprobeerd, op 'n gegeven moment staat er dat ie aan het downloaden is, maar je ziet geen vooruitgang. Vervolgens start ie opnieuw op.Hilco schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu gaat die uploaden.
is er geen tweak ofzo dat je zelf een mp3 kan instellen als alarm en sms geluid?
en heeft samsung zelf niet een kabel met een plug voor je eigen oordoppen zoals se heeft?
wel jammer dat die dingen allemaal missen.. die 3 dingen vind ik nou net het belangrijkste! zou dus super zijn als het tóch kan
en heeft samsung zelf niet een kabel met een plug voor je eigen oordoppen zoals se heeft?
wel jammer dat die dingen allemaal missen.. die 3 dingen vind ik nou net het belangrijkste! zou dus super zijn als het tóch kan
[ Voor 60% gewijzigd door repsaj op 18-11-2005 14:25 ]
x
dat ook gedaan, daardoor bleef die bij mij altijd vast hakenGa naar het hoofdmenu, toepassingen, java wereld, en kies dan opties. Ga nu naar netwerkinstellingen. Bij APN vul je in: internet en de rest laat je leeg, proxy uitzetten.
Ja, heb ik gedaan. Trouwens bij het instellen van ppp-up startte ie ook ineens opnieuw op.Hilco schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:27:
[...]
dat ook gedaan, daardoor bleef die bij mij altijd vast haken
ohhja vergeten, dat mag je maar 1x doen, en dan weer de laatste code doen, en dan weer opnieuw beginnen..
Kijk eens op deze site, mischien heb je hier wat aan, het is wel allemaal engels:
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37324
Kijk eens op deze site, mischien heb je hier wat aan, het is wel allemaal engels:
You areHilco schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:46:
kan je niet lezen ofzo?Jaspur schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:24:
is er geen tweak ofzo dat je zelf een mp3 kan instellen als alarm en sms geluid?

je vraagt al 5x hetzelfde en je krijgt ook steeds hetzelfde antwoord: NEE dat kan niet. natuurlijk, dat is voor zover wíj weten, en het zou mooi zijn als je ons ongelijk kon bewijzen maar laat dan wel gelijk even weten hoe.
tot die tijd hoef je het niet meer te vragen, ok?
met een hamer past alles
Verwijderd
Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de camera niet zoals bij de d500 binnen zit en pas bij het uischuiven tevoorschijn komt. Nu kunnen er krasen op komen
. En nee ik heb geen d500 maar een SE w800i
Had de datum gezien, alleen niet verwacht dat men zo kort zo'n actie had met zo'n prijsverschil. Bah heb ik er 159 voor betaald met Telfort 300 1 jarig. En dat was niet eens bij Belcompany, want daar is hij nu dus NOG een heel stuk duurderlazrambo schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:45:
[...]
Kijk is eerst effe naar de datum![]()
Ik heb hem toen met een Telfort actie voor 69.95 euro gekocht met een Telfort 200 16 euro abo (ook een actie) voor 1 jaar.
Ik weet toch wel wat ik er voor heb betaald
(Was ik m'n vorige telefoon maar een maandje eerder verloren
[ Voor 11% gewijzigd door KreKkeR241 op 18-11-2005 15:49 ]
Het is me nu gelukt, alleen worden de games linksboven in maar een deel van het scherm weergegeven. Is dat bij jou ook?Hilco schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:48:
ohhja vergeten, dat mag je maar 1x doen, en dan weer de laatste code doen, en dan weer opnieuw beginnen..
idd, dat zijn bij heel veel games zo. Ik denk dat het ligt aan het scherm van de d600 omdat die toch wel een hoge resolutie heeft, denk ik. Maar er zijn een paar spellen die ik geprobeerd heb die t wel goed doen.
Heeft iemand overigens al wat meer ontdekt mbt het afspelen van filmpjes in 320x240? Ook bij mij blijft het beeld na 5 tot 30 sec freezen en gaat het geluid door.
Ik heb de post gelezen met daarin reactie van de Samsung zelf, maar blijf het raar vinden dat de mensen van Samsung beweren dat een resolutie van 320x240 niet ondersteund wordt... Je kan notabene zelf in die resolutie filmpjes opnemen en afspelen
Ik heb de post gelezen met daarin reactie van de Samsung zelf, maar blijf het raar vinden dat de mensen van Samsung beweren dat een resolutie van 320x240 niet ondersteund wordt... Je kan notabene zelf in die resolutie filmpjes opnemen en afspelen

[ Voor 13% gewijzigd door KreKkeR241 op 18-11-2005 23:34 ]
als je het filmpje nou op de wijze voor een k750 toestel converteerd? http://spawnweb.dk/recode/k750.htm en dan 320x240 als resolutie invoerd...?KreKkeR schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:30:
Heeft iemand overigens al wat meer ontdekt mbt het afspelen van filmpjes in 320x240? Ook bij mij blijft het beeld na 5 tot 30 sec freezen en gaat het geluid door.
x
Ik ben er al achter!!!!!!!Jaspur schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 00:09:
[...]
als je het filmpje nou op de wijze voor een k750 toestel converteerd? http://spawnweb.dk/recode/k750.htm en dan 320x240 als resolutie invoerd...?
