Maar ik hoorde dat de D500 het wel gewoon kan.... weet alleen niet of dat klopt.n00bs schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:17:
[...]
Nee, algemeen bekend dat Samsung nooit extra functionaliteit toevoegt aan een bestaand model. Dan maken ze dus een nieuw model van, bv D610, D620 of maybe zelfs D700.
De D500 heeft net als alle Samsung telefoons standaard ringtones voor SMS, MMS, Email, Wekker
Wat is die meegeleverde software bagger joh. Crasht regelmatig, en de filmpjes die ik er mee converteer naar MP4, hangen na een paar seconden
Meer mensen hier problemen mee?
Verwijderd
jaguarxj16: heb mij net 512Mb Sandisk Transflash kaartje aangeschaft voor mijn D600... Gekocht bij: [url]http://www.pc-memory- upgrade.co.uk[/url]
( 1Gb Transflash (of MicroSD) komt pas volgend jaar uit... )
Op twee dagen geleverd, heb er al 'n paar keer memory allerhande gekocht, tevreden van service...
N.
( 1Gb Transflash (of MicroSD) komt pas volgend jaar uit... )
Op twee dagen geleverd, heb er al 'n paar keer memory allerhande gekocht, tevreden van service...
N.
hartstikke bedankt! heb jij er 68 euro voor betaald(wat waren de verzendkosten)? er staat ook bij dat het net nieuw is, dus dan zal dit geheugen type binnekort wel beter beschikbaar komen.
Ik ben benieuwd naar een aantal voorbeeldfoto's gemaakt met een D600.
De D500 kan prachtige fotos maken maar ook vaak baggerspul, de fotos zijn voorral veel bewogen dan of teweinig licht. Maargoed, de sample's van Samsung zelf zijn natuurlijk niet representatief. Ik ben wel benieuwd naar gare en mooie foto's gemaakt met deze foon... moeilijk te vinden nmlijk.
De D500 kan prachtige fotos maken maar ook vaak baggerspul, de fotos zijn voorral veel bewogen dan of teweinig licht. Maargoed, de sample's van Samsung zelf zijn natuurlijk niet representatief. Ik ben wel benieuwd naar gare en mooie foto's gemaakt met deze foon... moeilijk te vinden nmlijk.
Novah>
Ik heb nog nooit een mooie foto van een D500 gezien
- altijd onscherp
- wit balans klopt nooit
- ruis
- onder/over belichting
De D600 maakt iets betere foto's, zoals al vaker gezegd voor een goede fototelefoon moet je voor de K750 of W800 gaan.
Ik heb nog nooit een mooie foto van een D500 gezien
- altijd onscherp
- wit balans klopt nooit
- ruis
- onder/over belichting
De D600 maakt iets betere foto's, zoals al vaker gezegd voor een goede fototelefoon moet je voor de K750 of W800 gaan.
Zoals je ziet, niet scherp en de wit balans klopt niet evenals de belichting
Verwijderd
Jij bent wel erg anti D600 volgens mij, waarom zou de D600 kwa fotokwaliteit niet in de buurt komen van de K750i? Omdat hij autofocus mist? Zoveel voegt dat toch niet toe?n00bs schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:49:
Zoals je ziet, niet scherp en de wit balans klopt niet evenals de belichting
Verwijderd
Nou ik als sammiefreak die op het moment de W800i heeft en hiervoor de K750i had was van plan de D600 ook te kopen,maar als ik de foto's zie die op internet staan doe ik mijn W800i er echt niet voor weg hoorVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:56:
[...]
Jij bent wel erg anti D600 volgens mij, waarom zou de D600 kwa fotokwaliteit niet in de buurt komen van de K750i? Omdat hij autofocus mist? Zoveel voegt dat toch niet toe?
Nu nog een gigkaartje
Verwijderd
Yep, maar dan in 512Mb uitvoering...
(plus bij http://www.pc-memory-upgrade.co.uk krijg je er een microSD-to-SD adapterke bij, handig als je over laptop met SD-slot beschikt...)
N.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 16:57 ]
Nee ik ben niet anti of pro iets. Ik ben objectief. Sim-pelVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:56:
[...]
Jij bent wel erg anti D600 volgens mij, waarom zou de D600 kwa fotokwaliteit niet in de buurt komen van de K750i? Omdat hij autofocus mist? Zoveel voegt dat toch niet toe?
Sinds wanneer voegt autofocus niets tot weinig toe
En wit balans is ook iets wat ik altijd heb gemist op telefoontjes... meeste foto's op Samsung telefoons zijn nogal aan de blauwe kant. Nu kan ik wel veel corrigeren met Photoshop, maar dit kost onnodig veel tijd en het wordt nooit meer perfect. Verder vind ik het jammer dat de lichtmeter niet correct werkt waardoor foto's veelal onderbelicht zijn en dit ook weer allemaal achteaf gecorrigeerd moet worden.
Heb jij thuis een museum van telefoons staan ??? spaar je ze of gewoon geld teveel?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:25:
[...]
