Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Iemand al een oplossing voor het irritant feit dat bij het intikken van een smsje de nieuwe zin niet met een hoofdletter begint? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 20:44
jaccoswinkels schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:26:
Iemand al een oplossing voor het irritant feit dat bij het intikken van een smsje de nieuwe zin niet met een hoofdletter begint? 8)7
Dat vond ik ook al irritant ja...wel mee te leven ma mooi als er een oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

hebben somige mensen met een d600 orange een vierkantje met een g erin staan boven in beeld.
ik denk dat dit de verbinding met gprs is. Hoe is dit uit te schakelen. Scheelt misschien weer batterij.
Voorderest begint dit topic al aardig dood te gaan. ;(

[ Voor 13% gewijzigd door V525 op 29-11-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1ch3lb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07-2022
Heb hem net een paar uur in bezit maar als ik in phone explorer bestanden wil overzetten zegt hij rechtsonderaan dat ik maximaal 6.241 kb over kan zetten. Want als ik bij geheugenstatus kijk heb ik meer als 70 MB vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem sinds woensdag, meteen 4 uur opgeladen totdat de accu vol was. Vervolgens zonder probs gebruikt tot zaterdagochtend, toen was de batterij leeg. Vervolgens weer opgeladen maar binnen 12 uur is de batterij leeg terwijl ik geen gekke dingen doe foto's / video / mp3. Heb de 'zuinigste' instellingen maar ik ben bang dat ik een gare accu heb... of toch niet>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
V525: Normaal maak je alleen verbinding met gprs als je de browser gebruikt (of met een computer/pda/whatever via de telefoon inbelt op gprs, natuurlijk). Ik heb eigenlijk nog geen manier gevonden om hem altijd uit te zetten... heb je misschien een of andere applicatie draaien die gprs gebruikt?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Hoe beeld op mobiel en op tv tegelijk? Wnnr ik nu die a/v kabel (?) in de tv steek gaat het beeld van mn d600 uit.. dit moet toch kunnen, want had t ergens op een plaatje gezien.

en.. hoe converteren jullie filmpjes dan? Ik heb hier ImToo 3GP Video Converter 2.1.55.. Zet ik de video size op 320x240 en geluid op stereo.. druk op encode: fail. Hij 'failt' niet bij de 176x144 size.. Frappant. Doe ik wat verkeerd?

En hoe krijg ik het filmpje op m'n telefoon? Via de Samsung Studio werkt niet: bewerking kan niet uitgevoerd worden oid. Ookal probeer ik de samples die samsung er bij deed erop te zetten..

[ Voor 64% gewijzigd door repsaj op 30-11-2005 08:35 . Reden: extra vraagje ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okej nu even probleempje:

Ik druk op de i-toets / ok - toets en dan gaat de samsung d600 wappen... druk ik op het rode telefoontje gaat ie naar achtergrond / begin scherm.. klik ik hierna weer op i-toets / ok - toets en ga op de wap pagina met pijltje helemaal naar beneden tot er links onder het scherm " terug " komt te staan waarna ik hierop klik( met de knop liinks van de i-toets) en probeert de browser dus terug te gaan.. dit duurt me telang en dus druk ik op de rode telefoon toets.. nu loopt de hele zaak vast en gaat de telefoon/samsung d600 uit en start de telefoon/samsung d600 opnieuw op ... (zo goed omschreven Punksmurf ??) dit is niet bij alle samsung d600 het geval maar misschien zijn er meer die dit vage probleem gehad hebben en weten die mensen hoe het moet worden verholpen, er is al 1 keer nieuwe software op gekomen ... alvast bedankt, ook voor dat achtergrond menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Jaspur schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:10:
Hoe beeld op mobiel en op tv tegelijk? Wnnr ik nu die a/v kabel (?) in de tv steek gaat het beeld van mn d600 uit.. dit moet toch kunnen, want had t ergens op een plaatje gezien.

en.. hoe converteren jullie filmpjes dan? Ik heb hier ImToo 3GP Video Converter 2.1.55.. Zet ik de video size op 320x240 en geluid op stereo.. druk op encode: fail. Hij 'failt' niet bij de 176x144 size.. Frappant. Doe ik wat verkeerd?

En hoe krijg ik het filmpje op m'n telefoon? Via de Samsung Studio werkt niet: bewerking kan niet uitgevoerd worden oid. Ookal probeer ik de samples die samsung er bij deed erop te zetten..
Je mist een stukje van het topic denk ik....ik heb laatst een aantal muziekclips geconverteerd met PSP Video Express werkt super simpel...alleen waneer je hele films converteerd hebben sommige(n) het probleem dat het beeld en geluid niet meer synchroon lopen. Bij de korte muziekclips die ik heb opgenomen heb ik t probleem overigens niet.

De video's moet je in folder 'downloaded video's' kopieren en niet in de map 'video's'. En dat kan gewoon met Samsung Studio.