Het ligt aan de Samsung software zelf! Ik heb nu bijvoorbeeld een filmpje in 352x288 en zelfs dat werkt probleemloos. Ik heb nu het programma imTooEncoder gebruikt (http://www.imtoo.com/mpeg-encoder.html).
Met dank aan: http://www.mobile9.com/in...ion/index.php/t17707.html
Ik ben vandaag even bij TforTelecom langs geweest en heb gevraagt of ik de D600 mocht testen.. Gedaan dus; mooi ding! Er zat beveiliging op waardoor ik niet echt goed de speling kon voelen. En heb dus met eigen ogen gezien dat je voor de sms en afspraken geen mp3 als toon in kan stellen. De persoon die me hielp had het ook over dat er misschien een firmware voor kwam. Dus mijn vraag..; hoe kan ik mijn wensen aan samsung laten weten zodat ze er misschien een firmware voor uit brengen? Op de mail die ik woensdag heb verstuurd via samsung-mobile.com werd niet gereageerd.
Bvd
Wat nog handiger zou zijn: iemand die een tweak weet om het toch voor elkaar te krijgen; een mp3 bij sms en afspraken.
Bvd
Wat nog handiger zou zijn: iemand die een tweak weet om het toch voor elkaar te krijgen; een mp3 bij sms en afspraken.
[ Voor 6% gewijzigd door repsaj op 19-11-2005 22:00 ]
x
Verwijderd
ik heb hem nu ook een week in bezit
wel oke allemaal
foto's vind ik nog niet echt supermooi....maar misschien komt het doordat ik er veel in het donker maak
verder batterij gaat wel rap leeg als je er de hele tijd mee speelt
verder is het weer lomp dat er weer geen trillen+beltoonfunctie inzit
in mn oude E700 had je er nog een paar die op de "maat" trilde
verder mooi ding
wel oke allemaal
foto's vind ik nog niet echt supermooi....maar misschien komt het doordat ik er veel in het donker maak
verder batterij gaat wel rap leeg als je er de hele tijd mee speelt
verder is het weer lomp dat er weer geen trillen+beltoonfunctie inzit
in mn oude E700 had je er nog een paar die op de "maat" trilde
verder mooi ding
Wie weet hoe ik met de D600 video's in volledig scherm af kan spelen?
Verder heb ik nu al 2x gehad (heb de telefoon sinds 1 dag) dat ie automatisch aan en uitsprint, ligt dit misschien aan de accu die naar mijn idee niet snaarstrak in het toestel zit?
Verder heb ik nu al 2x gehad (heb de telefoon sinds 1 dag) dat ie automatisch aan en uitsprint, ligt dit misschien aan de accu die naar mijn idee niet snaarstrak in het toestel zit?
om de video's in volledig scherm af te spelen moet je tijdens het afspelen op 1 drukken, dan krijg je ze op je hele scherm in breedbeeld zeg maar.
Dat van die accu heb ik nog nooit meegemaakt, en heb de telefoon al meer dan een maand
Dat van die accu heb ik nog nooit meegemaakt, en heb de telefoon al meer dan een maand
Thanks!
Misschien een idee voor de film converteerders onder ons. ik had eerst de oude versie van Imtoo en kreeg hem niet lekker aan de gang. Toen ben ik op zoek gegaan naar alternatieven. Ik ben een heel fijne tegengekomen vind ik zelf, namelijk PSP Video Express is nog gratis ook nog!
http://www.pqdvd.com/psp/video_converter.html
Misschien een idee voor de film converteerders onder ons. ik had eerst de oude versie van Imtoo en kreeg hem niet lekker aan de gang. Toen ben ik op zoek gegaan naar alternatieven. Ik ben een heel fijne tegengekomen vind ik zelf, namelijk PSP Video Express is nog gratis ook nog!
[ Voor 10% gewijzigd door onnaj op 20-11-2005 20:57 ]
Eindelijk een programma dat foutloos werkt!!onnaj schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:56:
Thanks!
De filmpjes van Imtoo speelde de D600 wel goed af, alleen Imtoo converteerde de filmpjes niet goed. Geluid en beeld liepen namelijk asynchroon.
Alleen jammer dat het met PSP Video Express niet mogelijk is naar 352x288 te converten. In deze resolutie krijg je, wanneer je de Samsung op de tv aansluit namelijk 2 blauwe balken (boven en onder) in beeld.