Nou ik als sammiefreak die op het moment de W800i heeft en hiervoor de K750i had was van plan de D600 ook te kopen
Ik ben hoe dan ook geen voorstander van een bepaald merk. Elk merk heeft zijn voor en nadelen... dus ik neem gewoon wat op dat moment het beste is
Verwijderd
Helaas moet ik ook bekennen dat ik de 750i VEEL mooiere foto's vind maken... vooral de kleuren zijn mooier! Beetje spijt van m'n D500... fatsoenlijke foto's maken is er niet bij als het ietwat donker is!
Wel een mooi design vind ik, die D600.
Wel een mooi design vind ik, die D600.
Verwijderd
Een uit de hand gelopen hobby:X Ik verkoop mijn huidige wel eerst om dan de nieuwste te kopen hoorn00bs schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:15:
[...]
Heb jij thuis een museum van telefoons staan ??? spaar je ze of gewoon geld teveel?
Ik ben hoe dan ook geen voorstander van een bepaald merk. Elk merk heeft zijn voor en nadelen... dus ik neem gewoon wat op dat moment het beste is(en nu wacht ik dus, mijn D500 gaat nog niet de deur uit).
Nogal ja om de 2 maanden
damn mensen vonden mij al erg om de 9 maanden...
mensen die over de foto kwaliteit praten:
http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=51&idPage=4
staat een vergelijking tussen de N90,w800i en d600,
Vanuit deze foto's beoordeeld vind ik de d600 wel mooie foto's maken, vergelijkbaar met de w800i(soms is de d600 iets minder) de n90 vind ik de slechtste van deze 3
Vanuit deze foto's beoordeeld vind ik de d600 wel mooie foto's maken, vergelijkbaar met de w800i(soms is de d600 iets minder) de n90 vind ik de slechtste van deze 3
Slechte review... condities zijn totaal anders en de hoek en afstand tot te onderwerpen zijn ook anders...jaguarxj16 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:53:
mensen die over de foto kwaliteit praten:
heb je de eerste paar zinnen gelezen???:
ven though at that time the light conditions were much better, the comparison published below will give you at least a general idea of what you can expect from each mobile. Unfortunately, we are not able to test the first two models all over again, for we no more have them in our office.
ven though at that time the light conditions were much better, the comparison published below will give you at least a general idea of what you can expect from each mobile. Unfortunately, we are not able to test the first two models all over again, for we no more have them in our office.
ik sinds 2 uurtjes mijn samsung d600!!
en ben er nu een paar mp3tjes op aan t zetten, alleen gaat dit tergend langzaam via de bijgeleverde kabel, gaat dit sneller via een bluetooth dongle?
Ik heb net een Sandisk 512MB TF kaartje gekocht bij mediamarkt in utrecht..... 54,- Ze hadden alleen 512MB btw.
Ik heb ook zown 20 funny filmpjes geconverteerd naar 3GP (MP4 coded). Eerst omgezet naar .avi met No.1 Video Convertor, en vervolgens naar .3gp met PVAuthor(PacketVideoAuthor). Ik gebruik een resolutie van 320x240 met AAC 96kbps 44.10kHz stereo geluid.
De door samsung meegeleverde tool om filmpjes om te zetten, moet je geen tijd aan verspillen, bagger kwaliteit, vooral het geluid.
Misschien leuk als iemand een FTP beschikbaar stelt om .3gp filmpjes op te zetten en sharen.
Jammer dat de filmpjes niet op andere telefoons af te spelen zijn (omdat de meeste alleen de H.263 codec ondersteunen, en de D600 ook MP4) Maargoed, das meer HUN probleem
Ik heb ook zown 20 funny filmpjes geconverteerd naar 3GP (MP4 coded). Eerst omgezet naar .avi met No.1 Video Convertor, en vervolgens naar .3gp met PVAuthor(PacketVideoAuthor). Ik gebruik een resolutie van 320x240 met AAC 96kbps 44.10kHz stereo geluid.
De door samsung meegeleverde tool om filmpjes om te zetten, moet je geen tijd aan verspillen, bagger kwaliteit, vooral het geluid.
Misschien leuk als iemand een FTP beschikbaar stelt om .3gp filmpjes op te zetten en sharen.
Jammer dat de filmpjes niet op andere telefoons af te spelen zijn (omdat de meeste alleen de H.263 codec ondersteunen, en de D600 ook MP4) Maargoed, das meer HUN probleem
[ Voor 76% gewijzigd door MrJT op 14-10-2005 16:49 ]
Verwijderd
Volgens mij niet, ik vind inderdaad ook dat het niet snel gaat maar ik weet uit ervaring met mijn 6230 dat BT ook niet super snel gaatjaguarxj16 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:04:
ik sinds 2 uurtjes mijn samsung d600!!en ben er nu een paar mp3tjes op aan t zetten, alleen gaat dit tergend langzaam via de bijgeleverde kabel, gaat dit sneller via een bluetooth dongle?
FF een eerste update over de d600 kwa fouten in de software:Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:31:
[...]
