• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 23:02

pim

Zuur, leek me wel een leuke telefoon met die TV-out functie..

Maar de hoogste prioriteit is toch wel om zoveel mogelijk coole programma's te kunnen installeren..

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 15:25

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat heb je nou aan TV Out?

Het enige nuttige wat ik mij kan bedenken om je foto's en filmpjes te laten zien aan een groep mensen. Maar verder heeft het totaal geen nut en de hele tijd met een kabel rondlopen is ook irritant.

Wat ik ook jammer vind dat de D600 NOG groter en NOG zwaarder is dan de D500

• Shengstah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:14
n00bs schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:35:
Wat heb je nou aan TV Out?

Het enige nuttige wat ik mij kan bedenken om je foto's en filmpjes te laten zien aan een groep mensen. Maar verder heeft het totaal geen nut en de hele tijd met een kabel rondlopen is ook irritant.

Wat ik ook jammer vind dat de D600 NOG groter en NOG zwaarder is dan de D500
Het is maar iets groter en iets zwaarder, maar de SE k750i en w800i zijn ook groter dan de D500 en D600...
En van die 4 gram zwaarder en paar millimeters zal echt geen bedreiging voor je zijn.

TV-out kun je misschien gebruiken bij presentaties, aangezien het toestel met excel, word en powerpoint documenten om kan gaan.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Tja, en zo is het elke keer een paar gram ;) en je voelt dit wel degelijk. Ik vind het fijn als mijn telefoon lekker licht is en weinig ruimte inneemt maar wel met alle toeters en bellen erop :)

Die TV-Out voor presentaties is idd een goede gedachte!!! wel grappig iedereen voor zijn presentatie een laptop bij zich en jij sluit je mobieltje aan ;) (alleen vervelend als je nou net op dat moment gebeld wordt en dit dus ook in beeld komt met telefoonnummer en foto van de beller (dus NEE niet handig voor presentaties).

• Shengstah
Ik denk dat de mensen bij Samsung dat ook bedacht hebben en er dan ook iets verzonnen op hebben ;).

Maar ik lees net op gsmplaza.nl dat de release nu geplanned is op week 40 (week van 3 oktober), vorige week stond er nog week 38....

Ik ga denk ik maar volgende week maar wat rondvragen bij winkels en als dat echt zo is, koop ik lekker een w800i. Dat is weer 1 klant minder voor Samsung :( .

edit: Vandaag een paar winkels langs geweest. De een weet van niks en de andere zeggen begin oktober. Ik neem dus een Sony-Ericson nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Shengstah op 15-09-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03:28
Iemand enig idee of hier een adapterke bijzit om het microsd kaartje te kunnen lezen in een SD kaart lezer?

Of iemand enig idee waar ik me zo'n adapterke kan halen?

type/merk?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic1986
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 21:58
Noobie,

Dit forum is bedoeld om zinnige vragen te stellen of feitelijke informatie te verschaffen. Dus niet om onzinnige vragen te stellen waar je zelf nog niet naar hebt gezocht om er zelf een antwoord op te vinden. Ga eerst maar eens wat googlen, dan zul je al een stuk verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

Shengstah schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:54:
Ik denk dat de mensen bij Samsung dat ook bedacht hebben en er dan ook iets verzonnen op hebben ;).

Maar ik lees net op gsmplaza.nl dat de release nu geplanned is op week 40 (week van 3 oktober), vorige week stond er nog week 38....

Ik ga denk ik maar volgende week maar wat rondvragen bij winkels en als dat echt zo is, koop ik lekker een w800i. Dat is weer 1 klant minder voor Samsung :( .

edit: Vandaag een paar winkels langs geweest. De een weet van niks en de andere zeggen begin oktober. Ik neem dus een Sony-Ericson nu.
Ik ben ook naar de SE gegaan.

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03:28
Iemand al ervaringen met dit toestel?

Op bestekeus.nl bieden ze hem al aan voor een goedkoop prijsje van 429 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

NoFate schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:58:
Iemand al ervaringen met dit toestel?

Op bestekeus.nl bieden ze hem al aan voor een goedkoop prijsje van 429 euro
Een prijs kan laag zijn, niet goedkoop! ;)
verder vind ik 429 Euro of terwijl 1000 pieken niet echt bepaald goedkoop :?

Daarnaast zal het wel een preorder zijn, omdat het toestel nog niet leverbaar is en naar mijn idee ook de prijs niet waard is. Het is eigenlijk niet veel anders dan een D500. Alleen de filmkwaliteit is erg goed voor een telefoon dat onderscheid hem van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-07 01:38

aex351

I am the one

d500 > d600 atm nog, zeer slechte camera positie in de d600

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik blijf in ieder geval wel even wachten tot een opvolger.
Want ik zoek dus een mobieltje met:

- een scherm wat een hogere resolutie heeft dan de D500 (dat heeft de D600).
- kleiner, lichter en handzamer is dan de D500 (D600 is nog groter en zwaarder)
- dat autofocus heeft en een 2MP camera of hoger (zoals de W800)
- white balance instellingen voor de fotocamera (zoals de W800 heeft)
- betere videokwaliteit dan de huidige mobieltjes (heeft de D600)
- mogelijkheid om elke ringtone direct te koppelen met trillen (kan nu ook met de D600)
- FM radio heeft (zoals de W800)
- extern geheugenkaartje
- thema mogelijkheden (zoals ongeveer bij de W800)
- het extern geheugen gebruikt kan worden voor JAVA, SMS opslag, contacts opslag
- luid belsignaal
- luide speaker voor spraak met goede kwaliteit (de D500 is wel luid maar niet duidelijk)
- goede kalenderfunctie

En daarnaast de standaard functies :)

Dus het is nogal een lijstje met eisen... mooi zou helemaal zijn als die ingebouwde GPS module heeft en er gebruik gemaakt kan worden van TomTom Mobile