Of heeft iemand al een manier gevonden om met dit programma wel naar 352x288 te converten?
Hebben meerdere mensen last van korte accu duur?
Dit komt bij mij aan het licht, heb nu al een 2e d600, de batterij was bij beide slecht. Op dit moment moet ik elke 3 dagen opladen, 's nachts staat hij al uit. Dit betekend 3*16=48 uur. De standby tijd die samsung geeft is 400 uur. Ik haal net 1/10e van het maximale. Natuurlijk bel en sms ik en slide ik m open waardoor t schermpje aangaat. Maar niet in die mate dat de batterij zo kort stand-by meegaat. Mijn vorige telefoon, nokia 6230, ging 6 dagen mee, dag en nacht. Wel een grote achteruitgang in dat opzicht.
Dit komt bij mij aan het licht, heb nu al een 2e d600, de batterij was bij beide slecht. Op dit moment moet ik elke 3 dagen opladen, 's nachts staat hij al uit. Dit betekend 3*16=48 uur. De standby tijd die samsung geeft is 400 uur. Ik haal net 1/10e van het maximale. Natuurlijk bel en sms ik en slide ik m open waardoor t schermpje aangaat. Maar niet in die mate dat de batterij zo kort stand-by meegaat. Mijn vorige telefoon, nokia 6230, ging 6 dagen mee, dag en nacht. Wel een grote achteruitgang in dat opzicht.
Om de korte batterij duur staat samsung ook om bekend. Bij BC begint morgen de wintercampagne en we doen die samen met samsung. Die ze gaan haast voor niks over de toonbank. Ik vind het nog steeds jammer dat samsung niet echt goeie stereo headsets heeft gemaaktSymsonic schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:56:
Hebben meerdere mensen last van korte accu duur?
DaannO schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:15:
[...]
Bij BC begint morgen de wintercampagne en we doen die samen met samsung. Die ze gaan haast voor niks over de toonbank.
Verwijderd
Mensen,
ik heb mn headset gesloopt (nu al?? ja nu al...) weet iemand waar ik een nieuwe kan halen, en of er al wat leukers voor op de markt is?
groetennn
ik heb mn headset gesloopt (nu al?? ja nu al...) weet iemand waar ik een nieuwe kan halen, en of er al wat leukers voor op de markt is?
groetennn
Die headsets koop je gewoon bij de telecom winkels.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:02:
Mensen,
groetennn <- niet nodig![]()
Ik heb er laatst 1 gehaald bij tfortelecom voor 5 euro (origineel samsung) ...wel na afdingen
[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 21-11-2005 14:27 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
ik heb dat wel een paar keer gehad als hij aan de usb hing. als ik de computer aanzette herstartte de telefoon zich en toen ik de computer uitzette ging een keer m'n telefoon uit? maar het gebeurt niet altijd.onnaj schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:09:
ik was nu voor een weekend weg zonder lader, toen was hij ook al leeg! alleen was ik in een gebied met een héél slechte dekking wat ook altijd veel meer stroom kost (continu zoeken) en heb ik veel foto's gemaakt, en die camera-functie zuipt echt ontzettend. maar het viel me wel tegen.
met een hamer past alles
Gewoon, met de bijgeleverde PC Studio software, en dan kiezen voor PC Sync. Sim-pelVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 01:07:
FF een vraagje, is mogelijk d600 te synchroniseren met Outlook en al mijn contactperonen op de d600 te zetten? En is mogelijk De agende fuctie te synchroniseren met outlook?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Oke netjes van samsung, lijkt dan al een klein beetje op een smartphone
Msn blijft zeker nog een probleem omdat je gaan apps kan installeren?..
Werkt inderdaad prima, heb eergisteren de gegevens van de Nokia 6260 gesynchroniseerd met outlook en de gegevens daarna gesynchroniseerd met de Samsung D600. Is helemaal perfect gegaan.vooghel schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:27:
[...]
Gewoon, met de bijgeleverde PC Studio software, en dan kiezen voor PC Sync. Sim-pel.
[ Voor 18% gewijzigd door onnaj op 22-11-2005 11:25 ]
je kunt apps en games installeren.. kijk maar paar post naar boven van mij =)Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:25:
Oke netjes van samsung, lijkt dan al een klein beetje op een smartphone![]()
Verwijderd
het programma maakt mooie conversies, zeker heerlijk dat je zelf de uiteindelijke grootte van het bestand in kan stellen!! alleen des te verder ik in het filmpje kom des te meer de audio niet synchroon loopt met mijn video... balen!!! weet iemand hier iets op?KreKkeR schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:05:
[...]