Volgens mij niet, ik vind inderdaad ook dat het niet snel gaat maar ik weet uit ervaring met mijn 6230 dat BT ook niet super snel gaat
De bleutooth schijnt bij de eerste moddellen niet goed te werken net zoals de d500 {samsung leert zoals altijd van haar fouten} heb al aardig wat mensen gehad die er mee terug gekomen zijn. Wel een btje spijtig. en we kunnen er nog maar weinig aan doen..
Verwijderd
Ik heb m nu twee dagen in mijn bezit.
Ik moet toegeven hij bevalt goed. Alleen dat uiterlijk al, ik vind m gewoon super mooi.
De klasse en stijl druipt ervan af. Dat is trouwens ook de reden dat ik deze neem en niet de SE W800i.
De SE is zeker niet lelijk, maar heeft gewoon een heel andere uitstraling, veel sportiever. De D600 is wat zakelijker.
En de foto's, ja dat kan beter, maarja wat is nu de primaire functie van een telefoon en wat is de primaire functie van een digitale camera. Ik heb nog nooit iemand met een camera aan zn oor gezien.
Ik moet toegeven hij bevalt goed. Alleen dat uiterlijk al, ik vind m gewoon super mooi.
De klasse en stijl druipt ervan af. Dat is trouwens ook de reden dat ik deze neem en niet de SE W800i.
De SE is zeker niet lelijk, maar heeft gewoon een heel andere uitstraling, veel sportiever. De D600 is wat zakelijker.
En de foto's, ja dat kan beter, maarja wat is nu de primaire functie van een telefoon en wat is de primaire functie van een digitale camera. Ik heb nog nooit iemand met een camera aan zn oor gezien.
Verwijderd
ik heb nu al een week lang de samsung. Ik ben er wel tevreden mee.
Ik iriteer me alleen aan de display die zich uitschakelt waneer je de telefoon niet gebruikt.
Weet iemand mischien hoe je een screensaver kan instellen zoals bij de D500.
Ik iriteer me alleen aan de display die zich uitschakelt waneer je de telefoon niet gebruikt.
Weet iemand mischien hoe je een screensaver kan instellen zoals bij de D500.
Verwijderd
Enige snelle manier om files over te zetten is Transflash in kaartlezer en dumpen maar... (480Mps dacht ik...)...
Gebrek aan 'screensaver' vind ik ook wel enorm gemis, heb (eergisteren) mail gestuurd naar Samsung met vraag, maar nog geen antwoord gekregen...
N.
Gebrek aan 'screensaver' vind ik ook wel enorm gemis, heb (eergisteren) mail gestuurd naar Samsung met vraag, maar nog geen antwoord gekregen...
N.
Zat hier ook een soort kaartje bij zodat je m in je SD cardreader kan stoppen?MrJT schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:35:
Ik heb net een Sandisk 512MB TF kaartje gekocht bij mediamarkt in utrecht..... 54,- Ze hadden alleen 512MB btw.
Yep... zit convertortje bijjaguarxj16 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:57:
[...]
Zat hier ook een soort kaartje bij zodat je m in je SD cardreader kan stoppen?
Ik heb hem nu net, aardig tevreden over, camera is iig beter dan mijn M500

Hij maakt goede foto's, ik heb het probleem "zet plaatje als wallpaper" opgelost door een foto van mijn tft scherm te maken, door middel van dia voorstelling in winXP.
Nog best goede kwaliteit, je ziet het op je telefoon niet dat het verschilt met het origineel en je hebt geen witte balken
dus gewoon fullscreen wallpaper!
aangezien ik wel samsung verkoop, maar nog nooit een samsung gehad heb:
-Kan je de tijd/datum verbergen?
-Zijn meerdere BT apparaten tegelijk mogelijk (zoals met mijn M500?)
-Als ik een plaatje verstuur van m'n m500 naar m'n D600 zegt ie "geheugen vol" "wis bla bla bla" is dat normaal of hoort dat niet?
Hij maakt goede foto's, ik heb het probleem "zet plaatje als wallpaper" opgelost door een foto van mijn tft scherm te maken, door middel van dia voorstelling in winXP.
Nog best goede kwaliteit, je ziet het op je telefoon niet dat het verschilt met het origineel en je hebt geen witte balken
aangezien ik wel samsung verkoop, maar nog nooit een samsung gehad heb:
-Kan je de tijd/datum verbergen?
-Zijn meerdere BT apparaten tegelijk mogelijk (zoals met mijn M500?)
-Als ik een plaatje verstuur van m'n m500 naar m'n D600 zegt ie "geheugen vol" "wis bla bla bla" is dat normaal of hoort dat niet?
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
heb um sinds gisteren in bezit, en begint al aardig 'eigen' te worden. Had hiervoor een E700 en deze heeft een vergelijkbare interface. Geweldig apparaat!
Niet lang getwijfeld bij de BC, het was deze of de K750i. Gezien mijn goede ervaringen met Samsung en wat mindere met SE, en het design van de D600 (de mooiste foon op dit moment IMHO) is het de D600 geworden.
