Iemand al een oplossing voor het irritant feit dat bij het intikken van een smsje de nieuwe zin niet met een hoofdletter begint?

Dat vond ik ook al irritant ja...wel mee te leven ma mooi als er een oplossing voor is.jaccoswinkels schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:26:
Iemand al een oplossing voor het irritant feit dat bij het intikken van een smsje de nieuwe zin niet met een hoofdletter begint?
[ Voor 13% gewijzigd door V525 op 29-11-2005 16:25 ]
Verwijderd
met een hamer past alles
[ Voor 64% gewijzigd door repsaj op 30-11-2005 08:35 . Reden: extra vraagje ]
x
Verwijderd
Je mist een stukje van het topic denk ik....ik heb laatst een aantal muziekclips geconverteerd met PSP Video Express werkt super simpel...alleen waneer je hele films converteerd hebben sommige(n) het probleem dat het beeld en geluid niet meer synchroon lopen. Bij de korte muziekclips die ik heb opgenomen heb ik t probleem overigens niet.Jaspur schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:10:
Hoe beeld op mobiel en op tv tegelijk? Wnnr ik nu die a/v kabel (?) in de tv steek gaat het beeld van mn d600 uit.. dit moet toch kunnen, want had t ergens op een plaatje gezien.
en.. hoe converteren jullie filmpjes dan? Ik heb hier ImToo 3GP Video Converter 2.1.55.. Zet ik de video size op 320x240 en geluid op stereo.. druk op encode: fail. Hij 'failt' niet bij de 176x144 size.. Frappant. Doe ik wat verkeerd?
En hoe krijg ik het filmpje op m'n telefoon? Via de Samsung Studio werkt niet: bewerking kan niet uitgevoerd worden oid. Ookal probeer ik de samples die samsung er bij deed erop te zetten..
[ Voor 7% gewijzigd door onnaj op 30-11-2005 09:53 ]
Er zijn er meer met problemen met de accu heb ik in dit topic gelezen...ik doe zelf een dag of 4-5 met de accu en heb hem snachts uitstaan. Je had de telefoon de 1e keer beter langer kunnen laden, ook al geeft ie aan dat ie vol is er kan toch altijd wat bij. Het boekje adviseert ook om hem een uurtje of 8-9 op te laden de 1e keer meen ik. Ik heb de 1e keer dat ik hem oplaadde de stekker er 3-4 x opnieuw ingedaan en hij laadde telkens heel even bij.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:45:
heb hem sinds woensdag, meteen 4 uur opgeladen totdat de accu vol was. Vervolgens zonder probs gebruikt tot zaterdagochtend, toen was de batterij leeg. Vervolgens weer opgeladen maar binnen 12 uur is de batterij leeg terwijl ik geen gekke dingen doe foto's / video / mp3. Heb de 'zuinigste' instellingen maar ik ben bang dat ik een gare accu heb... of toch niet>?
Geen idee, Dat icoontje stond er vanaf het begin er al. Heb trouwens wel de d600e.Punksmurf schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:31:
V525: Normaal maak je alleen verbinding met gprs als je de browser gebruikt (of met een computer/pda/whatever via de telefoon inbelt op gprs, natuurlijk). Ik heb eigenlijk nog geen manier gevonden om hem altijd uit te zetten... heb je misschien een of andere applicatie draaien die gprs gebruikt?
dat was dan een misleidend plaatje, want dat kan niet. het beeld op tv is trouwens ook anders dan op de telefoon bij bepaalde items (bijv. film kijken).Jaspur schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:10:
Hoe beeld op mobiel en op tv tegelijk? Wnnr ik nu die a/v kabel (?) in de tv steek gaat het beeld van mn d600 uit.. dit moet toch kunnen, want had t ergens op een plaatje gezien.
ja hoor, hoezo?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:27:
(zo goed omschreven Punksmurf ??)
[ Voor 87% gewijzigd door Punksmurf op 30-11-2005 12:50 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
GPRS verbruikt alleen stroom als je er gebruikt van maakt, dus tijdens datacom. Alleen het icoontje/netwerk kost je hoogstens een paar minuten per dagV525 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:25:
hebben somige mensen met een d600 orange een vierkantje met een g erin staan boven in beeld.
ik denk dat dit de verbinding met gprs is. Hoe is dit uit te schakelen. Scheelt misschien weer batterij.
