Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Bossie2002>

Ik had het niet tegen jou en daarnaast heb ik nog geen enkele meid of vrouw gezien die hem mooi vindt, zodra ik er 1 vind laat ik het je meteen weten!

Daarnaast is de telefoon gewoon half af naar mijn mening en waarom zou ik niet mijn mening mogen verkondigen? mogen wij alleen maar plaatsen ja wat een mooie telefoon :? en sinds wanneer ben jij die persoon die dat bepaald?

Iedereen op GOT en zelfs in Nederland als je dat nog niet wist is vrij zijn mening te verkondigen... als het je niet bevalt verhuis je toch naar China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:44:

Iedereen op GOT en zelfs in Nederland als je dat nog niet wist is vrij zijn mening te verkondigen... als het je niet bevalt verhuis je toch naar China
Denk dat iedereen op dit forum ondertussen jouw mening over de D600 kent...
Vind jouw eindeloze herhalingen eveneens hoogst irritant...

N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

offtopic:
Valt op dat dat vooral de nieuwelingen zijn die zich dan hier aan irriteren... nou wij het daar over hebben, vind ik al die nieuwelingen op GOT behoorlijk irritant omdat ze nooit iets uitzoeken... alles hier vragen, doen alsof GOT een helpdesk voor noobs is.

Maar zoek het dan allemaal zelf maar uit, mijn hulp zullen niet (meer) krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:40:
[...]

Ik heb de USB-kabel met bijgeleverde software ook gebruikt.
Bij mij deed ie het gewoon als ik bij (9)Instellingen, (2)Telefooninstellingen, (6)USB-instellingen "Massaopslag" selecteer.
Ik weet niet of je dat al geprobeerd had, succes!
ik heb dit geprobeerd... maar krijg in Samsung pc studio alsnog geen verbinding

weet je nog ene andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:35:
offtopic:
Valt op dat dat vooral de nieuwelingen zijn die zich dan hier aan irriteren... nou wij het daar over hebben, vind ik al die nieuwelingen op GOT behoorlijk irritant omdat ze nooit iets uitzoeken... alles hier vragen, doen alsof GOT een helpdesk voor noobs is.

Kerel, zoals blijkt ben ik niet de enige die me aan je irriteerd, ik ben vast niet de nieuweling waar je het over hebt.. Ik ben al meer dan 3.5 jaar geregistreerd hier op GOT. Daarnaast werk ik in een telecom winkel dus ik denk dat ik geen noobs ben. Maarg goed, toch handig dat oneindig wijze mensen zoals jij andere mensen willen helpen met vragen over bepaalde producten. Daar ligt het probleem ook niet. Het probleem zit em in het feit dat jij elke keer moet vertellen dat jij de telefoon lelijk vind. Elke keer als ik postings lees en ik zie een negatieve dan is ie van jou.

Voor de rest denk ik dat we het weer over de telefoon moeten hebben ipv dit gesprek.

ps. Tijdens mijn werk bij die telecomwinkel van mij ben ik al vaak genoeg vrouwen tegengekomen die deze telefoon absoluut prachtig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:

hehe........... zal tijd worden.........! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vind de kwaliteit van deze foto eerlijk gezegd hard tegenvallen. Totaal niet scherp. Jammer toch maar opzoek naar een andere telefoon dan maar.

[ Voor 12% gewijzigd door risp op 24-10-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

risp schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:04:
[...]

Ik vind de kwaliteit van deze foto eerlijk gezegd hard tegenvallen. Totaal niet scherp. Jammer toch maar opzoek naar een andere telefoon dan maar.
Dat mag je niet zeggen in dit topic O-) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

offtopic:

Veel mensen zijn aan het overwegen welke GSM aan te schaffen. Dan is het logisch dat ze vragen stellen. Ze hebben hem namelijk nog niet dus kunnen ze het zelf niet uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:48:
[...]

bij de e700 is het buitenste scherm altijd aan, en zie je dus altijd de status........ de volume knop heb je dus niet nodig daarvoor
Ow ok, ik had m altijd ingesteld op uitgaan, in eerste instantie met de gedachte batterij te sparen, maar dat zal wel niet veel geholpen hebben :P Verder nooit meer anders ingesteld, dus ik gebruikte m wel altijd :D Maar, boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:20:
[...]

Op de volgende wijze doetie het bij mij:
1. Bij USB-instellingen instellen op Massaopslag
2. USB-kabel aansluiten in telefoon en daarna in PC
3. PC Studio opstarten en hij heeft verbinding

Lukt het dan niet, kan ik je niet verder helpen :P
Groeten, Lazaroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:44:
Bossie2002>

Ik had het niet tegen jou en daarnaast heb ik nog geen enkele meid of vrouw gezien die hem mooi vindt, zodra ik er 1 vind laat ik het je meteen weten!

Daarnaast is de telefoon gewoon half af naar mijn mening en waarom zou ik niet mijn mening mogen verkondigen? mogen wij alleen maar plaatsen ja wat een mooie telefoon :? en sinds wanneer ben jij die persoon die dat bepaald?

Mag ik weten welke telefoon jij hebt en die naar jou mening wel af is, anders koop je m toch zeker niet?!
En wanneer zie jij weleens een vrouw of meid - buiten je moeder - èn vraag je dan ook of zij dit toestel mooi vind? En wat boeit het wat de vrouwen van jou telefoon vinden. Als je ze daarmee moet winnen "Kijk s naar me telefoon." "Ow n00bs, wat issie geil, wil je wat met me?"

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:53:
[...]

Mag ik weten welke telefoon jij hebt en die naar jou mening wel af is, anders koop je m toch zeker niet?!
Ik heb al vele telefoons onder mijn neus gehad ik koop zelf al 11 jaar lang GSM toestellen ;)
Het is sinds zij uitgebreider zijn geworden ook meer gebreken zijn gaan hebben ;)
Maar persoonlijk als ik terug in de tijd kijk (korte tijd) wat toen mogelijk was en hoe een product gepromote werd dan vind ik zelf de Samsung E700 nog meer af!