Eindelijk een programma dat foutloos werkt!!![]()
De filmpjes van Imtoo speelde de D600 wel goed af, alleen Imtoo converteerde de filmpjes niet goed. Geluid en beeld liepen namelijk asynchroon.
Alleen jammer dat het met PSP Video Express niet mogelijk is naar 352x288 te converten. In deze resolutie krijg je, wanneer je de Samsung op de tv aansluit namelijk 2 blauwe balken (boven en onder) in beeld.
Of heeft iemand al een manier gevonden om met dit programma wel naar 352x288 te converten?
Heb jij dit probleem met ImToo of met PSP Video Express ?Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:13:
[...]
het programma maakt mooie conversies, zeker heerlijk dat je zelf de uiteindelijke grootte van het bestand in kan stellen!! alleen des te verder ik in het filmpje kom des te meer de audio niet synchroon loopt met mijn video... balen!!! weet iemand hier iets op?
Ik heb het dat probleem dus (voor zover ik heb kunnen ontdekken) alleen met ImToo.
Hoort het trouwens zo te zijn dat het beeld aan blijft wanneer de telefoon aan het opladen is?
Bij mij is dit namelijk wel het geval en ik vraag me af het beeld hierdoor niet makkelijker kan doorbranden?
En ik weet even niet meer of het bij m'n D500 nu ook zo was dat het beeld aan bleef tijdens het opladen.
Bij mij is dit namelijk wel het geval en ik vraag me af het beeld hierdoor niet makkelijker kan doorbranden?
En ik weet even niet meer of het bij m'n D500 nu ook zo was dat het beeld aan bleef tijdens het opladen.
Menu > Instellingen > Displayinstellingen > [6] Verlichting > Tijdens opladen (UIT)KreKkeR schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:38:
Hoort het trouwens zo te zijn dat het beeld aan blijft wanneer de telefoon aan het opladen is?
Haha, thanks!! Weet je dat ik niet eens op het idee was gekomen dat ze dit simpelweg als optie open hadden gelaten? Ik dacht, dat moet wel hardware foutje zijn ofzoSC4RF4C3 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:17:
[...]
Menu > Instellingen > Displayinstellingen > [6] Verlichting > Tijdens opladen (UIT)
jammer genoeg werkt pc suite 3 niet met de e760 vind ik wel jammer. Hij herkend de tel wel maar doet er verder niks. mee. Hebben meer mensen dat met hun d600?
Top man, TNX!Hilco schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:46:
Het is niet echt gebruikersvriendelijk, maar beter als nix eh
[ Voor 44% gewijzigd door MrJT op 22-11-2005 23:17 ]
Niet mij bedanken, ik poste het hier alleen maar
Ik heb het van een andere forum... maar eerst deed het niet bij mij. Blijkt dat je bij APN internet moet invullen en alles werkt dan. Toch een manier om java games/apps te installeren.. gratis nogwel
Ik heb het van een andere forum... maar eerst deed het niet bij mij. Blijkt dat je bij APN internet moet invullen en alles werkt dan. Toch een manier om java games/apps te installeren.. gratis nogwel
Zie dat er een actie bij Belcompany is met de d600.
Abonoment voor 1 jaar en 32,50 per maand geloof ik.
d600 gratis. Nu zag ik alleen wel op de site van Orange de tarieven.
0.22 voor sms en 0.16 per minuut. Met een abonoment van 32,50.
heb ik dit goed en zo ja is dit dan niet erg duur! Met name de sms kosten.
En heeft iemand een goede tip waar je hem verder voor een leuke (gratis) prijs kan kopen met een 1 jarig abonoment.
Abonoment voor 1 jaar en 32,50 per maand geloof ik.
d600 gratis. Nu zag ik alleen wel op de site van Orange de tarieven.
0.22 voor sms en 0.16 per minuut. Met een abonoment van 32,50.
heb ik dit goed en zo ja is dit dan niet erg duur! Met name de sms kosten.
En heeft iemand een goede tip waar je hem verder voor een leuke (gratis) prijs kan kopen met een 1 jarig abonoment.
[ Voor 20% gewijzigd door V525 op 23-11-2005 14:34 ]
bij hi25 issie ook gratis, dacht ik?
ik ben bij orange zo t goedkoopst uit maar tis maar net wat je verbruik is
wel gaat alles uit 1 bundel hè bij orange, bellen, smsen, buitenland, gprs, het komt er allemaal niet bovenop (tenzij je over de bundel heen gaat, natuurlijk).
wel gaat alles uit 1 bundel hè bij orange, bellen, smsen, buitenland, gprs, het komt er allemaal niet bovenop (tenzij je over de bundel heen gaat, natuurlijk).
met een hamer past alles
Jawel ma dan moet je persé 2 zakelijke abonnementen nemen anders komt het nie goed hoor....Erasmo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:58:
Klik
Dit kan niet€12,50 per maand, 1 jaar lang...