Voorderest begint dit topic al aardig dood te gaan.
met een hamer past alles
Het vierkantje is blijvend rood van het moment dat ik mijn telefoon al heb aangezet.Punksmurf schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:01:
bij mij is het ook wel eens rood geweest, ik dacht dat dat was als er data verzonden werd maar t gebeurt lang niet altijd. misschien heeft t te maken met edge? (en dat mijn telefoon gewoon een bugje had)
wat zegt je boekje erover?
[ Voor 11% gewijzigd door V525 op 30-11-2005 15:22 ]
[ Voor 21% gewijzigd door repsaj op 30-11-2005 18:38 ]
x
met een hamer past alles
Mm, heb zowieso ook liever doppen van de D500 omdat het draad dan korter is.. Anders zit er zo'n lang draad aan..Punksmurf schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:15:
Het principe van de mod blijft hetzelfde. Gewoon de oordoppen die eropzitten losmaken en er een connector (of andere doppen) op solderen. Het zijn wellicht wat andere aansluitpunten maar een beetje tweaker weer daar toch wel raad mee?
x
Verwijderd
Size 352 x 288 is scherper maar ik snap niet dat ie failt .. Bij mij niet.. ik heb versie 2.1.50, heb je wel license voor het programma? hoe je het filmpje op je mobiel wil zetten kan via bluetooth (wat een stuk sneller is dan via datakabel) of datakabel en als je een card reader hebt en een geheugen kaart dan gaat het veel sneller..Jaspur schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:10:
en.. hoe converteren jullie filmpjes dan? Ik heb hier ImToo 3GP Video Converter 2.1.55.. Zet ik de video size op 320x240 en geluid op stereo.. druk op encode: fail. Hij 'failt' niet bij de 176x144 size.. Frappant. Doe ik wat verkeerd?
En hoe krijg ik het filmpje op m'n telefoon? Via de Samsung Studio werkt niet: bewerking kan niet uitgevoerd worden oid. Ookal probeer ik de samples die samsung er bij deed erop te zetten..
Ik heb m nu geconverteerd met Imtoo Ipod converter ofzo. Veeel betere kwaliteit ook. Geheugenkaartje is in bestelling bij de Phonehouse, maar duurt f**king lang..Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:11:
[...]
Size 352 x 288 is scherper maar ik snap niet dat ie failt .. Bij mij niet.. ik heb versie 2.1.50, heb je wel license voor het programma? hoe je het filmpje op je mobiel wil zetten kan via bluetooth (wat een stuk sneller is dan via datakabel) of datakabel en als je een card reader hebt en een geheugen kaart dan gaat het veel sneller..![]()
x
Niets nieuws, die uitleg is hier al gepost tijdje terug...michiel_ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:24:
Ik heb gister na een paar uur prutsen het voor elkaar gekregen java spelletjes op mijn D600 te zetten
Ik heb me exact gehouden aan deze post (hoewel het me nog 3 keer kostte):
http://www.mobile-review....php?p=330773&postcount=55
(hele topic: http://www.mobile-review....thread.php?t=37324&page=2)
Het werkt maar bij een bepaald aantal spellen, zie het hele topic voor welke.
Hilco schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:46:
Het is mij gelukt om Java games te installeren via usb Kabel xD
Voor diegene die geinstereseerd zijn:
Ga naar het hoofdmenu, toepassingen, java wereld, en kies dan opties. Ga nu naar netwerkinstellingen. Bij APN vul je in: internet en de rest laat je leeg, proxy uitzetten.
beter lezenbij mij werkte die uitleg niet... hier staan wat details bij zoals het aanpassen van netwerkinstellingen van java-wereld..
[ Voor 19% gewijzigd door Hilco op 02-12-2005 10:51 ]
kan dat uberhaupt wel met de d600? je bedoeld gewoon internetten via bluetooth over je internetverbinding thuis op je mobiel?..Hilco schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:49:
[...]
[...]
beter lezen
Ik heb Opera Mobile geinstalleerd.. bedoeling hier van is dat je via bluetooth verbinding kan maken naar het internet en opera convert het naar paginas voor op je mobiel. Alleen als ik verbinding maakt crashed mijn mobiel.. Iemand dit al werkend gekregen?
x
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Hatseflatse op 02-12-2005 15:52 ]
waar kun je het downen dan?