Niet lang getwijfeld bij de BC, het was deze of de K750i. Gezien mijn goede ervaringen met Samsung en wat mindere met SE, en het design van de D600 (de mooiste foon op dit moment IMHO) is het de D600 geworden.
Verwijderd
Heb D600 nu een week, en weet nog niet hoe/of ik:
- auto-lock bij sluiten van GSM kan afzetten,
- kan instellen dat foto's/etc... default naar memory card moeten,
- standby mode zo kan instellen dat scherm enkel dimt en niet volledig verdwijnt
Enig idee... ?
- standby mode zo kan instellen dat scherm enkel dimt en niet volledig verdwijnt
Enig idee... ?
nr1: lees de handleiding eerst.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:57:
Enig idee... ?
nr2: probeer het gewoon eens uit in de menu's
in een week tijd had je best de handleiding kunnen lezen
[ Voor 8% gewijzigd door n00bs op 16-10-2005 21:01 ]
Ik weet het antwoord wel hoorVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:17:
nr1: done
nr2: done
Toch bedankt voor je advies... Iemand anders ?
Als het er niet in staat (handleiding) wat ik voor 99.99% zekerheid al weet... dan is het antwoord: nee het kan niet... helaas.
Zei het al eerder, Samsung telefoontjes hebben veel tekortkomingen
Nou als die D600 met navigatie komt is hij verkocht
Geen Symbian, geen Windows.... Dus ik denk dat je het wel kan vergeten.MoNo79 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:34:
Nou als die D600 met navigatie komt is hij verkocht
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
G*DVERDOMME
Ik heb de D600 ook gekocht en je hebt nog steeds geen TRIL + MELODIE
Waar is samsung in godsnaam mee bezig!!!
Eerst gaat hij 3 keer trillen en dan pas hoor je de melodie en die hoor je maar voor 2 sec ofzo en dan gaat hij op de voicemail.
Ik heb de D600 ook gekocht en je hebt nog steeds geen TRIL + MELODIE

Eerst gaat hij 3 keer trillen en dan pas hoor je de melodie en die hoor je maar voor 2 sec ofzo en dan gaat hij op de voicemail.
zelf je ringtones dan maar weer maken (met tril aangevinkt)lazrambo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:45:
G*DVERDOMME![]()
Ik heb de D600 ook gekocht en je hebt nog steeds geen TRIL + MELODIE![]()
(en waar heb je da ding gekocht voor welk bedrag?)
[ Voor 6% gewijzigd door Morphine op 17-10-2005 19:49 ]
Verwijderd
wijzig je rinkeltijd dan fflazrambo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:45:
G*DVERDOMME![]()
Ik heb de D600 ook gekocht en je hebt nog steeds geen TRIL + MELODIE![]()
Verwijderd
Support deze telefoon de Bluetooth API voor java? Zo ja, Dan zou ik de open source projecten maar in de gaten houden...Ginz schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:38:
[...]
Geen Symbian, geen Windows.... Dus ik denk dat je het wel kan vergeten.
nope. je kan er niet eens een java game op zetten zonder 3 jaar bezig te zijnVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:13:
[...]
Support deze telefoon de Bluetooth API voor java? Zo ja, Dan zou ik de open source projecten maar in de gaten houden...
Blijft een telefoon hea! 
offtopic:
pff blij dat ik hem btw zaterdag nog ff heb aangescahft hij is nu 170 met een telfort 200 2jr!
pff blij dat ik hem btw zaterdag nog ff heb aangescahft hij is nu 170 met een telfort 200 2jr!
Bij Belcompany voor 69.95 euro met Telfort 200 abo 1 jaarMorphine schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:49:
[...]
zelf je ringtones dan maar weer maken (met tril aangevinkt)
(en waar heb je da ding gekocht voor welk bedrag?)
Waar kan ik Tril aanvinken?
[ Voor 6% gewijzigd door lazrambo op 17-10-2005 23:11 ]
hmm de reacties zijn niet zo positief.
Heb de thread een beetje door zitten lezen in de hoop op een goed alternatief voor de nokia n91 (duurt me te lang voordat ie uitkomt). Deze zag er kwa looks en reclame erg nice uit.
Heb de thread een beetje door zitten lezen in de hoop op een goed alternatief voor de nokia n91 (duurt me te lang voordat ie uitkomt). Deze zag er kwa looks en reclame erg nice uit.
Ik heb m nu twee weken. En mij bevalt ie uitstekend. Sommige mensen zijn blijkbaar erg kritisch. Ik zat eerst te denken aan de SE W800I maar dat ding is echt te lelijk naar mijn mening. Nu ff kijken hoe ik een geheugenkaartje kan regelen.
Moet ik daar trouwens een cardreader voor hebben. Of kan ik die vullen via blauwtand.
Zijn er meer eigenaren die last hebben van de slide die speling heeft. T viel me bij mij meteen al op. Ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt. En daar zit ik niet op te wachten. Moet er toch een jaar mee doen
Moet ik daar trouwens een cardreader voor hebben. Of kan ik die vullen via blauwtand.