• Shengstah
n00bs schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:37:
Ik blijf in ieder geval wel even wachten tot een opvolger.
Want ik zoek dus een mobieltje met:

- een scherm wat een hogere resolutie heeft dan de D500 (dat heeft de D600).
- kleiner, lichter en handzamer is dan de D500 (D600 is nog groter en zwaarder)
- dat autofocus heeft en een 2MP camera of hoger (zoals de W800)
- white balance instellingen voor de fotocamera (zoals de W800 heeft)
- betere videokwaliteit dan de huidige mobieltjes (heeft de D600)
- mogelijkheid om elke ringtone direct te koppelen met trillen (kan nu ook met de D600)
- FM radio heeft (zoals de W800)
- extern geheugenkaartje
- thema mogelijkheden (zoals ongeveer bij de W800)
- het extern geheugen gebruikt kan worden voor JAVA, SMS opslag, contacts opslag
- luid belsignaal
- luide speaker voor spraak met goede kwaliteit (de D500 is wel luid maar niet duidelijk)
- goede kalenderfunctie

En daarnaast de standaard functies :)

Dus het is nogal een lijstje met eisen... mooi zou helemaal zijn als die ingebouwde GPS module heeft en er gebruik gemaakt kan worden van TomTom Mobile
Ik had juist gelezen dat het ding geen autofocus heeft, geen radio, op dit moment alleen 512 mb kaartje uit, maar zeer slecht verkrijgbaar. Totaal maar 4mb Java ruimte die je alleen kunt vullen met spelletjes die je download via wap.
Ik ben zeer tevreden met mijn SE w800i nu, enige nadeel vind ik dat de speakers beetje zacht zijn in een luide omgeving.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Shengstah>

Ik schrijf nergens dat dat ding dat heeft! er staat duidelijk bij dat ik hier naar op zoek ben! en achter de specs schrijf ik ook welke telefoons dit wel hebben of niet!

[ Voor 6% gewijzigd door n00bs op 21-09-2005 19:09 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Meer info: Deze week is ie bij ons nog niet binnen. We hadden wel de e760 mogen ontvangen bij ons vorige week maar de d600 nog niet. Misschien dat hij zaterdag alsnog geleverd word.

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
DaannO schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:44:
Meer info: Deze week is ie bij ons nog niet binnen. We hadden wel de e760 mogen ontvangen bij ons vorige week maar de d600 nog niet. Misschien dat hij zaterdag alsnog geleverd word.
Ik ben vandaag bij Belcompany Enschede langsgeweest, eerst zeiden ze 19 sept maar nu is het eind oktober geworden |:(

offtopic:
Ik heb vandaag dus de Nokia N90 in mijn handen gehad bij Belcompany, WAT EEN LOMP DING }:O

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-07 16:43
Haha ik zag die Nokia N90 ook ja (Enschede)
Jezus wat een lomp geval :P

Maarre deze tel is dus nog niet uit.. hmm ik ga dan voor de Nokia 6681

De wijzen komen uit het Oosten!

Anoniem: 140923

op marktplaats biedt iemand hem aan voor 190 euri vaste prijs :?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 140923 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:20:
op marktplaats biedt iemand hem aan voor 190 euri vaste prijs :?
En jij gelooft dat :O

Dat mag je vast en zeker van te voren betalen en dan krijg je hem AHUM thuisgestuurd!

OF je mag hem ergens komen ophalen in een steeg contant betalen, paar klappen ontvangen of gun tegen je hoofd en heb je nog geen telefoon!

• Shengstah
n00bs schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:05:
Shengstah>

Ik schrijf nergens dat dat ding dat heeft! er staat duidelijk bij dat ik hier naar op zoek ben! en achter de specs schrijf ik ook welke telefoons dit wel hebben of niet!
oops sorry, was een beetje uitgeput van school en dan lees je wel eens snel over dingen 8)7

Ik denk dat de telefoon nog wel voor eind van het jaar komt. Op de samsung UK en Duitsland site staat de d600 ook al bij de producten.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-07 16:33

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb de d600 van de week bij gsm.nl besteld en kreeg vandaag een status update van m'n bestelling waaruit blijkt dat ze verwachten dit toestel binnen 5 werkdagen geleverd te krijgen. Nu zegt dat waarschijnlijk niet veel, maar als ze dit waar kunnen maken, zou het toestel dus toch wel eerdaags echt op de markt moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik ga 4 october naar een samsung party in studio 21 waar de tel word onthuld. extratje van mn werk. ik maak er wel fotos van met mn w800i :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
trouwens heb even op mn wekr gekeken en we verwachten hem leverbaar in week 42 43 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155852

Das raar, want:
Vodafone, Sittard, verwacht 'm morgen
en TforTelecom volgende week :X

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
n00bs schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:04:
Tja, en zo is het elke keer een paar gram ;) en je voelt dit wel degelijk. Ik vind het fijn als mijn telefoon lekker licht is en weinig ruimte inneemt maar wel met alle toeters en bellen erop :)

Die TV-Out voor presentaties is idd een goede gedachte!!! wel grappig iedereen voor zijn presentatie een laptop bij zich en jij sluit je mobieltje aan ;) (alleen vervelend als je nou net op dat moment gebeld wordt en dit dus ook in beeld komt met telefoonnummer en foto van de beller (dus NEE niet handig voor presentaties).
Je kan toch in het toestel een niet geregistreerde simkaart doen? Dan krijg je gegarandeerd geen belletje / smsje tijdens je presentatie. Dus ja, wel handig voor een presentatie :+

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Ik ben op dit moment de trotse bezitter van een D500, en de D600 ziet er idd erg netjes uit. Maar ik kan me helemaal vinden in de reply van 'n00bs'. De D600 bied meer... maar net niet genoeg om zoveel geld te betalen voor die paar kleine extra's. Mn abbo loopt eind 2006 af, misschien dat dan de D700 bijv met 3MP, met wat betere camerafuncties, fmradio en dergelijke net kan voldoen aan het grote prijsgat wat er bestaat. Het is gewoon nét niet waar je zoveel geld voor wilt uitgeven (pp verschillend natuurlijk). Maargoed, de tijd zal het leren, kben wel benieuwd naar de videokwaliteit die de camera kan maken. Schijnt toppie te zijn, das wel vet natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93166