Op dit moment van alle modellen die nu te koop zijn in NL vind ik persoonlijk de SE W800 het meest af alleen vind ik het uiterlijk nou niet echt bepaald alles en is die gewoon te groot.

Helaas is het een tendens van het komende jaar: alle nieuwe high end telefoontjes zullen groter en zwaarder zijn dan hun voorgangers. Eerst was het een hype om alles steeds kleiner en lichter te bouwen. Maar blijkbaar met de huidige kennis (en geld) is het niet mogelijk om alle elementen in een kleine lichte telefoon te krijgen.

ps: ik vond toendertijd de Siemens S45 ook een zeer fijn toestel, helaas geen kleurendisplay
En wat boeit het wat de vrouwen van jou telefoon vinden. Als je ze daarmee moet winnen "Kijk s naar me telefoon." "Ow n00bs, wat issie geil, wil je wat met me?"
Nee niet wat vrouwen van mijn telefoon vinden :? lees wat ik schrijf... het ging mij om dat vrouwen in het algemeen niet van telefoons houden die groot, lomp en zwaar zijn. Zoals de D600. Interesseert mij nou wat iemand van mijn telefoon vind ??? ik ben zeker niet onzeker als je dat denkt, alles behalve dat zelfs ;)

[ Voor 18% gewijzigd door n00bs op 24-10-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 13:21
Heb je m wel eens in je handen gehad want zo lomp is die niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hilco schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:18:
Heb je m wel eens in je handen gehad want zo lomp is die niet :S
Yubs en ik vind mijn D500 al lomp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Naja dat vind ik wel mee vallen..
Wie is trouwens gelukt met de d600 java games te uploaden via de kabel of blauwetand?
Jammer dat er nog geen aangepaste firmware is.. lijkt me wel leuk er beetje mee te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:

hehe eindelijk begrijp je het zelf eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb gister zelf ook een D600 binnen gekregen, zeer tevreden mee, alles werkt zoals het moet EN ik kan er ook nog mee bellen en SMSen :D
Hij is quad band met EDGE erbij, wat ik met EDGE kan moet ik nog maar even uitzoeken

Enne, volgens mij heb ik wel een soort van focus op mn camera zitten?

[ Voor 16% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 25-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

lazrambo schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:04:
Ik heb nog iets gevonden.

Wanneer je een filmpje zit te kijken moet je op 1 drukken.
Dan krijg je hem vol in beeld te zien
Thnx, vandaar ik vond het al zo lelijk op tv, snap ook niet dat het promo filmpje wel normaal gewoon fullscreen is ook als je niet op 1 druks :?

Edit:
Crap, op tv werkt dit trucje dus totaal niet :S

[ Voor 9% gewijzigd door Underworld op 25-10-2005 14:15 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17
rippance schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:19:
Ik heb gister zelf ook een D600 binnen gekregen, zeer tevreden mee, alles werkt zoals het moet EN ik kan er ook nog mee bellen en SMSen :D
Hij is quad band met EDGE erbij, wat ik met EDGE kan moet ik nog maar even uitzoeken

Enne, volgens mij heb ik wel een soort van focus op mn camera zitten?
kzal je uit je droom helpen, er zijn 2 versies van de d600
-De quad band versie zonder edge
-De triband versie met edge
Allebei kan dus niet. Maar dat je er mee kan bellen en smsen heb ik ook als zeer bevridegend ervaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:01:
[...]

Nee niet wat vrouwen van mijn telefoon vinden :? lees wat ik schrijf... het ging mij om dat vrouwen in het algemeen niet van telefoons houden die groot, lomp en zwaar zijn. Zoals de D600. Interesseert mij nou wat iemand van mijn telefoon vind ??? ik ben zeker niet onzeker als je dat denkt, alles behalve dat zelfs ;)
Gelukkig maar, dan begreep ik je verkeerd.
Misschien kan ik het niet hebben dat een toestel wat ik erg mooi vind, wordt afgekraakt :P , maar ieder zijn mening uiteraard!
E700 vond ik ook erg goed inderdaad, was mijn voorganger van de D600.
Maar mijn zusje had een kleine Samsung (A800) - inmiddels heeft ze de E530 -, maar ik druk zowat al die toetsen tegelijk in, daarom heb ik minder moeite met een wat grotere telefoon. Ik vind het in de hand nog wel meevallen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
jaguarxj16 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:42:
[...]

kzal je uit je droom helpen, er zijn 2 versies van de d600
-De quad band versie zonder edge
-De triband versie met edge
Allebei kan dus niet. Maar dat je er mee kan bellen en smsen heb ik ook als zeer bevridegend ervaren :P
Klopt, ik ben er net ook achter gekomen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:35
Zijn er meer eigenaren die last hebben van de slide die speling heeft. T viel me bij mij meteen al op. Ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt. En daar zit ik niet op te wachten. Moet er toch een jaar mee doen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
ik heb deze telefoon nu ook, en hij bevalt prima.
maar ik heb een aantal afbeeldingen via bluethooth ontvangen, en die wil ik graag als achtergrond zetten. Maar hij smeert het plaatje zeg maar niet uit over het hele beeld.( wat wel het geval is bij de standaard achtergronden) Weet iemand welke afmetingen het plaatje dus moet hebben...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
240 x 320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:20:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, probeer eens de drivers handmatig te instaleren.

Dit werkte bij mij n.l. wel. Mocht het nog niet lukken hoor ik het wel.