Zijn er meer eigenaren die last hebben van de slide die speling heeft. T viel me bij mij meteen al op. Ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt. En daar zit ik niet op te wachten. Moet er toch een jaar mee doen
[ Voor 26% gewijzigd door steefje op 18-10-2005 18:24 . Reden: extra vraag ]
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Heb het toestel nu ook een week ofzo. Toch wel een beetje spijt van had hiervoor een E730. Samsung toestelletjes zijn allemaal een beetje van hetzelfde de laatste tijd (vooral als je een e730, e720, d500 en e600 hebt gehad). De modellen zien er allemaal strak uit. Ik had alleen liever gehad dat de D600 symbian of windows had. Hiermee kun je wat meer.
Verwijderd
niemand een zinnige suggestie dan?? ben ook zeer benieuwd naar de antwoorden, zijn precies de irritators waar ik zelf ook tegen aan liep.............Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:57:
Enig idee... ?
Ondersteunt de tel nietVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:27:
[...]
niemand een zinnige suggestie dan?? ben ook zeer benieuwd naar de antwoorden, zijn precies de irritators waar ik zelf ook tegen aan liep.............
Is het mogelijk om dmv een bluetooth USB stick te internetten op de D600?
Misschien domme vraag, maar heb geen idee of dat mogelijk is.
Misschien domme vraag, maar heb geen idee of dat mogelijk is.
Wat ik al zei het kan niet... misschien eerst de postings doorlezen en jouw manual alvorens te postenVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:27:
[...]
niemand een zinnige suggestie dan?? ben ook zeer benieuwd naar de antwoorden, zijn precies de irritators waar ik zelf ook tegen aan liep.............
Verwijderd
andere vraag;
mijn verzonden smsjes worden niet bewaard in 'postvak uit'.
Enig idee waar ik kan instellen dat ie dat automatisch doet? De E700 deed dat wel nl.........
Enig idee waar ik kan instellen dat ie dat automatisch doet? De E700 deed dat wel nl.........
Verwijderd
de postings heb ik doorgelezen, en de manual ook........ en mijn verwijzing naar een 'zinnige suggestie' sluit die van jou uit.............n00bs schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:41:
[...]
Wat ik al zei het kan niet... misschien eerst de postings doorlezen en jouw manual alvorens te posten

Hij hoeft niet persé Symbian / Windows Mobile te hebben om navigatie te draaien hoor... Nou moet er alleen nog ondersteuning voor Samsung komen...Ginz schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:38:
[...]
Geen Symbian, geen Windows.... Dus ik denk dat je het wel kan vergeten.
offtopic:
Weet je nog op CeBit, dat standje dat navigatie voor een SE aan het onwikkelen was? Nou, hier is ie dus blijkbaar...
Weet je nog op CeBit, dat standje dat navigatie voor een SE aan het onwikkelen was? Nou, hier is ie dus blijkbaar...
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:48:
[...]
de postings heb ik doorgelezen, en de manual ook........ en mijn verwijzing naar een 'zinnige suggestie' sluit die van jou uit.............

[ Voor 4% gewijzigd door n00bs op 18-10-2005 20:18 ]
Verwijderd
Ik vroeg me af of je een screensaver kon instellen bij de D600 net als bij de D500, ik dacht dat het eerst niet mogelijk was, maar ik zie nu op internet een paar afbeeldingen van de D600 met een screensaver.

Is het iemand gelukt om een screensaver te plaatsen

Ik zie op jouw afbeeldingen alleen maar de klok, geen screensaver 
De D500 kan dit niet, die heeft wel de mogelijkheid om een background in te stellen, maar dat is toch echt iets anders dan een screensaver en zover ik weet heeft de D600 dit ook niet.
De D500 kan dit niet, die heeft wel de mogelijkheid om een background in te stellen, maar dat is toch echt iets anders dan een screensaver en zover ik weet heeft de D600 dit ook niet.
maar je kan er wel op zien dat je een sms hebt gehad/gebeld bent.
Idd, en daar was het mij ook vooral om te doenFurinax schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:50:
maar je kan er wel op zien dat je een sms hebt gehad/gebeld bent.
massa foto's in deze review:
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d600-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d600-en.shtml
Verwijderd
hmmmmmmm klok of screensaver...... zo te zien moet de klok instelling voor ut display iig te vinden zijn.......... maar waarrrrrrrrrrrrrrrrr ???

hmm strange idd
misschien de volgende SW versie?
misschien de volgende SW versie?
Manual!Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:51:
[...]
nice one!....... alleen niks te vinden over die klok....
Het wordt eens tijd dat deze apparaten net zoals mp3 spelers gewoon 20gig bezitten.
Verwijderd
Ik heb de D600 vandaag ontvangen. Gewoon besteld via KPN.com.