[ Voor 7% gewijzigd door onnaj op 30-11-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:45:
heb hem sinds woensdag, meteen 4 uur opgeladen totdat de accu vol was. Vervolgens zonder probs gebruikt tot zaterdagochtend, toen was de batterij leeg. Vervolgens weer opgeladen maar binnen 12 uur is de batterij leeg terwijl ik geen gekke dingen doe foto's / video / mp3. Heb de 'zuinigste' instellingen maar ik ben bang dat ik een gare accu heb... of toch niet>?
Er zijn er meer met problemen met de accu heb ik in dit topic gelezen...ik doe zelf een dag of 4-5 met de accu en heb hem snachts uitstaan. Je had de telefoon de 1e keer beter langer kunnen laden, ook al geeft ie aan dat ie vol is er kan toch altijd wat bij. Het boekje adviseert ook om hem een uurtje of 8-9 op te laden de 1e keer meen ik. Ik heb de 1e keer dat ik hem oplaadde de stekker er 3-4 x opnieuw ingedaan en hij laadde telkens heel even bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Punksmurf schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:31:
V525: Normaal maak je alleen verbinding met gprs als je de browser gebruikt (of met een computer/pda/whatever via de telefoon inbelt op gprs, natuurlijk). Ik heb eigenlijk nog geen manier gevonden om hem altijd uit te zetten... heb je misschien een of andere applicatie draaien die gprs gebruikt?
Geen idee, Dat icoontje stond er vanaf het begin er al. Heb trouwens wel de d600e.
Hebben meer mensen dit teken en wat houd dit precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
dat tekentje betekent dat je een GPRS-verbinding hebt (blauw vierkantje, witte G)
dat was dan een misleidend plaatje, want dat kan niet. het beeld op tv is trouwens ook anders dan op de telefoon bij bepaalde items (bijv. film kijken).
ja hoor, hoezo?

het probleem heb ik niet kunnen reconstrueren op mijn telefoon.

[ Voor 87% gewijzigd door Punksmurf op 30-11-2005 12:50 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V525 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:25:
hebben somige mensen met een d600 orange een vierkantje met een g erin staan boven in beeld.
ik denk dat dit de verbinding met gprs is. Hoe is dit uit te schakelen. Scheelt misschien weer batterij.
Voorderest begint dit topic al aardig dood te gaan. ;(
GPRS verbruikt alleen stroom als je er gebruikt van maakt, dus tijdens datacom. Alleen het icoontje/netwerk kost je hoogstens een paar minuten per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

[quote]Punksmurf schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:45:
dat tekentje betekent dat je een GPRS-verbinding hebt (blauw vierkantje, witte G)

Bij mij is het een rood vierkantje met een witte G. Ik neem aan dat de verbinding dan niet opgezet is?
Ben ook niet van plan om het te gaan gebruiken, kost alleen maar weer geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
bij mij is het ook wel eens rood geweest, ik dacht dat dat was als er data verzonden werd maar t gebeurt lang niet altijd. misschien heeft t te maken met edge? (en dat mijn telefoon gewoon een bugje had)
wat zegt je boekje erover?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Punksmurf schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:01:
bij mij is het ook wel eens rood geweest, ik dacht dat dat was als er data verzonden werd maar t gebeurt lang niet altijd. misschien heeft t te maken met edge? (en dat mijn telefoon gewoon een bugje had)
wat zegt je boekje erover?
Het vierkantje is blijvend rood van het moment dat ik mijn telefoon al heb aangezet.
Ik zal na mijn werk even kijken wat de handleiding hier over zegt.
Al iemand enig idee met het menutje links op de achtergrond om dit weg te krijgen?
Denk dat het van Orange is.

[ Voor 11% gewijzigd door V525 op 30-11-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
oké, bedankt voor de antwoorden.

nog even een vraagje.. hoe kom ik aan de oordoppen voor de d500? ik wil hem nl gaan 'tweaken'.. zoals in de d500 topic is beschreven. de d600 oordoppen zijn heel anders dan de d500 oordoppen op de fotos daar.
bij de belcompany, phonehouse, tfortelecom, ben ik al geweest, maar geen van de 3 winkels had 'm.. en kon ook niet besteld worden. hoe kom ik nu dus aan die oordoppen?

vandaag ging ik ff testen met bluetooth.. persoon met een k750i wou mij wat versturen, maar zag mij niet staan.. bluetooth aan en zichtbaarheid gewoon aan, maar werd niet gezien. frappant.