Vanaf vandaag leverbaar, hij is onder andere al verkrijgbaar op gsmtrack.nl
Dit wordt mijn volgende gsm :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94528

Novah schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:17:
De D600 bied meer... maar net niet genoeg om zoveel geld te betalen voor die paar kleine extra's.
Bji gsmplaza bieden ze hem aan voor 365,- EUR in het 4e kwartaal, ik vind dat nieteens zo'n hoge meerprijs in vergelijking tot zijn voorganger.
Voor 50 euro meer heb je een opgefriste telefoon met betere camera beeldscherm enz.
Ik zou het wel weten in ieder geval als ik zou moeten kiezen voor een d500 of d600, helemaal nu ze die sony's zo duur aanbieden vergeleken de k700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Volgens dit bericht is de D600 nu in Frankrijk gelanceerd en volgt de rest van Europa deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Ik ben net effe bij Belcompany in Enschede geweest, als het goed is krijgen zij hem deze week voor vrijdag binnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
lazrambo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:26:
Ik ben net effe bij Belcompany in Enschede geweest, als het goed is krijgen zij hem deze week voor vrijdag binnen. _/-\o_
Gisteren was ik bij de presentatie van de d600 in hilversum. Was wel geinig do enzo kwam optreden. En de d600 werd geshowe! Ik heb hem meerdere malen in mijn handen gehad en mijn personlike conclusie: Wat een lelijk ding is het. A: hij is veel breder dan de d500 en groter. B:de camera zit aan de buitenkant. C:hij heeft zegmaar een rubberen bescherming randje :(!! De voordelen: Je krijg er een usb cabel bij en een tv out cabel voor de tv out functie! Dit is overgens echt te lelijk als je dat op een tv ziet omdat er heel vel kwaliteit verloren gaat. uitbreidbaar geheugen waar ik mn vragen tekens bij zet omdat het transflash is en niemand het nog verkoopt. In mijn filiaal krijgen we er 20 binnen vrijdag. Amsterdam Nieuwendijk. mijn conlusie: hij valt vies tegen!

edit: vergeten te zeggen dat er ook een word excel en pdf en pp reader op zit. maar als je het met de tv out op een scherm weergeeft is de kwaliteit dermate slecht dat je echt te dik moet inzoemen wil je het kunnen lezen. :+

maar het gratis eten en drinken was gister wel fijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 05-10-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mooi zo! dan hoef ik mijn uitspraak niet bij te werken die ik eerder maakte over de D600!
Wedden dat dit model een flop gaat worden... Samsing had verwacht dat net als met de E700 en de D500 dit model weer als warme broodjes over de toonbank zouden vliegen, maar je zal zien dat dit niet gaat gebeuren en dat iedereen het houdt bij de SE K750 en de W800.

En ik hoop dan ook dat hierdoor Samsung eerder genoodzaakt is eindelijk eens een toestel op de markt te brengen wat echt AF is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
n00bs schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:11:
Mooi zo! dan hoef ik mijn uitspraak niet bij te werken die ik eerder maakte over de D600!
Wedden dat dit model een flop gaat worden... Samsing had verwacht dat net als met de E700 en de D500 dit model weer als warme broodjes over de toonbank zouden vliegen, maar je zal zien dat dit niet gaat gebeuren en dat iedereen het houdt bij de SE K750 en de W800.

En ik hoop dan ook dat hierdoor Samsung eerder genoodzaakt is eindelijk eens een toestel op de markt te brengen wat echt AF is.
Je hebt echt gelijk zou gaan er echt zo erg vanuit dat dit toestel zo goed verkocht word. Kreeg eerst een half uur over het marketingplan van ze hoe ze dat gaan aanpakken enz. Ze vertrouwen er echt op!

ps: nog een paar picks van gister. Ben stom genoeg vergeten om fotos te maken van de tel zelf :+

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/2029/dsc000550nr.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/8473/dsc000567gx.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/6051/dsc000464aq.th.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door DaannO op 05-10-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103811

hmm ik ben weggeweest voor een nieuwe tel (heb nu een d500)
En nu zat ik te twijfelen tussen de d600 en 8800.
Nu is de 8800 echt veel te duur (zelfs met 2jr abbo), maar goed dus waarschijnlijk nu de d600.
Ze bellen mij volgende week als hij er is en dan ga ik hem halen :)
Ben best benieuwd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yeah werd net gebeld dat de d600 klaar ligt voor me,,,,,,
Dus ga hem zo ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm heb de d600 NU !!!!!
vind hem echt geweldig, zit een super geluid in (3d shit)
Ben er tot nu toe tevreden over.

Er zit een data kabel bij, en een tvout kabel (geen extra speaker, wel aansluiting)
edit: heb net de oude speaker van de d500 geprobeerd maar werkt niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 103811 op 06-10-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik kan me jouw uitspraken over de Canon S60 nog wel herinneren: eerst vond je 't helemaal niks, op basis van wat sample foto's en later heb je 'm notabene zelf toch nog gekocht. Neem me dus niet kwalijk als ik aan deze uitspraken van jou over de D600 even niet veel waarde hecht...