Alles leuk en aardig, maar ik wilde er wat dingen opzetten...mp3's foto's etc. Ik de software (Samsung PC Studio 3.0) installeren, krijg ik eerste een melding dat het Windows XP Logo niet ondersteund wordt door de software, maar toch maar geinstalleerd. USB kabel van tel naar PC en een melding van nieuwe hardware! Vervolgens start ik de software op, maar krijg een melding dat er geen verbinding is met de telefoon! Nogmaals proberen een verbinding te maken, maar niet gelukt!
Heb nu alles geprobeerd, drivers gezocht, nieuwste versie van de software, maar helemaal niets! In de handleiding staat dat je de telefoon in moet stellen op een verbinding met USB, maar ik zie nergens hoe dat moet!
HELLUP!!
Ps. internet bood geen hulp, de telefoon is denk ik te nieuwe...
Alles leuk en aardig, maar ik wilde er wat dingen opzetten...mp3's foto's etc. Ik de software (Samsung PC Studio 3.0) installeren, krijg ik eerste een melding dat het Windows XP Logo niet ondersteund wordt door de software, maar toch maar geinstalleerd. USB kabel van tel naar PC en een melding van nieuwe hardware! Vervolgens start ik de software op, maar krijg een melding dat er geen verbinding is met de telefoon! Nogmaals proberen een verbinding te maken, maar niet gelukt!
Heb nu alles geprobeerd, drivers gezocht, nieuwste versie van de software, maar helemaal niets! In de handleiding staat dat je de telefoon in moet stellen op een verbinding met USB, maar ik zie nergens hoe dat moet!
HELLUP!!
Verwijderd
Ik heb de USB-kabel met bijgeleverde software ook gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:18:
Ik heb de D600 vandaag ontvangen. Gewoon besteld via KPN.com.
HELLUP!!
Bij mij deed ie het gewoon als ik bij (9)Instellingen, (2)Telefooninstellingen, (6)USB-instellingen "Massaopslag" selecteer.
Ik weet niet of je dat al geprobeerd had, succes!
Verwijderd
Naar mijn weten niet standaard opgeslagen, maar je kan na het typen van het bericht wel kiezen uit (1)Alleen verzenden en (2)Opslaan en verzendenVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:43:
andere vraag;
Dus ik denk dat je die dan moet hebben. Succes!
is het al iemand gelukt om java games te installeren via usb kabel of bluetooth??
zoals beschrijven op deze site?
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37324
zoals beschrijven op deze site?
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=37324
Verwijderd
ok, ik heb de verklaring voor de foto met klok op het display gevonden;
- als je de slider sluit en het scherm zwart is, kun je door de vol. knop aan de zijkant 2 sec. in te drukken de klok activeren. Ook kun je dan zien of je smsjes hebt of een call hebt gemist.
- als je de slider sluit en het scherm zwart is, kun je door de vol. knop aan de zijkant 2 sec. in te drukken de klok activeren. Ook kun je dan zien of je smsjes hebt of een call hebt gemist.
Ik heb nog iets gevonden.
Wanneer je een filmpje zit te kijken moet je op 1 drukken.
Dan krijg je hem vol in beeld te zien
Verwijderd
idd ik zou ook wel de klok willen zien als hij gewoon dicht zit (was bij mijn d500 ook)Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:35:
Ik vroeg me af of je een screensaver kon instellen bij de D600 net als bij de D500, ik dacht dat het eerst niet mogelijk was, maar ik zie nu op internet een paar afbeeldingen van de D600 met een screensaver.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
lazrambo schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:04:
Ik heb nog iets gevonden.
Waaw...Fantastisch...Waarom zetten ze zo'n zaken nie gewoon in de manual ? (of ergens op een FAQ...) In ieder geval bedankt beide... Ben nu nog blijer met m'n D600.. Prachtig toestel...Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:48:
N.
Verwijderd
de klok verdwijnt helaas weer...... maar tis beter dan niks he
toch gemiste kans vindt ik, had graag de klok als screensaver zoals bij mijn E700
Ik heb 'm vandaag sinds vandaag ook binnen. Helaas kan ik er voorlopig nog niet echt mee bellen, aangezien het KPN abbo dat ik er bij heb genomen pas eind december in gaat (en hij is gesimlockt), maar de andere functies heb ik al wel een beetje mee kunnen spelen.
De bediening valt me niet tegen, ik heb nu nog een (oude) Sony telefoon met een scrollwieltje aan de zijkant (erg handig! waarom hebben ze dat tegenwoordig niet meer??) en ik was bang dat ik dat wieltje nogal zou missen. Maar dat valt mee, de cursor toets en de andere knopjes van de D600 vind ik goed mee te navigeren.
Hij reageert bij het wandelen door de menu's vrij vlot (heb ik wel eens trager gezien bij andere telefoons), alleen heb ik de indruk dat hij bij het invoeren van tekst wat langzaam is. Qua uiterlijk vind ik 'm heel fraai en stijlvol en het schermpje is erg helder, scherp en duidelijk. Al met al zijn mijn eerste indrukken positief, maar ik ga er nog geen definitief oordeel over vellen, mede omdat ik 'm dus eigenlijk nog niet echt goed kan gebruiken.