Dan is het alsnog goedkoop, €25 voor 1 jaar, en dan krijg je er zelfs 2! Kun je er eentje houden en eentje verkopen...
Bij Hi is het dan wel weer 2 jaarPunksmurf schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:14:
bij hi25 issie ook gratis, dacht ik?
Hoeveel belminuten heeft dat abonoment van Orange? Of is het gewoon bellen tot die 32,5 en daarna bijbetalen?
Heeft er al iemand ervaring met de bescherming van de camera?
[ Voor 14% gewijzigd door V525 op 23-11-2005 21:44 ]
kan wel hoor, alleen is de prijs excl btw, en is het een zakelijk abbo, je moet dus bij de kamer van koophandel geregistreed staan om een abbo te kunnen afsluiten. en er zitten nog een paar haken en ogen aanErasmo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:58:
Klik
Dit kan niet€12,50 per maand, 1 jaar lang...
[ Voor 6% gewijzigd door jaguarxj16 op 23-11-2005 21:34 ]
Die 20% extra neem ik wel voor liefjaguarxj16 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:34:
[...]
kan wel hoor, alleen is de prijs excl btw, en is het een zakelijk abbo, je moet dus bij de kamer van koophandel geregistreed staan om een abbo te kunnen afsluiten. en er zitten nog een paar haken en ogen aan
En laat ik dat nou net zijn
Haken en ogen? Ik zie verder geen dingetjes hoor....
Verwijderd
ZIet er inderdaad interressant uit, 2x D600 voor 300 euro in totaalErasmo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:40:
[...]
Die 20% extra neem ik wel voor lief![]()
En laat ik dat nou net zijn(naja, mijn vader dan
)
Haken en ogen? Ik zie verder geen dingetjes hoor....
Verwijderd
Heb video express gedownload, heerlijk programma, dat wel.KreKkeR schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:12:
[...]
Heb jij dit probleem met ImToo of met PSP Video Express ?
Ik heb het dat probleem dus (voor zover ik heb kunnen ontdekken) alleen met ImToo.
Ik heb een animatie film gepakt (chicken run) die heb ik in 4 gedeeltes opgenomen (anders moet je elke keer weer gaan spoelen als je de film op verschillende tijden wil kijken).
En het loopt niet synchroon.
Ik heb zelf het gevoel dat de video sneller gaat als de audio, aangezien het steeds minder synchroon gaat lopen.
zoals ik al zei: t is een bundel. je hebt elke maand 32,50 om te verbellen/sms-en/gprs-en weet ik veel. bel je minder, dan neem je het restant mee naar de volgende maand (onbeperkt), bel je meer dan betaal je bij tegen hetzelfde tarief.V525 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:24:
[...]
Bij Hi is het dan wel weer 2 jaar
Hoeveel belminuten heeft dat abonoment van Orange? Of is het gewoon bellen tot die 32,5 en daarna bijbetalen?
Heeft er al iemand ervaring met de bescherming van de camera?
bij de sms-bundels is het trouwens zo dat als je er overheen gaat je daarna nog steeds tegen het sms-bundel-tarief smst en niet zoals bij veel providers weer de volle mik gaat betalen.
(overigens betaal je een sms-bundel weer van je gewone bundel. dus stel je hebt een 32,50 abo en een sms bundel van 300sms voor €18 (€0,06/sms) dan houdt je nog 32,50 - 18 = 24,50 over voor andere dingen. smsjes die je over hebt uit de smsbundel neem je geloof ik max. 1 maand mee).
de bescherming van de camera is imo prima. hiervoor had ik een telefoon zonder bescherming en er zit nog geen krasje op t glaasje. bij de d600 zit er nog een opstaand randje omheen dus gaan er nog minder makkelijk voorwerpen lang. ik heb m'n telefoon altijd in een broekzak waar niks anders bijzit (sleutels ofzo

met een hamer past alles
[quote]Punksmurf schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:27:
[...]
zoals ik al zei: t is een bundel. je hebt elke maand 32,50 om te verbellen/sms-en/gprs-en weet ik veel. bel je minder, dan neem je het restant mee naar de volgende maand (onbeperkt), bel je meer dan betaal je bij tegen hetzelfde tarief.
Iemand al ervaring met het orange abonoment. Wat zijn globaal de meningen hier over een 1 of 2 jarig contract afsluiten. Voor mijn gevoel is een 1 jarig contract beter en vooral met de actie van Orange van 32,50. Ik geloof dat er bij de 1e paar maanden een korting bij zat.
[...]
zoals ik al zei: t is een bundel. je hebt elke maand 32,50 om te verbellen/sms-en/gprs-en weet ik veel. bel je minder, dan neem je het restant mee naar de volgende maand (onbeperkt), bel je meer dan betaal je bij tegen hetzelfde tarief.