Heb ik nog een vraagje: Ik kan voor de inkomende sms alleen de standaard melodieën selecteren. Is het ook mogelijk om geluidsbestanden die ik vanaf de pc op de telefoon heb gezet te selecteren om die af te spelen bij een smsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Niet online
steefje schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:07:
Zijn er meer eigenaren die last hebben van de slide die speling heeft. T viel me bij mij meteen al op. Ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt. En daar zit ik niet op te wachten. Moet er toch een jaar mee doen
Ik heb geen last van speling, als ik jou was zou ik er even mee terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:06:
[...]
Heb ik nog een vraagje: Ik kan voor de inkomende sms alleen de standaard melodieën selecteren. Is het ook mogelijk om geluidsbestanden die ik vanaf de pc op de telefoon heb gezet te selecteren om die af te spelen bij een smsje?
Nee, is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:31:
[...]

Gelukkig maar, dan begreep ik je verkeerd.
Misschien kan ik het niet hebben dat een toestel wat ik erg mooi vind, wordt afgekraakt :P , maar ieder zijn mening uiteraard!
E700 vond ik ook erg goed inderdaad, was mijn voorganger van de D600.
Maar mijn zusje had een kleine Samsung (A800) - inmiddels heeft ze de E530 -, maar ik druk zowat al die toetsen tegelijk in, daarom heb ik minder moeite met een wat grotere telefoon. Ik vind het in de hand nog wel meevallen :D
Kleine priegelknopjes zijn idd erg irritant ;) ik heb ook niet van die slanke "piano" handen maar eerder bouwvakkers handen ;) maar heb met de E700 of D500 nooit problemen gehad met het intoetsen van de knoppen, al vind ik dat de D500 wel betere toetsen had mogen krijgen. De toetsen van de Motorola V525 vind ik echt SUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Heb nu net 1dagje mijn D600, heerlijke foon (kwam van een S300 af) kan niet anders zeggen.
Maar heb vandaag een Transflash/MicroSD 512mb weten te bemachtigen, ik allang blij :D maar dat gekke ding blijft nie zitten, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Deze telefoon lijkt mij ook wel wat :) vooral het scherm van 240x320 is voor mij doorslaggevend, dan kan tekst tenminste wat scherper gerenderd worden en past er wat meer op je scherm. zoals op mobilereview staat zijn er 8 regels beschikbaar bij smsen, plus nog eens 2 statusregels en een regel voor de sofkeys :9
vanaf 12 november kan ik m'n abo verlengen, dus ik ga m binnenkort ook eens in het echt bekijken :)

waar ik wel nieuwsgierig naar ben: wat is de kwaliteit van de tv-out? niet dat het me echt boeit (zonder zou ik m ook wel willen) maar ik ben er zéér benieuwd naar omdat het zo lekker nieuw is :). Heeft iemand misschien de mogelijkheid om m aan de tv-in van z'n computer te hangen en wat plaatjes te schieten? op internet heb ik ze nergens gezien, behalve dan als foto van een tv en daaruit valt niet echt af te zien hoe goed de weergave is :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:06:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, probeer eens de drivers handmatig te instaleren.

Dit werkte bij mij n.l. wel. Mocht het nog niet lukken hoor ik het wel.

Wat bedoel je precies met "drivers handmatig intelleren"?
Ik heb ook al van alles geprobeerd maar niets lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op franse site adapterke gevonden om andere koptelefoons te kunnen aansluiten op D500 ( en naar ik vermoed ook D600...) Lijkt me wel interessant...

http://www.kabiloo.fr/__g...g_pour_Samsung_D500e.html

Iemand enig idee of en waar ik dit kan vinden in Belgie (of Nederland)... ?

Thx,
N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
offtopic:
NoSense, je hoeft niet steeds onder élke post tnx, n. te zetten. zie het als een converstatie, zeg je dan ook elke keer groeten of dankjewel? :)
staat ook wat over in de faq

happy GoTting :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Iemand al ervaring met de krasbestendigheid van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik heb de samsung d600 en nu had ik een vraagje over het opladen van de accu:
gister heb ik hem gekregen en na een avondje ermee gespeeld te hebben was de accu leeg.ik heb hem in de oplader gedaan en de accu heeft minimaal 9 uur opgeladen. toen ik hem vanmorgen uittrok (het batterijtje op het schermpje was helemaal vol en bewoog niet meer) en weer erin deed (vraag niet waarom; was net wakker ;) ) zag ik dat de accu weer begon op te laden. ik heb er nog even in laten zitten en vervolgens er weer uit getrokken omdat ik weg moest en de telefoon toch wel graag wilde meenemen.
vandaag heb ik hem via de usbkabel aangesloten op de pc en hij begon meteen weer op te laden!!! dit terwijl het batterijtje op het scherm helemaal vol was!
kan iemand mij vertellen of dit zo hoort ja of nee en of ik iets fout heb gedaan?!
ik heb namelijk slechte ervaringen met accu's van mijn vorige telefoons.deze gingen steeds sneller leeg en ik moest ze soms bijna elka dag opladen ( ondanks dat ik de accu helemaal leeg liet gaan en de telefoons niet vaak gebruikte) en ik hoop niet dat dit met mijn samsung ook gaat gebeuren!!!

alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
zoals je ^^ kan zien heb ik m zelf nog niet maar over het algemeen is het sowieso wijs om éérst je accu volledig op te laden en m dan pas te gaan gebruiken (of iig zonder snoer erin ;) ) ookal wordt je batterij halfvol geleverd. pas na een paar x gebruik zal hij overigens pas optimaal gaan werken, aangezien t een lipo batterij is.

verder gaat zo'n ding altijd opladen alsie maar een beetje stroom krijgt, al is t maar om die 2% bij te vullen. moderne batterijen kunnen daartegen, nicads niet.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpb
  • Niet online

lpb

Ik heb deze mooie telefoon ook net binnen en wou even via Sync ML mijn adressenboek synchroniseren, dit ging prima alleen zie ik nu dat slechts de namen van mijn contacten in mijn D600 staan, de nummers en andere info niet :(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? K heb nl. niet zo zin om handmatig 200 nr's in te voeren....