Verder, ik heb de telefoon nog niet, dus ik kan er zelf nog geen oordeel over vellen, maar wat DaannO zegt over de omvang van het toestel lijkt me wat overdreven: ja, als ik de maten in de specs vergelijk, is ie wat groter dan de D500, maar ik denk dat het verschil vooral optisch is en als je een D500 en D600 naast elkaar legt of daadwerkelijk gaat opmeten, zal het verschil vast niet zo groot zijn als je denkt. Kijk maar naar de plaatjes in de review op mobile-review.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mwa hij is wel iets groter, maar wel platter (dus hij zit lekkerder in je zak).
Ik vind het niet echt storend dat hij iets groter is dan mijn oude d500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik heb er vandaag op mn werk weer mee gespeeld. Het blijft echt een slecht ding want het volgende viel me ook op: Als je de foto instellingen op zijn hoogst zet en dan een foto maakt dan blijft hij steken dus kan je bewegen wat je wilt maar dan gaat de tel zegmaar niet mee. dus je moet hem echt heel stil houden en gokken wat je fotografeerd. btje raar autofocus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

jasjenl schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:19:
[...]
Ik kan me jouw uitspraken over de Canon S60 nog wel herinneren: eerst vond je 't helemaal niks, op basis van wat sample foto's en later heb je 'm notabene zelf toch nog gekocht. Neem me dus niet kwalijk als ik aan deze uitspraken van jou over de D600 even niet veel waarde hecht...

Verder, ik heb de telefoon nog niet, dus ik kan er zelf nog geen oordeel over vellen, maar wat DaannO zegt over de omvang van het toestel lijkt me wat overdreven: ja, als ik de maten in de specs vergelijk, is ie wat groter dan de D500, maar ik denk dat het verschil vooral optisch is en als je een D500 en D600 naast elkaar legt of daadwerkelijk gaat opmeten, zal het verschil vast niet zo groot zijn als je denkt. Kijk maar naar de plaatjes in de review op mobile-review.com.
Vrij simpel, een digitale camera had ik nog nooit gehad!!! en dus geen goede ervaring mee. GSM telefoons heb ik al sinds die dingen bestaan! en daarnaast heb ik al 2 Samsung modellen gehad.

Verder over mijn digitale camera: ja de ruis vind ik nog steeds te erg, maar dat haal ik weg met Neat Image 5 Pro. Alleen op ISO50 en ISO100 is dit niet nodig. Volledig uitgezoomed blijft de chromatische aberatie te erg en is het niet perfect bij objecten van hoog contrast.

Maar goed ik moest een digitale camera hebben toen en er was simpelweg in die catagorie NIETS beter... wat doe je dan??? goed gewoon kopen dus ;)

Als ik nu moet kiezen tussen de D600 of W800, zou ik 100% zeker voor de W800 gaan. Maar ook deze mist naar mijn idee tov de D500 nog teveel en upgrade ik mijn telefoon voorlopig nog niet ;) Ik neem gewoon lekker een el cheapo abbonement van Telfort voor 2.50 per maand... en zie wel als ik er een leuk toestel uitkomt. Dan vervang ik meteen die D500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156852

DaannO schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:09:
Ik heb er vandaag op mn werk weer mee gespeeld. Het blijft echt een slecht ding want het volgende viel me ook op: Als je de foto instellingen op zijn hoogst zet en dan een foto maakt dan blijft hij steken dus kan je bewegen wat je wilt maar dan gaat de tel zegmaar niet mee. dus je moet hem echt heel stil houden en gokken wat je fotografeerd. btje raar autofocus.
Ten eerste: Feyenoord No. 1 :P
Ten tweede: wat leg je dat toch weer soepel uit. Als je de foto hebt gemaakt hoef je toch niet meer te bewegen. En als dat ding niet wil bewegen, waarom is het dan een mobiele telefoon?:7 Zo van: "Hij kan me willen bewegen, ik blijf mooi waar ik ben."
Klinkt als een verkoper met verstand van zaken.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 156852 op 07-10-2005 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je koopt een tel toch niet vanwege zijn super goede foto's, koop dan gewoon een digicam.
Het is natuurlijk handig als er een goede op zit maar ja een MUST mwa vind ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik heb er effe mee zitten spelen en ik vind het maar niks vergeleken met de K750/W800. Stom dat er geen geheugenkaart bij zit zeg. Voor iets minder geld heb je een W800 met 512MB er al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ik wilde mijn achtergrond veranderen.......
En bij mijn oude d500 zat er stnd een paar bewegende achtergronden in (die ballen die sprongen ,en nog een andere)
Nu zit er geen 1 bewegende achtergrond op de d600.
Is het mischien mogelijk om toch een bewegende achtergrond erin te doen (en die HEEL het scherm vult).
Want je kan wel gewoon een .gif doen maar dan vult hij niet het hele scherm.
HELP ME AUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 20:24
Anoniem: 103811 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:31:
hmm ik wilde mijn achtergrond veranderen.......
En bij mijn oude d500 zat er stnd een paar bewegende achtergronden in (die ballen die sprongen ,en nog een andere)
Nu zit er geen 1 bewegende achtergrond op de d600.
Is het mischien mogelijk om toch een bewegende achtergrond erin te doen (en die HEEL het scherm vult).
Want je kan wel gewoon een .gif doen maar dan vult hij niet het hele scherm.
HELP ME AUB
ik denk dat je niet veel hulp krijgt op dit moment :+ aangezien je de eerste bent die hem hier heeft... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een toestel is nooit echt af, ook dat rare oranje ding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

lazaroes>

Klopt en daarom koop ik dus ook nog geen toestel zoals ik heb uitgelegd. Zie ook mijn eerdere posting met eisen.

Mr. Hasj> je scherm resolutie is 320x240 als ik het goed heb. Controleer dit wanneer je een achtergrondje in je telefoon hebt staan. Ga dan naar je folder waar de plaatjes staan en zoek dan jouw huidige achtergrond op en click op eigenschappen. Als je dan naar ondere scrolled zie je de resolutie van het plaatje (waarschijnlijk 320x240).

In ieder geval is de resolutie van jouw achtergrondje de resolutie die je moet hebben voor een volledig vullen animatie. Zoek of maak dan een animated GIF (met google zat te vinden) en open deze in Adobe Imageready en verander de "Image Size" van je gifje in de resolutie van jouw scherm. En dan dit plaatje weer uploaden naar je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n00bs schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:47:
lazaroes>

Klopt en daarom koop ik dus ook nog geen toestel zoals ik heb uitgelegd. Zie ook mijn eerdere posting met eisen.