[ Voor 71% gewijzigd door repsaj op 02-12-2005 19:50 ]
x
uit je post is dat niet helemaal duidelijk, maar als je het nog niet hebt gevonden, je kan ze verplaatsen naar 'Map' en dan staan ze vlgs mij niet meer in het sms-geheugen. als ik je post goed interpreteer heb je dat echter al wel gevonden maar ik zie dan ook geen mogelijkheid om er meerdere tegelijk te verplaatsen. in het vervolg maar elk memorabel smsje meteen in de map opslaan, dat voorkomt het probleemVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:42:
ik heb ook sinds een tijdje de d600, heerlijk toestel, maar na een tijdje komt tog echt een probleem.. De smsbox gaat vol zitten..
weet iemand of het mogelijk is om meerdere berichten op het geheugen op te slaan, of dan wel op het Flash kaartje??
Alvast bedankt
met een hamer past alles
Je moet hem waarschijnlijk even een schijfletter toekennen in computer management, onder Disk management.Jaspur schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:41:
Hoe kan ik mn mob als massaopslag gebruiken? Als ik dat nu selecteer bij Usb instellingen krijg ik geen extra schijf oid te zien bij XP Sp2..
verrek, je hebt gelijk. wat idioot! op de pc opslaan dan maar. en dan op een cd-tje branden, uitprinten, you name itHilco schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:46:
Als je sms in 'map' plaats staat ze nog in het smsgeheugen.
met een hamer past alles
Ja , dat is hier ook het gevalKreKkeR schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:28:
Zijn er trouwens meer mensen met het probleem dat een mp3 als ringtone eerst zacht begint en pas na enkele seconden op volle geluidsterkte afspeelt?
[ Voor 25% gewijzigd door Hilco op 04-12-2005 12:52 ]
met een hamer past alles
[ Voor 22% gewijzigd door repsaj op 05-12-2005 18:48 ]
x
met een hamer past alles
[ Voor 31% gewijzigd door V525 op 06-12-2005 14:15 ]
Ik denk het niet. Toen ik mijn D600 kreeg bij een Orange abo-verlenging vertelde de shopmedewerkster dat ik net op tijd was; de week erna zouden de Orange-branded exemplaren binnenkomen. Dit menuutje zit volgens mij in de Orange-branded firmware 'ingebakken'.V525 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:10:
Voor die mensen die in combinatie met orange een abo hebben,
weet iemand al hoe je het snelmenutje weg kan krijgen dat licht doorzichtig over de gewone achtergrond heen zit of is dit niet weg te krijgen.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
staat er wel hoor..Punksmurf schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:01:
fyi... er staat geen mailadres in je profiel dus dat wordt wat lastig contact opnemen voor mensen, denk je niet?
x
Verwijderd
sorry, je hebt gelijk! my bad, was niet ingelogd. als je niet bent ingelogd kan je blijkbaar geen profiel bekijken... twee mogelijkheiden dan; of ik heb me vergist, of jij hebt net je email adres pas zichtbaar gemaakt
Kan iemand er eens een plaatje van bakken, ben wel benieuwd waar jullie het over hebben. Wel vervelend voor jullie tho'vooghel schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:27:
[...]
Ik denk het niet. Toen ik mijn D600 kreeg bij een Orange abo-verlenging vertelde de shopmedewerkster dat ik net op tijd was; de week erna zouden de Orange-branded exemplaren binnenkomen. Dit menuutje zit volgens mij in de Orange-branded firmware 'ingebakken'.
[ Voor 77% gewijzigd door Punksmurf op 06-12-2005 16:38 ]
met een hamer past alles
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Waar precies is dat, ik zoek de hele site af maar kan het niet vindenOutsync schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:50:
Ook als je je op de Samsung fun club site gaat kan je je D600 registreren en je inschrijven voor een gratis TransFlash kaart van 128 megabyte welke ik ondertussen al binnen heb gekregen. Hierop staan onder andere filmpjes van Sensation white en een mp3 ervan!!!
Deze kan je uiteraard verwijderen zodat je gewoon weer 128 megabyte hebt.
Idd, kan hem ook nergens vinden.. Waa, was net opzoek naar zo'n kaartje!Erazzzer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:16:
[...]
Waar precies is dat, ik zoek de hele site af maar kan het niet vinden
x
Fok! Alleen voor Belgen geldig?!Outsync schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:34:
http://be.samsungmobile.com/nld/index.jsp
Bij de banners rechts.. D600, nu met gratis transflash geheugen kaart.. Is een flash filmpje!