De contacten kwamen overigens uit een Nokia 6230 maardat zal niet veel uitmaken lijkt me.

Het is mij trouwens wel gelukt de telefoon via de bijgeleverde USB-kabel aan mn pc te verbinden, de truc is dat je eerst alle software installeerd en dan pas de kabel aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:39:
vandaag heb ik hem via de usbkabel aangesloten op de pc en hij begon meteen weer op te laden!!! dit terwijl het batterijtje op het scherm helemaal vol was!
kan iemand mij vertellen of dit zo hoort ja of nee en of ik iets fout heb gedaan?!
ik heb namelijk slechte ervaringen met accu's van mijn vorige telefoons.deze gingen steeds sneller leeg en ik moest ze soms bijna elka dag opladen ( ondanks dat ik de accu helemaal leeg liet gaan en de telefoons niet vaak gebruikte) en ik hoop niet dat dit met mijn samsung ook gaat gebeuren!!!
alvast bedankt!!!
Als je je telefoon een paar keer open en dicht schuift verbruikt ie zijn electri. Om het echt netjes te doen met je em 5x helemaal vol laden en leeg laten lopen. In de tussentijd de USB of acculader niet gebruiken. Laad je em moet je em minimaal 8u aan de oplader laten hangen (nachtwerk dus).

Zo heb ik mijn Nokia ook 'ingereden' en na 4 jaar doet ie nog steeds een week met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een banale vraag maar hoe neem je een oproep aan?...is het zo in te stellen dat je em bijvoorbeeld eerst moet open schuiven....en dan ook nog eens op een knopje moet drukken? Ik baal namelijk van telefoons waar je op de een of andere manier ongewild al 'opneemt' terwijl je nog druk bezig bent em uit je broekzak te frunniken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
dat kan je instellen, je kan o.a kiezen voor openschuiven of opnemen met elke toets. gewoon wat jij het fijnst vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:39:
[...]

Yep, maar dan in 512Mb uitvoering...
(plus bij http://www.pc-memory-upgrade.co.uk krijg je er een microSD-to-SD adapterke bij, handig als je over laptop met SD-slot beschikt...)

N.
Ik heb zojuist Transflash 512 MB met SD adaptor besteld bij: http://www.expansys.nl/product.asp?code=127025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit toestel aan de praat gekregen met Orange World? Ik wil een abonnement en denk voor dit toestel te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de d600 nog steeds niet een functie, om een screensaver in te stellen? Mijn d500 van 6-7 maanden heeft nu namelijk het sotje in het scherm gebrand, en de klok begint nu ook langzaam op 4 plaatsen erin te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:27:
Heeft de d600 nog steeds niet een functie, om een screensaver in te stellen? Mijn d500 van 6-7 maanden heeft nu namelijk het sotje in het scherm gebrand, en de klok begint nu ook langzaam op 4 plaatsen erin te branden.
Het scherm van de D600 gaat automatisch uit na een aantal seconden na het dichtschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 00:38
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:06:
[...]

Ik heb zojuist Transflash 512 MB met SD adaptor besteld bij: http://www.expansys.nl/product.asp?code=127025
Bij de mediamarkt heb je hem voor de zelfde prijs als je de verzendkosten meerekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:38
Afgelopen vrijdag ook zon telefoon aangeschaft voor mezelf, en kan niet anders zeggen dan dat het een fijn telefoontje is. Dan nu mijn vraag, heeft iemand het al werkend gekregen op Xp x64 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
hebben jullie ook al last van stof onder je scherm van je d600? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen problemen met stof onder mijn scherm. ik vind het al met al een fantastisch telefoontje,

ben alleen nog opzoek naar een goede converter voor films, zodat ik alles kan coinverten naar mp4. (mpeg, avi, enz...) weet iemand dit???

weet iemand of het mogelijk is om java-programmatjes te installeren, met wat leuke nieuwe features??

groeten gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
lukt t niet met virtualdub oid?

offtopic:
en: welkom op GoT
dit topic is populair bij nieuwelingen :)
groetjes enzo mag je laten dat snappen wel wel, zie ook een paar posts terug
veel plezier op GoT dan maar!

[ Voor 81% gewijzigd door Punksmurf op 30-10-2005 15:11 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o rey schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:15:
hebben jullie ook al last van stof onder je scherm van je d600? :(
nope, totaal geen last van en zit altijd in me broekzak ;-) .............. ff terug ermee denk ik????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o rey schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:17:
ik heb deze telefoon nu ook, en hij bevalt prima.
maar ik heb een aantal afbeeldingen via bluethooth ontvangen, en die wil ik graag als achtergrond zetten. Maar hij smeert het plaatje zeg maar niet uit over het hele beeld.( wat wel het geval is bij de standaard achtergronden) Weet iemand welke afmetingen het plaatje dus moet hebben...? :)
Dat had ik eerst ook. Tot ik een achtergrond keus bij instelling achtergrond etc.. En toen naar de foto map een foto koos en toen was ie gewoon uitgerekt. sindsdien kan ik dat ook gewoon die vanuit de foto map zelf...
ik vond het wel raar, maar het werkte dus wel...
probeer het eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:12:
[...]

Thnx, vandaar ik vond het al zo lelijk op tv, snap ook niet dat het promo filmpje wel normaal gewoon fullscreen is ook als je niet op 1 druks :?