Iemand al ervaring met het orange abonoment. Wat zijn globaal de meningen hier over een 1 of 2 jarig contract afsluiten. Voor mijn gevoel is een 1 jarig contract beter en vooral met de actie van Orange van 32,50. Ik geloof dat er bij de 1e paar maanden een korting bij zat.
[ Voor 8% gewijzigd door V525 op 24-11-2005 14:27 ]
* snars heeft er ook een 
Het is een hip telefoontje. Ik heb jarenlang Siemens gehad (M35 en M55) dus nu is het behoorlijk wennen aan de interface. Het sliden is lichtelijk verslavend, gelukkig is het mechanisme degelijk.
Goeie punten:
- groot scherm
- handsfree werkt perfect
- de 4-way toets werkt erg snel als je er aan gewend bent
- had ik al gezegd dat het sliden vet hip is?
Wat me tegenvalt:
- bijna alles is in te stellen, behalve (bijvoorbeeld) het slide-geluidje. De 4 standaard samples zijn van die Teletubbie-happyhappy-joyjoy-geluidjes. Ik had het wel cool gevonden om als slide-tone het doorladen van een pistool te hebben ofzo (*klik*klak*
). Jammer. De D500 heeft mooiere geluidjes toch?
- de standaard ringtones zijn allemaal liedjes...ik wil gewoon een toon.
- de in/uitschakel-animatie is nogal gay ('samsung fun club'...wtf? Is dat het standaard 'theme'?)
- de font-grootte is te groot, zelfs als zet je em op small. OK, er is ruimte zat op het scherm maar ik heb telefoonnummers graag op 1 regel, als het kan.
- de camera werkt langzaam, zeker op 2mp...maar ik weet niet hoe dat met andere telefoons zit
- de camera onthoudt fliter-instellingen niet. Wil je de flits op auto, dan moet je dat iedere keer instellen,
- het overpompen van data via USB schiet echt NIET op. Geldt dit ook voor toegang naar een transflash kaartje? Ik heb al een Bluetooth dongle besteld...
- de 'OK'-toets is als sneltoets niet in stellen, je krijgt altijd de browser.
- in Samsung PC Studio kan je wel je contacts bewerken, maar de groups weer niet. Ik vind het zowiezo geen briljant stuk software.
- de camera is niet beschermd....maar daar is wel mee te leven.
De lijst met ergernissen is vrij lang. Op zich logisch als je naar een ander merk overstapt... Ik ken mezelf, ik ga er toch alleen maar een beetje mee bellen en SMSen dus ik til ook niet zo zwaar aan extra hippe features. Als iemand een suggestie heeft voor een van deze dingen....schroom niet!
Het is een hip telefoontje. Ik heb jarenlang Siemens gehad (M35 en M55) dus nu is het behoorlijk wennen aan de interface. Het sliden is lichtelijk verslavend, gelukkig is het mechanisme degelijk.
Goeie punten:
- groot scherm
Wat me tegenvalt:
- bijna alles is in te stellen, behalve (bijvoorbeeld) het slide-geluidje. De 4 standaard samples zijn van die Teletubbie-happyhappy-joyjoy-geluidjes. Ik had het wel cool gevonden om als slide-tone het doorladen van een pistool te hebben ofzo (*klik*klak*
- de in/uitschakel-animatie is nogal gay ('samsung fun club'...wtf? Is dat het standaard 'theme'?)
- de font-grootte is te groot, zelfs als zet je em op small. OK, er is ruimte zat op het scherm maar ik heb telefoonnummers graag op 1 regel, als het kan.
- de camera werkt langzaam, zeker op 2mp...maar ik weet niet hoe dat met andere telefoons zit
- de camera onthoudt fliter-instellingen niet. Wil je de flits op auto, dan moet je dat iedere keer instellen,
- het overpompen van data via USB schiet echt NIET op. Geldt dit ook voor toegang naar een transflash kaartje? Ik heb al een Bluetooth dongle besteld...
- in Samsung PC Studio kan je wel je contacts bewerken, maar de groups weer niet. Ik vind het zowiezo geen briljant stuk software.
De lijst met ergernissen is vrij lang. Op zich logisch als je naar een ander merk overstapt... Ik ken mezelf, ik ga er toch alleen maar een beetje mee bellen en SMSen dus ik til ook niet zo zwaar aan extra hippe features. Als iemand een suggestie heeft voor een van deze dingen....schroom niet!
[ Voor 5% gewijzigd door snars op 24-11-2005 17:04 ]
I reject your reality, and substitute my own.
