[Ervaringen] Acer Aspire 169x series

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 7.166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 22:48
gruwelijk = te gek geweldig mooi ongeveer :P
Jammer van die fan, ik haat die herrie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118082

Topicstarter
Is het echt herrie?
Want ik heb hier een desktop staan, die redelijk wat geluid verspreid, maar daar zit hij toch wel onder mag ik hopen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145959

Nou, eindelijk het probleem van de fan opgelost (dat hij blijft draaien onder netstroom)!!!
De helpdesk van ACER kon me dus niet helpen (en bedankt 8)7 )....
De geweldige site van ACER Europe kon ook niet echt up to date drivers aanreiken.
Uiteindelijk de nieuwste versie van Acer epowermanagement gedownload op een taiwnanese site:

http://stkts.sertek.com.t...0&ExpandView&catex3rd=597

en joepie, hij doet het nu zoals ik had gehoopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

ik ben verslaaft aan de sims 2 ff vraagje die laptop kan hem toch wel afspelen??
en zo ja hoe goed (op de sims site word nvidia aangeraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Natuurlijk kun je de sims 2 spelen hierop :)
Ik denk alles op high met native (1280x800) res.
Zelfs HL2 kun je op zn mooist spelen, de sims is veel minder belastend.

Trouwens, voor de mensen die deze laptop willen/hebben, voeg me ff toe op msn! Dat praat makkelijker :D (Tsjonge ik zit wel bij ieder topic dit te zeggen... :9 Alsof ik vrienden nodig heb... }:O )

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 118082 op 06-06-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31770

Ook maar even een reactie plaatsen om te laten zien dat ik naast de Sony Vaio A417M geintresseerd ben in deze laptop. Deze zou ik i.c.m. een apart TFT scherm thuis willen gebruiken. Ik zit momenteel erg te twijfelen; deze laptop heeft betere specs dan de A417M, is goedkoper en vervoerbaar. Toch zegt iets mij dat ik voor de Sony moet gaan, aangezien ik dat merk toch net iets hoger heb zitten.
Wellicht een hele simpele vraag voor gebruikers: is het mogelijk om een hogere resolutie in te stellen dan 1280x800 op een externe monitor? En hoe zit dat met het feit dat laptop een widescreen monitor heeft, op een externe monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja je kunt een hogere res instellen, ik weet niet tot hoever, maar miss wel 1600x1200. En dat heeft geen gevolgen voor het widescreen op de externe monitor.

Edit:
Voor veel plaatjes van de 1690 serie: ftp://ftp.acer.de/IMAGES/...s/Acer_Aspire_1690_Serie/

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 118082 op 07-06-2005 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fompe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 07:36
Kan iemand mij vertellen of de Aspire 1692WLMi wel of geen Bluetooth heeft? Volgens de Acer site niet maar dit zou een foutje kunnen zijn.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dit wil ik ook wel weten.
Één van de in-bezit-hebbenden, heeft hij nou wel of niet Bluetooth, en kan dit later nog ingebouwd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142992

ik heb vandaag mijn 1692 opgehaald. bij de specificaties in de handleiding staat niks specifiek over bleutooth maar op de laptop, aan de voorkant zit wel een knop met een logo erbij. volgens handleiding staat dit logo voor bleutooth en is deze knop om bleutooth functie in en uit te schakelen.
als ik erop druk komt er op het scherm met groene letters geen apparaat te staan.

ik heb hier geen bleutooth apparaten liggen om het mee uit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kick
Review van GuidoZXR toegevoegd aan TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Anoniem: 142992 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:56:
ik heb vandaag mijn 1692 opgehaald. bij de specificaties in de handleiding staat niks specifiek over bleutooth maar op de laptop, aan de voorkant zit wel een knop met een logo erbij. volgens handleiding staat dit logo voor bleutooth en is deze knop om bleutooth functie in en uit te schakelen.
als ik erop druk komt er op het scherm met groene letters geen apparaat te staan.

ik heb hier geen bleutooth apparaten liggen om het mee uit te testen.
Ik heb 'm ook binnen. In de handleiding staat bij Bluetooth: "For selected models". Voor zover ik weet zit er op de 1692 géén bluetooth. Ben wel benieuwd of er een module oid in te plaatsen is. Zou een betere oplossing zijn dan een dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Mijn eerste ervaringen met de 1692 WLMi:

Laptop voelt heel degelijk aan. Behuizing voelt solide aan en het scherm zit goed vast en is érg mooi. Als hij uitstaat is het inderdaad net een spiegel, maar als hij aanstaat is het beeld haarscherp en heb je vrijwel geen last van de reflectie. Ben blij dat ik voor een CrystalBrite scherm ben gegaan! Ik was bang dat 1280x800 een te lage resolutie zou zijn, maar het is wat mij betreft de perfecte resolutie voor dit scherm. Een hogere resolutie zou voor mij te lastig lezen worden.

Ik heb net Windows XP erop gezet, beetje jammer dat er geen CD of DVD met drivers bij wordt geleverd, alleen maar een XP Home recovery set. Uiteindelijk van de Acer site de losse drivers en utils moeten downloaden.

Toetstenbord typt erg lekker. Toetsen zitten waar ik 'denk dat ze horen te zitten'. Wel lijkt het alsof de letters en cijfers op de toetsen zijn geplakt ofzo, ziet er in iedergeval uit alsof dat kan gaan slijten. Tijd zal het uitwijzen.