[ Voor 21% gewijzigd door repsaj op 30-11-2005 18:38 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Het principe van de mod blijft hetzelfde. Gewoon de oordoppen die eropzitten losmaken en er een connector (of andere doppen) op solderen. Het zijn wellicht wat andere aansluitpunten maar een beetje tweaker weer daar toch wel raad mee? ;)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Punksmurf schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:15:
Het principe van de mod blijft hetzelfde. Gewoon de oordoppen die eropzitten losmaken en er een connector (of andere doppen) op solderen. Het zijn wellicht wat andere aansluitpunten maar een beetje tweaker weer daar toch wel raad mee? ;)
Mm, heb zowieso ook liever doppen van de D500 omdat het draad dan korter is.. Anders zit er zo'n lang draad aan.. :P Maar ik ben iets minder dan een 'beetje tweakers'.. B) O-)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Size 352 x 288 is scherper maar ik snap niet dat ie failt .. Bij mij niet.. ik heb versie 2.1.50, heb je wel license voor het programma? hoe je het filmpje op je mobiel wil zetten kan via bluetooth (wat een stuk sneller is dan via datakabel) of datakabel en als je een card reader hebt en een geheugen kaart dan gaat het veel sneller.. :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:11:
[...]

Size 352 x 288 is scherper maar ik snap niet dat ie failt .. Bij mij niet.. ik heb versie 2.1.50, heb je wel license voor het programma? hoe je het filmpje op je mobiel wil zetten kan via bluetooth (wat een stuk sneller is dan via datakabel) of datakabel en als je een card reader hebt en een geheugen kaart dan gaat het veel sneller.. :)
:)
Ik heb m nu geconverteerd met Imtoo Ipod converter ofzo. Veeel betere kwaliteit ook. Geheugenkaartje is in bestelling bij de Phonehouse, maar duurt f**king lang..
Maar hoe kan ik aan oordoppen van een D500 komen?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb gister na een paar uur prutsen het voor elkaar gekregen java spelletjes op mijn D600 te zetten
Ik heb me exact gehouden aan deze post (hoewel het me nog 3 keer kostte):
http://www.mobile-review....php?p=330773&postcount=55
(hele topic: http://www.mobile-review....thread.php?t=37324&page=2)

Het werkt maar bij een bepaald aantal spellen, zie het hele topic voor welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

michiel_ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:24:
Ik heb gister na een paar uur prutsen het voor elkaar gekregen java spelletjes op mijn D600 te zetten
Ik heb me exact gehouden aan deze post (hoewel het me nog 3 keer kostte):
http://www.mobile-review....php?p=330773&postcount=55
(hele topic: http://www.mobile-review....thread.php?t=37324&page=2)

Het werkt maar bij een bepaald aantal spellen, zie het hele topic voor welke.
Niets nieuws, die uitleg is hier al gepost tijdje terug... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Niet online
bij mij werkte die uitleg niet... hier staan wat details bij zoals het aanpassen van netwerkinstellingen van java-wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:19
Ik ben tijden bezig geweest 1 jabber client te installeren op de D600 , maar zonder success dus .. iemand al success gehad met 1 van de clients? En zoja welke?

http://www.jabber.org/software/clients.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 13:21
Hilco schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:46:
Het is mij gelukt om Java games te installeren via usb Kabel xD

Voor diegene die geinstereseerd zijn:

Ga naar het hoofdmenu, toepassingen, java wereld, en kies dan opties. Ga nu naar netwerkinstellingen. Bij APN vul je in: internet en de rest laat je leeg, proxy uitzetten.
bij mij werkte die uitleg niet... hier staan wat details bij zoals het aanpassen van netwerkinstellingen van java-wereld..
beter lezen :)

Ik heb Opera Mobile geinstalleerd.. bedoeling hier van is dat je via bluetooth verbinding kan maken naar het internet en opera convert het naar paginas voor op je mobiel. Alleen als ik verbinding maakt crashed mijn mobiel.. Iemand dit al werkend gekregen?

[ Voor 19% gewijzigd door Hilco op 02-12-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hilco schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:49:
[...]

[...]

beter lezen :)

Ik heb Opera Mobile geinstalleerd.. bedoeling hier van is dat je via bluetooth verbinding kan maken naar het internet en opera convert het naar paginas voor op je mobiel. Alleen als ik verbinding maakt crashed mijn mobiel.. Iemand dit al werkend gekregen?
kan dat uberhaupt wel met de d600? je bedoeld gewoon internetten via bluetooth over je internetverbinding thuis op je mobiel?.. 8)7

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
ja idd, dat moet kunnen via opera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook sinds een tijdje de d600, heerlijk toestel, maar na een tijdje komt tog echt een probleem ;) .. De smsbox gaat vol zitten.. 8)7 weet iemand of het mogelijk is om meerdere berichten op het geheugen op te slaan, of dan wel op het Flash kaartje??

Alvast bedankt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
wel op de computer..zou wel mooi zijn op te geheugehkaartje opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatseflatse
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-08 10:02
Wat ik me afvroeg, hoeveel sneller gaat blauwe tand overdracht in vergelijking met de usb data kabel? m.a.w. Is het de moeite een bluetooth dongle te kopen (en zo ja, welke...?)?

[ Voor 6% gewijzigd door Hatseflatse op 02-12-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hoe kan ik mn mob als massaopslag gebruiken? Als ik dat nu selecteer bij Usb instellingen krijg ik geen extra schijf oid te zien bij XP Sp2..
Hilco schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:41:
ja idd, dat moet kunnen via opera :)
waar kun je het downen dan? :) kan niet gprsen.. en dan alleen via bluetooth dongle of ook via usb datakabel ofzo? lukt dat ook met msn enzO?