Edit:
Crap, op tv werkt dit trucje dus totaal niet :S
niet???
bij mij zijn de videos zowieso al in fullscreen als ik hem aansluit...
mn menu is wel gewoon normaal formaat, maar als ik dan filmpje afspeelt springt ie over naar fullscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik zelf nog even een vraagje, ik wil dus ook extra memory kopen...
Maar nu heb ik ff wat sites gevonden wat je kan kopen
ik heb nu al de volgende gezien:

eXpansys Memory TransFlash 512MB with SD Adaptor link
1Gb miniSD 66x High-Speed Secure Digital GoldFlash link
(ik vond der meer maar ben die links ff kwijt)

Mijn vraag is dus wat handiger is, want die minisd werkt dus wel op mijn samsung d600 (als ik het goed heb), en is natuurlijk beter dan die transflash want heeft meer geheugen.
Maar weet iemand of die minisd binnenkort nog verhoogd verkocht word. Dus een 2 gig memory.
Want anders ga ik even zoeken waar ik het goedkoopst die minisd met hoogste opslag kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Mini SD gaat volgens mij niet passen in de D600, als ik zo wat foto's bekijk van mini SD kaartjes is het een heel ander (fysiek) formaat. Ik denk dat je toch echt voor een transflash kaartje moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Mijn ringtone gaat eerst 1-2 seconden zacht en daarna pas op het ingestelde geluidsvolume. Is dat ergens aan te passen. Heb 't niet kunnen vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
jaccoswinkels schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:13:
Mijn ringtone gaat eerst 1-2 seconden zacht en daarna pas op het ingestelde geluidsvolume. Is dat ergens aan te passen. Heb 't niet kunnen vinden....
Heb ik ook en dat kun je niet aanpasssen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook :) heel fijn ding!
Alleen wat ik me afvraag, er zit een data kabel bij en dat samsung PC studio programma, als ik dan bestanden overzet van me telefoon naar de pc gaat dit echt heel traag.. maar omdat dit via de usb gaat behoort dit toch veel sneller te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:45:
Ik heb hem ook :) heel fijn ding!
Alleen wat ik me afvraag, er zit een data kabel bij en dat samsung PC studio programma, als ik dan bestanden overzet van me telefoon naar de pc gaat dit echt heel traag.. maar omdat dit via de usb gaat behoort dit toch veel sneller te zijn?
Het is geen USB 2.0 maar 1.1 en dat is trager dan wat jij gewend bent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, bij de Orange shop hebben ze hem nu voor €75 icm €32.5 voor 1j, alleen is hij dan wel sim lock.. Bij belbeter.nl is hij €125 met hetzelfde abo, maar dan simlock vrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:20:
Hmm, bij de Orange shop hebben ze hem nu voor €75 icm €32.5 voor 1j, alleen is hij dan wel sim lock.. Bij belbeter.nl is hij €125 met hetzelfde abo, maar dan simlock vrij....
Ik had hem voor 69.95 zonder simlock met een Telfort 200 abo van 16 euro per maand en dan voor 1 jaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

ik gratis met een t-mobile 300 abo voor 1 jaar :D wel t-mobile simlock maar die is na een jaar gratis eraf te halen.. En denk dat hij soon wel simlock vrij te maken is bij een turk ofzo..

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow vast wel, gewoon naar een markt gaan in een stad, en dan staan ze al naar je te roepen om je sim-lock te verwijderen.

iemand al programmatjes geinstalleerd buiten hetgeen wat standaard wordt meegeleverd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:27:
[...]

Ik had hem voor 69.95 zonder simlock met een Telfort 200 abo van 16 euro per maand en dan voor 1 jaar :Y)
Heb ik ook, bij belcompany!!. Aktie is trouwens afgelopen (en was laatste 2 maanden 26 euro trouwens). Je kunt hem wel met een 1 jaar orange 32,50 (2 maanden 50% korting op abonnemtskosten) gratis krijgen bij telecomadvies.nl Gewoon naar 6 maanden terug zetten naar 22,50 en al het beltegoed terug cashen. Volgens mij is ie dan niet zo duur.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:04:
[...]

Het is geen USB 2.0 maar 1.1 en dat is trager dan wat jij gewend bent 8)
ja je kan dan beter iets via bluetooth versturen, want dit is sneller dan via je usb kabeltje omdat dat inderdaad 1.1 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:17:
Mini SD gaat volgens mij niet passen in de D600, als ik zo wat foto's bekijk van mini SD kaartjes is het een heel ander (fysiek) formaat. Ik denk dat je toch echt voor een transflash kaartje moet gaan.
neej, want de minisd is de opvolger van de transflash geheugen, die worden namelijk nu zo benoemd, maar die nieuwe krijgen wel meer geheugen...
dus daarom dat ik het voor de zekerheid ff vraag mischien dat der iemand is die daar weer net iets meer dan mij afweet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:56:
ow vast wel, gewoon naar een markt gaan in een stad, en dan staan ze al naar je te roepen om je sim-lock te verwijderen.
er zijn zat winkels die simlock verwijderen.. Hiervoor had ik een mda compact. Die was pas laat te unlocken omdat de simlock heel vaag zat ingebakken. Maar normale telefoons kan je (hier althans(Groningen)) bij meerdere winkels laten unlocken.

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Je kunt het ook zelf. Onlangs nog een Nokia 6230 geunlocked. Gewoon even zoeken op google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Laatst online: 21:57
Had hem gratis bij bcc met 25 eurie abbo van kpn eerst 5 maanden 12,50 en gratis bleutooth head set die overigens beter werkt dan ik had verwacht :) en simlock vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Terran888 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:49:
Had hem gratis bij bcc met 25 eurie abbo van kpn eerst 5 maanden 12,50 en gratis bleutooth head set die overigens beter werkt dan ik had verwacht :) en simlock vrij :)
die abbo heb ik ook, met bluetooth headset... en eenmalige kosten van 49 euro dacht ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:15:
[...]

neej, want de minisd is de opvolger van de transflash geheugen, die worden namelijk nu zo benoemd, maar die nieuwe krijgen wel meer geheugen...
dus daarom dat ik het voor de zekerheid ff vraag mischien dat der iemand is die daar weer net iets meer dan mij afweet...
Er zijn 3 sd's:
- Gewone SD
- Mini SD
- Micro SD

Micro SD is de opvolger van transflash, de naam transflash zal dus verdwijnen, en zal micro sd worden. Zie ook nieuws: TransFlash gaat MicroSD heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

jaguarxj16 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:20:
[...]