Er zit inderdaad geen Bluetooth in, ben in iedergeval geen Bluetooth opties in de hardware lijst tegengekomen en die grote groene 'No device' (o.i.d.) als je op het knopje drukt is duidelijk genoeg lijkt me.

Hij is niet extreem stil. Heb hem tot nu toe voornamelijk op de netstroom gehad en dan kun je de fan duidelijk horen. Ook niet zo luidruchtig dat het irritant is. Bij het draaien van bijv. 3DMark begint hij wel op volle toeren te draaien, dan maakt het ook wat meer herrie. Heb niet echt vergelijkingsmateriaal, dus weet niet wat normaal is bij een laptop. Nu ik dit zit te typen slaat de fan trouwens weer af en is hij bijna niet hoorbaar.

WiFi werkt ook goed, ik heb al even kunnen internetten via een van de buren twee verdiepingen lager (geloof ik) en ik woon in een appartementencomplex ;) Er zit een erg handig knopje aan de voorkant om WiFi uit te zetten en in combinatie met de Intel Pro drivers/utils kun je makkelijk alle netwerken beheren en ermee verbinden.

Een korte test op een schone Windows XP met 3DMark 2003 geeft me 6127 3DMarks. Nou ben ik niet meer zo thuis in 3DMark, dus weet ook niet of dat heel goed is voor deze specs. Heb nog geen tijd gehad om te vergelijken.

Al met al ben ik érg tevreden en heb ik een hele goede aankoop gedaan. Enige minpunt dat ik me kan bedenken is dat er geen Bluetooth opzit, maar dat wist ik op voorhand dus mag ik er ook niet over klagen :)

Ik heb hem trouwens besteld bij bestelacer.nl - woensdagmiddag via de site besteld, donderdagmiddag kon ik 'm ophalen - TOP! Kreeg er vanwege een of andere actie nog een bijpassende Targus optical muis bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718

Klinkt goed ik ga hem ook halen waar weet ik nog niet.

Overigens heb ju nu dus de:
1692
1693

maar zie niet veel verscheel tussen die twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Anoniem: 44718 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:04:
Klinkt goed ik ga hem ook halen waar weet ik nog niet.

Overigens heb ju nu dus de:
1692
1693

maar zie niet veel verscheel tussen die twee?
Het is mij ook niet geheel duidelijk wat het verschil is. Wel is het zo dat op de Nederlandse Acer site er maar twee modellen staan: de 1694 en de 1692. Ik heb in iedergeval type nummer LX.A6605.083 (en dan eigenlijk de LX.A6605.083-B, dat was een actie).

Als je echter zoekt op LX.A6605.083 dan kom je zowel de 1693 als de 1692 tegen. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Potverdikkeme, begin toch weer te twijfelen :9~
Ik wist gisteren nog zeker dat ik voor de Sony Vaio FS zou gaan. Vooral het ontwerp en het scherm springen er bij die serie uit. Alleen koop ik dan voor 250 euro meer een laptop met een stuk mindere specificaties dan deze laptop, toch wel erg jammer. Ik vraag me af of de beeldkwaliteit van de Sony Vaio FS en deze laptop erg verschilt. Heeft iemand ervaringen met X-black én de glanzende schermen van Acer?

Vandaag beide (niet aan) gezien in 2 verschillende winkels, moeilijk om dan een keuze te maken... Toch zou ik op dit moment weer voor de Acer gaan (ik ben tevens van plan om een extra 19" TFT te gaan kopen)...

Edit: wat ik overigens niet helemaal begrijp is waarom de 1694 duurder is dan de 1693. Een iets snellere processor weegt toch niet zwaarder dan een kleinere harde schijf en minder geheugen?
De 1693 met X700 is nu toch wel de meeste interessante dacht ik zo...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 31770 op 10-06-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:52
Excuses voor het deelnemen aan dit topic, aangezien ik een 1522 heb.
Maar hoe zit het met het instellen van de processor-snelheid?
Als ik net heb opgestart staat 'ie op 792MHz, maar snel daarna staat 'ie op 1800MHz (max), ook al is 'ie verder niets aan het doen. :?
Is dit nog op een of andere manier te beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterH75
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:40
suspect schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:55:
Excuses voor het deelnemen aan dit topic, aangezien ik een 1522 heb.
Maar hoe zit het met het instellen van de processor-snelheid?
Als ik net heb opgestart staat 'ie op 792MHz, maar snel daarna staat 'ie op 1800MHz (max), ook al is 'ie verder niets aan het doen. :?
Is dit nog op een of andere manier te beinvloeden?
Met rmclock kan je multiplier en het voltage regelen voor zowel amd als intel procs

tipje: op die manier kan je hem ook ondervolten zodat hij minder warm wordt heb zelf op deze manier een dothan 1700 op 1,004 ipv 1,324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Anoniem: 31770 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:29:
Ik wist gisteren nog zeker dat ik voor de Sony Vaio FS zou gaan. Vooral het ontwerp en het scherm springen er bij die serie uit. Alleen koop ik dan voor 250 euro meer een laptop met een stuk mindere specificaties dan deze laptop, toch wel erg jammer. Ik vraag me af of de beeldkwaliteit van de Sony Vaio FS en deze laptop erg verschilt. Heeft iemand ervaringen met X-black én de glanzende schermen van Acer?