[ Voor 71% gewijzigd door repsaj op 02-12-2005 19:50 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:42:
ik heb ook sinds een tijdje de d600, heerlijk toestel, maar na een tijdje komt tog echt een probleem ;) .. De smsbox gaat vol zitten.. 8)7 weet iemand of het mogelijk is om meerdere berichten op het geheugen op te slaan, of dan wel op het Flash kaartje??

Alvast bedankt O-)
uit je post is dat niet helemaal duidelijk, maar als je het nog niet hebt gevonden, je kan ze verplaatsen naar 'Map' en dan staan ze vlgs mij niet meer in het sms-geheugen. als ik je post goed interpreteer heb je dat echter al wel gevonden maar ik zie dan ook geen mogelijkheid om er meerdere tegelijk te verplaatsen. in het vervolg maar elk memorabel smsje meteen in de map opslaan, dat voorkomt het probleem ;)

via de pc software kan je wel meerdere berichten selecteren en naar de map (op de pc: my folder) slepen. het gaat, zoals alles met dat programma 8)7, niet bepaald snel, maar het gaat.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Zijn er trouwens meer mensen met het probleem dat een mp3 als ringtone eerst zacht begint en pas na enkele seconden op volle geluidsterkte afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Als je sms in 'map' plaats staat ze nog in het smsgeheugen.

Ik zal ff opera opzoeken

http://www.opera.com/products/mobile/operamini/

Ik heb de .jar file ook, maar denk niet dat ik die hier mag posten of wel?

Nog iets leuk, je hebt 2 versies van de d600. 1 met edge de d600e en de d600 welke is quadband...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 00:38
Jaspur schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:41:
Hoe kan ik mn mob als massaopslag gebruiken? Als ik dat nu selecteer bij Usb instellingen krijg ik geen extra schijf oid te zien bij XP Sp2..
Je moet hem waarschijnlijk even een schijfletter toekennen in computer management, onder Disk management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Hilco schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:46:
Als je sms in 'map' plaats staat ze nog in het smsgeheugen.
verrek, je hebt gelijk. wat idioot! op de pc opslaan dan maar. en dan op een cd-tje branden, uitprinten, you name it :p

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:19
KreKkeR schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:28:
Zijn er trouwens meer mensen met het probleem dat een mp3 als ringtone eerst zacht begint en pas na enkele seconden op volle geluidsterkte afspeelt?
Ja , dat is hier ook het geval :) ... * om3ega wacht met smart op een firmware update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Waar kan je in Nederland zon flahskabel kopen.. kheb al wat met google gezocht maar kom op niks zinnigs..

En is het niet mogelijk sms op je geheugenkaart op te slaan?

[ Voor 25% gewijzigd door Hilco op 04-12-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Het enige wat ik zo gauw kan bedenken is de smsjes naar je pc te halen, in een bestandje zetten en dat op je geheugenkaart zetten, maar dat vrij nutteloos lijkt me. ik heb geen idee of er iets is waar je wat meer aan hebt ;)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilco
Je kunt het nergens anders heenslepen met dat programma. Plus ik heb alle mappen van de software doorgekeken. Maar geen enkele sms te bekennen. Of alles in een word bestand zetten en met pixelviewer openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Djiezz ben ff bezig geweest met de mod van de oordopjes zoals in D500 grote topic beschreven staat... maar nu al mn oordoppen verknalt |:( wat voor lijm heeft samsung wel niet gebruikt? niet los te krijgen! 8)7
Zoek dus nieuwe doppen....: Iemand die zwarte oordoppen voor de D600 over heeft? Pm me.

[ Voor 22% gewijzigd door repsaj op 05-12-2005 18:48 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
fyi... er staat geen mailadres in je profiel dus dat wordt wat lastig contact opnemen voor mensen, denk je niet?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb nu ook de D600, maar ik heb een probleem.

Ik kan niet syncen via Bluetooth. Via USB gaat alles goed, maar als ik via bluetooth wil zegt SPCS (SAmsung PC Studio) dat er geen apparaat is aangesloten. Mijn bluetoothdongle heeft connectie met mijn mobiel, via mijn dongle kan ik ook gewoon bestanden uitwisselen, maar SPCS blijft volhouden dat er geen apparaat is aangesloten.

In SPCS heb ik aangegeven dat hij via Bluetooth moet connecten en ik heb ook voor de juiste compoort gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Voor die mensen die in combinatie met orange een abo hebben,
weet iemand al hoe je het snelmenutje weg kan krijgen dat licht doorzichtig over de gewone achtergrond heen zit of is dit niet weg te krijgen. Hoe maken jullie het scherm van de d600 schoon,
want na een dag gebruik is het scherm smerig van de vingerafdrukken.