Overigens staat die functie van het tonen van de klok dmv het indrukken van de volume toetsen als de telefoon dicht zit wel min of meer in de handeleiding beschreven: op pagina 9 staat als één van de functies van die volume knop:
De bediening valt me niet tegen, ik heb nu nog een (oude) Sony telefoon met een scrollwieltje aan de zijkant (erg handig! waarom hebben ze dat tegenwoordig niet meer??) en ik was bang dat ik dat wieltje nogal zou missen. Maar dat valt mee, de cursor toets en de andere knopjes van de D600 vind ik goed mee te navigeren.
Hij reageert bij het wandelen door de menu's vrij vlot (heb ik wel eens trager gezien bij andere telefoons), alleen heb ik de indruk dat hij bij het invoeren van tekst wat langzaam is. Qua uiterlijk vind ik 'm heel fraai en stijlvol en het schermpje is erg helder, scherp en duidelijk. Al met al zijn mijn eerste indrukken positief, maar ik ga er nog geen definitief oordeel over vellen, mede omdat ik 'm dus eigenlijk nog niet echt goed kan gebruiken.
Overigens staat die functie van het tonen van de klok dmv het indrukken van de volume toetsen als de telefoon dicht zit wel min of meer in de handeleiding beschreven: op pagina 9 staat als één van de functies van die volume knop:
Alleen zijn ze er bij vergeten te vermelden wat je dan precies te zien krijgtMet de telefoon gesloten: ingedrukt houden om het display in te schakelen
lazrambo schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:22:
[...]
Bij Belcompany voor 69.95 euro met Telfort 200 abo 1 jaar
Waar kan ik Tril aanvinken?
Verwijderd
Vreemd: heb net paar foto's van digitale camera (Olympus 3030Z) overgezet naar D600, met als bedoeling deze bij vrienden op TV te laten zien, en merk dat 'opties' bij deze anders zijn dan bij de door de D600 gemaakte foto's... Zo kan ik:
1) foto bekijken in 'full screen view' (!)
2) zoom/rotate/panning/etc
Weet niet goed waar 't verschil ligt... Zie wel dat deze foto's geopend worden door 'Picsel File Viewer'...( en heel traag worden geladen...)
N.
1) foto bekijken in 'full screen view' (!)
2) zoom/rotate/panning/etc
Weet niet goed waar 't verschil ligt... Zie wel dat deze foto's geopend worden door 'Picsel File Viewer'...( en heel traag worden geladen...)
N.
Bij GSMweb.nl is die nog goedkoper of op de telfort site zelf.
Ik heb 'm net bij de Mediamarkt in m'n handen gehad maar het viel me op het kiezen in het hoofdmenu niet echt soepeltjes ging, het kiezen ging erg schokkerig. Verkoper zei dat het waarschijnlijk kwam omdat hij helemaal vol geschoten was met foto's etc. Het geheugen zou vol zitten..
Iemand ervaring mee?
Iemand ervaring mee?
Verwijderd
Als je de E700 had, dan zou je dat toch moeten weten. Is namelijk bij dat toestel - en bij bijna alle andere modellen - het gevalVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:48:
Bij de D500 ook, alleen dat dimt het scherm alleen en zie je nog vaag de tijd en bij de D600 gaatie uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 17:42 ]
Bij het intoetsen van een nummer, zijn de cijfers dan altijd in die regenboogkleuren of is dat aan te passen?
nee heb ik geen ervaring mee want mijn d600 doet t lekker soepeltjes xDjaccoswinkels schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:58:
Ik heb 'm net bij de Mediamarkt in m'n handen gehad maar het viel me op het kiezen in het hoofdmenu niet echt soepeltjes ging, het kiezen ging erg schokkerig. Verkoper zei dat het waarschijnlijk kwam omdat hij helemaal vol geschoten was met foto's etc. Het geheugen zou vol zitten..
Iemand ervaring mee?
Verwijderd
bij de e700 is het buitenste scherm altijd aan, en zie je dus altijd de status........ de volume knop heb je dus niet nodig daarvoorVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:41:
[...]
Als je de E700 had, dan zou je dat toch moeten weten. Is namelijk bij dat toestel - en bij bijna alle andere modellen - het geval
Bij de D500 ook, alleen dat dimt het scherm alleen en zie je nog vaag de tijd en bij de D600 gaatie uit.
Verwijderd
is vast aan te passen, want bij mij zijn ze gewoon zwartjaccoswinkels schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:45:
Bij het intoetsen van een nummer, zijn de cijfers dan altijd in die regenboogkleuren of is dat aan te passen?
yep, het is aan te passen. Ga naar het menu, instellingen, displayinstelligen, display bij kiezen en daar kan je alles veranderenVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:49:
[...]
is vast aan te passen, want bij mij zijn ze gewoon zwart
Gelukkig, want ik vond 't echt verschikkelijk die regenboogkleuren!Hilco schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:52:
[...]
yep, het is aan te passen. Ga naar het menu, instellingen, displayinstelligen, display bij kiezen en daar kan je alles veranderen

Verwijderd
Waarmee zet je dat om? Ik heb dat programma van Nokie, maar die quali is waardeloos..Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:56:
Ben trouwens net 'Chicken run' aan 't converteren naar 3gp...