Vandaag beide (niet aan) gezien in 2 verschillende winkels, moeilijk om dan een keuze te maken... Toch zou ik op dit moment weer voor de Acer gaan (ik ben tevens van plan om een extra 19" TFT te gaan kopen)...

Edit: wat ik overigens niet helemaal begrijp is waarom de 1694 duurder is dan de 1693. Een iets snellere processor weegt toch niet zwaarder dan een kleinere harde schijf en minder geheugen?
De 1693 met X700 is nu toch wel de meeste interessante dacht ik zo...
Ik kan niet zeggen dat ik X-Black (in de winkel gezien) nou mooier vond dan CrystalBrite. Uiteindelijk heeft X-Black wel 2 backlights en CrystalBrite maar 1, maar of dat 250 euro waard is? Daarnaast zeg je het zelf al; 250 euro meer betalen voor mindere specs. Ik zou het wel weten. Koop de Acer en gebruik die 250 euro voor een mooie 19" TFT!

De 1694 heeft een 2 ghz cpu en dan zullen veel mensen wel denken dat ie veel sneller is. Als je alle specs met elkaar vergelijkt is de 1692 (1693?) >>>>>> 1694.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31770 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:29:
ik stond voor dezelfde keuze. Toen ik eenmaal sony's x-black schermen had gezien moest en zou het zo'n notebook worden. maar even later zag ik steeds meer merken met zo'n scherm komen. de sony vaio's zijn zeker hele mooie notebooks maar enkele honderden euro's duurder dan deze acer. Het scherm zal nagenoeg hetzelfde zijn. van horen zeggen heb ik vernomen dat die allemaal van dezelfde fabriek zijn. helaas heeft de sony een stuk mindere videokaart wat voor mij de doorslag gaf om toch juist niet voor die sony te gaan. de kaartlezer in de sony vaio leest ook alleen maar memorystick en memorystick pro. handig als je een sony digicam hebt maar anders niet.
het ontwerp van de sony is ook mooi. maar het ontwerp van de acer is eigenlijk net zo mooi. anders maar niet lelijker ofzo. en uiteindelijk gaat het om wat er binnen inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-05 11:31

janklp

FortyTwo Capital

Hoe is het met de accu gesteld? Hoelang kan deze laptop het volhouden bij niet intensief gebruik? Een dvdtje kijken in de trein of wat uitwerken op de uni in word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Januszjes schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:17:
Hoe is het met de accu gesteld? Hoelang kan deze laptop het volhouden bij niet intensief gebruik? Een dvdtje kijken in de trein of wat uitwerken op de uni in word.
heb 2 keer de accu leeggedraaid. beide keren met dvd branden, dvd film bekijken en programma's installeren vanaf cdrom. beide keren ongeveer 2 uur 45 minuten. dan krijg je waarschuwing dat je nog 10% over hebt dus je kan nog iets langer doorgaan. Als je op accu overgaat schakelt de helderheid van t scherm en de proccesor automatisch een paar stapjes terug. maar handmatig heb ik t dan weer wat sneller en helderder gezet. met simpele bewerkingen als word kan je naar mijn idee wel over de 3 uur komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-05 17:37
Anoniem: 142992 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:59:
[...]

heb 2 keer de accu leeggedraaid. beide keren met dvd branden, dvd film bekijken en programma's installeren vanaf cdrom. beide keren ongeveer 2 uur 45 minuten. dan krijg je waarschuwing dat je nog 10% over hebt dus je kan nog iets langer doorgaan. Als je op accu overgaat schakelt de helderheid van t scherm en de proccesor automatisch een paar stapjes terug. maar handmatig heb ik t dan weer wat sneller en helderder gezet. met simpele bewerkingen als word kan je naar mijn idee wel over de 3 uur komen.
Met alleen dvd kijken kun je over de drie uur komen als je je helderheid van je scherm iets naar beneden bijstelt. Laatst nog getest in een rit van groningen naar delft.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil de 1693 gaan halen van de week, maar wat denken jullie als ik hem in de winkel ga halen zou ik hem dan ter plekke kunnen testen op dooie pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:09:
Ik wil de 1693 gaan halen van de week, maar wat denken jullie als ik hem in de winkel ga halen zou ik hem dan ter plekke kunnen testen op dooie pixels?
nieuw uit de doos ben je wel eerst een tijdje bezig met alle software te installeren. maar je moet te gewoon als eis stellen. wie weet accepteren ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is toch eigenlijk je goed recht of niet dat je een goed werkende krijgt?
Hopen dat ze windows er dan al op hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 44718 op 12-06-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Anoniem: 44718 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:31:
Het is toch eigenlijk je goed recht of niet dat je een goed werkende krijgt?
Hopen dat ze windows er dan al op hebben.
Windows moet je er zelf opzetten; je krijgt een menu bij eerst keer opstarten waar je de taal moet kiezen, de rest gaat vanzelf. De doos is daarnaast 'verzegeld', dus even in de winkel controleren is niet eenvoudig en/of snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34225

Even een fabeltje uit de wereld helpen. De 1693 bestaat niet in de Benelux. De specs zoals bij sommige winkels vermeldt staan zijn exact hetzelfde als de 1692. De 1693 is dus ook een typfoutje bij een distributeur, die daardoor in het bestelsysteem is geslopen. Sommige on-lineshops hebben hier een directe link mee, en showen zodoende dus ook dat product. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het nu dat de Aspire's 1693 die onder de pricewatch staan, allemaal gelijk zijn (dus in bezit van X700 video kaart)? In andere woorden: maakt het qua specificaties niet uit waar ik deze koop?
Op de website worden ze hier en daar overigens genoemd als 1692, zoals al door iemand werd opgemerkt.