[ Voor 31% gewijzigd door V525 op 06-12-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

V525 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:10:
Voor die mensen die in combinatie met orange een abo hebben,
weet iemand al hoe je het snelmenutje weg kan krijgen dat licht doorzichtig over de gewone achtergrond heen zit of is dit niet weg te krijgen.
Ik denk het niet. Toen ik mijn D600 kreeg bij een Orange abo-verlenging vertelde de shopmedewerkster dat ik net op tijd was; de week erna zouden de Orange-branded exemplaren binnenkomen. Dit menuutje zit volgens mij in de Orange-branded firmware 'ingebakken'.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Punksmurf schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:01:
fyi... er staat geen mailadres in je profiel dus dat wordt wat lastig contact opnemen voor mensen, denk je niet?
staat er wel hoor..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Nokia Phone ... en een berg smsje's waar ik nogal aan gehecht ben ...

Kan ik die in de Samsung krijgen? Of in een SE ???

Of ben ik genoodzaakt om toch weer een Nokia aan te schaffen??

Greetz
Tim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
sorry, je hebt gelijk! my bad, was niet ingelogd. als je niet bent ingelogd kan je blijkbaar geen profiel bekijken... twee mogelijkheiden dan; of ik heb me vergist, of jij hebt net je email adres pas zichtbaar gemaakt :)
vooghel schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:27:
[...]

Ik denk het niet. Toen ik mijn D600 kreeg bij een Orange abo-verlenging vertelde de shopmedewerkster dat ik net op tijd was; de week erna zouden de Orange-branded exemplaren binnenkomen. Dit menuutje zit volgens mij in de Orange-branded firmware 'ingebakken'.
Kan iemand er eens een plaatje van bakken, ben wel benieuwd waar jullie het over hebben. Wel vervelend voor jullie tho' :/ ik was schijnbaar net op tijd; maar niemand heeft er wat over gezegd verder.

[ Voor 77% gewijzigd door Punksmurf op 06-12-2005 16:38 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Kan iemand er eens een plaatje van bakken, ben wel benieuwd waar jullie het over hebben. Wel vervelend voor jullie tho' :/ ik was schijnbaar net op tijd; maar niemand heeft er wat over gezegd verder.[/quote]

Ik zal zo er een foto van maken. Op zich is het niet onhandig, maar het lijkt mij mooier zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Heb nu al een maandje of twee de D600 (ervoor een K700i) en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden van ben. De enige nadelen dat ik ondervind is dat je geen thema's kan downloaden of de hele layout veranderen, dit gaat niet. Je kan alleen kiezen tussen Rood of Blauw, klein min puntje vind ik.

Foto en video kwaliteit is gewoon subliem (welke andere camera phone kan 1600x1200 trekken ?!)
Veel verschillende effecten die erop toe te passen zijn..

TV-out werkt zonder problemen, filmpjes foto's etc etc!
MP3 kwaliteit is ook gewoon goed alleen wat minder in luidere omgevingen.

Ook als je je op de Samsung fun club site gaat kan je je D600 registreren en je inschrijven voor een gratis TransFlash kaart van 128 megabyte welke ik ondertussen al binnen heb gekregen. Hierop staan onder andere filmpjes van Sensation white en een mp3 ervan!!!
Deze kan je uiteraard verwijderen zodat je gewoon weer 128 megabyte hebt.

Voor de rest is de telefoon gewoon compleet in de verscheindene features die hij bezit.
Als je de D600 uit je broek haalt of ermee op straat loopt zie je de tegenliggers je met een jaloerse blik bekijken, leuk om te weten dat je die 460 euro goed besteed hebt! >:) :9

Ook leuk is de megeleverde datakabel en software zodat je hem makkelijk via USB kan synchroniseren met outlook en foto's, video's overzetten... Dit duurt alleen wel veel te lang vind ik. Bij de K700i ging het sneller!

Ik heb hem meteen ook verzekerd, 460 euro is me net iets te veel om niet onverzekerd te laten.
Zo dit zijn mijn bevindingen er over.. :)

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Outsync schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:50:
Ook als je je op de Samsung fun club site gaat kan je je D600 registreren en je inschrijven voor een gratis TransFlash kaart van 128 megabyte welke ik ondertussen al binnen heb gekregen. Hierop staan onder andere filmpjes van Sensation white en een mp3 ervan!!!
Deze kan je uiteraard verwijderen zodat je gewoon weer 128 megabyte hebt.
Waar precies is dat, ik zoek de hele site af maar kan het niet vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Erazzzer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:16:
[...]

Waar precies is dat, ik zoek de hele site af maar kan het niet vinden ;)
Idd, kan hem ook nergens vinden.. Waa, was net opzoek naar zo'n kaartje! :*)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync

Outsync

http://be.samsungmobile.com/nld/index.jsp

Bij de banners rechts.. D600, nu met gratis transflash geheugen kaart.. Is een flash filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Outsync schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:34:
http://be.samsungmobile.com/nld/index.jsp

Bij de banners rechts.. D600, nu met gratis transflash geheugen kaart.. Is een flash filmpje!
Fok! Alleen voor Belgen geldig?! :(

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik kan mijn mobiel in registreren, mijn serienummer bestaat niet uit 11 tekens :(
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Erazzzer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:46:
Ik kan mijn mobiel in registreren, mijn serienummer bestaat niet uit 11 tekens :(
Meer mensen met dit probleem?
Woon je in NL of BE? Ik had dat probleem ook, je kijkt zeker op de batterij? Je moet op de foon kijken als je de batterij eruit hebt, daar staat ook nog een code.

Maar is de actie echt alleen voor belgen geldig? |:( :'(

[ Voor 8% gewijzigd door repsaj op 06-12-2005 17:52 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Inderdaad, op de foon staat wel een goeie :+

En ik meld me speciaal voor die actie aan, is ie niet in NL :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Erazzzer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:28:
Inderdaad, op de foon staat wel een goeie :+

En ik meld me speciaal voor die actie aan, is ie niet in NL :'(
daar heb ik me ook speciaal voor aangemeld. nu heb ik samsung ff gemaild of je als nederlander ook van die actie mee kan genieten. als het zo is laat ik het wel weten :+

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync

Outsync

Nou, ik wil wel voor jullie wat translfash kaarten in ontvangst nemen, gewoon effe serie nummer enzo doorgeven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Outsync schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:32:
Nou, ik wil wel voor jullie wat translfash kaarten in ontvangst nemen, gewoon effe serie nummer enzo doorgeven :D
Hoe wil je dat doen dan? Zou je me ff willen mailen ofzo? Zie voor mn mail mn pro.. ;)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Outsync schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:50:
TV-out werkt zonder problemen, filmpjes foto's etc etc!
Krijg jij foto's wel full-screen? If so, welke firmware heb je?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync

Outsync

Punksmurf schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:45:
[...]

Krijg jij foto's wel full-screen? If so, welke firmware heb je?
Uhm ja foto's en video's is geen probleem, hangt wel af in welke resolutie ze je neemt..

Mijn menu is wel gewoon een verticaal vlak in het midden van de tv, dus niet alles is full screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Heb je je foto's gewoon in de normale fotofolder? welke reso zijn ze dan?
bij mij zijn ze nl niet fullscreen, ze komen gewoon in het menu (menuweergave zoals normaal op de tv) en dat vind ik niet zo tof, eigenlijk..

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync

Outsync

Punksmurf schreef op woensdag 07 december 2005 @ 01:11:
Heb je je foto's gewoon in de normale fotofolder? welke reso zijn ze dan?
bij mij zijn ze nl niet fullscreen, ze komen gewoon in het menu (menuweergave zoals normaal op de tv) en dat vind ik niet zo tof, eigenlijk..
In de fotofolder zijn ze allemaal kleine previews hé, maar ik heb er fotos tussen staa van 800x600 alsook
1600x1200...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Erazzzer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:57:
Ik heb nu ook de D600, maar ik heb een probleem.

Ik kan niet syncen via Bluetooth. Via USB gaat alles goed, maar als ik via bluetooth wil zegt SPCS (SAmsung PC Studio) dat er geen apparaat is aangesloten. Mijn bluetoothdongle heeft connectie met mijn mobiel, via mijn dongle kan ik ook gewoon bestanden uitwisselen, maar SPCS blijft volhouden dat er geen apparaat is aangesloten.

In SPCS heb ik aangegeven dat hij via Bluetooth moet connecten en ik heb ook voor de juiste compoort gekozen...
Iemand al een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Outsync schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:11:
[...]

In de fotofolder zijn ze allemaal kleine previews hé, maar ik heb er fotos tussen staa van 800x600 alsook
1600x1200...
ok.. jammer
ik bedoelde of ze ook bij het bekijken fullscreen waren maar dat is dus niet zo
ligt het toch niet aan m'n d600

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
wat is dat nou met die transflash kaarten?
NIEMAND heeft ze op voorraad en weet ook niet wanneer ze dat weer zijn..
Jaa, mininmaal 2 weken wachte.. ja daaag |:(

Oja, heb mail gehad van Samsung over die actie van 128kaartjes gratis in belgie.. is en komt niet beschikbaar voor nederlanders..

ook vind ik het geluid nogal zacht in vergelijking met een SE.. Firmware update?..

[ Voor 13% gewijzigd door repsaj op 08-12-2005 19:25 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:49:

Oja, heb mail gehad van Samsung over die actie van 128kaartjes gratis in belgie.. is en komt niet beschikbaar voor nederlanders..

ook vind ik het geluid nogal zacht in vergelijking met een SE.. Firmware update?..
Zover ik weet gaat transflash ook maar tot 512MB :r
maar voor de rest ben ik erg blij met mijn D600 :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet hem niet op Stereo zetten dan failed hij bij mij ook... gewoon op mono houden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:52:
[...]

je moet hem niet op Stereo zetten dan failed hij bij mij ook... gewoon op mono houden :Y)
ik doe het nu via ipod movie converter oid van imtoo ook.. veel betere kwaliteit :)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Niet online
Jaspur schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:49:
Groningen: Ben eerst naar de Dixons gegaan, niks.. Toen maar V&D proberen (je moet toch wat, en het zat ernaast). Hadden ze gewoon 512 mb t-flash op voorraad (50 Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Kun je de telefoon ook instellen zodat de telefoon alleen opneemt als je hem openschuift?