x
Woon je in NL of BE? Ik had dat probleem ook, je kijkt zeker op de batterij? Je moet op de foon kijken als je de batterij eruit hebt, daar staat ook nog een code.Erazzzer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:46:
Ik kan mijn mobiel in registreren, mijn serienummer bestaat niet uit 11 tekens
Meer mensen met dit probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door repsaj op 06-12-2005 17:52 ]
x
daar heb ik me ook speciaal voor aangemeld. nu heb ik samsung ff gemaild of je als nederlander ook van die actie mee kan genieten. als het zo is laat ik het wel wetenErazzzer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:28:
Inderdaad, op de foon staat wel een goeie
En ik meld me speciaal voor die actie aan, is ie niet in NL
x
Hoe wil je dat doen dan? Zou je me ff willen mailen ofzo? Zie voor mn mail mn pro..Outsync schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:32:
Nou, ik wil wel voor jullie wat translfash kaarten in ontvangst nemen, gewoon effe serie nummer enzo doorgeven
x
Krijg jij foto's wel full-screen? If so, welke firmware heb je?Outsync schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:50:
TV-out werkt zonder problemen, filmpjes foto's etc etc!
met een hamer past alles
Uhm ja foto's en video's is geen probleem, hangt wel af in welke resolutie ze je neemt..Punksmurf schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:45:
[...]
Krijg jij foto's wel full-screen? If so, welke firmware heb je?
met een hamer past alles
In de fotofolder zijn ze allemaal kleine previews hé, maar ik heb er fotos tussen staa van 800x600 alsookPunksmurf schreef op woensdag 07 december 2005 @ 01:11:
Heb je je foto's gewoon in de normale fotofolder? welke reso zijn ze dan?
bij mij zijn ze nl niet fullscreen, ze komen gewoon in het menu (menuweergave zoals normaal op de tv) en dat vind ik niet zo tof, eigenlijk..
Iemand al een idee?Erazzzer schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:57:
Ik heb nu ook de D600, maar ik heb een probleem.
Ik kan niet syncen via Bluetooth. Via USB gaat alles goed, maar als ik via bluetooth wil zegt SPCS (SAmsung PC Studio) dat er geen apparaat is aangesloten. Mijn bluetoothdongle heeft connectie met mijn mobiel, via mijn dongle kan ik ook gewoon bestanden uitwisselen, maar SPCS blijft volhouden dat er geen apparaat is aangesloten.
In SPCS heb ik aangegeven dat hij via Bluetooth moet connecten en ik heb ook voor de juiste compoort gekozen...
ok.. jammerOutsync schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:11:
[...]
In de fotofolder zijn ze allemaal kleine previews hé, maar ik heb er fotos tussen staa van 800x600 alsook
1600x1200...
met een hamer past alles
[ Voor 13% gewijzigd door repsaj op 08-12-2005 19:25 ]
x
Verwijderd
Zover ik weet gaat transflash ook maar tot 512MBJaspur schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:49:
wat is dat nou met die transflash kaarten?
NIEMAND heeft ze op voorraad en weet ook niet wanneer ze dat weer zijn..
Jaa, mininmaal 2 weken wachte.. ja daaag![]()
Oja, heb mail gehad van Samsung over die actie van 128kaartjes gratis in belgie.. is en komt niet beschikbaar voor nederlanders..
ook vind ik het geluid nogal zacht in vergelijking met een SE.. Firmware update?..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 19:44 ]
Verwijderd
je moet hem niet op Stereo zetten dan failed hij bij mij ook... gewoon op mono houdenJaspur schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:10:
ik doe het nu via ipod movie converter oid van imtoo ook.. veel betere kwaliteitVerwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:52:
[...]
je moet hem niet op Stereo zetten dan failed hij bij mij ook... gewoon op mono houden
x
Groningen: Ben eerst naar de Dixons gegaan, niks.. Toen maar V&D proberen (je moet toch wat, en het zat ernaast). Hadden ze gewoon 512 mb t-flash op voorraad (50 Euro)Jaspur schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:49:
wat is dat nou met die transflash kaarten?
NIEMAND heeft ze op voorraad en weet ook niet wanneer ze dat weer zijn..
Jaa, mininmaal 2 weken wachte.. ja daaag
Verwijderd
Ik heb die vraag naar samsung gemaild, en ze vertelden dat dat niet mogelijk is.onnaj schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:21:
Kun je de telefoon ook instellen zodat de telefoon alleen opneemt als je hem openschuift?
Ik heb namelijk vaak als ik de telefoon uit me zak haal dat ik hem al of opgenomen of geweigerd heb en dat is behoorlijk irritant.
Wtf, hebben ze die dingen daar? Noojt gedancht. Dat maar ff proberen. Hier hebben ze die niet..michiel_ schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:24:
[...]