Er zijn 3 sd's:
- Gewone SD
- Mini SD
- Micro SD

Micro SD is de opvolger van transflash, de naam transflash zal dus verdwijnen, en zal micro sd worden. Zie ook nieuws: TransFlash gaat MicroSD heten
Ah, kijk aan. Maar TrNaSe had het over mini sd (en verwees ook naar een pagina waarop mini sd stond) en die gaan dan toch echt niet passen in een D600. Transflash (of Micro sd dan) heb ik volgens mij nog niet met 1 gb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat een micro sd kaart van 1 gig nou passen of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:10:
[...]

Heb ik ook, bij belcompany!!. Aktie is trouwens afgelopen (en was laatste 2 maanden 26 euro trouwens). Je kunt hem wel met een 1 jaar orange 32,50 (2 maanden 50% korting op abonnemtskosten) gratis krijgen bij telecomadvies.nl Gewoon naar 6 maanden terug zetten naar 22,50 en al het beltegoed terug cashen. Volgens mij is ie dan niet zo duur.
als je bij orange je abo terugzet gaat volgens mij wel het tegoed dat je hebt staan verloren.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, micro SD past niet, je moet transflash hebben.

http://tweakers.net/price...ch&Cat2=&Query=transflash

Heb zelf ook deze tel. vorige week bij de vodafone winkel (daar hadden ze ze als enige) een 256MB TFkaart gekocht (voor 50euri, veel te duur, maar kon niet w88).
Werkt mooi, in de winkel erin gepropt, kaart verdwijnt geheel in het sleufje en klepje kan er weer voor.
Meteen een melding dat de geheugenkaart is geplaatst.
Het grootste voordeel van de geheugenkaart is dat als je de tel. via de usb kabel aansluit op je PC, in het menu van de telefoon: instellingen > telefoon instellingen > usb instellingen > massaopslag kiezen (staat standaard op modem iedere keer).
De PC ziet de TFkaart dan als verwisselbare schijf op usb2 speed, in tegenstelling tot het interne geheugen van de tel. (is usb1.1speed).
Files overzetten gaat nu lekker snel, zat eerst via PC studio van samsung 5 min. te w88 tot er een mp3 op de tel. stond. Nu is het programma niet meer nodig, je kunt zelf een mappenstructuur aanmaken op de pc, de tel. neemt dit gwoon over, dusss...

Edit: jasjenl heeft gelijk: micro past wel, is idd niet verkrijgbaar.
MiniSD past niet. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Wel even goed lezen wat jaguarxj16 precies schreef: micro sd is feitelijk een andere (nieuwe) benaming voor Transflash en dat zou dus wel gaan passen. Alleen is micro sd (of transflash) op dit moment nog niet in 1 gb te verkrijgen (512 mb is zo te zien momenteel het maximum). Die 1gb kaartjes waar hierboven over gesproken werd zijn geen micro sd maar mini sd. En nee, die passen dus niet. In het nieuwsbericht dat jaguarxj16 wordt wel gemeld dat nog dit jaar ook micro sd in 1gb verkrijgbaar zou moeten zijn, maar dat is blijkbaar nog niet gebeurd (bericht was van juli 2005).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gister gehaald bij de belcompany i.c.m een orange 32,50 abbo 1 jaar
toestel was gratis en simlockvrij... ook de eerste 3 maanden 50% korting op belbundel :+

...waar heeft iedereen het over dat je bij orange na 6 maanden een abbo terug kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:58:
Nee, micro SD past niet, je moet transflash hebben.

http://tweakers.net/price...ch&Cat2=&Query=transflash

Heb zelf ook deze tel. vorige week bij de vodafone winkel (daar hadden ze ze als enige) een 256MB TFkaart gekocht (voor 50euri, veel te duur, maar kon niet w88).
Werkt mooi, in de winkel erin gepropt, kaart verdwijnt geheel in het sleufje en klepje kan er weer voor.
Meteen een melding dat de geheugenkaart is geplaatst.
Het grootste voordeel van de geheugenkaart is dat als je de tel. via de usb kabel aansluit op je PC, in het menu van de telefoon: instellingen > telefoon instellingen > usb instellingen > massaopslag kiezen (staat standaard op modem iedere keer).
De PC ziet de TFkaart dan als verwisselbare schijf op usb2 speed, in tegenstelling tot het interne geheugen van de tel. (is usb1.1speed).
Files overzetten gaat nu lekker snel, zat eerst via PC studio van samsung 5 min. te w88 tot er een mp3 op de tel. stond. Nu is het programma niet meer nodig, je kunt zelf een mappenstructuur aanmaken op de pc, de tel. neemt dit gwoon over, dusss...

Edit: jasjenl heeft gelijk: micro past wel, is idd niet verkrijgbaar.
MiniSD past niet. :)
Dit is echt goed nieuws, hier ben ik blij mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 15:12
Bij mij aan de overkant wordt de D600 voor €300 los verkocht. Is dat niet erg goedkoop want in pricewatch is hij al gauw 80 euro duurder. Winkel staat er volgens mij nu bijna 2 jaar (internetcafe combinatie met telefoon(abbo)verkoop etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
Heb net ook een D600 opgehaald, heb een jaar een D500 gehad, maar vind de D500 wel vele maler sterker en degelijker aanvoelen! Ook het schuifmachanisme van de D500 is vele malen beter volgens mij!