Bekijk ik morgen even op mijn GSM...:)
N.
Hetzelfde geldt voor het software van Samsung, het gaat steeds vastzitten en ik krijg soms foutmeldingen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:04:
[...]
Waarmee zet je dat om? Ik heb dat programma van Nokie, maar die quali is waardeloos..
Verwijderd
DVD rippen naar 1 ISO file met 'DVD decrypter',Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:04:
[...]
Waarmee zet je dat om? Ik heb dat programma van Nokie, maar die quali is waardeloos..
daarna ISO (drag & drop) naar 3gp met 'Calcium 3GP Converter'
Howto op http://www.mobymemory.com....Must.Read.This.3298.html
N.
Hallo,
Ik ben op het moment een smartphone-gebruiker (Motorola MPx220), maar deze wil niet echt werken met mijn nieuwe Nokia bluetooth-carkit CK-7w. Nu heb ik begrepen dat bijna alle Windows device's niet willen werken met deze carkit. Het gaat namelijk allemaal echoën.Ik was van plan een HP6340 of Qtek 9100 te nemen. Nu ga ik dus voor de combi: een klein (praktisch) telefoon en een Windows PDA.
Nu denk ik dus aan de Samung D600, deze ook excel bestanden kan lezen én een card-slot aan de buitenzijde heeft zitten.
Nu mijn vraag: heeft een van jullie dit toestel op de Nokia bluetooth-carkit CK-7w goed werkende zónder echo, of geprobeerd? Heeft anders iemand de D500 op deze carkit goed werkende? Dan zal de D600 dat naar alle waarschijnlijkheid ook doen, bovendien heeft mijn vriendin in de planning deze telefoon te nemen. Zij neemt mijn auto ook weleens mee.
Voor de liefhebbers: mijn broer heeft de Sony Ericsson W800i en deze werkt prima op deze Nokia carkit.
Plaatje van de Nokia bluetooth-carkit CK-7w
Ik ben op het moment een smartphone-gebruiker (Motorola MPx220), maar deze wil niet echt werken met mijn nieuwe Nokia bluetooth-carkit CK-7w. Nu heb ik begrepen dat bijna alle Windows device's niet willen werken met deze carkit. Het gaat namelijk allemaal echoën.Ik was van plan een HP6340 of Qtek 9100 te nemen. Nu ga ik dus voor de combi: een klein (praktisch) telefoon en een Windows PDA.
Nu denk ik dus aan de Samung D600, deze ook excel bestanden kan lezen én een card-slot aan de buitenzijde heeft zitten.
Nu mijn vraag: heeft een van jullie dit toestel op de Nokia bluetooth-carkit CK-7w goed werkende zónder echo, of geprobeerd? Heeft anders iemand de D500 op deze carkit goed werkende? Dan zal de D600 dat naar alle waarschijnlijkheid ook doen, bovendien heeft mijn vriendin in de planning deze telefoon te nemen. Zij neemt mijn auto ook weleens mee.
Voor de liefhebbers: mijn broer heeft de Sony Ericsson W800i en deze werkt prima op deze Nokia carkit.
Plaatje van de Nokia bluetooth-carkit CK-7w

Heeft je vriendin die D600 wel eens gezien? kan mij niet echt voorstellen dat een vrouw zo een telefoon mooi vind 
Vrouwen willen een kleine leuke telefoon het liefst die bij hun outfit past
en niet een grote koelkast zoals de D600
Ik zelf zie niet in waarom die telefoon zou moeten echo'en
hou er verder rekening mee dat het type geheugen (extern) niet standaard en nauwelijks te krijgen is... dus handig is anders. Als ik jou was zou ik op www.newmobile.nl kijken welke andere (eventueel Samsung) telefoon er zijn te krijgen buiten deze half mislukte (mijn mening) telefoon.
Vrouwen willen een kleine leuke telefoon het liefst die bij hun outfit past
Ik zelf zie niet in waarom die telefoon zou moeten echo'en
Verwijderd
Kerel, het is nu wel duidelijk dat jij de telefoon niet mooi vind.. Zou je dan nu willen ophouden met dat gezeik en constructief bezig gaan i.p.v. het irriteren van mensen?n00bs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:36:
Heeft je vriendin die D600 wel eens gezien? kan mij niet echt voorstellen dat een vrouw zo een telefoon mooi vind
Vrouwen willen een kleine leuke telefoon het liefst die bij hun outfit pasten niet een grote koelkast zoals de D600
Ik zelf zie niet in waarom die telefoon zou moeten echo'enhou er verder rekening mee dat het type geheugen (extern) niet standaard en nauwelijks te krijgen is... dus handig is anders. Als ik jou was zou ik op www.newmobile.nl kijken welke andere (eventueel Samsung) telefoon er zijn te krijgen buiten deze half mislukte (mijn mening) telefoon.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware
Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware
Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!