Edit- Laat maar zitten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 31770 op 13-06-2005 16:03 . Reden: Zie nu dat de 1692/1693 altijd met X700 wordt geleverd, bij de 1694 kan dit alleen varrieren.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Vraagje aan andere 169x bezitters:

Heeft jullie WiFi ook maar een 1 Mbit verbinding als het netwerk niet wordt gebruikt? Ik zat me net namelijk rot te zoeken waarom het ontvangst zo slecht was, maar het lijkt erop dat wanneer je de verbinding niet gebruikt hij in een soort van power-safe modus gaat. Als ik namelijk iets met het netwerk doe (internet of lan) dan schakelt hij netjes terug naar 48 Mbit (54 heb ik nog niet gehaald).

M.a.w. zit er een power-safe mode op die WiFi kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53576

iFlow schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:49:
Vraagje aan andere 169x bezitters:

Heeft jullie WiFi ook maar een 1 Mbit verbinding als het netwerk niet wordt gebruikt? Ik zat me net namelijk rot te zoeken waarom het ontvangst zo slecht was, maar het lijkt erop dat wanneer je de verbinding niet gebruikt hij in een soort van power-safe modus gaat. Als ik namelijk iets met het netwerk doe (internet of lan) dan schakelt hij netjes terug naar 48 Mbit (54 heb ik nog niet gehaald).

M.a.w. zit er een power-safe mode op die WiFi kaart?
Schijnbaar schakelt ie terug als hij niet wordt gebruikt, dus ja... denk het wel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-04 13:19
Weet iemand ook waar je de Aspire 1694WLMi met centrino 2.0ghz en ati x700 met 1024mb ram kan krijgen? Of bestaat dat niet? En scheelt het veel tussen een 1.7ghz en een 2.0ghz in 3dmark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34225 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:57:
Even een fabeltje uit de wereld helpen. De 1693 bestaat niet in de Benelux. De specs zoals bij sommige winkels vermeldt staan zijn exact hetzelfde als de 1692. De 1693 is dus ook een typfoutje bij een distributeur, die daardoor in het bestelsysteem is geslopen. Sommige on-lineshops hebben hier een directe link mee, en showen zodoende dus ook dat product. :)
Aha juist nu begrijp ik hem. Mogen ze de price watch ook wel eens aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146823

Volumius schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:52:
Weet iemand ook waar je de Aspire 1694WLMi met centrino 2.0ghz en ati x700 met 1024mb ram kan krijgen? Of bestaat dat niet? En scheelt het veel tussen een 1.7ghz en een 2.0ghz in 3dmark?
Ik ben ook naar het een en ander aan het bekijken wat er mogelijk is en wordt zo terug gebeld door een winkel die mogelijk een snellere schijf en meer geheugen bij kan plaatsen...als ik meer weet post ik het wel.

Update:

Volgens de winkel (plover) was het mogelijk om een grotere hd en meer geheugen te plaatsen:

1024MB DDR geheugen voor de laptop kost 191 euro incl BTW
Een sneller HD is bv 60GB 7200rpm kost 147,00 euro incl BTW

Maarrrrrr DDRII geheugen kon er niet in (in de 1694 dus). Tevens is de 1694 een model dat weer verdwijnt en is de 1692 een goede opvolger.

Offtopic: de TM1804 die volgens de stats redelijk uber is komt niet voor half-eind juli verwachtten ze....omdat er nog genoeg TM1803 modellen te vinden waren in de schappen.... :?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 146823 op 13-06-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65725

wanneer worden de vragen en opmerkingen eigenlijk aangepast in de FAQ? Zou wel zo makkelijk zijn dr is tot op hede maar 1 vraag die beantwoord is en dat gaat over backlight.
Dit zou misschien een aanleiding kunnen zijn tot refreshen van de FAQ?

merk t wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44718 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:13:
[...]

Aha juist nu begrijp ik hem. Mogen ze de price watch ook wel eens aanpassen.
Verantwoordelijkheid van de shop he. Vaak zijn dit de webshops, als een klant een 1693 besteld en krijgt een 1692 en de specs kloppen, waarom zou je dan informeren? ;)
Anoniem: 146823 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:21:
[...]
Offtopic: de TM1804 die volgens de stats redelijk uber is komt niet voor half-eind juli verwachtten ze....omdat er nog genoeg TM1803 modellen te vinden waren in de schappen.... :?
Tuurlijk, is toch logisch, heeft allemaal met marktspreiding te maken en productpositionering. ;)

Waarom zou je een model weg laten vallen als hij goed verkoopt. De TM8103WLMi is het zakelijke
Centrino high-end model van Acer, waarom die obsolete laten gaan voor een model wat een stuk duurder is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil een Aspire 1692 eigenaar zo vriendelijk zijn om wat screenshots van Far Cry, Half Life 2 en andere games (eventueel) te posten? (op max speelbare quality settings) Ik ben bijna over de streep wbt de aankoop en dit zou mijn laatste zetje kunnen worden als ik eens kan kijken hoe het eruit ziet ;)

Ook zou het wel leuk zijn als wat eigenaars eens foto`s zouden willen posten van hun aanwinst?