Verder... Prima phone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpb
  • Niet online

lpb

Weet iemand hoe je kan zorgen dat ontvangen sms-jes naar het telefoongeheugen gaan, bij mij gaan ze naar de simkaart, en die is natuurlijk traag en snel vol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey ff vraag je he je kunt toch heel moeilijk java games enzo op je samsung krijgen, maar ik zie dat het wel het telkens via internet wel kunt installereen. Als je nou een jar file gewoon op een site zet en dan de link invoerd op je telefoon. Gaat ie dan gewoon die jar file downloaden via gprs? De file herkend het toestel wel volgens mij gaat het toestel meteen het progje installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Handig programma om je video bestanden om te zetten naar 3GP: http://www.xilisoft.com/3gp-video-converter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:45:
Ey ff vraag je he je kunt toch heel moeilijk java games enzo op je samsung krijgen, maar ik zie dat het wel het telkens via internet wel kunt installereen. Als je nou een jar file gewoon op een site zet en dan de link invoerd op je telefoon. Gaat ie dan gewoon die jar file downloaden via gprs? De file herkend het toestel wel volgens mij gaat het toestel meteen het progje installeren.
Daar gebruik ik http://www.euploader.com/ voor, gratis en het werkt prima (wel met een D500).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen,

De 3pg converter werkt prima, al geeft dit best een belabberd beeld...
Nu kun je ook mp-4 video bestanden op je telefoon zetten... naar mijn mening is dit formaat veeel helderder... weet iemand hier een converter voor?

groetjesss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:51:
[...]

Dit is echt goed nieuws, hier ben ik blij mee _/-\o_
(link voor info nog over de microsd geheugen, voor je samsung d600)
ja ik ook dan schiet het tenminste op met het uploaden als het usb 2.0 is, want dat vond ik wel het nadeel van het uploaden..
Ik ga gewoon ff rondkijken en wanneer de 1gig uitkomt laat ik wel ff berichtje ook achter hier.
Heb ik meteen weer nog een vraag.
De micro optical bril voor de d600...
waar kan je dat kreng kunt krijgen....

ff een link voor uitleg voor de mensen die dit nog niet weten/kennen
want dan kan ik eindelijk als ik dan die extra memory heb:
1. een film/aflevering serie downloaden
2. omzetten naar mp4
3. uploaden naar extra geheugen (wat snel gaat dus :P)
4. film kijken in trein/bus met de bril :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Filmpjes die je maakt en foto's die je neemt, worden die automatisch dan opgeslagen op je geheugenkaartje? Zo niet kan je dat instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Geinig zo'n bril, maar je lijkt wel een complete nerd als je hem in de bus opzet :P .

Maar het is wel een idee. Op mijn Nokia N-gage kun je ook films omzetten en dan in de trein afspelen. De eerste keer is het wel leuk, maar dan heb je er wel genoeg van om naar zo'n klein scherm te zitten staren. En het omzetten is ook nog wel een gedoe met relatief grote bestanden voor een telefoon, dus na een tijdje deed ik het niet meer.

Lijkt me alleen wel dat als er een 12" scherm wordt gesimuleerd je het materiaal niet op de lage schermresolutie kan encoderen. Anders wordt het straks pixels tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:47
Ik wil graag een java jabber client op de telefoon zetten. Nu heb ik e.e.a. geprobeerd met softick en uploader.exe maar de telefoon reboot dan :) .. zijn er alternatieve methoden (anders dan via GPRS het via een website halen) om jar files te installeren op de telefoon?

http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37324

Deze site die al eerder is genoemd is door Hilco spreekt van 1 iemand die het gelukt is , maar de meeste is het niet gelukt. Iemand hier al een succesje geboekt?

Oja , zijn er eigenlijk al (alternatieve) firmware updates uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
in het begin restarte mijn telefoon ook de hele tijd. Nu niet meer, maar hij upload verders ook niks. Volgens mij zijn er wel nieuwe firmwares maar ze zweven nog niet op het internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien interessant voor hier, ik heb de volgende email naar samsung gestuurd:

Mijn D600 loopt vast bij het afspelen van video's die ik gemaakt heb met Samsung pc studio 3. Het gaat hierbij om avi files die ik omzet in 320x240 met de MP4 of 3GP extensie. Dit gebeurt wanneer ik normaal scherm heb en tevens bij volledig scherm. Ik denk dat misschien de software versie niet goed is. Is dit een bekend probleem?

Daarop kreeg ik het volgende antwoord:

Dank u voor uw email met betrekking tot uw Samsung SGH-D600 Telefoon.
U heeft aangegeven, dat uw D600 vastloopt bij het afspelen van video's
die u gemaakt heb met met Samsung PS Studio 3. Onderstaand vindt u
enige informatie.
For MP4:
General:
- supported duration => up to 1 hour (die van de klant duurt 3,5 sec,
dus dat is goed)
- supported max file size => 60MB (die van de klant is 9,44kB, dus dat
is goed)
- supported bitrate=> max. 256kbps (die van de klant is 2000kbps, dus
dat is al fout, veel te hoog)
For MP4 Video:
- supported Video Size => 60MB (die van de klant is 9,44kB, dus dat is
goed)
- supported Display Size => up to QCIF = 176x144 (die van de klant is
QVGA = 320x240, is dus te groot)
- supported Frame rate => 15fps (die van de klant is 29.97fps, dus te
veel frame per second)
- supported Bit rate => max 192kbps die van de klant is 2000kbps, dus
For MP4 Audio:
- supported Channels => stereo (die van de klant heeft geen audio, maar
dat zal niet veel uitmaken)
- supported Sample rate => 96kbps (die van de klant heeft geen audio,
maar dat zal niet veel uitmaken)
- supported Bit rate => 44.1khz (die van de klant heeft geen audio, maar
Ik hoop u hiermede voldoende te hebben geinformeerd. Indien u verdere
vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Esther,
Samsung Electronics

Het vreemde is dat het bestand wel begint te spelen maar dus vastloopt na ongeveer 30 seconden.. Iemand anders hier ook last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:54:
Misschien interessant voor hier, ik heb de volgende email naar samsung gestuurd:

Mijn D600 loopt vast bij het afspelen van video's die ik gemaakt heb met Samsung pc studio 3. Het gaat hierbij om avi files die ik omzet in 320x240 met de MP4 of 3GP extensie. Dit gebeurt wanneer ik normaal scherm heb en tevens bij volledig scherm. Ik denk dat misschien de software versie niet goed is. Is dit een bekend probleem?