Ik heb namelijk vaak als ik de telefoon uit me zak haal dat ik hem al of opgenomen of geweigerd heb en dat is behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn maat heeft een toontje van Jamba ofzo af en die wil ie doorsturen maar het lukt niet omdat ie gelocked is... heeft iemand een oplossing om die eraf te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

onnaj schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:21:
Kun je de telefoon ook instellen zodat de telefoon alleen opneemt als je hem openschuift?

Ik heb namelijk vaak als ik de telefoon uit me zak haal dat ik hem al of opgenomen of geweigerd heb en dat is behoorlijk irritant.
Ik heb die vraag naar samsung gemaild, en ze vertelden dat dat niet mogelijk is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
michiel_ schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:24:
[...]

Groningen: Ben eerst naar de Dixons gegaan, niks.. Toen maar V&D proberen (je moet toch wat, en het zat ernaast). Hadden ze gewoon 512 mb t-flash op voorraad (50 Euro)
Wtf, hebben ze die dingen daar? Noojt gedancht. Dat maar ff proberen. Hier hebben ze die niet..
Dat geluid van de mp3 enzo, kan dat ook harder dmv firmware ofzo? komen die uberhaupt nog die firmwares?

[ Voor 17% gewijzigd door repsaj op 09-12-2005 23:48 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zins gisteren de D600 is mijn bezit.
Hier voor een Motorola V600 en Nokia 6510 gehad.

Het is wel even wennen! maar ziet er goed uit.

Paar min puntjes (mischien al opgenoemt)

- Volume vrijzacht bij MP3 speler
- Geen MP3 ringtone voor SMS berichten
- Automatich opslaan van sms berichten

Beelscherm sta ik wel van te kijken! erg scherp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
ben ik gek of kun je met een bluetooth handsfreeset je mp3s niet beluisteren?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:10:
ben ik gek of kun je met een bluetooth handsfreeset je mp3s niet beluisteren?
inderdaad is mij ook nog niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

naar mijn weten moet je headset dan voldoen aan zo'n stereo bla bla module. De meesten bluetooth headsets hebben dat nog niet.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Dxue schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:12:
naar mijn weten moet je headset dan voldoen aan zo'n stereo bla bla module. De meesten bluetooth headsets hebben dat nog niet.
Dus kan niet gewoon zo'n mr handsfree butterfly 2 gebruiken?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:14:
[...]

Dus kan niet gewoon zo'n mr handsfree butterfly 2 gebruiken?
Ja die werkt. ik heb het geprobeert.. voor bellen iig.. voor mp3 niet geprobeert..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:16:
[...]

Ja die werkt. ik heb het geprobeert.. voor bellen iig.. voor mp3 niet geprobeert..
wil je m dan ff proberen voor mp3 als t kan? want bellen werkt hier ook wel..

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las eerder in deze post dat het SMS geheugen vol zat en dat dit op te lossen is door de SMSjes te verplaatsen naar de geheugenkaart. Hoe veel SMSjes kunnen er opgeslagen worden in het SMS geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Laatst online: 18-08 22:45
Ik heb er ook eentje >:)

Echt wel fijn toesten maar wat ik jammer vind is dat de mp3 niet zo hard kan al is de ''3d geluid'' wel mooi.
Verder ook neit echt op minputen gekomen hij speelt filmpjes heel goed en mooi af wat ik bij mijn nokia 6230i niet heb want die gaat allemaal blokjes weergeven enz.
echt een mooi toestel maar met zijn minpunten.
Verder camera vind ik ook neit de van het.
Want het is wel 2 megapixel maar de sluitertijd is heel langszaam dus je moet echt stil staan voordat je echt een foto kunt maken dus wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artfuldodger
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 19:35
Ik heb de d600 nu een tijdje maar 't is me nog steeds niet gelukt verbinding te maken met m'n pc.. (windows xp mc) Heb echt alles al geprobeerd, maar wil eerst hier nog even om advies vragen voordat ik samsung ga contacten. Heb de drivers van de cd af geinstalleerd (daarna gsm via usb aangesloten) dit werkte niet. Vervolgens alles verwijderd en drivers via samsung.com gedownload: werkte ook niet. Vervolgens pc naar drivers laten zoeken, én geinstalleerd. vervolgens computer opnieuw opgestart en élke volgorde van aansluiten geprobeerd (eerst kabel in pc, dan in telefoon, dan software opstarten én andersom). M'n pc vind herkent wél een 'nieuw apparaat', maar ik kan met geen mogelijkheid verbinding krijgen dmv samsung pc studio. Heb heel deze post doorgelezen en ik heb dus ook in m'n gsm bij 'usb' 'massaopslag' geselecteerd. Helaas hielp ook dit niet.
Ik zit met m'n handen in het haar en weet 't niet meer ;)

iemand nog enig idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:23:
Ik las eerder in deze post dat het SMS geheugen vol zat en dat dit op te lossen is door de SMSjes te verplaatsen naar de geheugenkaart. Hoe veel SMSjes kunnen er opgeslagen worden in het SMS geheugen?
1) handleiding
2) geheugenstatus
3) bij wissen van een smsje eens kijken wattie zegt