Mr. Hasj> je scherm resolutie is 320x240 als ik het goed heb. Controleer dit wanneer je een achtergrondje in je telefoon hebt staan. Ga dan naar je folder waar de plaatjes staan en zoek dan jouw huidige achtergrond op en click op eigenschappen. Als je dan naar ondere scrolled zie je de resolutie van het plaatje (waarschijnlijk 320x240).

In ieder geval is de resolutie van jouw achtergrondje de resolutie die je moet hebben voor een volledig vullen animatie. Zoek of maak dan een animated GIF (met google zat te vinden) en open deze in Adobe Imageready en verander de "Image Size" van je gifje in de resolutie van jouw scherm. En dan dit plaatje weer uploaden naar je telefoon.
thnx :)
zal dit straks eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 156852 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:34:
[...]

Ten eerste: Feyenoord No. 1 :P
Ten tweede: wat leg je dat toch weer soepel uit. Als je de foto hebt gemaakt hoef je toch niet meer te bewegen. En als dat ding niet wil bewegen, waarom is het dan een mobiele telefoon?:7 Zo van: "Hij kan me willen bewegen, ik blijf mooi waar ik ben."
Klinkt als een verkoper met verstand van zaken.
Hoeze een flaim..

Lijkt mij wel handig dat als ik een foto maak dat ik zie waarvan ik hem maak toch?! Meningen kunnen daar over vershillen maar de persoon in kwestie die je wil fotograferen op een feest bijvoorbeeld kan in de 2 sec dat de camera heel erg stottert omdat hij de foto maakt al enekel meters ergens anders zijn.. of zie ik dat verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47171

Zo, ik heb em net bij de belco opgehaald!! Hardstikke leuk ding en een leuke vervanger voor mijn 6230! ICM een 1 jaar telfort 200 nog 70 eurri bijbetalen (eerste 10 maand 16 euro!). Ben er erg enthousiast over en geluid is echt prachtig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

DaannO>

GSM toestellen zijn gewoon erg traag, de D600 heeft net zoals de meeste toestellen geen autofocuss dus de vertraging is: Full-press Lag (0->S2) = De tijd die het kost wanneer je de knop indrukt tot het moment dat je de fotoopname op je scherm ziet. Bij mijn Canon Powershot S60 is deze tijd ~1 seconde, en reken maar dat de D600 hier ruim boven zit, wel meer dan 2 seconde. En voor feesten is dat idd. erg irritant, dan zie je alleen maar verschoven beelden ook omdat op feesten de belichting zwak is en daardoor de belichtingstijd toeneemt.

De W800 heeft de mogelijkheid om te focussen, nu kan dat wel extra tijd kosten... maar het voordeel wel is dat wanneer je de camera eerst focust op een bepaald punt, dat de tijd die het daarna kost om van de focuss jouw foto op je scherm te zien, veel korter is dan bij een Full-press Lag. Bij mijn S60 is deze tijd zelfs maar 0.2 seconde! (en zelfs dat kan voor een feest al vaak te traag zijn ;) ).

Verder is de processor in de meeste telefoons te traag om foto's op hoge resolutie snel te verwerken wat alleen maar voor extra lag zorgt... wil je dus een perfecte camera telefoon, dan kan je denk ik nog wel 2 jaar wachten :)

Maar voor die tijd is de W800 en K750 onovertroffen, qua scherpte, kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47171 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:44:
Zo, ik heb em net bij de belco opgehaald!! Hardstikke leuk ding en een leuke vervanger voor mijn 6230! ICM een 1 jaar telfort 200 nog 70 eurri bijbetalen (eerste 10 maand 16 euro!). Ben er erg enthousiast over en geluid is echt prachtig!!
zitten er bij jou wel bewegende achtergronden op ?
Gewoon die standaard dingen van samsung ?

de juiste resolutie is : 240 x 320 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 103811 op 07-10-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103811 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:23:
[...]

zitten er bij jou wel bewegende achtergronden op ?
Gewoon die standaard dingen van samsung ?
Nee, ik heb eigenlijk vrij weinig samsung meuk gevonden. Al helemaal geen bewegende beelden.. dat is wel een beetje jammer. Wilde net ff op de site van samsung gaan kijken of ze daar nog wat leuks hadden, maar daar kennen ze nog niet eens een d600 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47171 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:36:
[...]

Nee, ik heb eigenlijk vrij weinig samsung meuk gevonden. Al helemaal geen bewegende beelden.. dat is wel een beetje jammer. Wilde net ff op de site van samsung gaan kijken of ze daar nog wat leuks hadden, maar daar kennen ze nog niet eens een d600 :*)
nee idd !!!
HAHAH dat had ik ook.
Maar op .com hebben ze er wel shit over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
n00bs schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:03:
DaannO>

GSM toestellen zijn gewoon erg traag, de D600 heeft net zoals de meeste toestellen geen autofocuss dus de vertraging is: Full-press Lag (0->S2) = De tijd die het kost wanneer je de knop indrukt tot het moment dat je de fotoopname op je scherm ziet. Bij mijn Canon Powershot S60 is deze tijd ~1 seconde, en reken maar dat de D600 hier ruim boven zit, wel meer dan 2 seconde. En voor feesten is dat idd. erg irritant, dan zie je alleen maar verschoven beelden ook omdat op feesten de belichting zwak is en daardoor de belichtingstijd toeneemt.

De W800 heeft de mogelijkheid om te focussen, nu kan dat wel extra tijd kosten... maar het voordeel wel is dat wanneer je de camera eerst focust op een bepaald punt, dat de tijd die het daarna kost om van de focuss jouw foto op je scherm te zien, veel korter is dan bij een Full-press Lag. Bij mijn S60 is deze tijd zelfs maar 0.2 seconde! (en zelfs dat kan voor een feest al vaak te traag zijn ;) ).