Als je geen webspace hebt kun je me foto`s mailen: a.dewaal @ gmail.com

Overigens heb ik een 17" tft staan met DVI en VGA aansluiting. Geeft het geen vervormd beeld als ik die aansluit op de laptop? Ik bedoel mindere kwaliteit dan met DVI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146938

Volgens de site van acer en de prijslijst die te verkrijgen is via www.acer.nl kost de acer aspire 1692WLMi (productnummer LX.A6605.083) slechts 1176 euro!!! Toch zijn de prijzen van verscheidene dealers die deze laptop leveren hoger (1250-1300 euro). Weet iemand of dit betekent dat de prijzen binnen een korte tijd zullen zakken? Bvd. Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterH75
  • Laatst online: 20:40
Anoniem: 146938 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:03:
Volgens de site van acer en de prijslijst die te verkrijgen is via www.acer.nl kost de acer aspire 1692WLMi (productnummer LX.A6605.083) slechts 1176 euro!!! Toch zijn de prijzen van verscheidene dealers die deze laptop leveren hoger (1250-1300 euro). Weet iemand of dit betekent dat de prijzen binnen een korte tijd zullen zakken? Bvd. Dave
Die prijzen exclusief btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha sorry, frontaal over de eerste pagina van de prijslijst gelezen waar inderdaad met dikke vette koeieletters staat dat de prijzen ex btw zijn 8)7 bedankt iig voor de snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Wordt de acer aspire 1694 nou tegenwoordig ook met x700 geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volumius schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:57:
Wordt de acer aspire 1694 nou tegenwoordig ook met x700 geleverd?
ja de 1694 is er ook met een x700 kaart. moet je even goed op artikelcode letten. staat iets terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Acer aspire 1692 heeft een 1.7 GHz Dothan 740 processor (2MB/533MHz). Lettend op de snelheid, met welke desktop processor (AMD en Pentium) is deze dan te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Anoniem: 146938 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:57:
De Acer aspire 1692 heeft een 1.7 GHz Dothan 740 processor (2MB/533MHz). Lettend op de snelheid, met welke desktop processor (AMD en Pentium) is deze dan te vergelijken?
http://www.gamepc.com/lab...?id=dothandesktop&page=11 (is denk ik een andere processor)

http://www.tomshardware.com/mobile/20030205/centrino-09.html (ouwe meuk)

[ Voor 15% gewijzigd door VanRoyal op 15-06-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Hoe zit het met de schermkwaliteit van de 1692/1694 ? Hebben deze schermen net als bijvoorbeeld de schermen van Dell dat er van onder wat brightness (soort witte waas) lekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op welke snelheid werkt het geheugen van de 1694 dan? En de 1692? Ik begrijp dat de 1694 geen ddr2 heeft en de 1692 wel. Ga je hier op achteruit dan?

Ik zit nu meer naar de 1694 te kijken aangezien deze een stuk snellere cpu en bluetooth heeft namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 53576 op 16-06-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147042

Hallo allen,

Ook ik heb deze week de Acer Aspire 1692WLMi aangeschaft.
Ik ben erg tevreden, alleen met één ding totaal NIET!
Namelijk, het geluid. Als ik het over de laptop boxjes hoor is het redelijk hard, gewoon normaal voor een laptop speaker. Het probleem zit hem alleen in de hoofdtelefoon uitgang.
Daar komt bij mij heel erg weinig geluid uit, ook al zet ik hem op zijn allerhardst, als ik in de trein een film wil kijken hoor ik het geluid gewoon niet, de mensen om me heen praten er dwars door heen.
Bij mijn vorige laptop kon het geluid via de hoofdtelefoon uitgang een stuk harder, en via de speakers ongeveer even hard als deze.
Hebben jullie tips over wat er eventueel verkeerd is ingestelt, of over iets waardoor ik het kan verhelpen en wel nog normaal hard geluid via de hoofdtelefoon zou kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147042 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:24:
Hallo allen,

Ook ik heb deze week de Acer Aspire 1692WLMi aangeschaft.
Ik ben erg tevreden, alleen met één ding totaal NIET!
Namelijk, het geluid. Als ik het over de laptop boxjes hoor is het redelijk hard, gewoon normaal voor een laptop speaker. Het probleem zit hem alleen in de hoofdtelefoon uitgang.
Daar komt bij mij heel erg weinig geluid uit, ook al zet ik hem op zijn allerhardst, als ik in de trein een film wil kijken hoor ik het geluid gewoon niet, de mensen om me heen praten er dwars door heen.
Bij mijn vorige laptop kon het geluid via de hoofdtelefoon uitgang een stuk harder, en via de speakers ongeveer even hard als deze.
Hebben jullie tips over wat er eventueel verkeerd is ingestelt, of over iets waardoor ik het kan verhelpen en wel nog normaal hard geluid via de hoofdtelefoon zou kunnen krijgen?
klopt! dit probleem heb ik ook. heb je meerdere soorten koptelefoons gebruikt? ik gebruik van die dopjes, Sony EX 71 (€50 dus goed spul lijkt me) en het is harstikke zacht wat eruit komt. maar met deze zelfde koptelefoon op mijn mp3 speler is het ook al niet echt hard en ik denk/dacht dat het dus meer in de koptelefoon zit dan in de laptop.