Ik ben al een jaar of 5 geloof ik bij dutchtone/orange en mij bevalt het prima (anders was ik wel overgestapt
). Ik sluit het liefst een 1jarig contract af, omdat is gebleken dat de huidige mobieltjes het bij mij circa 7 à 8 maanden prima doen en dan minder worden. Met m'n vorige heb ik toch 2 jaar moeten doen (oké, hij deed het wel, maar de klep viel open enz, ook was de lak snel beschadigd, whatever) en dat vind ik jammer. vanaf nu dus gewoon 1jarige abo's voor mij, maar dat geldt ipc voor alle providers.
heeft iemand enig idee hoe je het volume van sms-, alarm- en wekker-geluiden in kan stellen? tijdens het kiezen ervan kan je het volume regelen met de knop aan de zijkant maar hij staat altijd zachter als het afgaat (ookal staat ringtone volume op hoog). vooral het feit dat hij de wekker niet op maximaal volume afspeelt valt me zeer tegen. bij m'n SE was het verschrikkelijk handig; alle volumes (behalve de wekker, die stond standaard heel handig op hard) waren gelijk aan t ringtonevolume.
overigens is het bij wekker en alarm mogelijk om elk geluidsbestand als signaal te gebruiken, druk tijdens het kiezen naar links of rechts voor andere folders (bijv. mp3 of voicerecordings). ik vind het maar raar dat dit niet mogelijk is bij afspraken en sms!
heeft iemand enig idee hoe je het volume van sms-, alarm- en wekker-geluiden in kan stellen? tijdens het kiezen ervan kan je het volume regelen met de knop aan de zijkant maar hij staat altijd zachter als het afgaat (ookal staat ringtone volume op hoog). vooral het feit dat hij de wekker niet op maximaal volume afspeelt valt me zeer tegen. bij m'n SE was het verschrikkelijk handig; alle volumes (behalve de wekker, die stond standaard heel handig op hard) waren gelijk aan t ringtonevolume.
overigens is het bij wekker en alarm mogelijk om elk geluidsbestand als signaal te gebruiken, druk tijdens het kiezen naar links of rechts voor andere folders (bijv. mp3 of voicerecordings). ik vind het maar raar dat dit niet mogelijk is bij afspraken en sms!
met een hamer past alles
Verwijderd
als je een trans-flash kaartje hebt gaat het een stuk sneller! ook is t dan makkelijk dat je je telefoon op vrijwel iedere compu aan kan sluiten (met je usb-kabel) zonder enige programmatuur, alsof je een usb-stick gebruikt. heerlijk!!_sNaRs_ schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:03:
/me heeft er ook een
Goeie punten:
- groot scherm
Wat me tegenvalt:
- bijna alles is in te stellen, behalve (bijvoorbeeld) het slide-geluidje. De 4 standaard samples zijn van die Teletubbie-happyhappy-joyjoy-geluidjes. Ik had het wel cool gevonden om als slide-tone het doorladen van een pistool te hebben ofzo (*klik*klak*). Jammer. De D500 heeft mooiere geluidjes toch?
Verwijderd
Je kan sowieso mp3 gebruiken als alarmtoon, maar zover ik weet niet voor sms-alert.Jaspur schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:24:
Bij instellen van Alarm bij "Alarm tone" gewoon naar recht drukken richting "Music"
Oké bedankt (:Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:24:
[...]
Je kan sowieso mp3 gebruiken als alarmtoon, maar zover ik weet niet voor sms-alert.
Bij instellen van Alarm bij "Alarm tone" gewoon naar recht drukken richting "Music"
Ik vind 5120 Mb transflash toch een beetje weinig.. past er geen mini sd in? http://www.memoryshop.nl/product/15523
x
En die is vrij slecht te verkrijgen in de 512MB versie.Afgelopen weekend geprobeerd bij o.a. Dixons en MediaMarkt,maar nergens groter dan 256MB. Ze raadden me aan op op internet te kopen, omdat 'ie daar wel verkrijgbaar zou zijn. En bovenaan de pricewatch staat Dixons, die bij dit artikel heeft staan: "Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel".jaguarxj16 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:21:
nee, alleen micro sd
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Precies het zelfde hiervooghel schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:51:
[...]
En die is vrij slecht te verkrijgen in de 512MB versie.Afgelopen weekend geprobeerd bij o.a. Dixons en MediaMarkt,maar nergens groter dan 256MB. Ze raadden me aan op op internet te kopen, omdat 'ie daar wel verkrijgbaar zou zijn. En bovenaan de pricewatch staat Dixons, die bij dit artikel heeft staan: "Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel".
"Misschien maandag weer"
Heeft iemand overigens ervaring met bestellen bij http://www.gsmhuis.nl/ ?
Hier beweren ze namelijk wel MicroSD van 512mb te leveren (voor 55 euro + 6 euro verzendskosten bij vooruitbetaling of 13 euro rembourskosten).