Verder is de processor in de meeste telefoons te traag om foto's op hoge resolutie snel te verwerken wat alleen maar voor extra lag zorgt... wil je dus een perfecte camera telefoon, dan kan je denk ik nog wel 2 jaar wachten :)

Maar voor die tijd is de W800 en K750 onovertroffen, qua scherpte, kleur.
goeie uitleg en helemaal mee eens! :)

en nog even voor de lief hebber:
toen ik er mee aan het spelen was :P

Afbeeldingslocatie: http://img305.imageshack.us/img305/2347/dsc000590zk.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img305.imageshack.us/img305/1924/dsc000588so.th.jpg

Overgins allemaal gemaakt met mijn w800i :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103811 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:38:
[...]

nee idd !!!
HAHAH dat had ik ook.
Maar op .com hebben ze er wel shit over :)
Nou, ik kan het amper vinden en ben ook niet echt onder indruk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Ik ben net effe langsgeweest bij Belcompany.

De Samsung D600
Met een nieuwe Telfort 300 abo 1 jaar is die 69.95 euro
Verlengen van Telfort 300 abo 1 jaar is die 140 euro.

Waarom een verschil van 70 euro :(

Wilt telfort zijn klanten houden of wilt ie dat ze overstappen naar een andere provider |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

lazrambo schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:35:
Ik ben net effe langsgeweest bij Belcompany.

De Samsung D600
Met een nieuwe Telfort 300 abo 1 jaar is die 69.95 euro
Verlengen van Telfort 300 abo 1 jaar is die 140 euro.

Waarom een verschil van 70 euro :(

Wilt telfort zijn klanten houden of wilt ie dat ze overstappen naar een andere provider |:(
Verlengen is altijd duurder, omdat ze je als klant al hebben... ik vind het ook een rare constructie. Wat je dus moet doen is een nieuw abbo aanvragen en jouw huidige nr over laten zetten door telfort klantenservice op te bellen en vragen om een nummer swap! NIET een formulier invullen voor nummerbehoud... dat schijnt niet goed te gaan van telfort naar telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm de eerste problemen !!!!

camera wil niet meer opstarten, en ik kan geen 3gp files meer afspelen...........
Morgen maar weer even terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 02:22
Srry, ik heb niet het hele topic gelezen, maar is er iemand ook van mening dat die camera beter achter het schuifding kon zitten? Je kunt dan geen plaatjes maken als je het niet uitschuift, maar who gives? Betere bescherming tegen krassen vlekken lijkt mij..
Misschien heeft het te maken dat het techinsch niet kan? :z

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Niet online
Kaaswagen schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:38:
Srry, ik heb niet het hele topic gelezen, maar is er iemand ook van mening dat die camera beter achter het schuifding kon zitten? Je kunt dan geen plaatjes maken als je het niet uitschuift, maar who gives? Betere bescherming tegen krassen vlekken lijkt mij..
Misschien heeft het te maken dat het techinsch niet kan? :z
Schijnt technisch inderdaad niet mogelijk te zijn, zoals in deze review staat: http://www.mobile-review.com/review/samsung-d600-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Paar vraagjes

Heeft hij theme's(thema's)
Kan je als je mp3 luistert ook een sms versturen of een spelletje doen
Kan je een mp3 als berichtentoon instellen

zou hier graag antwoord op willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:37:
Paar vraagjes

Heeft hij theme's(thema's) Zover ik weet niet)
Kan je als je mp3 luistert ook een sms versturen of een spelletje doen Nee
Kan je een mp3 als berichtentoon instellen Ja :)

zou hier graag antwoord op willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 103811 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:34:
hmm de eerste problemen !!!!

camera wil niet meer opstarten, en ik kan geen 3gp files meer afspelen...........
Morgen maar weer even terug
Ding terugbrengen en inruilen voor een W800, wordt je veel blijer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb dus het tegenovergestelde gedaan, ik heb m'n W800i ingeruild voor de Samsung SGH-D600.
Waarom? De telefoon zelf heeft HET scherpste tftje wat ik tot nu toe heb gezien om een mobieltje (pda's niet meegerekend) echt super scherp en het geluid is zeker top (stereo). Foto's zijn van goede kwaliteit, hoewel ik die van de W800i beter vond. Dus mocht je een digitale camera willen hebben met als extra functie bellen dan adviseer ik de oranje W800i. Wil je een telefoon die naast een goed scherm ook nog een foto-tje kan schieten ga dan voor de SGH-D600.

p.s. die memcards voor de D600 zijn nog moeilijk aan te komen ik heb net geïnformeerd bij de Dynabite, Dixons en Mycom maar ze kunnen allemaal nog niks zeggen over de levertijd. Dus het wordt online bestellen.

** Dit bericht is niet geplaats door Terw_Dan maar door mij Da_RoNiN (misschien handiger om volgende keer onder mn eigen naam in te loggen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door TERW_DAN op 08-10-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Scherm zal zeker top zijn met 320x240. Zijn de kleuren trouwens niet meer zo flets als bij de D500? bij de D500 waren alle kleuren veel te hard net alsof je een monitor op 9300K instelt. Bij de W800 zijn de kleuren veel warmer. Ook merkte ik dat het afspelen van een zelfde .3GP video (zelf omgezet) de kwaliteit op de W800 veel en veel beter was. De D500 had gewoon veel artifacts bij het afspelen van video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hier kun je trans flash kaartjes bestellen. Ze hebben ook een een 128 mb variant. Levertijd staat weliswaar op 6-10 dagen, maar mijn ervaring met deze shop is dat ze dat over het algemeen wel waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 12-05 19:37

Da_RoNiN

Oclama?

n00bs schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:46:
Scherm zal zeker top zijn met 320x240. Zijn de kleuren trouwens niet meer zo flets als bij de D500? bij de D500 waren alle kleuren veel te hard net alsof je een monitor op 9300K instelt. Bij de W800 zijn de kleuren veel warmer. Ook merkte ik dat het afspelen van een zelfde .3GP video (zelf omgezet) de kwaliteit op de W800 veel en veel beter was. De D500 had gewoon veel artifacts bij het afspelen van video.
Ok nu op mn eigen accound :)
Kijk jij vergelijkt nu de W800i met de D500, vergeet niet dat er meer dan 1 jaar aan ontwikkeling tussen zit dus het is meer appels met peren vergelijken.