als iemand weet hoe je het volume wat meer omhoog kan krijgen, heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Wie weet wat de response time is van het scherm van de 1692?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142992 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:51:
[...]

klopt! dit probleem heb ik ook. heb je meerdere soorten koptelefoons gebruikt? ik gebruik van die dopjes, Sony EX 71 (€50 dus goed spul lijkt me) en het is harstikke zacht wat eruit komt. maar met deze zelfde koptelefoon op mijn mp3 speler is het ook al niet echt hard en ik denk/dacht dat het dus meer in de koptelefoon zit dan in de laptop.

als iemand weet hoe je het volume wat meer omhoog kan krijgen, heel graag.
Lijkt mij dat je dat toch bij de advanced options kan doen van je soundoptions? In Windows dus, niet bij de Acer instellingen lijkt mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 53576 op 16-06-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Kunnen bezitters van de 1692 misschien posten in hoeverre ze van de onderkant van het scherm backlight leakage ervaren? En weet iemand de response time van het scherm van de 1692?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volumius schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:29:
Kunnen bezitters van de 1692 misschien posten in hoeverre ze van de onderkant van het scherm backlight leakage ervaren? En weet iemand de response time van het scherm van de 1692?
ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt?

rondom het scherm zit nergens een spleet of iets dergelijks waar nog licht van het scherm uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53576 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:00:
[...]

Lijkt mij dat je dat toch bij de advanced options kan doen van je soundoptions? In Windows dus, niet bij de Acer instellingen lijkt mij.
Heb ik geprobeerd, maar daar staat alles nu vol open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer het dan toch nog eens met de volumebediening van je notebook zelf (toetsenbord bijv.) vaak helpt dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook gedaan, die staat ook vol open. Nog steeds weinig geluid. Ik heb echt alles open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Wat zet een Acer Aspire 1692 (NIET overclocked) voor score neer in 3dmark 2003 en 2001?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Volumius schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 21:41:
Wat zet een Acer Aspire 1692 (NIET overclocked) voor score neer in 3dmark 2003 en 2001?
Een korte test op een schone Windows XP met 3DMark 2003 geeft me 6127 3DMarks. Nou ben ik niet meer zo thuis in 3DMark, dus weet ook niet of dat heel goed is voor deze specs. Heb nog geen tijd gehad om te vergelijken.
[rml]iFlow in "[ Ervaringen] Acer Aspire 1694WLMI"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De knoop is doorgehakt: deze week de Aspire 1693 bestellen i.c.m. een Onetouch II externe harde schijf. Zodra de laptop binnen is laat ik ook mijn ervaringen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1693 bestaat toch niet neem aan dat je de 1692 bedoeld? Die ga ik ook deze week nemen waar heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 1692 wordt bij sommige shops als de 1693 aangeduid, vandaar ;)
Ik heb hem besteld bij Hardware Discount (www.hd.nl). Ten eerste omdat ik de externe schijf tegelijkertijd daar ook kon bestellen. Daarbij zit het afhaalpunt in Amsterdam, niet ver van mijn huis. Mochten er dus problemen komen, kan ik gemakkelijk daar even langs gaan. De laptop is ongeveer 25 euro duurder dan in de goedkoopste shop, maar de positieve reacties en een helpdesk nummer vond ik wel zo belangrijk. Daarbij reken ze niets voor verzendkosten als je van te voren betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31770 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 11:19:
De 1692 wordt bij sommige shops als de 1693 aangeduid, vandaar ;)
Ik heb hem besteld bij Hardware Discount (www.hd.nl). Ten eerste omdat ik de externe schijf tegelijkertijd daar ook kon bestellen. Daarbij zit het afhaalpunt in Amsterdam, niet ver van mijn huis. Mochten er dus problemen komen, kan ik gemakkelijk daar even langs gaan. De laptop is ongeveer 25 euro duurder dan in de goedkoopste shop, maar de positieve reacties en een helpdesk nummer vond ik wel zo belangrijk. Daarbij reken ze niets voor verzendkosten als je van te voren betaalt.
als je m toch al afhaalt, kan je dan niet beter op dat moment pas betalen?? ik heb juist bewust een internetwinkel uitgezocht waar je af kan halen en op dat moment pas betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via mijn werkgever besteld, waar die ook afgeleverd zal worden. Aangezien ik de komende 2/3 weken niet veel thuis ben, leek me dit uiteindelijk toch de beste optie. Ben meer op mijn werk dan dat ik bij de winkel langs kan gaan tijdens kantooruren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Is die 100gb hard disk in de 1692 altijd 5400rpm? Want bij computer pirates zag ik dat je een 100gb 5400rpm schijf er apart bij kon selecteren. Zit er bij die 1692 die ze daar verkopen dan een standaard 4200 rpm in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65725

Volumius schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:25:
Is die 100gb hard disk in de 1692 altijd 5400rpm? Want bij computer pirates zag ik dat je een 100gb 5300rpm schijf er apart bij kon selecteren. Zit er bij die 1692 die ze daar verkopen dan een standaard 4200 rpm in?
5300rpm? hebben ze misschien een foutje gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Heb hem al geedit, tis 5400rpm. Maar ik vraag me af hoeveel verschillende soorten 1692 modellen je hebt. Bestaat er sowieso een 1692 met 4200rpm? Zo zag ik laatst eens online een zaak die adverteerde met de 1692 met ddr2 geheugen. Of heeft die 1692 sowieso wel ddr2 geheugen en een 5400rpm hard disk ongeacht waar je hem besteld? In hoeverre zijn die dingen gestandaardiseerd?

[ Voor 14% gewijzigd door Volumius op 19-06-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28510

Volumius schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:16:
Heb hem al geedit, tis 5400rpm. Maar ik vraag me af hoeveel verschillende soorten 1692 modellen je hebt. Bestaat er sowieso een 1692 met 4200rpm? Zo zag ik laatst eens online een zaak die adverteerde met de 1692 met ddr2 geheugen. Of heeft die 1692 sowieso wel ddr2 geheugen en een 5400rpm hard disk ongeacht waar je hem besteld? In hoeverre zijn die dingen gestandaardiseerd?
Alle advertenties van de 1692 die ik heb gezien (heb overal gekeken ongeveer), laten dezelfde specs zien.

Nog een vraagje: Ik ga er denk ook een kopen. Neemt iedereen 3 jaar pick up en return garantie erbij? (ongeveer 160 euro). Heeft dit zin / is dit verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is maar een Aspire 1692WLMi, met DDR2 geheugen en een 100GB 5400rpm harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28510 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:56:
[...]

Alle advertenties van de 1692 die ik heb gezien (heb overal gekeken ongeveer), laten dezelfde specs zien.

Nog een vraagje: Ik ga er denk ook een kopen. Neemt iedereen 3 jaar pick up en return garantie erbij? (ongeveer 160 euro). Heeft dit zin / is dit verstandig?
in de doos van de notebook zit een envelop met allemaal paperassen betreffende garantie. je krijgt na aankoop nog 90 dagen bedenktijd om je garantie te verlengen tot 3 jaar pick up en return voor € 146,-

ik zou dus zoiezo niet direct al de garantie erbij kopen maar eerst eens thuis de degelijkheid uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115179

weet iemand hoe het nou zit met die pixelgarantie bij acer?
het is mij nog steeds niet duidelijk hoe dit nou zit, zie: http://support.acer-euro....ts/reports/displaylcd.pdf

pas op het moment dat je meer kapotte pixels hebt dan deze grens wordt je scherm vervangen...
heeft het dan zin om een aparte pixelgarantie af te sluiten (kan bij sommmige shops) of kan je sowieso terug mocht er wat zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Anoniem: 115179 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:43:
weet iemand hoe het nou zit met die pixelgarantie bij acer?
het is mij nog steeds niet duidelijk hoe dit nou zit, zie: http://support.acer-euro....ts/reports/displaylcd.pdf

pas op het moment dat je meer kapotte pixels hebt dan deze grens wordt je scherm vervangen...
heeft het dan zin om een aparte pixelgarantie af te sluiten (kan bij sommmige shops) of kan je sowieso terug mocht er wat zijn ?
Je link doet het niet, maar volgens mij krijg je bij minimaal 5 rotte pixels een nieuwe scherm.
Bij de pixelgarantie van bv Informatique krijg je al bij 1 rotte pixel gewoon een nieuwe laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, net de 1692WLMI besteld ;) Ga hem morgenochtend ophalen! Ben benieuwd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Ik ga hem binnenkort ook bestellen! Weet iemand ook of dat crystal brite scherm van die 1692 veel last heeft van light leakage bij donkere beelden?

[ Voor 43% gewijzigd door Volumius op 20-06-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat bedoel je nou precies met die light leakage :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen oplossingen voor het volume probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101581

ik ben zeer geinteresseerd in deze laptop, maar ik kan hem niet in de pricewatch vinden :?
en overal waar ik kijk bij winkels staat er Aspire 1694WLMi, maar dan met compleet andere specs, dus geen 1 gig ram, 80 gb hdd enzo... ;x? waar vind ik een met 1 gig ram en 100 gb hdd? of gaat dat weer extra kosten :?

voor de rest heb ik totaal geen ervaring met laptops

alvast bedankt _/-\o_

edit: hmmz, die 1693 komt niet op de acer site voor... maar bedankt! blindheid... grmbl :/

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 101581 op 21-06-2005 09:39 . Reden: ik ben bscheel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je even de 1693 opzoeken dat is dezelfde moet overigens de 1692 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Als er toch telkens mensen zijn die in de war raken van dat 1693 gebeuren dan is het toch een kleine moeite voor een admin om die 1693 in 1692 te wijzigen in de pricewatch opgave???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om het nog leuker te maken is er nu, naast de 1694 en 1693, een 1692 pricewatch gemaakt...

terwijl je dus bij alle links van verkopers van de "1693" uiteindelijk de 1692 krijgt...

waarom niet gewoon die 1693 veranderen in 1692 ??

of ben ik nou echt heel erg met mn neus aan t kijken ? dan had ik mn ogen net zo goed niet hoeven laten laseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Helemaal mee eens, die 1693 bestaat niet eens.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146823

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Dus is het sowieso raar dan als hij in de pricewatch staat terwijl de 1692 het ganbare model in nederland is. Kan iemand misschien nog wat foto's/ervaringen posten met het scherm van de 1692?

[ Voor 28% gewijzigd door Volumius op 22-06-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Volumius schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 10:59:
Dus is het sowieso raar dan als hij in de pricewatch staat terwijl de 1692 het ganbare model in nederland is. Kan iemand misschien nog wat foto's/ervaringen posten met het scherm van de 1692?
Wat wil je precies weten? Een foto maken van een reflecterend scherm lijkt me nou niet echt zinvol, gezien het licht dat je daar voor nodig hebt en de reflectie die dat oplevert. Dat is niet te vergelijken met normaal gebruik van het scherm.

Ik vind het in iedergeval een érg mooi scherm. Haarscherp en weinig tot geen last van de reflectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
het gaat ook niet om de reflectie, het gaat om backlight leakage. Dan zie je dus bij donkere beelden onderin je scherm een witte waas. Zoals hier:

http://liquiddreams.ws/9300Review/big/lightleak.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Volumius op 22-06-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heb je met dit scherm dus écht niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heeft dit scherm dus wel, viel me gisteren wel op hoor! Verder heb ik er geen last van, vind het een prachtig haarscherp scherm ;) Echt een mooi apparaat, ben er tot nu toe dik tevreden mee. Accu gaat gewoon 4 uur mee als je een filmpie kijkt, wat muziek luistert enzo, mooi spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Hebben jullie dan de 1694 of de 1692? (post dat er voortaan ff bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Volumius schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 14:08:
het gaat ook niet om de reflectie, het gaat om backlight leakage. Dan zie je dus bij donkere beelden onderin je scherm een witte waas. Zoals hier:

http://liquiddreams.ws/9300Review/big/lightleak.jpg
Is dat niet gewoon een kwestie van je scherm onder de juiste hoek zetten?
Volgens mij heb je dat met alle laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Dat niet echt, je hebt ze ook (sony) waarbij geen brightness leakage voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1692 in bestelling...

mn eerste laptop... nu maar hopen dat t goed gaat (met pixels enzo)

morgen ophalen waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115179 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 10:34:
1692 in bestelling...

mn eerste laptop... nu maar hopen dat t goed gaat (met pixels enzo)

morgen ophalen waarschijnlijk :P
Same here :D Zojuist bestelling geplaatst; ook eerste laptop. Uiteindelijk dus toch de 1692 en niet de 1693 ;) De winkel had het inmiddels op de website veranderd.
Ik kan hem pas volgende week ophalen, dus nog even geduldig wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem ook besteld wordt ook mijn eerste laptop. Ben benieuwd. Ik heb overigens de 1692 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volumius
Hij is binnen. Zo uit de doos levert hij bij mij met 3dmark 2003 6173 punten op! Zeer netjes. Scherm is ook goed. Enig minpuntje is dat de fan veel lawaai maakt bij zware dingen als bijvoorbeeld 3dmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Irritant zeg als je ze beloven dat de laptop de volgende dag opgehaald kan worden en ze hebben hem gewoon niet. Terwijl er ook op de site staat dat er 62 op voorraad zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144742

Bij ComputerPirates staat dat in de kop van de advertentie dat de 1692 een ATI X700 met 128MB heeft maar in de Uitgebreide Specificaties van Acer Aspire 1692WLMi - Voorradig - NIEUW ( LX.A6605.083 ) staat ATI® Mobility Radeon X700® , dedicated 64MB DDR video memory.
Weet iemand of er verschil zit in verschillende 1692 of heeft de 1692 64 MB dedicated en 64 aanvullend uit RAM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je blijft hier echt sommige dingen 3x herhalen :X

Lees AUB het topic door, of kijk op www.acer.nl :z

LX.A6605.083

Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.7GHz(Dothan 740/2MB/533MHz), Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2, 15.4"WXGA Acer CrystalBrite, 1024MB DDR II RAM (2x 512), 100GB HDD (5400rpm), Double Layer DVD-RW (slot), LiIon, 56K modem, Wired & Wireless 802.11b/g Lan, 4 in 1 card reader, no FDD, ATI X700 128MB

128MB is dus dedicated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144742

Volgens mij gaat het in dit topic vooral over vragen rondom de 1694 en de eventuele 1693. Maar op acer.nl staat tav de 1692 inderdaad 128 MB dedicated. Foutje dus op de site van ComputerPirates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 17-12-2024
Aangezien ik voor mijn komende opleiding een laptop nodig heb ben ik aan het zoeken naar een voor mij geschikte laptop... Ik zit nu te twijfelen tussen een Asus en de Acer 1692, de Acer heeft betere specs voor hetzelfde geld alleen ik heb begrepen dat de service van Acer tegenvalt? Is dit nou ook echt zo of is dit onzin?
En is het verstandig om een speciaal Acer garantie pakket erbij te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16695

Of het verstandig is weet ik niet , maar je heb 90 dagen de tijd om de kaart die er bij zit in te sturen .

Geloof dat ik het wel ga doen , maar eerst moet mijn 9 dagen oude 1692 al de rma in :(
Mobo heeft de geest gegeven , random vastlopers en na het uitzetten even leven van de dvd en de ledjes maar geen post .

Lijkt een hitte kwestie , na een half uur doet die het weer :? om vervolgens binnen tien minuten weer zo vast als een huis te slaan .

Word stilletjes bidden dat er niet veel werk lig op de rma afdeling en dat het geen weken / maanden ga duren als ik alle horror verhalen zo lees .
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.