Groningen: Ben eerst naar de Dixons gegaan, niks.. Toen maar V&D proberen (je moet toch wat, en het zat ernaast). Hadden ze gewoon 512 mb t-flash op voorraad (50 Euro)
[ Voor 17% gewijzigd door repsaj op 09-12-2005 23:48 ]
x
Verwijderd
x
Verwijderd
inderdaad is mij ook nog niet geluktJaspur schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:10:
ben ik gek of kun je met een bluetooth handsfreeset je mp3s niet beluisteren?
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Dus kan niet gewoon zo'n mr handsfree butterfly 2 gebruiken?Dxue schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:12:
naar mijn weten moet je headset dan voldoen aan zo'n stereo bla bla module. De meesten bluetooth headsets hebben dat nog niet.
x
Verwijderd
Ja die werkt. ik heb het geprobeert.. voor bellen iig.. voor mp3 niet geprobeert..Jaspur schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:14:
[...]
Dus kan niet gewoon zo'n mr handsfree butterfly 2 gebruiken?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 18:16 ]
wil je m dan ff proberen voor mp3 als t kan? want bellen werkt hier ook wel..Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:16:
[...]
Ja die werkt. ik heb het geprobeert.. voor bellen iig.. voor mp3 niet geprobeert..
x
Verwijderd
1) handleidingVerwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:23:
Ik las eerder in deze post dat het SMS geheugen vol zat en dat dit op te lossen is door de SMSjes te verplaatsen naar de geheugenkaart. Hoe veel SMSjes kunnen er opgeslagen worden in het SMS geheugen?
met een hamer past alles
Verwijderd
Converten ? waarom? je kunt toch ook gewoon renamen naar .MPG ?Jaspur schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:30:
[...]
ik doe het nu via ipod movie converter oid van imtoo ook.. veel betere kwaliteit
NeeVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:30:
[...]
Converten ? waarom? je kunt toch ook gewoon renamen naar .MPG ?
[ Voor 26% gewijzigd door repsaj op 13-12-2005 18:47 ]
x
Dat heb je daenk ik verkeerd gelezen want je kan de smsjes niet verplaatsen naar geheugen kaart.. op de telefoon zelf kunnen 200 en op je sim 20.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:23:
Ik las eerder in deze post dat het SMS geheugen vol zat en dat dit op te lossen is door de SMSjes te verplaatsen naar de geheugenkaart. Hoe veel SMSjes kunnen er opgeslagen worden in het SMS geheugen?
x
met een hamer past alles
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Hoezo ipv .mp3? Je telefoon moet gewoon werken met mp3'tjes.Rainesh schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:45:
Ik heb sinds vandaag de D600, maar heb gelijk aantal vraagjes.
Welke bestandsformat moet ik gebruiken om liedjes op de telefoon te zetten ipv mp3, gewoon .AAC?
Een afbeelding van 240x320 of groter er op zetten en die instellen als achtergrond.Hoe krijg ik een full screen background
Is het mogelijk om alleen de nummer die op je telefoon staan te weergeven in je telefoonboek ipv telefoon & sim?
Hoor t graag van jullie, want ik kom er niet uit
Ja,Je kan m op stil zetten door # te duwwenSpacejam schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:20:
ik heb op het moment een 6230 nou lijkt mij deze telefoon ook wel interessant maar vraag ik me af of die ook de volgende "simpele dingen kan"
bijv makkelijk op stil zetten. bij nokia kan dit met profielen is dat ibj samsung ook?
mp3 luisteren terwjil je ook andere dingen op de telefoon doet
zit er een spraakrecorder op?
en is het het waard om van een 6230 naar een D600 te gaan of heeft deze te weinig meerwaarde
Als je de moeite had genomen het topic door te lezen had je kunnen lezen dat dat (helaas, helaas) niet mogelijk is.Rainesh schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:45:
Is het mogelijk om alleen de nummer die op je telefoon staan te weergeven in je telefoonboek ipv telefoon & sim?
met een hamer past alles
[ Voor 52% gewijzigd door Avvd op 15-12-2005 18:03 ]
Ja, dat kan. Max. resolutie is 352x288, en je kunt de kwaliteit op verschillende niveaus instellen. Tijdens de opname kun je contrast en zoom aanpassen.Spacejam schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:39:
uhh de d600 is pas net in de winkel????
kan je eigenlijk ook filmjes maken met de D600 en wat is daar de kwaliteit van?
[ Voor 20% gewijzigd door vooghel op 15-12-2005 19:22 ]
[ Voor 5% gewijzigd door repsaj op 15-12-2005 23:05 ]
x
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq