Toon posts:

Samsung D600

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.450 views sinds 30-01-2008

• pres_lincoln
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 28-11 09:19
Even heel kort vraagje als jullie me toestaan.

M'n vader heeft een D600, en hij vraagt zich af hoe je aan het toestel kan zien (in dichte toestand) dat ie aan staat..

Wij tweeën kunnen nergens een ledje oid vinden / instellen :)

Dank alvast!

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:30

jasjenl

Liab A Tymo

Pres_Lincoln schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:39:

M'n vader heeft een D600, en hij vraagt zich af hoe je aan het toestel kan zien (in dichte toestand) dat ie aan staat..

Dank alvast!
Niet, dat is ook wel een (groot) nadeel imho. Je moet altijd iets doen (knopje indrukken of 'm openschuiven) om te zien of hij aan staat. In de standby stand ziet hij er exact hetzelfde uit als wanneer hij helemaal uit staat, helaas.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Lightnin schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:27:
Hoe stel je dan in hoe je filmpjes als callerid zet?
Dat kan dus wel. Als je een contact in je lijst gaat bewerken, kun je bij het veld waar je een afbeelding als caller id kunt instellen (dat is het negende item in het contact gegevens scherm) ook kiezen voor een video.

• n00bs
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 30-10 11:53

n00bs

Het is weer Zomer!

jasjenl schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:55:
[...]
Niet, dat is ook wel een (groot) nadeel imho. Je moet altijd iets doen (knopje indrukken of 'm openschuiven) om te zien of hij aan staat. In de standby stand ziet hij er exact hetzelfde uit als wanneer hij helemaal uit staat, helaas.
Ik vind dat persoonlijk alleen maar fijn... ik zet mijn telefoon altijd aan en nooit uit. Als ik de hele tijd zo een knipperend ledje zie, word ik echt para vooral als ik ga slapen. Daarnaast verbruikt het onnodig stroom ;)

• mjszwo
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Pres_Lincoln schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:39:

Dank alvast!
Hou de volumeknop (linkerkant) een paar seconden in. Dan licht het scherm op en zie je een klok, en of je gebelt bent of een SMS hebt.

edit: Laat maar, je wil dus ook geen knopje indrukken ;)

[Voor 7% gewijzigd door mjszwo op 28-01-2006 01:02]

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

n00bs schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 00:55:
[...]
Ik vind dat persoonlijk alleen maar fijn... ik zet mijn telefoon altijd aan en nooit uit. Als ik de hele tijd zo een knipperend ledje zie, word ik echt para vooral als ik ga slapen. Daarnaast verbruikt het onnodig stroom ;)
Een knipperend ledje zou inderdaad irritant zijn, maar bij de D600 heb je helemaal geen indicatie dat ie aan staat, omdat het scherm volledig uitgeschakeld wordt. Als alleen de verlichting uit zou gaan, zoals bij veel andere telefoons, zou je in ieder geval in één oogopslag kunnen zien dat ie niet helemaal uit staat. Ik heb mijn telefoon vaak ergens liggen en als ik dan even weg ben gelopen en weer terug kom, kan ik niet zien of ik bijv. een sms heb gekregen of een gesprek heb gemist zonder de telefoon zelf op te pakken en 'iets' te doen. Dat vind ik toch wel minder..

• Nemor
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 30-06-2009

Nemor

PROSE here we are! ^^

jasjenl schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:43:
Hm, ik heb mijn D600 nu amper 3 weken echt in gebruik en er zit nu al een hele lading stof onder het display :(
[afbeelding]

[afbeelding]
(foto's zijn clickable voor grotere versies)

Ik ga hier maar eens proberen garantie voor te claimen, want als dit na 3 weken al zo erg is, wie weet hoe het er dan over een jaar uit ziet. Valt me toch een beetje tegen, mijn vorige Sony telefoon had pas na ruim 4 jaar een beetje last van dit probleem. Ik heb er toch echt niks raars mee gedaan, netjes altijd in een niet al te stoffige broekzak gehad, daar zou het ding toch tegen moeten kunnen.
bij mij zit er dus nog meer onder, ik ben al terug geweest en ze kunnen hem er gewoon voor opsturen, volgende week nog even doen

edit: grappig is, ik heb et op de precies de zelfde plek zitten, en kep em ook nooit echt lang in een stoffige broek zitten etc

[Voor 7% gewijzigd door Nemor op 28-01-2006 02:08]

EU-Zabuza | lvl 9x | LegionOfTweakers | System specs

• Whuzz
  • Laatst online: 12:29

Whuzz

Dodgeball!

jasjenl schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:48:
[...]
Een knipperend ledje zou inderdaad irritant zijn
Nee hoor. Mijn E330 heeft een knipperledje, maar dat zit achter een soort van diffuus glaasje, waardoor het niet fel is en zeker niet storend.
In het donker zie je het ook alleen als je recht naar de telefoon kijkt.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

jasjenl schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 01:48:
[...]
Een knipperend ledje zou inderdaad irritant zijn, maar bij de D600 heb je helemaal geen indicatie dat ie aan staat, omdat het scherm volledig uitgeschakeld wordt. Als alleen de verlichting uit zou gaan, zoals bij veel andere telefoons, zou je in ieder geval in één oogopslag kunnen zien dat ie niet helemaal uit staat. Ik heb mijn telefoon vaak ergens liggen en als ik dan even weg ben gelopen en weer terug kom, kan ik niet zien of ik bijv. een sms heb gekregen of een gesprek heb gemist zonder de telefoon zelf op te pakken en 'iets' te doen. Dat vind ik toch wel minder..
Op zo een fiets, de D500 heeft gewoon een bewegend klokje op het transreflectieve scherm... dus met een beetje licht zie je wel de klok

• FoOL
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Ik heb de telefoon nu net een dag en ik kan er niet erg positief over zijn moet ik zeggen. Het scherm is erg mooi, dat is zeker, maar verder heb ik geen pluspunten kunnen ontdekken... Synchronisatie met pc gaat ook maar moeizaam als je het mij vraagt en de software is niet uitgebreid genoeg.
Verder mis ik verschillende profielen voor verschillende omgevingen (vorige telefoon was een siemens s55 dus ik was daar redelijk aan gewend). Dat de clear-toets bij een seconde indrukken je hele smstekst wist in plaats van een woord vind ik ook storend. Zoals hierboven al gemeld is gaat het display volledig uit in standby, dat is ook jammer. Vooral mis ik opties om de telefoon aan te kunnen passen aan je eigen wensen (wat te doen in standby, pop-ups bij bevestigen, sim-geheugen niet weergeven, etc).

En het grootste nadeel van allemaal: ik had het ding twee(!) uur in mijn zak, ik stoot even tegen een trapleuning, en nu zit er een enorme ster in mijn display :/ Mijn conclusie kan alleen maar zijn dat die telefoon echt helemaal niets kan hebben...

Wat me dan ook nog op een kort vraagje brengt: als ik geen extra verzekering of iets heb afgesloten ben ik nu gewoon zeker de sigaar, of niet? Als in: eigen schuld, moet je maar oppassen, dit soort schade valt niet onder garantie... Heel vervelend...

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

FoOL >

Met alle respect maar dit had je toch kunnen weten aan de hand al van de eerste pagina van dit topic... niet dat mijn uitspraken altijd volledig voor iedereen op de waarheid hoeft te berusten, maar ik heb al mijn negativiteit al geuit over deze telefoon ik koop al 10 jaar lang mobieltjes en verdiep mij er ook enigszins in :)

Als ik jou was zou ik hem gewoon terugbrengen. Wettelijk gezien heb je een week de tijd om een aankoop ongedaan te maken... alleen die ster in het display maakt dit wel iets lastiger ;)

• repsaj
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16-11 16:46
Mn scherm barst van de krasjes. Ik heb wel eens zo'n tube zien liggen in een telecomwinkel om die krasjes te verwijderen. Helpt dat?

Foto's:
http://img92.imageshack.us/img92/771/dsc02889large1ln.th.jpg http://img92.imageshack.us/img92/7426/dsc02888large7gz.th.jpg http://img92.imageshack.us/img92/7109/dsc02889large6up.th.jpg

Ik heb mn mobiel altijd gewoon in dat kleine zakje aan de rechterkant wat meestal bij spijkerbroeken zit. Geen sleutels enzo dr bij dus.

[Voor 12% gewijzigd door repsaj op 29-01-2006 12:37]

x

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik kan je in ieder geval zeggen dat mijn D500 een stuk minder krast. Er zitten wel nu diepe krassen in door vallen op de tegels buiten en door sleutels in dezelfde zak. Die krijg je in ieder geval nauwelijks eruit met die tube.

Kleine krasjes kan je wel redelijk makkelijk weghalen, maar houdt er wel rekening mee dat door teveel poetsen het display steeds matter wordt.

• repsaj
n00bs schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:51:
Ik kan je in ieder geval zeggen dat mijn D500 een stuk minder krast. Er zitten wel nu diepe krassen in door vallen op de tegels buiten en door sleutels in dezelfde zak. Die krijg je in ieder geval nauwelijks eruit met die tube.

Kleine krasjes kan je wel redelijk makkelijk weghalen, maar houdt er wel rekening mee dat door teveel poetsen het display steeds matter wordt.
Matter? Hoe bedoel je..; matter? En zijn het kleine krasjes bij mij voor zover je het kan zien..?
Zo'n tube; hoe werkt het eigenlijk? Gewoon smeren?

x

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

jouw krasjes zijn redelijk oppervlakking, dus ik denk dat het best goed gaat lukken. Met matter bedoel ik dat het scherm dus mattig kan worden, minder glanzend. Dus je moet niet te vaak al die krassen weg gaan halen. Het spul is gewoon licht schurend waardoor het oppervlak gewoon geegaliseerd wordt. Op zich kan je dit met bepaalde tandpasta's ook redelijk voor elkaar krijgen, maar die tubes werken gewoon net even beter ;)

Gewoon paar klodders van dat spul op wat krasjes smeren en dan met een schone zachte doek flink hard inwrijven voor een paar minuten... daarna al het vuil weghalen en als het nog niet goed is de handeling herhalen.

• repsaj
n00bs schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:25:
jouw krasjes zijn redelijk oppervlakking, dus ik denk dat het best goed gaat lukken. Met matter bedoel ik dat het scherm dus mattig kan worden, minder glanzend. Dus je moet niet te vaak al die krassen weg gaan halen. Het spul is gewoon licht schurend waardoor het oppervlak gewoon geegaliseerd wordt. Op zich kan je dit met bepaalde tandpasta's ook redelijk voor elkaar krijgen, maar die tubes werken gewoon net even beter ;)

Gewoon paar klodders van dat spul op wat krasjes smeren en dan met een schone zachte doek flink hard inwrijven voor een paar minuten... daarna al het vuil weghalen en als het nog niet goed is de handeling herhalen.
mm, oké.. tq

x

• mjszwo
  • Niet online
Ik heb m'n D600 inmiddels de deur uit gedaan. Hij viel me toch een beetje tegen vergeleken met m'n vorige telefoon (SE K750i). Ik heb nu een Nokia N70 in de bestelling staan, daar draait Symbian OS 8.1 op, dus ook TomTom Mobile enzo :)

[Voor 5% gewijzigd door mjszwo op 29-01-2006 13:56]

• Brawler286
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-03-2008
Ik heb de Samsung D600 al paar dagen, ik ben er best best tevreden. Ik heb de firmware versie D600ASE12. Is dit een nieuwe firmware of zijn er nieuwere?

• TotallySPY
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2007

TotallySPY

morgen weer?

ik heb de telefoon iets langer dan 1 dag, en ben er behoorlijk tevreden mee.. alleen een paar minuscule puntjes die (denk ik) voor mij alleen maar irritant zijn:

- als ik een smsje typ, dan gaat het aan het einde van de zin (dus na de punt) niet verder met een hoofdletter, maar met een kleine letter...

- hoe kun je, als je foto's bewerkt, die cliparts groter maken? of kan dat niet?

voor de rest is hij echt prima, alleen jammer dat mensen er zo kut over kunnen praten terwijl het een prachtding is...maar ja ieder z'n eigen mening he..

ik vind het wel jammer dat er zo snel krasjes opkomen, dat ie heel breekbaar is... en dat de schuif bij mij al een btje stroever wordt..

There's NO life without MUSIC!

• MuSTi_X
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 10-03-2007
Garrett schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:35:
[...]

enig idee waar zulke servicepunten allemaal zitten? dus in welke plaatsen
Ben inderdaad bij de servicebalie in Rijswijk geweest. Er zijn geen kosten aan verbonden als er nog garantie op zit (kan nog niet anders lijkt mij :-)

Maar ze vertelden dat ik het toestel moest achter laten en dat ik na 2-3 werkdagen mijn toestel kon ophalen.

Ik ben uiteindelijk weer in de zaak geweest waar ik mijn toestel heb gekocht.
Heb een nieuwe gekregen met een andere software versie, batterij gaat aanzienlijk lager mee.
Heb nu al 2,5 dagen het toestel continu aan en hij staat nog op FULL.

mocht je het probleem herkennen dat je accu veel te kort mee gaat gewoon naar

SOLID VISION
Polakweg 26
Rijwijk (Zuid-Holland)

-=MuSTi=-

• Eggy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13-07 17:14

Eggy

Goo goo g'joob

Ik heb zojuist een aantal posts verwijderd vanwege het gebrek aan waardevolle informatie. Hoewel jullie je wellicht ergeren aan n00bs' negatieve uitlatingen over de D600 is dit geen reden om hem hier op deze manier hierop aan te spreken. Wanneer je een probleem hebt met een member kun je dit melden bij een moderator en niet in dit topic. Op deze manier loopt de thread alleen maar vol met spam.

Modbreak:Back on-topic mensen!

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• plofkip
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13:15
TotallySPY schreef op zondag 29 januari 2006 @ 23:53:
...
- hoe kun je, als je foto's bewerkt, die cliparts groter maken? of kan dat niet?
...
vraag ik me ook af...

• My-life
  • Laatst online: 12:48
Eggy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:59:
Ik heb zojuist een aantal posts verwijderd vanwege het gebrek aan waardevolle informatie. Hoewel jullie je wellicht ergeren aan n00bs' negatieve uitlatingen over de D600 is dit geen reden om hem hier op deze manier hierop aan te spreken. Wanneer je een probleem hebt met een member kun je dit melden bij een moderator en niet in dit topic. Op deze manier loopt de thread alleen maar vol met spam.

Modbreak:Back on-topic mensen!
Mijn dank is groot.

Ik ben van plan om een 1GB transflash/micro-SD kaartje te kopen. (Deze bijv. SanDisk microSD™ 1GB
  • Weet iemand of de D600 dit geheugen slikt? (Met name omdat het 1GB is)
  • Weet iemand waar ik het kan kopen?
Ik wil zo'n groot kaartje omdat ik ook een PDA ga kopen. Als ik dan het Transflash kaartje in de adapter stop, om hem in een normaal SD slot te gebruiken, kan ik hem ook gewoon in de PDA gebruiken.
Altans dat is mijn gedachten gang. Gaat dit zo werken? Gebruiken beide apparaten geen ander bestandssysteem zodat bij iedere wisseling mijn PDA of D600 mij verteld dat de kaart nog geformatteerd moet worden of iets dergelijks? Lijkt mij niet maar misschien heeft iemand hier er ervaring mee.

Specs

• plofkip
  • Laatst online: 13:15
My-life schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:24:
[...]
Mijn dank is groot.

Ik ben van plan om een 1GB transflash/micro-SD kaartje te kopen. (Deze bijv. SanDisk microSD™ 1GB
  • Weet iemand of de D600 dit geheugen slikt? (Met name omdat het 1GB is)
  • Weet iemand waar ik het kan kopen?
Ik wil zo'n groot kaartje omdat ik ook een PDA ga kopen. Als ik dan het Transflash kaartje in de adapter stop, om hem in een normaal SD slot te gebruiken, kan ik hem ook gewoon in de PDA gebruiken.
Altans dat is mijn gedachten gang. Gaat dit zo werken? Gebruiken beide apparaten geen ander bestandssysteem zodat bij iedere wisseling mijn PDA of D600 mij verteld dat de kaart nog geformatteerd moet worden of iets dergelijks? Lijkt mij niet maar misschien heeft iemand hier er ervaring mee.
Volgens mij moet dit geen probleem zijn, ook dat uitwisselen met je PDA moet geen probleem zijn, voor zekerheid kun je het beter vragen bij de winkel waar je het gaat kopen (ik weet ook niet waar)

• TotallySPY
  • Laatst online: 05-12-2007

TotallySPY

morgen weer?

- als ik een smsje typ, dan gaat het aan het einde van de zin (dus na de punt) niet verder met een hoofdletter, maar met een kleine letter... hoe kan je dit instellen zodat dit automatisch gebeurt (dus dat er na een punt vanzelf een hoofdpetter wordt getypt ipv kleine letter)

There's NO life without MUSIC!

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
TotallySPY schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:41:
- als ik een smsje typ, dan gaat het aan het einde van de zin (dus na de punt) niet verder met een hoofdletter, maar met een kleine letter... hoe kan je dit instellen zodat dit automatisch gebeurt (dus dat er na een punt vanzelf een hoofdpetter wordt getypt ipv kleine letter)
Kan niet, helaas. Druk twee keer op * en je begint weer met een hoofdletter.

• Anoniem: 137811
  • Niet online
Over 2 maandjes kan ik mijn abo verlengen en dan ga ik echt wel voor deze zeer mooie telefoon. Dan zal het probleem met het baterij ook wel opgelost zijn!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

ik heb een nieuwe (met tmobile simlock), maar het is wel een loeb1 versie, deze schijnt ook de batterij bug te hebben.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Mr. Hasj
  • Laatst online: 12-03-2006
ik heb een nametone gedownl op mijn tel d600, omdat die andere tel het schijnbaar niet kon ofzo.
Maar goed ik heb dus die ringtone binnen.
Dus ik denk huppa versturen via bluetand.
Is dat tonetje gelockt, die kan ik niet verzenden !!!
DRM lock ofzo.....
weet iemand hoe ik dit wel kan doen ?

edit; oh ik lees nu de waarschuwing. maar ja deze mag wel he ;)

[Voor 15% gewijzigd door Mr. Hasj op 01-02-2006 20:01]

Asus P5AD2 Premium + Pentium IV 530 3.0Ghz + HIS X1600XT IceQ Turbo 256MB + GEIL 2x 512MB DDR2 PC5300 + Western Digital 74GB S-ATA Raptor (Systeem) + 2x Western Digital 200GB S-ATA RAID 0 (Data) in een Kandalf + Logitech Z-5500 + APC Smart UPS 1500

• tijmeng
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13:18
ik weet niet of deze tip al is gepost:

Naast de D600 is er ook een D600E op de markt. Het verschil wel of geen EDGE. Maar de D600 kun je gewoon eenvoudig omvormen naar een D600E met EDGE dus:

verschil D600 en D600E

-Toets de volgende code in: *#4777*8665#
-Kies GPRS instelling(nummer 6 in menu)
-En als laatst... Kies EGRPS mode

• naruto
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Ben van plan om een nieuwe telefoon aan te schaffen. mijn sony ericson p900 vind ik toch wel een beetje te groot. Nou zoek ik iets kleins maar toch veelzijdig. De D600 lijk me wel een geschikte keuze. Nou vraag ik mij af of samsung een opvolger van de d600 introduceert (niet de d700).

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

ik dacht dat de een quadband was en de ander niet ? of bedoel je dat soms met EDGE ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Brawler286
tijmeng schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:00:
ik weet niet of deze tip al is gepost:

Naast de D600 is er ook een D600E op de markt. Het verschil wel of geen EDGE. Maar de D600 kun je gewoon eenvoudig omvormen naar een D600E met EDGE dus:

verschil D600 en D600E

-Toets de volgende code in: *#4777*8665#
-Kies GPRS instelling(nummer 6 in menu)
-En als laatst... Kies EGRPS mode
Met deze truckje heb ik het gevoel dat mijn Samsung sneller reagert ( hoewel EDGE hier helemaal niks te maken heeft ).

• Brawler286
Brawler schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:29:
[...]

Met deze truckje heb ik het gevoel dat mijn Samsung sneller reagert ( hoewel EDGE hier helemaal niks te maken heeft ).
Edit: Ik heb ook gemerkt dat de batterij sneller leeg is 8)7

• Hilco
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22-11 15:21
Het is nog nooit getest of edge functie er in zit. Mischien zit de hardware er niet in..
Dit is al een tijdje geleden geplaats

• Tenesmia
  • Laatst online: 16-03 12:36

Tenesmia

First Sergeant

Heb mijn D600 ook sinds 3 dagen, en ben er tot nu toe erg over te spreken.
Eerst gelijk in de oplader gedaan, ( 6 uur lang ofzo ) ... en nu nog de volle 3 streepjes :P ...

Kan iemand mij trouwens vertellen wat nu het hele verhaal met die firmware is ?
Ik heb versie 'D600XAEK2' ... is dit nieuw, of juist oud en moet ik even een update regelen ?

en is het normaal dat bluetooth een bepaalde 'richting' op sneller is ?
Van mijn D600 naar mijn powerbook haal ik 60 kb/s , van mijn pb naar m'n D600 39 kb/s ?

Ad Astra Per Aspera

• Brawler286
Kuijpmans schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:13:
Heb mijn D600 ook sinds 3 dagen, en ben er tot nu toe erg over te spreken.
Eerst gelijk in de oplader gedaan, ( 6 uur lang ofzo ) ... en nu nog de volle 3 streepjes :P ...

Kan iemand mij trouwens vertellen wat nu het hele verhaal met die firmware is ?
Ik heb versie 'D600XAEK2' ... is dit nieuw, of juist oud en moet ik even een update regelen ?
Die van mij staat 24 uur aan en kan alleen 2.5 dagen halen daarna moet ik hem weer laden.
Mijn software versie is van 15 november 2005
H.W. is versie 3.1

• Mr. Hasj
elke keer als ik mijn tel lijst met phone editor (pc studio) wil ophalen, geeft hij een error en sluit het programma af.
Weet iemand wat dit is ?

edit: weet iemand ook hoe ik alle telnr van tel naar sim kan kopieren ?
Van sim naar tel lukt wel (daar is een mooie optie voor)

[Voor 32% gewijzigd door Mr. Hasj op 02-02-2006 19:23]

Asus P5AD2 Premium + Pentium IV 530 3.0Ghz + HIS X1600XT IceQ Turbo 256MB + GEIL 2x 512MB DDR2 PC5300 + Western Digital 74GB S-ATA Raptor (Systeem) + 2x Western Digital 200GB S-ATA RAID 0 (Data) in een Kandalf + Logitech Z-5500 + APC Smart UPS 1500

• mirelia
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 26-11 14:02
Kan volgens mij alleen 1 voor 1 in de telefoon
Met software op de pc kan het wel allemaal tegelijk

• My-life
Brawler schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:34:
[...]

Die van mij staat 24 uur aan en kan alleen 2.5 dagen halen daarna moet ik hem weer laden.
H.W. is versie 3.1
Bluethoot en GPRS uitstaan? 2,5 dag vind ik wel erg weinig. De mijne gaat zeker langer mee. Of je moet heel veel bellen ofzo...

Specs

• Mr. Hasj
mirelia schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:36:
Kan volgens mij alleen 1 voor 1 in de telefoon
Met software op de pc kan het wel allemaal tegelijk
ja maar als ik het via de comp probeer krijg ik een error.
En het proggie word afgesloten

• Bertuss
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06-04 17:42
Ik ben benieuwd naar de hands free functie van de D600. Hoe goed is die. Ik heb zelfs van iemand gehoord dat hij zo goed zo zijn dat je hem goed in de auto kan gebruiken zonder aparte set. Dat leek mij vrij onwaarschijnlijk ... maarja ... zou graag willen weten wat jullie ervaring is.

• mjszwo
  • Niet online
Bertuss schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:52:
Ik ben benieuwd naar de hands free functie van de D600. Hoe goed is die. Ik heb zelfs van iemand gehoord dat hij zo goed zo zijn dat je hem goed in de auto kan gebruiken zonder aparte set. Dat leek mij vrij onwaarschijnlijk ... maarja ... zou graag willen weten wat jullie ervaring is.
De D600 heeft Voice Clearance welke het omgevingsgeluid wegfilterd. Het is dus goed mogelijk dat z'n handsfree functie beter werkt dan bij het gemiddelde toestel.

• Brawler286
My-life schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:40:
[...]

Bluethoot en GPRS uitstaan? 2,5 dag vind ik wel erg weinig. De mijne gaat zeker langer mee. Of je moet heel veel bellen ofzo...
Bluetooth en GPRS uit inderdaad. Wat is jouw firmware versie dan?

• My-life
kMoes wel weer ff zoeken naar die code, maar mijn firmware heeft D600XAEK2 als versie code :) .

[Voor 8% gewijzigd door My-life op 03-02-2006 08:52]

Specs

• Murw
  • Laatst online: 12-12-2017
Bertuss schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:52:
Ik vind de handsfree functie/luidspreker functie zeer goed. Geen halve woorden, gewoon goed zuiver en hij kan ook hard. Hij lijkt net harder te kunnen dan bijvoorbeeld een mp3 afspelen. In de auto heb ik het nog niet geprobeerd maar ik kan me best voorstellen dat het dan ook goed te doen is..!

• Tenesmia
  • Laatst online: 16-03 12:36

Tenesmia

First Sergeant

Brawler schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:34:
[...]

H.W. is versie 3.1
waar kan ik zien van welke datum mijn firmware is ? en wat bedoel je met H.W. ?
( sorry, telefoons interesseren me niet zoveel ... maar deze bevalt goed ;) )

Ad Astra Per Aspera

• kousje
  • Laatst online: 11:22
Kan iemand mij vertellen hoe je de batterij toon van bijna op uitschakeld?

Nu geeft hij om de minuut een toon dat je batterij bijna op is, erg vervelend.

Hoe schakel je dit uit?

• vooghel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14:33

vooghel

Cunning linguist

kousje schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:45:
Kan iemand mij vertellen hoe je de batterij toon van bijna op uitschakeld?

Nu geeft hij om de minuut een toon dat je batterij bijna op is, erg vervelend.

Hoe schakel je dit uit?
Door de batterij op te laden... duh! 7(8)7

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• kousje
vooghel schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:19:
[...]

Door de batterij op te laden... duh! 7(8)7
Ja, dat snap ik ook wel. Maar de eerste keer moet je hem opladen en helemaal leeg laten lopen, snap je?

• Stfnlln
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 14:38
Kan het zijn dat wanneer je woorden toevoegt aan T9 dat ie ze weer "vergeet" :? heb nu al meerdere keren woorden toegevoegd die later weer weg waren..
Ze zijn niet meteen weer weg maar meestal na een aantal dagen..

versie D600EBVEK2
Orange abo D600E

• DJkim
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 07:37

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Voor lithium batterij is het niet echt nodig om elke keer batterij leeg te laten lopen. Het gaat juist langer mee als je vaak op laadt. Ik geloofde eerst ook niet maar later bevestigd door aantal experts.

Lucky Goldstar

• kousje
Ok, dan maar opladen he ;)

• Ghost68
  • Laatst online: 14-03-2008
Hoe krijg ik dat rode Gtje weg uit mn achtergrond scherm
Ik zie niks in de optie's
En hoe maak ik meerdere mappen,in het geheugen van mn toestel
Heb nu alleen music voor mp3's
En wil een paar submappen eigelijk

[Voor 46% gewijzigd door Ghost68 op 06-02-2006 23:55]

• kousje
Bij de oordopjes zit er een knopje een paar centimeter van het oordopje af, waardoor dat knopje langs je wang hangt. Is er een manier om dit knopje meer omlaag te krijgen?

• My-life
DJkim schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:03:
Voor lithium batterij is het niet echt nodig om elke keer batterij leeg te laten lopen. Het gaat juist langer mee als je vaak op laadt. Ik geloofde eerst ook niet maar later bevestigd door aantal experts.
Maar de eerste paar keer is het wél beter om de telefoon helemaal leeg te laten lopen tot deze uitvalt.

Daarna maakt het idd tegenwoordig niet meer zo veel uit.

Specs

• InZane
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:21
Mr. Hasj schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:17:
elke keer als ik mijn tel lijst met phone editor (pc studio) wil ophalen, geeft hij een error en sluit het programma af.
Weet iemand wat dit is ?
Goed punt ja!
Zit hier met precies hetzelfde probleem. Programma crashed altijd zodra ik m'n contacten probeer op te halen :(

Is er toevallig een oplossing voor?

[Voor 6% gewijzigd door InZane op 07-02-2006 10:23]

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

My-life schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:06:
[...]

Maar de eerste paar keer is het wél beter om de telefoon helemaal leeg te laten lopen tot deze uitvalt.

Daarna maakt het idd tegenwoordig niet meer zo veel uit.
Zelfs dat is niet nodig.

Een Li-ion en Li-polymer accu heeft al de volledige capaciteit bij het begin. En het leeg laten lopen van een accu is zeker in het begin eigenlijk niet goed.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• mdid
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 04-04-2006
Vanmiddag heb ik een MicroSD kaartje gehaald. (512mb, €42,95 bij T for Telecom).

Als ik een map op de SD kaart aanmaak (bv. 'MP3) en ik plaats daar mp3 bestanden in, kan de D600 die bestanden dan lezen ? M.a.w. kan de D600 'mappen' lezen? Of moet ik gewoon alle bestanden 'los' op de SD kaart zetten?

[Voor 7% gewijzigd door mdid op 07-02-2006 15:43]

"Dit is net als anorexia, ik schep niet eens op."

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

mdid schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:37:
Vanmiddag heb ik een MicroSD kaartje gehaald. (512mb, €42,95 bij T for Telecom).

Als ik een map op de SD kaart aanmaak (bv. 'MP3) en ik plaats daar mp3 bestanden in, kan de D600 die bestanden dan lezen ? M.a.w. kan de D600 'mappen' lezen? Of moet ik gewoon alle bestanden 'los' op de SD kaart zetten?
De D600 kan mappen lezen. Als je in het menu optie 6 kiest ('Mijn bestanden') kun je daarna weer optie 6 kiezen ('Geheugenkaart'). Hier kies je de derde optie ('Muziek') en dan zie je de mappen met mp3's.

• lazrambo
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 28-11 00:19
InZane schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:23:
[...]

Goed punt ja!
Zit hier met precies hetzelfde probleem. Programma crashed altijd zodra ik m'n contacten probeer op te halen :(

Is er toevallig een oplossing voor?
Hier heb ik ook last van, heb het op mijn laptop en pc gehad dus het kan niet aan mijn computers liggen. Dit gebeurt alleen met de versie 3.0 die ik van internet heb www.samsung.nl.

Daarna heb ik de versie die op de cd stond ( bijgeleverd in de doos van de D600) geinstalleerd en hier had ik geen problemen mee.

• lazrambo
Ik weet dat de D600 ondersteuning heeft tot 512 mb tramsflash geheugen, maar nu zie ik dat er een 1 gb versie binnenkort leverbaar is voor 54 euro. Dat vind ik echt een koopje maar kunnen wij het wel gebruiken icm de D600?
Heeft iemand het al uitgeprobeerd :?

• Mr. Hasj
lazrambo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:44:
[...]

Hier heb ik ook last van, heb het op mijn laptop en pc gehad dus het kan niet aan mijn computers liggen. Dit gebeurt alleen met de versie 3.0 die ik van internet heb www.samsung.nl.

Daarna heb ik de versie die op de cd stond ( bijgeleverd in de doos van de D600) geinstalleerd en hier had ik geen problemen mee.
ja maar bij mij zit er ook verise 3.0 bij de tel.
dus dezelfde als op de samsung site....

• Neosto
  • Laatst online: 22-02-2017
lazrambo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:47:
Ik weet dat de D600 ondersteuning heeft tot 512 mb tramsflash geheugen, maar nu zie ik dat er een 1 gb versie binnenkort leverbaar is voor 54 euro.:
Zie hier Het word steeds goedkoper! 8)7 Gekkenhuis!

grtz Neosto

• Ghost68
  • Laatst online: 14-03-2008
Ghost68 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:12:
Hoe krijg ik dat rode Gtje weg uit mn achtergrond scherm
Ik zie niks in de optie's
En hoe maak ik meerdere mappen,in het geheugen van mn toestel
Heb nu alleen music voor mp3's
En wil een paar submappen eigelijk

• My-life
Neosto schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:52:
[...]
Zie hier Het word steeds goedkoper! 8)7 Gekkenhuis!

grtz Neosto
Dat is MiniSD van het merk Transcend en dus niet MicroSD wat er in de D600 gaat.

Specs

• familyman146
  • Laatst online: 07-10-2006
Kan iemand me vertellen of je een S300 ook kan opladen met de oplader die bij dit mobiel hoort?

• lazrambo
Mr. Hasj schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:59:
[...]

ja maar bij mij zit er ook verise 3.0 bij de tel.
dus dezelfde als op de samsung site....
Weet ik maar het is toch nog anders, kijk maar naar de kleur van de layout.
Download versie is blauw en bij de cd versie is het groen, er is toch nog een verschil.

• Barman56
  • Laatst online: 14-11 14:37
Na een tijdje rond te hebben gekeken naar verschillende telefoon ben ook ik van plan om de D600 aan te schaffen.

Ik heb al een beetje rondgekeken op internet etc. voor een mooie aanbieding, mijn vraag is of iemand nog een aantrekkelijke aanbieding met abo is tegengekomen. Het liefst 1jarig.

• The-Source
  • Nu online
Barman56 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:45:
Na een tijdje rond te hebben gekeken naar verschillende telefoon ben ook ik van plan om de D600 aan te schaffen.

Ik heb al een beetje rondgekeken op internet etc. voor een mooie aanbieding, mijn vraag is of iemand nog een aantrekkelijke aanbieding met abo is tegengekomen. Het liefst 1jarig.
Ik ben niets 2jarigs tegen gekomen wat ik wel vorige week zag is een aanbieding van Orange via Veronica Magizine. en dat was iets in de geest van 2jarig abo. Gratis D600, en ook korting op het abo geld. Ik heb de gids nog maar ligt wel bij het oud papier ;)

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

• Neosto
  • Laatst online: 22-02-2017
My-life schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:05[/message]:[/b]
[...]

Dat is MiniSD van het merk Transcend en dus niet MicroSD wat er in de D600 gaat.
Oops big mistake, zat lekker te slapen denk ik :Z
Foutje bedankt!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb de mijne net binnen, van T-Mobile.
Geen T-Mobile branding er op :)

• Stfnlln
  • Laatst online: 14:38
beter :) zeker geen simlock dan??
Stfnlln schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:57:
Kan het zijn dat wanneer je woorden toevoegt aan T9 dat ie ze weer "vergeet" :? heb nu al meerdere keren woorden toegevoegd die later weer weg waren..
Ze zijn niet meteen weer weg maar meestal na een aantal dagen..

versie D600EBVEK2
Orange abo D600E
iem ervaring mee?

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Mijn E330 heeft dat ook ja. Het lijkt nogal at random te gebeuren, heb nog niet kunnen vinden wanneer of waarom hij dat doet.

• Flippe
  • Laatst online: 06-03-2013

Flippe

Hero!

Met mijn E700 heb ik last van het zelfde probleem! Misschien een fout die bij meerdere samsungs voorkomt?

Android: HTC Hero, Cronos 1.5 ROM

• JSTPS
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 28-11 22:48
Ik krijg mijne waarschijnlijk maandag binnen met een actie van dixons :P 2 jarig abbo met 110 belminuten 20 euries per maand met een ipod shuffle er gratis bij. Dat vind ik wel een goede deal ;)

• Speedy55
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 12:19

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik zag dat je ook videoringtones er op kon zetten, maar als ik op jamba kijk bijvoorbeeld dan geven die niet aan dat je videoringtone kan draaien. Hoe moet ik dit dan doen. Ben echt nog noob op dit gebied.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• DaLass
  • Nu online

DaLass

Where is Peach?

Ben sinds 2 weken nu eigenaar van het toestelletje en ben er zeer te spreken over.
Wel jammer dat trillen en bellen niet tegelijk gaat, maarja, daar ben ik niet de enige in heb ik al gelezen.

Wat ik wel een klein beetje irritant vindt is mijn contacten-lijst. Daar staat onder iedere naam het bijbehorende nr. Eigenlijk wil ik gewoon alleen een lijst met namen. Het boeit mij niet zo welk nr erbij hoort, dat staat wel goed.

Zie ik een optie over het hoofd in de telefoon, of is dit ook een "gebrek" van dit toestel? ;)

[A] - Zelfbouw MHI Airco WiFi controller (vanaf €25,-). Aansturing/uitlezing via MQTT of ESPHome in HomeAssistant, Domoticz, etc.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

DaLass schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:12:
Ben sinds 2 weken nu eigenaar van het toestelletje en ben er zeer te spreken over.
Wel jammer dat trillen en bellen niet tegelijk gaat, maarja, daar ben ik niet de enige in heb ik al gelezen.

Wat ik wel een klein beetje irritant vindt is mijn contacten-lijst. Daar staat onder iedere naam het bijbehorende nr. Eigenlijk wil ik gewoon alleen een lijst met namen. Het boeit mij niet zo welk nr erbij hoort, dat staat wel goed.