Directe link naar product: http://www.gsmhuis.nl/gsm...f51201.html?ab_agid=22000
Hier beweren ze namelijk wel MicroSD van 512mb te leveren (voor 55 euro + 6 euro verzendskosten bij vooruitbetaling of 13 euro rembourskosten).
Directe link naar product: http://www.gsmhuis.nl/gsm...f51201.html?ab_agid=22000
lees de shopsurvey en bepaal t zelf
http://tweakers.net/shopsurvey/3320
http://tweakers.net/shopsurvey/3320
Heeft iemand ervaring met de T-Moblie versie van de D600? Heeft deze volledig custom software zoals vodafone telefoons dit vaak hebben of is het alleen maar een paar logo's die er op de buitenkant opgeplakt zijn, zoals m'n oude E700
Verwijderd
Ik heb er een bij www.gsm.nl besteld voor € 9,50 per maand een super aanbieding vond ik. Ik
denk dat ik hem maandag heb je hebt misschien geen belmin. maar dan nog voor € 228,- vind ik het een super prijs...
Is er iemand die overzichtelijk kan beschrijven welke programma's het beste zijn om naar mp4 of 3gp
te coderen. En welk formaat zou dan beter zijn? Ik wil dan bijvoorbeeld van divx,avi, mov enz naar mp4 of gp3 ligt er dus aan welk formaat beter is. En kan ik ook internetten op de d600 dus geen wap
te coderen. En welk formaat zou dan beter zijn? Ik wil dan bijvoorbeeld van divx,avi, mov enz naar mp4 of gp3 ligt er dus aan welk formaat beter is. En kan ik ook internetten op de d600 dus geen wap
[ Voor 29% gewijzigd door V525 op 28-11-2005 16:36 ]
Verwijderd
Heeft er iemand gezien dat de Orange D600 een menutje heeft links van de achtergrond, dus erop.
Een soort snel-menu en of dit door nieuwe software update van het toestel zelf komt of omdat ie van Orange is ?
Huh? Ik snap niet erg wat je bedoelt. 'Een menutje links van de achtergrond, dus erop'. Links van de achtergrond houdt het beeld op en de telefoon een stukje verder ook. Hoe je daar een menu op wil plakken is mij serieus een raadsel, om nog maar te zwijgen over hoe je dat menu dan moet openen.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:50:
Heeft er iemand gezien dat de Orange D600 een menutje heeft links van de achtergrond, dus erop.Een soort snel-menu en of dit door nieuwe software update van het toestel zelf komt of omdat ie van Orange is ?
Probeer het nog een keer
met een hamer past alles
Ik heb datzelfde menutje ook. Iemand een idee hoe je dit weg kwijt. Het is een snelmenu.
Ik denk dat het van Orange is, want een vriend van mij heeft dit snelmenu niet en zijn provider is kpn.
Ook komt in het snelmenu de snelkoppeling Orangeworld voor, dus vandaar denk ik dat het van orange is. Je opent het snelmenu door gewoon met de pijltjes toesten te bewegen.
Het snelmenu bestaat uit de opties berichten,camera,orangeworld,oproepenlijst en zit in inderdaad links doorzichtig over de achtergrond heen.
Ik denk dat het van Orange is, want een vriend van mij heeft dit snelmenu niet en zijn provider is kpn.
Ook komt in het snelmenu de snelkoppeling Orangeworld voor, dus vandaar denk ik dat het van orange is. Je opent het snelmenu door gewoon met de pijltjes toesten te bewegen.
Het snelmenu bestaat uit de opties berichten,camera,orangeworld,oproepenlijst en zit in inderdaad links doorzichtig over de achtergrond heen.
[ Voor 79% gewijzigd door V525 op 29-11-2005 11:06 ]
hoe open je dat menu dan? en waar zit het, want ik kan me geen plek indenken waar het zitten moet, tenminste niet met die beschrijving 
overigens ik heb orange maar geen menu wat er niet 'hoort', tenminste zover ik weet
overigens ik heb orange maar geen menu wat er niet 'hoort', tenminste zover ik weet
[ Voor 25% gewijzigd door Punksmurf op 28-11-2005 21:16 ]
met een hamer past alles
het menu is niet te openen. Het zit standaard links over de achtergrond heen. Je kan er doorheen lopen met de pijltjestoetsten.Punksmurf schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:06:
hoe open je dat menu dan? en waar zit het, want ik kan me geen plek indenken waar het zitten moet, tenminste niet met die beschrijving
[ Voor 8% gewijzigd door V525 op 29-11-2005 11:09 ]
wtf? je kan dus niet je agenda weergeven en je kan ook die pijltjes niet als sneltoetsen instellen?
das mooi k*t zeg
das mooi k*t zeg

met een hamer past alles
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware
Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware
Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!