Daarop kreeg ik het volgende antwoord:

Dank u voor uw email met betrekking tot uw Samsung SGH-D600 Telefoon.
U heeft aangegeven, dat uw D600 vastloopt bij het afspelen van video's
die u gemaakt heb met met Samsung PS Studio 3. Onderstaand vindt u
enige informatie.
For MP4:
General:
- supported duration => up to 1 hour (die van de klant duurt 3,5 sec,
dus dat is goed)
- supported max file size => 60MB (die van de klant is 9,44kB, dus dat
is goed)
- supported bitrate=> max. 256kbps (die van de klant is 2000kbps, dus
For MP4 Video:
- supported Video Size => 60MB (die van de klant is 9,44kB, dus dat is
goed)
- supported Display Size => up to QCIF = 176x144 (die van de klant is
QVGA = 320x240, is dus te groot)
- supported Frame rate => 15fps (die van de klant is 29.97fps, dus te
veel frame per second)
- supported Bit rate => max 192kbps die van de klant is 2000kbps, dus
For MP4 Audio:
- supported Channels => stereo (die van de klant heeft geen audio, maar
- supported Sample rate => 96kbps (die van de klant heeft geen audio,
maar dat zal niet veel uitmaken)
- supported Bit rate => 44.1khz (die van de klant heeft geen audio, maar
Ik hoop u hiermede voldoende te hebben geinformeerd. Indien u verdere
vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Esther,
Samsung Electronics

Het vreemde is dat het bestand wel begint te spelen maar dus vastloopt na ongeveer 30 seconden.. Iemand anders hier ook last van??
Hier heb ik ook last van, alleen het beeld vriest maar geluid hoor ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:32:
[...]

Hier heb ik ook last van, alleen het beeld vriest maar geluid hoor ik wel..
Ja, dat bedoel ik :) knap vervelend.. maar blijkbaar kan dat ding niet op 240x320 spelen.. maar hij doet het wel alleen niet lang?!? Misschien es proberen met een kleinere file.. zie dat groter dan 60 mb ook een probleem is B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:40:
[...]

Ja, dat bedoel ik :) knap vervelend.. maar blijkbaar kan dat ding niet op 240x320 spelen.. maar hij doet het wel alleen niet lang?!? Misschien es proberen met een kleinere file.. zie dat groter dan 60 mb ook een probleem is B)
waarom brengen ze MicroSD van 512mb/1gb uit dan als ik er niet normaal een film mee kan bekijken |:( .
Dan mogen ze van mij wel met een nieuw firmware komen dat dit probleem oplost!!! Ze hebben hun huiswerk dus niet goed afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:57:
[...]

waarom brengen ze MicroSD van 512mb/1gb uit dan als ik er niet normaal een film mee kan bekijken |:( .
Dan mogen ze van mij wel met een nieuw firmware komen dat dit probleem oplost!!! Ze hebben hun huiswerk dus niet goed afgemaakt.
Dat was ook een plan van mij.. of in ieder geval een aflevering van een leuke serie.. Nu is iedereen verbijsterd over de kwaliteit en vervolgens loopt ie vast :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch even zeggen dat ik daar helemaal geen last van heb: heb onlangs 'Chicken Run' geconverteerd naar .3gp ( een goeie 150Mb ) en kan deze perfect afspelen op D600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het invoeren van een sms met behulp van T9 wordt er niet automatisch overgeschakeld naar een hoofdletter na het plaatsen van een . of ! of ? Alleen de eerste regel begint automatisch met een hoofletter. Vervolgens moet je dus eerst 2x op * drukken om weer met een hoofdletter te beginnen. Bij mijn antieke 6610 kon je gewoon lekker door rammelen. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:45:
De micro optical bril voor de d600...
dude, dat ding is vet :9
het wat geprobeerd te vinden... volgens de press release (juni) moet hij vanaf september leverbaar zijn bij france telecom / orange france. helaas op de betreffende sites niets kunnen vinden. ik ga zsm eens bij een orange shop informeren

ding heeft trouwens 2 schermpjes van 320x240 pixels aan boord. het gave is, die zijn slechts 6,1mm in doorsnee. de diagonaal is sqrt(320^2+240^2) = 400 pixels, dus 66,67pixels per mm. een resolutie van dus bijna 1700dpi! dat is echt abnormaal hoog! t blijft natuurlijk slechts 320x240 tho', maar toch.

wellicht zijn deze ook wel wat. stekkertje modden en gaan. 52" scherm ipv 24, voor €350. wel tweedehands (geen idee wat ze in nl kosten maar dit even ter indicatie). toen ze net nieuw waren overigens over de €1400 dacht ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Punksmurf op 09-11-2005 00:29 ]

met een hamer past alles

Verwijderd

Ik heb nu een E700. De bijbehorende headset gebruik ik vaak, maar hij heeft een groot nadeel: de ringtone wordt niet doorgegeven. Is dat bij de D600 anders geregeld? Heeft er al iemand de D600 met bluetooth headset getest?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware

Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!