Zie ik een optie over het hoofd in de telefoon, of is dit ook een "gebrek" van dit toestel? ;)
It's not a bug, it's a feature :P
nee, je hebt gelijk, wat dat betreft mist de telefoon opties. Eerst trillen en bellen is zoals ik het wil hebben, maar ik snap dat er mensen zijn die dat anders willen, dus waarom die optie niet meegeven. De getoonde nummers in de contact-list vind ik ook irritant ja.

Dat eerst trillen, dan bellen gedoe heeft trouwens élke Samsung, of iig de laatste paar die ik in mijn handen had hebben dat allemaal. (o.a. D500, D600, E330)

• Barman56
  • Laatst online: 14-11 14:37
Oke ik ben sinds een paar dagen ook de trotse bezitter van een D600 :P Voor het eerst dat ik eens een een telefoon heb met veel opties etc. dus het is allemaal nog beetje nieuw voor me. Ik wil dus graag een geheugenkaartje kopen maar wat moet er nou precies in: transflash of MicroSD en wat is het verschil ertussen? IS de een sneller dan de ander? Ik zag op Inet namelijk dat Transflash kaartjes wel iets goedkoper zijn. En weet iemand misschien waar je die dingen goedkoop kan kopen?

Alvast bedankt

• The-Source
  • Nu online
Barman56 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:28:
Oke ik ben sinds een paar dagen ook de trotse bezitter van een D600 :P Voor het eerst dat ik eens een een telefoon heb met veel opties etc. dus het is allemaal nog beetje nieuw voor me. Ik wil dus graag een geheugenkaartje kopen maar wat moet er nou precies in: transflash of MicroSD en wat is het verschil ertussen? IS de een sneller dan de ander? Ik zag op Inet namelijk dat Transflash kaartjes wel iets goedkoper zijn. En weet iemand misschien waar je die dingen goedkoop kan kopen?

Alvast bedankt
het zijn 2 namen voor het zelfde type kaartje. Let op je hebt ook een merknaam Transcend (of zoiets) en dat staat er los van natuurlijk.

Volgens mij was er nog geen oplossing voor die 1 a 2 seconden volume drop aan het begin van een ringtone?

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

• Silentpuma
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 26-11 21:13

Silentpuma

To much mind...

Binnenkort kan ik ook eindelijk me D600 ophalen (duurt wat langer omdat ik overstap naar andere provaider), mooi is dat.. ;(
En omdat 80MB geheugen natuuurlijk niet voldoende is ;) ben ik eens gaan spitten wat er allemaal mogelijk is qua uitbreidings-geheugen. Ben het volgende tegen gekomen:

- TransFlash en MicroSD zijn beide geschikt voor de D600. Waarom bestaan er 2 verschillende soorten? MicroSD is eigenlijk niks meer dan de volgende generatie TransFlash-geheugen en is gewoon backwards-compatibel met TransFlash. Als je dus overweegt om het geheugen uit te breiden is MicroSD op de lange termijn een betere keus vanwege compatibiliteits kwesties. Verder is MicroSD wat sneller in het lezen en schrijven van data (tot 2 x sneller wordt beweerd).

- Beide geheugensoorten zijn niet bepaald goed leverbaar. De (nieuwe) 1GB MicroSD kaart is bij de weinige shops die hem al in het assortiment hebben opgenomen, nog niet leverbaar, maar schijnt zeer binnenkort toch eindelijk uit te komen.. (maar goed ook, deze staat namelijk op mijn verlanglijstje :P)

- De prijzen vindt ik persoonlijk nog best meevallen. De 1GB variant bieden ze online al aan voor 54,- eur (Excl. verzendkosten!) 512MB heb je al voor 34,- eur.

- Er schijnen nogal wat problemen te zijn met het uitwisselen van data tussen de telefoon>PC en andersom. Als je veel gegevens tegelijk wilt overzetten zou dit het snelste gaan door een flashcard reader/writer te gebruiken i.c.m. de meegeleverde SD-Card adapter. (heb hier zelf nog geen ervaring mee, deze info vond ik ergens op internet)

Bronnen:
D600 en Sandisk 1GB MicroSD card info
Verkooppunt 1
Verkooppunt 2

En nu maar hopen dat ik binnenkort ook met deze beauty kan spelen.. O+

Use the Search Luke...

• My-life
MicroSD en Transflash is exact hetzelfde. Het zijn gewoon 2 namen voor hetzelfde kaartje.
De 1 GB variant is idd moeilijk te krijgen. Ik ben er zelf ook naar op zoek.

Het is idd het snelste om je geheugenkaartje te kopiëren via een cardreader. Bij de microSD/Transflash kaartjes word standaart een adapter meegelevert voor in een normaal SD slot. Die kun je dus gebruiken voor in je cardreader.Problemen zijn er volgens mij niet echt, maar het is gewoon sneller omdat de cardreaders vaak via USB 2.0 werken en de phone via 1.1.

Als je een shop hebt gevonden die 1 GB kaartjes leverd hoor ik het graag ;) .

Je moest eens weten hoeveel moeite deze post kost op de zaterdag avond.

Specs

• sandriekus1987
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 05-01-2011
Hey,

Ik heb een PDA, en daar kan ik mee op internet dmv bluetooth via de pc. Is het ook mogelijk om met de Samsung d600 zo te internetten, of zeg nou iets heel doms :D

wat er ook gebeurd, doe of dat het zo gepland was

• My-life
Je zegt niet echt iets heel doms, maar het is nog niet gelukt iig.
Als je een paar pagina's terug leest zie je ook waarom. Ik heb me er zelf nog niet in verdiept.
Zoek maar eens op Opera in dit topic.

Specs

• DaLass
  • Nu online

DaLass

Where is Peach?

Whuzz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:22:
[...]
It's not a bug, it's a feature :P
Hmm.. Nou, dan hadden ze van mij die "Feature" weg mogen laten (Of is het nou juist toevoegen? :? ) ;)

Tijd dat Samsung eens gaat luisteren naar zijn gebruikers.. Er zijn fabrikanten zat die dat wel doen en dan de gebruikers d.m.v. firmware updates tegemoetkomt. Dit zou met GSM's ook meer moeten gebeuren, maargoed.. thats my opinion...

[A] - Zelfbouw MHI Airco WiFi controller (vanaf €25,-). Aansturing/uitlezing via MQTT of ESPHome in HomeAssistant, Domoticz, etc.

• My-life
Ik vind inderdaad ook dat Samsung beter naar zijn klanten moet luisten. Of naar concurrenten zoals Nokia moet kijken.
Sommige dingen zoals hoofdletters naar een punt snap ik gewoon niet. Dat doen sommige andere types van Samsung namelijk wel.