Kom op man, kom hier met fatsoenlijke vragen waar je echt geen antwoord op kan vinden.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspur schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:30:
[...]

ik doe het nu via ipod movie converter oid van imtoo ook.. veel betere kwaliteit :)
Converten ? waarom? je kunt toch ook gewoon renamen naar .MPG ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:30:
[...]

Converten ? waarom? je kunt toch ook gewoon renamen naar .MPG ?
Nee
Dan heb je niet een echte mp4 of whatever.. en is het bestand waarschijnlijk ook groter dan die hoeft te zijn voor je toestel..

[ Voor 26% gewijzigd door repsaj op 13-12-2005 18:47 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:23:
Dat heb je daenk ik verkeerd gelezen want je kan de smsjes niet verplaatsen naar geheugen kaart.. op de telefoon zelf kunnen 200 en op je sim 20.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Wat er op je sim past hangt van je sim af - en dus van je provider.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 07:21
Ik heb sinds vandaag de D600, maar heb gelijk aantal vraagjes.

Welke bestandsformat moet ik gebruiken om liedjes op de telefoon te zetten ipv mp3, gewoon .AAC?

Hoe krijg ik een full screen background

Is het mogelijk om alleen de nummer die op je telefoon staan te weergeven in je telefoonboek ipv telefoon & sim?

Hoor t graag van jullie, want ik kom er niet uit

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Rainesh schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:45:
Ik heb sinds vandaag de D600, maar heb gelijk aantal vraagjes.

Welke bestandsformat moet ik gebruiken om liedjes op de telefoon te zetten ipv mp3, gewoon .AAC?
Hoezo ipv .mp3? Je telefoon moet gewoon werken met mp3'tjes.
Hoe krijg ik een full screen background
Een afbeelding van 240x320 of groter er op zetten en die instellen als achtergrond.
Is het mogelijk om alleen de nummer die op je telefoon staan te weergeven in je telefoonboek ipv telefoon & sim?

Hoor t graag van jullie, want ik kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb op het moment een 6230 nou lijkt mij deze telefoon ook wel interessant maar vraag ik me af of die ook de volgende "simpele dingen kan"

bijv makkelijk op stil zetten. bij nokia kan dit met profielen is dat ibj samsung ook?
mp3 luisteren terwjil je ook andere dingen op de telefoon doet
zit er een spraakrecorder op?

en is het het waard om van een 6230 naar een D600 te gaan of heeft deze te weinig meerwaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 20:17
Spacejam schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:20:
ik heb op het moment een 6230 nou lijkt mij deze telefoon ook wel interessant maar vraag ik me af of die ook de volgende "simpele dingen kan"

bijv makkelijk op stil zetten. bij nokia kan dit met profielen is dat ibj samsung ook?
mp3 luisteren terwjil je ook andere dingen op de telefoon doet
zit er een spraakrecorder op?

en is het het waard om van een 6230 naar een D600 te gaan of heeft deze te weinig meerwaarde
Ja,Je kan m op stil zetten door # te duwwen
Nee,Je kan niet mp3 luisteren en dan andere dingen op je gaan doen(multitasken)
Ja er zit een spraakrecorder op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Rainesh schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:45:
Als je de moeite had genomen het topic door te lezen had je kunnen lezen dat dat (helaas, helaas) niet mogelijk is.

met een hamer past alles

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is al bekend wat de opvolger wordt van de D600???

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
uhh de d600 is pas net in de winkel????

kan je eigenlijk ook filmjes maken met de D600 en wat is daar de kwaliteit van?

[ Voor 52% gewijzigd door Avvd op 15-12-2005 18:03 ]

• vooghel
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Spacejam schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:39:
uhh de d600 is pas net in de winkel????

kan je eigenlijk ook filmjes maken met de D600 en wat is daar de kwaliteit van?
Ja, dat kan. Max. resolutie is 352x288, en je kunt de kwaliteit op verschillende niveaus instellen. Tijdens de opname kun je contrast en zoom aanpassen.

[ Voor 20% gewijzigd door vooghel op 15-12-2005 19:22 ]

• repsaj
offtopic:
ik wil de game War Hero 1944 op mn foon, maar hi prepay ondersteund geen wap.. en nu?

[ Voor 5% gewijzigd door repsaj op 15-12-2005 23:05 ]

x

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware

Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!