Wat betreft de fletsheid van het scherm, dat is aanzienlijk minder dan de D500, ik vond namelijk ook dat de D500 een erg fel scherm had, dit is echter niet meer het geval bij de D600.
Ik zal vandaag ook nog even een test uitvoeren met zo'n .3GP video bestand, ik zal mijn bevindingen hier ook posten.

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Op sommige foto's van de D600 lijkt het alsof de toetsen lager liggen dan de rand erom heen. Is dit ook echt zo? Samengevat: werkt het toetsenbord lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YEAH net een nieuwe d600 gekregen, ze deden hem gewoon omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaccoswinkels schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:50:
Op sommige foto's van de D600 lijkt het alsof de toetsen lager liggen dan de rand erom heen. Is dit ook echt zo? Samengevat: werkt het toetsenbord lekker?
Ja, het toetsenbord werkt prima, ik ben een echte smser dus ik vond dat wel belangrijk. de rand bij een d500 is veel hoger. Ik kan niet zeggen dat er hier sprake is van een rand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Anoniem: 47171 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:20:
[...]

Ja, het toetsenbord werkt prima, ik ben een echte smser dus ik vond dat wel belangrijk. de rand bij een d500 is veel hoger. Ik kan niet zeggen dat er hier sprake is van een rand
Ah, fijn te horen.
Ik zit ook serieus naar de D600 te kijken als opvolger voor mijn huidige GSM. Zou je de plus- en minpunten die je tot nu toe hebt ervaren eens op een rijtje willen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaccoswinkels schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:55:
[...]
Ah, fijn te horen.
Ik zit ook serieus naar de D600 te kijken als opvolger voor mijn huidige GSM. Zou je de plus- en minpunten die je tot nu toe hebt ervaren eens op een rijtje willen zetten?
Ik had hiervoor een 6230 dus daar vergelijk ik em mee

Pluspunten:
Megamooi scherm
helder spraakgeluid
Mooie foto's
Achterkant niet glanzend dus geen vette vingertjes overal
stereo speakers
datakabel bijgeleverd

Minpunten:
internetknop in het midden, druk ik vaak in
Geen simpele sms ringtones alla nokia (pieppiep)
als ik een jpeg foto op 320x240 crop en die op de telefoon zet kan ik die niet instellen als achtergrond
Bij koppeling met nokia hdw-3 bt headset neemt ie niet zelf op maar moet ik op de headset op het knopje drukken
Bij overgaan niet tegelijk ringtone en trillen, wel eerst trillen en dan ringtone

Dit is het voorlopig, als ik nog wat bednak dan schrijf ik het erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij overgaan niet tegelijk ringtone en trillen, wel eerst trillen en dan ringtone
ohw? deze "bug" zou juist niet meer in de D600 aanwezig zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje:
Maakt de D600 geluid als je een foto maakt? En zo ja, kun je dit uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155852 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:25:
Vraagje:
Maakt de D600 geluid als je een foto maakt? En zo ja, kun je dit uitschakelen?
standaard maakt ie geluid maar je kan het uitzetten, hij is dus echt wat voor vieze mannetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
Anoniem: 47171 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:32:
[...]

Ik had hiervoor een 6230 dus daar vergelijk ik em mee

Pluspunten:
Megamooi scherm
helder spraakgeluid
Mooie foto's
Achterkant niet glanzend dus geen vette vingertjes overal
stereo speakers
datakabel bijgeleverd

Minpunten:
internetknop in het midden, druk ik vaak in
Geen simpele sms ringtones alla nokia (pieppiep)
als ik een jpeg foto op 320x240 crop en die op de telefoon zet kan ik die niet instellen als achtergrond
Bij koppeling met nokia hdw-3 bt headset neemt ie niet zelf op maar moet ik op de headset op het knopje drukken
Bij overgaan niet tegelijk ringtone en trillen, wel eerst trillen en dan ringtone :( nog steeds, samsung loopt echt achter hier mee, de samsung A100 en A300 hadden dit ook vroeger. Dat ze het nog steeds niet veranderd hebben.

Dit is het voorlopig, als ik nog wat bednak dan schrijf ik het erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Ik vond op een ander forum dit:
Originally Posted by Straiks
Hello. To the possessors of a D600, can they put a mp3 for sms tone???
Thanks

No you can't mate theres only 10 preset tones to choose from which is one of the not so many negatives about this phone.
10 indeed....but unfortunately very poor ones
They are very poor! Even though i love this phone (~surprise!~) the ring and mms tones are rubbish!
Come on samsung pull your socks up

Ik denk toch maar dat ik mijn W800i maar lekker hou,denk dat ik spijt krijg als ik hem wegdoe voor de D600 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

talita>

je bent toch niet zo erg telefoon verslaafd dat je de mooie W800 inlevert voor een lelijke D600??? ik zou lekker nog minstens 6 maanden wachten voordat je overstapt op een nieuwer model. Voorlopig komen er nou niet zulke nieuwe ontwikkelingen aan.
En de W800 is pas net uit... toch zonde van het geld lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik wel jammer vind van het uiterlijk van de D600 is, dat die er iets anders uitziet dan de eerste foto's. Ik vind die "schuine" nummers niet super.
Ik heb m liever zo:

Afbeeldingslocatie: http://www.imageshackuk.com/files/1009/Th.SGH-D600-07.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Anoniem: 156852 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:38:
Wat ik wel jammer vind van het uiterlijk van de D600 is, dat die er iets anders uitziet dan de eerste foto's. Ik vind die "schuine" nummers niet super.
Ik heb m liever zo:

[afbeelding]
Naar aanleiding van die foto had ik ook de vraag hoe het zat met het toetsenbord. Op die foto is duidelijk te zien dat de toetsen "een stuk" lager liggen dan de rand erom heen. Dat lijkt me niet echt lekker typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 23:18:
[...]

Ik vond op een ander forum dit:
Originally Posted by Straiks
Hello. To the possessors of a D600, can they put a mp3 for sms tone???
Thanks

No you can't mate theres only 10 preset tones to choose from which is one of the not so many negatives about this phone.
10 indeed....but unfortunately very poor ones
They are very poor! Even though i love this phone (~surprise!~) the ring and mms tones are rubbish!
Come on samsung pull your socks up

Ik denk toch maar dat ik mijn W800i maar lekker hou,denk dat ik spijt krijg als ik hem wegdoe voor de D600 ;)
Kun je geen mp3 als ringtone instellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Anoniem: 155852 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:47:
[...]

Haal je dat uit de tekst die je quote? Volgens mij is dat gewoon mogelijk, dit werd eerder in dit topic gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155852 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:47:
[...]

Het gaat hier om een SMS tone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben het met die negelse tekst eens, tis wel jammer dat dat niet kan. Mijn 6230 kon dat wel en deze niet. Beetje jammer eigenlijk. Maar je hebt inderdaad de keuze uit 10 verschillende toontjes voor smsjes en dat is het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mateyo
  • Niet online
Bestaan er eigenlijk meerdere kleuren voor de D600. In deze review staat dat er een zwarte en titanium versie is? Iemand enig idee of dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Wie heeft een Samsung D600 én een Playstation Portable? Ik ben namelijk erg benieuwd of de mini USB kabel met TV-Out ook op de PSP werkt zoals die werkt op de D600, misschien dat iemand dit kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 18:47
Le0032 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:15:
Wie heeft een Samsung D600 én een Playstation Portable? Ik ben namelijk erg benieuwd of de mini USB kabel met TV-Out ook op de PSP werkt zoals die werkt op de D600, misschien dat iemand dit kan testen?
Als de PSP een Video-in heeft wel, maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Laatst online: 07:54
Heeft de d600 ook een adressenboek?
als ik de screenshots zo bekijk kan ik geen adres invoeren

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
olson schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:48:
Heeft de d600 ook een adressenboek?
als ik de screenshots zo bekijk kan ik geen adres invoeren
Geen adres boek, maar wel ruimte om het bij je contact toe te voegen.

Het lukt mij ook niet om een custom full-screen achtergrond in te stellen :( Welke reso zou je daarvoor moeten gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Laatst online: 07:54
hmm jammer
dan valt deze telefoon (en andere samsungs) af

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJT schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:03:
[...]
Het lukt mij ook niet om een custom full-screen achtergrond in te stellen :( Welke reso zou je daarvoor moeten gebruiken dan?
240 x 320 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 103811 op 10-10-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
MrJT schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:41:
[...]

Als de PSP een Video-in heeft wel, maar dat betwijfel ik.
Video Out bedoel je? Ik denk namelijk van wel dat ie een Video out functie heeft want Sony is van plan om binnenkort van click-on dingen te verkopen om videobeelden te kunnen tonen op de TV en ik zie geen andere uitgang dan de USB...

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 10-10-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 04-07 20:07
ik ben wel geinterreseerd in deze telefoon, alleen kan ik op internet bijna nergens een 512mb transflash/micro sd geheugen kaartje vinden, en dat is toch wel t minimum wat ik wil hebben bij deze telefoon om m als mp3 speler te gebruiken, weet een van jullie waar deze geheugenkaartjes wel beschikbaar zijn? of waarom ze slecht/moeilijk leverbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaguarxj16 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:00:
ik ben wel geinterreseerd in deze telefoon, alleen kan ik op internet bijna nergens een 512mb transflash/micro sd geheugen kaartje vinden, en dat is toch wel t minimum wat ik wil hebben bij deze telefoon om m als mp3 speler te gebruiken, weet een van jullie waar deze geheugenkaartjes wel beschikbaar zijn? of waarom ze slecht/moeilijk leverbaar zijn?
misschien heeft het ermee te maken dat micro sd wel heeel klein is en dat ze ze nog niet kunnen maken?? ik heb geen idee.. grootste die ik voorlopig gevonden heb is 256.. Ik wacht dus nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Le0032 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:35:
[...]

Video Out bedoel je? Ik denk namelijk van wel dat ie een Video out functie heeft want Sony is van plan om binnenkort van click-on dingen te verkopen om videobeelden te kunnen tonen op de TV en ik zie geen andere uitgang dan de USB...
Aaight.... sorry...begreep je verkeerd.

De res van 240x320 werkt gelukkig :P

Ik vind het wel erg jammer dat je de SMS ringtone niet kan customizen. Zouden ze dit met een firmware update kunnen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die het toestel al in bezit hebben.
De nummers op de toetsen zien er dus niet zo uit:

[afbeelding] ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 156852 op 10-10-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156852 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:20:
Voor de mensen die het toestel al in bezit hebben.
De nummers op de toetsen zien er dus niet zo uit:

[afbeelding] ?
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

MrJT schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:12:
[...]

Aaight.... sorry...begreep je verkeerd.

De res van 240x320 werkt gelukkig :P

Ik vind het wel erg jammer dat je de SMS ringtone niet kan customizen. Zouden ze dit met een firmware update kunnen toevoegen?
Nee, algemeen bekend dat Samsung nooit extra functionaliteit toevoegt aan een bestaand model. Dan maken ze dus een nieuw model van, bv D610, D620 of maybe zelfs D700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152018

heb em vandaag in de winkel gezien, was er eerst nog best enthousiast over maar nu niet meer. Vond em veels te groot voor een slidephone en vond em in werkelijkheid veel minder mooi dan op de foto's. jammer.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware

Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!