Specs

• Ankh
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 12:24

Ankh

|Proud dad of Bart

My-life schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:30:
Ik vind inderdaad ook dat Samsung beter naar zijn klanten moet luisten. Of naar concurrenten zoals Nokia moet kijken.
Sommige dingen zoals hoofdletters naar een punt snap ik gewoon niet. Dat doen sommige andere types van Samsung namelijk wel.
inderdaad,
sommige dingen kan ik begrijpen, maar na het gebruiken van 1 maand van de d600 wil ik toch weer overstappen op een nokia!
Om te een of andere manier heeft nokia het beter voor elkaar.. Het zijn kleine dingen die de samsung bij mij toch echt afhaakt.. :(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• jeroenigen
  • Laatst online: 30-08-2015
Heb sinds vandaag ook de D600, had eerst de LG P7200, maar daar was ik niet tevreden over. Nu ik de D600 heb, merk ik hoeveel beter de D600 is zeg...niet normaal.

3700+ San Diego@2750, Asus A8N SLI, MSI 7900 GTO @720/1790, 2048 PC4000 OCZ EB Platinum, Coolermaster 450 Watt,Samsung 204B http://specs.tweak.to/12505

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
Hoi

wat is nou precies het verschil tussen de d600 en de d800 (naast uiterlijk).

en technisch gezien is de d800 beter dan de d600 (logische gezien denk ik wel)?

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

b schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 00:43:
Hoi

wat is nou precies het verschil tussen de d600 en de d800 (naast uiterlijk).

en technisch gezien is de d800 beter dan de d600 (logische gezien denk ik wel)?
Er zijn tig sites (nieuwemobiel.nl bijvoorbeeld) waar je telefoons naast elkaar kunt leggen en de specs vergelijken. Daarnaast kun je zelf ook wel even wat reviews lezen lijkt me :?
Eerst zelf zoeken, dan pas vragen, standaard FAQ item :)
My-life schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:30:
Als er één ding is dat Samsung vooral níet moet doen, is het naar Nokia kijken :X
Ik snap ook totaal niet waarom de helft van de nederlandse jeugd met een Nokia rondzeult. In de landen om ons heen is Nokia niet half zo populair en zijn het juist merken als Samsung en SE die de dienst uitmaken. En terecht.
Samsungs zijn softwarematig idd niet de sterksten, er zitten nog wel eens wat bugs in, maar daarintegen zijn ze kwa design wél mooi. En ik heb nu in een week tijd al wel 20 keer gehoord: "wow, wat een mooi scherm heeft die D600 man!".
Ik kan me niet herinneren dat iemand óóit iets positiefs over het design van een van mijn nokia's heeft gezegd :X
SE vind ik zelf kwa design wat minder dan Samsung, maar kwa software kan Nokia daar toch echt niet aan tippen.

[Voor 50% gewijzigd door Whuzz op 14-02-2006 07:48]

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Blijkbaar is er toch iets wat hem Nokia doet verkiezen boven Samsung, op bepaalde vlakken althans. Het kijken naar concurrentie kan geen kwaad, ieder merk (bij wijze van spreken) beschikt wel over een eigenschap waarin dit merk uitschiet boven de rest. Samsung zal ongetwijfeld ook kijken naar de ontwikkelingen binnen Nokia net als dit andersom het geval zal zijn.

Wat software features betreft heb je wellicht gelijk alhoewel Series 40 (3rd edition) naar mijn mening ook niet bepaald onaardig is. Sony Ericsson heeft echter wel de neiging om met instabiele release-firmware op de proppen te komen.

• L1800
  • Laatst online: 28-11 21:21
Ik heb de d600 nu een dag en ik ben er erg tevreden mee. allen vraag ik me af wat voor oranje blokje met 2 hele kleine streepjes zijn naast de batterij?. verder is het een toppertje. :)

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

L1800 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:53:
Ik heb de d600 nu een dag en ik ben er erg tevreden mee. allen vraag ik me af wat voor oranje blokje met 2 hele kleine streepjes zijn naast de batterij?. verder is het een toppertje. :)
Dat wil zeggen dat de trilstand aan staat :) (wat overigens niet wil zeggen dat de beltoon uit staat!).

• bounzer
  • Laatst online: 01-07-2014
Redenen waarom ik toch telkens weer voor Nokia kies:

- Toch wel design (maar dat is smaak)
- De Nokia onthoudt woorden die je toevoegd aan je sms woordenboek, een Samsung 'vergeet' de helft weer. Zijn dingen waar ik me mateloos aan kan storen.
- Ik kan TomTom navigatie draaien

HTC Desire HD

• L1800
  • Laatst online: 28-11 21:21
vooghel schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:11:
[...]

Dat wil zeggen dat de trilstand aan staat :) (wat overigens niet wil zeggen dat de beltoon uit staat!).
Tja logich nooit aan gedacht 8)7 bedankt voor je snelle reactie

• sandriekus1987
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 05-01-2011
Ik heb de samsung d600 besteld met telfort 100 abbo,

Ik had hiervoor de samsung e800, leuke telefoon en erg tevreden over,
Daarom heb ik weer voor samsung gekozen, mijn mening is:

Nokia: doet het altijd, makkelijk in omgang
Samsung: mooi design, iets uitgebreidere functies en ik vind de d600 nou eenmaal mooi, lekker puh O-)

wat er ook gebeurd, doe of dat het zo gepland was

• jeroenigen
  • Laatst online: 30-08-2015
Ben zelf helemaal weg van de filmkwaliteit van de D600, hoort zeker wel bij de top!

3700+ San Diego@2750, Asus A8N SLI, MSI 7900 GTO @720/1790, 2048 PC4000 OCZ EB Platinum, Coolermaster 450 Watt,Samsung 204B http://specs.tweak.to/12505

• DaannO
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22-11 13:54
Even een huishoudelijke mededeling:

Ik heb van Eggy toestemming gekregen om deel 2 van dit topic te maken.

Ik hoop het binnen 24 uur af te hebben :)

En het was een lange avond, maarrrrrrrrr hij is er :P

Het Samsung SGH-D600 Topic Deel 2

Graag daar verder :)

[Voor 33% gewijzigd door DaannO op 15-02-2006 01:36. Reden: Klaar!!]

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Graag in deel 2 verder dus:

Het Samsung SGH-D600 Topic Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware

Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee